Astrologija| Moj grad| Reč i slika| Sex

CHEAP MIRAGE (prepared)

angie01 RSS / 11.12.2019. u 22:27

 ELhJqRAW4AAkE2Q?format=jpg&name=small
 
 
 

Pre nekog vremena sam slucajno naletela na netu na neki klip, na kome je snimljen kineski kuvar koji pokazuje, kako od obicnog brasna, malo vode, soli i boje, moze da napravi laznog pohovanog skampa. Ono lici, al nije, verovatno kada se zagrize, prestaje i prevara, jer tesko da nabrojani sastojci mogu da nadomeste specificno slastan ukus omiljenog zglavkara u kulinarstvu.

No, Kinezi su mnogoljudan narod, koji je kroz duge periode ziveo vrlo skromno i svojom vrednocom, umecem i domisljatoscu je razvio poseban pravac proizvodnje svega i svacega jeftinog i laznog, poznatog pod brendom- kineske kopije.

(Sto sve nema veze sa danasnjom ogromnom proizvodnjom cuvenih svetskih brendova razlicitih industrija, koja se odvija u Kini).

Pomalo blesav sadrzaj pomenutog snimka, bizarnog pravljenja laznog skampa, koji svakako ne moze zameniti onog pravog,  nego na trenutak samo stvara jeftin privid, pao mi je na pamet, posto sam prolazeci gradom, videla svetleci efekat ukrasavanja fasade  skupstine grada  u sklopu decije manifestacije,  a u organizaciji svedske ambasade, koji je stvorio iluziju da je cela zgrada omotana  ukrasnim papirom loseg kvaliteta, onog iz rolne,  koji se koristi za novogodisnje poklone u prodavnicama za siromasne, cime je u vremenu dok je ova kic obmana trajala,  namenjena navodno tome da se zabave deca, kojih nije bilo ni u tragovima, prikazana pre jasna i tuzna metafora koja odrazava  svu jadnost nase stvarnosti, svo sveopste unistavanje i degradaciju, utoliko pre, sto je ceo proces obrnut. 

Od rezidecijalnog zdanja Starog dvora dinastije Obrenovic, koje je gradjeno u 19. veku u stilu akademizma, sa antickim, renesansnim i baroknim elementima,  u kojima su nekada dvorske dame plesale u balskim dvoranama  sa cijih stilskih tavanica su visili raskosni venecijanski lusteri, a visoki zvanicnici pili najskuplja pica, sedeci u rezbarenom skupocenom namestaju od mahagonija i bistrili vazne teme u banket i  prijemnim salama u elitnom delu grada, napravljen je kic second hand lazni kineski novogodinji paketic, koji se, da budemo iskreni, uklapa u celokupnu estetuku danasnjeg Beograda i vizuelnu i sutinsku-jednom recju, cheap mirage…preskupo placenog.

 

  


Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

istrajan05 istrajan05 18:49 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

srdjan.pajic
:))), ma ne, vec duze vreme preskacem, al ovde sam domacica, pa da budem pristojna,...sto izgleda nije uvek najbolja opcija,...a i Pajke mi je nesto izgleda zauzet da preuzme:).


Ma, huči vrti jedan te isti bulšit, kao pokvareni gramofon, a mene mrzi da se preganjam, osim toga, život je kratak i prohuji za čas. Dakle, ništa što jedna lepa istorijska fotografija masnog četnika uz nogu ulaštenog i uvaženog SS oficira ne može da razbuca.

edit: A i obeć'o sam Mravu da neću da potežem ovu temu... bar neko vreme.

Huči pokušava, dosledno, slabijekapirajućima da 'otvori' oči!
No, to što je Faraon Tito 'nabio' u glavu se teže 'leči'.
istrajan05 istrajan05 18:51 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

freehand
srdjan.pajic
:))), ma ne, vec duze vreme preskacem, al ovde sam domacica, pa da budem pristojna,...sto izgleda nije uvek najbolja opcija,...a i Pajke mi je nesto izgleda zauzet da preuzme:).


Ma, huči vrti jedan te isti bulšit, kao pokvareni gramofon, a mene mrzi da se preganjam, osim toga, život je kratak i prohuji za čas. Dakle, ništa što jedna lepa istorijska fotografija masnog četnika uz nogu ulaštenog i uvaženog SS oficira ne može da razbuca.

edit: A i obeć'o sam Mravu da neću da potežem ovu temu... bar neko vreme.

Prihvati se bućkala i udara po vodi: DAM-DAM-DAM
I čeka da se neko upeca, u međuvremenu pojačavajući udaranje i krivećiiskaz ne bi li se bar neka sitna riba upecala, da ne prođe dan u prazno.
Ako ne - nema veze. Sutra ispočetka_ Đinđić-petokraka, Đinđić-petokraka.
Evo trivije: čovek koji je petokraku skinuo sa skupštine grada javno se pokajao zbog toga, a petokraku nije skidao kao simbol komunizma nego kao simbol Miloševićeve vlasti.

Eeee, ako ti tako kažeš - onda nema druge.
Jer je komunizam do jaja!
gedza.73 gedza.73 19:06 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Zar ti se ne čini da je malo preterao?

Dramaturgija.
šmirglanje, skidanje viška liva i oštećenja radi ručno. Fleksibilnom (vertikalna, brusilica ili bijaks) šmirglom ujednačenije i brže.
Poliranje mora da radi bar sa dve boje.
Bruniranje verovatno radi kako bi bilo 'fabričko' stanje mada vremenom počinje da se pojavljuje rđa ispod podloge.

ali respektabilan broj pregleda i prijavljenih. jes' da nema komplikovanih mehaničkih sklopova, elektrike, hidraulike, pneumatike ali za kratko vreme stvarno dosta pregleda.

volem ja taj pos'o. uđe u krv.



'metal da bude mi teška droga'
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:06 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

No, to što je Faraon Tito 'nabio' u glavu se teže 'leči'.


Duša stavljena na kocku

Čovek koga ti i ne ceniš previše, je nešto o tome pisao.
Onaj što se je rušio neku drugu, a ne komunističku petokraku

Заиста, комунизам се не може разумети без узимања у обзир слатке и опојне колективне дроге - вере у то да се људи и друштво у целини могу мењати и усмеравати према унапред утврђеном плану и из једног центра. "Нови човек" је обећани добитак у тој великој игри, у којој је као улог служила најпре властита душа.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

ali respektabilan broj pregleda i prijavljenih. jes' da nema komplikovanih mehaničkih sklopova, elektrike, hidraulike, pneumatike ali za kratko vreme stvarno dosta pregleda.


Eto, ne obraćam pažnju na takve stvari:)
volem ja taj pos'o. uđe u krv


Ma prokletstvo je to sa zanatima, kad kreneš ne staješ.
I ja sam mislio da mi je metal najprivlačniji hobi, sad imao neke druge majstore pa vidim da i to njihovo nije baš nezanimnjivo, vidim im i neke propuste, vidim šta bi moglo bolje, pa krenem i sa tim....

Sve to treba baciti :)
gedza.73 gedza.73 19:16 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Ma prokletstvo je to sa zanatima, kad kreneš ne staješ.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:19 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Nego, ona pasta (nije baš pasta, više liči na šampon) što je nanosi pre čišćenja, šta je to?
Ja ono prvi put vidim, jesi li koristio, radi li posao?
gedza.73 gedza.73 19:29 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Nego, ona pasta (nije baš pasta, više liči na šampon) što je nanosi pre čišćenja, šta je to?
Ja ono prvi put vidim, jesi li koristio, radi li posao?

za skidanje boje (podlupi) ali to kod nas mislim da nema. obično odmašćujem industrijskim šamponima plus vruća voda pod pritiskom. I to pojačam dozu šampona. Bukvalno ošteti boju i ostavi tragove od slivanja. Onda peskara.

nisam znao za onu tečnost koja brunira šrafove. kad sam video cenu kod nas samo što se nisam zanesvestio. verovatno je zbog lovaca i oružara cena onoliko prenaduvana.
zilikaka zilikaka 20:30 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Zar ti se ne čini da je malo preterao?
Jesi li primetio iz kolikog komada pravi ono postolje, šta li mu je, na kraju?
Postoje tu jednostavniji načini da se pločevina obradi.
Ima se, može se :)

Ne da je preterao nego to se tako radi samo za potrebe snimanja spota.
Prvo, niko normalan neće uopšte restaurirati postolje i koješta, ako sprava iole radi. Čak i da ne radi, ima drugih načina da se montira ležaj, onoliko.
To koliko je on potrošio vremena i šta je sve upotrebio samo govori o tome da ne živi od tog posla.
Rekoh, normalan majstor bi to malo očistio, dobro namastio i rekao unuku da to isto uradi kad dođe u njegove godine.

Dakle, ta presa ne služi za majstorluk.
Druga mogućnost je da mu je baš ćeif da ima sve lepo i originalno, ko što je bilo. U prilog tome ličilo svo ono lickanje i onoliko ručnog rada.

(Baška izada postolja na strugu. Kolko samo to košta)

Na to sam prvo pomislila kad je uzeo da sređuje onaj nesrećni šraf. Mislim, hoće sve originalno da sačuva, kad on uvati i obrusi čelo glave.
Ubio onoliko vremena da napravi šraf koji nov košta možda 100 dinara. Ni toliko.

Biser mu je i ono poravnavanje rupe koja nije u centru (šta fali kad nemaš rotaciono kretanje, a i ta letva baš nije pravilan cilindar), i onda buši novu rupu iz ruke.

Sve u svemu, ovaj se igra.
I usput zabavlja auditorijum.

...jedino mu zavidim na mini peskari. Jako zgodna stvar.



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:54 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Mislim, hoće sve originalno da sačuva, kad on uvati i obrusi čelo glave.


I ja sam se tu brecnuo.
Baš nije trebao.

Baška izada postolja na strugu. Kolko samo to košta)


Više materijala je otpalo nego što je ostalo na komadu koji je pravio:)
zilikaka zilikaka 20:54 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

hoochie coochie man
ali respektabilan broj pregleda i prijavljenih. jes' da nema komplikovanih mehaničkih sklopova, elektrike, hidraulike, pneumatike ali za kratko vreme stvarno dosta pregleda.


Eto, ne obraćam pažnju na takve stvari:)
volem ja taj pos'o. uđe u krv


Ma prokletstvo je to sa zanatima, kad kreneš ne staješ.
I ja sam mislio da mi je metal najprivlačniji hobi, sad imao neke druge majstore pa vidim da i to njihovo nije baš nezanimnjivo, vidim im i neke propuste, vidim šta bi moglo bolje, pa krenem i sa tim....

Sve to treba baciti :)


Te skalamerije služe da stoje u radionici, da se koriste za čega treba, da se uprljaju i umaste, a onda očiste koliko da ta prljavština ne smeta radu i skalameriji samoj.
Ko vole lepo, taj se ne zeza oko reparacija gvožđurije nego stavi vaznu sa cvećem. U sobu.
zilikaka zilikaka 20:56 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

I ja sam se tu brecnuo.
Baš nije trebao.


I ono sa pločicom. Stavio majstor svoju.
zilikaka zilikaka 21:01 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Više materijala je otpalo nego što je ostalo na komadu koji je pravio:)

Da, ali nije problem cena materijala. To je poluproizvod o nije preterano skup, nego je skuprad mašine i čoveka dok onoliko materijala skineš.
Nisam tačno brojala al tu ima bar 20 operacija na strugu. MA više, možda 30, plus stubna bušilica...ne sećan se do kraja šta sve. DA narućiš to kod nekog majstora, koštalo bi onoliko, ako je pojedinačna proizvodnja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

I ono sa pločicom. Stavio majstor svoju.


Nju je valjda vratio?
Makar sam ja tako razumeo, skida je da i deo iza nje očisti i sredi.

Ako je stavio svoju ima da tužim Gedžu što mi uvalio da gledam plagijatora :)
zilikaka zilikaka 21:05 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Pogledaj ponovo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

DA narućiš to kod nekog majstora, koštalo bi onoliko, ako je pojedinačna proizvodnja.


Onako da se pravi da.
Ali, uzmeš pločevinu te potrebne debljine, izbušiš četiri rupe gde ti trebaju, brusilicom izvadiš ono od rupa do kraja, malo brusneš da ubiješ ivice..i eto ti dela.

Znaš, ja sam pristelica filozofije, ebeš mašinu koja ne može da se napravi i poravi brusilicom i švajsaparatom :)
zilikaka zilikaka 21:15 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Rado bih, uz čips i pivo, gledao kako se Irci i Škoti kao odvajaju, a Englezi im kao ne daju.

Ja ne pijem pivo, al doneću neke ponude, ako imaš veeeliki ekran.
gedza.73 gedza.73 21:16 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Zili
Sve u svemu, ovaj se igra.
I usput zabavlja auditorijum.

...jedino mu zavidim na mini peskari. Jako zgodna stvar.

naravno. inače ta restauracija je poprilično isplativa (naravno ne kod nas).
S obzirom da izgleda kako lik snimke na YT postavlja iz Švajcarske sa milion subskrajbera mislim da ima solidan prihod.

Komora za peskaranje je za sitnije delove, slabije skida boju, koroziju... retko je koristim.
peskara zato čisti sveeeee. obično se ljudi zalete i pitaju za pritisak iako je daleko bitniji protok vazduha. to očisti do koske (meni se dešavalo i bukvalno da mi pokida radno odelo)



200 l sa daljinskom komandom. problem mi samo pravilo trenje i kondenzacija pa sam pre ulaza postavio ciklon sušač i hladnjak sa elektromotorom.

Dakle, ta presa ne služi za majstorluk.

mislim da je napisao u opisu kako mu je bila želja da mu stoji u radionica. Dosta ljudi danas izbija ili postavlja ležajeve presom koja ima ručni mehanizam poput dizalice za auto.
A postoje i komplikovanije sa graničnicima, usporivačima i dvosmernim elektroventilima pa se spuštanje ili podizanje vrši preko nožne komande.

jana primer nisam znao za ovu tečnost koja brunira površine. Znam da su radili cinkaturu na 'belo', 'žuto' i 'crno' a onda je valjda američka ili izraelska kompanija preuzela veći deo tržišta i podigla cenu pa retko ko radi.


taj se ne zeza oko reparacija gvožđurije nego stavi vaznu sa cvećem

ili milje na televizor

gedza.73 gedza.73 21:17 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Nju je valjda vratio?
Makar sam ja tako razumeo, skida je da i deo iza nje očisti i sredi.

Ako je stavio svoju ima da tužim Gedžu što mi uvalio da gledam plagijatora :)

jeste.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

gedza.73
Nju je valjda vratio?
Makar sam ja tako razumeo, skida je da i deo iza nje očisti i sredi.

Ako je stavio svoju ima da tužim Gedžu što mi uvalio da gledam plagijatora :)

jeste.


Vratio?

Ja treba da sređujem neku vagu i baš razmišljam o pločici.
Zanitovana je, a nemam načina da je vratim tako, morao bih da je lepim ili da se zezam oko toga da je zaštićujem.
A mala.
Milsim, vaga je stvar koja mi koristi, nikakva restauracija u smislu u kom ovaj radi, ali opet mi baš glupo da je bacim, premažem, čak i da je vratim na neoriginalan način.
gedza.73 gedza.73 21:34 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Vratio?

odštamapo novu. i to zanimljivim postupkom.

Zanitovana je, a nemam načina da je vratim tako, morao bih da je lepim ili da se zezam oko toga da je zaštićujem.

probaj da je ispoliraš, zaštitiš a nakon toga uradiš transparentnim lakom. Ili odeš u neku štampariju da ti urade novu, prelepiš i vratiš. ako nisu pop nitne već one malecne spiralne što se učukavaju onda podglaviš šrafcigerom (ako ne može da se priđe sa zadnje strane izbijačem) i polako izvlačiš. Pipavo i retko uspešno.

vaga je stvar koja mi koristi, nikakva restauracija u smislu u kom ovaj radi, ali opet mi baš glupo da je bacim, premažem, čak i da je vratim na neoriginalan način.


naći ću ti sutra broj tvog Valjevca. ima svašta od hemije možda postoji neka tečnost koja može da ti odradi restauraciju a da ostane postojeća patina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:37 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Evo trivije: čovek koji je petokraku skinuo sa skupštine grada javno se pokajao zbog toga, a petokraku nije skidao kao simbol komunizma nego kao simbol Miloševićeve vlasti.


A i od kada je ta mrska petokraka skinuta sa skupštine grada i zamenjena masnom bradom, kokardom, ili šta su već sad tamo natakarili od te četničke simbolike, Srbija ode u kurac krasni. Samo primećujem izvesnu korelaciju... Znam, znam, sad će da krenu sa kuknjavom kako ovi na vlasti, što potekoše iz SČP-a, nisu pravi četnici, nego premaskirani komunisti, ali, ok, šta da se radi, pravdali su oni bez blama i saradnju sa okupatorom, pa će tako i ovo...
nsarski nsarski 21:44 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

ima svašta od hemije možda postoji neka tečnost koja može da ti odradi restauraciju a da ostane postojeća patina.


Pošto vidim da se palite na razne restaurcije imam za vas sledeći prilog. Naime, čitajući nešto o klizanju na ledu u Japanu naiđem na klip o restauraciji starinskih japanskih klizaljki. Može da bude zanimljivo i onima koje restauracija ne zanima, jer imaju prilike da vide kako te stare klizaljke izgledaju - papuče s drvenim đonom i prišrafljenim sečivom. To mora da je bila veština voziti.

Dakle.



gedza.73 gedza.73 21:52 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Pošto vidim da se palite na razne restaurcije


meni stvarno lep osećaj kad uzmeš nešto staro što je neko nekada pravio, koristio, to jedino danas može da se baci a ti ga vratiš u prvobitno, upotrebno stanje.

papuče s drvenim đonom i prišrafljenim sečivom.

veština da se kliza u ovome.
nsarski nsarski 21:58 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

gedza.73
Pošto vidim da se palite na razne restaurcije


meni stvarno lep osećaj kad uzmeš nešto staro što je neko nekada pravio, koristio, to jedino danas može da se baci a ti ga vratiš u prvobitno, upotrebno stanje.

papuče s drvenim đonom i prišrafljenim sečivom.

veština da se kliza u ovome.


Potpuno te razumem. Ja se ne ložim na restauracije, ali živim u kući s bratom koji može da napravi/restaurira doslovce sve što zamisliš. Bez zezanja, ja takvog čoveka u životu nigde nisam sreo. Od mehanike (automobili, motori, gliseri) do stolarskog, tapetarskog, krojačkog, dunđerskog, zavarivačkog i svih zanata kojih ne mogu da se setim, on je u svima izuzetno vičan. Zlatne ruke, a inače je hirurg.
I, naravno, poseduje sve moguće alate koji postoje i još ih kupuje i kupuje. Ja uglavnom gledam da od toga pobegnem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

naći ću ti sutra broj tvog Valjevca


Koji bre?
zilikaka zilikaka 22:00 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

veština da se kliza u ovome.

Naravno. Ko je jednom stao na klizaljke zna da je najvažnije da članak bude dobro stegnut. I pored toga pucaju noge ako nisi u formi.
Svaka čast onom ko tera ove japanske.
gedza.73 gedza.73 22:10 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

hoochie coochie man
Koji bre?

poslao na pp.

nsarski
ali živim u kući s bratom koji može da napravi/restaurira doslovce sve što zamisliš. Bez zezanja, ja takvog čoveka u životu nigde nisam sreo. Od mehanike (automobili, motori, gliseri) do stolarskog, tapetarskog, krojačkog, dunđerskog, zavarivačkog i svih zanata kojih ne mogu da se setim, on je u svima izuzetno vičan. Zlatne ruke, a inače je hirurg.
I, naravno, poseduje sve moguće alate koji postoje i još ih kupuje i kupuje. Ja uglavnom gledam da od toga pobegnem.

Da pozdraviš puno brata. Svaka mu čast.
Jednom sam ubaciovao neko šrafče i to pomoću dve pincete. Mokar od znoja a ruke počele da se tresu.
I pomislim svaka čast hirurzima.
zilikaka
Svaka čast onom ko tera ove japanske.

test hrabrosti. ko ne polomi nogu prelazi na sledeći nivo.
zilikaka zilikaka 22:12 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Zlatne ruke, a inače je hirurg.

To sve objašnjava.
Moj deda je restaurirao svoj auto. Alfa Romeo Berlina. Tad je već bio prilično star i sa puno truleži, te je deda kupio lim i sam ga oblikovao i krojio da rekonsruiše sve što treba. Ja sam bila klinka i samo se sećam silnih njegovih dana u ogromnoj garaži (nekad imao autobus pa za njega zidana).
Veština je bila potrefiti one krivine i postići simetriju, al je stvarno imao i oko i ruku. Jedino tapetariju dao drugom.
Mada, glavni projektni podatak je da je bio u penziji i da baš nije imao pametnija posla.
nsarski nsarski 22:44 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

zilikaka
veština da se kliza u ovome.

Naravno. Ko je jednom stao na klizaljke zna da je najvažnije da članak bude dobro stegnut. I pored toga pucaju noge ako nisi u formi.
Svaka čast onom ko tera ove japanske.


Na tim klizaljkama postoje i neke gurtne za vezivanje, ali meni to deluje prilično nestabilno.

Evo velike slike da se bolje vidi.

zilikaka zilikaka 22:50 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Ma i gurtne ne pomažu mnogo. Al hajde statika nego to treba obuti na bosu nogu. A napolju led.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:51 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

veština da se kliza u ovome.


Jos japanke i inace nataknu na stopalo sa carapama. Pa se ti klizaj u tom pakovanju..
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:52 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Jednom sam ubaciovao neko šrafče i to pomoću dve pincete. Mokar od znoja a ruke počele da se tresu.


Nisi valjda bez lupe?
zilikaka zilikaka 22:58 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

apacherosepeacock
veština da se kliza u ovome.


Jos japanke i inace nataknu na stopalo sa carapama. Pa se ti klizaj u tom pakovanju..

Da, može i ta ko.binacija. oni zaista to obuvaju na čarapu al mogu misliti kako tek onda bude.
Em prsti slabije drže em čarapa kluzi po drvetu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Ma i gurtne ne pomažu mnogo.


Ma pomažu, pogledaj kolike su, omotava se to baš dosta oko noge, može da se učvrsti.
Sad ladnoća, jbg, trpiš dokle možeš :)

Sad tražim po netu sliku drvenih sličuga iz vremena mog detinjstva, i ništa slično ne nalazim.

Pričvršćivalo se običnim kanapom za bilo koje cipele, stegneš dobro, što bolje, i vozi.

apacherosepeacock apacherosepeacock 23:04 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Da, može i ta ko.binacija. oni zaista to obuvaju na čarapu al mogu misliti kako tek onda bude.
Em prsti slabije drže em čarapa kluzi po drvetu.


Pa to, ne znam sta je gore sa ili bez carApke, dal se klizas i odozgo i odozdo ili ti se stopala smrznu, jer Japan ima bas zesce zime.

Ma ludi su skroz.

PS. Holandjani su se davno klizali na drvenoj potplati koja je imala odozgo 2 kajisa za cipele - jos i nekako ucvrsti stopalo, ali japanka klizaljka je bas ludilo.
nsarski nsarski 23:05 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Pričvršćivalo se običnim kanapom za bilo koje cipele, stegneš dobro, što bolje, i vozi.


Da, evo čuvene slike Reverenda Roberta Walkera kako se kliza na Duddingston Loch-u. Primeti tu tehniku vezivanja klizaljki za cipelu.

milisav68 milisav68 23:24 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Na tim klizaljkama postoje i neke gurtne za vezivanje, ali meni to deluje prilično nestabilno.

Svojevremeno sam kao klinac našao u podrumu slične klizaljke, samo je umesto daske bilo metalno "postolje" u obliku stopala (skoro, malo šire), sa kožnim kaišićima kao za rolšue.

Poenta je bila da imaš samo duboke cipele (može i patike - imao Puma duboke) koje lepo drže zglob, zategneš kaišiće, i sve fercera kao pravo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Da, evo čuvene slike Reverenda Roberta Walkera kako se kliza na Duddingston Loch-u. Primeti tu tehniku vezivanja klizaljki za cipelu.


Slično nešto, ali samo slično.

Varijanta koje se sećam je uključivala i neko drvce pomoću kog su se dva kanapa upredala jedan oko drugog i tako pritezala klizaljku.

A kako je bolje kad se što više pritegne, da čvršće stoji, to smo ga uvrtali koliko god smo mogli.
Toliko da ni krv ne može da cirkuliše, a mraz, hladno, obuća kakva se ima, a nema se neka, sećam se da su bolovi od svega toga bili ozbiljni....muka, al lepo :)
angie01 angie01 23:47 13.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Reverenda Roberta Walkera kako se kliza na Duddingston Loch-u.


poznatija kao, The Skating Minister i uvrstena je u 10 najboljih slika u UK,



Sir Henry Raeburn 1756-1823, The Reverend Robert Walker Skating on Duddingston Loch © The National Gallery of Scotland
What’s going on? Dr Walker, a member of the Edinburgh ice-skating society, strikes a pose on his local loch.
Why is it so good? This is an atypical Raeburn. Most of his portraits are frontal, static images of Edinburgh dignitaries, whereas this is full of motion and unconventional in its use of the profile. It’s a delightful, light-hearted painting, thought by some to be a testament to the friendship between the artist and his subject. Others believe it’s not by Raeburn at all, but by the Frenchman Henri-Pierre Danloux, a controversy that has only fuelled interest in the painting
nikvet pn nikvet pn 12:54 14.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

nsarski

Od mehanike (automobili, motori, gliseri) do stolarskog, tapetarskog, krojačkog, dunđerskog, zavarivačkog i svih zanata kojih ne mogu da se setim, on je u svima izuzetno vičan. Zlatne ruke, a inače je hirurg.


Ту се нешто не слажем.

Мајсторија и хирургија јесу мануелне работе, доста блиске па твој бата и није неко чудо. Али да ли је паметно тако радити? Мала повреда руке у мајсторији под гуменом хируршком рукавицом уме брзо да букне. То може скупо да кошта на хируршком столу.

Добро сам упамтио Кркарову причу о хирургу који је оправљао свога тристаћа па му пропелер хладњака однео прст; крај каријере, тачка; сада лупај печате докторе.

nsarski nsarski 15:56 14.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Мајсторија и хирургија јесу мануелне работе, доста блиске па твој бата и није неко чудо. Али да ли је паметно тако радити? Мала повреда руке у мајсторији под гуменом хируршком рукавицом уме брзо да букне. То може скупо да кошта на хируршком столу.


Imaš pravo. Pre nekoliko godina je pravio kuhinju za svoju vikendicu u CG, i kod poslednjeg reza cirkular mu odnese vrh levog palca, dijagonalno po noktu. Odmah kod Bumbaširevića (onog što je onoj TV voditeljki sastavio ruku), naravno, ali nije moglo ništa da se uradi.

Sada, ne radi on baš onu veoma finu hirurgiju pošto je specijalista urgentne medicine. Znači, posekotine, rane, a radi i mladeže i ostale intervencije iz male hirurgije. Tako da se ovoga puta provukao. Ali, ipak ne ispušta brusilicu, lemilicu, zavarivanje i slično. Doneo neki cirkular iz usa i prepakovao ga da radi na 4 hiljade obrtaja. Čudo.
freehand freehand 15:59 14.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

nsarski
Мајсторија и хирургија јесу мануелне работе, доста блиске па твој бата и није неко чудо. Али да ли је паметно тако радити? Мала повреда руке у мајсторији под гуменом хируршком рукавицом уме брзо да букне. То може скупо да кошта на хируршком столу.


Imaš pravo. Pre nekoliko godina je pravio kuhinju za svoju vikendicu u CG, i kod poslednjeg reza cirkular mu odnese vrh levog palca, dijagonalno po noktu. Odmah kod Bumbaširevića (onog što je onoj TV voditeljki sastavio ruku), naravno, ali nije moglo ništa da se uradi.

Sada, ne radi on baš onu veoma finu hirurgiju pošto je specijalista urgentne medicine. Znači, posekotine, rane, a radi i mladeže i ostale intervencije iz male hirurgije. Tako da se ovoga puta provukao. Ali, ipak ne ispušta brusilicu, lemilicu, zavarivanje i slično. Doneo neki cirkular iz usa i prepakovao ga da radi na 4 hiljade obrtaja. Čudo.

Čini mi se da sam pominjao al i ako nisam - prijatelj mi je urolog-hirurg. Koji je vreme hiperinflacije preživeo sa kolegom stomatolog praveći baš nameštaj u svojoj kućnoj radionici.
Jebiga, ni one ne radi fine stvari u medicini.
nsarski nsarski 16:06 14.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

Jebiga, ni one ne radi fine stvari u medicini.


Ma, da. Jednom ga zovem na telefon (ja bio u Njujorku, on u Ohaju), a on nešto mumla u telefon. Pitam ga što tako priča, a on reče da mu sestra drži slušalicu na uvetu. Pitam ga, pa šta radiš? Amputiram jednu nogu, kaže. I onda mi je opisao kako se amputira noga pomoću sajle sa čeličnim ivicama - jeziva stvr.
gedza.73 gedza.73 21:05 14.12.2019

Re: i jos jedan pogled na dogadjaj,

apacherosepeacock
Nisi valjda bez lupe?

i bez lupe i bez medicinske sestre. sam kao sirak pusti.
milisav68 milisav68 21:53 12.12.2019

Rusi su krivi za sve :)

A i Kinezi.

Sad su nas i Šveđani razočarali.

Strašno.

Tviter svet.

Uvređene mlade.

Nije bilo reklamne kampanje, pa smo zbunjeni i razočarani, jer nismo znali kako da se postavimo, a zaleteli smo se kao bikovi na crveno platno.

Vesić je kriv za sve.
angie01 angie01 22:31 12.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

Nije bilo reklamne kampanje, pa smo zbunjeni i razočarani, jer nismo znali kako da se postavimo, a zaleteli smo se kao bikovi na crveno platno.


nisam primetila da nismo znali kako da se postavimo,...prvo, toliko je zalicilo na sve drugo sto je ova vlast uradila u gradu- shebala ga nacisto, cak i ono sto dusmani nisu uspeli bombardovanjem, nemaju nikakav civilizovani odnos, nemaju profesionalne timove, ne postoje ili ne funkcionisu institucije koje su zaduzene za brigu o raznim aspektima vezanim za grad,...pa je i reakcija odgovarala tome, + koji moj se pravi neki hepening za decu, a javnost se o tome ne obavesti,..znaci dece nije bilo, niti je bilo sta ukazivalo da je sad tu neko desavanja- onda je to cist promasaj.

i drugo- isto tako su se odredili ovakvi kao ti, seruckaju kao i obicno, a sustinski ih se ne tice, samo koriste priliku da dodaju koju pljucu vise, jer ih to na neki uvrnuti nacin cini zadovoljnima.


Vesić je kriv za sve


jeste- za suvise toga.
freehand freehand 23:02 12.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

i drugo- isto tako su se odredili ovakvi kao ti, seruckaju kao i obicno

Umesto da kao prefinjena madam frau gospoja kažu "Šta me briga za činjenice? Za mene je to Vesić, nema dece, slika stoji a to kažu i neki drugi kevemi. I Švedžani imaju krš kulturu i nemaju veze sa estetikom a narodne šare su im sranje.
A ko drukčije kaže taj serucka."
Čudo je to sa tim prefinjenim osobama dvorskih manira, dubokih znanja i širokih vidika.
angie01 angie01 23:18 12.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

Umesto da kao


ma ne, najbolje bi bilo da kao ti rezim i naskacem svaki put sa novim ucitavanjem i "doskocicama",..kazala sam apsolutno sve kako je bilo, ali ti uvek znas bolje, cak i kada nisi bio prisutan, vidovitim sposobnostima uspevas da dokucis sve ono sto svi koji su desavanje videli, nisu uspeli da shvate.

nisam o svedskoj kulturi rekla ni rec- rekoh za ovaj neuspesni kic performans.
freehand freehand 08:32 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

ma ne, najbolje bi bilo da kao ti rezim i naskacem svaki put sa novim ucitavanjem i "doskocicama",..kazala sam apsolutno sve kako je bilo,

Jeste. Sem što taj maping o kome govoriš nema veze sa onim o čemu govoriš. Dakle, nema veze sa Vesićem i naprednjacima. Što opet kaže da je ono što si uradila. služeći se tvojim stilom i načinom - masna laž. Vučićevština jedna, takoreći.
Kada bi kognitivne sposobnosti to dozvolile - gledajući hronološki niz komentara skapirala bi da je moj prvi komentar bio ukazivanje na činjenično stanje. Drugi predlog da smanjiš gas, kad je već jasno da to što si u zabludi ne znači da i druge treba da dovodiš u zabludu. Avaj, potreba da se bude pametan na nivou Centra za kreativne industrije Ane Brnabić jača je od racia.
Tim gore po činjenice, jebiga.
cak i kada nisi bio prisutan, vidovitim sposobnostima uspevas da dokucis sve ono sto svi koji su desavanje videli, nisu uspeli da shvate.

Sad sam ja kriv što si ti shvatila da je Goran Vesić napravio neko šarenilo mimo i kontra tvojih estetskih kriterijuma, tamo gde su to učinili Šveđani?
Pardon, my dear.
nisam o svedskoj kulturi rekla ni rec- rekoh za ovaj neuspesni kic performans.


Tim neuspešnim kič performansom su Šveđani pokušali da predstave deo švedske kulture. Opet, verovatno su oni krivi što to prevazilazi tvoju mogućnost razumevanja.
angie01 angie01 09:41 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

Jeste. Sem što taj maping o kome govoriš nema veze sa onim o čemu govoriš. Dakle, nema veze sa Vesićem i naprednjacima. Što opet kaže da je ono što si uradila. služeći se tvojim stilom i načinom - masna laž. Vučićevština jedna, takoreći.


sunce, mozda nisi primetio, ali sam promenila tekst-onaj deo gde je fakat postojao zaheb,...a koji sam priznala, objasnila kako i zasto je nastao i to prilicno masovno,...sto je duhovitije izreciklirao i Tibor u tvitovima koje je kopirala visanja, a i sirom neta ima slicnih zapazanja,...tako da ne znam zasto i dalje insitiras na tvom iznenadnom dubokom razumevanju za gradske vlasti-citaj vesaru i "kulturnu razmenu" svedske ambasade, naspram rastuce zluradosti prema vrlo razumljivoj reakciji beogradskog pucanstva.

znaci-ako ti i dalje malo teze ide,

vesari zameram apsolutno sve sto je u ovom gradu zasrao,...a suvise je toga,
zbog cega je tako masovno i bila moguce kapiranje da je i ovo njegovo maslo.

....plus, sto je svedska ambasada ocigledno nesto ofrlje organizovala ovaj svoj performans, pa niko za njega niti je cuo, niti dosao, narocito deca, za koje je navodno i bio pripremljen,...ato jos uvek ne menja cinjenicu da je slika skupstine grada koja ilustruje ovaj tekst ruzna i kicerasta, pa makar to i nisu osmislile kreativne industirje ane brnabic, koje spominjes svako malo zbog svoje neprezaljene bs, inace ti ne bi smetalo sto su dobili pare namenjene rfzo-u.


freehand freehand 16:33 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

sunce, mozda nisi primetio, ali sam promenila tekst-onaj deo gde je fakat postojao zaheb,

Sunce, ne mogu da ti opišem koliko besmislenim i odvratnim smatram to naknadno menjanje teksta... To je čin toliko puta opisan u istoriji i literaturi o kome ja ne znam šta bih rekao.
makar to i nisu osmislile kreativne industirje ane brnabic, koje spominjes svako malo zbog svoje neprezaljene bs, inace ti ne bi smetalo sto su dobili pare namenjene rfzo-u.

Štagod da si htela da kažeš Biljana Srbljanović je živa i zdrava, hvala Bogu, tako da ovo "svoje neprežaljene" nema baš nikakvog smisla. Inače, ona nikad nije bila moja, da napomenem samo. Eno je zajedno sa Čedom i Prokićem u Vučićevom krilu.
angie01 angie01 17:10 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

ne mogu da ti opišem koliko besmislenim i odvratnim smatram to naknadno menjanje teksta... To je čin toliko puta opisan u istoriji i literaturi o kome ja ne znam šta bih rekao.




ma hajde, sto bi bilo odvratno i to toliko da ti ne mozes opisati:))),
pa nista nisam funjarski podmetnula, nista od komentara izbrisala, niti editovala tako da se ne vidi sta se dogodilo i kojim redosledom, jos sam priznala da je bio zaheb, uredno objasnila logicnost tog masovnog razumevanja iste stvari na isti nacin i ti sada i dalje insitiras zlurado da sam kako god okrenes grozna, strasno i neoprostivo i to tebi, moralnoj vertikali, koji recimo u jednom blogu mene isto tako najruznije etiketira, jer provaljujem ko su nove inkarnacije nikova spamera, da bi odmah u sledecem blogu to isto uradio, kao sto si i mnogo puta pre:))).

...pri tome minorni deo teksta sam promenila- najavila da hocu i ostavila sve te komentare da se i dalje vidi hronologija- jer je poAnta i dalje ostala ista.

neprezaljena bs je u smislu, da ti je stalno na pameti i pominjes je kada god negde mozes da je udenes, makar kasikom za cipele- kao npr sada,....
freehand freehand 17:16 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

logicnost tog masovnog razumevanja iste stvari na isti nacin

Zaštiti ovo.
ti sada i dalje insitiras zlurado da sam kako god okrenes grozna, strasno i neoprostivo i to tebi, moralnoj vertikali

Mislim da te ni jednom rečju nisam kvalifikovao na bilo koji način. Sem ako nije u pitanju uptianost o sposobnosti razumevanja. Ali to već nije u sferi naklonosti.
neprezaljena bs je u smislu, da ti je stalno na pameti i pominjes je kada god negde mozes da je udenes, makar kasikom za cipele- kao npr sada,....

Izvini, ja bs - štagod to bilo - nisam nige pomenuo.
milisav68 milisav68 20:30 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

prvo, toliko je zalicilo na sve drugo sto je ova vlast uradila u gradu

Da sam ja ovo napisao, momentalno bih dobio etiketu ksenofobičnog nacionaliste.
+ koji moj se pravi neki hepening za decu

Kakva deca, odakle tebi sad to.
U želji da Beogradu predstavi čaroliju švedskog zimskog praznika, ambasada Švedske će u sredu, 11. decembra, 2019. godine, od 19.30 do 22.00 organizovati digitalni prikaz proslave praznika Sveta Lucija na fasadi zgrade Skupštine grada Beograda, u ulici Dragoslava Jovanovića 2.

„Spajanjem tradicionalnog i modernog želimo da sačuvamo tradiciju na savremen način – digitalno. Beograđani, dođite kod Skupštine grada Beograda u sredu od 19.30 i za trenutak osetite duh švedske zime i Svete Lucije“, rekao je ambasador Švedske u Srbiji Nj. E. Jan Lundin.

„Ovo je prvi put da u Beogradu obeležavamo švedski praznik u digitalnom formatu. Namera nam je da pokažemo da se tradicije i dalje mogu čuvati u svom duhu i kroz savremene kanale komunikacije. Upoznavanje sa praznicima drugih naroda važno je za negovanje dobrih odnosa među svim nacijama i razumevanje njihovih običaja”,

i drugo- isto tako su se odredili ovakvi kao ti,

Šta sam se ja odredio?

Baš zbog raznih lupetanja i pecanja na bućkalo, uvek sačekam i proverim svaku informaciju iz više različitih izvora.

Tako sam i ovo video na tviteru, pa reakciju raznih "elitnih" zgražavanja, pa onda nečiji komentar da to nije Vesićevo delo, već šta je i zašto je, pa su onda brže bolje brisani tvitovi.

I onda uveče vidim blog, gde se na ukazivanje na činjenice reaguje bezobrazno sa visine, umesto da se prizna - jeste, zaletela sam se, izvin`te.


Stvarno je "izvinite" najteža reč na ovim prostorima.
angie01 angie01 23:01 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

Da sam ja ovo napisao, momentalno bih dobio etiketu ksenofobičnog nacionaliste.


buahahahahaha...ma je l si mogao nesto bolje/pametnije da smislis od ove gluposti...

kao i nastavak,

Kakva deca, odakle tebi sad to.


a ko je trebalo da se zabavi sa snimcima jelena iz slikovnica???

i jos najblesavije,


Baš zbog raznih lupetanja i pecanja na bućkalo, uvek sačekam i proverim svaku informaciju iz više različitih izvora.



je l si ti procitao moje objasnjenje???....ja sam prosla tuda i videla prizor kao sto je na slici koji je tako stajao, a bez bilo kakve i najmanje naznake da seu tu nesto desava, sto su verovatno videli i drugi koji su se po gradu muvali i reagovali,

pri tome- ja sam uredno priznala da sam se zahebala, to napisala, kao i sve drugo sto je trablo, mrzi me vise da ponavljam,...ako mi je nesto odvratno, onda je to insistiranje da se nekome nesto uporno ucitava, bez obzira sto je sve vec objasnjeno,...ta nepostenost u komunikaciji je manir jedne grupe blogera koji su se ukopali u retrogradnu busiju i na taj nacin su u ideju da je brane od neistomisljenika.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 13.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

ucitava


Najfrekventnija reč u Endžinim komentarima :)
angie01 angie01 00:56 14.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

Najfrekventnija reč u Endžinim komentarima :)


a u tvojim- komunisti, komunisti, komunisti,.....
predatortz predatortz 09:42 14.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)

hoochie coochie man
ucitava


Najfrekventnija reč u Endžinim komentarima :)


Ukjučim se, bacim oko na komentare i pomislim:

Dokona li čoveka!

Znam da su radovi, manje više, stali ali...

Ma, bolje da držim jezik za zubima. Odoh da oderem sina jedan basket.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:46 14.12.2019

Re: Rusi su krivi za sve :)


Znam da su radovi, manje više, stali ali

I kad stanu ti radovi ne treba vreme trošiti uzalud.
Osvešćivanje zabludelih može da lični na uzaludan posao jer je podrazumevano dug i traži strpljenje, ali je plemenit.

Zamisli zadovoljstvo ako Endži jednog dana kaže, bila sam u zabludi, komunisti su zlo.
Zbog toga se vredi truditi.

A ja verujem da je to moguće, čak i izvesno :).
nsarski nsarski 01:46 13.12.2019

Male zanimljivosti za dobar san


Zaista, mislim da je korisno u ovako stereotipne postove ubaciti i koju korisnu informaciju, tek da pomerimo ugao gledanja i propratni sentiment.

Dakle.

Danas je umro Viliam Lus (William Luce), ne toliko poznat kod nas, ali ipak značajan dramaturg. Uglavnom je pisao tekstove za jednog glumca (slično Bogosijanu). Imao je Alchajmerovu bolest koja ga je na kraju odnela u 88. godini života.

Kod nas je, mislim, najpoznatiji po monodrami Lepotica Amhersta (Belle from Amherst) koja predstavlja ispovest čuvene američke pesnikinje Emili Dikinson, jedne od najznačajnijih spisateljki 19. veka. Nažalost, njeno kompletno delo je otkriveno skoro ceo vek posle njene smrti.

Emili je živela potpuno povučeno u svojoj porodičnoj kući u Amherstu, Masačusets, i uglavnom se dopisivala sa svojim prijateljima i izdavačima. Bila je usedelica, kako se u to vreme pogrdno govorilo. Mada, po mom mišljenju, njen odnos prema njenom izdavaču iz Bostona, Tomasom Higinsonom, je posebno zanimljiv.
Njena pesma koja počinje sa "Me, being a woman,..." imaju poseban prizvuk čežnje. I njena ocena dobre poezije "kada čitam poeziju i osetim da mi se vrh lobanje odlepio i odleteo u svemir, onda sam sigurna da je to što čitam prava poezija", u velikoj meri liči na sličan opis koji je dao Dilan Tomas.

U svakom slučaju, Emili je rođena 10.12.1830. - pre skoro tačno 189 godina. Vilijam Lus, o kome je ovde reč, i koji je napisao monodramu o njenom životu, je umro skoro na isti datum, ove godine.


Šta sam još hteo da istaknem? Monodrama "Lepotica Amhersta" je prvi put postavljena kod nas 1985. godine u Jugoslovenskom Dramskom, u režiji Vlade Petrića o kome sam nedavno pisao. Ulogu Emili Dikinson, lepotice iz Amhersta, je igrala Dara Čalenić, njegova verna životna saputnica. Kasnije je napravljena TV drama sa istim glumcima u režiji Stanka Crnobrnje. LINK.

Ja mislim da su to interesantne vesti za današnji dan. Ostalo što nam se servira su bulshit i nebitna pleva.
angie01 angie01 10:48 13.12.2019

Re: Male zanimljivosti za dobar san


Zaista, mislim da je korisno u ovako stereotipne postove ubaciti i koju korisnu informaciju, tek da pomerimo ugao gledanja i propratni sentiment

Ja mislim da su to interesantne vesti za današnji dan. Ostalo što nam se servira su bulshit i nebitna pleva




od porn uradka do Emili Dikinson:))).
mesan mesan 11:03 13.12.2019

Re: Male zanimljivosti za dobar san

angie01
od porn uradka do Emili Dikinson:))).

Definicija intelektualca.
bene_geserit bene_geserit 05:30 13.12.2019

Blogerima sa prebivalištem u UK

čestitam izborne rezultate uz pesmu:

Atomski mrav Atomski mrav 09:08 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

Stvarno je zapanjujuće da ljudi u 21. veku glasaju i biraju kretene za lidere. Ajde mi zaostali Balkanci, ali Amerika i Engleska...
predatortz predatortz 09:18 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

Ajde mi zaostali Balkanci, ali Amerika i Engleska...


Jbga, tradicija je čudo...
bene_geserit bene_geserit 09:28 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

Stvarno je zapanjujuće da ljudi u 21. veku glasaju i biraju kretene za lidere

1. to nije ni malo zapanjujuće, naprotiv (jel si bio ti u vojsci?)
2. Boris jes kreten, ali pazi, alternativa mu je bio Corbyn (i šta je sad tu manje od dva zla, reci ti meni)
3. a da ne pominjem što si dodao i nas preko bare gde je alternativa bila zlobaba
maksa83 maksa83 10:05 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

Stvarno je zapanjujuće da ljudi u 21. veku glasaju i biraju kretene za lidere. Ajde mi zaostali Balkanci, ali Amerika i Engleska...

Siguran sam da tabloidi nemaju nikakve veze sa tim.

maksa83 maksa83 10:09 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

2. Boris jes kreten, ali pazi, alternativa mu je bio Corbyn (i šta je sad tu manje od dva zla, reci ti meni)

Boris je pobedio kao alternativa Faražu, otpr. kao što Vučić pobeđuje kao alternativa Šešelju.

"Ja se slažem sa Faražom, ali za ljude kojima je on bio neprihvatljiv zato što deluje kao zla pizda evo vidite mene, ja nisam, ja sam blentavi kreten, znači ne mogu biti zla pizda."

Malo Fejsbuk banera i tabloida sa grinjama, i ecco là...
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:06 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

bene_geserit
Stvarno je zapanjujuće da ljudi u 21. veku glasaju i biraju kretene za lidere

1. to nije ni malo zapanjujuće, naprotiv (jel si bio ti u vojsci?)
2. Boris jes kreten, ali pazi, alternativa mu je bio Corbyn (i šta je sad tu manje od dva zla, reci ti meni)
3. a da ne pominjem što si dodao i nas preko bare gde je alternativa bila zlobaba


Jbg. Neke odnose po inostranjstvima (izbor ovaj ili onaj koji si naveo) blogeri s ovu stranu (Srbija) nikako ne mogu da shvate..

Mislim, Korbin i ZBaba ispadose alternativa. (Bili i Pajic da zapuse usi kad vec nece noseve)
maksa83 maksa83 11:12 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

Jbg. Neke odnose po inostranjstvima (izbor ovaj ili onaj koji si naveo) blogeri s ovu stranu (Srbija) nikako ne mogu da shvate..

A jes' mi smo ovde hermetički zatvoreni u prostoru i vremenu, čekamo da nam izmisle struju i radio, i nemamo pojma šta su botovi, FB fejk njuz, i tabloidi, sve nam je to strano i nepoznato.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:20 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

maksa83
Jbg. Neke odnose po inostranjstvima (izbor ovaj ili onaj koji si naveo) blogeri s ovu stranu (Srbija) nikako ne mogu da shvate..

A jes' mi smo ovde hermetički zatvoreni u prostoru i vremenu, čekamo da nam izmisle struju i radio, i nemamo pojma šta su botovi, FB fejk njuz, i tabloidi, sve nam je to strano i nepoznato.


E nemoj se ljutisn odma, nisam na to mislila, nego malo drugacije teme, nego kod nas u Srbiji, okupiraju zapadne gradjane tj. budu vruce teme za pred izbore.

A tamo svaka strana fura svoje poslusne medije kad treba navijati..
maksa83 maksa83 11:24 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

E nemoj se ljutisn odma, nisam na to mislila, nego malo drugacije teme, nego kod nas u Srbiji, okupiraju zapadne gradjane tj. budu vruce teme za pred izbore.

Koje god da su teme na vlast uvek dolazi jedan isti profil, istim tehnikama. Inače, izraz "grinje" koji sam gore upotrebio je moje generičko ime za "prodaju plašenjem". Prvo što ti prodavci onih usisivača od 2K EUR pokažu je slika krda grinja u prirodnoj veličini nilskog konja kako galopiraju prema tebi. Izabereš koje se grinje nose u modi kod tvoje target publike i ćeraj.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:35 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

"prodaju plašenjem"


Mislim da je jasno jos od referenduma (VB) da ce oko ostanka/izlaska iz EU presuditi izbore jos neko vreme. Tako i bi.

Ako se neko ponadao da ce se sentiment gradjanstva oko toga promeniti u medjuvremenu grdno se zajebao. Ona navlacenja skorasnja u parlamentu (nogiranje pregovora sa EU, predlozi za ponavljanjem referenduma) su, tacno sam znala, koristili samo struji za izlazak.

Obe struje imaju svoje tabloide i da - prodaju strah i jedni i drugi.
(ja nesto nisam sklona da verujem ni u jedan od tih 'strahova' otud i moje posprdno komentarisanje one strane/strana koju mnogi komentatori smatraju manjim zlom.)


maksa83 maksa83 11:38 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

A tamo svaka strana fura svoje poslusne medije kad treba navijati..


fura, fura
angie01 angie01 11:52 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

fura, fura


to vam kazem, ne bih se previse za UK zabrinjavala.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:01 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

angie01
fura, fura


to vam kazem, ne bih se previse za UK zabrinjavala.


Ja se za Engleze ne brinem uopste, cunning as a fox'.
zilikaka zilikaka 12:36 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

ja sam blentavi kreten, znači ne mogu biti zla pizda."

A pošto je široka javnost oguglala na kretenizam u svemu, jer se proizvodi prave prema ukusu najmasovnijih, blentavi kreten je osobina koja ne mora biti prepreka.
Ima ih onoliko među popularnima.
istrajan05 istrajan05 13:17 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

apacherosepeacock
maksa83
Jbg. Neke odnose po inostranjstvima (izbor ovaj ili onaj koji si naveo) blogeri s ovu stranu (Srbija) nikako ne mogu da shvate..

A jes' mi smo ovde hermetički zatvoreni u prostoru i vremenu, čekamo da nam izmisle struju i radio, i nemamo pojma šta su botovi, FB fejk njuz, i tabloidi, sve nam je to strano i nepoznato.


E nemoj se ljutisn odma, nisam na to mislila, nego malo drugacije teme, nego kod nas u Srbiji, okupiraju zapadne gradjane tj. budu vruce teme za pred izbore.

A tamo svaka strana fura svoje poslusne medije kad treba navijati..

Jesi - mislila si!
Međutim, kao dijasporka, svaki tvoj post je meni poprilično drag.
angie01 angie01 14:41 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

cunning as a fox'.


bas tako.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:42 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

Jesi - mislila si!


Nisam. Da jesam rekla bih. A i Maxa se nasalio u tom pravcu 'čekamo da nam izmisle struju i radio, i nemamo pojma šta su botovi, F' - tako ja bar citam..
istrajan05 istrajan05 15:03 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

apacherosepeacock
Jesi - mislila si!


Nisam. Da jesam rekla bih. A i Maxa se nasalio u tom pravcu 'čekamo da nam izmisle struju i radio, i nemamo pojma šta su botovi, F' - tako ja bar citam..

Ja mislim da se maksa nije šalio.
freehand freehand 16:35 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

apacherosepeacock
maksa83
Jbg. Neke odnose po inostranjstvima (izbor ovaj ili onaj koji si naveo) blogeri s ovu stranu (Srbija) nikako ne mogu da shvate..

A jes' mi smo ovde hermetički zatvoreni u prostoru i vremenu, čekamo da nam izmisle struju i radio, i nemamo pojma šta su botovi, FB fejk njuz, i tabloidi, sve nam je to strano i nepoznato.


E nemoj se ljutisn odma, nisam na to mislila, nego malo drugacije teme, nego kod nas u Srbiji, okupiraju zapadne gradjane tj. budu vruce teme za pred izbore.

A tamo svaka strana fura svoje poslusne medije kad treba navijati..

A šta tačno fali Korbinu? Mislim, naročito kad ga staviš pored Blera, Tereze Mej i ovo divnog gospodina i plemića, Borisa Džonsona?
bene_geserit bene_geserit 18:48 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

A šta tačno fali Korbinu?

Klasična komunjara, nije ni čudo što se tebi sviđa.
freehand freehand 18:55 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

bene_geserit
A šta tačno fali Korbinu?

Klasična komunjara, nije ni čudo što se tebi sviđa.

Klasična budala.
Ko je rekao da se meni Korbin sviđa?
istrajan05 istrajan05 18:57 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

freehand
bene_geserit
A šta tačno fali Korbinu?

Klasična komunjara, nije ni čudo što se tebi sviđa.

Klasična budala.
Ko je rekao da se meni Korbin sviđa?

Ko je budala?
Korbin ili ...?
freehand freehand 19:00 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

istrajan05
freehand
bene_geserit
A šta tačno fali Korbinu?

Klasična komunjara, nije ni čudo što se tebi sviđa.

Klasična budala.
Ko je rekao da se meni Korbin sviđa?

Ko je budala?
Korbin ili ...?

Ne boj se. Budala može imati i simpatičnu konotaciju, nikako se ne može odnostiti na internetske malignitete.
istrajan05 istrajan05 19:03 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

freehand
istrajan05
freehand
bene_geserit
A šta tačno fali Korbinu?

Klasična komunjara, nije ni čudo što se tebi sviđa.

Klasična budala.
Ko je rekao da se meni Korbin sviđa?

Ko je budala?
Korbin ili ...?

Ne boj se. Budala može imati i simpatičnu konotaciju, nikako se ne može odnostiti na internetske malignitete.

šta ovo znači?
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:37 13.12.2019

Re: Blogerima sa prebivalištem u UK

A šta tačno fali Korbinu? Mislim, naročito kad ga staviš pored Blera, Tereze Mej i ovo divnog gospodina i plemića, Borisa Džonsona?


Fali mu mali reality check..

Al na stranu sta ja mislim o njemu (skroz nebitno za pricu), puko je zajedno sa strankom kako nisu skoro.

Sad kad usledi kuknjava kako su glasaci glupi da sagledaju njihovu genijalnost, tabloidi djubrad, bregzit ekser u kovceg itd. (dakle sve samo ne realno sagledavanje gde su promasili) - stvarno ce biti ekstra zabavno.

Slusam danas kako studenti (glasaci i konzervativaca i laburista) dozivljavaju ovaj poraz stranke/lidera laburista, vrrlo su kriticni.
ecce-florian ecce-florian 12:29 13.12.2019

problemi trgova i iluminacije

Dakle sta imamo:
trgove i zgrade
iluminaciju istih
esteCki doživljaj
Ako sam dobro razumeo usled razlićitih doživljaja lepog, vizuelna percepcija nekih svetaca kao npr sv Lucija* koji imanentno moraju da barataju svetlom prouzrokuje različita reagovanja. Kako isto rešiti.

Evo nekih iskustava iz sveta i šire ( Zapadna Sahara) :

a) na trg se razapne šator ( trg je npr 1 km od palate gradonačelnika)



b) u šator se postavi rasveta , a koja je od spolja ne vidljiva



c) u šator se postavi i božićno drvce( ovo konkretno pored tolikog izobilja palmi koji je a ne jelkama Isus dočekan , mani i toj umetničkoj transformaciji da vernici ne bi bili povredjeni, najviše liči na način na koji se Božić davno obeležavao u sirotinjslkim kućama u Vojvodini( sirotinja je tada još uvek egzistirala) Elem obična grana drveta bila bi obmotana krep hartijom i na nju okačeni salon bomboni. Isti objekt nosio je naziv "grana"



d) u zavisnosti od veroispovesti ( post ili ne) služi se hrana. Ovo na slici je npr kamilje nogice u saftu sa varivom od leblebije koju vegetarijanci obožavaju pod nazivom "humus"



e) pod granu vernici hrišćanske verosipovesti mogu npr da postave mini kineski betlehem . Ove dve betlehem mućkalice ( made in PRC) koje na žalost nisam uspeo da kupim u Sevilji imaju bitnu razliku: u prvom sneg pada na Josipa , Mariju i Isusa, dok, medjutim u drugoj isti pada samo na golog baby Jesusa što je dosta neodgovorno



* predstavlja mi se Španjolka , metar i žilet , afro, tatoo, plivačica i spasilac, čuvar plaže u zimskom periodu i life safeguard što bi ona rekla . Govori nekim šuštavim narečjem za koji ne mogu da ustanovim da li je samo njeno kvazi mazno ponašanje ili lokalna osobenost. Kako se zoveš luš ( meko š) kako? luš(meko š)Kako ti je to ime jbt : pa Luš(me..)špansko ime.
Trebalo mi pola sata da shvatim da je Luca što bi se reklo
angie01 angie01 14:16 13.12.2019

Re: problemi trgova i iluminacije

gedza.73 gedza.73 16:22 13.12.2019

Re: problemi trgova i iluminacije

ecce-florian
Ako sam dobro razumeo usled razlićitih doživljaja lepog, vizuelna percepcija nekih svetaca kao npr sv Lucija*



ovo izgleda nema veze sa estetikom već 'šta me pitate za švedske običaje dok Hilandar gori'

ne, ovaj put nije Hilandar nego šta me briga za Šveđane dok su ulice raskopane iliti
što nam Šveđani ne uvedu demokratiju umesto što se bahate kolačima i rasvetom.

sreća pa je tviter zajednica opet ispala na kraju vica pametna (sva prava Bati Stojković) a Šveđani ološ.

- jer šta ima EU da se koristi našim EPS-om i da tvrdi kako tamo ima prekobrojnih radnika
- jer šta ima meni Amerikanac u Železari da priča kako ne smem pijan na posao
- jer šta meni Rus ima da zabranjuje da kradem gorivo na pumpi
- jer šta ima meni Švajcarac da uskraćuje ustavno proletersko pravo na iznošenje državnog cementa u dogovoru sa portirom radi preprodaje
- jer šta ima MMF da smanjuje platu u Pošti kad sam ja na to mesto došao pošteno preko mame, Megatrend diplome, partijske knjižice i 3 000 eura.

<pljuc u plajvaz> krivi... Šveđani... što... nismo... nor...<škriiip> malni

ecce-florian ecce-florian 18:43 13.12.2019

Re: problemi trgova i iluminacije


@gedza
- jer šta ima EU da se koristi našim EPS-om i da tvrdi kako tamo ima prekobrojnih radnika
- jer šta ima meni Amerikanac u Železari da priča kako ne smem pijan na posao
- jer šta meni Rus ima da zabranjuje da kradem gorivo na pumpi
- jer šta ima meni Švajcarac da uskraćuje ustavno proletersko pravo na iznošenje državnog cementa u dogovoru sa portirom radi preprodaje
- jer šta ima MMF da smanjuje platu u Pošti kad sam ja na to mesto došao pošteno preko mame, Megatrend diplome, partijske knjižice i 3 000 eura.


jes val, sva sreca pa smo se ratosiljali ovih gubitaša i da su došli pošteni ljudi (iz lafarge holcima npr) da uvedu konačno reda
ps
sa mog penzoskog aspekta mozda ipak voja nije bas mor'o da uz Borinu pomoć proda termalne vode za onih 400 k $ djuture

gedza.73 gedza.73 19:13 13.12.2019

Naši dušmani

jes val, sva sreca pa smo se ratosiljali ovih gubitaša i da su došli pošteni ljudi


<šuš... odmotavanje rolne papira sa spiskom krivaca nam>
... 'pošteni' stranci... nam napravili gubitaše.

sa mog penzoskog aspekta mozda ipak voja nije bas mor'o da uz Borinu pomoć proda termalne vode za onih 400 k $ djuture

što nije poštena radnička klasa vodila računa o svojoj imovini tako da ne dovede privredu u situaciju da ne vredi ništa i da kupac određuje uslove kupoprodaje?

zanimljivo da Šveđane niko nije pljuvao kad su pre desetak godina kroz neke fondove davali bespovratna sredstva. Onda nije bio problem što su u talu bile vlasti, podobni članovi, famil'ja, prijatelji i ostali gosti a sad problem burdin šnit na Skupštini.

ecce-florian ecce-florian 19:48 13.12.2019

Re: Naši dušmani

@gedza
... 'pošteni' stranci... nam napravili gubitaše.

i domatji izdajnici

što nije poštena radnička klasa vodila računa o svojoj imovini tako da ne dovede privredu u situaciju da ne vredi ništa i da kupac određuje uslove kupoprodaje?

možda je bilo i nekoih spoljnih "faktora"

mis'iš ko kad libija nije tela da produži ugovor sa BP pa su joj odredili uslove?

jbg, nije bio andjeo već zora Odiseja ( ameri, englezi , francuzi, talijani i kanadjani)
ša misliš kolo bi vredele akcije exxon ili bp npr posle 10 godina sankcija i par meseci bombardovanja USA i UK ( pokojnog).
gedza.73 gedza.73 20:10 13.12.2019

Re: Naši dušmani

možda je bilo i nekoih spoljnih "faktora"

naravno da je bilo. sve što je sovjetofilsko od rukovodstva se nabilo u Beograd. I taman kad su izdindali dupeta ameri, francuzi, italijani i kanađani odluče da baš tad prepakuju Evropu. maler.

ša misliš kolo bi vredele akcije exxon ili bp npr posle 10 godina sankcija i par meseci bombardovanja USA i UK ( pokojnog).

nije da nema istine u ovome što pišeš samo treba imati u vidu da Srbija ima osam miliona stanovnika (gore, dole), nema naftu, da je imala vojsku sa dosta špijuna, dezertera i izdajnika vojničke zakletve, šklopociju od vojne tehnike, neku vrstu zaostale, atavističke privrede (mahom prevaziđane tehnologije i zastareli proizvodi)...

koji siledžija da odoli da joj ne nalupa šamare što se kurči?
ecce-florian ecce-florian 20:26 13.12.2019

Re: Naši dušmani

samo treba imati u vidu da Srbija ima osam miliona stanovnika (gore, dole), nema naftu, da je imala vojsku sa dosta špijuna, dezertera i izdajnika vojničke zakletve, šklopociju od vojne tehnike, neku vrstu zaostale, atavističke privrede (mahom prevaziđane tehnologije i zastareli proizvodi)..

osam miliona stanovnika - prekobrojnih radnika ( pijanih) koji kradu gorivo i cemenAt, špijuna dezertera i izdajnika ( završen citat)svesni su davno van

prevaziđane tehnologije- zato su ih bombardovali da bi od njih kao reparaciju ratne štet kupili nove ?tipa sružim ti most pa ti povratrno na kredu ili bespovratno sagradim novi?i to ne od cementa ko žeželj već od mojih prefabrikovanih elemenata( cementare nisu menjane sem filtera zbog spaljivanja)

zastareli proizvodi - isteko rok cementu

ameri, francuzi, italijani i kanađani odluče da baš tad prepakuju Evropu. maler.


eeee u ovom se slažem. upravo gledamo uživo. imam neke iz UK koji ne shvataju šta se dešava. prob'o da povučem neke paralele raspada UK sa raspadom SFRJ al' ne dobacuju
istrajan05 istrajan05 21:17 13.12.2019

Re: Naši dušmani

gedza.73
možda je bilo i nekoih spoljnih "faktora"

naravno da je bilo. sve što je sovjetofilsko od rukovodstva se nabilo u Beograd. I taman kad su izdindali dupeta ameri, francuzi, italijani i kanađani odluče da baš tad prepakuju Evropu. maler.

ša misliš kolo bi vredele akcije exxon ili bp npr posle 10 godina sankcija i par meseci bombardovanja USA i UK ( pokojnog).

nije da nema istine u ovome što pišeš samo treba imati u vidu da Srbija ima osam miliona stanovnika (gore, dole), nema naftu, da je imala vojsku sa dosta špijuna, dezertera i izdajnika vojničke zakletve, šklopociju od vojne tehnike, neku vrstu zaostale, atavističke privrede (mahom prevaziđane tehnologije i zastareli proizvodi)...

koji siledžija da odoli da joj ne nalupa šamare što se kurči?

Opet ti pljuješ po neprežaljenoj Jugoslaviji u kojoj je, za razliku od Italije, Nemačke i Belgije, i sirotinja išla u školu (u jbt., pa otkud sirotinja) - pa će ti posle vrag biti kriv.
gedza.73 gedza.73 21:24 13.12.2019

Re: Naši dušmani

imam neke iz UK koji ne shvataju šta se dešava. prob'o da povučem neke paralele raspada UK sa raspadom SFRJ al' ne dobacuju

baš se nešto sekiram ovih dana za Engleze.

prekobrojnih radnika ( pijanih) koji kradu gorivo i cemenAt

pre raspada se obogatilo selo kod Paraćina na marifetlucima. Posle toga se tačno znalo čije su firme prvo u vreme inflacije a i nakon toga imale prednost pri uzimanju cementa.
(mogu i imena da ti navodim)

nešto sumnjam kako stranci danas posluju sa gubitkom. u tome je kvaka.

Kao na primer što Palma radi sa ugljem, pa se pojedini u Kolubari žale kako im dosadno na poslu a kad se uruši i kupi Švabo onda se kukumavči kako nas stranci mrze i uništavaju ono 'što smo mi sa deset prstiju podigli'.

prevaziđane tehnologije

naravno. Ako ne grešim Fap je pravio kamion po Mercedesovoj tries petici. U tom razdoblju naša radnička klasa ništa na toj osnovi nije razvila, švabe dal beše početkom devedesetih već ubacili EPS.
ecce-florian ecce-florian 21:34 13.12.2019

Re: Naši dušmani

istrajan05



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana