Društvo| Ljudska prava

"SAD ĆU TI BRE PIŠEM OMETANJE BRE"

Freedom of Information RSS / 10.10.2019. u 20:04

Juče mi je privukao pažnju "slučaj" građanina D.V. koji se, povodom nedozvoljenog parkiranja, našao u jednoj sasvim neočekivanoj, ni malo poželjnoj situaciji.

Pripadnici komunalne milicije koja je tražila njegove podatke dao je ličnu kartu ali nastavio da joj postavlja pitanja a da mobilnim telefonom snima događaj, što je milicionerku posebno nerviralo pa je komunikacija postajala sve neprijatnija.

Deo komunikacije videli smo i na TV:

Pošto snimate, evo imate snimak da će vam stići prekršajni nalog na kućnu adresu.

Šta znači to, lepo Vas pitam, nemojte da ste bahati, šta se dešava sa kaznom?                                    Ajde,vozi!                                                                                                                                                                           

Šta ste rekli, ajde vozi, nećete da mi kažete šta se dešava sa kaznom?                                                           

Dobićete prekršajni nalog, ja sam lepo rekla.                                                                                                     

Šta znači to, koja kazna je u pitanju?                                                                                                                        

Kao ne razumeš, nikada nisi dobio kaznu? Daj telefon.Sad ću ti bre pišem ometanje bre!                          

Koje ometanje?                                                                                                                                                        

Sad ću ti bre, pišem napad.                                                                                                                                 

Koji napad?"

U toku razgovora milicioneri su izašli iz kola, usledilo je zavrtanje ruku i ubacivanje D.V. u auto komunalne milicije.

D.V. je kasnije ispričao da je "njegova" milicionerka  sedela sa njim pozadi, da je on bio prebačen preko prednjeg suvozačkog sedišta, klečeći na zadnjem sedištu, a ona mu je držala zavrnute ruke i pretresala džepove. Da je, kad su ga uveli u kola  imao sa sobom kovertu sa 150 hiljada dinara koje je neposredno pre toga podigao u banci a da je, kad su ga izvukli napolje, ona ostala u kolima, a on u džepu više nije imao taj novac,što je odmah prijavio.

Ispričao je i da se drama nastavila u stanici, da su milicajci umesto objektivnog zveštaja pred njim pisali "scenario" u kom on postaje nasilnik, napada milicionerku, dakle vrši krivično delo.

D.V. je, međutim imao sačuvan snimak događaja koji je sa svojim advokatima odneo i načelniku komunalne milicije. Načelnik mu se, mu se izvinio. Odgovarajući na pitanja TV  iz komunalne milicije su,saopštili da milicionari nisu opravdano i pravilno upotrebili sredstva prinude, da su prekoračili granice svog službenog ovlašćenja, da su suspendovani, da su pokrenuti disciplinski postupci,..

Hoće li ti pokrenuti postupci dati efekat? Možda, mada neke ranije situacije ( npr. slučaj kad su komunalci iz pratnje tadašnjeg gradonačelnika S.Malog novinarki ne samo neovlašteno oduzeli telefon, nego pregledali i brisali sadržaj memorije) ne daju baš mnogo prava na optimizam. Ali, koliko god bilo važno pitanje odgovornosti u svakom pojedinačnom slučaju, nije najvažnije.

Važnije je,i ovaj slučaj je više nego "dobar" povod za to, podsetiti da su još u vreme uvođenja komunalne policije, (od nedavno milicije) u sistem prema tome postojale veoma ozbiljne rezerve. A "komunalci" su ipak dobijali sve više, uz pendreke su dobili i biber sprej i ovlašćenja da privode, vezuju, pretresaju, oduzimaju stvari, čak i da deluju u civilu i njihov broj je višestruko uvećan. A istovremeno javnosti nikad nije predočena ne iole ozbiljnija, nego nikakva analiza efekata delovanja nove bezbednosne strukture. 

 

.



Komentari (386)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 09:05 12.10.2019

Re: ju

tetovaže

To se ne oprašta.
Žensko a istetovirano, mora da je kurva.
gedza.73 gedza.73 09:31 12.10.2019

Re: ju

On bio malo previše dosadan do "tetovaže"

skoro sam sto posto siguran da je konverzacija na početku išla potpuno drugačije
-jao izvinite samo sam ušao na minut da kupim sokić, evo pomeram odmah, to je samo trenutak pa zar za to da pišemo kaznu

a naoštrena inspektorka Hari rešila da piše kaznu pa rešila (eventualno mu već napisala pa je krenula svađa što pišu kaznu 'kad je već uključio sva četiri dok stoji u traci par minuta').
Komunalcima bi trebala da se uvede obavezna obuka u verbalnoj komunikaciji a vozačima poseban test o saobraćajnoj kulturi.

prosto bi bila nadrealna scena da se istovetno parkirao u Nemačkoj a onda snimao policajce koji mu pišu kaznu. Dakle 'oćemo skandinavski, nemački, švajcarski standard i uređeno društvo ali po srpsko - jugoslovenskom modelu.

A i nisam upućen dokle baš može da ide komunalna policija,ali kažu da su prekoračili ovlašćenja.

'de nisu. mala Ramba ga savila u đevrek bez ikakvog stvarnog razloga.


Daleko veći problem su policajci koji rade kao obezbeđenje po mestima gde scenografija sa brdima kokaina iz Skarfejsa deluje prilično neugledno, kao uterivači dugova, da sede u društvu kriminalaca, da pucaju u kružnom toku na ljude koji sporo voze, da koriste žandarmeriju 'U potrazi za blagom'...

blic
SUK je prikupio dokaze i da je krajem septembra 2012. komandant Nikolić sa devet službenih džipova i 30 policijskih službenika organizovao vežbu u Gamzigradu, a koja je poslužila kao maska za kopanje zlata.


milisav68 milisav68 09:45 12.10.2019

Re: ju

skoro sam sto posto siguran da je konverzacija na početku išla potpuno drugačije

a naoštrena inspektorka Hari rešila da piše kaznu

Logika ti se gubi kada jadni bahati vozač vadi telefon da snima.

Kao, ja sam bio fin, ali eto bahata inspektorka Hari me je izprovocirala da izvadim telefon i da snimam.

Nije se desilo.

Zamisli sebe u toj situaciji, napravio si prekršaj, pokušavaš da ublažiš, eventalno da ti ne piše kaznu, a ako već piše, radiš šta?
maksa83 maksa83 09:57 12.10.2019

Re: ju

Komunalcima bi trebala da se uvede obavezna obuka u verbalnoj komunikaciji a vozačima poseban test o saobraćajnoj kulturi.

Vozačima treba obezbediti konzistentno kažnjavanje, i tako će svi ti problemi biti rešeni.
milisav68 milisav68 10:10 12.10.2019

Re: ju

Vozačima treba obezbediti konzistentno kažnjavanje

Pre kumulativno (pošto postoje vozači izuzetne platežne moći).

Prva kazna 5000, druga 10.000, treća 20.000...

Pa kad pređe 100.000 onda pare više ne važe, nego ustanova Laza Lazarević mesec dana posmatranja, pa nek posle objašnjava što su ga tamo poslali.
gedza.73 gedza.73 10:16 12.10.2019

Re: ju

milisav68
Zamisli sebe u toj situaciji, napravio si prekršaj, pokušavaš da ublažiš, eventalno da ti ne piše kaznu, a ako već piše, radiš šta?

nemoj k'o boga te molim ubiće me žena kad dođem kući?

svađam se sa državnim službenicima kad ne rade svoj posao ili su drski (zato me sve ređe puštaju da idem u grad) ali znam kad sam kriv. vućam se više onako po navici. ali odavno ne dolazim u priliku da me saobraćajci kazne. moja žena bre brže vozi od mene.

maksa83
Vozačima treba obezbediti konzistentno kažnjavanje, i tako će svi ti problemi biti rešeni.

sledeći korak posle pređene obuke.
što kaže Milisav kumulativno sa uvećanjima, izvršiteljima i u TV dnevnik.

kako za jugiće tako i džipove.
maksa83 maksa83 10:27 12.10.2019

Re: ju

Pre kumulativno (pošto postoje vozači izuzetne platežne moći).

Može i kumulativno, ali bitno da je konzistentno. Znači nema "samo 5 min. da kupim kiflu/platim nešto u pošti/odnesem tetki lek", i "popeo sam samo jedan točak".
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 12.10.2019

Re: ju

Kao, ja sam bio fin, ali eto bahata inspektorka Hari me je izprovocirala da izvadim telefon i da snimam.

Nije se desilo.


Covek je napravio prekrsaj, zna da se nepropisno parkirao i da mu za to pise kaznu ali hoce objasnjenje..

Dobija objasnjenje jos 2x, pandurka odlazi do svog auta ovaj je prati sa kamerom mobilnog i trazi jos objasnjenja kroz prozor pandurskog auta.

Mislim, jasno je ko dan da zeli da isprovocira sto goru reakciju da bi imao sta da kaci na drustvene mreze i u tome uspeva.

Panduri su samo trebali da se odvezu (vec su oboje u autu) i da ga ostave praznih ruku.

Ali ne. To je to - jednostavno nemaju dobru obuku, koji im je djavo trebao da ga privode i prave sebi cirkus?

Ovako je lik dobio upravo ono sto je i hteo, cirkus, snimak, on glavna faca - komentari su 99% na njegovoj strani, verovatno nece zbog svega ovoga ni dobiti tu kaznu koju je zasluzio.

Potpuno kontraproduktivno zato sto panduri dopustaju sebi da pokazuju kratak fitilj na duznosti.

Kontraproduktivno svima, i siledzijskom parkiranju u buduce (sad ce mnogi ohrabreno da vade kamere iako su napravili prekrsaj to postaje potpuno nebitno) i pandurima koji sebe predstavljaju u najgorem svetlu.

Potpuno stetno kako god okrenes.

PS. Ajde razumela bih da je bez ikakvog razloga prisao pandur da pise kaznu pa da se latis kamere i trazis objasnjenje, ovako em je kriv em snima em je prati em joj unosi kameru u lice u autu - cist bezobrazluk. Jednostavno su panduri trebali da se odvezu dalje i da mu posalju na adresu ne jednu nego 3 kazne koje je zasluzio.



angie01 angie01 14:49 12.10.2019

Re: ju

Mislim, jasno je ko dan da zeli da isprovocira sto goru reakciju da bi imao sta da kaci na drustvene mreze i u tome uspeva.


khm, ne bih da kvarim,...al proverite na netu o kojoj se komunalnoj pandurki radi i kakav joj je uobicajeni fajl- ne bih da zagadjujem Sabicev blog, pa zato preporucujem ovako-...sto se nekako i zbog toga zavrsilo suspenzijom,...a inace se takve uobicajene neprofesionalne varjacije ove sluzbe, uredno zataskavaju,...kao uostalom i mnogo gore stvari nekih drugih zaposlenika...


...da ne bude zabune- ja se slazem sa urednim kaznjavanjem ne samo pogresnog parkiranja, nego svih prekrsaja u sobracaju i to surovim kaznama i to svih, uvek i svuda, jer broj stradalih zbog nepostovanja propisa i drugih nemilih posledica je nedopustivo veliki.
gedza.73 gedza.73 15:12 12.10.2019

Re: ju

Znači nema "samo 5 min. da kupim kiflu/platim nešto u pošti/odnesem tetki lek", i "popeo sam samo jedan točak".

kao da su svi rođeni u svili i kadifi, kao da su svakog u detinjstvu nosala na rukama četiri roba pa ga mrzi da pređe više od 100 metara do auta.

na listi top ten paking debila ubedljivo drugo mesto su mi vozači (i vozačice) automobila koji parkiraju auto na mestu za invalide ili trudnice do samog ulaza u prodavnicu.
prvo mesto su isti idioti koji to rade u gradu.

a treće dele 'samo minut da završim pos'o - četiri žmigavca', oni koji se popreko napreko parkiraju što po trotoaru što po travnjacima i 'face' koje pokušavaju da uparkiraju auto između dve stolice u kafiću.

nijanse ih dele od mesta na rang listi.

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:45 12.10.2019

Re: ju

angie01
Mislim, jasno je ko dan da zeli da isprovocira sto goru reakciju da bi imao sta da kaci na drustvene mreze i u tome uspeva.


khm, ne bih da kvarim,...al proverite na netu o kojoj se komunalnoj pandurki radi i kakav joj je uobicajeni fajl- ne bih da zagadjujem Sabicev blog, pa zato preporucujem ovako-...sto se nekako i zbog toga zavrsilo suspenzijom,...a inace se takve uobicajene neprofesionalne varjacije ove sluzbe, uredno zataskavaju,...kao uostalom i mnogo gore stvari nekih drugih zaposlenika...


...da ne bude zabune- ja se slazem sa urednim kaznjavanjem ne samo pogresnog parkiranja, nego svih prekrsaja u sobracaju i to surovim kaznama i to svih, uvek i svuda, jer broj stradalih zbog nepostovanja propisa i drugih nemilih posledica je nedopustivo veliki.


Ne kvaris nista niti zagadjujemo Sabicu blog ovo jeste tema bloga. Ja sam se ravnala prema samo ovom slucaju o kome pricamo, pogledala sam video i to je moje misljenje o ovom sukobu pandur - gradjanin x.

Pandurka jeste prekrsila svoja ovlascenje kada je hapsila ovog coveka ali sve pre toga je uradila po propisu a tako bi i ostalo da se ovaj nije ponasao kao kreten.

Zbog toga je i suspendovana sa kolegom, a da se zataskava to je tako u panduraciji svuda = skloni su da stite svoje (ne slazem se s tim, samo konstatujem).

Stvarno sam iznenadjena, usput, koliko ljudi je sklono da stane na stranu ovom bezveznjaku sa bahatim parkiranjem kao i da snimanje ispade neki hit kao da je on ni kriv ni duzan hteo da istera neku pravdu za sebe, samo se pitam koju?
(ovo nije tebi upuceno nego vecini komentara na ovu vest na netu)



angie01 angie01 23:37 12.10.2019

Re: ju

Ne kvaris nista niti zagadjujemo Sabicu blog ovo jeste tema bloga.


nismo se razumele, rekoh necu da zagadjujem blog postavljanjem linka, fotki profila doticne komunalke, gde bi se videlo o kakvom se zivopisnom liku radi, nego sam ponudila da sami guglate.


Stvarno sam iznenadjena, usput, koliko ljudi je sklono da stane na stranu ovom bezveznjaku sa bahatim parkiranjem kao i da snimanje ispade neki hit kao da je on ni kriv ni duzan hteo da istera neku pravdu za sebe, samo se pitam koju?


ja sam ovo sve objasnila,...da nije snimao, skenjala bi ga ko mrava...a sem sto je nepropisno parkirao, za sta i treba da bude kaznjen,...njegova bahatost se ogleda u tome sto je hteo da mu se objasni kakvu mu kaznu pise, sto je ona odbila,...ili nesto drugo?
maksa83 maksa83 07:41 12.10.2019

alien vs predator

U sudaru "bahati parkirant" vs "bilo ko" navijam za "bilo ko", nebitno je l' komunalac, pandur, Godzila ili pokojni Sloba.

macak.tosa031 macak.tosa031 18:40 13.10.2019

Re: alien vs predator

maksa83
U sudaru "bahati parkirant" vs "bilo ko" navijam za "bilo ko", nebitno je l' komunalac, pandur, Godzila ili pokojni Sloba.


Iskusno!
freehand freehand 18:45 13.10.2019

Re: alien vs predator

maksa83
U sudaru "bahati parkirant" vs "bilo ko" navijam za "bilo ko", nebitno je l' komunalac, pandur, Godzila ili pokojni Sloba.


Ja to, samo malo blaže, rekoh u prvom komentaru. Na stranu ova spodoba od milicajke za koju je nedvosmisleno jasno da ne može da radi nigde ništa sa ljudima a kamoli da bude državni službenik i još sa ovlašćenjima za primenu sile.
Ali ovo ludo vreme i internet doneli su sasvim novu modu u kojoj se ljudi bespogovorno svrstavaju uz "žrtvu" a to je svaka budalčina koja provocira portire, policajce, kontrolore, šalterske službenike do momenta kad bude kažnjen ili dobije po pičci. Za to bi trebalo propisivati specijalne, trostruke kazne, pa da bar službenik koga budala maltretira unoseći mu se u lice sa uključenom kamerom ima bar neku satisfakciju za to što je istrpeo.
predatortz predatortz 10:53 12.10.2019

Malopre...

Gledam kako je ćurka parkirala na trotoar, tačno u produžetku pešačkog prelaza.
I mislim se gde je sad ona istetovirana, da je malo gepekuje... Tačno bih joj piće platio!
mariopan mariopan 13:50 12.10.2019

Re: Malopre...

da je malo gepekuje... Tačno bih joj piće platio!




A ja učim klinca od tri godine da ćemo sad da zovemo policiju jer se neko tako parkirao na trotoar da mi moramo da ga zaobiđemo tako da siđemo na ulicu, u svom onom ludačkom beogradskom saobraćaju.
Sa malim detetom ili još mlađom sestrcom u kolicima, kad i nju povedemo.

Znaš koliko puta sam pomislila isto, neka neko dođe da ih pohapsi častim piće....ali nema nikoga.
Pogledaj ugao Kraljice Marije sa Ruzveltovom, crni BMV na samom uglu kod semafora - na trotoaru. Tu je stalno, svaki dan....pa verujem da je i sad.
I ugao Vladetine i Kneza Danila, prekoputa kafića "Lavanda", parkira se popreko, u šreh preko ugla, sasvim zatvori prolaz i svi moraju da siđu na kolovoz. I to stalno, svaki dan.....ladno prolaze pored njega svi kojima je posao da to vide, i ovi što proveravaju parkiranje i komunalna policija.

I šta onda radiš, kome da se žališ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:45 12.10.2019

Re: Malopre...

nema nikoga.
Pogledaj ugao Kraljice Marije

Te kraljice će mi glave doći, il makar živaca.
Ona druge kraljice, Natalije, (valjda je to ta, sa Zelenog Venca ka Kneza Miloša) i ona stajanja sa sva četiri žmigavca, e to me izluđuje.
Uključi baja sva četiri i misli, e sad sam rešio problem, ja sam svoje uradio.

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:05 12.10.2019

Re: Malopre...

I šta onda radiš, kome da se žališ?


Jbg. da mu neko izbusi sve 4 gume pa tako zaredom, puna kapa..

Ili dosadjivati pozivima komunalnoj, saobracajnoj ko god je sve ovlascen - nekad i to pali. Zoves 100x i njima ce da dosadi. Mada imaju tu laku zaradu (ne mito nego ucinak), cudno da ih se na to ne moze na'vatati.
highshalfbooze highshalfbooze 08:19 13.10.2019

Re: Malopre...

predatortz

I mislim se gde je sad ona istetovirana, da je malo gepekuje... Tačno bih joj piće platio!


Eh, sad pravite od žene strašilo. A vidi se da je dobra neka duša, sigurno po ceo dan prevodi bake i deke preko ulice i radi u korist građana koji je plaćaju.
tasadebeli tasadebeli 19:58 12.10.2019

ne bih da zagadjujem Sabicev blog

...da ne bude zabune- ja se slazem sa urednim kaznjavanjem ne samo pogresnog parkiranja, nego svih prekrsaja



И ја!

Рецимо, ако је Трифуновић цепао и скрнавио државну заставу Србије, треба да иде у мардељ.

Ако није, онда ништа.










Мала прича о две... Упс, пардон! Три! Три реалности у Србији!


А колико је вечерас било шетача у редовној суботњој шетњи у Београду?

1000?

2000?

Је л' било шетњи и у другим градовима Србије?

Шта каже Телевизија N1 којој се верује?

Ја гледао вечерас Дневник у 19 те телевизије којој се верује, али џабе.

Не кажу ништа о овим питањима иако уредно извештавају с лица места. Само о шетњи у Београду.
highshalfbooze highshalfbooze 08:14 13.10.2019

Re: ne bih da zagadjujem Sabicev blog

Рецимо, ако је Трифуновић цепао и скрнавио државну заставу Србије, треба да иде у мардељ.


Sad si me razočarao.
mariopan mariopan 08:45 13.10.2019

Re: Malopre...

Jbg. da mu neko izbusi sve 4 gume pa tako zaredom, puna kapa..

Onda bi mene gepekovali stoposto.

Jer kreten sigurno sedi u kafiću i gleda kako svi silazimo na trotoar i pazimo da mu kolicima sa bebom ne ogrebemo kola. I uživa.

Zato sam napisala tačne lokacije gde se parkiraju godinama i "niko ih ne vidi" pa ako tuda prolazite možete da ih uslikate za rubriku "bahato parkiram".

Tim ulicama neprekidno patroliraju komunalci i proveravaju da li je kuče čipovano, nijednu bakicu sa kučetom ne promaše, a ovi za naplatu parkiranja sve vreme dežuraju da im ne promakne neko ko zakasni da obnovi uplatu parkinga, ali ne vide ove džipove, BMV- ove, mercedese,,,itd.

Nego ja dete učim da se obrati policiji jer je to pravi način, mora on to da nauči. I da prelazi ulicu kad je zeleno, i da ne vozi trotinet trotoarom jer se trotoar ne zove tako zbog trotineta

Da ne postane i on neka vrsta kretena kad poraste. To mi je veća briga.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:45 13.10.2019

Re: Malopre...

Tim ulicama neprekidno patroliraju komunalci i proveravaju da li je kuče čipovano, nijednu bakicu sa kučetom ne promaše, a ovi za naplatu parkiranja sve vreme dežuraju da im ne promakne neko ko zakasni da obnovi uplatu parkinga, ali ne vide ove džipove, BMV- ove, mercedese,,,itd.


Evo ova pandurka pisala kaznu na bmw pa ispala rogata..
tasadebeli tasadebeli 11:33 13.10.2019

Re: ne bih da zagadjujem Sabicev blog

highshalfbooze
Рецимо, ако је Трифуновић цепао и скрнавио државну заставу Србије, треба да иде у мардељ.


Sad si me razočarao.






Хебе Вучић у мозак, па растура. И своје и "опозицију".

Сад тренутно оштри курац да би прешао и на нас папагаје, ту трећу реалност у Србији.

К'о онај деда из вица што је грешком гутнуо вијагру уместо лека за притисак.
nimark nimark 21:35 12.10.2019

Da li

je moguće(ili ja bar nisam primetio), da svi pišete o tome ko je od njih dvoje bio bahat ili nekuturan, ko je postavljao glupa pitanja, a niko se ne osvrće na to da je policijski službenik u saradnji sa tom komunalkom sastavljao lažni policijski zapisnik? Sastavili zapisnik da je on fizički napao komunalku i udario je u stomak i rame. Pa ljudi moji, da ovaj čovek nije imao video snimak, on je mogao da završi na robiji i to višegodišnjoj zbog napada na službeno lice. Za njega sigurno ne bi vredeo kućni pritvor i nanogica. Mogla je čoveku ceo život da uništi. Doduše glupača ne razmišlja da je mogla i sebi da uništi život. Zamislite da čovek izađe iz zatvora nakon 2-3-4 godine, izgubio posao, žena ga napustila i otišla sa decom i odluči da nema zašto više da živi, nađe komunalku i odrobija je.

A što se tiče toga ko je bahat, a ko ne, imao sam u životu 2 puta "susret" sa policijom. Oba puta "rutinska" kontrola u saobraćaju. Oba puta mi se policajac obraća sa TI. Oba puta sam im odgovorio da tako može da se obraća svojim roditeljima, a da sam ja za njega gospodin i da mi se obraća sa VI. 5 sekundi tišine i gledanja oči u oči ( kao ko će pre da trepne ili spusti pogled) i ton razgovora se odmah menja, normalno, na kulturniji nivo (normalno bez izvinjenja)
Nisam ja nikakav mangup, da neko ne pomisli, niti se kur...m, samo ne dozvoljavam takav nivo komunikacije. Kao što se ja kulturno obraćam svakoj osobi tako isto očekujem u suprotnom pravcu.
angie01 angie01 23:31 12.10.2019

Re: Da li

je moguće(ili ja bar nisam primetio), da svi pišete


evo ja sve vreme pokusavam da kazem isto sto i ti- pa mi na to kazu, kako obozavam bahate ljude koji se pogresno parkiraju,

ni meni nije jasno, kako i pored snimka, novinskog clanaka, niko nije uocio u cemu je glavni problem- koji je zapoceo time sto je covek hteo da razjasni kakva mu je kazna pisana- na sta valjda ima pravo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:41 13.10.2019

Re: Da li

sto je covek hteo da razjasni kakva mu je kazna pisana- na sta valjda ima pravo.


angie01 angie01 11:19 13.10.2019

Re: Da li

sto je covek hteo da razjasni kakva mu je kazna pisana- na sta valjda ima pravo.


pa jeste, ova tetovirana mu arogantno pretila da ce'mu pise kaznu, ocigledno ne vezano za parkiranje, nego jos neku,... pa je covek pitao koju,

evo cane objasnio ponovo,...ja isto ne mogu da verujem da ne kapirate o cemu se radi,...a pri tome je to sve toliko jasno i drmaticno nesporno, da je cak i sluzba morala da prizna- jer postoji taj snimak, ....koji isto ovde dobija negativnu kritiku, a krajnje je dozvoljen- i verovatno je covek bio upucen u taj detalj- rekoh vec, meni ne bi nikada palo napamet.

... da zloupotrebim canetov prikaz,...mada izgleda po komentarima ne vredi,...

Milicajka/Milicajci su ochigledno prekorachili ovlashcenja, postupili protiv pravila (i protiv zdravog razuma, pristojnosti, civilizovanosti) - bilo je tu malo nasilja, pa onda malo oshtecivanja privatne imovine, mala kradjica, malo pretnji laznim tuzbama, i malecno maltretiranje gradjanina...
Chisto, jasno BRE - i UOBICHAJENO.
Ajd da razumem skepticizam da je video pokazao "Vlas" kako gradjanina tretira sa poshtovanjem, uvazavanjem, zeljom da se pomogne/edukuje, itd ... Onda bi nasha nauchna skepsa bila, pa, razumljiva.
Ovako... Na ovo smo svikli... Aaaa... mozda bash zato shto smo svikli!? Wow... ovo mora da je neki paradoks of some kind... Moze neki rezident filozof-logichar da uskochi i iNdentifikuje?
Ej BRE, josh uvek padamo na aritmetici iz osnovne... Dokle BRE, drugovi!?


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:52 13.10.2019

Re: Da li

pa jeste, ova tetovirana mu arogantno pretila da ce'mu pise kaznu, ocigledno ne vezano za parkiranje, nego jos neku,... pa je covek pitao koju,


Endzi, ovo ispade kao Rasomon, isti snimak gledamo svi.
Na kaznu imas pravo zalbe kad ti stigne na aTresu, imas i snimak (u ovom slucaju kao dokaz ako mislis da ti je kazna potpuno neosnovano napisana, mozes i svedoke na licu mesta da nahvatas).

Odes kuci, sacekas da stigne kazna, zoves advokata (ako hoces), presavijes tabak i tako..

Ali ok. ima nas raznih.

Ja rekoh sta sam imala, ukljucujuci i to da su panduri trebali da se odvezu dalje a kavgadzija takodje da se isparkira sa mesta koje nije predvidjeno za ostavljanje auta. To bi licilo na neki civilizovani odnos 2 strane.

A mogao je samo da se ne parkira tamo gde parkiranje nije dozvoljeno in the first place.




angie01 angie01 12:41 13.10.2019

Re: Da li

ovo ispade kao Rasomon, isti snimak gledamo svi.


to i kazem:))

a vrlo je ocigledno ko je tu bahat i sve ostalo za zameranje- a nepropisno parkiranje i kazna za to nisu uopste sporni, verujem nikome,...i niko ne misli da je divan i heroj- toliko, da su cak i sluzbe koje ladno ignorisu takve stvari, pristale da se izvine i jos suspenduju kabadahije, izlistao cane zbog cega,...a zbog snimka, zbog cijeg postojanja nije moglo da se folira, a na koji je ovaj lik imao pravo.

znaci, ono sto mene fascinira/cudi, da nesto sto je ocigledno, dobija neki obrt u dikusiji, do te mere da se konvertuju uloge uovom nemilom skecu.

to sto blogeri koji obicno kritikuju represivni rezim za vreme YU:), sada istu represiju zagovaraju, me nije toliko iznenadilo,...ali da ne postoji svest o tome, da nismo policijska drzava, barem ne zvanicno:) i da gradjani imaju prava da postavljaju pitanja sluzbama u ovakvim situacijama, i da oni zbog uniforme koju nose nisu oslobodjeni postovanju pravila dok obavljaju svoje duznosti- to mi je bas ono neobjasnjivo,...narocito sto je bahato ponasanje tih sns formacija vrlo uobicajeno i poznato u BGDu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:38 13.10.2019

Re: Da li

znaci, ono sto mene fascinira/cudi, da nesto sto je ocigledno, dobija neki obrt u dikusiji, do te mere da se konvertuju uloge uovom nemilom skecu.


Verovatno zato sto lik deluje kao folirant koji bi da izbegne placanje kazne.

Vidi, ovde kod mene nikome ne pada na pamet da snima pandure kad im pisu kazne za parkiranje/saobracajni prekrsaj. Ako bi neko snimao bio bi zamoljen da to ne radi, ako bi nastavio da snima i to lica pandura za to bi mogao da dobije tuzbu.

Represiju je dobio kada se oglusio na upozorenje par puta da ne snima i ne unosi kameru u lice i prati pandure.

Ne znam koliko puta treba da ponovim - sam je kriv od saobracajnog prekrsaja do toga da se uziveo u ulogu gradjanina pravednika koji 'raskrinkava represiju' glupim pitanjima, potpitanjima, provociranjem sukoba gde ga nije ni bilo.

Jednostavno, imam zero simpatija prema takvim likovima.

Za pandure sam se izjasnila vise puta, da ne ponavljam.
milisav68 milisav68 13:44 13.10.2019

Re: Da li

to sto blogeri koji obicno kritikuju represivni rezim za vreme YU:), sada istu represiju zagovaraju,

Zato što je za vreme YU bilo mesta za parkiranje koliko hoćeš.

Danas u Srbiji ima 2 miliona registrovanih vozila, i 60 i nešto hiljada motora.

U zadnjih 10 godina je više ljudi poginulo u saobraćajnim nesrećama nego u ratovima devedesetih.

Jedan od razloga za te nesreće je i nepropisno parkiranje, a ti pričaš o nečijoj svesti.
tasadebeli tasadebeli 14:02 13.10.2019

Re: Da li

milisav68

Zato što je za vreme YU bilo mesta za parkiranje koliko hoćeš.




Јбт, тачно сам знао да је то прави узрок покретања питања четника, партизана, Октобарске револуције,...!

Пази, у YU сви возали стојадине и ишли преко синдиката на море у Буљарице.

Данас само неки возају "џипове", што каже Макса, али су ти "џипови" толики да заузму по три некадашња места за паркирање на којима смо паркирали стојадине.

Прогрес, јбг!


(Ово је била парафрастична прича о мом комшији који, док чистимо снег на улици зими каже:"Некада смо сви возили кечеве, али су зато улице биле очишћене. Данас само неки возе џипове, па њима није ни потрбно да улице буду очишћене."




)
milisav68 milisav68 14:21 13.10.2019

Re: Da li

Пази, у YU сви возали стојадине

Teško, pošto je ukupno proizvedeno milion i sto hiljada, i isto toliko fića.

Mada razumem šta hoćeš da kažeš, ipak mislim da je do broja, a ne vrste vozila i karaktera vozača.

Kao i zbog divlje gradnje.
tasadebeli tasadebeli 15:47 13.10.2019

Re: Da li

milisav68

Teško, pošto je ukupno proizvedeno milion i sto hiljada, i isto toliko fića.




Таман колико је било и чланова Партије.


Kao i zbog divlje gradnje.



Озбиљно сада... Јесте, у праву си. Али исто тако и због тога што неће да плаћају место у гаражама испод новосазиданих зграда. Пази, возе скупе моделе аутомобиле, али не би да плате место у гаражи.

Српска посла.




Градски човек, специјално наш, обезљуђује се наглим преласком из села у град, наши градови су јучерашња села, нигде то не иде брже и шокантније него у земљи која је до пре сто година извозила само свиње и која грађанско друштво није ни имала, такорећи. Треба га зато тек оживети, оно тек настаје. Наш човек мора да прође прво фазу грађанина, човека у папучама пред телевизором, са колима због којих гладује и убија, са бесмисленим, лажним стилским намештајем, са пакетима услуга за кружна путовања, о викендима у село из кога је безглаво побегао, са децом која уче балете, и језике, и клавире... Том човеку, таквом, треба помоћи, ако га волиш. А он се може волети, ипак...
freehand freehand 15:59 13.10.2019

Re: Da li

Јбт, тачно сам знао да је то прави узрок покретања питања четника, партизана, Октобарске револуције,...!

Пази, у YU сви возали стојадине и ишли преко синдиката на море у Буљарице.

A ja mislio da hoće da skrenu pažnju sa Tasinog pitanja?!
angie01 angie01 16:27 13.10.2019

Re: Da li

Verovatno zato sto lik deluje kao folirant koji bi da izbegne placanje kazne.


meni ne izgleda,...nije sporna kazna za pogresno parkiranje, nego ta neka nejasana kojom pandurka preti, a za koju je pitao, na sta ima pravo i sto bi uradio svako na njegovom mestu.


Vidi, ovde kod mene nikome ne pada na pamet da snima pandure kad im pisu kazne za parkiranje/saobracajni prekrsaj


verujem, jer kod tebe ne postoji vojska komunalaca sklepana s kolca i s konopca, cija je obuka vrlo sporna, ali zato ingerencije nisu, iako su i one pod velom tajne, i svakomalo se povecavaju, a sve vreme prekoracuju,...i kod tebe policija sigurno pristojno komunicira sa gradjanima, a ovde se ponasa kao da gradjani nemaju nikakva prava- i pored eventualne greske, koja ce biti naplacena-nego upravo onako kako se vidi na snimku.


Represiju je dobio kada se oglusio na upozorenje par puta da ne snima i ne unosi kameru u lice i prati pandure.


imao je prava da snima- eno Brajovic stavio link gde se to jos jasno moze procitati, jer da nije, represija bi odmah usledila i to mnogo drugacija od ove, mozes samo da zamislis kakva.


Ne znam koliko puta treba da ponovim - sam je kriv od saobracajnog prekrsaja do toga da se uziveo u ulogu gradjanina pravednika koji 'raskrinkava represiju' glupim pitanjima, potpitanjima, provociranjem sukoba gde ga nije ni bilo.


sam je kriv za saobracajni prekrsaj- tacno,...ali ceo cirkus i nije bio zbog toga, nego zbog precenja kaznom za nesto drugo, oko cega je pitanje i bilo postavljeno, znaci, nije glupo, nego krajnje normalno,...

Jednostavno, imam zero simpatija prema takvim likovima.


ja ne ispoljavam simpatije ni prema liku, ni prema komunalki, komentarisem to sto se ona ponela siledzijski, koristeci svoj uniformisani aitoritet- jer se slicne situacije stalno desavaju u gradu kojem zivim, pa mi nije svejedno-, sa sve onim dalje spiskom iz canetovog komentara, da ne ponavljam, sto je sve skupa upravo zbog snimka na kome se sve i vidi, zavrseno kako se zavrsilo.






milisav68 milisav68 17:15 13.10.2019

Re: Da li

Али исто тако и због тога што неће да плаћају место у гаражама испод новосазиданих зграда.

Pa ne mogu i da hoće, obično su te garaže u vlasništvu stanova te zgrade.

Problem je sa starijim zgradama koje nemaju garaže ispod, a imale su mesta za parkiranje, na mestu tih novoizgrađenih zgrada.

Plus lokali, dostavna vozila i mušterije....


angie01 angie01 17:30 13.10.2019

Re: Da li

U zadnjih 10 godina je više ljudi poginulo u saobraćajnim nesrećama nego u ratovima devedesetih.


o nepostovanju saobracajnih propisa sam se izjasnila- znaci ja bih kazne poostrila i obezbedila da se one sprovoda bez pardona.


btw, je l si ti ono bese tvrdio da Trifunovic nije ni prijavljen?!

ono, sta god, brani se skaradno ponasanje vlasti i njihovih zaposlenika ili dodavaca.

...to sto neko drugi zbog toga strada, nema veze- on nije "nas".

cudna je filozofija pridrzivaca uvek bila, umesto da im je ljudski odbojno sve sto se kosi sa zdravim razumom a kranje je siledzijski u igri i urusava drustvo u celini, po difoltu ze mrze oni koji na ista sranja ne pristaju,...tako je uvek bilo,..."neprijatelji" Kafkijanske provinijencije.
milisav68 milisav68 17:55 13.10.2019

Re: Da li

ono, sta god, brani se skaradno ponasanje vlasti i njihovih zaposlenika ili dodavaca.

Ma nemoj, treba da branim bahatog kretena koji je napravio saobraćajni prekršaj, pa kao pita šta je napravio.Kao ne zna.

Zbog takvih često najebu korektni ljudi.

Tako i braća Trifunović.

Guraju se tamo gde im nije mesto, pa još svojim ponašanjem i izjavama deskridituju opoziciju.

Partije, izborne liste, sami izbori, to su sve ozbiljne stvari i zahtevaju malo više od par vatrenih govora, i par intervjua po televizijama.

Zbog takvih ljudi če Vučić da vlada doživotno.

Uhapšen je čovek iz Krušika, koji je dao informacije o preprodaji naoružanja, i umesto da se organizuje danonoćni protest ispred zgade CZ, ne mogu da se dogovore šta će da rade.

Tako da, manime sa demagogijom pridrživača i ostalih kovanica.
maksa83 maksa83 18:01 13.10.2019

Re: Da li

Uhapšen je čovek iz Krušika, koji je dao informacije o preprodaji naoružanja, i umesto da se organizuje danonoćni protest ispred zgade CZ, ne mogu da se dogovore šta će da rade.

Nije baš danonoćni, ali bilo danas u 18h, i biće i sutra u 18h.
milisav68 milisav68 18:32 13.10.2019

Re: Da li

maksa83
Nije baš danonoćni, ali bilo danas u 18h, i biće i sutra u 18h.

To je razvodnjavanje.

Treba neki pravni tim da vidi za šta je optužen, pa da se traži da se brani sa slobode, a paralelno sa tim da se traže ostavke ministara, premijerke i gradske vlasti...

Ovo je ko zna koji penal, koji neće da se iskoristi...a sutra će taksisti opet da blokiraju grad....
angie01 angie01 18:34 13.10.2019

Re: Da li

Ma nemoj, treba da branim bahatog kretena koji je napravio saobraćajni prekršaj, pa kao pita šta je napravio.Kao ne zna.


ma ne nego, nego treba da izvrces cinjenice i ucitavas nesto sto ne stoji.


Tako i braća Trifunović.


pa, to ti kazem, sada govoris o nekom politickom stavu brace Trifunovic, sa kojim se ne slazes, a ucestvovao si u raspravi o hajci na jednog od njih, tvrdeci da te glupave prijave nije ni bilo, kada je na kraju ispalo, da nije cepana zastava....kako god, upravo si potvrdio sve sto sam rekla,...

a evo sta kaze optuzeni,


maksa83 maksa83 18:39 13.10.2019

Re: Da li

To je razvodnjavanje.

Treba neki pravni tim da vidi za šta je optužen, pa da se traži da se brani sa slobode, a paralelno sa tim da se traže ostavke ministara, premijerke i gradske vlasti...

Ovo je ko zna koji penal, koji neće da se iskoristi...a sutra će taksisti opet da blokiraju grad....

Tipa su spakovali specijalci 3 dana pošto je izašao članak na onom sajtu, do juče niko nije znao da se sve to desilo.

Imaš posla sa privatnom državom Aleksandra Vučića.
milisav68 milisav68 18:58 13.10.2019

Re: Da li

endži
kako god, upravo si potvrdio sve sto sam rekla,...

E ako sam to rekao, onda streljanje, nema šta drugo, nemoj da me mrcvariš sa nekim pridrživačima.
maksa
Imaš posla sa privatnom državom Aleksandra Vučića.

Pa ništa onda, da se ne ljubimo.

Bilo je toga i pre, ali nije bilo ove današnje tehnologije, pa nismo znali, odnosno, saznalo se mnogo posle.

Slična priča je bila i sa Miloševićem, pa se ispostavilo da je sve isto - samo njega nema.

Ja njih znam 50 godina, veliki su to razbojnici.
maksa83 maksa83 19:03 13.10.2019

Re: Da li

Bilo je toga i pre, ali nije bilo ove današnje tehnologije, pa nismo znali, odnosno, saznalo se mnogo posle.

Slična priča je bila i sa Miloševićem, pa se ispostavilo da je sve isto - samo njega nema.

Ovo je zamorna i netačna retorika.

macak.tosa031 macak.tosa031 19:08 13.10.2019

Re: Da li

maksa83
Bilo je toga i pre, ali nije bilo ove današnje tehnologije, pa nismo znali, odnosno, saznalo se mnogo posle.

Slična priča je bila i sa Miloševićem, pa se ispostavilo da je sve isto - samo njega nema.

Ovo je zamorna i netačna retorika.


?
angie01 angie01 19:15 13.10.2019

Re: Da li

E ako sam to rekao, onda streljanje, nema šta drugo, nemoj da me mrcvariš sa nekim pridrživačima.


na pridrzivace si se sam javio-nisam se tebi ni obratila,

a to sto si rekao da pokrijes neku otkrivenu svinjariju, koja je trebala nekome da naudi, pa posle, pa sta, ako sam reako, ajde streljaj me- to je prosto nastavak nepostene postavke stvari/

ti mozes da se ne slaze sa stavovima BT i njegovog brata, da te nerviraju, da mislis da je sve sto rade pogresno- ali je sasvim druga stvar, ako ucestvujes u hajci izmisljenim optuzbama, tako sto ne govoris istinu,...verujem da to razumes.
tasadebeli tasadebeli 19:27 13.10.2019

Re: Da li

freehand
Јбт, тачно сам знао да је то прави узрок покретања питања четника, партизана, Октобарске револуције,...!

Пази, у YU сви возали стојадине и ишли преко синдиката на море у Буљарице.

A ja mislio da hoće da skrenu pažnju sa Tasinog pitanja?!



С ким ти причаш? Коме се ово обраћаш?
nimark nimark 20:26 13.10.2019

Re: Da li

milisav68
maksa83
Nije baš danonoćni, ali bilo danas u 18h, i biće i sutra u 18h.

To je razvodnjavanje.

Treba neki pravni tim da vidi za šta je optužen, pa da se traži da se brani sa slobode, a paralelno sa tim da se traže ostavke ministara, premijerke i gradske vlasti...

Ovo je ko zna koji penal, koji neće da se iskoristi...a sutra će taksisti opet da blokiraju grad....


Kako pišu na hrvatskim portalima, neko je bugarskoj novinarki, koja se inače bavi istraživanjem prodaje i preprodaje oružja uopšte, poslao svu dokumentaciju (ugovore, fakture, otpremnice). Nema ništa nezakonito, bar sa naše strane u toj prodaji oružja. Ono je prodato nekoj od 4 američke kompanije koje imaju ugovor sa vladom SAD o nabavci "nestandardnog" naoružanja (to je naoružanje koje nije po NATO standardu). To oružje je isporučeno u američke baze u Siriji i Jemenu, a kome su ga posle ameri delili to nije naš problem. Dakle čovek verovatno može biti optužen samo za odavanje poslovne tajne.
tasadebeli tasadebeli 07:29 14.10.2019

Re: Da li

tasadebeli
freehand
Јбт, тачно сам знао да је то прави узрок покретања питања четника, партизана, Октобарске револуције,...!

Пази, у YU сви возали стојадине и ишли преко синдиката на море у Буљарице.

A ja mislio da hoće da skrenu pažnju sa Tasinog pitanja?!



С ким ти причаш? Коме се ово обраћаш?



Фрихенде, не одговараш ми на овај службени упит?

Јеси добро са здрављем?

Хтедох у ствари само да ти кажем...

Ако се и обраћаш мени, слободно ти настави. Не бих те даље ометао у томе.

Бојим се да не добијем визит карту од Ђиласа. Пардон, Djilasha.

Због цепања и скрнављења државне заставе Србије под фирмом уметничке креативности и уметничких слобода.
maksa83 maksa83 07:33 14.10.2019

Re: Da li

Због цепања и скрнављења државне заставе Србије под фирмом уметничке креативности и уметничких слобода.

Uvek možeš i da je natakneš na onu stvar kao ovaj srpski patriota.



Kad ljubav prema otadžbini preraste u erotiku...
tasadebeli tasadebeli 07:46 14.10.2019

Re: Da li

maksa83
Због цепања и скрнављења државне заставе Србије под фирмом уметничке креативности и уметничких слобода.

Uvek možeš i da je natakneš na onu stvar kao ovaj srpski patriota.

Kad ljubav prema otadžbini preraste u erotiku...




Нека, то ионако већ раде уметници.

Што ја да им се мешам у пос'о.

А је л' и ти имаш визит карту к'о Djilash?

Или тек треба да достигнеш тај ниво?
predatortz predatortz 07:48 14.10.2019

Re: Da li

Uvek možeš i da je natakneš na onu stvar kao ovaj srpski patriota.


Ovo nije zastava Republike Srbije. Ovo je zastava te organizacije. Čovek je iskazao stav o organizaciji kojoj pripada. Ja delim njegov stav - tu organizaciju nabijem na qratz! Kao i sve ostale, navijačko-dilerske, koje se ubiše od srBstva, a drogu kojom truju i ubijaju mladost Srbije, nabavljaju kod Šiptara.
maksa83 maksa83 07:53 14.10.2019

Re: Da li

Нека, то ионако већ раде уметници.
Што ја да им се мешам у пос'о.

Bitno je da napravimo distinkciju, ko cepa zastavu iz mržnje a ko je natačinje na budalu iz ljubavi.
Nećemo valjda sva ta ponašanja da tretiramo isto?
А је л' и ти имаш визит карту к'о Djilash?

Poslednji put sam imao vizit kartu, saćutikažem ... recimo 2003. ili tu negde, firma napravila.
Sada, 2019. godine ta stvar je, barem u ovom mom kujundžijskom univerzumu gde ljudi često sarađuju bez da se ikad vide, relikt, aberacija.
tasadebeli tasadebeli 08:00 14.10.2019

Re: Da li

predatortz
Uvek možeš i da je natakneš na onu stvar kao ovaj srpski patriota.


Ovo nije zastava Republike Srbije. Ovo je zastava te orgenizacije. Čovek je iskazao stav o organizaciji kojoj pripada. Ja delim njegov stav - tu organizaciju nabijem na qratz! Kao i sve ostale, navijačko-dilerske, koje se ubiše od srBstva, a drogu kojom truju i ubijaju mladost Srbije, nabavljaju kod Šiptara.




Ето, Предо је л' видиш шта уметност учини од човека?

После више не зна ни која је застава његове државе.

Е, уметници, уметници...




maksa83 maksa83 08:08 14.10.2019

Re: Da li

Ovo nije zastava Republike Srbije. Ovo je zastava te organizacije. Čovek je iskazao stav o organizaciji kojoj pripada. Ja delim njegov stav - tu organizaciju nabijem na qratz! Kao i sve ostale, navijačko-dilerske, koje se ubiše od srBstva, a drogu kojom truju i ubijaju mladost Srbije, nabavljaju kod Šiptara.

Nisam siguran, to su patriote koje svaki put kad se desi neka furtutma napišu pismo Vučiću da su spremni da se stave na branik otadžbine. Čuj mene Vučiću, htedoh reći Putinu. Ili možda ipak Vučiću.. sve je to jako komplikovano.




Inače, po mom skromnom pešadijskom iskustvu, ovakvi steroidni pozeri se useru od žuljeva pri prvom pešačenju od 10km pod punom ratnom opremom.
tasadebeli tasadebeli 08:24 14.10.2019

Re: Da li

maksa83

Bitno je da napravimo distinkciju,




Ма јок, нема потребе.

Све је то уметност.


u ovom mom kujundžijskom univerzumu gde ljudi često sarađuju bez da se ikad vide, relikt, aberacija.



Ех, лако је теби у тој твојој радњици.

(Две ли касе то имаш? И то обе Вертхајмове! Бре, бре, бре, па ти ниси кујунџија! Златар! А нашо дете! Пошто си ги платио?)

Ал' нису сви кујунџије.









Има и оних што не поштују правопис. Неки уместо Nebojsha писали Nebojša.


Но, то знамо одавно да се у Србији правопис поштује к'о и сви закони.

Тако ми Алаха, што би рек'о твој muftiya, пардон Muftiya. Твој, судећи по функцији обавља.


Шта ти мислиш, Максо, кад буду сменили Вучића, да ли ће Зукорлић да постане министар просвете?

За Расима стрику Љајића већ знамо шта ће постати у новој влади Србије после обарања Вучића са власти- министар за капиталне инвестиције.



tasadebeli tasadebeli 08:36 14.10.2019

Re: Da li

maksa83

steroidni pozeri




У Железнику има један графит:


Don Steroid.


Ту у близини тог графита је ономад убијен онај вођа навијача Партизана Ален Костић.

Па сад ја јурим клинце по школи који по тоалетима пишу на зидовима маркером


Alenova ekipa


и пошто их на'ватам, одведем их у апотеку да купе онај апотекарски алкохол, теткице им дају старе крпе, па их надзирем док то не побришу са зидова.


Јбг, неко мора и то да ради. Не можемо сви да будемо кујунџије или уметници.




maksa83 maksa83 09:22 14.10.2019

Re: Da li

Шта ти мислиш, Максо, кад буду сменили Вучића, да ли ће Зукорлић да постане министар просвете?

Ja mislim da za čestitog muftiju nema boljeg mesta od ovog, tj. da bude moodo u odboru za informatiku, nauku i tehnologiju. Što kažemo mi kujundžije: kad ja pođoh na #!/bin/bash-u.

Inače pošto je ovo sa zastavom tebi pomalo postala opsesija i postaje neprijatno gledati kako udaraš u prozor, ja bih sad obavio jedan post-mortem (da, to se stvarno koristi kao izraz i u mom kujundžijskom svetu, kad neki projekat krene nizbrdo) cele te furtutme sa zastavom.

Dakle ovo je, što kaže naš narod - tajmlajn:

- Predsednik nekog od sindikata Policije Dejan Đukić (inače ranije kažnjavan) podnosi u ime Sindikata prijavu protiv Branislava Trifunovića koji je tokom izvođenja predstave "Pad" u Leskovcu iscepao zastavu Srbije vređajući time državni simbol. Predsednik Sindikata Dejan Đukić inače nije gledao predstavu, a kao dokazni materijal su dostavili "medijske članke i izjave". Uleću i i Zavetnici, Levijatan, Pokret za obnovu kraljevine Srbije i Aleksandar Marković, poslanik SNS.

Ali pazi sad foru - medijski članci i izjave se oko incidenta kao izvor pozivaju na tužbu pomenutog Đukića, dakle njihov izvor je - Sindikat i Dejan Đukić, kome su izvor medijski članci i izjave!

MAGIJA!!!

U mom kujundžijskom svetu ovo zovemo cirkularna ili ciklična zavisnost i to je generalno jako loša stvar, ne želiš da ti se to desi, pošto bude izvor raznih belaja.

I onda se ispostavlja da u realnom netabloidnom životu zastavu zapravo ne cepa Branislav Trifunović već da je na sceni rašiva devojčica čijeg oca on glumi, on čak nije ni prisutan u tom trenutku. Ne postoji scena u kojoj Branislav Trifunović cepa zastavu.

Vest o cepanju zastave su preneli Informer, Politika, Večernje novosti, Blic, Srbija danas, Alo, Kurir, Espreso, Dnevne, Glavne vesti, Standard, Dnevna gazeta, Dnevni žurnal, Srbija24, Nacionalist, Slobodna Srbija, Srbija javlja, Balkanska pravila.

Kao lokalni rezultat ovde imamo da Tasa trči okolo po blogu i traži da se ovaj u'apsi jer je cep'o zastavu.

Taso, gde se ti zapravo napajaš informacijama?
st.jepan st.jepan 10:57 14.10.2019

Re: Da li

Sindikata Dejan Đukić inače nije gledao predstavu,

Dabome da nije!
Gledanje predstave može ozbiljno da poremeti utisak o predstavi.
I da sputa diskusiju.
maksa83 maksa83 11:00 14.10.2019

Re: Da li

Dabome da nije!
Gledanje predstave može ozbiljno da poremeti utisak o predstavi.
I da sputa diskusiju.

"Doro, stop confusing me with facts!"

- Sledge Hammer
mariopan mariopan 11:14 14.10.2019

Re: Da li

Због цепања и скрнављења државне заставе Србије под фирмом уметничке креативности и уметничких слобода.



Taso, zar ne znaš da je on bio "mrtav" u predstavi u trenutku cepanja zastave i nije je on ni pocepao, ali jbg, ona devojka koja je pocepala pa sašila haljinu ne predvodi proteste pa ne mogu nju da razapnu po informerima, kuririma, alo-ima i drugim pljuvačkim toalet papirnim ubrusima?

Malo se informiši pre nego što kreneš đonom u horu sa vučićevim botovima,
predatortz predatortz 12:17 14.10.2019

Re: Da li

Inače, po mom skromnom pešadijskom iskustvu, ovakvi steroidni pozeri se useru od žuljeva pri prvom pešačenju od 10km pod punom ratnom opremom.


Ovakve njuške sam, devedesetih, sretao po gradovima, uglavnom u kafanama.
Za razliku od nas, bili su puni love, čisti, namirisani i u novim uniformama.
Na terenu ih nisam često sretao. Možda su imali prigovor savesti. Ili, poput poput oficira JNA, koji se nisu školovali za građanski rat, ti momci nisu bili obučeni za borbe po vukojebinama.
No, bili su mnogo zajebani. Prema nenaoružanim, ili gde ih je bilo znatno više od lokalnih momaka, što se opet svodi na kafane.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:56 14.10.2019

Re: Da li

maksa83

...

- Predsednik nekog od sindikata Policije Dejan Đukić (inače ranije kažnjavan) podnosi u ime Sindikata prijavu protiv Branislava Trifunovića koji je tokom izvođenja predstave "Pad" u Leskovcu iscepao zastavu Srbije vređajući time državni simbol. Predsednik Sindikata Dejan Đukić inače nije gledao predstavu, a kao dokazni materijal su dostavili "medijske članke i izjave". Uleću i i Zavetnici, Levijatan, Pokret za obnovu kraljevine Srbije i Aleksandar Marković, poslanik SNS.
...

Izvini - no, da se boldovani ne preziva Martinović?
maksa83 maksa83 13:06 14.10.2019

Re: Da li

tasadebeli tasadebeli 13:47 14.10.2019

Re: Da li

maksa83

Ja mislim da za čestitog muftiju nema boljeg mesta od ovog, tj. da bude moodo u odboru za informatiku, nauku i tehnologiju. Što kažemo mi kujundžije: kad ja pođoh na #!/bin/bash-u.



Сматраш да је то његово место баш толико небитно да не може ништа да наштети?

ОК, ти боље познајеш ту област. Зато ти и верујем.


Inače pošto je ovo sa zastavom tebi pomalo postala opsesija



Ма јок, заболе ме патка. Него овде на Блогу Б92 досадно у пизду материну.

Па се мало забављам.


Kao lokalni rezultat ovde imamo da Tasa trči okolo po blogu i traži da se ovaj u'apsi jer je cep'o zastavu.



Да ли је могуће да и ти читаш са исто онолико разумевања, боље речено неразумевања прочитаног као што ту дијагнозу већ имају Анђа и Фрихенд? То мора да је нешто заразно?

Не, ја одбијам да у то поверујем.

Што значи да ти овакве реченице онда просипаш намерно.

Разлози су само теби познати. Мени нису.

А право да ти кажем, заболе ме патка и за те твоје разлоге исто онолико колико и за то ко је цепао заставу.

Имам преча посла.


Taso, gde se ti zapravo napajaš informacijama?


Нигде. Уопште се не напајам.

Можда ми је зато и боље него вама који се напајате. Некако, у глави ми је боље хтедох да кажем.



Него, не рече ми ништа о Djilashu?


Видим да је то већ уклоњено са странице Б92 иако је јутрос ту стајало.


Е, јбг...

Ето, ја таман кренем да се напајам информацијама са Б92 (и Блога Б92), а вест која ме заинтересује одмах нестане.

Зато се и не напајам.


Na engleskom jeziku je pisalo "Dragan Djilash"



Шта ти мислиш, Максо, о свим тим полиглотама, Djilashima и Nyilashima Србије?

Мени, брате, те претње полицајцу стоје у истом рангу за мардељ као и цепање и скрнављење заставе.



П.С. - "Појешће вас мржња" - Радован Настић
maksa83 maksa83 13:49 14.10.2019

Re: Da li

Шта ти мислиш, Максо, о свим тим полиглотама, Djilashima и Nyilashima Србије?

Mislim da je jako moćan čovek.

Jer, pazi šta kaže vaš fanzin:

tasadebeli tasadebeli 13:56 14.10.2019

Re: Da li

maksa83
Шта ти мислиш, Максо, о свим тим полиглотама, Djilashima и Nyilashima Србије?

Mislim da je jako moćan čovek.

Jer, pazi šta kaže vaš fanzin:




Политикин забавник?


П.С. - Ти типови из сенке су најмоћнији.

Питај модерацију Блога Б92 ако мени не верујеш.
tasadebeli tasadebeli 14:00 14.10.2019

Re: Da li

maksa83



Заборавих да ти кажем како је име тој дијагнози.

Функционална неписменост као последица острашћеног политикантског кафанлука.

Питај Вучићевића из Информера како се манифестују симптоми који иду уз ту дијагнозу. Можеш да питаш и ове са телевизије N1 "којој се верује".

Свеједно.

Доктори су доктори.







П.С. - Си слуш'о синоћ Жикицу Симића?


Добааааар, баш добар био синоћ Жикица.



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:17 14.10.2019

Re: Da li

Inače, po mom skromnom pešadijskom iskustvu, ovakvi steroidni pozeri se useru od žuljeva pri prvom pešačenju od 10km pod punom ratnom opremom.


To se manjeviše svakom desi, pogotovu ako su čizme glanc nove iz magacina RR, ruskog, mada je moje iskustvo palan... protiavionsko, mi smo na teren bili razvoženi ko gospoda, u tamići i samohotke. Odemo tamo, gađamo, promašimo avion, vrate nas nazad opet kamionom, žuljevi ništa, možda samo šuljevi. Tako da ja ne bih bio previše strog prema ovim našim herojima i braniteljima u najavi.


freehand freehand 15:38 14.10.2019

Re: Da li

Inače, po mom skromnom pešadijskom iskustvu, ovakvi steroidni pozeri se useru od žuljeva pri prvom pešačenju od 10km pod punom ratnom opremom.

Po mom skromnom iskustvu ovakvi pozeri džipovima idu za vojskom i skupljaju pokućstvo usput praveći selfije za Veliku Srbiju i slične ljotićevske fanzine.
maksa83 maksa83 15:49 14.10.2019

Re: Da li

To se manjeviše svakom desi

Ja sam bio (teoretski) motorizovana pešadija, to znači dovezu nas kamionima, pouništavamo parketom šta ima od tenkova, hop nazad u kamion do sledeće grupe tenkova, i tako, a u praksi za ceo vojni rok nisam ušao u kamion nijednom. Svuda se išlo peške, što je bilo 10km svaki dan do terena pod punom opremom i nazad istih tih 10km uzbrdo nizbrdo po onim brdima oko Velesa. Najviše je najebao taj jedan dečko bilder iz Zagreba ili tako negde, valjda delovao stameno pa mu uvalili mitroljez a stopala mu se rascvetala drugog dana, završio u stacionaru. Inače bio stvarno skroz dobar i dobroćudan tip, imao onu vedru veselu facu ko hrčak. Mislim da je za pešaka pogubno da nosi bilo kakav višak mase, pa i te mišićne za pokazivanje.
predatortz predatortz 15:58 14.10.2019

Re: Da li

Mislim da je za pešaka pogubno da nosi bilo kakav višak mase, pa i te mišićne za pokazivanje.


Ne samo za pešaka.
Najzajebaniji likovi koje sam u ratu upoznao bili su do 175, mršavi, žilavi, hitri.

Da ne misli neko da teram vodu na svoju vodenicu, nisam te konstitucije. Od svega sam, u to vreme, bio mršav.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:17 14.10.2019

Re: Da li

imao je prava da snima- eno Brajovic stavio link gde se to jos jasno moze procitati, jer da nije, represija bi odmah usledila i to mnogo drugacija od ove, mozes samo da zamislis kakva.


Jok mori, pitao je 20x za jednu te istu kaznu za nepropisno parkiranje koja ce mu, receno mu je lepo - stici na kucnu adresu..

Ona druga pretnja - sacu ti pisem ometanje je usledila posle trpanja kamere u lice.

Videla sam Brajovicev link, smes da snimas ali ne i da ometas pandure dok vrse duznost, mozes da snimas i po gradu (generalno receno) samo mozes i da povuces konsekvence ako nekoga snimas bez pitanja/dozvole kako ce to ocigledno mnogi da shvate - e imam pravo sta mi mozes evo rekli advokati - uvek stoje neke granice koje ce lakovernima sud u nekim situacijama morati da objasni.

Holandski panduri jesu bolje obuceni i profesionalniji mozda u proseku ali majmunisanje i drkanje kao ovo ne moze da prodje.

A vrlo je nepametno ici im iza ledja sa necim (bilo cim) u ruci.

Videla sam vise puta kako gepekuju razne smartass u pokusaju.
I to ne ta jedna patrola koja naidje na situaciju nego pozovu jos nekoliko patrola koje kruze u blizini, pa umesto 2 komada dobije njih sestoricu/osmoricu na grbaci.


Panduri svuda demonstriraju autoritet, to im spada u opis radnog mesta - kako mislis da drugacije hendluju razne cudi i situacije.


shone shone 16:47 14.10.2019

Re: Da li


tasadebeli


Заборавих да ти кажем ,,,,,


Tooo bre Debeli - gde čupaš ove bluzere? Izbaci svaki put po nešto da mogu da se radujem i poskidam torrente.

Zauzvrat neću da se javljam uopšte.











macak.tosa031 macak.tosa031 18:06 14.10.2019

Re: Da li

apacherosepeacock

...

Jednostavno, imam zero simpatija prema takvim likovima.

Za pandure sam se izjasnila vise puta, da ne ponavljam.

Molim da se ponoviš, jer ja nisam bio na tim prethodnim časovima kada si se izjašnjavala.
milisav68 milisav68 18:09 14.10.2019

Re: Da li

Nema ništa nezakonito, bar sa naše strane u toj prodaji oružja.

Ma prema spolja je sve ok (uslovno rečeneo), problem je "umutra".Navodno* je tatina privatna firma oštetila državnu firmu Krušik.

*Da budemo korektni, nevin je svako dok se ne dokaže suprotno.
milisav68 milisav68 18:19 14.10.2019

Re: Da li

ali je sasvim druga stvar, ako ucestvujes u hajci izmisljenim optuzbama, tako sto ne govoris istinu,...

Kada sam napisao da nema optužnice, toga dana je twiteru išao snimak gde Bane kaže da nema pojma o čemu se radi, i da nije dobio ništa.

A hajka je trajala već više od nedelju dana.

Do tad, nisam komentarisao ništa.

I bio sam (relativno) u pravu, jer je Bane sam objasnio da je koska zbog jahte.

Zato je bolje da se informacije primaju sa rezervom, a komantariše pod ručnom.
angie01 angie01 18:19 14.10.2019

Re: Da li

Jok mori, pitao je 20x za jednu te istu kaznu za nepropisno parkiranje koja ce mu, receno mu je lepo - stici na kucnu adresu..



verujem da se sporimo oko razumevanja ove situacije,...no nije ni bitno,...sem da je on stvarno provocirao i da nije smeo da insistira na odgovoru, ili snimao, a da to nije dozvljeno, niti bi komunalci posle pokusali da napisu lazni izvestaj,...ne bi se ceo slucaj zavrsio tako kako jeste...i to cudom.




Videla sam vise puta kako gepekuju razne smartass u pokusaju.
I to ne ta jedna patrola koja naidje na situaciju nego pozovu jos nekoliko patrola koje kruze u blizini, pa umesto 2 komada dobije njih sestoricu/osmoricu na grbaci.


mozda prava policija i u odredjenoj situaciji, ono nezgodno je bez konkretnog primera- mada,...videla sam u Kanadi, kako njih sestorica "savladavaju" bezazlenog beskucnika, ....ali i to moraju u okviru propisa,...ima par neverovatnih situacija u kojima moraju jos da su na prsticima, al da ne smaram.


Panduri svuda demonstriraju autoritet, to im spada u opis radnog mesta - kako mislis da drugacije hendluju razne cudi i situacije.


znas kako, trebalo bi da se drze zakonskog okvira, a u odnosu na situaciju koju hendluju,...pa mi ova "nasa" situacija deluje, da je bilo normalno da komunalka odgovori koju kaznu pise- sta to tacno znaci i kraj price.

jer, veruj mi, isto se ovako ponasaju u autobusu, ako ridzveji navataju neku babu bez karte- videla sopstvenim ocima, kako je na mojoj stanici izvlace iz autobusa zavrnute ruke,...za eventualni prekrsaj od 90 dindzi- koji nije bas ni moguc, jer penzosi imaju neku svoju godisnju povlasticu, koja bakica nije slucajno ponela.

...kako god, nije mi normalno da se bojim komunalne policie, koja raste kod nas ko trava, nije bas najsrecnije odabrana, niti obucena kako valja, a ponasa se kao privatna vojska.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:03 14.10.2019

Re: Da li

jer, veruj mi, isto se ovako ponasaju u autobusu, ako ridzveji navataju neku babu bez karte- videla sopstvenim ocima, kako je na mojoj stanici izvlace iz autobusa zavrnute ruke,...za eventualni prekrsaj od 90 dindzi- koji nije bas ni moguc, jer penzosi imaju neku svoju godisnju povlasticu, koja bakica nije slucajno ponela.

...kako god, nije mi normalno da se bojim komunalne policie, koja raste kod nas ko trava, nije bas najsrecnije odabrana, niti obucena kako valja, a ponasa se kao privatna vojska.


Pa sigurno postoji jasno definisano koje su im ingerencije, komunalcima, mora da postoji na nekom oficijelnom sajtu.

Mi nemamo komunalce ali imamo 'policiju u kvartu' koja je ogranak policije za kontrolu lokalno.

Gde god postoji obaveza nosenja legitimacije ako te nahvataju u nekom prekrsaju kao kad nemas kartu u busu, ako nemas legitimaciju na osnovu koje moraju da ti pisu kaznu - moraju da te privedu - jer kako drugacije da ti utvrde identitet.

To je i ovde pravilo. Sad jeste neugodno sprovoditi bakicu u stanicu zato sto je zaboravila prevoznu kartu i licnu kartu, ali jbg. sprovodili bi je u pritvor i ovde. Ako se ne otima bez lisica, ako se otima sa narukvicama.

Naravno da nije cilj da se iko plasi policije iz cista mira niti da policija bude bez ikakvog razloga neljubazna/osorna/nasilna/neprofesionalna, ali mora i druga strana da saradjuje, to je dvosmerna ulica.

Pa seciraju i kritikuju i ovde policiju svako malo je na tapetu, zovu ih svakako pogrdno - narocito oni koji s njima imaju frekventno posla ali kritika je jedno a stvarno represivna policija nesto drugo.

Eto ti cini mi se nemas posla s policijom ili komunalcima pa eto kako tebi uspeva da se pridrzavas pravila, na stranu, uvek ima incidenata za koje cujemo ali to nije pravilo, zar ne?
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:09 14.10.2019

Re: Da li

macak.tosa031
apacherosepeacock

...

Jednostavno, imam zero simpatija prema takvim likovima.

Za pandure sam se izjasnila vise puta, da ne ponavljam.

Molim da se ponoviš, jer ja nisam bio na tim prethodnim časovima kada si se izjašnjavala.


Prethodni casovi su ti ispred nosa, samo provozaj po stranici 1 i 2 ako te bas toliko zanima (kao sto te ne zanima).
macak.tosa031 macak.tosa031 20:11 14.10.2019

Re: Da li

apacherosepeacock
jer, veruj mi, isto se ovako ponasaju u autobusu, ako ridzveji navataju neku babu bez karte- videla sopstvenim ocima, kako je na mojoj stanici izvlace iz autobusa zavrnute ruke,...za eventualni prekrsaj od 90 dindzi- koji nije bas ni moguc, jer penzosi imaju neku svoju godisnju povlasticu, koja bakica nije slucajno ponela.

...kako god, nije mi normalno da se bojim komunalne policie, koja raste kod nas ko trava, nije bas najsrecnije odabrana, niti obucena kako valja, a ponasa se kao privatna vojska.


Pa sigurno postoji jasno definisano koje su im ingerencije, komunalcima, mora da postoji na nekom oficijelnom sajtu.
...

Vidi se da si u stranom svetu!
Normalno da je propisano - no, kao i sve ostalo kod nas, to su 'mrtva slova na papiru'.
Čudi me da mnogima ljudima nije jasno da uređenost neke države, pre svega, počiva na poštovanju nepisanih zakona.
Dakle, preduslov za pridržavanje pisanih zakona je pridržavanje nepisanih zakona - obrat ne važi.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:12 14.10.2019

Re: Da li

apacherosepeacock
macak.tosa031
apacherosepeacock

...

Jednostavno, imam zero simpatija prema takvim likovima.

Za pandure sam se izjasnila vise puta, da ne ponavljam.

Molim da se ponoviš, jer ja nisam bio na tim prethodnim časovima kada si se izjašnjavala.


Prethodni casovi su ti ispred nosa, samo provozaj po stranici 1 i 2 ako te bas toliko zanima (kao sto te ne zanima).

Zanima me!
Nije meni (samo) do šegačenja.

apacherosepeacock apacherosepeacock 20:19 14.10.2019

Re: Da li

Vidi se da si u stranom svetu!


Pa nisam ja rodjena ovde..
Zivela sam gde i vi majkumu, nemam problema ni ovde nisam imala problema ni tamo (Srbija, BG).

Ali ok, necu se mesati vise, s jedne strane imate oboje pravo, nisam vise tamo pa se iskljucujem iz diskusije.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:25 14.10.2019

Re: Da li

apacherosepeacock
Vidi se da si u stranom svetu!


Pa nisam ja rodjena ovde..
Zivela sam gde i vi majkumu, nemam problema ni ovde nisam imala problema ni tamo (Srbija, BG).

Ali ok, necu se mesati vise, s jedne strane imate oboje pravo, nisam vise tamo pa se iskljucujem iz diskusije.

Zašto bi se isključivala iz diskusije zato što živiš tamo?!
Naprotiv!
Svako mišljenje Dijasporaca ima svoje mesto.
Ali se zato ja isključujem - pošto je moje početno vreme za spavanje već prošlo.
angie01 angie01 21:10 14.10.2019

Re: Da li

To je i ovde pravilo. Sad jeste neugodno sprovoditi bakicu u stanicu zato sto je zaboravila prevoznu kartu i licnu kartu, ali jbg. sprovodili bi je u pritvor i ovde. Ako se ne otima bez lisica, ako se otima sa narukvicama.


iskreno- prvi put cujem da je takva mera propisana za nemanje karte u javnom prevozu bilo gde, a nije da nisam zivela unaokolo,...mislim, cena tog prevoza je toliko mala za angazovanje policije, privodjenje i slicne gluposti,...pri tome, kod nas se krimosi sa ozbiljnim rekordom pajtaju sa murjom,...a bakici za bus kartu zavrtanje ruke,..ajde molim te,...u nase vreme su isto bili ridzveju i svere, kada uhvati nekog, samo ga posalje napolje iz busa i toliko o tome,...vecina vec sama izadje kada vidi problem,...i tada su sv imali povlastice, ili neke krate, a tih svercera je bas bilo malo i to obicno neka klincadija i sve je bilo ok.

ova ekipa o kojoj pricamo- su komunalci, mozda nisi obratila paznju, ali je receno- vrlo sumnjivo birana ekipa, s kolca i konopca, sa nekom smesnom obukom, a ingerencijama koje bi morale da podrazumevaju ozbiljno biranje i ozbiljan trening i po bgdu svakomalo neki problem sa njima je bespotrebno maltretiraju u ionako potpuno izokrenitom sveti i sveopstoj nenormalnosti i histeriji....ova likusa ima speciajalan rekord, zato sam rekla da se izgugla, bilo bi jasnije.

ne nemam posla sa uniformisanim likovima- jednom mi se samo desilo, jer ionako retko koristim javni prevoz, da sam na stanici usla u nekoj guzvi, prislonila sam karticu na aparat i ljudi iza su me bukvalno ugurali i nisam proverila da l se ocitala overa,...udju tako ridzveju, dodju do mene , ja lepo dam karticu i ispostavi se da nije uspelo ocitavanje i od njih troje, neki klinac sa nerazumljivim naglaskom iz taka krene da bude grub, ja kazem sta se desilo, kazu i neki pored mene da su videli da sam prislonila kraticu, da nas je gungula ugurala, ali ne, on krene kao najgori kapo da nesto maltretira, na moje upozorenje da je sve ok, razjasnicemo se, samo ne moze da bude nepristojan, nek proveri da li radi aparat na vratima na koja sam usla, moze onda da je otkuca ponovo na onom svom aparatu, jer ja stvaro nisam neko ko ce da se stavlja u situaciju da se blamira za 90 dindzi, ili sta god je procedura, samo da ne galami i ne ponasa se agresivno, on nesto promrmlja i pozove komunalce, ovi okolo poceli da se bune,...uglavnom, ono dvoje pored njega , koji su sve vreme cutali, samo su ga izveli napolje, jer je stvarno situacija bila ocigledno glupava i autobus krene,...al mi ridza nije vratio karticu....sad dal bi mi zavrtali ruku kao onoj bakici sto sam videla, da smo sacekali komunalce ne znam:)),...ali je svakako kretenski postupak,...da je bio neki istetovirani celeavac, ne bi mu se ni obratio,...kao ni ova tetovirana, sto ni ne prilazi dzipovima, koji su pogresno parkirani.
angie01 angie01 21:11 14.10.2019

Re: Da li

Ali ok, necu se mesati vise, s jedne strane imate oboje pravo, nisam vise tamo pa se iskljucujem iz diskusije.


nista ne smetas- dapace.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:07 15.10.2019

Re: Da li

Mislim da je za pešaka pogubno da nosi bilo kakav višak mase, pa i te mišićne za pokazivanje.


Daće, bre, Putin egzoskelete i džet pekove, makar polovne, za naše junake kad krenu na Bakira i Kosovo Ravno, dok đeneral huči nadgleda operacije sa visine. A i treba da izgledaš ovako opako i napuNpano kad ideš tamo kod Cige da mu pleniš kljuse što ga je tukao, ili nosiš odsečenu svinjsku glavu Albancu u iredenti ogrezloj Borči.

Mada, slažem se sa kolegama da su sitniji i žilaviji uglavnom u prednosti, pogotovu kad dođe do taktičkog uzmicanja, da ne kažem bežanja.



macak.tosa031 macak.tosa031 05:16 15.10.2019

Re: Da li

srdjan.pajic
Mislim da je za pešaka pogubno da nosi bilo kakav višak mase, pa i te mišićne za pokazivanje.


Daće, bre, Putin egzoskelete i džet pekove, makar polovne, za naše junake kad krenu na Bakira i Kosovo Ravno, dok đeneral huči nadleda operacije sa visine. A i treba da izgledaš ovako opako i napuNpano kad ideš tamo kod Cige da mu pleniš kljuse što ga je tukao, ili nosiš odsečenu svinjsku glavu Albancu u iredenti ogrezloj Borči.

Mada, slažem se sa kolegama da su sitniji i žilaviji uglavnom u prednosti, pogotovu kad dođe do taktičkog uzmicanja, da ne kažem bežanja.




Huči nije pička da se skriva kao neki.
tasadebeli tasadebeli 08:19 15.10.2019

Re: Da li

shone

tasadebeli


Заборавих да ти кажем ,,,,,


Tooo bre Debeli - gde čupaš ove bluzere? Izbaci svaki put po nešto da mogu da se radujem i poskidam torrente.

Zauzvrat neću da se javljam uopšte.



Хоћу, брате, рачунај на мене.

А за овог Џону Толчина пиши мејл Жикици Симићу ( "Неонска дуга" - Други програм Радио Београда, недељом 18-20) и захвали се њему јербо сам то прво код њега чуо.


Јебига, ја се на таквим каналима информисања напајам информацијама.




apacherosepeacock apacherosepeacock 10:20 15.10.2019

Re: Da li

kad ideš tamo kod Cige da mu pleniš kljuse što ga je tukao,


Daj bre Pajicu sa ovakvim primerima, sta, treba ostaviti nesrecnu zivotinju skotu da se na njoj izivljava? Zbog neke agende i nabijanja na nos sagovorniku. Bas si nasao dobar primer..
maksa83 maksa83 10:23 15.10.2019

Re: Da li

Daj bre Pajicu sa ovakvim primerima, sta, treba ostaviti nesrecnu zivotinju skotu da se na njoj izivljava? Zbog neke agende i nabijanja na nos sagovorniku. Bas si nasao dobar primer..

Mislim da je primer kontekstualan, pošto je onaj nabildovani srbski časnik što opšti sa zastavom učestvovao u toj rizičnoj patriotskoj operaciji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:31 15.10.2019

Re: Da li

maksa83
Daj bre Pajicu sa ovakvim primerima, sta, treba ostaviti nesrecnu zivotinju skotu da se na njoj izivljava? Zbog neke agende i nabijanja na nos sagovorniku. Bas si nasao dobar primer..

Mislim da je primer kontekstualan, pošto je onaj nabildovani srbski časnik što opšti sa zastavom učestvovao u toj rizičnoj patriotskoj operaciji.


Pa neka se poziva na primer napada na onog pekara Albanca a ne na jadnom 'cigi' koji maltretira zivotinju.. Pa i ja bih mu oduzela, jos bi dobio po picki sadistickoj.
maksa83 maksa83 10:34 15.10.2019

Re: Da li

Pa i ja bih mu oduzela, jos bi dobio po picki sadistickoj.

Šta da ti kažem - hit the gym!

Mada bih ti iskreno pre preporučio Pilates studio moje drugarice Jelene u Amsterdamu. Možeš pričaš srpski, engleski, francuski, holandski... možeš pričaš o knjigama, muzici i o čemu god hoćeš, a imaju i dve mačke (ne u studiju doduše).
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:44 15.10.2019

Re: Da li

maksa83
Pa i ja bih mu oduzela, jos bi dobio po picki sadistickoj.

Šta da ti kažem - hit the gym!

Mada bih ti iskreno pre preporučio Pilates studio moje drugarice Jelene u Amsterdamu. Možeš pričaš srpski, engleski, holandski... možeš pričaš o knjigama, muzici i o čemu god hoćeš, a imaju i dve mačke (ne u studiju doduše).


Ne treba meni trening (fala na ironiji), dovoljan je cist revolt.
Izivljavanje na onima koji su nesposobni da se brane ne-po-dno-sim.
Ti ne bi nokautirao lika koji mlati dete? Ubija i maltretira zivotinju?

Ja bih.

maksa83 maksa83 10:52 15.10.2019

Re: Da li

Ne treba meni trening (fala na ironiji), dovoljan je cist revolt.

Revolt je dovoljan samo za nameru. Što kažu "egzekucija" je sasvim drugi par rukavica.
Ti ne bi nokautirao lika koji mlati dete? Ubija i maltretira zivotinju?

Pa, da, to bi mi bio prvi impuls.

Svejedno, poenta bi bila (nezahvalno je tumačiti Pajine misli, ali da probam), ja bih ipak rekao da je Paja hteo reći da je navedeni steroidni srbski časni junak sa slike pored gologuzog slikanja sa zastavom i slika u opasnom stavu u travi sa nožem od stvarnih akcija ubeležio samo maltretiranje žgoljavog Cige.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:00 15.10.2019

Re: Da li

Svejedno, poenta bi bila (nezahvalno je tumačiti Pajine misli, ali da probam), ja bih ipak rekao da je Paja hteo reći da je navedeni steroidni srbski časni junak sa slike pored gologuzog slikanja sa zastavom i slika u opasnom stavu u travi sa nožem od stvarnih akcija ubeležio samo maltretiranje žgoljavog Cige.


Pa nije, pominjao je ostavljanje svinjske glave Albancu pred pekarom . Tu je trebalo i da ostane kod negativnog primera. Za zgoljave koji maltretiraju zivotinje me zabole q. I trebalo mu je oduzeti zivotinju.
angie01 angie01 11:10 15.10.2019

Re: Da li

Pa nije, pominjao je ostavljanje svinjske glave Albancu pred pekarom . Tu je trebalo i da ostane kod negativnog primera.


izvinjavam se sto se mesam,...al problem je, sto se taj isti milosnik prema ciginom konju, sto se samoproklamovao kao cuvar, na isti nacin samoproklamovao da je cuvar srBstva, tako sto maltretira pekara Albanca.

to sa maltretiranjem zivotinja se ne zavrsava tako, niti se preti celom naselju silom kao na Divljem zapadu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana