Brat Nikola u raljama politike...

Drago Kovacevic RSS / 06.05.2008. u 00:55

Večeras sam bio gost na večeri kod burazera Nikole, na Lionu, u Rakićevoj ulici. Porodično, dakako. Stigao nam je iz Knina burazer, brat Savo ( imam i ja brata Savu, ne samo Jelena..o))). Doneo svakakvih đakonija iz Dalmacije,pun gepek,uprkos granicama i carinama, da podelimo.Savo se inače u Knin vratio 1998. godine, živi tamo i bavi se onim čime se i ranije bavio. Drži automehaničarsku radionicu. Dođe u Srbiju dva puta godišnje, bude po desetak dana i pali nazad. Od stvari koje nam je doneo izdvajam vino iz našega vinograda, koje se u nedostatku boljega naziva zove "žutina". Vino što se prelije negde pred zimu, zapečati i ne otvara do Đurđevdana. To vino se pravi od grožđa zvanoga maraština i pegavi prominski debit, ima boju staroga zlata, a jedina mu je mana što se brzo popije....Kažu da je Tito, tamo negde 1954. godine, kad je prvi i jedini put bio u Kninu, tražio da pije baš to vino. A Tito, poznato je, nije tražio ono što ne valja.Tito je nesumnjivo znao šta je dobro...

Elem, da ne pobegnem od onoga što sam hteo da vam pričam. Dakle, sedimo mi, gostimo se i zezamo. Savo, "naš kućni čuvar vatre", priča nam šta ima u starom kraju, ali, malo, malo, pa se raspituje za političke prilike u Srbiji. On ima svoju percepcepiju sa daljine od 600 kilometara, i rezon mu je mnogo zdraviji nego domaćim nacionalistima, iako opterećen artimetikom. Hvali Tadića i njegovu evropsku orjentaciju. Nema baš uvid u to što je kohabitacija, demagogija i DS nakon Đinđića.Tvrdi sasvim umesno da Srbija mora što pre u EU i NATO, jer će svako taktiziranje i odugovlačenje te potrebe biti šteta za Srbiju. Vreme koje sami sebi krademo. Kritikuje me što u časopisu koji iz Zagreba dobija kao prenumerant i u kojem čita moju kolumnu nemam ni malo razumevanja za Tadića. Čutim i slušam ga.Nikola ga gleda polu ozbiljno ispod oka. Kad nije zadovoljan onim što on govori, Nidžo ga oslovljava - Šeks. Ne dopade mu se baš ova konstatcija i on ga podsmešljivo dočeka...Šta je tebe Šeks briga, imaš ti svoju državu.. Ti si ovde stranac i ne mešaj se u naše unutrašnje prilike...

- Ajde beno, više ja volim Srbiju od tebe, kaže Savo...I opsova, dok su mu na vratu žile dobile opasno zadebljanje...reče mu...jebali te radikali...

I nastade prepirka, potpomognuta "žutinom", kako se to meri ko više voli Srbiju. Nidžo tvrdi da se to meri po tome ko je spreman za Srbiju umrijeti, a Savo sasvim razumno, da se to meri po tome ko je spreman živeti, stvarati i doprinositi opštem dobru. Morao sam moderirati takvu raspravu, jer sam, jelte, najstarij, ali tako da "pecnen" Nikolu...

- Pa, zar ti nisi na predsedničkim izborima glasao za Tadića? Sećaš li se šta si mi onda kazao zašto glasaš za njega...

- Sećam, ali onda je bilo onda...

- Kako to, pa bilo je pre samo tri meseca...

- E, ali tada Kosovo nije bilo nezavisno...

Savi đavo ne da mira..kaže:

- Ne, nije, nego je tamo vladao Koštuica, a gradonačelnik Prištine bila Jorgovanka Tabaković ...

Urgentno sam usmerio priču na drugu stranu jer je pretila opasnost od bučne prepirke koja bi se čula u susjedni stan. To je bilo jedino moguće ako upitam Nikolu:

- Dobro, za koga ćeš glasati 11. maja...

- Zna se, za radikale..

- Čuj ga, kao HDZ, kao da su braća rođena..promrlja Savo...čuj ovo.."zna se"...

- Kako sad za radikale....pre tri meseca za Tadića, sad za radikale...kažem ja...

- Zato, što sad hoću da budemo neutralni,da od nikoga ne zavisimo, da idemo svojim putem, da mi niko ne naređuje i nepropisuje kako ću živeti....

- A ko ti propisuje kako ćeš živeti....

I tada se Nidžo otvori. Pogleda Savu i kaže....

- Evo, reci mu. Kad sam prošlo leto bio kod kuće ( kad kaže kod kuće uvek misli na kuću u Kninu), vozao si me svuda okolo.Prošli smo duž cele obale od Splita do Zadra u dužinu, a od Šibenika do Strmice u širinu ..kaži mu, može li se tamo popiti pivo a da nije u zelenoj flaši... ( Nikola inače misli da je Hrvatska već u EU, što i nije tako bez veze kad se meri sa Srbijom).

I tada svi prsnušmo u smeh....o čemu se radi. Od Nikole svašta možeš tražiti osim da pije pivo iz zelene flaše i da glasa za LDP... I nastavi Nikola...

- U toj EU, koja hoće da nam mazne Kosovo, sve je propisano. Krastavci ne smeju biti krivi i dugački, rakija mora biti pečena baš kako oni kažu, žene kad se razvedu mogu ti uzeti stan ili kuću, traktor ti ne može biti stariji od pet godina, gde je tu sloboda....

Savo ga gleda i kaže...

- I zato ćeš ti glasati za radikale...

- Da, zato...ja sam se bacio na našega šukunđeda Filipa, koji je bio ajduk, i koji nije volio ni jednu normu..

- Pa Filip je živeo u prvoj polovini devetnaestog veka i dve trećine onoga što si o njemu čuo je preterivanje ili izmišljotina, kaže Savo...

- Nema veze, on postoji onakav kakvim su nam ga prepričali... E, on je moj uzor...

- Lažeš, kaže Savo...

I taman kad je nastao novi razlog za buku ulazi Mare..Mare nosi paket flajera LDP-a, i nekolio belih majica sa crvenim natpisom "LDP Zvezdara". Pozdravlja se sa stricem Savom koga nije video pola godine...Menja se atmosfera...na trenutak je politika iselila iz naše "butige"...o)))

Ali, ne zadugo...Maretu zvoni mobili. On razgovara i čuje se kao kaže..."Dobro, hoću, ali imam još posla, bar dva sata"

I dalje se čuje kako govori..." nema šanse, moram ovo da obavim"..."nema me ko zameniti, a i stric mi je tu"...

- Kakvog posla...pita ga Savo....

- Moram ove flajere da ubacim u poštanske sandučiće....

- Gde...pita Savo..

- Ovde u ulici...

- Ja ću, kaže Savo...to je za Evropu i za Srbiju...a ti idi...jeli to neka cura..

- Jeste...ali pričekaće ona...nije ništa o glavu...

- Ja ću...kaže Savo...toliko mogu za tebe...uživaj...

Nikola žmirka kao svkraka na jugovini...kaže:

- Šta ćeš ti Šeks, nije ovo tvoj posao, imaš ti svoju državu...

- Pa, šta, da nećeš ti...

- Hoću, kaže Nikola...ja ću...nemam ja sto sinovaca...

- Ali to je LDP, zar oni nisu "izdajnici", smeje se Savo..

- Jebe me se za LDP...Ja hoću da to uradim za Mareta...daj to sinovac i reci šta treba. Neće nama ovde Šeks raditi posao...

Mare se smeje, i kaže...

- Dobro striče, kad si već navalio, da ti dam i majicu, da se vidi za koga radiš..o)))

- Ti meni majicu ja tebi šamar....daj to "sranje" i do jedan će biti u svim sandučićima, da me ko ne vidi, a majicu daj Šeksu i ćaći...o))

Umirali smo od smeha....i Nikola se smejao, ali je na kraju gorko primetio.

- Nije dobro kad samo ja ličim na Filipa...a radim od sebe redikula...

 



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vucko vucko 01:14 06.05.2008

Sjajna familija...

...samo si nam zakinuo na priči o sadržaju gepeka :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:29 06.05.2008

Re: Sjajna familija...

vucko
...samo si nam zakinuo na priči o sadržaju gepeka :)

E, Vučko, ima tu svašta....ka na Božić...o)))
blackbox blackbox 18:18 06.05.2008

Sjajan Savo,

Ne, nije, nego je tamo vladao Koštuica, a gradonačelnik Prištine bila Jorgovanka Tabaković ...

a Samardžić i Lončar profesori na univerzitetu u Prištini čiji je rektor Oliver Antić.
Ne reče ko je od naših generala komandant KFOR-a.

Inače, sve pohvale za tekst, vredi ga širiti dalje.
Ivan Marović Ivan Marović 01:14 06.05.2008

Alal vera!

Drago, super si ovo sročio, mnogo mi se više đasvi i mislim da mnogo veći efekat postižeš sa ovakvim postovima nego kada propovedaš ko Mojsije na Sinajskoj gori. Evo ja ću ti dodeliti jednu preporuku i alal sertifikat za kvalitet
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:28 06.05.2008

Re: Alal vera!

Ivan Marović
Drago, super si ovo sročio, mnogo mi se više đasvi i mislim da mnogo veći efekat postižeš sa ovakvim postovima nego kada propovedaš ko Mojsije na Sinajskoj gori. Evo ja ću ti dodeliti jednu preporuku i alal sertifikat za kvalitet

Đava ti sriću...ipak si ti meni drag...o)))
Ivan Marović Ivan Marović 01:52 06.05.2008

Re: Alal vera!

Drago Kovacevic
Đava ti sriću...ipak si ti meni drag...o)))
Niko nema što Srbin imade
On imade Hrvata za brata :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:11 06.05.2008

Re: Alal vera!

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Đava ti sriću...ipak si ti meni drag...o)))
Niko nema što Srbin imade
On imade Hrvata za brata :)

Eto....o))
gorran gorran 09:16 06.05.2008

Re: Alal vera!

Nema bolje zajedničke platforme od damižane prošeka... )
napolitanac napolitanac 17:40 06.05.2008

Re: Alal vera!

"Cula" se ta tvoja kvasina(tako li se zove vino Savovo)ovde na Zvezdari dve ulice nize.Mogla se mozda cuti i rodjacka galama,ali ste verovatno zbog komsiluka drzali zatvorene sskure na prozorima.
Inace ,recite Ivanu M.,ima jedna pesmica pod naslovom " Mrzi", koja je preporucila njenog autora Mariju za SANU :
"mrzi Englez Engleza,
mrzi Francuz Francuza,
mrzi brat brata,
a kad Srbin mrzi
on mrzi Hrvata"...
Matija je recituje i sa glagolom "zeza" vec prema sastavu publike koja ga slusa.Objavljena je u Studentu 1968 godine.
P.S. ono sa kvasinom je ssala.Inace radikali iz Batajnice moraju da kupuju Tomino vino.Da li tu obavezu ima i stric radikal,kao sto mora da kupuje Sekijeve knjige na metar.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:50 06.05.2008

Re: Alal vera!

P.S. ono sa kvasinom je ssala.Inace radikali iz Batajnice moraju da kupuju Tomino vino.Da li tu obavezu ima i stric radikal,kao sto mora da kupuje Sekijeve knjige na metar.

Znam za to Tomino vino, ali je to put da se Batajnica deradikalizuje...o))
Jer, Dalmatice je lakše varati u svemu osim vinu....a i ne vole nasilje. Jedino, teže skapiraju kad je u pitanju neko koga u startu prihvate...Ali skapiraće...o))
U Batajnici ima kuću moj stric Lazar, ne braća, ali tamo on provede samo mesec dana u godini, a opstatak u Dalmaciji....I ta kuća je baš blizu Mirka koji napravi najbolje vino u Batajnici....No, kad Lazar donese naše vino, onda se najpre pije ono, pa tek kasnije prelazi na Mirkovo...

napolitanac napolitanac 19:30 06.05.2008

Re: Alal vera!

Gospe ti! Pa ko ne zna kakvo i koliko vina piju Dalmatinci. Samo nesto nisam znao da i dalmatinska Zagora pravi, osim dobrog sira i dobro vino.
Za Krajisnike deo Licana i Banijaca koji su se naselili u Sremu sa beogradske strane,manje vise se zna da su glasacka masinerija Seselja,ali za Dalmose nisam mogao ni da pretpostavim.Evo vec 13 godina od Oluje.Valjda vam je to dovoljno vremena da "skapirate" ko su radikali i da Tomino kiselo moze da doprinese da se do 11 maja deradikalizuju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:51 06.05.2008

Re: Alal vera!

napolitanac
Gospe ti! Pa ko ne zna kakvo i koliko vina piju Dalmatinci. Samo nesto nisam znao da i dalmatinska Zagora pravi, osim dobrog sira i dobro vino.
Za Krajisnike deo Licana i Banijaca koji su se naselili u Sremu sa beogradske strane,manje vise se zna da su glasacka masinerija Seselja,ali za Dalmose nisam mogao ni da pretpostavim.Evo vec 13 godina od Oluje.Valjda vam je to dovoljno vremena da "skapirate" ko su radikali i da Tomino kiselo moze da doprinese da se do 11 maja deradikalizuju.

Pravi, pravi..Iako je bilo raznih opstrukcija na tu temu...Što se tiče vina i maslina. Recimo, tada je tržište drukčije izgledalo, sve je drukčije izgledalo...Bilo je i tada "Miškovića" koji su čuvali monopol,, pa i politike koju su plaćali da ih podrži. osim toga vladala je i filoksera pa je i to razlog zaostajanja u vinskoj kulturi. Razne zabrane, i tako...Evo, moja porodica je bila među prvima u Bukovici koja se usudila da nakon nekakvih zabrana posadi masklinu...ilegalno...i ta maslina je neuništiva,,,eno je i sada, a stara je stotinama godina...dođe neki žešpči mraz sjebe je ali odmah izčiuklja neka nova mladica...kao i život...
Politički, radikali su gubitnici. To niko ne voli. radikali nisu sveci nza svije birače...Lako će oni sutra na nešto drugo....ne brinem ja za to. Ja brinem za igru gde su radikali "osigurač" istima da vladaju...a to se ne vidi zbog dimne zavbese stvorene od radikala..
napolitanac napolitanac 20:52 06.05.2008

Re: Alal vera!

Da li znate onu pesmi petra Preradovica,srbo katolika,ma sta to znacilo danas, koji u "Zori Dalmatinskoj" u pesmi Dalmatin peva o toj zemlji na kojoj je i tvoja Bukovica(pretpostavljam u zaledju Knina):
Inostrance,cujder malo:
Nesto mi je na um palo!
Ti poznajes zemlju davnu
dalmatinsku zemlju slavnu;
Ali mislis,da nikada
Sto je bila,nije sada.
Znaj,da jos je zemlja ova
Staro gnezdo sokolova.
Jos je ona sto i prv:
K morskoj slavi kopna brv!...

Zemlja slicna jeste raju,
Drveta nam srebrom cvatu,
Voce zrije sve u zlatu
Vjecno da je premalece
Tudje zemlje,tudje srece,-
On je nece pozeleti.zbog nje dom svoj ostaviti:
Jos je svaki dalmatin
Svojoj zemlji vjeran sin!
Palilula Palilula 01:22 06.05.2008

odlican tekst

Bas volim da procitam kad nesto napises! Sjajno!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:31 06.05.2008

Re: odlican tekst

Palilula
Bas volim da procitam kad nesto napises! Sjajno!

Hvala tebi....
Zašto bi čovek uopšte pisao da nije osoba kao ti...ili zašto bi čitao...
pozz
stefan.vizantin stefan.vizantin 02:58 06.05.2008

dragi Drago...

On ima svoju percepcepiju sa daljine od 600 kilometara, i rezon mu je mnogo zdraviji nego domaćim nacionalistima, iako opterećen artimetikom. Hvali Tadića i njegovu evropsku orjentaciju. Nema baš uvid u to što je kohabitacija, demagogija i DS nakon Đinđića

cujem da Vas zeljno ocekuju u Hrvatskoj. poznato im je Vase pacifisticko angazovanje u toku i nakon sukoba pa mozda biste mogli da pomognete razvoj demokratije kod nasih komsija (ionako ste odatle). Uostalom imate preporuku za ministra informisanja. Nemojte da pljujete po Tadicu, pogotovo stoga sto ste i Vi kao i Kostunica jedan neuspeli politicar. Srpski narod ne pamti ali oni koji su jednom prokockali sansu ne moraju i ne smeju drugu da dobiju. Tadic jos nista nije prokockao a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 03:11 06.05.2008

Re: dragi Drago...

stefan.vizantin
On ima svoju percepcepiju sa daljine od 600 kilometara, i rezon mu je mnogo zdraviji nego domaćim nacionalistima, iako opterećen artimetikom. Hvali Tadića i njegovu evropsku orjentaciju. Nema baš uvid u to što je kohabitacija, demagogija i DS nakon Đinđića

cujem da Vas zeljno ocekuju u Hrvatskoj. poznato im je Vase pacifisticko angazovanje u toku i nakon sukoba pa mozda biste mogli da pomognete razvoj demokratije kod nasih komsija (ionako ste odatle). Uostalom imate preporuku za ministra informisanja. Nemojte da pljujete po Tadicu, pogotovo stoga sto ste i Vi kao i Kostunica jedan neuspeli politicar. Srpski narod ne pamti ali oni koji su jednom prokockali sansu ne moraju i ne smeju drugu da dobiju. Tadic jos nista nije prokockao a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu!

Jah..mora da je tako kad ga podržavaju Vizantini....o))
stefan.vizantin stefan.vizantin 03:17 06.05.2008

Re: dragi Drago...

Jah..mora da je tako kad ga podržavaju Vizantini....o))

mozda. ne znam. ali ono sto navedoh je Vasa biografija. Borisova se jos pise (a i do sada je bila uspesna) najbolja poglavlja ce se tek napisati. ljudi ne treba da budu ljubomorni na tudji uspeh...ako je moguce. ovo vazi cak i za slucaj da imaju opsesiju za pecanjem tokom izbora.
Palilula Palilula 03:48 06.05.2008

Re: dragi Drago...

cujem da Vas zeljno ocekuju u Hrvatskoj. poznato im je Vase pacifisticko angazovanje u toku i nakon sukoba pa mozda biste mogli da pomognete razvoj demokratije kod nasih komsija (ionako ste odatle). Uostalom imate preporuku za ministra informisanja. Nemojte da pljujete po Tadicu, pogotovo stoga sto ste i Vi kao i Kostunica jedan neuspeli politicar. Srpski narod ne pamti ali oni koji su jednom prokockali sansu ne moraju i ne smeju drugu da dobiju. Tadic jos nista nije prokockao a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu



Dragi Vizantine,

Ajde da se pljujemo posle izbora. Kritika je kritika, a pljuvanje je nesto drugo. Treba trositi energiju i pricati (ne pljuvati) sa DSS,NS, SRS i SPS-ovcima i ne opredeljenima. To DS-LDP pred ove izbore je malo bljutavo.
stefan.vizantin stefan.vizantin 04:00 06.05.2008

Re: dragi Drago...

Dragi Vizantine,

Ajde da se pljujemo posle izbora. Kritika je kritika, a pljuvanje je nesto drugo. Treba trositi energiju i pricati (ne pljuvati) sa DSS,NS, SRS i SPS-ovcima i ne opredeljenima. To DS-LDP pred ove izbore je malo bljutavo.

DSS i NS su se pokazali lepo u prethodnom periodu. SRS znamo kao i SPS vise nego sto bismo zeleli. a razgovor na temu DS-LDP je opsteprisutan na svakom blogu naseg domacina. ja samo dajem savet koji ne mora biti prihvacen: ne treba niko da pljuje po drugim pre nego sto pogleda samog sebe. ako nas domacin zeli to da ucini onda ok. ako ne opet ok. nasa dela i reci govore dosta o nama...
Palilula Palilula 04:18 06.05.2008

Re: dragi Drago...

razgovor na temu DS-LDP je opsteprisutan na svakom blogu naseg domacina


Kazes razgovor, u ovom konkretnom blogu,nema nikakve pljuvacine. Ljudi ne bi glasali za LDP da se slazu sa Ds-om. Ta razlika u stavovima, to nije pljuvacina.

To sto ti podrzavas BT je ok, i ja mu zelim sve najbolje, a iz vrlo licnih razloga ga necu pljuvati. Medutim, koliko se meni cini iz ove daljine od oko 2000km, glasaci DS-a bi bili najsrecniji na svetu kada bi on ispunio program LDP-a, samo se to ne bi tako zvalo.

U svakom slucaju, Drago je napisao jedan izuzetno dobar tekst, i to bi trebalo da bude tema.
stefan.vizantin stefan.vizantin 04:32 06.05.2008

Re: dragi Drago...

U svakom slucaju, Drago je napisao jedan izuzetno dobar tekst, i to bi trebalo da bude tema.

sa textom nemam problema samo sa potrebom da se na svakom koraku ukaze na Judin pecat, izdaju Djindjicevog puta, kohabitaciju i sl. smrtne grehe. inace, srpsku politicku scenu je najbolje posmatrati sa bezbedne udaljenosti (ako si blizu moze da te boli ovako i ne mora).
all the best
Palilula Palilula 04:44 06.05.2008

Re: dragi Drago...

(ako si blizu moze da te boli ovako i ne mora).


Veruj mi boli i sa daljine. Zato provodimo pola zivota na internetu. O Djindjicu ce mo neki drugi put, a o famoznom Judinom pecatu, nadam se nikada vise posle 11-og.

Pozdarv
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 09:19 06.05.2008

Re: dragi Drago...


Veruj mi boli i sa daljine. Zato provodimo pola zivota na internetu. O Djindjicu ce mo neki drugi put, a o famoznom Judinom pecatu, nadam se nikada vise posle 11-og.


Juce slusam tonski zapis koji je umesto pisma ostavila moja pokojna majka. Prica nam kako treba da pamtimo sve sto je bilo, da pomno slusamo i sacuvamo sve novine iz tog vremena. Govori promuklo od suzavca koji su bacali na narod, prica o vucjacima koji su stajali poslusno i mirno cekajuci naredbu da napadnu goloruki narod, prica o policiji na konjima...ja se ugusih u suzama....prica kako mirno biti nece....a tada su kao branili Jugoslaviju da bi je sjebali posle kraceg, za istoriju strasno kratkog, vremena. Prica o TV-Bastilji koju vise ne moze da podnese, da je atmosfera grozna....Cuvam, naravno, sve te novine, znam sve, a i ovde na ove vesti, na ove polemike, vidim, gledam, slusam, ljuta sam kao ris, nadam se....
Drago, odlican ti je ovaj tvoj zapis, ludilo u malom, kod svih nas je isto, cak i ovde u Americi, isti razgovori, podele, neki vide bolje iz daljine, neki obnevideli....
wk wk 12:04 06.05.2008

Re: dragi Drago...

Tadic (...) a njegova vladavina ce tek da se pokaze u najboljem svetlu!

Nadam se da hoce, posto do sada nije.
Inner Party Inner Party 03:19 06.05.2008

Preporuka!

Preporuka i pozdrav.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 03:23 06.05.2008

Re: Preporuka!

Inner Party
Preporuka i pozdrav.

Hvala Inner...
pozdrav i tebi...
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 03:26 06.05.2008

Preporuka

I ja cu jednu preporuku za G-Kovacevica u novom svetlu. odlicna pricica!!!!
Jelena Milić Jelena Milić 05:23 06.05.2008

jedan je moj

brat sava
ljubi ga majka :)
AlexDunja AlexDunja 08:36 06.05.2008

omer pasa -latas , ivo andric

VINO ZVANO ZILAVKA
- fragment -

"... A ta zilavka visestruko placa paznju koju joj covek ukazuje. I to brzo i mocno, tako da uskoro ne primecujes nista ni u sbei ni oko sebe do njene zlatne i zelene vidike, sa slutnjom plavog i velikog juznog neba u daljini i povorkom obecanja od kojih se blazen osmejak javlja na licu. Dragoceno vino tvrdog, suvog a blagoslovenog kraja, posle svih tupih i zlogukih pica kojima ovdje napajaju stranca. Kao da covek pije smeh i pesmu, i posle trece case samo smehom i pesmom pozdravlja svet oko sebe. Osecajuci potrebu da to kazu, oficiri se vrpolje na svojim mestima i nadvikuju u govoru, slave novo vino i nadevaju mu od miloste imena na raznim jezicima...
Zilavka je uklonila sve brane u njima, odapela sve kocnice, razbuktala mastu, zamracila stvarnost, a izmedju maste i stvarnosti bacila nove, cudesne mostove... Sve dolazi odnekud samo od sebe. Svakom se cini da ga svi nesto pitaju i svak ume da nadje odgovor na sve...
A onima koji govore izgleda... da sve izlazi cudesnom logikom jedno iz drugog, povezano kao pitanje i odgovor, i da od svega nastaju ti neobicni razgovori, skladni, umni, istiniti, bogati smislom i puni drazi... A usred toga nemirnog mora od cuda i bajki javljaju se na mahove, poput tvrdih ostrva, ostroumna i tacna zapazanja iz suspendovane i prognane stvarnosti njihovog svakidasnjeg izbjeglickog zivota..."

ps. lep tekst, drago. lep
:)))
trener trener 09:40 06.05.2008

Re: omer pasa -latas , ivo andric

Zilavka je uklonila sve brane u njima, odapela sve kocnice, razbuktala mastu, zamracila stvarnost, a izmedju maste i stvarnosti bacila nove, cudesne mostove... Sve dolazi odnekud samo od sebe.

... Da Žilavka

...a tek Blatina... eh...

...Kako kažu "Žilavka za smeh, a Blatina za greh"...
Uz pitko vino ide i lep tekst, preporuka
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:05 06.05.2008

Kad smo vec kod porodice

Dragi Drago,
danas je mom ocu 83 rodjendan. Zamolio me je da se rapitam kako bi bilo najprikladnije da se odrekne nacionalnosti i postane covek bez nacije (mada, osim srpskog, on ima i australijski pasos, a penziju prima iz Crne Gore). Da, i aktivni je clan LDP stranke. Nedavno je dosao kuci sav ponosan jer se grlio i ljubio sa kadidatkinjom te stranke za gradonacelnicu. Sta mislis, sta da ga posavetujem ? Ja sam mu odmah rekao da objavi placen oglas u Politici i to lepo saopsti javno. Na taj nacin. Jel' ok to ili mislis da ne bi trebalo da insistira na tome koja su mu politicka opredeljenja. Mislim zbog delikatne situacije u zemlji. Sta mislis ?
edi-va edi-va 09:15 06.05.2008

Re: Kad smo vec kod porodice

danas je mom ocu 83 rodjendan. Zamolio me je da se rapitam kako bi bilo najprikladnije da se odrekne nacionalnosti i postane covek bez nacije (mada, osim srpskog, on ima i australijski pasos, a penziju prima iz Crne Gore). Da, i aktivni je clan LDP stranke.


Kao prvo srecan mu rodjendan!
Svaka chast, da sa svojih 83 godine stize da bude aktivan chlan stranke - treba mu dodeliti orden za istrajnost i hrabrost:)
A verujem da je i najstariji u redovima iste, sto je opet za svaku pohvalu:)


p.s.: Drago rodbina ti je za primer!, bez obzira na razlichite stavove vi se lepo podrzavate i to je za svaku pohvalu, a i retkost na nashim prostorima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:06 06.05.2008

Re: Kad smo vec kod porodice

p.s.: Drago rodbina ti je za primer!, bez obzira na razlichite stavove vi se lepo podrzavate i to je za svaku pohvalu, a i retkost na nashim prostorima.

Hvala...
A solidarnost dolazi jer nemamo drugoga izbora...o))
pozz
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:08 06.05.2008

Re: Kad smo vec kod porodice

Nino....pa ti si ozbiljan čovek. Čemu ovakva pitanja...I čemu odricanje...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:24 06.05.2008

Re: Kad smo vec kod porodice

Čemu ovakva pitanja...I čemu odricanje...

Oprosti, ukoliko sam ovo opteretio sa neprimerenim pitanjima. Rezon mi je bio da ce oceve dileme lakse razresiti ljudi koji komentarisu tvoje tekstove. Jos kada si dotakao porodicnu temu, nisam mogao da odolim, a da te ne pitam to sta sam te pitao.
Sto se odricanja tice, slazem se da ne sluzi nicemu. Ali, otac zapeo da se odrice nacije i pozeleo da to siri dalje...
Razumes ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:17 06.05.2008

Re: Kad smo vec kod porodice

Sto se odricanja tice, slazem se da ne sluzi nicemu. Ali, otac zapeo da se odrice nacije i pozeleo da to siri dalje...
Razumes ?

ja razumem.
potpuno.
ja sam nacionalno ravnodušna (preuzeto od stojana cerovica) i tako se i pišem.
a da tako osećam, pa tako je.
apsolutno sam nacionalno ravnodušna.
pozdrav tati.
da oće sa tate da pređe na sina ))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:00 07.05.2008

Re: Kad smo vec kod porodice

da oće sa tate da pređe na sina ))

Mene je izgleda udarilo sa majcine strane... Njen deda (Jovan) isao peske u Rusiju da brani cara 1905. i odande se vratio sa sabljom sa kojom je posle i sahranjen. Nije mnogo radio. Sedeo je na klupi po ceo dan, pustio bradu i nokte na rukama i njima sviruckao deci dok ih je slusao kako citaju.
Unfuckable Unfuckable 09:50 06.05.2008

lepa mala priča

velika preporuka
ludvig ludvig 15:00 06.05.2008

Re: lepa mala priča


baš...super sročeno i neopterećeno jeftinim parolama...efekat pravi..preporuka...poz.
p.s. pa kako sad Nikola rezonuje o našim teniskim herojima:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:05 06.05.2008

Re: lepa mala priča

ludvig

baš...super sročeno i neopterećeno jeftinim parolama...efekat pravi..preporuka...poz.
p.s. pa kako sad Nikola rezonuje o našim teniskim herojima:)))

E, tu misli da se ništa ne može pomeriti....o))
Da je zakucamo....
Čak mi je značajno pomenuo da Toma Nikolić garantuje strane investiticije i da je to objavila zapadna štampa...o))
ludvig ludvig 15:11 06.05.2008

Re: lepa mala priča

Drago Kovacevic
ludvig

baš...super sročeno i neopterećeno jeftinim parolama...efekat pravi..preporuka...poz.
p.s. pa kako sad Nikola rezonuje o našim teniskim herojima:)))

E, tu misli da se ništa ne može pomeriti....o))
Da je zakucamo....
Čak mi je značajno pomenuo da Toma Nikolić garantuje strane investiticije i da je to objavila zapadna štampa...o))


hm pa dobro i to je argument...vidite da se nije nikolić bez razloga setio da piše taj papir:)))
Djole Djole 10:05 06.05.2008

Divan tekst

Ne znam zasto ali uvek volim ove tekstove kad ubacis i bracu, rodbinu, njihova razmisljanja. Dal' sto svi poludesmo od politike koja nam se na glavu popela, il zbog neceg drugog, ali ovi postovi su ti super. Politicki, al drugaciji.
Nego, ima li bar nesto nalik na "Zutinu" da se kupi u BG?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:04 06.05.2008

Re: Divan tekst

Nego, ima li bar nesto nalik na "Zutinu" da se kupi u BG?

Hvala Đole...
Ima u Batajnici nekoliko ljudi koji prave nešto slično žutini. No, nije to baš do kraja to, iako u nedostatku bolje "replike" prođe...Čovek koji je po mojim kriterijumima najdalje odmakao u tom pokušaju zove se Mirko Buač...No, on to radi isključivo za svoje kućne potrebe...
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:59 06.05.2008

Lepa (velika) prica

Drago, bas sam Te ovog puta citao sa zadovoljstvom. Odlicno napisano. Cestitam. Da ovakvih stvari bude cesce!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:09 06.05.2008

Re: Lepa (velika) prica

vladimir petrovic
Drago, bas sam Te ovog puta citao sa zadovoljstvom. Odlicno napisano. Cestitam. Da ovakvih stvari bude cesce!

Hvala..
Biće, kad bude i povoda..o))
pozz
viceversailles viceversailles 11:35 06.05.2008

Poštovanje!

Odmereno, realno,
a odličan je i naslov!!!
Malanika Malanika 13:23 06.05.2008

Re: Poštovanje!

Da, Stefica Cvek !!!!
Malanika Malanika 13:11 06.05.2008

JA OBOZAVAM

te nase divne ljude iz Hrvatske, taj osecaj za porodicu i ljubav prema njima, kojoj se ne poslavljaju uslovi. Divna ikona porodice i zivotan tekst pun bezuslovne podrske. Stoga, obavezna preporuka, k´o vrata.

Ja sam jedna Srpkinja, Sumadinka, a studirala u Zagrebu, pa sam insajderka, bar mislim.
Savo i Lazar, Milan i Branko, Simo i Veljo - to su neki imaginarni, a tako divni, zdravi, bistrooki, duhoviti i topli. Pa jos zamislite, oni tu macehu S. jos i vise vole od nas samih. Zao mi je samo sto znam i neke, vrlo konkretne, koji u Oluji Srbiju pohodise, pa umrehu u njoj od bola i tuge, neshatajuci macehinstvo njeno.

Ne, nista se ne treba zaboravljati, ali iz toga uciti je neophodno. Zato je ovaj post, kao sto rece neko pre mene, vazniji u donosenju odluka za izbore od onih silnih tzv. marketinski-statisticki korektnih
J. Winter J. Winter 13:39 06.05.2008

eh

Malo sam razocaran sa pricom
Ocekivao bi da brat koji ce glasati za radikale ne vjeruje ovom sto zivi u Kninu . Rekao je Nikolic negdje neki dan da se Srbi ne mogu vratiti u Hrvatsku.Pa je onda sasvim fantasticno da se jedan brat vratio i radi svoj posao kao i nekad .
Bas je to nezgodno kad covjek vjeruje vise politicaru nego vlastitim ocima ( i bratu) :)))
Ali je svakako istina da vecina Srba u Hrvatskoj takodjer podrzava ulazak u EU i imaju odredjene nade u vezi toga.Ako nista onda oko bolje pravne zastite, vece perspektive zaposljavanja i pomoci iz fondova EU.U tom smislu ocekuju isto sto i 90% Hrvata.A to je cini mi se dobro.










.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:19 06.05.2008

Re: eh

Ocekivao bi da brat koji ce glasati za radikale ne vjeruje ovom sto zivi u Kninu .

E, ovo je malo komplikovanije pitanje...o))
No, ima jedna stvar koju svakako treba pomenuti. Izbeglicama iz Hrvatske se ovde niko nije ozbiljno bavio osim radikala. Jedino su im se oni uporno obraćali, demagoški, na loš način, ali bili su tu stalno negde blizu njih...tamo gde su imali vlast u lokalu prodavali im državnu zemlju za placeve po pristupačnoj ceni, doduše bez infrastrukture. Onda se bavili infrastrukturom i tako već 12 - 13 godina...kasnije će legalizacijom i tako....stalno će imati nekoga posla sa njima jer su ih uvukli u tu igru a niko drugi nije ništa radio. Sami naprave problem, a onda ga kao rešavaju i bore se protiv drugih koji ih kao onemogućavaju da to reše.
Tek pre godinu, dve i DS je pokazala interes za izbeglice kad je videla da to nosi na stotine hiljada glasova. Njihovi napori su vidljivi u zadnje vreme u Vojvodini...ali, rade to na pogrešan način i preko pogrešnih ljudi.
dobronamjeran dobronamjeran 13:57 06.05.2008

Kas sagledam s vise strana

Dolazim do zakljucka kako vasa prica ima vise zivotnih slojeva te nekoliko pouka.
No ja bih samo dodao. Bolje da su tekli potoci vina nego sto su tekli potoci krvi.
Inace meni je najdraza Vrbnicka Zlahtina.
Blade Runner Blade Runner 15:17 06.05.2008

Lepa prica

Volim price sa srecnim krajem. Valjda ce se prica 11 Maja zavrsiti srecno.

Mali trol: imam problema sa otvaranjem vesti b92 od sinoc. Ima li jos neko slicnih problema?
mila mila 15:22 06.05.2008

Re: Lepa prica

Blade Runner
Volim price sa srecnim krajem. Valjda ce se prica 11 Maja zavrsiti srecno.

Mali trol: imam problema sa otvaranjem vesti b92 od sinoc. Ima li jos neko slicnih problema?



Takođe
ludvig ludvig 15:25 06.05.2008

Re: Lepa prica

mila
Blade Runner
Volim price sa srecnim krajem. Valjda ce se prica 11 Maja zavrsiti srecno.

Mali trol: imam problema sa otvaranjem vesti b92 od sinoc. Ima li jos neko slicnih problema?



Takođe


ima...ja ne mogu uopšte da uđem na početnu stranu sajta već dođoh do bloga preko googlea...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:36 06.05.2008

Re: Lepa prica

ima...ja ne mogu uopšte da uđem na početnu stranu sajta već dođoh do bloga preko googlea...

Ja uđem, ali vrlo otežano...
Da otvorim vest treba mi skoro minut...
Wilhelm Tell Wilhelm Tell 15:42 06.05.2008

Zutina

Hvala na prici, svima nam je ugodna.

Pozdravi rodbinu a posebno SavA.

Ajde ti sada poradi da izadju neopredeljeni, pa da ako Bog dâ dogurate do 15% i da sa manjinama formiramo vladu (i idole).

Nemojte da nam vise otimate glasace.

Pa nek i BS bude gradonacelnica, nemamo nista protiv.

Unapred zahvalan.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:15 06.05.2008

Re: Zutina

Wilhelm Tell
Hvala na prici, svima nam je ugodna.

Pozdravi rodbinu a posebno SavA.

Ajde ti sada poradi da izadju neopredeljeni, pa da ako Bog dâ dogurate do 15% i da sa manjinama formiramo vladu (i idole).

Nemojte da nam vise otimate glasace.

Pa nek i BS bude gradonacelnica, nemamo nista protiv.

Unapred zahvalan.

Rano je još za 15 posto..o))
Srbija ne bi imala nikavih problema da 15 posto birača kapita program LDP...
A radi se svakodnevno..da se ne radi, ne bi se ni raslo...o))
pozz
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:19 06.05.2008

Moja prva asocijacija

na Knin...sezze u daleku mladost kada smo se sestra i ja od tog mesta takmicili ko ce prvi da vidi more, dok su nam roditelji punili termos sa vodom na stanici gde se cekalo razdvajanje voza za Split i Zadar....mi smo decenijama letovali u tada malom mestu Vodice, kod Sibenika, kod cika Vicka Birina...kod koga smo uvek bili vise domaci nego gosti....Sada su Vodice mondensko letovaliste, nema ni cika Vicka i njegove Danice....a i more je tako daleko...
poz
bkc
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:30 06.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

Branislav Kovačević Cole
na Knin...sezze u daleku mladost kada smo se sestra i ja od tog mesta takmicili ko ce prvi da vidi more, dok su nam roditelji punili termos sa vodom na stanici gde se cekalo razdvajanje voza za Split i Zadar....mi smo decenijama letovali u tada malom mestu Vodice, kod Sibenika, kod cika Vicka Birina...kod koga smo uvek bili vise domaci nego gosti....Sada su Vodice mondensko letovaliste, nema ni cika Vicka i njegove Danice....a i more je tako daleko...
poz
bkc

pozz prezimenjače...
Da, Vodice su za ne poznati...bio sam pretprošlo leto...u Vodicama i Tribunju..Tad su verovatno bila samo dva hotela...Olimpija i Imperijal...sada je tamo čudo....marina, pansioni, zabava....svašta....
U Kninu je bila ona čuvena česma gde su svi točili vodu..Tri česme zapravo i ne baš neka čistoća...o)) Šuveno trčanje po tucaniku, da ne zakasniš... Tu su menjali vagone...Ali, more si pre video kad ideš prema Splitu nego prema Šibeniku, bez obzira što je Šibenik duplo bliže Kninu..Pruga se odvaja kod Perkovića ( imaš ga u pesmi Arsena Dedića). Ako ideš prema Splitu vidiš ga već sa Labina....Šibeniku se moraš dobro primaći da ga vidiš..takva geografija...
A more je gde je i bilo...Opet ćeš ti u Vodice, slutim...o)))

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:36 06.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

..probe radi zvao sam Tur savez Vodica da vidim kako ce da reaguju....Bili su vise nego profesionalni, pa su mi cak i trazili kucnu adresu, na koju sam nakon par dana, dobio komplet prospekata, razglednica.....itd. Naravno da bih voleo da vidim Vodice i Tribunj.,....ali vise nista nije isto...pa ni ja!
Ali ko zna?
poz
bkc
Bili su Imperijal, Punta, Olimpija....ferijalni kamp Smederevo i Borovo....Restoran Basta u kojoj su svirali Indexi i Bijelo Dugme...Pjaceta, jedan Kino....i mnogo bezbriznosti.........................
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:50 06.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

Branislav Kovačević Cole
..probe radi zvao sam Tur savez Vodica da vidim kako ce da reaguju....Bili su vise nego profesionalni, pa su mi cak i trazili kucnu adresu, na koju sam nakon par dana, dobio komplet prospekata, razglednica.....itd. Naravno da bih voleo da vidim Vodice i Tribunj.,....ali vise nista nije isto...pa ni ja!
Ali ko zna?
poz
bkc
Bili su Imperijal, Punta, Olimpija....ferijalni kamp Smederevo i Borovo....Restoran Basta u kojoj su svirali Indexi i Bijelo Dugme...Pjaceta, jedan Kino....i mnogo bezbriznosti.........................

Dodao bih još, bili smo tada mladi rođače...o))
Doduše, napisao si i ti, bili smo bezbrižni...
Sećaš se Brunca....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:51 06.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

Drago Kovacevic
[quote=
Sećaš se Brunca....

lA PAMTIM....DUGO...ALI ME PODSETI...posto sad idem sutra cu ti napisati cega se secam...
poz
bkc
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:09 06.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

Branislav Kovačević Cole
Drago Kovacevic
[quote=
Sećaš se Brunca....

lA PAMTIM....DUGO...ALI ME PODSETI...posto sad idem sutra cu ti napisati cega se secam...
poz
bkc[/quote
Ok...
To je riblji restoran...a Brunac je bio gazda...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:14 07.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

Drago Kovacevic

To je riblji restoran...a Brunac je bio gazda...



Ah da,,,bio jejedan ali se ja ne secam jer se tada za novcanik hvatao otac a ne ja...heheheh, mene su vise zanimale igranke u Boriku,,,ferijalni kampovi i sl...Razumljivo, zar ne?
poz
bkc
grofisneki grofisneki 12:43 07.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

Branislav Kovačević Cole
Drago Kovacevic

To je riblji restoran...a Brunac je bio gazda...



Ah da,,,bio jejedan ali se ja ne secam jer se tada za novcanik hvatao otac a ne ja...heheheh, mene su vise zanimale igranke u Boriku,,,ferijalni kampovi i sl...Razumljivo, zar ne?
poz
bkc



ja sam volela kao mala onaj luna park iza marine, ali sad ga vise nema, izgradjeni su lokali i kuce :(
vodice su se sad spojile sa susednim mestima. obozavam ih!
cak i sad bilo gde da odem na more, ako se bar jedan dan ne okupam u Vodicama ja ne racunam da sam bila na moru :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:35 07.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

grofisneki
Branislav Kovačević Cole
Drago Kovacevic


ako se bar jedan dan ne okupam u Vodicama ja ne racunam da sam bila na moru :)




Pa ja se bogami nisam tu okupao poodavno....Cni mi se da se zvala "Plava laguna ili rivijera" poslednja plaza prema Tribunju,,,,,tu smo uvek imali "logor"..pa posle gde vec odemo...pa i do Prvicca..Promostena, Tribunja....ali Vodice su bile cool...Danas ih verovatno ne bi prepoznao...ako imas skorasnju neku fotku posalji mi na mail...hvala
poz
bkc
grofisneki grofisneki 08:44 08.05.2008

Re: Moja prva asocijacija

joj to ti davno obecah al nisam jos uvek nista nasla :(
clean coal clean coal 18:21 06.05.2008

Nisam stigao dalje od prve recenice

Drago,

Ne znam kada ste pisali ovaj tekst, ali na veceri niste bili veceras, vec sinoc. Veceras je buduce vreme, a sinoc proslo.
Ja sam sinoc bio na veceri kod brata, a veceras idem kod sestre.
Sir Percival Sir Percival 18:27 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

clean coal
Drago,Ne znam kada ste pisali ovaj tekst, ali na veceri niste bili veceras, vec sinoc. Veceras je buduce vreme, a sinoc proslo.Ja sam sinoc bio na veceri kod brata, a veceras idem kod sestre.


A kako vi znate kada je Drago ovo pisao? Možda je pisao sinoć a ne večeras.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:36 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

Sir Percival
clean coal
Drago,Ne znam kada ste pisali ovaj tekst, ali na veceri niste bili veceras, vec sinoc. Veceras je buduce vreme, a sinoc proslo.Ja sam sinoc bio na veceri kod brata, a veceras idem kod sestre.


A kako vi znate kada je Drago ovo pisao? Možda je pisao sinoć a ne večeras.

Pisao iste večeri i noći kad se dogodilo...o))) Inače da nisam, ne bi ga nikada ni napisao....
Vidi se kad je tekst objavljen., radi časovnik..o)))
Inače, cenim napor CC da ukaže na vremenske koordinate..o)))
naroz naroz 18:41 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

Veceras je buduce vreme

a ja mislio da je sadasnje, odnosno proslo a moze i buduce

Ja vecreas sreo druga koga dugo nisam video. Da li to znaci da cu ga tek sresti? Mnogo gadna ta gramatika nista mi nije jasno

AlexDunja AlexDunja 18:42 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

Inače, cenim napor CC da ukaže na vremenske koordinate..o)))

pridruzujem se:))
odavno ne sretoh nekog sa takvim osecajem za....
preciznost???, nesto, svakako:))
pozdrav za cc,
srdacni:))
Palilula Palilula 18:44 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

Umrecu od smeha, ko razume shvatice
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:02 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

AlexDunja
Inače, cenim napor CC da ukaže na vremenske koordinate..o)))

pridruzujem se:))
odavno ne sretoh nekog sa takvim osecajem za....
preciznost???, nesto, svakako:))
pozdrav za cc,
srdacni:))

Noćas se moje čelo znoji...
noćas se moje vijeđe topi...
P.S. kako ono ide dalje, AD...o)))
Palilula Palilula 19:30 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

na veceri niste bili veceras, vec sinoc


Ovo kao da je stiglo iz kabineta Dr. Vojislava.
AlexDunja AlexDunja 19:50 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

P.S. kako ono ide dalje, AD...o)))

ael to vino radi???
ovako ide,
pogledaj i prevod na engleski:))
smejurija:)
jananderson jananderson 19:55 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

Palilula
na veceri niste bili veceras, vec sinoc


Ovo kao da je stiglo iz kabineta Dr. Vojislava.


Za Dr. Vojislava koristim samo proslo-buduce vreme :)
ko razume shvatice :)

ps. svi Dragovi tekstovi su odlicni!
preporuka
preporuka

V.
naroz naroz 20:29 06.05.2008

Re: Tonight, of beauty I shall die

naroz naroz 20:38 06.05.2008

Re: Tonight, of beauty I shall die

sad mi nekako glupo sto sam stavio ovu sliku. Kad kliknem na izmeni samo pise undifined? Jer moze nekako da skine i ili je suvise kasno?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:51 06.05.2008

Re: Tonight, of beauty I shall die

naroz
sad mi nekako glupo sto sam stavio ovu sliku. Kad kliknem na izmeni samo pise undifined? Jer moze nekako da skine i ili je suvise kasno?

Neka slike..lepa je, a nije neadekvatna...
Mogu je brisati ako kažeš, ali neka je....
G r o f G r o f 20:52 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

hahahahahhahahah...moram ovde baciti trol...Drago ona tvoja kreatura od novinara upravo rastura Tomu. Ti si ga otkrio.
naroz naroz 21:01 06.05.2008

Re: Tonight, of beauty I shall die

Ok ako ti se svidja, nego reko' mozda nije pristojno previse slasti....u malim kolicinama je ok
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:04 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

G r o f
hahahahahhahahah...moram ovde baciti trol...Drago ona tvoja kreatura od novinara upravo rastura Tomu. Ti si ga otkrio.

Ko grofe... ne gledam...o)))
G r o f G r o f 21:39 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

Pogreših. Ostalo mi u sećanju kao da si ti pisao taj blog ali nisi, nego Nebojša Milenković. Pisao je o njemu, kad je na RTSu gostovao ČJ. Večeras mu je u gost bio TN. Na momente ga je gotovo izbacio iz takta.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:56 06.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

G r o f
Pogreših. Ostalo mi u sećanju kao da si ti pisao taj blog ali nisi, nego Nebojša Milenković. Pisao je o njemu, kad je na RTSu gostovao ČJ. Večeras mu je u gost bio TN. Na momente ga je gotovo izbacio iz takta.

Ja sam govorio da je pravo autora da vodi kofrontirajući intervju...na NM blogu...
E#, sad baš bih voleo videti da neko na RETS vodi sa Koštunicom ili Tadićem konfrontirajući intervju...
Oni drže RTS, i Tiuanič je njihov direktor....
Videćemo, ima još dva dana...
dragan7557 dragan7557 11:18 07.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

Palilula
na veceri niste bili veceras, vec sinoc


Ovo kao da je stiglo iz kabineta Dr. Vojislava.


Kojeg ?????????????
naroz naroz 13:05 07.05.2008

Re: Nisam stigao dalje od prve recenice

dragan7557
Palilula
na veceri niste bili veceras, vec sinoc


Ovo kao da je stiglo iz kabineta Dr. Vojislava.


Kojeg ?????????????


Jel jasno!!!!
danas na slavu
makica makica 19:38 06.05.2008

odlican tekst

preporuka
mikimedic mikimedic 00:56 07.05.2008

Samo jedno mesto na svetu se zove dom

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 04:31 07.05.2008

Re: Samo jedno mesto na svetu se zove dom

A Tito, poznato je, nije tražio ono što ne valja.Tito je nesumnjivo znao šta je dobro...



I SLOBA SA NJIH 5 JE ZNAO ŠTA JE DOBRO.., NAJEDOŠE SE, NAPIŠE SE, PODELIŠE SE....

ODLIČNA PRIČA MORADOH JE POHVALITI
POZDRAV
grofisneki grofisneki 09:43 07.05.2008

Ima li jos

zutine, prsuta i sira iz mjesine?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:57 08.05.2008

Re: Ima li jos

grofisneki
zutine, prsuta i sira iz mjesine?

Ima, ali daje malicom...o)))
grofisneki grofisneki 08:49 08.05.2008

Re: Ima li jos

znam znam to je uvek glavna mana

p.s. ja sam dobila skoro smrcaka i kupljacine a boga mi i vina
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:09 08.05.2008

Re: Ima li jos

grofisneki
znam znam to je uvek glavna mana

p.s. ja sam dobila skoro smrcaka i kupljacine a boga mi i vina

E, smrčak je najdragoceniji..Bude ga samo u aprilu, samo na određenim mestima, samo onda kad se nakon kiše pojavi sunce, i ako se ne stigne na vreme, ubra ga neko drugi...o))

grofisneki grofisneki 09:13 08.05.2008

Re: Ima li jos

Drago Kovacevic
grofisneki
znam znam to je uvek glavna mana

p.s. ja sam dobila skoro smrcaka i kupljacine a boga mi i vina

E, smrčak je najdragoceniji..Bude ga samo u aprilu, samo na određenim mestima, samo onda kad se nakon kiše pojavi sunce, i ako se ne stigne na vreme, ubra ga neko drugi...o))



da da, kazu da je ove godine bilo krcato :)
cujem da ga ima i na fruskoj gori i jos nekim mestima u srbiji.
Kasper Kasper 12:08 07.05.2008

Prljav ves

Zar nije ruzno iznositi porodicni prljav ves? Iznositi pred javnost necije politicko misljenje, predpostavljam, bez dogovora. I samoreklama ima granice...
Черевићан Черевићан 13:42 07.05.2008

учорбе исчеку

сведок сам и овде намалти како посета чувара ватре може да распламса жељно исчекиван продични сусрет а ту онда запете у монолозима тјст дијалогу неима. буде ишамара, но неби отом.
ваш састав г Kovacevic -у бременит политиком која се тек измећу редова да назрети ( ако се изузму пар дијалога именованих рођака ) мајсторски упакованом, браво!, баш окуми лего ,а како смо ето у предизборној еуфорији немогу да непоменем афоризма г Баљка
. . . . . . .Србија је некад била велика тајна, а сада је мала тајна великих мајстора кухиње

сад исчекујмо и чорбу коју ће нам запржити одабрани.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana