Ljubav| Moj grad

Sada lezis na dnu vode

angie01 RSS / 16.02.2020. u 14:33

 
 sonja-savic.jpg
 
 Za moju generaciju ime Sonja je oznacavalo zastitni kod jednog urbanog, naprednog, humanog, promisljajuceg, kreativnog sveta, koji je istrazivao mogucnosti stvaralastva sa ciljem otkrivanja, razumevanja i sirenja svega onoga sto je moglo doprineti sveopstem osvescenju.

Ulogu predvodnice je Sonja slucajno preuzela, bez nadobudne zelje i ambicije, vise jer joj je bila nametnuta njenom izuzetnoscu, dobrotom, harizmom, hrabroscu, neverovatnim umetnickim darom i snagom njenog razgibanog uma i britke ubitacne reci.

Oduvek svoja, nepokolebljiva, nesklona pristajanju i daleko ispred svog vremena, pre svega po sirini vizure kojojm je posmatrala svet, u cije bezgranicne okvire nije mogao da se uglavi skuceni palanacki mentalitet, lako je nosena nekom prirodnom silom, usla u kostim vanvremenske heroine buntovnistva, nepokolebljivog borca za pravdu i istinu, koje ce do kraja braniti svojim zivotom.

U svom energetskom bogatstvu, bila je i Dzesika Rebit i Bambi i Rambo i Tibetanski mudrac, i Don Kihot i Jezerska vila cuvarica Ekskalibura i Ofelija i Lorens od Arabije.

Guliver medju Liliputancima, kako ju je nazvao Cane.

Iako velika i sjajna, nije robovala pocastima niti je zelela pijedastal, volela je ljude i jednostavno im se priblizavala kada su je prepoznavalai na ulici, “Znamo se iz bioskopa” umela je sa smeskom da kaze, pokusavajuci da sakrije oreol slave.

 "(...)Izbaciti sve te grčeve iz tela znači osvestiti sve to što te je bolelo. Ne stidim se suza. One često naviru zato što je to taj, verovatno, prelazni period, kada se polako pretvaraš u tu stenu (…). Znaš onog klinca što je došao u manastir I vikao – Oče, ja volim ljude! Ja volim ljude! A ja sam zaista toliko volela ljude. Bože, koliko sam ih volela..."

Osamdesetih, kada je izronila nova gradska estetika i umetnicka snaga izuzetnih pojedinaca, kao sto su bili VD, Milan Mladenovic, Magi, Bojan Pecar, Cavke,…koji su rusili  zakorelu ucmalost i budili uspavani tok, Sonja je bila vezivno tkivo, matica koja je cuvala ovaj otkrivani novi svet, dajuci mu infuziju svojim sarmom, lepotom, pamecu i duhom i iskrenom, berezrvnom ljubavlju.

Jednako kao sto je svojim neuobicajenim talentom, originalnom glumom, specifinom gestikulacijom, misterioznim seksipilom, autenticnim ponasnjem i stilom oblacenja i osobenim intrigantnim stavovima utisnula pecat ne samo  jugoslovenskom filmu, nego  kulturi u njenom celokupnom znacenju.

„Mi nismo voleli ugovorena mesta, ugovoreno vreme, mi smo verovali u slučaj. Slučaj koji je uvek zlatni vez vremena u večnosti.“

A onda devedesetih, neke druge sakrivene mracne sile ruse potpuno stvarnost koja je zalicila na pomak napred i kretivnost i stvaralstvo zamenjuju kosti i krv koja je curila na sve strane kroz pukotine razrusene i spaljene zemlje u kojoj najedamput vladaju druge vrednosti daleko od normale, morala i humanosti, koje u svom razarajucem piru rezultiraju opstom destrukcijom.

„Dvesta kilometara odavde ljudi se lišavaju duše, i jedni, i drugi, i treći. Oni gube mogućnost iskustva planete zbog čega su i došli, a to je stvar koja se ne može poravnati. To je stvar prva, u Starom Zavetu,  ne u Novom – Ne ubij! – jer kad dođe do ubistva dolazi do rasčovečenja.“

 Verovati u ideju 1991. jeste verovati da je jos moguce prevoziti se nevidljivim prevozonim sredstvima, a ne tenkom

Bilo je nateze proci rat, a nikoga ne ubiti. Ne ubiti, a proci rat znaci pronaci paradoksalni izlaz

“Posveceno onima koji su sa bombom pod trbuhom umirali kod Vukovara”

 „Ljudi su se pretvorili u sobne azilante. Ali nije narod izdao, izdali su intelektualci.“

 „Tražiti đavola izvan sebe, pa to je vulgarno.“

Osetljiva kakva je bila, tesko se mirila sa novonastalim ludilom, patnjom, nestankom sveta koji je poznavala, narocito ljudi, medju kojima su bili i mnogi iz njenog bazicnog okruzenja, onog istog koje je stvorilo novi autenticni milje modernog izraza, sto se samo nadovezalo na gubitak  najvece ljubavi njenog zivota, dzez muzicara Vlajka Lalica, posle cije smrti je samu sebe dozivljavala kao trajno osakacenu.

 "Dok sam bila mlada, često sam zamišljala kako ću imati brak I porodicu sa čovekom koga beskrajno volim I kome ću se potpuno posvetiti. Imala sam veliku ljubav. Od kako je on otišao iz mog života, kada sam imala 20 godina, sebe smatram udovicom".

Nategnuta struna po njenoj senzibilnoj nutrini, sve vise je treperila na negativne talase koji su se sirili i konacno su je savladali, iako se ona odupirala, kopracala, pokusavala da prizove pameti drustvo koju je potpuno napustilo i ostavilo je samu na braniku zdravog razuma i normalnih vrednosti, potpuno se oglusujuci na primalni krik iz njene duse, sastavljenog od sve boli koje su se tako lako proizvodile u tom vremenu.

Njen veliki zagrljaj u kome je ona zelela da zastiti svakog i sve, ostao je prazan i njene ruke su  od te nepodnosljive hladnoce, padajuci nazad niz telo, razbilie nju i pretvorile je u prah.

Prah, koji se poput vilnske prasine rasuo svuda naokolo i svetluca skriven, da bi cuvao i dalje one koji umeju da ga vide.

"Ja sam bila srećna kad sam pronašla ljude koji su jednako nesrećni kao ja".

 Ofelija

Sada ležiš na dnu vode 
iznad tebe šaš i trava. 
Kao leptir koji ode, 
kao dijete koje spava.

Nikad nije tvoje lice 
u snu bilo tako bijelo. 
Kao krilo mrtve ptice 
rijekom plovi tvoje tijelo.

Dok te ljulja val za valom 
sanjaš da si opet živa. 
Slatki bol u srcu malom 
tvoje nježne nade skriva.

Na svom ležaju od mulja 
tvoje mrtvo srce sanja. 
Dok te ruka vode ljulja 
tiho ploviš ispod granja.

Kao ljiljan ti si pala 
u taj hladni ponor vode. 
Cvijeće koje si ubrala 
s tobom plovi, s tobom ode.

Dok iz tamnog groba svoga 
Gledaš srne što te prate, 
dok iz šume pjesma roga 
poput kiše pada na te,

Ispod vode, iz svog mraka, 
prije sna i prije zime, 
ti ćeš čuti glas dječaka 
koji zove tvoje ime.

Sada ležiš na dnu vode, 
iznad tebe šaš i trava. 
Kao leptir koji ode, 
kao dijete koje spava. 
Arsen Dedić

 

 

 

 

Tagovi



Komentari (306)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 11:50 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Разлика између вршњака дођоша и домородаца била је велика, не духовно већ материјално. Београдска деца су кроз дивоте великога града пуним плућима лепо и лако клизила не примећујући нас дођоше који би се већ 10-тог у месецу тихо повукли у студентске собе на учење. Онда око првог ајде назад у завичај по еритроците па опет у велики лепи град да га удахнеш накратко док те празан џеп не спусти на земљу. И књигу.


onda ti nisi imao srece,...ne znam, moja ekipa je i dan danas sastavljena od ljudi iz raznih krajeva zamlje, a nastala je u tom vremenu,...pri tome, neka materijalna razlika bas i nije postojala- dzeparci su nam bili prilicno ujednaceni i ne secam se bas nekog bahacenja i odskakanja,( te nepojmljivo velike plate isto nisu bas najtacnije-moja tetka i majka npr, sa istim stepenom obrazovanja i slicnim mestima u slicnim firmama su imale slicne plate, a razlika je bila u korist teke, koja nije radila u BGDu) ...cesto je neko iz drugih mesta imao vise love i raznih razloga da sad ne razvijam temu u tom pravcu, ali se takodje secam da je vecina imala studenske kredite i da je od kuce donosila klopu, neki cak i kuvanu u serpicama za celu nedelju...isto tako imam vrlo bliske osobe- kojima Beograd uopste nije odgovarao, ono sve im je bilo previse i guzve i nacin zivota ,...i u tome nema niceg loseg/spornog.


Ако смем да приметим - Енџи вс. Предо беспотребно се жестите, свако са свога становишта потпуно је у праву. Свако има право на свој део истине.


hvala ti na dobroj nameri, ali si propustio da primetis, da se ovde uopste ne radi o tome- jer bi onda i postojao normalan, pre svega posten pristup u komunikaciji,...a toga sa strane ove patriJotske ekipa nema, jer su im intencije lose.
predatortz predatortz 12:09 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

havala ti na dobroj nameri, ali si propustio da primetis, da se ovde uopste ne radi o tome- jer bi onda i postojao normalan, pre svega posten pristup u komunikaciji,...a toga sa strane ove patriJotske ekipa nema, jer su im intencije lose.


Zašto uplićeš druge ljude u sukob koji si ti pokrenula sa mnom?
Evo, ovo je konkretan primer tvog licemerja.

A što se tiče normalnog pristupa komunikaciji, nije normalno reći da je ta generacija rokera pomrla zbog onoga što sam ja podržavao. Ni normalno, ni korektno.
I odakle tebi smelost da sa tolikim pouzdanjem tvrdiš da su svi ti ljudi u pakao droge ušli iz političkih razloga?
To je tolika glupost, bezobrazluk, prostakluk, da nemam reči.
Pa, ćerke Cvijetina Mijatovića su u taj svet ušle kad je on bio na vlasti, a i većina onih o kojima se govori.
Ko si bre ti, ili ja, ili bilo ko od nas ovde, da izričito tvrdimo zbog čega su Sonja, Milan, Margita... ušli u sve to?
Krajnji bezobrazluk!

I onda se ti nađeš da držiš lekcije o korektnosti!

Naravno, i ovo ćeš da izbrišeš...
angie01 angie01 12:30 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Zašto uplićeš druge ljude u sukob koji si ti pokrenula sa mnom?


ne uplicem nikog, odgovorila sam mu na njegovu dobronamernu opsaku,

...a ovo tvoja replika- sem sto je uobicajeni bulsiting- je ujedno dobar primer toga sto sam htela da mu kazem.
predatortz predatortz 12:38 18.02.2020

Re: deca americkih kredita


ne uplicem nikog, odgovorila sam mu na njegovu dobronamernu opsaku,


Kako ne uplićeš?
Ja ovde nastupam sam, sa mnom si ušla u sukob.
Taj tvoj bezobrazluk o patriJotskoj ekipi je prevršio svaku meru.
Ili zaista misliš da se neko mora da organizuje da bi parirao tebi?


..a ovo tvoja replika- sem sto je uobicajeni bulsiting- je ujedno dobar primer toga sto sam htela da mu kazem.


ja ovde pisem o jednoj neveoravtnoj generaciji iz Beograda, koja je svojom energijom i kreativnoscu stvorila jedan potpuno novi milje,...i koja je i nestala zbog onoga sto ti velicas.


Od ove izjave je krenuo konflikt.

Ja tvrdim da je ova izjava blago do srednje retardirana.

Na stranu što su ti ljudi početkom osamdesetih bili narkomani, a ja sam tada veličao izgled jedne Melihe i to me je najviše zanimalo, ti si sebi uzela za pravo da tumačih motive tih ljudi.

Što je bezobrazluk.

predatortz predatortz 12:44 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Ако смем да приметим - Енџи вс. Предо беспотребно се жестите, свако са свога становишта потпуно је у праву. Свако има право на свој део истине.


Samo reagujem na bezobrazluk.
Objasnio sam više puta i na šta, ali je domaćica brisala.
U kratkim crtama, čim joj se nije dopalo ono što pišem u priču je uvela moje ideološko opredeljenje, rat, Vukovar, patriJote, Sarajevo... što, priznaćeš, sa ovom temom nema ama baš nikakve veze.
angie01 angie01 12:48 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Хвала, Никвет, на твом труду да се нашим ЈугоТитоМладост носталгичарима приближи права слика ондашње државе и епохе, а не она Београдска из централних општина, слика историјски деформисана и одиста лепа.


kako da ti kazem- svako ima svoja secanja,...i ne moze niko meni da "priblizi" nesto u cemu sam ja bila autenticno, sa svojim objasnjenjem,...niti je Tito u toj prici uopste bitan, sem sto je generacija o kojoj se ovde prica, bila potpuno van tog konteksta, stavise, svojim zivotom, stvaralastvom, razmisljanjima se uredno suprostavljala svemu sto je imalo neka ogranicenja, stvorivsi jednu atmosferu, koja je skoro bila nezamisliva u drustvenom uredjenju koje je tada postojalo, a bilo bar deceneju i vise poznata u zapadnom svetu,...sada govoriti iz nekog ideoloski osmisljenom licnog stava, da to nije postojalo, je stvarno smesno...jer taj talas nije prozimao samo krug dvojke, kako ti pokusavas da pokazes,...


edit: ne znam da l bi stanovnik Njujorka i stanovnik neke zabiti u Teksasu npr, imali ista secanja za bilo koji period,...isto tako za London i bilo koji mali primorski gradic u UK, npr, i da li onda ta razlika negira "stvarnost" tih pokreta i dogadjaja i autenticnost energije,...nekako je normalno da veliki centri budu nosioci kulturnih promena i desavanja koja pokrecu drustvo,...pri tome YU je imala vise tih centara, a i u nekim manjom gradovima su se desavale stvari koje su uticale na svest u tim sredinama- da l je to bilo zbog rasporeda po kljucu ili zbog sastava stanovnistva, nije ni bitno...svakako su ljudi bili mnogo vise povezani i vise su cirkulisali po onoj velikoj zemlji,...nego sto su Teksasani, npr, odlazili u Njujork:)
angie01 angie01 13:04 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

ja ovde pisem o jednoj neveoravtnoj generaciji iz Beograda, koja je svojom energijom i kreativnoscu stvorila jedan potpuno novi milje,...i koja je i nestala zbog onoga sto ti velicas.


da budemo precizni, ovako je izgledao samo deo tvog pokusaja da napravis incident i istovaris djubre koje si pripremio,

znaci, ti kazes,


Ooo, koliko ti zapravo pojma nemaš o ljudima, a i o događajima o kojim pričaš. Pa, hrvatski rok je bio jedan od motora njihove nezavisnosti. Animirao je veliki deo urbane populacije.

a ja tebi,


izvini, ko je pomenuo hrvatski rok,...ja ovde pisem o jednoj neveoravtnoj generaciji iz Beograda, koja je svojom energijom i kreativnoscu stvorila jedan potpuno novi milje,...i koja je i nestala zbog onoga sto ti velicas.

sto bi znacilo, da je ta cela scena, ta cela atmosfera, to sve sto je bilo- obrisano devedesetih onim glupim ratom i umesto da se razvija i nastavi da pokrece u nekom pravcu unapred, sve je srozano na ratnu propagandu, pink kic i grand produkciju novokomponavanih tonova, koji su trebaii da hipnotisu razularenu rulju.


Taj tvoj bezobrazluk o patriJotskoj ekipi je prevršio svaku meru.


bezobrazlukje samo cinjenica da u roju bulingujete apsolutno svaki put.




Kako ne uplićeš?


a je l sada ti svojim odgovorom na istu opsku, isto uplices, ili je to vec druga stvar:))
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:59 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

kako da ti kazem- svako ima svoja secanja,...i ne moze niko meni da "priblizi" nesto u cemu sam ja bila autenticno, sa svojim objasnjenjem

To, endži draga, pije vodu samo pod uslovom da kažeš, baš me briga kakvo je to društvo bilo, mene zanima kako je meni i mojoj ekipi bilo.
A ako želiš, a ti želiš, da ocenjuješ ukupno društvo, e onda itekako moraš da slušaš i sećanja drugih.

Posebno jer je to o čemu ti pričaš, ekipa oko SKC i slučni, čini par promila tog društva, a ono o čemu nik govori, ili moje iskustvo koje je još crnje od njegovog, oko osamdestet posto.

A ti kažeš, jebiga, niste imali sreće.
E pa jebem i ja to društvo u kome lepo živi onaj ko ima sreće da upadne u jedan posto populacije.

A hvalistati društvo koje je izrodilo Sonju, Margitu, EKV, a koje je oteralo Žilnika Makavejeva, Petrovića, a koji su malo veća imena u kulturi od prvih, je, Endži, nebuloza.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:45 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Posebno jer je to o čemu ti pričaš, ekipa oko SKC i slučni, čini par promila tog društva, a ono o čemu nik govori, ili moje iskustvo koje je još crnje od njegovog, oko osamdestet posto.

Мени је било лепо.

Милан Младеновић ми је долазио у кућу, дружио сам се са ТВ Моронима, био на Академији, био на готово свим важним концертима и трибинама, возио моторин а после сам одмах зарадио и имао своја кола, имао сам новаца као Џајић, око мене је било друштво политичарске и генералске деце и свих оних из добростојећих породица, имао сам глисер, стан на мору (породични), у џепу увек пара колико за двадесетак дана зимовања на Копаонику (једне године сам чак пет пута ишао тамо), ишао сам у Енглеску, у Аустрију за 1. мај на скијање на глечере, чак једном и у Пољску, они нису имали глечере а ни меса, познавао сам многе тада важне музичаре, писце, интелектуалце, неке од најлепших девојака Београда -- једном речју живео сам животом недоступним за 99,90% мојих сународника.

Мени је било лепо.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:57 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

једном речју живео сам животом недоступним за 99,90% мојих сународника.

A opet mora Endži da brani taj sistem, ti se nešto nećkaš:)

Ma da, nije sporno da su neki, ne obavezno politički prorežirani, živeli sjajno. Ali to nije objektivna slika stanja.

Razumem i pristrasnost, razumem i to da nekad lično iskustvo pravi realnu prepreku da se sagleda stvarno stanje, ali ne razumem objašnjenje, jebiga, nisi imao sreće.

A posebno treba ceniti ako neko uspe da se otrgne od ličnog, porodičnog, i da stvari objektivno sagledava.

Skoro sam ga pominjao, ali za ovo je baš dobar primer pa moram opet.
Mile Bjelajac, komunistički sin, otac narodni heroj, velika budža u komunistčkom sistemu i partizanskoj ideologiji, a on, istoričar, skroz, ali skroz objektivan.

Kapa dole.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:09 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Мени је било лепо.

Милан Младеновић ми је долазио у кућу, дружио сам се са ТВ Моронима, био на Академији, био на готово свим важним концертима и трибинама, возио моторин а после сам одмах зарадио и имао своја кола, имао сам новаца као Џајић, око мене је било друштво политичарске и генералске деце и свих оних из добростојећих породица, имао сам глисер, стан на мору (породични), у џепу увек пара колико за двадесетак дана зимовања на Копаонику (једне године сам чак пет пута ишао тамо), ишао сам у Енглеску, у Аустрију за 1. мај на скијање на глечере, чак једном и у Пољску, они нису имали глечере а ни меса, познавао сам многе тада важне музичаре, писце, интелектуалце, неке од најлепших девојака Београда -- једном речју живео сам животом недоступним за 99,90% мојих сународника.

Мени је било лепо.


A vidi me sad: od jutra do mraka pišem prijave i sudske podneske...


angie01 angie01 16:20 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

једном речју живео сам животом недоступним за 99,90% мојих сународника.


ovo sto si ti opisao i nije nesto sto bi mogli da ponove tih 99,...ili koliko hoces,....sto ne pobija cinjenicu da su mnogi ziveli onako kako se govori u raznim tekstovima, filmovima, snimcima, emisijama, knjigama o tom vremenu,...


A ti kažeš, jebiga, niste imali sreće.


to je ocigledno metaforicki receno, ali sta vredi i to sto je podvuceno kurzivom da se ne bi ovako zloupotrebljavalo.


Posebno jer je to o čemu ti pričaš, ekipa oko SKC i slučni, čini par promila tog društva, a ono o čemu nik govori, ili moje iskustvo koje je još crnje od njegovog, oko osamdestet posto.


to odakle vadite te postotke mi je najzanimljivije:)

pri tome- ja se ne secam da se ovde o bilo kakvom glamuru govorila, niti lovi, niti neznamnijacemu, da bi mi se odgovaralo na ovaj nacin- ja i rekoh da je vecinski ekipa bila u nekom slicnom materijalnom statusu, cesto oni van bgda u boljem od onih u njemu- jer se recimo, imala neka basta, njiva, nije moralo sve da se kupije, manji su bili troskovi zivota i slicno,...- tako da spocitavati nekom zivot u gradu i opstanak u njemu je smesno-...btw i ja sam licno poznavale neke od tih ljudi i ne secam se nikakve preteranosti koja ovde pokusava da se nametne kao zastitni znak,...pa u ispovestima Vlade Divljana je to mozda najuocljivije,...kao i u Sonjinim uostalom, koje ocigledno niko nije ni odslusao.


A hvalistati društvo koje je izrodilo Sonju, Margitu, EKV, a koje je oteralo Žilnika Makavejeva, Petrovića, a koji su malo veća imena u kulturi od prvih, je, Endži, nebuloza.


kakvo je ovo hucikucikucinarenje besmilicama....ti uobicajeno uopste ne prats tok izrecenog, nego sastavljas svoju interpretaciju koja je nesuvisla u svojoj postavci.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:25 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

A vidi me sad: od jutra do mraka pišem prijave i sudske podneske...


Тачно!

Сада имам нову забаву: моји другари који желе да ми науде фалсификовали су нову туру документа, и њима гурнули моје предузеће у стечај. Правосудни систем је тако наштелован да сва извршења (а стечај је једна врста извршења повериоца над дужником) решавају се брзином муње, а све друго -- парничења и кривичне пријаве -- у периоду од 3 до 5 година.

Занимљиво је да је провинција бржа: у Чачку или Милановцу и судови и кривични процеси су бржи.
Ко је мазохиста, може да баци поглед на последњу акцију коју имам: https://drive.google.com/file/d/1qC0VwSWBZ2n06JpOEMp4k0K9PpBtgj5K/view?usp=sharing

Ribozom Ribozom 19:48 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

https://drive.google.com/file/d/1qC0VwSWBZ2n06JpOEMp4k0K9PpBtgj5K/view?usp=sharing


Nisu se potrudili da bar malo potpis lici.
Zar je kriminal dostigao taj nivo?


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:32 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Сада имам нову забаву: моји другари који желе да ми науде фалсификовали су нову туру документа, и њима гурнули моје предузеће у стечај. Правосудни систем је тако наштелован да сва извршења (а стечај је једна врста извршења повериоца над дужником) решавају се брзином муње, а све друго -- парничења и кривичне пријаве -- у периоду од 3 до 5 година.


Na stranu zajebancija, Brajo, stvarno mi je žao što si se našao u toj situaciji da svoj raskošni talenat i dragoceno vreme trošiš na isterivanje pravde sudskim putem. Jel ima neki razlog (osim možda finansijskog) za to da si uzeo sam da se baviš time, unesto da prepustiš posao advokatima? Sem ako ne nalaziš užitak u tome, onda ok.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:05 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Zar je kriminal dostigao taj nivo?

Јесте.

Суштина је:
1) Кривична пријава (то је, тачније, предлог грађанина за кривично гоњење) из 2020. биће обрађивана срдином или крајем 2022. Потом још 12-18 месеци до отварања поступка од стране тужилаштва, ако буде отварања поступка, или да одбаци твој предлог за кривично гоњење. Тужиоци гледају да што више пријава одбаце, јер им се отворена а нерелизована кривична пријава рачуна као минус. Више им се исплате да не раде или раде само зицере, него да се озбиљно баве својим послом. А тек не дај боже да буду самоинцијативни...
2) Настоји се да све оде у застару, то је борба, да протекне законски рок после кога кривица застарева.

Просто, општа атмосфера подгрева безакоње.

Да поновим, без речи претеривања: предао сам 15 кривичних пријава и имам 40 активних судских процеса. Упознао сам систем. Он је лош, и поред каткад солидних људи у њему. Јер, није важно какви су људи, већ какав си систем направио.
angie01 angie01 22:23 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Просто, општа атмосфера подгрева безакоње.


mogu samo da kazem, kako mi je zao sto si upao u takvu bulu, a u ovakvom pravosudnom lavirintu- zelim ti da ih skenjas,...za sta ti trebaju i dobri i lojalni advokati,...a oni su brate danas najvece mutljage.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:34 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Jel ima neki razlog (osim možda finansijskog) za to da si uzeo sam da se baviš time, unesto da prepustiš posao advokatima?

Махом финансијски.
Има 20-25 процесних поступања месечно. То су тужбе, поднесци, изласци на рочишта.
Ови што су ме напали-пљачкају имају три адвоката.

Иначе, да се разумемо, ниједан адвокат ово правилно до краја не разуме, шта су дејства која треба урадити.
Тек када сам изгубио илузију да разумеју, и захваљајући мојим пријатељима који се баве сличном проблематиком у привреди (стечајевима и хватањем људи у превари), почело је нешто да се догађа и указао ми се пут. Уопште није извесно куда води ;-)

Ово што видиш је делић зајебанције.
Ипак је можда највећа кулминација била када су од банке моји "другари" откупили потраживања моје фирме и из тог кредитног пласмана банке извукли моји личну меницу и активирали је.

Узгред, све праве истражне радње у мом предмету окончане су у новембру 2018. Полиција је тада завршила истрагу, мислим средином месеца.
Све остало после тога је пуста паприлогија и испуњавање процедура у предметима затрпаном тужилаштву. Један тужилац води по 300-400 предмета.

Што рече ова која води мој главни кривични поступак: "Али, Предраже, ја за истрагу (тужилаштво у њој формално одради све исто што и полиција, али сада као своју истрагу -- П.Б.) имам само понедељак, а педесетак нових процеса годишње!"

Не вреди: ти људи су претрпани.
А свега овога не би било да су у неком разумном року, рецимио 6-8 месеци, тужилаштва дејствовала.
Овако, проблем се из дана у дан грана.

Такође, ово је и за Рибозома -- стечајни управник у мом предмету је намештен, са циљем да се повуку све моје судске тужбе. У стечајевима овлашћења директора-законског заступника пређу на стечајног управника.

А идеја фалсификата јесте била да протекну рокови за редовне правне лекове, да се и не зна да су ме устечајили, а онда је тек временски страшно када ће нешто да се оконча, јер остају само ванредни правни лекови као средство правне борбе.

Све је ово јако занимљиво.
angie01 angie01 22:47 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Ипак је можда највећа кулминација била када су од банке моји "другари" откупили потраживања моје фирме и из тог кредитног пласмана банке извукли моји личну меницу и активирали је.


a kako je ovo moguce da se desi?

i zar se svi ugovori/dokumenta sada ne overavaju kod javnog beleznika uz licnu kartu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:00 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

a kako je ovo moguce da se desi?

Могуће је.
Све је легално.

Нема ништа незаконито, то јест не види се ништа незаконито.
Украли су ми паре са рачуна фирме активиравши менице украдене из канцеларије (Народна Банка Србије не види да су те менице украдене), преписали су на себе сву имовину фирме, и док се то не утврди, да су менице-паре украдене а имовина незаконито преписана -- све што они раде је по закону. Тим украденим парама откупиш потраживање (дуг) која моја фирма има према некој банци, а за који сам дуг ја оставио своју личну меницу као гаранцију.

И актовираш ту меницу, код извршитеља.
Извршитељ поступа у складу са законом, и нападне ти личну имовину и твоје паре.

Поносан сам на мог адвоката Тому Ивановића (бивши судија Вишег суда од 75-80 година), мог сина (IV година права, 9,7 просек) и мене -- правно смо зауставили извршење по тој меници. Нико то не памти, да се тако нешто заустави: меница је као паре да имаш у руци. Зауставили смо је процесно, користећи пар слабости и недореченопсти у Закону о меницама и Закону о заложном праву, које банке примењују како примењују у изради својих аката. (Ово моје је ВТБ банка, незналице, од којих је откупљено потраживање, то јест моја лична меница.)

Суштина је да неко мора да прекине оргију безаконих поступака. То би требало тужилаштво да уради, али -- оно је претрпано, а и требало би да примени Закон о кривичним делима привредних друштва, који је од 2009. године до данас примењен само једном. Тужилац неће да ризикује да му судија одбаци оптужницу јер се ни један ни други не сналазе по том "новом" закону, а нема судске и тужилачке праксе успостављене по њему, и стога тужилаштво иде провереним путем -- КЗ члан 224а став 3.

Ово је распоред за следећу недељу, судских процеса само. Оно су бројеви судница у Привредном суду и термини, уз имена тужених.


i zar se svi ugovori/dokumenta sada ne overavaju kod javnog beleznika uz licnu kartu?

Правна лице не оверавају, зато су и правна лица.
predatortz predatortz 23:06 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Ово је распоред за следећу недељу, судских процеса само. Оно су бројеви судница у Привредном суду и термини


Umeli smo da razmenimo grube reči, znali smo i da preteramo u tome.
No, iskreno mi je žao što ti se sve to događa.
Ako imaš nešto od toga...
angie01 angie01 23:07 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

преписао си на себе сву имовину фирме,


razumem deo, da ti neko fiziku ukrade,...ali kako prepise na sebe bez javnog beleznika, overe, licne karte?

kapiram i falsifikovani potpis, ali i on bi trebalo da je overen sa licnom kartom kod javnog beleznika.



Правна лице не оверавају, зато су и правна лица.


sada sam ovo videla,...a kako se onda pravna lica stite od ovakvih mogucnosti?


jebote, kakvo sranje, u drzavi u kojoj bukvalno moras da se sam obucis da bi se odbranio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:18 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Ako imaš nešto od toga...

Имам. Хвала.
Али, имам, пре свега, огромно искуство. Фасцинантно.

Рецимо, првих 6-12 месеци 99% њих се склањало од мене, као да сам кужан.
Стигма.
Стигма што си опљачкан. Потпуно кафкијанска кривица.
Помислио сам: "Како је тек женама за које је оглашено да су силоване?!"

Потом, разумео сам како су ону "моју" драгу Јеврејку Хилду Дајч тако лако "дали" у логор и смрт: свеопшта равнодушност.

Треће, "издаја" поприми чудесне форме. Она је из себичлука, несимпатије према мени, зависти, злурадости, а понекад из малог, најмањег комфора који та издаја доноси. Скоро цела мени "верна" фирма прешла је, за паре, да ради за преваранте, правећи се да не разуме шта се догађа. Они који су се до јуче клели у мене, наједном су се клели у другог. А сви знају како стоје ствари, само себе убеђују да тако не стоје. А и -- шта их брига. Није по њиховом туру, не боли, разумљиво.

Просто, постало ми је јасно како се неке ствари одвијају. Знао сам их у теорији, а сада видео у пракси.
Кажем, крајње занимљиво.

Ево мале посластице: писао сам Вучићу! (Ту су ми и повратнице о пријему, да не сумњате.)
ПИСМО ПРЕДСЕДНИКУ ВУЧИЋУ
predatortz predatortz 23:28 18.02.2020

Re: deca americkih kredita

Просто, постало ми је јасно како се неке ствари одвијају. Знао сам их у теорији, а сада видео у пракси.
Кажем, крајње занимљиво


Bilo bi bolje da je ostalo na teoriji.
Skupa je ta praksa. Prošao sam je i sam.
No, ojača čoveka. Posle manje veruješ u prijateljstvo, ali ono koje to jeste više ceniš.
Srećno, u svakom slučaju.
zilikaka zilikaka 00:05 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

Ово је распоред за следећу недељу, судских процеса само. Оно су бројеви судница у Привредном суду и термини, уз имена тужених.

Uh, čoveče, tebe baš stislo.
Dobra stvar je što celu priču doživljavaš kao izazov. Nadam se da ćeš i nastaviti tako, da se ne upetljaš mnogo emotivno.
Sticaje okolnosti znam šta znači kad počneš da visiš po sudnicama i pre svega ti želim da istraješ, ali u zdravlju. Za tehnički deo ne sumnjam da će se rešiti ali do tad treba izdržati.
Čuvaj sebe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

Dobra stvar je što celu priču doživljavaš kao izazov.

У овом трену, више као посао.
Имам посао који треба да завршим.
Но, добро, можда ми посао и не пође од руке, можда се урушим, што и јесте идеја ових силних притисака.
cassiopeia cassiopeia 10:17 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

Predrag Brajovic
Dobra stvar je što celu priču doživljavaš kao izazov.

У овом трену, више као посао.
Имам посао који треба да завршим.
Но, добро, можда ми посао и не пође од руке, можда се урушим, што и јесте идеја ових силних притисака.


Što reče, Zili, čuvaj se.

Želim ti da sa što manje modrica izađeš iz tih bitaka i ne urušiš svoje zdravlje.

Svaka ti čast na istrajnosti!
zilikaka zilikaka 12:37 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

можда се урушим, што и јесте идеја ових силних притисака.

Uvek isti metod. Prošla sam slično u mladim godinama, pa sad mogu na miru da pametujem.

Sad si duboko zaglavljen i pokušavaš da ne utoneš, a zasipa sa svih strana.
Jedina prava taktika je da se emotivno odvojiš od toga, nađeš svoje parče života gde taj problem ne prodire, i da protiv njih radiš fokusirano.
Uglavnom strana koja pokušava da otme uz sve drugo teži da te razvlači na sto strana.
Ne smeš da se pecaš nego gađaj samo bitne mete.
...i ne razmišljaj o onima koji su ti okrenuli leđa, nisu vredni vremena. To ti je ko trula daska. Puca svakako al tebi samo valja znati gde se nalazi.

nikvet pn nikvet pn 14:14 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

Госн Брајо блогодруже драги,

Сјесени 2002 (био Ђинђић жив) на рутинској теренској интервенцији у штали осетим неко ледено зло, неку језу, овде нешто дебело није у реду. Посумњам да те овце нису болесне од, хм, беснила?! Јако ретко али могуће. Све по ПееС-у пријавим, пошаљем узорак у Пастеров завод кад оно - да, позитивно! Креће неспавање, тутњи ми у глави: јесам ли добро дезинфиковао руке-одећу-обућу, можда љубио децу своју, јесам ли све урадио да сточаре обезбедим... Превише питања без одговора.

Органи су се такође ужаснули али из других разлога, треба да одраде све службено како и пише. Урађено, потенцијална епидемија је сасечена. Али уместо похвале добијем - тужбу! Наводно формални пропусти гарнирани лоповлуком. Јако заболи лажна оптужба, ваљда зато је и записана као девета божја заповест.

Но добро, то је српска мржња на бољега. Бранио сам се, бранио и после 16 година, десет месеци и 6 дана, безмало седамнаест година - одбранио.

Лако је бранити се кад је истина на твојој страни, тешко је издржати. Е па издржи, ето ти подршке.
predatortz predatortz 14:23 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

Посумњам да те овце нису болесне од, хм, беснила?! Јако ретко али могуће. Све по ПееС-у пријавим, пошаљем узорак у Пастеров завод кад оно - да, позитивно! Креће неспавање, тутњи ми у глави: јесам ли добро дезинфиковао руке-одећу-обућу, можда љубио децу своју, јесам ли све урадио да сточаре обезбедим..


93. primao zaštitu. Ujelo me kuče, plitka rana, površinska. Lekar me pošalje kod veterinara, da probamo da nađemo kuče radi posmatranja. No, ne lezi vraže, lik kojeg je ker isti dan ujeo za nogu ga je ubio i bacio u Drinu. Nađemo ga u plićaku, Drina se razlila, pas ostao u nekom granju. Februar, smrz... Veterinar obuje gumenjare, zagazi u vodu, pogleda kera i drekne: Trk epidemiologu!

Elem primao zaštitu nulti, treći, sedmi, petnaesti i trideseti dan.
Dobijem dve vezane upale pluća. Pretekoh, ali jedva.
angie01 angie01 14:49 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

Pretekoh, ali jedva.

...a ovo sad su posledice.





...salasalasala....
predatortz predatortz 14:50 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

angie01
Pretekoh, ali jedva.

...a ovo sad su posledice.





...salasalasala....


Moguće, malo sam se smirio posle toga.
angie01 angie01 15:00 19.02.2020

Re: deca americkih kredita

mene sve vreme muci deo sa laznim potpisom,...ono, kako to moze da prodje- zar ne postoji neki pohranjeni potpis koji bi morao da se uporedi,...po ovome ispada, da svako kome je dostupan neki originalni dokument, moze da laznim potpisom napravi karambol...

...ja znam za slucaj, gde je banka igubila spor, jer nije proverila laznu licnu kartu prilikom skidanja love sa racuna,( koji je i bio otvoren laznom licnom kartom, na ime vlasnika stana od koga su ukradena dokumenta),...znaci, prevarant je brzo uhvacen i zatvoren, ali je lovu digao za idejnog vodju prevare, koji je nestao sa parama, pa osteceni od ovog jadnicka nije mogao da naplati stetu, a od njegovog robijanja nije imao satisfakciju,...i njegov advokat okrene curak prema istitucijama, u ovom slucaju na banku, koja je imala neke klauzule u svom zakonu o poslovanju vezane za zastitu od ovakvih prevara, prakticno dobrom proverom svih dokumenata i delova koji garantuju autenticnost,....iako je to bio neuobicajena reknstrukcija- ladno su dobili spor,...doduse sa nekim godinama akanja i zahebancije izmedju.
vcucko vcucko 09:28 20.02.2020

Re: deca americkih kredita

Predrag Brajovic
Posebno jer je to o čemu ti pričaš, ekipa oko SKC i slučni, čini par promila tog društva, a ono o čemu nik govori, ili moje iskustvo koje je još crnje od njegovog, oko osamdestet posto.

Мени је било лепо.

Милан Младеновић ми је долазио у кућу, дружио сам се са ТВ Моронима, био на Академији, био на готово свим важним концертима и трибинама, возио моторин а после сам одмах зарадио и имао своја кола, имао сам новаца као Џајић, око мене је било друштво политичарске и генералске деце и свих оних из добростојећих породица, имао сам глисер, стан на мору (породични), у џепу увек пара колико за двадесетак дана зимовања на Копаонику (једне године сам чак пет пута ишао тамо), ишао сам у Енглеску, у Аустрију за 1. мај на скијање на глечере, чак једном и у Пољску, они нису имали глечере а ни меса, познавао сам многе тада важне музичаре, писце, интелектуалце, неке од најлепших девојака Београда -- једном речју живео сам животом недоступним за 99,90% мојих сународника.

Мени је било лепо.

Lepo i pošteno rečeno. Čak si preterao u procentima (ja kažem oko 90?)
Ponoviću se (moram): rođen sam i živeo u možda najbogatijem ćošku te države, imali smo (famozna kombinacija zapadne plate i troškova u SFRJ), kao u ostalom i većina tamo (pomorci ili turizam, makar onaj vulgaris zimmer frei). Ali nikako ne mogu da se setim, da je život u SFRJ ličio na Ljubav i modu. A estetika iz Kad budem mrtav i beo mi je dobro poznata i živa u sećanju.
Po (takođe brojnim) fabrikama i ostalim gigantima tamo su mahom radili interni gastarbajteri iz pasivnih krajeva, koji su često i masovno živeli u onim dugačkim barakama, sa zajedničkim kupatilima i sl., iskreno slabo sam imao dodira s njima.
Tamo su reči "zemljak, zemo, zemljakinja" (bar u mojoj generaciji, toj istoj rođenoj sredinom 60-ih) bile pogrdne, podrugljive, kao ovde kulov ili štaznam, ciljano na određenu populaciju
Jbg, i opet da ponovim: možda vam se drugačije čini, ali nismo živeli u istoj državi.
Milan Novković Milan Novković 21:37 21.02.2020

Re: deca americkih kredita

nsarski
Sonja, lepotica i zver,


Ja više volim vespe, makar i malo ogrebane...(hvala Milane Novkoviću što si mi skrenuo pažnju na tu malu ogrebotinu na vespi - levi "bubac" ).


Kažem daj onda jednu neogrebanu mašinu, i Bob Carlos Clarke mi rutinski pada na pamet, zaguglujem, kad vidim da je već jednom priložena kod Bija the Pitona, pre par godina (the fina, ima i divljih, al ti si fini čoek) ...

... al neka, znam da voliš bajks

angie01 angie01 21:10 17.02.2020

obrisala sam sva predatorova komenatra u

kojima me vredja i nastavlja sa narativom, za koji sam ga zamolila da ne koristi na ovom blogu.
predatortz predatortz 21:12 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

angie01
kojima me vredja i nastavlja sa narativom, za koji sam ga zamolila da ne koristi na ovom blogu.


Laže!

Ona je u priču uvela rat, Vukovar, a pre toga mene.
Pa kad je skontala da se zatrčala i ispala ćurka, briše da umanji štetu.
angie01 angie01 21:17 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

predatore- u cemu je tvoj problem da ne mozes da razumes da ovo nije blog za takve komentare?

to sto imas zelju da po svaku cenu proteras projekat opstrukcije, je stvarno bez veze.
predatortz predatortz 21:25 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

predatore- u cemu je tvoj problem da ne mozes da razumes da ovo nije blog za takve komentare?


Problem je u tvom licemerju.
I kukavičluku!
Jer, da nije toga ne bi ni brisala. Ostalo bi ljudima da procene sami.

1. Prvo si blog sama zapljuvala pričom o Pogoreliću.
2. Potom, u priču si uvela to da su "ljudi nestali zbog nečega što sam ja zagovarao". Znači, obrušila si se na nene lično, pa si nastavila o Vukovaru, Sarajevu i ostalim stvarima koje mi na svim temama spočutavaš, pa evo i na ovoj o Sonji Savić.

Kada ja na to ukažem, brišeš.
To govori o tebi, tvom obrazu i tvojoj spremnosti na kontra-stav. Demonstriraš nasilje, brišeš jer ti je dato da brišeš o čemu bi ovi koji su ti to dali treba ozbiljno da razmisle jer srozavaš ovo mesto.
angie01 angie01 21:29 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

Problem je u tvom licemerju.
I kukavičluku!


da, ja sam poznata i po jednom i po drugom.

kako je tekao razgovor vidi se na prvoj strani, pa i kako i zasto je nesto receno, narocito to sto mi spocitavas.

...za Pogorelica sam objasnila,...vidim svi su shvatili sem tebe, kome je potreban neki materijal za opstrukciju- o tome se jedino radi.


To govori o tebi, tvom obrazu i tvojoj spremnosti na kontra-stav. Demonstriraš nasilje, brišeš jer ti je dato da brišeš o čemu bi ovi koji su ti to dali treba ozbiljno da razmisle jer srozavaš ovo mesto.


dadada, ovo je vec u domenu poremecaja u kome se svi kao drustvo nalazimo.
predatortz predatortz 21:31 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u


da, ja sam poznata i po jednom i po drugom.


Da, poznata si po licemerju, prenemaganju i drukanju.
angie01 angie01 21:34 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

ma, jesi li se ispraznio i je l ti lakse...
predatortz predatortz 21:36 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

angie01
ma, jesi li se ispraznio i je l ti lakse...


Meni je ok.
Rekoh šta sam imao, ti sad trči i drukni gde treba.
Svako neka radi onako kako je navikao.
Aj ćao sad
angie01 angie01 21:44 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

ti si samo tuzan lik, koji ne moze da podnese nista sto nije deo cetnicko/radikalskog miljea i estetike i petljas uvek na isti nacin, ....ako si barem zaradio neki poen, sendvic, sta god- eto, neka ti je sa srecom.

Rekoh šta sam imao,


pa to je bilo jasno da ti je cilj od pocetka,


i jos uvek isti bulsiting, u obliku granicnog poremecaja,...ono muljas, slazes neke neodgovarajuce kocikice, a onda vredjas i optuzujes oponenta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

kako je tekao razgovor vidi se na prvoj strani,


A još bolje bi se videlo da nije obrisan, jel da?
A ko je pročitao pročitao je, ja jesam.
Tako da je ovo vađenje, za one koji su pročitali, smešno.

Samo nije trebalo brisati.
angie01 angie01 22:04 17.02.2020

Re: obrisala sam sva predatorova komenatra u

A još bolje bi se videlo da nije obrisan, jel da?


razgovor je tamo, obrisan je komentar sa vredjanjem...koji je na kraju, malo preradjen ostao.


a nastavak ovih akcija opstrukcije cu brisati.
nsarski nsarski 22:09 17.02.2020

Ofelija


Mene, nezavisno od svega, interesuje kako si napravila vezu između Sonje i Ofelije?
Da li uopšte znaš kako je Dedić došao do "Ofelije", i znaš li ko je Elizabeth Siddall, žena iz radionice šešira?
Ova...

Zaista sam zbunjen. Sonja i Ofelija..?
angie01 angie01 22:14 17.02.2020

Re: Ofelija

mislis na zenu po kojoj je Everet Mile naslikao sliku,




na Sonjinom epitafu stoje stihovi iz Arsenove Ofelije.

Sada lezis na dnu vode
iznad tebe sas i trava
kao leptir koji ode
kao dete koje spava
dok te ljulja val za valom
sanjamo da si nam jos ziva

milisav68 milisav68 22:16 17.02.2020

Re: Ofelija

nsarski nsarski 22:23 17.02.2020

Re: Ofelija

na zenu po kojoj je Everet Mile naslikao sliku i Sekspir napisao lik Ofelije


Elizabet se rodila oko 200 godina pošto je Hamlet napisan, ne verujem da je mogla da bude inspiracija Šekspiru...
angie01 angie01 22:28 17.02.2020

Re: Ofelija

Elizabet se rodila oko 200 godina pošto je Hamlet napisan, ne verujem da je mogla da bude inspiracija Šekspiru...


u pravu si- znala sam za sliku i da je postojala prava zena koja je pozirala za nju.

evo sad sam pogledala- ona je Mileu pozirala u liku Ofelije...dok je u stvarnom zivotu imala vrlo slicnu sudbinu,...


nsarski nsarski 01:58 18.02.2020

Re: Ofelija

angie01
Elizabet se rodila oko 200 godina pošto je Hamlet napisan, ne verujem da je mogla da bude inspiracija Šekspiru...


u pravu si- znala sam za sliku i da je postojala prava zena koja je pozirala za nju.

evo sad sam pogledala- ona je Mileu pozirala u liku Ofelije...dok je u stvarnom zivotu imala vrlo slicnu sudbinu,...




Takođe, pesma "Ofelija" Arsena Dedića, se pojavila u javnosti 1974. u albumu "Homo Volans". Opet, Sonja Savić je u to vreme bila totalna klinka, pa ne verujem da je AD bio njom inspirisan.

Jedna kraća ispovest.
Kad sam počeo da studiram u US, jedna od ploča koje sam poneo je bio "Homo Volans". I, onda, jednog dana u biblioteci nađem sliku F.E. Millaisa koju si priložila. Šokiram se. I onda sam pomislio: Dedić je sigurno gledao u ovu sliku dok je pisao tu pesmu! Sigurno, sigurno, i tako se ispostavilo.
Dedićeva inspiracija nije bila Sonja, koja je tada bila ispod horizonta, već Millaisova slika. (Ta slika se nalazi u Tate galeriji, to svakako znaš.)
Kako su se te dve stvari (Sonja i Ofelija) povezale u tvojoj lobanji - e, to nemam pojma. Zato pitam.
angie01 angie01 11:27 18.02.2020

Re: Ofelija

Kako su se te dve stvari (Sonja i Ofelija) povezale u tvojoj lobanji - e, to nemam pojma. Zato pitam.


kako je ovo ruzno sroceno:(

Ti izgleda u silnoj zelji da nesto dokazes,(iako je samo po sebi cudno postavljeno, kao da je neverovatno bitno i trebalo bi da je svima poznato:)...preko biografije modiskinje sesira, koja je bila model za sliku, a po kojoj je na Homo Volansu, ...sto si ti i sam pretpostavio,...pa hebotekojitrip.....


a lepo sam ti odgovorila- prvo, nigde nisam rekla da je Arsen posvetio Ofeliju Sonji- to si ti dodao- a drugo, rekoh ti, al nisi otpratio, reci Arsenove Ofelije su urezane na nadgorbnu plocu na Sonjinom grobu, jos sam ti ukucala tacno kako stoje,...al ti moras da nastavljas da dokazujes tacno sta?

inace i meni je jedna od najdrazih ploca Homo Volans,...iako mi je promaklo da je i Arsen po Mileovoj slici napisao stihove,...ne znam gde si to procitao, saznao,...
angie01 angie01 18:51 18.02.2020

Re: Ofelija

posto nema odgovora od dr profe koji voli da izmislja i kombinuje vrlo cudno,...evo pak pesme koja jeste napisana Sonji,

G.Cross G.Cross 21:44 18.02.2020

Zatvorena Vrata Percepcije


Beograd je krajem dvadesetog veka imao velike umetnike, od kojih su neki zaista bili narkomani ali ostavili remek dela iza sebe.

Danas Beograd ima narkomane.
I horde realiti zvezda sa belim nosevima.

Ali to Carliju ne smeta.

Englezi se nisu odrekli Hakslija.

Ili Carliju smetaju samo mrtvi narkomani.
Živi su OK.

N.B. Stavljam ovaj post na dva bloga jer govore o istoj stvari od različitih ljudi.
angie01 angie01 21:53 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

kada bi zavirili u privatnosti raznih velikih umetnika po svetu-svih epoha, videli bi nesavresna ljudska bica sa mnogim manama i porocima, koji su postali deo njihovih zivota iz raznih razloga,...sto nije umanjivalo njihovu genijalnosti i sjaj njihovog stvaralastva,...kako god, oni su obogacivali svet i vukli ga napred.
docsumann docsumann 21:56 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

Englezi se nisu odrekli Hakslija.


ne bih dovodio eksperimentisanje sa pihodelicima u istu ravan sa heroinskom zavisnošću
predatortz predatortz 21:59 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

docsumann
Englezi se nisu odrekli Hakslija.


ne bih dovodio eksperimentisanje sa pihodelicima u istu ravan sa heroinskom zavisnošću


Eh, taj elitizam...
docsumann docsumann 22:01 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

predatortz
docsumann
Englezi se nisu odrekli Hakslija.


ne bih dovodio eksperimentisanje sa pihodelicima u istu ravan sa heroinskom zavisnošću


Eh, taj elitizam...


razlike su suštinske
G.Cross G.Cross 22:02 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

docsumann
Englezi se nisu odrekli Hakslija.


ne bih dovodio eksperimentisanje sa pihodelicima u istu ravan sa heroinskom zavisnošću


OK, ni ameri se nisu odrekli Janis Joplin ni
Jim Morrisona, kad već govorimo o vratima.

Istina nemam pojma koji bi komentari bili na tu temu na rednek verziji bloga B92.
predatortz predatortz 22:13 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

docsumann
predatortz
docsumann
Englezi se nisu odrekli Hakslija.


ne bih dovodio eksperimentisanje sa pihodelicima u istu ravan sa heroinskom zavisnošću


Eh, taj elitizam...


razlike su suštinske


Nijesam u mogućnosti da iznesem sud o tome. Nepoznata su mi oba stanja.
Da me pitaš kakve je halucinacije izazivala subotička votka, tu bih imao štošta reći.
docsumann docsumann 22:14 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

OK, ni ameri se nisu odrekli Janis Joplin ni
Jim Morrisona, kad već govorimo o vratima.


ma lista je preduga još od Koldrža, preko Bodlera, Mišoa, impresionita, džezera ... a tek kad bi alkohol evidentirali.
suludo je odricati se bilo koga od njih, zbog intimnih im lomova
angie01 angie01 22:15 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

ja razumem sta doks hoce da kaze i zasto,...ali ne misli da je bas potpuno u pravu,..mada to za tvoj iskaz i ono sto si hteo da kazes, nije narocitno bitno.

svi ti ljudi su naudili samo sebi,..za razliku od onih- ne mislim sada ni na koga s bloga-koji ih masovno prozivaju, a deo su jedne kamarile koja je naudila mnogima, sve krsteci se iz autobusa dok vozilo prolazi pored crkve.

drustvo koje je sebe dovelo u stanje beznadja i rascovecenja, kako je slikovito i sutinski tacno definisala Sonja, nije se previse obaziralo na pojedinacne tragedije svojih velikih ljudi i ostavila ih je da skoncaju kao psi na stratistu koje je samo napravilo.

Ni VD, ni Magi, ni Sonja,...dopisi,...nisu imali nikog da im pomogne, jer ih se ova, u medjuvremenu skucena sredina- odrekla.

Posle njihovih smrti, poceli su da se pojavljuju hvalospevi i dirljive govoranicje "velikih" prijatelja na prigodnim dogadjajima i prilikama...najedamput su ih svi poznavali, sa njima provodili vreme i bas bili ono naj,....
G.Cross G.Cross 22:23 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

docsumann
OK, ni ameri se nisu odrekli Janis Joplin ni
Jim Morrisona, kad već govorimo o vratima.


ma lista je preduga još od Koldrža, preko Bodlera, Mišoa, impresionita, džezera ... a tek kad bi alkohol evidentirali.
suludo je odricati se bilo koga od njih, zbog intimnih im lomova


Saglasan.
G.Cross G.Cross 22:26 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

impresionita, džezera ... a tek kad bi alkohol evidentirali.


Jel ti Absinthe računas u alkohol?

Pitam za tetku.
G.Cross G.Cross 22:28 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

Duplo
angie01 angie01 22:29 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

G.Cross
docsumann
OK, ni ameri se nisu odrekli Janis Joplin ni
Jim Morrisona, kad već govorimo o vratima.


ma lista je preduga još od Koldrža, preko Bodlera, Mišoa, impresionita, džezera ... a tek kad bi alkohol evidentirali.
suludo je odricati se bilo koga od njih, zbog intimnih im lomova


Saglasan.


i ja.
angie01 angie01 22:36 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

Jel ti Abshinte računas u alkohol?


zar se nisu impresionisti ubijali od zelene vile.


edit:apsint-zelena-vila-pice-umetnika
st.jepan st.jepan 23:23 18.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

OK, ni ameri se nisu odrekli Janis Joplin ni
Jim Morrisona,

Nisu, ali zanimljivo je da (možda zbog moje neveštine) nigde na Googletu nisam uspeo da pronađem ni Jenis Joplin street, ni Jim Morrison street.
U Parizu je svojevremeno bila pokrenuta "Place MorrisOn" inicijativa, ali ne znam da li je predlog usvojen.



P.S.
Znam, trebalo je proveriti da li im je dodeljen neki road, line, avenue, drive, squer, way, wale, sokače, circus, park, garden, bypass..., al život je, jbg, kratak.
angie01 angie01 00:36 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

Nisu, ali zanimljivo je da (možda zbog moje neveštine) nigde na Googletu nisam uspeo da pronađem ni Jenis Joplin street, ni Jim Morrison street.


ma, to Ameri sa onim svojim 54. ulica, ulica brestova, i slicno...
docsumann docsumann 08:23 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

Ni VD, ni Magi, ni Sonja,...dopisi,...nisu imali nikog da im pomogne, jer ih se ova, u medjuvremenu skucena sredina- odrekla.


ima baš u dokumentarcu "kao da je bilo nekad" par momenata posvećenih dosijeu "heroin".
kako-zašto je došlo do njegove nagle ekspanzije 90-tih.
ne treba smetnuti s uma ni podatak, da je nakon 5. oktobra u sefu jedne beogradseke banke (na nekadašnjoj adresi - Lole Ribara br..., živio sam na 50-tak metara od nje), u vlasništvu MUP-a (ili bješe DB?), pronađeno 500kg heroina.

što kažu ljudi, najbolji lijek od heroina je da ga nikad ne pipneš. možeš ti misliti kako ćeš samo da se zezaš ponekad, i da je sve pod kontrolom, al naći će te on i poslije deset, dvadeset godina, kad si slab i ranjen, u loša vremena, u zao čas. i neće te puštat dok te potpuno ne skrši.

pored svojih talenata i hipersenzibilnosti, mnogi od tih mladih ljudi su imali svoje lične drame, gubitke (VD je ostao bez oca za kojeg je bio jako vezan).
a u to doba urušavanja čitavog jednog sistema međuljudksih vrijednosti, ekonomskog sunovrata, rata, svepolitičkog košmara, njihova fragilnost i ranjivost bile su dodatno izložene otrovima vremena.



predatortz predatortz 08:47 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

a u to doba urušavanja čitavog jednog sistema međuljudksih vrijednosti, ekonomskog sunovrata, rata, svepolitičkog košmara, njihova fragilnost i ranjivost bile su dodatno izložene otrovima vremena.


E, vidiš, to ne kontam. Mislim da je njihov pad počeo pre. Da nije, rat - no big deal! Okreneš se i odeš. Zbogom žohari! Oni su to mogli lakše nego mi drugi.
Ne, njih je rat dočekao debelo načete.
Jbga, znam ljude kojima je sve zapaljeno, neki prošli logore, neki teško ranjavani. Eno ih, stali na noge. Gazde, domaćini...
Ja sam 96. imao sedam uniformi i ni jedno čestito civilno odelo. Ništa na kugli zemaljskoj u to doba nije bilo moje (stan u Tuzli nam je vraćen 2001.). Porodica je imala vikendicu na selu, pogođenu granatom. Jedino to je bilo naše.
Opcije su bile da patim, pijem, bodem se... Ili da probam da se borim.
Nikakav Rambo pre rata ja nisam bio, niti neki čovek od čelika. Bio sam student, izdanak neke rok generacije, ono malo učiš, više se zajebavaš, ne žuriš.
Dođu vremena koja su jebena. Probudiš kurjaka u sebi (otud moj nik), svi ga imamo - takva nam genetika. Ili ideš, što opet razumem i ne osuđujem.
Jedina glupost koju možeš da uradiš je da potoneš i uništiš sebe.
To ne razumem.
docsumann docsumann 09:40 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

E, vidiš, to ne kontam. Mislim da je njihov pad počeo pre. Da nije, rat - no big deal! Okreneš se i odeš. Zbogom žohari! Oni su to mogli lakše nego mi drugi.


neki su otišli, neki ne.
neki su ostali i preživjeli, neki ne.
neki su otišli, i nisu preživjeli. kao što ti reče, bili su već načeti...

no, bilo je tu raznih sudbina, i ne bih ih sve podvodio pod isti obrazac. neki ljudi su psihički jači, neki imaju genetsku sklonost ka porocima, u nekima leži crv samodestrukcije, nekima je sudbina podijelila baš loše karte.
teško je to rasčivijati...

a kao što spomenuh, nije problem heroina ekspandirao tek tako. tih pola tone u sefu DB-a, još niko nije objasnio, koliko se sjećam.
predatortz predatortz 09:46 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije


a kao što spomenuh, nije problem heroina ekspandirao tek tako. tih pola tone u sefu DB-a, još niko nije objasnio, koliko se sjećam.


Droga se bez države raditi ne može. Ako neko misli da može, neka proba.
Ne bih mu savetovao.
docsumann docsumann 10:20 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

predatortz

a kao što spomenuh, nije problem heroina ekspandirao tek tako. tih pola tone u sefu DB-a, još niko nije objasnio, koliko se sjećam.


Droga se bez države raditi ne može. Ako neko misli da može, neka proba.
Ne bih mu savetovao.


jasno da će određene bezbjednosne strukture da ti dopuste da "radiš" uz odgovarajuću nadoknadu, ali je baš rijetkost da ti čuvaju štek u svom sefu.
angie01 angie01 15:13 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

ima baš u dokumentarcu "kao da je bilo nekad" par momenata posvećenih dosijeu "heroin".
kako-zašto je došlo do njegove nagle ekspanzije 90-tih.
ne treba smetnuti s uma ni podatak, da je nakon 5. oktobra u sefu jedne beogradseke banke (na nekadašnjoj adresi - Lole Ribara br..., živio sam na 50-tak metara od nje), u vlasništvu MUP-a (ili bješe DB?), pronađeno 500kg heroina.

što kažu ljudi, najbolji lijek od heroina je da ga nikad ne pipneš. možeš ti misliti kako ćeš samo da se zezaš ponekad, i da je sve pod kontrolom, al naći će te on i poslije deset, dvadeset godina, kad si slab i ranjen, u loša vremena, u zao čas. i neće te puštat dok te ne potpuno ne skrši.

pored svojih talenata i hipersenzibilnosti, mnogi od tih mladih ljudi su imali svoje lične drame, gubitke (VD je ostao bez oca za kojeg je bio jako vezan).
a u to doba urušavanja čitavog jednog sistema međuljudksih vrijednosti, ekonomskog sunovrata, rata, svepolitičkog košmara, njihova fragilnost i ranjivost bile su dodatno izložene otrovima vremena.


bas tako!
angie01 angie01 15:32 19.02.2020

Re: Zatvorena Vrata Percepcije

E, vidiš, to ne kontam


sta je tu cudno,

senzibilni ljudi se vezuju cvrsto i duboko, za ljude, mesta, knjige, slike, dogadjaje, iskustva,...to sve nose u sebi kao pohranjeno izvoriste, koje koriste u svojoj kreativnosti, stvaralastvu i potrebno im je da neki bazicni humani tok postoji,...za njega se i bore i zele da ga unapredjuju,...gubitkom svega toga devedesetih, kada se ceo jedan svet okrenuo napoacke i izronilo zlo u svom najgorem mogucem obliku, oni su naivni, kakvi i jesu ljudi ciste duse, verovali da mogu nesto da promene, da zaustave, da dozovu razum,...al su se zahebali i to ih je potpuno skenjalo,...na pocetku rata su Arsen, Bora i Predin drzali koncert pomiranje u Domu omladine, kamion sa Rimtukituki i Mir brate mir se vozio naokolo,...al hebiga, vecina nije ni verovala da je sve to moguce, dok nisu poceli da ih pakuju u kamione smrti kao "dobrovoljce", skupljaju ci ih po kaficima, fakultetima, ili ih vadili iz kreveta u pola cetiri ujutro, kao mog brata, koji sa tim ratom nije imao nista zajednicko, ali nije mogao da pobegne,...
bene_geserit bene_geserit 02:58 19.02.2020

Hvala narandžastom čoveku

što je smanjio kaznu Rodu Blagojeviću.
Iako je ovaj iz DPa.
Ali je zato popularan kod crnaca. A i zna gde su leševi zakopani.
maksa83 maksa83 06:08 19.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

što je smanjio kaznu Rodu Blagojeviću.
Iako je ovaj iz DPa.

... pošto je u proteklom periodu gđa Blagojevitch neprestano visila na Foxu i recitovala Muller-smrad, Comey-govno, a-sad-pusti-mog-muža-iz-zatvora.

Zemlja ti postaje smejurija. Ne baš kao moja, ali strelovito stremi.
bene_geserit bene_geserit 07:03 19.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

pošto je u proteklom periodu gđa Blagojevitch neprestano visila na Foxu i recitovala Muller-smrad, Comey-govno, a-sad-pusti-mog-muža-iz-zatvora

Zapravo se pomilovanje Blagojevića očekivalo odavno, na početku Trampovog mandata.
To pozorište koje pominješ je samo priprema javnog mnjenja, mislim da su pregovori od 3 godine išli po liniji, reci nam gde su leševi zakopani pa ćemo da te pomilujemo.
A Rod se usro, u vreme suđenja je pretio da će "sve da ispriča" a posle ni da zucne, pale su neke pretnje. E sad, šta se događalo u Ilinoisu u vreme Obame je dobar currency u vreme izbora, pretpostavljam da se Trampov tim ovajdio za neke informacije.
maksa83 maksa83 15:25 19.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

Zapravo se pomilovanje Blagojevića očekivalo odavno, na početku Trampovog mandata.

A ovo koliko se očekivalo:

Trump pardoned man whose family donated to his presidential campaign.

Ovo je super, k'o u Crkvi - možeš da kupiš Oprost od Predsednika.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:23 19.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

bene_geserit
što je smanjio kaznu Rodu Blagojeviću.
Iako je ovaj iz DPa.
Ali je zato popularan kod crnaca. A i zna gde su leševi zakopani.


Bene, zar se nisi malopre hvalio tamo na drugom blogu da neš kod Anđe da se javljaš iz nekog levog razloga koji si naveo, i onako je usput krvnički popljuvao? Ne razumem šta te sad natera, nije valjda u pitanju sudbina čestitog Blagojević Rođe za koju si životno zainteresovan? I gde baš na ovom blogu, o pokojnoj S. Savić? Ajde, nemoj glumiti neki elitizam ovde, ili biti tračara ko Tasa (a evo ga i on, ucveljen i uvređen, neće da napravi novi nik, nego šalje svoje podguzne muve i dronove da nam prenose poruke i pozdrave koji nam nisu potrebni)


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 19.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

maksa83
Zapravo se pomilovanje Blagojevića očekivalo odavno, na početku Trampovog mandata.

A ovo koliko se očekivalo:

Trump pardoned man whose family donated to his presidential campaign.

Ovo je super, k'o u Crkvi - možeš da kupiš Oprost od Predsednika.


Kakav moron, kompletno je privatizovao predsedničku funkciju, postali smo Bela Rusija. Ali saćemo da ga sjebemo na sledećim izborima, samo da se ove moje komunjare malo priberu i dogovore ko kosi a ko vodu nosi (iako mi je trenutno u vezi sa tim strepnja dublja nego nada).

angie01 angie01 20:29 19.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

Bene, zar se nisi malopre hvalio tamo na drugom blogu da neš kod Anđe da se javljaš iz nekog levog razloga koji si naveo, i onako je usput krvnički popljuvao?


jel- nisam videla, znaci iza mojih ledja:)))


I gde baš na ovom blogu, o pokojnoj S. Savić?


a ja se bas uzdrzala da ne kazem da mi ne zagadjuje tim skaradnim likovim blog o Sonji, pa reko, ajd necu.
maksa83 maksa83 21:36 19.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

(iako mi je trenutno u vezi sa tim strepnja dublja nego nada).

Bogami se ovaj Sanders (osim što je pičketina matora trupkala onomad nogicama i jako insistirala da nas se boNbarduje) sa svojim "sve će bude džabe!" mnogu obrvu podigao, evo sad su mi tu neki Ameri koji su u fazonu Trunpo Je Moron, kažu "to 'sve će bude super i džaba' neće da mu prođe, pobediće Orandžgutan opet", a sa druge strane imamo jedinog pametnog tipa sa parama Blumberga koji a) natukne da će Hilari da mu bude running mate ("najpolarišućiji političar u novijoj istoriji" kažu moji Ameri), em mu b) malo malo izleti nešto tipa "oni muškarci u 'aljine", em c) nije baš percipiran kao čovek za raju nego kao predstavnik Wallstreet elite.

Demokrate izgleda ne mogu da iznedre krštenog kongruentnog kandidata mlađeg od 148 godina,, tako da možda da se navikneš da će Trunpo sa familijom da ti stoluje tu još 4 godine sa svim što to nosi, a onda će valjda da ukinu i tu zajebanciju od izbora nego će Putin da vam postavlja kolonijalnog guvernera direktnim ukazom pošto ako ne mora više da organizuje ni ceremonijalne šatro izbore u Rusiji onda ne mora ni u kolonijama.


Edit: Trunpo Asanžu ponudio pomilovanje ako prikrije momenat da su Rusi haknuli DNC mejlove.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:09 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

maksa83
(iako mi je trenutno u vezi sa tim strepnja dublja nego nada).

Bogami se ovaj Sanders (osim što je pičketina matora trupkala onomad nogicama i jako insistirala da nas se boNbarduje) sa svojim "sve će bude džabe!" mnogu obrvu podigao, evo sad su mi tu neki Ameri koji su u fazonu Trunpo Je Moron, kažu "to 'sve će bude super i džaba' neće da mu prođe, pobediće Orandžgutan opet", a sa druge strane imamo jedinog pametnog tipa sa parama Blumberga koji a) natukne da će Hilari da mu bude running mate ("najpolarišućiji političar u novijoj istoriji" kažu moji Ameri), em mu b) malo malo izleti nešto tipa "oni muškarci u 'aljine", em c) nije baš percipiran kao čovek za raju nego kao predstavnik Wallstreet elite.

Demokrate izgleda ne mogu da iznedre krštenog kongruentnog kandidata mlađeg od 148 godina,, tako da možda da se navikneš da će Trunpo sa familijom da ti stoluje tu još 4 godine sa svim što to nosi, a onda će valjda da ukinu i tu zajebanciju od izbora nego će Putin da vam postavlja kolonijalnog guvernera direktnim ukazom pošto ako ne mora više da organizuje ni ceremonijalne šatro izbore u Rusiji onda ne mora ni u kolonijama.


Edit: Trunpo Asanžu ponudio pomilovanje ako prikrije momenat da su Rusi haknuli DNC mejlove.


Što li sam mislio da  ćeš imati neku reč utehe za starog (ostarelog) drugara u emigraciji...

E, nego danas je veliki dan za mene: krenuo sam na časove klavira. Pa nek ide život. Zapravo je krenula ćera, pa se i tajko tu ogrebao, na familly discount... učiteljica neka lepojka Jevrejka, opčinio sam je svojim poznavanjem komunističkog sofleđa zahvaljujući onim časovima muzičkog iz OŠ sa kojima su nas mučili u vreme one Nakazne Tvorevine Tamnice Naroda. A ako mi krene, da vidiš kad počnem sa javnim nastupima po domovima penzionera i šetlterima za beskućnike...



maksa83 maksa83 01:21 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

E, nego danas je veliki dan za mene: krenuo sam na časove klavira. Pa nek ide život.

E vala i ako si, nema ništa lepše od sviranja instrumenta. Ja sam zauzvrat zašao u tvoj atar tj. odlučio da get in tač uid maj iner kejvmen i počeo da gađam strelama (recurve bow), samo sam se malo zaračunao i uzeo sam luk od 40 funti natega što je previše za početnika i nisam u startu nabavio onu rukavicu misleći da je to za mekane gej mlohavce koji voze hibridna vozila i naručuju file minjon od laboratorijski gajenog mesa, ali se ispostavlja da to itekako treba.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:43 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

maksa83
E, nego danas je veliki dan za mene: krenuo sam na časove klavira. Pa nek ide život.

E vala i ako si, nema ništa lepše od sviranja instrumenta. Ja sam zauzvrat zašao u tvoj atar tj. odlučio da get in tač uid maj iner kejvmen i počeo da gađam strelama (recurve bow), samo sam se malo zaračunao i uzeo sam luk od 40 funti natega što je previše za početnika i nisam u startu nabavio onu rukavicu misleći da je to za mekane gej mlohavce koji voze hibridna vozila i naručuju file minjon od laboratorijski gajenog mesa, ali se ispostavlja da to itekako treba.


E, bravo, a ja baš ženi uplatio Level 2 kurs (isto recurve bow) za ovaj dan nazovi Zaljubljenih, ceo dan me gledala srećna treptala i ugađala, mada nisam probao da tražim da mi prinese tanjir sarmice...

A gde se kod vas vežba? Sećam se nekog kluba na Kališu, ali nisam ih video bar nekoliko godina da vežbaju dole ispod zidina, ne znam da li još postoje.

To sa kilažom je redovan zajeb ako nemaš nekog znalca da te posavetuje (a da nije član Levijatana pa su mu svi u vidokrugu pičkice). Sem ako nisi postao strvina (oće to sa vama ITjevcima kad zađete u zrele godine i krenete da se utežete u spandeks, pa na krsfit, Iron Man, qrac, palac) teško možeš sa 40 funti da uvežbaš pravilno formu. Evo, ja sam počeo sa, pazi sad, 16 funti, i sad sam tu oko 30+, posle >5 godina. Mislim, mogao bih ja i više da potegnem, ali se onda brže umorim, plus, pošto uglavnom gađam indoor, to je 25 metara, ne treba mi. Tu kupiš dobar onaj centralni deo (na engleskom riser) i onda samo menjaš limbs, kako ti ruke i ramena ojačaju. A ako napraviš pauzu iz bilo kog razloga, samo vratiš stare limbs, i teraš do ti se ne vrati snaga.

A štitnik za podlakticu (ako na to misliš) jako treba, pogotovu u početku, i ako imaš luk takve kilaže, ali to brzo naučiš kad se raspizdiš par puta po podlaktici... Ja nemam rukavicu, nego onaj neki kurčić što navučeš samo na prste ruke koja odapinje strelu, pa izgledam malo manje gej.

Meni je, verovao ili ne, krkar dao nekoliko dobrih saveta, mada sam imao i dobrog učitelja ovde. No, ode, i sad sam on my own. Mada ne idem više tako često jer mi je sad malo daleko od kuće, ali kad idemo na logorovanje sa decom, obavezno nosimo oružje, imam onu balu za gađanje...ona je dobra jer ne može da pobegne.

Eve ga moj klub, to jest škola. link


edit. Kad pomenuh moj klub, ovaj ćelavi menadžer je vlasnik, a inače softveraš, pa je u svrhu relaksacije od dnevnog posla krenuo sa streličarstvom, a potom i kupio ovaj rejndž od osnivača, i vidi ga sad, napraviše on i žena mu ozbiljan biznis od toga, nisam siguran da li se i dalje bavi programiranjem.






bene_geserit bene_geserit 06:14 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

jel- nisam videla, znaci iza mojih ledja:)))

Zar ti stvarno misliš da ja imam problem da ti kažem u lice šta mislim i dlake na jeziku? Nego krljala si se ovde sa dal predatorom dal hučijem pa reko neću da se pridružujem, ionako si paranoična, čoporativni napadi i sl. Ali pošto je cela stvar utihnula ...

Elem, Sonja je meni omiljena glumica i užasno mi je bilo žao što nije imala snage da se odupre poroku sve do samouništenja. Bilo bi mi verovatno slično žao za bilo koga drugog ko je ekstremno talentovan kao ona. Na žalost ne tako retko kod umetnika, da bi bili stvarno dobri moraju da pomeraju granice i hodaju po ivici i na žalost je nekada pređu. Imao sam sličan slučaj u porodici, ekstreman talenat i porok koji je odveo sve do samoubistva.
Zbog čega neko ne može da se izbori sa porokom do samog kraja je krajnje lična stvar. Bilo kakvo špekulisanje o tome šta je do toga dovelo je, em nepristojno, em po definiciji pogrešno. Svi mi imamo kompleksne motive koji nam nekada nisu ni sami sebi jasni.

Kad sam video tekst o Sonji, obradovao sam se. I onda pročitam i iznerviram se, zapravo nije tekst o Sonji već politički pamflet. No crisis go to waste, pa ni porok i smrt osobe za koju tvrdimo da nam je draga, a ovamo to koristimo za promovisanje političkih stavova. I onda kad ti neko to zameri ti njima objasniš kako mrze Sonju. Vau, jel je mrze toliko koliko oni koji je na rečima vole, a njen porok i smrt koriste?

Btw. niko se nikad nije overio zbog politike, da je to moguće Pajić bi se overio 17 puta (i to sa samostrelom) otkad je narandžasti čovek došao na vlast.
bene_geserit bene_geserit 06:21 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

Bogami se ovaj Sanders (osim što je pičketina matora trupkala onomad nogicama i jako insistirala da nas se boNbarduje) sa svojim "sve će bude džabe!" mnogu obrvu podigao, evo sad su mi tu neki Ameri koji su u fazonu Trunpo Je Moron, kažu "to 'sve će bude super i džaba' neće da mu prođe, pobediće Orandžgutan opet", a sa druge strane imamo jedinog pametnog tipa sa parama Blumberga koji a) natukne da će Hilari da mu bude running mate ("najpolarišućiji političar u novijoj istoriji" kažu moji Ameri), em mu b) malo malo izleti nešto tipa "oni muškarci u 'aljine", em c) nije baš percipiran kao čovek za raju nego kao predstavnik Wallstreet elite.

Demokrate izgleda ne mogu da iznedre krštenog kongruentnog kandidata mlađeg od 148 godina,

Jel si video kako su olešili Blumberga u debati, Pokahontas samo što ga nije skalpirala i zaigrala ratnički ples oko vatre. Ništa od njega, suviše je neharizmatičan i dosadan.

Demokratska konvencija će biti interesantna, ne deluje mi da je ijedan od ovih kandidata iole dobar. Dakle, zlobaba ponovo da vas "spase".
bene_geserit bene_geserit 06:39 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

Trunpo Asanžu ponudio pomilovanje ako prikrije momenat da su Rusi haknuli DNC mejlove.

Misliš onaj isti Asanž koji je koji mesec ranije već rekao kako Rusi nisu imali nikakve veze sa mejlovima? A onda mu je ponuđen dil (gde treba to isto da kaže) koji je odbio jer voli da leži u zatvoru?
Ali dobro u pitanju je Maksa koji uspešno guta šta god mu spakuju, prošli put nam je svima ovde objašnjavao kako se Epštajn stvarno ubio.

Nego, interesantna legalna strategija.
Iz ovoga mi deluje da je Asanž u jako lošem zdravstvenom stanju kad je potencijalno pomilovanje od strane Trampa (koje može da se desi tek posle novembarskih izbora) postalo nebitno u odnosu na izbegavanje izručenja.
angie01 angie01 10:17 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

Nego krljala si se ovde sa dal predatorom dal hučijem pa reko neću da se pridružujem, ionako si paranoična, čoporativni napadi i sl. Ali pošto je cela stvar utihnula ...


:),...nekako si se drugacije tamo izrazio,... a ne znam, mozda je paranoicno, kada uvek istih nekoliko nikova na isti nacin pridruzeno krenu da napadaju jednu osobu- to je poznato kao buling, na internetu kao stalkiranje, s tim sto je ovde manje vise iz ideoliskih raloga, pa lici na ono sto botovi rade,...svakako je verbalno nasilnistvo, kada se jos uvedu kvalifikacije i diskvalifikacije,..eno, zemljanin postavio govor Esli Dzad na istu temu...podsmevanje konstataciji da se to desava, novom kvalifikacijom o f dijagnozi, je jos bedniji mizogini nacin odbrane ionako lose komunikacije.



. I onda pročitam i iznerviram se, zapravo nije tekst o Sonji već politički pamflet. No crisis go to waste, pa ni porok i smrt osobe za koju tvrdimo da nam je draga, a ovamo to koristimo za promovisanje političkih stavova. I onda kad ti neko to zameri ti njima objasniš kako mrze Sonju. Vau, jel je mrze toliko koliko oni koji je na rečima vole, a njen porok i smrt koriste?


bas zanimljivo, tebi je politicki pamflet emotivno autenticno secanje vezano za jedan period i ljude u njemu u kome nema ni jedne jedine lazi, niti namere da se propagira bilo sta- naprosto je tako bilo,...rasprava koja je krenula u tom nekom uobicajenom pravcu, gde se sve negira i nalaze neki drugi razlozi,... jer ocigledno te neke istine jako smetaju, nisam ja zapocela, cak sam htela da ih sprecim.
cmix909 cmix909 12:52 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

maksa83
... nema ništa lepše od sviranja instrumenta...



Videh negde kako je Oge (Aage) Bor koristio 'svaki slobodni trenutak' da sa svojom dragom svira cetvororucno. No, Chico je prednost ipak davao kocki i generickoj zeni, koju je koristio za jos lezernije aktivnosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:27 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

Nego krljala si se ovde sa dal predatorom dal hučijem


To je jedan entitet, pod nazivom "Misirci" (mislim, kad već ogovaramo ovde ljude iza leđa ).

Imala je Sonja političke stavove, prilično poznate, i to je ovo što je endži prepričavala, sad što se njeni stavovi poklopiše sa Sonjinim, pa, dobro, šta da se radi.

Btw. niko se nikad nije overio zbog politike, da je to moguće Pajić bi se overio 17 puta (i to sa samostrelom) otkad je narandžasti čovek došao na vlast.


Mi, kazanove iz nehigijenskih naselja na obodu grada, smo otporni na većinu sranja u okruženju. Ko pacovi. Nas jedino možeš da potruješ iz vazduha, ili da deportuješ, ali je i to za mene malo kasno, mada možda Tramp uvede da se ima biti državljanin do 7 kolena, e, onda ću da se zabrinem. A Sredoje je tu samo vežbe radi, dobro, i ako neki trampovac krene na moju tvrđavu.

Nevezano sa ovim, juče smo imali uzbunu na poslu, zvao nas county police department i savetovali nam da se "utvrdimo" (shelter in place, kako su to formulisali) zbog nekakvih navodno opasnih individua koje su se našle tu u Tek centru. A ja na poslu od oružja imamo samo set šrafcigera, dobro, i lasere, ali oni nisu baš mobilni, nisu dobri u taktičkom smislu. Uglavnom smotali ih za pola sata, javili ponovo telefonom da je ok, da izađemo iz podruma i odložimo materijalna borbena sredstva, i posle čitam u novinama: klinci obijali kola, pa ih neki čovek video i ovi zapucali na njega. Srećom, promašili, ovaj pobegao, došla murija, malo ih tražili i ukebali, niko nije nastradao. Ne znam kako je tu kod vas uz granicu, u ovom mom delu je ovo događaj koji će se prepričavati godinama.



hoochie coochie man hoochie coochie man 16:45 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku


(mislim, kad već ogovaramo ovde ljude iza leđa

Samo se ti nadaj:)
Praćen si, služba javlja čim negde zucneš nešto, pazi se:)

Tebi, kad je neko protiv komunista, sve isto.
Niste bre vi kimunisti naviknuti na nijanse, vi ni u bojama ne razmišljate, kakve tek nijanse, vama su stvari ili crne ili bele.

Vama je sve što nije komunista je banda reakcija, sve isto, i četnik i ustaša, i nedićevac i ljotićevac....
Od avnoja pa sve na ovamo
Tako bilo tako i ostade.

Ne možeš da pobegneš od toga, šteta.


Pred i ja se u mnogo stvari slažemo, i drago mi je zbog toga, ali postoje stvari u kojima se ne slažemo, i otvoreno to kažemo bez ikakvih uvijanja, i niko u tome ne vidi problem.

Demokrate jbg, a vi komunisti...vama ni bog ne može pomoći.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

Tebi, kad je neko protiv komunista, sve isto.
Niste bre vi kimunisti naviknuti na nijanse, vi ni u bojama ne razmišljate, kakve tek nijanse, vama su stvari ili crne ili bele.


E, samo mi vi, zastupnici ućebane zabrađene kolaboracionističke elite, na pola puta između Misirca i majora Gašpara, nemojte pričati o nijansama.

Evo ti i video da se malo zabaviš:

predatortz predatortz 21:32 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

ućebane zabrađene


Zašto vređaš žene pod hidžabom?
Ili ne razlikuješ bradatost od zabrađenosti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

zastupnici ućebane zabrađene kolaboracionističke elite


E ajd da te zamolim, al iskreno
Hajd nekad, ne mora sad, nekad, kad ti bude odgovaralo, da ozbiljno popričamo o toj kolaboraciji, da shvatiš da nje nije bilo.

Nemam ja nameru niti želju da sve ubeđujem da je to izmišljotina, baš me briga šta će ko o Draži da misli, nit mi je stalo do Draže niti do tih, ali voleo bih da ti ne budeš jedan od tih zabludelih i zavedenih.
Nekako si mi drag, žao mu da umerš u zabludi.

I tako, kad budeš hteo samo reci.
freehand freehand 21:47 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

nemojte pričati o nijansama.

Pedeset nijansi crne.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 20.02.2020

Re: Hvala narandžastom čoveku

E ti baš znaš o tome nešto :)
Ajd sam stavi nešto o obznani, nešto o šestojanuarskoj diktaturi, i time ispucaj svoje poznavanje istorije :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana