Život

Gordana Čomić

Spiridon RSS / 07.02.2020. u 10:42

 

Pokusacu sto sazetije da obuhvatim kompletnu pricu.

Moji politicki stavovi se nikada nisu poklapali sa stavovima vecine u Srbiji. Tu ukljucujem cak i ovaj blog, tviter i td. Jednostavno sam uvek bio u manjini.

Gledam kako pljuju Gordanu Comic na tviteru i  razmisljam kako sam sretan sto vec duze vreme ne delim vazduh sa tim ljudima.

Gordanu sam licno upoznao pre vise godina i posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji. U sustini ja znam u cemu je fora. Nije Gordanin zivot skupstina i sav taj smrad koji se tamo oseca, nisu to ni gluperde koji zagadjuju sajber prostore vec su to njena porodica i prijatelji za koje sigurno znam da je iskreno vole.

I trebaju. Imaju za to mnogo razloga. 



Komentari (869)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 20:45 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Gde, u Srbiju.

Najviše u Vojvodinu. Tako je i počela priča o velikoj promeni etničkog sastava Vojvodine.

Nego, kad sam već u radnji, a i ti da znaš, Banat je bio industrijski najjači jer je silno naseljavan posle oslobođenja od Turaka i regulisanja reka. Bio je najšareniji i otvoren za sve koji su tražili mesto da nešto počnu. Bilo jako mnogo i Nemaca ali i Jevreja po gradovima.
Nešto kao Amerika u Evropi.
Ovo sadašnje stanje je posledica devedesetih.
predatortz predatortz 20:46 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga


A bez Vojvodine bi, relano, opstala.


Jebo ga ti, Huči!
Opstala bi!, Čak je to i vlažni san većini naših nepeijatelja. Nekima i plan.
No, čemu ta priča među nama Srbima?
zilikaka zilikaka 20:46 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

praviću ti ja za slavu rezance sa makom i slatku česnicu, da te nervira.

A ja dolazim da korinđam, obavezno.
mariopan mariopan 20:47 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
Ako to ne uradimo, jebeš sve drugo.


Preda jedini kao glas razuma upada na žurku gde su svi pijani, svađaju se i niko ga ne konstatuje. Na kraju takav prvi dobije batina od svih drugih zajedno.



Ja ne uzimam za ozbiljno ovo što huči piše to jest ne ljutim se ozbiljno samo volim da ga nerviram.

Nećemo se potući, štaviše, dobro je da rasčistimo. Da znamo ko će na koju stranu ako zagusti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:48 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

(ja nešto mislim da je bilo oko 40, al neka bude kako Brajović kaže)

Немој барем ти да идеш линијом глупог отпора: то су резултати из пописа 1921. 1918-19. вероватно их је могло бити само мање него на попису из 1921, због повољније етничке ситуације из 1921. него у 1918.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:50 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A smatraš da je stvarno moguće da neka sila porobi Šumadiju (ono od Beogarda do Vranja)


A što uporno to sve nazivaš Šumadijom? Znam da znaš da je neadekvatan naziv.
U redu, nervira te ona komunistčka "uža Srbija", ali aj da nađemo neki drugi naziv.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:51 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Jebo ga ti, Huči!
Opstala bi!, Čak je to i vlažni san većini naših nepeijatelja. Nekima i plan.
No, čemu ta priča među nama Srbima?


Pa da svedemo na krajnju nuždu da vidimo šta se dešava, šta je so Srbije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A što uporno to sve nazivaš Šumadijom? Znam da znaš da je neadekvatan naziv.
U redu, nervira te ona komunistčka "uža Srbija", ali aj da nađemo neki drugi naziv.


Ajd, al da bude kratak, da se lako kuca.
Pa ni Valjevo nije u Šumadiji, isebe iskljušujem iz svega toga ako bismo tražili preciznost.
Zato sam i napisao na šta mislim.
mariopan mariopan 20:54 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Priličan deo se preselio u Vojvodinu.


Pa i Vojvodina je Srbija.

A smatraš da je stvarno moguće da neka sila porobi Šumadiju (ono od Beogarda do Vranja)i protera sve Srbe odatle, ili da to, ta Šumadija, odluči da se odvoji od Srbije, da bi država Srbija mogla da opstane?

A bez Vojvodine bi, relano, opstala.

Pa ako se to desi primićemo vas.
angie01 angie01 20:56 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Prvi znak ljudske gluposti je potpuno odsustvo stida – rekao je Frojd.

Dakle, kada se nađete u situaciji da vas je sramota zbog tuđeg ponašanja ili izjave, ili se čudite nekim suludim postupcima – odmah znate sa kim imate posla.

Ako vas ne cene, nemojte se dokazivati – budite to što jeste! Nije problem u vama, u njima je.


Ako vam ne veruju – nemojte im dokazivati i pravdati se šta radite, kako radite, zašto radite. Kad ne žele verovati – neće. Iskoristiće to za neke loše namere.
alselone alselone 20:57 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Pa ako se to desi primićemo vas.


Ja sam svoje uslove nabrojao.


A smatraš da je stvarno moguće da neka sila porobi Šumadiju (ono od Beogarda do Vranja)i protera sve Srbe odatle, ili da to, ta Šumadija, odluči da se odvoji od Srbije, da bi država Srbija mogla da opstane?

Smatram, bez problema bi Srbija opstala ovde ako bi to trebalo. Bez problema.


A klikni ovo, molim te

Odlični su iako to ne bi bio moj izbor.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:58 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
A što uporno to sve nazivaš Šumadijom? Znam da znaš da je neadekvatan naziv.
U redu, nervira te ona komunistčka "uža Srbija", ali aj da nađemo neki drugi naziv.


Ajd, al da bude kratak, da se lako kuca.
Pa ni Valjevo nije u Šumadiji, isebe iskljušujem iz svega toga ako bismo tražili preciznost.
Zato sam i napisao na šta mislim.


Ma nemam pojma ni sam.
Ali znaš, nas sa druge strane Maljena i Povlena i dalje južno (čitaj Ercove) ume da nervira kad nas neko nazove Šumadincima :)
Skoro pa ko kad bi neko Alselonea nazvao Sremcem
alselone alselone 20:59 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

šta je so Srbije.


I šta si zaključio da je so Srbije? Ne možemo bez Valjeva? Bez Kraljeva, Kragujevca, Čačka? Bez čega ne možemo? Šta je so?

Bez svega može ako treba. Ostaja je Srbija i bez cele države pa nije nestala.
Atomski mrav Atomski mrav 21:00 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Bez svega može ako treba. Ostaja je Srbija i bez cele države pa nije nestala.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Smatram, bez problema bi Srbija opstala ovde ako bi to trebalo. Bez problema.


Ostaje da svako veruje u svoje.
Ja to ne mogu ni da zamislim.
Odlični su iako to ne bi bio moj izbor.


Pusim ja to ćerama, jedna kaže, šta ti je bre ovo, druga, dobro je.
Izgleda da zavisi od sentimenta prema vremenu o kome pesma peva, koga ima, legne mu, ko ne, onda, šta ti je bre ovo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ostaja je Srbija i bez cele države pa nije nestala.


A to je uspeo, ko?
Šumadija ili?
alselone alselone 21:03 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Huči, ako misliš da je Crkva so i da su manastri, istorija, predanje, da se ne brineš, oko Novog Sada ima više manastira nego oko Valjeva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ne možemo bez Valjeva? Bez Kraljeva, Kragujevca, Čačka? Bez čega ne možemo? Šta je so?


Ma možemo mi pojedničano bez svega, ali Srbije nema bez toga.
alselone alselone 21:04 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A to je uspeo, ko?
Šumadija ili?


Znači ipak se slažeš da može?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Huči, ako misliš da je Crkva so i da su manastri, istorija, predanje, da se ne brineš, oko Novog


Mislim na sve, ali sve zajedno, i na Oplenac i na Takovo i na Ravnu Goru, i na Studenicu i na krunisanja u njoj, i na Cer i na Kolubaru, na Mišića i na Stepu....i ima toga.
I sve to zajedno
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ovča, Borča i Krnjača...

E, kad mi pomenu rodno mesto, makar i ovako u blago negativnom kontekstu, ovi radikali su se razmileli pred izbore ko nenormalni po Nehigijenskom naselju, kao, spremaju se da uvode kanalizaciju, što nikom od Kralja, preko Tita pa do Đilas Šolaka nije palo napamet da obavi (a i zašto bi, tu je odvajkada živeo samo neki polusvet i niža bića, kojima osnovni elementi higijene zaista nisu potrebni). Pa su tako moj ćale i negov brat, kao i valjda svi ostali u toj faveli uz Zrenjaninac dobili neki kao ugovor, da im se uvede priključak za kanalizaciju, plus neka pumpa valjda, da gura govna u pravcu glavnog kolektora, za 60 hiljda dinara, na šesto rata.

Eto, pa ti sad vidi, dok mi ovde linčujemo blogokoleginicu Čomić što je isukala penis i prekršila zavet bojkotovanja nazovi Skupštine da bi odbranila taj levi zakon kojima se ženturačama, bez ikakve osnove, daje neko ekstra dodatno pravo koje im sasvim sigurno niti treba niti pripada, ovi radikali zavlače, da prostiš, cevku govnovoda. Jasno je za koga će da glasa Krnjača i druge čačača nehigijenske naseobine. Vućič, bukvalno na govnima stvara imperiju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:08 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Ostaja je Srbija i bez cele države pa nije nestala.


A to je uspeo, ko?
Šumadija ili?


Ako ćemo pravo, upravo su posle seobe i kasnijih turskih zuluma oni održali tu vatru i dole Crnogorci.
Sve dok se centralna Srbija nije ponovo napunila ljudstvom iz CG i Hercegovine a ovi gore stekli neko malo jače temelje, ustanak nije bio moguć.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Znači ipak se slažeš da može?


Šumadinci mogu, dokazano.
freehand freehand 21:09 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A bez Banata, a sa Kosovom i Dalmacijom jeste.

Istorija plače neverue...
aureus aureus 21:10 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Samo da poželim dobrodošlicu Nepopravljivom.

Nastavite vi.
It's most interesting, što bi rekao Rowan Atkinson u onom skeču o pčelama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ako ćemo pravo, upravo su posle seobe i kasnijih turskih zuluma oni održali tu vatru i dole Crnogorci.


Ako o tom vremnu govorimo onda da, stoji.
Šumadija, ona prava,je u to vreme bila prazna.
Ali osnovno pitanje je koje se ovde postavlja, jer se o Banatu van Srbije radi, vreme prvog rata, malo pre i malo posle njega.
gedza.73 gedza.73 21:10 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

predatortz
Ljudi, mislim da je vreme da spustite loptu.
Ima nas šaka jada, sabornost nam je neophodnija nego ikad pre.

saglasan.


ostali balkanski narodi bi dupe dali za srpsku istoriju pa izmišljaju, prekrajaju svoju, kradu tuđu, dodaju i preuveličavaju samo da bi nekako opravdali sopstvenu 'veličanstvenost' i 'posebnost'.

Centralna Srbija se sama oslobodila. S druge strane nemerljiv je uticaj umnih ljudi iz Vojvodine (već pomenut Pupinov doprinos nasuprot Đilasovom ili Stambilićevom delovanju).

dakle žrtve koje su pretrpeli Srbi u svojoj istoriji u Srbiji, preko Drine ili Prečani ne bi trebali da bagatelišemo i da širimo podele.



nepopravljiv nepopravljiv 21:10 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
To asocira da nismo vredni koliko tvoji Šumadinci i sama Šumadija, a to je uvredljivo, osim što nije tačno.


Nigde nisam rekao da je neko manje vredan, ali jesam da je manje doprineo srpskoj državnosti.

Saglasan!
alselone alselone 21:11 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ako ćemo pravo, upravo su posle seobe i kasnijih turskih zuluma oni održali tu vatru i dole Crnogorci.
Sve dok se centralna Srbija nije ponovo napunila ljudstvom iz CG i Hercegovine a ovi gore stekli neko malo jače temelje, ustanak nije bio moguć.



Dobro si se setio banatskog ustanka, on je prilično zapostavljen u opštoj kulturi iako veoma značajan. Nema ga po emisijama, člancima... tj. ima ali veoma, veoma retko. Kao uostalom i sve iz Vojvodine.

Kada sam bio klinac vremenska prognoza je prikazivala samo dva grada, Suboticu i Novi Sad. To me je izluđivalo.
nepopravljiv nepopravljiv 21:12 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan
hoochie coochie man
To asocira da nismo vredni koliko tvoji Šumadinci i sama Šumadija, a to je uvredljivo, osim što nije tačno.


Nigde nisam rekao da je neko manje vredan, ali jesam da je manje doprineo srpskoj državnosti.


Kako nisi?

Rekao si da sve osim Šumadije može da ide?

Znači manje je vredno. Koji drugi zaključak da donesem?

Ja bacam šta mi ne koristi ničemu, evo ti bacio sve osim Šumadije.

Nije rekao tako!
To su mu majstori učitali.
alselone alselone 21:13 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Šumadinci mogu, dokazano.


Malo skačeš sam sebu u usta, kako te već odgovara u kom komentaru da poentiraš.
nepopravljiv nepopravljiv 21:15 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

predatortz
alselone
doprineo srpskoj državnosti.


U kom pogledu? Vojnom, kulturnom, državotvornom, naučnom, školskom, prosvetiteljskom, finansijskom?


U svakom su prečani doprineli mnogo.
Ljudi, mislim da je vreme da spustite loptu.
Ima nas šaka jada, sabornost nam je neophodnija nego ikad pre. Da uradimo nešto da ova Srbija ojača, da nam deca u njoj ostanu.
Ako to ne uradimo, jebeš sve drugo.

Pa ko to spori!?
To nije sporno!
Svi ti doprinosi su manji od šumadijskog.
alselone alselone 21:15 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

U sred ove pijanke u kafanu ulazi lokalni škart kog stalno izbace i Paja koji priča o kanalizaciji nehigijenskom naselju.

Žurka je potpuna!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Malo skačeš sam sebu u usta, kako te već odgovara u kom komentaru da poentiraš.


Pa ko je ako ne oni napustio državu pa je ponovo osvojio?
Ne razumem što je to skakanje sebi u usta.

Nego, sad vidim da sam pogrešio pa da ispravim, nisu srpski kraljevi krunisani u Studenici, nego i Žiči.
freehand freehand 21:18 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Rekao si da sve osim Šumadije može da ide?


Da, to stoji.
Srbija je postojala bez Vojvodine, evo i bez Kosova, iako i definitivno bez njega ostane, opstaće.
I da Sandžak ode opstala bi.
A dali bi moglo biti Srbije bez Šumadije?
Gde bi se prostirala?


U Duklji, u Zeti, u Rasu, na Kosovu i u Staroj Srbiji?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Paja koji priča o kanalizaciji nehigijenskom naselju.


Sve je pročitao što smo pisali, očigledno :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

U Duklji, u Zeti, u Rasu, na Kosovu i u Staroj Srbiji?


Tebi se baš priča?
Pa pričaj.
alselone alselone 21:19 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ne razumem što je to skakanje sebi u usta.


Prvo si rekao da nema preseljenja danas.
Ja ti dao primere da ima preseljenja danas.
Ti onda nastavio kako nisu dovoljni primeri.
Ja ti odgovorio da jesu i da smo se često selili pa sačuvali državu.
Ti i dalje neverovao.
Ja ti rekao da smo je čak sačuvali i kada smo se svi iselili.
Ti potvrdio.

Vrati se na početak. Znači, ima preseljenja i može da se očuva država i kada se preseliš.
nepopravljiv nepopravljiv 21:20 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan
alselone
Ako to ne uradimo, jebeš sve drugo.


Preda jedini kao glas razuma upada na žurku gde su svi pijani, svađaju se i niko ga ne konstatuje. Na kraju takav prvi dobije batina od svih drugih zajedno.



Ja ne uzimam za ozbiljno ovo što huči piše to jest ne ljutim se ozbiljno samo volim da ga nerviram.

Nećemo se potući, štaviše, dobro je da rasčistimo. Da znamo ko će na koju stranu ako zagusti.

Šta je to neozbiljno u hučijevom pisanju, a ozbiljno u pisanju njegovih oponenata?
gedza.73 gedza.73 21:20 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

vrabac_onaj
U redu, nervira te ona komunistčka "uža Srbija", ali aj da nađemo neki drugi naziv.

centralna Srbija.

Alselone
Garavi Sokak, moraćeš braće Bajić da se odrekneš.


samo u paketu



predatortz predatortz 21:21 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Jebo ga ti!
Već drugi put upozoravaš hučija za nešto, a ne upozoravaš ove što su horski najašili na njega?


Zato što mislim da mogu na ovaj način da mu se obratim kad smatram da namerno tera mak na konac.
On meni može, i činio je to.
alselone alselone 21:22 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

centralna Srbija.


UŽAS.
zilikaka zilikaka 21:22 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

hoochie coochie man
Znači ipak se slažeš da može?


Šumadinci mogu, dokazano.

Aman, kad imaš teritoriju koja je skoro nacionalno homogena, plus duboko usađena u srpsko stanovništvo, koje je široko okružuje sa skoro svih strana, lako je biti pametan.

Tamo se bar tokom ratova Srbi kolju međusobno, od miline, a ne da puste da im to drugi rade.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
U sred ove pijanke u kafanu ulazi lokalni škart kog stalno izbace i Paja koji priča o kanalizaciji nehigijenskom naselju.

Žurka je potpuna!


E, zapao sam u egzistrencijalnu krizu kad sam video da i bez mene, huči, sam, može da namakne 400/500 komentara na P vs Č temu ili neku njoj sličnu. Ne znam sad što sam ovolike godine i komentare utrošio na te gluposti. Uvek mi nekako bilo žao čoveka kad zabaci udicu, da se niko ne upeca.

Osim toga, u planini je za 48 sati palo 50 inča snega, odvalih se juče od skijanja. Vala, bilo je i vreme, jebeš zimu bez snega, i skijanje po kamenju u travi. Inače, da se požalim, ja uopšte ne umem da skijam u ovim uslovima: hupseri i dubok sneg u isto vreme. Mislio sam par puta da sam gotov, ali nekako pretekoh.
nepopravljiv nepopravljiv 21:24 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

srdjan.pajic
Ovča, Borča i Krnjača...

E, kad mi pomenu rodno mesto, makar i ovako u blago negativnom kontekstu, ovi radikali su se razmileli pred izbore ko nenormalni po Nehigijenskom naselju, kao, spremaju se da uvode kanalizaciju, što nikom od Kralja, preko Tita pa do Đilas Šolaka nije palo napamet da obavi (a i zašto bi, tu je odvajkada živeo samo neki polusvet i niža bića, kojima osnovni elementi higijene zaista nisu potrebni). Pa su tako moj ćale i negov brat, kao i valjda svi ostali u toj faveli uz Zrenjaninac dobili neki kao ugovor, da im se uvede priključak za kanalizaciju, plus neka pumpa valjda, da gura govna u pravcu glavnog kolektora, za 60 hiljda dinara, na šesto rata.

Eto, pa ti sad vidi, dok mi ovde linčujemo blogokoleginicu Čomić što je isukala penis i prekršila zavet bojkotovanja nazovi Skupštine da bi odbranila taj levi zakon kojima se ženturačama, bez ikakve osnove, daje neko ekstra dodatno pravo koje im sasvim sigurno niti treba niti pripada, ovi radikali zavlače, da prostiš, cevku govnovoda. Jasno je za koga će da glasa Krnjača i druge čačača nehigijenske naseobine. Vućič, bukvalno na govnima stvara imperiju.

Ko će, ako ne Čomićka!?
Kada će, ako ne sada?!
Do jaja!
gedza.73 gedza.73 21:25 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Tamo se bar tokom ratova Srbi kolju međusobno, od miline, a ne da puste da im to drugi rade.

e ljudi stante malo

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ja ti rekao da smo je čak sačuvali i kada smo se svi iselili.
Ti potvrdio.


Jesi li msilio na Albaniju u prvom ratu i to preseljenje?
Ako nisi onda nismo mislili na iste stvari.
To je jedino preseljenje kad su se "Šumadinci" (može ovako vrabac? :)) selili

Preseljenja sa Kosova, Hrvatske, Bosne, su preseljenja u Srbiju, i tako nešto ne bi moglo da se desi sa stanovništvom Šumadije.
Jednostavno nerealno je i zamisliti da se cela Srbija spakuje u Vojvodinu.
predatortz predatortz 21:27 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga


e ljudi stante malo


Prob'o ja, ne jebu me ni 2%...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Tamo se bar tokom ratova Srbi kolju međusobno, od miline,


Tokom kojih su se to ratova klali od miline?
alselone alselone 21:28 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

e ljudi stante malo

Ja predlažem i dajem primer da se okrenemo apsolutnom trolu, prelazim na diskusiju skijanja i vremenskih prilika. A možemo i o low carb dijeti.

Ovako - ova zima je katastrofa, vama je tamo bar palo snega, ovde jako slabo. Srećom sam uhvatio par dana pred NG pa smo malo proskijali, inače mrka kapa. Ljudima propali skupi aramžmani.

Računao sam da skoknem još jednom na vikend + petak, ali kakvo je stanje, nula bodova. Još su svi bolesni, ko da su iz Vuhana došli, virusi poludeli.

Ali je sin makar naučio onda da kliže, deda ga je upisao u klub na par časova, kad već snega nema.
predatortz predatortz 21:29 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ovako - ova zima je katastrofa, vama je tamo bar palo snega, ovde jako slabo


Na Tari pola metra.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:30 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

nepopravljiv

Jebo ga ti!
Već drugi put upozoravaš hučija za nešto, a ne upozoravaš ove što su horski najašili na njega?


Ček, jel ti mene ubrajaš u te što su najašili?
Ja mislim da mi samo razmenjujemo mišljenja i da on ovog puta malo prejako reaguje. Mislim, stvarno je bezveze da njega braniš od mene. Ja mislim da se mi sasvim dobro razumemo ovde na blogu.
U ostalom i ja sam gegula poput njega, čak i živim u, što bi se reklo "striktnoj Šumadiji" za razliku od njega :)
Ko ne zna - da, Beograd je u Šuamdiji, bar sa strane reke na kojoj ja živim, a Valjevo nije
aureus aureus 21:30 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

srdjan.pajic
ovi radikali zavlače, da prostiš, cevku govnovoda. Jasno je za koja će da glasa Krnjača i druge čačača nehigijenske naseobine. Vućič, bukvalno na govnima stvara imperiju.

Negdje kanalizacija, negdje asfalt i super. Ljudi zadovoljni.

Samo što SNS vlada u praktično idealnom periodu: prethodnici su obavili one najteže stvari - završili saradnju sa Haškim tribunalom, vratili zemlju u svjetske institucije, doveli do bijelog Šengena, sproveli privatizaciju (šta je drugo trebalo da urade?), započeli vraćanje raznih državnih obaveza, izdržali ekonomsku krizu...

I sad ostaje business as usual.
Svjetska ekonomija neprekidno raste već desetak godina, pa tako i ekonimija Srbije (uz sav lopovluk), para ima za investicije i sa istoka i sa zapada.
I upravo u to povoljno vrijeme - vlada SNS.
nepopravljiv nepopravljiv 21:30 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

srdjan.pajic
alselone
U sred ove pijanke u kafanu ulazi lokalni škart kog stalno izbace i Paja koji priča o kanalizaciji nehigijenskom naselju.

Žurka je potpuna!


E, zapao sam u egzistrencijalnu krizu kad sam video da i bez mene, huči, sam, može da namakne 400/500 komentara na P vs Č temu ili neku njoj sličnu. Ne znam sad što sam ovolike godine i komentare utrošio na te gluposti. Uvek mi nekako bilo žao čoveka kad zabaci udicu, da se niko ne upeca.

Osim toga, u planini je za 48 sati palo 50 inča snega, odvalih se juče od skijanja. Vala, bilo je i vreme, jebeš zimu bez snega, i skijanje po kamenju u travi. Inače, da se požalim, ja uopšte ne umem da skijam u ovim uslovima: hupseri i dubok sneg u isto vreme. Mislio sam par puta da sam gotov, ali nekako pretekoh.

Jebote!
Skoro jard i po za 48 sati!
Do jaja!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:31 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
centralna Srbija.


UŽAS.


ti nemačkar da čutiš, jebali te rezanci sa makom!
zilikaka zilikaka 21:32 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

gedza.73
Tamo se bar tokom ratova Srbi kolju međusobno, od miline, a ne da puste da im to drugi rade.

e ljudi stante malo


Štooo?
Sluti na nešto?
Spira siroma nestao davno, slabo je društvo htelo da sluša muziku koju je on spremio, al mangupi zaseli bez obzira.
Samo da ne naiđu komunalci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

predatortz
Jebo ga ti!
Već drugi put upozoravaš hučija za nešto, a ne upozoravaš ove što su horski najašili na njega?


Zato što mislim da mogu na ovaj način da mu se obratim kad smatram da namerno tera mak na konac.
On meni može, i činio je to.


Ma pucaj samo, razumem te.

Ali nije ovo teranje maka na konac.
Ovo stvarno mislim.

Kad bi se sad vratila petnaesta, i kad bih mogao da biram između Banata i svega ostalog, ni malo ne bih imao dileme, i to ne zato što ja volim Slavoniju i ostalo, a ne volim Banat, nego zato što mislim da bi to bilo mnogo bolje po državu Srbiju.

I uveren sam da bih isto mislio i da sam ja rođen u Banatu.
To je valjda i razlika između osećaja za opšte i lično.

Šta bi ti izabrao?
alselone alselone 21:34 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Na Tari pola metra.


To od poslednjih dana? Pričalo mi pre neki dan da je bio ozbiljan plus, čak i da se na Kopaoniku otpilo puno. Evo gledam i danas prognozu, bude plus preko dana, skoro svaki dan.

Na Staru treba ići, to mi je trenutno najbolja planina za odmor uz skijanje.
freehand freehand 21:34 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Eto, pa ti sad vidi, dok mi ovde linčujemo blogokoleginicu Čomić što je isukala penis i prekršila zavet bojkotovanja nazovi Skupštine da bi odbranila taj levi zakon kojima se ženturačama, bez ikakve osnove, daje neko ekstra dodatno pravo koje im sasvim sigurno niti treba niti pripada, ovi radikali zavlače, da prostiš, cevku govnovoda. Jasno je za koga će da glasa Krnjača i druge čačača nehigijenske naseobine. Vućič, bukvalno na govnima stvara imperiju.

Zašto si Čomićku doveo u ravan sa govnima?
Slučajno?3
Ne bih rekao.
predatortz predatortz 21:36 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga


To od poslednjih dana?


Danas bili na kratko.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:37 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
Na Tari pola metra.


To od poslednjih dana? Pričalo mi pre neki dan da je bio ozbiljan plus, čak i da se na Kopaoniku otpilo puno. Evo gledam i danas prognozu, bude plus preko dana, skoro svaki dan.

Na Staru treba ići, to mi je trenutno najbolja planina za odmor uz skijanje.


Meni su trenutno žena i ćera na Kopu, kažu, ima brate snega koliko hoćeš a vreme kao izmišljeno, sunčano i hladno.
aureus aureus 21:37 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

srdjan.pajic

Osim toga, u planini je za 48 sati palo 50 inča snega, odvalih se juče od skijanja. Vala, bilo je i vreme, jebeš zimu bez snega, i skijanje po kamenju u travi. Inače, da se požalim, ja uopšte ne umem da skijam u ovim uslovima: hupseri i dubok sneg u isto vreme. Mislio sam par puta da sam gotov, ali nekako pretekoh.

Sličnih problema je imao Felipe Kajetano Martinez Lopez i Gonzales u epizodi "Beli ris" (ili prethodnoj) kad mu je bilo žao dati dolar za traplje, a ni na skijama se nije dobro snalazio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

nepopravljiv

Jebo ga ti!
Već drugi put upozoravaš hučija za nešto, a ne upozoravaš ove što su horski najašili na njega?


Ma ok je, pusti ljude.
Nema frke stvarno.
Mislim vrabac, pred als, zili....
ej, sasvim ok ljudi
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:38 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Ovako - ova zima je katastrofa, vama je tamo bar palo snega, ovde jako slabo. Srećom sam uhvatio par dana pred NG pa smo malo proskijali, inače mrka kapa. Ljudima propali skupi aramžmani.


E, jebi ga, a ja sam video one snimke što si mi poslao sa Kopa, i zavideo ti.
Takvo je sranje bilo i kod nas bukvalno do ovog vikenda, onda se nebo okrenulo. Plus je zakazala tradicionalna američka efikasnost, pa su parkinge od snega čistili ujutro, kad su ljudi već krenuli da dolaze. Pola ih vratili kući, ili dole u grad da odatle vataju autobus, jer nije bilo mesta da se parkira.

I ja sam se sve vreme zentao da mi se klinka ne razboli, još nam se sad nekako zdudao raspored, četvrtak ide na plivanje, petak na hokej, a u subotu ujutro rano na skindžu, onda nema ništa do sledećeg utorka. Ali, evo, izgurala je nekako, ima još jedan čas i gotovo, već je položila za Level 3. Jedva čekam da dogura do kraja, pa da onda mene malo poduči.
predatortz predatortz 21:38 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Šta bi ti izabrao?


Voleo bih da ne biram.

mirelarado mirelarado 21:39 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

predatortz

e ljudi stante malo


Prob'o ja, ne jebu me ni 2%...


Evo, da pokušam i ja. Batalite, ljudi, te zaludne priče. Da se vratimo u današnjicu.
Ja se odavno pitam: zašto, o zašto za ovih gotovo dvadeset godina niko nije tražio da se izglasa veoma važan zakon da u infomativnom programu državne TV parlamentarne stranke, koalicije i njihove aktivnosti moraju biti ravnomerno zastupljene: spram broja poslanika i minutaža u dnevniku. I zašto, o zašto EU to ne zahteva od vlastodršca?
zilikaka zilikaka 21:40 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

vrabac_onaj
alselone
centralna Srbija.


UŽAS.


ti nemačkar da čutiš, jebali te rezanci sa makom!

A sos od višnje?
aureus aureus 21:41 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

nepopravljiv
Jebote!
Skoro jard i po za 48 sati!
Do jaja!

To jest, preko četiri stope za 48 sati, što je fascinantno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

predatortz
Šta bi ti izabrao?


Voleo bih da ne biram.



Jel :)

A misliš da bi neko voleo?
Ai evo recimo moraš, poturi ti neko to pod sto i kaže, ili ovo ili šta ispadne, a ispadne Jugoslavija.
A baš tako je bilo.
I šta bi birao?
alselone alselone 21:42 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

E, jebi ga, a ja sam video one snimke što si mi poslao sa Kopa, i zavideo ti.


Imam posebnu radost kada vidim sina kako skija, mnogo više nego neke druge sportove. Od sledeće godine i ćera, pravo je vreme.

E, da, volim i na džudou da ga gledam. Mali dečaci kako vežbaju džudo, to mi je jako simpatično. A sada su već dobri, neki dan se bacio na krevet u dnevnoj i napravio onaj leteći kolut na stranu kada savije rame. Samo je zaboravio da više nije mali tj. jeste mali-veliki dečak. Mali po godinama a izđikljo ko momčina na pola srednje škole.
alselone alselone 21:44 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

A sos od višnje?


To ni ja ne volim pa ćemo insistirati.
gedza.73 gedza.73 21:44 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
A možemo i o low carb dijeti.

il' to ili ja krećem sa istorijom pa vi vidite šta ćete.


predatortz predatortz 21:45 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

I šta bi birao?


Kao i svi, ono za šta mislim da je najbolje, ili bar najmanja šteta.
Verovatno kao i ti.
zilikaka zilikaka 21:49 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

zašto, o zašto za ovih gotovo dvadeset godina niko nije tražio da se izglasa veoma važan zakon da u infomativnom programu državne TV ...

Zato što je to najbolja poluga kojom čuvaš osvojenu vlast, a to se ne daje tek tako.
Ako nekad neko sa vlasti to bude stvarno uveo i poštovao, to će biti velik korak u izgradnji institucija ozbiljne države.
aureus aureus 21:50 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

gedza.73
ostali balkanski narodi bi dupe dali za srpsku istoriju

I Grci su na Balkanu.
zilikaka zilikaka 21:51 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
A sos od višnje?


To ni ja ne volim pa ćemo insistirati.

Ma ne volim ni ja, al bih otrpela samo da im vidim facu kad to izneseš na astal.
freehand freehand 21:53 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

aureus
gedza.73
ostali balkanski narodi bi dupe dali za srpsku istoriju

I Grci su na Balkanu.

Aloe?!
mirelarado mirelarado 21:55 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

zilikaka
zašto, o zašto za ovih gotovo dvadeset godina niko nije tražio da se izglasa veoma važan zakon da u infomativnom programu državne TV ...

Zato što je to najbolja poluga kojom čuvaš osvojenu vlast, a to se ne daje tek tako.
Ako nekad neko sa vlasti to bude stvarno uveo i poštovao, to će biti velik korak u izgradnji institucija ozbiljne države.


Taj par condicio zakon važi u zemljama EU, tako da ovakva uzurpacija državnih medija nije moguća, bar ne na ovaj način.
alselone alselone 22:00 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Taj par condicio zakon važi u zemljama EU, tako da ovakva uzurpacija državnih medija nije moguća, bar ne na ovaj način.

Vlast nikada ne glasa za to jer im ne odgovara, opozijca se ne seti, nije efetkno da se reklamira a EU ne želi tamo neku prosperitetnu vukojebinu nego riznicu jeftine radne snage i nezrelo tržište za svoje proizvode sa ljudima na ivicije prihvatljive bede. Vučić im tu savršeno odgovara.
mirelarado mirelarado 22:07 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
Taj par condicio zakon važi u zemljama EU, tako da ovakva uzurpacija državnih medija nije moguća, bar ne na ovaj način.

Vlast nikada ne glasa za to jer im ne odgovara, opozijca se ne seti, nije efetkno da se reklamira a EU ne želi tamo neku prosperitetnu vukojebinu nego riznicu jeftine radne snage i nezrelo tržište za svoje proizvode sa ljudima na ivicije prihvatljive bede. Vučić im tu savršeno odgovara.


Da, dobitna kombinacija za sve osim za nas, građane. Klasika.
alselone alselone 22:08 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Da, dobitna kombinacija za sve osim za nas, građane. Klasika.

Licemerje EU i US su za mene najveće razočarenje posle oslobođenja. Čak veće nego u nas same.
Atomski mrav Atomski mrav 22:10 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

I zašto, o zašto EU to ne zahteva od vlastodršca?

Kada sam ja potegao to pitanje tamo još na prvoj strani, Spira se naljutio na mene i od tada ga nema...
gedza.73 gedza.73 22:23 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

aureus
gedza.73
ostali balkanski narodi bi dupe dali za srpsku istoriju

I Grci su na Balkanu.

pre par dana pričam sa grkom, dugo se nismo videli. povelika ekipa, sećamo se mladosti... i on pomene Belu kulu. Baš mrzi Turke. Ali baš. I pitam ga kad su se oni oslobodili Turaka (postoji priča da je karađorđu sugerisano da podigne ponovo ustanak kako bi odvukao deo snaga iz Grčke kako bi beše njihova Zaltna zora bila u boljem položaju za ustanak u grčkoj... Obrenović je procenio kako nije trenutak da oslabljeni i slabo naoružani Srbi ginu... bi šta bi)

Kaže da su Grčku oslobodili od Turaka tek 1922. godine.

(mada sam pod 'balkanski' mislio na ove 'regionske' novokomponovane istorije)
aureus aureus 22:34 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

gedza.73

(mada sam pod 'balkanski' mislio na ove 'regionske' novokomponovane istorije)

Znam, Gedžo, znam.
Ništa ne zamjeram. Samo si slijedio trend:
već neko vrijeme geo-politički pojmovi se slobodno koriste, što smo recimo vidjeli u primjeru kolege (iz)van Šumadije.
mariopan mariopan 22:39 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

...
mariopan mariopan 22:41 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
Da, dobitna kombinacija za sve osim za nas, građane. Klasika.

Licemerje EU i US su za mene najveće razočarenje posle oslobođenja. Čak veće nego u nas same.

floki floki 22:56 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone
E, jebi ga, a ja sam video one snimke što si mi poslao sa Kopa, i zavideo ti.


Imam posebnu radost kada vidim sina kako skija, mnogo više nego neke druge sportove. Od sledeće godine i ćera, pravo je vreme.

E, da, volim i na džudou da ga gledam. Mali dečaci kako vežbaju džudo, to mi je jako simpatično. A sada su već dobri, neki dan se bacio na krevet u dnevnoj i napravio onaj leteći kolut na stranu kada savije rame. Samo je zaboravio da više nije mali tj. jeste mali-veliki dečak. Mali po godinama a izđikljo ko momčina na pola srednje škole.


ја сам ове године одвалио 2 пута по недељу дана у аустрији, први пут сви заједно, други пут клинац и ја сами (ћера била са школом, мама остала на послу)

све време било преко метар снега и лепо време, није сат времена за те две недеље падао снег...

ћера вози како хоћеш, са школом сада кад је била, око 200 деце, била у најнапреднијој групи од њих једно 10так, она и две рускиње близнакиње из њеног разреда...

клинац и ја смо све време по црвеним и ту и тамо по црним пистама возили, па је сав битан да се он спушта низ црну писту а да не падне (а и ту иде релативно брзо, није да стане у дечји плуг па да мили низ писту)

ћерина школа крајем фебруара не ради 3 дана, то смо хтели да спојимо са викендом па да опет негде збришемо, али, јбг, жена мора послом у америке, а ја овде морам да радим, па ништа од тога, канда је за ову годину готово...

а следеће године, имамо неке другаре (луде русе) који живе у финској и иду горе у лапонију на скијање, па нам дунуло да једном тамо одемо... скроз другачије изгледа него аустрија, а има и аурора бореалис и хаскији да вуку санке... видећемо, за сад, као идеја, не звучи лоше...

едит:

и клинци су ме наговорили да за следећу сезону купимо ону камеру што се на шлем монтира, да могу да их снимам... овако сада је шит, морам да скинем рукавицу, да држим телефон у руци, штапове у другој, па је снимање килаво... тако да ћу то морати да купим - онда ће гарант бити отимачина међу клинцима да и они то себи на шлем монтирају...

поготово кад се возимо по оним парковима са оним керефекама за бордере... ове године сам два таква парка преко главе претурио, код овог другог парка сам се заденуо у дубок снег поред писте, па ме рођени клинац са непуних 6 година исмевао наглас, прошишао поред...
mariopan mariopan 23:03 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

има и аурора бореалис и хаскији да вуку санке... видећемо, за сад, као идеја, не звучи лоше...

Zvuči fenomenalno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:36 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mirelarado
zilikaka
zašto, o zašto za ovih gotovo dvadeset godina niko nije tražio da se izglasa veoma važan zakon da u infomativnom programu državne TV ...

Zato što je to najbolja poluga kojom čuvaš osvojenu vlast, a to se ne daje tek tako.
Ako nekad neko sa vlasti to bude stvarno uveo i poštovao, to će biti velik korak u izgradnji institucija ozbiljne države.


Taj par condicio zakon važi u zemljama EU, tako da ovakva uzurpacija državnih medija nije moguća, bar ne na ovaj način.

Ne znam kako je to zakonom regulisano u zemljama EU, ukljucujuci i Francusku, ali svakodnevno gledam kako funkcionise proizvodnja javnog misljenja.
I javni servis i privatne TV vjerovatno imaju izbalansiranu minutazu ucesca raznih politickih partija.
Ali partije i vecina politcara ne proizvode javno misljenje vec razni novinari- hronicari, profesori raznih skola, ispitivaci javnog misljenja. Oni su ti koji objasnjavaju i tumace sta je koji politicar rekao, sta je uradio i to onda narod tako sazvakano proguta. Tu balans ne postoji. O tome ko komentarise dogadjaje, na koji nacin, kao i kako se prema nekom politicaru ponasa novinar prilikom razgovora ne odredjuje zakon ili pravilnik vec urednici i vlasnici medija.
Nije isto kad neki novinar dozvoljava nekom politicaru da normalno obrazlaze ideju uz odobravanje i kad drugog politicara taj isti novinar prekida u pola recenice i skoro se svadja sa njim.

st.jepan st.jepan 23:53 09.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

aureus
Samo da poželim dobrodošlicu Nepopravljivom.

Pridružujem se, i radujem se pridošlici.
Stvarno je bilo krajnje vreme da se ovde pojavi neko nov i inspirativan.
mirelarado mirelarado 00:26 10.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

kamilo_emericki
mirelarado
zilikaka
zašto, o zašto za ovih gotovo dvadeset godina niko nije tražio da se izglasa veoma važan zakon da u infomativnom programu državne TV ...

Zato što je to najbolja poluga kojom čuvaš osvojenu vlast, a to se ne daje tek tako.
Ako nekad neko sa vlasti to bude stvarno uveo i poštovao, to će biti velik korak u izgradnji institucija ozbiljne države.


Taj par condicio zakon važi u zemljama EU, tako da ovakva uzurpacija državnih medija nije moguća, bar ne na ovaj način.

Ne znam kako je to zakonom regulisano u zemljama EU, ukljucujuci i Francusku, ali svakodnevno gledam kako funkcionise proizvodnja javnog misljenja.
I javni servis i privatne TV vjerovatno imaju izbalansiranu minutazu ucesca raznih politickih partija.
Ali partije i vecina politcara ne proizvode javno misljenje vec razni novinari- hronicari, profesori raznih skola, ispitivaci javnog misljenja. Oni su ti koji objasnjavaju i tumace sta je koji politicar rekao, sta je uradio i to onda narod tako sazvakano proguta. Tu balans ne postoji. O tome ko komentarise dogadjaje, na koji nacin, kao i kako se prema nekom politicaru ponasa novinar prilikom razgovora ne odredjuje zakon ili pravilnik vec urednici i vlasnici medija.
Nije isto kad neki novinar dozvoljava nekom politicaru da normalno obrazlaze ideju uz odobravanje i kad drugog politicara taj isti novinar prekida u pola recenice i skoro se svadja sa njim.



Naravno, to su uobičajene strategije za oblikovanje javnog mnjenja. Apsolutno objektivno informisanje ne postoji nigde. Ali, ipak, taj sistem onemogućuje trenutnu vlast da od (potpuno nevidljive i nečujne) opozicije pravi stoglavu aždaju koja bi da uništi zemlju i narod, a ovde je "informisanje" u državnim medijima baš takvo. Zato bi to bio veliki korak napred. A bilo bi to dobro i za opoziciju. Nateralo bi je da svakodnevno prati i kritikuje poteze vlade, a ne samo kad se približe izbori, ili se otvori neka kriza.
nikvet pn nikvet pn 08:56 10.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

и хаскији да вуку санке...


Својој деци то сам приуштио оних ружних 90-тих. Ула маламут је била тешкаш, турбохаски. Излуди по снегу али кад се упрегне једва чека да повуче... По три пара санки стрпљиво је вукла сатима, чопор деце вришти, цичи; радост онолика... Као отац много сам на то поносан
nikvet pn nikvet pn 08:58 10.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

alselone

Licemerje EU i US su za mene najveće razočarenje posle oslobođenja


+1

Што је још један показатељ да се нико из буле није извадио без себе самога.
Atomski mrav Atomski mrav 10:52 10.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Као отац много сам на то поносан

omega68 omega68 17:33 10.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

.
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:38 11.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

U ovom pravcu treba da idu rasprave - ko je više doprineo Srbiji. I da se takmičimo u tome. Nek' nam je večna Srbija!


Srbija je ljubav i ljuba Srbija !


dragosevacsutra dragosevacsutra 20:08 11.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

ali na takve tvoje stavove mi dođe da peispitam svoj stav.

E vidiš, i u tome je razlika, da li jesam ili nisam za Srbiju.
Za sad jesam, ali možda to i preispitam.
Videću kako se piše na blogu, pa ću odlučiti.

E to u Šumadiji nije moguće, tu nikakvog preispitivanja nema, ili Srbija ili ništa.


a mogu da se kladim da tim koji 'preispituju' uopste ne smeta pojam srbijanac... i ne nalaze tu nista uvredljivo.

vcucko vcucko 21:30 11.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

mariopan


U smislu da smo mi jedni drugima potrebni, uvek bili, i da nismo bili zajedno kad je bilo gusto ne bi ni huči sada sedeo u Šumadiji, ni u Srbiji, ko zna kako bi sevto zvalo, tako da vam trebamo.

Izvini se sad huči nama Banaćanima i svima "ostalima" pa da zadenemo za pojas, jer moji stižu na večeru, nemam kade da se nadmudrujem sa tobom.

Ormanistan.

Kad več postoje Karadadž (ovde valjda ide ono tursko c sa kvačicom dole, bem li ga gde da ga nađem) i Karaorman, što ne bi i to?
vcucko vcucko 21:44 11.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

aureus

Jeste. Sve sam se nadao da će u banatskom dijelu nastati kakav veleljepni Banatski Beograd, a ono - Ovča, Borča i Krnjača...
Moglo je i bolje.

Ali zato je tu odmah Pančevo. Jedan od najljepših srpskih gradova.
Pančevo, Trebinje i Herceg Novi recimo (Beograd je neka sasvim druga priča od ove).
Znaš li da je Švaba, kad je od gladi begao niz Dunav, rakljama i koječim merio gde da se naseli. I u Pančevu (današnjem) raklje veselo poskočile i Švaba kaže "Hier!".
A u tim ča-ča-ča krajevima raklje nisu htele ni da dodirnu zemlju, Švaba odmah rekao "Nein!".
Ali dobro, to je tu odmah posle mosta, razumljivo da se naselio narod. Čak je donekle razumljivo i što se naselio bez nekog reda, urbanističkog plana itd. Pa nije to samo tamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 11.02.2020

Re: Definisanje dijaloga

Izvini se sad huči nama Banaćanima i svima "ostalima"


Ovo dugujem, i neću više o ovome (verujem da neću)
Ne izvinjavam se nikom jer nikog nisam uvredio, možda sam malo bio nepravedan prema Srbima preko Drine.
Ima tu nešto kad se bolja razmisli.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana