Religija

Mantijaška prostitucija...

Filip Mladenović RSS / 23.06.2019. u 01:06

Taman pomisliš da je dno dna proslava pod šatrom rodjendana jednog od tabloidnog smeća, kome su prisustvovali premijerka Srbije i jedan od ministara iz njene vlade, kad otvori se crna rupa u tom dnu dna:

Nastaviće se, tj. produbiće se...

 



Komentari (645)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nepopustljiv nepopustljiv 19:34 25.06.2019

Re: Filipe

maksa83
Nego tedo nešto da kažem koliko je zapravo na internetu pogrešno nametati državu odakle si. Na tom starom sajtu gde sam igrao (chess.com) tamo pored imena stoji zastavica države

To mene nervira kod onog 8 Ball Poola koji igram, prikači ti zastavicu sam po geolokaciji, ali ne odakle si se registrovao nego proverava povremeno i promeni, ali ne baš u realnom vremenu nego u nekim razmacima. Tako sam i prošle i ove zime postao Hrvat zato što me geolocirao u onom motelu pored Zagreba gde prespavam kad idem na skijanje. Nedelju dana sam bio Hrvat, u pičku lepu materinu kad moram tako da kažem. Znaš kakav je to osećaj? Hrvat jebote, a nit luk jeo nit luk mirisao.

P.S. HBOGO na telefonu mi je ostao zakucan na rumunski (valjda?) jezik zato što sam ga nehotice aktivirao na onoj benzinskoj pumpi posle Novog Sada. Ne umem da ga vratim na srpski, ništa ne pomaže, ali se ne nerviram pošto ne gledam stvari na telefonu.

P.P.S. Ovo je malo tužno, imamo u klubu SRBIJA (8 Ball Pool) jednog momka iz Gračanice koji nam se izvinjavao zato što ima albansku zastavu. Pazi, ne zastavu Kosova, nego baš Albanije, pošto im oni prodaju Internet.

Kažu oni što su još njihovi stari preverili - da, po predanju, taj osećaj generacijama golica.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:36 25.06.2019

Re: Filipe

predatortz
Dakle, srpski nacisti su tokom režiranog rata u BiH ubijali svoje sunarodnike, koji su par vekova ranije prihvatili islam


Kako je tvoj svet jednostavan!



Tako piše u Bibliji: Bog načini svet jednostavnim, ali ljudi počeše da spletkare...
alselone alselone 19:47 25.06.2019

Re: Filipe

Tako piše u Bibliji: Bog načini svet jednostavnim, ali ljudi počeše da spletkare...


Au brate.

Šta nisam čito, stari i novi zavet, sveto pismo, kule stražara, nostradamusa, tarabiće...
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:51 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man

Kreni od Bakira.


Što je naluđe on i jeste Srbin poreklom. I to Šumadinac.
Kakva Bosna, kakvi bakrači...

alselone alselone 19:54 25.06.2019

Re: Filipe

Ne znam. Možda i nije rumunski, možda je neki rusinski, nemam pojma.

Brate kojis ti Rumun.
angie01 angie01 20:15 25.06.2019

Re: Filipe

U Torontu sam upoznala izbeglice iz Sarajeva, Srbe, Muslimane, Hrvate- koji se tamo druze i svi pricaju istu pricu o strahoti u opkoljenom gradu, bez struje, vode i osnovnih sredstava za zivot, ali zato konstantnom mogucnoscu da se taj zivot izgubi- ti stanovnik grada, civil, svakodnevno zivis kao ziva meta, jer su neki bolesnici imali plan o otimanju teritorije, savrseni ratni plan, kako se taj uzas uvde sa ponosom naziva....zbog koga su podignute i optuznice u Hagu, jer je ta opsada bila zlocin, stradalo je vise od 11 000 gradjana, od kojih su 1600 bila deca.

Drugarica je pricala, kako je upokusaju da iz grada izadje, autobus u kome je bila zaustavljen na izlazu, da bi kontrola usla i proverila da li su samo Srbi u njemu, kako je jedino i moglo da se napusti grad, a ona je bila Muslimanka.
I desi se da je medju kontrolorima bio i njen drug iz gimnazije i ona se izbezumljena vec pitala sta ce biti, jer prosto nije bila moguca prica o nekom skrivanju nacionalnog identiteta, koji se jedino brojao,...i desi se da je drug nije odao i tako je ziva stigla u Kanadu,...sada udata za Srbina, sa kojim ima dve devojcice- ne zele nikada vise da se vrate, jer su oboje izgubili najblize u tom uzasu.

Meni su u Sarajevu stradali clanovi porodice i prijatelji, obicni ljudi, gradjani, civili, koji nikakve veze sa necijim interesima nisu imali.

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:20 25.06.2019

Re: Filipe

vrabac_onaj
hoochie coochie man

Kreni od Bakira.


Što je naluđe on i jeste Srbin poreklom. I to Šumadinac.
Kakva Bosna, kakvi bakrači...



Iz Smedereva!
jadragoljub jadragoljub 20:22 25.06.2019

Re: Filipe

vrabac_onaj
hoochie coochie man

Kreni od Bakira.


Što je naluđe on i jeste Srbin poreklom. I to Šumadinac.
Kakva Bosna, kakvi bakrači...


ja čuo beograđanin, eh ti beogradžani
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 25.06.2019

Re: Filipe

vrabac_onaj
hoochie coochie man

Kreni od Bakira.


Što je naluđe on i jeste Srbin poreklom. I to Šumadinac.
Kakva Bosna, kakvi bakrači...



Toga sam se i setio, zato sam njega i pomenuo :)
Isprozivao ga jednom Jusufspahić da su Izetbegovići jedna o retkih porodica koje imaju dužu beogradsku tradiciju od njih, Jusufspahića.
alselone alselone 20:26 25.06.2019

Re: Filipe

U Torontu sam upoznala izbeglice iz Sarajeva


RAt je bio strašan i priče iz Sarajeva su verujem bile straše. Da li si za sve ove godine posle rata upoznala nekog od stradalih Srba iz mnogobrojnih spaljenih gradova i sela, masakriranih, zlostavljanih, silovanih i tako dalje? Iskreno te pitam.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:27 25.06.2019

Re: Filipe

jadragoljub
vrabac_onaj
hoochie coochie man

Kreni od Bakira.


Što je naluđe on i jeste Srbin poreklom. I to Šumadinac.
Kakva Bosna, kakvi bakrači...


ja čuo beograđanin, eh ti beogradžani


Pa to i nije u koliziji. Najveći grad u Šumadiji nije Kragujevac, kako mnogi pogrešno smatraju već Beograd. A čak i po daljem poreklu je opet Šumadinac pošto je Smederevo isto u Šumadiji.
Severna granica Šumadije su Sava i Dunav a istočna Velika Morava.
jadragoljub jadragoljub 20:39 25.06.2019

Re: Filipe

alselone
U Torontu sam upoznala izbeglice iz Sarajeva


RAt je bio strašan i priče iz Sarajeva su verujem bile straše. Da li si za sve ove godine posle rata upoznala nekog od stradalih Srba iz mnogobrojnih spaljenih gradova i sela, masakriranih, zlostavljanih, silovanih i tako dalje? Iskreno te pitam.

e to je pitanje na koje se svi spotaknu.
i što se tiče sarajeva, ja sam par puta na blogu pitao a gde su sad srbi u sarajevu, ono priča se o ovim onim al se srbi ne pominju, ko da ih nema, isto važi i za celu bosansku federaciju. niko mi nije odgovorio, ignorancija par exelans.

eto da fuš nije spomenuo ja ne bih ni znao da ima još srba u mostaru.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:49 25.06.2019

Re: Filipe

alselone
U Torontu sam upoznala izbeglice iz Sarajeva


RAt je bio strašan i priče iz Sarajeva su verujem bile straše. Da li si za sve ove godine posle rata upoznala nekog od stradalih Srba iz mnogobrojnih spaljenih gradova i sela, masakriranih, zlostavljanih, silovanih i tako dalje? Iskreno te pitam.


Žrtve 44 meseca duge opsade Sarajeva su pripadnici svih nacionalnosti u BiH, kao i oni koji su se izjašnjavali kao Jugosloveni.

I NIKADA ne zaboravite, prva žrtva zločinačkog režima Slobodana Miloševića je bio 18-godišnji učenik Branivoj Milinović, Srbin, Beogradjanin, koga je milicija mučki ubila 9. marta 1991. godine na raskrsnici ulica Kneza Miloša i Maršala Tita, kasnije Srpskih vladara...
angie01 angie01 20:51 25.06.2019

Re: Filipe

Da li si za sve ove godine posle rata upoznala nekog od stradalih Srba iz mnogobrojnih spaljenih gradova i sela, masakriranih, zlostavljanih, silovanih i tako dalje? Iskreno te pitam.


ne znam sta me tacno pitas, ni zasto je to bitno u momentu postavljanja mog komentara o Sarajevu- u mom kraju zive mnogi koji su dosli iz raznih krajeva bivse zemlje i svi o tom ratu pricaju sve najgore i da nije ni trebalo da se dogodi,... neki iz Dalmacije, jos uvek tamo imaju kuce i odlaze svakog leta...ne znam nikog sa pricom od toga sto si nabrojao- prosto niko nije izasao sa tako necim,...znam jednu zenu koja je ostala bez sina, koga su dobrovoljno regrutovali.
jadragoljub jadragoljub 20:51 25.06.2019

Re: Filipe

Filip Mladenović
alselone
U Torontu sam upoznala izbeglice iz Sarajeva


RAt je bio strašan i priče iz Sarajeva su verujem bile straše. Da li si za sve ove godine posle rata upoznala nekog od stradalih Srba iz mnogobrojnih spaljenih gradova i sela, masakriranih, zlostavljanih, silovanih i tako dalje? Iskreno te pitam.


Žrtve 44 meseca duge opsade Sarajeva su pripadnici svih nacionalnosti u BiH, kao i oni koji su se izjašnjavali kao Jugosloveni.

I NIKADA ne zaboravite, prva žrtva zločinačkog režima Slobodana Miloševića je bio 18-godišnji učenik Branivoj Milinović, Srbin, Beogradjanin, koga je milicija mučki ubila 9. marta 1991. godine na raskrsnici ulica Kneza Miloša i Maršala Tita, kasnije Srpskih vladara...

okej
a gde su srbi sad u federaciji, niko ih više ne spominje, izgleda ih više nema il se prelazi preko toga da uopšte tamo postoje neki srbi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 25.06.2019

Re: Filipe

I NIKADA ne zaboravite, prva žrtva zločinačkog režima Slobodana Miloševića je bio 18-godišnji učenik Branivoj Milinović, Srbin, Beogradjanin,


A kako se zvala prva žrtva rata u Bosni?
Ono, ko je pucao, ko poginuo?
Mislim, kad već banalizuješ stvari....
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 25.06.2019

Re: Filipe

.znam jednu zenu koja je ostala bez sina, koga su dobrovoljno regrutovali.


Aha, opet Srbi krivi :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:59 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
.znam jednu zenu koja je ostala bez sina, koga su dobrovoljno regrutovali.


Aha, opet Srbi krivi :)


Nisu Srbi krivi, već srpski nacisti: neki od njih su osudjeni pred Haškim Tribunalom, a neki pred ovdašnjim sudom za ratne zločine!

Zašto je teško priznati tako jednostavnu činjenicu!?

I zar je teško zaključiti da je zločinački režim Slobodana Miloševića sve započeo i čak bio spreman da ubija i Srbe, što se desilo 9. marta 1991, kada režirani rat u ex YU još nije ni počeo?
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:00 25.06.2019

Re: Filipe

angie01
Da li si za sve ove godine posle rata upoznala nekog od stradalih Srba iz mnogobrojnih spaljenih gradova i sela, masakriranih, zlostavljanih, silovanih i tako dalje? Iskreno te pitam.


ne znam sta me tacno pitas, ni zasto je to bitno u momentu postavljanja mog komentara o Sarajevu- u mom kraju zive mnogi koji su dosli iz raznih krajeva bivse zemlje i svi o tom ratu pricaju sve najgore i da nije ni trebalo da se dogodi,... neki iz Dalmacije, jos uvek tamo imaju kuce i odlaze svakog leta...ne znam nikog sa pricom od toga sto si nabrojao- prosto niko nije izasao sa tako necim,...znam jednu zenu koja je ostala bez sina, koga su dobrovoljno regrutovali.


Evo Endži da ti pomognem sa jednim konkretnijim primerom.
Deda-strica moje žene su našli pred kućom. Tačnije tamo mu je bio ostatak tela. Glavu su mu pronašli trijes metara dole u potoku.
Čovek je tada bio u poznim sedamdesetim i nije se dotakao oružja od Drugog svetskog rata. A u tom ratu je bio partizan i prošao sve one Neretve i Sutjeske. Dakle nije bio četnik pa da se kaže da je u pitanju ta linija osvete.
angie01 angie01 21:10 25.06.2019

Re: Filipe

Evo Endži da ti pomognem sa jednim konkretnijim primerom.


nemoj ti meni da pomazes- jer onaj moj komentar na koji ste sada skocili na mene, ima veze sa hvalospevima tog uzasa- koje vdim, nikome nisu zasmetali, ali zato postoji potreba da se on ( moj komentar) potre nekim drugim uzasima-gde sam ja i protiv jednih i protiv drugih, jer nemam interes, zbog koga bi mi bio prihvatljiv i jedan od njih.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:12 25.06.2019

Re: Filipe

Evo još jednog primera - likvidacija 27 Romkinja i Roma iz sela Skočić kod Zvornika:

U petak, 6. jula 2018. u beogradskom Medija centru održana je konferencija za štampu "Predstavljanje toka sudskog postupka u predmetu Skočić od 2010. godine do danas". Tokom konferencije prezentovani su osnovni nalazi i nedostaci presude Apelacionog suda u Beogradu, kao i glavni problemi u procesuiranju kompleksnih predmeta ratnih zločina pred sudovima u Srbiji.

Govorili su Ivana Žanić, koordinatorka pravnog tima Fonda za humnitarno pravo, Marina Kljaić, punomoćnica oštećenog Zije Ribića i Zijo Ribić, koji je kao osmogodišnjak preživeo streljanje 27 Romkinja i Roma u Hamzićima od strane pripadnika jedinice "Simini četnici". Počinioci ovog ratnog zločina su presudom Apelacionog suda sa potpisom sudije Siniše Važića oslobodjeni!

Apelacioni sud u Beogradu potvrdio je oslobađajuću presudu protiv pripadnika jedinice "Simini četnici" za rušenje džamije i za ubistvo 27 romskih civila u selu Skočić kod Zvornika, u Bosni i Hercegovini, jula 1992. godine. U odnosu na Zorana Alića, Zorana Đurđevića i Tomislava Gavrića Apelacioni sud je preinačio oslobađajuću presudu i osudio ih je zbog nečovečnog postupanja, narušavanja telesnog integriteta, seksualnog ponižavanja i silovanja zaštićenih svedokinja. Dakle, ne i za ratni zločin ubijanja civila!!! Gavrić i Đurđević osuđeni su na kazne zatvora od po 10 godina, dok je Alić osuđen na šestogodišnju zatvorsku kaznu. Pet godina ranije, 22. februara 2013, Odeljenje za ratne zločine Višeg suda osudilo je sedmoro pripadnika paravojne grupe "Simini četnici" na zatvorske kazne u trajanju od dve do 20 godina, za ratni zločin protiv civilnog stanovništva u selima zvorničke opštine tokom 1992. i 1993. godine. Presuda je doneta za ratni zločin protiv civila u selima Skočić, Malešić, Klisa, Petkovci i Drinjača. Sedmočlana grupa osuđena je na ukupno 73 godina zatvora, od čega Damir Bogdanović na zatvorsku kaznu u trajanju od dve godine, Zoran Stojanović na 20, Tomislav Gavrić 10, Đorđe Šević pet, Zoran Alić 10, Zoran Đurđević 20 i Dragana Đekić na pet godina.

Za tako težak zločin kao što je ubistvo 27 romskih civila, među kojima je bilo i devetoro dece i jedna trudnica, nijedan od pripadnika jedinice "Simini četnici" nije osuđen.U prvostepenoj presudi Viši sud u Beogradu utvrdio je da su pripadnici jedinice "Simini četnici" 12. jula 1992. godine po dolasku u Skočić prvo eksplozivom srušili seosku džamiju, a zatim u jednu kuću skupili sve meštane Rome koje su zatekli u selu, među kojima je bilo dece, žena i odraslih muškaraca. Od njih su oduzeli i prisvojili vredne stvari, a zatim su ih tukli rukama, nogama, kundacima pušaka i drugim predmetima, pri čemu su Arifa Nuhanovića ubili. U isto vreme, pojedini pripadnici jedinice su silovali tri zaštićene svedokinje, a zatim su sve kamionom odvezli do sela Malešić, gde su zaštićene svedokinje izdvojili i sproveli ih u kuće u kojima su bili smešteni pripadnici jedinice. Dve od njih 3 su bile maloletnice, 13 i 15 godina!!!

Nakon toga su preostale Rome odvezli do jame na mestu zvanom Hamzići u blizini sela Šetići, gde su ih ubijali i bacali u jamu, u koju su na kraju bacili bombu. Tom prilikom ubili su 27 romskih civila. Tri zaštićene svedokinje držane su nekoliko meseci kao robinje "Siminih četnika", tokom kojih su ih silovali, tukli, ponižavali i primoravali da služe pripadnike jedinice.

Nacionalni savet romske nacionalne manjine i nevladina organizacija "Romski centar za strategiju, razvoj i demokratiju" najavili su da će uskoro podneti tužbu protiv Srbije pred Evropskim sudom za ljudska prava u Strazburu zbog presude, kojom je oslobođeno šest bivših pripadnika jedinice "Simini četnici" za ubistva 27 romskih civila u selu Skočić u BiH jula 1992. godine. - Srbija je tolerisala težak ratni zločin, koji su izvršili državljani Srbije pod uniformom i oružjem koje su im dali tadašnja Jugoslovenska narodna armija (JNA), Vojska Republike Srpske i Ministarstvo unutrašnjih poslova (MUP) Srbije - najavili su iz Nacionalnog saveta romske nacionalne manjine. Agencija BETA prenosi da su oni uputili otvoreno pismo, najavljujući tužbu, Predsedniku Srbije, premijerki i ministru pravde, kao i OEBS-u, te nekolicini drugih međunarodnih organizacija. U otvorenom pismu navode da je ova presuda "skandalozna" i da su njom "poniženi svi Romi, a posebno oni koji su preživeli masakr". Dodali su da će takva presuda značajno uticati na stav pripadnika romske populacije prema državi i doprineti povećanju tenzija i jaza između Srba i Roma.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 25.06.2019

Re: Filipe

Nisu Srbi krivi, već srpski nacisti:


A muslimanski nacisti?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:18 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
Nisu Srbi krivi, već srpski nacisti:


A muslimanski nacisti?


I muslimanski, i hrvatski i albanski nacisti, sa IMENOM i PREZIMENOM!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 25.06.2019

Re: Filipe

I muslimanski, i hrvatski i albanski nacisti


A što to uvek tako ne govoriš nego skoro isključivo pričaš o srpskim?
I ne odgovori mi na pitanje, koje prvi stardao, a ko pucao u ratu u Bosni?
predatortz predatortz 21:24 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
Nisu Srbi krivi, već srpski nacisti:


A muslimanski nacisti?


Mislim da radiš uzaludan posao.
Ne postoje srpske žrtve. Postoje ubijeni Srbi koji su tako završili jer su srpski nacisti skrivili sve, pa su ta ubistva prihvatljiva.
Kada su Šiptari ubijali po Kosovu početkom osamdesetih, činili su jer su tačno znali šta će Milošević raditi devedesetih.
Kada ja Alija, sedamdesetih pisao Deklaraciju i zagovarao "politički islam" u Bosni, radio je to zbog Miloševića, četnika i velikosrba.
Patriotska liga je osnovana u SFRJ da širi bratstvo-jedinstvo, a Alija je postrojavao mudžahedine koji su došli da se bore za građansku BiH.

Sve je tako jednostavno.
jadragoljub jadragoljub 21:25 25.06.2019

Re: Filipe

виш алсе, нема одговор на питанје шта се десило са србима у бос. федерацију. испарили изгледа.

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:30 25.06.2019

Re: Filipe

predatortz
hoochie coochie man
Nisu Srbi krivi, već srpski nacisti:


A muslimanski nacisti?


Mislim da radiš uzaludan posao.
Ne postoje srpske žrtve. Postoje ubijeni Srbi koji su tako završili jer su srpski nacisti skrivili sve, pa su ta ubistva prihvatljiva.
Kada su Šiptari ubijali po Kosovu početkom osamdesetih, činili su jer su tačno znali šta će Milošević raditi devedesetih.
Kada ja Alija, sedamdesetih pisao Deklaraciju i zagovarao "politički islam" u Bosni, radio je to zbog Miloševića, četnika i velikosrba.
Patriotska liga je osnovana u SFRJ da širi bratstvo-jedinstvo, a Alija je pistrojavao mudžahedine koji su došli da se bore za građansku BiH.

Sve je tako jednostavno.


Kao novinar i kao Beogradjanin bio sam neposredni svedok uspona Miloševića, njegovog zločinačkog režima, koji je kao i svi takvi režimi završio tamo gde mu je mesto - na djubrištu istorije!

Njegov monstruozni dogovor sa ratnim zločincem Franjom Tudjmanom o podeli BiH i režirani rat, koji je poslužio samo kao dimna zavesa, tj. paravan za besomučnu pljačku državne imovine i društvenog bogatstva, najveća su istorijska perverzija balkanskih prostora!
vcucko vcucko 21:32 25.06.2019

Re: Filipe

Filip Mladenović
Niko ne spori da su danas i ovde Bošnjakinje i Bošnjaci potomci više naroda. Medjutim, u većini se radi o Srpkinjama i Srbima, koji su zbog različitih razloga i svakojakih motiva prihvatili islam tokom osmanlijske vladavine Bosnom.

Analogno tome...
Bilo je i za one okupacije 40-ih Srba, koji su zbog razlicitih razloga i svakojakih motiva prihvatili nacizam. Znaci sad bi trebalo voditi racuna da neka losa rijec ili nedobog djelo ne povrijede tanana osjecanja njihovog potomstva
Mislim o veoma slicnim stvarima je rijec. A eventualno negiranje te slicnosti samo bi otvorilo pitanje elementarnog razumijevanja pojmova vjera i nacizam
aureus aureus 21:34 25.06.2019

Re: Filipe

Filip Mladenović

Njegov monstruozni dogovor sa ratnim zločincem Franjom Tudjmanom o podeli BiH i režirani rat, koji je poslužio samo kao dimna zavesa, tj. paravan za besomučnu pljačku državne imovine i društvenog bogatstva, najveća su istorijska perverzija balkanskih prostora!

Po meni nisu. Cijenim da je dolazak Turaka bio gori.
predatortz predatortz 21:42 25.06.2019

Re: Filipe

Njegov monstruozni dogovor sa ratnim zločincem Franjom Tudjmanom o podeli BiH i režirani rat,


Čoveče, te tvoje mitske Sarajlije, te div-žrtve, su glasale za čoveka koji je zagovarao uvođenje i radio na uvođenju političkog islama u BiH, u SFRJ, u Evropi, sedamdesetih godina 20. veka. Birali su ekstremistu koji je u Evropu doveo džihad, doveo one koji su učestvovali u svim terorističkim napadima od Njujorka, do Pariza i Španije. Sve sa BiH pasošima dobijenim u ratu. Ti islamisti su u Sarajevu silovali do smrti dvanaestogodišnju devojčicu, pa je jedan pokajnik dao izjavu kako eto on nije "jer je mala umrla pre njegovog reda". Sarajevski Srbi su završili pod naslagama đubreta na gradskoj deponiji, a iz Sarajeva je proterano onoliko Srba koliko Kragujevac ima stanovnika.

Ne znam koji su tvoji motivi da godinama guraš jednostranu priču, čineći to kao da smo svi mi ovde debili.
Koji god da ti je motiv, radiš to prilježnije od sarajevskih ratnih propagandista. I oni priznaju da su se desili neki zločini nad Srbima, pa makar i svaki stoti, a ti i još neki verglate svoju priču koja je toliko jednostrana da je to degutantno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 25.06.2019

Re: Filipe

Sve je tako jednostavno.


Ma jasno, evo Filip to u jednoj rečenici objasni, dva čoveka se dogovorila, režirali rat, i krenulo.
Ništa jednostavnije.

I pazi, siguran sam da on nikakve dileme oko toga nema.

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:45 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
I muslimanski, i hrvatski i albanski nacisti


A što to uvek tako ne govoriš nego skoro isključivo pričaš o srpskim?
I ne odgovori mi na pitanje, koje prvi stardao, a ko pucao u ratu u Bosni?


Ubistvo srpskog svata u Sarajevu je incident koji se desio na dan 1. marta 1992. godine tokom srpske svadbe ispred Stare crkve na Baščaršiji u Sarajevu, kada je pripadnik Zelenih beretki Ramiz Delalić zvani Ćelo, pucnjem iz pištolja ubio mladoženjinog oca Nikolu Gardovića, i ranio sveštenika Srpske pravoslavne crkve Radenka Mikovića. Ovo međuetničko ubistvo se odigralo u atmosferi visokih tenzija usled održavanja referenduma o nezavisnosti Bosne i Hercegovine.

Nakon vesti o incidentu, paravojne formacije sarajevskih Srba su uspostavile patrole i kontrolne tačke, stvorivši tako tenzije koje će sa vremenom eskalirati do otvorenih oružanih sukoba između Srba i Muslimana.

Za ubistvo Nikole Gardovića još uvek niko nije odgovarao, iako je bilo nekoliko pokušaja sudjenja ubici i saučesnicima. Ramiz Delalić je ubijen u Sarajevu 27. juna 2007. godine. Policija Federacije BiH je izjavila da je ubistvo bilo deo obračuna kriminalaca u Sarajevu. Pored Ramiza Delalića, za saučesništvo u ubistvu su optuženi Suad Šabović i Taib Torlaković. Taib Torlaković je ubijen u obračunu kriminalaca u Sarajevu, tako da nije prisustvovao suđenju, a Suad Šabović se tokom suđenja nalazio u Italiji, te je amnestiran.

A što se tiče ubistva 18-godišnjeg učenika Branivoja Milinovića, prve žrtve zločinačkog režima Slobodana Miloševića 9. marta 1991. godine u centru Beograda, dakle godinu dana pre ubistva srpskog svata u Sarajevu, ne samo da nije bilo do sada nijednog sudjenja, nego ni optužnica nije podignuta, iako postoje fotografije njegovih ubica.

Sticajem okolnosti, poznavao sam majku i sestru Branivoja Milinovića, koji NIKADA nisu dočekali da saznaju ko im je ubio sina/brata, a kamoli da ubice odgovaraju pred sudom!!!
angie01 angie01 21:47 25.06.2019

Re: Filipe

виш алсе, нема одговор на питанје шта се десило са србима у бос. федерацију. испарили изгледа.


kad ti je glupo pitanje- u svom su osvojenom entitetu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 25.06.2019

Re: Filipe

Ubistvo srpskog svata u Sarajevu je incident


Incident?
Ja mislio tako počeo rat.
predatortz predatortz 21:52 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
Ubistvo srpskog svata u Sarajevu je incident


Incident?
Ja mislio tako počeo rat.


Nije, ni blizu!
Nije bio rat ni kad su muslimani i Hrvati, takođe u martu, ubijali Srbe u Sijekovcu.
Rat su počeli Srbi u aprilu.
Jasno?!
Nije?
Kuš!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:53 25.06.2019

Re: Filipe

angie01
виш алсе, нема одговор на питанје шта се десило са србима у бос. федерацију. испарили изгледа.


kad ti je glupo pitanje- u svom su osvojenom entitetu.


(ostadoh bez reči)
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:56 25.06.2019

Re: Filipe

predatortz
Njegov monstruozni dogovor sa ratnim zločincem Franjom Tudjmanom o podeli BiH i režirani rat,


Čoveče, te tvoje mitske Sarajlije, te div-žrtve, su glasale za čoveka koji je zagovarao uvođenje i radio na uvođenju političkog islama u BiH, u SFRJ, u Evropi, sedamdesetih godina 20. veka. Birali su ekstremistu koji je u Evropu doveo džihad, doveo one koji su učestvovali u svim terorističkim napadima od Njujorka, do Pariza i Šoanije. Sve sa BiH pasošima dobijenim u ratu. Ti islamisti su u Sarajevu silovali do smrti dvanaestogodišnju devojčicu, pa je jedan pokajnik dao izjavu kako eto on nije "jer je mala umrla pre njegovog reda". Sarajevski Srbi su završili pod naslagama đubreta na gradskoj deponiji, a iz Sarajeva je proterano onoliko Srba koliko Kragujevac ima stanovnika.

Ne znam koji su tvoji motivi da godinama guraš jednostranu priču, čineći to kao da smo svi mi ovde debili.
Koji god da ti je motiv, radiš to prilježnije od sarajevskih ratnih propagandista. I oni priznaju da su se desili neki zločini nad Srbima, pa makar i svaki stoti, a ti i još neki verglate svoju priču koja he toliko jednostrana da je to degutantno.


Bosna i Hercegovina je žrtva dva nacistička režima - Miloševićevog i Tudjmanovog.

Alija Izetbegović je takodje bio ekstremista i nacionalista, ali u poredjenju sa Slobom i Franjom je ispao autsajder!

Priča o nacijama i veroispovestima je za naivne i površne. Ratovi tokom devedesetih su bili režirani zbog PLJAČKE!

Pročitajte istraživačku knjigu novinara Domagoja Margetića "Krvave balkanske milijarde", pa ćete ukapirati da se ispod medijske propagande o ratu tri vere i tri nacije zapravo radilo o OTIMAČINI ogromnog državnog i društvenog bogatstva!

Pa ko je najbogatiji čovek u BiH?
angie01 angie01 21:58 25.06.2019

Re: Filipe

(ostadoh bez reči)


a sto?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:59 25.06.2019

Re: Filipe

predatortz
hoochie coochie man
Ubistvo srpskog svata u Sarajevu je incident


Incident?
Ja mislio tako počeo rat.


Nije, ni blizu!
Nije bio rat ni kad su muslimani i Hrvati, takođe u martu, ubijali Srbe u Sijekovcu.
Rat su počeli Srbi u aprilu.
Jasno?!
Nije?
Kuš!


Rat su počeli bošnjački, hrvatski i srpski nacisti.

Ratni cilj: PLJAČKA!

Priča za medije i ovce: nacionalna prava 3 konstitutivna naroda u BiH.
predatortz predatortz 22:13 25.06.2019

Re: Filipe


Pa ko je najbogatiji čovek u BiH?


Bakir Izetbegović, koji se krio u sefu Narodne banke dok mu je babo vodio džihad.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 25.06.2019

Re: Filipe

Priča o nacijama i veroispovestima je za naivne i površne. Ratovi tokom devedesetih su bili režirani zbog PLJAČKE!


I ko tebe Filipe, posle ovakvih nebuloza, da shvati ozbiljno?
Pljačke je bilo, uvek, u svakom ratu je ima, i narodna izreka o tome govori, ali bre Filipe ne sramoti se više.

Nego, nabismo ti mi preko 400 komentara, da častiš.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:18 25.06.2019

Re: Filipe

predatortz

Pa ko je najbogatiji čovek u BiH?


Bakir Izetbegović, koji se krio u sefu Narodne banke dok mu je babo vodio džihad.


Dakle, režirani rat kao paravan za pljačku stoleća.

Žrtve na sve 3 strane, kao i tolike izbeglice iz BiH - kolateralna šteta PLJAČKE.

Pa pogledajte Dodikovu huntu u Republici Srpskoj. Dodik, kao najbogatiji Srbin u Bosni, bliži je Bakiru nego stotinama hiljada svojih sunarodnika, koji jedva sastavljaju kraj sa krajem.

A šta misli o sopstvenom narodu Dodik je pokazao krajem prošle godine šaljući svoje plaćene pretorijance na goloruki narod u Banjaluci!
predatortz predatortz 22:20 25.06.2019

Re: Filipe

Pročitajte istraživačku knjigu novinara Domagoja Margetića "Krvave balkanske milijarde",


Nešto mi ne uliva poverenje.

Domagoj Margetić karijeru je započeo početkom 1990-ih kao vođa stranke „Hrvatske mladeži“ sa kojom na lokalnim izborima nije ostvario značajniji uspeh. Nakon toga se učlanio u HDZ, gde je postao predsednik omladine. Godine 1996. se razilazi sa Franjom Tuđmanom, te biva izbačen iz stranke, nakon čega počinje njegova karijera istraživačkog novinara.
Krajem 2002. godine Margetić biva osuđen zbog malverzacija i dugova nastalih tokom njegovog upravljanja ornitološkim rezervatom Crna Mlaka


Malo sam staromodan, rezervisan sam prema ovakvim novinarima
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:21 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man
Priča o nacijama i veroispovestima je za naivne i površne. Ratovi tokom devedesetih su bili režirani zbog PLJAČKE!


I ko tebe Filipe, posle ovakvih nebuloza, da shvati ozbiljno?
Pljačke je bilo, uvek, u svakom ratu je ima, i narodna izreka o tome govori, ali bre Filipe ne sramoti se više.

Nego, nabismo ti mi preko 400 komentara, da častiš.


Pa pročitajte knjigu Domagoja Margetića "Krvave balkanske milijarde".

Ovaj istraživački novinar je skoro 20 godina pratio tragove prljavog novca tokom režiranog rata devedesetih i objavio knjigu!

Vi pišete nebuloze, jer ne znate, ne čitate, ne informišete se šta se krije IZA PARAVANA, iza medijske palamudjevine decenijama!
predatortz predatortz 22:24 25.06.2019

Re: Filipe

Ovaj istraživački novinar je skoro 20 godina pratio tragove prljavog novca t


Šta pratio?
Hapšen zbog prljavog novca, pronevera, malverzacije...
Naravno, sve je to radio da bi došao do podataka, nikako zbog toga što je mufljuz, lopina i Franjin potrčko koji se naljutio kad su ga šutnuli iz stranke.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:26 25.06.2019

Re: Filipe

predatortz
Pročitajte istraživačku knjigu novinara Domagoja Margetića "Krvave balkanske milijarde",


Nešto mi ne uliva poverenje.

Domagoj Margetić karijeru je započeo početkom 1990-ih kao vođa stranke „Hrvatske mladeži“ sa kojom na lokalnim izborima nije ostvario značajniji uspeh. Nakon toga se učlanio u HDZ, gde je postao predsednik omladine. Godine 1996. se razilazi sa Franjom Tuđmanom, te biva izbačen iz stranke, nakon čega počinje njegova karijera istraživačkog novinara.
Krajem 2002. godine Margetić biva osuđen zbog malverzacija i dugova nastalih tokom njegovog upravljanja ornitološkim rezervatom Crna Mlaka


Malo sam staromodan, rezervisan sam prema ovakvim novinarima


Da, kada je video ko je i šta je Franjo Tudjman, okrenuo mu je ledja, ali je tokom rada u njegovoj blizini sakupio DRAGOCENE podatke, koje je publikovao u knjizi "Krvave balkanske milijarde".

A detalj u vezi sa "malverzacijama i dugovima" jednog rezervata je iz dosijea tajnih službi, kojim se pokušava dovesti u pitanje profesionalizam novinara koji je svedočio u Briselu o mućkama Ive Sanadera i čiji su istraživački tekstovi pomogli u pisanju optužnice protiv tog korumpiranog hrvatskog premijera!
freehand freehand 22:26 25.06.2019

Re: Filipe

Rat su počeli bošnjački, hrvatski i srpski nacisti.

Ratni cilj: PLJAČKA!

Priča za medije i ovce: nacionalna prava 3 konstitutivna naroda u BiH.

Priča vozač autobusa, Hrvat izBosne: u ratu vozili neke šlepere iz Hrvatske uBosnu. Zaustavi ih neki od opasnih faca HVO u Hercegovini sa svojom bandom. Jedan od vozača istrči pred njega vičući "Braćo, ja sam Hrvat!"
BAAAM kundak uglavu.
"Boli me kurac, ja sam lopov."

Po svoj prlici istinit događaj.
A rat u Bosni pripreman je dugo i pažljivo, od '87, ali su ga, ez dileme, počeli Muslimani a u Bosanskom Brodu raspirli Hrvati..
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 25.06.2019

Re: Filipe


Pa pročitajte knjigu Domagoja Margetića


Nameravao sam, ali posle predatorovog komentara neću.
Osim u slučaju da ti opovrgneš ovo što je Pred citirao.
Možeš li?
predatortz predatortz 22:32 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man

Pa pročitajte knjigu Domagoja Margetića


Nameravao sam, ali posle predatorovog komentara neću.
Osim u slučaju da ti opovrgneš ovo što je Pred citirao.
Možeš li?


Ma, vidiš da su službe pakovale čoveku!
Prvo su mu napakovali da vodi, kažu proustašku, "Hrvatsku mladež".

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:32 25.06.2019

Re: Filipe

Filip Mladenović


Njegov monstruozni dogovor sa ratnim zločincem Franjom Tudjmanom o podeli BiH i režirani rat, koji je poslužio samo kao dimna zavesa, tj. paravan za besomučnu pljačku državne imovine i društvenog bogatstva, najveća su istorijska perverzija balkanskih prostora!

Filipe, pobogu si brate, zaustavi se. Tones samo iz greske u gresku.
Pa da su bosanski problemi rezultat dogovora Milosevic-Tudjman oni bi vec nestali. Umjesto toga ti problemi se samo uvecavaju.
Kad bi zaista bio zainteresovan za situaciju u BiH i ozbiljno pratio neko vrijeme desavanja vidio bi koliko grijesis.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:39 25.06.2019

Re: Filipe

kamilo_emericki
Filip Mladenović


Njegov monstruozni dogovor sa ratnim zločincem Franjom Tudjmanom o podeli BiH i režirani rat, koji je poslužio samo kao dimna zavesa, tj. paravan za besomučnu pljačku državne imovine i društvenog bogatstva, najveća su istorijska perverzija balkanskih prostora!

Filipe, pobogu si brate, zaustavi se. Tones samo iz greske u gresku.
Pa da su bosanski problemi rezultat dogovora Milosevic-Tudjman oni bi vec nestali. Umjesto toga ti problemi se samo uvecavaju.
Kad bi zaista bio zainteresovan za situaciju u BiH i ozbiljno pratio neko vrijeme desavanja vidio bi koliko grijesis.


Ama sve balkanske državice, sem Slovenije i delimično Severne Makedonije, su zarobljene države sa korumpiranim vladama!

O kakvim nacionalnim i gradjanskim pravima može biti reči u Plenkovićevoj Hrvatskoj, Bakir-Dodikovoj BiH, Vučićevoj Srbiji, Djukanovićevoj Crnoj Gori i Tačijevom Kosovu!?

Pa Plenković je oterao iz Hrvatske više Hrvatica i Hrvata nego bilo koji drugi režim ili strani zavojevač.

Isto važi za Srbiju, BiH, Crnu Goru i Kosovo. Beže čitave porodice, ne hajući za ostvarenja "tisućljetnog sna" i "Bože, pravde!"
freehand freehand 22:41 25.06.2019

Re: Filipe

Pa Plenković je oterao iz Hrvatske više Hrvatica i Hrvata nego bilo koji drugi režim ili strani zavojevač.

Ovo je debela neistina. Ako bismo rekli da ih je oterala Nemačka i Angela Merkel i to ne bi bilo tačno ali bi bilo deset puta bliže istini od ovoga što govoriš.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:43 25.06.2019

Re: Filipe

Filip Mladenović

.

Pa pogledajte Dodikovu huntu u Republici Srpskoj. Dodik, kao najbogatiji Srbin u Bosni, bliži je Bakiru nego stotinama hiljada svojih sunarodnika, koji jedva sastavljaju kraj sa krajem.


Filipe kad ovo kazes bilo bi red da navedes i cifre Dodikovog bogatstva kao i izvore istog.
Inace, da li ti je ikada, kao covjeku i komunisti, bio sumnjivo kako oni koji americke interese ne smatraju najvecim interesima svoje zemlje postaju najbogatiji ljudi i pljackasi svog napacenog naroda.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:48 25.06.2019

Re: Filipe

hoochie coochie man

Pa pročitajte knjigu Domagoja Margetića


Nameravao sam, ali posle predatorovog komentara neću.
Osim u slučaju da ti opovrgneš ovo što je Pred citirao.
Možeš li?


U sredu, 13. marta 2019. u prepunom beogradskom Medija centru održana je promocija najnovije knjige poznatog istraživačkog novinara Domagoja Margetića "Krvave balkanske milijarde".

Uprkos zanimljivom sadržaju knjige, velikom JAVNOM interesu i važnosti istraživanja Domagoja Margetića, veoma posećenoj konferenciji za štampu nije prisustvovao NIJEDAN novinar ovdašnjih štampanih i elektronskih medija! Razume se i zašto!

U knjizi „Krvave balkanske milijarde", istraživački novinar Domagoj Margetić razotkriva i objavljuje dokumente:

O tajnim finansijskim dogovorima ratnog Beograda i Zagreba;

O vezama političkih elita u Zagrebu, Beogradu, Ljubljani, Sarajevu, Prištini, Podgorici sa međunarodnim organizovanim kriminalom;

Kako se kroz banke na Balkanu prao „narko-novac", odnosno kako su banke organizovano uz znanje vlasti prale novac međunarodnih narko kartela i kako su na tim poslovima zarađivale balkanske političke elite;

Koji su tajni naftni dogovori Zagreba i Beograda uoči raspada bivše SFRJ i početka rata;

Kako su preko Zagreba oprane Miloševićeve milijarde;

Gde je nestalo i kako je sakriveno čak 150 milijarda evra sa tajnih računa, koje su iznesene iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore;

Šta skriva tajna lična arhiva Ivana Krajačića - Steve, nekad najmoćnijeg jugoslovenskog obaveštajca iz senke;

Tajne dokumente NATO-a, BND-a, SFOR-a i UN-a o organizovanom kriminalu na Balkanu;

Tajne dokumente iz arhive Borke Vučić i Vuka Obradovića o pozadini ubistva Zorana Đinđića;

Dokumente Miloševićeve bankarke Borke Vučić o tajnim bankarskim aranžmanima Zagreb i Beograda ratnih devedesetih godina, i mnogo toga drugog na čak 650 stranica ovog novinarskog istraživanja.
freehand freehand 22:48 25.06.2019

Re: Filipe

kamilo_emericki
Filip Mladenović

.

Pa pogledajte Dodikovu huntu u Republici Srpskoj. Dodik, kao najbogatiji Srbin u Bosni, bliži je Bakiru nego stotinama hiljada svojih sunarodnika, koji jedva sastavljaju kraj sa krajem.


Filipe kad ovo kazes bilo bi red da navedes i cifre Dodikovog bogatstva kao i izvore istog.
Inace, da li ti je ikada, kao covjeku i komunisti, bio sumnjivo kako oni koji americke interese ne smatraju najvecim interesima svoje zemlje postaju najbogatiji ljudi i pljackasi svog napacenog naroda.

Pusti, tako su i dobrog Radovana nabeđivali da je iznenada i ničim izazvan ušao u lovu i još da su ga, dok je RS bombardovana zaticali u beogradskim kockarnicama.
Lažu sigurno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:51 25.06.2019

Re: Filipe

kamilo_emericki
Filip Mladenović

.

Pa pogledajte Dodikovu huntu u Republici Srpskoj. Dodik, kao najbogatiji Srbin u Bosni, bliži je Bakiru nego stotinama hiljada svojih sunarodnika, koji jedva sastavljaju kraj sa krajem.


Filipe kad ovo kazes bilo bi red da navedes i cifre Dodikovog bogatstva kao i izvore istog.
Inace, da li ti je ikada, kao covjeku i komunisti, bio sumnjivo kako oni koji americke interese ne smatraju najvecim interesima svoje zemlje postaju najbogatiji ljudi i pljackasi svog napacenog naroda.


Centar za istraživačko novinarstvo osvežio je podatke u imovinskim kartama političara u Bosni i Hercegovini. U Republici Srpskoj, najzanimljiviji je svakako onaj od predsednika, pogotovo jer su se prihodi Milorada Dodika i uknjižena imovina mnogo uvećali.

Centar za istraživačko novinarstvo je ustanovio da Milorad Dodik trenutno ima uknjiženo na svoje ime nekoliko stanova, kuća, kao i veliku kvadraturu zemljišta.

Dodik osim predsedničke plate ima i primanja od poljoprivrede od 100.000 maraka, supruga Snježana ubire 45 hiljada od istog posla, dok od iznajmljivanja kuće predsednik RS-a dobija takođe 100.000 maraka, javlja BN Televizija.

Trenutno, imovina koju predsednik Republike Srpske Milorad Dodik poseduje je: kuća, zgrada, zemljište (24.998 m2) Gradiška, tri stana u Laktašima i Beogradu, kuća (341 m2) u Beogradu, garaža (45 m2) u Beogradu, automobil 40.000 KM. Milorad Dodik ima i kredit u Pavlović banci u iznosu od milion i 700 hiljada maraka čija namena nije poznata.

Ono što nije uknjiženo na Milorada Dodika, upisano je na ime njegove supruge: zemljište (155.915 m2) Bakinci, Laktaši; zemljište (42.986 m2) Laktaši; zemljište (93.820m2) Laktaši; zemljište (23.160 m2) Laktaši; zemljište (29.973 m2) Gradiška i automobil 25.000 km.

Gorica, ćerka Milorada Dodika, ima stan u širem centru Banjaluke koji se prostire na 345 kvadrata. Nedavno je u javnost izašla i informacija da je Milorad Dodik na ime snahe Ivane uknjižio stan u Beogradu u vrednosti od 830.000 maraka.

Zanimljivo je da zvaničnih podataka o prihodima, nekretninama Dodikovog sina Igora nema, osim da je vlasnik firme “Fruit eco”, koja se bavi voćarstvom. Osim toga otvorio je još dve firme čija dobit se meri u milionima maraka.

Poznato je da je Dodikova ćerka uveliko zagrizla u biznis. Prvo je otvorila apoteku u Banjoj Luci, u partnerstvu sa Ninom Škrbić, ćerkom Ranka Škrbića, koju su nedugo kasnije preprodale. Zatim, Gorica Dodik je sa u saradnji sa snahom Ivanom otvorila restoran “Agape” u centru Banje Luke.

Centar za istraživačko novinarstvo nije uspeo doći do zvaničnog podatka kolika je plata Miloradu Dodiku poslednje četiri godine. Do 2014. godine je iznosila 3.900 maraka. Verovatno je nije ni prijavio iz očiglednih razloga, jer primanje od nekoliko hiljada maraka u svakom slučaju ne pokriva troškove kupovine navedenih nekretnina.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:13 25.06.2019

Re: Filipe

Vidis, to je zaista lijepa imovina. Ti koji su skupili sve informacije o velicini te imovine vjerovatno imaju i koju informaciju o porijeklu iste. Ako je stecena kriminalnim radnjama onda bi trebali podnijeti prijavu za kriminal.
Mene zanima da li su ti istrazivali Dodikovu imovinu prije rata. Gledao sam jednu TV emisiju gdje je Dodik rekao da je prije rata bio suvlasnik neke firme u Sarajevu koja je imala godisnji promet od 50 miliona DM. poslije sam pratio stampu da vidim ga li ce se neko pojaviti i reci da to nije istina. niko.
Bio je vlasnik i neke firme u Srbiji gdje je igrao i kosarku.
Mnogim mocnim ljudima Dodik je gurnuo prst u oko a radi to i dalje pa mi je malo cudno da mu ne mogu, ako se bavi kriminalom, stati u kraj.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:32 25.06.2019

Re: Filipe

freehand

.
Pusti, tako su i dobrog Radovana nabeđivali da je iznenada i ničim izazvan ušao u lovu i još da su ga, dok je RS bombardovana zaticali u beogradskim kockarnicama.
Lažu sigurno.

Ja o Radovanu ne znam nista.
O Dodiku sam saznao nesto kad je bio nacelnik opstine Laktasi i kad se pojavio vic o tme sta znaci registarska oznaka BL. Blizu Laktasa.
Kad su Lijevcani govorili za nekog da je bogata familija onda to znaci da ta familija proizvede i proda jako mnogo povrca i to proda na zagrebackoj pijaci.
Kad neko iz takve porodice ide studirati u Beograd ne trazi mu se studentska soba nego kupuje stan i auto da se ne gura po gradskom prevozu.


alselone alselone 06:12 26.06.2019

Re: Filipe

виш алсе, нема одговор на питанје шта се десило са србима у бос. федерацију. испарили изгледа.


Jesi vido, znaju dve žrtve, jednu je ubio režim Slobodana Miloševića, a druog nije bitno ko je ubio, bitno je da su ga dobroboljno regrutovali, znači ubili ga isto Srbi. Neverovatno - "za sve ove godine mi niko nije ispričao tako nešto".

A znaš šta mi je posebno drago. Vidim da se Preda i HCM nerviraju kako ne mogu da dokažu očigledno i kako ne mogu jednu jedinu reč o srpskim žrtvama da čuju.

Neka.

Tako se i oni izdrkavaju i inate kada se priča o komunistima.

"Meni baba rekla kako su sremački partizani bili gori od ustaša".

Prema tome, sve što imam da kažem rekao sam na prvoj strani- Ovde se više niko ni ne trudi da priča normalno i razborito, svi imaju svoje zastave i neće ni pedalj da se pomere, inate se i izdrkavaju u razgovoru.
predatortz predatortz 07:01 26.06.2019

Re: Filipe


A znaš šta mi je posebno drago. Vidim da se Preda i HCM nerviraju kako ne mogu da dokažu očigledno i kako ne mogu jednu jedinu reč o srpskim žrtvama da čuju.


Pogrešna ti percepcija.


"Meni baba rekla kako su sremački partizani bili gori od ustaša".


Rekla bi i tebi tvoja, da su nju opljačkali kao što su moju. Baš sremački.
alselone alselone 07:11 26.06.2019

Re: Filipe

Rekla bi i tebi tvoja, da su nju opljačkali kao što su moju. Baš sremački.


I to je u redu što ti je rekla, ja čak i ne sumnjam da ti je to rekla.

Ali, pretpostavljam da tvoja baba nije putovala kroz SFRJ, nije "videla sveta", nije čitala kasnije knjige iz istorije, dok si ti verujem čovek koji takve stvari jeste radio pa može recimo da razlikuju najzločinačkiju od svih zločinačkih nacističkih režima od izolovanih slučajeva pljačke. I ja verujem da ti to i razlikuješ, ali nećeš priznati makar crko, kao i Fićo i Anđa iznad.

Bujrum.
predatortz predatortz 07:25 26.06.2019

Re: Filipe


Ali, pretpostavljam da tvoja baba nije putovala kroz SFRJ, nije "videla sveta", nije čitala kasnije knjige iz istorije, dok si ti verujem čovek koji takve stvari jeste radio pa može recimo da razlikuju najzločinačkiju od svih zločinačkih nacističkih režima od izolovanih slučajeva pljačke. I ja verujem da ti to i razlikuješ, ali nećeš priznati makar crko


Da su ustaše veći zločinci od partizana?
Hoću, uvek ću to priznati.
Šta neću? Pa, neću priznati stereotipe o partizanima kao vojsci koja nije činila zločine, koja nije klala, koja nije pljačkala nego je streljala svoje borce za uzbratu šljivu.
Jer klali su, mom dedi, i ne samo njemu, su glavu odsekli, babu su, kao što ti rekoh, opljačkali. Narod po Hercegovini su '42. maljevima ubijali i u jame bacali, u Crnoj Gori nad mrtvim ljudima kerove razapinjali i kolo igrali.
Dakle, bestijalnosti koliko hoćeš.
Da te predupredim, da činili su četnici velika zla. Ogromna!
Znaš u čemu je razlika između mene i tebe? Ja četničke zločine, zločine VRS nikad neću negirati. Bilo ih je, i bili su teški.
Možeš li ti reći slično za stranu koju ti simpatišeš?
U jednom si u pravu - izjava moje babe je lična percepcija žene ne preterano obrazovane.
Ali je to i njeno iskustvo kao sudionika tog rata. Lično, nerelevantno za širi kontekst i objektivan sud. No, jako zanimljivo iskustvo.

jadragoljub jadragoljub 07:31 26.06.2019

Re: Filipe

Tako se i oni izdrkavaju i inate kada se priča o komunistima.

isti i jedni i drugi.
plus još jedno pitanje na koje nikad nema odgovora : a što se svi odriču od nas, pa čak se i srbi odriču od srba( crnogorci). kad smo tako dobri i velikodušni što svi pobegoše od nas. nikad mi nismo krivi za ništa.
nije draža nikad izdai naređenje da se turci očiste sa naše teritorije, nit je mladić reko da se osvetimo turcima.
nema normalnih među hrvatima i turcima, to što po hrvatsku ima udruge komunista koje obeležavaju godišnjice partizanskih borbi, sad skoro sutjesku, nema među njima nije bilo jugoslovena i komunista.
ko drugačije kaže kleveće i laže, čekček pa to beše komunistička izreka a koriste je sad četnici.

ma, samo da ponovim
alselone alselone 07:40 26.06.2019

Re: Filipe

Znaš u čemu je razlika između mene i tebe? Ja četničke zločine, zločine VRS nikad neću negirati. Bilo ih je, i bili su teški.
Možeš li ti reći slično za stranu koju ti simpatišeš?


Bože... Koju stranu ja simpatišem? Šta neću reći?
predatortz predatortz 07:47 26.06.2019

Re: Filipe


Bože... Koju stranu ja simpatišem? Šta neću reći?


Partizansku, komunističku.
Eto, toliko ti je zasmetala lična percepcija jedne njihove žrtve, da likuješ što se ja nerviram zbog nepriznavanja srpskih žrtava u minulom ratu.
Pritom, ja nikad nisam negirao četničke zločine, niti zločine vojske kojoj sam pripadao. Nikad nisam veličao bilo koji zločin.
Ali, eto, lepo je da ima tih hiljade mrtvih srpskih civila koje Filip ne priznaje, pa mogu da se nerviram zbog toga, jer je moja baba sremske partizane uporedila sa ustašama.
alselone alselone 07:53 26.06.2019

Re: Filipe

Eto, toliko ti je zasmetala lična percepcija jedne njihove žrtve, da likuješ što se ja nerviram zbog nepriznavanja srpskih žrtava u minulom ratu.


To nije moja opcija, ja sam se više puta izjasnio ovde kako mislim da je srpski narod dao dve oslobodilačke vojske u WWII, pošto je srpski naroh inherentno oslobodilački često i na svoju štetu.

A ovaj primer sa tvojom babom nije jedini, ti to radiš redovno, njega sam samo sada ubacio jer je eklatantan.
angie01 angie01 07:54 26.06.2019

Re: Filipe

I ja verujem da ti to i razlikuješ, ali nećeš priznati makar crko, kao i Fićo i Anđa iznad.


meni, molim te, ne ucitavaj, ne etiketiraj, ne interpretiraj, nepristojno je, a i nemas pravo da to radis, kao ni da zajedljivo komentarises ono sto sam rekla sa namerom da tome dajes neko drugo znacenje od onog koje vrlo bukvalno tamo stoji,...lepo sam objasnila, komentar na koji si ti prvi skocio, sa navodnim iskrenim, a vrlo indikativnim pitanjem, sto je licemreno u najmanju ruku, sam napisala, jer niko od vas, pa ni ti, ne reagujete mesecima ne velicanje ratnih uzasa i davanje opravdanja i pozitivna brojnja strasnim stvarima u kojima su neduzni gubili zivote, znaci, to vam je ok,....ali zato nije, kada neko kaze, da je izgubio nekog bliskog upravo zbog tih interesa i doda i drugu stranu price od aktera tih nemilih dogadjaja.



ja nemam nikakvu zelju da bilo koga ubedjujem u bilo sta, niti ideju da necije stavove menjam, svako neka misli i radi po onome kakav je i po svojoj savesti- no prilicno mi je neprihvatljivo da me neko pausalno tumaci na ovaj nacin u sveopstem rastu retrogradnih aveti.
alselone alselone 08:03 26.06.2019

Re: Filipe

Sa tobom sam Andjo prestao da pricam o ratu jer si ti toliko pristrasna da mi se gadi. Fizicki, bukvalno.

I onda umesto da se svadjamo kao prethodnih godina, izabrao sam da pricamo o cvecu i prolecu, hrani, deci, kucnim ljubimcima, putovanjima i slicno.

Mislim, ja sam generalno prestao ovde da pricam iocemu sto naginje na politiku, istoriju i slicno i izabrao da pricam o kuvanju, bašti, skijanju, serijama, malo oko posla, softver, energetika, fakultet, šah...

To je jedini način.
angie01 angie01 08:33 26.06.2019

Re: Filipe

Sa tobom sam Andjo prestao da pricam o ratu jer si ti toliko pristrasna da mi se gadi. Fizicki, bukvalno.


to naprosto nije istina i to sam ti rekla u prethodnom komentaru, ali si to ponovo ignorisao, preskocio,...jer imas neku potrebu da prikazes drugacije, to sto meni retrogradne radikalske mantre nisu bliske to ne znaci da su mi bliske iste takve sa drugih strana, naprotiv- to su iste mantre, a moje poimanje sveta su sa suprotne strane,...sad, sto ti to ne vidis, jer se ovde obicno vode rasprave o nama i nekim drugima, gde ja vidim samo podelu na pocinioce i zrtve, a ne podelu u bojama krvi, to nije moj problem.

Mislim, ja sam generalno prestao ovde da pricam iocemu sto naginje na politiku, istoriju i slicno


ovde je generalo vec dugo, potpuno zagadjeno pricanje o bilo cemu ozbiljnom, jer se rasprava vodi vrlo slicno i po nacinu i po ambijentu i akterima, kao sto se ona odvija u RL kreirana i nametnuta od aktuelne vlasti, a to podrazumeva nepostovanje, neuvazavanje, agresivnost, vredjanje, ucitavanje, etiketiranje,...uglavnom, vitlanje najnizim strastima,...i nije vise zabavno ni malo-upravo na to sam reagovala, iako sam svesna da je bolje da se preskoci....ili odustane.

sto se tebe i mene tice- pa kroz ove godine se odvijao uvek isti scenario, u kome ti mene nesto napadas, zameras mi nesto, etiketiras,...podrzavas one koji su prema meni nekorektni, i slicno,- sto se pak nikada nije desilo obratno, stavise, krajnje sam te podrzavala i angazovala oko tvog statusa ovde,...tako da, bez obzira na to, da li se oko nekog misljenja slazemo ili ne, sam taj pokazani manir s tvoje strane, meni je dovoljno rekao.


...evo i sada, ti na gomilu nebuloza ne reagujes, a na njih ja napisem, kako su mi zbog istih stradali neki bliski nevini ljudi, a ti meni na to kazes, kako ti se fizicki gadi moja pristrasnost,...pa hebote...
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:56 26.06.2019

Re: Filipe

Filip Mladenović

Pa pročitajte knjigu Domagoja Margetića



Ima jedna knjzica o novinaru Zeljku Cvijanovicu
(http://www.yucom.org.rs/upload/vestgalerija_27_9/1412538966_GS0_Zeljko_Cvijanovic_novinar_u_civilu.pdf)
Tamo je lijepo prikazano ko i zasto moze praviti i izdavati novine.
Zagrebacka stampa je pisala o tome koliko su vlasnici TD Rovinj dali novca za pisanje protiv onih koji su u BiH i Srbiji poceli borbu protiv prodaje rovinjskih cigareta kroz ilegalne kanale. Neke etikete koje su tada polijepljene i danas se dobro drze.
Jedan Njemacki novinar je priznao kako je on potpisivao clanke koje je pisala CIA. Dobro, covjek iznenada umro poslije toga. Sta ces, zivot je takav.
U previse mutnih poslova je bio ukljucen Domagoj da bi imao moje povjerenje kao novinar.
freehand freehand 09:01 26.06.2019

Re: Filipe

kamilo_emericki
Filip Mladenović

Pa pročitajte knjigu Domagoja Margetića



Ima jedna knjzica o novinaru Zeljku Cvijanovicu
(http://www.yucom.org.rs/upload/vestgalerija_27_9/1412538966_GS0_Zeljko_Cvijanovic_novinar_u_civilu.pdf)
Tamo je lijepo prikazano ko i zasto moze praviti i izdavati novine.
Zagrebacka stampa je pisala o tome koliko su vlasnici TD Rovinj dali novca za pisanje protiv onih koji su u BiH i Srbiji poceli borbu protiv prodaje rovinjskih cigareta kroz ilegalne kanale. Neke etikete koje su tada polijepljene i danas se dobro drze.
Jedan Njemacki novinar je priznao kako je on potpisivao clanke koje je pisala CIA. Dobro, covjek iznenada umro poslije toga. Sta ces, zivot je takav.
U previse mutnih poslova je bio ukljucen Domagoj da bi imao moje povjerenje kao novinar.

Običan šarlatan, zato toliko prijemčiv glupim i naivnim a željnim krvi
maksa83 maksa83 09:11 26.06.2019

Re: Filipe

To nije moja opcija, ja sam se više puta izjasnio ovde kako mislim da je srpski narod dao dve oslobodilačke vojske u WWII

Da, evo na ovoj slici dole vidimo pripadnika oslobodilačke vojske kako izgubljenim nemačkim izviđačima namerno daje loša uputstva da se još više izgube:

alselone alselone 09:14 26.06.2019

Re: Filipe

Da, evo na ovoj slici dole vidimo pripadnika oslobodilačke vojske kako izgubljenim nemačkim izviđačima namerno daje loša uputstva da se još više izgube:


Sliku ne vidim, ali pretpostavljam šta je.

Na isti takav način možemo pričati o saradnji komunista sa Nemcima, pa Rusi su pravili pakt sa njima, Englezi takodje, severnjaci, Ameri su im prodavai opremu i tako dalje.

Ja ne sporim da su četnici sarađivali sa Nemcima, ali su Četnici u svojoj osnovi bili antifašisti i antikomunisti. To je ono jedino što je bitno. Titov režim je hteo da ih predstavi jednakima sa Ustašama koji su u svojoj osnovi, u poenti svog osnivanja bili fašisti. Četnici su u svojo osnovi, u poenti svog osnivanja i udruživanja bili antifašisti.

I komunisti i čestnici su bili oslobodioci, ustaše su bili osvajači (uslovno rečeno, previše se lako primila ta "osvajačka" vojska tamo).

To je velika razlika.
maksa83 maksa83 09:30 26.06.2019

Re: Filipe

Na isti takav način možemo pričati o saradnji komunista sa Nemcima, pa Rusi su pravili pakt sa njima, Englezi takodje, severnjaci, Ameri su im prodavai opremu i tako dalje.

Brate ako ti i ja krenemo ovde u Č vs P raspravu onda treba ovo mesto da sagori...

Inače, skoro sam počeo eksperimentalno da učim manje dete da koristi Anki cards (gugluj) i u procesu sam saznao šta se o tome uči u Prirodi za 4. osnovne. Kratko je - i četnici i partizani su počeli kao oslobodilački pokret tj. otpor Nemcima, i u početku su sarađivali, ali su se posle posvađali i zaratili međusobno na ideološkim osnovama - jedni su bili za republiku, drugi za povratak monarhije. To je sve.
freehand freehand 09:34 26.06.2019

Re: Filipe

maksa83
To nije moja opcija, ja sam se više puta izjasnio ovde kako mislim da je srpski narod dao dve oslobodilačke vojske u WWII

Da, evo na ovoj slici dole vidimo pripadnika oslobodilačke vojske kako izgubljenim nemačkim izviđačima namerno daje loša uputstva da se još više izgube:


U to ime, drugovi, da nazdravimo i da zapijevamo jednu lijepu našu

alselone alselone 09:40 26.06.2019

Re: Filipe

Anki cards (gugluj)

Sad sam instalirao na brzaka i ništa nisam skontao, dao bih im savet da porade na UI/UX.

alselone alselone 09:41 26.06.2019

Re: Filipe

Od Anki-ja (ne čine mi se kao ista firma) mi koristimo Kozma.

maksa83 maksa83 09:45 26.06.2019

Re: Filipe

Sad sam instalirao na brzaka i ništa nisam skontao, dao bih im savet da porade na UI/UX.

Velelepan džabe multiplatformski softver, to ne može nikad da izađe na lepo i lako, ali za te pare...

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:45 26.06.2019

Re: Filipe

alselone
Da, evo na ovoj slici dole vidimo pripadnika oslobodilačke vojske kako izgubljenim nemačkim izviđačima namerno daje loša uputstva da se još više izgube:


Sliku ne vidim, ali pretpostavljam šta je.

Na isti takav način možemo pričati o saradnji komunista sa Nemcima, pa Rusi su pravili pakt sa njima, Englezi takodje, severnjaci, Ameri su im prodavai opremu i tako dalje.

Ja ne sporim da su četnici sarađivali sa Nemcima, ali su Četnici u svojoj osnovi bili antifašisti i antikomunisti. To je ono jedino što je bitno. Titov režim je hteo da ih predstavi jednakima sa Ustašama koji su u svojoj osnovi, u poenti svog osnivanja bili fašisti. Četnici su u svojo osnovi, u poenti svog osnivanja i udruživanja bili antifašisti.

I komunisti i čestnici su bili oslobodioci, ustaše su bili osvajači (uslovno rečeno, previše se lako primila ta "osvajačka" vojska tamo).

To je velika razlika.


Pa što su onda četnici kao oslobodioci zajedno bežali sa ustašama na kraju II svetskog rata?
Zašto su ih saveznici, dakle britanska i američka vojska zajedno, dakle i ustaše i četnike, predali jugoslovenskim partizanima te 1945. godine?

Za razliku od ustaša, koji su uglavnom činili ratne zločine nad pripadnicima drugih naroda, četnici su bili monstruozniji: oni su klali i pripadnike sopstvenog naroda!
alselone alselone 10:51 26.06.2019

Re: Filipe

Pa što su onda četnici kao oslobodioci zajedno bežali sa ustašama na kraju II svetskog rata?


Sa tobom tek ne vredi razgovarati ali eto danas sam nešto lud, ne znam šta hoću, danas sam lud, ne želim samoću - bežali su jer su komunisti ubijali nisu mnogo pitali, redom sve koji su im smetali a pogotovo one koji su bili protiv njih, bez obzira bili ili ne bili protiv fašista. Bežali su od osvete, od odmazde. Bežali su i intelektualci koji tek nisu učestvovali u ratu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:18 26.06.2019

Re: Filipe

Filip Mladenović
Niko ne spori da su danas i ovde Bošnjakinje i Bošnjaci potomci više naroda. Medjutim, u većini se radi o Srpkinjama i Srbima, koji su zbog različitih razloga i svakojakih motiva prihvatili islam tokom osmanlijske vladavine Bosnom.


U ovoj raspravi svi koristite pogresan termin, u to doba nije bilo striktne podele na Srbe i Hrvate vec na pravoslavno i katolicko stanovnistvo (14 vek.)

Sad koliko je tacno pravoslavaca a koliko katolika tadasnjih preslo u Islam, ne postoji tacan podatak, tek vecinom je to radio onaj bogatiji sloj tadasnjeg stanovnistva ne bi li zadrzali zemlju (i bogatstvo) jer su Osmanlije to nudile za uzvrat za konvertovanja u Islam.. (plus titule).

Po nekim ispitivanjima mnoge porodice vec vekovima muslimanske (u Bosni) znaju svoje poreklo - pravoslavno ili katolicko.

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:18 26.06.2019

Re: Filipe

jedni su bili za republiku, drugi za povratak monarhije. To je sve.

Skoro sve uz bitan nedostatak.
Republika može da bude i demokratski ustrojena,komunisti takvu nisu hteli, a to je važan momenat.
Precizniji opis je da su ih razdvajale ideje oko demokratije i diktature.
U tvojoj postavci je u redu opredeliti se za jedne ili druge, a u preciznijoj izbor postaje jasan.
Ili grešim kad kažem da komunistički shvaćena republika isključuje demokratiju?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:20 26.06.2019

Re: Filipe

alselone
Pa što su onda četnici kao oslobodioci zajedno bežali sa ustašama na kraju II svetskog rata?


Sa tobom tek ne vredi razgovarati ali eto danas sam nešto lud, ne znam šta hoću, danas sam lud, ne želim samoću - bežali su jer su komunisti ubijali nisu mnogo pitali, redom sve koji su im smetali a pogotovo one koji su bili protiv njih, bez obzira bili ili ne bili protiv fašista. Bežali su od osvete, od odmazde. Bežali su i intelektualci koji tek nisu učestvovali u ratu.


Pa što ih onda saveznici, dakle Amerikanci i Britanci, isporučiše jugoslovenskim partizanima, zajedno sa ustašama!?

Pa još tu akciju nazvaše "čišćenje palube"?
alselone alselone 12:23 26.06.2019

Re: Filipe

Pa što ih onda saveznici, dakle Amerikanci i Britanci, isporučiše jugoslovenskim partizanima, zajedno sa ustašama!?

Pa još tu akciju nazvaše "čišćenje palube"?


O čemu pričaš? Pa Amerikanci su srećno prigrlili četničku emigraciju. Zašto?
maksa83 maksa83 12:28 26.06.2019

Re: Filipe

Skoro sve uz bitan nedostatak.
Republika može da bude i demokratski ustrojena,komunisti takvu nisu hteli, a to je važan momenat.

Ne za 4. razred.
predatortz predatortz 12:29 26.06.2019

Re: Filipe

alselone
Pa što ih onda saveznici, dakle Amerikanci i Britanci, isporučiše jugoslovenskim partizanima, zajedno sa ustašama!?

Pa još tu akciju nazvaše "čišćenje palube"?


O čemu pričaš? Pa Amerikanci su srećno prigrlili četničku emigraciju. Zašto?


Pa ti Amerikanci (opet!) '48. odlikovali Dražu, a njihov ambasador,. pre neki dan, veličao četničku pomoć savezničkim vazduhoplovcima u WWII.

"Stojim iza spomenika, a iza mene je polje, tako izgleda, ali nije obično, to je polje junaka i junaštva. Avijatičari koji su se borili zajedno protiv fašista bili su iz Engleske, Amerike, Poljske, Češke, Francuske, Rusije i veoma mi je drago da su i atašei iz nekih od ovih zemalja danas ovde sa nama, jer su oni bili pravi heroji. Polovina od njih se nije vratila, a 500 koji su bili pogođeni uspeli su da skoče na poznatu teritoriju Srbije, gde su bili srećni", rekao je ambasador Skot.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:34 26.06.2019

Re: Filipe

Aha, greška, mislio sam da pričaš o svom stavu o čvp.
Ne znam da li je to dovoljno za 4. razred, ali siguran sam da takva formulacija pogrešnu sliku o komunistima.
Ispadoše sledbenici francuske revolucije.
maksa83 maksa83 12:43 26.06.2019

Re: Filipe

Ne znam da li je to dovoljno za 4. razred, ali siguran sam da takva formulacija pogrešnu sliku o komunistima.

Nije baš ni da je slika o četnicima kompletna u onoj postavci.
freehand freehand 12:45 26.06.2019

Re: Filipe

maksa83
Ne znam da li je to dovoljno za 4. razred, ali siguran sam da takva formulacija pogrešnu sliku o komunistima.

Nije baš ni da je slika o četnicima kompletna u onoj postavci.

Opasnom si stazom krenuo, hodaš po ivici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:47 26.06.2019

Re: Filipe

Pa što ih onda saveznici, dakle Amerikanci i Britanci, isporučiše jugoslovenskim partizanima, zajedno sa ustašama!?

A ovi im potom uradili šta Filipe?

Uvek me iznervira ova strvinarska pamet koja seiri nad ubistvom, masovnim, hladnokrvnim, zločinačkim, nenaoružanih ljudi koji su u svom jadu krenuli nekuda da živu glavu spasu.
Onda dođe silnik i ubija ih nemilice jer je pobedio.

S kojim TI Filipe pravom jednu reč osude smeš da izgovoriš na račun Srebrenice, gde je takođe pobednik ubijao zarobljene neprijatelje, kad likuješ što je komunistički šljam to isto radio?
I to masovnije, mnogostruko masovnije i monstruoznije.
Da imaš imalo obraza i pameti sabio bi se u mišiju rupu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:49 26.06.2019

Re: Filipe

Pa, nije, sigurno bi se moglo dodati što šta, ali ne vidim neku kardinalnu grešku kao kod partizana.
Na šta misliš?
predatortz predatortz 12:52 26.06.2019

Re: Filipe

maksa83
Ne znam da li je to dovoljno za 4. razred, ali siguran sam da takva formulacija pogrešnu sliku o komunistima.

Nije baš ni da je slika o četnicima kompletna u onoj postavci.


Pa nije ni o partizanima. Ne piše da su suspendovali elementarna prava građana, oduzimali privatnu imovinu, sudili zbog delikta mišljenja, otvarali koncentracione logore...

Nije to za nivo 4. razreda.

A sada pitanje...
Dođe rat i ja se tu istaknem. Ubijam neprijatelje, borim se.
No, posle rata se izopačim. Uzmem ti makso posao, imovinu, uzmem ti pravo da biraš i slobodno ispoljavaš svoju volju na izborima, pravo da budeš biran, pravo da sumnjaš u ispravnost mojih odluka. Ako se drzneš, pa bilo šta od onog što činim, a često činim gluposti, dovedeš u pitanje, ja te zatvaram, bijem, otpuštam sa posla. Na obljetnice mojih pobeda očekujem da mi se klanjaš, da mi tvoja deca igraju i pevaju, da me tretiraju kao rimsko božanstvo, da mi se zaklinju na doživotnu vernost. Da mi se diviš, danju, noću, na poslu, u društvu...

Da li bi nekad pomislio:
Ma, jebala te tvoja pobeda i tvoje ratovanje!
maksa83 maksa83 13:11 26.06.2019

Re: Filipe

Opasnom si stazom krenuo, hodaš po ivici.

To me još vozi adrenalin od juče kada sam obukao čistu belu majicu i jeo crvene špagete...
maksa83 maksa83 13:17 26.06.2019

Re: Filipe

Da li bi nekad pomislio:
Ma, jebala te tvoja pobeda i tvoje ratovanje!

Pošto u gore opisanom pasusu ima i nešto istorije moje porodice (koješta oteto sa obe strane), mogu mirne duše i savesti da kažem da bih sada, posle 70 godina rekao - "da, jebalo vas danas svo to ratovanje". Ima podjednako ludih i gadnih istorija gde god da se okreneš, ali ljudi nastave dalje i naprave neko novo društvo.

Dizviniš na izrazu - koga bre više boli kurac za sve to. Da se ja pitam ono u onom udžbeniku za 4. razred je sve što bi se o tome ikad učilo, ni reč manje ni više, kraj. Koga zanima više nek rilja za svoj račun, a deca nek uče nešto pametnije. Ne umem to plastičnije da kažem.
predatortz predatortz 13:25 26.06.2019

Re: Filipe

Ima podjednako ludih i gadnih istorija gde god da se okreneš, ali ljudi nastave dalje i naprave neko novo društvo.


Tako je, Makso. Naprave ljudi novo društvo i nastave dalje.
Pre toga, mora jedna sitnica.
Da se staro demontira.
U Srbiji to nije bio slučaj. Nije napravljen diskontinuitet.

Te priče, četnici vs partizani, da je sreće, odavno bi bile zanimljive samo retkim istoričarima, onim koji su se specijalizovali za taj period i te događaje.
Međutim, ovde ta priča nije završena. Pametni ljudi, ljudi poput tebe, upadaju u zamku da traže opravdanja za diktaturu. Nema ih.
freehand freehand 13:25 26.06.2019

Re: Filipe

maksa83
Opasnom si stazom krenuo, hodaš po ivici.

To me još vozi adrenalin od juče kada sam obukao čistu belu majicu i jeo crvene špagete...

Sve znam o netraženimm savetima ali ako baciš pogled ka bezdanu levo i desno - to što se beli sedimenti su od kostiju onih što su uzjahali tog besnog adrenalinskog paripa. Neki od preživelih probudili su se sa šubarom na glavi, neki kao Biljana Srbljanović. Ali nikad više svoji i nikad više isti.
alselone alselone 13:27 26.06.2019

Re: Filipe

Dizviniš na izrazu - koga bre više boli kurac za sve to. Da se ja pitam ono u onom udžbeniku za 4. razred je sve što bi se o tome ikad učilo, ni reč manje ni više, kraj. Koga zanima više nek rilja za svoj račun, a deca nek uče nešto pametnije. Ne umem to plastičnije da kažem.




Kratko je - i četnici i partizani su počeli kao oslobodilački pokret tj. otpor Nemcima, i u početku su sarađivali, ali su se posle posvađali i zaratili međusobno na ideološkim osnovama - jedni su bili za republiku, drugi za povratak monarhije. To je sve.


Na ovo misliš?
gedza.73 gedza.73 13:28 26.06.2019

Re: Filipe

Pa nije ni o partizanima

ratovanje za stranu obaveštajnu službu i Sovjetske Ujedinjene Balkanske Republike nas i dovelo da onakvog raspleta na kraju dvadesetog veka.

možda se varam ali nešto mi se čini da se skoro svaka komunistička država pretvorila umesto u utopiju u neku vrstu diktatorskog monarhističkog uređenja. Negde sa više žrtava, negde sa manje.

usput, mada nisam baš siguran u detalje, Češka je tokom srednjeg veka imala verski pokret koji se naslanjao na nekog Engleza V...f.. nešto. Dal' iz Poljske krenu vernici (bliži papi) da u krvi uguše husovce (uglavnom su se zvali po svom vođi) jer su ovi tvrdili da je papa đavolji potomak, da treba oduzeti svu svetovnu vlast i imovinu monasima, biskupima i crkvenom sveštenstvu, da nema otpisa grehova za novac (mislim čak da su pravoslavci imali bliske odnose ili su kasnije bili u saglasju sa česima)

onda krene opšti haos. česi krenu sa odbranom pa i napadom u kome su pljačkali crkve i manastire, ubijali od dece do staraca i spaljivali do temelja gradove.

kao što su i protivnici, krstaški 'humano' radili njima.

Danas je Češka pretežno ateistička zemlja za razliku od Poljske. Dal to ima veze ko bi ga znao ali nekako deluje da zilotizam može vekovima da odjekuje kroz vreme.
i mi smo jedan od primera.


Usput u isto vreme u nekom ženskom italijanskom manastiru krene feminističko hrišćanstvo gde se Đuliana (opet nisam siguran u ime) zalagala za veća prava žena.

jes' da nema nikakve veze sa partizanima (od kojih je, kako vidimo, većina zgazila praotačku vezu, pljunula na dojučerašnje svojetske prijatelje preklinjujući za bilo koji EU pasoš ako nije bilo sreće da se ima deda BUgarin ili babu Mađarica)


šta ti je vreme. dal' je iko mogao da pretpostavi da će oni koji su gazili preko leševa ne bi li se dokopali diplomatskih magacina promovišući vrlo agresivno jednu vrstu azijatske despotovine danas tako zdušno promovisali evropske vrednosti

da partizanski unuk moleriše Nemcu podrum na čijem zidu visi slika njegovog dede u SS uniformi.
predatortz predatortz 13:28 26.06.2019

Re: Filipe


Za razliku od ustaša, koji su uglavnom činili ratne zločine nad pripadnicima drugih naroda, četnici su bili monstruozniji: oni su klali i pripadnike sopstvenog naroda!


Čekaj, a Hrvati ubijeni od ustaša, a nije ih bilo malo i slava im, nisu Hrvati?
Sramna su ova tvoja bulažnjena, Filipe!

Ti si spreman i ustaše da braniš da bi bacio ljagu na četnike.

To je već totalno pomračenje uma!
alselone alselone 13:32 26.06.2019

Re: Filipe

Ti si spreman i ustaše da braniš da bi bacio ljagu na četnike.

To je već totalno pomračenje uma!


Nije mu prvi put da brani ustaše i ustaško ponašanje...
Filip Mladenović "iz srca Šumadije", kako sam kaže.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana