Društvo| Gradjanske inicijative| Ljubav| Ljudska prava| Porodica

Na grudima majke

natasa_tasic_10 RSS / 15.05.2019. u 13:48

images?q=tbn:ANd9GcSuexxZyGNIzHsg3t2RT-EeOUZDKZNEFyTKDBPIKW351JPMoSCNLw

 Vec neko vreme razmišljam da li da započnem ili ne ovaj blog, i sedim ispred tastature. 

Naizmenično se proganjamo pogledima, i sedoh i počeh.
Ponekad je teško naći prave reči za dobar početak, a ponekad ne.
Danas ih ja biram, biram jer ne želim da povredim nikoga.
Ne znam kada je počela ova netrpeljivost među nama, da li su za to krive devedesete, ratovi, progoni, ne znam zaista, ali znam jedno, niko nije kriv do nas samih i istina je uvek negde na sredini puta, tu gde se posle kiše pojavi duga, samo što i ona i to Sunce koje oboje nebo traju duže nego li svi sunčani dani pre ili posle. Taj trenutak je najlepši i moramo ga pamtiti takvog jer nam on predstavlja sve ono što je dobro i lepo na svetu.
Svetlost protiv tame,eto to su duga i ti sunčevi zraci.
Sve je počelo kada su se pre par dana u novinama pojavili članci o upadima u naselje i tučama, a onda su se pojavili kontra članci kako Romi ubijaju jedni druge i zarad čega?
Zarad čega se mi svi mrzimo? Zarad čega druge učimo toleranciji, a sami smo netolerantni jedni prema drugima?
Znate koja je najveća briga majke kada se dete rodi, pogotovo ako je rođeno pre vremena,pa još u inkubatoru?
Da li će imati dovoljno mleka da dete doji, to je najveća briga majke i lekara.
Od majčinog mleka, dete postaje snažnije i otpornije,a samim tim i zdravije. Pa dobro drage moje majke, kada detetu kažete, ukrašće te Ciganka nemoj tamo da ideš, želim da znate da sam ja donirala svoje mleko dok sam dojila ćerkicu i da me nije bilo briga koje je nacionalnosti dete koje ga pije, jer je dete dete, ni moje drugarice koje nisu Romkinje nije interesovala nacionalnost novorođenčadi, već samo da sva deca budu budu zdrava i voljena jednog dana, pa vas pitam, ako mi kao majke nismo pravile razliku, zašto ih vi onda učite mržnji kada su možda rasli i jačali se na mleku iz grudi jedne Romkinje, Srpkinje, Čehinje... zašto?
Ako vaši muževi, očevi nemaju razumevanja, onda vi kao majke i sestre treba da kažete dosta je.
Dosta je mržnje, nasilja. Dosta.
U parkićima, vrtićima, školama, na ulicama, u naseljima, svuda treba da budemo prisutni i da se jedni prema drugima ophodimo sa poštovanjem.
Svi pričate o getoizaciji romskih naselja i kako je tu zabranjen pristup, pa ta zabrana je obostrana, jer ako oni ne mogu da uđu na igralište ili park, već se teraju odatle, onda će i oni druge terati sa svog praga takođe.
Nikakvo zlo ne nastaje preko noći, međutim i Srbi i Romi su oduvek na ovim prostorima delili i dobro i loše, i deliće ga i dalje. Zašto se onda prave razlike, kada je mleko iste boje, krv je iste boje, srce je iste boje...
I da li biste ženu koja vam spasi na ovakav način dete šikanirali? Zamislite da ona sa detetom sedi pored vas u parkiću, i da čuje rečenicu nemoj da se igraš sa njima jer su to Cigani, a mozda je mleko iz njenih grudi spasilo život vašem detetu...možda se samo na trenutak stavite u njenu kožu. Srce joj slamate, a da to ni ne znate.
Sve majke koje su donirale mleko, su ga dale iz ljubavi i na toj velikoj ljubavi su se deca osnazivala,zato vas molim nemojte ih učiti drugačije, nemojte ih trovati.
Jer deca postaju ljudi, a odrasli ne menjaju tek tako svoje loše navike.

Da se Leskovac ne ponovi.

 



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 14:30 15.05.2019

Za početak

Da ne mračimo odmah na početku, meni se počesto čini da su muškarci primarni nosioci identiteta, etničkog, nacionalnog, pa i vjerskog, a da su žene bliže nečemu univerzalnom i da se pomenutim identitetima samo vremenom priklone, te se tako i one mogu uhvatiti u kolo potcjenjivanja drugih, nerazumnih podjela pa i mržnje, ukoliko je to u nekoj sredini dominanta identitetska igra.
romi.daba romi.daba 14:34 15.05.2019

Re: Za početak

Filosofiraš Aureuse. Filosofiraš.
Dokolica?
aureus aureus 14:40 15.05.2019

Re: Za početak

romi.daba
Filosofiraš Aureuse. Filosofiraš.
Dokolica?

Ne volim "s".
Stavi "z", ne boj se, Romi Dabo - i dalje znamo da je u pitanju ljubav prema mudrosti.
romi.daba romi.daba 14:51 15.05.2019

Re: Za početak

OK. Evo Z. Filozoofiraš. (Uostalom i ljudi su životinje)
Da su žene bliže nekom univerzalnom
a muškarci bliže partikularnom
Vidim da obnavljaš Aristotela
shone shone 14:58 15.05.2019

Re: Za početak

meni se počesto čini da su muškarci primarni nosioci identiteta, etničkog, nacionalnog, pa i vjerskog, a da su žene bliže nečemu univerzalnom i da se pomenutim identitetima samo vremenom priklone, te se tako i one mogu uhvatiti u kolo potcjenjivanja drugih, nerazumnih podjela pa i mržnje, ukoliko je to u nekoj sredini dominanta identitetska igra.


Koliko počesto dragi Zlaja?

Šlihtanje - primećeno i prijavljeno.
aureus aureus 14:59 15.05.2019

Re: Za početak

romi.daba

Da su žene bliže nekom univerzalnom
a muškarci bliže partikularnom
Vidim da obnavljaš Aristotela

A Njegoš?

Ne zna žena ko je kakve vjere, stotinu će promijenit vjerah da učini što joj srce žudi.

Izgleda da se i Njegošu (odnosno jednom junaku iz Gorskog vijenca) učinilo da žene nisu baš tvrdokorne i radikalne u tim identitetskim stvarima.
shone shone 15:02 15.05.2019

Re: Za početak

OK. Evo Z. Filozoofiraš.


E nek si mu ga.
Pritom i duhovito.

aureus aureus 15:08 15.05.2019

Re: Za početak

shone
OK. Evo Z. Filozoofiraš.

E nek si mu ga.
Pritom i duhovito.



Ama džaba! Kad čujem "s", osjetim se neugodno.

Osim toga, tu sam knjigu ostavio nakon tridesete stranice.
predatortz predatortz 15:13 15.05.2019

Re: Za početak


Osim toga, tu sam knjigu ostavio nakon tridesete stranice


Ne znam da li je autoru to bio cilj, ali ta knjiga je postala Mein Kampf svim srbomrscima.

A o temi...
Slažem se sa mojim zemom, domaćica prenaglašava neke stvari.
aureus aureus 15:16 15.05.2019

Re: Za početak

predatortz

Osim toga, tu sam knjigu ostavio nakon tridesete stranice


Ne znam da li je autoru to bio cilj, ali ta knjiga je postala Mein Kampf svim srbomrscima.

Nisam je ostavio zbog toga.
Nego zbog napornog stila, a osim toga - imao sam izdanje u kojem su stranice i stranice bile jedna za drugom bez odvajanja pasusa. Kao da nije namijenjena čitaocu nego zadovoljenju autorovog ega.
predatortz predatortz 15:18 15.05.2019

Re: Za početak

Nisam je ostavio zbog toga.


Znam
shone shone 15:28 15.05.2019

Re: Za početak

Ama džaba! Kad čujem "s", osjetim se neugodno.

Osim toga, tu sam knjigu ostavio nakon tridesete stranice.


Ztvarno?
romi.daba romi.daba 15:30 15.05.2019

Re: Za početak

aureus
romi.daba

Da su žene bliže nekom univerzalnom
a muškarci bliže partikularnom
Vidim da obnavljaš Aristotela

A Njegoš?

Ne zna žena ko je kakve vjere, stotinu će promijenit vjerah da učini što joj srce žudi.

Izgleda da se i Njegošu (odnosno jednom junaku iz Gorskog vijenca) učinilo da žene nisu baš tvrdokorne i radikalne u tim identitetskim stvarima.


Vidim da su neki naše prijateljsko filoszofsko ćaskanje pretvorili u nacističko prepucavanje. Što ti je muško agresivno. Njegoš kao da kazuje da je ženama važnije zadovoljenje žudnje nego tradicija. Nisam baš siguran da im je to važnije. Meni se čini da su žene pažljivije što se tiče zadovoljenja žudnji. I mislim da očuvanje identiteta nije nešto svojstveno muškarcima više nego ženama, tj. nema veze sa rodom već sa klasom i kolektivom.
aureus aureus 15:44 15.05.2019

Re: Za početak

romi.daba

Izgleda da se i Njegošu (odnosno jednom junaku iz Gorskog vijenca) učinilo da žene nisu baš tvrdokorne i radikalne u tim identitetskim
Vidim da su neki naše prijateljsko filoszofsko ćaskanje pretvorili u nacističko prepucavanje. Što ti je muško agresivno. Njegoš kao da kazuje da je ženama važnije zadovoljenje žudnje nego tradicija. Nisam baš siguran da im je to važnije. Meni se čini da su žene pažljivije što se tiče zadovoljenja žudnji. I mislim da očuvanje identiteta nije nešto svojstveno muškarcima više nego ženama, tj. nema veze sa rodom već sa klasom i kolektivom.

Pa...rekao bih da su kroz istoriju ljudska društba češće bila patrijarhalna nego matrijarhalna (mada je bilo i takvih zajednica), a u patrijarhalnim društvima muškarac je nosilac bitnih društvenih obilježja. On je glava porodice, žena uzima njegovo prezime (ovo u našim sredinama), slavi se njegova slava (kod Srba) a ne ona koja dolazi po ženskoj strani. On je prvo u svom mikrosvijetu nosilac porodičnog imena i tradicije, a žena se tome pridružuje. Vjerujem stoga, mada sad ne mogu to da dokazujem, da su žene zaista češće mijenjale religiju zbog muža nego obrnuto.

I kao što je takav muškarac nosilac porodičnog imena i tradicije, on je i nosilac drugih identitetskih elemenata, uključujući one vezane za kolektivitet.
Žena na svijet donosi novi život, a muškarac ga troši u odbranu nacionalne časti i domovine.

E sad...dolazi neko novo doba. Možda više neće sve to biti tako.
shone shone 15:47 15.05.2019

Re: Za početak

Ne znam da li je autoru to bio cilj, ali ta knjiga je postala Mein Kampf svim srbomrscima.


Pu pu daleko bilo. Da ne bi bilo zabune knjigu nisam čitao niti znam o čemu se radi.Postavio sam je kao ilustraciju o filoszofiji u Aureusovom nadmudrivanju sa Romim. Ništa ni manje ni više.
aureus aureus 15:54 15.05.2019

Re: Za početak

shone
Ne znam da li je autoru to bio cilj, ali ta knjiga je postala Mein Kampf svim srbomrscima.


Pu pu daleko bilo. Da ne bi bilo zabune knjigu nisam čitao niti znam o čemu se radi.

E ovako je stalno sa ovim Šonetom.
Niti šta čita niti zna o čemu se radi.
Ali zato voli da troluje.
shone shone 16:07 15.05.2019

Re: Za početak

Niti šta čita niti zna o čemu se radi.
Ali zato voli da troluje


Neuspešan pokušaj dragi Zlaja. Ne da troluje - samo ilustracija u kontekstu vaše šege sa Romim.
M'da prihvatam da danas preferirate da budete malo ,,zločesti,, ali će vas moja bratska ljubav i blagougodno raspoloženje apsolutno ublažiti.

shone shone 14:55 15.05.2019

primedba

Poštovana Nataša.
Sada već preteruješ i moram to da ti kažem baš zato što uopšte nisam opterećen ni tvojom ni drugim bojama kože,verskoj i rasnoj pripadnosti etc. Potpuno te doživljavam ravnopravno i to mi daje za pravo da ti kažem da preteruješ.

Potenciranje - na način na koji to radiš već nekoliko blogova unazad( iskreno se nadam da je samo posledica tvoje neveštosti) - mržnje i ostalog što navodiš prema Romima u našoj sredini prosto ne odgovara realnosti. Naravno da ima primera i situacija o kojima pišeš ali ne u toj meri da bi ga globalizovala na taj način.Ima dobrih i normalnih ljudi i onih drugih i uvek će ih biti.

Svi pričate o getoizaciji romskih naselja i kako je tu zabranjen pristup, pa ta zabrana je obostrana, jer ako oni ne mogu da uđu na igralište ili park, već se teraju odatle, onda će i oni druge terati sa svog praga takođe.


Svi pričamo - nije tačno. Neki možda pričaju ali ne svi.

Zarad čega se mi svi mrzimo?


Nije tačno, ne mrzimo se svi.

kada detetu kažete, ukrašće te Ciganka nemoj tamo da ideš


Mnogo češće se čuje ukrašće te veštica, baba roga.

ako mi kao majke nismo pravile razliku, zašto ih vi onda učite mržnji kada su možda rasli i jačali se na mleku iz grudi jedne Romkinje, Srpkinje, Čehinje... zašto?


Šta si htela da kažeš - muškarci su ti koji prave razlike? Reskiraš da te neko prozove da si mizandrična.

Da ne širimo priču, i dalje sam uveren da si samo nevešta u onome što si htela da saopštiš ali čitajući kako je napisano stiče se drugačiji utisak.
Već sam ti to komentarisao na jednom od prethodnih blogova i ponoviću ponovo. Ti sama si najbolji primer da su u zemlji Srbiji svi koji žele i ulože trud kovači vlastitog uspeha,statusa i suživota.
Generalizovati sporadične necivilizovane slučajeve diskriminacije ponavljajući ih kao mantru može biti protumačeno tendenciozno i politikansko noseći u svakom slučaju opasnost da budeš pogrešno shvaćena i da uvrediš većinu normalnih ljudi koji žive u zemlji Srbiji koji kako sama kažeš:

međutim i Srbi i Romi su oduvek na ovim prostorima delili i dobro i loše, i deliće ga i dalje.


Umesto zaključka - ljudi su ili dobri ili loši. Sve ostalo je politika.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 15:17 15.05.2019

Re: primedba

Udjinu PP
romi.daba romi.daba 15:19 15.05.2019

Re: primedba

Naročito ti je zaključak nejasan: ljudi su dobri ili loši, sve ostalo je politika.

Šta podrazumevaš pod "politikom"? Nešto apriori loše?
romi.daba romi.daba 15:21 15.05.2019

Re: primedba

Diskriminacija svake vrste različitosti je veoma pristutna kod svih ljudi naročito ako ih neko ne gura ka sve većem razumevanju i prihvatanju raznolikosti sveta. Diskriminacija postoji na svakom nivou, deca, klasna, rasna, itd.

Ali ovo što TI radiš shone nije dobro jer grubo kritikuješ osobu koja upravo ukazuje na probleme, i tako potvrđuješ pravilo da se različitost upravo napada. Možda to radiš nesvesno ili si ultra-desničar, ne znam, ali kao da i ti imaš neki zadatak-agednu.

Romi su istorijski diskriminisani skoro svuda. Ropstvo, uglavnom Roma, je ukinuto sredinom 19veka u Rumuniji. Dotle su ih zemljoposednici eksploatisali. Srećom u Srbiji nije bilo neke naročite eksploatacije te vrste.

Ovaj blog je jedno razmišljanje o diskriminaciji i njenim uzrocima i ne treba ga kritikovati. Ti prepoznaješ nameru ovog teksta pa kritikuješ autora i tekst.


ljudi su dobri ili loši, sve ostalo je politika.

S tim u vezi evo pisma jednog samoubice koji je zaključio da je bio loš čovek:
LINK
shone shone 15:42 15.05.2019

Re: primedba

Ali ovo što TI radiš shone nije dobro jer grubo kritikuješ osobu koja upravo ukazuje na probleme, i tako potvrđuješ pravilo da se različitost upravo napada. Možda to radiš nesvesno ili su ultra-desničar.


Niti je grubo, a kritikujem bih zamenio sa skrećem pažnju - ako pažljivo čitaš.

Možda to radiš nesvesno ili su ultra-desničar.


Ako te baš interesuje svesno i nesvesno mi je levica bliža u toj tvojoj podeli, Meni je bliža podela (podela kako ružna reč - nisam ni za podele) na realno i nerealno.

Šta podrazumevaš pod "politikom"? Nešto apriori loše?

Politika je ono što je po definiciji a ništa nije apriori.

Diskriminacija svake vrste različitosti je veoma pristutna kod svih ljudi

To je tvoje ili čije već viđenje stvari.Vidiš kako je zarazno to nespretno svi-svih

Ti prepoznaješ nameru ovog teksta pa kritikuješ autora i tekst.


Naprotiv,čitam šta je i kako napisano (čitaj pažljivije) skrećući pažnju na moguću neveštost autora u izražavanju misli. Sada si pokušao da budeš tendenciozan bez potrebe. Baš da ti crtam - mnogo je.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:31 15.05.2019

Re: primedba

Poenta je da zene malo drugacije misle. Nema to veze sa mizandricnoscu.
Samo je tako...ne znam. Zena dosta toga i precuti zarad mira, mada im se cesto to kasnije obija o glavu.
shone shone 23:18 15.05.2019

Re: primedba

sereš


De si bre prostačino. Kako je?

aureus aureus 23:39 15.05.2019

Re: primedba

jadragoljub
mržnje i ostalog što navodiš prema Romima u našoj sredini prosto ne odgovara realnosti.

sereš

Jedna jedina riječ i opet nema ni velikog slova ni tačke.
Ljudi su postali baš lijeni.
tasadebeli tasadebeli 00:40 16.05.2019

Re: primedba

shone
sereš


De si bre prostačino. Kako je?




Немој тако.

Дај, покажи мало разумевања.

Опсесија је то.

Није њима у Киншаси лако...





aureus aureus 14:16 16.05.2019

Re: primedba

shone

Vidiš po lajkovima ista je to isfrustrirana ekipica,radioaktivno blogersko dugogodišnje jezgro tkz krug ne dvojke nego 92ke - 10 ,,komada redovnih,, maximum. Ali osipaju se lagano.Naviklo to na aplauze i ja tebi serdare ti meni vojvodo.
Srećom sele se lagano na Twiter i ostale IN zahebancije da ,,prosvetljuju,,

A tebe žulja ta ekipa, dakle, mora da si se dugo osjećao pomalo nelagodno (kao ja kad neko kaže filosofija) dok je ona suvereno vladala, eli, eto, na sreću, sad se ona osipa, odlazi na Tviter, i nastupa neko bolje vrijeme za tipove koji su nekad izbjegavali i B92 a sad čak dolaze i na njegov blog.

Kakvog li veselja!

Još malo pa će pobjeda biti kompletna. Kao onda kad su Turci konačno zauzeli Konstantinopolj i Aju Sofiju pretvorili u džamiju.
shone shone 14:29 16.05.2019

Re: primedba

Još malo pa će pobjeda biti kompletna


Budi dobar Zlatko.
U protivnom zamolitiću kompetentnije od mene da ti objasne gdje grešiš.

aureus aureus 14:37 16.05.2019

Re: primedba

shone
Još malo pa će pobjeda biti kompletna

Budi dobar Zlatko.
U protivnom zamolitiću kompetentnije od mene da ti objasne gdje grešiš.

Kako?

Pa, Osmanlije su žarko željeli Konstantinopolj, a decenijama je kružila priča da ko pretvori Aju Sofiju u džamiju - taj će biti veliki junak za sva vremena u islamskom svijetu.

Uporni su bili Osmanlije i na kraju su uspjeli.
Nasrtljivci mali.
shone shone 15:00 16.05.2019

Re: primedba

Uporni su bili Osmanlije i na kraju su uspjeli


A pobednici pišu historijske knjige.
Kako ono beše, tko prvi njemu devojka,
tko zadnji njemu žena.
nikvet pn nikvet pn 16:48 16.05.2019

Re: primedba


Удба наша судба.

Размахало се то сад око празника.

Свакако да их се сетило.
tasadebeli tasadebeli 17:12 16.05.2019

Re: primedba

shone
Немој тако.

Дај, покажи мало разумевања.

Опсесија је то.

Није њима у Киншаси лако.


sereš

Preporuči / Preporuka: 7 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori


7 lajkova za Dragčetovu manifestaciju ničim izazvanog domaćeg vaspitanja. A on mukica pun sebe pa poželeo da podeli svoju opstipacionu problematiku sa svima.
Pritom niko ne zna (osim Dragoljuba) da li sam možda pripadnik nacionalne, verske ili bilo koje manjine i da li je ovo od strane Dragčeta teška diskriminacija na koju se Nataša inače žali u svom tekstu.

Vidiš po lajkovima ista je to isfrustrirana ekipica,radioaktivno blogersko dugogodišnje jezgro tkz krug ne dvojke nego 92ke - 10 ,,komada redovnih,, maximum. Ali osipaju se lagano.Naviklo to na aplauze i ja tebi serdare ti meni vojvodo.
Srećom sele se lagano na Twiter i ostale IN zahebancije da ,,prosvetljuju,,
Nema potrebe za nervozom.




Ма још није ни близу сванућа.


А ноћас ако слуша, нек' чује боооооол...



aureus aureus 18:41 16.05.2019

Re: primedba

shone
7 lajkova za Dragčetovu manifestaciju ničim izazvanog domaćeg vaspitanja

9! Trenutno ih je 9.
Još ja nisam lajkovao, tj. dao preporuku.
Ajde da vidimo hoće li Šone biti u pravu kad kaže da je ostalo deset komentatora iz omrznutog tvrdog jezgra koji će našem dobrom serdaru Dragoljubu dati preporuku.

A ja odoh da očistim džeferdar. Zapravo jaknu.
shone shone 19:14 16.05.2019

Re: primedba

Ajde da vidimo hoće li Šone biti u pravu kad kaže da je ostalo deset komentatora iz
omrznutog
tvrdog jezgra koji će našem dobrom serdaru Dragoljubu dati preporuku.


+/- 10 , nemoj da si bukvalista.

Ti si dodao ,,omrznutog,, ja to nisam rekao.
Oni su samo malo drugačiji,što je ok.
Baš bi bilo zanimljivo kad bi blogeri imali opciju oduzimanja datih preporuka ili kao na drugim mestima +/- opciju,.
Onda bi se videlo pravo stanje stvari.
Ovako malo nedorečeno,iskrivljuje pravu sliku.

Još ja nisam lajkovao, tj. dao preporuku.


Pobogu Zlatko pa ti si ostavio utisak na mene da si gospodin čovek u obraćanju na blogu.
Lajkovao bi Dragoljubove prostačke manire?
Onda je sve moguće.
aureus aureus 20:10 16.05.2019

Re: primedba

shone

Još ja nisam lajkovao, tj. dao preporuku.


Pobogu Zlatko pa ti si ostavio utisak na mene da si gospodin čovek u obraćanju na blogu.
Lajkovao bi Dragoljubove prostačke manire?
Onda je sve moguće.

Nisam mogao ono da lajkujem.
Mislim, drag mi je Dragoljub, čak i kad pretjera.
Ali kako da lajkujem nešto što nema ni velikog slova ni tačke?
jadragoljub jadragoljub 21:25 16.05.2019

Re: primedba

aureus aureus 21:37 16.05.2019

Re: primedba

jadragoljub


Dobro si vidio, Dragoljube.

Neko ti je stvarno dao desetu preporuku.
jadragoljub jadragoljub 21:47 16.05.2019

Re: primedba

aureus
jadragoljub


Dobro si vidio, Dragoljube.

Neko ti je stvarno dao desetu preporuku.

ma ne gledam preporuke jer znam da ih dobijam samo kad se ljudi slažu samnom, a ova dva teoretičara zavere će crknu od muku što se najviše dvoje troje slažu sa njima pa smišlju zavere. ja nemam pojma ko mi daje preporuke, pretpostavljam ali ne preduzimam ništa da mi bilo ko da preporuku. čak naprotiv a suprotno ja sam i toj dvojici davao preporuke kad kažu nešto smisleno, al njima to retko uspeva, mislim da budu smisleni.
šta drugo da kažem ovo neboiši kad tvrdi da u srbiji nema rasizma prema ciganima, sem da sere. to je jedini glagol koji odgovara onome što kaže.
evo ti i tačke i zarez a velika slova za menene nepostoje, to je nepotrebna zajebancija, kao i cela gramatika i pravopis i padeži. to su izmislili neprijatelji srpstva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 16.05.2019

Re: primedba

šta drugo da kažem ovo neboiši kad tvrdi da u srbiji nema rasizma prema ciganima,


Natera me da pročitam sve komentare, i šta drugo da ti kažem nego, što bre lažeš?
(vidiš kako sam ja fin:)
Nigde niko to nije napisao.
shone shone 22:23 16.05.2019

Re: primedba

ma ne gledam preporuke jer znam da ih dobijam samo kad se ljudi slažu samnom, a ova dva teoretičara zavere će crknu od muku što se najviše dvoje troje slažu sa njima pa smišlju zavere


tasadebeli tasadebeli 22:33 16.05.2019

Re: primedba

hoochie coochie man
šta drugo da kažem ovo neboiši kad tvrdi da u srbiji nema rasizma prema ciganima,


Natera me da pročitam sve komentare, i šta drugo da ti kažem nego, što bre lažeš?
(vidiš kako sam ja fin:)
Nigde niko to nije napisao.



Па он то разговора ради.

Било би му много досадно да се овде јавља када не би спиновао туђе коментаре.



shone

Potenciranje - na način na koji to radiš već nekoliko blogova unazad( iskreno se nadam da je samo posledica tvoje neveštosti) - mržnje i ostalog što navodiš prema Romima u našoj sredini prosto ne odgovara realnosti. Naravno da ima primera i situacija o kojima pišeš ali ne u toj meri da bi ga globalizovala na taj način.Ima dobrih i normalnih ljudi i onih drugih i uvek će ih biti.

Generalizovati sporadične necivilizovane slučajeve diskriminacije ponavljajući ih kao mantru može biti protumačeno tendenciozno i politikansko noseći u svakom slučaju opasnost da budeš pogrešno shvaćena i da uvrediš većinu normalnih ljudi koji žive u zemlji Srbiji



Али то није довољно интригантно за једно лепо исиловано политикантско и кафанско препуцавање "наших" и "њихових" по коментарима, па мора да испинује пошто-пото.

Шта ћеш...

Што рече исти тај shone:


Umesto zaključka - ljudi su ili dobri ili loši. Sve ostalo je politika.
shone shone 22:37 16.05.2019

Re: primedba

Dragče i ti si meni simpa lik ponekad kad nisi nadrndan i kad ne prosipaš žuč bez razloga. Čak mi ne smetaju ni tvoje prostote ali moram da ti vratim istom merom da bi me razumeo na tvom jeziku.
Brate mnogo si površan i ishitren. Nije to dobro za umetnike.

kad tvrdi da u srbiji nema rasizma prema ciganima


Ima u Srbiji svašta ali ne kao većinska pojava. Tako su nas zbog pojedinih zločina pokušavali i pokušavaju da proglase genocidnim narodom.
E neće da bidne a još manje da može!
Sve ima ime i prezime,mesto, vreme i radnju.
Paušalizacija u službi propagande nas je već mnogo koštala.
Ja samo reagujem kad primetim takve podmetačine.
Živ ti meni bio.
shone shone 22:49 16.05.2019

Re: primedba

Evo kao nešto ovako.

Brovina pokazala fotografiju "silovanja na KiM", prištinski mediji je raskrinkali VIDEO

Priština -- Fotografija koju je poslanica vladajućeg DPK Fljora Brovina pokazala u prištinskom parlamentu najverovatnije uopšte nije napravljena na Kosovu već u Iraku.

tasadebeli tasadebeli 23:04 16.05.2019

Re: primedba

shone

Čak mi ne smetaju ni tvoje prostote ali moram da ti vratim istom merom da bi me razumeo na tvom jeziku.



predatortz predatortz 07:17 17.05.2019

Re: primedba

Ima u Srbiji svašta ali ne kao većinska pojava. Tako su nas zbog pojedinih zločina pokušavali i pokušavaju da proglase genocidnim narodom.
E neće da bidne a još manje da može!
Sve ima ime i prezime,mesto, vreme i radnju.
Paušalizacija u službi propagande nas je već mnogo koštala.
Ja samo reagujem kad primetim takve podmetačine.


Nije loš ovaj moj zemo.
Komunista, ali dobar čovek.
Retkost, no nađe se neki.
nepopustljiv nepopustljiv 08:14 17.05.2019

Re: primedba

predatortz
Ima u Srbiji svašta ali ne kao većinska pojava. Tako su nas zbog pojedinih zločina pokušavali i pokušavaju da proglase genocidnim narodom.
E neće da bidne a još manje da može!
Sve ima ime i prezime,mesto, vreme i radnju.
Paušalizacija u službi propagande nas je već mnogo koštala.
Ja samo reagujem kad primetim takve podmetačine.


Nije loš ovaj moj zemo.
Komunista, ali dobar čovek.
Retkost, no nađe se neki.

Iskusno!
shone shone 08:50 17.05.2019

Re: primedba

Komunista


Nikad bio Staljina mi.
A i kako bi kad mi je Tasa ,,brat od daidže,,
tasadebeli tasadebeli 09:20 17.05.2019

Re: primedba

shone
Komunista


Nikad bio Staljina mi.
A i kako bi kad mi je Tasa ,,brat od daidže,,



Сад сам нешто конт'о, тако ми амиџинице, у праву си! И то свих 66%!

Сто му даброва са Онтарија, баш сам се изненадио када сам то и сам сада открио!




aureus aureus 12:03 17.05.2019

Re: primedba

predatortz
Ima u Srbiji svašta ali ne kao većinska pojava. Tako su nas zbog pojedinih zločina pokušavali i pokušavaju da proglase genocidnim narodom.
E neće da bidne a još manje da može!
Sve ima ime i prezime,mesto, vreme i radnju.
Paušalizacija u službi propagande nas je već mnogo koštala.
Ja samo reagujem kad primetim takve podmetačine.


Nije loš ovaj moj zemo.
Komunista, ali dobar čovek.
Retkost, no nađe se neki.

Ne podržavaj ga. Napravi kritičku distancu. Vidiš da mu se čini da neko Srbe pokušava da proglasi GENOCIDNIM NARODOM. On se bori da do toga ne dođe mada je jasno da samo oni koji misle da postoje genocidni narodi tu priču plasiraju sa suprotne a na nju se pecaju isti takvi sa srpske strane.
shone shone 13:02 17.05.2019

Re: primedba

da postoje genocidni narodi tu priču plasiraju sa suprotne a na nju se pecaju isti takvi sa srpske strane.


Zato imamo prosvetljivače poput tebe dragi Zlaja koji će to lepo i kulturno da nam objasne.
Učiti,učiti i samo učiti.
aureus aureus 13:30 17.05.2019

Re: primedba

shone
da postoje genocidni narodi tu priču plasiraju sa suprotne a na nju se pecaju isti takvi sa srpske strane.


Zato imamo prosvetljivače poput tebe dragi Zlaja koji će to lepo i kulturno da nam objasne.
Učiti,učiti i samo učiti.

Rekao je da nikad nije bio komunista a 'vamo citira Lenjina.

Nego, Šone, jesi li ti protiv toga da se strašni zločin u Srebrenici naziva genocidom da slučajno Srbi ne bi ispali genocidan narod? Bolje da je samo veliki zločin pa da ispadnu zločinački nego, daleko bilo, genocidan (puj puj puj).
Ako treba nek bude strašan zločin, bolje da Srbi budu strašni zločinci nego genocidlije?
aureus aureus 13:40 17.05.2019

Re: primedba

Evo, u Italiji neki navijač (ili policajac čak, trenutno nije baš najasnije) Siniši Mihajloviću rekao da je Zingaro (Ciganin).

Događaj je svjež.
shone shone 14:17 17.05.2019

Re: primedba

Rekao je da nikad nije bio komunista a 'vamo citira Lenjina


Bem mu miša pa koje historijske izvore vi koristite dragi Zlatko?
Pa jel Staljin,Lenjin ili Marx?
Tu se više ne zna ko je od koga krao.



Nego, Šone, jesi li ti protiv toga da se strašni zločin u Srebrenici naziva genocidom da slučajno Srbi ne bi ispali genocidan narod? Bolje da je samo veliki zločin pa da ispadnu zločinački nego, daleko bilo, genocidan (puj puj puj).
Ako treba nek bude strašan zločin, bolje da Srbi budu strašni zločinci nego genocidlije?


Ceneći vaš estetski osećaj za prefinjeno jedan od prikladnih načina ,,kopčanja sa leđa,,

Ne šniramo se na jeftine fazone.


aureus aureus 14:30 17.05.2019

Re: primedba

shone
Ne šniramo se na jeftine fazone

Eh, pa nisi na jeftin fazon morao da odgovaraš skupim grudnjakom.
No nije fazon jeftin nego je pitanje teško i to imam u vidu dok posmatram ovu modnu eskivažu.
shone shone 14:50 17.05.2019

Re: primedba

No nije fazon jeftin nego je pitanje teško i to imam u vidu dok posmatram ovu modnu eskivažu


Bio bih vrlo siguran da vi dragi Zlaja umete to mnogo bolje sa ,,teškim pitanjima,,
Za sada dovoljan je i skupi grudnjak.
milisav68 milisav68 14:53 17.05.2019

Re: primedba

aureus
No nije fazon jeftin nego je pitanje teško i to imam u vidu dok posmatram ovu modnu eskivažu.

Pa kad ti je pitanje u stilu - jel znaju tvoji da si lopov?
aureus aureus 15:00 17.05.2019

Re: primedba

milisav68
aureus
No nije fazon jeftin nego je pitanje teško i to imam u vidu dok posmatram ovu modnu eskivažu.

Pa kad ti je pitanje u stilu - jel znaju tvoji da si lopov?

Dobro, evo lakše - ko će da pobijedi u susretu Fenerbahče - Efes u polufinalnom meču na F4, koji počinje za tačno dva sata?
shone shone 15:01 17.05.2019

Re: primedba

nego genocidlije?


Ljubitelj turcizama?
shone shone 15:03 17.05.2019

Re: primedba

Dobro, evo lakše - ko će sa pobijedi u susretu Fenerbahče - Efes u polufinalnom meču na F4, koji počinje za tačno dva sata?


Ovo je već teže.
Nadam se Obilić.
Da, iz keca u x.
milisav68 milisav68 15:08 17.05.2019

Re: primedba

aureus
Dobro, evo lakše - ko će sa pobijedi u susretu Fenerbahče - Efes u polufinalnom meču na F4, koji počinje za tačno dva sata?

Eh, to je ziherica, pravo pitanje za kladionicu je ko će da postigne više koševa Micić ili Slukas?

A dobra kvota je i za preko 100 poena (bilo koje ekipe).

Dopuna - dobija Željko.
aureus aureus 15:13 17.05.2019

Re: primedba

milisav68
aureus
Dobro, evo lakše - ko će sa pobijedi u susretu Fenerbahče - Efes u polufinalnom meču na F4, koji počinje za tačno dva sata?

Eh, to je ziherica
Dopuna - dobija Željko.

Eto ti - ljudi se radije bave futurologijom i neizvjesnim budućim događajima u igri s loptom, i to su im laka pitanja, a teško im je ono koje sam prethodno postavio a tiče se stvari koje su se već desile.
milisav68 milisav68 15:20 17.05.2019

Re: primedba

aureus
a teško im je ono

Ma nije teško, nego trik pitanje, šta god da odgovoriš ti si lopov.
aureus aureus 15:53 17.05.2019

Re: primedba

milisav68
aureus
a teško im je ono

Ma nije teško, nego trik pitanje, šta god da odgovoriš ti si lopov.

Dobro.

Ako ne budem (mnogo) komentarisao posle šest, to je zato što ću vjerovatno gledati utakmicu dva tima iz Konstantinopolja kojeg su, kao što rekosmo, nekoć zauzeli Osmanlije, nakon čega su crkvu Aju Sofiju, po Alahovoj volji, pretvorili u džamiju.
shone shone 16:04 17.05.2019

Re: primedba


Konstantinopolja kojeg su, kao što rekosmo, nekoć zauzeli Osmanlije, nakon čega su crkvu Aju Sofiju, po Alahovoj volji, pretvorili u džamiju.


Neko negde reče a ja pročitah - ne mogu da se setim.

,,Ne pita se cija je kolevka, nego cije dete se ljulja,,.
milisav68 milisav68 16:14 17.05.2019

Re: primedba

aureus
Ako ne budem (mnogo) komentarisao posle šest, to je zato što ću vjerovatno gledati utakmicu dva tima iz Konstantinopolja

Hoćeš da kažeš da je Željko - Marko Kraljević?
aureus aureus 16:38 17.05.2019

Re: primedba

milisav68
aureus
Ako ne budem (mnogo) komentarisao posle šest, to je zato što ću vjerovatno gledati utakmicu dva tima iz Konstantinopolja

Hoćeš da kažeš da je Željko - Marko Kraljević?

Željko je veliki vezir a Ataman je tek običan paša od Istanbula, doduše sposoban.

Mene zanima kako će se pokazati Kalinoglu, Guduroglu i Micoglu.
aureus aureus 17:52 17.05.2019

Re: primedba

Gotovo prvo poluvrijeme.
Nadam se da domaćica ne zamjera, ali Fenerbahče ne kontroliše skok.

Pokupiše im ovi Atamanovi grdilo lopti u reketu.
milisav68 milisav68 18:43 17.05.2019

Re: primedba

aureus
Gotovo prvo poluvrijeme.
Nadam se da domaćica ne zamjera, ali Fenerbahče ne kontroliše skok.

Pokupiše im ovi Atamanovi grdilo lopti u reketu.

To se kaže - igrači nisu došli na utakmicu (Fenerovi).

Čestitka Efesu.
aureus aureus 19:04 17.05.2019

Re: primedba

milisav68
aureus
Gotovo prvo poluvrijeme.
Nadam se da domaćica ne zamjera, ali Fenerbahče ne kontroliše skok.

Pokupiše im ovi Atamanovi grdilo lopti u reketu.

To se kaže - igrači nisu došli na utakmicu (Fenerovi).

Čestitka Efesu.

U drugom poluvremenu još i gore, na kraju odnos u skokovima 41:21 za Efes (ova disproporcija nije normalna za fajnal-for). I naravno da posle ni u napadu ništa ne možeš da pogodiš. Tipičan slučaj kad izgubiš jer si lošiji u skoku - čitav meč.

S druge strane, Micoglu dao 25 poena, uz odlične procente, ali je junak meča Larkin, za njega nije bilo rješenja.
Kalinoglu i Guduroglu ništa specijalno - ali opet otprilike oni su pružili ono što inače pružaju. Nikola je sa indeksom od +15 (i to nakon povrede) čak ponajbolji u Feneru, a Guduroglu nije pogađao ali je imao najviše asistencija (šest). Podbacili su neki drugi, a neki su i falili.

Naročito se loše pokazao ovaj tvoj Kostas Slukas.
milisav68 milisav68 19:06 17.05.2019

Re: primedba

aureus
Naročito se loše pokazao ovaj tvoj Kostas Slukas.

Ma nije on moj, nego su tako tipovale kladionice.
aureus aureus 19:09 17.05.2019

Re: primedba

milisav68
aureus
Naročito se loše pokazao ovaj tvoj Kostas Slukas.

Ma nije on moj, nego su tako tipovale kladionice.

Ee, Milisave, ko ti je kriv kad se baviš futurologijom i neizvjesnim budućim događajima.

Ti kažeš "dobija Željko" zvani Marko Kraljević. Pa još "ziherica".
A ono 20 razlike za Efes.
milisav68 milisav68 19:26 17.05.2019

Re: primedba

aureus

Ee, Milisave, ko ti je kriv kad se baviš futurologijom i neizvjesnim budućim događajima.

Ti kažeš "dobija Željko" zvani Marko Kraljević. Pa još "ziherica".
A ono 20 razlike za Efes.

Opusti se, to je sport, a ne nauka.

Naravno da ću da navijam za Željka.

Izgubio prvi put (čini mi se) polufinale, jednom je i to moralo da se desi.

Big deal.

To samo onaj tragično shvata, pa ne da igračima da budu na postolju, kad neko drugi osvoji nešto.

Dopuna - sad sam proverio šesti put gubi polufinale, ukupno od 31 F4, bio na 18 (osvojio 9).
jadragoljub jadragoljub 19:33 17.05.2019

Re: primedba

Naravno da ću da navijam za Željka.

tkoje tželjko
aureus aureus 19:36 17.05.2019

Re: primedba

milisav.68

Opusti se, to je sport, a ne nauka.

Ama opušten sam, nego sam se pitao otkad je ziherica utakmica koju izgubiš sa 19 razlike.

Dobro se pokazao i istanbulski paša Ergin Ataman, sposoban je on.
aureus aureus 19:40 17.05.2019

Re: primedba

jadragoljub
Naravno da ću da navijam za Željka.

tkoje tželjko

Željko Obradović?

Direktor Zavoda za geodetske poslove u Federaciji BiH i negdašnji ministar u vladi Herceg-Bosne. Imao je i drugih funkcija, inače član HDZ-a i prilično lojalan Draganu Čoviću.
milisav68 milisav68 19:47 17.05.2019

Re: primedba

aureus
Ama opušten sam, nego sam se pitao otkad je ziherica utakmica koju izgubiš sa 19 razlike.

Opušten si ko treger.

Ta razlika nije od početka, nego je počela da raste tek krajem treće četvrtine, odnosno napravljena je tek na kraju, kada se videlo da je utakmica dobijena/izgubljena.Ta razlika nije realna, takve stvari se dešavaju, pa i posle "prognoze" ziherica.

To se zove šala.
aureus aureus 20:09 17.05.2019

Re: primedba

milisav68
aureus
Ama opušten sam, nego sam se pitao otkad je ziherica utakmica koju izgubiš sa 19 razlike.

Opušten si ko treger.

Ali ne nosim tregere.

To ovi momci na spotu:

jadragoljub jadragoljub 20:33 17.05.2019

Re: primedba

Željko Obradović?

Direktor Zavoda za geodetske poslove u Federaciji BiH i negdašnji ministar u vladi Herceg-Bosne. Imao je i drugih funkcija, inače član HDZ-a i prilično lojalan Draganu Čoviću.

a ja mislio onaj košarkaški trener, ccc
shone shone 23:05 17.05.2019

Re: primedba

Ali ne nosim tregere.

To ovi momci na spotu


Kradeš od Tase klipove - a osuđuješ turke za Aja filoSofiju.

usput Dragče popio i 13- ti. Bravo ti ga bravo!
shone shone 23:07 17.05.2019

Re: primedba


a ja mislio onaj košarkaški trener, ccc



aureus aureus 23:52 17.05.2019

Re: primedba

shone
Ali ne nosim tregere.

To ovi momci na spotu


Kradeš od Tase klipove - a osuđuješ turke za Aja filoSofiju.

E svašta. (Osim toga, već sam je negdje ranije kačio. A i promaklo ti je da je sluša još jedan kolega.)
Pitao sam konobara koja je pjesma u pitanju jer su je puštali čitave zime.

Druga pjesma čije sam ime doznao na isti način, a pitao sam iz istog razloga je ova:



Ali pravo da ti kažem...i ne sviđa mi se toliko. Jeste zanimljiva no tekst je pomalo trivijalan.
shone shone 00:03 18.05.2019

Re: primedba

E svašta. (Osim toga, već sam je negdje ranije kačio. A i promaklo ti je da je sluša još jedan kolega.)
Pitao sam konobara koja je pjesma u pitanju jer su je puštali čitave zime




Zezam se Zlaja - ,,kraduckaš,, a to je već prihvatljivo.

Nešto za Akšam geldi



ps

Istorija Aje Sofije veoma je duga i burna. Prva bazilika je zavrsena 360. godine, ali je izgorela do temelja 532. godine, pa ju je car Justinijan ponovo izgradio kao najlepšu hrišćansku crkvu Rimskog carstva.

Justinijan nije štedeo bogatstvo za ovaj poduhvat, gotovo je ispraznio carsku riznicu za potrebe njene rekonstrukcije. Čak je u te svrhe opljačkao i stubove iz Efesa, a mermer i druge materijale je doneo iz Azije i Egipta. Rezultat je ogromna centralna kupola široka 30 m koja počiva na dve polu-kupole i ogromnom potpornom stubu, što daje neverovatno velik prostor unutra. Unutar građevine napravljen je Stub plača od poroznog kamena, kvasi se vodom iz podzemnog rezervoara i navodno poseduje isceliteljske moći. odine 1453. grad je pao u ruke Turaka, Aja Sofija je postala džamija, a kasnije su joj dodata četiri minareta koji je okružuju. Minaret od cigli je izgradio Mehmed II Osvajač, najtanji je izgradio Bajazit II, a preostala dva šira minareta su delo Selima II. Svi sultani su dali doprinos crkvi, a posebno Muhamed II koji je između ostalog izgradio i veličanstvenu biblioteku. Posebno je poznata po masivnoj kupoli, smatra se oličenjem vizantijske arhitekture za koju se kaže da je „promenila istoriju arhitekture“. Nažalost, većina njenih dragocenosti je tokom vekova opljačkana, krstaši su čak uzeli i izrezbarena pozlaćena bronzana vrata, kao i zlatni presto. Originalni mozaici kao i njihovi prvi duplikati veoma brzo su nestali, ali od onih koji su ostali najlepši se nalazi u ženskoj galeriji, gde čak i tako loše očuvani izazivaju divljenje, posebno mozaik Hrista Pantokratora.

Aja Sofija je postala muzej otkako joj je Mustafa Kemal Ataturk 1935. godine promenio namenu. Ona danas dominira panoramom Istanbula i predstavlja jedan od najznačajnijih spomenika svetske kulturne baštine. Deo je Uneskove zaštićene liste. Ostala je kao ponosni svedok svega kroz šta je prošao jedan od najlepših svetskih gradova i sa pravom je jedna od najposećenijih turističkih atrakcija Turske.
aureus aureus 00:09 18.05.2019

Re: primedba

shone

Nešto za Akšam geldi


Evo i za tebe jedna.
Probrana.

shone shone 00:15 18.05.2019

Re: primedba

Evo i za tebe jedna.
Probrana.


Dobro je, očekivao sam Baju malog knindžu.
Nemoj samo meHku - ubija očni živac.
aureus aureus 00:28 18.05.2019

Re: primedba

shone
Evo i za tebe jedna.
Probrana.


Dobro je, očekivao sam Baju malog knindžu.

Ne može Baja da se nosi sa Dobojskim dukatima.

Njima bi čak i Jethro Tull teško mogli izaći na crtu.

And now for something completely different: Nevena Božović prošla u finale Evrovizije.
Očekivanja?
shone shone 01:17 18.05.2019

Re: primedba


Nevena Božović prošla u finale Evrovizije.
Očekivanja?


aureus aureus 01:33 18.05.2019

Re: primedba

Eto vidiš kako si oprezan.

A ne k'o Milisav. Pitam ga za prognozu u vezi utakmice i on odma' - Željko!
Neoprezan je Milisav.
tasadebeli tasadebeli 06:04 18.05.2019

Re: primedba

aureus
milisav68
aureus
Ama opušten sam, nego sam se pitao otkad je ziherica utakmica koju izgubiš sa 19 razlike.

Opušten si ko treger.

Ali ne nosim tregere.

To ovi momci na spotu:





The most cheerful song about murder.

(Пише у једном од коментара испод тог клипа на Јућубету.)







tasadebeli tasadebeli 06:21 18.05.2019

Халали ми бабо

shone

Nevena Božović prošla u finale Evrovizije.
Očekivanja?






Каже ми жена да је ова Наша Ташана (Таша Нашана?) у полуфиналу пјевала на српском.

(Не пратим баш, па ми жена преноси догађања.)


А да је наш мирносуживот(ињ)арећи комшија пјевао и на данке дојчланд енглеском у полуфиналу.



(Јбт, the most gay scenery I've ever seen!)


И Таша Нашана прошла у финале, а комша није.

Има, бре, да изеду муда с ону страну Батроваца што им је цркла крава и да се упљују убеђујући судије на Еуровизији да је Таша Нашана пјевала у ствари на кроатише ленгвиџ!

И да је све то, и та Еуровизија, масло српске Удбе.



shone shone 12:56 18.05.2019

Re: Халали ми бабо

Ej, pa ovo i nije tako loše!

shone shone 13:01 18.05.2019

Re: primedba

Eto vidiš kako si oprezan.

A ne k'o Milisav. Pitam ga za prognozu u vezi utakmice i on odma' - Željko!
Neoprezan je Milisav.


Ali dragec moj zlatni naša patriJotska obaveza je da navijamo za ,,našu,, pa u to ime

Jedan ali vredi za 5 milijuna!



Ps ja sam onaj u crvenom lijevo pravim tampon zonu da ovi huligani ne nasrnu na mog druga Tasu i otmu mu barjak.
tasadebeli tasadebeli 13:07 18.05.2019

Re: Халали ми бабо

shone
Ej, pa ovo i nije tako loše!




Није.

Лепо је тамо.

Него људи то не виде.





tasadebeli tasadebeli 13:09 18.05.2019

Re: primedba

shone
Eto vidiš kako si oprezan.

A ne k'o Milisav. Pitam ga za prognozu u vezi utakmice i on odma' - Željko!
Neoprezan je Milisav.


Ali dragec moj zlatni naša patriJotska obaveza je da navijamo za ,,našu,, pa u to ime

Jedan ali vredi za 5 milijuna!



Ps ja sam onaj u crvenom lijevo pravim tampon zonu da ovi huligani ne nasrnu na mog druga Tasu i otmu mu barjak.







Хвала ти, друже!



shone shone 13:14 18.05.2019

Re: primedba

Хвала ти, друже!


shone shone 13:16 18.05.2019

Re: primedba

Taske brate!

shone shone 21:45 18.05.2019

Re: 1 као 5 милијуна

Nije ti ovo Beograd, ovo je ŠUMA!



http://www.novinar.de/wp-content/uploads/2016/10/14364798_1773837542859116_2170937536142452479_n.jpg
shone shone 23:14 18.05.2019

Re: 1 као 5 милијуна

Dokle više?

Ima li kraja i odgovora?

aureus aureus 00:06 19.05.2019

Re: 1 као 5 милијуна

Očekivano.

Holandija.
tasadebeli tasadebeli 00:19 19.05.2019

Re: 1 као 5 милијуна

shone
Dokle više?

Ima li kraja i odgovora?




А на који народ је то мислио Зоран Радмиловић?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana