Društvo| Gradjanske inicijative| Mediji| Politika

Pacovi bojkota

loader RSS / 13.02.2020. u 15:21

A sada se scena polako kristališe. Sa jedne strane režim i razne kombi stranke i pokreti koje osniva i pribira sam režim, uz aditiv koji se zove cenzus od 3%, kao i stranke koje deluju već godinama, koje odlučuju da izađu na izbore pod ovim ili onim objašnjenjem, jer samostalno nikako ne bi mogle da uđu u skupštinu osim u ovakvoj situaciji, kada se konkurencija u njihovom delu političkog (programskog) spektra smanjila na totalni minimum. Sa druge strane je korpus onih sudeonika političkog života Srbije koji su odavno objavili da na izbore neće izaći dok se ne uspostave drugačiji izborni uslovi. 

Ko će u takvoj situaciji imati korist, a ko štetu?  

zKHCfkS.jpg 

Ako se gleda dugoročno, štetu će, generalno, pretrpeti Srbija, jer je ova situacija samo (još jedno) odlaganje uspostavljanja normalnog demokratskog poretka. To izgubljeno vreme će se, kao i u nekim ranijim procesima odlaganja i regresije, u bližoj i daljoj budućnosti osetiti u svakoj sferi društvenog života. 

Stranke i pokreti koji na izbore neće izaći niti će profitirati, niti nešto izgubiti, na onaj klasičan način. U određenom smislu, dobit će biti za državu, jer će činjenica da na izbore nije izašao onaj najrelevantniji deo opozicije u periodu nakon izbora ostati faktor permanentnog dovođenja u sumnju legitimiteta budućeg saziva skupštine i buduće vlasti. Tehnički će ta "rupa" biti pokrivena, što je rutina za svakog ko poseduje imalo političkog iskustva (sadašnja garnitura na vlasti ga ima na pretek), ali će se u svakom momentu, nekad više, nekad manje, zavisno od situacije i datih unutrašnjih i vanjskih političkih kretanja, pojavljivati to pitanje legitimiteta i vlast će bez ikakve sumnje imati peripetije da dokazuje kako skupštinski sastav jeste precizan odslik volje građana Srbije. Da nije prisutna velika tolerancija spoljnopolitičkih faktora prema zvaničnoj vlasti u Srbiji, a sve iz razloga interesa istog tog "spoljnopolitičkog faktora", bio bi to za srpske vlastodršce veoma ozbiljan problem. Ovako, sa tom interesnom tolerancijom, uspostaviće se stanje hiberniranog gubljenja poverenja i političkog pritiska spolja, te će vladajuća struktura barem još koju godinu moći da vlada "na miru". Šta je tu onda onda uopšte dobit po ovo društvo? Dobit se ogleda u povećanom potencijalu jednog važnog dela političkog spektra da ukaže na stanje u Srbiji, a samim ukazivanjem na to stanje (mnogo više nego ranije) rađa se i preduslov određene reakcije građana, odnosno potencijalne promene političkog stanja. Do ovog trenutka opozicija je tavorila u nedovoljno jasnim porukama, nedovoljno kompaktnoj ideji ... što je dodatno, višestruko predimenzionirano ubitačnom negativnom kampanjom medija. Samom činjenicom da se opozicija okupila oko odluke da se ne ide na izbore automatski se i predstava o opoziciji unekoliko menja, jer sada ima zajedničko delovanje oko zajedničkog cilja. Tako su negativni poeni smanjeni, a pozitivni se povećali. U svakom slučaju, spram čitavog niza izbora u kojima su uprkos zamerkama zbog uslova svi akteri učestvovali i time slali poruku da je ipak sve u redu, sada se stvari kvalitativno menjaju. Kada i kako će se od toga načiniti nekakav praktični efekat nezahvalno je nagađati.       

Nesumnjivu dobit, makar i kratkoročnu, imaju stranke i pokreti koji su nekada mahom bili deo opozicije, a koje su sada videle priliku da usled neučešća svoje glavne konkurencije profitiraju. Uz ovakva ili onakva objašnjenja da na izbore treba izaći, stiče se utisak da je ta kratkoročna parcijalna dobit svakako njihov glavni motiv. A tu se stvarna korist zapravo svodi na mali broj profesionalnih političara, nezadovoljnika u pojedinim strankama i bivših lidera. Svako od njih tu tu ima neki svoj sitan šićar. Isključujem da ima naivnih i principijelnih. U pitanju je šićar. No, kako šićar nije svojstven samo njima, već i pripadnicima svih ostalih političkih grupacija, to ne treba potencirati kao nekekvu ekskluzivu. Razlika, bitna, jeste u tome da je drugima osim šićara bitna i nekakva ideološka matrica, dok je ovima to jedini motiv. 

I međunarodna zajednica je dobitnik. Iako ostaju bez idealne varijante da svi učestvuju na izborima i da samim tim pobednik izbora ima apsolutni legitimitet za sve predstojeće poteze, oni moraju da budu zadovoljni i takvim, nesavršenim izbornim raspletom, jer u krajnjoj liniji to su nijanse koje im ne kvare realizaciju onih osnovnih, odavno zacrtanih planova. 



Komentari (492)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 19:50 14.02.2020

Re: Evo,

docsumann
"Ako poslanici Dragana Ðilasa odluče da stupe u štrajk glađu da bi ucenjivali državu, predsednika ili Vladu Srbije, istog momenta će poslanici SNS-a stupiti u štrajk glađu. Naš štrajk glađu će trajati duže i od Boškovog, Ðilasovog i Jeremićevog", kazao je Martinović.


fasting ulazi na velika vrata na političku cenu srbije

I to u kompetitivnom obliku.
Obrati pažnju, Martinović će štrajkovati glađu DUŽE od Boška, Đilasa i Jeremića.
docsumann docsumann 19:56 14.02.2020

Re: Evo,

Obrati pažnju, Martinović će štrajkovati glađu DUŽE od Boška, Đilasa i Jeremića.


možda će on gladovati duže, al će oni gladovati više.
kako se više gladuje?
tako što nejedeš (nije greška, jedna riječ je u pitanju) što kaloričniju hranu.
recimo, ako nejedeš baklave i slaninu, sigurno nejedeš više od onoga ko nejede samo osliće i blitvu.

kako podcrtati ono čega nema? paa...jesu li političari ili ...
aureus aureus 19:58 14.02.2020

Re: Evo,

docsumann
Obrati pažnju, Martinović će štrajkovati glađu DUŽE od Boška, Đilasa i Jeremića.


možda će on gladovati duže, al će oni gladovati više.
kako se više gladuje.
tako što nejedeš (nije greška, jedna riječ je u pitanju) što kaloričniju hranu.
recimo, ako ne jedeš baklave i slaninu, sigurno nejedeš više od onoga ko nejede samo osliće i blitvu.
a kako podcrtati ono čega nema? paa...jesu li političari ili ...

Žižek redovno priča sličan vic, koji je zapravo scena iz filma "Ninočka":

- Kafu bez šlaga, molim.
- Oprostite, mi inače nemamo šlag, ali imamo mlijeko. Mogu Vam donijeti kafu bez mlijeka?
st.jepan st.jepan 20:01 14.02.2020

Re: Evo,

docsumann
Obrati pažnju, Martinović će štrajkovati glađu DUŽE od Boška, Đilasa i Jeremića.


možda će on gladovati duže, al će oni gladovati više.
kako se više gladuje?
tako što nejedeš (nije greška, jedna riječ je u pitanju) što kaloričniju hranu.
recimo, ako ne jedeš baklave i slaninu, sigurno nejedeš više od onoga ko nejede samo osliće i blitvu.
kako podcrtati ono čega nema? paa...jesu li političari ili ...

Pa da, kad pametan čovek hoće da uštedi, ne trči za autobusom, već za taksijem.
freehand freehand 20:01 14.02.2020

Re: Evo,

sem naravno u srbiji u vreme pocivseg premijera, filozofa, kada je demokratska OPOZICIJA Srbije ne samo izbore organizovala, no i bila na vlasti.

a posle je i sama sebe izbacivala iz skupstine.

Zvuči zavodljivo vickasto, samo što bi od čoveka pravnika bilo za očekivati da se ne peca na takve stvari a naročito da ih ne podmeće. Izbore su i tada raspisivali i organizovali nadležni državni organi. Partijska pripadnost njihovih funkcionera i članova sasvim je druga stvar, kao što znaš.
docsumann docsumann 20:08 14.02.2020

Re: Evo,

čuh danas jedan vic, vjerovatno poprilično bajat, al meni nov...

otišli Mujo i Haso u Njemačku da rade, i poslioje mjesec dana legla prva plata. riješili oni da se malo opute, pa odoše u javnu kuću.
kuc, kuc
- dobar dan.
- dobar dan, mi bi mo ovaj...znate...
- koliko para imate, momci?
- 10 eura
- 10 eura! e pa s tim možete da jebete jedan drugog - i zalupi im gospođa vrata pred nosem
- izvinite - rekoše Mujo i Hao, i odoše
polije sat vremena, evo njih opet na ista vrata - kuc. kuc
- šta sad hoćete?
- mi bi da platimo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 14.02.2020

Re: Evo,

Izbore su i tada raspisivali i organizovali nadležni državni organi.


Ko je organizovao izbore 2003?

Nataša Mićić raspisala, a ona je bila član koje liste u skupštini?

To ako hoćemo da glumimo znalce.
freehand freehand 20:15 14.02.2020

Re: Evo,

hoochie coochie man
Izbore su i tada raspisivali i organizovali nadležni državni organi.


Ko je organizovao izbore 2003?

Nataša Mićić raspisala, a ona je bila član koje liste u skupštini?

To ako hoćemo da glumimo znalce.

Izbore je raspisala predsednica Narodne skupštine, koja je tada obavljala i funkciju predsednika Republike, ako se dobro sećam. Njeno ime i stranačka pripadnost su od sekundarnmog - ako ikakvog značaja u tom slučaju.
mariopan mariopan 20:16 14.02.2020

Re: Evo,

Ako poslanici Dragana Ðilasa odluče da stupe u štrajk glađu da bi ucenjivali državu, predsednika ili Vladu Srbije, istog momenta će poslanici SNS-a stupiti u štrajk glađu. Naš štrajk glađu će trajati duže i od Boškovog, Ðilasovog i Jeremićevog", kazao je Martinović.

Ja im svima želim da ne popuste i da istraju...do kraja.
nepopravljiv nepopravljiv 20:21 14.02.2020

Re: Evo,

docsumann
čuh danas jedan vic, vjerovatno poprilično bajat, al meni nov...

otišli Mujo i Haso u Njemačku da rade, i poslioje mjesec dana legla prva plata. riješili oni da se malo opute, pa odoše u javnu kuću.
kuc, kuc
- dobar dan.
- dobar dan, mi bi mo ovaj...znate...
- koliko para imate, momci?
- 10 eura
- 10 eura! e pa s tim možete da jebete jedan drugog - i zalupi im gospođa vrata pred nosem
- izvinite - rekoše Mujo i Hao, i odoše
polije sat vremena, evo njih opet na ista vrata - kuc. kuc
- šta sad hoćete?
- mi bi da platimo...

Ja se ne bih toliko sprdao na Mujin i Hasin račun.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 14.02.2020

Re: Evo,

Njeno ime i stranačka pripadnost su od sekundarnmog - ako ikakvog značaja u tom slučaju.


Od suštinskog.
Demokratska OPOZICIJA Srbije je bila politička organizacija koja je vršila vlast i koja je raspisivala izobre u Srbiji.

Na tu jezičku nelogičnost je dragoševac ukazao i krenuo da se zeza sa tim, i tu je bio u pravu, nešto što se zvalo opozicija jeste vladalo, zgodno za zezanje, ali nije to jedinstven slučaj.
A onda odlaze znalci koji kažu da to nije tačno, jer nisu oni raspisivali izbore.
Misle znalci.
freehand freehand 20:23 14.02.2020

Re: Evo,

Misle znalci.

Golume, pali. Idi negde pleši, nađi neke šišmiše pa se zezajte malo.
docsumann docsumann 20:23 14.02.2020

Re: Evo,

nepopravljiv
docsumann
čuh danas jedan vic, vjerovatno poprilično bajat, al meni nov...

otišli Mujo i Haso u Njemačku da rade, i poslioje mjesec dana legla prva plata. riješili oni da se malo opute, pa odoše u javnu kuću.
kuc, kuc
- dobar dan.
- dobar dan, mi bi mo ovaj...znate...
- koliko para imate, momci?
- 10 eura
- 10 eura! e pa s tim možete da jebete jedan drugog - i zalupi im gospođa vrata pred nosem
- izvinite - rekoše Mujo i Hao, i odoše
polije sat vremena, evo njih opet na ista vrata - kuc. kuc
- šta sad hoćete?
- mi bi da platimo...

Ja se ne bih toliko sprdao na Mujin i Hasin račun.


koliko je mjera?
nepopravljiv nepopravljiv 20:25 14.02.2020

Re: Evo,

docsumann
nepopravljiv
docsumann
čuh danas jedan vic, vjerovatno poprilično bajat, al meni nov...

otišli Mujo i Haso u Njemačku da rade, i poslioje mjesec dana legla prva plata. riješili oni da se malo opute, pa odoše u javnu kuću.
kuc, kuc
- dobar dan.
- dobar dan, mi bi mo ovaj...znate...
- koliko para imate, momci?
- 10 eura
- 10 eura! e pa s tim možete da jebete jedan drugog - i zalupi im gospođa vrata pred nosem
- izvinite - rekoše Mujo i Hao, i odoše
polije sat vremena, evo njih opet na ista vrata - kuc. kuc
- šta sad hoćete?
- mi bi da platimo...

Ja se ne bih toliko sprdao na Mujin i Hasin račun.


koliko je mjera?

Do lakta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 14.02.2020

Re: Evo,

Golume, pali. Idi negde pleši, nađi neke šišpmiše pa se zezajte malo.


A da pobiješ ovo i da dokažeš kako si u pravu? :)
To ni da pokušaš ne smeš.
Naravno da na smeš, jer si lupio.

Ajd ostaviću te na miru (za sad) ali pazi šta pišeš, nemoj da se petljaš u stvari koje ne poznaješ, posebno nemoj da tvrdiš bilo šta.
freehand freehand 20:31 14.02.2020

Re: Evo,

hoochie coochie man
Golume, pali. Idi negde pleši, nađi neke šišpmiše pa se zezajte malo.


A da pobiješ ovo i da dokažeš kako si u pravu? :)
To ni da pokušaš ne smeš.
Naravno da na smeš, jer si lupio.

Ajd ostaviću te na miru (za sad) ali pazi šta pišeš, nemoj da se petljaš u stvari koje ne poznaješ, posebno nemoj da tvrdiš bilo šta.

Još jednom, zbog ljudi koji čitaju a pravo im nije struka: te kao i sve druge izbore raspisao je nadležni državni organ. Dakle ne DOS u svome sedištu, nego predsednica Narodne skupštine ujedno VD Predsednika Republike. Koja čak nije bila ni predsednik ili ovlašćeno lice DOS, koliko god da to kontekstualno nije ni bitno. Miki Medić to zna al mu je zgodno došlo da proba da igrom reči malo zamumulji, na šta mu je naletela neočekivana somina, al kapitalac.
Sad - paljba. Vataj nekog drugog pa ga vuci u mulj i blato da ga tamo daviš i gnječiš dok vita rebra ne salomiš.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:32 14.02.2020

Re: Evo,

Zvuči zavodljivo vickasto, samo što bi od čoveka pravnika bilo za očekivati da se ne peca na takve stvari a naročito da ih ne podmeće. Izbore su i tada raspisivali i organizovali nadležni državni organi. Partijska pripadnost njihovih funkcionera i članova sasvim je druga stvar, kao što znaš.


ja sam pravnik kao sto si ti novinar.



kao sto napisah, izbore je tada organizovala VLAST koja je sebe nazivala pajz' sad - OPOZICIJOM. i to demokratskom, moz' misliti.

ili drguim recima - Srbija i evo sad cujem i Slovenija su jedine dve drzave koje su na vlasti imale - OPOZICIJU...


(p.s. ako je Djindjic bio od 2000 - 2003 na celu opozicije, ko je onda bio na vlasti?).

(smiley hitting against the wall...).


docsumann docsumann 20:41 14.02.2020

Re: Evo,

nepopravljiv
docsumann
nepopravljiv
docsumann
čuh danas jedan vic, vjerovatno poprilično bajat, al meni nov...

otišli Mujo i Haso u Njemačku da rade, i poslioje mjesec dana legla prva plata. riješili oni da se malo opute, pa odoše u javnu kuću.
kuc, kuc
- dobar dan.
- dobar dan, mi bi mo ovaj...znate...
- koliko para imate, momci?
- 10 eura
- 10 eura! e pa s tim možete da jebete jedan drugog - i zalupi im gospođa vrata pred nosem
- izvinite - rekoše Mujo i Hao, i odoše
polije sat vremena, evo njih opet na ista vrata - kuc. kuc
- šta sad hoćete?
- mi bi da platimo...

Ja se ne bih toliko sprdao na Mujin i Hasin račun.


koliko je mjera?

Do lakta.


ma, koliko je to dramova?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 14.02.2020

Re: Evo,

te kao i sve druge izbore raspisao je nadležni državni organ.


A kao se postaje državni organ?
Tako što se dobiju izbori.
Ko učestvuje na izborima?
Izborne liste.
Kako se zvala izborna lista koja je formirala te otgane?

Demokratska OPOZICIJA Srbije.

I što se bre koprcaš, lupio si, nije ti prvi put, ćuti i teraj dalje.
I savet:
Kad lupiš najbolje je da prećutiš, jer jedan dva kometara mogu da prođu i neprimećeno, ali ako razvučeš to na desetine komentara svi će videti da pojma nemaš.

A da li će se prestati ili ne samo od tebe zavisi, ja prestati neću ako ti budeš insistirao.
freehand freehand 20:46 14.02.2020

Re: Evo,


A kao se postaje državni organ?

Tako što postaneš neki qratz?
Ali prvo te rodi mama, što bi bilo nemoguće da nema tate, ko god da je to, ne obavezno onaj što te priznao i čije prezime nosiš. E, ali da nije bilo babe i dede,m pa x2 sve bi to bila samo prazna maštarija... I tako.
A da li će se prestati ili ne samo od tebe zavisi, ja prestati neću ako ti budeš insistirao.

Iš bre. Ja sam kao mali upao čarobni napitak protiv takvih daveža.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:50 14.02.2020

Re: Evo,

Miki Medić to zna al mu je zgodno došlo da proba da igrom reči malo zamumulji, na šta mu je naletela neočekivana somina, al kapitalac.


e malopre ti odgovorih na prethodni komentar, pa vidim sad da je skoro istovremeno.
a ko ti je taj miki medic? ja nisam nikad cuo da su djindjica (ako mislis na njegovu igru reci 'opozicija koja vrsi vlast' tako nazivali). cak ni onda kad je kao predvodnik opozicije izbacivao vladajuce poslanike iz skupstine...

angie01 angie01 20:51 14.02.2020

apropo kvota...

Naučnici su rešili da naprave jedan socijalni eksperiment. Izabrali su dva pusta ostrva. Na jednom ostrvu su naselili 25 muškaraca i jednu ženu, a na drugom 25 žena i jednog muškarca.

Posle tri meseca rešili su da vide rezultate. Prvo su otišli na ostrvo sa 25 muškaraca i jednom ženom. Ostrvo je bilo sređeno, prelepe brvnare, putevi, kanalizacija, vodovod. U centru sela tron, a na njemu sedi žena i viče: • Milenkooo! Dolazi ovamo! Kojim peskom posipaš tu stazu? • Žutim! • A, šta sam ja rekla? • Crvenim ... • Tako je Milenko! Crvenim! Ček da vidim, koji si na spisku ... peti ... eee, sad ćeš da budeš dvadeset i peti, za kaznu! Ajd' sad nazad na posao!

Naučnici su seli u čamce i krenuli ka ostrvu na kojem je 25 žena i jedan muškarac ... Ostrvo je bilo u totalnom haosu! Blato i prljavština, napola srušene kuće, na sred sela palma, na njoj muškarac, a pod palmom žene stoje i viču: • Vasoooo! Silazi! Prošlo je pet minuta!


i glupi novinari na istu temu,

VUČIĆ PRIZNAO: 40 odsto žena je teško ispuniti
nepopravljiv nepopravljiv 20:52 14.02.2020

Re: Evo,

docsumann
nepopravljiv
docsumann
nepopravljiv
docsumann
čuh danas jedan vic, vjerovatno poprilično bajat, al meni nov...

otišli Mujo i Haso u Njemačku da rade, i poslioje mjesec dana legla prva plata. riješili oni da se malo opute, pa odoše u javnu kuću.
kuc, kuc
- dobar dan.
- dobar dan, mi bi mo ovaj...znate...
- koliko para imate, momci?
- 10 eura
- 10 eura! e pa s tim možete da jebete jedan drugog - i zalupi im gospođa vrata pred nosem
- izvinite - rekoše Mujo i Hao, i odoše
polije sat vremena, evo njih opet na ista vrata - kuc. kuc
- šta sad hoćete?
- mi bi da platimo...

Ja se ne bih toliko sprdao na Mujin i Hasin račun.


koliko je mjera?

Do lakta.


ma, koliko je to dramova?

Kako ne razumeš?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:55 14.02.2020

Re: Evo,

Ali prvo te rodi mama, što bi bilo nemoguće da nema tate, ko god da je to, ne obavezno onaj što te priznao i čije prezime nosiš. E, ali da nije bilo babe i dede,m pa x2 sve bi to bila samo prazna maštarija... I tako.


Uuuu, ovo ti baš glupo.
Ništa pametnije nisi uspeo da smisliš.
Mora da ti je opasna frka, ali ako, to mi i jeste cilj.

Pa zato....

Ajd malo oko onog da li je u Srbiji nekad na vlasti bila demokratslka opozicija ili nije, kako ti tvrdiš.

Ne bi oko toga?

Pa jebiga nisi trebao da lupetaš, sad kusaj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:33 15.02.2020

Re: Evo,

docsumann
nepopravljiv
docsumann
nepopravljiv
docsumann
čuh danas jedan vic, vjerovatno poprilično bajat, al meni nov...

otišli Mujo i Haso u Njemačku da rade, i poslioje mjesec dana legla prva plata. riješili oni da se malo opute, pa odoše u javnu kuću.
kuc, kuc
- dobar dan.
- dobar dan, mi bi mo ovaj...znate...
- koliko para imate, momci?
- 10 eura
- 10 eura! e pa s tim možete da jebete jedan drugog - i zalupi im gospođa vrata pred nosem
- izvinite - rekoše Mujo i Hao, i odoše
polije sat vremena, evo njih opet na ista vrata - kuc. kuc
- šta sad hoćete?
- mi bi da platimo...

Ja se ne bih toliko sprdao na Mujin i Hasin račun.


koliko je mjera?

Do lakta.


ma, koliko je to dramova?


Ček, jel ovo opet neki zadatak, da idem po penkalo...
denovo denovo 10:22 15.02.2020

Re: apropo


.
loader loader 14:37 14.02.2020

Pijani kolači


...
dunavko dunavko 18:57 14.02.2020

drenovina suva

mozete vi da ga drvite kolko ocete,ovi ostadose na vlasti.cak ce i da uzmu vlast tamo gde je nisu ni imali.sivi soko sa avale klice,zivio nam aco vucice...nastavite samo da se izrazavate...
niccolo niccolo 19:04 14.02.2020

Re: drenovina suva

Pa dobro, i od drvljenja ima neke koristi, objektivno...
angie01 angie01 20:59 14.02.2020

Re: drenovina suva

...konacno je neko razjasno ovo oko prve i druge,

nepopravljiv nepopravljiv 07:02 15.02.2020

Re: drenovina suva

dunavko
mozete vi da ga drvite kolko ocete,ovi ostadose na vlasti.cak ce i da uzmu vlast tamo gde je nisu ni imali.sivi soko sa avale klice,zivio nam aco vucice...nastavite samo da se izrazavate...

I šta si ti onda zaključio - bojkot ili ne?
loader loader 15:55 15.02.2020

Re: drenovina suva

bojkot ili ne

Da, more - da konačno rešimo to pitanje


nask nask 23:06 14.02.2020

14 februar 1990

Na današnji dan pre trideset godina stigla je sa Vojadžera 1 jedna prelepa fotografija, prelepa u smislu koliko smo mali, nejaki, nebitni, besmisleni ...



Ona mala plavkasta tačka što izgleda kao dead pixel je u stvari planeta zemlja. Fotografija je inače poznata pod nazivom Pale Blue Dot
nsarski nsarski 01:01 15.02.2020

Re: 14 februar 1990

Ona mala plavkasta tačka što izgleda kao dead pixel je u stvari planeta zemlja. Fotografija je inače poznata pod nazivom Pale Blue Dot


Viđena sa Saturna?
zemljanin zemljanin 01:44 15.02.2020

Re: 14 februar 1990

nsarski
Ona mala plavkasta tačka što izgleda kao dead pixel je u stvari planeta zemlja. Fotografija je inače poznata pod nazivom Pale Blue Dot


Viđena sa Saturna?

nakon prolaska Neptuna, malo blize Plutonu
nepopravljiv nepopravljiv 07:04 15.02.2020

Re: 14 februar 1990

nask
Na današnji dan pre trideset godina stigla je sa Vojadžera 1 jedna prelepa fotografija, prelepa u smislu koliko smo mali, nejaki, nebitni, besmisleni ...



Ona mala plavkasta tačka što izgleda kao dead pixel je u stvari planeta zemlja. Fotografija je inače poznata pod nazivom Pale Blue Dot

Do mojega!
Gde ti je ta plavkasta tačka!?
Foto šop je mama!
nask nask 12:45 15.02.2020

Re: 14 februar 1990

prelepa u smislu koliko smo mali, nejaki, nebitni, besmisleni ...

loader loader 20:24 15.02.2020

Re: 14 februar 1990

Foto šop je mama!


Fotošopkinja je mama,
a fotošop je tata
dunavko dunavko 08:58 15.02.2020

soko

bojkot je priznanje svoje slabosti i nacin da se opstane na pol.sceni srbije,onako.motku i po dupetu i da vrate sve pare koje su dobili po bilo kom osnovu i stepenu mrznje prema vrhovnom gospodaru,sivom sokolu sa avale i svevidecem bozanstvu.tako je.ovi koji ce izaci na megdan ce slicno proci sa tim da pare ne moraju da vracaju samo mora da pokazu priznanice.valjda niko to tamo ne gleda.samo je bog poslao sivog sokola da nas spase.jer kaki smo tako i spasavanje.jezdeci plavom nebeskim visinom ,zassticen sa zemlje "pancirem" a iz vazduha bogom odozgo i vertoljetima,sokolovim vidom kontrolise sta se dole dogadja a i sire.nepocudene preciznim projektilima izbacenih kroz otvor za takve stvari upozorava.no,no,pazi sta radis!!uistinu,boljeg vodju nismo imali do sada.zaista.bez obzira na sve on je vise uradio za nasu stvar u srbiji nego svi ostali do sada,od druga tita pa nadalje. to je osnovni razlog njegove popularnosti.radan-njegov radni dan traje 25 sati,marljiv,istrajan,okruzen saradnicima koji mu nisu ni do kolena-i ti ce mu doci glave kao i uvek kod nas.uporedite njega sa tadicem i vojom.pa on za 5 minuta vise izgovori nego ovi za godinu dana.borac do kraja-sa vizijom.on nece da napravi gresku ko tadic kada nisu mogli da mu nadju odgovarajuci slem pa je izgledao kao da je stavio noksir na glavu.ima ko ce da nosi slem.pesnik t.mladenovic je svojevremeno rekao misleci na jos jednog bivseg predsednika -"ne moze se biti prvoborac u svakoj revoluciji".a zamislite da je kandidat za predsednika pevac m.ilic dobio na izborima koju bi pesmu pevali.da ne duljim da ne bi bio skracen.ja sam za a.vucica,kaki je taki je,mi boljeg nemamo a i sta mu fali. -sivi soko sa avale klikce,zivio nam aco vucice!!
nepopravljiv nepopravljiv 09:44 15.02.2020

Re: soko

dunavko
bojkot je priznanje svoje slabosti i nacin da se opstane na pol.sceni srbije,onako.motku i po dupetu i da vrate sve pare koje su dobili po bilo kom osnovu i stepenu mrznje prema vrhovnom gospodaru,sivom sokolu sa avale i svevidecem bozanstvu.....

Šta predlažeš drugo!?
loader loader 11:55 15.02.2020

Re: soko

bojkot je priznanje svoje slabosti i nacin da se opstane na pol.sceni

Aha... to je znači kvaka.
Dakle, sa izbornim uslovima je sve u najboljem redu?
kaki je taki je,mi boljeg nemamo a i sta mu fali.

Vi u partiji boljeg nemate, to je možda i tačno. Ne zalazim u tu vrstu unutarstranačke borbe oko glavne fotelje.
Nego, ono što je najvažnije - Da li je sa izbornim uslovima sve u najboljem redu?
dunavko dunavko 10:08 15.02.2020

predlog

sada srbija vise nego ikada mora da ostane jedinstvena da bi popravila materijalno stanje,ojacala privredu koliko je to moguce,poljoprivredu stimulisati maksimalno,sto ovaj sokol uspesno radi za razliku od vecine koja sedi i drvi.srbiji treba proizvodnja ali ne traceva,jalovosti,nesposobnosti..toliko pravnika a bezakonje,ekonomista kolko oces a ekonomija u k...zdravstvo posrnulo,pravosudje ne postoji,milicija izvor kriminalaca.skolstvo potpuno pogresno radi itd...pa jel taj sokol moze da stigne da sve to ispravi.zna on kaki smo mi i zato mora sve sam da iskontrolise,da vidi,proceni.nema ga malo ovi isfusarili put,pokrali pare,odleti za brisel odma kradje na sve strane.on jadan ne sme da udari na javna preduzeca.to stanje je nasledio od prethodnika.najvece probleme sa koalicinim partnerima.posta,sklonista,dana sa platom nije sama.kada osvoji vecinu,budite sigurni da ce druga pesma da bude.takav soko nama treba.-oj vucicu sivi ticu,srbija te zaboraviti nece..kuvam neki gulas pa mora da sedim pored sporet pa ajd malo da ga dam...ne zamerite,zilavo ovo meso,jos se cujemo...
nepopravljiv nepopravljiv 10:32 15.02.2020

Re: predlog

dunavko
sada srbija vise nego ikada mora da ostane jedinstvena da bi popravila materijalno stanje,ojacala privredu koliko je to moguce,poljoprivredu stimulisati maksimalno,sto ovaj sokol uspesno radi za razliku od vecine koja sedi i drvi.srbiji treba proizvodnja ali ne traceva,jalovosti,nesposobnosti..toliko pravnika a bezakonje,ekonomista kolko oces a ekonomija u k...zdravstvo posrnulo,pravosudje ne postoji,milicija izvor kriminalaca.skolstvo potpuno pogresno radi itd...pa jel taj sokol moze da stigne da sve to ispravi.zna on kaki smo mi i zato mora sve sam da iskontrolise,da vidi,proceni.nema ga malo ovi isfusarili put,pokrali pare,odleti za brisel odma kradje na sve strane.on jadan ne sme da udari na javna preduzeca.to stanje je nasledio od prethodnika.najvece probleme sa koalicinim partnerima.posta,sklonista,dana sa platom nije sama.kada osvoji vecinu,budite sigurni da ce druga pesma da bude.takav soko nama treba.-oj vucicu sivi ticu,srbija te zaboraviti nece..kuvam neki gulas pa mora da sedim pored sporet pa ajd malo da ga dam...ne zamerite,zilavo ovo meso,jos se cujemo...

Aaaaa, tek sada sam shvatio da se ti zajebavaš!
loader loader 11:59 15.02.2020

Re: predlog

toliko pravnika a bezakonje,ekonomista kolko oces

Da ... samo sede - umesto da su rešili ono što se desilo u Savamali - ko je rušio, i ko je podržao, i kome je išlo u korist (motiv) i ko je kroz prste progledao dok je rušeno.
Eto dokaza da su pravnici nevaljali
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:27 15.02.2020

Ovaj bojkot...

... je jedna od najneinteligentnijih političkih odluka, pa i odluka uopšte bilo ličnih ili kolektivnih, kojima sam svedočio u poslednjih tridesetak godina. A nije da se nisam nagledao svačega.

No dobro, bar je zanimljivo, ima čovek ćemu da se smeje.
gedza.73 gedza.73 13:44 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

... je jedna od najneinteligentnijih političkih odluka

na startu pretnja bojkotom je ipak napravila neki (makar malecni) pomak. Izgleda da jedina stvar kojom je opozicija uplašila vlast je bila najava bojkota.

A onda opozicija tu dobru ideju koja je bila poluga, poput mnogih drugih dobrih, nije znala da finalizuje.
Deluje poptuno pogubljeno. Nećemo, oćemo, u stvari oćemo tamo gde postoji mogućnost da dobijemo a nećemo tamo gde sigurno gubimo...

reko' ja još na prošlim izborima da ih vlast kao pacere (iako su sami za sebe mislili da su šampioni) uhvatila u trakalicu



freehand freehand 14:03 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

A onda opozicija tu dobru ideju koja je bila poluga, poput mnogih drugih dobrih, nije znala da finalizuje.

Nije znala da finalizuje nešto što se dešava za dva i po meseca. Ok.
gedza.73 gedza.73 15:45 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

Nije znala da finalizuje nešto što se dešava za dva i po meseca. Ok.

Izbori na kojima su izgubili su bili 2012.
U rukovodstvu DS su dugi niz godina bili i Đilas i Jeremić. Neko bi rek'o iskusni političari. Što sa medijima, što sa finansijama, što sa uticajem.
tad su imali (DS i SNS) relativno sličan rezultat, što bi se reklo kroz iglene uši.

Na sledećim, posle cele četiri godine, izborima DS ima drastično niži rezultat (na samoj granici. pored nekih šizofrenih unutarstranačkih egoističnih cepanja).

Osam godina nakon što su izgubili izbore a nakon desetak godina na vlasti ti napišeš kako su imali samo dva i po meseca za finalizaciju. Šta da ti kažem osim da si u pravu kao i za sve ostalo.

rek'o bi ti još nešto al' ćeš početi da trupkaš nožicama o pod i da udaraš glavom u zid pa ću preskočim
loader loader 15:50 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

tad su imali (DS i SNS) relativno sličan rezultat, što bi se reklo kroz iglene uši.

2%

Inače, koalicija sps - ds osvojila je više glasova nego 2008.

Tu je irelevantno ko je izbore "izgubio". Bitnan je širi kontekst. Potrebno je bilo da se najradikalnije biračko telo pripitomi i anestezira za prihvatanje rešenja za Kosovo. Tačka.
loader loader 15:54 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

vrabac_onaj

jedna od najneinteligentnijih političkih odluka,


Učešće na ovakvim nazovi izborima ne menja ništa, tj. poručuje se da je sve u redu, a najviše glasova osvaja taj i taj, kao favorit. Ući ćemo u skupštinu sa nekoliko poslanika i kao politički mazohisti trpeti predsednicu skupštine koja nekom mArtinoviću ili oRloviću dozvoljava da prekidaju, šamaraju ... Ako se pobunite sledi odmazda iste.

Bojkot je znak da u izbornim običajima ove zemlje (ovog režima) nije ok. Makar bojkotaši nestali sa scene. Ionako ih na medijima nema
freehand freehand 16:06 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

Osam godina nakon što su izgubili izbore a nakon desetak godina na vlasti ti napišeš kako su imali samo dva i po meseca za finalizaciju. Šta da ti kažem osim da si u pravu kao i za sve ostalo.

Napisao si da je bojkot dobra ideja, ali joj ne valja finalizacija. Dakle finalizacija nečega što će se desiti tek za dva i po meseca, jer tada su izbori. Sve pre toga je kampanja i uvod, na izborima je finalizacija.
Onima koji barataju osnovnim račuunskim oepracijama i razlikuju pre i posle, uzroke i posledice se izvinjavam, njima ovakva objašnjenja ne trebaju.
rek'o bi ti još nešto al' ćeš početi da trupkaš nožicama o pod i da udaraš glavom u zid pa ću preskočim

Još malo repertorara palanačkog špiclova, lažova i podmetača?
gedza.73 gedza.73 16:06 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

loader
Inače, koalicija sps - ds osvojila je više glasova nego 2008.

al' verovatno manje nego koalicija sps - sns. taman za ta dva procenta.
Po meni je pravo, i prvo, pitanje unutrašnje (ekonomsko, političko, privredno, kulturno, obrazovno...) uređenje.

Šta je, uslovno, liberalno demokratski (iako ta podela nema baš puno smisla) blok, LDB, naučio tokom perioda kad je bio na vlasti i tokom perioda dok je opozicija.
Deluje ništa.

SNS je kao otcepljeni deo radikala izašao na izbore pod uslovima koje i oni danas koriste i kao, opet ugrubo, narodnjački blok uspeo da igura na skoro polovinu podrške (od onih koji na izbore izađu).

LDB neće verovatno nikada da dobije natoplovičnu većinu i treba da se pokaže drugačijim ne istim (ponekad koliko god to jeretički zvučalo čak i gorim od SNS-a) već bolji, vaspitanijim, poštenijim i odgovornijim prema državi kao i prema građanima. i tako stvori neko uporište u biračkom telu.

Ko očekuje da će SNS da izgubi vlast u naredna dva izborna ciklusa? Šta onda planira opozicija? da se zabije u katakombe i da gerilski ratuje po šumamam i gorama?

IMa ljudi koji ne prihvataju politički dijalog u kome su oličenje Martinović i Orlović. Ko će da pokaže u Skupštini drugačiji politički diskurs, drugačije ideje?
Pa ako ti političari ne mogu da se izbore sa Martinovićem i Orlovićem kako misle onda da se suprotstve stranim političarima i diplomatama u ovoj međunarodnoj 'konstelaciji'?

freehand freehand 16:11 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

IMa ljudi koji ne prihvataju politički dijalog u kome su oličenje Martinović i Orlović. Ko će da pokaže u Skupštini drugačiji politički diskurs, drugačije ideje?
Pa ako ti političari ne mogu da se izbore sa Martinovićem i Orlovićem kako misle onda da se suprotstve stranim političarima i diplomatama u ovoj međunarodnoj 'konstelaciji'?

Taj Orlović je najzajebaniji, ko Dijabolik.
gedza.73 gedza.73 16:17 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

freehand
Još malo repertorara palanačkog špiclova, lažova i podmetača?

samo na jednom blogu
freehand
Tunjavog sjebali... ni obožavaoci mu kod Boga u redu za pamet nisu baš imali protekciju... Golume, pali. Idi negde pleši, nađi neke šišmiše... postaneš neki qratz?
Ali prvo te rodi mama, što bi bilo nemoguće da nema tate, ko god da je to, ne obavezno onaj što te priznao i čije prezime nosiš... Iš bre.


freehand
Dakle finalizacija nečega što će se desiti tek za dva i po meseca, jer tada su izbori. Sve pre toga je kampanja i uvod, na izborima je finalizacija.


ovo nisu vanredni parlamentarni izbori nego redovni ako se ne varam. ako ovako na prepad planiraju politiku... bojkot su trebali da isplaniraju u odnosu na datum održavanja ne u odnosu na planiranje odlaganja za koje su se zalagali.

dakle, šta ja radim koji đavo stvarno nisam normalan, medijska slika, izborni uslovi su isti od 2012, pa su bili isti 2016, pa su imali narednu godinu, još jednu, pa još šest meseci da krenu sa obaveštavanjem ljudi preko društvenih mreža, dostupnih... bem ga kako nije to moj posao... čega god pa da krenu sa jakim kratkotrajnim bojkotom u kome se ne bi masovnost izgubila, da se manu glupavih pomernja saobraćajnih znakova i da na vreme pritisnu vlast primoravajući je na ustupak a onda da ova dva i po meseca koriste za forsiranje afera u kojima su pripadnici vlasti učestvovali.

dakle nije dva i po meseca već 4 plus 3 godine i devet i po (nedelja) meseci.

edit
Orlić?
freehand freehand 16:26 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

samo na jednom blogu

Na ovo sam mislio pod "podmetačine palanačkog špiclova: kad se pokupe rečenice iz konteksta pa sve gurnu u jedan pasus da se ne vidi ni na šta se ni na koga odnose.
dakle nije dva i po meseca već 4 plus 3 godine i devet i po (nedelja) meseci.

Odličan plan, patentiraj to. Uzeće ga Monti Pajton bratija ili ovi iz Njuz neta - napraviće lovu.

P.S.
edit
Orlić?

Ma Orlović, ko sme ekspertu koji tako šamara i levo i desno mlateći istinama da protivreči?!
gedza.73 gedza.73 16:36 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

kad se pokupe rečenice iz konteksta pa sve gurnu u jedan pasus da se ne vidi ni na šta se ni na koga odnose.

uopšte nema veze na koga se odnose nego kako se ti ponašaš. A ponašanje ti je kao u Vjerice Radete.

Na moje pretpostavke, koje su usledile nakon tvog prozivanja neistomišljenika da su kokoške ili plaćenici si napisao tužbalicu a zamisli da je neko, paralela sa 'Tunjavim' i glasačima DSS koji su kako reče glupi, tebi napisao da si isti kao i Jeremić? 'lopovčina' koja je 'jebala majku Srbiji i Crnoj Gori' dok ugovara turistički aranžman o trošku države? Koja naređuje novinaru šta treba da ga pita?

odma' bi promenio priču i žalio se kako špiclovi udaraju na lični integritet neprikosnovenog blogovskog autoriteta, na nejednakost u svetu, kako je CIA minirala projekat besplatne energije.
freehand freehand 16:45 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

Na moje pretpostavke

Nisu to pretpostavke, nego laži i podmetačine, rekoh nekoliko puta.
a zamisli da je neko, paralela sa 'Tunjavim' i glasačima DSS koji su kako rečeglupi, tebi napisao da si isti kao i Jeremić? 'lopovčina' koja je 'jebala majku Srbiji i Crnoj Gori' dok ugovara turistički aranžman o trošku države? Koja naređuje novinaru šta treba da ga pita?

"Neko" je ljotićevski Gašićev žbir koga su na skraćenom kursu kod Orlovića učili da ne piše ništa direktno već da kad kaže "Zamisli da je neko" to onda više nije ni direktna laž, ni direktan napad. Sad, za to ima publike, naravno, uvek. Poluinteligenti i pokvarenjaci na to i plješću i ustaju uz ovacije.
Verovatno i u stranci tapšu po leđima, otvaraju se perspektive. Al problem je što je "neko" svestan sopstvenog jada i inferiornosti i što kompleksi posle takvih govnarenja samo rastu a od olakšanja ništa.
gedza.73 gedza.73 16:57 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

"Neko" je ljotićevski Gašićev žbir

Poluinteligenti i pokvarenjaci na to i plješću i ustaju uz ovacije.

i u stranci tapšu po leđima, otvaraju se perspektive


Al problem je što je "neko" svestan sopstvenog jada i inferiornosti i što kompleksi posle takvih govnarenja samo rastu a od olakšanja ništa.

u pravu si.
nepopravljiv nepopravljiv 17:45 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

freehand
Na moje pretpostavke

Nisu to pretpostavke, nego laži i podmetačine, rekoh nekoliko puta.
a zamisli da je neko, paralela sa 'Tunjavim' i glasačima DSS koji su kako rečeglupi, tebi napisao da si isti kao i Jeremić? 'lopovčina' koja je 'jebala majku Srbiji i Crnoj Gori' dok ugovara turistički aranžman o trošku države? Koja naređuje novinaru šta treba da ga pita?

"Neko" je ljotićevski Gašićev žbir koga su na skraćenom kursu kod Orlovića učili da ne piše ništa direktno već da kad kaže "Zamisli da je neko" to onda više nije ni direktna laž, ni direktan napad. Sad, za to ima publike, naravno, uvek. Poluinteligenti i pokvarenjaci na to i plješću i ustaju uz ovacije.
Verovatno i u stranci tapšu po leđima, otvaraju se perspektive. Al problem je što je "neko" svestan sopstvenog jada i inferiornosti i što kompleksi posle takvih govnarenja samo rastu a od olakšanja ništa.

Jebote!
Ala si ti prolupao!
Izvini se gospodinu Gedži!
loader loader 18:39 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

gedza.73

al' verovatno manje nego koalicija sps - sns. taman za ta dva procenta.

Verovatno,
ali je suština u onome uz osmejak rečenom - Ne znam ko će biti predsednik, ali se zna ko će biti premijer.


gedza.73 gedza.73 19:37 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

Ne znam ko će biti predsednik, ali se zna ko će biti premijer.

izgleda da manje stranke odlučuju. ujedno se i prilagođavaju politici 'većeg' partnera tokom vlasti.
loader loader 20:34 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...


dakle nije dva i po meseca već 4 plus 3 godine i devet i po (nedelja) meseci.


Asocijacija/digresija:
Film "4 meseca, 3 nedelje i 2 dana", režija Cristian Mungiu, godina 2007.

Gledao sam prošle godine. Izvrstan film. Rumunski. Neholivudski. Čini mi se da je dobio nagradu na nekom festivalu, ali je to manje bitno od činjenice da je film takav kakav jeste (nisu impresivni baš svi koji dobiju neku nagradu). Ko ima volje i vremena - preporučujem.


PS - Ako ne budete zdovoljni vraćam pare za kartu :)
gedza.73 gedza.73 20:36 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

4 meseca, 3 nedelje i 2 dana

uf, teška radnja.
loader loader 20:37 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

izgleda da manje stranke odlučuju. ujedno se i prilagođavaju politici 'većeg' partnera tokom vlasti.

More, ovde se nije radilo o "manjim strankama", nego o sps. To niti je "manja", niti je stranka. To je struktura, čije se žilavo korenje ne menja, a nadzemni deo poprima izgled bilo koje biljke, uključujući i mesožderke.
gedza.73 gedza.73 20:43 15.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

To je struktura, čije se žilavo korenje ne menja, a nadzemni deo poprima izgled bilo koje biljke, uključujući i mesožderke.

saglasan.
ovde se nije radilo o "manjim strankama", nego o sps. To niti je "manja", niti je stranka

nije bilo lustracije, uvedeni ponovo u političke tokove... jezičak na vagi, mogu sa svima. A devedesetih



sve posledice pogrešne indoktrinacije. što kaže Nikolo (jedan od najboljih komentara i opisa)
Kad bi Srbi umeli da izaberu, ne bi im ni dali mogućnost biranja
vrabac_onaj vrabac_onaj 03:44 16.02.2020

Re: Ovaj bojkot...

loader
Makar bojkotaši nestali sa scene. Ionako ih na medijima nema


Ti likovi koji sebe nazivaju "pravom opozicijom" su odavno istakli vrlo ozbiljnu kandidaturu za Darvinovu nagradu*.
I bez ove gluposti su bili u ozbiljnoj konkurenciji, ali sada su defintivno favoriti.

*Darwin Award winners eliminate themselves in an extraordinarily idiotic manner, thereby improving our species' chances of long-term survival.
zemljanin zemljanin 17:47 15.02.2020

za trumpete i co.

According to YouGov, which conducted the poll,

- capitalism, amid a widening divide between the haves and have-nots, has plunged in popularity from a year ago, with one out of every two millennials — ages 23 to 38 — supporting it.

- millennials, of which 70% say they’d be likely to vote for a socialist candidate. 36% of millennials polled say that they approve of communism.

- Biggest threat to world peace? 27% named President Trump, 22% said Kim Jong-Un, ...

- Only 57% of Millennials believe the Declaration of Independence better "guarantees freedom and equality" over Communist Manifesto

PS. inace istrazivanje, za sve one koji sumnjaju, je sprovela: nonprofit Victims of Communism Memorial Foundation
aureus aureus 17:59 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

Možda rezultati donekle imaju veze s tim što su nakon 2008. milenijalci bili godinama u problemu kad je u pitanju traženje posla, pa su počesto bili malo zaposleni, malo nezaposleni, katkad slabo zaposleni. Izgubili su neke od najljepših godina života u nesigurnosti, u tavorenju i nisu mogli da razviju i iskoriste svoje potencijale.

Pa su tako izgradili baš loš stav prema sistemu u kojem žive, a usput su razmišljali o alternativama.

No, bar ovi evropski milenijalci, čak uz sve te navedene probleme, zahvaljujući jeftinim kartama i smještaju, stigli su da proputuju, da steknu osjećaj povezanosti sa vršnjacima iz drugih zemalja. Tu još pomaže internet, dabome.
Tako da su manje uglavljeni u nacionalne okvire, otvoreni su.

Čak su i u Engleskoj upravo ti glasali za ostanak u EU.
gedza.73 gedza.73 18:18 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

Čak su i u Engleskoj upravo ti glasali za ostanak u EU.

prosto je neverovatno kako nemaju želju da promene ustavno uređenje i da jednu nazadnu, retrogradnu, konzervativnu (imaju valjda neko pravilo da kraljica ne sme biti katolik ili protestant... uglavnom neko strogo religijsko pravilo) monarhiju pretvore u republiku.

Čak, opet ako se ne varam, mislim da su patke u Temzi vlasništvo kraljice. Teorijski a zakonski može da ih gađa praćkom u trenucima dokolice.
freehand freehand 18:24 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

Da imaju Frihenda i ovdašnje komunjare da im objasne koliko greše.

Da ne dozvole kraljici da teorijski a zakonski gađa patke u Temzi, u trenucima dokolice?
Apsolutno.
zemljanin zemljanin 18:32 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

Tako da su manje uglavljeni u nacionalne okvire, otvoreni su.

pa to ti kazem, oces u politiku - moze do max 45g posle toga idi pecaj, peglaj ili slajderisi patke po Temzi ... pusti mladje da prave sistem kakav zele jer ce oni u njemu i ziveti ...

i jos da ogranice nasledjivanje na 1mil $ i za par decenija ce se mnogo toga ujednaciti ... stvaraj imperije dok si ziv i to ti je to ...
nepopravljiv nepopravljiv 18:34 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

zemljanin
Tako da su manje uglavljeni u nacionalne okvire, otvoreni su.

pa to ti kazem, oces u politiku - moze do max 45g posle toga idi pecaj, peglaj ili slajderisi patke po Temzi ... pusti mladje da prave sistem kakav zele jer ce oni u njemu i ziveti ...

i jos da ogranice nasledjivanje na 1mil $ i za par decenija ce se mnogo toga ujednaciti ... stvaraj imperije dok si ziv i to ti je to ...

Mlađi u tim godinama imaju pametnija posla!
aureus aureus 18:52 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

freehand
Da imaju Frihenda i ovdašnje komunjare da im objasne koliko greše.

Da ne dozvole kraljici da teorijski a zakonski gađa patke u Temzi, u trenucima dokolice?
Apsolutno.

Ne znam koliko je poznato, ali autor čuvene Nintendove igrice "Duck Hunt" je ideju za igricu dobio upravo gledajući englesku kraljicu kako ubija na desetine pataka po Temzi, zatim odlazi na čaj, i vraća se u sumrak da ubije dodatnih pedeset pataka u zadatom vremenu.
Nakon stotinu ubijenih pataka, pričao je autor igrice, kraljica bi predala pušku mršavom, uštogljenom gospodinu sa bijelim rukavicama, on bi je odnio na čišćenje, a kraljica bi se onda, pred večeru, nakratko zadržala u razgovoru sa Džemsom Bondom.

freehand freehand 19:06 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

aureus
freehand
Da imaju Frihenda i ovdašnje komunjare da im objasne koliko greše.

Da ne dozvole kraljici da teorijski a zakonski gađa patke u Temzi, u trenucima dokolice?
Apsolutno.

Ne znam koliko je poznato, ali autor čuvene Nintendove igrice "Duck Hunt" je ideju za igricu dobio upravo gledajući englesku kraljicu kako ubija na desetine pataka po Temzi, zatim odlazi na čaj, i vraća se u sumrak da ubije dodatnih pedeset pataka u zadatom vremenu.
Nakon stotinu ubijenih pataka, pričao je autor igrice, kraljica bi predala pušku mršavom, uštogljenom gospodinu sa bijelim rukavicama, on bi je odnio na čišćenje, a kraljica bi se onda, pred večeru, nakratko zadržala u razgovoru sa Džemsom Bondom.


Kraljica lovi praćkom. Trt.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:09 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

(imaju valjda neko pravilo da kraljica ne sme biti katolik ili protestant... uglavnom neko strogo religijsko pravilo)


Gedzo, majkumu, pa nevaljalac Henri8 je oterao Papu (Rim)(prvi brexit) a ne Lutera.
aureus aureus 19:22 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

freehand
Kraljica lovi praćkom. Trt.

Lovila je.

U početku.
freehand freehand 19:28 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

aureus
freehand
Kraljica lovi praćkom. Trt.

Lovila je.

U početku.

I bi Kraljica. I bi Praćka, Dan prvi.
gedza.73 gedza.73 19:32 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

aureus
ideju za igricu dobio upravo gledajući englesku kraljicu kako ubija na desetine pataka po Temzi

napisao sam
Čak, opet ako se ne varam, mislim da su patke u Temzi vlasništvo kraljice. Teorijski a zakonski može da ih gađa praćkom u trenucima dokolice.

dakle kraljica u vlasnitšvu ima patke. Može ako 'oće da ih gađa (*).


a evo šta kaže internet (znao sam da je neka 'tica)

Swans were considered royal fowl, but by the beginning of the 15th century, wealthy people could buy the right to own, sell, and eat them. If you wanted to keep swans on your property (a right reserved for those who had property to begin with), you had to buy an expensive “swan mark” from the king, which you’d carve or brand into the beaks of your swans.


The Queen still owns every unmarked mute swan—the white-feathered bird with a knob on its orange beak, the bird that you most likely think of when you think “swan”—on England’s open waters.


(*)
kako sad objasniti paradoks da u kapitalističkim zemljama, monarhijama neki zakon ograničava vlastodršce da rade šta 'oće, da ljudi slobodno mogu da se izjašnjavaju kao levičari ili desničari a da u ideološkim uređenjima na putu 'u bolje sutra'


mala grupa okupljena oko jednog, jedinog čoveka radi svima ostalim šta 'oće.

e sad kad bi bi imali nekog ne samo na rečima opredeljenog pa da nam se ne javlja iz kapitalističkih zemalja gde ih muče nego iz slobodne Koreje gde uživaju sva prava... osim ako nemaju internet pa ne mogu da nam dojave kako divno žive. Možda golub pismonoša?
gedza.73 gedza.73 19:35 15.02.2020

Re: za trumpete i co.


apacherosepeacock
Gedzo, majkumu, pa nevaljalac Henri8 je oterao Papu (Rim)(prvi brexit) a ne Lut

'bočno' mi u glavi neko pravilo, ne sećam se tačno.

Onaj prethodni blog se zabravio a 'teo sam, u vezi tvog komentara oko granice,



što lik ima muzej

aureus aureus 19:36 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

freehand
aureus
freehand
Kraljica lovi praćkom. Trt.

Lovila je.

U početku.

I bi Kraljica. I bi Praćka, Dan prvi.

Da.

I lovila je praćkom u početku a onda na površinu izbi njena narav.

Drugog dana u kraljevskom arsenalu potraži nešto učinkovitije.
gedza.73 gedza.73 19:39 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

aureus
I lovila je praćkom u početku

vaistinu

Today, it’s rare for swan to be served, but for hundreds of years in England, eating swan was a mark of status. No one could own or eat one without paying the monarchy for the privilege

apacherosepeacock apacherosepeacock 19:39 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

što lik ima muzej


Aaa ko lutke su.
gedza.73 gedza.73 19:42 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

Aaa ko lutke su

jesu

aureus aureus 19:44 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

gedza.73
napisao sam

Znam.

Ali i ja sam napisao jedno, pa si ti, slijedeći svoj misaoni tok - a nadovezavši se na mene - napisao nešto drugo.

Prema tome, da parafraziram Šojića, ti pišeš šta ti hoćeš, ja pišem šta ja hoću.
gedza.73 gedza.73 19:48 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

ti pišeš šta ti hoćeš, ja pišem šta ja hoću.

samo što je moj komentar edukativniji.
Da citiramo Laneta Gutovića
'uopšte ne znam što sam ovo ispričao, al ko zna, možda nekome zatreba'
aureus aureus 19:53 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

gedza.73
ti pišeš šta ti hoćeš, ja pišem šta ja hoću.

samo što je moj komentar edukativniji.

Nije.
Nisi bio siguran je li kraljica katolkinja ili protestantkinja.
A nisi bio načisto ni oko pataka, samo si bio nešto načuo ili negdje u prolazu pročitao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:02 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

Uf pa ne bih znala sta prvo da biram.

Gepek dupli, kamioncic, onaj model sto mu se otskrine sofersajbna da se luftiras dok vozis ili kabrio.

Smekerski uradjeni 100%.

I trans am je bombona, nema sta, ali w.. (narandzasti mi izbor )

PS. akvarium
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

A nisi bio načisto ni oko pataka, samo si bio nešto načuo ili negdje u prolazu pročitao.


A nije dublje proučavao problematiku?
Sram ga bilo, tako značajnu stvar tako površno da preleti, nedopustivo :)
aureus aureus 20:08 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

kako sad objasniti paradoks da u kapitalističkim zemljama, monarhijama neki zakon ograničava vlastodršce da rade šta 'oće, da ljudi slobodno mogu da se izjašnjavaju kao levičari ili desničari a da u ideološkim uređenjima na putu 'u bolje sutra'

Ma taj paradoks i nekako, ali kako objasniti paradoks da u tim društvima gdje je na cijeni predan i posvećen rad, gdje se na sintagmu "hard work" gleda sa odobravanjem i aplauzom, radno stanovništvo (ne kažem proleterijat) neprekidno bombarduje najnebitnijim aktivnostima svakog člana kraljevske porodice koji ne rade ništa osim što nose skupa odijela, foliraju se i prave djecu?

I zašto i mi iz ostatka svijeta moramo na ulazu u mejl da čitamo informacije u vezi s Megan Markl, jebali ih Megan Markl i njen muž, princ od Saseksa!
I to na sajtu u vlasništvu američke kompanije, k'o da se Amerikanci nisu od engleske krune odvojili prije dva i po vijeka...
aureus aureus 20:16 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

hoochie coochie man
A nisi bio načisto ni oko pataka, samo si bio nešto načuo ili negdje u prolazu pročitao.


A nije dublje proučavao problematiku?
Sram ga bilo, tako značajnu stvar tako površno da preleti, nedopustivo :)

Pa, ako je u cilju edukovanja drugih...
freehand freehand 20:20 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

aureus
hoochie coochie man
A nisi bio načisto ni oko pataka, samo si bio nešto načuo ili negdje u prolazu pročitao.


A nije dublje proučavao problematiku?
Sram ga bilo, tako značajnu stvar tako površno da preleti, nedopustivo :)

Pa, ako je u cilju edukovanja drugih...

Ček, ček - a što si ti pominjao Tita, Lolu Ribara, radne akcije i reko da je Draža peder, a?
Nisi? Nema veze što nisi, zna se šta si mislio. A zna i Hari Truman šta si mislio i zato je Draži dao kolajnu, i zašto DeGol nije hteo tvog Titu da sretne što je dva miliona domaćina i dece pomorio na Golim đavoljim otocima a osam miliona postreljao iza ambara i uzeo im fabrike i vile.
I što si diro kraljicu? Titina praćka bolja, a?
I Titina patka bolja, a? Jes, kako da ne.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:22 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

I zašto i mi iz ostatka svijeta moramo na ulazu u mejl da čitamo informacije u vezi s Megan Markl, jebali ih Megan Markl i njen muž, princ od Saseksa!


Zato sto znaju da ima puno blentavaca na sve strane koje takve vesti interesuju, inace ne bi davili sa rojal famili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

Ček, ček - a što si ti pominjao Tita, Lolu Ribara, radne akcije i reko da je Draža peder, a?


Opet te neko diro?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

neprekidno bombarduje najnebitnijim aktivnostima svakog člana kraljevske porodice koji ne rade ništa osim što nose skupa odijela, foliraju se i prave djecu?


Fenomen monarhije.

E to jeste važno pitanje, čak važnije i od one peradi po Temzi.
Ali zaista važnije, šta je to u ljudskom biću da naizgled banalnim stvarima pridaje toliki značaj.

gedza.73 gedza.73 20:35 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

aureus
Nisi bio siguran je li kraljica katolkinja ili protestantkinja.
A nisi bio načisto ni oko pataka, samo si bio nešto načuo ili negdje u prolazu pročitao.

'nešto' je uvek bolje nego 'ništa'

a šta da ti kažem u vezi poprilično naivnog verovanja u 'menjanje sveta' ili u politički religijski pokret okupljen oko svete AOC?

Pošto se već barata procentima (mada nemamo 'relevantno' istraživanje iz Severne Koreje o poverenju Kim Džongu) verovatno najbrojniji pokret je, u relativno kratkom vremenskom periodu, bio hipi pokret, Vudstok i šezdeset osmaši.

Realno je očekivati da takvi liberalno, levo nastrojeni mladi ljudi promene svet.
Kako su se onda oni zaglavili na Vol strit, umešali u politiku, vodili i upravljali ratovima devedesetih i dvehiljaditih?
Od ove planete su napravili poprilično haotično i nesigurno mesto.

edit
aureus
neprekidno bombarduje najnebitnijim aktivnostima svakog člana kraljevske porodice koji ne rade ništa osim što nose skupa odijela, foliraju se i prave djecu?

ima ko voli, ima ko voli. Što kaže Maksa 'svako ima svoj kriptonit'

gedza.73 gedza.73 20:38 15.02.2020

Re: za trumpete i co.


apacherosepeacock
Smekerski uradjeni 100%.

vrhunska restauracija. I odabir vozila bez zamerke.
aureus aureus 20:47 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

freehand
aureus
hoochie coochie man
A nisi bio načisto ni oko pataka, samo si bio nešto načuo ili negdje u prolazu pročitao.


A nije dublje proučavao problematiku?
Sram ga bilo, tako značajnu stvar tako površno da preleti, nedopustivo :)

Pa, ako je u cilju edukovanja drugih...

Ček, ček - a što si ti pominjao Tita, Lolu Ribara, radne akcije i reko da je Draža peder, a?
Nisi? Nema veze što nisi, zna se šta si mislio. A zna i Hari Truman šta si mislio i zato je Draži dao kolajnu, i zašto DeGol nije hteo tvog Titu da sretne što je dva miliona domaćina i dece pomorio na Golim đavoljim otocima a osam miliona postreljao iza ambara i uzeo im fabrike i vile.
I što si diro kraljicu? Titina praćka bolja, a?
I Titina patka bolja, a? Jes, kako da ne.

Ćuti, bolje da ti ne pričam kako sam još prije Drugog svjetskog rata sabotirao razvoj avio-industrije u Zapadnom Pomoravlju.
zemljanin zemljanin 20:48 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

pa svet se menja kad se stvore uslovi za takvu promenu ... koliko se svet promenio od tih 60ih? ... a koliko ce se tek promeniti kad tokom ovog veka bela populacija postane manjina u svim drzavama ... ili kad islam preuzme evropu? ... ili kad Kina, i Azija u celini, pocnu da dominiraju? ...

ne znam sta znaci kovanica politicko religijski pokret, pa da ne komentarisem nesto sto mi nije poznato
freehand freehand 20:51 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

aureus
freehand
aureus
hoochie coochie man
A nisi bio načisto ni oko pataka, samo si bio nešto načuo ili negdje u prolazu pročitao.


A nije dublje proučavao problematiku?
Sram ga bilo, tako značajnu stvar tako površno da preleti, nedopustivo :)

Pa, ako je u cilju edukovanja drugih...

Ček, ček - a što si ti pominjao Tita, Lolu Ribara, radne akcije i reko da je Draža peder, a?
Nisi? Nema veze što nisi, zna se šta si mislio. A zna i Hari Truman šta si mislio i zato je Draži dao kolajnu, i zašto DeGol nije hteo tvog Titu da sretne što je dva miliona domaćina i dece pomorio na Golim đavoljim otocima a osam miliona postreljao iza ambara i uzeo im fabrike i vile.
I što si diro kraljicu? Titina praćka bolja, a?
I Titina patka bolja, a? Jes, kako da ne.

Ćuti, bolje da ti ne pričam kako sam još prije Drugog svjetskog rata sabotirao razvoj avio-industrije u Zapadnom Pomoravlju.

To ti ništa ne pomaže, sad kad smo utvrdili da su hipici najopasniji po svetski mir zato što su pevali vodimo ljubav a ne rat i slušali onog dip stejt Hendriksa, a ne zato što ih ih je kapital uhvatio pod svoje. Mada ja mislim da se i neka droga krokodil pojavila na blogu, jer bih se zakleo da su sve ratove započeli Tito i familija Kim.
gedza.73 gedza.73 20:58 15.02.2020

Re: za trumpete i co.

a koliko ce se tek promeniti kad tokom ovog veka bela populacija postane manjina u svim drzavama ... ili kad islam preuzme evropu? ... ili kad Kina, i Azija u celini, pocnu da dominiraju?

svet se menja, čovek ne. Islam je nekada bio daleko otvoreniji nego hrišćanstvo. Dvadeseti vek je tek jedna fusnota.

ne znam sta znaci kovanica politicko religijski pokret,

robovanje dogmama i douševljenost mesijama. Pre samo mesec dana je bila Greta, sad je AOC, pre njih je bio Obama za drugu grupu vernika, danas Trampa obožavaju neki... i svakoj grupi je zajedničko da tvrdi kako je boilja, lepša, pametnija od one druge.
Koja je zla, glupa, krezuba i zaostala.
ništa novo u ljudskoj prirodi.

eto mene u poslenje vreme oduševljavaju... počnem da slušam domaće političare po raznim emisijama i ikreno ništa ne čujem šta pričaju, ponkeda vraćam po nekoliko puta i opet isto... ali zato volim da 'odmorim' mozak uz


na ekranu otvorim jedan prozor više i uživam. Vidim da ova 'sekta' ima popriličan broj vernika svuda po svetu. nekako mi mnogo bliže da me oduševe oni nego političari koji prodaju robu naivnim kupcima.
da još jednom ponovim 'ima ko vole'

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana