Ljudska prava| Reč i slika| Region

Pobuna pro-srpske opozicije u CG

Srđan Fuchs RSS / 27.12.2019. u 05:43

(ВИДЕО) Приведени сви посланици ДФ 

https://www.in4s.net/video-policija-privodi-u-centar-bezbjednosti-poslanike-df/

 

 

 Incident-2-1024x572.jpg

 

Zapad gura Srbe u ruke Rusiji. Zapad ne želi slobodnu i dostojanstvenu Srbiju kao deo Evrope, sa svojim originalnim kulturnim i duhovnim nasleđem, već želi Srbiju kao sluškinju. Napad na Srbe je orkestriran, i ide na to da slomi kičmu srpske opozicije u Crnoj Gori. Srpska opozicija u Crnoj Gori nije nužno antievropska i protiv-zapadna, naprotiv, srpska opozicija ima puno uporišta, prijatelja i podrške na Zapadu - počev od Njegovog Preosveštenstva Arhiepiskopa Rimskog, g. Franje, pa nadalje, do kongresmena i senatora u Sjedinjenim Državama američkim, braće Indijanaca i Eskima, te sestre Radojičić koja tamo i otide na velosipedu... No, Srpska Opozicija u Crnoj Gori će postati antievropska, ako perfidne protofašističke strukture budu nastavile da napadaju samo jezgro svojstvenog joj sušestvovanja. Zato, braćo i sestre, za slobodu Srpskog Naroda i demokratiju, na svakom meridijanu Sveta, svugde i svagda. Dosta smo robovali svakoj šašavoj nasti nasilnoj.

 

 

 


 
 
Принц Филип Карађорђевић: Недопустиво је ћутати и нереаговати на овакву неправду и безумље које се дешава у 21. вијеку у сред Европе
Принц Филип Карађорђевић: Недопустиво је ћутати и не реаговати на овакву неправду и безумље које се дешава у 21. вијеку у сред Европе

 Поносан сам на наше Епископе, свештенство и народ у Црној Гори који упркос овако болним и бесмисленим нападима наше браће у Црној Гори и упркос кршењу њихових основних људских и грађанских права, часно и достојанствено свједоче и боре се за истину, правду и Цркву Божију

 Са великом тугом пратим актуелна дешавања у нашој братској Црној Гори. Веома сам разочаран односом државних званичника Црне Горе према Српској Православној Цркви и нашем народу, написао је на својој фејсбук страници принц Филип Карађорђевић.

Пребијање Владике Методија и вјерника који на миран и демократски начин изражавају своје неслагање са предлогом закона о слободи вјероисповијести је у најмању руку срамно за једно цивилизовано и демократско друштво каква би Црна Гора морала бити, истакао је.

Он је казао да је недопустиво је ћутати и не реаговати на овакву неправду и безумље које се дешава у 21. вијеку у сред Европе. Овакви потези који изазивају диобе и братомржњу не могу бити на корист ни једној држави, ни једном народу, па ни самој Европи.

Поносан нам на наше Епископе, свештенство и народ у Црној Гори који упркос овако болним и бесмисленим нападима наше браће у Црној Гори и упркос кршењу њихових основних људских и грађанских права, часно и достојанствено свједоче и боре се за истину, правду и Цркву Божију, казао је.

Надам се да ће код наше црногорске браће преовладати разум и молим их у своје име, да не дијеле народ и не шире мржњу јер то не служи на част и не приличи јуначкој и честитој Црној Гори и свим грађанима који у њој живе, закључио је принц Филип.

princ-filip-i-princeza-danica-karadjordjevic.jpg 

 PS. Simpa deluju mladi king-gari i kuin-garinica, i mali Stefan the kingmaker. Protiv protofašističkih režima i crnokošuljaša udbaških u Srbiji i Crnoj Gori. Kraj udbaškoj tiraniji u našim zemljama!

images?q=tbn%3AANd9GcRKVutjWLRxW37Q1skO8br2WhbLtlK1GDteW8apBzylqztXaNBV 

 

 



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 18:29 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Zato i volim stare šahiste, bilo je tu puno "duše" i ličnog pečata. Ovo danas su samo mašine u vremenu mašina.


slično kao sa Deep Blue u šahu, napravljen je i kompjuter za igru Go, koja ima više kombinacija od šaha.
upriličen je i meč između dotične mašine i šampiona Azije i/ili Australije, sad se baš ne sjećam detalja.
poslije prve izgubljene partije mašina je počela da pobjeđuje, a kad su primjetili da započinje igru sa otvaranjima i strategijama za koje ljudi nisu ni slutili da postooje, bilo je jasno da je igra zauvijek izgubljena.
alselone alselone 18:36 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

slično kao sa Deep Blue u šahu, napravljen je i kompjuter za igru Go, koja ima više kombinacija od šaha.
upriličen je i meč između dotične mašine i šampiona Azije i/ili Australije, sad se baš ne sjećam detalja.
poslije prve izgubljene partije mašina je počela da pobjeđuje, a kad su primjetili da započinje igru sa otvaranjima i strategijama za koje ljudi nisu ni slutili da postooje, bilo je jasno da je igra zauvijek izgubljena.


Da, u pravu si. A pogodio si me u "ranu". Meni je drugi meč, prva partija Kasparova i Deep Blue-a 1997. druga omiljena partija svih vremena. Kasparov je znao kako mašina "razmišlja" i izbacio ga je iz takta nekim suludim otvaranjem koje mašina nikad nije videla, jer ne niko nikad nije igrao, i naterao ju je da izadje iz baze podataka i počne da "razmišlja". Igrao je na ivici ludila ceo meč i uz žrtvu napravio dva passed pešaka i naterao mašinu da preda.

A omiljeni meč mi je Talj - Botvinik 1959. (ako znaš malo šah pogledaj, vredi zaista) gde on klinac od 23 godine protiv svetskog prvaka u nekoj ludoj poziciji odigra žrtvu konja i potpuno mu razbije koncepciju.

EDIT: Svaka žrtva u šahu je mala "uvreda" koja govori dve stvari

- ti ovo nisi video
- mogu sa manje figura da te pobedim

I kada to klinac uradi svetskom prvaku, to je za istoriju. A on je u tom meču to uradio par puta.
nsarski nsarski 18:49 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Da, na primer, nova istraživanja sa majmunima su pokazala da i oni vole da plešu, tako da je želja za igrom mnogo starija od ljudi.


Vole i da se fotografišu. Ova grupa japanskih snežnih majmuna se spontano postrojila pred kamerom.



alselone alselone 18:55 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Vole i da se fotografišu. Ova grupa japanskih snežnih majmuna se spontano postrojila pred kamerom.


Lepota će spasiti svet.
Izgleda to osetimo ranije nego što smo mislili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:58 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Jb'te, ne mogu da verujem da sam završio sezonu. Bila mi ekipa koju je Vučić pljuvao u medijima - Dečanci; supervrlocool ljudi. A i ovaj Metodije što ga je utukla murija, kada sam vodio study tour Amera kongresmena na Cetinje - kada je Krkar popizdeo što sam bio kod Srba a ne kod njegovog Milog gazde; super lik isto. Srce od čoveka, drugarčina; nasipao mi neke radže, tebra, više sam high bio nego od beduinske vuje na Džabel Musi... Posle sam prevodio simultano Mitropolita, a u sali CW2 - lapo Ruja iz Grua, lapo mojih Amera - uključujući neku Holbrukušu koja me je smarala kako sam srpski propagandista...
mali_macak mali_macak 19:14 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Srđan Fuchs
Jb'te, ne mogu da verujem da sam završio sezonu. Bila mi ekipa koju je Vučić pljuvao u medijima - Dečanci; supervrlocool ljudi. A i ovaj Metodije što ga je utukla murija, kada sam vodio study tour Amera kongresmena na Cetinje - kada je Krkar popizdeo što sam bio kod Srba a ne kod njegovog Milog gazde; super lik isto. Srce od čoveka, drugarčina; nasipao mi neke radže, tebra, više sam high bio nego od beduinske vuje na Džabel Musi... Posle sam prevodio simultano Mitropolita, a u sali CW2 - lapo Ruja iz Grua, lapo mojih Amera - uključujući neku Holbrukušu koja me je smarala kako sam srpski propagandista...

Svaka čast!
Ja nisam za ceo život upoznao toliko značajnih ljudi, koliko ti na jednoj turističkoj turi.
A ako ti se sada krkar javi sa pričom o ukradenoj rakiji, sam si kriv.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:32 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Pazi, ne bi me čudilo da objavi nešto i banuje sve, kao pizdek Krstić, i slična njanjava ekipa srpskih Prodanih Duša koja se opredelila za Dee Dark Side of de Moon.


mali_macak mali_macak 19:37 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Srđan Fuchs
Pazi, ne bi me čudilo da objavi nešto i banuje sve, kao pizdek Krstić, i slična njanjava ekipa srpskih Prodanih Duša koja se opredelila za Dee Dark Side of de Moon.


Ma!
Pusti to!
Nego, šta li je sa našim drugarom Tasom - ne javlja se?!
Dobro - ti ga nešto i ne podnosiš - no, svejedno, možda imaš neku informaciju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:41 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Nisam ja Tasketa nikada suštinski ne podnosio, više tako - kao Mitropolit Mila. Naši smo!
alselone alselone 19:51 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

A ako ti se sada krkar javi sa pričom o ukradenoj rakiji, sam si kriv.


Jebote Slađane ti iz komentara u komentar samo zapodevaš svađu. Imaš li ti nekog smisla u životu drugog?
mali_macak mali_macak 19:57 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Srđan Fuchs
Nisam ja Tasketa nikada suštinski ne podnosio, voše tako - kao Mitropolit Mila. Naši smo!

Znam to.
Kao i ja što volim sve naše - a posebno dijasporce!
Mislio sam onako, da znaš nešto iz poverljivi izvora?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:05 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Ne znam, poznavajaći Tasketa, on se smrtno uvredio, do neopraštanja, a možda je i dobio šljaku u BIA-ji, ko zna, pošto su oni inako većinski nepismeni, poput AV i MĐ bande, s kojom su ušemljeni inače. A on, pošto je naivčina osećanjski uzev, verovatno je prihvatio da radi za Sandwich Party. Ne znam, mislim, po duhu pred kraj mi je bio potpuno pao, tako kao Milovi jadnici. Samo srpska verzija. Mada, možda je samo beogradština, Beograđani su sujetni kada ih neko nagazi. A, i to je to ta generacija - lost case: staru državu sjebačili, novu nevični da podignu a da bude nemafijaška i netotalitarna. Sve je to na Marksu pilo vodu svetopoznanja...
maliperica maliperica 21:24 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand

što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje

Pravni ekspert...


" Tako su se i unutarnja uređenja političkih entiteta u načelu ustrojila na osnovi tri forme: a) sa vladajućim jednim rodom ili porodicom i kraljem b) sa određenim ... "

M u d r i c a ....
not2old2rock not2old2rock 21:54 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Srđan Fuchs
Ne znam, poznavajaći Tasketa, on se smrtno uvredio, do neopraštanja, a možda je i dobio šljaku u BIA-ji, ko zna, pošto su oni inako većinski nepismeni, poput AV i MĐ bande, s kojom su ušemljeni inače. A on, pošto je naivčina osećanjski uzev, verovatno je prihvatio da radi za Sandwich Party. Ne znam, mislim, po duhu pred kraj mi je bio potpuno pao, tako kao Milovi jadnici. Samo srpska verzija. Mada, možda je samo beogradština, Beograđani su sujetni kada ih neko nagazi. A, i to je to ta generacija - lost case: staru državu sjebačili, novu nevični da podignu a da bude nemafijaška i netotalitarna. Sve je to na Marksu pilo vodu svetopoznanja...


Poznavajući Tasu, previše je fin i pristojan, predugo je trpeo i kasno vas je oterao u qrac, a ti ga i kad znaš da nije tu blatiš i podmećeš mu, aferim, Šešelj ti nije ravan.
freehand freehand 23:46 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maliperica
freehand

što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje

Pravni ekspert...


" Tako su se i unutarnja uređenja političkih entiteta u načelu ustrojila na osnovi tri forme: a) sa vladajućim jednim rodom ili porodicom i kraljem b) sa određenim ... "

M u d r i c a ....

Ja bih stavio link na to o unutranjim uređenjima da možemo da se obavestimo o autoru i pročitamo čitav tekst, ali je očigledno reč o nsastanku zajednica-država koju ti je Gugl ponudio.
Srbija je uređena kao republika sa parlamentarnom demokratijom. I tu vlasti nemaju šta da čačkaju i ustrojavaju, sem ako ne dođe do revolucije ili se evolutivno krene put jednopartijske države, ili apsolutističke monarhije, na primer.
No tebi je, očigledno, za ono što misliš da je poentiranje dovoljno i ovo. Ne znaš šta je al valjda može da posluži, makar se ulupao.
No obzirom na publiku jače ti ne treba.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:51 28.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

not2old2rock
Srđan Fuchs
Ne znam, poznavajaći Tasketa, on se smrtno uvredio, do neopraštanja, a možda je i dobio šljaku u BIA-ji, ko zna, pošto su oni inako većinski nepismeni, poput AV i MĐ bande, s kojom su ušemljeni inače. A on, pošto je naivčina osećanjski uzev, verovatno je prihvatio da radi za Sandwich Party. Ne znam, mislim, po duhu pred kraj mi je bio potpuno pao, tako kao Milovi jadnici. Samo srpska verzija. Mada, možda je samo beogradština, Beograđani su sujetni kada ih neko nagazi. A, i to je to ta generacija - lost case: staru državu sjebačili, novu nevični da podignu a da bude nemafijaška i netotalitarna. Sve je to na Marksu pilo vodu svetopoznanja...


Poznavajući Tasu, previše je fin i pristojan, predugo je trpeo i kasno vas je oterao u qrac, a ti ga i kad znaš da nije tu blatiš i podmećeš mu, aferim, Šešelj ti nije ravan.

Ne seri, matori, Alaha ti, punio je i koga treba i koga ne treba. Klasična srbska emocionalna budaletina, kao ti - napije se pa roka po svojima. Stigao sam u Zemlju Srbadiju. Nemam trenutno strpljenja za podmetačine bilo koje vrste.
not2old2rock not2old2rock 04:10 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Srđan Fuchs
not2old2rock
Srđan Fuchs
Ne znam, poznavajaći Tasketa, on se smrtno uvredio, do neopraštanja, a možda je i dobio šljaku u BIA-ji, ko zna, pošto su oni inako većinski nepismeni, poput AV i MĐ bande, s kojom su ušemljeni inače. A on, pošto je naivčina osećanjski uzev, verovatno je prihvatio da radi za Sandwich Party. Ne znam, mislim, po duhu pred kraj mi je bio potpuno pao, tako kao Milovi jadnici. Samo srpska verzija. Mada, možda je samo beogradština, Beograđani su sujetni kada ih neko nagazi. A, i to je to ta generacija - lost case: staru državu sjebačili, novu nevični da podignu a da bude nemafijaška i netotalitarna. Sve je to na Marksu pilo vodu svetopoznanja...


Poznavajući Tasu, previše je fin i pristojan, predugo je trpeo i kasno vas je oterao u qrac, a ti ga i kad znaš da nije tu blatiš i podmećeš mu, aferim, Šešelj ti nije ravan.

Ne seri, matori, Alaha ti, punio je i koga treba i koga ne treba. Klasična srbska emocionalna budaletina, kao ti - napije se pa roka po svojima. Stigao sam u Zemlju Srbadiju. Nemam trenutno strpljenja za podmetačine bilo koje vrste.


Voliš da čuješ svoj glas, još kad odzvanja, ih?
E, vidi ovako, mene to turbo preseravanje ne impresionira ni najmanje, meni je šupak = šupak, kolikogod se preseravao i prenemagao, pet para ne dam, nisam ti ja Tasa. Ako možeš da budeš pristojan, možemo da polemišemo, te kulovske fore ne jebem.

mali_macak mali_macak 08:36 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann
Zato i volim stare šahiste, bilo je tu puno "duše" i ličnog pečata. Ovo danas su samo mašine u vremenu mašina.


slično kao sa Deep Blue u šahu, napravljen je i kompjuter za igru Go, koja ima više kombinacija od šaha.
upriličen je i meč između dotične mašine i šampiona Azije i/ili Australije, sad se baš ne sjećam detalja.
poslije prve izgubljene partije mašina je počela da pobjeđuje, a kad su primjetili da započinje igru sa otvaranjima i strategijama za koje ljudi nisu ni slutili da postooje, bilo je jasno da je igra zauvijek izgubljena.

Kakva je situacija u Herceg Novom?
gedza.73 gedza.73 09:00 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

I tu vlasti nemaju šta da čačkaju i ustrojavaju


Vreme
3. SEPTEMBAR 2009
Uređenje Srbije
Zakon donet na prepad, bez javne rasprave i bez podrške profesionalnih udruženja, ali zato uz ozbiljno izraženu sumnju relevantnih međunarodnih institucija (OEBS, Savet Evrope, Međunarodna federacija novinara)...
stog popodneva, pozivi upućeni predsedniku Srbije da ne potpiše novousvojeni Zakon (apelovali su UNS i pojedini medijski profesionalci) pokazali su se kao uzaludni: Boris Tadić je "overio" Zakon.

SE u svom izveštaju ustanovio da zakon nije usaglašen sa evropskim standardima, Monika Lajhner kaže da bi „Srbiji diplomatskim jezikom bila data preporuka da se zakon izmeni“ kako bi naša zemlja nesmetano nastavila put evropskih integracija.

UNS je zatražio da “Covington&Burling” iz Vašingtona, kancelarija specijalizovana za medijsko pravo, uradi pravnu analizu i analizu ustavnosti Izmena i dopune Zakona o javnom informisanju Republike Srbije. Analize su pokazale da su “Izmene i dopune Zakona o javnom informisanju Republike Srbije iz 2009. godine suprotneUstavu Republike Srbije i važećem međunarodnom pravu“ i da „nisu u skladu sa srpskim i međunarodnim normama koje naglašavaju suštinski značaj slobodne i žive štampe.“

docsumann docsumann 09:26 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Kakva je situacija u Herceg Novom?


prvo veče bilo okupljanje u Zelenici.
sinoć prošla neka crkveno-građanska povorka kroz centar grada, relativno malo ljudi, ali Novljani su generalno inertni i razmaženi što se tiče građanskog bunta.
takva je manje-više i cijela CG. na trenutak se ljudi popale, pobune, al nemaju istrajnost i disciplinu za dugotrajne građanske proteste. a samo takvi, masivni, uporni i istrajni protesti mogu nanjeti štetu ovoj tvrdokornoj i zacementiranoj DPS vladavini.

imali smo odličan početak građanskih protesta u CG, prošlog proljeća. organizacija i ljudi, jasno i konkretno, nestranački, ma bez greške, ono da im režim ne može pripisati ni bacanje paiprića na travnjak.
vjerujem da bi Srbija takve organizatire prigrlila objeručke, a ovdje - ćorak.
opozicione stranke nisu podržale proteste kako je trebalo, bar ne DF, i oni su se polako osipali, dok potpuno nisu prestali.

ne znam, loše je, vrlo loše. Milo je mračni genije za opozivcione političke diletante.


P.S.

jbt, juče je Milan Knežević (DF) javno ztražio od mitroplolita da prokune Mila Đukanovića!?
ej, bre, da prokune!!? XXI vijek!!!!
gedza.73 gedza.73 09:34 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

I tu vlasti nemaju šta da čačkaju i ustrojavaju


Radio Slobodna Evropa
16. januar/siječanj, 2012.
Evropa kritikuje srpsko pravosuđe
Uoči nove odluke Evropske komisije o kandidaturi Srbije iz Brisela stižu vesti o zabrinutosti zbog načina na koji se sprovode reforme u srpskom pravosuđu.

Profesorka prava Vesna Rakić Vodinelić kaže...Cela stvar počela je kada se shvatilo da postupak preispitivanja izbora i reizbora sudija pred Visokim savetom sudstva ne teče kako treba, odnosno da je zahvaćen brojnim nezakonitostima pa i dobrom dozom nelegitimnosti...

Ni do sada se glavni akteri nisu mnogo obazirali na pitanje ustavnosti i zakonitosti sprovedene reforme. Iz toga se može zaključiti samo to da je politički uticaj bio presudan“, ocenjuje ona

Zato što Evropska unija može da konstatuje da je došlo do nazadovanja u reformi pravosuđa u Srbiji, umesto očekivanog napretka. A postizanje vladavine prava je deo kopenhagenških kriterijuma i uslov je za kandidaturu jedne države i prijem u EU.


09. novembar 201
EU je postigla visok standard u domenu pravosuđa i to je model koji Srbija želi da sledi, rekao je predsednik Srbije Boris Tadić



Bonus tekst samo za Frihenda
Mada srpsko pravosuđe i pravni sistem u njegovoj osnovi proističu iz pravnih tradicija drugih kontinentalnih evropskih pravnih sistema, nasleđe socijalističke vlasti u Jugoslaviji i do danas ima uticaj na srpske sudove i kulturu pravosudnih institucija.

Pod socijalističkom vlašću,izvršna vlast je vršila politički pritisak na pojedinačne sudije ili koristila pravosuđe kao političko sredstvo po nahođenju vlade

analiza
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:40 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana


jbt, juče je Milan Knežević (DF) javno ztražio od mitroplolita da prokune Mila Đukanovića!?
ej, bre, da prokune!!? XXI vijek!!!!

Video.
I baš me porazilo.
Vidi se sva nemoć i bezidejnost opozicije.
Da pop nekiga prokune!
To mu politički potez.
Jbg.

Nego naletim na neki detalj sa skupštine kad jedan poslanik, mislum da je iz Liberalnog saveza, traži od predsednika skupštine da spreči to bacanje kletvi od strane DF, kao zlokobne su zloslutne, ne može da ih sluša.

I to mi je bilo čudno, glupe jesu, jadne, očajnički zvuče, ali baš da ih neko zabranjuje, ni to mi nije normalno.
mali_macak mali_macak 10:25 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann

...

ne znam, loše je, vrlo loše. Milo je mračni genije za opozivcione političke diletante.


P.S.

jbt, juče je Milan Knežević (DF) javno ztražio od mitroplolita da prokune Mila Đukanovića!?
ej, bre, da prokune!!? XXI vijek!!!!

Pa šta ako je tražio?
Sa govnima nema mnogo izbora.
Inače, ne verujem da je 21. vek.
Sudeći prema očiglednom, pre će biti da je, otprilike, polovina 20. veka.
freehand freehand 10:28 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Vreme
3. SEPTEMBAR 2009
Uređenje Srbije

UREĐIVANJE srbije

Pa posle pričaj o komunističkim falsfikatima i retuširanju istorije...
Prilično sramotan način da se stvori (lažna) slika o ispravnosti sopstvenih tvrdnji.
mali_macak mali_macak 10:28 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

gedza.73

...

Bonus tekst samo za Frihenda
Mada srpsko pravosuđe i pravni sistem u njegovoj osnovi proističu iz pravnih tradicija drugih kontinentalnih evropskih pravnih sistema, nasleđe socijalističke vlasti u Jugoslaviji i do danas ima uticaj na srpske sudove i kulturu pravosudnih institucija.

Pod socijalističkom vlašću,izvršna vlast je vršila politički pritisak na pojedinačne sudije ili koristila pravosuđe kao političko sredstvo po nahođenju vlade

analiza

Gedžo, ne da tebi vrag mira!
Ima Frihend da te otrese samo tako.
Zašto mu diraš žute?
docsumann docsumann 10:31 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Nego naletim na neki detalj sa skupštine kad jedan poslanik, mislum da je iz Liberalnog saveza, traži od predsednika skupštine da spreči to bacanje kletvi od strane DF, kao zlokobne su zloslutne, ne može da ih sluša.


Andrija Popović (zlato u vaterpolu na OI u LA, 1984, kao rezervni golman).
njegova partija baštini samo odrednicu liberalni i nazivu, ne bi li se šlepala na zaostavštini nekadašnjih liberala, a u suštini nemaju mnogo zajedničkog.

liberali su bili žestoka opozicija DPS-u, a ovi današnji su obični privezak vlasti, bez uticaja na bilo šta.
gedza.73 gedza.73 10:38 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Prilično sramotan način da se stvori (lažna) slika o ispravnosti sopstvenih tvrdnji.

naveo izvor, nikakav komentar nisam dao ali ti si opet 'podlegao ličnim diskfalifikacijama'

za ovo istina nisam iako piše da je UNS pa da ponovo citiram, možda si zato preskočio

UNS
Covington&Burling” iz Vašingtona, kancelarija specijalizovana za medijsko pravo, uradi pravnu analizu i analizu ustavnosti Izmena i dopune Zakona o javnom informisanju Republike Srbije. Analize su pokazale da su “Izmene i dopune Zakona o javnom informisanju Republike Srbije iz 2009. godine suprotneUstavu Republike Srbije i važećem međunarodnom pravu“ i da „nisu u skladu sa srpskim i međunarodnim normama koje naglašavaju suštinski značaj slobodne i žive štampe.“


edit
Covington & Burling LLP is an international law firm with offices in Beijing, Brussels, Dubai, Johannesburg, London, Los Angeles, New York, San Francisco, Seoul, Shanghai, Silicon Valley, and Washington, DC. The firm advises multinational corporations on significant transactional, litigation, regulatory, and public policy matters

According to the National Law Journal's 2019 NLJ 500 ranking of firms based on size, Covington has 1020 attorneys and is ranked 27th in the United States
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:45 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

liberali su bili žestoka opozicija DPS-u

Liberali nego što!
:)
Ďa, sećam se toga, povezao te dve stvari, one liberale sa ovom izjavom pa mi bilo još čudnije.
Al eto sve se menja pa i liberali.
freehand freehand 10:46 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

naveo izvor, nikakav komentar nisam dao ali ti si opet 'podlegao ličnim diskfalifikacijama

Samo si falsifikovao naslov Vremena, ništa više.
A nema lične kvalifikacije, samo kvalifikacija dela.
gedza.73 gedza.73 10:50 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Samo si falsifikovao naslov Vremena, ništa više.
A nema lične kvalifikacije, samo kvalifikacija dela.

kucao sam, nisam kopirao. stvarno neneamerna greška jer da je bila namerna ne bi' ni napisao izvor. čak i da jeste bilo namerno bilo bi lepo da konačno Frihend kaže nešto o citiranim faktima a ne da stalno komentariše mene i moje pobude pa da su i pogrešne.
kršenje ustava. Da ili ne?
Politički uticaj na pravosuđe. Da ili ne?
freehand freehand 10:55 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

kucao sam, nisam kopirao

Tako je, to sam i rekao. Inače i sve ostalo prekucavaš pa si eto i to...
čak i da jeste bilo namerno bilo bi lepo da konačno Frihend kaže nešto o citiranim faktima a ne da stalno komentariše mene i moje pobude pa da su i pogrešne.
kršenje ustava. Da ili ne?
Politički uticaj na pravosuđe. Da ili ne?

Zaboravio si Miladina Kovačevića. I opet - ne pada mi na pamet da se hvatam u te tvoje diletantske fore dokonog dileje, u kojima se izmišlja, zamenjuju teze, učitava a bogami i slaže popotrebi.
"A i da jesam" je bilo dovoljno. Jesi.
gedza.73 gedza.73 11:03 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:07 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

bilo bi lepo da konačno Frihend kaže nešto o citiranim faktima

Evo saće, samo budi uporan.
Daj bre Gedžo, pa sve je odavno jasno, šanse nema da o temi prozbori, vrti nebitne fraze i tako će nastaviti.

Nego, ti se predade prečanima?
Vodi računa, opasni su to ljudi:)
gedza.73 gedza.73 11:15 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Nego, ti se predade prečanima?


Vodi računa, opasni su to ljudi:)

samo još da nauče kako liker nije rakija i biće pravi Šumadinci.

docsumann docsumann 11:42 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

mali_macak
docsumann

...

ne znam, loše je, vrlo loše. Milo je mračni genije za opozivcione političke diletante.


P.S.

jbt, juče je Milan Knežević (DF) javno ztražio od mitroplolita da prokune Mila Đukanovića!?
ej, bre, da prokune!!? XXI vijek!!!!

Pa šta ako je tražio?
Sa govnima nema mnogo izbora.
Inače, ne verujem da je 21. vek.
Sudeći prema očiglednom, pre će biti da je, otprilike, polovina 20. veka.


"očigledno" je već sud.

a kletve će baš nauditi Milu i ekipi. ima da ih satru i zatru u korjenu, pa sve do šestog koljena i nazad.

sem što je primitivno, to bačanje kletvi, što reče huči, samo razotkriva svu nemoć i frustraciju dotične opozicione grupacije. o njihovom stanju svijesti da ne pričamo.

prosrpska opozicija u CG je savršen partner za DPS-ovu igranku. nepogrješivo hvataju svaku bačenu kosku.
mali_macak mali_macak 13:13 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann
mali_macak
docsumann

...

ne znam, loše je, vrlo loše. Milo je mračni genije za opozivcione političke diletante.


P.S.

jbt, juče je Milan Knežević (DF) javno ztražio od mitroplolita da prokune Mila Đukanovića!?
ej, bre, da prokune!!? XXI vijek!!!!

Pa šta ako je tražio?
Sa govnima nema mnogo izbora.
Inače, ne verujem da je 21. vek.
Sudeći prema očiglednom, pre će biti da je, otprilike, polovina 20. veka.


"očigledno" je već sud.

a kletve će baš nauditi Milu i ekipi. ima da ih satru i zatru u korjenu, pa sve do šestog koljena i nazad.

sem što je primitivno, to bačanje kletvi, što reče huči, samo razotkriva svu nemoć i frustraciju dotične opozicione grupacije. o njihovom stanju svijesti da ne pričamo.

prosrpska opozicija u CG je savršen partner za DPS-ovu igranku. nepogrješivo hvataju svaku bačenu kosku.

Nisi u pravu!
Suština je samo da rata ne bude!
Sve ostalo protiv Mila je dozvoljeno - i dozvoljivo!
Očekivanje da je opozicija (pa bila i prosrpska) za nekoliko redova veličina iznad Mila i njegovih je - iluzorna.
Suština je da Milo 'jaše' već 3 decenije - i samo to je, pa da je i pozlatio Crnu Goru, dovoljno da ode nikada više se ne vraćajući.
docsumann docsumann 13:28 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana


sve je dozvoljeno, al nije sve na korist.

da je DF iskreno stao uz građanske proteste možda bismo druge slike danas gledali iz CG parlamenta.

sav taj neartikulisani bijes i jed, nekontrolisane emocije, divljaštvo, primitivizam itekako idu Milu na ruku.

isto kao što bi Milo trebao da se povuče, pa da je i najbolji vladar u istoriji, trebali bi i ovi iz 30-godišnje opozicije.
zar ima veće jalovsti od toga, 30 godina ne uspjevati da skineš vlast, a redovno izlaziš na izbore.
aureus aureus 14:13 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann

jbt, juče je Milan Knežević (DF) javno ztražio od mitroplolita da prokune Mila Đukanovića!?
ej, bre, da prokune!!? XXI vijek!!!!

Ajde što je tražio da prokune Mila, nego je tražio da prokune i - njegovo potomstvo.

isto kao što bi Milo trebao da se povuče, pa da je i najbolji vladar u istoriji, trebali bi i ovi iz 30-godišnje opozicije.

Eh, kakve su ovo moderne ideje.
Pa knjaz (kralj) Nikola je bio na vlasti 58 godina, a ovdje se od ljudi koji su na vlasti duplo kraće traži da odu.
docsumann docsumann 14:23 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Eh, kakve su ovo moderne ideje.
Pa knjaz (kralj) Nikola je bio na vlasti 58 godina, a ovdje se od ljudi koji su na vlasti duplo kraće traži da odu.


istorija se ubrzava
aureus aureus 14:57 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann
Eh, kakve su ovo moderne ideje.
Pa knjaz (kralj) Nikola je bio na vlasti 58 godina, a ovdje se od ljudi koji su na vlasti duplo kraće traži da odu.


istorija se ubrzava

Ako se istorija ubrzava, znači li to i da će autoput biti brže završen?

Eh, da se nadovežem na jedan od tvojih prethpdnih komentara, naletio sam na zanimljiv tvit u kojem se kaže da, pošto Srbi imaju pamćenje vinskih mušica, ovo će biti tema od tri dana.

A onda se na taj tvit nadovezao čova iz Crne Gore. Crk'o sam od smijeha.
Kaže čovjek:

docsumann docsumann 15:40 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Ako se istorija ubrzava, znači li to i da će autoput biti brže završen?


ne, nego da će biti skuplji nego što se mislilo
freehand freehand 16:46 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

gedza.73
.

Najbolji do sad.
Atomski mrav Atomski mrav 21:34 29.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Zato i volim stare šahiste, bilo je tu puno "duše" i ličnog pečata. Ovo danas su samo mašine u vremenu mašina.


Slažem se. Ali to je opšti trend u sportu. Sećam se dobro komentara sa neke nemačke TV stanice koja je prenosila utakmicu SR Jugoslavija - Nemačka sa SP 1998. godine kada je Niša Saveljić zamenio Piksija - "Izlazi umetnik a ulazi arbajder". Danas je sve više arbajdera a sve manje umetnika. Današnji "umetnici" u fudbalu - Mesi i Ronaldo - imaju svoje mesto isključivo zato što su vrlo efikasni i igraju nalik na mašine. A dvoboji šahista sve više liče na dvoboje veštačkih inteligencija. Jednostavno, ko igra za raju i zanemaruje taktiku, završit će karijeru u nižerazrednom "Vratniku".
maliperica maliperica 00:00 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
maliperica
freehand

što tadašnja vlast nije ustrojila uređenje

Pravni ekspert...


" Tako su se i unutarnja uređenja političkih entiteta u načelu ustrojila na osnovi tri forme: a) sa vladajućim jednim rodom ili porodicom i kraljem b) sa određenim ... "

M u d r i c a ....

Ja bih stavio link na to o unutranjim uređenjima da možemo da se obavestimo o autoru i pročitamo čitav tekst, ali je očigledno reč o nsastanku zajednica-država koju ti je Gugl ponudio.
Srbija je uređena kao republika sa parlamentarnom demokratijom. I tu vlasti nemaju šta da čačkaju i ustrojavaju, sem ako ne dođe do revolucije ili se evolutivno krene put jednopartijske države, ili apsolutističke monarhije, na primer.
No tebi je, očigledno, za ono što misliš da je poentiranje dovoljno i ovo. Ne znaš šta je al valjda može da posluži, makar se ulupao.
No obzirom na publiku jače ti ne treba.

Tako je.

S obzirom na odsustvo jačih igrača koji su odavno odlepršali, ti se mantraš sa gedžama, pa ni njima da doakaš.
Zaneseš se pa olako dis-kvalifikuješ, misleći da znaš i ono što ne znaš, pa i da znaš ono što tvoj sagovornik ne zna.

Tek da se zna.

A onaj koji zna, da onaj drugi ne zna - zna da je Srbija u procesu tranzicije, koja nije završena i pri čemu se mnogo toga tek - ustrojava.

freehand freehand 00:11 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

A onaj koji zna, da onaj drugi ne zna - zna da je Srbija u procesu tranzicije, koja nije završena i pri čemu se mnogo toga tek - ustrojava.

Mnogo toga, ali ne i uređenje.

"Onaj koji zna" . Dosta elegantan način da se istakne sopstvena skromnost.
Milan Novković Milan Novković 00:15 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
A onaj koji zna, da onaj drugi ne zna - zna da je Srbija u procesu tranzicije, koja nije završena i pri čemu se mnogo toga tek - ustrojava.

Mnogo toga, ali ne i uređenje.

"Onaj koji zna" . Dosta elegantan način da se istakne sopstvena skromnost.

Znam, dakle postojim

Ovaj poklik mi skoro svuda prođe uz iskreno odobravanje osim kod kuće - žena me prvo pogleda u neverici, al onda joj se pojavi nestašan osmeh u uglu usana
docsumann docsumann 06:54 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Znam, dakle postojim


ne znam, dakle postojim
maliperica maliperica 07:17 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
A onaj koji zna, da onaj drugi ne zna - zna da je Srbija u procesu tranzicije, koja nije završena i pri čemu se mnogo toga tek - ustrojava.

Mnogo toga, ali ne i uređenje.

"Onaj koji zna" . Dosta elegantan način da se istakne sopstvena skromnost.

"Ne znaš šta je al valjda može da posluži, makar se ulupao."

Dosta ne-elegantan način da se istakne gordost i prepotentnost.
Kao i ničim opravdano visoko mišljenje o svojoj oštroumnosti , koje prati potreba za permanentnim dokazivanjem.
freehand freehand 08:51 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Dosta ne-elegantan način da se istakne gordost i prepotentnost.
Kao i ničim opravdano visoko mišljenje o svojoj oštroumnosti , koje prati potreba za permanentnim dokazivanjem.

Uvek sam se pitao odakle ta čudna potreba svežih blogera da se bave ličnostima drugih na blogu? Sama tema nije dovoljno izazovna, ili nije adekvatna za dokazivanje sopstvene visprenosti,šta li?
mali_macak mali_macak 08:55 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maliperica

...
Tako je.

S obzirom na odsustvo jačih igrača koji su odavno odlepršali, ti se mantraš sa gedžama, pa ni njima da doakaš.
Zaneseš se pa olako dis-kvalifikuješ, misleći da znaš i ono što ne znaš, pa i da znaš ono što tvoj sagovornik ne zna.

Tek da se zna.

A onaj koji zna, da onaj drugi ne zna - zna da je Srbija u procesu tranzicije, koja nije završena i pri čemu se mnogo toga tek - ustrojava.


Molim pojašnjenje!
Malo mi je ovo zamumuljeno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:47 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Srbija je uređena kao republika sa parlamentarnom demokratijom. I tu vlasti nemaju šta da čačkaju i ustrojavaju

Ja čudne li budalaštine, majko mila.
Ko da su republika i demokratija ekser, pa kad ga jednom napraviš to je to, gotovo je, nema više šta da se uređuje.
Proglašenje toga, odluka da se tako država uređuje je samo početak procesa uređivanja, a proces uređivanja države, republike sa parlamentarnom demokratijom npr, je neprekidan i beskrajan.
Ili postoji neka demokratija koja je apsolutno uređena da više ništa ne treba uređivati, ništa menjati, nikakve zakone donositi?

Jbt, kad se neko ko ni azbuku o demokratiji i uređivanju nije savladao, trti nešto.
mali_macak mali_macak 13:18 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

hoochie coochie man
Srbija je uređena kao republika sa parlamentarnom demokratijom. I tu vlasti nemaju šta da čačkaju i ustrojavaju

Ja čudne li budalaštine, majko mila.
Ko da su republika i demokratija ekser, pa kad ga jednom napraviš to je to, gotovo je, nema više šta da se uređuje.
Proglašenje toga, odluka da se tako država uređuje je samo početak procesa uređivanja, a proces uređivanja države, republike sa parlamentarnom demokratijom npr, je neprekidan i beskrajan.
Ili postoji neka demokratija koja je apsolutno uređena da više ništa ne treba uređivati, ništa menjati, nikakve zakone donositi?

Jbt, kad se neko ko ni azbuku o demokratiji i uređivanju nije savladao, trti nešto.

Bez Kralja ne valja!
A može i kraljica - šta fali Englezima?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:23 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

A može i kraljica - šta fali Englezima?!

Fali im neko pametan da kaže, ajd bre ljudi da kraljicu obučemo kako pristaje babi, a ne da izgleda kao da je iz crtanog filma izašla.

A monarhija/ republika, to je tek tema.
mali_macak mali_macak 13:30 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

hoochie coochie man
A može i kraljica - šta fali Englezima?!

Fali im neko pametan da kaže, ajd bre ljudi da kraljicu obučemo kako pristaje babi, a ne da izgleda kao da je iz crtanog filma izašla.

A monarhija/ republika, to je tek tema.

Što se tiče obučenosti Kraljice - tu diskusije nema. Zato i jeste Kraljica - da može kako hoće.
Što se tiče druge dileme - šta tu ima da se tematizuje?! To je jasno kao dan!
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:38 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Zato i jeste Kraljica - da može kako hoće.

Pa i glupo.
U pravu si.
maliperica maliperica 13:59 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

hoochie coochie man

Ili postoji neka demokratija koja je apsolutno uređena da više ništa ne treba uređivati, ništa menjati, nikakve zakone donositi?

Jbt, kad se neko ko ni azbuku o demokratiji i uređivanju nije savladao, trti nešto.




Ostaješ i dalje jedan od meni najomiljenijih, a rekao bih i poslednjih " mohikanaca"

maliperica maliperica 14:02 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

mali_macak
maliperica

...
Tako je.

S obzirom na odsustvo jačih igrača koji su odavno odlepršali, ti se mantraš sa gedžama, pa ni njima da doakaš.
Zaneseš se pa olako dis-kvalifikuješ, misleći da znaš i ono što ne znaš, pa i da znaš ono što tvoj sagovornik ne zna.

Tek da se zna.

A onaj koji zna, da onaj drugi ne zna - zna da je Srbija u procesu tranzicije, koja nije završena i pri čemu se mnogo toga tek - ustrojava.


Molim pojašnjenje!
Malo mi je ovo zamumuljeno.


U tome i jeste poanta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:56 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana




Ostaješ i dalje jedan od meni najomiljenijih, a rekao bih i poslednjih " mohikanaca"

Hvala ti, al ima ovde još dosta "mohikanaca" samo ih, izgleda, mrzi da kuckaju.
Godine valjda, šta li :)
freehand freehand 15:40 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Jbt, kad se neko ko ni azbuku o demokratiji i uređivanju nije savladao, trti nešto.

Razlika između "uređenja" i "uređivanja" nije samo jezička. Dapače, ogromna je, i o njoj govorim jer je "ustrojavanje UREĐENJA ono na šta sam reagovao. Ali objašnjavati to Gedži možda bi imalo nekog smisla kad bi se oslobodio potrebe za tim kafanskim nadgornjavanjem.
A kad golum počne da priča o budalaštinama i drži časove o teoriji države i prava i osnovama političkog sistema znak je da treba pustiti vodu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:31 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

"ustrojavanje UREĐNJA ono na šta sam reagovao.

A šta je tu pogrešno?
Uređenje je, recimo, parlamentarna demokratija.
Da li je, naprimer, ustrojavanje, prestrojavanje, sređivanje, podešavanje, organizovanje, preorganizovanje.,.(svi termini su adekvatni, a ima ih još, i sasvim je jednostavno razumeti šta se želi reći) bilo kog segmenta takvog uređenja nedopustivo, nešto do čega vlast ne sme da pipa, jer je uređenje jednom za svagda ustrojeno?

Naravno da je sasvim jasno bilo na šta se misli, naravno da se radi samo o izboru termina, a to je, opet naravno, manje čak i od jezičkog nivoa, to je nivo, "sad ću da se zakačim za ovo jer drugačije ne umem"

Pa onda ide klasika, glup si, ovakav si onakav si, a sve to radi neko kome smeta kad o njemu prozbore po koju.

Uvek sam se pitao odakle ta čudna potreba svežih blogera da se bave ličnostima drugih na blogu?



Ili je poenta na svežim, a bajati imaju to pravo?
gedza.73 gedza.73 16:56 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana


hoochie coochie man
Naravno da je sasvim jasno bilo na šta se misli, naravno da se radi samo o izboru termina, a to je, opet naravno, manje čak i od jezičkog nivoa, to je nivo, "sad ću da se zakačim za ovo jer drugačije ne umem"

uglavnom se zakači za nešto što možda i jeste omaška ali ne menja suštinu jer blogovske polemike nisu ugovori u advokatskim kancelarijama niti takmičenje iz gramatike.


bajati imaju to pravo?

još kad bi smeli da prozbore koju o temi, da dosledno brane nacionalizaciju
mali_macak mali_macak 17:03 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

freehand
Jbt, kad se neko ko ni azbuku o demokratiji i uređivanju nije savladao, trti nešto.

Razlika između "uređenja" i "uređivanja" nije samo jezička. Dapače, ogromna je, i o njoj govorim jer je "ustrojavanje UREĐNJA ono na šta sam reagovao. Ali objašnjavati to Gedži možda bi imalo nekog smisla kad bi se oslobodio potrebe za tim kafanskim nadgornjavanjem.
A kad golum počne da priča o budalaštinama i drži časove o teoriji države i prava i osnovama političkog sistema znak je da treba pustiti vodu.

Gedža je za tebe doktor nauka - od kojega može da se čuje mnogo stvari.
Za razliku od tebe koji žvaćeš bez veze - koještarije.
Jebote - ti da pričaš o osnovama političkog sistema ... koji si u stanju da hvališ nakaradu od sistema faraona Tite.
Izvini se Gedži pod hitno!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

još kad bi smeli da prozbore koju o temi, da dosledno brane nacionalizaciju

E, al za to su potrebni argumenti.
Ovako je lakše, zakačiš se za besmislicu i guraj do besvesti.
I sve misliš, uh al sam baja, pobedio sam.
Pa pokazuješ po kući kako rasturaš.

Ali to nije razgovor.
Razgovor podrazumeva dobru volju da se shvati šta tačno sagovornik ima na umu, pa ako treba i napor da se pravilno razume (što ovde nije bilo potrebno, lako je bilo razumeti), pa onda to argumentovano osporavati.

Ali to može neko ko zna o čemu priča i ko je stav formirao na osnovu činjenica i razmišljanja, onima koji su ga zauzeli po sistemu, ajd ovo, super je kad je to stav, ostaje "razgovor" na nivou, ja pametan a ti glup.

Pa kome je do takvog "razgovora" široko mu polje.
maliperica maliperica 21:47 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Naravno da je sasvim jasno bilo na šta se misli, naravno da se radi samo o izboru termina, a to je, opet naravno, manje čak i od jezičkog nivoa, to je nivo, "sad ću da se zakačim za ovo jer drugačije ne umem"

Pa onda ide klasika, glup si, ovakav si onakav si, a sve to radi neko kome smeta kad o njemu prozbore po koju.


Jes vala.
Baš tako.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:43 30.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

docsumann


jbt, juče je Milan Knežević (DF) javno ztražio od mitroplolita da prokune Mila Đukanovića!?
ej, bre, da prokune!!? XXI vijek!!!!

Ово је озбиљна дебилана и мислим да би Митрополија (Амфилохије и угажени муријом Методије - када смогне снаге) требали озбиљно да попричају са политичарима да не лупетају глупосту и не бламирају се.
munjara munjara 12:19 31.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Ово је озбиљна дебилана и мислим да би Митрополија (Амфилохије и угажени муријом Методије - када смогне снаге) требали озбиљно да попричају са политичарима да не лупетају глупосту и не бламирају се.

pa što da proklinje nekrsta ,on je več proklet time što je nekrst.
Anatema nije čarobnjački ritual naterivanja zla na nekoga.
episkopi savijet MCP je "prokleo " sve krštene koji su potpisali zakon, svi kršteni koji su potpisali od sad su "nekrsti" , ne mogu se pominjat u crkvi "anatema" nepomenici u crkvi i Carstvu .Samim tim bez ađela čuvara i sakramenata koji ih čuvaju . E sad što će đavo doći po svoje ,jebiga 21. je vijek. dobro vrijeme za đavola.dugoročno , usmena predaja ali i paranoja koja će se multiplicirati oko ovih nesretnika utvrdit će onaj najniži level vijere , strah Božiji . neke posebne nade ne polažem niti u crnogorce , niti politiku .ako je volja Božja ostat će u crkvi,ako je dopuštenje Božje , propast će . od 45. su imali dovoljno vremena za pokajanja . a za Mila lako ,obranit će ga Latinka, Raif i Škeljzem ... i Joža Manolić bi se pridružio, ali ga sjećanje na Romejske careve u apostaziji prijeći

maksa83 maksa83 14:03 31.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

Samim tim bez ađela čuvara i sakramenata koji ih čuvaju

Ujbt pa ovo gore nego da im je retroaktivno poništio vakcinaciju...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:34 31.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maksa83
Samim tim bez ađela čuvara i sakramenata koji ih čuvaju

Ujbt pa ovo gore nego da im je retroaktivno poništio vakcinaciju...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:49 31.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

munjara
Ово је озбиљна дебилана и мислим да би Митрополија (Амфилохије и угажени муријом Методије - када смогне снаге) требали озбиљно да попричају са политичарима да не лупетају глупосту и не бламирају се.

pa što da proklinje nekrsta ,on je več proklet time što je nekrst.
Anatema nije čarobnjački ritual naterivanja zla na nekoga.
episkopi savijet MCP je "prokleo " sve krštene koji su potpisali zakon, svi kršteni koji su potpisali od sad su "nekrsti" , ne mogu se pominjat u crkvi "anatema" nepomenici u crkvi i Carstvu .Samim tim bez ađela čuvara i sakramenata koji ih čuvaju . E sad što će đavo doći po svoje ,jebiga 21. je vijek. dobro vrijeme za đavola.dugoročno , usmena predaja ali i paranoja koja će se multiplicirati oko ovih nesretnika utvrdit će onaj najniži level vijere , strah Božiji . neke posebne nade ne polažem niti u crnogorce , niti politiku .ako je volja Božja ostat će u crkvi,ako je dopuštenje Božje , propast će . od 45. su imali dovoljno vremena za pokajanja . a za Mila lako ,obranit će ga Latinka, Raif i Škeljzem ... i Joža Manolić bi se pridružio, ali ga sjećanje na Romejske careve u apostaziji preći



Skroz zanimljiv tajac nastaje kod braće iz CPC kada im pomenete Blaža
-
mali_macak mali_macak 18:27 31.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maksa83
Samim tim bez ađela čuvara i sakramenata koji ih čuvaju

Ujbt pa ovo gore nego da im je retroaktivno poništio vakcinaciju...

Ja se ne bih zajebavao sa ovim!
maksa83 maksa83 19:19 31.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

mali_macak
maksa83
Samim tim bez ađela čuvara i sakramenata koji ih čuvaju

Ujbt pa ovo gore nego da im je retroaktivno poništio vakcinaciju...

Ja se ne bih zajebavao sa ovim!

Ne brini, i jedno i drugo su budalaština.
mali_macak mali_macak 19:35 31.12.2019

Re: UFC memorijalni turnir Parlamenti Balkana

maksa83
mali_macak
maksa83
Samim tim bez ađela čuvara i sakramenata koji ih čuvaju

Ujbt pa ovo gore nego da im je retroaktivno poništio vakcinaciju...

Ja se ne bih zajebavao sa ovim!

Ne brini, i jedno i drugo su budalaština.

... i tebi i tvojima, sve najbolje u sledećoj godini!
mlatisa mlatisa 19:46 28.12.2019

Слушкиња?

Zapad gura Srbe u ruke Rusiji. Zapad ne želi slobodnu i dostojanstvenu Srbiju kao deo Evrope, sa svojim originalnim kulturnim i duhovnim nasleđem, već želi Srbiju kao sluškinju. Napad na Srbe je orkestriran, i ide na to da slomi kičmu srpske opozicije u Crnoj Gori. Srpska opozicija u Crnoj Gori nije nužno antievropska i protiv-zapadna,


Ја бих рекао да Србија јесте слушкиња Запада. Али није довољно дисциплинована, па да би се спречио даљи њен "малигни утицај" неопходно је умањити га (или утицај или Србију).

А и питање је шта је то Запад? Мислим да ту има неколико Запада.

Са друге стране је дефинитивна истина да Србију више гурају према Русији више него је Русија привлачи. Да је Запад хтео могао је имати Србију у ЕУ негде до 2012 и тада овај на власти не би био ни значајан толико, ако би и дошао на власт.

На жалост, изгледа да имају друге планове
mali_macak mali_macak 19:58 28.12.2019

Re: Слушкиња?

mlatisa
Zapad gura Srbe u ruke Rusiji. Zapad ne želi slobodnu i dostojanstvenu Srbiju kao deo Evrope, sa svojim originalnim kulturnim i duhovnim nasleđem, već želi Srbiju kao sluškinju. Napad na Srbe je orkestriran, i ide na to da slomi kičmu srpske opozicije u Crnoj Gori. Srpska opozicija u Crnoj Gori nije nužno antievropska i protiv-zapadna,


Ја бих рекао да Србија јесте слушкиња Запада. Али није довољно дисциплинована, па да би се спречио даљи њен "малигни утицај" неопходно је умањити га (или утицај или Србију).

А и питање је шта је то Запад? Мислим да ту има неколико Запада.

Са друге стране је дефинитивна истина да Србију више гурају према Русији више него је Русија привлачи. Да је Запад хтео могао је имати Србију у ЕУ негде до 2012 и тада овај на власти не би био ни значајан толико, ако би и дошао на власт.

На жалост, изгледа да имају друге планове

Koje?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:16 28.12.2019

Re: Слушкиња?

Svođenje Srbije i srpskog građanstva na marvu što radi i bespogovorno sluša, nisko plaćenu ispod svakog dostojanstva, beslovesno sluđenu perfidnim bebopopovićevskim medijima i krimogeno-mafijaškom političkom strukturom, po ključu MĐ CG. Zato se i pravoslavlje mora slomiti, pošto daje ljudima kičmu da izdrži očajničke neuslove.
mali_macak mali_macak 20:39 28.12.2019

Re: Слушкиња?

Srđan Fuchs
Svođenje Srbije i srpskog građanstva na marvu što radi i bespogovorno sluša, nisko plaćenu ispod svakog dostojanstva, beslovesno sluđenu perfidnim bebopopovićevskim medijima i krimogeno-mafijaškom političkom strukturom, po ključu MĐ CG. Zato se i pravoslavlje mora slomiti, pošto daje ljudima kičmu da izdrži očajničke neuslove.

Ma!
Popušiće te ekipe kao i svaki puta ranije.
maliperica maliperica 21:26 28.12.2019

Re: Слушкиња?

mlatisa


Са друге стране је дефинитивна истина да Србију више гурају према Русији више него је Русија привлачи.


Ne guraju je ka Rusiji, nego od sebe .
Time je samo bliža drugima.

A da li je to dobro ili ne , tek će se videti.
49 41 49 41 16:41 29.12.2019

Pogledaj dom svoj

https://youtu.be/Z3ISrEGzLss

te bejah nekad ponosan na njega; od Triglava do Djevdjelije.

Ibi bene, ubi patria!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:47 30.12.2019

Re: Pogledaj dom svoj

49 41
https://youtu.be/Z3ISrEGzLss





Dobro bre, druže dragi, je l' moguće da posle svih ovih godina tebe mrzi da ukucaš ovaj link ka' čo'jek?



munjara munjara 12:30 31.12.2019

imovina

Da Vučić ima muda, ko što nema, odavno bi napravio restituciju imovine (ionako je to eu pravna stečevina) . Za početak bi mogo inspiriran milovim zakonom oduzet svu nacionalizirnu imovinu koja je dodjeljena crnogorskim komunistima poslje WWII. zatim svu imovinu koje su organi federacije dodjelili državljanima drugih republika a njih ko tito talijancine iz istre i dalmacije uputit na "namirenje u matične republike " sve krimose iz Cg deportirat kao i većinu državljanej crne gore crnogorske ,turske ili albanske nacionalnosti koji imaju i cg dokumente i državljanstvo i sr dokumente i državljanstvo ispisat iz knjige državljana i dat rok da napuste zemlju. Niko ne može da mi objasni zašto je recimo Staša iz crnih ženetina bitna da biu joj srbija dala državljanstvo i boravište .treba se ugledat na eu zemlje kako su to riješile ( pribaltičke sa rusima, češka sa švabama ,slovačka sa mađarima, slovenija sa hrvatskim,bosanskim i srpskkm državljanima...) realno bar 20 000 ljudi bi trebalo u mjesec dana deportirati iz zemlje Milu ili kud god. to bi se čak i dobro odrazilo na tržište nekretnina i kirija.. dakle ""samo europski""
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:26 31.12.2019

Re: imovina

munjara
Da Vučić ima muda, ko što nema, odavno bi napravio restituciju imovine (ionako je to eu pravna stečevina) . Za početak bi mogo inspiriran milovim zakonom oduzet svu nacionalizirnu imovinu koja je dodjeljena crnogorskim komunistima poslje WWII. zatim svu imovinu koje su organi federacije dodjelili državljanima drugih republika a njih ko tito talijancine iz istre i dalmacije uputit na "namirenje u matične republike " sve krimose iz Cg deportirat kao i većinu državljanej crne gore crnogorske ,turske ili albanske nacionalnosti koji imaju i cg dokumente i državljanstvo i sr dokumente i državljanstvo ispisat iz knjige državljana i dat rok da napuste zemlju. Niko ne može da mi objasni zašto je recimo Staša iz crnih ženetina bitna da biu joj srbija dala državljanstvo i boravište .treba se ugledat na eu zemlje kako su to riješile ( pribaltičke sa rusima, češka sa švabama ,slovačka sa mađarima, slovenija sa hrvatskim,bosanskim i srpskkm državljanima...) realno bar 20 000 ljudi bi trebalo u mjesec dana deportirati iz zemlje Milu ili kud god. to bi se čak i dobro odrazilo na tržište nekretnina i kirija.. dakle ""samo europski""


Samo kokainsku mafiju da deportuje već bi zemlja bila mirnija.

Potpuno je jasno da Vučić nema muda, druga stvar, ako ovo prođe protiv objektivno najjače ličnosti u SPC i protiv kruga episkopa koje država ne kontroliše, proći će i glavna tema - priznavanje Kosova (šuška se da je Vučić ponudio Putinu neulaženje u NATO za trajni veto nad razmontiravanjem Rezolucije 1244 ali da mu Putin ne veruje).
freehand freehand 17:31 31.12.2019

Re: imovina

munjara
Da Vučić ima muda, ko što nema, odavno bi napravio restituciju imovine (ionako je to eu pravna stečevina) . Za početak bi mogo inspiriran milovim zakonom oduzet svu nacionalizirnu imovinu koja je dodjeljena crnogorskim komunistima poslje WWII. zatim svu imovinu koje su organi federacije dodjelili državljanima drugih republika a njih ko tito talijancine iz istre i dalmacije uputit na "namirenje u matične republike " sve krimose iz Cg deportirat kao i većinu državljanej crne gore crnogorske ,turske ili albanske nacionalnosti koji imaju i cg dokumente i državljanstvo i sr dokumente i državljanstvo ispisat iz knjige državljana i dat rok da napuste zemlju. Niko ne može da mi objasni zašto je recimo Staša iz crnih ženetina bitna da biu joj srbija dala državljanstvo i boravište .treba se ugledat na eu zemlje kako su to riješile ( pribaltičke sa rusima, češka sa švabama ,slovačka sa mađarima, slovenija sa hrvatskim,bosanskim i srpskkm državljanima...) realno bar 20 000 ljudi bi trebalo u mjesec dana deportirati iz zemlje Milu ili kud god. to bi se čak i dobro odrazilo na tržište nekretnina i kirija.. dakle ""samo europski""

Koliko razumem, predlog je da se Milu Đukanoviću izađe u susret i Srbi i Crnogorci - uključujući Crnogorce koji se izjašnjavaju kao Srbi - na brzinu pocepaju i razrode, koristeći metode koje smatramo anticivilizacijskim.
Solidno suludo sa svakog mogućeg aspekta države, građana a bogami najviše - nacije.
munjara munjara 09:44 01.01.2020

Re: imovina

šta ti je anticivilizaciski
*restitucija
*deportiranje kriminalaca
*sukcesija koji su drugi ionako napravili
*smanjenje štete od bolesnih likova kakve su staša, sonja...
*uvođenje reciprociteta u odnose po pitanju državljanstva sa CG. oni koji su Milovi dobijali su pasoše i išli glasat iako su imali i hrvatske,
maksa83 maksa83 12:38 01.01.2020

Re: imovina

Koliko razumem, predlog je da se Milu Đukanoviću izađe u susret i Srbi i Crnogorci - uključujući Crnogorce koji se izjašnjavaju kao Srbi - na brzinu pocepaju i razrode, koristeći metode koje smatramo anticivilizacijskim.
Solidno suludo sa svakog mogućeg aspekta države, građana a bogami najviše - nacije.

To je posao od min. 100 godina da se zalaufa, 3x više da se stvarno obavi, a meni Milo ne deluje kao neko ko ima neke dugoročne ideje i strategije koje se protežu dalje od njegovog životnog veka, tj. ne bih mu pripisivao nikakav motiv osim materijalnog, što naravno uključuje obavezan opstanak na vlasti.

freehand freehand 12:56 01.01.2020

Re: imovina

maksa83
Koliko razumem, predlog je da se Milu Đukanoviću izađe u susret i Srbi i Crnogorci - uključujući Crnogorce koji se izjašnjavaju kao Srbi - na brzinu pocepaju i razrode, koristeći metode koje smatramo anticivilizacijskim.
Solidno suludo sa svakog mogućeg aspekta države, građana a bogami najviše - nacije.

To je posao od min. 100 godina da se zalaufa, 3x više da se stvarno obavi, a meni Milo ne deluje kao neko ko ima neke dugoročne ideje i strategije koje se protežu dalje od njegovog životnog veka, tj. ne bih mu pripisivao nikakav motiv osim materijalnog, što naravno uključuje obavezan opstanak na vlasti.


Meni liči da je Milo vrlo ozbiljno zagazio u taj vekovni posao i lavovski deo već obavio. A svakako ne treba poslušati dobrog Munjaru i u tom mu poslu izaći u susret i pomoći.
maksa83 maksa83 13:29 01.01.2020

Re: imovina

Meni liči da je Milo vrlo ozbiljno zagazio u taj vekovni posao i lavovski deo već obavio. A svakako ne treba poslušati dobrog Munjaru i u tom mu poslu izaći u susret i pomoći.

Ako ćemo da gledamo stvari istorijski, to što Milo radi jeste zapravo tekovina F. Revolucije, mada je on tu kao neki 5% Robespjer (koji je ot'o Katoličkoj Crkvi svu zemlju u vlasništvu) i 95% Bonaparta (koji je zapravo stvarno potčinio Crkvu Državi, odvojio je koliko je mogao od Rima, mislim, čovek je 'apsio Papu).

Zar ti Milo stvarno izgleda kao neko koga boli k. za sve te stvari?

freehand freehand 13:37 01.01.2020

Re: imovina

Zar ti Milo stvarno izgleda kao neko koga boli k. za sve te stvari?

Meni Milo izgleda kao neko ko je rešio da isopravi greške iz desetog i jedanaestog i dvanaestog veka i Crnu Goru prevuče preko one nesrećne linije podele istoka i zapada. Veštinom, milom, silom, politikom, parama - kakogod. I koliko možemo da vidimo u istorijski gledano neverovatno kratkom istorijskom periodu napravio je lavovski posao.
gedza.73 gedza.73 14:25 01.01.2020

Re: imovina

Milo je do juče bio Veliki Jugosloven pa Veliki Srbin pa danas Veliki Crnogorac.
Da je kojim slučajem opstala Jugoslavija verovatno bi danas bio u beogradskum SIV-u, da je pobedio Milošević Milo bi nosio šajkaču sa četiri С, ovih dana se bori za 'vjekovni Montenegro' a već sutra može da postane velikosrbin.

verovatno je na promenu njegovog ponašanja malo uticalo i 'pazi šta radiš, slušaj bez pogovora, živećeš srećno i dugovečno' ili aktiviramo

“Ratni plijen” je uključivao mnoge stvari: od frizijskih krava, posuđa od rostfraja, rashladnih uređaje za nove kafiće po crnogorskom primorju, elektronske opreme za diskoteke, preko video-rekordera i muzičke opreme, automobila i novca iz privatnih kuća, do kolekcije zlatnih i platinastih ploča Tereze Kesovije. Automobili marke Golf sa registarskim tablicama Dubrovnika su se vozili čak i po ulicama britanskog glavnog grada, Londona.

U operaciji “osobađanja” Konavala i Dubrovnika, kompleks hotela Vrtovi sunca u Kuparima je bio bukvalno ispražnjen, a namještaj i oprema su završavali na crnogorskom crnom trzištu, ili su donošeni na poklon crnogorskim državnim institucijama i organizacijama. Autor ovog teksta je bio slučajni svjedok predaje jednog takvog “poklona” direktoru kliničkog centra “Vukašin Marković” u Podgorici. Krajem novembra 1991. godine, šest dobro naoružanih rezervista dovezli su se do glavnog ulaza u klinički centar, pred vrata istovarili kožnu garnituru i prepadnutom direktoru svečano uručili novi “kabinet”. Sudeći po dokumentima evropskih posmatrača i analizi eksperata UN, slučajevi krađe na prostoru Dubrovačke regije su bili veoma rasprostranjeni među pripadnicima tadašnje JNA. Postoje snažne indicije da je ovaj “ratni plijen” organizovano sakupljan od strane JNA

Po ulasku u grad, jedinice JNA su odmah uputile nekoliko vojnih kamiona ka Zavičajnom muzeju velikog hrvatskog slikara, Vlaha Bukovca. Po instrukcijama rezervnog kapetana JNA, koji je znao vrijednovati umjetnost, vojnici i rezervisti su uredno upakovali svaki eksponat iz muzeja, a potom sve to pažljivo utovarili na kamione. Ovaj konvoj je, zatim, upućen nazad u Crnu Goru.



ista izjava, samo promenio neprijatelje

Bolje da pravimo bratstvo s Bugarima. s njima smo bar načisto. Ili sa Rumunima.
naša 'vekovna braća' postala kao 'kad je muka gde je Đuka'
maksa83 maksa83 14:57 01.01.2020

Re: imovina

Meni Milo izgleda kao neko ko je rešio da isopravi greške iz desetog i jedanaestog i dvanaestog veka i Crnu Goru prevuče preko one nesrećne linije podele istoka i zapada. Veštinom, milom, silom, politikom, parama - kakogod. I koliko možemo da vidimo u istorijski gledano neverovatno kratkom istorijskom periodu napravio je lavovski posao.

Eto ispašće i nešto dobro od tog Milovanja.

Alternativa je, jasno ti je - ovo. <kucka vrhom kažiprsta po stolu>
freehand freehand 15:45 01.01.2020

Re: imovina

Alternativa je, jasno ti je - ovo. <kucka vrhom kažiprsta po stolu>

Sa jedne strane kuc kuc, a sa druge mac mac, ili će biti puc puc.

Ozbiljno govoreći ne znam za istorijski primer lomljenja identiteta od srednjeg veka - bez obzira da li je u pitanju bila nasilna asimilacija ili pokrštavanje a da je prošlo bez dugotrajnih, velikih i dubokih razdora sa mnogo krvi i teških posledica.

Inače, gotovo sam stotpostotno siguran da je i troglodit koji je evo osmu godinu gaulajter Srbije imao istu ideju u onom Maks Veber periodu, no se usro. Na stranu što je deset kopalja ispod Đukanovića po svakom ličnom i političkom parametru.
mali_macak mali_macak 17:23 01.01.2020

Re: imovina

maksa83
Koliko razumem, predlog je da se Milu Đukanoviću izađe u susret i Srbi i Crnogorci - uključujući Crnogorce koji se izjašnjavaju kao Srbi - na brzinu pocepaju i razrode, koristeći metode koje smatramo anticivilizacijskim.
Solidno suludo sa svakog mogućeg aspekta države, građana a bogami najviše - nacije.

To je posao od min. 100 godina da se zalaufa, 3x više da se stvarno obavi, a meni Milo ne deluje kao neko ko ima neke dugoročne ideje i strategije koje se protežu dalje od njegovog životnog veka, tj. ne bih mu pripisivao nikakav motiv osim materijalnog, što naravno uključuje obavezan opstanak na vlasti.


O kakvoj zaveri se radi?!
Ja bih rekao da su ovo u Crnoj Gori tipična srpska posla.
maksa83 maksa83 17:32 01.01.2020

Re: imovina

Ja bih rekao da su ovo u Crnoj Gori tipična srpska posla.

Da, ima i muljanja sa nekretninama. Nekretnina - najskuplja srpska reč.
docsumann docsumann 17:51 01.01.2020

Re: imovina

provjeriti imovno stanje Mila Đukanovića 1990. kao i najbližih članova njegove familije, pa ih uporediti sa njhovim imovnim stanjem na početku 2020.

...dalje, imamo do detalja rasčlanjen finansijski plan Milovog prvog miliona, koji je po standardima finanijske forenzike školski primjer pranja para. aranžer te finansijke mahinacije bio je niko drugi do D.Knežević za kojim je raspisana potjernica za finansijsku štetu počinjenu državi CG.

kad se taj isti dotični D.K nudio da bude svjedok saradnik kako bi se otkrila veća struktura prevare od one koju mu tužilaštvo pripisuje, bio je odbijen.
naravno, Saša Sinđelić je bio besprekoran, odmahprihvaćen, svjedok saradnik, toliko pouzdan da je samo na osnovu njegove riječi petnestak ljudi popilo zatvorske kazne.

još interesantnije, Sveto Marović je dobio statut svjedoka saradnika iako je bio vrh zločinačke piramide
od izricanja zatvorkse kazne, Sveto se nalazi u Srbiji, a između CG i SRB. niko ne pokušava da potegne pitanje njegovog izručenja.

ma mislim, sjajno... besmisleno mi je da vadim ovakve "detalje" iz bespuća dps zbilje, kao da je tu nešto potrebno dokazivati.

u CG, agencija za borbu protiv korupcije i specijalno tužilaštvo predstavljaju Milove pretorijance u pravnom CG matrixu. k'o agent Smit i ekipa. Nea nema. jebena vremena
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 01.01.2020

Re: imovina

provjeriti imovno stanje Mila Đukanovića 1990. kao i najbližih članova njegove familije, pa ih uporediti sa njhovim imovnim stanjem na početku 2020.


E sad, tvoje viđenje, da li je ovo što se dešava zaista premena identiteta Crnogoraca (pa makar to ne bila Milova ideja i namera, makar to bilo samo cena koju je on spreman da plati) ili je to nešto prolazno?
docsumann docsumann 21:46 01.01.2020

Re: imovina

novi zakon o slobodi vjeroispovjesti (čija se problematika zapravo svodi na članove 62-64) je definitivno Milova ideja.
vjerujem da velikoj većini članova DPS-a ovakvo nešto nije padalo na pamet. znaju koliko je to osjetljivo pitanje i koliku će reakciju izazvati.
za sprovođenje ovog zakon u pravni život neophodna je najveća moguća politička volja.
da li je ovo samo ponovno dovođenje identitetskih pitanja u žižu javne pozornosti u izbornoj godini?
u vrijeme kad su se silne afere obrušile na DPS, paf, odjedno frka na drugom kraju igrališta.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 01.01.2020

Re: imovina

da li je ovo samo ponovno dovođenje identitetskih pitanja u žižu javne pozornosti u izbornoj godini?
u vrijeme kad su se silne afere obrušile na DPS, paf, odjedno frka na drugom kraju igrališta.

Nije da se mešam u državu vam, ali bih voleo da je (samo) to.
A i meni liči.
Preveliki je zalogaj, da se, ipak prečicom, takva stvar kakva brisanje identiteta forsira.

Ali da sačekamo.

Nego, ne znam da li ovde ili na drugom blogu, ogovaraju tu Crnu Goru, kao nema ravno nigde, a ti ćutiš?

A ono kod Nikšiča (jel se Ozrinići zovu?) pa Bijelo Polje, tamo preko Lima, levo gledano iz pravca Prijepolja, pa Nikčićka Župa...

Milsim, jeste tu kod tebe krševito (tu bi i đavo pomanito) al valjda u Crnu Goru računaš i one pitome krajeve, severnije :)
docsumann docsumann 22:45 01.01.2020

Re: imovina

ma, super je Crna Gora i mogla bi da bude pravi raj za svojih 650K stanovnika.
ali, ali, avaj ali...
freehand freehand 22:48 01.01.2020

Re: imovina

docsumann
ma, super je Crna Gora i mogla bi da bude pravi raj za svojih 650K stanovnika.
ali, ali, avaj ali...

... svakom qrtzu nešto fali...
gedza.73 gedza.73 23:15 01.01.2020

Re: imovina

hoochie coochie man
takva stvar kakva brisanje identiteta forsira.
Ali da sačekamo.

nešto slično se već desilo kod nas pa su Srbija šume gazdovale manastirskim imanjima, u krugu crkvenih dvorišta su se gradile zgrade državnih osiguranja, razvaljivali crkvene dveri (nema potrebe da se ljudi zgražavaju što su Albanci rušili srpske bogomolje kad su Srbi prema svojim crkvama bili gori)... 'odakle crkvi imovina? sve to treba oduzeti'

pokrajinske granice su promenili partijskom voljom, sačekali neku deceniju i Kosovo izašlo na vrh Kopaonika.

brisanje identiteta smo takođe prošli, sačekali, jedan se zapatio, drugi izvitoperio.
docsumann docsumann 23:21 01.01.2020

Re: imovina



u jednom razdoblju prije godine i po, do dvije, otprilike, RTCG počeo da pravi neočekivano izbalansirane i dobre informativno-političke priloge.
baš sam komentarisao sa nekim prijateljima kako me poslije dužeg vremena nije blam da gledam državni dnevnik.
a onda su u par mjeseci, većina nepristrasnih članova upravnog odbora smjenjena zbog kojekakvih prijava o sukobu interesa i sl.
bez obzira što su svi do jednog dobili potvrde na sudu da su nevini, nisu vraćeni na posao. zamjenjeni su provjerenim poslušničkim kadrovima.
od tada se dnevnik ponovo pretvorio u propagandno glasilo DPS-a.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana