Reč i slika

Tamo gde prestaje logika...

Filip Mladenović RSS / 17.06.2019. u 01:38

...počinje Srbija!

 

Ana i Era
Ana i Era

U prevodu: memorandumske metastaze...


 
 
 
 
 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shone shone 02:16 17.06.2019

Tamo gde prestaje logika...

...počinje Srbija!


Za tebe su oni Srbija?
Oni su manjinska Srbija.

Sa kojim pravom i zašto vređaš ostale građane Srbije?

Dobro znaš da su ovi dobili 1/4 glasova na izborima.
Zašto i kako vladaju sa tom četvrtinom podrške i zašto to dozvoljava i trpi 3/4 ostatka Srbije čiju podršku nemaju jeste za razgovor i debatu.

Meni ovo što radiš na način na koji radiš je vrlo zlonamerno i uvredljivo.
Pritom ako si Srbin ili građanin Srbije onda i za tebe važi da si deo ,,prestanka logike,, pa samim tim i tvoji tekstovi i razmišljanja nemaju nikakav kredibilitet sa stanovišta logike.

Loše to radiš za nekoga ko se bavi novinarskim zanatom.
I baš si odabrao ,,dobar,, primer kolege ti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:24 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Srbija je zarobljena država, dok je srpsko društvo ozbiljno bolesno od memorandumskih metastaza.

I ceo Zapadni Balkan je zaražen! Ili kako je tu dijagnozu dobro opisala Dubravka Ugrešić:

“Prostor bivše Jugoslavije se oslobodio boljeg, emancipiranijeg oblika (su)života i vratio se unazad, u neku nakaradnu društvenu leguru sastavljenu od elemenata militarističko-mafijaške zajednice i plemenskog društvenog uređenja. Te nakaradne državne konstelacije nikle su na bivšem jugoslavenskom tlu poput otrovnih gljiva.”
shone shone 02:55 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Prostor bivše Jugoslavije se oslobodio boljeg, emancipiranijeg oblika (su)života i vratio se unazad, u neku nakaradnu društvenu leguru sastavljenu od elemenata militarističko-mafijaške zajednice i plemenskog društvenog uređenja. Te nakaradne državne konstelacije nikle su na bivšem jugoslavenskom tlu poput otrovnih gljiva.


Kao Libija, Irak, Venecuela..... sutra Iran?

Ko širi tu zarazu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:58 17.06.2019

Re: logika je uzvišeno-mrziteljna

shone


Kao Libija, Irak, Venecuela..... sutra Iran?

Ko širi tu zarazu?


Za Sputnik verovatno CIA. Interesantno kako, u percepciji Rusolaterale, sirota militarističko-mafijaška zajednica je uvek nevina i u defanzivi, dok se nasilna CIolaterala širi, po pravilu, preko njene jadne, ugrožene grbače, dok se populaciji uskraćuje pravo na demokratiju - uvek su tu neki mafijaški mamlazi da vladaju umesto nje, i čuvaju je od realnosti zarad Višeg Dobra, sve usput je pljačuckajući i siluckajući. Što kažeš ti - divota od majmunske populacije za vladavinu, da ih svaki dojučerašnji KPmamlaz/mafijaškadžiberčina poželi samo.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:19 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

shone
...počinje Srbija!


Za tebe su oni Srbija?
Oni su manjinska Srbija.

Sa kojim pravom i zašto vređaš ostale građane Srbije?

Dobro znaš da su ovi dobili 1/4 glasova na izborima.
Zašto i kako vladaju sa tom četvrtinom podrške i zašto to dozvoljava i trpi 3/4 ostatka Srbije čiju podršku nemaju jeste za razgovor i debatu.

Meni ovo što radiš na način na koji radiš je vrlo zlonamerno i uvredljivo.
Pritom ako si Srbin ili građanin Srbije onda i za tebe važi da si deo ,,prestanka logike,, pa samim tim i tvoji tekstovi i razmišljanja nemaju nikakav kredibilitet sa stanovišta logike.

Loše to radiš za nekoga ko se bavi novinarskim zanatom.
I baš si odabrao ,,dobar,, primer kolege ti.

Dobro, činjenica da ti i onaj bezlični golja dole prvi naskačete na komentare, govori da ipak JESTE većina u Srbiji - ako se uzme u obzir da je 1/4 biračkog spiska u Večnim Lovištima, 1/4 u Dija Sporoj, dakle, ostaje da ovo smeće vlada na osnovu solidne polovine preostalih, izmrcvarenih građana u Rezervatu S[o]r[a]bija†.
† orginalni termin Milića od Mačve.

anonymous anonymous 08:43 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Srđan Fuchs
Duplo

...


The wife of Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu has admitted to misuse of state funds and will have to pay $15,000 (£11,910).

Sara Netanyahu was accused of spending $99,300 on outside catering while falsely declaring there were no cooks available at the PM's residence.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:52 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...



РаткоФукс
Sara Netanyahu told the court: "I have suffered enough."



Биби: "Пристали смо на ову Сарину жртву само зато што смо били под невиђеним притисцима левичарских медија, левичарске јебене полиције, и јебеног левичарског правосуђа, а да... И оног Либермана левичара - добро, добро, јесте ми водио Кабинет 15 година и Сара је одувек говорила за њега да је f*#★ing leftie а јој нисам веровао! Извињавам се јавности што нисам веровао Сари, и што смо сада принуђени да се понижавамо пред овим левичарима, и срамотимо целу нацију. Али, заклињем се народу, ускоро ће 17. септембар, вратиће се Бениле и Шакедка у државну безбедност, па ћемо рашчистити овај шкарт што се иживљава над нашим приватним животима."

"Госпођа Прајм Министарка"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:01 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

After Bibi left, an exasperated Clinton remarked: "Who the fuck does he think he is? Who's the fucking superpower here?"
© Aaron David Miller, The Much Too Promised Land
anonymous anonymous 09:04 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Srđan Fuchs
Dobro, činjenica da ti i onaj bezlični golja dole prvi naskačete na komentare, govori da ipak JESTE većina u Srbiji -


Daj bože da jesmo ...

A "naskačem" jer mi je neshvatljivo da neko ostaje slep, nem i gluv, dok se otimaju crkve u CG, iz moje perspektive pre svega kao kulturni, a zatim verski objekti a daje svim našim neprijateljima "vetar u leđa ".

Prisutna "krkarovština " kao nasleđe autora koga neki i dalje prizivaju i izražavaju žal zbog njegove odsutnosti, lako je prepoznatljiva.

A obrazac je jednostavan - naslov, sliku ili tekst najogavnijeg, najodvratnijeg, najgadnijeg, najnakaradnijeg,najružnijeg, najodbojnijeg sadržaja - povezati sa imenom države Srbije.

Ostalo treba mozak da obradi.
Mozak onih koji ga imaju u tragovima.

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:25 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Zaboravili ste da su tom NAJ prisustvovali premijerka Srbije i jedan ministar aktuelne vlade...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:45 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Druga stvar - manastiri u Crnoj Gori prave od verskog turizma blizu 100 miliona dolara godišnje, i Đukanović hoće taj prihod za sebe. Treća stvar - prešlo je i na ličnu ravan između g. Radovića i njega, i ovaj jednostavno hoće da ga potuče - kao što je i Vučić, uostalom, pokušao da ponizi Grigorija (episkopa frankfurtskog) i Teodosija (episkopa prizrenskog) na prethodnom Saboru. Ista totalitarna politička škola kojoj i sam pripadaš.

PS. Kako nemaš svoje ja, danas duvaš u Vučićevu frulu, sutra, kada se promeni vetar, duvaćeš u Đukanovićevu, baš kao što si u prošlosti u Krkarevu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:47 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

naslov, sliku ili tekst najogavnijeg, najodvratnijeg, najgadnijeg, najnakaradnijeg,najružnijeg, najodbojnijeg sadržaja - povezati sa imenom države Srbije.

Ostalo treba mozak da obradi.
Mozak onih koji ga imaju u tragovima.


Gluposti. Filip nije ni blizu sličan tome, a slike koje je stavio jesu nakaradna, gadna, odvratna, ružna, odbojna - država Srbija danas.

"naskačem" jer mi je neshvatljivo da neko ostaje slep, nem i gluv, dok se otimaju crkve u CG, iz moje perspektive pre svega kao kulturni, a zatim verski objekti a daje svim našim neprijateljima "vetar u leđa ".

Gospodin Đukanović - koji kao i ti smatra da su to kulturni a ne verski objekti u kojima neki ljudi, građani i građanke Crne Gore, žive - smatra da je to Država Srbija konfiskovala 1918. prilikom prinudnog prisajedinjenja Crne Gore Kraljevini Srbiji, i da je to nepokretno i kulturno dobro Države Crne Gore; bez obzira na to šta se cetinjska dinastija oduvek poistovećivala i smatrala sebe delom srpske pravoslavne Crkve. Sa Crnom Gorom i Makedonijom je drugačiji kancer, nematerijalni - tj. ne samo materijalni - no to indoktrinirani ljudi poput Đukanovića i tebe ne mogu da shvate. Što se Krkara tiče, ti si se lično uvlačio u guzicu Krkaru kada je mene trebalo nipodaštavati, tako da ne znam šta sada kukumavčiš... No, ništa čudno, kako nemaš svoje ja uvek se uvlačiš jačim ličnostima, ranije Krkaru i Frihendu, sada Šonketu the Chicka Maimoonu.
aureus aureus 10:22 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

anonymous
A obrazac je jednostavan - naslov, sliku ili tekst najogavnijeg, najodvratnijeg, najgadnijeg, najnakaradnijeg,najružnijeg, najodbojnijeg sadržaja - povezati sa imenom države Srbije.

Šta da se radi? Gore na slici je premijerka Srbije, dole u videu je vlasnik i glavni i odgovorni urednik najčitanijih dnevnih novina (plus vlasnik najgledanije privatne televizije u zagrljaju sa slavljenikom).

Nije Filip kriv što većina građana to trpi, to da im je vlast kakva jeste i da se konzumiraju mediji koje bi u potpunosti trebalo odbaciti.
shone shone 10:22 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

onaj bezlični golja


Učiteljice, onaj mali debeli fusch je opet nevaspitan i govori ružne reči.
I opet prvi.
Opašće mu kosa od zlobe.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:37 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

shone

Učiteljice, onaj mali debeli fusch je opet nevaspitan i govori ružne reči.
I opet prvi.
Opašće mu kosa od zlobe.


stare su to (i debele) pičke i drukare.


neće kosa, ne brini, ako i zglajzne to je od kombinacije kačketa i znoja, ne od srpskih uštvi. najmanje o njima razmišljam u životu.
shone shone 11:05 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

ne od srpskih uštvi. najmanje o njima razmišljam u životu.


Ali radiš suprotno, bar na ovom mestu.

Pričaj nam o zanimljivostima iz autobusa, istorijskim znamenitostima hercegovačkih i ostalih vrleti, zezanja po hotelima - ma znaš već, ono lagano i pitko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:25 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Dogodine šljakam to sa DC-jem. Mogu da ti pričam o dogodovštinama sa Skopjanskim Univerzitetom i Bar Ilan Univerzitetom. Ili o Turističkoj organizaciji Grada Zagreba, koji su već 4. godinu zaredom top 5 svetska destinacija. Ili o tome kako se, zahvaljujući Melaniji, TO Ljubljane probila u top 10 prošle godine - ne mo'š po Alpima više da prošetaš a da se ne spopleteš o neku bakutu Olbrajticu. A možemo i o tourotech-u ukoliko mi upriličiš spojku sa Ljajketom.
freehand freehand 16:56 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

anonymous
Srđan Fuchs
Dobro, činjenica da ti i onaj bezlični golja dole prvi naskačete na komentare, govori da ipak JESTE većina u Srbiji -


Daj bože da jesmo ...

A "naskačem" jer mi je neshvatljivo da neko ostaje slep, nem i gluv, dok se otimaju crkve u CG, iz moje perspektive pre svega kao kulturni, a zatim verski objekti a daje svim našim neprijateljima "vetar u leđa ".

Prisutna "krkarovština " kao nasleđe autora koga neki i dalje prizivaju i izražavaju žal zbog njegove odsutnosti, lako je prepoznatljiva.

A obrazac je jednostavan - naslov, sliku ili tekst najogavnijeg, najodvratnijeg, najgadnijeg, najnakaradnijeg,najružnijeg, najodbojnijeg sadržaja - povezati sa imenom države Srbije.

Ostalo treba mozak da obradi.
Mozak onih koji ga imaju u tragovima.


Možda ne najodvratnija i najogavnija ali svakako među najglupljim navikama nekih od blogera i trolova i tvorova jeste ona da se autoru ili komentatoru sugeriše šta je ultimativna tema.
Ako nisi već sagoreo u želji da urbi et orbi saopštiš suštastvene istine - daj samo na pp, nije problem da budeš gost-autor.
čak ću se uzdržati i od komentarisanja onoga što slutim da bi mogao biti sadržaj.
Ali tebra - odjebi više sa palamuđenjem o tome šta je trebalo i bez čega se nije moglo.
freehand freehand 17:00 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Za tebe su oni Srbija?
Oni su manjinska Srbija.

Jesu, oni su Srbija.
Oni su država, oni su mediji, oni su kultura, oni su sve.
Ne razumemj gde je problem u onome što je Filip napisao?

Edit:
shone shone 18:36 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Jesu, oni su Srbija.
Oni su država, oni su mediji, oni su kultura, oni su sve.
Ne razumemj gde je problem u onome što je Filip napisao?


Koji oni i koliko onih?
Oni su samo deo Srbije koji je matematičkim zajebancijama izborne mašinerije proglašen za većinu odazvanih građana koji su izašli na izbore.
Problem je što Filip sve izjednačava i trpa u isti koš stalno iz bloga u blog.
Ja nisam ta Srbija.
Ako su oni tebi sve tvoj problem, meni nisu ništa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:05 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

shone

Ja nisam ta Srbija.
Ako su oni tebi sve tvoj problem, meni nisu ništa.


Kako nisu kada šljakaš za njih, daješ im kredibilitet; ti si - oni; ma šta sebi pričao na kraju radnog dana (a verovatno ćeš početi i po žesti i po koksu, da zaboraviš) - mislim, kako nipodaštavaš ljude zbog šatro političke ideje, mrziš običnog čoveka, podjebavaš povređene emocionalnosti, ti si - oni. Full House, stub tog sistema. Okej, možda lažeš sebe na dnu čaše ili lajne da nisi, da radiš za više dobro, koliko stejkova možeš pojesti, koliko džipova i jahti pazariti, koliko klinaca i klinki karati u bulju dok si na koksu... A onda, jednog dana, shvatiš da si laž sve vreme... Ako ne rikneš od nekog šloga verovatno ćeš dići ruku na sebe (prosto, toliko otrova u jednom ljudskom biću).

freehand freehand 21:31 17.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Koji oni i koliko onih?

Koji oni?
Naprednjaci.
Koliko njih?
Dovoljno.
Oni su samo deo Srbije koji je matematičkim zajebancijama dovoljan da se formira njihova vlast po želji Srbije koja je bez matematičkih zajebancija na to 2012. pristala.
Đe je problem?
freehand freehand 21:33 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

Kako nisu kada šljakaš za njih, daješ im kredibilitet; ti si - oni;

Ti si Bibi?
Mislim, po tvojim rečima, o Shonetu ne znamo ništa sem tvojih provokacija i slutnji kojima javno mašeš ne bi li ga diskvalifikovao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:41 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

Znamo, znamo. Ne, Šonke je Bibi - vlast, vlasti radi. Nego, 'leba ti, Jevgenije, kada ćeš i ti da se učlaniš u The Sandwichs-e, da skratimo ovu agoniju tvoje društvene beznačajnosti? Da budeš mali bot, botika, kao Anonimo, kao kod Tadića što si bio?
freehand freehand 21:46 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

Srđan Fuchs
Znamo, znamo. Ne, Šonke je Bibi - vlast, vlasti radi. Nego, 'leba ti, Jevgenije, kada ćeš i ti da se učlaniš u The Sandwichs-e, da skratimo ovu agoniju tvoje društvene beznačajnosti? Da budeš mali bot, botika, kao Anonimo, kao kod Tadića što si bio?

Ma jok, nije Shone. Ti si Bibi. Po sopstvenom načinu zaključivanja, po ulizivanju svakoj vlasti i tamo i ovamo, po nuđenju, po odrađivanju za službe. Nego, nisam o tome hteo, to su sve tvoji problemi pa se ti sa njima nosi.
Što se moje beznačajnosti tičče - taman je. Useravaš se potpuno bez veze i bez razloga.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:59 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

freehand

Ma jok, nije Shone. Ti si Bibi. Po sopstvenom načinu zaključivanja, po ulizivanju svakoj vlasti i tamo i ovamo, po nuđenju, po odrađivanju za službe. Nego, nisam o tome hteo, to su sve tvoji problemi pa se ti sa njima nosi.
Što se moje beznačajnosti tičče - taman je. Useravaš se potpuno bez veze i bez razloga.



Ordinarna budalaština - čekaj, ja sam ti najveći problem ovde? Učlani se, brate, da skratimo agoniju. Iovako si na totalno istim talasnim dužinama. Potpiši. Izbavi svoju beznačajanost! Možda promeniš sliku u SNS-u. Tako su i naši uleteli u Likud i skinuli ih s vlasti u TLV. Ionako ti je retorika slična, a i bile ste Žuti Drugari kroz desetljeća.
freehand freehand 22:00 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

Ordinarna budalaština - čekaj, ja sam ti najveći problem ovde? Učlani se, brate, da skratimo agoniju. Iovako si na totalno istim talasnim dužinama. Potpiši. Izbavi svoju beznačajanost! Možda promeniš sliku u SNS-u. Tako su i naši uleteli u Likud i skinuli ih s vlasti u TLV. Ionako ti je retorika slična, a i bile ste Žuti Drugari kroz desetljeća.

Vidiš zašto se "fukara" rimuje sa "fuksara"?
nask nask 22:03 17.06.2019

Rezime

Da na poluvremenu, rečima jednog mog drugara iz starog kraja, rezimiram dosadašnji tok ove nadasve prijatne i plodne rasprave:

Filozofi su svet samo različito tumačili, ali radi se o tome da ga se izmeni. (nabolje nadama se)*.

*Prim. prev.

freehand freehand 22:06 17.06.2019

Re: Rezime

nask
Da na poluvremenu, rečima jednog mog drugara iz starog kraja, rezimiram dosadašnji tok ove nadasve prijatne i plodne rasprave:

Filozofi su svet samo različito tumačili, ali radi se o tome da ga se izmeni. (nabolje nadama se)*.

*Prim. prev.


Teze o Fojerbahu uvek su pravi izbor.
Misslim,da štreberski preduhitrim onog Novkovića.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:10 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

freehand

Vidiš zašto se "fukara" rimuje sa "fuksara"?

Učlani se, brate, bićeš bot sa Zlatnim Sendvičem. Zrelo je!

martin_krpan martin_krpan 22:12 17.06.2019

Re: Rezime

freehand
nask
Da na poluvremenu, rečima jednog mog drugara iz starog kraja, rezimiram dosadašnji tok ove nadasve prijatne i plodne rasprave:

Filozofi su svet samo različito tumačili, ali radi se o tome da ga se izmeni. (nabolje nadama se)*.

*Prim. prev.


Teze o Fojerbahu uvek su pravi izbor.
Misslim,da štreberski preduhitrim onog Novkovića.


A jesi čitao Smak Sveta od Dragoša Kalajića?
freehand freehand 22:14 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

Srđan Fuchs
freehand

Vidiš zašto se "fukara" rimuje sa "fuksara"?

Učlani se, brate, bićeš bot sa Zlatnim Sendvičem. Zrelo je!


Jel ovo nešto duhovito?
I zašto misliš da ono što je dobro za tebe mora biti dobro i za mene?
Da ako ti nemaš obraz i kičmu ni drugi nemaju obraz i kičmu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:17 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

O čemu ti pričaš? Jesi somnabulan? Na koksu?
freehand freehand 22:18 17.06.2019

Re: Rezime

martin_krpan
freehand
nask
Da na poluvremenu, rečima jednog mog drugara iz starog kraja, rezimiram dosadašnji tok ove nadasve prijatne i plodne rasprave:

Filozofi su svet samo različito tumačili, ali radi se o tome da ga se izmeni. (nabolje nadama se)*.

*Prim. prev.


Teze o Fojerbahu uvek su pravi izbor.
Misslim,da štreberski preduhitrim onog Novkovića.


A jesi čitao Smak Sveta od Dragoša Kalajića?

Ne. Jesam li puno propustio?
jadragoljub jadragoljub 22:21 17.06.2019

Re: Rezime

martin_krpan
freehand
nask
Da na poluvremenu, rečima jednog mog drugara iz starog kraja, rezimiram dosadašnji tok ove nadasve prijatne i plodne rasprave:

Filozofi su svet samo različito tumačili, ali radi se o tome da ga se izmeni. (nabolje nadama se)*.

*Prim. prev.


Teze o Fojerbahu uvek su pravi izbor.
Misslim,da štreberski preduhitrim onog Novkovića.


A jesi čitao Smak Sveta od Dragoša Kalajića?

zašto bi bilo ko sa imalo pameti gubio vreme čitajući budalu dragoša?
freehand freehand 22:24 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

Srđan Fuchs
O čemu ti pričaš? Jesi somnabulan? Na koksu?

O fuksarenju.
to je ono kad ti pričaš o nečijim rečima i javno iznetim stavovima a on bi da priča o tebi lično podmetanjem i žbirovskim klevetama.
freehand freehand 23:01 17.06.2019

Re: Stari mizantrop

Srđan Fuchs
Slušaj, Nosata Spodobo, možeš da prestaneš da se ostvrljuješ, ili ne? Imaš problem sa Bibijem - idi kod psihijatra nekog. Ima par viđenijih Jevreja po BG-u, reši to više.

To ti kažem.
Samo ne znam da li je ispravno fuksarenje ili fuksiranje.
freehand freehand 08:50 18.06.2019

Re: Stari mizantrop

Nosata Spodobo

Gadnog Nosonje,

projekcije Nosonjine mržnjom izmučene duše

Gadni Nos Žalosna Sova

Uvek me je mučilo to pitanje - da sam lep, pametan, obrazovan i bogat da li bih te svoje osobine isticao gazeći nišče, rođenjem glupe i ružne a životom neuke i siromašne? I da li bi to moju veliku, ljubavlju i vrlinama šarenu dušu činilo još većom nasuprot njihovim ljigavim, mržnjom ispunjenim trulim dušicama?
freehand freehand 08:56 18.06.2019

Re: Stari mizantrop

Srđan Fuchs
Kod tebe je bolesna fiksacija, izvesno. No završili smo. Ima dobrih jevrejskih terapeuta po BG-u i NS-u, obrati im se, učini uslugu svojoj poremećenoj psihi.

Nismo mi ništa ni počinjali da bismo išta mogli da završavamo.
Ali činjenica je nešto drugo: svi se rađamo kao lepi i dobri ljudi, ali nas neke u bolnici zamene.
No samo neki izaberu da budu fukse.
nepopustljiv nepopustljiv 09:09 18.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

Srđan Fuchs
shone

Učiteljice, onaj mali debeli fusch je opet nevaspitan i govori ružne reči.
I opet prvi.
Opašće mu kosa od zlobe.


stare su to (i debele) pičke i drukare.


neće kosa, ne brini, ako i zglajzne to je od kombinacije kačketa i znoja, ne od srpskih uštvi. najmanje o njima razmišljam u životu.

Ko su srpske uštve?

Nikove na sunce - dosta je bilo anonimnosti.
nepopustljiv nepopustljiv 09:11 18.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

freehand
anonymous
Srđan Fuchs
Dobro, činjenica da ti i onaj bezlični golja dole prvi naskačete na komentare, govori da ipak JESTE većina u Srbiji -


Daj bože da jesmo ...

A "naskačem" jer mi je neshvatljivo da neko ostaje slep, nem i gluv, dok se otimaju crkve u CG, iz moje perspektive pre svega kao kulturni, a zatim verski objekti a daje svim našim neprijateljima "vetar u leđa ".

Prisutna "krkarovština " kao nasleđe autora koga neki i dalje prizivaju i izražavaju žal zbog njegove odsutnosti, lako je prepoznatljiva.

A obrazac je jednostavan - naslov, sliku ili tekst najogavnijeg, najodvratnijeg, najgadnijeg, najnakaradnijeg,najružnijeg, najodbojnijeg sadržaja - povezati sa imenom države Srbije.

Ostalo treba mozak da obradi.
Mozak onih koji ga imaju u tragovima.


Možda ne najodvratnija i najogavnija ali svakako među najglupljim navikama nekih od blogera i trolova i tvorova jeste ona da se autoru ili komentatoru sugeriše šta je ultimativna tema.
Ako nisi već sagoreo u želji da urbi et orbi saopštiš suštastvene istine - daj samo na pp, nije problem da budeš gost-autor.
čak ću se uzdržati i od komentarisanja onoga što slutim da bi mogao biti sadržaj.
Ali tebra - odjebi više sa palamuđenjem o tome šta je trebalo i bez čega se nije moglo.

Šta te(be) briga šta će bilo ko da piše - i na bilo koji način!

... dok god ne vređa tebe ili druge.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:13 18.06.2019

Re: Tamo gde prestaje logika...

nepopustljiv

Ko su srpske uštve?

Nikove na sunce - dosta je bilo anonimnosti.


Odgovorio si sam.
nepopustljiv nepopustljiv 18:33 18.06.2019

Re: Stari mizantrop

Srđan Fuchs
freehand

Ma jok, nije Shone. Ti si Bibi. Po sopstvenom načinu zaključivanja, po ulizivanju svakoj vlasti i tamo i ovamo, po nuđenju, po odrađivanju za službe. Nego, nisam o tome hteo, to su sve tvoji problemi pa se ti sa njima nosi.
Što se moje beznačajnosti tičče - taman je. Useravaš se potpuno bez veze i bez razloga.



Ordinarna budalaština - čekaj, ja sam ti najveći problem ovde? Učlani se, brate, da skratimo agoniju. Iovako si na totalno istim talasnim dužinama. Potpiši. Izbavi svoju beznačajanost! Možda promeniš sliku u SNS-u. Tako su i naši uleteli u Likud i skinuli ih s vlasti u TLV. Ionako ti je retorika slična, a i bile ste Žuti Drugari kroz desetljeća.

Izvini!
No, ovo ti je teška glupost.
Jer - Frihend nije botina.
anonymous anonymous 04:45 17.06.2019

Da li su tema ....

rođendani ili ...parada kiča ?






Tri dana traje proslava rođendana kraljice Elizabete II, koja je rođena u aprilu, ali se proslava održava u junu zbog lepšeg vremena.
anonymous anonymous 05:01 17.06.2019

Re: Da li su tema ....


sloboda/nesloboda,....demokratija/ nedemokratija , ili možda ljudska prava / obespravljenost.



Ovo si ti...ali je slika stara.

Ovoga puta nisi bio na platou Đoke Vještice .
A protestvovalo se ...za slobodu Asanža i protiv globalnog kapitalizma.

Ili ti možda kapitalizam ne smeta.
Kao uvozna roba.

anonymous anonymous 05:29 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

...ili možda - Kako sam ljut na državu...kad izgubim posao ?

Filip Mladenović Filip Mladenović 08:11 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Protestovao sam zbog ugrožavanja ljudskih prava Asanža još 2012. godine, kada se sklonio u sobičak ambasade Ekvadora u Londonu.

I pre neki dan bih protestovao ispred "Beogradjaanke" da sam bio u Beogradu...
shone shone 09:55 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

I pre neki dan bih protestovao ispred "Beogradjaanke" da sam bio u Beogradu..


Ma pusti, valjda je tetka važnija od nekih tamo gluposti.


Filip Mladenović Filip Mladenović 10:05 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Samo da podsetim: autor ovog bloga NIJE Vulin!
shone shone 10:13 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Samo da podsetim: autor ovog bloga NIJE Vulin!


S Vulinom bar znamo na čemu smo.
aureus aureus 10:15 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

anonymous
rođendani ili ...parada kiča ?

Odvratno. Mediji u Srbiji redovno prenose šta se dešava sa tom isfoliranom britanskpm familijom (u kojoj je simpatičan samo Elizabetin sin Čarls), kao da to ima bilo kakve veze sa Srbijom.
Što Srbija ne uvede monarhiju - ionako ima kandidata na krunu - da se bar zanima sa svojom kraljevskom porodicom?
Tri dana traje proslava rođendana kraljice Elizabete II, koja je rođena u aprilu, ali se proslava održava u junu zbog lepšeg vremena
.
Pošandrcali su.
Doduše, sa rođendanima to katkad ide tako, nekad djeci pomjerimo proslavu rođendana za vikend da bi drugari mogli lakše da dođu. Ostale godišnjice ne treba pomjerati.
shone shone 10:25 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

...ili možda - Kako sam ljut na državu...kad izgubim posao ?


shone shone 10:27 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Što Srbija ne uvede monarhiju - ionako ima kandidata na krunu - da se bar zanima sa svojom kraljevskom porodicom?


Kako se to uvodi? Ko etažno grejanje ili uvod u anesteziju?
Otišli smo na probi.
anonymous anonymous 10:39 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

aureus
anonymous
rođendani ili ...parada kiča ?

Odvratno. Mediji u Srbiji redovno prenose šta se dešava sa tom isfoliranom britanskpm familijom (u kojoj je simpatičan samo Elizabetin sin Čarls), kao da to ima bilo kakve veze sa Srbijom.




Nego...pazi,
Skromna kraljica još uvek lakira nokte lakom od 9 evra, a duže od trideset godina ...

Sa druge strane voli jarke boje ....i nije baš da nije bez para.

Britanska monarhija vredi oko 88 milijardi dolara, a kraljica lično oko 520 miliona dolara.

Pitam se - gde li zaradi tolike pare.
Možda ti znaš nešto o tome ?

Razmišljaj - logički, logika je tema bloga.
Da nam ne zamere da trolujemo.

aureus aureus 10:41 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone
Što Srbija ne uvede monarhiju - ionako ima kandidata na krunu - da se bar zanima sa svojom kraljevskom porodicom?


Kako se to uvodi? Ko etažno grejanje ili uvod u anesteziju?
Otišli smo na probi.

Lijepo.
Staviš u preambulu. (Pri tom možeš i Kosovo da izbaciš iz preambule.)
I napišeš još član-dva u ustavu.
Odrediš dovoljno vremena za glasanje za ustav, koliko već treba.

Staviš krunu na glavu Karađorđeviću. I usrećiš ga. Posle regularno pratiš koji se član domaće kraljevske porodice vaćari s kojom ženom (ili muškarcem) u provodu, ko je koga prevario i ko kome napravio bebu. S vremena na vrijeme prestolonaslednici prošetaju Knez Mihajlovom sa svojim ljepšim (ili jačim) polovinama, neodređeno mašu ljudima i suzdržano se smiju. Objaviš slike u "Gloriji". Što da to sve radiš sa britanskom kraljevskom porodicom?
aureus aureus 10:50 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

anonymous
Britanska monarhija vredi oko 88 milijardi dolara, a kraljica lično oko 520 miliona dolara.

Rastumači malo ovo.
Kako monarhija vrijedi 150 puta više od kraljice?
Šta, kako, opiši imovinu, materijalnu i nematerijalnu, strukturu i lokacije...na klizavom smo tlu ako počnemo pričati bez dovoljno podataka.
Razmišljaj - logički, logika je tema bloga.
Da nam ne zamere da trolujemo.

Logično je, Anonimuse, što to ljudi tebi i Šonetu zamjeraju. Trolujete. A osim toga, ti si uvijek budan, a on stalno nenaspavan.
anonymous anonymous 11:14 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

aureus

Logično je, Anonimuse, što to ljudi tebi i Šonetu zamjeraju. Trolujete. A osim toga, ti si uvijek budan, a on stalno nenaspavan.




Ma , naravno da se zajebavam....
Navedi mi nekog ko ne troluje ...ili neka se sam javi.

Ja se uglavnom javljam kasnije ...a i trolujem tek u odgovoru na prisutno trolovanje.

....

Sa druge strane da nije trolovanja blog bi se odavno ugasio.
Jer nikada ne bi dostigao ni stotinu komentara.

Posebno je pitanje što su i sami autorski tekstovi neretko - trol.
U smislu toga da odvlače pažnju sa važnih aktuelnih događanja i bave se
" navijanjem za Hrvate " ili sličnim glupostima.

Elem, etiketa " trola" kao i " bota " je samo mehanizam da se onaj drugi dodatno oblati, jer je neistomišljenik , a po pravilu dolazi samo sa jedne od strana u disputu.

anonymous anonymous 11:17 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

aureus

Rastumači malo ovo.
Kako monarhija vrijedi 150 puta više od kraljice?


Prepiso.

Odakle pare, Care ?
shone shone 11:19 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Logično je, Anonimuse, što to ljudi tebi i Šonetu zamjeraju. Trolujete. A osim toga, ti si uvijek budan, a on stalno nenaspavan.


A ti u sredini sendviča budan i nenaspavan.

Tkz. zlatni sendvič, san svakog bota.

Bot ili trol? Pitanje je sada.
jadragoljub jadragoljub 11:19 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

anonymous
aureus
anonymous
rođendani ili ...parada kiča ?

Odvratno. Mediji u Srbiji redovno prenose šta se dešava sa tom isfoliranom britanskpm familijom (u kojoj je simpatičan samo Elizabetin sin Čarls), kao da to ima bilo kakve veze sa Srbijom.




Nego...pazi,
Skromna kraljica još uvek lakira nokte lakom od 9 evra, a duže od trideset godina ...

Sa druge strane voli jarke boje ....i nije baš da nije bez para.

Britanska monarhija vredi oko 88 milijardi dolara, a kraljica lično oko 520 miliona dolara.

Pitam se - gde li zaradi tolike pare.
Možda ti znaš nešto o tome ?

Razmišljaj - logički, logika je tema bloga.
Da nam ne zamere da trolujemo.


odakle tebi pravo da ovako komentarišeš britansku krunu i kraljicu, šta ti imaš s tim. njihova kraljica njihov problem, oni je žele, većinska britanija i to je za tebe zakon. a ovamo se boriš za nezavisnost i samostalnost.
licemerno vrlo podlo i licemerno.
shone shone 11:20 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Odakle pare, Care ?


Od toplog obroka,regresa i prevoza.
Štekuju ljudi.Generacijama.
shone shone 11:22 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

odakle tebi pravo da ovako komentarišeš britansku krunu i kraljicu, šta ti imaš s tim. njihova kraljica njihov problem, oni je žele, većinska britanija i to je za tebe zakon. a ovamo se boriš za nezavisnost i samostalnost.
licemerno vrlo podlo i licemerno.


Ma jesi se ti penzioniso ili čekaš rešenje ?
Ne zajebavaj više.

Gledaj šta ćeš sa svoju kraljicu, pusti englesku.



jadragoljub jadragoljub 11:26 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

odgovaram ti sad i nikad više
JA sa pokvarenim ljudima ne razgovaram i ne družim se, ti si jedan skot koji ne zaslužuje ničiju pažnju sem tebi sličnih a ja ti nisam sličan i ne interesuju me tvoja bulažnjenja.
aureus aureus 11:32 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

anonymous
Ja se uglavnom javljam kasnije ...a i trolujem tek u odgovoru na prisutno trolovanje.

Unakrsno ispitivanje rezultira sa sve više i više priznanja.

Sa druge strane da nije trolovanja blog bi se odavno ugasio.
Jer nikada ne bi dostigao ni stotinu komentara.

Eee, ne znamo mi to. Možda dosta ljudi ne komentariše zbog trolova, jer im se čini da ne vrijedi pisati.
Osim toga, nije strašno ako neki blogovi ne dosegnu ni stotinu komentara. Bitno je da budu dobri i kvalitetni. Nije sve ni u kvantitetu.
Bolje malen komad sočnog mesa preliven šampinjonima nego kazan splačina.
anonymous anonymous 11:33 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone
Odakle pare, Care ?


Od toplog obroka,regresa i prevoza.
Štekuju ljudi.Generacijama.

Ovog puta - nisi u pravu.
Zarađuje na konjima.

Ali, ne u onom smislu - upregne ih pa ....
Tako bar pišu novine.
shone shone 11:33 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Pri tom možeš i Kosovo da izbaciš iz preambule.


Ih da ti je srećo moja.
aureus aureus 11:35 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone
Pri tom možeš i Kosovo da izbaciš iz preambule.


Ih da ti je srećo moja.

Lakše bi bilo Vučiću.
Ne bi se ovoliko znojio.
anonymous anonymous 11:35 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

aureus
anonymous
Ja se uglavnom javljam kasnije ...a i trolujem tek u odgovoru na prisutno trolovanje.

Unakrsno ispitivanje rezultira sa sve više i više priznanja.

Sa druge strane da nije trolovanja blog bi se odavno ugasio.
Jer nikada ne bi dostigao ni stotinu komentara.

Eee, ne znamo mi to. Možda dosta ljudi ne komentariše zbog trolova, jer im se čini da ne vrijedi pisati.
Osim toga, nije strašno ako neki blogovi ne dosegnu ni stotinu komentara. Bitno je da budu dobri i kvalitetni. Nije sve ni u kvantitetu.
Bolje malen komad sočnog mesa preliven šampinjonima nego kazan splačina.


Da, da....
Sećam se onih tvojih komentara u okviru teme.

Treba čuvati .... sočno meso ...

I plavu boju .


shone shone 11:37 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Bitno je da budu dobri i kvalitetni. Nije sve ni u kvantitetu.



Da, da, nije važna dužina,važno da je tehničar.
Kako ide kraj te sentencije?

Evo ga još jedan sa malim kvantitetom.
shone shone 11:47 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Ovog puta - nisi u pravu.
Zarađuje na konjima


I Dragče voli konje, a dal zarađuje bem li ga?
Malo se naježio na tebe zbog kraljice.
Misliš da konji imaju veze sa tim?
aureus aureus 11:50 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

anonymous

Da, da....
Sećam se onih tvojih komentara u okviru teme.

Treba čuvati .... sočno meso ...

Je li?
A ne sjećaš se koliko sam puta tražio od autora da suzbiju trolove?
Filipu sam jednom predložio da uzme ognjeni mač i posječe trolove, a čini mi se - na prošlom blogu - savjetovao sam mu da malo pročisti ovo mjesto (jer se svašta na njemu nakupilo), na šta je on, siroma' jednom blogeru napisao: "Nije teško biti fin!".
aureus aureus 11:53 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone
Bitno je da budu dobri i kvalitetni. Nije sve ni u kvantitetu.

Da, da, nije važna dužina,važno da je tehničar.
Kako ide kraj te sentencije?

Nikako, tu se sentencija završava, nakon čega se postavlja logično pitanje: šta fali velikim tehničarima?
anonymous anonymous 12:02 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

aureus
anonymous

Da, da....
Sećam se onih tvojih komentara u okviru teme.

Treba čuvati .... sočno meso ...

Je li?
A ne sjećaš se koliko sam puta tražio od autora da suzbiju trolove?
Filipu sam jednom predložio da uzme ognjeni mač i posječe trolove, a čini mi se - na prošlom blogu - savjetovao sam mu da malo pročisti ovo mjesto (jer se svašta na njemu nakupilo), na šta je on, siroma' jednom blogeru napisao: "Nije teško biti fin!".


Pa i ja sam više puta ukazivao na disklajmer, vređanja i omalovažavanja, bez rezultata i podrđke drugih.
Upravo suprotno nasilnici i agresivci su dobijali preporuke.
Pretpostavljam da ih nisu sami dodavali.

Usput

Šta misliš, da li neki promil, našeg jada i bede,...odsustva logike... ide i u kasu kraljice.
Kroz rate koje otplaćujemo.

Mislim da ne bi propustila da se učipi.


shone shone 12:08 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Dospećeš i ti za banku, banku i po, do starosti; pa te neće niko ni pogledati. Govoriće: "A, to je onaj stari preletač, mizantrop. Pusti ga neka se uguši u sopstvenoj mokraći i izmetu." Umrećeš star, zaboravljen od sveta, i u totalnoj samoći... Možda ti tek tamo, pokoja bivšopartijska uštva, donese još pokoji oskudni sendvič. Dobro, ako ne rikneš na robiji pre toga


Legitimno gledanje na stvari.
Tko bi znao.
Božanski putevi su nepredvidivi.
Za verujuće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:16 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

anonymous

Pa i ja sam više puta ukazivao na disklajmer, vređanja i omalovažavanja, bez rezultata i podrške drugih.
Upravo suprotno nasilnici i agresivci su dobijali preporuke.



Jaaao, jedna milica jadna i napuštena... Ima kosmičke pravde u ovom - kada si se uvlačio kabadahijama verbalnim po blogu; podsmevao se žrtvama represije; a sada ostao sam, siroče. Gotovo da ću osetiti sažaljenje prema tvom slučaju.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:23 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone

Legitimno gledanje na stvari.
Tko bi znao.
Božanski putevi su nepredvidivi.
Za verujuće.


Misliš, u neverujućem sistemu zlotvori i mizantropi uvek umru samozadovoljni. Ne verujem, mislim da je preostalo dovoljno snage u Srbima da naprave prevrat i da vas smeste na zaslužene robije. Ne sada, ne sutra, ali imamo još 15-ak godina pre nego što krenu organi da ti otkazuju da zadovoljimo Justiciju i prirodni balans dobra i zla.
shone shone 15:53 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Ne sada, ne sutra, ali imamo još 15-ak godina pre nego što krenu organi da ti otkazuju da zadovoljimo Justiciju i prirodni balans dobra i zla.


Tebi je glavni organ već zakazao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:49 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

срчка? не, шљака још. је ли, бога ти, ди джеј жекс, како ти са својом новом/старом екипом вежбаш, када се сретнете, шта се, утркујете ко ће бити већи гад према другоме, или то кокс сам од себе учини? како то изгледа, и како успевате да свако буде већи гад од другога? чисто као феномен ме занима.

shone shone 19:50 17.06.2019

Re: Da li su tema ....


Fuscheritcho dishi duboko, hiperventiliraj,opusti muskulaturu i razmišljaj o nekom lepom događaju iz mladosti.

shone shone 20:09 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Ne, ozbiljno, nisam živ ako mi ne objasniš ovo - kako uspevate, ekipa i ti, da budete totalni gadovi prema ljudima? Kod Žeksa je koka, kod tebe je - šta? Čime opravdaš to sebi, političkom idejom? Prosto razmišljam naglas, što Dragoljuptčo kaže, šta čoveka učini pokvarenim. I koju vrstu satisfakcije stičeš time što si povredio neko dobrodušno stvorenje? Bolje uzmi neku klinku, što je JJ govorila - klin se klinkom izbija.


Srdžo dušo džaba krečiš a plafoni visoko. Čovečanski ti kažem nije dobro za zdrauvje da toliko sve uzimaš k srcu. Oči ti gube sjaj.
Aj probamo vako,samo lagano


aureus aureus 20:55 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone


Šone, probaj da diskutuješ malo više načelno. Ne svađaj se toliko s ljudima. Budi kul.
shone shone 20:55 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Kapiram, ti si kao uzvišen, iznad njih svih (i nas pilića).


U svemiru nema gore,dole, ispod,iznad - ima samo razdaljina između dva objekta, bliže i dalje.

Gledaj na to tako.
shone shone 20:59 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Šone, probaj da diskutuješ malo više načelno. Ne svađaj se toliko s ljudima. Budi kul.


Kakav je ovo iznenadni ulet empatije - atomski s leva.

Ma tko se svađa?
Nemojmo sad spinovanja.
Mi smo u junu a kul je JUL.
Nisi zaboravio Zlaja,znam da nisi.

I koji ljudi, o čemu ti to.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:05 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Svejedno, udaljeni ili bliski objekat, ne moraš biti gad. Zbog čega? Zbog političke ideje tvojih pretpostavljenih? Ti si sebi veličina zbog svoje/tuđe političke ideje (a objektivno, nisi u režimu u inner circle, samo si im useful idiot; ono, poznaješ manire koje ova seljana ne poseduje, lepuškast si, imaš nepatvorenu diplomu). Tim pre ne razumem tvoj poriv - ono, uređen si, imaš kintu, skrcao si 6,2 banke u guz'cu; da gladiš po glavi poltrone a sjebavaš emocionalno-misaono dobre, male ljude. Reci otvoreno, evo Aurelije i ja sno ti svedoci pred Vsemirom, zašto radiš takve skrnave stvare? Šta, si masonjara? Odakle taj poriv?
shone shone 21:09 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Svejedno, udaljeni ili bliski objekat, ne moraš biti gad. Zbog čega? Zbog političke ideje tvojih pretpostavljenih? Ti si sebi veličina zbog svoje/tuđe političke ideje (a objektivno, nisi u režimu u inner circle, samo si im useful idiot; ono, poznaješ manire koje ova seljana ne poseduje, lepuškast si, imaš nepatvorenu diplomu). Tim pre ne razumem tvoj poriv - ono, uređen si, imaš kintu, skrcao si 6,2 banke u guz'cu; da gladiš po glavi poltrone a sjebavaš emocionalno-misaono dobre, male ljude. Reci otvoreno, evo Aurelije i ja sno ti svedoci pred Vsemirom, zašto radiš takve skrnave stvare? Šta, si masonjara? Odakle taj poriv?


Zlatko nemoj da ga ložiš vidiš da mu je termostat zalepio. Prokuvaće. Nositićeš ga na duši ako mu procuri 'ladnjak.
aureus aureus 21:13 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone

I koji ljudi, o čemu ti to.


Eto...Diogen, njegovo bure i lampa.

Ovo što ti radiš, to ni Anonimus nije radio.

A da probaš malo više načelno?
Ne bi bilo dobro da te kvalitetni blogeri uzmu na zub.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone


I koji ljudi, o čemu ti to.


Tebi je kategorija čoveka svakako omražena, pa nisi ni izabrao da budeš lekar, prodao si najbolje drugare (vidiš, Srki, u svoj svojoj kinti, nije takav - pomaže neka opšta dela, bez obzira što je režimski, ili kinta-bot), voziš se na Uzvišeno Dobro... "Vučić, poslednja šansa ka Evropi", je l' to motiv? Opet, Tvoja vozglavljenost u Vučkovo dupe ne objašnjava gadost prema malom čoveku na društvenoj lestvici. Mene boli dupe zaista za to, šta ti kažeš, šta Uštva kaže. Priznat sam u određenim krugovima, plaćen korektno, Juga i IzraPal su u mom spektru - tako da mi ne trebaju tvoje, ili bilo čije akreditacije. Zanima me samo šta te je navelo da budeš mizantrop, i podržavatelj najvećih morona koje je sirota Srbija uspela da pribeleži.
shone shone 21:26 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Ne bi bilo dobro da te kvalitetni blogeri uzmu na zub.


Krkar nije više tu, Tasa je moj drug, Anonimni mi je idol,Čarli je tolerantan, ti si Zlaja dobronameran i kulturan, većina blogera je ok i nije za ujedanje, ne vidim to zubalo o kome pričaš.
Imaš ideju Zlaja ili pucaš ćorcima?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:30 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Tasa jadni... Tvoj drug. Još jedna od tvojih žalosnih manipulacija ljudima.
shone shone 21:31 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Zanima me samo šta te je navelo da budeš mizantrop, i podržavatelj najvećih morona koje je sirota Srbija uspela da pribeleži.


2+2=4

Ali zašto 4? Samo kada bi imao neko da mi objasni zašto jebenih 4?
Sagoreću ako mi ne objasne zašto 4?
aureus aureus 21:31 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone
Ne bi bilo dobro da te kvalitetni blogeri uzmu na zub.


Krkar nije više tu, Tasa je moj drug, Anonimni mi je idol,Čarli je tolerantan, ti si Zlaja dobronameran i kulturan, većina blogera je ok i nije za ujedanje, ne vidim to zubalo o kome pričaš.
Imaš ideju Zlaja ili pucaš ćorcima.

Eh, kako čovjek da ti odgovori kad ne zna ni je li pitanje ili konstatacija?
Već ko zna koji put nema upitnika.

Bili su koraci.

P.S. Gledaj da Čarlija ne uvlačiš pošto mi se čini da on ima potencijala za nešto više.
shone shone 21:40 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Već ko zna koji put nema upitnika.


Ispravljeno,hvala!

gledaj da Čarlija ne uvlačiš pošto mi se čini da on ima potencijala za nešto više.


Čarli je u Kinšasi.
shone shone 21:45 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Tasa jadni... Tvoj drug. Još jedna od tvojih žalosnih manipulacija ljudima.


Tasa je moj drug a da li sam ja njegov to moraš da se raspitaš ako te baš svrbi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:49 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Dolari?

shone
Zanima me samo šta te je navelo da budeš mizantrop, i podržavatelj najvećih morona koje je sirota Srbija uspela da pribeleži.


2+2=4

Ali zašto 4? Samo kada bi imao neko da mi objasni zašto jebenih 4?
Sagoreću ako mi ne objasne zašto 4?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:02 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

shone

Tasa je moj drug a da li sam ja njegov to moraš da se raspitaš ako te baš svrbi.

Pa hoćeš ga zaposliti u ministarstvu, da dobija normalnu platu za svoje kvalitete, da ne srčani ovde više protiv otrovnog Zapada. Ako ti je drug, zaposli ga - barem da imate jednog čoveka u Partiji sa korektnom diplomom.
bene_geserit bene_geserit 22:52 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Shone, šta si uradio fuksici pa ga je uvatio napad?
Nešto kod njega na postovima? Tamo već poodavno ne zalazim, samo nešto sere, pola komentara su njegovi, preti da će da banuje ko god mu se ne sviđa i uz to im dodeljuje počasne etikete "hejtera" a sam širi "ljubav" evo vidi se i ovde kako.
shone shone 23:22 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Shone, šta si uradio fuksici pa ga je uvatio napad?
Nešto kod njega na postovima? Tamo već poodavno ne zalazim, samo nešto sere, pola komentara su njegovi, preti da će da banuje ko god mu se ne sviđa i uz to im dodeljuje počasne etikete "hejtera" a sam širi "ljubav" evo vidi se i ovde kako.




Bilo bi dosadno bez dragog Srdže.
Smiriće ga Free, on ima serum za Bibilija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:27 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Sumnjam. Verovatnije neće biti ni tebe, ni Gadnog Nosonje, niti ovog umišljenog Srbina wanna be Wasp. Oko bibija, projekcije Nosonjine mržnjom izmučene duše. Zapravo jje dublje od toga - sukob Bibija tokom Reganove ere sa američkim univerzitetima, pa sledstveno ova mržnjica kojom odišete.
shone shone 23:29 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

Nabije te fuksica na debeli tuki. Inače, hvala da ne zalaziš - malo manje degenerika na postovima. Cilj je smanjiti vas na nulu


Koči Srdžo, zamisli da se blog ujedini i da se napravi vlada u senci, ne, dve vlade najmanje - bog te mazo kakva bi to zajebancija bila na planetarnom nivou. Kako bi to šljakalo.
Ovde ljudi nisu svesni svoga potencijala.
bene_geserit bene_geserit 23:39 17.06.2019

Re: Da li su tema ....

aureus
šta fali velikim tehničarima?

Mali, veliki, tehničar ili ne, samo da nije ekološki jebač (bio-jebač).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana