Društvo

Ovako se rastače država i društvo

G.Cross RSS / 27.06.2019. u 19:30

AUTOMOBIL ULETEO U KAFIĆ U CENTRU BEOGRADA: Povređene tri osobe među kojima i trogodišnje dete, vozač pobegao .

 

 Kada oni sa vrha drzave ne postuju osnovne moralne i pravne postulate drzava se raspada.

 Kad ruzicasti sin moze da ubije i nista se ne desi ostali misle da mogu i oni.

 

 

 

 



Komentari (238)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:06 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ja ti kažem da smanjiš doživljaj trtljanja gluposti i da ne bude da nisi bio upozoren na posledice - ne ti kao ti, već Vučićistan.
shone shone 06:59 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Šone, smanjite bezobrazni ton u medijima spram IL jer vam drndaju ovde ljude.


Rekoh ti C vitamin ne B! Od ovog drugog ćeš da nabaciš kilažu pa će autobus da ti zanosi u krivinu.
freehand freehand 07:58 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Srđan Fuchs
A vi biste ozbiljno trebali da olabavite sa mržnjom prema Zapadu, i da ti manje pišeš svoje ostrašćene gluposti o Izraelu jer ste stavljeni na crnu listu zemalja,

što nijednom 2000-2012. nije bio slučaj. Ovo je više Šonetu upućeno nego tebi.

To je jedna od osnovnih zapadnih vrednosti da o aparthejd agresivnoj okupatorskoj državi sa nacističkim režimom i ponašanjem ne smeš da napišeš da je to banda u konstantnom ratnom i zločinu protiv sopstvenog stanovništva i suseda kad su to belodane i nepobitne činjenice?
I koga boli dupe za njihove crne liste naročito kad njima mrače turistički vodiči sa fantastičnim deluzijama po krepalom blogu?
P.S. Javi Izri i Mosi da blokiraju aerodrom, pobeći će vam UN, Gugl i Vikipedija!
List of United Nations resolutions concerning Israel
gedza.73 gedza.73 08:31 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

angie01
neki klinci htedose preko reda da uzmu klopu ispred neke brze hrane i neki mladici iz reda ih opomenu i ovi dripci izvade pistolje i krenu da pucaju

naoružani 'mladići' kao i ovaj Mad Max Fanđo uopšte nisu problem.

problem stvara izostanak reakcija države na ovakve slučajeve.
a nedostatak reakcije je već hronično ukorenjen. Nekog puste da kraducka malo, neko umesto makadama u podlogu za put ugradi blato, neko želka potčinjenu službenicu, službenica je htela da postane preko veze... onda neko diluje angro, neko vuče milion krivičnih prijava za sobom jer mu 'adresa stanovanja nije poznata organima gonjenja'...

alselone alselone 08:52 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

sine ti bi baš da se svađaš?

Vide li ti onog alselonea?

Video. Posle onog ispada se samo nadam da nije blesav da prelazi reku u ovom smeru.


Jeste tražili ČP, ČP po vašoj meri ste i dobili. Kad se setim one rasprave Makse i Radeta.

Nego tedo da vam kaže, ja sam UT držao 5 godina dok sam bio asistent, baš na mom predmetu se to i radilo prvi put u toku studija, tako da drugari sejfti netvoci, nemate brige sa mnom, Radumilo vam je problem, zato i ne dolazi više.
gedza.73 gedza.73 09:00 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

floki
poljaci mrze ruse a ovi im posle kraja rata dali skoro 200km pruske teritorije na zapadu, 8 miliona nemaca proterano odatle, protestantsko kulturno nasleđe obrisano kao srpsko u crnoj gori što će da bude...

i sad poljaci, kad mrze staljina i ruse, što ne vrnu švabama nazad to što im rusi pokloniše? kez


kako beše ona 'Bog visoko, Rusija daleko'?

Aj da pređemo <kez> bliže.
samo sa sličnim argumentima. Hrvati su dobili Dalmaciju i Istru isključivo i jedino srpskim zalaganjem (ogromnim žrtvama i političkim delovanjem Kraljevine Srbije). Da li smo onda i mi trebali da poštujemo pakt sa Nemcima pa da napadnemo Hrvate, pobijemo ih u nekoj šumi, Dalmaciju i Istru vratimo Italijanima a zauzvrat Slavoniju priključimo Srbiji? A i Hrvati su u KuK napali Srbiju nekoliko godina ranije.

Ili to uradimo nakon rata? A mi, onolika sila, zbog malenog Trsta dobijemo preko labrnje s tim što je i to proglašeno za pobedu mudrog rukovodstva kao što je par decenija kasnije proglašena pobeda nad NATO snagama predajom teritorije.

ako neko kaže da strateški interes Rusije opravdava to što je uradila Poljacima u osvit WW2 (*) jer je Poljska pre toga uradila Rusima to što je uradila (pošto su njihovi prapreci davno zaratili oko ukradenog zalutalog svinjčeta) onda se taj, po istom vrednosnom sudu, zalaže za granice Kavlovac-Ogulin-Vivovitica i Ovčaru.

meni zato plave oči bode da kad 'naši' biju, ubijaju i ruše 'druge' onda je to isključivo zbog patriotskih, oslobodilačkih, narodnih i antifašističkih stremljenja a kad to isto 'drugi' rade nama onda su zločinci, nacisti i zli imperijalisti.


Kad naši pljačkaju to je pravedna revolucija, jednakost za sve, kad sirotinja ustane protiv takve nove stvorene buržoazije onda su strani plaćenici, rušilački faktor i huligani.

Niko ne bi da menja sovjetsko-jugoslovenski 'socijalizam' ali bi zato svi da živimo u monarhističko-kapitalističkom skandinavskom 'socijalizmu'.

(*)
Na stranu što revizijom istorije ('Evroazija je oduvek u ratu sa Okeanijom') sporazum nije bio poznat javnosti dugi niz godina. što menja karakter nekih oslobodilačkih borbi i to u ogromnoj meri. što dovodi u pitanje i moralni kredibilitet i stručnost mnogih istoričara.

jadragoljub jadragoljub 10:01 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

samo sa sličnim argumentima. Hrvati su dobili Dalmaciju i Istru isključivo i jedino srpskim zalaganjem (ogromnim žrtvama i političkim delovanjem Kraljevine Srbije).

netačno 23479%
hrvati su istru i dalmaciju dobili zahvaljujući titi i komunistima.
maksa83 maksa83 10:09 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Radumilo vam je problem, zato i ne dolazi više.

Sad si me naterao da potražim tu epopeju. Kakav je to geek rage bio. Ja sam skroz zaboravio da je Radumilo i SCRUM master. Osunceti...
jadragoljub jadragoljub 10:49 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

malo o fašizmu ljotićevcima koji ne postoje u srbiji po nekim blogerima


moj grad u koji je sve manje moj grad, postajem stranac i nepoželjan u svom gradu.
nepopustljiv nepopustljiv 11:23 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Nekad si ovde pomenuo meteobule, i dobar je.

Pa, jeste, ali je sad, phah ... onako, mada mi je još uvek prvi izbor kad gledam vreme. Nekoliko godina je pogađao baš dobro, pa je počeo da promašuje tu i tamo, ako sam dobro shvatio modeli koji su radili više ne rade tako dobro.

Ovaj RainViewer je samo za kišu, prvi put sam ga probao večeras i rekao je "za 31 min. oluja" dok je kiša još trajala. Prestala je u sledećih 5 min. i onda stvarno pola sata kasnije krenula opet.

Neki moji autdor drugari koji se veru po šumama i gorama se kunu u yr.no ali i to je informacija od pre nekoliko godina, sve je ošlouqrac...

Molim pomoć, odnosno, instrukciju za boldovano - gde da kliknem na tom Vieweru!
Izvini!
maksa83 maksa83 11:27 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Molim pomoć, odnosno, instrukciju za boldovano - gde da kliknem na tom Vieweru!

Instaliraj aplikaciju na telefun i katepita telefun "esme ovaj da ti šalje notofikacije" odrešito mrdaj glavom gore dole, ako to ne upali onda pipni prstom nešto gde piše "Slažem se" ili "ok".
Ribozom Ribozom 13:04 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

@maksa83
Neki moji autdor drugari koji se veru po šumama i gorama se kunu u yr.no ali i to je informacija od pre nekoliko godina, sve je ošlouqrac...


Yr.no (i storm.no)sprovode drzavnu politiku manipulacije vremenskim uslovima. Verovao ili ne mi smo toliko civilizacijski napredni da nas lazu i o vremenu. Poenta je da se temperature turistickih odredista smanje(daje se prosecna dnevna temperatura) i norveske uvecaju (daju se maksimalne dnevne temperature). Ako u kisnom danu promili Sunce na samo 7 minuta oznacice kao suncan dan.
Razlog je naravno da se ustedi na putovanjima koliko je god moguce (a tesko im ide). Takodje su porezi na vikendice mnogo mali, kako bi ljudi ostajli u njima, dok se na nekretnine u inostranstvu placa najveci porez na nepokretnost.

A sto se tice ovog tvog trola cetnici-partizani, sve cu da bidnem samo ne komunjara (deca komunjara su skorojevici, a deca skorojevica su...?)
jadragoljub jadragoljub 13:31 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

(deca komunjara su skorojevici, a deca skorojevica su...?)

ćetnici, skroz evolutivno, dokazo darvin
ako ne veruješ
nepopustljiv nepopustljiv 13:42 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Molim pomoć, odnosno, instrukciju za boldovano - gde da kliknem na tom Vieweru!

Instaliraj aplikaciju na telefun i katepita telefun "esme ovaj da ti šalje notofikacije" odrešito mrdaj glavom gore dole, ako to ne upali onda pipni prstom nešto gde piše "Slažem se" ili "ok".

Ma ... na telefon ne mogu da instaliram više ni slovo "I".
Može li da istražiš kako aplikacija radi na dekstopu - pa da potom podučiš mene?
tasadebeli tasadebeli 16:51 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Srđan Fuchs
Ja ti kažem da smanjiš doživljaj trtljanja gluposti i da ne bude da nisi bio upozoren na posledice - ne ti kao ti, već Vučićistan.



Претиш?

Ваљда ће задужени и одговорни за овакве ствари ово твоје да нотирају (и да скриншотују за архиву).

Иначе, то је само био мој последњи покушај да ја теби кажем да престанеш више да продајеш муда за бубреге на Блогу Б92 и да се бавиш јефтиним шибицарењем.

Ништа више.

Само толико.
anonymous anonymous 17:55 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

maksa83
Vido sam da si mi odgovorio negde ali sam vido u sred noći pa sam zaboravio gde sam video pa sad ne mogu da ti odgovorim.

Ako treba da zalaufamo blog do 400 komentara za 17 minuta, prilažem sliku na kojoj članovi benda ZZ Top poziraju sa nekim poštarima:





Duhovito.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

vrabac_onaj
hoochie coochie man
Saće huči sa nagradnim pitanjem: koji je od džentlmena na slici Lepi Neško?


E baš neću

nego, znaš li ti ko je na ovoj slici?
Partizani i ko s njima?


Ma pazi, mene tu još više izluđuje ta ZZ Top priča, ono kao bradonje i sve u stilu Veljka Buljajića.

Elem, evo ih puškomitraljesci Kosjerićke brigade, ako smem da primetim svi sem Ajdačića su fino izbrijani.



Ovo je izuzetak, jer, poznato je, ne možeš bradat da rokaš sa puškomitraljezom, da ti se krzno ne zaglavi u zatvarač i magacin. Dok kad deluješ nožekanjom po nejači, onda brada uopšte ne smeta, štaviše, dodaje vredan scenski efekat.

Jesam ti pričao kako su mog pokojnog dedu jurili četnici po šumi? Sad, da li da se slikaju sa njim, ili da ga prikolju preko vrata, ostaviću to kao malo kviz pitanje.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:56 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Kad Maksa i Srki veruju Veljku više nego drugarima s bloga.
Propo svet načisto :)


Pa ja verujem tebi, ali ti si sam ovde kačio i lepog Neška, i one druge ućebane rugobe koje si pokupio sa kosovskih vebsajtova (pa smo morali malo i da te zajebavamo zbog toga), i još ih hvalio kao velike intelektualce iz viđenih porodica (parafraziram: žene se ložile na njih jer su imali prvi automobil u varošici). A to se poklapa i za Veljkovim piktoresknim kreaturama iz filmova, a bogami i sa onim što sam čuo od mog pokojnog dede, koji, siroma, nije ni znao ko je bio Veljko Bulajić. A za razilku od njega, ti četnika nisi ni video uživo, u prirodi, inače bi verovatno na njih gledao sa manje simpatije.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

srdjan.pajic
vrabac_onaj
hoochie coochie man
Saće huči sa nagradnim pitanjem: koji je od džentlmena na slici Lepi Neško?


E baš neću

nego, znaš li ti ko je na ovoj slici?
Partizani i ko s njima?


Ma pazi, mene tu još više izluđuje ta ZZ Top priča, ono kao bradonje i sve u stilu Veljka Buljajića.

Elem, evo ih puškomitraljesci Kosjerićke brigade, ako smem da primetim svi sem Ajdačića su fino izbrijani.



Ovo je izuzetak, jer, poznato je, ne možeš bradat da rokaš sa puškomitraljezom, da ti se krzno ne zaglavi u zatvarač i magacin. Dok kad deluješ nožekanjom po nejači, onda brada uopšte ne smeta, štaviše, dodaje vredan scenski efekat.

Jesam ti pričao kako su mog pokojnog dedu jurili četnici po šumi? Sad, da li da se slikaju sa njim, ili da ga prikolju preko vrata, ostaviću to kao malo kviz pitanje.




freehand freehand 21:07 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Само толико.

Bez klipa, bez linka, bez beskrajnog citata--- Dakle sem što Tasa drži do svoje reči (on kad kaže to je za vjeki vjekov!) kao i svaki pristojan domaćin čovek, Srbin i prosvetni radnik ovo ukazuje da je na blogu došlo do hakovanja i neko je preuzeo Tasin nalog. lično sumnjam na Korisničkoime 2 ali pošto nemam dokaza ne bih baš smeo da se zakunem. Mada, modus operandi i taj duh koji izbija iz komentara baš nekako vuče na to Korisničko ime. 2, ne 1, 1 je nekako sirovije u izrazu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

pokupio sa kosovskih vebsajtova (pa smo morali malo i da te zajebavamo zbog toga),

Sećam se toga.
A meni te bilo po malo žao tad, ali svarno.
Ovo bez zezanja.
Mnogo je tanko kad se neko uhvati za to odakle je slika, koje ima na milion mesta, skinuta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:18 28.06.2019

Re: A što se vozača tiče

hoochie coochie man
pokupio sa kosovskih vebsajtova (pa smo morali malo i da te zajebavamo zbog toga),

Sećam se toga.
A meni te bilo po malo žao tad, ali svarno.
Ovo bez zezanja.
Mnogo je tanko kad se neko uhvati za to odakle je slika, koje ima na milion mesta, skinuta.


Svarno?

Znam da ima milion takvih fotografija uparađenih četnika, i ne zna se koji deluje ružnije i zapuštenije, i uvek uz nekog dosta urednijeg nacistu u uniformi, ali ima neka nebeska parodija u tome da baš ti, u zanosu, pokupiš fotku svog omiljenog heroja - sa albanskog iredentskog vebsajta. Ali meni te nije bilo žao.
tasadebeli tasadebeli 05:24 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
Само толико.

Bez klipa, bez linka, bez beskrajnog citata--- Dakle sem što Tasa drži do svoje reči (on kad kaže to je za vjeki vjekov!) kao i svaki pristojan domaćin čovek, Srbin i prosvetni radnik ovo ukazuje da je na blogu došlo do hakovanja i neko je preuzeo Tasin nalog. lično sumnjam na Korisničkoime 2 ali pošto nemam dokaza ne bih baš smeo da se zakunem. Mada, modus operandi i taj duh koji izbija iz komentara baš nekako vuče na to Korisničko ime. 2, ne 1, 1 je nekako sirovije u izrazu.



Ма пусти сад то.

Други пут ћемо, сад не могу, нешто ме боли глава па нисам расположен за то.

Него, реци ти мени јеси ти скриншотов'о ове Фуксове претње?

Требаће ми, па да ми позајмиш када ти затражим.

А ево, да изјавим и ја нешто за новине... То јест, за скриншотовање...

Више сам, брате, ја Јеврејин него тај Фукс!

Само што он то не може никада да укапира својим једносмерним израелским тоталитарним мозгићем.

Јбг.

Живот је чудо.

А ево ти и клип, јебо те клип, кад си већ навалио!





nepopustljiv nepopustljiv 05:27 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

tasadebeli
freehand
Само толико.

Bez klipa, bez linka, bez beskrajnog citata--- Dakle sem što Tasa drži do svoje reči (on kad kaže to je za vjeki vjekov!) kao i svaki pristojan domaćin čovek, Srbin i prosvetni radnik ovo ukazuje da je na blogu došlo do hakovanja i neko je preuzeo Tasin nalog. lično sumnjam na Korisničkoime 2 ali pošto nemam dokaza ne bih baš smeo da se zakunem. Mada, modus operandi i taj duh koji izbija iz komentara baš nekako vuče na to Korisničko ime. 2, ne 1, 1 je nekako sirovije u izrazu.



Ма пусти сад то.

Други пут ћемо, сад не могу, нешто ме боли глава па нисам расположен за то.

...


Taso, boli te patka - što bi se ti bilo kome pravdao - za bilo šta?
Moraš da budeš malo rezistentniji - da te kojekakvi (i njima slični) svako malo ne navuku da se nešto zaklinješ, obećavaš itd.
Da zaključim - ko ih jebe!
tasadebeli tasadebeli 05:31 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

nepopustljiv
tasadebeli
freehand
Само толико.

Bez klipa, bez linka, bez beskrajnog citata--- Dakle sem što Tasa drži do svoje reči (on kad kaže to je za vjeki vjekov!) kao i svaki pristojan domaćin čovek, Srbin i prosvetni radnik ovo ukazuje da je na blogu došlo do hakovanja i neko je preuzeo Tasin nalog. lično sumnjam na Korisničkoime 2 ali pošto nemam dokaza ne bih baš smeo da se zakunem. Mada, modus operandi i taj duh koji izbija iz komentara baš nekako vuče na to Korisničko ime. 2, ne 1, 1 je nekako sirovije u izrazu.



Ма пусти сад то.

Други пут ћемо, сад не могу, нешто ме боли глава па нисам расположен за то.

...


Taso, boli te patka - što bi se ti bilo kome pravdao - za bilo šta?
Moraš da budeš malo rezistentniji - da te kojekakvi (i njima slični) svako malo ne navuku da se nešto zaklinješ, obećavaš itd.
Da zaključim - ko ih jebe!



Ма ко се, бре, правда?

Само кажем Фрију да нешто нисам расположен за секс.

Знам да је викенд, знам да је чекао с нестрпљењем целе радне недеље да дође субота, дан за купање и за секс...

Али не могу, брате. И ми музичари и уметници имамо душу, мајку му!

Не знам на кога све мислиш када кажеш ИХ (ЊИХ - никове на сунце! - ), али ћу ти свеједно одговорити да се такви обично јебу сами. Себе сами. У вугла.

Да поновим паролу за данас коју већ извикивах код Плескоњића:

Жив је Блог, умро није
док је Срба и Србије!


nepopustljiv nepopustljiv 06:07 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

tasadebeli
nepopustljiv
tasadebeli
freehand
Само толико.

Bez klipa, bez linka, bez beskrajnog citata--- Dakle sem što Tasa drži do svoje reči (on kad kaže to je za vjeki vjekov!) kao i svaki pristojan domaćin čovek, Srbin i prosvetni radnik ovo ukazuje da je na blogu došlo do hakovanja i neko je preuzeo Tasin nalog. lično sumnjam na Korisničkoime 2 ali pošto nemam dokaza ne bih baš smeo da se zakunem. Mada, modus operandi i taj duh koji izbija iz komentara baš nekako vuče na to Korisničko ime. 2, ne 1, 1 je nekako sirovije u izrazu.



Ма пусти сад то.

Други пут ћемо, сад не могу, нешто ме боли глава па нисам расположен за то.

...


Taso, boli te patka - što bi se ti bilo kome pravdao - za bilo šta?
Moraš da budeš malo rezistentniji - da te kojekakvi (i njima slični) svako malo ne navuku da se nešto zaklinješ, obećavaš itd.
Da zaključim - ko ih jebe!



Ма ко се, бре, правда?

Само кажем Фрију да нешто нисам расположен за секс.

Знам да је викенд, знам да је чекао с нестрпљењем целе радне недеље да дође субота, дан за купање и за секс...

Али не могу, брате. И ми музичари и уметници имамо душу, мајку му!

Не знам на кога све мислиш када кажеш ИХ (ЊИХ - никове на сунце! - ), али ћу ти свеједно одговорити да се такви обично јебу сами. Себе сами. У вугла.

...


Mislim na sve - i na ih, kao i na njih.
tasadebeli tasadebeli 06:27 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

nepopustljiv

Mislim na sve - i na ih, kao i na njih.



ИХА и ЊИХА.
freehand freehand 08:08 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ма пусти сад то.

Други пут ћемо, сад не могу, нешто ме боли глава па нисам расположен за то.

Него, реци ти мени јеси ти скриншотов'о ове Фуксове претње?

Требаће ми, па да ми позајмиш када ти затражим.

A da ipak pokušaš da mi objasniš taj poriv i mentalni mehanizam koji ljude tera na stvari poput deklarativnih i rezolutnih izjava poput "Odoh ja!" i "Ovo me mesto više neće videti!" i "E sad e više nema!" uz teatralna gašenja naloga, psovanje i vređanje ovih što ostaju zato što su oni glupi i pokvareni a taj što odlazi je čestit i pametan.
Pa dobro, t bi moglo biti i za poštovanje, lični motivi i lična odluka. Ali onda vraćanje gde se neki vrate tiho kao puvanjci, neki javno i uz doboše i gromoglasno "Ko vas jebe, vi ste glupi al evo mene opet!".
Ekstremna pojava je kad se to dešava po nekoliko puta, kad takav junak po svojoj reči skakuće i gazije ko trapavko kad igra školice.
O čemu je tu reč, Taso? Čemu to služi?
Pa posle ako imaš vremena i volje nešto o ovom slučaju sa duplim niovima koje tako često pominješ a rado koristiš, kao teško kršenje disklejmera a sve vrišteći na komesarsku moderaciju dok usput brišeš i banuješ.
Što se skrinšotova tiče - vidim da sasvim precizno i uspešno kopaš po blogovima od pre nekoliko godina kad ti nešto zatreba pa ti ove licemerne "šale" i duhovitosti u pokušaju usmerene na diskvalifikaciju po receptu blogomorona i blogolumena koji ne umeju ništa drugo da smisle samo dižu nivo licemerja u nastupu, a preliva već odavno.
predatortz predatortz 08:08 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

tasadebeli
nepopustljiv

Mislim na sve - i na ih, kao i na njih.



ИХА и ЊИХА.


Ih, njiha kol'ko 'oš!
nepopustljiv nepopustljiv 09:00 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
Ма пусти сад то.

Други пут ћемо, сад не могу, нешто ме боли глава па нисам расположен за то.

Него, реци ти мени јеси ти скриншотов'о ове Фуксове претње?

Требаће ми, па да ми позајмиш када ти затражим.

A da ipak pokušaš da mi objasniš taj poriv i mentalni mehanizam koji ljude tera na stvari poput deklarativnih i rezolutnih izjava poput "Odoh ja!" i "Ovo me mesto više neće videti!" i "E sad e više nema!" uz teatralna gašenja naloga, psovanje i vređanje ovih što ostaju zato što su oni glupi i pokvareni a taj što odlazi je čestit i pametan.
Pa dobro, t bi moglo biti i za poštovanje, lični motivi i lična odluka. Ali onda vraćanje gde se neki vrate tiho kao puvanjci, neki javno i uz doboše i gromoglasno "Ko vas jebe, vi ste glupi al evo mene opet!".
Ekstremna pojava je kad se to dešava po nekoliko puta, kad takav junak po svojoj reči skakuće i gazije ko trapavko kad igra školice.
O čemu je tu reč, Taso? Čemu to služi?
Pa posle ako imaš vremena i volje nešto o ovom slučaju sa duplim niovima koje tako često pominješ a rado koristiš, kao teško kršenje disklejmera a sve vrišteći na komesarsku moderaciju dok usput brišeš i banuješ.
Što se skrinšotova tiče - vidim da sasvim precizno i uspešno kopaš po blogovima od pre nekoliko godina kad ti nešto zatreba pa ti ove licemerne "šale" i duhovitosti u pokušaju usmerene na diskvalifikaciju po receptu blogomorona i blogolumena koji ne umeju ništa drugo da smisle samo dižu nivo licemerja u nastupu, a preliva već odavno.

Ko najutijo?
freehand freehand 09:03 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ko najutijo?

Ti mene mrziš.
Kad god pomislim da sam nešto napisao tako da svako može da razume šta sam hteo dakažem pojaviš se ti sa "Molim pojašnjenje."
nepopustljiv nepopustljiv 09:06 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
Ko najutijo?

Ti mene mrziš.
Kad god pomislim da sam nešto napisao tako da svako može da razume šta sam hteo dakažem pojaviš se ti sa "Molim pojašnjenje."

Nisam tražio pojašnjenje.
Pošto si mi po pitanju o kome si pisao (kao i tebi slični) - jasan kao dan.
U principu - neprestano bi da nekoga (ostale) postrojavate, ukalupljujete, ...
Šta te boli patka što Tasa - ili bilo ko drugi najavljuje odlazak sa bloga.
Verovatno im je u tom trenutku bio pun kuki (vas) smarača.
A možda i iz nekoga drugog razloga - šta to, koji god da je razlog, tebe (ili bilo koga drugoga) briga.
tasadebeli tasadebeli 11:42 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand

ako imaš vremena i volje



Немам.
freehand freehand 12:36 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

tasadebeli
freehand

ako imaš vremena i volje



Немам.

Znam, otišo si opet da se uniješ.
Bejbe, bejbe, bejbe ti nisi tuuuu... Skočio si do Kinšase da vidiš kako sužnji. Usput psujući moderaciju i blogovske komesare.
tasadebeli tasadebeli 16:50 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
tasadebeli
freehand

ako imaš vremena i volje



Немам.

Znam, otišo si opet da se uniješ.
Bejbe, bejbe, bejbe ti nisi tuuuu... Skočio si do Kinšase da vidiš kako sužnji. Usput psujući moderaciju i blogovske komesare.



Откуд знаш?

Ти си, бре, још и прозорљиве природе.

Осим свега осталога што си...
freehand freehand 18:47 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Осим свега осталога што си...

Jel ovo opet neka pohvala?
tasadebeli tasadebeli 22:01 29.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
Осим свега осталога што си...

Jel ovo opet neka pohvala?



Оставио сам ти широко поље.

Схвати како год желиш и мислиш.

Ја сам ти, бре, поборник интерактивног демократског дијалога.

Моје исказе сваки мој саговорник може да разуме, цитира у целини или у деловима, тумачи својим речима и реинерпретира како год сматра за сходно и како му пасује.
nepopustljiv nepopustljiv 05:48 30.06.2019

Re: A što se vozača tiče

tasadebeli
freehand
Осим свега осталога што си...

Jel ovo opet neka pohvala?



Оставио сам ти широко поље.

Схвати како год желиш и мислиш.

Ја сам ти, бре, поборник интерактивног демократског дијалога.

Моје исказе сваки мој саговорник може да разуме, цитира у целини или у деловима, тумачи својим речима и реинерпретира како год сматра за сходно и како му пасује.

Ma!
Ko ga šiša, on tebe podcenjuje i ruga ti se - a ti njega demokratski uvažavaš!?
Gde to ima?!
freehand freehand 08:22 30.06.2019

Re: A što se vozača tiče

Ko ga šiša, on tebe podcenjuje i ruga ti se - a ti njega demokratski uvažavaš!?
Gde to ima?!

Ne bih tebe da poTcenim pa sam siguran da ti znaš ono što sam pitao Tasu: zašto ljudi uzmu to burence, popnu se na njega i viču "Ja više nikad neću da dolazim, pišem, javljam se, odgovaram" i štaveć sve rade, pa se onda ukake na to i onda ponovo dođu, neki i u više formi?
Zašto kad ih niko ne tera, ne vuče, ne traži to od njih?
I ako već - zašto se vraćaju?
nepopustljiv nepopustljiv 16:04 30.06.2019

Re: A što se vozača tiče

freehand
Ko ga šiša, on tebe podcenjuje i ruga ti se - a ti njega demokratski uvažavaš!?
Gde to ima?!

Ne bih tebe da poTcenim pa sam siguran da ti znaš ono što sam pitao Tasu: zašto ljudi uzmu to burence, popnu se na njega i viču "Ja više nikad neću da dolazim, pišem, javljam se, odgovaram" i štaveć sve rade, pa se onda ukake na to i onda ponovo dođu, neki i u više formi?
Zašto kad ih niko ne tera, ne vuče, ne traži to od njih?
I ako već - zašto se vraćaju?

Šta to tebe briga?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:47 27.06.2019

Негде...

... чух да је возач странац?

Иначе, онолико колико ја знам (а понешто знам), корупција у Србији никад није била већа. Безакоње је често правило, а институције незаинтересоване да раде свој посао и затрпане. Ја пролазим кроз једну своју муку која носи 11 кривичних пријава, и осам активних судских процеса, где је вредност спорова пола милиона евра, и гледам све то изблиза, те наше институције. Како рече једна тужитељка: "Предраже, имали сте среће, допали сте код полицајца који хоће да ради." А он, не знајући шта ми је о њему рекла, о њој следеће: "Знаш, то је једна од три тамо у тужилаштву која зна и поштује свој посао."

Углавном, ти људи су претрпани послом, без ресурса, са заостатком од 12 месеци од стварности. То значи да му данас предаш кривичну пријаву, она ће му на сто доћи за 12 месеци.

Најтужније: једном су ме замолили, у привредном криминалу, да понесем свој папир за штампање. Они нису имали свог.

Срео сам доста финог света, али и лезилебовића -- који су на моје очи један другом утрапљивали моје пријаве: "Нећу ја да радим, узми ти ово!"

Наравно, у све ово је умешан и један тип из СНСа.

Мишљења сам да нас не могу спасити наши политички избори, већ институције које ће почети да раде. Погледај шта је јуче изјавио холандски амбасадор.

G.Cross G.Cross 19:54 27.06.2019

Re: Негде...

Predrag Brajovic
... чух да је возач странац?

Иначе, онолико колико ја знам (а понешто знам), корупција у Србији никад није била већа. Безакоње је често правило, а институције незаинтересоване да раде свој посао и затрпане. Ја пролазим кроз једну своју муку која носи 11 кривичних пријава, и осам активних судских процеса, где је вредност спорова пола милиона евра, и гледам све то изблиза, те наше институције. Како рече једна тужитељка: "Предраже, имали сте среће, допали сте код полицајца који хоће да ради." А он, не знајући шта ми је о њему рекла, о њој следеће: "Знаш, то је једна од три тамо у тужилаштву која зна и поштује свој посао."

Углавном, ти људи су претрпани послом, без ерсзрса, са заостатком од 12 месеци од стварности, То значи да му данаш предаш кривичну пријаву, она ће му на сто доћи за 12 месеци.

Најтужније: једном су ме замолили, у привредном криминалу, да понесем свој папир за штампање. Они нису имали свог.

Срео сам доста финог света, али и лезилебовића -- који су на моје очи један другом утрапљивали моје пријаве: "Нећу ја да радим, узми ти ово!"

Наравно, у све ово је умешан и један тип из СНСа.

Мишљења сам да нас не могу спасити наши полтички избори, већ институције које ће почети да раде. Погледај шта је јуче изјавио холандски амбасадор.




Predraze, ja stvarno ne razumem kako hiljade ljudi mogu da protestvuju onako generalno mesecima a niko ne protestvuje sto su konkretne zaštićene ubice na slobodi

jadragoljub jadragoljub 20:00 27.06.2019

Re: Негде...

већ институције које ће почети да раде

kako to misliš?
ako se politika ne izbaci iz institucija kako misliš da će one početi da rade.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:01 27.06.2019

Re: Негде...

Pa i ti protesti su bezidejni, više imaš utisak da politički radnici koji ti se obraćaju tamo, to rade da bi se dokopali vlasti a ne da bi sistemski menjali društvo.
freehand freehand 20:06 27.06.2019

Re: Негде...

Srđan Fuchs
Pa i ti protesti su bezidejni, više imaš utisak da politički radnici koji ti se obraćaju tamo, to rade da bi se dokopali vlasti a ne da bi sistemski menjali društvo.
A to su ti rekli policajci specijalci SAJ MOSAD, FSB, KGB, NKVD, Šarene beretke, Crvene titovke, Besne Foke i Agresivni Tuljani koje vodaš naokolo i propituješ šta rade na poslu a posle po malo koristiš da zapretiš blogerima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:11 27.06.2019

Re: Негде...

ako se politika ne izbaci iz institucija kako misliš da će one početi da rade.

Није проблем, у суштини, политички. Он је системски. Систем је девастиран, то јест никад до краја установљен. Ти уђеш код мог полицајца, а он на столу има и Авалу и Рудник...
-- Шта је ово?
-- То су случајеви које радим. Нема нас довољно, особито оних који знају посао. Фали нам људи.

Не поштују се временске законске норме, људи нису довољно обучени, за једно прислушкивање треба преко 50 одобрења. Кола размењују међу собом, немају их 24 часа на располагању, мањка им и компјутера и штампача а камоли кола.

У СБПОКу видео сам сјајне момке. Није питање шта они могу. Питање је ко ће их у томе испратити на начин на који треба. Тужилаштво? Уууу... народ не зна: полиција више не води истрагу. То сада ради тужилаштво.

Два храбра тужиоца и четири добра полицајца и пар прислушкивања -- и ето главара у затвору.
Они не треба да се плаше политичког пада, већ затвора.

Србији је неопходна санадеризација.
Плус Драгнеа.
И наша Коваси.

Има их... Треба им дати прилику.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:21 27.06.2019

Re: Негде...

freehand
A to su ti rekli policajci specijalci SAJ MOSAD, FSB, KGB, NKVD, Šarene beretke, Crvene titovke, Besne Foke i Agresivni Tuljani koje vodaš naokolo i propituješ šta rade na poslu a posle po malo koristiš da zapretiš blogerima.

Ma jok. Video sam na licu mesta - govornici su krajnje (i klasično, za srpsko društvo) ispiranje mozga, politički komesari. Na kraju su i samougušili novosadske proteste. Što se bezbednosne zajednice tiče, čast tvojim romantičnim - i iluzornim idejama - no srpsko društvo nećeš nikada preokrenuti dok ne zadobiješ good cops da služe civilnom sektoru i dok se sami ne okrenu protiv bad cops&soldiers. Sada, cinizam hodi trenirat' na kome drugom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:24 27.06.2019

Re: Негде...

Иначе, систем нам је направљен тако да је преварант-лопов-криминалац у предности. Систем те јако лоше брани, а олако напада.

Занимљива ствар: док сам гледао како се све око мене руши, видео сам колико су танке моралне норме. Незаинтересованост, саможивост, одобравање неправде. Ако је и најситнији нечији материјални интерес уграђен у превару, он ће јој налазити оправдања, и пристајати на њу. Ако ништа друго, окренуће главу, правиће се да не види.

Чудо су људи.

Без претеривања, разумео сам како су у рату страдалници остајали сами, како су сви пристајали на њихову голготу, само док се њих не дира, или док неку ситну корист имају од тога.

Банкари су најбољи. Кажем ја једном -- "Знаш, мени на улици пресретну и отму ми новчаник и све што имам, а ти то видиш, и онда притрчиш да ми скинеш и ципеле, док су још на мени, да их не скине неко други"

Људи су махом морално равнодушни, немајте заблуде.
Свет почива на чврстој кичми два-три човека, тако рећи.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:26 27.06.2019

Re: Негде...

Иначе, систем нам је направљен тако да је преварант-лопов-криминалац у предности. Систем те јако лоше брани, а олако напада.




PS-едит. Је л' овај то носи натпис - "против модерног света"?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:31 27.06.2019

Re: Негде...

Занимљива ствар: док сам гледао како се све око мене руши, видео сам колико су танке моралне норме. Незаинтересованост, саможивост, одобравање неправде. Ако је и најситнији нечији материјални интерес уграђен у превару, он ће јој налазити оправдања, и пристајати на њу. Ако ништа друго, окренуће главу, правиће се да не види.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:32 27.06.2019

Re: Негде...



Тако некако.

Објавићу, касније, када се неке ствари формално-процесно затворе, можда и читаву причу. Све са звучним записима. Има један, рецимо, како ме извесни СНС адвокат зове да ми прети, читавих 30 минута тртљања, како не бих поднео кривичне пријаве. Недавно је, за награду, постао јавни бележник.

Просто, систем се рашрафио.
Потпуно.
angie01 angie01 20:33 27.06.2019

Re: Негде...

Кола размењују међу собом, немају их 24 часа на располагању, мањка им и компјутера и штампача а камоли кола.


ali zato se povecava broj komunalaca, uniforme, oprema, automobili,...i jure babe po lici, koje prodaju neke gluposti, ili asistiraju ridzvejima.

promena vlasti nece donesti nista, dok neka ne bude zainteresovana da sistem postavi i uredi drustvo- ova skalamerija, koja ignorise funkcionisanje sistema i sluzi partiji na vlasti-bilo kojoj, je sustinski problem ovog drustva.

isto tako, u svim drzavnim institucijama- kao sto je ovde pomenut primer, jedna od tri, koja radi kako treba- postoji tek poneko, zaostao iz nekog drugog uredjenijeg vremena, koji jos uvek valjano, odgovorno i posteno radi svoj posao, ( koliko je to moguce), koji prakticno odrzavaju rad tih ustanova u kojima mahom vlada javasluk i nekompetentnost.
nepopustljiv nepopustljiv 20:43 27.06.2019

Re: Негде...

Srđan Fuchs
Pa i ti protesti su bezidejni, više imaš utisak da politički radnici koji ti se obraćaju tamo, to rade da bi se dokopali vlasti a ne da bi sistemski menjali društvo.

A kako da sistemski menjaju društvo, ako se ne dočepaju vlasti?!
jadragoljub jadragoljub 20:57 27.06.2019

Re: Негде...

Predrag Brajovic
Иначе, систем нам је направљен тако да је преварант-лопов-криминалац у предности. Систем те јако лоше брани, а олако напада.

Занимљива ствар: док сам гледао како се све око мене руши, видео сам колико су танке моралне норме. Незаинтересованост, саможивост, одобравање неправде. Ако је и најситнији нечији материјални интерес уграђен у превару, он ће јој налазити оправдања, и пристајати на њу. Ако ништа друго, окренуће главу, правиће се да не види.

Чудо су људи.

Без претеривања: разумео сам како су у рату страдалници остајали сами, како су сви пристајали на њихову голготу, само док се њих не дира, или док неку ситну корист имају од тога.

Банкари су најбољи. Кажем ја једном -- "Знаш, мени на улици пресретну и отму ми новчаник и све што имам, а ти то видиш, и онда притрчиш да ми скинеш и ципеле, док су још на мени, да их не скине неко други"

Људи су махом морално равнодушни, немајте заблуде.
Свет почива на чврстој кичми два-три човека, тако рећи.

ja ne mogu da verujem da ti ovo pišeš. da te ne znam, na oba načina, mislio bih da si čovek koji nema pojma o srbiji i koji je zalutao ovde.
stvarno sime zbunio.al stvarno, ne zajebavam uopšte.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:10 27.06.2019

Re: Негде...

nepopustljiv

A kako da sistemski menjaju društvo, ako se ne dočepaju vlasti?!


Јесте истина, али требају створити поверење међу грађанима, а не испирати им мозак. И то је сада крајње неважно да ли је левица или десница (мислим да је нереално да класична левица може доћи до власти уопште); већ се обраћати људима искрено - оно из душе, што се каже (добро, знам да ви инжењерци не признајете концепт душе; онда), из родољубивог сентимента.
nepopustljiv nepopustljiv 21:12 27.06.2019

Re: Негде...

Srđan Fuchs
nepopustljiv

A kako da sistemski menjaju društvo, ako se ne dočepaju vlasti?!


Јесте истина, али требају створити поверење међу грађанима, а не испирати им мозак. И то је сада крајње неважно да ли је левица или десница (мислим да је нереално да класична левица може доћи до власти уопште); већ се обраћати људима искрено - оно из душе, што се каже (добро, знам да ви инжењерци не признајете концепт душе; онда), из родољубивог сентимента.

Eeee, kako si ti u dubokoj zabludi!?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:13 27.06.2019

Re: Негде...

jadragoljub

ja ne mogu da verujem da ti ovo pišeš. da te ne znam, na oba načina, mislio bih da si čovek koji nema pojma o srbiji i koji je zalutao ovde.
stvarno si me zbunio. al stvarno, ne zajebavam uopšte.


Звучи баш онако - развејаних илузија.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:15 27.06.2019

Re: Негде...

nepopustljiv

Eeee, kako si ti u dubokoj zabludi!?


А јест' заборавио сам да имаш две ћере - онда мораш бити душеван, хтео-нехтео.
shone shone 21:16 27.06.2019

Re: Негде...

Мишљења сам да нас не могу спасити наши политички избори, већ институције које ће почети да раде. Погледај шта је јуче изјавио холандски амбасадор.


Opet taj ljudski faktor
shone shone 21:22 27.06.2019

Re: Негде...

А јест' заборавио сам да имаш две ћере - онда мораш бити душеван, хтео-нехтео.


Uporno zloupotrebljavaš decu - što svoju što tuđu u zajebancije na blogu pa posle brišeš i banuješ kad ti se skrene pažnja na to!

Saberi se Lisac.Pokušaj sa C vitaminom u bilo kom obliku - uglavnom pomaže!
angie01 angie01 21:35 27.06.2019

Re: Негде...

ali zato se povecava broj komunalaca,


sad sam cula u vestima, kako se sprema i nova komunalna policija- tajna komunalna policija- da im ne beze babe dok ih navatavaju dok prodaju gluposti naulici.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:38 27.06.2019

Re: Негде...

shone

Uporno zloupotrebljavaš decu - što svoju što tuđu u zajebancije na blogu pa posle brišeš i banuješ kad ti se skrene pažnja na to!

Saberi se Lisac.Pokušaj sa C vitaminom u bilo kom obliku - uglavnom pomaže!


Једина ствар коју ценим код Фрихенда је што је оригинално зао. Ти ниси чак ни ову ситну перфидност у стању сам да смислиш. Каква црна злоупотреба?! Не булазни, Елојице, озбиљан си човек - макар и перфидан; не приличи ти.
shone shone 23:03 27.06.2019

Re: Негде...

Pa i ti protesti su bezidejni, više imaš utisak da politički radnici koji ti se obraćaju tamo, to rade da bi se dokopali vlasti a ne da bi sistemski menjali društvo.



nepopustljiv nepopustljiv 21:08 27.06.2019

M'da!

Odoh ja da spavam - a vi laprdajte.
shone shone 21:18 27.06.2019

Re: M'da!

Odoh ja da spavam - a vi laprdajte.


Sad kad se zahuktava?
Lepo sam ti reko da flekice nadimaju uveče.
Baš si tvrdoglav.

dragosevacsutra dragosevacsutra 22:24 27.06.2019

Re: M'da!

Sad kad se zahuktava?
Lepo sam ti reko da flekice nadimaju uveče.
Baš si tvrdoglav.


u devet u krevet

predatortz predatortz 22:26 27.06.2019

Re: M'da!

u devet u krevet


U moje vreme se govorilo da sve poštene Tuzlanke u devet idu u krevet. Da bi do jedanaest mogle da stignu kući.
jadragoljub jadragoljub 22:16 27.06.2019

evo

predatortz predatortz 22:16 27.06.2019

Rastakanje

Država se ne rastače zbog toga što neki bilmez napravi saobraćajku i pobegne.
Da se države rastaču zbog takvih stvari, ni jedna ne bi postojala.
Poverenje građana u državu opada ako ovakvi bilmezi ne budu uhapšeni, ili još gore - ako ih policija pronađe a ne budu osuđeni.
Šta će u ovom slučaju biti, videćemo.
Međutim, slučajeva u kojim je država žmurila nam ne manjka. Mitrović, vazduPlohovac i ko zna koliko još sličnih.
Dakle, država nam je dala osnov za nepoverenje. Sve zavisi od toga čiji su ovi bolidi. A malo je bolida koji nisu njihovi.
G.Cross G.Cross 22:34 27.06.2019

Re: Rastakanje

predatortz
Država se ne rastače zbog toga što neki bilmez napravi saobraćajku i pobegne.
Da se države rastaču zbog takvih stvari, ni jedna ne bi postojala.
Poverenje građana u državu opada ako ovakvi bilmezi ne budu uhapšeni, ili još gore - ako ih policija pronađe a ne budu osuđeni.
Šta će u ovom slučaju biti, videćemo.
Međutim, slučajeva u kojim je država žmurila nam ne manjka. Mitrović, vazduPlohovac i ko zna koliko još sličnih.
Dakle, država nam je dala osnov za nepoverenje. Sve zavisi od toga čiji su ovi bolidi. A malo je bolida koji nisu njihovi.


Saglasan

Ali zapomagati generalno a ostati nem na konkretne cinjenice ne pomaze mnogo. O tome je ovaj blog.
predatortz predatortz 22:43 27.06.2019

Gospodo!

Ako ćete opet da serete o četnicima i partizanima, ja odoh da spavam.
I meni ste se na vrh glave popeli!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:46 27.06.2019

Re: Gospodo!

Živjeli četnici ljev'čari!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 27.06.2019

Re: Gospodo!

predatortz
Ako ćete opet da serete o četnicima i partizanima, ja odoh da spavam.
I meni ste se na vrh glave popeli!


Pa vrabac i ja sami da branimo građansku Srbiju?
Izada - ja !

:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:10 27.06.2019

Re: Gospodo!

Sami na braniku Otačastva.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:22 28.06.2019

U utorak, 2. jula 2019,

u 9,30 u Kabinetu 115 na I spratu Prvog osnovnog suda u Beogradu (zgrada u Novom Beogradu, iza zgrade opštine Novi Beograd) biće izrečena prvostepena presuda Aleksandru Mitroviću zbog saobraćajne nesreće u kojoj je 18. jula 2013. stradala učenica Andrea Bojanić.

Izricanje presude je javno, tako da svako ko je zainteresovan može da prisustvuje.
predatortz predatortz 07:32 28.06.2019

Breaking news

Bitanga u'apšena, devojčica dobro, bez ozbiljnijih povreda. Na potezu tužilaštvo i sud.
A bilo bi lepo da neko objasni ministru zdravlja da promena za 360 stepeni nije nikakva promena, da se više ne blamira tvrdnjom kako je povređenim osobama život promenjen za 360 stepeni.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:32 28.06.2019

Zabrinutost

Lijepo je Krose sto si zabrinut za stanje srpskog drustva. I ja sam, neki meni znacajni i dragi ljudi zive tu, u Srbiji. Dijelim ogorcenost prema nasilnicima za volanom i mislim da bi kazne za nepostovanje propisa u saobracaju trebale biti mnogo strozije.
Ja mislim da se zakoni i propisi u jednoj drzavi postuju i sprovode vise zbog svijesti gradjana da je tako bolje za njih nego zbog pritiska drzavnog aparata. Drzavni aparat je tu zbog malog procenta bezobzirnih koji ne zele da se uklope u ta nekakva dogovorena pravila.
Gdje god u svijetu ima saobracaja ima i saobracajnih prekrsaja. Ne znam kako nisi spomenuo slican slucaj u Francuskoj prije neki dan kada je saobracajni nasilnik povrijedio dijete i pobjegao. Uhapsili ga poslije 7-8 dana. Niko nije ni pomislio da je njegovo bjezanje znak rastakanja francuskog drustva.
Za razliku od slucaja tog saobracajnog nasilnika mnogi u Francuskoj misle da su afera Benala, afera Tapi, ili afere Fijon ili Kauzak slucajevi rastakanja drustva.
Da znam pisati kao ti, pisao bih malo o tim aferama, a paralele sa takvim slucajevima na ex YU prostoru pojavile bi se sigurno kroz diskusiju.
maksa83 maksa83 09:01 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Gdje god u svijetu ima saobracaja ima i saobracajnih prekrsaja.

U krajnjoj liniji, hit & run nije stari srpski izraz.
Tako da, da, ljudi su svuda isti, i ima mentola (iz nekog razloga gravitiraju ka BMW-ima i Audijima), a ono što je bitno i što razlikuje uređeno društvo od neuređenog je šta će se desiti posle.
jooscout jooscout 09:15 28.06.2019

Re: Zabrinutost

maksa83
a ono što je bitno i što razlikuje uređeno društvo od neuređenog je šta će se desiti posle.


To, i koliko njih ostane nepropisno parkirano duže od pola sata.
maksa83 maksa83 09:34 28.06.2019

Re: Zabrinutost

To, i koliko njih ostane nepropisno parkirano duže od pola sata.

Kada bi stvano nosili i kažnjavali sva nepropisno parkirana goveda imali bi para za novodišnju rasvetu od januara do januara, umesto samo ove sirotinjske od septembra do maja.
jooscout jooscout 10:21 28.06.2019

Re: Zabrinutost

maksa83
To, i koliko njih ostane nepropisno parkirano duže od pola sata.

Kada bi stvano nosili i kažnjavali sva nepropisno parkirana goveda imali bi para za novodišnju rasvetu od januara do januara, umesto samo ove sirotinjske od septembra do maja.


A lako se uči. Ja ovde malo srbnula (ovo je citat B Pekića, ništa pežorativno, šala, da se neko ne uvredi), pa kad sam bila slabo pokretna, primenim klasičan bgd manir, sva 4, samo da skoknem, neću dugo (a to u Beogradu nisam nikad uradila), jednom pogrešno pročitala znak, obrnula vreme kad je dozvoljeno kad ne, i treći put zašla na trotoar. Niko mi ništa nije rekao samo ops 2*90 evri i treći put 135 sa računa, ništa sudija zapisnici potpisivanja objašnjavanja. I radi, više nikad.
nikvet pn nikvet pn 10:32 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Suđenje braniocu "Kajzera Franca"
UTORAK, 21.02.2006.IZVOR: B92
Disciplinski postupak protiv kriminalističkog inspektora koji je prošlog leta namerno "prevideo" saobraćajni prekršaj predsednika Organizacionog komiteta Svetskog prvenstva u fudbalu i minhenskog Bajerna Franca Bekenbauera počeo je u ponedeljak, u minhenskom Upravnom sudu.

Čitav slučaj odigrao se bez znanja samog Bekenbauera, a viši policijski službenik i njegova dva pomagača već su pre nekoliko meseci osuđeni na uslovne zatvorske kazne od osam meseci zbog zloupotrebe položaja i falsifikovanja službenih dokumenata.

Slučaj se desio prošlog leta kada je saobraćajna kamera u Minhenu snimila Bekenbauera kako u ulici, u kojoj je dozvoljena brzina 30 kilometara na sat, vozi brzinom od 71 km na sat.

U normalnim prilikama, za ovakav prekršaj u Nemačkoj sledi novčana kazna, oduzimanje dozvole na mesec dana i kazneni poen vozaču u Centralnom registru saobraćajnih prestupa.

Policajac,koji nije samo navijač Bajerna, već u slobodno vreme i redar u ovom klubu, uplašio se da Bekenbaueru kazna neće biti oproštena, pa je samoinicijativno organizovao "pomoć".

On se obratio poznanicima u odeljenju policije za saobraćajne prekršaje, kao i u gradskoj upravi.

Nadležna služba u gradskoj upravi je ubrzo dobila pismo sa policijskim zaglavljem i pečatom u kojem je navedeno da je auto koji je vozio prebrzo zapravo bila policijska patrola u civilu.

Bekenbauerov “anđeo-čuvar”, ipak, nije imao sreće, jer se na snimljenoj fotografiji jasno videlo lice nekadašnje fudbalske zvezde.

Jednoj brižljivoj službenici učinilo se čudnim da policija za saradnika u civilu angažuje baš Bekenbauerovog dvojnika, pa je stvar prosledila šefu.

Bekenbauer je, posle duže procedure, dobio obaveštenje o prestupu, ali kazne nije bilo pošto je prekršaj zastareo.

Prestup policajca, međutim, ne podleže zastarevanju, pa je discilplinski postupak počeo ovog ponedeljka.
maksa83 maksa83 10:46 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Niko mi ništa nije rekao samo ops 2*90 evri i treći put 135 sa računa, ništa sudija zapisnici potpisivanja objašnjavanja. I radi, više nikad.

U Beču je svaki točak na trotoaru 150 EUR, pa ti ako imaš 600 EUR viška popni sva četri.

Kad smo kod toga, u Šenzenu ako kao pešak pređeš na crveno ili van pešačkog, minut kasnije na telefonu čuješ di-dit, stigla ti kazna. Snimilo te, prepoznalo i poslalo. Možeš odmah s telefona i da je platiš.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:01 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Kad smo kod toga, u Šenzenu ako kao pešak pređeš na crveno ili van pešačkog, minut kasnije na telefonu čuješ di-dit, stigla ti kazna. Snimilo te, prepoznalo i poslalo. Možeš odmah s telefona i da je platiš.



Koliko je to zastrašujuće, ustvari.
predatortz predatortz 11:04 28.06.2019

Re: Zabrinutost

stefan.hauzer
Kad smo kod toga, u Šenzenu ako kao pešak pređeš na crveno ili van pešačkog, minut kasnije na telefonu čuješ di-dit, stigla ti kazna. Snimilo te, prepoznalo i poslalo. Možeš odmah s telefona i da je platiš.



Koliko je to zastrašujuće, ustvari.


Nije još toliko, bar dok ti telefon ne dobije instrukciju da eksplodira u džepu i raznese ti jaja.
Verujem da je tako nešto sledeći korak.

Šta se koji moj onaj pravi pametan? Puf! Puk'o telefon dok je razgovarao i razneo mu facu. Cccc, te današnje baterije...
jooscout jooscout 11:05 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Pa to. A kod kuće imala jedan udes, pre više od 15 god., na raskrsnici nisam stala na stop, vozilo iz glavne ulice prekoračilo brzinu doduše. Epilog: njegov nov pasat uništen, moj krljavi clio malo limarija ona boca za vodu pala i najgore od svega moj suvozač izleteo čovek kroz prozor, hvala bogu ne znam kako živ i zdrav ma ni ogrebotina, samo u šoku. I ja sve lepo kažem čika policajcu kriva ne mogu krivlja biti. Savetovali me da kažem kako sam stala, pa nisam videla od parkiranih na raskrsnici no ja ne volim posle da me bije Maler.
Prodje dve godine (čini mi se) ni pisma ni razglednice, a imam ocd i mislim da sam jedina koja zove EPS kad kasni račun za struju. Odem do 29. Novembra, kažem ja došla da platim šta treba sutra zastareva, jel. Oni su se meni smejali i još se dovikivali iz kancelarija kao ljudi da vidite budalu! I kažu idi kući dete i kaži hvala.
maksa83 maksa83 11:06 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Koliko je to zastrašujuće, ustvari.

Blago rečeno.

Nemam pojma da li ovi što se lože na Kinu i Aziju kao Spasioca Sveta imaju ikakvu predstavu kakva je to distopija, i kakva će tek da bude.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:12 28.06.2019

Re: Zabrinutost


Nema frke za nas, mi smo dobili poluzagrljaj.
maksa83 maksa83 11:15 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Nema frke za nas, mi smo dobili poluzagrljaj.

Poluzagrljaj + 1000 Huawei kamera za početak + gostovanje SNS u KP Kine na obuci.

Fan tajms ahed.
predatortz predatortz 11:17 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Nemam pojma da li ovi što se lože na Kinu i Aziju kao Spasioca Sveta imaju ikakvu predstavu kakva je to distopija, i kakva će tek da bude.


Ja, duže od decenije, zagovaram tezu da Rusi i Ameri treba da prestanu da jedu govna i da se udruže u tome da zaustave Kinu.
Političkim, ekonomskim, pa ako treba i vojnim sredstvima.
Mnogi će shvatiti o čemu pričam kad bude ugrožena civilizacija koja nam je bliska i kojoj realno pripadamo.
Dok to ne shvate, nazivaće me nacistom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:19 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Inače, juče sam video neverovatan znak nade za ovo društvo; polugolišavi tip reguliše saobraćaj na raskrsnici i ljudi prihvataju njegovu sugestiju. Dakle, ipak je do nas!




And the power's out in the heart of man,
Take it from your heart put in your hand.

jadragoljub jadragoljub 11:30 28.06.2019

Re: Zabrinutost

predatortz
Nemam pojma da li ovi što se lože na Kinu i Aziju kao Spasioca Sveta imaju ikakvu predstavu kakva je to distopija, i kakva će tek da bude.


Ja, duže od decenije, zagovaram tezu da Rusi i Ameri treba da prestanu da jedu govna i da se udruže u tome da zaustave Kinu.
Političkim, ekonomskim, pa ako treba i vojnim sredstvima.
Mnogi će shvatiti o čemu pričam kad bude ugrožena civilizacija koja nam je bliska i kojoj realno pripadamo.
Dok to ne shvate, nazivaće me nacistom.

u nečemu bar da se složimo.
ja se stvarno oduševljavam ovim idiotima koje oduševljava kina a ne shvataju da je za 80% besposlice i sjebavanje ekonomije u srba kriva baš kina koja je potpuno preuzela sve oslove koji bi se otvarali kod nas, i da mi čak ni sad ne možemo da im konkurišemo po jeftinoći radne snage, što ne znači i da ne idemo u tom pravcu.
cumtobel prebacio svoju proizvodnju iz kine u niš jer mu je jeftinija radna snaga i jeftiniji transport. super još da nam država naloži da svi odemo kod plastiara da nam napravi kineske oči pa da i likom budemo kinezi.
shone shone 11:32 28.06.2019

Re: Zabrinutost

da se udruže u tome da zaustave Kinu.


Pa di će onda da se kupuju gaće?
U New Yorku?
Grdno si se zamerio penzosima sinko.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:39 28.06.2019

Re: Zabrinutost

predatortz
Nemam pojma da li ovi što se lože na Kinu i Aziju kao Spasioca Sveta imaju ikakvu predstavu kakva je to distopija, i kakva će tek da bude.


Ja, duže od decenije, zagovaram tezu da Rusi i Ameri treba da prestanu da jedu govna i da se udruže u tome da zaustave Kinu.
Političkim, ekonomskim, pa ako treba i vojnim sredstvima.
Mnogi će shvatiti o čemu pričam kad bude ugrožena civilizacija koja nam je bliska i kojoj realno pripadamo.
Dok to ne shvate, nazivaće me nacistom.



Pa sad, meni bi se puno vise svidjalo kad bi Evropa odjebala Americko - Britansko tutorstvo i slobodno udruzila svoje sa ruskim interesima.
To je bila ideja De Gola davno, kada je Amerikancima pozelio sretan put u napustanju Francuske.
predatortz predatortz 12:43 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Pa sad, meni bi se puno vise svidjalo kad bi Evropa odjebala Americko - Britansko tutorstvo i slobodno udruzila svoje sa ruskim interesima.


Evropa je, d' izvineš kurac od papira. Zna se ko su igrači.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:48 28.06.2019

Re: Zabrinutost

maksa83

iz nekog razloga gravitiraju ka BMW-ima i Audijima

Makso hvala za ovo. Ja mislio da haluciniram i da smo ja vidim da ogromna vecina siledzija u saobracaju vozi Njemacke marke.
nepopustljiv nepopustljiv 13:47 28.06.2019

Re: Zabrinutost

maksa83
Koliko je to zastrašujuće, ustvari.

Blago rečeno.

Nemam pojma da li ovi što se lože na Kinu i Aziju kao Spasioca Sveta imaju ikakvu predstavu kakva je to distopija, i kakva će tek da bude.

Pa da!
To mu dođe isto kao onima što su žarko želeli da odu prethodni - pa im došli ovi.

No, posle seksa nema kajanja.
freehand freehand 14:52 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Dijelim ogorcenost prema nasilnicima za volanom i mislim da bi kazne za nepostovanje propisa u saobracaju trebale biti mnogo strozije.

To, po pravilu, nikakve veze nema sa visinom kazne. Izvesnost kažnjavanja je ono što boli. Pa ako je kazna za nepropisno parkiranje 1.000 dinara, ali onaj ko voli taj sport može biti siguran da mu čestitka ne gine i da mora da je plati - brzo će se odvići od te ružne navike. I svi koji ga znaju zajedno sa njim, gorko iskustvo pomaže i drugima.
freehand freehand 14:54 28.06.2019

Re: Zabrinutost

maksa83
Koliko je to zastrašujuće, ustvari.

Blago rečeno.

Nemam pojma da li ovi što se lože na Kinu i Aziju kao Spasioca Sveta imaju ikakvu predstavu kakva je to distopija, i kakva će tek da bude.

Ne razumem ovu opasku. Pa nije masovno nadziranje i Patriot act i odrešene ruke svim službama po tom pitanju izmislila Kina, niti je Kina ta koja je tehnologije i njihovu primenu patentirala. Mislim, nije naše zlo kineskog porekla, samo smo jeftinije prošli u nabavci.
maksa83 maksa83 15:10 28.06.2019

Re: Zabrinutost

Ne razumem ovu opasku.

Odgovor ti se neće svideti, ali ne umem bolje.

"Svi su isti."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana