Astronomija

promene a ne...

antioksidant RSS / 21.05.2019. u 07:22

otpevao je to omiljeni dečiji pesnik još pre 20 godina, hteli smpromene a dobili zamene. tako zaglavimo.

ako nas je nešto naučio kraj serije čiji smo kraj čekali kako bi se nastavio pisanje knjiga, to je da pobeda dolazi promenom sistema a ne zamenom igrača. u igri se pobeđuje napuštanjem.

 

 

 

 

 

 

 

srećno vam nestabilno leto, kiša i sunce često rode dugu

 

ps i da, zaboravih - na današnji dan rodila se i  srbija, šarena naša <3



Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 10:24 22.05.2019

Re: I have a dream

cassiopeia
Mene generalno ne drže serije. Počela Breaking Bad pre par godina i stala posle 5 epizode, jednostavno zaboravila da sam počela da gledam.

Ja gledam sve, binge manir i lenja fora, ne moram ja da maštam priče - drugi izmaštali za mene, ja samo doradim detalje

Pravim pauze između serija, naravno, ko je probao klinički slučaj binge vočinga razumeće

...Zez je što ne mogu da čitam u prevozu, bude mi muka. Inače je to super iskorišćeno vreme i zavidim onima koji čitaju u busu.

U doba Kindleta ovo je hendikep - evo saveta, nema garancije.

Muka ti je zato što ti "reptile brain" (prastari delovi mozga, imaju ga i gušteri, otud popularni naziv) primeti da ti ono što ti oči vide, kako se ektremiteti mrdaju, i čulo ravnoteže - signali iz unutrašnjeg uha - nisu u prepoznatljivoj sinhronizaciji dok čitaš u autobusu.

I jedino "istorijsko" objašnjenje je da si se otrovala hranom - zato taj deo mozga "predlaže" da bi trebala da se ispovraćaš, tj izbaciš tu "otrovanu" hranu.

Dobra vest - većina delova mozga je jako plastična, prevezuje se, i to brzo - tipična aplikacija klin-se-klinom-izbija ide ovde - čitaš malo, pa gledaš u malo dalje. Gledanjem malo dalje čulo vida polako dolazi u sync sa čulom ravnoteže, tj kaže "ja se krećem".

Ektremiteti su ti i dalje odd-one-out, ali su nadglasani, i vremenom ti se ceo mozak "preveže" koliko je potrebno da možeš da čitaš u prevozu


nepopustljiv nepopustljiv 10:27 22.05.2019

Re: I have a dream

maksa83
Nisam gledao niti čitao ništa od ovoga što pominješ.

Što bi rekli na Internetima:


Ma!
Od svih serija, ja gledam samo 'Mućke'.
Žena mi kaže - pa dokle više, ti nisi normalan.
antioksidant antioksidant 10:30 22.05.2019

Re: I have a dream

U doba Kindleta

moja poslednja ljubav
neverovatna igračka, nisma verovao koliko dete mogu još biti
cassiopeia cassiopeia 10:36 22.05.2019

Re: I have a dream

I jedino "istorijsko" objašnjenje je da si se otrovala hranom - zato taj deo mozga "predlaže" da bi trebala da se ispovraćaš, tj izbaciš tu "otrovanu" hranu.


Šta, bre, da ispovraćam, znaš li ti koliko je skupa gluten free hrana u Srbiji.



Dobra vest - većina delova mozga je jako plastična, prevezuje se, i to brzo - tipična aplikacija klin-se-klinom-izbija ide ovde - čitaš malo, pa gledaš u malo dalje. Gledanjem malo dalje čulo vida polako dolazi u sync sa čulom ravnoteže, tj kaže "ja se krećem".

Ektremiteti su ti i dalje odd-one-out, ali su nadglasani, i vremenom ti se ceo mozak "preveže" koliko je potrebno da možeš da čitaš u prevozu


Misliš da bih mogla to da anuliram vežbom? Da probam.
antioksidant antioksidant 10:46 22.05.2019

Re: I have a dream

Misliš da bih mogla to da anuliram vežbom?

samo najavi kad i kom prevozu ćeš vežbati da izbegnemo bar prvih nekoliko časova kada je veća verovatnoća da prevlada stara navika
cassiopeia cassiopeia 10:49 22.05.2019

Re: I have a dream

samo najavi kad i kom prevozu ćeš vežbati da izbegnemo bar prvih nekoliko časova kada je veća verovatnoća da prevlada stara navika






octopus octopus 14:12 22.05.2019

Re: I have a dream

"Nemam razloga da se osećam posebno jer nisam gledala nešto što je veliki broj ljudi gledao. Samo mi je interesantno da mreže gore od diskusije šta je bilo u nekoj tamo seriji, da je Madona falširala, mo'š misliti, kao da žena na to nema pravo... Samo sam konstatovala da ima par dana kako malo, malo pa naletim na nešto vezano za seriju.

Ništa posebno. Ne definiše me to da li gledam nešto, ni da li ne gledam."

Naravno da si u pravu, kao što mene ne definiše to što sam gledao sve sezone, šestu sa godinom zakašnjenja i to na HBO on demand celu sezonu za noć. Ustvari, možda me ovo defibniše kao budalu.
vcucko vcucko 14:18 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
ali zašto je to uopšte bitno? naglašavati da ne znaš ko je maja berović ili da nisi gledao got ili rođaka sa sela? mnogo ljudi ima tu potrebu ali je ne razumem. ti znaš da artikulišeš misao pa ako te ne mrzi voleo bih da mi objasniš.

Ali zaista mislim da je (neostrašćena) većina uvek negde na sredini.

Npr. naravno da sam čuo za tu Maju Berović, pevačica koja je nedavno držala koncert u Areni. I od reklame za to nisi mogao da pobegneš. Obaška što živim relativno blizu i svaki dan prolazim pored Arene više puta i hteo ne hteo moram da vidim one ogromne bilborde na njoj. Druga je stvar koliko više znam o njoj - toliko da zaista ne znam ni šta ni kako peva, čak ne bih znao u kvizu da odgovorim da li je u pitanju folk ili pop ili kakva već muzika.

Za GoT sam čuo na isti način kao i za Maju Berović. Eto ide nešto na HBO (koji nemam i ne zanima me realno, dovoljan mi je paket Arena i Sport klubova) i o tome deo javnosti nešto mnogo priča postoje neki fanovi svih uzrasta - eto toliko znam.

Ovo treće što si naveo, zaista nikad nisam čuo da neko negira da je gledao "Rođaka sa sela". Što takođe znači da razgovor dobrim delom zavisi i od toga ko priča, odnosno u kojim krugovima se kreće (da ne kažem od ideoloških predznaka, predrasuda sredine itd.). Ta serija je, ako mene pitaš, mnogo bolja od sopstvenog naslova i nema veze sa recimo zaista niskoudarajućim Bajićevim opusom. Što opet ne znači da sam i "Rođaka..." gledao redovno i da bih gledao opet i opet. To su, što kažu, retki petki da na nešto tako reagujem.

I tako...

g.radicevic g.radicevic 15:06 22.05.2019

Re: I have a dream

pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki


generalno gledano, sve se svelo na nekakvo izjašnjavanje za i protiv. Srednja varijanta izumrla kao i srednja klasa i ''legenda'' o zlatnoj sredini.
Neutralnost ili umerenost su postali OUT
nepopustljiv nepopustljiv 15:14 22.05.2019

Re: I have a dream

g.radicevic
pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki


generalno gledano, sve se svelo na nekakvo izjašnjavanje za i protiv. Srednja varijanta izumrla kao i srednja klasa i ''legenda'' o zlatnoj sredini.
Neutralnost ili umerenost su postali OUT

Nije baš tako.
Postoje ljudi koji svoje neslaganje iznose na taj način da ne vređaju druge - bez obzira na energično branjenje svoje pozicije.
I to je razmeđa - između demokratski ustrojenih ličnosti i onih koji se upljuvaše dokazujući svoju demokratičnost vređajući druge.
Istina - nije lako biti demokratičan - tako da ja svatam ove druge.
Dalek je put pred njima - a protivnik im (je) samo jedan --- oni sami.
g.radicevic g.radicevic 15:15 22.05.2019

Re: I have a dream

Valjda se ljudi osećaju posebno.


ma jok
ima nešto i u afinitetu, da ne ''reknem'' sviDŽanju



neko volE lake note, neko Satrijanija hbg
milisav68 milisav68 18:56 22.05.2019

Re: I have a dream

"sve što u životu valja, ili je nemoralno ili goji!"

Ili je nelegalno ili je nemoralno ili goji.
nsarski nsarski 19:08 22.05.2019

Re: I have a dream

milisav68
"sve što u životu valja, ili je nemoralno ili goji!"

Ili je nelegalno ili je nemoralno ili goji.

For the record:

antioksidant antioksidant 19:14 22.05.2019

Re: I have a dream

g.radicevic
pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki


generalno gledano, sve se svelo na nekakvo izjašnjavanje za i protiv. Srednja varijanta izumrla kao i srednja klasa i ''legenda'' o zlatnoj sredini.
Neutralnost ili umerenost su postali OUT

I neizjasnjavanje.
G.Cross G.Cross 21:31 22.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
ali zašto je to uopšte bitno? naglašavati da ne znaš ko je maja berović ili da nisi gledao got ili rođaka sa sela? mnogo ljudi ima tu potrebu ali je ne razumem. ti znaš da artikulišeš misao pa ako te ne mrzi voleo bih da mi objasniš.


Iskreno nemam pojma ko je Maja Berovic tako da to nisam mogao ni naglasiti.

Sto se tice rata zvezda ponosan sam sto nisam gledao I uopste ko si ti da mi kazes na sta da budem ponosan


Jel se secas onog vica kad tip piski u krevet I prijatelj ga posavetuje da ode kod psihologa.
I on ode I prijatelj ga pita jel prestao da piski u krevet I on kaze " nisam ali se sad sa tim ponosim"

Nadam se da ti ovo pomaze da me shvatis, sto si I zahtevao.
nepopustljiv nepopustljiv 05:25 23.05.2019

Re: I have a dream

G.Cross
antioksidant
ali zašto je to uopšte bitno? naglašavati da ne znaš ko je maja berović ili da nisi gledao got ili rođaka sa sela? mnogo ljudi ima tu potrebu ali je ne razumem. ti znaš da artikulišeš misao pa ako te ne mrzi voleo bih da mi objasniš.


Iskreno nemam pojma ko je Maja Berovic tako da to nisam mogao ni naglasiti.

Sto se tice rata zvezda ponosan sam sto nisam gledao I uopste ko si ti da mi kazes na sta da budem ponosan


Jel se secas onog vica kad tip piski u krevet I prijatelj ga posavetuje da ode kod psihologa.
I on ode I prijatelj ga pita jel prestao da piski u krevet I on kaze " nisam ali se sad sa tim ponosim"

Nadam se da ti ovo pomaze da me shvatis, sto si I zahtevao.

Molim pojašnjenje za ovaj vic!
antioksidant antioksidant 07:06 23.05.2019

Re: I have a dream

Nadam se da ti ovo pomaze da me shvatis, sto si I zahtevao.

ne pomaže iz nekoliko razloga. prvenstveno, niko ti ništa nije zahtevao pa sasvim nepotrebno izigravaš upišanu seosku mladu.
a sem što nisi razumeo da nema zahteva već molbe, potpuno si pogrešio pitanje. briga mene na šta si ti ponosan (a tek da ti zameram), pitanje je bilo odakle poriv da neko nepitan dođe da izjavi da nešto nije gledao? da li se ponosiš time ili se stidiš je sasvim druga stvar.
i da, očito je da sam pogrešio u proceni da si sposoban da artikulišeš misao. samo te emocija radi :)
lelemood lelemood 07:50 23.05.2019

Re: I have a dream

antioksidant
Zašto tebe zanima potreba ljudi da to istaknu?

pa čudno je. dvoje razgovaraju o nekoj temi a treći se uključuje u razgovor sa rečenicom "pojma nemam o čemu razgovarate".
na to se svede a nije neuobičajeno (gore ima plus jedan plus jedan plus jedan niz koji je upravo to) pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki.

Ja za sebe mogu da kažem da je u pitanju neka urođena opozicionarnost, nemanje volje da se bude in, da se prate modni tokovi bilo koje vrste, uskurčevitost, želja da ne budem deo mase...jebem li ga. Ne kažem da je dobro ali tako je.
g.radicevic g.radicevic 08:44 23.05.2019

Re: I have a dream

a bred pit u svakom filmu jede :)
kao da ga ne hrane kući


Pa si video kakva mu je bivša
od mrak ribe-do žene ofingera. mora da je i on mukica u kući zobao ptičju hranu
garant su dopisivali scene sa jedenjem

antioksidant antioksidant 08:59 23.05.2019

Re: I have a dream

lelemood
antioksidant
Zašto tebe zanima potreba ljudi da to istaknu?

pa čudno je. dvoje razgovaraju o nekoj temi a treći se uključuje u razgovor sa rečenicom "pojma nemam o čemu razgovarate".
na to se svede a nije neuobičajeno (gore ima plus jedan plus jedan plus jedan niz koji je upravo to) pa me intersuje zašto se to dešava. fenomenološki.

Ja za sebe mogu da kažem da je u pitanju neka urođena opozicionarnost, nemanje volje da se bude in, da se prate modni tokovi bilo koje vrste, uskurčevitost, želja da ne budem deo mase...jebem li ga. Ne kažem da je dobro ali tako je.

ovo ispade kao da je #nonGOT u stvari #PUNKisnotDEAD
antioksidant antioksidant 09:00 23.05.2019

Re: I have a dream

garant su dopisivali scene sa jedenjem

:) sve je počelo sa onim okeanom br 11 (mada nije jeo morske plodove već sladolede i sendviče)
angie01 angie01 09:51 23.05.2019

Re: I have a dream

sve je počelo sa onim okeanom br 11


nije okean broj 11,...al kako god,(Ocean's Eleven- Danny Ocean, koga igra Dzordz Kluni, skuplja 11 ljudi za novu akciju, posto je izasao iz zatvora, film kod nas preveden glupavo, Igraj svoju igru- a ceo serijal se svodi na glavnog Deni Ousna, i broja njegovih ljudi u ekipi, znaci Ousnovih jedanaest,...posle 12, 13..)

trio fantastikus,...jedva cekam da vidim film,


antioksidant antioksidant 10:07 23.05.2019

Re: I have a dream

nije okean broj 11,...al kako god

ali kako god, znam enyi, znam

trio fantastikus,...jedva cekam da vidim film,

leo je bert rejnolds :) bas cool, berta gotivim više od tom seleka
nepopustljiv nepopustljiv 10:07 23.05.2019

Re: I have a dream

g.radicevic
a bred pit u svakom filmu jede :)
kao da ga ne hrane kući


Pa si video kakva mu je bivša
od mrak ribe-do žene ofingera. mora da je i on mukica u kući zobao ptičju hranu
garant su dopisivali scene sa jedenjem


Ko je mrak riba, a ko žena ofinger?
angie01 angie01 10:45 23.05.2019

Re: I have a dream

leo je bert rejnolds :) bas


pa ne znam, meni je Leo odlican, OD LI CAN! Jos od What's Eating Gilbert Grape,...za koji je vec tada zasluzio Oskara,...samo mu je izgleda smetao bejbi fejs:),...( Bert je sasvim drugi tip glumca, ono stara garda macho man-a, sa mnogo manje slojeva,...kako je to nekad bilo in.

...a sto se tice Tarantina i ove dvojice- Leo u Djangu, fenomenalan, kao i svi ostali uostalom- meni najomiljeniji Christoph Waltz, koji se pojavljuje i u drugom masterpisu Tarantina, gde je u ekipi Bred Pit- isto fantastican-Inglourious Basterds.
antioksidant antioksidant 10:50 23.05.2019

Re: I have a dream

pa ne znam, meni je Leo odlican, OD LI CAN!

jeste, ne sporim ali u ovom filmu igra lik koji je pisan po bertu rejnoldsu
angie01 angie01 11:00 23.05.2019

Re: I have a dream

ali u ovom filmu igra lik koji je pisan po bertu rejnoldsu


videcemo sta je odradio- Tarantino je stvarno uvrnuto maestralan...kao i braca Koen.

(inace nista ne znam o filmu- Tarantino je zabranio da se bilo sta iznosi- a valjda sam promasila sve ono sto je nekako izaslo na videlo).


Pred Pit ima slicnu sudbinu kao Leo, sto se nagrada tice ( iako je napravio niz izuzetnih uloga)- valjda zato sto je neverovatno zgodan,...a nagrade pripadaju onim drugima:))...zato mi se jako dopada sto ih Tarantino stalno angazuje.
jooscout jooscout 11:40 23.05.2019

Re: I have a dream

angie01

pa ne znam, meni je Leo odlican, OD LI CAN! Jos od What's Eating Gilbert Grape,...za koji je vec tada zasluzio Oskara,.
.


Slažem se, on tu ima 19 godina i fan ta sti čan je! Jako je teško tu ne preglumiti. Ljudi često kad im kažeš autizam, ako nisu imali prilike da se sretnu, pomisle na Rain man, a to je zapravo veoma mali procenat ljudi u spektru. Najveći broj otprilike izgleda upravo kao Arni.
Oduvek sam volela taj film, za mene će ispasti proročki.

antioksidant antioksidant 11:40 23.05.2019

Re: I have a dream

a nagrade pripadaju onim drugima:

bred je dobio svoje nagrade (gvinet, dženifer, anđelina) a ni leo nije loše prošao (naprotiv) :)
angie01 angie01 11:52 23.05.2019

Re: I have a dream

Slažem se, on tu ima 19 godina i fan ta sti čan je! Jako je teško tu ne preglumiti. Ljudi često kad im kažeš autizam, ako nisu imali prilike da se sretnu, pomisle na Rain man, a to je zapravo veoma mali procenat ljudi u spektru. Najveći broj otprilike izgleda upravo kao Arni.
Oduvek sam volela taj film, za mene će ispasti proročki.


bas tako- s tim, kad vec pomenu, meni je Dastin Hofan, koga inace obozavam i koji ima niz fenomenalnih uloga, u Rain Man-u, katastrofalan, toliko je promasio, da mi nije jasan onaj Oskar, dok je Lio u Grejp-u- izuzetan.
angie01 angie01 11:54 23.05.2019

Re: I have a dream

bred je dobio svoje nagrade (gvinet, dženifer, anđelina) a ni leo nije loše prošao (naprotiv) :)


pa to im je samo bio minus:))),...jos vise su izazivali zavist.

...i sto se mene tice, a uvazavam da nisam merodavna:))- bolje je utomsmislu prosao Lio,...jer Gvinte i Dzenifer, bas i nisu nesto,...prva bledunjava, druga smusena,...samo je Andjelina d prajs.
Atomski mrav Atomski mrav 12:58 23.05.2019

Re: I have a dream

u Rain Man-u, katastrofalan, toliko je promasio,


Ako se dobro sećam, lik Rejmonda Bebita u Kišnom čoveku je baziran na poznatom savantu, Kimu Piku. Ako se ima to u vidu, onda bi Hofmanovo ostvarenje trebalo gledati kroz prizmu da li je dobro "skinuo" konkretnu osobu ili je pružio neku generalnu predstavu autistične osobe.

A Leo je u Glibertu Grejpu bio odličan, nema sumnje. Što se Oskara tiče, prošao je kao i Al Paćino koji je dobio Oskara za Miris žene a nije ga dobio za prvi i drugi deo Kuma, Serpika ili Dog Day Afternoon... ta četiri filma je snimio za svega tri ili četiri godine a kad se pogleda ko je dobio Oskara umesto njega tih godina (kapa dole Džeku Nikolsonu i donekle Džeku Lemonu), čovek ne može da veruje... ili su u toj Akademiji totalni idioti ili jednostavno ne vole mlade glumce.
angie01 angie01 13:10 23.05.2019

Re: I have a dream

onda bi Hofmanovo ostvarenje trebalo gledati kroz prizmu da li je dobro "skinuo" konkretnu osobu ili je pružio neku generalnu predstavu autistične osobe.


meni je on bio karikaturalan, neubedljiv- to mu zameram.


Što se Oskara tiče, prošao je kao i Al Paćino koji je dobio Oskara za Miris žene a nije ga dobio za prvi i drugi deo Kuma, Serpika ili Dog Day Afternoon...


pa, da,...kada smo vec kod likova osoba sa specijalnim potrebama- meni je najveci promasaj, kada je recimo 2003. ili tu negde, Oskara dobio Rasel Krou, za Gladijatora, a u nominacijama je tada bio Son Pen, za film Aj em Sem- u kome je bio fenomenalan, znaci, kakav Gladijator, kakvi bbakraci,...baska sto je u Gladijatoru bolji od rasela bio Joakim Feniks.
docsumann docsumann 12:34 24.05.2019

Re: I have a dream

Ako se dobro sećam, lik Rejmonda Bebita u Kišnom čoveku je baziran na poznatom savantu, Kimu Piku. Ako se ima to u vidu, onda bi Hofmanovo ostvarenje trebalo gledati kroz prizmu da li je dobro "skinuo" konkretnu osobu ili je pružio neku generalnu predstavu autistične osobe.


ako si ikad gledao Kim Pika onda znaš i da između te filmske role i ovog istinskog savanta nema mnogo sličnosti.
Kim Pik, koji inače pamti sve što pročita, a čita izuzetno brzo i sa razumjevanjem, tako da se se ta memorija odnosi na petnestak hiljada pročitanih knjiga (oko 12-15k), nije u stanju sam da se obuče i veže pertle na cipelama.

gestikulacija, komunikacija s bližnjima, ništa od autentičnog Pika nije preneseno na film. možda jedino neko opšte mjesto, i to u tragovima.

i meni je ta rola ličila na penaljenje za oskara.
nepopustljiv nepopustljiv 12:48 24.05.2019

Re: I have a dream

docsumann
Ako se dobro sećam, lik Rejmonda Bebita u Kišnom čoveku je baziran na poznatom savantu, Kimu Piku. Ako se ima to u vidu, onda bi Hofmanovo ostvarenje trebalo gledati kroz prizmu da li je dobro "skinuo" konkretnu osobu ili je pružio neku generalnu predstavu autistične osobe.


ako si ikad gledao Kim Pika onda znaš i da između te filmske role i ovog istinskog savanta nema mnogo sličnosti.
Kim Pik, koji inače pamti sve što pročita, a čita izuzetno brzo i sa razumjevanjem, tako da se se ta memorija odnosi na petnestak hiljada pročitanih knjiga (oko 12-15k), nije u stanju sam da se obuče i veže pertle na cipelama.

gestikulacija, komunikacija s bližnjima, ništa od autentičnog Pika nije preneseno na film. možda jedino neko opšte mjesto, i to u tragovima.

i meni je ta rola ličila na penaljenje za oskara.

Ja nisam gledao.
nikvet pn nikvet pn 13:31 24.05.2019

Re: I have a dream

docsumann
petnestak hiljada pročitanih knjiga (oko 12-15k), nije u stanju sam da se obuče i veže pertle na cipelama.


Идентичан лик био је prof dr Вићентије Ракић (1881-1969), неправедно заборављени отац српске педагогије.
docsumann docsumann 15:58 24.05.2019

Re: I have a dream


milisav68 milisav68 19:14 24.05.2019

Re: I have a dream

Atomski mrav
Ako se dobro sećam, lik Rejmonda Bebita u Kišnom čoveku je baziran na poznatom savantu, Kimu Piku. Ako se ima to u vidu, onda bi Hofmanovo ostvarenje trebalo gledati kroz prizmu da li je dobro "skinuo" konkretnu osobu ili je pružio neku generalnu predstavu autistične osobe.

Ovo drugo, ipak je to film koji je trebao da približi "drugačije" ljude (kojih ima ovakvih i onakvih - različitih), a Kim Pik je verovatno bio samo povod - ideja za film.
Što se Oskara tiče, prošao je kao i Al Paćino koji je dobio Oskara za Miris žene a nije ga dobio za prvi i drugi deo Kuma, Serpika ili Dog Day Afternoon... ta četiri filma je snimio za svega tri ili četiri godine a kad se pogleda ko je dobio Oskara umesto njega tih godina (kapa dole Džeku Nikolsonu i donekle Džeku Lemonu), čovek ne može da veruje... ili su u toj Akademiji totalni idioti ili jednostavno ne vole mlade glumce.

A jebešga za Kum 1 je dobio Brando, a za Kum 2 De Niro.
milisav68 milisav68 19:16 24.05.2019

Re: I have a dream

docsuman
i meni je ta rola ličila na penaljenje za oskara.

Nije njemu to trebalo, već je dobio Oskara za Kramer protiv Kramera.
Atomski mrav Atomski mrav 20:01 24.05.2019

Re: I have a dream

A jebešga za Kum 1 je dobio Brando, a za Kum 2 De Niro.


Istina. Ali te godine kada je Al Paćino nominovan za Oskara za Kum 2, Oskara za glavnu mušku ulogu je osvojio, glavom i bradom - Art Karni za ulogu u masterpisu Hari i Tonto, ostavivši iza sebe ne samo Paćina, nego i Džeka Nikolsona (Čajnataun), Alberta Finija (Ubistvo u Orijent ekspresu) i Dastina Hofmana (Leni). Kada je bio nominovan za najbolju sporednu mušku ulogu u Kum 1 (nominovani su još bili i Džejms Kan i Robert Duval za isti film), Oskara je osvojio - pazi sad - Džoel Grej za ulogu u filmu Kabare.

milisav68 milisav68 20:45 24.05.2019

Re: I have a dream

Atomski mrav

Ma jasno je šta hoćeš da kažeš.

Nemam ja u glavi sve te podatke, ali znam da su Kum 1 i 2 dobili više Oskara, pa se valjda gledalo da se ne pretera.



U međuvremenu su uveli i nove kategorije, a evo sad gledam listu filmova sa najviše Oskara, gde prvo mesto dele Titanik sa 11 (a nijedan za glumu), i Ben Hur koji je snimljen 1959. godine.

Itd, itd...

E da, u Kumu 2 je (uslovno rečeno) malo nejasno, koja je glavna uloga, s obzirom na mnogo flešbekova.

Inače je u prvobitnom scenariju flešbek bio predviđen za prvi deo...

U svakom slučaju, meni te nagrade nisu bitne, čak su i neki put kontraproduktivne, jer očekujem od filma previše.

Dopuna - Engleski pacijent je dobio 9 Oskara, i nikad nisam sebe mogao da nateram da ga odgledam odjedanput, za razliku od pomeutog Kuma (1 i 2) koje mogu s vremena na vreme - bez problema.
Atomski mrav Atomski mrav 20:57 24.05.2019

Re: I have a dream

Engleski pacijent

Beskrajno dosadan film. Ali dobro, sve je to stvar ukusa. Ili što kažu u Vojvodini - neko voli popu, neko popadiju.
jadragoljub jadragoljub 22:19 24.05.2019

Re: I have a dream

Atomski mrav
Engleski pacijent

Beskrajno dosadan film. Ali dobro, sve je to stvar ukusa. Ili što kažu u Vojvodini - neko voli popu, neko popadiju.

eto, da sam ja to prvi reko odma bi mi prilepili, a već jesu, da sam kontraš.
ne smem bre više da kažem svoje mišljenje ni o filmu a kamoli o ćetnicima.
shone shone 08:35 25.05.2019

Re: I have a dream

ne smem bre više da kažem svoje mišljenje



Mišljenje

Mišljenje je kao dupe - svako ga ima i svakom tuđe smrdi.
I ne samo što ga ima, već ima i potrebu da skine gaće i drugima maše istim ispred nosa. Tako i rasprave liče na trg prepun gologuzih ljudi koji zahtevaju pažnju i prihvatanje, ali, kao što i biva sa raspravama, obično se završe navlačenjem gaća kada uvide da od svega toga nema vajde i da svako gleda svoje dupe.





Mišljenje

Ono što u Srbiji moraš da imaš za svaku stvar, osobu, predmet ili pojavu ma koliko ona apstraktna bila. Opcija "uzdržan" ne postoji a neopredeljenost se tretira kao neki vid mentalne zaostalosti. Jedan je od uzroka naše opšte podeljenosti po pitanju svega i svačega.

1)
-Pero, za koju si ti stranku, nikad te nisam pitao?
-Nisam ja ni za koga, mene politika ne zanima.
-'Aj nemoj da sereš, evo 'vako, jesi za Evropu?
-Pa jesam...
-Aha, ti si jedan od onih, nisam znao da si takav, mislio sam da si "naš".

2)
-Brate jel bi jebao ti moju devojku Gagu?
-Kakvo ti je to pitanje?!
-Ozbiljno te pitam!
-'Ajd batali me čoveče.
-Bi ili ne bi?
-Pa da ti nije devojka onda bih verovatno.
-Jebi se bre majmune, i ti si mi kao neki ortak.

3)
-Ko ti je bolji prijatelj, ja ili Milun?
-Žiko ne zajebavaj, šta me to pitaš. Ne pravim razliku.
-Odgovori mi bre kad te pitam!
-Pa njega znam duže i češće se viđamo ali...
-To je to Milune, raskidam kumstvo!



Mišljenje

Najčešći uzrok požara u kući.

- E, jesi li ugasila šporet?
- Mislim da jesam...









jadragoljub jadragoljub 16:58 22.05.2019

sve

gledam sa vremenskom distancom, serije i filmove i knjige. pustim da se zaboravi i onda na miru i bez predubeđenja gledam-ćitam. sad više ne ćitam, prošlo me.
ako ađem torente sa celim sezonama skinut ču i pogledat.
tako sam home odbijao dagledam dok su padali u zanesvest pa sam ga slučajno iz dosade video na teveju iz dosade gledao par epizoda dok nisam, nevoljno, pohvatao smisao i pozadinski dijalog sa gledaocem.
odak lepo skinuo sve sezone i odgledao. nije izgubljeno vreme.
onaj slomljeni bed sam istotakođe odgledao sa par godina zakašnjenja, i tako , živim sa zakašnjenjem .

lelemood lelemood 07:55 23.05.2019

Re: sve

jadragoljub
gledam sa vremenskom distancom, serije i filmove i knjige. pustim da se zaboravi i onda na miru i bez predubeđenja gledam-ćitam. sad više ne ćitam, prošlo me.
ako ađem torente sa celim sezonama skinut ču i pogledat.
tako sam home odbijao dagledam dok su padali u zanesvest pa sam ga slučajno iz dosade video na teveju iz dosade gledao par epizoda dok nisam, nevoljno, pohvatao smisao i pozadinski dijalog sa gledaocem.
odak lepo skinuo sve sezone i odgledao. nije izgubljeno vreme.
onaj slomljeni bed sam istotakođe odgledao sa par godina zakašnjenja, i tako , živim sa zakašnjenjem .


potpisujem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana