Društvo| Na današnji dan| Nauka| Obrazovanje

PLAGIJATORIKA ...

Đorđe Bobić RSS / 21.11.2019. u 13:47

Atačmenti



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 17:47 22.11.2019

Re: Milan Dog

Nismo jbt!
Moramo uskoro, Maksa će se živ pojesti čekajući.


Huči, rešio sam dilemu za onu seosku kuću, što se dvoumiš da li da bude biljarda ili četnički HQ - četnike da smestiš u podrum jer tamo imaš već puškarnice a bilijar u prizemlje. I vuk sit i ovce na broju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:53 22.11.2019

Re: Milan Dog

I vuk sit i ovce na broju.


I vuk sit i jagnje na stolu :)
četnike da smestiš u podrum jer tamo imaš već puškarnice a bilijar u prizemlje


Priča o četnicima u podrumu i pratizanima u prizemlju, dole jagnje, gore prase, i bezglasne molitve bogu da i jedni i drugi što pre odu, je česta:)
maksa83 maksa83 18:16 22.11.2019

Re: Milan Dog

Moramo uskoro, Maksa će se živ pojesti čekajući.

Ma ja više grickam nokte oćete li se uzeti na kraju...
dobrica0514 dobrica0514 18:19 22.11.2019

Re: Milan Dog

maksa83
Moramo uskoro, Maksa će se živ pojesti čekajući.

Ma ja više grickam nokte oćete li se uzeti na kraju...

Ja se sa tim stvarima ne bih zajebavao!
vcucko vcucko 07:53 23.11.2019

Re: Milan Dog

angie01
endži....druga priča.


naravno, prvo je zensko, a ko je video jos da se neko normalno zensko usudi da kritikuje, pa jos tradicionalne vrednosti.

a i mizogino primitivno drustvo, najvise voli da svoju srdzbu usmeri na zenu koja se ne uklapa u pozeljan model, ono siledjistvo u svom najboljem obliku.

...pri tome- da udjes huci, u bilo koje drzvano preduzece, u kojima ima najvise zaposlenih, velika vecina, u odnosu na par izgrednika, obavezno podrzava nadredjene, ( koji su obavezno politicki postavljeni i vec duze vreme vrlo neadekvatni kadrovi, pa se shodno tome i ponasaju) i na sto ocigledniji podanicki nacin, da ne bi bilo nikakve sumnje, jos se utrkuju u tome i otkucavaju ostale, ne bi li se sto bolje uglavili u takao postavljenoj hijerarhiji,...zbog cega se ni najociglednije lose stvari, koje sustinski devastiraju i firmu i drustvo, ne mogu ispraviti,....to sve prevedes na kompletnu piramidu i to je to....

Sve OK, uz elementarnu činjenicu da su većina zaposlenih u državnim preduzećima (koje si inače korektno opisala, možda i malo benevolentno), khm, žene.
angie01 angie01 12:17 23.11.2019

Re: Milan Dog

Sve OK, uz elementarnu činjenicu


prvo, ne znam kako si povezao prvi u drugi deo mog komentara, ...a drugo, ne znam odakle ti podatak da ima vise zena zaposlenika u drzavnim firmama, ako je u njima zaposlen opste uzevsi najveci broj gradjana, a gde je evidentiran problem-ne od sada- da su zene ugrozena kategorija pri zaposljavanju i da su u odnosu na muskarce, procentualno mnogo vise nezaposlene.
vcucko vcucko 14:14 23.11.2019

Re: Milan Dog

angie01
Sve OK, uz elementarnu činjenicu


prvo, ne znam kako si povezao prvi u drugi deo mog komentara, ...a drugo, ne znam odakle ti podatak da ima vise zena zaposlenika u drzavnim firmama, ako je u njima zaposlen opste uzevsi najveci broj gradjana, a gde je evidentiran problem-ne od sada- da su zene ugrozena kategorija pri zaposljavanju i da su u odnosu na muskarce, procentualno mnogo vise nezaposlene.

Sistematizacije državnih preduzeća već po difoltu podrazumevaju veliki broj radnih mesta na poslovima tipa pravno-personalni, finansijski, komercijalni, opšti administrativni... gde su hteli ne hteli žene velika većina. Neke druge, posebno tehničke struke em su skresane na papiru em ih jednostavno nema, jer taj kadar najviše odlazi napolje.
Što se tiče prijema u državnu službu, potpisujem da je žena-kćer-svastika-ljubavnica-dopiši nekog bitnog uvek u prednosti. Diskriminacije u navedenom smislu (ako primim ženu otići će na porodiljsko i sl.) ima više u privatnom sektoru.

angie01 angie01 14:29 23.11.2019

Re: Milan Dog

Sistematizacije državnih preduzeća


ovo sve si tako proizvoljno napisao.

zene su u Srbiji, ( i ne samo u njoj), ugrozena vrsta po SVIm pitanjima, zaposljavanje je samo jedno od njih.


n Stopa zaposlenosti stanovništva radnog uzrasta je jedna od najnižih u Evropi, dok je
stopa nezaposlenosti među najvišima. Disbalans između ponude i potražnje radne
snage rezultira visokom podzaposlenošću i dovodi do urušavanja kvaliteta poslova:
sve zastupljeniji su prekarni oblici rada, a zarade većini zaposlenih ne omogućavaju
pristojan život.
n Žena u statusu „pomažućeg neplaćenog člana (poljoprivrednog) gazdinstva“ lišene
su mnogih prava koja se mogu ostvariti u drugim formama radnog odnosa. U
različitim izvorima govori se o različitom broju ovih lica – prema Anketi o radnoj
snazi u Srbiji je 6,7% ukupne zaposlenosti odlazi na pomažuće članove domaćinstva,
a žene čine 74% ove kategorije.
n Preko 40% žena radnog uzrasta isključeno je sa tržišta rada (u odnosu na 27%
muškaraca), a najviše neaktivnih žena je u Vojvodini (44,5%) gde je i najveći rodni jaz
u stopama neaktivnosti muškaraca i žena (17,6 procentnih poena). Najviše žena radi
u sektoru usluga (67,5% ukupno zaposlenih žena), a znatno manje u poljoprivredi
(16,2%) i industriji (16,3%).

(polozaj zena na trzistu rada-Fondacija centra za demokratiju)


edit-obaska, sto je argumentacija koju si izlozio,

potpisujem da je žena-kćer-svastika-ljubavnica-dopiši nekog bitnog uvek u prednosti.


sem sto zena nije u prednosti po samoj ovakvoj postavci, nego je ponizena u senci pigmaliona, mentora muskarca, bez koga se ni ne uzima u obzir po svojim kvalifikacijama,...znaci diskriminacija na delu u svom najgorem obliku,...kao sto je u slucaju makroa i prodavacica ljubicica.
alselone alselone 14:44 23.11.2019

Re: Milan Dog

Ovde izgleda radila neka metla...
angie01 angie01 15:15 23.11.2019

Re: Milan Dog

Ovde izgleda radila neka metla...


sta je obrisano?
alselone alselone 15:17 23.11.2019

Re: Milan Dog

sta je obrisano?

U najmanju ruku Tasini komentari kada je krenulo, a čini mi se i još nešto. Ne uklapa mi se sled komentara, kao da ima i više rupa, mada nisam detaljno zagledao.
angie01 angie01 15:26 23.11.2019

Re: Milan Dog

Ne uklapa mi se sled komentara, kao da ima i više rupa, mada nisam detaljno zagledao.


pitam, jer obicno pogledam nove komentare i ne pratim ono sto je vec bilo, a nisam obratila paznju ni na broj komenatra, pa da vidim da ih je manje.
nsarski nsarski 16:50 21.11.2019

Beograd za turiste

U današnjem broju New York Times-a, u odeljku o putovanjima, izašao je tekst 36 sati u Beogradu. Tu se najčešće piše o znamenitostima, hrani, običajima, itd.

Koga zanima, može da pogleda kako nas Njujorčani opisuju Rich Serbian cuisine and an inspired bar scene are only the start of a stay in this Balkan city, where the people are outgoing, and history awaits around every corner.

P.S. Ima mnogo lepih slika, što je ohrabrujuće.
petargli petargli 16:59 21.11.2019

aj' sad sledeći

Puče plagijator Mali!
petargli petargli 19:11 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

ako ništa drugo, bar je ovo jedna pobeda Univerziteta (državne institucije) nad "naprednim silama" u "zlatnom dobu" moderne Srbije, a Mali je označen kao čovek sklon prevari (tj. prevarant) od strane najveće i najznačajnije institucije državnog obrazovanja u Srbiji. Sledeći molim!

Edit: i da ne zaboravim, dobro je što su ovu vest preneli Blumberg, Njujork Tajms i AP ...
angie01 angie01 19:16 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Sledeći molim!


guvarnanta i slina....
petargli petargli 19:22 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

angie01

guvarnanta i slina....

I pored opasnosti da zazvučim ko jedan "omiljeni" bloger ovde, ko je guvernanta?

Ovo sa Slinom, taticom, baticom i srčanim bolesnikom bi moralo da se istera do samog kraja ...

edit: evo i Kosovari (da li uz pomoć prijatelja i kojih?) su objavili sliku sa osumnjičenima za ubistvo Olivera Ivanovića. Biće interesantno da se vidi u kom smeru će ovo da se razvije ...
dobrica0514 dobrica0514 19:24 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

petargli
angie01

guvarnanta i slina....

I pored opasnosti da zazvučim ko jedan "omiljeni" bloger ovde, ko je guvernanta?

Ovo sa Slinom, taticom, baticom i srčanim bolesnikom bi moralo da se istera do samog kraja ...

Ko je omiljeni bloger - ovde?
Nik na sunce!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

dobrica0514
petargli
angie01

guvarnanta i slina....

I pored opasnosti da zazvučim ko jedan "omiljeni" bloger ovde, ko je guvernanta?

Ovo sa Slinom, taticom, baticom i srčanim bolesnikom bi moralo da se istera do samog kraja ...

Ko je omiljeni bloger - ovde?
Nik na sunce!


Omiljena je mirela, apsolutno. A ne znam ko bi mogao biti "omiljeni" bloger.

Nego, čarli, šta kaže tvoj mačak, jel bilo ruskog špijuna ili nije? Vidim da se Kokainka malo uzbudila oko toga, smestila im CIJA, izgleda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:28 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

.
angie01 angie01 19:29 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

angie01
guvarnanta



guver...ka


A, misliš na Cicu Tabaković? Nisam čuo da je i ona uvaćena u plagijaćarenju. A što ne bi onda i Tomu Diplomu pitali za junačko zdravlje? Verovatno mu je dosadno u penziji...
petargli petargli 19:38 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Ko je omiljeni bloger - ovde?
Nik na sunce!

Rado, ali nisam mogao da se setim trenutnog nika tog blogera, pošto on menja nikove ko čarape ili gaće ...
petargli petargli 19:39 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

angie01
guvarnanta



guver...ka

ali zato plata...

plagijat doktorata

Ok, sad mi jasno ... Tabakovićka mi promakla skroz ...
angie01 angie01 19:42 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Tomu Diplomu


i ko zna koliko njih jos.

...Sapicu su isto provalili da je njegova disertacija plagijat.

pa jelena trivan...koja je preko noci doktorirala.
petargli petargli 19:49 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

angie01


i ko zna koliko njih jos.

meni nebitno koliko njih ima još, bitno mi je da na red dođe sledeći ... Jedan po jedan i tako redom ...

Ne znam za ostale, ali meni se Mali posrao po diplomama Univerziteta u Beogradu sa ovim plagijatom ...
Ribozom Ribozom 21:03 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

... I Loncara.
Danas Mali troluje, kao bavi se budzetom. Uporno kamatu na novi kredit naziva 'prinos', i uporno laze da novim kreditima zamunjuje stare (posto kamata iznosi godisnje oko milijardu).

Velika je ovo pobeda, Velika.
Ribozom Ribozom 21:27 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Edit.
Pokusao nam dipl.ekonom. pilicarski da dobije na vremenu pisuci 4 zalbe (jednu od 1750 strana). Cccc i te zalbe mu pisao neko, i kaze da komisija nije imala vremena da za kratko vreme procita zalbu. Medjutim, ako su je citala dvadeset studenta, lecenih narkomana u kratkim gacama , mogli su da je procitaju.

Preneki dan cuh pesmu od neke hiphop grupe o malom, mislim da se zove nesto 'pof', koju ne mogu da nadjem na yt. Ako neko zna...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

mislim da se zove nesto 'pof


Verovatno PUF, Pokret Ujedinjenih Fantoma



edit
Ovo o Vesiću:)
Imaju i o malom verovatno
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:36 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Danas Mali troluje, kao bavi se budzetom.


Aha, morao je da ide da da tetki lek.

Svaka čast prof. Karapandži, Peščaniku (nemoj sad neko da mi se mršti ovde, pobiću vas sve!) i naročiito onim klinkama što su blokirale rektorat, bez njih se ovo ne bi desilo. E, da smo imali više takvih studentkinja i studenata '92...


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:37 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Ne znam za ostale, ali meni se Mali posrao po diplomama Univerziteta u Beogradu sa ovim plagijatom ...


I meni.
(mada, realno, taj FON nikad i nije bio neki fakultet... )
Ribozom Ribozom 22:07 21.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Hvala HCM
dobrica0514 dobrica0514 08:00 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

srdjan.pajic
dobrica0514
petargli
angie01

guvarnanta i slina....

I pored opasnosti da zazvučim ko jedan "omiljeni" bloger ovde, ko je guvernanta?

Ovo sa Slinom, taticom, baticom i srčanim bolesnikom bi moralo da se istera do samog kraja ...

Ko je omiljeni bloger - ovde?
Nik na sunce!


Omiljena je mirela, apsolutno. A ne znam ko bi mogao biti "omiljeni" bloger.

Nego, čarli, šta kaže tvoj mačak, jel bilo ruskog špijuna ili nije? Vidim da se Kokainka malo uzbudila oko toga, smestila im CIJA, izgleda.

Mačka mi je pre mesec dana pregazio auto - trenutno nemam mačka.
I tako će biti neko vreme, jer ne mogu da odbolujem to.
Uspeo je da se dovuče u dvorište - i umre.
mariopan mariopan 10:34 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Omiljena je mirela, apsolutno.



Apsolutno.

Mislim da treba da dobije VIP, ako se sete?
nikvet pn nikvet pn 10:43 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći


Овај наш блог Б92 је уствари једна велика бајка.

Каква бајка такве и личности. Највећи број су добре виле и вилењаци, сваки са својим бубицама.

С друге стране ту је патуљак Љутко, врло продуктиван; затим Телетабис који је умислио да има пишу, и наравно Зли Чаробњак који их из потаје подева.

Ред би требало да прави Госпођа с метлом. Она их каткад почисти али им допусти да се реинкарнирају (српски: повампире). То није у реду јер Госпођу на метли кадгод се појави она затуче на дуже време.

Доброг краља тога краљевства више нема. Оставио је некаквог намесника који се не меша пуно у свој посао што је можда и добро. Силом добрих вила и вилењака уинат злоћама бајка се држи и траје.
mariopan mariopan 11:29 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

nikvet pn

Овај наш блог Б92 је уствари једна велика бајка.

Каква бајка такве и личности. Највећи број су добре виле и вилењаци, сваки са својим бубицама.

С друге стране ту је патуљак Љутко, врло продуктиван; затим Телетабис који је умислио да има пишу, и наравно Зли Чаробњак који их из потаје подева.

Ред би требало да прави Госпођа с метлом. Она их каткад почисти али им допусти да се реинкарнирају (српски: повампире). То није у реду јер Госпођу на метли кадгод се појави она затуче на дуже време.

Доброг краља тога краљевства више нема. Оставио је некаквог намесника који се не меша пуно у свој посао што је можда и добро. Силом добрих вила и вилењака уинат злоћама бајка се држи и траје.


Ovo si baš lepo napisao.

A mi smo oni mali patuljci koji popravljaju i kvare pa opet popravljaju, i da nije nas ne bi bilo ni bajke?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:35 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

dobrica0514
Mačka mi je pre mesec dana pregazio auto - trenutno nemam mačka.
I tako će biti neko vreme, jer ne mogu da odbolujem to.
Uspeo je da se dovuče u dvorište - i umre.



angie01 angie01 11:42 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

apacherosepeacock
dobrica0514
Mačka mi je pre mesec dana pregazio auto - trenutno nemam mačka.
I tako će biti neko vreme, jer ne mogu da odbolujem to.
Uspeo je da se dovuče u dvorište - i umre.






srdjan.pajic srdjan.pajic 15:55 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Mačka mi je pre mesec dana pregazio auto - trenutno nemam mačka.


E, jebi ga, žao mi je, gde sam ga i pominjao...
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:43 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Mačka mi je pre mesec dana pregazio auto - trenutno nemam mačka.
I tako će biti neko vreme, jer ne mogu da odbolujem to.
Uspeo je da se dovuče u dvorište - i umre.



auf, ostade sladjan bez macora


dobrica0514 dobrica0514 20:55 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

dragosevacsutra
Mačka mi je pre mesec dana pregazio auto - trenutno nemam mačka.
I tako će biti neko vreme, jer ne mogu da odbolujem to.
Uspeo je da se dovuče u dvorište - i umre.



auf, ostade sladjan bez macora



A možeš i da mu popušiš.
Mislim - ne mačoru.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:25 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

A možeš i da mu popušiš.
Mislim - ne mačoru.


sladjanu?

pa kako kad nema macora?

maksa83 maksa83 21:34 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

pa kako kad nema macora?

Ovo ti je mnogo ružno.

Ne znam da li ti je izmakao kontekst, ali čoveku je auto ubio ljubimca.
mariopan mariopan 22:23 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

ubio ljubimca.


To mnogo boli, žao mi je i mačora i vlasnika. Tuga.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:53 22.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Ovo ti je mnogo ružno.

Ne znam da li ti je izmakao kontekst, ali čoveku je auto ubio ljubimca.


ok, jeste. ali imajuci u vidu sta je sve sladjan prolazio na blogu od dusebriznika, ovo mu dodje i najbenignije sprdanje.

korisnickoime-2 korisnickoime-2 01:17 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći

nikvet pn

Овај наш блог Б92 је уствари једна велика бајка.










Заборавио си да поменеш Говногуруа, тј. Говногурача са корпицом, затим генетски модификованог (због азотаре) Веселог Пацова и урађену Пустињску лисицу без Малог Принца.

Играш се са својом блогерском судбином, Дороти.

Мислим да ти њих тројица ту нелојалност никада неће опростити.




vcucko vcucko 08:19 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći

dobrica0514

Mačka mi je pre mesec dana pregazio auto - trenutno nemam mačka.
I tako će biti neko vreme, jer ne mogu da odbolujem to.
Uspeo je da se dovuče u dvorište - i umre.

Većinska sudbina slobodnih mačkova je takva. Dođu im glave kola ili divlji psi. To je tako jbg.
Alternativa je da ga daš na kastriranje pa gajiš nešto što liči na mačka, a u stvari je biljka.
Zato
alselone alselone 08:25 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Alternativa je da ga daš na kastriranje pa gajiš nešto što liči na mačka, a u stvari je biljka.


Zavisi kako koji prihvati tu činjenicu. Naš mačak je kastriran pa opet preko leta ide napolje, nalazio sam ga i na krovu kuće, na komšijskom bedemu, i slično, i sirotog ga je zveknuo auto ali je preživeo.
nikvet pn nikvet pn 09:16 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći


Из коментара видим да је Чарливојев мачак страдао. Жао ми је. То баш уме да заболи. Моје искрено саучешће.
docsumann docsumann 09:32 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći


jedna za mačka...

dragosevacsutra dragosevacsutra 10:18 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Из коментара видим да је Чарливојев мачак страдао. Жао ми је. То баш уме да заболи. Моје искрено саучешће.


slazem se.

i moje carli, izvini za prethodne komentare.
vcucko vcucko 11:01 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći

alselone
Alternativa je da ga daš na kastriranje pa gajiš nešto što liči na mačka, a u stvari je biljka.


Zavisi kako koji prihvati tu činjenicu. Naš mačak je kastriran pa opet preko leta ide napolje, nalazio sam ga i na krovu kuće, na komšijskom bedemu, i slično, i sirotog ga je zveknuo auto ali je preživeo.

To je najgora varijanta.
Da se zapitaš, zašto si ga pobogu kastrirao - pa ga pogledaš u oči
alselone alselone 11:54 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći

To je najgora varijanta.
Da se zapitaš, zašto si ga pobogu kastrirao - pa ga pogledaš u oči


Ja mislim da je to najbolja varijanta. Zato sam je i uradio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:18 23.11.2019

Re: aj' sad sledeći

alselone
To je najgora varijanta.
Da se zapitaš, zašto si ga pobogu kastrirao - pa ga pogledaš u oči


Ja mislim da je to najbolja varijanta. Zato sam je i uradio.


Apsolutno. A ako ga puštaš napolje, onda bi trebalo da bude vakcinisan redovno (pored besnila) protiv one neke mačje leukemije (pod uslovom da kod vas postoji ta boleština, to će nikvet bolje da te informiše).

Mi naše držimo u kući, kao zarobljenike, mada sam se par puta uverio da se ni njima ne beži. Izjure eventualno na dvorište kad zaboravimo vrata, tu malo odbleje, napasu se travice i posle pola sata, naračito ako je napolju ladno, same dođu na vrata i grebu da ih pustimo unutra.

bene_geserit bene_geserit 04:22 24.11.2019

Re: aj' sad sledeći

Ovde kod nas kojoti te kućne mačke pojedu očas posla, retko koja pozivi duže.
Jedino one što su ovde odrasle na ulici od malih nogu preteknu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:41 24.11.2019

Re: aj' sad sledeći

bene_geserit
Ovde kod nas kojoti te kućne mačke pojedu očas posla, retko koja pozivi duže.
Jedino one što su ovde odrasle na ulici od malih nogu preteknu.


I ovde bogami kojoti zavode red. Ni ove naše mačke zato ne bi potrajale, mada smo ovu kontejnerku gubili nekoliko puta na po nekoliko dana, ali se uvek vraćala, ali cenim da se krila negde u blizini kuće. Ako mačke ne pojedu kojoti, odnesu ih sove - imamo par ovih great horned mrcina, jedna na drvetu u mom dvorištu, a druga na istom takvom u školskom dvorištu pored, pa se noću domunđavaju. One su prilično zastrašujuće ptičurine, pogotovu kad ih vidiš izbliza. Ne prođe dan da nextdooru neko ne objavljuje oglas da mu je nestala mačka, ali retko kad je nađu.

Inače, kod nas su kojoti relativno skoro re-introduced u prirodu, bili su istrebljeni, ali sad su zaštićene životinje i ima ih koliko hoćeš. I to ovde, malte ne u centru grada, pošto imamo neku dolinu tu na 100 metara od moje kuće, koja je kao parče divljine između dva reda kuća, i tu im se nalaze jazbine. Uvek mi je malo frka ako tuda okasnim kad biciklam, pogotovu ako nosim dete pozadi. Kažu da hoće u čoporu da se zaleta na hajkere, mada nije bilo još zabeleženih slučajeva da sam čuo da se to desilo. Jeste gore u planini.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 21.11.2019

Za Srkija

Ako možeš, gledaj RTS 1, ide zanimnjiva emisija.
O predsedniku vlade u kojoj je Draža bio ministar.
Ozbiljno ti kažem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:58 21.11.2019

Re: Milan Dog

docsumann
srdjan.pajic
petargli
Ma isključivo srpski, samo srpski...treba bre te Srbe jednom istrebiti, da ne kvare čovečanstvo.

Preteruješ HCM, čovek je rekao "čisto srpski mentalitet", a to ne znači kao što ti kažeš "isključivo srpski" ... Postoji razlika između ova dva pojma ...

I ko to hoće da istrebi Srbe?


Pa zna se: SBB.


S... B... B

čudno piše franjevci




Moraju da se koriste šiframa, vidiš da su ovi naši dobri Srbi krenuli u lov na njih.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:06 21.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man
Ako možeš, gledaj RTS 1, ide zanimnjiva emisija.
O predsedniku vlade u kojoj je Draža bio ministar.
Ozbiljno ti kažem.


Nemam TV program, jel ima na websajtu? Pazi kad se nisam nikad, nijednom, ulogovao na RTS-ov websajt...
Bili Piton Bili Piton 22:09 21.11.2019

Re: Za Srkija

Ima ona RTS planeta ali ona iz inostranstva nije besplatna, a sve druge strimove su zatvorili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:17 21.11.2019

Re: Za Srkija

Bili Piton
Ima ona RTS planeta ali ona iz inostranstva nije besplatna, a sve druge strimove su zatvorili.


I još da im platim da gledam čičadražinog predsednika vlade?! E, pa toliko ni hučija baš ne volim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 21.11.2019

Re: Za Srkija

I još da im platim da gledam čičadražinog predsednika vlade?


Ma jok, šta ima o njemu da slušaš, budala neka bio, čiaj ti Peščanik i boooli te :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:41 22.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man
I još da im platim da gledam čičadražinog predsednika vlade?


Ma jok, šta ima o njemu da slušaš, budala neka bio, čiaj ti Peščanik i boooli te :)


Dobro si me podsetio da im doznačim neke pare, znam da kubure sa lovom. Za ovu akciju protivu lažnih doktorata - svaka čast, dugujemo im, ma koliko antisrpski i autošovinistički činodejstvovali svih ovih godina .
bene_geserit bene_geserit 03:50 22.11.2019

Re: Za Srkija

Dobro si me podsetio da im doznačim neke pare, znam da kubure sa lovom.

Na kakve ti gluposti opet trošiš pare!!
Srećom tu je Tramponja da ti potkopava biznis nekim tarifama na kineske proizvode, pa ti manje ostaje da budalesaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:18 22.11.2019

Re: Za Srkija

bene_geserit
Dobro si me podsetio da im doznačim neke pare, znam da kubure sa lovom.

Na kakve ti gluposti opet trošiš pare!!
Srećom tu je Tramponja da ti potkopava biznis nekim tarifama na kineske proizvode, pa ti manje ostaje da budalesaš.


De si, bene, nema te, ko da te ajkula odvukla, pu, pu, daleko bilo. Ili su ti stavili Pakistanca za šefa pa si pao u depresiju? Ili bindžuješ ova impeachment saslušanja i nemaš vremena za blogovanje?

E, sad mi se vratila kuma iz posete San Dijegu, i komentar joj je bio: jebote, sve trampovci i crkvenjaci. Nije se nešto baš oduševila gradom (živi u Sijetlu, inače). Meni je SD bio super, ali nisam znao da se to toliko promenilo otkad sam bio tamo pre jedno 18 godina. Ili je uvek tako bilo, nego je sad sve to najgore izmilelo ispod kamena od kad je Tramp uzjahao na vlast?

A što se, bre, ti brineš toliko za moje parice? I prošli put si me oštro kritikovao što plaćam greenpeace-u, a i onom Honoldu da stavlja solarne panele na straćare po Africi, i uvodi sijalicu. Ja mislim da je investiranje i u peščanik dobro, vidiš rezultat?

No, nema veze to, nego, jel tvoju kompaniju ne kače te tarife? Zapravo ne kače ni moju direktno, jer ja prodajem inženjerske usluge a ne hardver i komponente, ali kače indirektno, u smislu da ako ovi moji ne mogu da prodaju to što su napravlili, neće ni za mene biti. No, neće ni Tramp još dugo...


bene_geserit bene_geserit 05:57 22.11.2019

Re: Za Srkija

No, neće ni Tramp još dugo..

Neće, neće, još cirka 5 godina, posle mora neko drugi, a i mator će da bude.
nego, jel tvoju kompaniju ne kače te tarife?

Nas kači ovo što su pametnjakovići iz Kongresa i Senata doneli pre neki dan u vezi Hong-Konga, pa su nam akcije pale cirka 10%, baš dan pred vestovanje akcija, pa me je to konkretno koštalo 10-tak K bruto, ali dobro nema veze ...
zato nas je Tramp spasio kad je Broadcom hteo da nas kupi (tj. onaj špekulant da kupi i rasparča), kad nas je proglasio za nacionalno dobro, tako da razmišljam da uvedem u kući ujutru kad se deca probude, da stanu mirno ispred Trampove slike i salutiraju.
E, sad mi se vratila kuma iz posete San Dijegu, i komentar joj je bio: jebote, sve trampovci i crkvenjaci. Nije se nešto baš oduševila gradom (živi u Sijetlu, inače).

Pa ovde je Pop Đujić-eva baza, naravno da su OK ljudi, a ne neki libtardi, ako je mislila na Srbe. A i što se Amerikanaca tiče ovo je do skoro bila GOP teritorija, sve dok ovi tvoji prevaranti nisu krenuli sa onim idenjem po kućama da sakupljaju glasove (ballot harvesting) i tako pokrali izbore zadnji put. Uostalom kuma ti je iz libtardske prestonice, pa je zato zbunjena.

Što se grada tiče, i ja slabo idem tamo iz ove suburbije, ali zato mi je Torrey Pines na 5 minuta, što bi išao u centar da se družim sa homlesima i da fasujem neku boleštinu?
De si, bene, nema te, ko da te ajkula odvukla, pu, pu, daleko bilo. Ili su ti stavili Pakistanca za šefa pa si pao u depresiju? Ili bindžuješ ova impeachment saslušanja i nemaš vremena za blogovanje?

Ma uspeo sam da se strmeknem sa bajsa tako da mi iskoči rame (desno, a ja sam dešnjak) i još je bilo dosta štete po ramenu pa sam morao na operaciju i onda mi ruka bila u slingu pa nisam mogao vispreno i oštroumno da odgovaram na ove gluposti koje postujete ovde zadnjih nedelja-meseci (mada sam pratio, najbolje je bilo ono kad si hteo srpskim manastirima da daješ ocene na Yelpu, mada sam uobičajeno partizani-četnici preskočio, za to stvarno nemam nerava).

A ove gluposti u vezi impičmenta ne pratim, to ostavljam tebi i Maksi.
alselone alselone 08:08 22.11.2019

Re: Za Srkija

Ma uspeo sam da se strmeknem sa bajsa tako da mi iskoči rame (desno, a ja sam dešnjak) i još je bilo dosta štete po ramenu pa sam morao na operaciju i onda mi ruka bila u slingu pa nisam mogao vispreno i oštroumno da odgovaram na ove gluposti koje postujete ovde zadnjih nedelja-meseci (mada sam pratio, najbolje je bilo ono kad si hteo srpskim manastirima da daješ ocene na Yelpu, mada sam uobičajeno partizani-četnici preskočio, za to stvarno nemam nerava).



Auuuu, dolazim za mesec dana, oćeš da ti donesem futoškog kupusa da zaviješ, da izvuče?
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:16 22.11.2019

Re: Za Srkija


Dobro si me podsetio da im doznačim neke pare, znam da kubure sa lovom.

Uh bre Srki ovo nije za zezanje.
To kod tebe ozbiljno:(

Od tog sindroma boluju i ovi oko Vučića, ni oni nisu sposobni da kod svojih ljubljenih vide išta loše, ikakvu manu, njima je njihova ljubav savršena, baš kao tebi Peščanik i N1. Ali oni makar nisu spremni da daju pare za svoju ljubav.
Kod tebe je, izgleda, ta bolest odmakla dalje.
Nimalo me to ne raduje, naprotiv.

Moraš se boriti protiv toga, moraš terati sebe da misliš da nema idealnih, da i Peščanik ima mana, da ih ima i SBB, N1, to jeste surova realnost, ali surovije je da se prepusti bolesti zvanoj idolopoklonstvo, ona baš može da upropasti čoveka načisto.

Drži se Srki, na tvojoj sam strani.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:11 22.11.2019

Re: Za Srkija

Ma uspeo sam da se strmeknem sa bajsa tako da mi iskoči rame (desno, a ja sam dešnjak) i još je bilo dosta štete po ramenu pa sam morao na operaciju i onda mi ruka bila u slingu pa nisam mogao vispreno i oštroumno da odgovaram na ove gluposti koje postujete ovde zadnjih nedelja-meseci (mada sam pratio, najbolje je bilo ono kad si hteo srpskim manastirima da daješ ocene na Yelpu, mada sam uobičajeno partizani-četnici preskočio, za to stvarno nemam nerava).


E, dokurca, žao mi je. Evo i čarlija sam pitao nešto za mišljenje njegovog mačora, i on mi rekao da su mu ga, da prostiš, zgazila kola...Mislim, bolje da ćutim, banovaće me ovde na blogu Komisija za borbu protiv uroka.

To sa ramenom je sranje, najkomplikovaniji zglob, nadam se da su ti to popravili i da ćeš moći uskoro da vispreno lupetaš, ili bar da mašeš zastavicama kad Tramp, pušeći havanu u pepeljari od zlata, prođe tim vašim naci-krajem u nameri da lično (ko Vučić) izvidi situaciju da li može da se frakuje u tom Torrey Pine-u. Kuma je bila u La Jolli, pa su i u TP skoknuli, i to je skroz ok, kaže, a i ja to pamtim. I ne misli na Srbe, nego na vas, ugrožene bele muškarce. Dobro, kenjam malo, radi samo te fizikalne terapije koje će da ti daju, religiozno, srediće se to, još si mlad (ovo se ja tešim...). Evo i ja već zadnja tri meseca lečim teniski lakat, i polako prolazi, ali što je to zajebano: tako malecna povreda ti iz upotrebe malte ne izbaci celu ruku, isto desnu, dominantnu, ono morao sam jedno vreme da planiram svaki pokret.

Ajde, drš se, znam i ja da Trampa smeniti neće, ali se uzdam u ove moje kandidate da ga sjebu na izborima.




srdjan.pajic srdjan.pajic 16:19 22.11.2019

Re: Za Srkija

Moraš se boriti protiv toga, moraš terati sebe da misliš da nema idealnih, da i Peščanik ima mana, da ih ima i SBB, N1, to jeste surova realnost, ali surovije je da se prepusti bolesti zvanoj idolopoklonstvo, ona baš može da upropasti čoveka načisto.


Eto, izmisliš nešto, pa se onda svađaš. Citiraj mi kad sam ja to napisao da je bilo ko od pobrojanih institucija idealan? Ja sam samo negirao ovo za šta ih je to vaše detektorsko krilo optužuje, za šta smo ustanovili da nemate nikakve argumente, te da je to neosnovano, a ja bih rekao verovatno i tendenciozno.

I još sam nešto primetio što me je dosta zabavilo: pročitaš pola moje rečenice i onda kreneš da se raspravljaš sa time. Pa kad te zamolim da je pročitaš celu, onda me optužiš da sam shvatio svoju grešku i promenio mišljenje. Mislim, stvarno, huči, kako čovek ozbiljno da te shvati?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:36 22.11.2019

Re: Za Srkija

Ja sam samo negirao ovo za šta ih je to vaše detektorsko krilo optužuje, za šta smo ustanovili da nemate nikakve argumente,


Ajd da eksperimentišemo malo.

Ti meni nabrajaš argumente za to da je RTS pristrasna televizija, a ja te argumente ne prihvatam nego ih relativizujem, gledanošću, tezama kako je normalno da državna televizija bude na strani onoga ko je u toj državi dobio većinu, i takvim nitsmrdinitmiriše relativizacijama (poput one tvoje o tržištu), i na kraju kraju ja zaključim (kao ti ovde) da nemaš nikakve argumente.
Kako bi to osporio?

Nikako, jer naravno da za to nema dokaza koji se ne može relativizovati, nema potpisane izjave, mi smo antisrpska televizija, a tebe bi izgleda samo dokaz takve snage naterao da priznaš.

Pristrasnost i nepristrasnost imaju različite nivoe, pa je recimo Pink ili StudioB na višem nivou pristrasnosti od RTSa, ali to ne znači da RTS nije pristrasan.

Stanje u kome SBB nema ni jedan jedini program srpske strane iz Bosne, a ima dosta muslimanskih, je pristrasnost.
Onaj ko to objašnjava samo tržištem je ili i sam pristrasan ili naivan.
Iskreno, tebe svrstavam u ove prve.

N1 ima segment, makar jedan, koji je nesporno antisrpski, to je onaj kreten što vodi Presing iz sarajevskog studija.
Onaj je slep od mržnje prema Srbima.
Ako neka televizija takvog zaposli i dozvoli mu da priča to što priča, može li se za tu televiziju reći da nema ništa s tim, da je to njegoa privatna stvar, ili da je i ona obojena tom farbom


Na drugoj strani, na toj televiziji ima mnogo dobrog programa, Šovljanski mi se čini kao ok novinar (mnogo bolji od trenutno popularnog Sovilja), ona Naida mi je skroz simpatična, i sjajno radi posao....

Tako da Srki, sve je to slojevito i kompleksno, ozbiljni ljudi te detalje uočavaju i donose sud o njima, navijači poput tebe, ili tebi slični sa druge strane, navijači Pinka, se opredele za stranu, i ako neko nešto negativno kaže o njihovim ljubimcima, kao ja što sam rekao o SBB ili o N1, oni im to strašno zamere. Nemaju želje ili mogučnosti da o tome razMisle, nego ih po osnovu toga prozivaju, kao da su najveći greh počinili.
Pa vidi ovde koliko mene prozivaju zbog SBB, dirnuo vam svetinju.

Jbg Srki, kad dođeš u neke godine i ti ćeš (nadam se) prestati da se kuneš u idole i smoćićeš snage da i o tebi bliskim medijima kritički razmišljaš.

A dotle, hajmo mi malo o Savi (izvini, narodnom heroju komandantu Savi)
bene_geserit bene_geserit 17:42 22.11.2019

Re: Za Srkija

To sa ramenom je sranje, najkomplikovaniji zglob, nadam se da su ti to popravili

Ma jesu, nemoj da brineš, stavili su neke šipove od kevlara (tj. nekog sličnog materijala), bio je to Bankart Repair što nije tako strašno (moglo je da se desi da rade Remplissage, pa srećom nije bilo potrebe, a rotator cuff je u redu, to je valjda najgore kad sjebeš u ramenu). Posle su ispostavili račun gde svaki taj šip košta više nego kola koja vozim (ne mene, nego osiguranje, koliko god se Obama trudio da mi sjebe zdravstveno osiguranje nije uspeo dovoljno). A fizikalne terapije radim već nekoliko nedelja, ide to na bolje brzo. To rame mi je ionako bilo prilično sjebano iz basket godina (iskakalo je 5 puta), tako da mozda bude i bolje nego pre pada.

Nego zanimljivo kako sam pao sa bajsa, pošto vozim prilično (50-100 milja nedeljno) već jako puno godina. Uspeo sam da odem da vozim bajs sa onim wrist guards na rukama (vrlo "pametna" ideja), a ono sranje ima onaj tvrdi deo koji ide sve do sredine dlana, tako da mi grip nije bio baš najbolji. I onda kad mi je bajs štucnuo usled neke rupe na putu, uspeo sam da overkompezujem i da se strmeknem. Još sam i upravo bio zamenio gume za neke tanje, moguće i da je to imalo veze.
bene_geserit bene_geserit 17:46 22.11.2019

Re: Za Srkija

alselone
Auuuu, dolazim za mesec dana, oćeš da ti donesem futoškog kupusa da zaviješ, da izvuče?

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:44 22.11.2019

Re: Za Srkija

a rotator cuff je u redu, to je valjda najgore kad sjebeš u ramenu)


U, jeste, ovo su nas učili u streličani, streljani, kao se to zove na srpskom? gde vežbam Sredoja, da je to glavna povreda u tom sportu (zezam se za Sredoja, iz njega može svaka trampovska dileja da gađa, ja vežbam finu intelektualnu veštinu, olympic recurve). Dešava se kad sirovine odma u početku uzmu luk od 50, 60 funti, kao neće da budu pičkice da počnu sa malom težinom. I onda, pošto ne znaju formu, redovno sjebu te rotator cuffs (što je zanimljivo, to se ne sjebe kad zatežeš luk kako bi neko očekivao, nego kod odapinjanja, pri kontratrzaju ruke). I to se, kako sam čuo, teško popravlja.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 22.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man
Ja sam samo negirao ovo za šta ih je to vaše detektorsko krilo optužuje, za šta smo ustanovili da nemate nikakve argumente,


Ajd da eksperimentišemo malo.

Ti meni nabrajaš argumente za to da je RTS pristrasna televizija, a ja te argumente ne prihvatam nego ih relativizujem, gledanošću, tezama kako je normalno da državna televizija bude na strani onoga ko je u toj državi dobio većinu, i takvim nitsmrdinitmiriše relativizacijama (poput one tvoje o tržištu), i na kraju kraju ja zaključim (kao ti ovde) da nemaš nikakve argumente.
Kako bi to osporio?

Nikako, jer naravno da za to nema dokaza koji se ne može relativizovati, nema potpisane izjave, mi smo antisrpska televizija, a tebe bi izgleda samo dokaz takve snage naterao da priznaš.

Pristrasnost i nepristrasnost imaju različite nivoe, pa je recimo Pink ili StudioB na višem nivou pristrasnosti od RTSa, ali to ne znači da RTS nije pristrasan.

Stanje u kome SBB nema ni jedan jedini program srpske strane iz Bosne, a ima dosta muslimanskih, je pristrasnost.
Onaj ko to objašnjava samo tržištem je ili i sam pristrasan ili naivan.
Iskreno, tebe svrstavam u ove prve.

N1 ima segment, makar jedan, koji je nesporno antisrpski, to je onaj kreten što vodi Presing iz sarajevskog studija.
Onaj je slep od mržnje prema Srbima.
Ako neka televizija takvog zaposli i dozvoli mu da priča to što priča, može li se za tu televiziju reći da nema ništa s tim, da je to njegoa privatna stvar, ili da je i ona obojena tom farbom


Na drugoj strani, na toj televiziji ima mnogo dobrog programa, Šovljanski mi se čini kao ok novinar (mnogo bolji od trenutno popularnog Sovilja), ona Naida mi je skroz simpatična, i sjajno radi posao....

Tako da Srki, sve je to slojevito i kompleksno, ozbiljni ljudi te detalje uočavaju i donose sud o njima, navijači poput tebe, ili tebi slični sa druge strane, navijači Pinka, se opredele za stranu, i ako neko nešto negativno kaže o njihovim ljubimcima, kao ja što sam rekao o SBB ili o N1, oni im to strašno zamere. Nemaju želje ili mogučnosti da o tome razMisle, nego ih po osnovu toga prozivaju, kao da su najveći greh počinili.
Pa vidi ovde koliko mene prozivaju zbog SBB, dirnuo vam svetinju.

Jbg Srki, kad dođeš u neke godine i ti ćeš (nadam se) prestati da se kuneš u idole i smoćićeš snage da i o tebi bliskim medijima kritički razmišljaš.

A dotle, hajmo mi malo o Savi (izvini, narodnom heroju komandantu Savi)


Huči, počeo si ko Tasa da pišeš kilometarske komentare, ne mogu, bre, ovoliko da čitam, šta ti misliš da ja ceo dan blejim na blogu? Da je neka televizija, ili u ovom slučaju i televizija i distributer, antisrpska, je ozbiljna optužba, koju ne treba davati ako nemaš neki čvrst dokaz, ili argument. A kao što smo videli, nemaš. I ja to, u nedostatku boljeg objašnjenja, ili čak dijagnoze, pripisujem tvom previše osetljivom detektoru antisrtpstva, koji zvoni na uzbunu na svaki titraj, šum, lepet leptirovih krila. Što ovde ne postiže nikakav efekat, nego samo tebe čini nesrećnom, i stresom i paranojom izmorenom osobom. Zato sam ti dao odgovorajaću preporuku, koju ne moraš da slušaš, ja ti nisam staratelj, nego samo iskreno zabrinuti kolega bloger.

alselone alselone 19:09 22.11.2019

Re: Za Srkija

olympic recurve


To je jako kul.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:14 22.11.2019

Re: Za Srkija

ne mogu, bre ovoliko da čitam,


A to je problem? :)

Skroz si u rasulu sam sa sobom.
Kažeš
Da je neka televizija, ili u ovom slučaju i televizija i distributer, antisrpska, je ozbiljna optužba


Ali ti je objašnjenje toga predugačko da bi ga čitao :)

Ma znam da si čitao i da ne možeš da osporiš pa se ovako vadiš.

Ili si zaista nedorastao da razgovaraš o ozbiljnim temama?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 22.11.2019

Re: Za Srkija

N1 ima segment, makar jedan, koji je nesporno antisrpski, to je onaj kreten što vodi Presing iz sarajevskog studija.
Onaj je slep od mržnje prema Srbima.


E, ako ti kažeš, mogu da zamislim kako to stvarno izgleda. Ali dobro, jasno je valjda da ne gledam taj sarajevski presing, pa zato ne znam kakav to razdrljeni balija sa zakrvavljenim očima vodi program kao da su mu sve ovi naši junaci pobili u Srebrenci, a verovatno i u studiju ritualno zakolje po nekog nedužnog Srbina.

I kad kažeš da je neka tv stanica ili provajder programa antisrpski, logično bi bilo da se to onda vidi na svakom koraku, a ne vidi se, sem možda eto, po tvojim rečima, kod tog nekog novinara na jednoj jedinoj emisiji koja se emituje u susednoj republici. Ovo što gledam, iz Beograda, je besprekorno, u smislu potpunog odsustva antisrpskih i bilo kojih drugih takvih elemenata koji bi doveli do toga da se ti uzrujaš oko toga. I zato nemam nikakvih problema sa njima, i mislim da su generano dosta dobri u tom novinarskom poslu.

To samo dokazuje da opasno preteruješ sa tim etiketiranjem: antisrpski, mrzitelji Srba i Srbije (i Rusije), komunjare, i tako dalje, i to ti sve vreme, zabrinut za tvoje stanje, pišem, ali džabe. Mnogo si zadrt i ostrašćen, zapravo ozlojeđen. I to je izgleda ono što dolazi sa godinama, koje voliš često da ističeš. To vidim i kod nekih drugih blogera ovde, i samo se nadam da i ja neću jednom takav da postanem.

Eto, pročitao sam tvoj komentar, koji je zaista mogao da se sažme u dve rečenice, i još u prošlom blogu gde smo se gnjavili oko ove teme, a koje dokazuju da sam ja u pravu a ti nisi.







dragosevacsutra dragosevacsutra 20:57 22.11.2019

Re: Za Srkija

A dotle, hajmo mi malo o Savi (izvini, narodnom heroju komandantu Savi)


hoochie hoochie sutjeska,
krv pliva po njoj...

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 22.11.2019

Re: Za Srkija

a koje dokazuju da sam ja u pravu a ti nisi.


Ma kako bi drugačije i moglo da bude :)

Ma super si, ne gledaš ali znaš da nije :)

Srki prijatelju, taj o kome pričam vodi emisiju koja se emituje u Srbiji.
Ti to ne znaš ali znaš da je program u Srbiji ok.

Razumem ja da ti to ne gledaš, da ne pratiš, da te ne interesuje, sve je to ok, ali bre nemoj se trtiti oko nečega što ne poznaješ.
I to još imaš stav jbt!

I ovo je super, da bi nešto bilo antisrpsko, to se mora se videti na svakom koraku.
Ako se ne vidi na svakom koraku onda to nije strašno, to je samo malo antisrpsko, a to je onda u redu.
Koliko je antisrpstva dopušteno?
A antisemitizma?
Jel u redu biti antisemita sve dotle dok to ne postane vidljivo na svakom koraku?
Milsim, ako je toliko antisprstva u redu, što ne bi bilo i antisemitizma?

(pročitaćeš ti i ovo znam, ali ne moraš da priznaš)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 22.11.2019

Re: Za Srkija

dragosevacsutra
A dotle, hajmo mi malo o Savi (izvini, narodnom heroju komandantu Savi)


hoochie hoochie sutjeska,
krv pliva po njoj...



Pa to :)

Nego, ne znam da li si pratio, Srki mi se mnogo naljutio što sam se drznuo da Titino ordenje kačim mačku u rep:)

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:04 22.11.2019

Re: Za Srkija

Srki mi se mnogo naljutio što sam se drznuo da Titino ordenje kačim mačku u rep:)



Bili Piton Bili Piton 21:06 22.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man

Koliko je antisrpstva dopušteno?



Ama bre Huči tebi ko da je devet godina. Antisrpstvo je kao i sve ostalo uvek u oku posmatrača, kako ne shvataš to.


dragosevacsutra

hoochie hoochie sutjeska,


Davno sam se dosetio fore ali nisam imao srca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 22.11.2019

Re: Za Srkija

dragosevacsutra
Srki mi se mnogo naljutio što sam se drznuo da Titino ordenje kačim mačku u rep:)





Nešto ja pljuckao po Savi, ništa strašno.
Kad se Srki javi sa komentarom, ali citiram ga

"Narodni Heroj Sava Kovačević"

kraj citata i kraj komentara.

Umro sam od smeha:)

Očigledno da kod njega taj Pavlovljev refleks još uvek radi, kad se kaže "narodni heroj" tu sve staje, ukočiš se i ne progovaraš ni jedne.

Narodni heroj jebote, Tita dao orden :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:17 22.11.2019

Re: Za Srkija

Antisrpstvo je kao i sve ostalo uvek u oku posmatrača, kako ne shvataš to.


Pa sve što pričamo ovde, a i inače, je u oku posmatrača.
Stavovi po bilo čemu su samo ono što mi vidimo i kako vidimo.
Pa se opet ubeđujemo.
Davno sam se dosetio fore ali nisam imao srca.

Uh, stotinu puta je to ponovljeno.
Čak sam jednom pitao, na tu temu, da li još koga Scorpionsi potsećaju na to.
Meni baš liči





dragosevacsutra dragosevacsutra 21:20 22.11.2019

Re: Za Srkija

Davno sam se dosetio fore ali nisam imao srca.




gde da se ne setim, znas kako sam znao da je sviram (po notama).
Bili Piton Bili Piton 21:22 22.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man

Pa sve što pričamo ovde, a i inače, je u oku posmatrača.
Stavovi po bilo čemu su samo ono što mi vidimo i kako vidimo.



A sve i da si u pravu po pitanju tog bilmeza za kojeg tvrdiš da seje mržnju, pa bogamu, ne može baš svako da nas vouli, vouli, vouli, niti bi to bilo normalno. Ješe su na primer to davno shvatile i prihvatile i prilično ih bole patka što je tako. Stvarno ti predlažem da se malo opustiš i da primetiš da sve to ide u rok službe, naročito imajući u vidu skorašnju ratnu istoriju na ovim prostorima, gde smo realno daleeeeeko od nevinosti (blago rečeno).
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:22 22.11.2019

Re: Za Srkija

Narodni heroj jebote, Tita dao orden :)


ma secam se bre, ono kad te ispravio - 'ne kaze se sava nego narodni heroj sava'

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 22.11.2019

Re: Za Srkija

gde da se ne setim, znas kako sam znao da je sviram (po notama).


Pomešao si, nije to ta pesma, sviralo se Ide Tito preko Romanije :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 22.11.2019

Re: Za Srkija

A sve i da si u pravu po pitanju tog bilmeza za kojeg tvrdiš da seje mržnju, pa bogamu, ne može baš svako da nas vouli, vouli, vouli


Pa naravno.
Gde ti vidiš da ja tražim da nas vole?
Samo konstatujem stanje, da je taj debil takav, da je uređivačka politika N1 takva, da je SBB ne baš korektan..i to je sve.
Stvarno, što ti konstataciju nečega i pokuašje da se stav odbrani, dokaže, vidiš kao problem?

Šta bi smatrao noramalnim, da se to ne primeti ili da se ćuti o tome?

Tema kao i svaka druga.
Bili Piton Bili Piton 21:32 22.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man
da je uređivačka politika N1 takva, da je SBB ne baš korektan..i to je sve.



Ovde mislim da grešiš, pogotovo ako smatraš da se radi o nečemu što je s predumišljajem. Meni se na primer čini da je N1 jedna od retkih televizija koja ne povladjuje svojim gledaocima i koja im predočava informaciju u mnogo oporijem tonu nego što bi oni to voleli, osim što izveštavaju o stvarima o kojima se mahom ćuti. Ali to i dalje nije nikakvo antisrpstvo samo po sebi, jer da jeste, onda rizikujemo da Pink i Hepi proglasimo prosrpskim televizijama, što bi tek bilo porazno po sve nas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 22.11.2019

Re: Za Srkija

Ali to i dalje nije nikakvo antisrpstvo samo po sebi, jer da jeste, onda rizikujemo da Pink i Hepi proglasimo prosrpskim televizijama, što bi tek bilo porazno po sve nas.


Milsim da ovde mašiš.

Ako N1 poredimo sa Pinkom onda razgvor prestaje, zna se šta je od čega bolje.
Ali mislim da je to pogrešan metod ocenjivanja.

Treba ga porediti sa nekim obrascem dorbog medija, nekim idealom kome bi trebalo da teži, a u odnosu na taj obrazac N1 ima nedostataka.
I o tim nedostacima pričam(o)

To, a kakav je Pink, ili još gore od toga, nalaziš mane N1 znači voliš Pink, je nešto što ne bismo trebali sebi da dopustimo.

A često to srećemo, i ovde, ono, kritikuješ opoziciju pa ti prilepe da si Vučićevac, kažeš nešto protiv, ne znam, Đilasa, DSa....koga god, krenu o sendvičima.

Nije to zastupanje ili osporavanje stava, to su pokušaji ućutkivanja.
Bili Piton Bili Piton 21:53 22.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man

Treba ga porediti sa nekim obrascem dorbog medija


Naravno ali primorani smo da igramo s konkretnim kartama koje su na stolu. Taj džoker o kojem govoriš trenutno ne postoji. Bilo bi lepo ali nema ga pa ga nema i teško da će ga biti u ovim polarizovanim okolnostima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 22.11.2019

Re: Za Srkija

Naravno ali primorani smo da igramo s konkretnim kartama koje su na stolu. Taj džoker o kojem govoriš trenutno ne postoji. Bilo bi lepo ali nema ga pa ga nema i teško da će ga biti u ovim polarizovanim okolnostima.


Ma to stoji.
Ja Pink nemam ni u memorijama televizora, ta stvar mene ne interesuje, kartu sam odabrao bez ikakve dileme.
Ali da je sve bajno i sjajno nije.

I da pohvalim N1 zbog nacionalne politike

Zagrebački studio ima, izgleda, najbolju ekipu.
Postoji neka emisija gde oni pucaju po svojim vlastima i to baš žestoko. I primnetio sam da ih često guze baš po pitanju Srba i odnosa prema njima (ono table, navijači, sve to) na srpskoj su strani.

Ali ja to ipak ne mogu da gledam, imam neki ružan osećaj kad gledam kako se Hrvati međusobno rokaju.
Imam osećaj kao da čitam tuđe pismo.
Dobri su momci izgleda, ali njihova stvar, neka se oni sa svojima nose kako znaju.
Bili Piton Bili Piton 22:17 22.11.2019

Re: Za Srkija

hoochie coochie man


Zagrebački studio ima, izgleda, najbolju ekipu.


Stvarno ne znam, ja na netu tek ponekad pogledam i srpski N1, baš ću sad da se bavim ostalima. Ali, dovoljno je da pogledaš ko je ankormen beogradskih vesti (Maja Žeželj, osim što je vrlo privlačna žena nesporno je i kultivisana, obrazovana, elokventna, neko s kim bi mi baš imponovalo da popijem kafu). I onda to uporediš s ovim paćenicama s Pinka za koje ne znaš kojom vradžbinom su se tu uopšte našle - pa majko mila, razlika je drastićna, iz aviona se vidi, jednostavno neuporedivo. A to nam je što nam je, treće nema, pa biraj...i tako u krug.

Odoh da se bavim papagajcima, mnogo me čine srećnim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:42 22.11.2019

Re: Za Srkija

Bili Piton
hoochie coochie man

Koliko je antisrpstva dopušteno?



Ama bre Huči tebi ko da je devet godina. Antisrpstvo je kao i sve ostalo uvek u oku posmatrača, kako ne shvataš to.


dragosevacsutra

hoochie hoochie sutjeska,


Davno sam se dosetio fore ali nisam imao srca.


Khm, a ja sam mu čak i klip kačio (Nena Ivošević), ali izgleda nije primetio. To, kad mu ovako trgne pena na usta, ništa ne vidi ni ne čuje. Zato ga ja nekad ostavim da nastavi da priča sam sa sobom, ali onda huči misli da sam podvio rep, a on izvojevao još jednu pobedu nad nama, antisrbima.
maksa83 maksa83 22:45 22.11.2019

Re: Za Srkija

pobedu nad nama, antisrbima.

Od sad pa nadalje i ubuduće poznatim kao SrBBima...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:48 22.11.2019

Re: Za Srkija

A sve i da si u pravu po pitanju tog bilmeza za kojeg tvrdiš da seje mržnju


Allegedly bilmeza. Jer nam je o njemu izvestio niko drugi nego sam huči, sa svojim narajcanim detektorom, mada, sad mi se čini da ga je i preda jednom davno psovao, što isto tako sve govori. A da me ne mrzi sad bih išao da gledam taj bosanski presing, pa da presudim. Ali bojim se da ću se opet razočarati, ne u N1, nego u kognitivne sposobnosti mog druga hučikučija.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:59 22.11.2019

Re: Za Srkija

Kad se Srki javi sa komentarom, ali citiram ga

"Narodni Heroj Sava Kovačević"


E, nema šansi da je ovo citat, to jest da sam Heroj napisao velikim slovom.

Čovek je stvarno bio heroj, to čak ni ti nisi osporio, mada je to bio rat u kome su ovi tvoji billi poražena strana, pa razumem jogunjenje oko toga, a i nagrađen je zvanjem Narodni, jer je to jedino koje je tad postojalo. Ne skačem ja da se bijem za Savu zbog druga Tite, nego zato što je bio ratni drug mog pokojnog dede, i ovaj se o njemu jako dobro i u svakoj prilici sa velikim poštovanjem izjašnjavao. Deda nije bio komunjara, ni Titić, to sam ti već rekao, a valjda mu je jedini greh to što nije morao da beži preko Blajburga sa ovim tvojima, i kolegama ustašama, nego je morao da juri za njima...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana