Astrologija

proleće je 13. u aprilu (dugouzlazni na a)

antioksidant RSS / 07.04.2019. u 20:10

dok šetamo ograde

 

protesti traju već toliko dugo da je postalo sasvim očito da niko ne zna šta će s njima. vučića nerviraju i pomalo plaše, opozicija ih ne kontroliše do kraja, organizatori su... ok, ne moramo baš o svima. jedini koji izgleda znaju šta žele od protesta su građani koji uporno svake subote dolaze, ne odslušaju govor sa kamiona, ne učestvuju u izboru govornika, odšetaju, popričaju s ekipom i odu kući bez ukakvog plana da se i sledeće subote pojave na protestu iako je organizacija sve haotičnija iako niko ne zna u potpunosti koji je plan, samo je želja jedna - da se ovo promeni.

 

i to je upravo ono što svako pojedinačno koji dolazi na proteste uporno svake nedelje, u nekih 100 gradova u srbiji - da se ovo promeni.

 

svako to formuliše različito, svako guta različite žabe, neko ne može da vidi đilasa, neko jeremića, neko zveri boška obradovića, neko je zgrožen umišljenošću i nezapitanošću milion (5 miliona?) analitičara koji savršeno znaju svoje istine ali sve te različitosti uporno dovlače ljude na proteste. opozicija deluej najviše zbunjeno i pogubljeno i ne verujem da sam predaleko od istine kada kažem da vučića od pada spašava samo nesposobna opozicija. ne drže ga stranci, niko ne bi mrdnuo da ga spašava kada bi unutar srbije postojala snaga da ga počisti (u stvari snaga postoji, ne postoji organizacija). u opozicionom bloku je obradović, koji kao muva bez glave skače iz performensa u perfomens, obradović koga na vlasti u srbiji ni obradović ne bi želeo. u opozicionom bloku je i đilas (vučić sa neznatno više manira i značajno više obzira u ponašanju prema svom najbližem poslovnom okruženju), đilas koji i dalje drži demokratsku stranku u blokadi i na taj način je onemogućava da bude bar pokušaj funkcionalne organizacije. u opozicionom bloku je i niz karikatura koje su decenijama tu i potpuno su bezgrešni u svojim glavama a to što je ovo zlo metastaziralo ovde se desilo slučajno, nikada tadić nije istovremeno bio predsednik stranke i države koji je za premijera postavio politički fikus.

 

sve bi se do sada milion puta raspalo da išta zavisi od njih.

 

za sledeći vikend najavljuje se  mega miting, dođemo svi i bude... šta?

 

u dosadašnjim šetnjama protesti su imali dva vrhunca: kada je vučić bio uhapšen par sati na andrićevom vencu i kada je igrao šah noseći pelene i jučerašnaj navlaka pola državnog aparata da skoči u odbranu pinka. ono što je zanimljivo je da su ta 2 događaja odrađena sa manje više srednjom posetom, brojnost nije toliko bitna koliko poruka. a šta je poruka ovih protesta?

 

pa osnovna je - niste sami. onima koji sumnjaju, koji ne vide, koji ne smeju da kažu, poruka im je - niste sami. osnovna poruka je mobilizacija. jer ni jedan protest, a bilo ih je mnoooogo od 90tih, ništa nije postigao ako nije bio čista odbrana prethodno osvojenog na izborima. tako je bilo 97-98me, tako je bilo i 5.oktobra. branilo se osvojeno na kutijama.

 

a sada niko ni ne pokušava da osvoji kutije, sem građana samih. opozicija glumi ludilo i traži idealne izborne uslove, koji nikada pre nisu ni postojali, inače će bojkotovati izbore i kada ih bude. za sada ih nema samo zato što vučiću ne daju.

 

ali kad bude izbora na njih treba izaci, na njima popiti batine i pobediti, a onda pobedu odbraniti jer se ovaj psiho neće sam povući.

 

samo to košta, to traži organizaciju i to traži da to neko hoće.

 

 



Komentari (265)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 12:05 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

anonymous

Grešiš AUREAs ,opasno grešiš.
Zaboravljaš da ja umem da dopisujem preporuke, pa bih tako mogao da vam dopišem i neku hiljadu glasova.

Eto čime se sve baviš i na šta si spreman.
antioksidant antioksidant 12:09 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

nepopustljiv nepopustljiv 13:33 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

antioksidant

Mislim da je pogrešan format ovoga znaka - to je znak iz kategorije 'znaci obaveštenja'.
Znaci 'izričite zabrane' su okrugli.
antioksidant antioksidant 14:06 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

nepopustljiv
antioksidant

Mislim da je pogrešan format ovoga znaka - to je znak iz kategorije 'znaci obaveštenja'.
Znaci 'izričite zabrane' su okrugli.

ne zabranjuje se nikom ništa samo mala molba
anonymous anonymous 14:07 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
anonymous

Grešiš AUREAs ,opasno grešiš.
Zaboravljaš da ja umem da dopisujem preporuke, pa bih tako mogao da vam dopišem i neku hiljadu glasova.

Eto čime se sve baviš i na šta si spreman.

Pa. da...

Nego, osećam se frustriranim što nećeš da iskoristiš moje " sposobnosti "

Možda ti moral ne dozvoljava ?
aureus aureus 14:36 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Sreća je što su zadnja dva predsjednika Srbije posle 15 godina sjedenja u krilu napustila ovog čovjeka. Kažem vam, sreća je što su zadnja dva predsjednika Srbije...
Zadnja dva predsjednika Srbije...
Zadnja dva...



...izašla iz okrilja ovog čovjeka, osamostalila se, uzela Srbiju pod svoje...

loocifer_ns loocifer_ns 14:44 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
aureus
Mariopan, Anonimus tvrdi da ga neki Maksim naziva budalom.


Kakav Maksim, to je Nečastivi lično.


Manite vi sad mene. Ja samo čitam, gledam i ćutim. Za sada.

anonymous anonymous 14:52 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
Sreća je što su zadnja dva predsjednika Srbije posle 15 godina sjedenja u krilu napustila ovog čovjeka. Kažem vam, sreća je što su zadnja dva predsjednika Srbije...
Zadnja dva predsjednika Srbije...
Zadnja dva...



Prednja vrata...

Prednja vrata...za zadnjeg Predsednika.

Nadam se da si poslednji put ovako nešto napisao.


aureus aureus 15:03 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Najgore je što ne smijem ništa reći.
Antioksidant je predložio da se ne hrane trolovi.

Kad smo kod hranjenja...čuli smo za onu priču o gutanju žaba.
Ima ljudi koji neće da progutaju žabu.

Ali ima i žaba koje ne žele da progutaju sve šta im se ponudi:

gedza.73 gedza.73 15:42 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

jadragoljub
pa jes oni su budale pa će dvaput da prave istu grešku, prvi put ze zajebali sa bugarskom, hrvatskom pa donekle i rumunijom plus orban, pa će sad sa nama koji ni sami sasobom ne možemo.



vidi geografsku poziciju Bugarske i Rumunije pa će ti se samo kasti da njihov ulazak u EU (NATO) nema veze sa greškom.

mariopan mariopan 17:35 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

loocifer_ns
Bili Piton
aureus
Mariopan, Anonimus tvrdi da ga neki Maksim naziva budalom.


Kakav Maksim, to je Nečastivi lično.


Manite vi sad mene. Ja samo čitam, gledam i ćutim. Za sada.


anonymous anonymous 17:39 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

mariopan

Sad sam čitala tekst u Danasu, pisao Milojko Pantić - odličan.
Ko god se pita i dvoumi trebalo bi da ga pročita, sve je rekao.


Ja ti preporučujem poslednju " Ćirilicu "

Ćirjakovića i Tanaskovića.
nsarski nsarski 17:54 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Ćirjakovića

Ej, imao sam nekakav respekt prema tvojim izborima, ali Ćirjaković. Čoveče, Ćirjaković! Boktejebo. Više puta. Te jebo.

Odgledah onomad onaj beskrajni prilog koji si predložio - više od dva sata - rekoh, da budem u toku. Ostao zbunjen u najmanju ruku.
Ali ono juče, dotuklo me sasvim.

Ostali su nešto rekli, konkretno, koliko su umeli. Moš da voliš moš da ne voliš, tvoja stvar.
A onda je nastupio Ćirjaković. Koji bolid, čouveče, koji šminker. On je samo smetao. Od ovih drugih si mogao nešto da čuješ, ili naučiš. Od njega ništa.
Od njega si čuo da je on napadan, da ima blog, da se zalaže...nemam pojma za šta, da je Kinšasa obećano mesto za život...mislim, kenjao bez kraja i smisla i sve se svodilo na to kako on, šta on, kome on, kaže i kako oni na to reaguju. Slučajno Srbin i slične nevešte konstrukcije (Filipe, upomoć!).
Nadam se da si primetio njegove apsolutne kvalifikacije - to su gluposti, nema to pojma - bez i jednog argumenta.

Znaš, da se ja pitam, ja bih zaključio da taj čovek ima neki ozbiljni socijalni problem koji, zbog političke korektnosti, ne bih da elaboriram.

Živ ti meni bio, ali taj Ćirjaković je plitak šminker koji je još, po definiciji (Taso pomagaj!), autentični bulšiter.
Rekoh i dušu spasih.
Ako želiš na latinskom, konsultuj gugleta.
maksa83 maksa83 18:18 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Slučajno Srbin

Slučajni Ćirjaković Namerni Srbin (kao Čučeći Tigar Pritajeni Zmaj).

Stvarrrno rrrredak serator, al' od najgore vrste - visoko, visoko pretenziozni serator.

Kako je on sad upao u fokus?

Imao je neki tviter juzer autosovinizamwatch ili tako nekako sa kog je prozivao razne antiVučić ljude i manifestacije kroz prizmu tog ... autošovinizma, pošto ako ne voliš Vučića ne voliš ni Srbiju, jeltakotakoje.

Izblokirao me je u roku od jako brzo. Zaključio sam da je zapravo prek čovek koji baš baš ne voli šalu.

Bili Piton Bili Piton 18:18 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

nsarski
da je Kinšasa obećano mesto za život


Ah, legendarna Kinšasa, ne znam što je toliko ufiksiran na nju, tek, ne propušta priliku da je pomene u bilo kom kontekstu. Šta mislite o uzgoju zmija na Mesecu? Može, ali, znate li da Kinšasa...

On se inače predstavlja kao urbani nacionalista ili tako već nekako. Drži čovek do sebe.

E da, nemam ništa protiv šminkera generalno, uglavnom bezazlen svet, ali imam protiv foliranata koji se pojavljuju kod Marića, zvali se oni Zoran Ćirjaković ili Jelena Milić, svejedno je.
jadragoljub jadragoljub 18:47 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

gedza.73
jadragoljub
pa jes oni su budale pa će dvaput da prave istu grešku, prvi put ze zajebali sa bugarskom, hrvatskom pa donekle i rumunijom plus orban, pa će sad sa nama koji ni sami sasobom ne možemo.



vidi geografsku poziciju Bugarske i Rumunije pa će ti se samo kasti da njihov ulazak u EU (NATO) nema veze sa greškom.


nitko nije sumljao u te motivacije al se pokazalo da je malo preskupo. ako izuzmeš češkoslovačku sve države vašavskog pakta su sad problematična decca europe. buđenje španske inkvizicije u polskoj i hrvatskoj, u hrvatskoj totalno ludilo sa ustaštvom, orban the mađaronn, korupcija u blgariji i romaniji.
samo za češkoslovake nisam čuo ništa problematično, što ništa ne znači.
Bili Piton Bili Piton 18:56 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

jadragoljub


vidi geografsku poziciju Bugarske i Rumunije pa će ti se samo kasti da njihov ulazak u EU (NATO) nema veze sa greškom.



Naravno, strateški su veći prioritet od Srbije. Čak ni to da je Srbija raskrsnica puteva izmedju istoka i zapada nije tačno, ogromna glavnina avionskog saobraćaja za bliski i srednji istok ide preko Rumunije, ne preko Srbije. Treba samo baciti pogled na Flajtradar u bilo koje doba dana.

Ne znam kako ćemo podneti činjenicu da i nismo toliko bitni
gedza.73 gedza.73 19:24 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Ne znam kako ćemo podneti činjenicu da i nismo toliko bitni

meni se čini kako nas je želja, ili umišljena veličina, da budemo bitni uvukla u gadan krug propasti iz koga ne uspevamo da se uzvučemo ceo vek.
nemamo kandže, nismo brzi, nemamo otrov... mimikrija na neko vreme bi možda bilo rešenje.

nitko nije sumljao u te motivacije al se pokazalo da je malo preskupo. ako izuzmeš češkoslovačku sve države vašavskog pakta su sad problematična decca europe. buđenje španske inkvizicije u polskoj i hrvatskoj, u hrvatskoj totalno ludilo sa ustaštvom, orban the mađaronn, korupcija u blgariji i romaniji.

ne bih ja baš potcenjivao zapadnjake.
isplanirali su oni već novu foru (možda Evropa 1 i Evropa 2) ili povratak na nacionalne suverenitete. Mi ćemo, po običaju, da idemo suprotnim pravcem
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:26 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Ne znam kako ćemo podneti činjenicu da i nismo toliko bitni


Tako što ćemo naći nekog još jadnijeg od nas, da na njega šiljimo đoku.
aureus aureus 19:32 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Nakon što je izdominirao na basketu, Vučić je zakazao boks-meč sa nekim klincem iz Despotovca.
Plašim se da će ga ubiti od batina.
maksa83 maksa83 19:36 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Nakon što je izdominirao na basketu, zakazao je boks-meč sa nekim klincem iz Despotovca.
Plašim se da će ga ubiti od batina.

Dobro to što je zakazo boks-meč ne znači da će stvarno da se sretnu, on već 7 godina "debatuje" sa opozicijom tako što sedi sam i priča u kameru sa nekim voditeljom kao dekorom.
aureus aureus 19:38 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

maksa83
Nakon što je izdominirao na basketu, zakazao je boks-meč sa nekim klincem iz Despotovca.
Plašim se da će ga ubiti od batina.

Dobro to što je zakazo boks-meč ne znači da će stvarno da se sretnu, on već 7 godina "debatuje" sa opozicijom tako što sedi sam i priča u kameru sa nekim voditeljom kao dekorom.

Imaš pravo.

Ionako cure informacije da je klinac dopustio da mu ovaj lupi rampu jer se plašio da će u suprotnom biti izbačen iz škole a roditelji sa posla.
Bili Piton Bili Piton 19:43 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

gedza.73
mimikrija na neko vreme bi možda bilo rešenje.


Ja isto mislim da je uvek pametnije biti krotak nego kurčevit.




Atomski mrav Atomski mrav 19:44 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

A već cure informacije da je klinac dopustio da mu ovaj lupi rampu jer se plašio da će u suprotnom biti izbačen iz škole a roditelji sa posla.


Al' bi bila fora da kažu Vučiću da će da ga slika televizija kako igra basket protiv nekog klinca a onda na teren izađe recimo Bobi Marjanović...

aureus aureus 19:48 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Atomski mrav
A već cure informacije da je klinac dopustio da mu ovaj lupi rampu jer se plašio da će u suprotnom biti izbačen iz škole a roditelji sa posla.


Al' bi bila fora da kažu Vučiću da će da ga slika televizija kako igra basket protiv nekog klinca a onda na teren izađe recimo Bobi Marjanović...

Piši propalo.
Bobi mu je išao na inauguraciju.

Ne želim da gledam kako Vučić zakucava preko Bobija Marjanovića.
Atomski mrav Atomski mrav 19:54 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bobi mu je išao na inauguraciju.


Jbg, sad sam se razočarao u njega, kao čoveka i kao komunistu.

Idemo dalje... Zoran Savić, onako kao što je ošinuo Gregora Fućku u finalu EP '97.?
Ta situacija je na 2:10 na snimku:

aureus aureus 20:00 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Atomski mrav
Bobi mu je išao na inauguraciju.


Jbg, sad sam se razočarao u njega, kao čoveka i kao komunistu.

I Jokić je išao.
Naravno, Grbović i Gurović su na njegovoj strani.

Fudbal uvijek može da namjesti sa Džajićem koji je u njegovoj stranci.

U dalj skače dalje od Ivane Španović koja mu je, bješe li - poklonila neku medalju.

Onog rvača, osvajača zlatne olimpijske medalje, može da zadavi jednom rukom dok drugom probava berbu iz 2015.

Bojim se da ne možemo mnogo očekivati od profesionalnih sportista.


Izuzetak bi mogao biti jedino Nikola Kalinić pošto mi se čini da mu Vučić ide na živce.
gedza.73 gedza.73 20:20 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton
Ja isto mislim da je uvek pametnije biti krotak nego kurčevit.

a šta stvarno rade Englezi sad?
aerus
Nakon što je izdominirao na basketu, Vučić je zakazao boks-meč sa nekim klincem iz Despotovca.
Plašim se da će ga ubiti od batina.

tu je 'izdominiro' drugi političar.


Bili Piton Bili Piton 20:25 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

gedza.73

a šta stvarno rade Englezi sad?


Koliko vidim serendaju po internetu ništa manjom žestinom od nas
gedza.73 gedza.73 20:28 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Koliko vidim serendaju po internetu ništa manjom žestinom od nas


izgleda da smo u serendanju u svetskom proseku.
Bili Piton Bili Piton 20:43 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

gedza.73
Koliko vidim serendaju po internetu ništa manjom žestinom od nas


izgleda da smo u serendanju u svetskom proseku.


Razlika je samo u tome što se oni usput mnogo više sprdaju na sopstven račun ali to im je u krvi, primarna komponenta njihovog smisla za humor je baš ta brutalna introspekcija i smeh iz očaja.
aureus aureus 21:00 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Bili Piton

Razlika je samo u tome što se oni usput mnogo više sprdaju na sopstven račun ali to im je u krvi, primarna komponenta njihovog smisla za humor je baš ta brutalna introspekcija i smeh iz očaja.

Da, kad ih vidiš kako nemilosrdno u svojim humorističnim emisijama i serijama zezaju druge nacije dođe ti da im opsuješ majku arogantnu.
A onda se sjetiš montipajtonovaca i ostalih zezatora koji su itekako znali da potkače svoje, pa im moraš progledati kroz prste.

Jedna od scena u Crnoj Guji 4 je kad Crna Guja na frontu pita Boldrika zašto se uopšte vodi (Veliki) rat?
- Zbog gramzivih Nijemaca!
- Boldriče, vladamo četvrtinom planete dok Nijemci imaju samo tvornicu kobasica u Istočnoj Africi, a ti misliš da je sve zbog njih?
jadragoljub jadragoljub 21:13 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

meni se čini kako nas je želja, ili umišljena veličina, da budemo bitni uvukla u gadan krug propasti iz koga ne uspevamo da se uzvučemo ceo vek.

dalje ne treba ništa reći.
maksa83 maksa83 21:17 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Jedna od scena u Crnoj Guji 4 je kad Crna Guja na frontu pita Boldrika zašto se uopšte vodi (Veliki) rat?
- Zbog gramzivih Nijemaca!
- Boldriče, vladamo četvrtinom planete dok Nijemci imaju samo tvornicu kobasica u Istočnoj Africi, a ti misliš da je sve zbog njih?

Aaaaa, to je najbolji Blackadder momenat u svim epizodama svih sezona i ne trpi labave interpretacije, mora da se pogleda ceo:

aureus aureus 21:21 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

maksa83
Jedna od scena u Crnoj Guji 4 je kad Crna Guja na frontu pita Boldrika zašto se uopšte vodi (Veliki) rat?
- Zbog gramzivih Nijemaca!
- Boldriče, vladamo četvrtinom planete dok Nijemci imaju samo tvornicu kobasica u Istočnoj Africi, a ti misliš da je sve zbog njih?

Aaaaa, to je najbolji Blackadder momenat u svim epizodama svih sezona i ne trpi labave interpretacije, mora da se pogleda ceo:


Prije nego što pogledam video, da prijavim da se nisam mogao sjetiti gdje se tačno nalazi tvornica (i čega) pa sam je metnuo u Istočnu Afriku.

P.S. Tanganjika.
A i Džordž je objašnjavao.
A i sve je počelo sa Boldrikom a ne sa Crnom Gujom.

Pitam se kako sam mogao sve to pomiješati.

antioksidant antioksidant 21:37 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

gedza.73
Ne znam kako ćemo podneti činjenicu da i nismo toliko bitni

meni se čini kako nas je želja, ili umišljena veličina, da budemo bitni uvukla u gadan krug propasti iz koga ne uspevamo da se uzvučemo ceo vek.
nemamo kandže, nismo brzi, nemamo otrov... mimikrija na neko vreme bi možda bilo rešenje.

nitko nije sumljao u te motivacije al se pokazalo da je malo preskupo. ako izuzmeš češkoslovačku sve države vašavskog pakta su sad problematična decca europe. buđenje španske inkvizicije u polskoj i hrvatskoj, u hrvatskoj totalno ludilo sa ustaštvom, orban the mađaronn, korupcija u blgariji i romaniji.

ne bih ja baš potcenjivao zapadnjake.
isplanirali su oni već novu foru (možda Evropa 1 i Evropa 2) ili povratak na nacionalne suverenitete. Mi ćemo, po običaju, da idemo suprotnim pravcem

Pa zasto kazes xa cemo MI ici suprotnim pravcem kad TI vec razumes neophodnost nacionalnih suveteniteta?
maksa83 maksa83 21:55 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

On se inače predstavlja kao urbani nacionalista ili tako već nekako. Drži čovek do sebe.

Tip je izgleda zapravo samo još jedan prost mentol u najam level Krstić, Radun, Drecun...

Mislim da čak ni onaj nesretni Radun ne bi odvalio ovako nešto.

aureus aureus 22:05 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

maksa83

Tip je izgleda zapravo samo još jedan prost mentol

Ako je prost mentol, zašto ga onda jedan naš kolega sa bloga tako rado citira?
Bili Piton Bili Piton 22:19 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

aureus
maksa83

Tip je izgleda zapravo samo još jedan prost mentol

Ako je prost mentol, zašto ga onda jedan naš kolega sa bloga tako rado citira?


Ja priznajem da za urbane nacionaliste nemam mnogo strpljenja, ali naš bivši kolega Vučko je imao, barem toliko da ih pažljivije sasluša, ako ništa drugo. Sećam se da mi je jednom prebacio da Ćirjakovića olako otpisujem jer je, ovaj, u najmanju ruku, dobro informisan, u čemu je verovatno u pravu.

Vučko je, treba reći, malo mladji od mene, ja sam u već u godinama
maksa83 maksa83 22:25 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Sećam se da mi je jednom prebacio da Ćirjakovića olako otpisujem jer je, ovaj, u najmanju ruku, dobro informisan, u čemu je verovatno u pravu.

Onda da najozbiljnije shvatimo ovo njegovo "izgubićemo Kosovo zbog Olje Bećković i Ivana Ivanovića"? Mislim, zahtevalo bi to određen napor.

Ali stvarno, tip je logodijareični Ratko Dmitrović za bogate...
Bili Piton Bili Piton 22:30 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

maksa83
Sećam se da mi je jednom prebacio da Ćirjakovića olako otpisujem jer je, ovaj, u najmanju ruku, dobro informisan, u čemu je verovatno u pravu.

Onda da najozbiljnije shvatimo ovo njegovo "izgubićemo Kosovo zbog Olje Bećković i Ivana Ivanovića"? Mislim, zahtevalo bi to određen napor.

Ali stvarno, tip je logorečni Ratko Dmitrović za bogate...


Ima sigurno već više godina da smo o njemu pričali, Olja i Ivan su noviji momenti. Šteta što nam se Vučko ispisao, baš-baš, njegova pisanija su me u prvom redu i privukla na blog, ili je bar bio u toj najfinijoj grupici.
angie01 angie01 22:55 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Slučajni Ćirjaković Namerni Srbin

autošovinizma


on je i autor te, naprasno postale omiljene etikete (auto)patriJotskih snaga srBije...koja se lepi svima, koji nisu ljubitelji laznih verzija blize istorije, revizionizma one malo dalje,...i naravno onih najgorih "mrzitelja" Srbije i vucica, koji stvari nazivaju pravim imenom.
angie01 angie01 22:57 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

imao sam nekakav respekt prema tvojim izborima


kraj vitcza.
nsarski nsarski 23:29 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

angie01
imao sam nekakav respekt prema tvojim izborima


kraj vitcza.


Ah, NG, drago mi je da pratiš!


WITZ
Noun

Witz m (genitive Witzes, plural Witze, diminutive Witzchen n)

wit
joke
humor


Engleska verzija: I am at my wits end= Na rubu sam pameti, kako bi rekao Miroslav Kr...

And your point is? Ne sviđa ti se moje mišljenje o Ćirjakoviću? Tha's OK, don't lose any sleep over it.

Zaista misliš da ćemo "izgubiti Kosovo zbog Olje Bećković", kako Mr. Ć smatra? Really?
pape92 pape92 23:44 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

najbolji Blackadder momenat


"So the poor old ostrich died for nothing!" bi trebalo da piše na kraju svake lekcije iz istorije.
Daleko jača poruka od npr. Imagine (Lenon).
angie01 angie01 23:49 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Ne sviđa ti se moje mišljenje o Ćirjakoviću?


ne, dapace,....moja opasaka upravo potvrdjuje da se slazem sa iznetim misljenjem o doticnom.

a sto se tice tvog malog casa- nisam bas razumela, sta ga je izazvalo,...moj speling?- pa on je joke.


nsarski nsarski 23:57 09.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

a sto se tice tvog malog casa- nisam bas razumela, sta ga je izazvalo,...moj speling?- pa on je joke.


Peace and love, NG baby.


(Spelling je ispravno, ali ko mari).
angie01 angie01 00:16 10.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

Peace and love, NG baby.


a gde si ti video drugacije?!


(Spelling je ispravno, ali ko mari).


slatka, pa ovde je prilicno uobicajeno vec godinama, da se speluje po Vuku iz zahebancije- ne znam sto je sad najednom problem za ispravljanje,...al dobro.
gedza.73 gedza.73 07:32 10.04.2019

Re: Saučesništvo se ....

antioksidant
Pa zasto kazes xa cemo MI ici suprotnim pravcem kad TI vec razumes neophodnost nacionalnih suveteniteta?

nisam rekao ni da se da ni da se ne slažem.

ja bih na primer voleo da se sav novac od svetskog fudbala uloži u nauku kako bi se napravio besplatan, nezagađujući izvor energije. Od fudbalskih stadiona i onog silnog betona bih napravio zelene parkove po gradovima i višak novca uložio u šahovske klubove od petlića pa nadalje.

ukinuo bih nacionalne državne administracije koje komplikuju život svakom normalnom čoveku i naterao taj zbir zgubidana da konačne počne da radi neke prave poslove a ne fiktivne u obliku magle u interesu zajedneice a ne protiv nje (uglavnom podržavajući svaku vlast koja ih dovoljno hrani kako ne bi ujedali gazdinu ruku). zabranio plastiku i povratio poverenje u kuće od prirodnih materijala a gradove kao najveće zagađivače raselio po kolonijama na druge planete

ipak pošto je sva ta pravila ustanovio neko daleko pre Gedže kao i pitanje suvereniteta pre pristupanja EU koja je nastala kao ekonomski slobodni entitet protoka roba, usluga, ljudi čije se poreklo ipak 'mora znati' a kad je došlo do stiske onda su počeli da ograđuju svoje dvorište visokim mmmhmmmm kako se ono zove mnhmjhn bodljikavim žicama kroz koje su pustili mhmngjhkm, ovaj, struju ostaje jedino da se prihvati stanje takvo kakvo je jer su ljudi takvi kakvi su od pamtiveka i pecaju se na iste udice samo sa različitim mamcima.

ono na šta sam ja mogao da utičem je mogućnost uzimanja dva različita pasoša. po mestu rođenja i mestu izbora. oba poseduju obeležja 'neophodnih' nacionalnih suvereniteta.
docsumann docsumann 07:15 08.04.2019

proleće je, zlo se sprema...


4krofnica 4krofnica 08:09 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...


e doks,
tebe jurim da poslušaš ovaj svidiš post pank bend, bas me obara s' nogu, danima mi bubnja u glavi, čak sam se navikla i na ovog ofrlje vokalnog izvođača sa Šon Rajder stavom (skoro sam čitala da se Šon skinuo sa heroina tako što je vozio bajs po ceo dan, dok ga nije izbacio iz sistema. bravo momče:).



docsumann docsumann 09:16 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

ovaj svidiš post pank bend


stoner around d corner

preporuka preporučena

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:07 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

skoro sam čitala da se Šon skinuo sa heroina tako što je vozio bajs po ceo dan,

И ја бих то тако, али морам на посао.
antioksidant antioksidant 13:42 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

post pank bend,

viagra boys?
zar nije poenta u tome da kad si boy viagra ti nije potrebna?
4krofnica 4krofnica 13:54 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

marco_de.manccini


ja sam i došla na posao bajsom, nema izgovora.

ps. sad kad rokne kiša, super ću se provesti ...
ali nije da nemam onu balon kabanicu koja prekrije i mene i bajs (može da stane i neki tip na skejtu i omanji kućni ljubimac) i super može da se spakuje u paketić, sve smislio pametno neki komšija ovih vijagra bojsa, ali to naravno skuplja prašinu u ormanu jer je nikad nisam koristila.


4krofnica 4krofnica 14:00 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

antioksidant
post pank bend,

viagra boys?
zar nije poenta u tome da kad si boy viagra ti nije potrebna?



njihova poenta je ironična, iz nekog razgovora o ulozi muškaraca u društvu...itakoto.


marco_de.manccini marco_de.manccini 14:28 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

ja sam i došla na posao bajsom, nema izgovora.

a, bre, ja govorim kako bih se skidao s heroina, a ne kako bih išao na posao.
jadragoljub jadragoljub 15:52 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

marco_de.manccini
ja sam i došla na posao bajsom, nema izgovora.

a, bre, ja govorim kako bih se skidao s heroina, a ne kako bih išao na posao.

znao sam , samo sam mudro oćutao
4krofnica 4krofnica 16:10 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

jadragoljub


:) reci odmah sledeći put da ne lutam k'o guska u magli.

njuzfleš: nije pala kiša, stigoh neokvašena, probušene gume.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:14 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

marco_de.manccini
ja sam i došla na posao bajsom, nema izgovora.

a, bre, ja govorim kako bih se skidao s heroina, a ne kako bih išao na posao.


aaa, zato si ti tako bledunjav, tih i povučen... ja sam se oduvek zalagao samo za zelenilo, nekako je ekstravertovanije, kada nauka smanji još količinu thc-a, da te Bog vidi (na bajku).



nsarski nsarski 16:39 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

kada nauka smanji još količinu thc-a


Jbt, to je kao one "non-GM" chilli peppers koje nisu uopšte ljute. Like, what's the point?

Ko ne veruje ovo za paprike, da zna da ima i to

Jalapeno sweet peppers.


Nego, hoćeš li glasati sutra?
Bili Piton Bili Piton 20:01 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

marco_de.manccini
skoro sam čitala da se Šon skinuo sa heroina tako što je vozio bajs po ceo dan,

И ја бих то тако, али морам на посао.


Znači kafa mi pošla na nos
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:47 08.04.2019

Re: proleće je, zlo se sprema...

nsarski
kada nauka smanji još količinu thc-a


Jbt, to je kao one "non-GM" chilli peppers koje nisu uopšte ljute. Like, what's the point?

Ko ne veruje ovo za paprike, da zna da ima i to

Jalapeno sweet peppers.


Nego, hoćeš li glasati sutra?


pa, dobra je tako, kao raku kada pečeš pa da ne bude ljuta, this man. ov skroz, against bibilesku, nisam odlučio još da li radikalno levo (ne verujem da ćemo ući u parlament, bacanje glasa), ili tradicionalno levo (slabi, kriza harizmatičnog lidera), ili možda u građanski centar, koji jedini ima izgledne šanse da porazi desnicu.
Черевићан Черевићан 08:48 08.04.2019

suscipere et finire

onima koji sumnjaju,poruka je - niste sami.

промене су нада
да ће бити боље,
ал' богме и упит
-дал'Народа воље
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:54 09.04.2019

inshallah

antioksidant antioksidant 10:22 09.04.2019

Re: inshallah

kome je vučić čestitao taj se vlasti nije nagledao
mariopan mariopan 10:34 09.04.2019

Re: inshallah

antioksidant
kome je vučić čestitao taj se vlasti nije nagledao



A ja se uzdam u Krleta, koga god je on branio i savetovao taj je brzo zglajznuo.

Sve češće ga isturaju u prvi red odbrane lika i dela AV pa su mi nade porasle.

maksa83 maksa83 10:39 09.04.2019

Re: inshallah

A ja se uzdam u Krleta, koga god je on branio i savetovao taj je brzo zglajznuo.

Ne bih se ja ložio, tako sam ja polagao nade u Milana Božića, u koju god da se on partiju učlanio (SLS, DS, SPO) svela se na nivo statističke greške ili se dezintegrisala, ova mu bogami traje već 8 godina, tek je načeo...
nsarski nsarski 15:03 09.04.2019

Re: inshallah

Ne bih se ja ložio, tako sam ja polagao nade u Milana Božića


Promašaj, Maksimoviću, promašaj. Ali, ne sekiraj se, svima se desi. Ja sam se na sličan način uzdao u svoje tajne adute, ali i oni ispadoše ćorak.
nepopustljiv nepopustljiv 15:44 09.04.2019

Re: inshallah

maksa83
A ja se uzdam u Krleta, koga god je on branio i savetovao taj je brzo zglajznuo.

Ne bih se ja ložio, tako sam ja polagao nade u Milana Božića, u koju god da se on partiju učlanio (SLS, DS, SPO) svela se na nivo statističke greške ili se dezintegrisala, ova mu bogami traje već 8 godina, tek je načeo...

Makso, na twitteru počeo da mi se pojavljuje neki Miša Vacić!?
Jel to taj koga pominješ?
Da li je to zbog toga što ga retvituje (ili tako nekako) neko koga sam počeo da pratim nedavno?
Bilo kako bilo, ako i pogrešim - odpratiću onu koja ga retvituje.
A mogu li i da blokiram tog Vacića - mislim, mogu, i odmah ću to učiniti.
No, da li ću onda da vidim ako ga, ipak, neko koga nisam odpratio ponovno retvituje - čak iako ga blokiram?
Ne znam najbolje te nijanse.
maksa83 maksa83 15:57 09.04.2019

Re: inshallah

Makso, na twitteru počeo da mi se pojavljuje neki Miša Vacić!?

Ako kažem šta stvarno mislim ti ćeš da se naljutiš a ja ću da ispadnem neki tinfoil hat ravnovakser antizemljaš, a zapravo su samo u pitanju algoritmi (koje vole da fensi zovu Machine Learning, a zapravo su ono što su naši stari zvali statističko inferiranje).

Hoću da kažem - ako na Amazonu kupiš lubrikant, makar za potrebe podmazivanja nečeg sasvim nekarnalnog, možeš očekivati da ti Amazon automatika u jednom trenutku ponudi i neko seksualno pomagalo.

Tako nekako i sa Mišom Vacićem, ti si verovatno lajkovao tamo nekog mentola srednje kategorije (lubrikant) a softver rekao "čekaj, a možda ti se svidi i ovo" i - paf - Miša Vacić (kurton).

Stupid future.
nsarski nsarski 16:07 09.04.2019

Re: inshallah

statističko inferiranje

Ah, statistical decision making. Takođe i statistical inference.
Does the name PC Mahanalobis ring the bell? Bio prijatelj sa Ramanujanom u Kembridžu.
Otuda Mahalanobis distance. Tako je sve počelo.

A Miša Vacić, e to je čovek smešan. Baš jako smešan.
nepopustljiv nepopustljiv 16:14 09.04.2019

Re: inshallah

maksa83
Makso, na twitteru počeo da mi se pojavljuje neki Miša Vacić!?

Ako kažem šta stvarno mislim ti ćeš da se naljutiš a ja ću da ispadnem neki tinfoil hat ravnovakser antizemljaš, a zapravo su samo u pitanju algoritmi (koje vole da fensi zovu Machine Learning, a zapravo su ono što su naši stari zvali statističko inferiranje).

Hoću da kažem - ako na Amazonu kupiš lubrikant, makar za potrebe podmazivanja nečeg sasvim nekarnalnog, možeš očekivati da ti Amazon automatika u jednom trenutku ponudi i neko seksualno pomagalo.

Tako nekako i sa Mišom Vacićem, ti si verovatno lajkovao tamo nekog mentola srednje kategorije (lubrikant) a softver rekao "čekaj, a možda ti se svidi i ovo" i - paf - Miša Vacić (kurton).

Stupid future.

Naslutio sam da je neka trivijalna stvar.
Bilo kako bilo, mislim da ću, ipak, uspeti da svedem nivo pojavljivanja tih mudrosti na meni prihvatljivu meru.
Eeee, da - baš je kul taj termin 'Machine Learning', u odnosu na tu statističku interferenciju koju pominješ da su koristili naši stari.
A meni se, na početku vremena, tj. studija - baš dopala ta lepa reč interferencija - na čistom srpskom.
Ma, nema to - i u početku beše reč!

maksa83 maksa83 18:22 09.04.2019

Re: inshallah

Does the name PC Mahanalobis ring the bell? Bio prijatelj sa Ramanujanom u Kembridžu.
Otuda Mahalanobis distance. Tako je sve počelo.

Danas sam pomagao manjem detetu oko sastava o Milutinu Milankoviću pa sam za te potrebe opet prošao kroz život i rad. Boktemazo šta je sve taj čovek uradio sa šiberom i logaritamskim tablicama, da je imao kompjuter ko zna šta bi on sa nekim alatom tipa Mathematica napravio, možda ne bismo bili rašireni po galaksiji ali bismo verovatno već suvereno ljetali kojekuda. Jedino što mi je malo odskakalo je što piše negde da nije priznavoa Ajnštajnovu Teoriju Relativiteta, ne znam da li je istina, piše na samo jednom mestu.
jadragoljub jadragoljub 18:41 09.04.2019

Re: inshallah

Jedino što mi je malo odskakalo je što piše negde da nije priznavoa Ajnštajnovu Teoriju Relativiteta, ne znam da li je istina, piše na samo jednom mestu.

što bi te čudilo. negde sam čitao zašta su sve velikani nauke tvrdili da je nemoguće paa ih vreme opako zajebalo jer su sve te stvari dokazane kroz nauku kao moguće a neke kroz inženjering i rade. ni tesla nije priznavao da od atomistike ima bilo šta,nemogu tačno da citiram ni parafraziram ali je tvrdio da od cepanja atoma i tako toga nema ništa.pa čak je na netu bio i članak o tome da je podržavao eugeniku pa ga valjda nestal, članka. a bilo i njegov stav o ženama, ne znam dal je i njega nestalo. ali bilo je zabavno pročitati.
mada su ih naši verovatno sve nestali jerbo bacaju jedno drugačije svetlo na lik i delo našeg nikolice.
https://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2017&mm=02&dd=12&nav_id=1230003
maksa83 maksa83 18:45 09.04.2019

Re: inshallah

pa čak je na netu bio i članak o tome da je podržavao eugeniku pa ga valjda nestal, članka. a bilo i njegov stav o ženama

Ma bilo je i priča da se dao kastrirati da mu to ne bi odvlačilo pažnju od nauke ali to su naravno gluposti. Svakako jeste imao neku formu funkcionalnog autizma/Aspergera, kao i dosta velikih naučnika (Njutn npr.), ali to tad nije imao medicinsko ime nego se zvalo "osobenjak".
nsarski nsarski 18:52 09.04.2019

Re: inshallah

Jedino što mi je malo odskakalo je što piše negde da nije priznavoa Ajnštajnovu Teoriju Relativiteta, ne znam da li je istina, piše na samo jednom mestu.


Dobro, u ona vremena mnogi značajni ljudi nisu priznavali Teoriju Relativnosti. Mislim, priznavali? Šta to znači? Valjda, nisu mislili da je to tačna teorija. Pa dobro, ni Ajnštajn nije "priznavao" kvantnu mehaniku u nekim aspektima.
Lord Kelvin je duboko verovao u Teoriju Etra i činjenicu da svako astronomsko otkriće opovrgava ateizam. Takođe, njegova je izjava - mašine teže od vazduha ne mogu da lete.
Jbg, i tvoj "idol" B. Gates je nekoć izjavio da je 640Kb dovoljno svakom normalnom čoveku.
Imajući sve to u vidu, ja bih Milankoviću oprostio.

P.S. Recimo, Mihajlo Petrović-Alas, najveći srpski matematičar do sada (neverovatno je šta je taj čovek u životu uradio!) je bio sumnjičav prema toj modi koja se zvala "Teorija skupova" i ceo matematički cunami koji je započeo sa Kantorom i drugima. On je bio učen po obrascima matematike iz 19. veka - neprekidne funkcije, funkcionalna analiza, glatke stvari, eliptičke funkcije, modularne forme, Riman, Poenkare. To je naučio u Parizu od najboljih.
Unutar tog okvira on je bio izuzetan.
maksa83 maksa83 19:25 09.04.2019

Re: inshallah

Jbg, i tvoj "idol" B. Gates je nekoć izjavio da je 640Kb dovoljno svakom normalnom čoveku.

Ovo je popularna priča, ali cognoscenti ne veruju puno u nju i ne postoji dokaz ni autentičan izvor da je ikad tako nešto rekao, prosto je ta stvar lansirana u vreme kada je MS antisentiment bio popularan (a i to ograničenje jesto bilo iritantno). On sam to naravno poriče rečima: ""I've said some stupid things and some wrong things, but not that. No one involved in computers would ever say that a certain amount of memory is enough for all time.". Što ima smisla, Bil Gejts nije budala, bavio se kujundžijskim zanatom. Balmer bi sa druge strane odvalio tako nešto bez problema, on je neki kao Trunpo IT sveta. Od glupih dokumentovanih stvari koje Gejts jeste rekao imamo ono iz devedesetih: "internet je passing fad koji će biti zaboravljen za 10-20 godina". Srećom bio je dovoljno pametan da preumi kada je jedan zaposeni napisao čuveni "to je budalaština" memo.

Recimo, Mihajlo Petrović-Alas, najveći srpski matematičar do sada (neverovatno je šta je taj čovek u životu uradio!) je bio sumnjičav prema toj modi koja se zvala "Teorija skupova" i ceo matematički cunami koji je započeo sa Kantorom i drugima.

Kako ono kažu - "disciplina napreduje kada joj doajeni umru".
jooscout jooscout 19:26 09.04.2019

Re: inshallah

nsarski
Jedino što mi je malo odskakalo je što piše negde da nije priznavoa Ajnštajnovu Teoriju Relativiteta, ne znam da li je istina, piše na samo jednom mestu.


Dobro, u ona vremena mnogi značajni ljudi nisu priznavali Teoriju Relativnosti. Mislim, priznavali? Šta to znači? Valjda, nisu mislili da je to tačna teorija. Pa dobro, ni Ajnštajn nije "priznavao" kvantnu mehaniku u nekim aspektima.
Lord Kelvin je duboko verovao u Teoriju Etra i činjenicu da svako astronomsko otkriće opovrgava ateizam. Takođe, njegova je izjava - mašine teže od vazduha ne mogu da lete.
Jbg, i tvoj "idol" B. Gates je nekoć izjavio da je 640Kb dovoljno svakom normalnom čoveku.
Imajući sve to u vidu, ja bih Milankoviću oprostio.

P.S. Recimo, Mihajlo Petrović-Alas, najveći srpski matematičar do sada (neverovatno je šta je taj čovek u životu uradio!) je bio sumnjičav prema toj modi koja se zvala "Teorija skupova" i ceo matematički cunami koji je započeo sa Kantorom i drugima. On je bio učen po obrascima matematike iz 19. veka - neprekidne funkcije, funkcionalna analiza, glatke stvari, eliptičke funkcije, modularne forme, Riman, Poenkare. To je naučio u Parizu od najboljih.
Unutar tog okvira on je bio izuzetan.



Kao ni većina Kraljevskog astronomskog društva u to vreme, hvala Edingtonu! Ne zaboravimo opsesiju trostrukog nobelovca, Paulinga, C vitaminom sa posledicama koje i danas osećamo.
EDIT: dvostrukog
maksa83 maksa83 19:26 09.04.2019

Re: inshallah

Eeee, da - baš je kul taj termin 'Machine Learning', u odnosu na tu statističku interferenciju koju pominješ da su koristili naši stari.

In-fe-ren-ci-ju.
nsarski nsarski 19:59 09.04.2019

Re: inshallah

In-fe-ren-ci-ju.

Naravno.
Statističko zaključivanje.
jadragoljub jadragoljub 20:03 09.04.2019

Re: inshallah

maksa83
pa čak je na netu bio i članak o tome da je podržavao eugeniku pa ga valjda nestal, članka. a bilo i njegov stav o ženama

Ma bilo je i priča da se dao kastrirati da mu to ne bi odvlačilo pažnju od nauke ali to su naravno gluposti. Svakako jeste imao neku formu funkcionalnog autizma/Aspergera, kao i dosta velikih naučnika (Njutn npr.), ali to tad nije imao medicinsko ime nego se zvalo "osobenjak".

ma dobro to, ono što sam ja hteo da kažem da ma koliko bio pametan ne znači da nikad nećeš da ispadneš glup u društvu. što se tiče eugenike lako je nama da drvimo patku na mrtvu eugeniku. ak to uradi u ono vreme kad je nastaja i kad je bila na dobrom putu i utrla isti genetici.
uopšte ne sumnjam da je bio sklon genetici kao i zilion pametnih i knjiških ljudi, što reče pjesnik. svojevremeno sam imao , pa ne raspravu više nemušti razgovor sa prijateljem koji nije mogo da razume da su čerčil i još neki poznat i ljudi upočetku bili za eugeniku i svaki moj pokušaj da to opravdam time da u startu nisu znali gde e to da ode pa su odustali kad su videli, da se ne lažemo svi smo skloni tome da se upočetku oduševimonečim, recimo žemskom pa kad je bolje upoznamo ondak se razduševimo, i tu nema ništa loše.
kao onaj prečesto, koji sam ja zadrugar ha, citirani pop nemac sa onim ' kad su odvodili...' on je bio jedan od onih koji je upočetku bio pristalica hitlera i pomogo mu da dođe na vlast, valjda glasanjem ili agiacijom nebitno, no vrlo brzo je shvati šta je u pitanju i postao njegov protivnik i zavriou logoru.
mislio sam na to da je stvarno glupo oekivati od pametnog i značajnog čoveka da je i 'renesansni lik' mada su i ti renesansni likovi bili univrezalne neznalice kao što se danas, e danas bukvalno već od pre 40g. , tretirali novinari, današnji novinari su uglavnom stvarne i bukvalne sveopšte neznalice, čak sam i ja pismeniji od polovine njih, današnjih.
nepopustljiv nepopustljiv 20:04 09.04.2019

Re: inshallah

maksa83
Eeee, da - baš je kul taj termin 'Machine Learning', u odnosu na tu statističku interferenciju koju pominješ da su koristili naši stari.

In-fe-ren-ci-ju.

Normalno.
Usput - vezano za onu izjavu koju su pripisali Bilu Gejtsu o dostatnosti 640 kB, mogu da navedem priču između dva profesora kojoj sam lično prisustvovao.
Poveo se razgovor o nekakvoj arhitekturi (generički Fon-Nojmanov model) mikroprocesora - i profesor koji je bio eminencija u SFRJotu, je izrekao tvrdnju da će 8-bitni sistem ostati zauvek, jer (pazi objašnjena) je bajt osnova na kojoj sve počiva - jelte.
Mlađi profesor se žestoko protivio, jer, će 16-bitna arhitektura prevladati veri sun.
Ovaj stariji demagog je još drobio kako ćemo biti umreženi pa nećemo štampati itd... i nećemo trošiti toliko papira.
Potpuno je ignorisao činjenicu da će pored razvoja kompjuktora biti praćeno i razvojem periferika - i da ćemo tek trošiti papira samo tako.
A, dakle, radi se o čoveku koji se u pokojnoj državi pitao.
Usput, video sam (na klipu koji si postavljao i onome što si pisao ovde) da ti je stariji klinac cca 13 godina.
Da li si razmišljao da ga upišeš u 7. razred u Matematičkoj gimnaziji?
Bili Piton Bili Piton 20:04 09.04.2019

Re: inshallah

maksa83

In-fe-ren-ci-ju.


Nisam ginekolog ali mogu pogledati.
maksa83 maksa83 20:15 09.04.2019

Re: inshallah

Usput - vezano za onu izjavu koju su pripisali Bilu Gejtsu o dostatnosti 640 kB

Ma ono što tu priču čini dodatno šašavom je što to nije bilo Microsoft ograničenje, 16bitni 8086 na kome je DOS trčao nije mogao da adresira više od 1 Mb + segmentno adresiranje, i to 640/384 je Intel i IBM marifetluk, MS sa tim nema nikakve veze, i tim pre mi je čudno što ta priča o Gejtsovoj izjavi prolazi već godinama, ali kad se duh pusti iz boce...

Ovaj stariji demagog je još drobio kako ćemo biti umreženi pa nećemo štampati itd... i nećemo trošiti toliko papira.

Ovaj čika je predvideo većinu ovog danas još 1940. godine.
nepopustljiv nepopustljiv 20:26 09.04.2019

Re: inshallah

maksa83
Usput - vezano za onu izjavu koju su pripisali Bilu Gejtsu o dostatnosti 640 kB

Ma ono što tu priču čini dodatno šašavom je što to nije bilo Microsoft ograničenje, 16bitni 8086 na kome je DOS trčao nije mogao da adresira više od 1 Mb + segmentno adresiranje, i to 640/384 je Intel i IBM marifetluk, MS sa tim nema nikakve veze, i tim pre mi je čudno što ta priča o Gejtsovoj izjavi prolazi već godinama, ali kad se duh pusti iz boce...

Ovaj stariji demagog je još drobio kako ćemo biti umreženi pa nećemo štampati itd... i nećemo trošiti toliko papira.

Ovaj čika je predvideo većinu ovog danas još 1940. godine.

M'da.
Suština je u stavu da, koliko god bio liberalan, za sebe zadržavam prilično rigidan konzervativni stav, koji glasi - da, sve se menja i sve će biti promenjeno u svojoj cikličnosti, uz relativno bitan korak spiralnosti kao i period cikličnosti.
Ukratko, veoma konzervativno verujem da će svaka granica, veštačka ili prirodna, biti pomerena koliko sutra.
shone shone 10:28 09.04.2019

science VS street life


Približiti nauku pučanstvu i obrnuto, moderator ,,polemike,, Žika.

Zaključak debate: ,,Glasajmo za ljubav,,



petargli petargli 14:48 09.04.2019

jahači apokalipse

ovaj će da jaše dok ne parafne neko razgraničenje ili nezavisnost Kosova (i Metohije) e onda će da dobije negde neko utočište kao neki savetnik, pr(o)dekan i šta ti znam ... a mi će da dobijemo neku novu vlast (sa nekim shonetima i anoninumusima) do nekog novog parafa itd ...
shone shone 15:27 09.04.2019

Re: jahači apokalipse

a mi će da dobijemo neku novu vlast (sa nekim shonetima i anoninumusima) do nekog novog parafa itd


Nisi ti sinko te sreće da se to dogodi. Uživaj u reprizama dok se ne unerediš od zadovoljstva.

Panta Rei
mariopan mariopan 17:43 09.04.2019

Re: jahači apokalipse

petargli
ovaj će da jaše dok ne parafne neko razgraničenje ili nezavisnost Kosova (i Metohije) e onda će da dobije negde neko utočište kao neki savetnik, pr(o)dekan i šta ti znam ... a mi će da dobijemo neku novu vlast (sa nekim shonetima i anoninumusima) do nekog novog parafa itd ...



I ja mislim da će da ga drže dok im ne obavi Kosovo i Metohiju. Da ih ne razočara on će sa time da požuri, (moje prognoze).

I mogu da zamislim kako se ceo svet uneređuje od smeha šta taj nama ovde radi a mi trpimo.

I ne smeta mi toliko što se smeju, kad bi se smejali njemu, nego što se nama smeju.
petargli petargli 18:35 09.04.2019

Re: jahači apokalipse

Nisi ti sinko te sreće da se to dogodi. Uživaj u reprizama dok se ne unerediš od zadovoljstva.

Panta Rei

Ovo je pravi primer tog i takvog šibicarsko-špiclovskog, Aleksa Žunjić mentaliteta ...


shone shone 18:38 09.04.2019

Re: jahači apokalipse

Aleksa Žunjić mentaliteta


Ajde?
petargli petargli 21:29 09.04.2019

Re: jahači apokalipse

Ajde?

Džabe se koprcaš ...
shone shone 21:51 09.04.2019

Re: jahači apokalipse

Džabe se koprcaš ...


E?
petargli petargli 00:11 10.04.2019

Re: jahači apokalipse

mariopan
I ne smeta mi toliko što se smeju, kad bi se smejali njemu, nego što se nama smeju.

mislim da ih boli uvo za nas, ne smeju se, oni samo čekaju rezultat, i da onda krenu u novu interesnu etapu ...
aureus aureus 22:10 09.04.2019

Trolčić



vcucko vcucko 22:31 09.04.2019

Re: Trolčić

aureus



Pa kad nemate svoje, šta da vam radim?

Naših tamo k'o salate. Ovo nam i nije vest.

Čak, šo se imenjaka tiče, eto vam ga i nek' vam je halal
aureus aureus 22:44 09.04.2019

Re: Trolčić

vcucko

Pa kad nemate svoje, šta da vam radim?

Kad Vujošević počne da priča nešto loše o Zvezdi, često se narogušim: "Pazi ti ovog našeg bivšeg trenera što je bezobrazan!"


P.S. (Vujošević je trenirao Zvezdu 1991-1992 i - nije ništa osvojio. Sramota.)
vcucko vcucko 22:47 09.04.2019

Re: Trolčić

aureus
vcucko

Pa kad nemate svoje, šta da vam radim?

Kad Vujošević počne da priča nešto loše o Zvezdi, često se narogušim: "Pazi ti ovog našeg bivšeg trenera što je bezobrazan!"


P.S. (Vujošević je trenirao Zvezdu 1991-1992 i - nije ništa osvojio. Sramota.)

Niko ko je trenirao Zvezdu dve decenije ('74.-94.) nije ništa osvojio. Tako da ni DV nije izuzetak.
aureus aureus 22:52 09.04.2019

Re: Trolčić

vcucko

Niko ko je trenirao Zvezdu dve decenije ('74.-94.) nije ništa osvojio. Tako da ni DV nije izuzetak.

Trebalo je da bude.

Pošto partizanovci kažu da je riječ o mađioničaru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana