Astronomija| Društvo| Filozofija| Gost autor| Kultura

Razbiješnjeli Srbi

Srđan Fuchs RSS / 06.08.2019. u 08:39

"Više nego ironično i tužno": Potez izraelskog ambasadora izazvao kritiku Srbije

16813009445d48062aef6ae087876267_v4_big.jpgБрат Ђура, Чувари Христовог Гроба, XVI-oвековни културни обичај Срба из Далмације, настао око манастира Крке у Далмацији

Srbija je kritikovala Izrael zbog toga što je čestitao Hrvatskoj Dan pobede koji Srbi smatraju pogromom, prenosi Tajms ov Izrael..

 

 

 Ono što se desilo Srbima u Hrvatskoj koji su tamo živeli vekovima, tokom operacije Oluja, 4. avgusta 1995. godine je na nesreću najveći egzodus jedne etničke grupe u Evropi posle Drugog svetskog rata, izjavio je ambasador Srbije u Izraelu Milutin Stanojević za izraelski list.

On je ocenio da je "čestitanje tog pogroma onima koji to slave svake godine kao 'Dan pobede' ili 'obnavljanje suvereniteta' protiv osnovnih ljudskih principa modernih društava".

 "Pošto dolazi od predstavnika Izraela, više je nego ironično i tužno", dodao je ambasador Stanojević.

Ambasador Izraela u Zagrebu Ilan Mor je ranije danas objavio na Tviteru čestitku Hrvatskoj povodom 24-godišnjice "Operacije oluja, kojom je obnovljen njen suverenitet u Domovinskom ratu".

Efraim Zurof, istoričar Holokausta, koji već dugo kritikuje Hrvatsku i druge zemje Centralne i Istočne Evrope za ono za šta kaže da je odbijanje tih zemalja da se suoče sa svojim ulogama u zločinu protiv Jevreja, rekao je da je komentar izraelskog diplomate neželjen.

"To je vrlo nesrećna izjava, imajući u vidu činjenicu da se dogodilo masovno proterivanje u okviru operacije Oluja, blizu 200.000 Srba je proterano iz svojih domova", rekao je Zurof, ocenivši da to nije sukob u koji bi Izrael trebalo da se meša.

Izraelsko Minstarstvo spoljnih poslova nije ništa komentarisalo.

U listu Tajms ov Izrael se dodaje da su odnosi Izraela i Srbije solidni, ali da se čini da su odnosi sa Zagrebom jači i podseća da je predsednica Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović krajem jula bila u državnoj poseti Izraelu.

Ovo inače nije prvi put da je Izrael izazvao takvu kontroverzu.

Prošle godine je izraelska vojska učestvovala u paradi kojom se slavi pobeda Hrvatske, navodi list.

U operaciji Oluja ubijeno je stotine ljudi, stotine hiljada ih je raseljeno i skoro čitavo stanovništvo je iseljeno iz svojih domova tokom operacije, piše Tajms ov Izrael.

Izraelska vojska je prva strana vojska koja je učestvovala u slavljenju pobede Hrvatske, naveo je ambasador Srbije.

 

Сине... Усијао ми се месинђер, I would leave the public, but the public wouldn't leave me... 

 

 



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 08:42 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Šta će on sa tim da radi, to je njegov problem.

Ma ništa, zaboli me.
Važno mi je bilo da mu objasnim da je Jevrejima mnogo više opasnosti preti od njega nego od mene, objasnio sam mu i to je to.

Nije mi stalo da ga ubeđujem u bilo šta, jalova, nepotrebna i dosadna je ta rabota.

Pljackanje po komunistima je interesantnije:)

Mani ga bre.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:05 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Šta se uključujete, koj' moj onda? Čibe bre, funjare četničke. Slušaj, imam i ja pametnija posla - zove me Zurof oko where- and whatabouts one ploče u Jeeusalimu. Ako ćete se guziti po sudu - ovako, ako Predator tuži mene, ja ću tužiti Hučija za podsticanje na mržnju prema manjinama i propagiranje nacističke ideologije među Srbima. I, sada sikter od mene obojica. Imam pametnija posla od preganjanja sa četnicima..
predatortz predatortz 09:37 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

I, sada sikter od mene obojica. Imam pametnija posla od preganjanja sa četnicima..


Polako, ne ide to tako.
Ti si izneo ozbiljne optužbe na moj račun. Nema tu sad, sikter, nesikter.
Kada, gde, koga sam silovao, koga ubio i šta zapalio. Vreme, imena, svedoci, mesto, okolnosti.
Jer, kada ozbiljan čovek optužuje podrazumeva se da ima odgovor na ova pitanja.
Ako nema, nije ozbiljan, loš je čovek koji se služi najgnusnijim lažima i treba:
a) da pokusa sve laži i izvini se
b) odgovara za izrečeno

I dalje stojim pri tome da o ovome treba da se izjasni i urednik bloga. Ipak ovakve stvari, blogeri koji sa dozvolom urednika pišu ovde, zaslužuju odgovor da li imaju amin ili ne.
predatortz predatortz 09:50 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Mani ga bre.


Zašto?
Tebe naziva nacistom.
Za mene tvrdi da sam silovatelj i ubica.
Ja tražim da to činjenicama potkrepi.
Nismo treći razred osnovne pa da na ovakve optužbe i laži zatvaramo oči jer tako traži učiteljica.
Ovo, prijatelju, mogu pročitati i moja deca, tvoja deca, ljudi koji nas poznaju.
Ovo je odbrana časti.
Pičkaranja p vs č su jedna stvar, politički stavovi druga, kućno vaspitanje treća... Na to možemo da se mirimo, puštamo niz vodu, svađamo.
Na ovo ne!
Ako sam silovatelj, koga, gde i kad sam silovao?
Ako sam ubica, koga, gde i kad sam ubio?
Nema tu odustajanja!
Ili da kaže da je sve izmislio, što jeste, pa neka se ljudi ubuduće po tome ravnaju kada komuniciraju sa njim.

Moderacijo, pitanje i za vas:
Može li osoba, kojoj ste dali privilegiju da piše ovde, bez dokaza da ljude zove silovateljima, ubicama, nacistima?
Odredite se o tome, minimum pristojnosti pokažite, udostojite nas vašim stavom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:59 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Nismo treći razred osnovne

Taj uzrast, otprilike, odgovara nivou na kom Srki piše.
Treći razred, lošiji učenik, taj nivo.
Jesu optužbe ozbiljne, ali nije opružitelj.
predatortz predatortz 10:02 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

hoochie coochie man
Nismo treći razred osnovne

Taj uzrast, otprilike, odgovara nivou na kom Srki piše.
Treći razred, lošiji učenik, taj nivo.
Jesu optužbe ozbiljne, ali nije opružitelj.


Slažem se.
No, da li uz blagoslov ovog portala može tako da se ponaša?
To me zanima.
Ovo je za brisanje, a ako mene pitaš i za ukidanje autorske.
Preterujem li ako zahrevam reakciju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:11 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz
hoochie coochie man
Nismo treći razred osnovne

Taj uzrast, otprilike, odgovara nivou na kom Srki piše.
Treći razred, lošiji učenik, taj nivo.
Jesu optužbe ozbiljne, ali nije opružitelj.


Slažem se.
No, da li uz blagoslov ovog portala može tako da se ponaša?
To me zanima.
Ovo je za brisanje, a ako mene pitaš i za ukidanje autorske.
Preterujem li ako zahrevam reakciju?

Ja više stvarno ne mogu da pohvatam kriterijume po kojima se ovo mesto uređuje.
Da, razumem te, znam na šta misliš i slažem se, ali pošto su kriterijumi za mene neuhvatljivi, a i ne zanimaju me previše, nek rade šta hoće.
predatortz predatortz 11:50 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima


Ja više stvarno ne mogu da pohvatam kriterijume po kojima se ovo mesto uređuje.
Da, razumem te, znam na šta misliš i slažem se, ali pošto su kriterijumi za mene neuhvatljivi, a i ne zanimaju me previše, nek rade šta hoće.


Ja sam optimista. Verujem da je na ovom mestu ostalo bar toliko ljudskosti da se ovakvi primeri očiglednih laži i manipulacija ne tolerišu.
Ne želim da verujem da je ovo mesto postalo još jedan "Informer", na kom se ljudi prozivaju bez dokaza, šikaniraju, povlače kroz blato...
Zbog toga svaki svoj komentar u kom tražim odgovor o domaćinovom nastupu uredno prijavljujem moderaciji da im skrenem pažnji na moja pitanja.
Naravno, domaćin te moje prijave kukavički koristi da komentare briše.
No, ja sam strpljiv čovek.

Domaćinu nudim dva časna izlaza:
1. Da objavi koje sam zločine počinio i potkrepi to dokazima.
2. Da prizna da je slagao i izvini se.
Treći izlaz je institucionalni.
Domaćin bira.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:31 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatorz


Ja sam optimista. Verujem da je na ovom mestu ostalo bar toliko ljudskosti da se ovakvi primeri očiglednih laži i manipulacija ne tolerišu.
Ne želim da verujem da je ovo mesto postalo još jedan "Informer", na kom se ljudi prozivaju bez dokaza, šikaniraju, povlače kroz blato...
Zbog toga svaki svoj komentar u kom tražim odgovor o domaćinovom nastupu uredno prijavljujem moderaciji da im skrenem pažnji na moja pitanja.
Naravno, domaćin te moje prijave kukavički koristi da komentare briše.
No, ja sam strpljiv čovek.

Domaćinu nudim dva časna izlaza:
1. Da objavi koje sam zločine počinio i potkrepi to dokazima.
2. Da prizna da je slagao i izvini se.
Treći izlaz je institucionalni.
Domaćin bira.


Ko je pomenuo tebe imenom i prezimenom? U smislu komande - da ti je Mladić bio komandant a ti njegov oficir; odgovori to: čije su popaljene kuće sa bosanske strane Save? O logorima i percepciji Srba početkom 1990-ih je pisala Apachee - kada se čudila, btw, zašto tebe štitim. Štitio sam te zato što nisam verovao da si fašista. Sada nisam više siguran da nisi. III osnovne, preozbiljna kvazimoralna naci-taster funjara kada se izvini javno ja ću se izviniti tebi kao oficiru. Dotle, možemo da se ćeramo. Prošla su ta vremena kada Jevreji povijaju ćutke kičme i nose žute oznake pred nacističkim, pavelićevskim i nedić-ljotićevskim smetlarima i drukarama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:42 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Ja sam bio 100 odsto siguran da je bio častan oficir i borac. Međutim, sada, kako relativizuje i manipuliše savešću klinaca-moderatora, nisam siguran ni 1 posto više da nije klasična pandurska represivna njuška. O podršci "da" opciji prijavljivanja ne-košer Srba da ne govorimo sada.

predatortz predatortz 12:46 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima


Ko je pomenuo tebe imenom i prezimenom?


Ti.

Онај суфлер други је попалио села, силовао жене, држао људе у логорима пред крај XX века


Dakle, koju sam ja to, imenom i prezimenom, ženu silovao? Kad i gde?
Šta sam svojom rukom zapalio?
Kad i gde?
Koga sam zatvarao u logor, koji logor, kad i gde?
Naravno i dokaze da podneseš.
Ja nisam Ratko Mladić. On odgovara za sve što je činio. Kao i stotine znanih i neznanih, što direktnih izvršilaca, što onih po komandnoj odgovornosti. Protiv mene, to lako mogu dokumentovati, nema ni tužbi, ni otvorenih istraga. Jednom sam bio svedok odbrane mom nadređenom koji je pravosnažno oslobođen. I to od Suda BiH koji sudi ako je neko mrko pogledao Bošnjaka.
Dakle, ko je tebi dao za pravo da me ovako blatiš jer ne deliš moje političke stavove? Mada si ih nekad javno delio, a mene isticao jao pozitivan primer.
Dakle, dokazi za tvoje tvrdnje, javno izvinjenje, ili ćeš dobiti priliku da tvoje tvrdnje dokazuješ u postupku.
Na moj obraz se ne pljuje, nisam učen da budem otirač.
A te patetike sa Jevrejima ostavi za druge. Jevreji su narod kojeg izuzetno cenim i poštujem njihove žrtve. Neke poteze njihove vlade ne poštujem uopšte.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Domaćinu nudim dva časna izlaza:
1. Da objavi koje sam zločine počinio i potkrepi to dokazima.
2. Da prizna da je slagao i izvini se.
Treći izlaz je institucionalni.
Domaćin bira.


Ne, ne - ovo je izlaz:

1. Tvoj nacistički taster-drugar se izvini meni i Jevrejskoj zajednici Srbije što je rekao da bi ponovio Nedićevu odluku da preda ove srpske građane nacistima.

2. Ja se izvinim tebi što sam rekao da si oficir banditske vojske.

3. Ti se izviniš meni za bezbrojne uvrede koje si mi uputio prethodnih nedelja.

4. Prestaneš da drukariš moderatoru naše interno popičkavanje.

4. Brat Đura svima oprosti što nas je tukao.

Izvol'te, drugovi četnici. Huči, izvoli istupiti i izviniti se.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:49 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatorz

Ti.



Gde?
predatortz predatortz 12:51 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima


2. Ja se izvinim tebi što sam rekao da si oficir banditske vojske.


Ova laž ti neće proći.
Nisi rekao to, rekao si da sam silovao žene, palio sela i držao ljude u logorima.
predatortz predatortz 12:52 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
predatorz

Ti.



Gde?


Citirao.

Ako nije upućeno meni, onda kome je?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:58 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

A to, nisam pomenuo imenom i prezimenom. Rekao sa "onaj drugi sufler". Mogao sam misliti i na Njonja, a i na Herr Dragoljuptča.
predatortz predatortz 12:59 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
A to, nisam pomenuo imenom i prezimenom. Rekao sa "onaj drugi sufler". Mogao sam misliti i na Njonja, a i na Herr Dragoljuptča.



Ako baš insistiraš, pustićemo onim kojim je to posao da prosude o tome. Kontekst imamo, isprintan tok diskusije.
predatortz predatortz 13:03 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
A to, nisam pomenuo imenom i prezimenom. Rekao sa "onaj drugi sufler". Mogao sam misliti i na Njonja, a i na Herr Dragoljuptča.


A čak i u ovom slulaju, izričito zahtevam od moderacije da reaguje jer ljude nazivaš silovateljima, palikućama, ne iznoseći za to nikakve dokaze.
To srozava ovo mesto ispod "Informera".
Zarad ovog mesta, to ne sme proći tek tako.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:04 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz

Ova laž ti neće proći.
Nisi rekao to, rekao si da sam silovao žene, palio sela i držao ljude u logorima.


A da, to nije radila vojska već? Ja, ako sam oficir u svojoj vojsci, dakle, odgovoran za ponašanje vojske pod mojom komandom, kako se onda dešava da su ljudi iz protivničke vojske smešteni u logore, prema ženama protivničkog naroda se ophodilo kao prema nebićima? Čije se popaljene kuće sa bosanske strane Posavine, kojem narodu pripadaju? Aha, Mladićeva lična odgovornost. On otišao čovek i sam sve izmajstorisao po terenu? A da, nijedna desničarska država neće priznati svoje wrondoings.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:10 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz
Srđan Fuchs
A to, nisam pomenuo imenom i prezimenom. Rekao sa "onaj drugi sufler". Mogao sam misliti i na Njonja, a i na Herr Dragoljuptča.



Ako baš insistiraš, pustićemo onim kojim je to posao da prosude o tome. Kontekst imamo, isprintan tok diskusije.

Može, samo isprintaj i prethodnu diskusiju - od "Da" Hučijevog. Koji sud, Beljina ili Bijeograd?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:13 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz


Da ili ne?



Ne.
predatortz predatortz 13:14 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
predatortz
Srđan Fuchs
A to, nisam pomenuo imenom i prezimenom. Rekao sa "onaj drugi sufler". Mogao sam misliti i na Njonja, a i na Herr Dragoljuptča.



Ako baš insistiraš, pustićemo onim kojim je to posao da prosude o tome. Kontekst imamo, isprintan tok diskusije.

Može, samo isprintaj i prethodnu diskusiju - od "Da" Hučijevog. Koji sud, Beljina ili Bijeograd?


Huči ti je milion puta rekao da je cinično odgovorio na tvoje prilično bezobrazno pitanje. Niti sam doživeo njegovo "da" kao iskren odgovor, niti ga smatram za takvog čoveka.
U svakom slučaju, vaš sukob oko toga ti ne daje za pravo da mene optužuješ za stvari koje nisam počinio. I to najgnusnije stvari koje neko ljudsko biće (ako se silovatelj može tim imenom zvati) može učiniti nekoj ženi.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:14 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Na kojem sudu, da javim našem advokatskom timu, i ortacima iz medija, da pokrijemo malo priču?
predatortz predatortz 13:17 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
Na kojem sudu, da javim našem advokatskom timu, i ortacima iz medija, da pokrijemo malo priču?


Dobićeš obaveštenje kao stranka u postupku.

A da ćeš da spinuješ u to uopšte ne sumnjam.
Znam, juriće me jevrejska zajednica, CIA, Mossad, BIA, vrhovni rabin Srbije i Izraela.
Poznato nam je da si da svima na prst u dupe. Al' u qrtzu!

Ja ću, neće mi biti mrsko, da sačinim mail i mom drugaru u vašoj opštini u Beogradu, da mu skrenem pažnju na to koliko zloupotrebljavaš jevrejstvo u svojim silnim i suludim obračunima sa ljudima. Čisto da ljudi znaju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:17 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz


Huči ti je milion puta rekao da je cinično odgovorio na tvoje prilično bezobrazno pitanje. Niti sam doživeo njegovo "da" kao iskren odgovor, niti ga smatram za takvog čoveka.
U svakom slučaju, vaš sukob oko toga ti ne daje za pravo da mene optužuješ za stvari koje nisam počinio.

Ti si se sve vreme guzio u tu raspru, na njegovoj strani. Ostavićemo advokatima da procene da li se radilo o ciničnoj ili realnoj izjavi. C u in court, former bro!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:19 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz


Onda čekam izvinjenje i da završimo sa ovim.
A nakon toga, da mi se nikad više na ovom mestu ne obratiš.


Ne, prvo Huči da se izvini.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:21 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz


Onda čekam izvinjenje i da završimo sa ovim.
A nakon toga, da mi se nikad više na ovom mestu ne obratiš.


Ja se tebi/vama ni ne obraćam - naime, ne volim agresivne tipove. Ti/vi se guziš u svaku raspravu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:23 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Šta mu je, npr. značilo: "Da sam veća pretnja Jevrejima ja, a ne on"?
predatortz predatortz 13:25 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

, former bro!


Braća nikad nismo bili.

Vidimo se. Čak, neće to dugo ni trajati.
Prvo si me optužio za nešto, pa posle sam rekao da nemaš nikakva saznanja za to.
Što se tiče predmeta, oatalo je irelevantno.I huči, i moja politička opredeljenja...
predatortz predatortz 13:26 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
Šta mu je, npr. značilo: "Da sam veća pretnja Jevrejima ja, a ne on"?


To pitaj njega.
Ja mogu reći ono što se meni čini.
To je da zarad samopromocije zloupotrebljavaš jevrejsku zajednicu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:29 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz

To pitaj njega.
Ja mogu reći ono što se meni čini.
To je da zarad samopromocije zloupotrebljavaš jevrejsku zajednicu.


Čini ti se, kao i obično, kada te obuzme afekt. Kako "malo njega, malo mene". Stani uz četničkog borca svog sada kada je na tankom ledu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:32 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz
, former bro!


Braća nikad nismo bili.

Vidimo se. Čak, neće to dugo ni trajati.
Prvo si me optužio za nešto, pa posle sam rekao da nemaš nikakva saznanja za to.
Što se tiče predmeta, oatalo je irelevantno.I huči, i moja politička opredeljenja...

Oo, što čovek stekne olako pogrešna uverenja. Nismo, tačno, i ti si pritajeni antisemita, kao i Huči. Koristio si svaku moguću priliku da opljuneš po Jevrejima - recimo na temi o avionima prošle godine*

Edit> iako je YU jevrejska zajednica u Izraelu ishendlovala taj slučaj; ti si nam svima kolektivno uputio mržnju.
predatortz predatortz 13:36 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Koristio si svaku moguću priliku da opljuneš po Jevrejima - recimo na temi o avionima prošle godine.


Ne, opljunuo sam po izraelskoj vladi. Ja i mnogi viđeni Jevreji. Kao što je od istih ispljuvan i tvit izraelskog ambasadora u Zagrebu, koji se ticao "Oluje", pa je tvit izmenjen.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:38 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Nije istina, rekao si: "Nismo više braća, vi idete svojim a mi svojim putem." To nije bilo upućeno Bibiju, već nama sveobuhvatno, kao Narodu Izrailja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:48 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Huči, izvoli istupiti i izviniti se.

Nemam za šta.
Šta mu je, npr. značilo: "Da sam veća pretnja Jevrejima ja, a ne on

Piše i to.
Treba opet?
Ako treba kopiraću, nije problem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:01 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Može da, pojasni zarad Predinog predmeta.
predatortz predatortz 14:09 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
Može da, pojasni zarad Predinog predmeta.


Nije predo pička da tužaka bilo koga. Samo te malo kecam, kad pobegnem sa plaže od žene i dece.
A ti treba debelo da razmisliš o svom ponašanju.
Neko kraćeg fitilja bi te za ovo pronašao i ko zna šta učinio.
Nadjebavati se zbog politike je ok. Nszivati ljude silovateljima, ubicama, nacistima... To se ne radi.
A ako misliš da bi Huči drukao jevrejsku, ili bilo čiju, decu i slao ih u logore, nemoj da de baviš poslovima koji podrazumevaju procenu ljudi i njihovog karaktera.
Huči bi, kao i ja, pre prosvirao sebi mozak nego naneo nepravdu nekom detetu. Taki smo mi, domaćini.

A sad se lepo izvini i prestani da sereš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:29 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Huči bi, kao i ja, pre prosvirao sebi mozak nego naneo nepravdu nekom detetu. Taki smo mi, domaćini.

Ni ovo nije trebalo reći jer se i to podrazumeva, ali da, tako je.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:38 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Srđan Fuchs
Može da, pojasni zarad Predinog predmeta.

Evo ponovo (uz mala preciziranja u zagradama)


Ali znamo da ipak neki ljudi u nekim situacijama to čine.

Ako bismo pretpostavljali ko bi to ( potkazivanje Jevreja nacistima) ipak učinio, možda, u nekim okolnostima, onda su to verovatno ljudi sa nestalnim, promenljivim uverenjima.

Oni koji nekad komuniste zovu komunjarama, a nedugo zatim staju na njihovu stranu.
Prepoznaješ li se tu?
Oni koji o četnicima pričaju čas sa simpatijama čas ih pljuju.
Sećaš li se?
Oni koji su konfuzni oko svog nacionalnog identiteta i interesa.
Jel ti poznato?
I još dosta takvih nestabilnosti.

(Ovde se sve odnosi na tebe)

E takve, labilnih uverenja, mogu da zamislim da u nekim situacijama, pod nekim okolnostima, poveruju da je saradnja sa nacistima i potkazivanje Jevreja u njihovom interesu.

Konkretno, mnogo mi je verovatnije da ti odaješ Jevreje nacistima nego da to uradim ja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:16 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

hoochie coochie man
Huči bi, kao i ja, pre prosvirao sebi mozak nego naneo nepravdu nekom detetu. Taki smo mi, domaćini.

Ni ovo nije trebalo reći jer se i to podrazumeva, ali da, tako je.


Шта си серандао онда, педеру, бановаћу вас обојицу као фрихенда и крстића. Трајно. Та твоја дебилана ме је ухватила док сам Нитушку успављивао. Извини се, моментално, иначе ни макац даље, и за јарана и за тебе. Анити се извини, не мораш мени - ионако ме боли ћошак за четничке будалаштине.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:33 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

A na to bi da hvataš, na dete?
Bedno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:20 12.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz
Srđan Fuchs
Može da, pojasni zarad Predinog predmeta.


Nije predo pička da tužaka bilo koga. Samo te malo kecam, kad pobegnem sa plaže od žene i dece.
A ti treba debelo da razmisliš o svom ponašanju.
Neko kraćeg fitilja bi te za ovo pronašao i ko zna šta učinio.
Nadjebavati se zbog politike je ok. Nszivati ljude silovateljima, ubicama, nacistima... To se ne radi.
A ako misliš da bi Huči drukao jevrejsku, ili bilo čiju, decu i slao ih u logore, nemoj da de baviš poslovima koji podrazumevaju procenu ljudi i njihovog karaktera.
Huči bi, kao i ja, pre prosvirao sebi mozak nego naneo nepravdu nekom detetu. Taki smo mi, domaćini.

A sad se lepo izvini i prestani da sereš.


Не серем ја. Вас двојица сте први напали. А, види, ти са твојим фитиљима, нисам сигуран да не би нанео неко зло и детету. Можда не свесно. Само би му заклао родитеља (ово је алузија на вашу подршку четништву, да не стављаш то у предмет), или елегантније, као твој друг нациста, само би отцинкарио ћалца Шваби преко воде. Но, када би се освестио, било би ти жао. Тај твој фитиљ, који показује стање индоктринације твог ума - да ли испирањем мозга у комунистичкој војсци или мурији или већ просто живљењем у том времену; не знам. Као Слоба Милошевић када је, када су га извели пред врата затвора из хеликоптера; само клецнуо коленима - наш стронгмен, који је, скупа са другим политичарима, уништио милионе људских живота, је схватио да је - најобичније људско биће. Морам признати да ми га је било жао тада и да сам помислио да смо га ми у Београду требали процесуирати и оставити у БГ-у на робији - премда би га ослободили онда 2012.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:26 12.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

hoochie coochie man
Huči bi, kao i ja, pre prosvirao sebi mozak nego naneo nepravdu nekom detetu. Taki smo mi, domaćini.

Ni ovo nije trebalo reći jer se i to podrazumeva, ali da, tako je.


Ви бисте само отцинкарили, четници, истина, остало би Швабо одрадио. Због учесталог вређања сте 24х нон-егзистент, ако се настави и после тога, идете у Киншасу на једносмерно путовање.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:42 12.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

hoochie coochie man
Srđan Fuchs
Može da, pojasni zarad Predinog predmeta.

Evo ponovo (uz mala preciziranja u zagradama)


Ali znamo da ipak neki ljudi u nekim situacijama to čine.

Ako bismo pretpostavljali ko bi to ( potkazivanje Jevreja nacistima) ipak učinio, možda, u nekim okolnostima, onda su to verovatno ljudi sa nestalnim, promenljivim uverenjima.

Oni koji nekad komuniste zovu komunjarama, a nedugo zatim staju na njihovu stranu.
Prepoznaješ li se tu?
Oni koji o četnicima pričaju čas sa simpatijama čas ih pljuju.
Sećaš li se?
Oni koji su konfuzni oko svog nacionalnog identiteta i interesa.
Jel ti poznato?
I još dosta takvih nestabilnosti.

(Ovde se sve odnosi na tebe)

E takve, labilnih uverenja, mogu da zamislim da u nekim situacijama, pod nekim okolnostima, poveruju da je saradnja sa nacistima i potkazivanje Jevreja u njihovom interesu.

Konkretno, mnogo mi je verovatnije da ti odaješ Jevreje nacistima nego da to uradim ja.



Мени не смета комунизам као комунизам - племенита идеја иако утопијска. Моја уверења уопште нису нестална. Да би Јевреје предао си рекао сам, и то врло једнозначно. Драгољуб је сведок. Касније, када си видео да је враг однео шалу, почео си да релативизујеш, тупиш и правиш од сопственог црнила сиву лажу. Позивам те, последњи пут, да се уразумиш и формулишеш неко извињење српским Јеврејима за то што си рекао да би поновио Недићев приступ и да би предао своје суграђане зарад мира са нацистима. О четницима мислим да су били изманипулисани и индоктринирани својом мржњом према комунизму. Касније, када су се освестили од зла, на Западу, су схватили, као и Милошевић пред робијом - да су само обични људи. Дакле, због бројних ниподаштавања сам те удаљио са свог веблог налога на 24х. И тебе и другог колегу четника. Дајем вам 24 часа да станете на лопту. Пут даље је једноставан - а) извиниш се; ја ти опростим хришћански и глумимо да ниси изрекао никакве гадости - тежи пут; б) плиткоумни, лакши пут - нећеш да се извиниш, нећеш ни учествовати на овом веб-налогу (док ми га не укину/не нестане б92).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:44 12.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

predatortz
[
Nije predo pička da tužaka bilo koga. Samo te malo kecam, kad pobegnem sa plaže od žene i dece.
A ti treba debelo da razmisliš o svom ponašanju.
Neko kraćeg fitilja bi te za ovo pronašao i ko zna šta učinio.
Nadjebavati se zbog politike je ok. Nszivati ljude silovateljima, ubicama, nacistima... To se ne radi.
A ako misliš da bi Huči drukao jevrejsku, ili bilo čiju, decu i slao ih u logore, nemoj da de baviš poslovima koji podrazumevaju procenu ljudi i njihovog karaktera.
Huči bi, kao i ja, pre prosvirao sebi mozak nego naneo nepravdu nekom detetu. Taki smo mi, domaćini.

A sad se lepo izvini i prestani da sereš.


Извини, опет се враћам на овај пост. Јесте предо пичка пошто се цео пост тужакаш модераторима и зрео си, брате, у СНС-бота и ти да се преквалификујеш, скупа са Крстићем и анонимусом. И да, шит, сетио сам се - мораћу обојицу сморова да вас одбанујем пошто тема сутра дропс дед.
predatortz predatortz 07:08 12.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Извини, опет се враћам на овај пост. Јесте предо пичка пошто се цео пост тужакаш модераторима


Nije tužakanje nego javno insistiranje na tome da se izjasne da li osoba kojoj je data privilegija da piše na Blogu B92 može bez dokaza da optužuje ljude za najgnusnije stvari, odnosno da li je to politika ovog mesta.

U to ime ću i ovaj svoj komentar prijaviti, kako bi im skrenuo pažnju na pitanje.

Ako ne odgovore, onda oni brukaju ovo mesto koliko to činiš i ti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:45 12.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

. Да би Јевреје предао си рекао сам, и то врло једнозначно. Драгољуб је сведок.

Ma šta će ti svedok, evo ja sam svedok.
Da, jesam, bih
Jel dovoljno?
Ajd ćao
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:27 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Šta mu je, npr. značilo: "Da sam veća pretnja Jevrejima ja, a ne on"?

Edit: I to isprintaj, kao i ono advokatovo: "Da naplatim letovanje od budale"; pošto će ući u predmet isto.

PS. Colo, di si, imam neki poslić, ako si zainteresovan?
predatortz predatortz 13:31 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Edit: I to isprintaj, kao i ono advokatovo: "Da naplatim letovanje od budale"; pošto će ući u predmet isto.


Stav da je budala svako ko iznosi ozbiljne optužbe a da za to nema dokaze nije krivično delo.

Lažne optužbe da je neko silovatelj, palikuća i slično, iznesene u javnosti su krivično delo protiv časti i ugleda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:34 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Uopšte nisam izneo optužbu tebi lično, već onako neodređeno - sada, što si se ti lično prepoznao, verovatno stvar stresa direktnog učesnika rata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:23 11.08.2019

Re: Srki ti sve više osciluješ u razgovorima

Могу да кажем да се вас двојица олако губите у својој десничарској индоктринацији Ума.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:09 11.08.2019

Jbte

Zamajala me ova dva bandita, ostavio sam Zurofa na stendbaju sat vremena, ne poslah mu linkove za Lojzekove whereabouts... I ti posle s četnicima kuću gradi.
predatortz predatortz 21:08 11.08.2019

Nego...

Gledam kako su kurvinjski nestajali neki komentari. Redovno oni u kojima je naš domaćin ispadao kompletan idiot, ili recimo onaj u kom je bilo moje pitanje da li poseduje saznanja da sam ja počinio bilo kakav zločin. Pa je njegovo "ne" ostalo da visi u vazduhu i da se ne naslućuje da je to odgovor na veoma prrcizno pitanje i da to "ne" demaskira njegovo pravo lice - lice lažova koji optužuje ljude, pa posle kao sisica briše.
No, on je takav kakav jeste. Verujem da nikog nije posebno iznenadio.
No šta je sa moderacijom? Danas sam ja nekažnjeno optužen za gnusne stvari. Sutra će to biti neko od vas. Moderacija toleriše.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:47 12.08.2019

Re: Nego...

курвињски, некурвињски, ај' ти 24х на лађење на клупицу.

Док си тамо, мало брејн фуда: насилан си и агресиван када ти фитиљ догори; дакле, потенцијални фашиста. Када те прође наглост и зло, ти жалиш. Дакле, текма у души/свести између добра и зла. Жалим за добрим човеком у теби, а злоћко је удаљен на 'лађење. Ц'ест ла вие.
Atomski mrav Atomski mrav 20:40 12.08.2019

Ljudi, koji vam je qratz?

Pitanje je retoričko.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana