Religija

Mantijaška prostitucija...

Filip Mladenović RSS / 23.06.2019. u 01:06

Taman pomisliš da je dno dna proslava pod šatrom rodjendana jednog od tabloidnog smeća, kome su prisustvovali premijerka Srbije i jedan od ministara iz njene vlade, kad otvori se crna rupa u tom dnu dna:

Nastaviće se, tj. produbiće se...

 



Komentari (645)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 24.06.2019

Re: .-.......

Eh sad, iz ugla pravoslavca, hrišćanina, svakome je mesto u crkvi.


Jeste, nije, ok je misliti i da jeste i da nije, problem je kad se toj marginalnoj stvari daje neki značaj.
Posebno je problem kad to rade ateisti ili oni kojima do crkve i nije stalo, poput mene recimo, ili Filipa.

Jel pop uradio nešto protivzakonito?
Nije.
Jel Mitrović uradio nešto protivzakonito?
Ni on.
Pa šta me briga šta pop i mitrović rade, sve dok ne moram da ih geldam i da im plaćam bilo šta.
G.Cross G.Cross 21:44 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
Eh sad, iz ugla pravoslavca, hrišćanina, svakome je mesto u crkvi.


Jeste, nije, ok je misliti i da jeste i da nije, problem je kad se toj marginalnoj stvari daje neki značaj.
Posebno je problem kad to rade ateisti ili oni kojima do crkve i nije stalo, poput mene recimo, ili Filipa.

Jel pop uradio nešto protivzakonito?
Nije.
Jel Mitrović uradio nešto protivzakonito?
Ni on.
Pa šta me briga šta pop i mitrović rade, sve dok ne moram da ih geldam i da im plaćam bilo šta.


Lako je tebi kad nisi Pravoslavac pa ti je samo vazan zakon a ne i moral.
angie01 angie01 21:45 24.06.2019

Re: .-.......

Nije bio ni fazon ni zajebancija, samo, rekoh ogledalo.


tvoje ogledalo i onih koji su cinili to sto ti morbidno zoves terapijom.


Ali razumem tvopju muku, niti smeš da kažeš da su Srbi bolesna nacija, jer to jeste nacizam, klasičan (a ti borkinja protiv istog, jelte) a nikako ne smeš da izustiš da nisu, i da su oni koji to tvrde nacisti, pa vrdaš oko društva.


ja nemam nikakvu muku- uvek kazem onako kako mislim, tvoje intepretacije mene ne zanimaju,...a rekoh vec vise puta, mene to nacionalno ne interesuje previse, ne definise ljude, ne daje im nikakav specifikum- to je slucajnost, koja se dobija rodjenjem, ili licnim opredelenjem, a fakticki ne znaci nista sto bi trebalo da pokaze neku valorizaciju.

to sto ti pripadas grupi koja se na nacionalnost lozi- pa to je tvoja stvar, lozi se brate koliko god hoces, ako nemas nista pametnije sto bi ti bilo vazno...kako god okrenes, to sto si po nacionalnosti je tvoja privatna stvar.

ubijati druge ljude, jer nemaju istu privatnu odrednicu- je zlocin.

sto se tice bolesti drustva- ja sam se izjasnila,...ako ti pad dozivljavas kao let, imas puno pravo na zabludu, a i da tresnes,...ali nemas pravo da drugima spocitavas da vide sta je stvarno u pitanju.
gedza.73 gedza.73 21:47 24.06.2019

Re: .-.......


G.Cross
Ljudi koji su rascistili sa prosloscu i samim sobom ne trebaju takve bilborde posle toliko godina.

Slave svoju pobedu. pošto nemaju baš neki izbor oni stavili ovo.
Ili , kao sto rekoh , imaju glupe ministre propagande.

stranački je bilbord.

( ukljucujuci nekoliko dana odmora u Italiji) pa izbegavao granice u Srbiji i Hrvatskoj

pa i nije bila neka gužva. Mada su već počele da se pojavljuju laste u vidu kampera.
saće za nedelju, dve da krene okupacija.
predatortz predatortz 21:49 24.06.2019

Re: .-.......

Jel pop uradio nešto protivzakonito?
Nije.
Jel Mitrović uradio nešto protivzakonito?
Ni on.
Pa šta me briga šta pop i mitrović rade, sve dok ne moram da ih geldam i da im plaćam bilo šta.



I na ovo licemerje sam pokušavao da ukažem. Niti se bavim Mitrovićem, njegove televizije za mene ne postoje, niti sam nešto redovan u crkvi.
Pa, boli me onda patka šta rade pop i Mitrović za svoj groš.
Ali ne može, prijatelju!
To bi da uređuje, da postavlja pravila, da se zgražava, da cokće jezikom, da prevrće očima.
Zapravo, samo voajeriše i pokazuje sve ono primitivno u karakteru što bi da spočita narodu.
angie01 angie01 21:50 24.06.2019

Re: .-.......

Ma Endži ide na nerve busanje u grudi evropske


samo da ti kazem, da nisam procitala tvoj komentar, tako da ni ne znam sta se ko i zasto busao- ako je to tamo pisalo.
angie01 angie01 21:52 24.06.2019

Re: .-.......

Saglasan. Moze da bude ovca ali ne i pastir :)



kad si vec pomenuo:)...pa svaka se ovca celog zivota boji vuka da je ne pojede, a na kraju je pojede onaj kome je najvise verovala i poslusno ga sledila- pastir.
freehand freehand 21:57 24.06.2019

Re: .-.......

Legitimno je kritikovati određene pojave/anomalije u društvu, ali kada se društvo u celini
( in toto) kvalifikuje kao bolesno, ili na nižem stupnju od ... to je rasizam, a ne fašizam.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 24.06.2019

Re: .-.......

Lako je tebi kad nisi Pravoslavac pa ti je samo vazan zakon a ne i moral.


Pa ne mogu reći da nisam pravoslavac.
A nisam vernik.
Ne idem u crkvu (uglavnom, mada sam pre neki dan bio na krštenju nekih klinaca. Žena bila kuma, red je bio) slavim dve slave, krstio decu, ne postim nikada, radim na slova svih boja, i zaista ne mogu da verujem u kreacionizam.
Nemam pojma šta sam ali ima tu nešto oko pravoslavlja, zaista mi je teško da kažem nisam, a ni jesam.
A što se tiče postavlajnja popova na neke dužnosti, e tu stvarno ne dajem sebi nikakva prava da procenjujem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 24.06.2019

Re: .-.......

a rekoh vec vise puta, mene to nacionalno ne interesuje previse


hehe..
Sam ti reko, nema šanse da odvažiš i odgovoriš na jednostavno pitanje

Endži, jednostavno je pitanje, jesu li Srbi bolesna nacija?
Čik da odgovoriš.


Pridavala ti tome značaj ili ne pridavala to postoji, i ti znaš da postoji, pa te samo pitam, da li je to što postoji i čemu ti ne pridaješ značaj bolesno.

ajd sad :)
angie01 angie01 22:06 24.06.2019

Re: .-.......

Jel pop uradio nešto protivzakonito?
Nije.
Jel Mitrović uradio nešto protivzakonito?
Ni on.
Pa šta me briga šta pop i mitrović rade, sve dok ne moram da ih geldam i da im plaćam bilo šta.


no ovo ne razumes, ili samo branis?

kritika je pala na skrnavljenje i fakticki podsmevanje veri,... djzeks, kao vlasnik medija sa nacionalnom frekvencijom i sirokom pokrivenoscu svog programa, vec je toliko obesmilslio, ponizio, degradirao tolko drustveno vaznih polja svojim skaradnim programom kojim truje ovaj sludjeni i osiromaseni narod- jer tome on sluzi u svakoj vlasti- da je evo stigao i do vere, ovim posprdnim skecom i budalastim popom...o tome se radi.
angie01 angie01 22:09 24.06.2019

Re: .-.......

hehe..
Sam ti reko, nema šanse da odvažiš i odgovoriš na jednostavno pitanje


huci, izvini, ali ti ne razumes bas najbolje, u svojoj napaljenosti da dokazes nesto sto nije tako kako ti mislis da jeste.

ja nemam sta da se odvazim da kazem nesto sto ti mislis da bi trebalo, jer to znaci to sto ti mislis da ja mislim- jer sam ti na pitanje odgovorila vrlo jasno i iskreno, a za tvoje kognitivne sposobnosti vec nisam odgovorna.
angie01 angie01 22:11 24.06.2019

Re: .-.......

Nemam pojma šta sam ali ima tu nešto oko pravoslavlja, zaista mi je teško da kažem nisam, a ni jesam.


postujes tradiciju i obicaje....al eto, tu bar nisi zadrt:).


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 24.06.2019

Re: .-.......

kritika je pala na skrnavljenje i fakticki podsmevanje veri,.


Ajde???
Ja koji o veri znam iz novina da određujem svešteniku šta je dobro za veru?

Što ti je manir centralnog komiteta, sve bi da uređuje, jer Partija uvek najbolje zna.
Ili ti možda više o veri znaš od onoga koji je ovog popa rukopoložio (paz kako sam načitan)
Otkud ti bre pravo da se mešaš u izbor neke organizacije za koju kažeš da joj ne pripadaš.
Da ja malo kadriram po FHP, a?

djzeks, kao vlasnik medija sa nacionalnom frekvencijom i sirokom pokrivenoscu svog programa


On ti za to kriv?
Njega bi da menjaš?
Njega Endži možeš samo da ne gledaš, a za to što mu nije zabranjeno da radi to što radi nije kriv on nego onaj ko mu nije zabranio.
To je osnova pravne države, ali...ma kapiraš li ti to uopšte?
predatortz predatortz 22:16 24.06.2019

Re: .-.......

Pa ne mogu reći da nisam pravoslavac.
A nisam vernik.


Isti slučaj!
pravoslavlje više doživljavam kao deo naše tradicije, kulturnog identiteta, nego što sam zapravo vernik.
Što se sveštenika i njihovog ponašanja tiče, često i meni piče po ganglijama.
No, dozvoljeno im je sve što crkvenim regulama nije zabranjeno, pa tako i ovo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 24.06.2019

Re: .-.......

jer sam ti na pitanje odgovorila vrlo jasno i iskreno, a za tvoje kognitivne sposobnosti vec nisam odgovorna.


Ajd molim te spusti se na nivo da i ja mogu da razumem, učini mi
dakle
Endži, jesu li Srbi bolesna nacija?


hehe

Pazi kad ne smeš
deset_slukom deset_slukom 22:19 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man

E stvarnosu veseljaci ovi koji pominjute izbore od pre sto godina kojima opravdavajutiraniju nastalu 25 godina psole njih.


Jedna rečenica, a u njoj toliko besmislica...

Prvo i najmanje važno - "ovi" sam samo ja.

"Opravdavaju tiraniju" - to nisam bio ja, a nisam primetio ni nekog drugog da opravdava tiraniju. Pitam se, kako ti čitaš neku zahtevniju literaturu, kad ne razumeš ni postove od par rečenica i tumačiš ih kako ti odgovara? Ono - je l' kod Dostojevskog baba žrtva ili ubica? Može i ovako, a može i kako ti kažeš.

Elem, Milisav je izneo sumnju u to da je '45. narod dobrovoljno izabrao komuniste, a od ranije znamo da Srbi pogotovo to ne bi nikad uradili. Ja sam samo izneo podatak o rezultatu izbora iz srca Srbije. Što je to od pre sto godina, pa eto, nije moglo od kasnije jer je KP bio zabranjen. A da nije bio zabranjen, možda bismo mnogo ranije imali Sovjetsku Jugoslaviju, a kralj bi nam duže poživeo, verovatno u Londonu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 24.06.2019

Re: .-.......

Što se sveštenika i njihovog ponašanja tiče, često i meni piče po ganglijama.


Ma kome ne.
Ali ne pridajem im neku važnost.
Znam da je tu ogromna kinta, makar u nešto višim slojevima sveštenstva, ali isto tako znam i da je velikom broju ljudi potrebna takva duhovna aktivnost.
Meni je lako da ih ignorišem.
shone shone 22:22 24.06.2019

Re: .-.......

Lako je tebi kad nisi Pravoslavac pa ti je samo vazan zakon a ne i moral.


Da moral je inače kategorija na koju imaju tapiju samo vernici.
Mora da te je Kačavenda pričestio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 24.06.2019

Re: .-.......

Prvo i najmanje važno - "ovi" sam samo ja.


MIlsiš?
Naslušao se ja o tim izborima onoliko.
Ne daji sebi previše značaja.
Elem, Milisav je izneo sumnju u to da je '45. narod dobrovoljno izabrao komuniste,


Sumnju?
Šta tu ima da se sumnja, to se zna.
Zna se šta su slobodni izbori, tačno su definisani, i samo na takvima se narodna volja može ustanoviti.
Četrespete takvih izbora nije bilo.
dakle uzurpacija
Dalje, izbori, mislim stvarni izbori, podrzumevaju ograničen mandat, oni koji to ne obezbeđuju nisu izbori.
Znači, nemoj se mlatiti oko komunista i demokratije.
pa eto, nije moglo od kasnije jer je KP bio zabranjen


Ajd daj mi jedne kad su dobili vlast na slobodnim izborima?
Nema ih.
aureus aureus 22:31 24.06.2019

Re: .-.......

Fali nam malo više načelne debate.
Upali smo u svađalački mod (onaj za koji Čarli misli da je najkreativniji).
angie01 angie01 22:32 24.06.2019

Re: .-.......

Ajde???
Ja koji o veri znam iz novina da određujem svešteniku šta je dobro za veru?




dalje ne mogu ni da citam....
angie01 angie01 22:37 24.06.2019

Re: .-.......

Fali nam malo više načelne debate.


ako je to ono, sto u sto komentara na svakom blogu praktikujes sa anonimbusom- postedi nas!

a u pravu si sto se tice opste intonacije i atmosfere- evo, ja se povlacim,...ionako je besimsleno- ne bih se ni javila, da se nije bas preteralo sa morbidarijom.
shone shone 22:40 24.06.2019

Re: .-.......

a u pravu si sto se tice opste intonacije i atmosfere- evo, jas se povlacim,...ionako je besimsleno- ne bih se ni javila, da se nije bas preteralo sa morbidarijom.


Nemoj sad kad je najmorbidnije - ko boginju te molim.
deset_slukom deset_slukom 22:53 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
Prvo i najmanje važno - "ovi" sam samo ja.


MIlsiš?
Naslušao se ja o tim izborima onoliko.
Ne daji sebi previše značaja.


Značajan ili ne, ovde sam samo ja spomenuo te izbore. "Ovi" je trebalo, valjda, da me svrsta u neku grupu?

hoochie coochie man
Elem, Milisav je izneo sumnju u to da je '45. narod dobrovoljno izabrao komuniste,

Sumnju?
Šta tu ima da se sumnja, to se zna.
Zna se šta su slobodni izbori, tačno su definisani, i samo na takvima se narodna volja može ustanoviti.
Četrespete takvih izbora nije bilo.
dakle uzurpacija
Dalje, izbori, mislim stvarni izbori, podrzumevaju ograničen mandat, oni koji to ne obezbeđuju nisu izbori.
Znači, nemoj se mlatiti oko komunista i demokratije.


Akcenat je bio na raspoloženju naroda. Nema nikakve sumnje u nedemokratičnost tih izbora. Komunisti su se obezbedili, ali ne bih se kladio u to da bi izgubili i da su izbori bili fer.

hoochie coochie man
pa eto, nije moglo od kasnije jer je KP bio zabranjen


Ajd daj mi jedne kad su dobili vlast na slobodnim izborima?
Nema ih.


Dao sam ti one iz 1920. Misliš da nisu bili demokratski, ili šta?

vcucko vcucko 22:57 24.06.2019

Re: .-.......

predatortz
Istina - u poslednjem sukobu su ti isti bili strašno rezignirani, čudeći se kako to Srbi, u ovoj raspodeli, ne idu na gubilišta da bi bili klani - kao jaganjci.


Došlo i nama iz dupeta u glavu - nema više da tri kamiona ustaša kolju pet srpskih sela.


Pretjera ga ti sa ta tri kamiona. Citave kolone su znala da vode trojica-cetvorica. Po jedan na celu i zacelju i jedan do dva sa strane.
A isti ovi u koloni su se recimo tri dana ranije u kafani pobili do krvi zarad neke gluposti.
Nikad nisam shvatio, a sto kazu bog mi je svjedok da sam pokusavao, pitao starije ljude. Koji je prag poslije kojega covjek postaje ovca?
Procitati ko nije a ko jeste ponovo Brankov "Prolom", cudesno je objasnio neke stvari.
freehand freehand 22:59 24.06.2019

Re: .-.......

Procitati ko nije a ko jeste ponovo Brankov "Prolom", cudesno je objasnio neke stvari.

Ček, jel to onaj partizan i komunista? Ako jeste - jebo njega.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:08 24.06.2019

Re: .-.......


Akcenat je bio na raspoloženju naroda.

Kako se ono konstatuje?
Na izborima, slobodnim.
Jel takvih bilo?
Nije.
Pa šta akcentuješ?
ali ne bih se kladio u to da bi izgubili i da su izbori bili fer.


E to je već dokaz.
Ti se bi ili ne bi kladio.

Vidi, ja se ne kladim, ali nešto razmišljam, ako neko puškom uteruje strah na glasačkom mestu, mora da se nečega boji.
Da nije možda strah od volje naroda?
Dao sam ti one iz 1920. Misliš da nisu bili demokratski, ili šta?

Mislim da su bili lokalni, i jedni jedini u sto godina.
I mislim da je pozivanje na rezultate nekih lokalnih izbora od pre sto godina, jer drugih pobeda nema, u pokušaju da se komunistima obezbedi neki legitimitet smešan pokušaj.


anonymous anonymous 23:08 24.06.2019

Re: .-.......

freehand
Legitimno je kritikovati određene pojave/anomalije u društvu, ali kada se društvo u celini
( in toto) kvalifikuje kao bolesno, ili na nižem stupnju od ... to je rasizam, a ne fašizam.





Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

Zamisli se dobro i aktiviraj svoj " demokratski " cogito.
freehand freehand 23:19 24.06.2019

Re: .-.......

Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

Ama razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasizam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam, belce belcizam a cigane romizam.
Sve mi je jasno, nisi ti tletabis nego meni ponekad popušta pažnja.
vcucko vcucko 23:22 24.06.2019

Re: .-.......

freehand
Procitati ko nije a ko jeste ponovo Brankov "Prolom", cudesno je objasnio neke stvari.

Ček, jel to onaj partizan i komunista? Ako jeste - jebo njega.

Ako se sjecas price o novom komesaru imena Pirgo, znaces da to bas i nije bilo tako. Ili filma (Vrdoljakov, ali po pricama jako realan) "Kad cujes zvona".
Inace se slazem sa tvojom opaskom svezi glede naucnofantasticnih prica o svemocnim cetnicima zastitnicima ili kako vec idu...
freehand freehand 23:26 24.06.2019

Re: .-.......

vcucko
freehand
Procitati ko nije a ko jeste ponovo Brankov "Prolom", cudesno je objasnio neke stvari.

Ček, jel to onaj partizan i komunista? Ako jeste - jebo njega.

Ako se sjecas price o novom komesaru imena Pirgo, znaces da to bas i nije bilo tako. Ili filma (Vrdoljakov, ali po pricama jako realan) "Kad cujes zvona".
Inace se slazem sa tvojom opaskom svezi glede naucnofantasticnih prica o svemocnim cetnicima zastitnicima ili kako vec idu...

Ma moja se primedba odnosi na nešto drugo: Sav je život Branka Ćopića, sva njegova uverenja, sve njegove priče i sva literatura jedno sranje. Sem malo Proloma i malo gluvog baruta, i još poneke epizode iz poneke pripovetke.
kao da su svet i čovek tren i kamen.
I ne odnosi se ovo na tebe, prepoznaće se već domaćini kuracverni i kurcoslavni, ne brinem se ja uopšte.
aureus aureus 23:29 24.06.2019

Re: .-.......

freehand
Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

a razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasiyam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam.

Bitno je da je okačio sliku Fromove knjige "Zdravo društvo".
anonymous anonymous 23:29 24.06.2019

Re: .-.......

freehand
Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

a razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasiyam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam.
Sve mi je jasno, nisi ti tletabis nego meni ponekad popušta pažnja.


"Novi rasizam, za razliku od staroga, ne ističe biološke, nego kult. razlike među skupinama. Kultura se shvaća kao oblik ponašanja, običaj ili način života koji neku skupinu ljudi (»njih«) patologizira, tj. čini manje ljudskom, najčešće »lijenom« i »opasnom«, u odnosu na drugu skupinu (»nas«).

U SAD-u, Australiji, Novom Zelandu i Zapadnoj Europi od 1970-ih javljaju se novi oblici rasne segregacije na tržištu rada i na području stanovanja koji se opravdavaju kult. razlikama. Bijeli neorasisti u SAD-u npr. kult. navike Afroamerikanaca objašnjavaju kao rezultat robovlasništva koje je među Afroamerikancima proizvelo »kulturu neodgovornosti«, promičući lijenost, krađu i sl., pa se segregacija smatra normalnim načinom da se kultura bijelaca od nje zaštiti.

U Zapadnoj Europi novi rasizam dolazi do izražaja u doba gosp. kriza, kada raste popularnost krajnje desnih stranaka, koje se zalažu za zabranu daljnjeg ulaska stranih radnika u zemlju, pa i protjerivanje dijela postojećih useljenika. Također, za razliku od starog rasizma, novi rasizam ne vidi se samo u segregaciji, nego i u asimilaciji od strane dominantne kulture. Općenito, tri su elementa po kojima se može prepoznati novi rasizam.

Prvo, mora postojati dihotomija Mi – Oni. Budući da nastaje rano u razvoju ličnosti, ta dihotomija sama po sebi ne čini dovoljnu osnovu za rasizam, ali mu pridonosi.
Drugi je element umanjivanje važnosti drugoga, o kojem se govori kao o djetetu ili divljaku, dakle kao o nekom tko je tradicionalno zaostao i nerazvijen.

Treći je element novoga rasizma moć kojom se položaj drugoga institucionalno umanjuje, kontrolom pristupa tržištu rada, polit. položajima, obrazovanju i medijima te stanovanju u susjedstvu stanovnici kojega pripadaju skupini Mi. "

Doedukacija. Iz latiničnih izvora.

Free, trebalo bi da shvatiš da nije sramota neke stvari ne znati ili nedovoljno poznavati.
Sporno je kad se neko pokušava predstaviti da zna i ono o čemu pojma nema.

Odlika je to ideološkog uma.
Pa makar se nazivao i - "demokratskim".
deset_slukom deset_slukom 23:37 24.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man

Akcenat je bio na raspoloženju naroda.

Kako se ono konstatuje?
Na izborima, slobodnim.
Jel takvih bilo?
Nije.


Jeste ih bilo. Po treći put - izbori u Beogradu, 1920.

hoochie coochie man

Misliš da nisu bili demokratski, ili šta?

Mislim da su bili lokalni, i jedni jedini u sto godina.
I mislim da je pozivanje na rezultate nekih lokalnih izbora od pre sto godina, jer drugih pobeda nema, u pokušaju da se komunistima obezbedi neki legitimitet smešan pokušaj.


Mislim da je smešniji pokušaj da se "neki lokalni" izbori u Beogradu tretiraju kao da su bili u Svilajncu. Osim toga, na izborima za ustavotvornu skupštinu su bili četvrti, uz veoma tesne razlike u broju glasova. Drugih pobeda nema, jer su otišli u ilegalu, ne svojom voljom. Pitanje je sad - kako se iz ilegale dolazi legitimno na vlast?
anonymous anonymous 23:39 24.06.2019

Re: .-.......

aureus
freehand
Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

a razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasiyam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam.

Bitno je da je okačio sliku Fromove knjige "Zdravo društvo".


I za tebe iz knjige koju nisam pročitao.

" Želimo li definisati bolest moramo je dehumanizovati. Bolest se shvata koa nešto što nije normalno, prekid prirodnog stanja , koje je nužno zdravo.
Drugim rečima, prirodno je stanje - zdravlje , a bolest je poremećena priroda."

Bio bih obazriv kada bih koristio pojam " bolest " a posebno - " bolesno društvo "
freehand freehand 23:40 24.06.2019

Re: .-.......

sad - kako se iz ilegale dolazi legitimno na vlast?

Revolucijom. Mada pretpostavljam da si mislio na legalnost.
anonymous anonymous 23:40 24.06.2019

Re: .-.......

...
maksa83 maksa83 23:40 24.06.2019

Re: .-.......

Ma mmoja se primedba odnosi na nešto drugo: Sav je život Branka Ćopića, sva njegova uverenja, sve njegove priče i sva literatura jedno sranje.

Ja sam voleo Ježevu Kućicu, a Orlovi Rano Lete sam pročitao dobrovoljno bar 3 puta pošto je meni tada bio dobar eskapistički roman (empirijski, volim žanr), doživljavao sam ga otpr. kao mešavinu Robinzona Krusoa i Dečaka Pavlove Ulice. NEMA NIŠTA DA TE BRINE OD OVOGA PACOV GINE!
aureus aureus 23:42 24.06.2019

Re: .-.......

anonymous
aureus
freehand
Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

a razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasiyam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam.

Bitno je da je okačio sliku Fromove knjige "Zdravo društvo".


I za tebe iz knjige koju nisam pročitao.

" Želimo li definisati bolest moramo je dehumanizovati. Bolest se shvata koa nešto što nije normalno, prekid prirodnog stanja , koje je nužno zdravo.
Drugim rečima, prirodno je stanje - zdravlje , a bolest je poremećena priroda."


Ne računa se ovo što je pokupljeno na brzinu.

A ti si sve vrijeme govorio o "novom rasizmu".
Što odmah nisi rekao?

freehand freehand 23:44 24.06.2019

Re: .-.......

Free, trebalo bi da shvatiš da nije sramota neke stvari ne znati ili nedovoljno poznavati.
Sporno je kad se neko pokušava predstaviti da zna i ono o čemu pojma nema.

Odlika je to ideološkog uma.
Pa makar se nazivao i - "demokratskim".

Upravo si se odlično opisao. Jer citirano nigde ne govori o nekakvom odnosu prema čitavom drušptvu kao rasizmu. Ni stari rasizam ne poznaje samo boju kože kao dominatan faktor, inače ne bi bilo Hitlerove Arijevštine prema Slovenima. Ali bjašnjavati se sa nadobudnim teletabisom oko očiglednosti jalova je rabota.
freehand freehand 23:46 24.06.2019

Re: .-.......

aureus
freehand
Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

a razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasiyam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam.

Bitno je da je okačio sliku Fromove knjige "Zdravo društvo".

Takoe, inače je na prethodnoj strani izginuo objašnjavajući da društvo i nacija ne mogu biti bolesni. nego samo zdravi, valjda.
anonymous anonymous 23:50 24.06.2019

Re: .-.......

Ali bjašnjavati se sa nadobudnim teletabisom oko očiglednosti jalova je rabota.


Tako je.
Posebno ako ismejavaš one manje obrazovane, manje " civilizovane " i manje "demokratske kulture "

Da ne kažem znojave, smrdljive, krezubave.
Bolesne.
Kao tipične glasače SNS-a.

Rasizam, brale, čist ko suza.

Na zastavi "Druge Srbije " i sledbenika.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:53 24.06.2019

Re: .-.......

Jeste ih bilo. Po treći put - izbori u Beogradu, 1920.


dvadesete pobedili na lokalnim izborima, a četrespete došli na vlast u celoj državi.
i ti to zoveš raspoloženjem naroda.

Čoveče, idem da spavam, svako slovo napisamno tebi je čisto gubljenje vremena, veze ti sa demokratijom nemaš.
freehand freehand 23:53 24.06.2019

Re: .-.......

anonymous
Ali bjašnjavati se sa nadobudnim teletabisom oko očiglednosti jalova je rabota.


Tako je.
Posebno ako ismejavaš one manje obrazovane, manje " civilizovane " i manje "demokratske kulture "

Da ne kažem znojave, smrdljive, krezubave.
Bolesne.
Kao tipične glasače SNS-a.

Rasizam, brale, čist ko suza.

Na zastavi "Druge Srbije " i sledbenika.

Izvini - ko je ovde - sem tebe - pominjao znojave, smrdljive, krezubave?
Ja sam, da te podsetim, pominjao kuracverne i kuracpravnike.
I teletabise. Možemo o njima, ako hoćeš a ova tvoja umetanja i podmetanja moraš da nosiš sa sobom pa da probaš drugu žrtvu da nađeš.
aureus aureus 23:55 24.06.2019

Re: .-.......

freehand
aureus
freehand
Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

a razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasiyam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam.

Bitno je da je okačio sliku Fromove knjige "Zdravo društvo".

Takoe, inače je na prethodnoj strani izginuo objašnjavajući da društvo i nacija ne mogu biti bolesni. nego samo zdravi, valjda.

From je čak čitavu knjigu tome posvetio.
Davno sam je čitao, a nemam je kod sebe.
Ako zatreba, kolega Anonimus će nam izbaciti pokoji citat.
freehand freehand 23:57 24.06.2019

Re: .-.......

Ako zatreba, kolega Anonimus će nam izbaciti pokoji citat.

Teško da će. Sad je opet Onanonimus pa se drži Novog rasizma uz Novog vožda. I kao svaki internacionalista anarhista uhvatio se gena i nacije i ne pušta.
anonymous anonymous 23:58 24.06.2019

Re: .-.......

Izvini - ko je ovde - sem tebe - pominjao znojave, smrdljive, krezubave?
Ja sam, da te podsetim, pominjao kuracverne i kuracpravnike.
I teletabise. Možemo o njima, ako hoćeš a ova tvoja umetanja i podmetanja moraš da nosiš sa sobom pa da probaš drugu žrtvu da nađeš.




Još jednom - ovo je fotografija koju si ti postavio na susednom blogu.

Sa jasnom porukom.
Izrugivačkom.

Ili je trebalo da nas nasmeje.
freehand freehand 00:01 25.06.2019

Re: .-.......

Sa jasnom porukom.
Izrugivačkom.

Ili je trebalo da nas nasmeje.

Jao, izvini, nisam znao da si ti pisao ili neko tvoj iz mesnog odbora... Da sam znao išao bi i komentar uz sliku.
Ne znam gde si na njoj našao SNS ali asocijacija sa svinjama i nepismenošću je tvoja, da uđe u zapisnik.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:02 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83

Ja sam voleo Ježevu Kućicu, a Orlovi Rano Lete sam pročitao dobrovoljno bar 3 puta pošto je meni tada bio dobar eskapistički roman...


I "Slavno vojevanje" kao nastavak!

Nego, što bre pišeš u naslovima sve početna velika slova ko da te nedajbože okupator indoktrinirao?
aureus aureus 00:06 25.06.2019

Re: .-.......

freehand
Sa jasnom porukom.
Izrugivačkom.

Ili je trebalo da nas nasmeje.

Jao, izvini, nisam znao da si ti pisao ili neko tvoj iz mesnog odbora... Da sam znao išao bi i komentar uz sliku.
Ne znam gde si na njoj našao SNS ali asocijacija sa svinjama i nepismenošću je tvoja, da uđe u zapisnik.

Ušlo.
Ne bih da žurim sa zaključcima, ali rekao bih da je riječ o grubom Anonimusovom previdu.

Osim toga, sliku koju si postavio, ja sam, između ostalog, doživio kao podsjećanje da i takvi idu na izbore.
anonymous anonymous 00:09 25.06.2019

Re: .-.......

freehand
Sa jasnom porukom.
Izrugivačkom.

Ili je trebalo da nas nasmeje.

Jao, izvini, nisam znao da si ti pisao ili neko tvoj iz mesnog odbora... Da sam znao išao bi i komentar uz sliku.
Ne znam gde si na njoj našao SNS ali asocijacija sa svinjama i nepismenošću je tvoja, da uđe u zapisnik.


Izvini , Freee.
Možda nisam bio jasan, a svakako nedorečen.
Nema direktne veze sa SNS-om.



Tekst uz fotografiju koju si plasirao na blogu " Tamo gde prestaje logika " , tvoj tekst je sledeći:

Jesu, oni su Srbija.
Oni su država, oni su mediji, oni su kultura, oni su sve.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:12 25.06.2019

Re: .-.......

anonymous


Jesu, oni su Srbija.
Oni su država, oni su mediji, oni su kultura, oni su sve.


Meni ovo zvuči kao početak nekog magijskog obreda.
maksa83 maksa83 00:25 25.06.2019

Re: .-.......

Nego, što bre pišeš u naslovima sve početna velika slova ko da te nedajbože okupator indoktrinirao?

Naprotiv, pišem tako baš u znak otpora захватчикy
deset_slukom deset_slukom 00:27 25.06.2019

Re: .-.......

freehand
sad - kako se iz ilegale dolazi legitimno na vlast?

Revolucijom. Mada pretpostavljam da si mislio na legalnost.


Nisam mislio ništa, ponovio sam reč koju je koristio Huči. U nastojanju da (konačno) raščistim sa ova dva pojma, naišao sam na ovaj primer. Sudeći po njemu, nisam pogrešio ni sa "legitimno". Ispada da su revolucije legitimne, ako nema drugog načina da se uopšte konkuriše za dolazak na vlast. Dakle, one (revolucije) su (valjda) nelegalne, ali legitimne.

Koje radnje su nelegalne ali legitimne?

Primjer: „Komisija je zaključila da je intervencija NATO-a bila nezakonita, ali legitimna radnja. Nezakonita iz razloga što nije imala odobrenje Vijeća za sigurnost UN-a, ali je bila legitimna budući da su svi diplomatski putevi bili iscrpljeni i nije bilo drugog načina za zaustavljanje ubijanja i zvjerstva na Kosovu.“

pape92 pape92 01:02 25.06.2019

Re: .-.......



Ako je neko ime još uvek aktivnog političara iz Slovenije poznato širom teritorije koju je obuhvatala Jugoslavija, onda je to Janez Janša. Nažalost, krajem odsmdesetih, početkom devedesetih je bio jako mlad, i eto. Ovo je, kao što je to neko primetio, stranački plakat (kao u Srbiji na primer radikalski). SDS (Janšina stranka) je, sa druge strane, pojedinačno najjača stranka u Sloveniji. Igra na HDZ/Radikalsko (SNS) kartu udaranja u nacionalističke strune koja još uvek ima prolaz i u Sloveniji u formi ksenofobije uperene prema “jugovićima”, kako ovde još zovu čefure, odnosno nas. Ima prolaz u velikom procentu. Ne zaboravimo svetlo pomeranja u Evropi (Orban i Janša su ortaci). Međutim, Janša nikako da pobedi. Pobedio je jednom, kad se Slovenija poput ostatka Evrope survala ekonomski posle kraha (pucanja balona), ali je posle izgubio i za sada ubedljivo gubi od izbora do izbora, odnosno tu je gomila drugih stranaka koje su takve kakve već stranke jesu, ali beskompromisno protiv Janše i ne koriste nacionalističku retoriku. Prave koaliciju, i Janša izvisi.
Naravno, Janšina partija je zlo pod suncem, kao i HDZ, kao i SNS i SPS. Funkcionišu po metodi dizanja prašine. Na prmer, plakat. Korist od ovoga plakata su izvukli tako što su ih mnogi u Sloveniji zbog toga opljunuli. U smislu aman ljudi, dokle više taj pogled unazad od trideset godina; čak se javio baja koji pokušava da uđe u trag tom vojniku sa bilborda, da ga pomogne u tužbi što se koristi njegov lik bez dozvole - tužba koja bi bila presuđena u korist vojnika, bez daljeg. Janševci jedva dočekali takve reakcije, i odgovaraju u stilu “smrt nepatriotama” (ne koriste defakto reč “smrt”, možda na nekom blogu hah, nego plastično opisujem), bagro komunistička, jugonostalgičarska, najzad, zašto oklevati: velikosrpska.
Sad, za razliku od Hrvatske i nešto kompleksnijeg ali u suštini istog modusa operandi u Srbiji, u Sloveniji ovo iako pali, ne pali dovoljno, čak ni (za sada) blizu - i tu je ta razlika. Treba reći i da su, kao i u ostatku EU (sem Hrvatske) glavna meta janševaca izbeglice, a jugonostalgičari/komunjare samo rezervna.

I to je priča iza plakata. Država Slovenija nema ništa sa njim.
deset_slukom deset_slukom 01:10 25.06.2019

Re: .-.......

hoochie coochie man
Jeste ih bilo. Po treći put - izbori u Beogradu, 1920.


dvadesete pobedili na lokalnim izborima, a četrespete došli na vlast u celoj državi.
i ti to zoveš raspoloženjem naroda.

Čoveče, idem da spavam, svako slovo napisamno tebi je čisto gubljenje vremena, veze ti sa demokratijom nemaš.


Dobra ti je ta ideja sa spavanjem, mogao si i ranije.

Posle 1920. nije ni bilo legitimnih izbora, čim su predstavnici jedne opcije izbačeni iz utakmice, a ubrzo je i zvanično uvedena diktatura. Tako da ne vidim kako bih još procenjivao raspoloženje naroda, kad i sam kažeš da su izbori jedini način?

Uzgred, ne bih da sa ove vremenske distance procenjujem stvari, samo konstatujem da su Komunisti, recimo u Francuskoj, učestvovali u vlasti i pre i posle rata, nikakvu revoluciju nisu napravili. Pitam se da li je bilo opravdano na KPJ ići đonom?
nepopustljiv nepopustljiv 05:20 25.06.2019

Re: .-.......

Filip Mladenović
predatortz
Ako mogu da primetim da su muslimani u velikoj većini potomci Srpkinja i Srba, koji su svojeremeno prihvatili islam..


Molim te da odeš do Sarajeva i da im to tako pristojno predočiš, isto ovako kao što si nama sad.

I, da... Kaži gde želiš da te sahranimo nakon toga, želiš li klasičnu sahranu ili kremaciju, sa ili bez sveštenika?


Kao Jugosloven srpskog porekla i gradjanin Evrope moram da primetim da balkanske narode zapravo teroriše i ubija narcizam malih razlika.

Inače, kao novinar često putujem i u Sarajevo, i u Zagreb, i u Podgoricu... i uvek mi je super. Da možda nisam bolestan!?

I šta ti kažu 'braća' - jesu li i oni Jugosloveni?
Što se tiče bolesti - ne verujem da si bolestan.
Nešto drugo - da.
anonymous anonymous 05:45 25.06.2019

Re: .-.......

aureus

Nije moja krivica što si brzoplet i sklon nelogičnom zaključivanju.


E, baš si njemu našo da kažeš.

Aj, da si meni ...
Još bih i razumeo.


anonymous anonymous 06:04 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Pametnije vam je da odjebete nego da najebete.

Društvo ti jeste razjebano, propalo i disfunkcionalno na svim nivoima. Ništa u njemu ne radi, a delovi mu otpadaju. Kad se to desi čoveku kažemo da je bolestan.

Koliko god pretio i terao one koji o tome govore neće se popraviti.



Mislim da je poređenje "Slavnog " na mestu.


Verovatno iz istog razloga homoseksualnost - više nije bolest.
Jer, "bolest" i " bolestan " nije nikakva stigmatizacija, diskvalifikacija, dehumanizacija.

Verovatno i toliko sporenja oko zlo / upotrebe pojmova "invalid " ili čovek /žena sa posebnim potrebama"

Naravno, jezik i govor, komunikacija - ne kriju u sebi odnose moći.
Nego je onaj " zdrav " tek tako, u boljoj poziciji da ono/g Drugo proglasi " bolesnim "

Naravno - za one koji su zagledani u Sunce evropske civilizacije i blagodeti - zaslepljeni i obnevideli - u nemogućnosti da skapiraju da je misao i filozofija upravo te Evrope - otišla stepen više u razumevanju stvarnosti i ljudskih odnosa.

Teško je to, jer zbog klanjanja i idolopoklonstva nema se vremena i za hodanje u korak sa vremenom.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:16 25.06.2019

Re: .-.......

Korišćenje nepreciznih termina je oduvek bio hroničan problem društva.

Изгледа да се само ја смејем овим форама?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:17 25.06.2019

Re: .-.......

To već nije lupetanje poput mog, to je stav. Opasan stav!

Дача
Danilo Kiš: Nacionalista je strašljivac i nikogović, kukavica koja ne želi da prizna svoj kukavičluk

Nacionalizam je, pre svega, paranoja.Kolektivna i pojedinačna paranoja.

Kao kolektivna paranoja, ona je posledica zavisti i straha, a iznad svega posledica gubljenja individualne svesti; te, prema tome, kolektivna paranoja i nije ništa drugo do zbir individualnih paranoja doveden do paroksizma.

Ako pojedinac, u okviru društvenog projekta, nije u stanju da se «izrazi», ili zato što mu taj društveni projekt ne ide na ruku, ne stimuliše ga kao individuu, ili ga sprečava kao individuu, što će reći ne daje mu da dođe do svog entiteta, on je primoran da svoj entitet traži izvan identiteta i izvan tzv. društvene strukture. Tako on postaje pripadnik jedne skupine koja postavlja sebi, bar na izgled, kao zadatak i cilj probleme od epohalne važnosti: opstanak i prestiž nacije, ili nacija, očuvanje tradicije i nacionalnih svetinja, folklornih, filozofskih, etičkih, književnih, itd. Sa teretom takve, tajne, polujavne ili javne misije, N.N. postaje čovek akcije, narodni tribun, privid individuuma. Kad smo ga već sveli na tu meru, na njegovu pravu meru, pošto smo ga izdvojili iz krda, u koje se on sam smestio – ili gde su ga drugi smestili, imamo pred sobom individuu bez individualnosti, nacionalistu, rođaka Žila (Jules).

To je onaj Sartrov Žil, koji je porodična nula, čija je jedina osobina da ume da prebledi na pomen jedne jedine teme: Engleza. To bledilo, to drhtanje, ta njegova «tajna», da ume da prebledi na pomen Engleza, to je jedino njegovo društveno biće i to ga čini značajnim, postojećim: nemojte pred njim pominjati engleski čaj, jer će vam svi za stolom početi namigivati, davaće vam znake rukama i nogama, jer Žil je osetljiv na Engleze, zaboga, pa to svi znaju, Žil mrzi Engleze (a voli svoje, Francuze), jednom rečju, Žil je ličnost, on postaje ličnost zahvaljujući engleskom čaju.

Ovaj i ovakav portret, primenjiv na sve nacionaliste, može se slobodno, a po ovoj shemi, razviti do kraja: nacionalista je, po pravilu, kao društveno biće, i kao pojedinac, podjednako ništavan. Izvan ovog opredeljenja, on je nula. On je zapostavio porodicu, posao (uglavnom činovnički), literaturu (ako je pisac), društvene funkcije, jer su one isuviše sitne u odnosu na njegov mesijanizam. Treba li reći da je on, po opredeljenju asketa, potencijalni borac koji čeka svoj čas. Nacionalizam je, da parafraziram Sartrov stav o antisemitizmu, «potpun i slobodan izbor, globalan stav koji čovek prihvata ne samo prema drugim nacijama nego i prema čoveku uopšte, prema istoriji i društvu, to je istovremeno strast i koncepcija sveta».

Nacionalista je, po definiciji, ignorant. Nacionalizam je, dakle, linija manjeg otpora, komocija. Nacionalisti je lako, on zna, ili misli da zna, svoje vrednosti, svoje, što će reći nacionalne, što će reći vrednosti nacije kojoj pripada, etičke i političke, a za ostale se ne interesuje, ne interesuju ga, pakao to su drugi (druge nacije, drugo pleme). Njih ne treba ni proveravati. Nacionalista u drugima vidi isključivo sebe – nacionaliste. Pozicija, rekosmo li, komotna. Strah i zavist. Opredeljenje, angažovanje koje ne iziskuje truda. Ne samo «pakao to su drugi», u okviru nacionalnog ključa, naravno, nego i: sve što nije moje (srpsko, hrvatsko, francusko…) to mi je strano. Nacionalizam je ideologija banalnosti. Nacionalizam je, dakle, totalitarna ideologija.

Nacionalizam je, uz to, ne samo po etimološkom značenju, još poslednja ideologija i demagogija koja se obraća narodu. Pisci to najbolje znaju. Stoga je pod sumnjom nacionalizma svaki pisac koji deklarativno izjavljuje da piše «iz naroda i za narod», koji svoj individualni glas tobože potčinjava višim, nacionalnim interesima. Nacionalizam je kič (a, da se podsetimo, Kič bi se mogao meriti stepenom banalnosti svojih asocijacija – A. Mol.), u srpsko – hrvatskoj varijanti, nacionalizam je borba za prevlast oko licitarskog srca.

Nacionalista, u principu, ne zna ni jedan jezik, niti tzv. varijante, ne poznaje druge kulture – ne tiču ga se. Ali stvar nije tako prosta. Ako i zna neki jezik, što će reći da kao intelektualac ima uvid u kulturno nasleđe neke druge nacije, velike ili male, to mu znanje služi samo tome da uspostavlja analogije, na štetu onih drugih, naravno. Kič i folklor, folklorni kič, ako vam se tako više sviđa, nisu ništa drugo do kamuflirani nacionalizam, plodno polje nacionalističke ideologije. Zamah folklorizma, kod nas i u svetu, nije antropološke prirode, nego nacionalističke. Insistiranje na famoznom coleur locale-u takođe je, ako je izvan umetničkog konteksta, što će reći da nije u službi umetničke istine, jedan od vidova nacionalizma, prikrivenog.

Nacionalizam je, dakle, prevashodno negativitet, nacionalizam je negativna kategorija duha, jer nacionalizam živi na poricanju i od poricanja. Mi nismo ono što su oni. Mi smo pozitivan pol, oni negativan. Naše vrednosti, nacionalne, nacionalističke, imaju funkciju tek u odnosu na nacionalizam onih drugih: mi jesmo nacionalisti, ali oni su to još i više, mi koljemo, kad se mora, ali oni još i više; mi smo pijanci, oni alkoholičari; naša istorija je ispravna samo u odnosu na njihovu, naš je jezik čist samo u odnosu na njihov. Nacionalizam živi od relativizma. Ne postoje opšte vrednosti, estetičke, etičke, itd. Postoje samo relativne. I u tom smislu, u prvom redu, nacionalizam jeste nazadnjaštvo. Treba biti bolji samo od svoga brata ili polubrata, ostalo me se i ne tiče. Skočiti malo više od njega, ostali me se ne tiču. To je ono što smo nazvali strah. Ostali čak imaju pravo da nas dostignu, da nas prestignu, to nas se ne tiče. Ciljevi nacionalizma uvek su dostižni ciljevi, dostižni jer su skromni, skromni jer su podli. Ne skače se, ne baca se kamena s ramena da bi se dostigao svoj sopstveni maksimum, nego da bi se nadigrali oni, jedini, slični a tako različni, zbog kojih je igra i započeta.

Nacionalista se, rekosmo, ne boji nikog, osim svog brata. Ali od njega se boji strahom egzistencijalnim, patološkim: pobeda izabranog neprijatelja jeste njegov apsolutni poraz, ukidanje njegovog bića. Pošto je strašljivac i nikogović, nacionalista ne ističe sebi više ciljeve. Pobeda nad izabranim neprijateljem, onim drugim, jeste apsolutna pobeda. Stoga je nacionalizam ideja beznađa, ideologija mogućne pobede, zagarantovana pobeda, poraz nikad konačan. Nacionalista se ne boji nikoga, «nikoga do Boga», a njegov bog jeste bog po njegovoj meri, bledi rođak Žil, negde za nekim drugim stolom, njegov brat rođeni, isto toliko nemoćan kao i on sam, «ponos porodice», porodični entitet, svesni i organizovani deo porodice i nacije – bledi, blesavi rođak.

Rekli smo, dakle, biti nacionalista znači biti individuum bez obaveze. «To je kukavica koja ne želi da prizna svoj kukavičluk; ubica koji potiskuje svoju naklonost ka ubistvu, nemoćan da je sasvim priguši a koji se, ipak, ne usuđuje da ubije, osim iz potaje ili anonimnosti gomile, ili u nekakvom pravednom ratu. Nezadovoljnik koji u mirnodopsko vreme ne usuđuje da se pobuni iz straha od konsekvenci svoje pobune» – slika i prilika citiranog Sartrovog antisemite. I odakle, pitamo se, taj kukavičluk, to opredeljenje, taj zamah nacionalizma u naše doba? Pritisnut ideologijama, na marginama društvenog kretanja, zbijen i izgubljen među konfrontiranim ideologijama, nedorastao individualnoj pobuni, jer mu je ona uskraćena, individuum se našao u procepu, u praznini, ne učestvuje u društvenom životu a društveno biće, individualista a individualnost mu uskraćena u ime ideologije, i šta mu preostaje drugo nego da svoje društveno biće traži drugde? Nacionalista je refulirani individualista, nacionalizam je refulirani (kolektivni) izraz tog i takvog individualizma, ideologija, i antiideologija…




Мало је тежи текст, из оног времена је које сам поменуо када се црква почела проституисати са режимом, да би у распону од 40-ак година почела гледати благонаклоно на различите криминалне аспекте егзистенције; са све квазидуховношћу која се клонира и пребацује са једне јединке на другу. Но, то је само део цркве, има наравно честитих људи, но они су запостављени. Најквалитетнија терапија са лечење неморалне и пале нације је медицински канабис. Моја најтоплија препорука острашћеним а бесциљним националистима је да почну да га конзумирају; а заједно ћемо се потом изборити за закон о декриминализацији и до коначног ослобођења биљке. Заједно, за Мару, за Нову Србију, до коначне победе над свим малим, ситним, закржљалим, ефемерним, беспредметним унутрашњим фашизмима! Уздигнимо увис чела, сви јунаци рода свог!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:29 25.06.2019

Re: .-.......


Isti slučaj!
pravoslavlje više doživljavam kao deo naše tradicije, kulturnog identiteta, nego što sam zapravo vernik.
Što se sveštenika i njihovog ponašanja tiče, često i meni piče po ganglijama.
No, dozvoljeno im je sve što crkvenim regulacijama nije zabranjeno, pa tako i ovo.


Ni Huči ni ti niste verujući ljudi samim tim, po vašoj totalitarnoj logici nemate prava da upadate u kritiku verujućim ljudima domena vere - a ova situacija jeste ogavno i odvratno davanje legitimiteta jednom notornom banditu. Je l', al' smo mi ljudi demokrate pa vas puštamo da kenjate umesto da vas izbacujemo iz zemlje i sa bloga. To je razlika, duboka i suštinska, između demokratskog, slobodnog; i totalitarnog odnosno shučikučenog, ograničenog vizira, relativizatorskog k crnilu i konsekventno - instalirajućeg crnilo (i privatno i javno).
G.Cross G.Cross 06:35 25.06.2019

Re: .-.......

pape92


Ako je neko ime još uvek aktivnog političara iz Slovenije poznato širom teritorije koju je obuhvatala Jugoslavija, onda je to Janez Janša. Nažalost, krajem odsmdesetih, početkom devedesetih je bio jako mlad, i eto. Ovo je, kao što je to neko primetio, stranački plakat (kao u Srbiji na primer radikalski). SDS (Janšina stranka) je, sa druge strane, pojedinačno najjača stranka u Sloveniji. Igra na HDZ/Radikalsko (SNS) kartu udaranja u nacionalističke strune koja još uvek ima prolaz i u Sloveniji u formi ksenofobije uperene prema “jugovićima”, kako ovde još zovu čefure, odnosno nas. Ima prolaz u velikom procentu. Ne zaboravimo svetlo pomeranja u Evropi (Orban i Janša su ortaci). Međutim, Janša nikako da pobedi. Pobedio je jednom, kad se Slovenija poput ostatka Evrope survala ekonomski posle kraha (pucanja balona), ali je posle izgubio i za sada ubedljivo gubi od izbora do izbora, odnosno tu je gomila drugih stranaka koje su takve kakve već stranke jesu, ali beskompromisno protiv Janše i ne koriste nacionalističku retoriku. Prave koaliciju, i Janša izvisi.
Naravno, Janšina partija je zlo pod suncem, kao i HDZ, kao i SNS i SPS. Funkcionišu po metodi dizanja prašine. Na prmer, plakat. Korist od ovoga plakata su izvukli tako što su ih mnogi u Sloveniji zbog toga opljunuli. U smislu aman ljudi, dokle više taj pogled unazad od trideset godina; čak se javio baja koji pokušava da uđe u trag tom vojniku sa bilborda, da ga pomogne u tužbi što se koristi njegov lik bez dozvole - tužba koja bi bila presuđena u korist vojnika, bez daljeg. Janševci jedva dočekali takve reakcije, i odgovaraju u stilu “smrt nepatriotama” (ne koriste defakto reč “smrt”, možda na nekom blogu hah, nego plastično opisujem), bagro komunistička, jugonostalgičarska, najzad, zašto oklevati: velikosrpska.
Sad, za razliku od Hrvatske i nešto kompleksnijeg ali u suštini istog modusa operandi u Srbiji, u Sloveniji ovo iako pali, ne pali dovoljno, čak ni (za sada) blizu - i tu je ta razlika. Treba reći i da su, kao i u ostatku EU (sem Hrvatske) glavna meta janševaca izbeglice, a jugonostalgičari/komunjare samo rezervna.

I to je priča iza plakata. Država Slovenija nema ništa sa njim.



Hvala za objasnjenje. Sad je jasnije. Videti taj bilboard na autoputu nije bio lep osecaj.
anonymous anonymous 06:43 25.06.2019

Re: .-.......

aureus
freehand
Sa jasnom porukom.
Izrugivačkom.

Ili je trebalo da nas nasmeje.

Jao, izvini, nisam znao da si ti pisao ili neko tvoj iz mesnog odbora... Da sam znao išao bi i komentar uz sliku.
Ne znam gde si na njoj našao SNS ali asocijacija sa svinjama i nepismenošću je tvoja, da uđe u zapisnik.

Ušlo.
Ne bih da žurim sa zaključcima, ali rekao bih da je riječ o grubom Anonimusovom previdu.

Osim toga, sliku koju si postavio, ja sam, između ostalog, doživio kao podsjećanje da i takvi idu na izbore.


Dobro si zaključio Zlaćani.

I takvi, ...i ovakvi ... i onakvi ...

Ljudi !

Koje je demokratija učinila jednakim.

Ili se, možda, treba ratosiljati - demokratije ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:31 25.06.2019

Re: .-.......

Verujem da bi tebi to bio najsrećniji dan u životu.

Ili se treba ratosiljati - demokratije ?
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:35 25.06.2019

Re: .-.......

jesu li Srbi bolesna nacija?


Pa, bolesnik jeste predsednik ove države.
nepopustljiv nepopustljiv 08:11 25.06.2019

Re: .-.......

freehand
vcucko
freehand
Procitati ko nije a ko jeste ponovo Brankov "Prolom", cudesno je objasnio neke stvari.

Ček, jel to onaj partizan i komunista? Ako jeste - jebo njega.

Ako se sjecas price o novom komesaru imena Pirgo, znaces da to bas i nije bilo tako. Ili filma (Vrdoljakov, ali po pricama jako realan) "Kad cujes zvona".
Inace se slazem sa tvojom opaskom svezi glede naucnofantasticnih prica o svemocnim cetnicima zastitnicima ili kako vec idu...

Ma moja se primedba odnosi na nešto drugo: Sav je život Branka Ćopića, sva njegova uverenja, sve njegove priče i sva literatura jedno sranje. Sem malo Proloma i malo gluvog baruta, i još poneke epizode iz poneke pripovetke.
kao da su svet i čovek tren i kamen.
I ne odnosi se ovo na tebe, prepoznaće se već domaćini kuracverni i kurcoslavni, ne brinem se ja uopšte.

Šta lupaš!?
I prljaš ime i delo Branka Ćopića.
Nije valjda da si rešio da komunjarizam pravdaš delom Branka Ćopića?
Pa da se Branka pitalo - komunjarizam ne bi bio ni začet - a kamoli da bi bio ustrojen faraonluk Faraona Tite.
nepopustljiv nepopustljiv 08:14 25.06.2019

Re: .-.......

anonymous
freehand
Možeš da se valjaš koliko hoćeš, ali ovo je uz tvoj propratni tekst rasizam.

a razumem. Kad kritikuješ celo južnoafričko društvo in toto&kutunjo to je rasiyam. Ali kad kritkuješ samo crnce to je onda crncizam.
Sve mi je jasno, nisi ti tletabis nego meni ponekad popušta pažnja.


"Novi rasizam, za razliku od staroga, ne ističe biološke, nego kult. razlike među skupinama. Kultura se shvaća kao oblik ponašanja, običaj ili način života koji neku skupinu ljudi (»njih«) patologizira, tj. čini manje ljudskom, najčešće »lijenom« i »opasnom«, u odnosu na drugu skupinu (»nas«).

U SAD-u, Australiji, Novom Zelandu i Zapadnoj Europi od 1970-ih javljaju se novi oblici rasne segregacije na tržištu rada i na području stanovanja koji se opravdavaju kult. razlikama. Bijeli neorasisti u SAD-u npr. kult. navike Afroamerikanaca objašnjavaju kao rezultat robovlasništva koje je među Afroamerikancima proizvelo »kulturu neodgovornosti«, promičući lijenost, krađu i sl., pa se segregacija smatra normalnim načinom da se kultura bijelaca od nje zaštiti.

U Zapadnoj Europi novi rasizam dolazi do izražaja u doba gosp. kriza, kada raste popularnost krajnje desnih stranaka, koje se zalažu za zabranu daljnjeg ulaska stranih radnika u zemlju, pa i protjerivanje dijela postojećih useljenika. Također, za razliku od starog rasizma, novi rasizam ne vidi se samo u segregaciji, nego i u asimilaciji od strane dominantne kulture. Općenito, tri su elementa po kojima se može prepoznati novi rasizam.

Prvo, mora postojati dihotomija Mi – Oni. Budući da nastaje rano u razvoju ličnosti, ta dihotomija sama po sebi ne čini dovoljnu osnovu za rasizam, ali mu pridonosi.
Drugi je element umanjivanje važnosti drugoga, o kojem se govori kao o djetetu ili divljaku, dakle kao o nekom tko je tradicionalno zaostao i nerazvijen.

Treći je element novoga rasizma moć kojom se položaj drugoga institucionalno umanjuje, kontrolom pristupa tržištu rada, polit. položajima, obrazovanju i medijima te stanovanju u susjedstvu stanovnici kojega pripadaju skupini Mi. "

Doedukacija. Iz latiničnih izvora.

Free, trebalo bi da shvatiš da nije sramota neke stvari ne znati ili nedovoljno poznavati.
Sporno je kad se neko pokušava predstaviti da zna i ono o čemu pojma nema.

Odlika je to ideološkog uma.
Pa makar se nazivao i - "demokratskim".

Ovo sve stoji - i nije ništa novo.
Đubrad uvek pronađu racionalizaciju da opravdaju izdrkavanje nad drugima.
nepopustljiv nepopustljiv 08:19 25.06.2019

Re: .-.......

deset_slukom
hoochie coochie man

Akcenat je bio na raspoloženju naroda.

Kako se ono konstatuje?
Na izborima, slobodnim.
Jel takvih bilo?
Nije.


Jeste ih bilo. Po treći put - izbori u Beogradu, 1920.

hoochie coochie man

Misliš da nisu bili demokratski, ili šta?

Mislim da su bili lokalni, i jedni jedini u sto godina.
I mislim da je pozivanje na rezultate nekih lokalnih izbora od pre sto godina, jer drugih pobeda nema, u pokušaju da se komunistima obezbedi neki legitimitet smešan pokušaj.


Mislim da je smešniji pokušaj da se "neki lokalni" izbori u Beogradu tretiraju kao da su bili u Svilajncu. Osim toga, na izborima za ustavotvornu skupštinu su bili četvrti, uz veoma tesne razlike u broju glasova. Drugih pobeda nema, jer su otišli u ilegalu, ne svojom voljom. Pitanje je sad - kako se iz ilegale dolazi legitimno na vlast?

Kao što je Račan govorio za HDZ - i komunjare su stranka opasnih namera ... i kao takva opravdano tih dvadesetih godina zabranjena.
Na nesreću - uspeli su da se refrešuju.
Njihov uspon je usrećio Jugoslaviju - do jaja.

Jadna Francuska, Danska, Holandija i Luksembrug koji nisu imali tu sreću da ih komunjare vode u svetlu budućnost.
Jebote!
I onda bi neko trebalo da bude ozbiljan i diskutuje ozbiljno sa komunjarama, nakon toga što je nakarada od toga sistema propala.
Aaaa, da - proizvodili smo vrhunski automobil, fiću - i išli u Makarsku na more.
Jebote - još jednom!
nepopustljiv nepopustljiv 08:24 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Ma mmoja se primedba odnosi na nešto drugo: Sav je život Branka Ćopića, sva njegova uverenja, sve njegove priče i sva literatura jedno sranje.

Ja sam voleo Ježevu Kućicu, a Orlovi Rano Lete sam pročitao dobrovoljno bar 3 puta pošto je meni tada bio dobar eskapistički roman (empirijski, volim žanr), doživljavao sam ga otpr. kao mešavinu Robinzona Krusoa i Dečaka Pavlove Ulice. NEMA NIŠTA DA TE BRINE OD OVOGA PACOV GINE!

Ja sam Bitku u zlatnoj dolini i Doživljaje mačka Toše - pročitao još više puta.
freehand freehand 08:29 25.06.2019

Re: .-.......

nepopustljiv
maksa83
Ma mmoja se primedba odnosi na nešto drugo: Sav je život Branka Ćopića, sva njegova uverenja, sve njegove priče i sva literatura jedno sranje.

Ja sam voleo Ježevu Kućicu, a Orlovi Rano Lete sam pročitao dobrovoljno bar 3 puta pošto je meni tada bio dobar eskapistički roman (empirijski, volim žanr), doživljavao sam ga otpr. kao mešavinu Robinzona Krusoa i Dečaka Pavlove Ulice. NEMA NIŠTA DA TE BRINE OD OVOGA PACOV GINE!

Ja sam Bitku u zlatnoj dolini i Doživljaje mačka Toše - pročitao još više puta.

I zato si - pored mačka Toše - jedini ovlašteni tumač dela i naročito političke misli Branka Ćopića.
Da ti nije negde ispao neki zarez kod onog 151?
nepopustljiv nepopustljiv 08:30 25.06.2019

Re: .-.......

freehand
Free, trebalo bi da shvatiš da nije sramota neke stvari ne znati ili nedovoljno poznavati.
Sporno je kad se neko pokušava predstaviti da zna i ono o čemu pojma nema.

Odlika je to ideološkog uma.
Pa makar se nazivao i - "demokratskim".

Upravo si se odlično opisao. Jer citirano nigde ne govori o nekakvom odnosu prema čitavom drušptvu kao rasizmu. Ni stari rasizam ne poznaje samo boju kože kao dominatan faktor, inače ne bi bilo Hitlerove Arijevštine prema Slovenima. Ali bjašnjavati se sa nadobudnim teletabisom oko očiglednosti jalova je rabota.

Izvini se čoveku!

Zašto ga nazivaš teletabisom?!
nepopustljiv nepopustljiv 09:16 25.06.2019

Re: .-.......

freehand
Ako zatreba, kolega Anonimus će nam izbaciti pokoji citat.

Teško da će. Sad je opet Onanonimus pa se drži Novog rasizma uz Novog vožda. I kao svaki internacionalista anarhista uhvatio se gena i nacije i ne pušta.

Zašto vređaš anonimusa, sprdajući se sa njegovim nikom?!
Strašno!

Izvini se!
nepopustljiv nepopustljiv 09:18 25.06.2019

Re: .-.......

freehand
Ako zatreba, kolega Anonimus će nam izbaciti pokoji citat.

Teško da će. Sad je opet Onanonimus pa se drži Novog rasizma uz Novog vožda. I kao svaki internacionalista anarhista uhvatio se gena i nacije i ne pušta.

Zašto vređaš anonimusa, sprdajući se sa njegovim nikom?!
Strašno!

Izvini se!
Bili Piton Bili Piton 09:19 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Dečaka Pavlove Ulice


Jooooooj tih isplakanih suza dečijih...

U tom smislu, Oskaru Vajldu "Slavuja i ružu" nikada, nikada, nikada neću oprostiti. Kulov.
nepopustljiv nepopustljiv 09:37 25.06.2019

Re: .-.......

vrabac_onaj
maksa83

Ja sam voleo Ježevu Kućicu, a Orlovi Rano Lete sam pročitao dobrovoljno bar 3 puta pošto je meni tada bio dobar eskapistički roman...


I "Slavno vojevanje" kao nastavak!

Nego, što bre pišeš u naslovima sve početna velika slova ko da te nedajbože okupator indoktrinirao?

Jedan je Branko Ćopić!
nepopustljiv nepopustljiv 09:38 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Nego, što bre pišeš u naslovima sve početna velika slova ko da te nedajbože okupator indoktrinirao?

Naprotiv, pišem tako baš u znak otpora захватчикy

Šta je boldovano?
maksa83 maksa83 09:39 25.06.2019

Re: .-.......

Izvini se čoveku!

Zašto ga nazivaš teletabisom?!

Bolje da se izvini tim nedužnim dobroćudnim fiktivnim likovima što ih poredi sa Vučićevim antivakser mentolom.

nepopustljiv nepopustljiv 09:41 25.06.2019

Re: .-.......

pape92


Ako je neko ime još uvek aktivnog političara iz Slovenije poznato širom teritorije koju je obuhvatala Jugoslavija, onda je to Janez Janša. Nažalost, krajem odsmdesetih, početkom devedesetih je bio jako mlad, i eto. Ovo je, kao što je to neko primetio, stranački plakat (kao u Srbiji na primer radikalski). SDS (Janšina stranka) je, sa druge strane, pojedinačno najjača stranka u Sloveniji. Igra na HDZ/Radikalsko (SNS) kartu udaranja u nacionalističke strune koja još uvek ima prolaz i u Sloveniji u formi ksenofobije uperene prema “jugovićima”, kako ovde još zovu čefure, odnosno nas. Ima prolaz u velikom procentu. Ne zaboravimo svetlo pomeranja u Evropi (Orban i Janša su ortaci). Međutim, Janša nikako da pobedi. Pobedio je jednom, kad se Slovenija poput ostatka Evrope survala ekonomski posle kraha (pucanja balona), ali je posle izgubio i za sada ubedljivo gubi od izbora do izbora, odnosno tu je gomila drugih stranaka koje su takve kakve već stranke jesu, ali beskompromisno protiv Janše i ne koriste nacionalističku retoriku. Prave koaliciju, i Janša izvisi.
Naravno, Janšina partija je zlo pod suncem, kao i HDZ, kao i SNS i SPS. Funkcionišu po metodi dizanja prašine. Na prmer, plakat. Korist od ovoga plakata su izvukli tako što su ih mnogi u Sloveniji zbog toga opljunuli. U smislu aman ljudi, dokle više taj pogled unazad od trideset godina; čak se javio baja koji pokušava da uđe u trag tom vojniku sa bilborda, da ga pomogne u tužbi što se koristi njegov lik bez dozvole - tužba koja bi bila presuđena u korist vojnika, bez daljeg. Janševci jedva dočekali takve reakcije, i odgovaraju u stilu “smrt nepatriotama” (ne koriste defakto reč “smrt”, možda na nekom blogu hah, nego plastično opisujem), bagro komunistička, jugonostalgičarska, najzad, zašto oklevati: velikosrpska.
Sad, za razliku od Hrvatske i nešto kompleksnijeg ali u suštini istog modusa operandi u Srbiji, u Sloveniji ovo iako pali, ne pali dovoljno, čak ni (za sada) blizu - i tu je ta razlika. Treba reći i da su, kao i u ostatku EU (sem Hrvatske) glavna meta janševaca izbeglice, a jugonostalgičari/komunjare samo rezervna.

I to je priča iza plakata. Država Slovenija nema ništa sa njim.

Koga još zanima šta se događa u toj stranoj državi?!
nepopustljiv nepopustljiv 09:46 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Izvini se čoveku!

Zašto ga nazivaš teletabisom?!

Bolje da se izvini tim nedužnim dobroćudnim fiktivnim likovima što ih poredi sa Vučićevim antivakser mentolom.


Ko je boldovani?!
Ako je neki bloger - i ti da se izviniš!
Jer - to nije lepo.
maksa83 maksa83 09:48 25.06.2019

Re: .-.......

Ko je boldovani?!
Ako je neki bloger - i ti da se izviniš!

Da mu se izvinim zato što je Vučićev antivakser mentol?

Šašavice jedna mala.
nepopustljiv nepopustljiv 09:50 25.06.2019

Re: .-.......

Srđan Fuchs

Isti slučaj!
pravoslavlje više doživljavam kao deo naše tradicije, kulturnog identiteta, nego što sam zapravo vernik.
Što se sveštenika i njihovog ponašanja tiče, često i meni piče po ganglijama.
No, dozvoljeno im je sve što crkvenim regulacijama nije zabranjeno, pa tako i ovo.


Ni Huči ni ti niste verujući ljudi samim tim, po vašoj totalitarnoj logici nemate prava da upadate u kritiku verujućim ljudima domena vere - a ova situacija jeste ogavno i odvratno davanje legitimiteta jednom notornom banditu. Je l', al' smo mi ljudi demokrate pa vas puštamo da kenjate umesto da vas izbacujemo iz zemlje i sa bloga. To je razlika, duboka i suštinska, između demokratskog, slobodnog; i totalitarnog odnosno shučikučenog, ograničenog vizira, relativizatorskog k crnilu i konsekventno - instalirajućeg crnilo (i privatno i javno).

Srđane, sašio si ovaj post samo tako ... demokratski, slobodno, nadasve tolerantno.
anonymous anonymous 10:06 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83
Izvini se čoveku!

Zašto ga nazivaš teletabisom?!

Bolje da se izvini tim nedužnim dobroćudnim fiktivnim likovima što ih poredi sa Vučićevim antivakser mentolom.



Celebrity, možeš ti i bolje ...
Potrudi se.

A , ustvari i ne moraš....
Horda koja te prati će ti aplaudirati u svakom slučaju.

Idolopoklonički.


niccolo niccolo 10:30 25.06.2019

Re: .-.......

Predrag Brajovic
Korišćenje nepreciznih termina je oduvek bio hroničan problem društva.

Изгледа да се само ја смејем овим форама?

To je zato što su ljudi na blogu svesni značaja korišćenja preciznih termina i kontinuirano se trude da se precizno izražavaju.
alselone alselone 10:36 25.06.2019

Re: .-.......

To je zato što su ljudi na blogu svesni značaja korišćenja preciznih termina i kontinuirano se trude da se precizno izražavaju.

Gluposti .
alselone alselone 10:39 25.06.2019

Re: .-.......

naravno da si u pravu. sve je to konstrukt međunarodne zavere uperene protiv nas tako da mi ne snosimo nikakvu krivicu, niti je bilo ko od nas učestvovao u krvavom građanskom ratu devedesetih. a i ti koji su učestvovali u ratu ono nisu mi već su dovedeni sa strane i zamenili su miroljubive i širokogrude balkanske narode.


nepopustljiv nepopustljiv 11:18 25.06.2019

Re: .-.......

deset_slukom
freehand
sad - kako se iz ilegale dolazi legitimno na vlast?

Revolucijom. Mada pretpostavljam da si mislio na legalnost.


Nisam mislio ništa, ponovio sam reč koju je koristio Huči. U nastojanju da (konačno) raščistim sa ova dva pojma, naišao sam na ovaj primer. Sudeći po njemu, nisam pogrešio ni sa "legitimno". Ispada da su revolucije legitimne, ako nema drugog načina da se uopšte konkuriše za dolazak na vlast. Dakle, one (revolucije) su (valjda) nelegalne, ali legitimne.

Koje radnje su nelegalne ali legitimne?

Primjer: „Komisija je zaključila da je intervencija NATO-a bila nezakonita, ali legitimna radnja. Nezakonita iz razloga što nije imala odobrenje Vijeća za sigurnost UN-a, ali je bila legitimna budući da su svi diplomatski putevi bili iscrpljeni i nije bilo drugog načina za zaustavljanje ubijanja i zvjerstva na Kosovu.“


Koja komisija?
nepopustljiv nepopustljiv 11:22 25.06.2019

Re: .-.......

anonymous
maksa83
Izvini se čoveku!

Zašto ga nazivaš teletabisom?!

Bolje da se izvini tim nedužnim dobroćudnim fiktivnim likovima što ih poredi sa Vučićevim antivakser mentolom.



Celebrity, možeš ti i bolje ...
Potrudi se.

A , ustvari i ne moraš....
Horda koja te prati će ti aplaudirati u svakom slučaju.

Idolopoklonički.



Ko su članovi horde?!
Nikove na sunce - dosta je bilo anonimnosti!
pape92 pape92 11:57 25.06.2019

Re: .-.......

Videti taj bilboard na autoputu nije bio lep osecaj.


Naravno da nije. No taj osećaj, koji ponekad imam kad vidim tako nešto, ili nedajbože zađem po lokalnim komentarima na dr. mr. (društvene mreže) mi je od pomoći da shvatim koliko je ta politika koja skuplja glasače mobilizacijom na odbranu od ljudi koji su tu pored, jer inače propade “narod svoj”, zla. U Srbiji takvu politiku prezirem i glasam protiv nje, no ne osećam se od nje direktno ugroženim. Posredno sigurno, jer nju koriste prevaranti koji državu vode na najužasniji način, i jer je, najzad, sramota da takvi pobeđuju, šta god ko mislio, kolektivna, makar to bilo i iracionalno misliti (uostalom, ignorišimo ovo - mene je sramota, ostanimo na tome).
No u Sloveniji me nije bilo sramota ono kad je Janša bio na vlasti (mnoge Slovence jeste). Ali mi nije prijatno da budem direktna meta političke strategije nacionalista, čak ni partije koja nije na vlasti.
Ipak, iako više od trećine naseda na tu strategiju, dve trećine ne, pa je život sa te strane ipak miran. Da ne dužim. Treba se makar samo po komentarima braniti od retorike koja insuinira odbranu od sopstvenih građana, bili to “jugonostalgičari”, “komunjare” ili “Šiptari” i tako dalje, kad god je u pitanju generalizacija ili, što kaže stara srpska reč, inputacija. Napadnuti će se osećati bolje kad pročitaju da ih neko brani. (Naravno, neki određeni građanin može zaista biti opasan po na primer funkcionisanje i izgled grada, na primer Vesić, pa za lična imena treba gledati od slučaja do slučaja).

Što se tiče glavnog toka razmene mišljenja kroz ove komentare. (Kakav smo to narod - pod tim podrazumevam građane Srbije, ne zaboravljajući da veliku većinu čine Srbii). Ako smo na političku strategju odbrane od neprijatelja (tzv negativnu kampanju) pali, onda moramo da priznamo i da smo takvom padu skloni.
nepopustljiv nepopustljiv 12:03 25.06.2019

Re: .-.......

pape92
Videti taj bilboard na autoputu nije bio lep osecaj.


Naravno da nije. No taj osećaj, koji ponekad imam kad vidim tako nešto, ili nedajbože zađem po lokalnim komentarima na dr. mr. (društvene mreže) mi je od pomoći da shvatim koliko je ta politika koja skuplja glasače mobilizacijom na odbranu od ljudi koji su tu pored, jer inače propade “narod svoj”, zla. U Srbiji takvu politiku prezirem i glasam protiv nje, no ne osećam se od nje direktno ugroženim. Posredno sigurno, jer nju koriste prevaranti koji državu vode na najužasniji način, i jer je, najzad, sramota da takvi pobeđuju, šta god ko mislio, kolektivna, makar to bilo i iracionalno misliti (uostalom, ignorišimo ovo - mene je sramota, ostanimo na tome).
No u Sloveniji me nije bilo sramota ono kad je Janša bio na vlasti (mnoge Slovence jeste). Ali mi nije prijatno da budem direktna meta političke strategije nacionalista, čak ni partije koja nije na vlasti.
Ipak, iako više od trećine naseda na tu strategiju, dve trećine ne, pa je život sa te strane ipak miran. Da ne dužim. Treba se makar samo po komentarima braniti od retorike koja insuinira odbranu od sopstvenih građana, bili to “jugonostalgičari”, “komunjare” ili “Šiptari” i tako dalje, kad god je u pitanju generalizacija ili, što kaže stara srpska reč, inputacija. Napadnuti će se osećati bolje kad pročitaju da ih neko brani. (Naravno, neki određeni građanin može zaista biti opasan po na primer funkcionisanje i izgled grada, na primer Vesić, pa za lična imena treba gledati od slučaja do slučaja).

Što se tiče glavnog toka razmene mišljenja kroz ove komentare. (Kakav smo to narod - pod tim podrazumevam građane Srbije, ne zaboravljajući da veliku većinu čine Srbii). Ako smo na političku strategju odbrane od neprijatelja (tzv negativnu kampanju) pali, onda moramo da priznamo i da smo takvom padu skloni.

Boldovano - protivnik sam svake generalizacije!
No - to ne isključuje da se komunjarama to i kaže.
Ko nije komunjara - na njega se (i) ne odnosi.
anonymous anonymous 12:14 25.06.2019

Re: .-.......

nepopustljiv
anonymous
maksa83
Izvini se čoveku!

Zašto ga nazivaš teletabisom?!

Bolje da se izvini tim nedužnim dobroćudnim fiktivnim likovima što ih poredi sa Vučićevim antivakser mentolom.



Celebrity, možeš ti i bolje ...
Potrudi se.

A , ustvari i ne moraš....
Horda koja te prati će ti aplaudirati u svakom slučaju.

Idolopoklonički.



Ko su članovi horde?!
Nikove na sunce - dosta je bilo anonimnosti!


Hordu kao najniži oblik društvene organizacije čine svi oni koji bezpogovorno prate vođu horde i njegovu neupitnu doktrinu, brane ga i kad jeste i kad nije u pravu, kao što i napadaju nečlanove horde bez obzira na ispravnost njihovih stavova, mišljenja, gestova...

Članovi horde deluju anonimno, u grupi, retko kada se suprotstavljaju nečlanovima direktno, jedan na jedan, a gotovo i da nikada nemaju argumenata za svoje stavove.

Samo etikete, diskvalifikacije, agresija, mržnja... predstavljaju modus njihovog delovanja.
niccolo niccolo 12:45 25.06.2019

Re: .-.......

alselone
To je zato što su ljudi na blogu svesni značaja korišćenja preciznih termina i kontinuirano se trude da se precizno izražavaju.

Gluposti .

Eto vidiš. Ovde bi bio potpuno pogrešno staviti "M'da" i kolega je to lepo primetio i precizno se izrazio...
nepopustljiv nepopustljiv 13:24 25.06.2019

Re: .-.......

niccolo
alselone
To je zato što su ljudi na blogu svesni značaja korišćenja preciznih termina i kontinuirano se trude da se precizno izražavaju.

Gluposti .

Eto vidiš. Ovde bi bio potpuno pogrešno staviti "M'da" i kolega je to lepo primetio i precizno se izrazio...

Сагласан !
Lepo je kada imaš istančan i gradiran logički aparat.
Pohvalno.
nepopustljiv nepopustljiv 13:29 25.06.2019

Re: .-.......

anonymous
nepopustljiv
anonymous
maksa83
Izvini se čoveku!

Zašto ga nazivaš teletabisom?!

Bolje da se izvini tim nedužnim dobroćudnim fiktivnim likovima što ih poredi sa Vučićevim antivakser mentolom.



Celebrity, možeš ti i bolje ...
Potrudi se.

A , ustvari i ne moraš....
Horda koja te prati će ti aplaudirati u svakom slučaju.

Idolopoklonički.



Ko su članovi horde?!
Nikove na sunce - dosta je bilo anonimnosti!


Hordu kao najniži oblik društvene organizacije čine svi oni koji bezpogovorno prate vođu horde i njegovu neupitnu doktrinu, brane ga i kad jeste i kad nije u pravu, kao što i napadaju nečlanove horde bez obzira na ispravnost njihovih stavova, mišljenja, gestova...

Članovi horde deluju anonimno, u grupi, retko kada se suprotstavljaju nečlanovima direktno, jedan na jedan, a gotovo i da nikada nemaju argumenata za svoje stavove.

Samo etikete, diskvalifikacije, agresija, mržnja... predstavljaju modus njihovog delovanja.

Ja sam tu na pola puta da budem član horde.
Na pola puta - zato što sam neposlušan.
Druga polovica - zbog toga što najčešće pogledam ko je napisao - a potom šta.
Mrsitelji mogu da napišu bilo šta (veličanstveno) - šta da im radim.
A neki dobri ljudi - mogu da napišu samo jedno slovo.
Bilo koje.
pape92 pape92 13:35 25.06.2019

Re: .-.......

Boldovano - protivnik sam svake generalizacije!
No - to ne isključuje da se komunjarama to i kaže.
Ko nije komunjara - na njega se (i) ne odnosi.


Boldovano - hvala i za toliko. Ali ko je, osoba sa kakvim stavovima, “komunjara”? Što je pogrdan naziv za komunistu, ili nije? Ako jeste, ko je u današnjem društvu komunista? Onaj ko se zalaže za diktaturu proleterijata bio bi automatski odgovor, indukovan na časovima marksizma. Ima li takvih? Ako se etiketa “komunjara” odlepila od značenja “komunista”, šta onda danas znači?
U Sloveniji se ta reč (komunjara) upotrebljava od strane Janšinih glasača, pri čemu su komunjare svi koji ga (Janšu) izlažu kritici zbog stavova vezanih za Drugi svetski rat, mada zapravo se tu misli na sve koji ne glasaju za njega i par manjih “nacional-nešto” stranaka. Takođe, postoji stranka “Levica”, i koja se barem formalno, manje aktivno, zalaže za izlazak Slovenije iz NATO (svi znaju da je to utopija), koja je deo podrške vladajućoj koaliciji. Njeni članovi i glasači (oko 7%) su takođe “komunjare”, mada se ne zalažu za diktaturu proleterijata, nego za ono što se zove socijalna država (da ne ulazimo u detale ove odrednice). Dakle, u Sloveniji “komunjara” ima stavove vezane za aktualnu politiku, ne samo stavove o JBT ili Drugom svetskom ratu.
U Srbiji se za Drugi svetski rat češće koristi reč “partizani” (i naravno “četnici”), dok je “komunjara” odrednica uperena prema onima koji, u ma kom kontekstu, govore afirmativno o Brozu - toliko znam i sam. Kako glasi pitanje, pita već nestrpljivi sagovornik? Da li postoji neka osobina “komunjare” koja ga kao “komunjaru” određuje ne zbog stavova o prošlim vremenima, nego zbog neke opredeljenosti kada je u pitanju današnjica?
aureus aureus 14:05 25.06.2019

Re: .-.......

nepopustljiv
Boldovano - protivnik sam svake generalizacije!

Ja nisam. Naprotiv, bez generalizacija ne bismo razvili nijednu prirodnu ni društvenu nauku, niti bismo bili u stanju išta da kažemo.
Bez generalizacije, Čarli, kojoj se ti protiviš, ti ne bi bio u stanju da kažeš nešto tipa da "Srbi ne negiraju svoje zločine jer Srbi nisu pičke".
U toj tvrdnji su dvije generalizacije:
1) Srbi ne negiraju svoje zločine,
2) Srbi nisu pičke.

Ono što mene zanima jeste samo da li se u nekom konkretnom slučaju može izvršiti iole smislena generalizacija i da li je ona u dovoljnoj mjeri tačna. Postoje, naime, i netačne generalizacije.
Netačna generalizacija je da su Pigmeji visok narod. (S druge strane, tačna generalizacija je da su nizak narod. Izuzeci i određen procenat dugajlija su uračunati i ne kvare generalizaciju.)
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:06 25.06.2019

Re: .-.......

maksa83

U društvima sa manje novca ćeš uočiti istu patologiju koja je ovde krenula da buja - korupciju, odsustvo poštovanja zakona, cenzuru, medijsku i svaku drugu opresiju i sl.


Sve ovo ima i u bogatim drustvima, samo se drugacije naziva.
Lobiranje je valjda visokotehnoloska aktivnost koja pomaze da oni koji odlucuju donesu odluke u korist drustva a ne u korist nekih zainteresovanih koropracija i kartela.
Angazovanje brojnih advokata da protumace jednu rijec koja ce neku odluku sa jedne strane zakona prebaciti na drugu sa objasnjenjem da pravda i pravo nisu isto.
Zasto ti je potrebna cenzura kad po principu ekonomskih sloboda zainteresovani mogu biti vlasnici svih uticajnih medija pa samim ti i birati ko ce slobodno pisati i govoriti po tim medijima.
pape92 pape92 14:08 25.06.2019

Re: .-.......

@aureus

Precizno. I tačno.
U kontekstu je, ipak, donekle jasno da se pod “generalizacija” misli “netačna generalizacija”.
aureus aureus 14:10 25.06.2019

Re: .-.......

anonymous

Dobro si zaključio Zlaćani.

I takvi, ...i ovakvi ... i onakvi ...

Ljudi !

Koje je demokratija učinila jednakim.

Ili se, možda, treba ratosiljati - demokratije ?

A ne - demokratije nek se ratosiljaju ovi što misle da je ona šarena laža, ima ih na blogu, da ne pominjem ko su.
Ja bih ipak da zadržim demokratiju jer u njoj nisam u obavezi da po glavi mazim neznalice, a dozvoljeno mi je da raspalim ne samo po političarima već i po onima što prodaju SVILJ(Љ)E.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana