Astronomija

O ljudima i životinjama,triptih-slika treća

kosta.babic RSS / 28.05.2019. u 14:56

Milica

Jednom prilikom,moj otac je doneo u našu novu kuću,malo belo prasence staro tek nekoliko nedelja. Radoznalo, umiljato, nezaštićeno.Boje kože kao naša samo sa svilenkastim svetlim dlačicama. Bez straha je prilazilo ljudima i radoznalo ih njuškalo.  Moja majka ga je odmah zavolela.Od negde je iskopala flašicu i cuclu.Zadovoljno je coktalo dok su mu se niz obraze slivali ostatci mleka.Prasence je lepo napredovalo. Ispostavilo se da je devojčica.

Dobila je ime.Milica.
Ja sam se tada bavio svojom umetnšću,svojim fakultetom svojim projektima. Prasence je raslo i izraslo u predivnu krmačicu koja je jedva čekala da je moja majka dodirne.Istog momenta bi legla na leđa i čekala da je keva pomazi po stomaku.Za to vreme je zadovoljno groktala .
   Meni nije dozvoljavala da je pomazim ni po leđima a kamoli po stomaku. Kad bi joj donosio hranu čekala je da se udaljim na pristojnu razdaljinu pa tek onda počinjala da jede.Mada, moram priznati da ni mog oca nije naročito respektovala.  Još gore je bilo kad su joj proradili hormoni. Puštala je samo majku da je hrani i mazi,otac i ja nismo smeli da uđemo u obor. Posle nekog vremena,kad su hormoni uradili svoje,bilo je jasno da joj valja naći đuvegiju.Otac je u selu lako našao "momka" za nju. Znali smo i datum kad će početi da se prasi. Sve je teže nosila sad već dobro napregnuti stomak. Kako se datum približavao majka joj je svakog dana donosila novu i čistu slamu i prostirala po podu staje.Međutim dan pre prašenja majka je dobila tahikardije i zaglavila bolnicu.Otac i ja smo napravili mali ratni savet u vezi očekivanog događaja. Ja sam zagrejao garažu,jer je napolju već bilo prohladno,spremio korpu pletenu od pruća i iznutra je obložio najpre slamom a zatim i čistim krpama za prihvat prasića.To je bio naš bebi inkubator koji je imao zadatak da zadrži toplotu i drži ih na okupu. Računali smo da će ih biti pet do šest komada.Onda mi je otac-očinskim glasom, objasnio da ću ja morati da idem u staju po prasiće i to kako se koje oprasi. Na vrata prostorije u kojoj je trebalo da se odigra porođaj,učvrstili smo oblice do visine oko 60 samtimetra koje ja mogu da preskočim ali ne i ona. Za to vreme bila je potpuno nezainteresovana za naše aktivnosti. Nismo dugo čekali a prvo prasence je došlo na ovaj svet. Preskočio sam oblice i pošao po prase. Bilo je obmotano nečim što je mene najviše potsećalo na najlon kesu ali malo sluzavu.Ćale mi je još ranije rekao da to treba što pre da skinem,uhvatim ga za zadnje noge i šljapnem po guzi,da dođe do vazduha.To je bilo bar u teoriji.U praksi je bilo malo drukčije.Kad je prasence došlo do vazduha automatski je počelo da skviči.140 kilograma žive vage skočilo je na noge i jurnulo na mene u želji da me rastrgne i oslobodi svoje prasence koje je bilo u mom naručju. Brzinom metka i veštinom zeca koga jure svi lovci ovog sveta preskočio sam tih 60santimetra a mogao sam i dvaput više i dokopao se tople garaže.Stavio sam ga u pletenu korpu,dobro ukrio i otišao po sledeće.I tako dvanaest puta. Korpa se napunila i prepunila prasićima. Kad se porođaj završio odneo sam joj poveću zdelu čiste i hladne vode. Ali moj otac je imao još iznenađenja za mene.Trebalo je da im isečem vrhove,kao iglice oštrih očnjaka,kojima bi mogli da rasparaju vime i tako prouzrokuju mastitis ili zapaljenje mlečne žlezde. Ne treba ni da pričam da su se dernjali kao ludi,mada ih to nije ništa bolelo.Na svaki vrisak ona je kidisala i očajnički pokušavala da probije barijeru na vratima.Ostalo je samo da male bele prasiće koji su već postajali živahni,odnesem na prvi podoj.Plašio sam se da ne legne na neko i ugnječi ga,ali nisam imao hrabrosti da ulazim unutra.Nežno sam spustio korpu na slamu pažljivo je nakrivio.Ona je legla a oni su kao stampedo navalili.Svako je našao svoju sisu,posle toga u prostoriji se čulo zadovoljno groktanje i coktanje.Posle par dana majka se vratila iz bolnice.Prvo je otišla da vidi njenu Milicu i prasiće.Kad bi uzela u ruke neko prase ono bi ispustilo samo tiho grok,više kao pozdrav,a krmača je bez straha gledala.Ocu i meni je bilo jasno da se šunke nećemo najesti.Odlučili su da je prodaju zajedno sa prasićima.Jednog dana došli su neki ljudi i sve ih stavili na prikolicu.Keva je tog dana na par sati zbrisala iz kuće.Pretpostavljam da nije mogla da izdrži pogled njene Milice,pogled iz koga bi mogla da pročita pitanje;zašto si pustila da me odvedu?
Najveći genocid nad životinjama ljudi su napravili nad svinjama.Čak je i ime "svinja", dobilo vrlo pogrdno značenje.Da li ljudi tako pokušavaju da minimalizuju svoj zločin prema ovim životinjama?Zašto one nemaju strah od ljudi?Znaju li kakva ih sudbina čeka?

 



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nepopustljiv nepopustljiv 17:37 28.05.2019

M'da!

Najveći genocid nad životinjama ljudi su napravili nad svinjama.Čak je i ime "svinja", dobilo vrlo pogrdno značenje.Da li ljudi tako pokušavaju da minimalizuju svoj zločin prema ovim životinjama?Zašto one nemaju strah od ljudi?

Možda zato što su većina ljudi svinje?!
shone shone 20:01 28.05.2019

Samo za one sa jakim želucem

Черевићан Черевићан 20:36 28.05.2019

гиц гиц

ili ...neizdrž Milicinog pogleda

Гицe гледаш а мислима чварци
шунка кулен кобаје .... сланина ,
за исхрану .....Творац их намену
невесела ...........судбина је њина
jadragoljub jadragoljub 20:39 28.05.2019

nikakav genocid

nismo izvršili ni na svinjamani na kravama ni konjima i ostaloj životinjskoj hrani.
svinje ovakve kakve mi znamo ne postoje u prirodi, krave ne postoje, konji nepostoje.čak u prirodi više nema nijednog predaka današnjeg konja, nedavno su ustanovili da ni ona rasa, neko rusko ime, nije nastala od prirodnih konja već od odbeglih. tu smo eto izvršili genocid a svinje idalje postoje u divljem, prirodnom stanju, krave ne , za kokoške nisam upoznat.
sve je to analogni genetski inženjering odnosno analogni GMO, sad imamo digitalni GMO pa se brže razvijaju vrste i podvrste hrane.
vcucko vcucko 09:23 29.05.2019

Re: nikakav genocid

jadragoljub
nismo izvršili ni na svinjamani na kravama ni konjima i ostaloj životinjskoj hrani.
svinje ovakve kakve mi znamo ne postoje u prirodi, krave ne postoje, konji nepostoje.čak u prirodi više nema nijednog predaka današnjeg konja, nedavno su ustanovili da ni ona rasa, neko rusko ime, nije nastala od prirodnih konja već od odbeglih. tu smo eto izvršili genocid a svinje idalje postoje u divljem, prirodnom stanju, krave ne , za kokoške nisam upoznat.
sve je to analogni genetski inženjering odnosno analogni GMO, sad imamo digitalni GMO pa se brže razvijaju vrste i podvrste hrane.

Upravo tako.

Ljudi su stvorili vrste kojima se htrane takvima kakve jesu. Uzgojem, ukrštanjem, genetičkim inžinjeringom. Od divljeg vepra domaću svinju, od divljeg bivola domaću kravu. Ima i divlja kokoš, zove se tetreb.
Taj divlji konj nema rusko nego poljsko ime (konj Pževalskog).
Ukrštanjem pogodnih gena dobijeni su mutanti koje jedemo. Domaća svinja je mutant.
Bitno: kad bi neka superiorna vrsta isto tretirala nas ljude, nema ljutiš. Nego da upreš sve svoje sposobnosti da to sprečiš.
Znači, kad bi svinja znala da kaže "e, nemoj, zajebi nož" naravno da je ne bi jeo. Pogotovo ako bi uzela nož ili kalaš da se brani

Nije prehrambena industrija kriva. Lovci su zlo. Đubrad.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:54 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Bitno: kad bi neka superiorna vrsta isto tretirala nas ljude, nema ljutiš. Nego da upreš sve svoje sposobnosti da to sprečiš.


Bilo bi mnogo ljutis. Zamisli sliku - neko nas pricvrlji sve u obore i tovi nas i nasu decu pa pojede (ko sto mi radimo). Lepa slika jelda. Mozes da se ritas i deres koliko hoces, jer Svemirac je tako odlucio.


vcucko vcucko 10:11 29.05.2019

Re: nikakav genocid

apacherosepeacock
Bitno: kad bi neka superiorna vrsta isto tretirala nas ljude, nema ljutiš. Nego da upreš sve svoje sposobnosti da to sprečiš.


Bilo bi mnogo ljutis. Zamisli sliku - neko nas pricvrlji sve u obore i tovi nas i nasu decu pa pojede. Lepa slika jelda. Mozes da se ritas i deres koliko hoces, jer Svemirac je tako odlucio.



A Svemirca bi mnogo zabolelo što se ti ljutiš, sve ne bi mogao da spava od muke

O tome se i radi - o stepenu razvoja svesti. Mi ne bi sigurno pravili decu da bi Svemirac imao pečenku za Božić. Nego bi krenuli na juriš i bar slavno izginuli.
Zašto se svinja ne pobuni?
jadragoljub jadragoljub 10:11 29.05.2019

Re: nikakav genocid

apacherosepeacock
Bitno: kad bi neka superiorna vrsta isto tretirala nas ljude, nema ljutiš. Nego da upreš sve svoje sposobnosti da to sprečiš.


Bilo bi mnogo ljutis. Zamisli sliku - neko nas pricvrlji sve u obore i tovi nas i nasu decu pa pojede (ko sto mi radimo). Lepa slika jelda. Mozes da se ritas i deres koliko hoces, jer Svemirac je tako odlucio.



samo da pitam kakav stav imaš prema vukovima, tigrovima, lavovima i ostalim belosvetskim predatorima?
vcucko vcucko 10:23 29.05.2019

Re: nikakav genocid

jadragoljub
apacherosepeacock
Bitno: kad bi neka superiorna vrsta isto tretirala nas ljude, nema ljutiš. Nego da upreš sve svoje sposobnosti da to sprečiš.


Bilo bi mnogo ljutis. Zamisli sliku - neko nas pricvrlji sve u obore i tovi nas i nasu decu pa pojede (ko sto mi radimo). Lepa slika jelda. Mozes da se ritas i deres koliko hoces, jer Svemirac je tako odlucio.



samo da pitam kakav stav imaš prema vukovima, tigrovima, lavovima i ostalim belosvetskim predatorima?

Da, samo ima jedna velika razlika.

Vuci, lavi, tigri... love kad su gladni i ulovljeno pojedu.

(Ne)ljudi lovci ubijaju iz dokolice i zadovoljstva. Gotovi SS-ovci, samo da im se ukaže prilika.
jadragoljub jadragoljub 10:46 29.05.2019

Re: nikakav genocid

(Ne)ljudi lovci ubijaju iz dokolice i zadovoljstva. Gotovi SS-ovci, samo da im se ukaže prilika.

ako misliš na 'sportski ' lov upravu si al ovde pričamo o hrani ne o atavizmima.
ja mislim da bi ljudima rebalo da se ograniči unos životinjskih proteina, samo ne znam kako da se to izvede a da ne bude neki fašzam ili šta god totalitarističko. ovaj hedonizam je negativam u svakom pogledu.
ako se dobro sećam, iz domaćinstva, čoveki je potrebno približno 200 g. mesa dnevno, kako naterati ljude da to poštuju. cenom ne može jer će bar polovina ostati bez tih 200 g.
znači na tačkice-bonove ili ... kako?
ja konjsko meso nikad nisam probao, bar da sam znao da je prisutno u hrani. kad odem u olandiju sestri sam reko da ni slučajno ne uzima , za mene nešto što u sebi sadrži to meso. njoj ne mogu i neću da branim. zezale me ona i njena drugarica koja joj donosi neke specijalitet kobasice iz frišlanda, da probam, ali nisu preterivale da gi ne napcujem ko kobile. a friziska rasa je pravljena za vuču i meso. belgiski draft za meso pa tek onda za rad.
život nije pravedan, njega pravda ne interesuje.
kosta.babic kosta.babic 15:24 29.05.2019

vcucko

Nije prehrambena industrija kriva. Lovci su zlo. Đubrad.

Da li su ljudi postali ono što jesu zato što su ubijali praistoriske životinje ili su zemljoradnici pomogli ljudima da prežive ?
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:45 29.05.2019

Re: nikakav genocid

jadragoljub
apacherosepeacock
Bitno: kad bi neka superiorna vrsta isto tretirala nas ljude, nema ljutiš. Nego da upreš sve svoje sposobnosti da to sprečiš.


Bilo bi mnogo ljutis. Zamisli sliku - neko nas pricvrlji sve u obore i tovi nas i nasu decu pa pojede (ko sto mi radimo). Lepa slika jelda. Mozes da se ritas i deres koliko hoces, jer Svemirac je tako odlucio.



samo da pitam kakav stav imaš prema vukovima, tigrovima, lavovima i ostalim belosvetskim predatorima?


U prirodi kruzi harmonija minus covek, ulovis, pojedes, prezivis, nastavis vrstu.
Zao mi pojedenih (plena) ali se ne narusava ravnoteza - zivotinje lovci ne cine genocid medju svojom ili drugom vrstom.

Covek to radi iako ima i imaginaciju i empatiju, minus onaj postotak koji nema, ali ne odnosi se na njih nego na takozvano psi'cki normalne.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:17 29.05.2019

Re: nikakav genocid

vcucko
apacherosepeacock
Bitno: kad bi neka superiorna vrsta isto tretirala nas ljude, nema ljutiš. Nego da upreš sve svoje sposobnosti da to sprečiš.


Bilo bi mnogo ljutis. Zamisli sliku - neko nas pricvrlji sve u obore i tovi nas i nasu decu pa pojede. Lepa slika jelda. Mozes da se ritas i deres koliko hoces, jer Svemirac je tako odlucio.



A Svemirca bi mnogo zabolelo što se ti ljutiš, sve ne bi mogao da spava od muke

O tome se i radi - o stepenu razvoja svesti. Mi ne bi sigurno pravili decu da bi Svemirac imao pečenku za Božić. Nego bi krenuli na juriš i bar slavno izginuli.
Zašto se svinja ne pobuni?


Dobro nemoj da me zezas, zasto se svinjce i co. ne pobuni?

Svemirce i treba da bolE q. isto onoliko ko sto i nas (cast izuzecima) zabole za ono sto smo pobili.

Za ovo drugo nisi u pravu, vec vidjeno, pravili su decu i kao robovi i pred izvesnom pogibijom svojom i svog potomstva.. (to je ono kod dvonozaca s malo mozga, nada umire poslednja, a prasac jednostavno ne zna sta ga ceka)




maksa83 maksa83 17:23 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Zao mi pojedenih (plena) ali se ne narusava ravnoteza - zivotinje lovci ne cine genocid medju svojom ili drugom vrstom.

To nije skroz tačno, ponekad neki predatori love čisto eto nako i desi se da pobiju sve što nađu i ostave tako nepojedeno. To ima ime, ali me mrzi sad da tražim kako se zove, i dokumentovano je u prirodi. Ne moraš da ideš u neku egzotiku tipa orke, vukovi, itd. dosta ti je npr. kućni pas koji je i hranjen i mažen i pažen i nije gladan ali na ulici spazi mačku, otrgne se i ubije je. Moja mačka definitivno nije gladna, ali će ako spazi muvu da je juri sve onako kljakava i ako je ulovi - pojede je. Inače, jako čudna mačka, kad spazi nekog insekta kog ne može da dohvati (muva koja je sletela negde visoko ili leti van njenog dometa) ukipi se, fiksira je i - kunem se - krekeće ko žaba. Nikad pre to nisam video.

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:34 29.05.2019

Re: nikakav genocid

ukipi se, fiksira je i - kunem se - krekeće ko žaba. Nikad pre to nisam video.



To rade uvek (kreketanje zvuk haha) kad vide nesto sto bi lovile a izvan domasaja im je. Kroz prozor pticu i slicno.

Moje to rade i kad jedna macka gleda drugu i igrala bi se (jurila onu drugu) taman ko plen (dodje onako ko vezba sta li).

Ne, pa ima primera i izivljavanja u zivotinjskom svetu ali zamisli kako bi postigla zivotinja lovac to da radi cesto ili uvek da pobije celu vrstu sto mu je prirodni plen? Ne moze niti joj je to cilj (da tako nazovem, instinkt da to ne uradi), ne bi imao nista vise da jede narednih godina - time bi i sebe doveo do egzistencionalnog kraja.
shone shone 18:10 29.05.2019

Re: nikakav genocid

zasto se svinjce i co. ne pobuni?


Ne umeju da prave oružje. Da umeju pobunili bi se sigurno.
nepopustljiv nepopustljiv 18:13 29.05.2019

Re: nikakav genocid

maksa83
Zao mi pojedenih (plena) ali se ne narusava ravnoteza - zivotinje lovci ne cine genocid medju svojom ili drugom vrstom.

To nije skroz tačno, ponekad neki predatori love čisto eto nako i desi se da pobiju sve što nađu i ostave tako nepojedeno. To ima ime, ali me mrzi sad da tražim kako se zove, i dokumentovano je u prirodi. Ne moraš da ideš u neku egzotiku tipa orke, vukovi, itd. dosta ti je npr. kućni pas koji je i hranjen i mažen i pažen i nije gladan ali na ulici spazi mačku, otrgne se i ubije je. Moja mačka definitivno nije gladna, ali će ako spazi muvu da je juri sve onako kljakava i ako je ulovi - pojede je. Inače, jako čudna mačka, kad spazi nekog insekta kog ne može da dohvati (muva koja je sletela negde visoko ili leti van njenog dometa) ukipi se, fiksira je i - kunem se - krekeće ko žaba. Nikad pre to nisam video.


Vidi ekipu --- maca sa Crnim i Belim.
Crni gotovo neprestano spava.
Bez obzira što sam im uredio kutiju tako da imaju vrhunski komoditet, maca ih je već 4 puta preseljavala.
Slađe im je među kršem, nego u uređenom prostoru.



vcucko vcucko 18:31 29.05.2019

Re: nikakav genocid

shone
zasto se svinjce i co. ne pobuni?


Ne umeju da prave oružje. Da umeju pobunili bi se sigurno.

Pa to. A do tada - ljudi su ih stvorili takve kakvi su i samim tim drže tapiju na njih i njinu sudbinu. Da je lepo nije lepo, ali to važi za sve na ovom svetu.

Kako izgleda srpski pakao? Novopristigli grešnici prolaze kroz toplog zeca, u tri vrste. Jagnjići, jarići pa ko to prođe prasići, ta treća vrsta najbrojnija, a svi iskezili očnjake od fita dužine svaki
shone shone 18:31 29.05.2019

Re: nikakav genocid

O tome se i radi - o stepenu razvoja svesti.


Baš tako.
Kaže nauka pre 3 miliona godina, Afrika, predak nazvan ,,Lucy,, sa mozgom veličine pomorandže i pretežno biljnom ishranom se uspravlja na noge. Pre 2 miliona godina razvija se u homo erectusa sa porastom moždane mase koja mu omogućava stvaranje većeg i sofisticiranijeg kamenog oruđa kojim počinje da lovi druge vrste. Povećava ishranu visokoenergetskom hranom - mesom koje posledično i dalje povećava veličinu mozga i tako sve do Homo Sapiensa.
Veličina mozga sa pratećim sposobnostima i razvojem svesti bio bi mogući odgovor ,,zašto mi jedemo njih a ne oni nas,,.
Ako je nauka u pravu.
Ima tu i varijanti svemiraca koje nisu za zanemariti. Erich von Daniken.
Ako je verovati švajcarskom kelneru. Ali što da ne.
vcucko vcucko 18:32 29.05.2019

Re: nikakav genocid

nepopustljiv

Vidi ekipu --- maca sa Crnim i Belim.
Crni gotovo neprestano spava.
Bez obzira što sam im uredio kutiju tako da imaju vrhunski komoditet, maca ih je već 4 puta preseljavala.
Slađe im je među kršem, nego u uređenom prostoru.

Maca rastura feng šui
nepopustljiv nepopustljiv 18:39 29.05.2019

Re: nikakav genocid

shone
O tome se i radi - o stepenu razvoja svesti.


Baš tako.
Kaže nauka pre 3 miliona godina, Afrika, predak nazvan ,,Lucy,, sa mozgom veličine pomorandže se uspravlja na noge. Pre 2 miliona godina razvija se u homo erectusa sa porastom moždane mase koja mu omogućava stvaranje većeg i sofisticiranijeg kamenog oruđa kojim počinje da lovi druge vrste. Povećava ishranu visokoenergetskom hranom - mesom koje posledično i dalje povećava veličinu mozga i tako sve do Homo Sapiensa.
Veličina mozga sa pratećim sposobnostima je odgovor zašto mi jedemo njih a ne oni nas- Stepen razvoja znanja ,sposobnosti i svesti.
Ako je nauka u pravu.
Ima tu i varijanti svemiraca koje nisu za zanemariti. Erich von Daniken.
Ako je verovati švajcarskom kelneru. Ali što da ne.

Eeee, da sam znao da više jedem mesa - a ja, što dalje, sve više 'udarao' po travuljinama.
shone shone 18:50 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Eeee, da sam znao da više jedem mesa - a ja, što dalje, sve više 'udarao' po travuljinama

Čovek unosi putem mesne ishrane najlakše i najbrže esencijalne aminokiseline koje organizam nije u stanju sam da proizvede. Tako je napravljen.
shone shone 18:54 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Meso utiče na rast i lepotu brkova.
Žene vole brkove.



nask nask 19:03 29.05.2019

Re: nikakav genocid

edit:

... Povećava ishranu visokoenergetskom hranom - mesom koje posledično i dalje povećava veličinu mozga i tako sve do Homo Sapiensa...


Vrlo uprošćeno i uglavnom netačno.


Čovek unosi jedino putem mesne ishrane esencijalne aminokiseline koje organizam nije u stanju sam da proizvede.


Ovo nikako ne stoji.
shone shone 19:19 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Ovo nikako ne stoji.

U pravu si mrzi me da tipkam pa nisam bio precizan. Mesom se najbrže i najlakše unose es. ak , naravno ima ih i u voću i povruću ali u manjim količinama što iziskuje raznovrsniju i skuplju ishranu kao i više vremena za nabavku i pripremu.
Ispraviću.
shone shone 19:26 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Vrlo uprošćeno i uglavnom netačno.


Uprošćeno da, netačno - moglo bi se diskutovati.

Onako na brzinu - ipak je ovo blog nije naučni skup.



Lepše izgleda na majci - na blogu iziskuje napor. Čemu?





zilikaka zilikaka 19:52 29.05.2019

Re: nikakav genocid

To nije skroz tačno, ponekad neki predatori love čisto eto nako i desi se da pobiju sve što nađu i ostave tako nepojedeno.

Što kažeš. Da ne idemo dalje od kera. Moja terijerka tipičan primer, zato je i uzeta.
Alava je nemoguće i SVE će uraditi da se dočepa hrane, bez obzira koliko je sita (i debela), ALI kad nanjuši plen, obično pacova iz susedne kuće, možeš joj ponuditi šta hoćeš, ona ne odustaje. Sedi i vreba ne bi li ga ćapila. Znači, možeš postaviti meso pored, neće se okrenuti.
A i ovog ako dohvati, ne jede ga, samo izmrcvari pošteno.
Dakle, čist instikt za ubijanjem tih sitnih životinja. I guštere i žabe isto tamani, i bez obzira što zna da će žaba pustiti ono što pušta, pa ovoj udari neka pena i posle ide okolo i "žali se"
I naravno da tek nju ne pojede, al mora da ubije.
jadragoljub jadragoljub 20:12 29.05.2019

Re: nikakav genocid

moj mačak je ulovio 3-4 gugutke i 2 vrapca u nemogućim uslovima, na terasi od 4x1,5. kako neam pojma jer sam samo jednom bio kući i uspeo da mu otmem gugutku al nisam video kako ju je zgrabio. inače ih uredno donosio na mesto gde mu je stajala hrana a nije ih jeo.
drugo što se tiče preteranog ubijanja, gledao neki snimak kad lavice ubijaju krdo gnuova, sede u zasedu i . znamo kako lavice love, to kad je počelo nije umelo da stane.
treće, pošto obožavam orangutane gledao sam skoro sve emisije o njima.
tu tek ima svašta da se vidi, i nasilje i ljubav i sve što i mi ljudi radimo.
uostalom priča o vuku koji pobije ceo tor umesto jedne ovce ...
životinje ni izbliza nisu tako humane kao što bi ljudi hteli da ih predstave.
konje najbolje poznajem, sve karaktere koje imaju ljudi imaju i konji, plus tuča između dva pastuva, to ni borbe pasa ne mogu da budu krvavije.
nask nask 20:19 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Uprošćeno da, netačno - moglo bi se diskutovati.


Da ispravim, uprošćeno do netačnosti. Po toj temi, šta je uzrok a šta posledica, ima nekoliko teorija do najnovije da nam je mozak veći zbog jeden mutacije tj. genetske greške. Inače mi je interesantno to da su neandertalci imali veći mozak od nas a oni patuljci sa Floresa manji od šimpanzinog pa su ipak koristili alate i verovatno imali moć govornog sporazumevanja.

Nije sve u veličini (mozga)

jadragoljub jadragoljub 20:27 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Nije sve u veličini (mozga)

tačno žene imaju manji mozak pa aj ih pipni ako smeš, odmaoće da biju, plus aj probaj da je nadgovoriš.
jedino tačno u priči o mozgu je da niko nema mozak da razume mozak.
nsarski nsarski 20:41 29.05.2019

Re: nikakav genocid

vcucko
shone
zasto se svinjce i co. ne pobuni?


Ne umeju da prave oružje. Da umeju pobunili bi se sigurno.

Pa to. A do tada - ljudi su ih stvorili takve kakvi su i samim tim drže tapiju na njih i njinu sudbinu. Da je lepo nije lepo, ali to važi za sve na ovom svetu.

Kako izgleda srpski pakao? Novopristigli grešnici prolaze kroz toplog zeca, u tri vrste. Jagnjići, jarići pa ko to prođe prasići, ta treća vrsta najbrojnija, a svi iskezili očnjake od fita dužine svaki


Animals live in hell in which humans are devils - A. Strindberg.

Jedan nedavni esej o bioetici može da bude koristan

Eating someone

Farmed animals have personalities, smarts, even a sense of agency. Why then do we saddle them with lives of utter despair?
shone shone 21:07 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Nije sve u veličini (mozga)


Ima slična teorija koja se završava sa ,,ali je važno da je tehničar,,
Onda neko dobaci - evo ga još jedan tehničar sa malim .urcem.
shone shone 21:18 29.05.2019

Re: nikakav genocid

tačno žene imaju manji mozak pa aj ih pipni ako smeš, odmaoće da biju,


Auu bate nisu te valjda i tepale.



jadragoljub jadragoljub 21:19 29.05.2019

Re: nikakav genocid

tebe jesu pa bi da znaš dal si jedini.
shone shone 21:22 29.05.2019

Re: nikakav genocid

tebe jesu pa bi da znaš dal si jedini


Imašgapravobate.
nask nask 22:12 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Lepše izgleda na majci - na blogu iziskuje napor. Čemu?


Nemam autorsko pravo



Mada priznajem da je u pitanju najlepša fizička jednačina.
nsarski nsarski 22:17 29.05.2019

Re: nikakav genocid

shone
Vrlo uprošćeno i uglavnom netačno.


Uprošćeno da, netačno - moglo bi se diskutovati.

Onako na brzinu - ipak je ovo blog nije naučni skup.



Lepše izgleda na majci - na blogu iziskuje napor. Čemu?







Ova majica je netačna. Na njoj slovima piše da se entropija povećava sa proticanjem vremena (što je, pod određenim okolnostima, tačno), ali formula nema veze s tim. Formula kaže da je, u ravnotežnom sistemu, entropija (S) jednaka logaritmu broja dostupnih mikrostanja (W). Ono "k" je Bolcmanova konstanta, nazvana po čoveku koji je ovaj zakon formulisao.
Eno, ta formula mu piše na nadgrobnom spomeniku, iznad glave.



Petljanje fizike u celu ovu priču, čemu?


shone shone 22:18 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Mada priznajem da je u pitanju najlepša fizička jednačina.


Au kolko je bilo tih Boltzmanna.
jadragoljub jadragoljub 22:20 29.05.2019

Re: nikakav genocid

shone
tebe jesu pa bi da znaš dal si jedini


Imašgapravobate.

shone shone 22:26 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Petljanje fizike u celu ovu priču, čemu?


nask nask 23:23 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Petljanje fizike u celu ovu priču, čemu?


Ma profesore to shone malkice proverava blogerske biografije tako da priča nema nikakve veze sa fizikom kao takvom, samo metafore.
shone shone 23:27 29.05.2019

Re: nikakav genocid

Ma profesore to shone malkice proverava blogerske biografije tako da priča nema nikakve veze sa fizikom kao takvom, samo metafore.


Tako e, moraš da znaš sa kim pričaš, lako je vama koji ste zajedno išli na vežbe i trljali cevke vlažnom krpicom.

Ovako ko kad zalutaš na proslavu 40 godina mature škole u krugu dvojke u koju nisi išao.
Jbt svi se znate ovde.
Stvarno se pitam šta će vama nickovi uopšte. Što se ovo zove blog. Ovo je privatna žurka. Besmisleno.
nask nask 23:39 29.05.2019

Re: nikakav genocid

lako je vama koji ste zajedno išli na vežbe i trljali cevke vlažnom krpicom.


Ja sa nsarskim nisam išao na vežbe. Vidim da si naučio proceduru pa olakšaj samom sebi.
shone shone 00:15 30.05.2019

Re: nikakav genocid


Ja sa nsarskim nisam išao na vežbe. Vidim da si naučio proceduru pa olakšaj samom sebi.


Ponovimo mi sve to sa vlažnim krpicama i krene ono da pišti samo tako. U nekom momentu naglo i nenadano prestane onaj žamor tako da su svi mogli da čuju komentar našeg kolege studenta: evo ni šipka ne vrišti dok ne ovlaži. Inače bio je jako pristojan dečko i generalno onako pomalo suzdržan tip (Nenade sigurno poznaješ I.V.) tako da je hteo da propadne u zemlju od sramote, a mi svi uključujući i asistentkinju u totalnu vrisku od smeha.


Ne zvuči tako. M'da to nije poenta za širenje priče.
jadragoljub jadragoljub 00:58 30.05.2019

Re: nikakav genocid

shone
Ma profesore to shone malkice proverava blogerske biografije tako da priča nema nikakve veze sa fizikom kao takvom, samo metafore.


Tako e, moraš da znaš sa kim pričaš, lako je vama koji ste zajedno išli na vežbe i trljali cevke vlažnom krpicom.

Ovako ko kad zalutaš na proslavu 40 godina mature škole u krugu dvojke u koju nisi išao.
Jbt svi se znate ovde.
Stvarno se pitam šta će vama nickovi uopšte. Što se ovo zove blog. Ovo je privatna žurka. Besmisleno.

a što tebi smeta što se neki mi poznajemo i lično?
neki mi se i ne znamo lično ali se znamo lično jer smo lično ovde više od 10 g. i imali smo vreme da se lično upoznamo, nekad i bolje nego lično lično.
shone shone 01:07 30.05.2019

Re: nikakav genocid

a što tebi smeta što se neki mi poznajemo i lično?
neki mi se i ne znamo lično ali se znamo lično jer smo lično ovde više od 10 g. i imali smo vreme da se lično upoznamo, nekad i bolje nego lično lično.


Prepričano u više navrata. Računaj da nije bitno.
A što tebi smeta što misliš da meni smeta?
A i da mi smeta što tebe boli tuki što mi smeta?

milisav68 milisav68 20:41 30.05.2019

Re: nikakav genocid

Dakle, čist instikt za ubijanjem tih sitnih životinja.

Da, ali ima i razlog.

Konkretno pas-mačka, mačka širi/prenosi neke boleštine koje mogu biti fatalne za pse, a njima ništa.

Pacovi, prenose bolesti koje mogu da skenjaju siguran izvor hrane (ljude).

Žabe i gušteri, to ne znam, ali verovatno blogokolega Nikvet ima logično objašnjenje.
zilikaka zilikaka 20:53 30.05.2019

Re: nikakav genocid

Teško da si potrefio. Zašto ganja i ježeve?
Pre če biti da je i tu selekcijom čovek napravio takve sorte koje imaju potrebu da love i tamane. Naravno, stvorio ih za svoje potrebe.
Znam da sam dosadna al to malo čudo smatram odličnim rezultatom ukrštanja.
Nekad su kod nas takve sorte, mešanci al sa dosta terijerske krvi bili većinski među domaćim psima. Uglavnom zbog pacova.
I zaista nema boljeg leka. I pacovi nauče da imaju predatora i izbegavaju tu teritoriju. Efikasnije od bilo kakvog otrova. A još ti se i poraduje i sve drugo, kao bilo koji drugi ker.
jadragoljub jadragoljub 01:33 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Teško da si potrefio. Zašto ganja i ježeve?

nije potrefio ništa.
terijeri su pravljeni za lisice(foxterijeri) i jamari za pacove, ček, ako se dobro sećam, oni imaju grč vilice kad uhvate da ne puštaju. svi smo gledali one filmove gde pit bulovi i terijeri vise o grani ili gumi i ne puštaju.
čak se terijeri smatraju za nestabilne pse, nikvet pomagaj, jerse teško dresiraju u smislu napadaju sve živo, nema veze dal je doga, konj, bilo šta, napravljeni su tako da napadaju, jedini razuman terijer je erdelterijer, on ima blažu narav. zato ona tvoja napada sve što mrda na njenu teritoriju a i šire, takva joj priroda.
zilikaka zilikaka 08:26 31.05.2019

Re: nikakav genocid

To da vidi-visi. Nekad se zezamo sa njom pa je podignemo zajedno sa gumom od bicikla- igračkom.
Jedino što evo tvrdim da uopšte nisu agresivni, naročito ne prema ljudima. Verovatno zavisi od psa ali i od vaspitanja. Ova naša razmažena i umiljata da je prosto dosadna. Raduje se svakom ko dođe.
Znači, nikakav čuvar. Zato imamo još jednog, koji je samo odličan čuvar, al je trapav i nekoristan za pacove.
Atomski mrav Atomski mrav 08:32 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Znači, nikakav čuvar. Zato imamo još jednog, koji je samo odličan čuvar, al je trapav i nekoristan za pacove.


Mi u Srbiji imamo jednog all-in-one avlijanera: lovi pacove, umiljat je prema ukućanima (posebno prema mojoj ćerci), laje kad neko nepoznat uđe u dvorište. I dodatni bonus - jede ostatke od ručka, tako da se hrana ne baca (pas - u teoriji mesožder, u praksi lebojed). Voli da jede supu, ćera je uvek oduševljena kako pojede prvo supu pa onda pređe na ostalo a ja joj kažem da je to zato što supu ne može da zakopa i tako sačuva za kasnije...
alselone alselone 08:35 31.05.2019

Re: nikakav genocid

u teoriji mesožder, u praksi lebojed


Postoji jedna odlična knjiga na tu temu.

LINK



jadragoljub jadragoljub 11:53 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Jedino što evo tvrdim da uopšte nisu agresivni, naročito ne prema ljudima.

pa prvo to im i nije namena, za ljude služi doberman i vučjak, mislim daje doberman jedina rasa pravljena da se bori s ljudima.
ni čuvanje im nije u opisu radnog mesta, mada ima i onih koji čuvaju teritoriju u nisu baš naivni, tvoja je više izuzetak nego pravili.
al tutlu najglupljeg ubedljivo nose zlatni retriveri. moj drugar ima jednog i tupćče čim vidi nekog na kapiju nepoznatog odma nosi igračku da se igra sa njim.
Atomski mrav Atomski mrav 12:01 31.05.2019

Re: nikakav genocid

moj drugar ima jednog i tupćče čim vidi nekog na kapiju nepoznatog odma nosi igračku da se igra sa njim.



nikvet pn nikvet pn 12:13 31.05.2019

Re: nikakav genocid


Добро, добро блогогосподо драга моја, ево и мене код Косте на трТих; прозван дозван.

(Управо сам сада отправио на југ једног симпа чикицу Италијана пензоса проф. универзитета у Падови; иде пешке са псом од Сремске Митровице за Цариград. Прошле године ишао Падова-Ср.Митровица. Пас покисо озебо па му не дам да наставе пешака него сам дозвао домаћина 30км јужније да дође по њих комбијем. Дошао, покупио их; свака част; Борина колиба.)

Дакле, шта имамо, претерано убијање предатора. Нежније душице молим да прескоче.

Једне давне зиме зимовале овце код колибе и упадну вукови у тор. Имам негде тај записник за накнаду (наравно, мачку о реп) али отприлике: по траговима у снегу дошла су три вука. Један пас је побегао, други стручно моментално покидан. Пробили су унутра и на месту заклали три овце, једну допола појели. Шест или седам тешко ранили, десет-дванаест лакше и још неколико тек закачили. Практично ниједна није остала скроз читава, данима их скупљали по планини па сам накнадно долазио да их крпим. Призор језив, крвав снег, разбацан дроб; грозно.

Е сад анализирам: зашто су тако усташки урадили? Вук, као и сваки други предатор жртву хвата за врат одозго, не одоздо као што мислимо. Добро загризе па се укопа са све четири. Жртву инерција тера напред да пукну вратни пршљенови; жртва је имобилисана, па тек онда одоздо дере југуларке за искрварење. Полиже мало крви, застане да одмори па онда отвори стомак и једе органе тачно утврђеним редоследом. То је профи поступак по ПеЕс-у, идеалан.

У датом случају тако је и било на прве три а заједно су јели најдебљу. Онда су сити ладно напали остале али не заврат да убију него за ноге да их озледе и растерају по шуми. Зашто?

По траговима то је био бедан чопор у очају, свега троје их остало; алфа-мужјак и женка, и најјачи прошлогодишњи шипарац. Женка је у то доба скотна и потражиће јазбину да се штени. Добро би јој дошло меса наоколо по шуми до краја зиме лежерно да очува легло.

Дакле колико год то нама грозно изгледало са вучјег становишта то је врло смислено понашање, еволуцијски пробитачно. Тај цео пакет понашања пренео се и на пса па је тај свеубилачки сегмент селекционо издвојен - теријери. Онда се ми нечему тако чудимо али то је непотребно, свако зашто има своје зато.
jooscout jooscout 13:09 31.05.2019

Re: nikakav genocid

nikvet pn

По траговима то је био бедан чопор у очају, свега троје их остало; алфа-мужјак и женка, и најјачи прошлогодишњи шипарац. Женка је у то доба скотна и потражиће јазбину да се штени. Добро би јој дошло меса наоколо по шуми до краја зиме лежерно да очува легло.



Fascinantno da imaju sposobnost predvidjanja i planiranog delovanja u dugačkom vremenskom intervalu, praktično pravi zimnicu.
Nego, da pitam, možda mi neko može pomoći, pretpostavljam veterinar pre svega. :) Treba da uskoro promenim prebivalište i tek sam nedavno saznala da to donosi sa sobom, pored silnih radosti, i ogroman problem: zmije! Ne plašim se da će neka da nas povredi, ali toliku fobiju imam da bi mi dosta bilo samo da je vidim (do te mere imam fobiju da su me oslobodili praktičnog dela ispita iz zoologije, deo sa zmijama nisam morala da pokazujem) garant bih se šlogirala il nešto. Lokalci kažu, ma jok neće one ako ih ne diraš (!), europljani kažu da su zaštićene zakonom te da moram da im obezbedim stan i hranu, a mama na osnovu svog seoskog iskustva od pre 80 godina mi kaže da to rešava samo terijer? Imala sam na umu sasvim drugu vrstu psa. Mislim, ne bih ja da im naudim (ako ne moram), ali kako da ih držim dalje od dvorišta? PS evo, samo zbog ovog pisanija mi je pozlilo, toliki je to strah.
maksa83 maksa83 13:30 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Lokalci kažu, ma jok neće one ako ih ne diraš (!), europljani kažu da su zaštićene zakonom te da moram da im obezbedim stan i hranu, a mama na osnovu svog seoskog iskustva od pre 80 godina mi kaže da to rešava samo terijer?

Nije valjda da se seliš u Indiju? Tamo ako ti kobra uđe u dvorište ne smeš da je nešto božemeoprosti ukantaš ili tako nešto, nego zoveš specijalnu službu koja dođe i premesti je negde. (Isto važi i za krave koje legnu na put, dođe pauk za krave i odnese je). Moja pok. baba kaže da je njena već pominjana sestra baba Soka u Liki kad je ćerala stoku imala štap kojim je terala vukove a kaže da je njime zmije rokala k'o nindža.
nikvet pn nikvet pn 13:49 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Кад би змије имале новце да плате неку рекламну мегакампању истине да се утуче страх у нама; од њега их загинуло онолико.

Тај страх јесте исконски, и мајмуни паниче кад их виде али ту нема разумног разлога. Змија иде својим послом а то је - глодар.

Мени се на викендици населили пухови. Дању књава а ноћу жураја. Жао ми да их потрујем него најурим, они опет дођу и праве штету. Али једне године нема их. Нема ни идуће, откуд то? Док нисам на тавану нашао свлак од метар и по. Хехе, дошао смук па им хебо кеву и живео тако лепо годинама. И моја госпоја прихватила да је боље смук на тавану (нит га видиш нити чујеш) него гомила грицкавих штеточина (а лепи пуфнасти ммј).

Тако да се око змија не бринеш кад нема глодара. Да, теријер.
jooscout jooscout 14:01 31.05.2019

Re: nikakav genocid

maksa83

Nije valjda da se seliš u Indiju? Tamo ako ti kobra uđe u dvorište ne smeš da je nešto božemeoprosti ukantaš ili tako nešto, nego zoveš specijalnu službu koja dođe i premesti je negde. (Isto važi i za krave koje legnu na put, dođe pauk za krave i odnese je). Moja pok. baba kaže da je njena već pominjana sestra baba Soka u Liki kad je ćerala stoku imala štap kojim je terala vukove a kaže da je njime zmije rokala k'o nindža.


He, he, ja u vegetarijansku zemlju Ma ne, sa terase u dvorište. Nije meni do obračunavanja, dovoljna mi je slika. Ma ima neka european wildlife protection agency (ili tako nekako) i kao ima 4 vrste, samo je jedna otrovna al ne mnooogo, i ako je usmrtiš platiš silne kazne, a inače treba njih da zoveš pa da je oni izmeste sigurno i tako to ...mogli bi samo mene u neki sanatorijum posle. Nije meni do kazne, ja bih im platila unapred duplo da ne dolaze.
jooscout jooscout 14:08 31.05.2019

Re: nikakav genocid

nikvet pn
Кад би змије имале новце да плате неку рекламну мегакампању истине да се утуче страх у нама; од њега их загинуло онолико.

Тај страх јесте исконски, и мајмуни паниче кад их виде али ту нема разумног разлога. Змија иде својим послом а то је - глодар.

Мени се на викендици населили пухови. Дању књава а ноћу жураја. Жао ми да их потрујем него најурим, они опет дођу и праве штету. Али једне године нема их. Нема ни идуће, откуд то? Док нисам на тавану нашао свлак од метар и по. Хехе, дошао смук па им хебо кеву и живео тако лепо годинама. И моја госпоја прихватила да је боље смук на тавану (нит га видиш нити чујеш) него гомила грицкавих штеточина (а лепи пуфнасти ммј).

Тако да се око змија не бринеш кад нема глодара. Да, теријер.


Jao, ja bih umrla i svlak da vidim! A već sam gledala kao neke ograde protiv zmija, ali to nidje veze, rupičasto, može da prodje ko hoće. Ovde me uveravaju da su neki za 30 godina videli možda jednom, ili nijednom. Svaki komšija ima stabla pomorandži u dvorištu, i kako sam ja shvatila, tu vole da se okupljaju. PA ništa, moraćemo da razvijamo detetu ljubav prema malim psima.

ps Mada, kruži i priča po selu, je li mit ili istina ne znam, kao nekima ušla u dnevnu sobu i tip koji je ležao na kauču je dohvatio sa poda umesto telefonskog punjača. Konsternirala sam se, mada je verovatno izmišljotina.
kosta.babic kosta.babic 14:20 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Treba da uskoro promenim prebivalište i tek sam nedavno saznala da to donosi sa sobom, pored silnih radosti, i ogroman problem: zmije! Ne plašim se da će neka da nas povredi, ali toliku fobiju imam

To znači da živiš u realnom svetu,ovozemaljskom. Zamisli da imaš fobiju od marsovaca. A gde bi ti to da živiš a tamo ima zmija? Ne kažem da treba da ih maziš ali pitaj meštane šta oni rade.Za početak napravi terarijum i gaji male guštere oni su mi simpa.
vcucko vcucko 14:24 31.05.2019

Re: nikakav genocid

nikvet pn


Мени се на викендици населили пухови. Дању књава а ноћу жураја. Жао ми да их потрујем него најурим, они опет дођу и праве штету. Али једне године нема их. Нема ни идуће, откуд то? Док нисам на тавану нашао свлак од метар и по. Хехе, дошао смук па им хебо кеву и живео тако лепо годинама. И моја госпоја прихватила да је боље смук на тавану (нит га видиш нити чујеш) него гомила грицкавих штеточина (а лепи пуфнасти ммј).


A šta su ti realno smetali puhovi?
Pojeli malo oraha, evo pokušavam da skontam šta oni mogu toliko bitno da unište.

Čuj bolje zmijurina nego puh

jooscout jooscout 14:27 31.05.2019

Re: nikakav genocid

kosta.babic
Treba da uskoro promenim prebivalište i tek sam nedavno saznala da to donosi sa sobom, pored silnih radosti, i ogroman problem: zmije! Ne plašim se da će neka da nas povredi, ali toliku fobiju imam

To znači da živiš u realnom svetu,ovozemaljskom. Zamisli da imaš fobiju od marsovaca. A gde bi ti to da živiš a tamo ima zmija? Ne kažem da treba da ih maziš ali pitaj meštane šta oni rade.Za početak napravi terarijum i gaji male guštere oni su mi simpa.


Nisam te najbolje razumela, fobija jer je strah iracionalan, znam da mi ne mogu nauditi. Ima guštera ali oni mi ne smetaju.
alselone alselone 14:31 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Puh - najružniji dvotočkaš ikada napravljen.


nikvet pn nikvet pn 15:05 31.05.2019

Re: nikakav genocid

vcucko

A šta su ti realno smetali puhovi?


Ноћна журка смета само трезнима, то је ништа. Инвентаришу клопу; воће, поврће, хлеб, чоколаду, брашно; у кујни бомба ујутро. А ујесен за зимовник траже материјал па прогрицкају ћебад, јастуке, сунђере, одећу; напролеће кап да те стрефи. Ма смук је кева, природа увек има одговор.
zilikaka zilikaka 15:56 31.05.2019

Re: nikakav genocid

PA ništa, moraćemo da razvijamo detetu ljubav prema malim psima.

E, da si mi bliže, pa da ti nabavim pravog, seoskog terijera, ko ova naša.
Ljudi koji žive na kraju sela i drže stoku i živinu, a još i blizu reka, imaju realnu potrebu za efikasnim psima. Drže 4-5 terijera jer imaju posla i sa pacovima i sa lasicama, tvorovima, lisicama i jazavcima.
Dakle, nema ono da kerovi imaju tri dela imena, od kojih je jedno "fon", nego divljina, pa eto vam. Sorta se bira po efikasnosti.
Ne znam ima li toga tamo gde si, jer ti ne rešava problem kuče od izložbenih salonskih pasa nego ovakvi ko što sam opisala.
U celoj priči ti papiri najmanje znače.
jooscout jooscout 17:17 31.05.2019

Re: nikakav genocid

zilikaka
PA ništa, moraćemo da razvijamo detetu ljubav prema malim psima.

E, da si mi bliže, pa da ti nabavim pravog, seoskog terijera, ko ova naša.
Ljudi koji žive na kraju sela i drže stoku i živinu, a još i blizu reka, imaju realnu potrebu za efikasnim psima. Drže 4-5 terijera jer imaju posla i sa pacovima i sa lasicama, tvorovima, lisicama i jazavcima.
Dakle, nema ono da kerovi imaju tri dela imena, od kojih je jedno "fon", nego divljina, pa eto vam. Sorta se bira po efikasnosti.
Ne znam ima li toga tamo gde si, jer ti ne rešava problem kuče od izložbenih salonskih pasa nego ovakvi ko što sam opisala.
U celoj priči ti papiri najmanje znače.


Pa mi smo mislili da uzmemo životinju iz azila, nekako mi je nemoralno da se kupuje. Dete do pre par meseci nije htelo da pridje bilo kojoj životinji, ma nikako, e onda je zavolela jednog psa, ogromnog, pa ponije, pa male gude ali mačke i male pse (doduše one čivave i pudlice) još uvek ne želi ni blizu. Pošteno, i ja sam imala na umu nekog ptičara-like, takve imam celog života, ali nema druge sad. Moraću da se raspitam gde žive pravi ljudi od zemlje, ne ovi urbani seljani, foliranti sa internetom kao i mi što smo.
milisav68 milisav68 19:07 31.05.2019

Re: nikakav genocid

zilikaka
Zašto ganja i ježeve?

Pa jel uvatio nekog ježa ili ih samo ganja?

vcucko vcucko 21:35 31.05.2019

Re: nikakav genocid

milisav68
zilikaka
Zašto ganja i ježeve?

Pa jel uvatio nekog ježa ili ih samo ganja?


Još osnovac sam bio, kad sam upamtio kako jež zajebava psa.

Držali mi mešanca vučjaka i šarplaninca, onako lep velik pas. Medo se zvao. I jedne noći laje ko lud, hoće da svisne. Silazi, da komšiluk ne poludi i ko zna šta uradi. Traži, drž' ne daj, i skontamo: jež. Ali ježurka tačno proračunao, dokle Medo može (naravno vezan, plus sajla gore, ali ipak ograničeno). E tačno metar od najdaljeg Medinog domašaja, jež stoji i gleda ga, kao da mu se ruga. A Medo siromah da se iskida. Odnesemo ježa na skroz drugu stranu i pustimo ga ispod nekog drveća, još ga usmerimo od kuće i kao malo poteramo.

Ali ponovilo se još nekoliko puta
jadragoljub jadragoljub 22:09 31.05.2019

Re: nikakav genocid

[quot e]Ali ponovilo se još nekoliko puta
mačketo obavezno rade, tačno znaju kolki je lanac i šetaju ivicom.
zilikaka zilikaka 22:30 31.05.2019

Re: nikakav genocid

Ježevi su gluplji. Oni izlaze noću da love i slabo mare za kerove, nego dosta da se uplaši i sklupča u blizini pa da ker podivlja. A mi negde probamo da ne dozvolimo da kad se to desi frka predugo traje, jer mislim da bi ga ova naša luda ipak rastrgla, pa taman satima pokušavala ii bila sva ranjava. Kad čujemo taj lavež, a tačno znamo koji, onda sledi ustajanje iz kreveta, oblačenje i obuvanje, paneki rekvizit za podizanje i tranpost ježa...i odnesemo da što dalje, van dometa. U protivnom nema spavanja od dreke, a i žao nam.
bene_geserit bene_geserit 00:44 29.05.2019

Ukusna tema

Baš ovih dana sam probao par vrsta meksičkih čvaraka - jedni su onako 70% meso, više liče na "spržu" (šta je sprža verovatno znaju samo oni iz istočne Srbije), drugi su onako vazdušasti, kao kokice, samo salo, nema mesa.
Nisu loši ni jedni ni drugi, ali ništa kao srpski čvarci.

Ipak od svinjocida mi je draži jedino jagnjićocid.

A za ove vegan ekstremiste (ili životinjska prava ekstremiste) - ako pokušaju da trpaju nos u to šta ja jedem, obnovio sam arsenal oružja, pa nek dođu ako smeju.
maksa83 maksa83 08:12 29.05.2019

Re: Ukusna tema

A za ove vegan ekstremiste (ili životinjska prava ekstremiste) - ako pokušaju da trpaju nos u to šta ja jedem, obnovio sam arsenal oružja, pa nek dođu ako smeju.

Jeskakodane, u Kaliforniji si verovatno uspeo da kupiš pištolj na vodu i to drečavo zelen sa Hello Kitty motivima da se vidi da nije pravi, uz obavezu da ne smeš da ga napuniš osim o državnim praznicima (i rođendanu Stiva Džobsa), i nemaš pravo na concealed carry, znači smeš da se prskaš samo u svom bazenu a ako slučajno prsneš komšiji u dvorište plaćaš mu 400K + 5 godina uslovne robije.
bocvena bocvena 13:44 29.05.2019

Re: Ukusna tema

makso, ti si kriv što ću sad benea da zamišljam sa helou kiti pištoljem u jednoj ruci i čvarkom u drugoj:)))

jbt, kosta je kao dečak porađao krmaču! meni je to za divljenje. prosto, verujem da kad u detinjstvu živiš u svetu poštene razmene sa prirodom - rad, briga, hrana i ljubav - posle voliš i ljude. i budeš fin muž papučić i ćalac:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:47 29.05.2019

Re: Ukusna tema

maksa83
A za ove vegan ekstremiste (ili životinjska prava ekstremiste) - ako pokušaju da trpaju nos u to šta ja jedem, obnovio sam arsenal oružja, pa nek dođu ako smeju.

Jeskakodane, u Kaliforniji si verovatno uspeo da kupiš pištolj na vodu i to drečavo zelen sa Hello Kitty motivima da se vidi da nije pravi, uz obavezu da ne smeš da ga napuniš osim o državnim praznicima (i rođendanu Stiva Džobsa), i nemaš pravo na concealed carry, znači smeš da se prskaš samo u svom bazenu a ako slučajno prsneš komšiji u dvorište plaćaš mu 400K + 5 godina uslovne robije.


Ali smeš da nosiš oružije o pasu, da ga svi vide, to pravo je neotuđivo. Šta misliš, jel bene od onih čobana što idu u samoposlugu opasani nekom .45-icom?

I ovde kod nas u divljini je taj concealed carry restriktivan, u smislu - daju ga svakom, samo moraš da ideš kod NRA instruktora da pohađaš neki kursić od par sati, gde te uglavnom uči da ne upucaš sam sebe u nogu, ili nekog najmilijeg greškom, i to je to.

Nego, čujem juče na radiju da su optižili onog deplorables-a što je prošle godine u šumi pucao sa trejserima, kažu, vežbao za Sudnji dan kad navale ilegalni zombiji iz pravca (Novog) Meksika i ostatka Latinske Amerike, pa zapalio šumu i ne znam koliko kuća je izgorelo u šumskom požaru, sad mu preti mnogo godina robije i novčana kazna. Ja mislim da je to ok, mada ne verujem da će imati većeg uticaja na ostale ljubitelje oružja koji vole da vežbaju u prirodi.
nepopustljiv nepopustljiv 16:07 29.05.2019

Re: Ukusna tema

srdjan.pajic
maksa83
A za ove vegan ekstremiste (ili životinjska prava ekstremiste) - ako pokušaju da trpaju nos u to šta ja jedem, obnovio sam arsenal oružja, pa nek dođu ako smeju.

Jeskakodane, u Kaliforniji si verovatno uspeo da kupiš pištolj na vodu i to drečavo zelen sa Hello Kitty motivima da se vidi da nije pravi, uz obavezu da ne smeš da ga napuniš osim o državnim praznicima (i rođendanu Stiva Džobsa), i nemaš pravo na concealed carry, znači smeš da se prskaš samo u svom bazenu a ako slučajno prsneš komšiji u dvorište plaćaš mu 400K + 5 godina uslovne robije.


Ali smeš da nosiš oružije o pasu, da ga svi vide, to pravo je neotuđivo. Šta misliš, jel bene od onih čobana što idu u samoposlugu opasani nekom .45-icom?

I ovde kod nas u divljini je taj concealed carry restriktivan, u smislu - daju ga svakom, samo moraš da ideš kod NRA instruktora da pohađaš neki kursić od par sati, gde te uglavnom uči da ne upucaš sam sebe u nogu, ili nekog najmilijeg greškom, i to je to.

Nego, čujem juče na radiju da su optižili onog deplorables-a što je prošle godine u šumi pucao sa trejserima, kažu, vežbao za Sudnji dan kad navale ilegalni zombiji iz pravca (Novog) Meksika i ostatka Latinske Amerike, pa zapalio šumu i ne znam koliko kuća je izgorelo u šumskom požaru, sad mu preti mnogo godina robije i novčana kazna. Ja mislim da je to ok, mada ne verujem da će imati većeg uticaja na ostale ljubitelje oružja koji vole da vežbaju u prirodi.

Beneta ne mogu da zamislim kao čobana.
Sada ću pokušati da zamišljam tebe kao čobana.
vcucko vcucko 18:38 29.05.2019

Re: Ukusna tema

nepopustljiv

Beneta ne mogu da zamislim kao čobana.
Sada ću pokušati da zamišljam tebe kao čobana.


bene_geserit bene_geserit 04:50 31.05.2019

Re: Ukusna tema

srdjan.pajic
maksa83
Jeskakodane, u Kaliforniji si verovatno uspeo da kupiš pištolj na vodu i to drečavo zelen sa Hello Kitty motivima da se vidi da nije pravi

Ali smeš da nosiš oružije o pasu, da ga svi vide, to pravo je neotuđivo. Šta misliš, jel bene od onih čobana što idu u samoposlugu opasani nekom .45-icom?

Što bi išao u samoposlugu nenaoružan? Svašta, to ti je kao odlazak u lov iz koga se vratiš sa hranom a ko još ide u lov bez oružja?
Nego, čujem juče na radiju da su optižili onog deplorables-a što je prošle godine u šumi pucao sa trejserima, kažu, vežbao za Sudnji dan kad navale ilegalni zombiji iz pravca (Novog) Meksika i ostatka Latinske Amerike, pa zapalio šumu

Umesto što gubiš vreme na te fake news bolje bi ti bilo da osmisliš nešto za posao što nije bazirano na kineskom kršu, da ne može zli narandžasti čovek da te sjebe taksama.
bene_geserit bene_geserit 05:52 31.05.2019

Re: Ukusna tema

bocvena
jbt, kosta je kao dečak porađao krmaču! meni je to za divljenje. prosto, verujem da kad u detinjstvu živiš u svetu poštene razmene sa prirodom - rad, briga, hrana i ljubav - posle voliš i ljude. i budeš fin muž papučić i ćalac:)

A na stranu to da li je kosta porađao krmaču ili se samo motao okolo, nego jesi li ti ikad provela više od par nedelja na selu?

Vođenje brige, hranjenje i ljubav prema životinjama. Prema prasićima dok ih ne pretvoriš u pršute i čvarke, prema jagnjićima dok se ne zaželiš jagnjeće sarmice, prema kokoškama do kokošije supice, jedno krave potraju duže i to pod uslovom da nisu naopakog karaktera pa ti ne ritnu svaki put kofu sa mlekom pošto ih pomuzeš a i tad samo dok ne omatore.
Nešto mi ta "poštena" razmena ima rok trajanja. Mada uvek možeš i da se skloniš i ne gledaš kada dođe dan D (ili da prodaš svinje nekome drugom da ih on krkne kao Kosta) i da sebe lažeš o poštenoj razmeni i ljubavi.

Ja sam proveo puno vremena u selu (3 cela letnja raspusta kad sam bio mali i puno vremena i posle toga, pomažući babi i dedi mahom čuvajući krave i ovce i ponešto poljskih radova).
Jel znaš kako svinja skiči kad oseti da joj je stigao sudnji čas? A uvek oseti i beži gde stigne.
Jesi videla kako trči kokoška bez glave (OK, precizno govoreći deo mozga zadužen za motoriku joj je niže, praktično u vratu, pa vrlo često ostane i posle odsecanja glave)?
Krava može da crkne slučajem ako se prejede deteline pa se naduje od gasova, ali seljak ne čeka da ona umre prirodnom smrću već je šalje na klanje kad počne da daje manje mleka.

Seljaci su pre svega praktični ljudi. Dobar domaćin će da bude dobar prema stoci, paziće je dobro i voleće je, ali kad dođe vreme da se ista krkne uradiće to bez imalo žaljenja (ok, sa minimumom žaljenja).
Domaće životinje imaju svoju svrhu i postojaće dok tu svrhu ispunjavaju.
Ako ljudi u nekom trenutku prestanu sa "genocidom" domaćih životinja zbog hrane, doći će do pravog genocida domaćih životinja jer ih više neće biti. Te životinje postoje zbog ljudske potrebe za njihovim mesom i mlekom. U prirodi ne bi same opstale. Niko ne bi vodio računa o njima a da nema korsiti.
Atomski mrav Atomski mrav 08:10 31.05.2019

Re: Ukusna tema

da ne može zli narandžasti čovek da te sjebe taksama


Čitam da je zli narandžasti čovek uveo carinu na sve proizvode iz Meksika (odluka stupa na snagu 10. juna) i ta carinska stopa će se povećavati sve dok Meksiko ne spreči imigrante da prelaze granicu između Mehika i JuEsovEj. Zvuči poznato?
Atomski mrav Atomski mrav 08:10 31.05.2019

Re: Ukusna tema

jbt, kosta je kao dečak porađao krmaču!


Prasio, ne porađao.
maksa83 maksa83 08:23 31.05.2019

Re: Ukusna tema

Umesto što gubiš vreme na te fake news bolje bi ti bilo da osmisliš nešto za posao što nije bazirano na kineskom kršu, da ne može zli narandžasti čovek da te sjebe taksama.

Da, bolje da bazira stvar na američkom kršu pa da ga neka velika američka firma sa monopolom i patentima na točak, vodu, razmenu naelektrisanja, jone i EM talase uvati u kragnu i jebe ko taoca. Svaka sličnost sa firmom koja ti je pala na pamet je potpuno ... neverovatna.

Edit: Jedino što tu firmu čini relativno manjim zlikovcem je što u procesu jebe ko taoca još većeg zlikovca - šugavi Intel koji treba osmuditi pa zaliti beMzinom i zapaliti.
bene_geserit bene_geserit 15:56 31.05.2019

Re: Ukusna tema

Da, bolje da bazira stvar na američkom kršu pa da ga neka velika američka firma sa monopolom i patentima na točak, vodu, razmenu naelektrisanja, jone i EM talase uvati u kragnu i jebe ko taoca. Svaka sličnost sa firmom koja ti je pala na pamet je potpuno ... neverovatna.

Edit: Jedino što tu firmu čini relativno manjim zlikovcem je što u procesu jebe ko taoca još većeg zlikovca - šugavi Intel koji treba osmuditi pa zaliti beMzinom i zapaliti.

Ma da, tih par dolara što Qualcomm uzme po telefonu samo zato što je razvio bazičnu tehnologiju je jako bitno u odnosu na Apple-ovu marginu profita od 500 dolara po telefonu. Imaju i oni patente, evo patentirali su da telefon bude četvrtastog oblika sa zaobljenim ivicama.

Nego da li si komentar napisao sa PCa sa Intelovim procesorom ili sa mobilnog telefona sa Qualcomm-ovim čipom?
maksa83 maksa83 16:23 31.05.2019

Re: Ukusna tema

Ma da, tih par dolara što Qualcomm uzme po telefonu samo zato što je razvio bazičnu tehnologiju je jako bitno u odnosu na Apple-ovu marginu profita od 500 dolara po telefonu.

Ma jasno, Qualcomm tax mora da se plati, evo kako je Samsung lepo izbegao Huawei sudbinu tako što je legao na rudu i prihvatio da jedan isti model telefona u Americi prodaje sa Qualcomm procesorom a u Aziji sa sopstvenim.

Nego da li si komentar napisao sa PCa sa Intelovim procesorom ili sa mobilnog telefona sa Qualcomm-ovim čipom?

Avaj, sa računara sa NSA čipom za preuzimanje sadržaja sa udaljenih mašina a koji incidentally može da radi i još nešto pored toga, tj. sa Intelovog skupog i (nimalo slučajno) bušnog sranja.

Da sam food ili modni bloger bolelo bi me uvo otero bi Intel u pičku materinu i kucao ovo sa nekog ARM-a.

Edit:
Imaju i oni patente, evo patentirali su da telefon bude četvrtastog oblika sa zaobljenim ivicama.

Ima Epl i bolje patente od toga - LED koji pulsira u ritmu ljudskog disanja koji si imao na Mekbucima od pre recimo 10 godina.
tasadebeli tasadebeli 06:35 30.05.2019

Видим, ...

nepopustljiv nepopustljiv 06:43 30.05.2019

Re: Видим, ...

tasadebeli
...стање на Блогу редовно...


П.С. -



Da - svi spavaju osim mene.
tasadebeli tasadebeli 06:47 30.05.2019

Re: Видим, ...

nepopustljiv
tasadebeli
...стање на Блогу редовно...


П.С. -



Da - svi spavaju osim mene.









П.С. -





shone shone 07:47 30.05.2019

Re: Видим, ...

Da - svi spavaju osim mene.


Čini ti se, to je zbog vremenske zone.

I Taso mala korekcija - nije sve isto na blogu. Gastarbajteri polako preovladavaju, domaći su u laganoj defanzivi, ozbiljno se razmatra na,,visokom mestu,, promena imena bloga. Ima više opcija, ja sam za ,,blog brižne dijaspore,, BBD. A?
Otmeno zvuči.
tasadebeli tasadebeli 08:13 30.05.2019

Re: Видим, ...

shone
Da - svi spavaju osim mene.


Čini ti se, to je zbog vremenske zone.

I Taso mala korekcija - nije sve isto na blogu. Gastarbajteri polako preovladavaju, domaći su u laganoj defanzivi, ozbiljno se razmatra na,,visokom mestu,, promena imena bloga. Ima više opcija, ja sam za ,,blog brižne dijaspore,, BBD. A?
Otmeno zvuči.






Classy!






























Хабензи цимер фрај?



shone shone 08:42 30.05.2019

Re: Видим, ...

Classy!



I obavezno lutka na krevet.




tasadebeli tasadebeli 08:51 30.05.2019

Re: Видим, ...

shone
Classy!



I obavezno lutka na krevet.




Натирлих!




vcucko vcucko 08:52 30.05.2019

Re: Видим, ...

tasadebeli

Хабензи цимер фрај


tasadebeli tasadebeli 09:12 30.05.2019

Re: Видим, ...

vcucko
tasadebeli

Хабензи цимер фрај

Ма ко јебе Булдожер!









nepopustljiv nepopustljiv 09:28 30.05.2019

M'da!

Nije lepo što se rugate našim gastarbajterima - sa labudovima i lavovima, ili bez njih - naši su.
tasadebeli tasadebeli 09:32 30.05.2019

Re: M'da!

nepopustljiv
Nije lepo što se rugate našim gastarbajterima - sa labudovima i lavovima, ili bez njih - naši su.




Наши су, ко каже да нису Наши?


И не ругамо им се...

Дивимо им се.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:50 30.05.2019

Re: M'da!

Ne znam kako vi ali ja bi' ovu gicu stavila u bastu.. (a Belea bih vodila kuci)
nepopustljiv nepopustljiv 10:02 30.05.2019

Re: M'da!

apacherosepeacock
Ne znam kako vi ali ja bi' ovu gicu stavila u bastu.. (a Belea bih vodila kuci)

Koju gicu?
Ko je Bele?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:17 30.05.2019

Re: M'da!

Glinenog prasca sa slike gore gde zajebavate gastose, Bele je Boris, izodvaja zvaku u Buldozeru..
tasadebeli tasadebeli 10:19 30.05.2019

Re: M'da!

apacherosepeacock
Ne znam kako vi ali ja bi' ovu gicu stavila u bastu.. (a Belea bih vodila kuci)



Верујем ти.

И за једно и за друго.


Пааа... Беле? Овај... Па сад, ћуј, није мој тип, али... Ћуј, за потрошит' је... Мислим, ипак је је...


П.С. - Баш причам Чучку како је на концеру у Београду (са којег су такође неки снимци ушли на овај лајв албум) Мери Цакић изводила стриптиз на сцени.

Били смо потпуно подивљали у публици.


Ако могу Стренглерси, што не би и Булдожер...



shone shone 10:24 30.05.2019

Re: M'da!

Nije lepo što se rugate našim gastarbajterima - sa labudovima i lavovima, ili bez njih - naši su


Spinuješ,naprotiv ja im se divim do imbecilnosti, šta je ružno napisano da si pročitao?

Šta je babi milo to joj se i snilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana