In memoriam| Ljubav| Obaveštenja

In memoriam: dragoljub92

Goran Vučković RSS / 23.10.2019. u 13:23

9662.jpg

 

Naš dragi prijatelj Dragoljub Dinić, slikar iz Niša, dragoljub92, preminuo je noćas u niškoj bolnici, posle niza komplikacija i hirurških intervencija u poslednjih godinu-dve.

Sahrana će biti u petak u 12h u Nišu (ako neko zna više detalja, dodajte).

Ja nažalost neću moći da budem tada tamo, da ga ispratim, ali bih voleo da iskoristimo ovo mesto da se setimo našeg druženja sa njim i svega lepog čime je obogatio naše živote.

 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 13:29 23.10.2019

Dragoljub

Sećam se još davnih dana na blogu kako je pričao o ćevapima, kako su se u Nišu nekada pravili od seckanog a ne mlevenog mesa.

Tada smo počeli da se družimo na blogu (ćevapi su nas ponukali).
Spiridon Spiridon 13:32 23.10.2019

zbogom prijatelju


Gde god da si otisao ucinices to mesto boljim kao sto je i ovde to bio slucaj.



Spira
angie01 angie01 13:37 23.10.2019

mirno spavaj druze nas,

mikele9 mikele9 15:36 23.10.2019

Re: zbogom prijatelju

Gde god da si otisao ucinices to mesto boljim kao sto je i ovde to bio slucaj.

Ovome Spirinom nema se šta dodati osim da mi je od srca žao što nam ode Dragoljub!
aureus aureus 13:39 23.10.2019

Kao da sam osjetio

Imao sam osjećaj da je odsutan zbog zdravstvenih problema.

Volio sam da ga vidim na blogu, bio je neposredan, pisao je uvijek iz srca i ono što misli, na zanimljiv način i često bi me nasmijao rečenicama i rezonovanjem.

Dobri Dragoljube, prerano si otišao.
Bio si odličan drug na blogu.
mlekac mlekac 13:40 23.10.2019

Tuga...

Počivao u miru!
margos margos 13:46 23.10.2019

...

Meni je uvek bilo smešno kad bi ga neko ispravljao u pisanju, a bio je pismeniji od mnogih.
Dugo se on borio i sa sobom i sa zdravljem i sa svetom.
Čovek iz nekog drugog vremena.

Sad će moći da se druži sa holandskim i flamanskim slikarima, u miru.

cassiopeia cassiopeia 13:50 23.10.2019

Draga duša, Dragoljub

Toliko je bio pun nade da će se izvući. Nije se dao do poslednjeg trenutka.

Dobra i draga duša, Dragoljub.

Hvala ti, Vučko!

Mnogo je voleo životinje, već svi znate da su mu konji bili velika ljubav. Bilo mu je simpatično kako moj pas ima duge noge i podsećao ga je na konjića.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:17 23.10.2019

Re: Draga duša, Dragoljub

Ove nedelje mi je palo na pamet vise puta zasto se ne javlja, mislila sam iznervirao ga neko pa pauzira. Pojma nisam imala da je imao zdravstvene probleme, kako sam otvorila blog malopre i videla in memoriam kao da me neko polio kantom hladne vode..

Bas tuzna, tuzna vest.

Nisam ga poznavala osim sto smo razmenili par privatnih poruka oko nekog dzapanja na blogu.

I naravno na stotine komentara na blogu razmenjenih u vezi Holandije, slikanja i konjickog sporta i mnogih drugih tema.

Pocivaj u miru Dragoljube, dragi covece i blogokolega.



docsumann docsumann 14:02 23.10.2019

posljednji pozdrav


dragom kolegi i neobičnom čovjeku, plemenitog srca
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:07 23.10.2019

Re: posljednji pozdrav

Plemenito srce
alselone alselone 14:03 23.10.2019

Bugari

odahnuli.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:44 23.10.2019

Re: Bugari

Dragoljupče se izlogovao...

Mnogo je voleo životinje, već svi znate da su mu konji bili velika ljubav. Bilo mu je simpatično kako moj pas ima duge noge i podsećao ga je na konjića.


Jeste, jednom se ovde posvađao sa pola bloga kad sam okačio sliku moje ćerkoslave koja jaše konja bez uzengija, pa su se neki pobunili kako je to, navodno, nebezbedno. I drakče im onda objasnio.
alselone alselone 15:14 23.10.2019

Re: Bugari

Dragoljupče se izlogovao...


Da, izlogovao se Dragoljub.

Jeste, jednom se ovde posvađao sa pola bloga kad sam okačio sliku moje ćerkoslave koja jaše konja bez uzengija, pa su se neki pobunili kako je to, navodno, nebezbedno. I drakče im onda objasnio.

I mene je jednom branio od onog slikara što crta akvarele, tj. branio me je da me ne prevari za lovu i ne naplati neku veliku cifru pošto nije baš bio ubeđen u njegove umetničke kvalitete.
vishnja92 vishnja92 14:05 23.10.2019

Drangoljub je cvet

mariopan mariopan 14:16 23.10.2019

...

Nadam se da neki raj postoji i da je Dragoljub tamo.

Bio je poseban, zanimljiv i duhovit, spavaj mirno druže pamtiću te po dobrom.
Bili Piton Bili Piton 14:39 23.10.2019

E moj Draguljče


Bez reči sam, a tačno sam predosetio da će ovako biti.

Mirno spavaj druže
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:50 23.10.2019

Re: E moj Draguljče

Lepa, velika i večna duša. Iznimno drag čoek.
gavros gavros 14:40 23.10.2019

Počivao u miru

Nedostajaće ovom mjestu, bio je poseban i prepoznatljiv...
maksa83 maksa83 14:47 23.10.2019

...

Voleo sam da čitam tvoje rantove.

Mirno putuj, Nišlijo.
predatortz predatortz 15:16 23.10.2019

Re: ...

maksa83
Voleo sam da čitam tvoje rantove.

Mirno putuj, Nišlijo.


Umeli smo da opletemo jedan po drugom. No, nekako, uvek smo se poštovali i retko prelazili granicu.
Jednom me je baš ujeo za srce, ali je poruka sa izvinjenjem i objašnjenjem da je preterao, da ne misli ono što je u žaru napisao, stigla pre nego što sam krenuo da odgovorim. Bilo mi je drago zbog toga, jer ma koliko se sa nekim ovde ne slagao, nikad nisam srećan ako pređemo u otvorenu netrpeljivost.
Bio je to dobar čovek, bar je meni takav utisak ostavio. Poput mene, često je branio one stvari za koje je samo on imao oko da ih primeti. Moj brat, idealista!
Neka mu je laka zemlja!
Praštaj ako sam nekad preterao, tebi je davno oprošteno.
maksa83 maksa83 15:32 23.10.2019

Re: ...

Jednom me je baš ujeo za srce, ali je poruka sa izvinjenjem i objašnjenjem da je preterao, da ne misli ono što je u žaru napisao, stigla pre nego što sam krenuo da odgovorim.

To je velika i nedovoljno cenjena veština.
predatortz predatortz 15:39 23.10.2019

Re: ...


To je velika i nedovoljno cenjena veština.


Pre bih rekao vrlina. Veština bi bila da je smisao bio u "saniranju štete". Vrlina je kada poruka ima smisao "izvini, čoveče!", a ja sam tu poruku upravo tako razumeo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:33 23.10.2019

Re: ...

Umeli smo da opletemo jedan po drugom.


Uh, i ja, itekako.
Klali smo se oko četnika i partizana, ne jednom, i nije mi krivo zbog toga.
Opet bih.
Ali
Voleo je taj fejsbuk, zvao je ljude tamo, čak me i na pp zvao, obećao sam ali nisam nikad to obećanje ispunio.

Gadno je kad samo kajanje ostane.
Izvini Dragoljube.
Bili Piton Bili Piton 17:04 23.10.2019

Re: ...

maksa83
Jednom me je baš ujeo za srce, ali je poruka sa izvinjenjem i objašnjenjem da je preterao, da ne misli ono što je u žaru napisao, stigla pre nego što sam krenuo da odgovorim.

To je velika i nedovoljno cenjena veština.


Samo stvar savesti, dobrog karaktera i pravilnog osećaja za ispravno.
jooscout jooscout 17:17 23.10.2019

Re: ...

Bili Piton
maksa83
Jednom me je baš ujeo za srce, ali je poruka sa izvinjenjem i objašnjenjem da je preterao, da ne misli ono što je u žaru napisao, stigla pre nego što sam krenuo da odgovorim.

To je velika i nedovoljno cenjena veština.


Samo stvar savesti, dobrog karaktera i pravilnog osećaja za ispravno.


I potpunog ovladavanja egom i taštinom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 23.10.2019

Re: ...

Jednom me je baš ujeo za srce, ali je poruka sa izvinjenjem i objašnjenjem da je preterao, da ne misli ono što je u žaru napisao, stigla pre nego što sam krenuo da odgovorim.


Da potvrdim ovo: i meni se tako izvinjavao u pp-u, iako nije bilo nikakve potrebe, ali je valjda pomislio da je možda malo preterao sa zajebancijom, iako nije.

A jednom je mislio da sam se ja na njega nešto naljutio jer sam ignorisao par njegovih komentara, a ja zapravo nisam razumeo napisano, bilo baš do koske po nišlijski, ili koji je to već jezik bio... Srećom, to smo raspravili.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:22 23.10.2019

Re: ...

Voleo sam da čitam tvoje rantove.

Овај је требало да заврши у мом роману.
Ваљда тако и буде.
Наслов му је:

Ни за живота нисмо много причали, што би сад


dragoljub92 21:03 27.11.2008
Preporuči | Obavesti moderatora
Preporuka: 1
#
#Link Replika: 8
гледам овај блог већ недељу дана и колебам се дал да коментаришем или не,одма да кажем ја у те kognicije i prekognicije и свашта нешто као astralne projekcije ич неверујем.е сад шта очу?па ево.ја си моји родитељи сањам онако по ред како су умирали и то ме није никако узнемиравало,али после инфаркта и ситуације за коју су ми касније неки рекли да је била astralnа projekcijа(описао ја код унфа на блог) имао још пар снова у којима су ми долазили родитељи.размишљо ја(ово му дође ко oksimoron,у стилу како размишљам кад немам мозак) и некако скапиро да се они појављују увек кад ми није добро,дођуси поседу и оду.не причају, ни за живота нисмо много причали, што би сад.

и све тако лепо,нема узбуђења ни страха али дође лето ,ово прошло,и ја си западо у неку ситуацију богме ни мало лепу,само ја не идем код доктора .ако већ треба да мрем нећу да мрем чекајући по чекаонице.израчунао сам да ми треба 2-3 сата у амбуланту и 4 сата код кардиолога,ово је минимум.

даклем,осетим ја једну ноћ да има неког у соби(иначе живим сам) укапирам да спавам ,покушавам да се пробудим видим собу у којој спавам и видим силует неких људи који нешто чекају,у једном тренутку постанем свестан да је мој селимир ту и као да каже овим,што чекају,нема ништа и оде. ови још неко време су присутни и чекају. ја, полако капирам да су ми очи отворене,и дан данас незнам да ли су биле отворене или ми се чинило ,али јаснои видим силуете тих непознатих. и ништа пробуди се запали цигару прошета мало .сад шта је било, било. месец дана касније био сам на неке прегледе и јасно се види ожиљак на срцу, сад се види а после инфаркта и операције ја сам некако био убеђен да га нема,бар сам тако схватио докторе. сад је ту и од тад нисам баш добар као што сам био пре тога.

ја и даље не верујем да је то било шта од тих para(nе)normalnih ствари,једноставно мозак ради што је његов посо, ствара илузију у опасним тренуцима а ја сам тад,опет по мени, изгледа имао маљи удар. тако то ја видим
riply riply 08:01 24.10.2019

Re: ...

дођуси поседу и оду.не причају, ни за живота нисмо много причали, што би сад.[/quote

bio je genijalan...prostodušno duhovit, a to nije lako
zilikaka zilikaka 15:53 23.10.2019

Pričali smo nedavno

Bio je čestit, otvoren i neposredan i nije mnogo mario kakav utisak ostavlja na druge.

Negde hoću da verujem da može da vidi koliko ljudi se ovde javilo i da mu je drago.
maksa83 maksa83 15:57 23.10.2019

Re: Pričali smo nedavno

Negde hoću da verujem da može da vidi koliko ljudi se ovde javilo i da mu je drago.


Ja bih samo da kažem nešto i o živima - da sam (sledi nesretna konstrukcija ali nemam bolju) zahvaljujući Dragoljubovoj nesreći koja je prethodila saznao koliko ovde ima stvarno dobrih i nesebičnih ljudi i da mi je drago što delim ovaj prostor sa njima.
mirelarado mirelarado 16:39 23.10.2019

Re: Pričali smo nedavno

Bio je čestit, otvoren i neposredan i nije mnogo mario kakav utisak ostavlja na druge.


Bio je osobena ličnost, živeo je skromno i teško, ali je do kraja sačuvao svoj vedar duh nišlijskog spadala. Drago mi je što sam ga bar ovako, posredstvom interneta, poznavala.
Samo je on svojevremeno mogao biti autor izreke "blozeri umiru internešući".

Počivaj u miru, dragi druže Dragoljube.
aureus aureus 16:43 23.10.2019

Re: Pričali smo nedavno

zilikaka
Bio je čestit, otvoren i neposredan

Čak i kad se izgalami i posvađa sa nekim, mogao si da osjetiš da je to privremena reakcija iz stomaka a ne neka zločestost.
Nije sebe držao za velikog umjetnika, ali upravo njegove katkad burne reakcije bile su - umjetničke jer su bile po osjećaju, svježe i energične.
Drugiput bi bio briljantan stilski i po rezonu.
Sjećam se da je prije dvije godine napravio jedan od jačih pogodaka na ovom blogu - "oni otišli na zapad i sa zapada objašnjavaju meni kako je zapad loš za mene koji sam ostao ovdje".
maksa83 maksa83 16:59 23.10.2019

Re: Pričali smo nedavno

Nije sebe držao za velikog umjetnika

Da, bio je bez pretenzija, a ja bih ipak te njegove slike držao na zidu enitajm.
libkonz libkonz 20:28 23.10.2019

Re: Pričali smo nedavno

Jedinstven.
nikvet pn nikvet pn 16:52 23.10.2019

...


Драгољубе драги комшИјо-НишлИјо-делИјо... Оставио си земаљске невоље. Сад си ваљда тамо негде где не боли ништа. Тамо где тутње коњи зеленим ливадама... Са Бугарима тамо, какви да су - да се помириш, ако већ ниси. Јеси пцовао Ћопчу, комунистирао али никако фолирао; свакако си свој образ нишки надалеко обелео.

Драго ми је што смо се овде дружили, памтимо те по лепом, твој добри дух остаје овде међу нама.
floki floki 17:19 23.10.2019

Re: ...

нека ти је лака земља драгољубе

има тамо где ти идеш гарант који бугарин, па се и спријатељите можда... а има и четника исто, и партизана
nikvet pn nikvet pn 17:09 25.10.2019

Re: ...


Блогодругари драги моји...

Отишао сам, присуствовао, испратио, свећу упалио. И нисам био једини одавде.
Goran Vučković Goran Vučković 17:20 25.10.2019

Re: ...


Блогодругари драги моји...

Отишао сам, присуствовао, испратио, свећу упалио. И нисам био једини одавде.

Hvala Nikvete!
angie01 angie01 17:53 25.10.2019

Re: ...

Goran Vučković

Блогодругари драги моји...

Отишао сам, присуствовао, испратио, свећу упалио. И нисам био једини одавде.

Hvala Nikvete!


imam potrebu da kazem,...skoro nisam videla toliko iskrene topline upucene nekom, a pri tome, vecina nije ni upoznala Dragoljuba drugacije nego virtuelno,...ovaj unisoni izliv najneznijih emocija i postovanja, koji se horski razlio ovim izgubljenim splavom, koji je nekada bio brod, i koji jos uvek pluta uzburkanim zagadjenim morem, zahavljujuci njegovoj posadi, nekako deluje lekovito, iako je povod veoma tuzan,...tako da, hvala ti Dragoljube sto si bio takav.


freehand freehand 19:01 25.10.2019

Re: ...

angie01
Goran Vučković

Блогодругари драги моји...

Отишао сам, присуствовао, испратио, свећу упалио. И нисам био једини одавде.

Hvala Nikvete!


imam potrebu da kazem,...skoro nisam videla toliko iskrene topline upucene nekom, a pri tome, vecina nije ni upoznala Dragoljuba drugacije nego virtuelno,...ovaj unisoni izliv najneznijih emocija i postovanja, koji se horski razlio ovim izgubljenim splavom, koji je nekada bio brod, i koji jos uvek pluta uzburkanim zagadjenim morem, zahavljujuci njegovoj posadi, nekako deluje lekovito, iako je povod veoma tuzan,...tako da, hvala ti Dragoljube sto si bio takav.



Sve vreme imam potrebu samo jednu rečenicu da napišem - a verovatno bih je izgovorio da sam bio na sahrani: Dragoljube, konju jedan!
JJ Beba JJ Beba 20:01 25.10.2019

Re: ...

Sve vreme imam potrebu samo jednu rečenicu da napišem - a verovatno bih je izgovorio da sam bio na sahrani: Dragoljube, konju jedan!

baš mu nije neka fora
razmisljam razmisljam 12:44 26.10.2019

Re: ...

nikvet pn

И нисам био једини одавде.


Добила сам одобрење да поставим овде кратак цитат из мејла који ми је послала та друга присутна особа са Блога:

Gledam juce u tom kafancetu njih troje, Nikveta i Dragoljubove prijatelje iz Niša - sve bre dobri ljudi ko lebac. I onda pomislim - pa kakvi bi i bili, kada ih je Dragoljub okupio na istom mestu.

martin_krpan martin_krpan 16:58 23.10.2019

Tužna vijest

RIP Dragoljube.
st.jepan st.jepan 17:23 23.10.2019

Uživo

Vrlo me poreslo, znam koliko se u poslednje vreme namučio.
Donedavno, ladno bih rekao da se nismo znali "uživo" jer se, fakat, nikada nismo "uživo" sreli, ali ako ćemo realno, ova blogovska i fejs aktivnost je, u većoj ili manjoj meri, realan i vremenski značajan deo naših života
Mogao bih dakle ladno reći da smo se i uživo znali. Čak, rekao bih se da sam Dragoljuba poznavao bolje nego neke koje u RL viđam često.
Veoma široko obrazovan i pismen, često duhovit, uvek istinoljubiv, mojim stavovima blizak... Naše virtuelno, znači u priličnoj meri realno druženje i prijateljstvo, stvarno mi je imponovalo.
alselone alselone 18:38 23.10.2019

Re: Uživo

st.jepan
Vrlo me poreslo, znam koliko se u poslednje vreme namučio.
Donedavno, ladno bih rekao da se nismo znali "uživo" jer se, fakat, nikada nismo "uživo" sreli, ali ako ćemo realno, ova blogovska i fejs aktivnost je, u većoj ili manjoj meri, realan i vremenski značajan deo naših života
Mogao bih dakle ladno reći da smo se i uživo znali. Čak, rekao bih se da sam Dragoljuba poznavao bolje nego neke koje u RL viđam često.
Veoma široko obrazovan i pismen, često duhovit, uvek istinoljubiv, mojim stavovima blizak... Naše virtuelno, znači u priličnoj meri realno druženje i prijateljstvo, stvarno mi je imponovalo.


I mene je potreslo. Dopisivali smo se dosta cele godine dok nije otišao u bolnicu a da se nikad nismo videli uživo iako sam planirao da ga posetim već neko vreme. Pričao mi je kako ga muči bolež a ja sam mu pričao šta radim kod kuće i sa familijom.
Bilo mu je jako drago zbog svega ali kako obojica nismo baš rečiti, razumeli smo se sa malo redova. Sada mi je još draže.

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:25 23.10.2019

одлазак у ноћ

На једној Драгољубовој слици, где је сам себе насликао, он се види с леђа, како одлази улицом, у мрак неког града.

Био је на ивици дуго и, ето, закорачи, оде, драг човек, људина, ослабљен муком, а велик.

Збогом, Дракче.

* * *

Дисклеимер: Мени је Дракче био посебан и због сасвим личне ствари, наиме он је поставио први коментар на мој први блог, тамо у дубоком потпалубљу, у котларници. Мислим да је у то време, уместо насловне, изабрао да радије цуња доле, у полусвету нас анонимаца, и дели с нама своје мисли и свој шарм. Не једног од нас је обрадовао и охрабрио што самим коментарима што самим својим присуством. Јер највећи је мрак тамо где нема никог.
niccolo niccolo 21:55 23.10.2019

Re: одлазак у ноћ

Мени је Дракче био посебан и због сасвим личне ствари, наиме он је поставио први коментар на мој први блог, тамо у дубоком потпалубљу, у котларници.

Nisam do sada posebno razmišljao o tome, ali vas dvojica ste prvi komentatori na mom prvom blogu - tj. sad vidim da je drugi, ali sam njega zapamtio kao prvog. I od tada smo se družili na ovom mestu sve ove godine, bio je upravo onakav kakvim ga opisuju blogeri (pa da ne ponavljam)...

Neka ti je laka zemlja, Dragoljube.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:34 23.10.2019

Da!

Slava mu!
freehand freehand 17:43 23.10.2019

Orevuar

... Dragoljube.
Hiperinteligentan, čestit, emotivan i impulsivan. I uvek dostojanstven, u bolesti i neimaštini.
Već sam zaboravio da li smo se izmirili posle poslednje svađe kao toliko puta pre toga ali ako nismo - zajebo si stvar.
Dužan sam ti. :(
Bili Piton Bili Piton 17:53 23.10.2019

Re: Orevuar

freehand
I uvek dostojanstven


Baš to.

Čuli smo se telefonom nedavno, već je bio u bolnici, imao je tako mladolik i fin a muževan glas, nije krio da mu je teško ali na jedan nenametljiv, tih, matter-of-factly način. Bilo mu je vrlo očito drago zbog toga što su se blogeri sjatili da mu olakšaju situaciju, mislim da mu je to mnogo, mnogo značilo u poslednjim danima, bar dok je još bio pri svesti. Drago mi je da je otišao s tim saznanjem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:25 23.10.2019

Re: Orevuar

u šoku sam. ne znam šta da napišem.

putuj, i nastavi da slikaš, dobri čoveče. želim da verujem da je tamo negde, gde si sad, mrak manje crn.

baš sam tužna.
st.jepan st.jepan 18:43 23.10.2019

Re: Orevuar

Bilo mu je vrlo očito drago zbog toga što su se blogeri sjatili da mu olakšaju situaciju,

Da, u onoj gmail prepisci, neko reče da je Dragoljuba to iznenadilo - mislio je da na blogu samo stvara neprijatelje.
mirelarado mirelarado 19:02 23.10.2019

Re: Orevuar

U svom profilu na blogu pisao je o svojstvima svog cvetnog imenjaka.



Dragoljub za našeg Dragoljuba.
Черевићан Черевићан 18:47 23.10.2019

salva venia

zasto se ne javlja

на Земљи док смо орочени ми смо
стога сусрет с'Умрлим претстоји,
под Земљом одакле вечност маами
засвагда бићемо ....и незнани своји

мир души г Драгољуба
vishnja92 vishnja92 18:47 23.10.2019

Dva prastara teksta

tj.gostovanja kod Unfa (ili, kako bi Drangoljub rekao, kod Унфуцкаблера) ovde i ovde

mozda ih je kasnije bilo jos, ali ih se ja ne secam.
milisav68 milisav68 19:49 23.10.2019

Njegov Kalča

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:57 23.10.2019

Mnogo mi je žao

Mnogo.
Kazezoze Kazezoze 20:42 23.10.2019

Re: Mnogo mi je žao

Tuga.
Slava mu.

Mnogo će nedostajati na ovom mestu.
jooscout jooscout 20:24 23.10.2019

lepo je bilo trčati


"pa ja se baš nisam ostvario, ič. al opet se iskreno radujem onoj četvorici iz moje generacije koji su uspeli da se ostvare u našem zanatu, ja sam zadovoljan da sam učestvovao u trci pa makar i bo dzdnji lepo je bilo trčati ."

Ostvario si se, daleko više nego mnogi.
mirelarado mirelarado 21:43 23.10.2019

Re: lepo je bilo trčati

Ostvario si se, daleko više nego mnogi.




Poslednji pogled na Delft
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:02 23.10.2019

Re: lepo je bilo trčati

Da, to je ta serija.
cmix909 cmix909 09:57 24.10.2019

Re: lepo je bilo trčati

mirelarado
Ostvario si se, daleko više nego mnogi.


Poslednji pogled na Delft


Njegova je?

Video sam mnogo skupih slika koje bih rado izvadio iz rama i ram zadrzao. Mislim da sam definitivno naucio kako da razlikujem umetnicku sliku od dekorativne ili od obicne mazarije ili dosetke kada sam u berlinskoj Staroj nacionalnoj galeriji zastao pred jednim Vernerovim (ne Vermerovim) velikim platnom – raskosan enterijer s klavirom i kaminom i nekoliko ljudskih, uglavnom uniformisanih figura. Bio sam zadivljen slikarevom vestinom. No, na drugi pogled osetio sam da nesto nedostaje. Posle treceg ili cetvrtog pozeleo sam da je sklone u depo. Slika je, naime, mada ne hiperrealisticna, bila isuvise jasna, nije u sebi imala nicega nedokucivog ili neizrecivog.

Dok ova slika gospodina Dragoljuba ima duha.
vishnja92 vishnja92 10:25 24.10.2019

Re: lepo je bilo trčati

Dragoljub je mnogo voleo Vermera :) (ne Vernera)
angie01 angie01 14:13 26.10.2019

Re: lepo je bilo trčati

Njegova je?


nisam odmah ukacila,...

Video sam mnogo skupih slika koje bih rado izvadio iz rama i ram zadrzao.

...i mnogo dobrih, koje bih volela da svaki dan gledam na svom zidu,...meni je ova slika-iako mala u postavljenoj kopiji- toliko ziva, ekspresivna i u atmosferi koja se moze osetiti, da se evo, svaki put kada vratim na ovaj blog, obavezno zadrzim na njoj, jer me vuce.
Atomski mrav Atomski mrav 21:53 23.10.2019

Počivaj u miru, Dragoljube :(

Žao mi je što to tvoje veliko srce nije izdržalo.
kick68 kick68 21:54 23.10.2019

Duhovit

covek. Jako mi je zao. Pokoj mu dusi. Nisam znala da je bio bolestan.
Poslednji pozdrav.
Nedostajace ovde.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:46 23.10.2019

...

Dragi naš Drakče. Unosio je poseban duh u Blog. Baš mi je žao.
nsarski nsarski 23:01 23.10.2019

Poslednji Mohikanac, Dragoljub

Čovek koji je voleo konje, i ta asocijacija na Mohikanca me iz više razloga drži kada se setim Dragoljuba.
Jednom sam mu ekspresno, zahvaljujuću Brajoviću, poslao kuvar srpskih posnih jela (trebao mu je recept za skuše) - mislim da mu je bio od koristi. Zahvaljivao se onoliko zbog sitnice.

Bez obzira, on je sada bezbrižan. Zamišljam ga zato na konju, u Večnim Lovištima zvanim Champs Elysees,
našeg poslednjeg Mohikanca, istinskog sanjara. Neka te Veliki Manitou čuva. I ako ga negde sretneš, Dragoljube, pomeni mu i nas, preživele.





pape92 pape92 23:10 23.10.2019

Smrt čoveka koji je voleo konje

Čovek koji voli konje ne može da bude loš. O ovome sam uspeo da se dogovorim sa Dragoljubom tokom nažalost nedugog druženja van blogovskih tokova. Konje stavljam ispred bilo koje druge životinje, što je naravno Dragoljub voleo da čuje. Zbog plemenitosti. (Konja, ne Dragoljuba; a Dragoljuba posebno, i nije slučajno da je toliko voleo konje). Konji su plemići među životinjama. Konj nije niti prisilom, niti iz interesa prišao čoveku - ili sam bar tako oduvek gledao na te životinje, kao na ravnopravne drugare. Dragoljub je naravno, to voleo da čuje. Imao je razloge.

Nego sam hteo o nečem drugom (kopirajat, zna se čiji).

Potrešen ovom smrću, i videvši potrešenost drugih, po prvi put sam se ozbiljno zamislio nad zajednicom koju predstavlja naš blogerski skup. Ima li tu, upitao sam se, ipak, svih elemenata prave zajednice, nekog uzmimo sela, pre zaseoka, gde je sve kao što znamo da po zaseocima mora da bude: ljudi se s jednima druže, sa drugima ratuju (oko međe na primer), sklapaju savezništva što po osnovu sličnih pogleda, a još više po golim afinitetima i prepoznavanju sličnog, i sve to tako, kako već ide u svakom zaseoku. Ali svaki zaseok je mnogo više od samo nabrojanog. Zaseok je ljudska zajednica punog kapaciteta. Bio sam ubeđen da blog nije takav - da to nije nikakav zaseok. U redu, družimo se, pametujemo ili samo nagvaždamo, ili prosto ćeretamo, ukratko ispunjavamo sedam funkcija jezika, no to je, mislio sam, sve. Zatvoriš poklopac laptopa, i ćao, doviđenja. Ako je nešto ostalo da te grize, pa i to će samo do ujutru. Nema potpune uzajamne razmene na svim nivoima ljudskosti, ako mogu tako da se rogobatno izrazim. Kad ono, umre Dragoljub.

Ta smrt je promenila ovo moje mišljenje. To ne znači da sam spreman da se nešto mnogo družim (ovo je kao trebalo da bude šala) ili nastupam drugačije nego što bih, ali nemoguće je nakon reakcija ljudi sa bloga, a naročito nakon što sam okusio vlastita osećanja, da ostanem iste valence kao pre. Žao mi je što se nisam više družio sa Dragoljubom. Neka počiva u miru.
aureus aureus 23:46 23.10.2019

Re: Smrt čoveka koji je voleo konje


Ta smrt je promenila ovo moje mišljenje. To ne znači da sam spreman da se nešto mnogo družim (ovo je kao trebalo da bude šala) ili nastupam drugačije nego što bih, ali nemoguće je nakon reakcija ljudi sa bloga, a naročito nakon što sam okusio vlastita osećanja, da ostanem iste valence kao pre.

Ja sam pustio suzu iako se van bloga nismo poznavali...više puta danas, pogotovo kad sam čitao neke komentare.
Mislim da smo Dragoljuba predstavili kakav je bio, bez uljepšavanja kojem su ljudi skloni kad neko umre, i da nam baš taj i takav Dragoljub - sa vrlinama i manama - nedostaje...mnogo.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:21 24.10.2019

Re: Smrt čoveka koji je voleo konje

pape92
Čovek koji voli konje ne može da bude loš. O ovome sam uspeo da se dogovorim sa Dragoljubom tokom nažalost nedugog druženja van blogovskih tokova. Konje stavljam ispred bilo koje druge životinje, što je naravno Dragoljub voleo da čuje. Zbog plemenitosti. (Konja, ne Dragoljuba; a Dragoljuba posebno, i nije slučajno da je toliko voleo konje). Konji su plemići među životinjama. Konj nije niti prisilom, niti iz interesa prišao čoveku - ili sam bar tako oduvek gledao na te životinje, kao na ravnopravne drugare. Dragoljub je naravno, to voleo da čuje. Imao je razloge.

Nego sam hteo o nečem drugom (kopirajat, zna se čiji).

Potrešen ovom smrću, i videvši potrešenost drugih, po prvi put sam se ozbiljno zamislio nad zajednicom koju predstavlja naš blogerski skup. Ima li tu, upitao sam se, ipak, svih elemenata prave zajednice, nekog uzmimo sela, pre zaseoka, gde je sve kao što znamo da po zaseocima mora da bude: ljudi se s jednima druže, sa drugima ratuju (oko međe na primer), sklapaju savezništva što po osnovu sličnih pogleda, a još više po golim afinitetima i prepoznavanju sličnog, i sve to tako, kako već ide u svakom zaseoku. Ali svaki zaseok je mnogo više od samo nabrojanog. Zaseok je ljudska zajednica punog kapaciteta. Bio sam ubeđen da blog nije takav - da to nije nikakav zaseok. U redu, družimo se, pametujemo ili samo nagvaždamo, ili prosto ćeretamo, ukratko ispunjavamo sedam funkcija jezika, no to je, mislio sam, sve. Zatvoriš poklopac laptopa, i ćao, doviđenja. Ako je nešto ostalo da te grize, pa i to će samo do ujutru. Nema potpune uzajamne razmene na svim nivoima ljudskosti, ako mogu tako da se rogobatno izrazim. Kad ono, umre Dragoljub.

Ta smrt je promenila ovo moje mišljenje. To ne znači da sam spreman da se nešto mnogo družim (ovo je kao trebalo da bude šala) ili nastupam drugačije nego što bih, ali nemoguće je nakon reakcija ljudi sa bloga, a naročito nakon što sam okusio vlastita osećanja, da ostanem iste valence kao pre. Žao mi je što se nisam više družio sa Dragoljubom. Neka počiva u miru.

Da!
Korektno rečeno!
Za razmišljanje - makar dok se ponovno ne zaboravi.
mnenadic mnenadic 23:39 23.10.2019

Druže,

Bio si jedan od retkih na koga nije bilo moguće da se naljutim.
Počivaj u miru!
razmisljam razmisljam 00:03 24.10.2019

Читам све ове коментаре

и толико ми је жао што их нисам имала при руци када ме је Драгољуб пре извесног времена питао чиме је то заслужио да му потпуно непознати људи ( ако се не рачуна виртуелно дружење ) пружају подршку у његовој тешкој борби за колико-толико здравља и живота. Остала сам затечена питањем. Некако, није ту имало баш ништа посебно да се објашњава. Тако сам му некако, немушто и сплетено, и рекла.

А од њега сам добила свој први цветић на Блогу, још давне 2009. И то сам запамтила.

Онда ми је неком приликом насликао једну слику. Послао ју је по познанику за Београд. Моје Велико Дете ју је преузело, али му се негде успут покварио ауто, те је слика остала у њему док се квар не реши, јер је пљуштала киша и није било згодно да слика покисне. Драгољуб је био нестрпљив да сазна моје утиске, слао ми је СМС поруке са питањима, чак помислио да изврдавам одговор јер ми се не допада.
А слика је топла и посебна и наравно да ми се допада и када је то коначно чуо био је истински срећан.

На Фејсбуку је пре петнаестак дана окачио фотографију усамљеног јесењег листа. То му је била последња објава. Мене је подсетила на причу О'Хенрија ,,Последњи лист'' и од тога ме је ухватила језа, али сам се надала да то није никакво лоше знамење, упркос свему.
Но, последњи лист је опао...

У сваком случају, знам да би му било необично драго што је макар овим тужним поводом призвао многе блогере који одавно више активно не учествују у блогоживоту.



bocvena bocvena 07:32 24.10.2019

Re: Читам све ове коментаре

blog te uči da mogu da ti nedostaju glasovi koje nikada nisi čuo uživo.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:11 24.10.2019

Re: Читам све ове коментаре

Tuga.
Počivaj u miru dragi Dragoljube.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:40 24.10.2019

death...

and the flower.

We live between birth and death
Or so we convince ourselves conveniently
When in truth we are being born and
We are dying simultaneously
Every eternal instant
Of our lives

We should try to be more
Like a flower
Which every day experiences its birth
And death
And who therefore is much more prepared
to live
The life of a flower

So think of Death as a friend and advisor
Who allows us to be born
And bloom more radiantly
Because of our limits
On Earth

Think of this until you realize
Eternity
And cease to need
The illusion of Death

But do not do this
Before you lose the first great illusion
The illusion of Life

Because
To do this
You must die
Many times
And live to
Know it
...

myredneckself myredneckself 11:22 24.10.2019

To the spirit in the sky

Dragče, dragi blog&facebook druže, pamtiću te zauvek po dobroti, po smehu, vedrom duhu...
i dok smo blozirali i dok smo fejsbučili.

reanimator reanimator 13:50 24.10.2019

...

Jbg, ovo ko kada čuješ za nekog iz razreda koga nisi video 100 god
NNN NNN 20:39 29.10.2019

Re: ...

Upravo sam se vratio sa sahrane druga iz osnovne
(verovatno najvredniji i najvedriji čovek koga sam znao)
j.bre j.bre 14:55 24.10.2019

Bon voyage, Drakče

Ne znam šta da kažem... Zahvaljujući sopstvenoj iskljucenosti iz sveta, nisam znala da je bio u bolnici. Mnogo sam mislila na njega poslednjih par nedelja i nadala se da će se i ovog puta iznenada pojaviti kao da se ništa nije dogodilo.

Sem konja, Drakče je obožavao mačke. ‘Ljuštio’ je kikiriki sa svojim mačkom dok ne bi ispraznili kesu.

Odmori se, lepi i dragi čoveče. Srećan ti put.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:56 24.10.2019

Hvala

Dragoljube, hvala sto si bio sa nama i pocastio nas svojim izuzetnim duhom.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:21 25.10.2019

Dragoljub dobri

vera.nolan2 vera.nolan2 11:55 25.10.2019

Re: Dragoljub dobri

J.F je ovu pesmu posvetio otišlom drugu za sećanje ...



... uvek je slušam kada sam tužna ...
JJ Beba JJ Beba 17:38 25.10.2019

:mellow:

bzvz nemam reči
dzouzi92 dzouzi92 01:11 26.10.2019

Eh, dobri nas druze

Pocivaj u miru Dragoljube.

Bilo je lepo deliti ovaj prostor sa tobom.

Na ovom blogu smo slavili rodjendane, Nove godine, rodjenje dece
njihove male i velike mature i jos mnogo, mnogo toga...

Sada pocinjemo da starimo i dolazimo do ovakvih teskih dogadjaja...
NNN NNN 20:16 29.10.2019

Saučešće

Dragoljub je bio prvi sa kojim sam se pokrljao na b92logu,
uvek je bio neposredan, iskren, imao je svoj stil, znao je da plane, ali i brzo da oprosti,
iako je na prvi pogled delovao namćorasto, stekao sam utisak da je imao baš dobru dušu (možda se zbog toga i više nervirao), branio je slabije...
bio je jedan od onih sa kojim i kada se ne slažeš, poštuješ njegov stav,
i kada kontrira je imao stila...
Baš tužna vest

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana