Sport

Septembarski počeci

NNN RSS / 02.09.2019. u 01:22
Naše odbojkašice, koje brane trofej, su se plasirale u četvrtfinale EP, 
Novak Đoković bi trebalo da uradi isto, a ispred sebe ima velikog GS rivala Stena Vavrinku i ovo neobično rivalstvo je obeležile neke prethodne sezone.sport-sports_41-512.png
Van Gren Slemova situacija je prilično monotona i jednostrana u Novakovu korist (15:2), međutim na GS je 4:3, ali je oba finala dobio Švajcarac. Sve je počelo neočekivano na njihvom 2. GS meču u osmini AO 2013. 
Novak je branio titulu, ali je Vavrinka započeo meč sa 6:1 i 5:2, međutim Novak se izvukao, ukrao 2. set, uzeo i 3. i činilo se da ipak rutinski privodi meč kraju, a Vavrinka se trgao izjednačio, pa su odigrali maratnski 5. set, kod 4:4 Vavrinka nije iskoristio 4 brejk lopte, zato je Novak imao psihološku prednost između ostalog i što je prvi servirao i iskoristio 3. meč-loptu za 12:10 i pobedio posle borbe od nešto više od 5 sati. 
 
Vavrinka je "plakao k'o kiša" jer je izgubio najbolje odigran meč u dotadašnjoj karijeri, ali to je bio korak nazad, koji prethodi za ona dva napred, izvukao je neke pouke i karijera mu je krenula vrlo uzlazno.
Nije se mnogo čekalo do sledećeg epskog duela, koji je došao iste godine u polufinalu US Opena. Vavrinka je prethodno laganio izbacio branioca titule Marija, i protiv Novaka je krenuo furiozno, uzeo ubedljivo 1. set, Novak je "ukrao" 2., Vavrinka je opet poveo sa 2:1, u 4. setu su imali gem od skoro 20 minuta (koji je Vavrinka dobio), ali je Novak ipak relativno lako uzeo poslednja dva seta (u kojima se nije suočio sa brejk-loptama).
Več na sledećem GS su se ponovo sastali u četvrtfinalu (AO 2014.), ponovo je meč otišao u 5. set (tada na AO nije bilo TB u 5. setu, to postoji od ove godine), na 7:7 Novak je imao 0:30 Vavrnika se izvukao, sada je psihološka prednost bila na Vavrinkinoj strani, jer je Novak servirao za ostanak u meču. Novak poveo 30:0, prokockao, pa je na 30:30 pokušao da odigra servis-volej i relativo laganu loptu poslao u aut, a onda je na meč-lopti to doslovno ponovio! Mnogu su tu videli uticaj i krivicu Bekera kome je ovo bio prvi GS kao Novakov trener. 
Sledeće godine je Vavrinka bio branilac i sastali su se u polufinalu i opet je meč otišao u 5. set, ali za razliku od prethodnih godina 5. set je bio rezultatski maksimalnoh 6:0 za Novaka, ali uopšte nije bilo lagano kao što se čini, jer su prva 4 gema bila maratonska sa brejk-loptama, pa (iako zvuči kao kliše) vrlo lako je moglo da ode i na drugu stranu.
Već na sladećem GS su se sastali i ovog puta po prvi put u finalu, ne bih da detaljišem i čačkam rane, odlični Vavrinka je pobedio Novaka koji je bio prilično iscrpljen i fizički (nije imao dan pauze) i emotivno (konačno je pobedio Nadala na RG). Interesantan detalj je bio na dodeli pehara, publika koja je ceo meč bila ubedljivo na strani Švajcarca, ispoštovala je Novaka, dobio je dvoipominutni standing ovation
Moguće da je tada osvojio, možda ne bi bio dovoljno motivisan da uradi ono što mu je pošlo za rukom posle tog poraza - da veže sva 4 Gren Slema.
Njihov poslednji GS meč je ujedno i poslednji meč koji je Novak izgubio u NjuJorku - finale 2016. Ceo taj turnir je bio iz Novakove perspektive prilično bizaran, jer je došao pod velikim znakom pitanja zbog povrede (zbog koje če propustiti izdanje iz 2017. što mu je za sada jedini propušten GS). Međutim kao nikada ranije, čak trojica protivnika su mu predala mečeve! (Vesli nije ni izašao, Južni na pola 1. seta i Conga posle 2 seta) pa je do finala stigao posle samo 13 i po odigranih setova (Tipsa kad odigra toliko - to obično znači da još uvek igra meč 3. kola). U finalu je Novak krenuo bolje, uzeo 1. set, i u druga dva je bio najmanje ravnopravan, ako ne i bolji, ali je Vavrinka spasavao "milion" brejk-lopti, neke i srećno "bolje odigrao važne poene", u 4. setu su Novaku i žuljevi na nogama prokrvarili i na kraju je tužno izgubio, što je donekle iznivelisalo to što ga je prethodno na turniru pratila sreća. 
Sada su nešto drugačije okolnosti, ali opet bi zdravstveno stanje moglo da bude presudno, Novak je već na turniru imao dosta problema sa levim ramenom (ali se nadamo da je sada bolje), a Vavrinka se polako vraća posle povrede koja ga je na duže vreme bila odvojila od tenisa.
 
Što se tiče SP u košarci - naši u 13:30 igraju sa Filipinima, sudeći po 1. kolu, ovo bi trebalo da bude lakši trening meč, a glavni meč 1. faze je u sredu u 13:30 protiv Italije.
 
(opširnije u komentarima...) 



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 17:28 04.09.2019

Re: US open

Ma to se Federer skenjao što je Nole morao da odustane zbog povrede pa je prestao da se trudi... (u nekom paralelnom univerzumu).
NNN NNN 17:43 04.09.2019

Re: US open

skenjao što je Nole morao da odustane zbog povrede
Ja sam se najviše skenjao,
imam gotov (u glavi) blog na tu temu, ali nisam hteo da ga "prosipam" posle Vimbldona, spremao sam se za polufinale US Opena

apacherosepeacock apacherosepeacock 18:44 04.09.2019

Re: US open

Vodio je Federer 2:1, u 4. setu su odigrali nekoliko maratonskih gemova sa milion brejk-lopti, Dimitrov je to preživeo i u 5. setu se Federer raspao.


Pa da, to mu je i Vilander savetovao pre meca, ne zaboravi krstenicu (Rodzerovu) pa cepaj fizikalisanje. Ok. i jos ponesto takticki..

I bi u pravu.
NNN NNN 19:09 04.09.2019

Re: US open

Federer je imao neki problem s leđima (što isto ima veze sa krštenicom, s godinama je podložniji).
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:59 05.09.2019

Re: US open

5. setu se Federer raspao.


Raspao se bome i Monfils i pre 5 seta. Dusa mu u nosu sto bi rekle babe..

Nego, raspojasala se ova teniska omladina, ostao samo Nadal od 30 plusersa, jos njega neko da ostruze sa terena pa da ovi mladji malo pridrze pehar. (a ne ono - i vi cete samo sutra)

Za ovu izjavu imam sebicne razloge (kad je vec Novak ispao..), sto reko Don Vito Korleone.
mirelarado mirelarado 15:14 05.09.2019

Re: US open

apacherosepeacock
5. setu se Federer raspao.


Raspao se bome i Monfils i pre 5 seta. Dusa mu u nosu sto bi rekle babe..

Nego, raspojasala se ova teniska omladina, ostao samo Nadal od 30 plusersa, jos njega neko da ostruze sa terena pa da ovi mladji malo pridrze pehar. (a ne ono - i vi cete samo sutra)

Za ovu izjavu imam sebicne razloge (kad je vec Novak ispao..), sto reko Don Vito Korleone.


Delim vaše želje, blogokoleginice (izgovoreno promuklim šapatom Marlona Branda).
nepopustljiv nepopustljiv 17:29 05.09.2019

Re: US open

apacherosepeacock
5. setu se Federer raspao.


Raspao se bome i Monfils i pre 5 seta. Dusa mu u nosu sto bi rekle babe..

Nego, raspojasala se ova teniska omladina, ostao samo Nadal od 30 plusersa, jos njega neko da ostruze sa terena pa da ovi mladji malo pridrze pehar. (a ne ono - i vi cete samo sutra)

Za ovu izjavu imam sebicne razloge (kad je vec Novak ispao..), sto reko Don Vito Korleone.

Uf!
Da Bog da da ti se želja ostvari!
NNN NNN 16:26 04.09.2019

Odbojkašice Srbije

u polufinalu, pobedom na Bugarskom 3:0
čekamo pobednice meča Italija - Rusija
aureus aureus 17:33 04.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

Bravo za odbojkašice!

Kako one to šibaju...
aureus aureus 20:13 04.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

Italijanke idu na Srbiju u polufinalu.

Ne dopada mi se ta Italija.
Imaju nekoliko vrlo mladih i talentovanih igračica koje već sad skaču k'o lude.

Generalno, u smeču u prosjeku imaju bolji dohvat od Srpkinja, ali zato blokerke Srbije u bloku skaču više.

Posebno Rašić, Veljković, ali i Bošković.
NNN NNN 20:47 04.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

Samo što Milena Rašić pauzira ove godine od reprezentacije.
aureus aureus 20:57 04.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

NNN
Samo što Milena Rašić pauzira ove godine od reprezentacije.

U pravu si. Kao i Jovana Stevanović.
Nisam stigao još nijednu odbojkašku utakmicu da pogledam.
Ova košarka uzela sve vrijeme.
nepopustljiv nepopustljiv 07:46 05.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

aureus
Italijanke idu na Srbiju u polufinalu.

Ne dopada mi se ta Italija.
Imaju nekoliko vrlo mladih i talentovanih igračica koje već sad skaču k'o lude.

Generalno, u smeču u prosjeku imaju bolji dohvat od Srpkinja, ali zato blokerke Srbije u bloku skaču više.

Posebno Rašić, Veljković, ali i Bošković.

Otkuda ti to?
Kazezoze Kazezoze 09:49 05.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

NNN, znaš li možda šta se zaista dogodilo na relaciji Jokić - novinari, pa on ne daje izjave za štampu?
Ja sam načuo da je problem nastao na relaciji novinari - Jokićev brat Nemanja, ali nisam siguran u to, niti znam detalje.

Novinari ne govore o tome, što je u redu jer ne treba stvarati nepotrebnu tenziju dok traje prvenstvo, ali smatram da ovaj blog odavno nema neki javni značaj i da će informacija proći nezapaženo.
NNN NNN 11:01 05.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

nepopustljiv
aureus
Italijanke idu na Srbiju u polufinalu.

Ne dopada mi se ta Italija.
Imaju nekoliko vrlo mladih i talentovanih igračica koje već sad skaču k'o lude.

Generalno, u smeču u prosjeku imaju bolji dohvat od Srpkinja, ali zato blokerke Srbije u bloku skaču više.

Posebno Rašić, Veljković, ali i Bošković.

Otkuda ti to?

Zvaničan podatak je da Paola Egonu ima dohvatnu visinu prilikkom smeča 3,44 m što je potpuno suludo za žene, jer npr. zvaničan podatak za naše muške korektre je za Batu Atanasijeviča 3,5 m, a za njegovu rezervu Dražena Luburića 3,37 m !!!
(već je bilo reči o ovome
Tijana Bošković ima 3,25 dakle i ona bi lagano mogla da zakuca u koš)
NNN NNN 11:09 05.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

Kazezoze
NNN, znaš li možda šta se zaista dogodilo na relaciji Jokić - novinari, pa on ne daje izjave za štampu?
Ja sam načuo da je problem nastao na relaciji novinari - Jokićev brat Nemanja, ali nisam siguran u to, niti znam detalje.

Novinari ne govore o tome, što je u redu jer ne treba stvarati nepotrebnu tenziju dok traje prvenstvo, ali smatram da ovaj blog odavno nema neki javni značaj i da će informacija proći nezapaženo.
Nisam uopšte ovo ispratio

Od našeg prvljavog veša trebalo bi da je tačno samo da se odbojkašica Jovana Stevanović pokarabasila sa Terzićem. Nas selektor jeste nesimpatična osoba, ali bi ovog puta trebalo da je on u pravu, jer se valjda Joca nije pojavila na prozivci za SLN iako se znalo da će ove godine za to takmičenje da igra rezervni sastav, prvi vikend je bio kod nas i igrale su uglavnom najbolje odbojkašice, čisto da ih vidi domača publika, pa je posle podmlađena ekipa, ali možda ona "nije htela da se smara" za jedan vikend... čisto kad smo već pominjali naše blokerke (a iskusna Milena Rašić po dogovoru ima leto pauze je je prethodnih desetak godine uvek bila tu, a ima i sa klubom naporne sezone).

aureus aureus 12:49 05.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

nepopustljiv

Otkuda ti to?

Kako bih rekao...
Više puta sam zadnjih godina išao na neke sajtove da provjeravam. Za poneku igračicu ima i Wikipedia podatak, ali za sve igračice (smeč i blok) podatke ima zvanični sajt evropskog prvenstva:
Link (klikni na link, Čarli, kad si već pitao)

Za Stefanu Veljković, Milenu Rašić i Tijanu Bošković dohvatna visina u bloku je 310 cm.
Bošković u smeču ima 329, Veljković 325 (ima li?) a Rašić 315.
Među Italijankama ima mnogo ovih što fenomenalno skaču dok šamaraju loptu ali nijedna nema 310 u bloku.
docsumann docsumann 16:00 07.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

Paola Egonu ima dohvatnu visinu prilikkom smeča 3,44 m što je potpuno suludo za žene,


dotična je serijom grešaka (od koje je jedna bila na potpuno otvorenom smeču) olakšala Srbiji put do 2:0
NNN NNN 16:53 07.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

FINALE!
(naj)bolji smo!
NNN NNN 16:54 07.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

docsumann
Paola Egonu ima dohvatnu visinu prilikkom smeča 3,44 m što je potpuno suludo za žene,


dotična je serijom grešaka (od koje je jedna bila na potpuno otvorenom smeču) olakšala Srbiji put do 2:0

Neobično puno je grešila (na našu sreću),
bolje je igrala sa prošlom frizurom
Kazezoze Kazezoze 16:55 07.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

NNN
FINALE!
(naj)bolji smo!


Je l' opet sa Turkinjama?
NNN NNN 17:01 07.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

Najverovatnije,
igraju protiv Polajkinja 2. polufinalnu utakmicu i objektivno su jače + su domaći.
Kazezoze Kazezoze 17:10 07.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

NNN
Najverovatnije,
igraju protiv Polajkinja 2. polufinalnu utakmicu i objektivno su jače + su domaći.

Sad sam video, počinju za nekih pola sata...u 18:30
Nisam ispratio ovo EK, osim naših devojaka i donekle Holanđanki...šta je bilo sa Ruskinjama?
nepopustljiv nepopustljiv 17:40 07.09.2019

Re: Odbojkašice Srbije

NNN
docsumann
Paola Egonu ima dohvatnu visinu prilikkom smeča 3,44 m što je potpuno suludo za žene,


dotična je serijom grešaka (od koje je jedna bila na potpuno otvorenom smeču) olakšala Srbiji put do 2:0

Neobično puno je grešila (na našu sreću),
bolje je igrala sa prošlom frizurom

Grešila je standardno.
Kazezoze Kazezoze 11:48 05.09.2019

...

Česi izbacili Turke 91:76
Tačno sam znao da se Turci neće oporaviti od propuštene šanse da dobiju Amere.
Očekujem da Novozelanđani iznenade Grke i kompletiraju iznenađenja za ovo prvenstvo.
Pitanje je samo da li su od Ace naučili kako se odbraniti od Janisa.
docsumann docsumann 12:23 05.09.2019

konačno se ima o čemu trolovati ;))


danas počinje 100-ta NFL sezona!

Pekersi i Bersi otvaraju još jednu sezonu jurnjave za Lombardi trofejem



Čifsi, Petsi, Iglsi, Sejntsi, Remsi, Pekersi...ko li će ovoga puta otići do kraja?
Atomski mrav Atomski mrav 12:30 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Čifsi, Petsi, Iglsi, Sejntsi, Remsi, Pekersi...ko li će ovoga puta otići do kraja?


Čifsima dajem nekih 35% šanse, Remsima 30%, Sejntsima 20% a Petsima 100%.
svarog svarog 12:54 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Zeke pobedio gazdu, a MG III se izgleda malo zaleteo. Ako hoće pare kao elitni RB, a traži valjda 15-ak miliona kao Gurley i Eliot moraće sebi da obezbedi trejd jer GM LAC-a ne da pare ove sezone. Ja jesam za radnička prava, ali ovi ga malo preteraše. Inače nemam ga u fantaziju pa nek i presedi sezonu što se mene tiče
docsumann docsumann 13:15 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

pajz ovo prespajanje trolova - bb, strongman, nfl...

na prvom WSM (world strongest man) takmičenju 1977. učestvoavao je i Franko Kolumbo. povukao se nakon povrjede u trci s frižiderom na leđima.
to su bili sami počeci strongmen sporta, bez formalizovanih disciplina i pravila, bez specijalizovanih takmičara.
recimo u savijanju čelične šiške (5/8" ) izdominirali su bilderi - Lu Ferinjo (1.) i Kolombo (2.).
na istom takmičenju 3. mjesto je osvojio Bob Young, ofansivni tekla Cardinalsa (tada iz St.Luisa). 2x Pro Ball-er

Bob je bio stariji brat Dag Janga trostrukog svjetskog prvaka u powerliftingu.
za Jang bradere se može reći da su na velika vrata uveli powerlifting trening u nfl

Atomski mrav Atomski mrav 13:20 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

za Jang bradere se može reći da su na velika vrata uveli powerlifting trening u nfl


Jbg, oni svakako nisu mogli proći ni kroz kakva mala vrata...
docsumann docsumann 13:29 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

ustvari bilo ih je trojica braće, mada je najmlađi bio vajd risiver
aureus aureus 13:33 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Franko Kolumbo. povukao se nakon povrjede u trci s frižiderom na leđima.

Čitao sam da je naplatio i neku odštetu.
Ta povreda ga je omela da nastupa na Mr Olimpiji takmičenju.
Pred kraj karijere se još par puta povrijedio.
Možda je Čarli na to mislio kad je kritikovao bodibilding: bolje je da se ne povrijediš, a ne mo'š se povrijediti ako ne vježbaš.
Atomski mrav Atomski mrav 13:33 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Kladim se da je taj najmanji večito zakuvavao neku dževu i kad svi skoče na njega, pojave se ova dvojica i onda bude mir, mir, mir - niko nije kriv, šta pijete, momci i taj rad.
docsumann docsumann 13:54 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Ta povreda ga je omela da nastupa na Mr Olimpiji takmičenju.


i nikad mu više kvadricepsi nisu bila kao prije povrijede.

na Mr.O 1981 Franko je zapravo trebao da izgubi od Tom Placa, čovjeka koji je bio čuven po svojim čudovišno razvijenim butinama



ustavri, u 80-tim takmičari su morali vidno da pojačaju rad na donjoj polovini tijela.
u 70-tim akcenat je bio na grudima, rukama, uskom struku
aureus aureus 14:01 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Eh, gledao sam neki video u kojem radnici ušpricavaju vodu u pileće batake i drugo meso da bi mu povećali zapreminu.
Meni ovaj Plac liči k'o da su mu ušpricali nešto u noge jer ove butke su nenormalne.

docsumann docsumann 14:16 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

po išpartanosti mišića možeš da vidiš kako tu ništa nije upumpano. mišić je odran i eksponiran do koske. e sad, šta je u samom mišiću, pitanje je...
Platz je bio BB revolucija sa svojim kvadricepsima, mada mu je i zadnja loža bila zapanjujuća



nakon njega, više nisi mogao da izađeš na binu sa slabijim nogama. jednostavno, počelo je da bode oči. ranije se nije ni pomišljalo da bi neko mogao toliko da razvije nožne miđiće.

u 90-tim već počinje parada mas monstera, gdje ni mamutske butine nisu bile rjetkost Naser, Paul Dilet...pa sve do king Ronija, i danas Big Ramija

aureus aureus 14:21 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

O, ljudi, kakva koljena moraš da imaš da bi te mišiće napumpao u toj mjeri i da ne povrijediš koljena...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:25 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Čifsi, Petsi, Iglsi, Sejntsi, Remsi, Pekersi...ko li će ovoga puta otići do kraja?


A Kauboji? Imaju odličnu prošlogodišnju odbranu i imaju nakrcan hvatački deo tima (ok nisam neki fan Daka Preskota, ali je odličan game menager). I da ne verujem u Čifse ove godine, pogotovo ne u toj diviziji, ali pustiću da me Mahomes razuveri.


+ Braunsi imaju takvu situaciju u diviziji da su na papiru verovatno najjači tim
docsumann docsumann 14:27 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

aureus
O, ljudi, kakva koljena moraš da imaš da bi te mišiće napumpao u toj mjeri i da ne povrijediš koljena...


mnogo je ekstremniji i opasniji powerlifting trening za noge.
to su ekstremno teški čučnjevi, 3-5 ponavljanja, uz pomoć asistenata.

bilderi su šminkeri za liftere



koji napor, a nikakve pare
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:30 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Što se tiče Patriota, ja baš želim da ih vidim u eri posle Gronka.

Naravno, znam da Belčik uvek nađe rešenja da prevaziđe sve prepreke i da ima trik koji još niko od nas i ne sumnja da će se pojaviti, ali Gronk je bio košmar za svakog defanzivnog kordinatora. Napad će ove godine morati da igra kao podmazani sat, a kad nije bilo tako, kao kada je za vreme utakmice protiv Čardžersa, Džoi Bosa došao do Brejdija da ga zamoli da ne izbacuje tako brzo loptu, a Toma odgovorio lakonski "ako bi ti sporije dolazio do mene i ja bih sporije izbacivao". Potpuni car ove igre.
aureus aureus 14:31 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Nema zezanja sa ovim likom.



Kakva prokrvljenost.

docsumann docsumann 14:34 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

A Kauboji? Imaju odličnu prošlogodišnju odbranu i imaju nakrcan hvatački deo tima (ok nisam neki fan Daka Preskota, ali je odličan game menager). I da ne verujem u Čifse ove godine, pogotovo ne u toj diviziji, ali pustiću da me Mahomes razuveri.


let's see

Čifsi su napadački još jači nego prošle godine, što je suludo.
ako su podigli odbranu bar 20%, ono da budu prosječni difensiv tim ove godine, biće ozbiljni.

mislim da su Iglsi daleko najkompletniji tim, sve linije maksimalno popunjene i kvalitetom i dubinom, osim možda druge linije odbrane (korneri, prevashodno).

volio bih da Braunsi kliknu i iznenade. ima tamo velikog potencijala.

u svakom slučaju biće uzbudljivo
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:39 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

I da, što sam izgubio interesovanje za ovu sezonu nakon povlačenja Endru Laka, uglavnom svi znate da sam imao man crush. Tip je pasionirani čitalac, morao je to i da dokazuje ljomberima sa neta kada mu nisu verovali da mu je omiljena knjiga Dina, retko fin tip, dečko iz komšiluka fazon i pre svega vrhunski talenat za američki fudbal. Šteta, ali sjajan odgovor je dao na povlačenju, ne želim da najbolje godine provedem na rehabilitacijama, a Irsej neka se zamisli što je trošio generacijski talenat bez prikladne zaštite (ovo je primenjivo u svim sferama života!!).
Atomski mrav Atomski mrav 14:39 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

stefan.hauzer
Što se tiče Patriota, ja baš želim da ih vidim u eri posle Gronka.

Naravno, znam da Belčik uvek nađe rešenja da prevaziđe sve prepreke i da ima trik koji još niko od nas i ne sumnja da će se pojaviti, ali Gronk je bio košmar za svakog defanzivnog kordinatora. Napad će ove godine morati da igra kao podmazani sat, a kad nije bilo tako, kao kada je za vreme utakmice protiv Čardžersa, Džoi Bosa došao do Brejdija da ga zamoli da ne izbacuje tako brzo loptu, a Toma odgovorio lakonski "ako bi ti sporije dolazio do mene i ja bih sporije izbacivao". Potpuni car ove igre.


Dok god Brejdiju ne crkne hidraulika, za napad Petsa nema zime. A Beličik je defanzivni majstor, tu se ne brinem ni pod razno.
Atomski mrav Atomski mrav 14:42 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

+ Braunsi imaju takvu situaciju u diviziji da su na papiru verovatno najjači tim


Na papiru su sjajni ali... ne zaboravimo da je to AFC North divizija, ostali timovi ako već ne znaju da igraju - znaju da biju. Ne bih računao tih 6 mečeva kao lagane.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:43 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

mislim da su Iglsi daleko najkompletniji tim, sve linije maksimalno popunjene i kvalitetom i dubinom, osim možda druge linije odbrane (korneri, prevashodno).


i ja to mislim! Iglsi su prošle godine imali masakr sa povredama, svi su se u nekom trenutku povredili. Ove godine bi trebalo da su kompletni, a imaju i šampionski pedigre, a da on ipak znači dosta vidimo i kako je SIjetl skoro pa bezbolno izvršio smenu generacije u odbrani (istina, sve vreme je tu Bobi Wagner sigurno najbolji lajnbeker lige u poslednjih par godina)
docsumann docsumann 14:43 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

aureus
Nema zezanja sa ovim likom.



jbg, nema ga ove godina na Olimpiji. problemi sa povrijedom, pa kašnjenje s pripremama, tako da nije uspio da se kvalifikuje kroz manja takmičenja.
očekujem da se pojavi u post olimpijskj sezoni, to su nekoliko profi takmičenja po Evropi koja se ogranizuju netom poslije Olimpije, dok su takmičari još u formi.

nema ni Fil Hita, ni Kai Grina, tako da sad je prilika da neko zablista od novih lica.

po menni Brandon Kari pobjeđije 60%, Roeli Vinklae 30%, Roden -10%

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:46 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Ne bih računao tih 6 mečeva kao lagane.


I ja mislim da će da pršti kao i svake godine u toj diviziji, ali ne sećam se kada je najkvalitetniji tim u diviziji bio Klivlend (a nema ni tri sezone kada su jedva dobili jednu utakmicu u sezoni, a dve kako nisu dobili nijednu:)
docsumann docsumann 14:49 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

kako je SIjetl skoro pa bezbolno izvršio smenu generacije u odbrani (istina, sve vreme je tu Bobi Wagner sigurno najbolji lajnbeker lige u poslednjih par godina)


Wagner + Kluni (stigao iz Hjustona), uh da je Erl Tomas ostao imali bi opet antologijsku odbranu.
Atomski mrav Atomski mrav 14:51 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

I ja mislim da će da pršti kao i svake godine u toj diviziji, ali ne sećam se kada je najkvalitetniji tim u diviziji bio Klivlend (a nema ni tri sezone kada su jedva dobili jednu utakmicu u sezoni, a dve kako nisu dobili nijednu:)


Kako je dobro imati prostora u seleri kepu, dobru poziciju na draftu i generalnog menadžera koji to zna da iskoristi.
NNN NNN 14:53 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

konačno se ima o čemu trolovati )
Nije trol, vidi sliku na početku teksta

Očekivao sam da uletiš, eventualno stef...
docsumann docsumann 14:53 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Majls Garet bi mogao konačno da bude defanszivni igrač godine, čak i pored Meka i Donalda
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:53 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Erl Tomas


Erl Tomas je koliko se sećam kada se povredio pokazao srednji prst Pitu Kerolu. Pošteno su se podžapali jer je Pit već uveliko spremao smenu cele ekipe, a po Erlu Tomasu njegova povreda mu je došla samo kao dobar izgovor da se ne produži ugovor. Nadam se da je čitava priča samo greška u komunikaciji.
docsumann docsumann 14:54 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

NNN
konačno se ima o čemu trolovati )
Nije trol, vidi sliku na početku teksta

Očekivao sam da uletiš, eventualno stef...


ma, nisam mislio na tvoje blogove, već generalno blog b92

kod tebe i džedaja sam tradicionalni troler podstanar
svarog svarog 14:56 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

U AFC i Jax bi mogao da igra bitnu ulogu. Mislim da će se sa Texansima boriti za PO, a posebno navijam sa Folsa
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:57 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Kako je dobro imati prostora u seleri kepu, dobru poziciju na draftu i generalnog menadžera koji to zna da iskoristi.


Zato mi je i smešno, ipak pričamo o Klivlendu; što sigurno potvrđuje onu i ćorava koka zrno ubode. :)
docsumann docsumann 14:58 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

stefan.hauzer
Erl Tomas


Erl Tomas je koliko se sećam kada se povredio pokazao srednji prst Pitu Kerolu. Pošteno su se podžapali jer je Pit već uveliko spremao smenu cele ekipe, a po Erlu Tomasu njegova povreda mu je došla samo kao dobar izgovor da se ne produži ugovor. Nadam se da je čitava priča samo greška u komunikaciji.


danas je prava začkoljica održati dobru ekipu na okupu na iole duže vrijeme, i pokušati osvojiti titulu više puta, kao što su to radile starije dinastije Stilersi, 49s-i, Kaubojsi.
oni su praktično po čitavu deceniju napadali tron sa manje-više istim jezgrom tima.

danas je to nezamislivo. jedino Petsi odrtžavaju kolektiv, od ostalih možda samo Sejntsi i Iglsi u potonje vrijeme.
fri agenti i ugovori na godinu-dvije su ispretumbali ligu na instant pokušaje osvajanja Lombardija.
docsumann docsumann 14:59 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

svarog
U AFC i Jax bi mogao da igra bitnu ulogu. Mislim da će se sa Texansima boriti za PO, a posebno navijam sa Folsa


pa najzad su dobili krštenog qb-a.

cijenim da je u Folsu ostalo još dovoljno punjenja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:59 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

U AFC i Jax bi mogao da igra bitnu ulogu. Mislim da će se sa Texansima boriti za PO, a posebno navijam sa Folsa


Sve bi to Luck počistio.
docsumann docsumann 15:26 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

kad smo već kod puvanja mišićima

evo kako izgleda najbolji nfl igrač današnjice



naravno, quoterbacks are not football players
nsarski nsarski 21:16 05.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

docsumann

Pa da dopunim ovu salatu od trolovanja, ima dve stvari koje bih ubacio.

Ovog semestra je Džons Hopkins Univerzitet uveo Centar za Istraživanje Psihodelična istraživanja:

Johns Hopkins Opens New Center for Psychedelic Research

Interesantno je, takođe, da se na osnovu nekih saznanja iz neurologije o pobuđivanju neuralnih mreža, postavlja pitanje kako to da mi ne haluciniramo sve vreme. Par relevantnih naslova te vrste:

It's a Mystery Why We Are Not Constantly Hallucinating, Trippy New Study Suggests

How your mind protects you against hallucinations

stefan.hauzer stefan.hauzer 07:49 06.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

docsumann
kad smo već kod puvanja mišićima

evo kako izgleda najbolji nfl igrač današnjice



naravno, quoterbacks are not football players


Aron Donald je čudo prirode!
docsumann docsumann 08:19 06.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Pa da dopunim ovu salaru od trolovanja, ima dve stvari koje bih ubacio.


ovo je baš interesantno...
docsumann docsumann 08:53 06.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

stefan.hauzer
docsumann
kad smo već kod puvanja mišićima

evo kako izgleda najbolji nfl igrač današnjice



naravno, quoterbacks are not football players


Aron Donald je čudo prirode!


možda najbolji interior difensiv lajnmen ever... too fast, too strong, too-too, pa pa


kad bih morao da sastavim najbolju defansivnu liniju (sa 4 linijaša) u povijesti nfl, to bi otprilike izgledalo ovako

Redži Vajt, Aron Donald,......, JJ Wat


jedan tekl nedostaje, sad da li Džo Grin, Voren Sap, Džerom Braun...



svarog svarog 10:19 06.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Morao bi neko iz celicne zavese dakle Grin
Atomski mrav Atomski mrav 10:21 06.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Morao bi neko iz celicne zavese dakle Grin


docsumann docsumann 11:43 06.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Atomski mrav
Morao bi neko iz celicne zavese dakle Grin






suglasan

Grin je bio sila kad se pojavio. ima anegdota o tome koju je prepričavao Endi Rasel, lajnbeker Stilersa, u vrijeme kad je Grin kao ruki došao na trening kamp.
obaška što se Grinu uopšte nije dopadalo što je završio među lusere. Stilersi su već godinama bilježili očajne sezone.
stariji igrači iz ofanzivne linije htjeli su da novajliji pokažu mjesto u timu, pa mu je prvi na crtu stao centar tima. Džo Grin ga je samo uhvario za ramena i bacio u stranu. kako Endi kaže - automatski sam postao njegov fan.

4 super bovl-a, 10 pro bol nastupa, 4x all pro (idealni tim lige), 2x def. igrač godine...

nsarski nsarski 12:46 06.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

docsumann
Pa da dopunim ovu salaru od trolovanja, ima dve stvari koje bih ubacio.


ovo je baš interesantno...


I povodom svega dobio sam na poklon knjigu




Primeti podnaslov: What the New Science of Psychedelics Teaches Us About Consciousness, Dying, Addiction, Depression, and Transcendence

Nači, docs, eto lepog čitanja za tebe ovog leta. A i za mene. Uskoro ću u CG pa ću tamo na plaži da se posvetim ovom problemu.
docsumann docsumann 10:10 07.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))


fin pregled po dekadama onog najznačajnijeg što se izdešavalo u NFL-u potonje stoljeće

docsumann docsumann 06:54 08.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))


Antonio Braun potpisao za Petse!
svarog svarog 07:11 08.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

kakva svinjarija (cela prica sa njim)
docsumann docsumann 07:44 08.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

svarog
kakva svinjarija (cela prica sa njim)


i šta je ne kraju bio njegov problem s Rajdersima?

(EDIT: imao je valjda i verbalni konflikt sa generalnim menadžerom)

opet, ako se uozbilji (koliko znam u dobroj je formi), a ne vidim kako drugačije da igra u Beličekovoj ekipi, može s Brejdijem da napravi čudo.

NNN NNN 11:38 08.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

poslednjih dan dva ima toliko mimova o njemu, ne mogu sve da ih pohvatam
(ali ako je neko u stanju da ga "upregne" onda bi to trebalo da je Beliček)
svarog svarog 11:47 08.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Evo jedne teorije zavere

Šta ako je evil mastermind BB preobratio AB još dok je bio u Stilersima, a nema nikakve šanse da bi oni trejdovali najboljeg igrača kod direktnog konkurenta za AFC titulu, pa su Rejdersi poslužili kao most. Onda on iscenira one raznorazne sukobe i gluposti oko kacige i bukvalno natera GM Rejdersa da ga otpusti (i pri tome pukne dva pika doduše u 3. i 5. rundi), a već sutradan se pojave Patsi kojima je slučajno ostalo 15 milki u salari kepu i očas posla padne dogovor, bukvalno preko noći. Ja predviđam da će AB biti mala maca u Bostonu, a motiv je šansa da uzme titulu za koju nije bilo prilike u Pitsburgu, a još manje u Oaklandu. A NE će od ekipe bez ikakve hvatačke linije na početku leta doći do jedne od najjačih sa AB, Gordonom ,Edelmanom i Demarijusom Tomasom (i još ako izvuku Gronka iz penzije sunce ti žarko).

Šta kažeš, valja li :)
docsumann docsumann 12:20 08.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

Šta kažeš, valja li :)


dobar
nepopustljiv nepopustljiv 12:40 08.09.2019

Re: konačno se ima o čemu trolovati ;))

svarog
Evo jedne teorije zavere

Šta ako je evil mastermind BB preobratio AB još dok je bio u Stilersima, a nema nikakve šanse da bi oni trejdovali najboljeg igrača kod direktnog konkurenta za AFC titulu, pa su Rejdersi poslužili kao most. Onda on iscenira one raznorazne sukobe i gluposti oko kacige i bukvalno natera GM Rejdersa da ga otpusti (i pri tome pukne dva pika doduše u 3. i 5. rundi), a već sutradan se pojave Patsi kojima je slučajno ostalo 15 milki u salari kepu i očas posla padne dogovor, bukvalno preko noći. Ja predviđam da će AB biti mala maca u Bostonu, a motiv je šansa da uzme titulu za koju nije bilo prilike u Pitsburgu, a još manje u Oaklandu. A NE će od ekipe bez ikakve hvatačke linije na početku leta doći do jedne od najjačih sa AB, Gordonom ,Edelmanom i Demarijusom Tomasom (i još ako izvuku Gronka iz penzije sunce ti žarko).

Šta kažeš, valja li :)

Da, da.
Dobar je taj hokej, nema šta!
NNN NNN 11:14 06.09.2019

Košarkaši

razmontirali i Portoriko 90:47
ponovo 30 asistencija
NNN NNN 11:17 06.09.2019

Re: Košarkaši

Ono što je još dobro je što su i oba pleja i oba beka podelili po 20 minuta na parketu
NNN NNN 11:26 06.09.2019

Re: Košarkaši

još da pomenem da je Birčević bio ODLIČAN!

Jović 9 asistencija, Micić 8,
ispromašivali smo za tri poena, ali je Bjelica dobro pogađao i širio, a naši centri Boban (proglašen za igrača utakmice) i Jokić (dabl-dabl) su ih pojeli.
milisav68 milisav68 11:31 06.09.2019

Re: Košarkaši

NNN
Ono što je još dobro je što su i oba pleja i oba beka podelili po 20 minuta na parketu

Čita Sale blog.

Nego, dal je moguće da više nikog ne interesuje basket (sem malo Evropljana i Amerikanaca), mislim i Portoriko i Filipini nisu bili paceri.
docsumann docsumann 11:40 06.09.2019

Re: Košarkaši

Nego, dal je moguće da više nikog ne interesuje basket (sem malo Evropljana i Amerikanaca),


i konstantni Argentinci i Brazilci
nikvet pn nikvet pn 11:48 06.09.2019

Re: Košarkaši

Тек да се подсетимо...

Олимпијада Минхен '74 (кад су Палестинци упуцали израелске спортисте)... Против Порторика одвезао им се Кол, са афрофризурон, и убо 8 у низу; преломио текму. На допинг тесту пао он и још неколицина али Олимпијски комитеј убедио наше руководство да ћути и не прави фрку. Дуци Симоновић даље одбио да игра и тако завршио са репрезентацијом.

Додатак:
Гле, ено у Куриру детаљније...
aureus aureus 12:38 06.09.2019

Re: Košarkaši

NNN
Boban (proglašen za igrača utakmice)

Zato kažem da na ovakve turnire obavezno treba voditi Marjanovića, uz sve njegove nedostatke: zato što uvijek ima dovoljno protivnika nad kojima će on da izdominira i da za malo minuta postigne dosta poena (skoro bez promašaja) i/ili uhvati dosta lopti; tako savladaš rivala a da se niko u reprezentaciji nije pošteno oznojio, što je bitno u sistemu gdje se igra svaka dva dana.

NNN
Birčević bio ODLIČAN!

Birčević je, more, u startnoj petorci Srbije!
svarog svarog 12:38 06.09.2019

Re: Košarkaši

NNN
razmontirali i Portoriko 90:47
ponovo 30 asistencija

Baš smo sila. Koliko jenostavno i lako ide lopta - neverovatno.
NNN NNN 14:54 06.09.2019

Re: Košarkaši

Gledam Španija - Italija (50:50 trenutno na 7 i po minuta do kraja) - i ne liči ni na šta!
NNN NNN 15:22 06.09.2019

Re: Košarkaši

67:60 za Španiju (na 4 minuta do kraja Talijani imali +4),
ovim smo i teoretski u četvrtfinalu.

Ono što je Belineli radio ne radi se ni u najneozbiljnijim basketima isperd zgrade.
Mark Gasol jedini koš iz igre dao na minut do kraja.

Sve u svemu - bilo je mučno za gledanje,
nadam se da ću da se dekontaminiram od ovoga prekosutra
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:27 06.09.2019

Re: Košarkaši

Тек ће бити мучно за гледање уколико и Шпанија и Србија одлуче да изгубе међусебни сусрет да би избегли САД (први из групе биће у истој половини с првим из групе у којој је САД).
vcucko vcucko 15:56 06.09.2019

Re: Košarkaši

nikvet pn
Тек да се подсетимо...

Олимпијада Минхен '74 (кад су Палестинци упуцали израелске спортисте)... Против Порторика одвезао им се Кол, са афрофризурон, и убо 8 у низу; преломио текму. На допинг тесту пао он и још неколицина али Олимпијски комитеј убедио наше руководство да ћути и не прави фрку. Дуци Симоновић даље одбио да игра и тако завршио са репрезентацијом.

Додатак:
Гле, ено у Куриру детаљније...

1972. je u pitanju.

Posle poraza od Portorika znalo se da moramo da dobijemo SSSR da bi iz grupe prošli u polufinale. Što nam je u to vreme bila nemoguća misija, još uvek. Tek od sledeće godine (EP '73.) su ušli Kića, Praja, Mirza, Jerkov i kompanija i to se okrenulo.

Kako god, epilog u Minhenu je bilo finale svih vremena SSSR-SAD sa produžecima i one čuvene tri sekunde koje je ponovio lično Vilijam Džons i koš Saše Belova u te tri sekunde.

A Portorikanci su kažnjeni, ali je cela priča bila: hoće li kazniti te nahvatane dopingaše kao pojedince (dobili su mislim doživotne suspenzije) ili PR kao tim (u kom slučaju bi naši ušli u polufinale, doduše verovatno protiv SAD). Doneta je odluka pod jedan i ceo naš tim je najavio istupanje iz takmičenja. Posle žestokih pretnji iz Beograda (naravno sa izvesne adrese na Dedinju) svi su na čelu sa Žeravicom uvukli rogove, samo je Duci ostao dosledan i samovoljno se vratio kući. I završio karijeru i upao u nemilost za vjeki vjekov.

To jt otprilike ta priča.
vcucko vcucko 16:25 06.09.2019

Re: Košarkaši

NNN

Ono što je Belineli radio ne radi se ni u najneozbiljnijim basketima isperd zgrade.

Meni još jači utisak onaj bradonja sa repićem (mislim da nie Datome, on nema repić?). Od momenta kad su poveli pa poslednje 4 minute on je 90% trajanja talijanskih napada tapkao loptu negde blizu centra bez cilja i smisla pa tri sekunde pred istek krene kao nešto da uradi. Doduše, i ostali su mu zdušno pomagali jer su ga samo nepomično gledali.
E moji ragazzi, ne može to tako. Jordan iz najboljih dana tako da uzme loptu pa je pitanje da li bi pobedio Španiju.
NNN NNN 16:38 06.09.2019

Re: Košarkaši

tapkao loptu negde blizu centra bez cilja i smisla pa tri sekunde pred istek krene kao nešto da uradi.

Ovako su obe ekipe "igrale" veći deo utakmice

Iako nam je pobeda Španije i teoretski obezbedile četvrtfinale,
ipak sam nekako malčice navijao za Žabare, tj. nisam mogao z aŠpance
+ što bi u slučaju da su pobedili Žabari, mi pobedom eliminisali Špance, a to se nakako računa duplo

Ovako se u četvrtfinalu ukrštamo sa Poljskom / Argentinom
pa očekujem prolaz u polufinale verovatno za obe ekipe iz naše grupe.
aureus aureus 17:34 06.09.2019

Re: Košarkaši

Srbija je trenutno jača od Španije nekih desetak razlike.

Najbolje od svega je što bi Srbija trebalo da odigra osam utakmica na prvenstvu, a već je odigrala pola, uglavnom laganih. Niko se nije umorio, niko se nije povrijedio, svi u prilično dobroj formi, minutaža raspoređena, svako je dao doprinos, čak i poenterski (dovoljan je podatak da su Lučić i Simonović na 11. i 12. mjestu sa 4,3 poena u prosjeku)...
vcucko vcucko 17:44 06.09.2019

Re: Košarkaši

NNN
tapkao loptu negde blizu centra bez cilja i smisla pa tri sekunde pred istek krene kao nešto da uradi.

Ovako su obe ekipe "igrale" veći deo utakmice

Iako nam je pobeda Španije i teoretski obezbedile četvrtfinale,

Da, a tek sam sad ukapirao da smo mislili na istog, Belinelija.
Gloopan, čitam u tvom komentaru Bellinelli a mislim Gentile junior.
Krševi od igrača i jedan i drugi.
milisav68 milisav68 20:54 06.09.2019

Re: Košarkaši

marco_de.manccini
Тек ће бити мучно за гледање уколико и Шпанија и Србија одлуче да изгубе међусебни сусрет да би избегли САД (први из групе биће у истој половини с првим из групе у којој је САД).

Ne, ukrštaju se prvi i drugi, i ne možemo da se sretnemo sa Amerima do finala, ako i oni i mi budemo prvi u grupi.

U slučaju da kao prvi izađemo iz grupe, sastaćemo se u četvrtfinalu sa drugoplasiranim iz grupe I, koju će činiti najbolji iz grupa A i B (favoriti su Poljska, Kina, Rusija i Argentina).

Kostur je takav da bi se kao prvoplasirani iz grupe J u četvrtfinalu susreli sa drugoplasiranim iz grupe I, ali da bi u polufinalu igrali sa pobednikom duela najboljeg tima grupe L (favoriti Francuska, Nemačka, Litvanija i Australija) i drugoplasiranog tima grupe K (favoriti SAD, Turska, Grčka, Brazil).

Utisak je da je SAD najbolja selekcija iz grupe K, pa bi je na taj način, u slučaju da kao najbolji izađemo iz grupe J, izbegli aktuelne svetske i olimpijske šampiona sve do eventualnog finala.

Ali, ako bi naša selekcija kao drugoplasirana izborila plasman u četvrtfinale iz grupe J, ušli bi u deo kostura gde se nalazi prvoplasirani iz grupe K, a za to mesto je apsolutni favorit selekcija SAD, pa bi u polufinalu mogli da se sretnemo sa aktuelnim prvacima sveta.

Dakle, zadatak za "Orlove" je da overe najpre prvo mesto u grupi D (Srbija, Italija, Angola, Filipini), pa onda i u novoformiranoj grupi J (favoriti Srbija, Italija, Španija, Portoriko), pa bi na taj način izbegli prvog favorita za zlato, selekciju SAD, sve do velikog finala, kako treba očekivati da NBA zvezde overe prvo mesto u grupi E, pa i u novoformiranoj grupi K.


link

marco_de.manccini marco_de.manccini 22:01 06.09.2019

Re: Košarkaši

ne možemo da se sretnemo sa Amerima do finala, ako i oni i mi budemo prvi u grupi.

Да, у праву си, ја сам некако себи увртео у главу да је Србија у групи I.

Дакле, само дери.
aureus aureus 15:38 07.09.2019

Re: Košarkaši

Ovo su neki Amerikanci na koje nismo navikli: ne daju mnogo poena, ali i ne dozvoljavaju mnogo.
SAD-Grkča 69:53.

Francuzi u napetom meču dobili Litvance tri razlike.

Česi isprašili Brazil 93:71.
Satoranski za 29 minuta 20 poena, 7 skokova, 9 asistencija, 3 ukradene i 2 blokade.
Plejmejker!
Ali ima ga dva metra.

Iako u sve četiri grupe ima da se odigra još jedno kolo, već sada znamo praktično sve ekipe koje idu u četvrtfinale.
Formalno ne znamo u američkoj grupi.
Češka naravno može da izgubi od Grčke (koja je ispala) ali Brazil, ako misli dalje, mora pobjediti SAD...

Tako da...95 posto šanse su da u četvrtfinale idu:
Argentina i Poljska
Srbija i Španija
SAD i Češka
Francuska i Australija.

Ostaje da se vidi ko će na koga.
Fra
Kazezoze Kazezoze 16:35 07.09.2019

Re: Košarkaši

Češka naravno može da izgubi od Grčke (koja je ispala) ali Brazil, ako misli dalje, mora pobjediti SAD...


Ako Grci pobede Čehe 12 razlike, a Brazilci izgube od Amera (što je za očekivati), Grci kao drugi idu dalje.
aureus aureus 16:56 07.09.2019

Re: Košarkaši

Kazezoze
Češka naravno može da izgubi od Grčke (koja je ispala) ali Brazil, ako misli dalje, mora pobjediti SAD...


Ako Grci pobede Čehe 12 razlike, a Brazilci izgube od Amera (što je za očekivati), Grci kao drugi idu dalje.


Valjda Janis nije džabe potezao da nakon onakve sezone igra za Grčku.
Grcima fali šut.
NNN NNN 17:00 07.09.2019

Re: Košarkaši

Grupa je i dalje otvorena, teoretski i Ameri mogu da ispadnu
NNN NNN 17:06 07.09.2019

Re: Košarkaši

Litvanci su već ispali, opet (kao i protiv Australije) su kasno "upalili", stizali su dvocifrenu prednost,
na kraju su imali šut za izjednačenje (čak su i pogodili po isteku, nedostajalo im je par sekundi )

Ono što je najuočljivije je da su Francuzi sa Goberom na parketu imali +17,
a bez njega (Porije na centru) imali -14, dakle skroz druga ekipa u zavisnosti da li je Rudi pod košem ili ne.
aureus aureus 17:14 07.09.2019

Re: Košarkaši

NNN
Grupa je i dalje otvorena, teoretski i Ameri mogu da ispadnu

Brazil dobije Ameriku, Češka dobije Grčku, tri ekipe po devet bodova (4/1)...i onda krug?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana