Život

Umreću

mikele9 RSS / 02.10.2019. u 21:40

Umreću! Samo ću kljoknuti na asfalt i šlus! Stajao je iza grupe ljudi koji su na pešačkom prelazu čekali da se upali zeleno svetlo za pešake. Onda je mozak počeo da banalizuje! Padnem mrtav, ljudi se uzmuvaju oko mene, jedan čovek stavlja prst na karotidu i odmahuje glavom. Momak, neo panker mobilnim zove hitnu pomoć i policiju. Preturaju mu po rancu, jedan mangup pronalazi novčanik i otvara ga, gleda novac i kartice, krupna odlučna žena mu ga otima iz ruku: Čovek umro a ti bi da pjlačkaš, marš odavde! Neko klečeći pokušava da mu sa obe pesnice pritiska grudni koš i broji do deset, onda prislanja usta uz njegova i duva mu vazduh u pluća. Mrtav sam, misli, manite se ćorava posla. A onda se iz moždanog podruma pojaviše reči njegove žene: Nikakvo umiranje, samoubistvo ne dolaze u obzir! Trgni se čoveče, ako ti umreš tvoj sin i ja ćemo biti izbačeni na ulicu! Imaš odgovornost prema nama, obezbedi nas kako znaš i umeš pa onda vidi šta ti je raditi. Posle ove poslednje rečenice slatko se nasmejala.

Nije tada umro, nije se skljokao, niko mu nije davao veštačko disanje, niko nije preturao po njegovom rancu, prešao je ulicu na teturavim nogama i nastavio put do kafića gde će sesti ispod velikog ćetvrtastog suncobrana, prvo poručiti produženi bez mleka, izvaditi ukrštenicu, prekrstiti nogu preko noge i početi da je rešava. Kada popije produženi bez mleka, mahne rukom i devojka zna da je sada red na produženi sa mlekom, vrućim. Tako sedi, ponekad uspe i da se opusti, sat, sat i po.

Pomisao na smrt ga ipak ni jednog trenutka ne napušta.



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 22:58 02.10.2019

mors certa,hora incerta

Pomisao na smrt ga ipak ni jednog trenutka ne napušta

кад загазиш кораке старости
извесност смрти јава постаје,
рок нам је трајања одређен
но нада животу завазда траје
mikele9 mikele9 13:26 04.10.2019

Re: mors certa,hora incerta

кад загазиш кораке старости
извесност смрти јава постаје,
рок нам је трајања одређен
но нада животу завазда траје

рок нам је трајања одређен
но нада животу завазда траје

To je to G. Čer, idemo dan po dan pa dok trajemo!
49 41 49 41 23:22 02.10.2019

Makni se crnih misli

https://youtu.be/FlQi84B6VyQ

Ruski ne pominjajem, zar je vazno.
Tebi je pod nosom i Sava i Dunav.
Riba je zdrava, u svakom pogledu.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:24 02.10.2019

Re: Makni se crnih misli

49 41
https://youtu.be/FlQi84B6VyQ

Ruski ne pominjajem, zar je vazno.
Tabi je pod nosom i Sava i Dunav.


Nema crnih misli.
To je pocetak i kraj svega. Prvo krece misao, rec i delo
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 05:42 03.10.2019

Re: Makni se crnih misli

Odlicno opisano, kao da se stvarno desava.
mariopan mariopan 08:18 03.10.2019

Re: Makni se crnih misli

Smrt je prirodna kao i život i sve nas čeka.

Meni je samo žao onih koje bi moja smrt rastužila, pa odlažem koliko god mogu da im tu neprijatnost ne priredim.

I usput uživam, koliko god mogu.
mikele9 mikele9 13:27 04.10.2019

Re: Makni se crnih misli

Riba je zdrava, u svakom pogledu.

E sada sam potpuno miran
mikele9 mikele9 13:29 04.10.2019

Re: Makni se crnih misli

Nema crnih misli.

Lakše reći nego ostvariti ali dajem sve od sebe! Možda će nekome izgledati da koketiram sa smrću, ne, govorim istinu.
mikele9 mikele9 13:30 04.10.2019

Re: Makni se crnih misli

Odlicno opisano, kao da se stvarno desava.

Desilo mi se jednom!
mikele9 mikele9 13:32 04.10.2019

Re: Makni se crnih misli

I usput uživam, koliko god mogu.

Trudim se koliko god mogu da uživam u svemu.
zilikaka zilikaka 08:26 03.10.2019

Eto

Kažu da svi samim rođenjem stajemo u red za onaj svet.
I jedino što čovek po tom pitanju može da uradi je da se ne gura.
shone shone 08:34 03.10.2019

Re: Eto

Kažu da svi samim rođenjem stajemo u red za onaj svet.
I jedino što čovek po tom pitanju može da uradi je ....


Da se zajebava da mu čekanje u redu lakše prođe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:10 03.10.2019

Re: Eto

Kažu da svi samim rođenjem stajemo u red za onaj svet.

Lažu, rođenjem počinjemo da živimo a ne da čekamo u redu za smrt.
Smrt će doći, naravno, prirodno, što bi je neko čekao umesto da živi?
Da bude spreman, da se ne obruka, da ga ne iznenadi?

Ne znam, previše obraćanja pažnje na to da život ima kraj mi je kukavički.
mikele9 mikele9 13:33 04.10.2019

Re: Eto

Kažu da svi samim rođenjem stajemo u red za onaj svet.
I jedino što čovek po tom pitanju može da uradi je da se ne gura.

Nije to šalter pa da pokušaš preko reda
mikele9 mikele9 13:34 04.10.2019

Re: Eto

Da se zajebava da mu čekanje u redu lakše prođe.

Pravi način!
mikele9 mikele9 13:37 04.10.2019

Re: Eto

Ne znam, previše obraćanja pažnje na to da život ima kraj mi je kukavički.

Ja ne mislim tako, istočnjaci, posebno budisti, žive sa mišlju o smrti kao o nekoj sasvim ordinarnoj ali neminovnoj stvari.
macak.tosa031 macak.tosa031 06:04 05.10.2019

Re: Eto

hoochie coochie man
Kažu da svi samim rođenjem stajemo u red za onaj svet.

Lažu, rođenjem počinjemo da živimo a ne da čekamo u redu za smrt.
Smrt će doći, naravno, prirodno, što bi je neko čekao umesto da živi?
Da bude spreman, da se ne obruka, da ga ne iznenadi?

Ne znam, previše obraćanja pažnje na to da život ima kraj mi je kukavički.

Saglasan!
shone shone 08:31 03.10.2019

na crne misli crni humor

* samo za one sa jačim želucem kojima sve što je ljudsko nije strano.

Baba 90 god, deda 100 god - razvode se.
Pita sudija aman ljudi što sad posle toliko godina braka?
Pa eto deca nam pomrla pa nema ko da se stresira zbog razvoda.


mesan mesan 08:58 03.10.2019

tako

Možda je zapravo van teme, ali ja ovo čitam kao bezmudi flert sa samoubistvom.

Samoubistvo je igra za dve grupe ljudi: adolescente sa svojim beskrajnim, i beskrajno krhkim, egom, i matorce klonule duhom i telom toliko da su zaturili "muda" da se nose sa svojim obavezama.
Podgrupa ove matore grupe su oni što o bezmudoj smrti maštaju bez trunke muda da je "sprovedu", e ti su mi nekako najjadniji

Naravno poenta je da ima i treće grupe: klinički depresivci, stereotipno oni što su nasmejani pa šokiraju svet svojim odlaskom --- e tu nema umetničke igre, njima bez hemijske intervencije nema spasa, teška je to bolest i velika patnja, takvih mi je ljudi jako žao.
Zbog njih su mi "flerteri" tako jadni.

U novije vreme sam otkrio četvrtu grupu ljudi, teatralno-samožive samoubice, što se bacaju pod voz najčešće ponedeljkom prepodne --- čak i da su iz grupe klinički bolesnih, verovatno jesu, njihova odluka da sjebu (radni) dan i navale teret stotinama hiljada putnika na željeznici je ultimativni izraz bahatosti, govnarskog nemorala i verovatno potajne želje da se drugima naudi jer ne mogu pomoći sebi, ili štagod da je neki jadni izgovor, e te teatralce prezirem iz dna duše i najrađe bih Isusa video da ih oživi samo da im pljunem u usta pa da opet crknu, ovog puta od ašova u glavu.
mariopan mariopan 10:25 03.10.2019

Re: tako

Mesan

Ima još jedna grupa ljudi.

To su oni koji su već "umrli" jednom, da li zbog bolesti ili nesrećnim slučajem, i sada realno razmišljaju kako bi to moglo izgledati kada bi bilo stvarno?

To su potpuno prirodna razmišljanja, bez ikakve veze sa suicidom.

A "umrli" znači prošli kroz iskustvo blisko smrti, teška bolest, svoja ili člana porodice, duboka starost i izvesnost skorog kraja, čudom preživeli neku nesreću itd... itd...svako iskustvo te vrste može čoveka da natera na ovakve misli.

One nemaju veze sa suicidom, čak spadaju u sasvim normalna razmišljanja.

O životu pišemo neprekidno.
Zašto se plašimo da pišemo i o smrti?
shone shone 10:40 03.10.2019

Re: tako

Zašto se plašimo da pišemo i o smrti?


Koja je svrha - osim ako nemamo pametnija posla a tako razbijamo strah od iste.
Pritom šta pisati o smrti kad o njoj ne znaš skoro ništa.
mariopan mariopan 10:50 03.10.2019

Re: tako

tako razbijamo strah od iste.

Neki se još više uplaše.

Pritom šta pisati o smrti kad o njoj ne znaš skoro ništa.


Da, ali zato se o umiranju zna, i ovo je blog o tome. Vidi naslov.

Verujem da nema veze sa suicidom, rekla bih da je u funkciji razbijanja tabua da se o umiranju ne govori i ne piše, a to je prirodna pojava kao i život.
shone shone 10:58 03.10.2019

Re: tako

Da, ali zato se o umiranju zna, i ovo je blog o tome. Vidi naslov.


Ok, kome se umire nek mu je sretan put,lepše je da pričamo o sexu . recimo.
mariopan mariopan 11:38 03.10.2019

Re: tako

lepše je da pričamo o sexu . recimo.


A i ti bi samo da pričaš?
shone shone 12:02 03.10.2019

Re: tako

A i ti bi samo da pričaš?


Od nečega moramo da počnemo pa posle,,pošarano slaninicom,, i kako već ono beše

I ne zadevaj se mogao bih da izmaštam da si ozbiljna.

Hmm pa da, stoji u profilu mariopan
Nema unosa


Možda ima zanosa.
mariopan mariopan 12:31 03.10.2019

Re: tako

I ne zadevaj se


Nisam mogla da odolim.
mesan mesan 13:34 03.10.2019

Re: tako

mariopan
Ima još jedna grupa ljudi.

To su oni koji su već "umrli" jednom

Hvala ti na odličnom nastavljanju teme
Slažem se, a ja tumačim tu dodatnu kategoriju kao neku odraslu verziju emo adolescenata, onih što su opterećeni Po-ovim gavranom, šminkaju se u crno, pilje u cveće koje truli i slušaju muziku o demonima koji proždiru ljude. I to je neka zabava, valjda

Iskreno, slika dočarana gosn Mikeleovim tekstom mi je bila suviše banalna da pomislim na te ljude opsednute simbolikom smrti --- eto to sam samo ja tako pročitao --- no slažem se neka ljudi pišu o čemu god misle, pa i o "neugodnim" temama!

Na blogu to najbolje i vidimo, od zauzetih štrebera koji pišu o svojim pasijama, preko umetnika koji postoje, preko kvazi-penzionera koji se bave mudrolijama, pa sve do samoživih jaraca u muškoj menopauzi koji raportiraju o svakojutarnjoj evakuaciji creva i masturbaciji...
mariopan mariopan 14:02 03.10.2019

Re: tako

Hvala ti na odličnom nastavljanju teme

Molim i drugi put

Slažem se, a ja tumačim tu dodatnu kategoriju kao neku odraslu verziju emo adolescenata, onih što su opterećeni Po-ovim gavranom, šminkaju se u crno, pilje u cveće koje truli i slušaju muziku o demonima koji proždiru ljude. I to je neka zabava, valjda



Da, baš si lepo opisao.

preko kvazi-penzionera koji se bave mudrolijama,


Evo i mene, na broju sam.
mesan mesan 14:22 03.10.2019

Re: tako

mariopan
preko kvazi-penzionera koji se bave mudrolijama,

Evo i mene, na broju sam.


A ne, ima vas penzionera svakakvih, ti si tu večni buntovnik, protester/protestant kako li se već kaže po pravilnom blogopisu!
Tek kad ti nestane herca ćeš da kreneš sa odmahivanjem rukom i setno mudrovanje, dotle ti nema odmora!

Komentari su mi malo cinični, izvinjavam se, to mi urođeno, volem da izoštrim, bocnem i čekam sagovornika da uradi isto samo na suprotnu stranu pa da se malo pocimamo, jer čemu služe udobnost i balansiranost?
No evo u interesu nežnosti da priznam i ja sam kao mlad bio na emo stranu, ne baš sa šminkom, ali principijelno to, sad mi to sve mnogo smešno, a kad omatorim pošteno, tj. kad telo krene da se raspada dibidus, možda ću da pišem ovakve blogove...
Zato mi je plan da često pešačim po planinama, pa kad telo u sred koraka izda i strmeknem se niz planinu eto preskočio sam beskrajnu fazu samosažaljevanja, cviljenja, flertovanja sa ambisom...
alselone alselone 14:34 03.10.2019

Re: tako

Na blogu to najbolje i vidimo, od zauzetih štrebera koji pišu o svojim pasijama, preko umetnika koji postoje, preko kvazi-penzionera koji se bave mudrolijama, pa sve do samoživih jaraca u muškoj menopauzi koji raportiraju o svakojutarnjoj evakuaciji creva i masturbaciji...


Tagujte se, ja sam zauzeti štreber.
shone shone 14:40 03.10.2019

Re: tako

Nisam mogla da odolim


Tebi je sve oprošteno a zašto bem li ga - eto prosto tako.
mariopan mariopan 20:09 03.10.2019

Re: tako

shone
Nisam mogla da odolim


Tebi je sve oprošteno a zašto bem li ga - eto prosto tako.

mariopan mariopan 20:15 03.10.2019

Re: tako

Zato mi je plan da često pešačim po planinama, pa kad telo u sred koraka izda i strmeknem se niz planinu eto preskočio sam beskrajnu fazu samosažaljevanja, cviljenja, flertovanja sa ambisom...


Plan ti je odličan, samo sa malom izmenom.

Kad ti korak klecne ti sedi na neku toplu stenu i uživaj u pogledu dok se ne odmoriš. Onda ustaneš i kreneš dalje jer pogled je mnogo lepši iza sledeće okuke ili sa vrha? Nećeš znati dok ne vidiš.
mirelarado mirelarado 21:18 03.10.2019

Re: tako

Verujem da nema veze sa suicidom, rekla bih da je u funkciji razbijanja tabua da se o umiranju ne govori i ne piše, a to je prirodna pojava kao i život.


Ali kao da jeste tabu tema u današnjem svetu. Kao da treba da se pretvaramo da smrt ne postoji, da se o njoj ne razmišlja, da se ne događa. Meni je gubitak dragih i bliskih osoba nenadoknadiv, ostavlja me bez reči, a vlastite smrti se ne plašim, ne razmišljam o njoj. Barem za sada.
alselone alselone 21:31 03.10.2019

Re: tako

a vlastite smrti se ne plašim, ne razmišljam o njoj. Barem za sada.


Mene jedino što plaši je to da ne odem dok klinci još previše zavise od mene. 16, 17, godina još, posle toga sve čist ćar.
mirelarado mirelarado 21:45 03.10.2019

Re: tako

alselone
a vlastite smrti se ne plašim, ne razmišljam o njoj. Barem za sada.


Mene jedino što plaši je to da ne odem dok klinci još previše zavise od mene. 16, 17, godina još, posle toga sve čist ćar.


Eh, Alse, to proleti, samo da znaš...
alselone alselone 21:49 03.10.2019

Re: tako


Eh, Alse, to proleti, samo da znaš...


Jasno, jasno, nego samo kazem sta mi je trenutno napameti (jedna rec).
zilikaka zilikaka 21:55 03.10.2019

Re: tako

Jasno, jasno, nego samo kazem sta mi je trenutno napameti (jedna rec).

A, to je normalno, usud roditeljstva.
Svoj život meriš njihovim godinama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:11 03.10.2019

Re: tako

Mene jedino što plaši je to da ne odem dok klinci još previše zavise od mene. 16, 17, godina još, posle toga sve čist ćar.


Padalo mi to na pamet dok su bile klinke (ma dok su zavisile od mene), ono, jebote, da se meni nešto desi, kako bi se svari odvijale, šta bi bilo sa sa njihovim školovanjem, kako bi gurale najpre to...blaga jezica podilazila

Padne mi na pamet i sad, šta bi bilo kad bih ja otputovao..objektivno, ništa strašno...
mariopan mariopan 07:13 04.10.2019

Re: tako

mirelarado
Verujem da nema veze sa suicidom, rekla bih da je u funkciji razbijanja tabua da se o umiranju ne govori i ne piše, a to je prirodna pojava kao i život.


Ali kao da jeste tabu tema u današnjem svetu. Kao da treba da se pretvaramo da smrt ne postoji, da se o njoj ne razmišlja, da se ne događa. Meni je gubitak dragih i bliskih osoba nenadoknadiv, ostavlja me bez reči, a vlastite smrti se ne plašim, ne razmišljam o njoj. Barem za sada.

Da, baš tako.

Verujem da svi tako razmišljamo.
mikele9 mikele9 13:39 04.10.2019

Re: tako

O životu pišemo neprekidno.
Zašto se plašimo da pišemo i o smrti?

Kada su nerskidivo povezane.
alselone alselone 17:02 05.10.2019

Re: tako

A, to je normalno, usud roditeljstva.
Svoj život meriš njihovim godinama.


Ležimo danas posle rućka i gledamo Kralj lavova na TV-u.

- Tata, ja ću tebe zauvek čuvati da ne umreš kao Simbin tata.


mariopan mariopan 20:00 05.10.2019

Re: tako

alselone
A, to je normalno, usud roditeljstva.
Svoj život meriš njihovim godinama.


Ležimo danas posle rućka i gledamo Kralj lavova na TV-u.

- Tata, ja ću tebe zauvek čuvati da ne umreš kao Simbin tata.





Kako je to slatko.
docsumann docsumann 14:11 03.10.2019

Umreću!


tako baš počinje ova blog priča... LINK
mariopan mariopan 14:18 03.10.2019

Re: Umreću!

docsumann

tako baš počinje ova blog priča... LINK



Stvarno.

Jesi dobro, Mikele?

MIKELEEEEE
mikele9 mikele9 13:47 04.10.2019

Re: Umreću!

tako baš počinje ova blog priča... LINK

- Ej, šta ti je? Jesi dobro? Oćeš da izađemo na svjež vazduh ? Damire!... Jebote, umro čovjek.

Tako to ide!
shone shone 14:55 03.10.2019

.



cmix909 cmix909 15:24 03.10.2019

O terra, addio

Nedavno se, iz treceg pokusaja, ubio jedan naoko prijatni hirurg koga sam sasvim povrsno poznavao. Stvar mi se ucinila besmislenom mozda koliko je i njemu izgledalo besmisleno dalje postojanje, jer sam na one opste razloge protiv toga dodao jos dva: najpre mogucnost da samoga sebe posmatra iz skrozirajuce perspektive anatoma i fiziologa, sto, kako mi se opet cini, takav akt cini evidentno apsurdnim, a onda i odbacivanje profesionalnog izazova koji je pred njega postavio jedan naglo ispoljen sopstveni medicinski problem koji je, valjda, i bio primarni motiv.

A pre nekoliko godina pisalo se o visokoj stopi samoubistava medju anesteziolozima, pa sam pomislio da bi ovde moglo biti reci o odsustvu paznje i zahvalnosti pacijenata, koje bi kod drugih medicinara neutralisale mracne ideje ukoliko se oni nadju u slicnim 'granicnim situacijama'. Danas radim na tome da u ovu teoriju uklopim obducente.

Sto se tice onih opstih razloga, mislim da bi valjalo da ljudi sebe posmatraju na najsiroj vremensko-prostorno-bioloskoj skali, jer bi onda, barem na racionalnom planu, postalo jasno kolike zapravo 'privilegije' uzivaju i danasnji nezadovoljnici, od besplatnog koriscenja bezbroj patenata nadalje. Pored toga, trebalo bi baciti pogled na pripadnike/primerke drugih vrsta, kao i na cinjenicu individualne beznacajnosti (cisto da bi se malko umirio sopstveni ego(izam). Sad, nekome ta beznacajnost udruzena s cinjenicom umiranja moze izgledati kao razlog da se stvar okonca pre vremena, a nekome upravo kao razlog vise da se predstava ne napusta, jer prava drama mozda tek nailazi.
shone shone 15:30 03.10.2019

Re: O terra, addio

pomislio da bi ovde moglo biti reci o odsustvu paznje i zahvalnosti pacijenata, koje bi kod drugih medicinara neutralisale mracne ideje ukoliko se oni nadju u slicnim 'granicnim situacijama'. Danas radim na tome da u ovu teoriju uklopim obducente.


Šta misliš o ginekolozima rođenim u znaku device?
Imaju li šanse?

angie01 angie01 16:25 03.10.2019

zivot/smrt

zjedno obitavaju u ovom univerzumu, ova druga, uvek za ledjima ovom prvom,...vreba da ga stigne i zagrli.

...mene do sada, par puta al' zamalo da prihvati u svoje narucje,...bio joj nekako naklonjeniji teren, nego onom prvom, pa pruzila korak,...al se prvi izmakao u poslednjem trenutku,...

...ne kazem zadnjem, jer ce i on doci, al u njenu korist,...no da je ne prizivam, nek zaostaje jos-koliko je zapisano,...ili stagodtobilo.

...Dragi Moj/Nas Mikele,

moramo jos na neka otvaranja tvojih izlozbi, da pijemo kafu, malo tracarimo,...i cekamo leto, sunce, more, plazu,...a Peki nek se zanima sa onim svojima gore.
mikele9 mikele9 17:30 04.10.2019

Re: zivot/smrt

...Dragi Moj/Nas Mikele,

moramo jos na neka otvaranja tvojih izlozbi, da pijemo kafu, malo tracarimo,...i cekamo leto, sunce, more, plazu,...a Peki nek se zanima sa onim svojima gore.

Draga moja Angie, dolazićeš ti još dugo na moje izložbe! A za pijenje kafe sam oran kada god ti kažeš! Naravno da ćemo naivno i ljubazno sa empatijom da tračarimo. Leto ćemo dočekivati kako dolikuje sa sve suncem, morem...
mariopan mariopan 21:52 03.10.2019

Banovana

Prva banovana kod Krstića.
Samo da objavim zbog kladionice.
shone shone 22:13 03.10.2019

Re: Banovana

Prva banovana kod Krstića.
Samo da objavim zbog kladionice


Mery nije u redu što si ,,ugazila,, i to punom nogom. Da je bar štiklom oprostio bi ti Krle.
A i odaješ kretanje po gradu - narušila si bezbedonosni kodeks.
Ako ti ne zazvone ovi iz ,,visokotehnološke,, računaj da si još dobro prošla.
Nisu svi sentimentalni prema tebi kao ja i to bez još dobrog razloga
shone shone 22:17 03.10.2019

Re: Banovana



Dok sam ti ovde pisao popio sam i ja ban kod mućenika.
Drugi sam.
Dokaz

shone 21:05 03.10.2019
Preporuči / Preporuka: 1 / Obavesti moderatora / Link /



Evo i zbog čega

Pitanje

Ja sam studirao medicinu


To je baš narativ sa tužnim krajem.
Završiti medicinu i baviti se srednjoškolskim zanimanjem.

Čudno.



Izvini Mikele nemamo gde drugo. Umiremo ovde kod tebe dok nas i ti ne banuješ
mariopan mariopan 07:28 04.10.2019

Re: Banovana

shone
Prva banovana kod Krstića.
Samo da objavim zbog kladionice


Mery nije u redu što si ,,ugazila,, i to punom nogom. Da je bar štiklom oprostio bi ti Krle.
A i odaješ kretanje po gradu - narušila si bezbedonosni kodeks.
Ako ti ne zazvone ovi iz ,,visokotehnološke,, računaj da si još dobro prošla.
Nisu svi sentimentalni prema tebi kao ja i to bez još dobrog razloga

A birala sam reči, jesi vid'o?

mikele9 mikele9 17:35 04.10.2019

Re: Banovana

To je baš narativ sa tužnim krajem.
Završiti medicinu i baviti se srednjoškolskim zanimanjem.

Izvini Mikele nemamo gde drugo. Umiremo ovde kod tebe dok nas i ti ne banuješ

Nasmejao si me BAŠ!!! I da je srednjoškolsko zanimanje, to je ispod svih nivoa
obrazovanja. Stvar je ipak u karakteru osobe.
zilikaka zilikaka 21:50 04.10.2019

Re: Banovana

mariopan
Prva banovana kod Krstića.
Samo da objavim zbog kladionice.

E, banovan sinoć i Maksa. Pošteno čovek prijavio.
Sad za redosled moram da pitam.
predatortz predatortz 21:53 04.10.2019

Re: Banovana

zilikaka
mariopan
Prva banovana kod Krstića.
Samo da objavim zbog kladionice.

E, banovan sinoć i Maksa. Pošteno čovek prijavio.
Sad za redosled moram da pitam.


Pa, kad su nepristojni!
Sa mnom čovek lepo razgovora.
angie01 angie01 22:36 04.10.2019

Re: Banovana

E, banovan sinoć i Maksa. Pošteno čovek prijavio.
Sad za redosled moram da pitam


samo mu pomazete u "radu".
zilikaka zilikaka 23:13 04.10.2019

Re: Banovana

samo mu pomazete u "radu".

Ma jok. Gde je 150 tu je i 300.
Samo malo više posla za jutarnje čišćenje.
mariopan mariopan 13:31 05.10.2019

Re: Banovana

zilikaka
mariopan
Prva banovana kod Krstića.
Samo da objavim zbog kladionice.

E, banovan sinoć i Maksa. Pošteno čovek prijavio.
Sad za redosled moram da pitam.

st.jepan st.jepan 10:59 04.10.2019

...

Umreću

Smrt je bruka.
Finalna, nepodnosna, nepopravljiva.
Ne možeš se u celom životu izbrukati ni blizu toliko, koliko se izbrukaš kad umreš.
Stoga smrt ne objavljivati, kamo li najavljivati.
Ja sam svojima strogo zabranio da moju razglašuju.
I od njih bih da je sakrijem.

mariopan mariopan 12:28 04.10.2019

Re: ...


I od njih bih da je sakrijem.


Gde si Stjepane?

I ja bih mojima sakrila ali se to ne može.

Da si samo video kako me sinak negovao posle male hirurške intervencije, pre dva meseca.
Bio je u potpunoj panici.

Ostao je duže kod kuće, na "odmoru", iako je tamo imao posla onoliko.

Kuvao mi dijetalno, seckao na tanjiru kao detetu, ostao deset dana duže kod kuće da me neguje i bio u panici da me samu ostavi ovde. Zato je zadužio svoju drugaricu da me svaki dan vozi do prodavnice (dvesta metara od kuće), da mi unese u kuću sve što kupim da ja ne dižem teško, i da me špijunira da li sam stvarno dobro ili ih samo "štedim".

Zato bih i ja želela da ih nikako ne rastužim pa se trudim da trajem, koliko god mogu.
docsumann docsumann 12:31 04.10.2019

Re: ...


volio bih da umrem na braniku otadžbine
dremkajući u hladu palmi
i osluškujući talse tirkiznog mora
kako rolaju po pješčanoj plaži
mariopan mariopan 12:46 04.10.2019

Re: ...

docsumann

volio bih da umrem na braniku otadžbine
dremkajući u hladu palmi
i osluškujući talse tirkiznog mora
kako se rolaju po pješčanoj plaži

Doks, ima li još malo mesta na braniku otadžbine?
predatortz predatortz 12:53 04.10.2019

Re: ...

volio bih da umrem na braniku otadžbine


Ćuti, meni to umal' da se i ostvari.
st.jepan st.jepan 13:30 04.10.2019

Re: ...

mariopan
sinak

Upoznao. U Ateni. Nedavno.
mariopan mariopan 13:53 04.10.2019

Re: ...

st.jepan
mariopan
sinak

Upoznao. U Ateni. Nedavno.

Da,
angie01 angie01 14:19 04.10.2019

Re: ...

volio bih da umrem na braniku otadžbine
dremkajući u hladu palmi
i osluškujući talse tirkiznog mora
kako se rolaju po pješčanoj plaži


odgovara- tu malo bleja, zaspis i sve u nekoj mirnoci, skoro idili,...nema onih ruznih zavrsetaka, kojima skenjavas i sebe i sve okolo,..."uspavana ljepot'ca," samo bez princevog poljupca za budjenje na kraju.
49 41 49 41 14:27 04.10.2019

Re: ...Branik

predatortz
volio bih da umrem na braniku otadžbine


Ćuti, meni to umal' da se i ostvari.


Mogao sam da zavrsim u kotlovima toplane na 300m od stana; gde je zavrsilo preko 250 njih mojih krvnih zrnaca.

Vozac dotrcao do mene, grubo me povukao; jer on vidi kako metci udaraju na 10 cm od mojih nogu.

Sklonio me iza zgrade (branika), snajperom te gadjaju iz Dobrinje.

Jbga, jos uvek ziv, zdrav i mrdam.




mikele9 mikele9 17:37 04.10.2019

Re: ...

Smrt je bruka.
Finalna, nepodnosna, nepopravljiva.
Ne možeš se u celom životu izbrukati ni blizu toliko, koliko se izbrukaš kad umreš.
Stoga smrt ne objavljivati, kamo li najavljivati.
Ja sam svojima strogo zabranio da moju razglašuju.
I od njih bih da je sakrijem.

Slažem se sa tobom i ja bih voleo da skončam u nekoj nedođiji da niko ne zna ali ko me pa pita.
mikele9 mikele9 17:40 04.10.2019

Re: ...

volio bih da umrem na braniku otadžbine
dremkajući u hladu palmi
i osluškujući talse tirkiznog mora
kako se rolaju po pješčanoj plaži

Zemljače, evo me hrlim da sa tobom budem na braniku otadžbine
vcucko vcucko 12:00 05.10.2019

Re: ...

docsumann

volio bih da umrem na braniku otadžbine
dremkajući u hladu palmi
i osluškujući talse tirkiznog mora
kako rolaju po pješčanoj plaži

Захар Городисский
ЕСЛИ МНЕ СМЕРТЬ ПОВСТРЕЧАЕТСЯ БЛИЗКО...

Если мне смерть повстречается близко
И уложит с собою спать
Ты скажешь друзьям, что Захар Городисский
В боях не привык отступать.
Что он, нахлебавшись смертельного ветра,
Упал не назад, а вперёд
Чтоб лишние сто семьдесят два сантиметра
Вошли в завоёванный счёт.

9 августа 1943 года

КАД МИ ЧАСИ СМРТИ ПОСТАНУ БЛИСКИ...
Кад ми часи смрти постану блиски
и одведу ме под земљу да снујем,
рећи ћеш друговима да Захар Гарадијски
за одступање није хтео ни да чује,
већ да је, нагутавши се смртоносног ветра,
пао унапред, а не уназад,
и да је слободе 172 сантиметра
урачунато у његов пад.
(превод: Перо Зубац)
49 41 49 41 01:20 05.10.2019

Krici i saputanja Ingmar Bergman

Cries & Whispers (1972) ORIGINAL TRAILER [HD 1080p]

Iako sam bio vrlo mlad, kad sam gledao film; shvatio sam nas odnos-strah do smrti, ljudsku izolovanost, slepocu jedan do drugog;naspram drugog.

Slicno, njegov Sedmi Pecat

Voleo bih narocito prvi da opet u celosti odgledam, uporedim sebe tada i sada.

macak.tosa031 macak.tosa031 06:01 05.10.2019

M'da!

Ko o čemu, ti o smrti - čemu to?!
G.Cross G.Cross 08:01 05.10.2019

Darvin je bio u pravu

Finska je , kazu, jedna od zemalja gde zive najsrecniji ljudi.

U isto vreme je zemlja sa jednom od najvecih stopa samoubistava.

Eto resenja. Prirodna selekcija.
Samoubiju se nesrecni ostaju samo srecni.
tasadebeli tasadebeli 10:26 05.10.2019

Re: Darvin je bio u pravu

G.Cross
Finska je , kazu, jedna od zemalja gde zive najsrecniji ljudi.

U isto vreme je zemlja sa jednom od najvecih stopa samoubistava.

Eto resenja. Prirodna selekcija.
Samoubiju se nesrecni ostaju samo srecni.



И гласају за вучиће и весиће на сваким следећим изборима?





tasadebeli tasadebeli 10:33 05.10.2019

Re: Darvin je bio u pravu

Ово ми, бре, нешто много туробна тема...

Да убрзамо мало да буде веселије?

Да заличи на живот?




mirelarado mirelarado 12:56 05.10.2019

Re: Darvin je bio u pravu

tasadebeli
Ово ми, бре, нешто много туробна тема...

Да убрзамо мало да буде веселије?

Да заличи на живот?




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana