Politika| Putovanja

Da li je Berni u pravu?

jinks RSS / 05.03.2020. u 09:55

ber1.jpg 

I, kako to da na kraju Tramp republikanac mora da brani Bernija Sandersa demokratskog kandidata od napada gomile američkih demokrata? Jer, počela je predsednička izborna godina u SAD te Sanders, jednako koliko i Džo Bajden ili Majkl Blumberg (dobro, Tramp je inače sveprisutan) ponovo postaju deo američke svakodnevnice. Jedino što bi Berni od ostalih mogao prilično da se izdvoji svojim krajnje specifičnim i doslednim odnosom prema krupnom kapitalu. Naime, koliko Sanders uopšte i može da bude u pravu kada kaže: 

"Ja sam čovek starog kova - još uvek verujem u priču o demokratiji u kojoj jednom čoveku sleduje jedan glas, i gde milijarderima nema mesta u politici."

Ali, avaj, bogati svet je izgleda oduvek bio zainteresovan za politiku. Neki će reći da ona u stvari na kraju i jeste igralište bogatih (a možda upravo zato u socijalizmu i komunizmu izbori uopšte i nisu bili potrebni). Ono, jeste da svako od birača na kraju popunjava svoj birački listić i glasa, ali ostaje pitanje koliko svako od nas stvarno i jeste u mogućnosti da bira baš u svom interesu, odnosno, koliko se naši izbori u suštini tiču nekih tuđih interesa. Dobro, verujem da ima zemalja u kojima jedan čovek približno stvarno i ima 1 ili bar 0,3 svoga glasa, dok opet u nekim drugima taj broj zasigurno dobrano ide ispod 0,1.

A, opet, izgleda da je što je neko društvo uređenije verovatno i teže uspostaviti baš sve moguće oblike saradnje između kapitala i politike. Sad, ako imate sreće da živite na nekom Dalekom istoku i ako imate, ne znam, fabriku čokolade, kupićete predsedničke izbore, ništa lakše. Ali, što ste zapadnije, stvari izgleda da ipak postaju i nešto komplikovanije. Moraćete ljude od značaja i uticaja na manje očigledan način da uvodite u svoje poslove, ili ćete pak preventivno neke od svojih perspektivnijih šegrta i kalfi strateški raspoređivati po bitnijim strankama, za svaki slučaj. Ili kako još već sve ne.

Ipak, u najuređenijim društvima ni sve to izgleda da nije prepušteno slučaju. Mada, teško je poverovati da, na primer, i u samim SAD lobiranje donedavno nije bilo ni približno toliko i tako otvoreno zastupljeno. Naime 50-ih i 60-ih u SAD zastupnička politika je još uvek predstavljala opšte mesto i stvar elementarne kulture, i gde su civilni sektor, sindikati, kao i tada sve izraženiji mirovni i levičarski pokreti neretko uspevali da dopru u samu žižu političkog života. Sve do 1972, kada je u jeku jedne od jačih recesija krupni kapital shvatio da je đavo odneo šalu, i kada su CEO-i gotovo svih značajnijih multinacionalnih kompanija formirali čuveni Okrugli sto (Business Roundtable - BRT), čiji je jedan od osnivača Džon Harper (CEO koncerna za proizvodnju aluminijuma Alcoa) rekao: "Došlo je krajnje vreme da prestanemo da pričamo o tome, zasučemo rukave i učinimo nešto po tom pitanju." 

Što su, između ostalih, i učinili. Jer, lobiranje danas u SAD predstavlja veoma bitnu granu industrije, tešku prema zvaničnim podacima preko 4 milijardi dolara godišnje. Sve važnije kompanije angažuju na stotine lobista, koji ni jedan detalj koji se dešava u Vašingtonu ne prepuštaju slučaju. Štaviše, odavno su poznata i imena nekih od bar naizgled ključnih igrača/milijardera koji finansiraju važne političke stranke. Kod republikanaca to bi mogli da budu Šeldon Adelson i čuvena braća Koh, dok Demokratskom strankom, između ostalih, po svoj prilici mrače i oblače Tom Stejer, Džordž Soroš i Majkl Blumberg (pa zar i g. Majkl, kada je baš on i bio jedan od ozbiljnijih kandidata demokrata u ovogodišnjoj predsedničkoj izbornoj trci).

Ipak, da se na kraju konačno i vratimo na pitanja sa početka bloga, odnosno na to kakve bi veze uopšte i mogla da imaju uverenja Bernija Sandersa, jednog od istaknutijih kandidata Demokratske stranke, sa činjenicom da ga lično Tramp republikanac sve učestalije brani od prilično ozbiljnih napada mnogih američkih demokrata. Jer, zašto bi Tramp uopšte i imao potrebe da tako nešto radi (što se do sada desilo više puta, a upravo se i sada dešava, gotovo na dnevnoj bazi), posebno ako se uzme u obzir i činjenica da se Sanders u principu protivi uplivu milijardera (što Tramp jeste) u politiku. Neki bi rekli iz više razloga, od kojih neki priznajem i nemaju nešto preterano veze sa temom bloga, dok bi drugi na određeni način možda ipak i mogli:

(i) Prvi, da se radi o strateškoj stvari, po kojoj je Trampov tim procenio da Sanders kao socijalista svojim zalaganjem za sve značajnija federalna izdavanja u oblasti zdravstva, obrazovanja i zaštite životne sredine postaje laka meta, koju bi na izborima trebalo relativno lako pobediti.

(ii) Tramp voli teorije zavere (na kojima izgleda da upravo i jeste izgradio dobar deo svog političkog nastupa). Počev od one po kojoj Obama nije rođen u SAD, preko milion drugih koje se tiču lažnih vesti, špijuniranja ili nezakonitog glasanja, svih usmerenih ka tome da ga sputaju na putu ka uspehu. Te mu, pošto teorije zavere izgleda da udaraju u pravu žicu, uopšte izgleda i nije nešto preterano teško da se identifikuje sa Bernijem, odnosno, sa gomilom teorija zavera po kojima Demokratska stranka rovari protiv jednog od svojih najznačajnijih kandidata - istog tog Sandersa.

(iii) A, možda i zato što Sandersa doživljava na određeni način i kao srodnu dušu, u smislu da obojica u oduvek prilično elitistički ustrojenoj političkoj hijerarhiji predstavljaju autsajdere i nepozvane i neželjene goste, koji su uprkos tome uspeli kako u Demokratskoj, tako i u Republikanskoj partiji da se nametnu, kao i da zaobiđu i da nadvise ustaljene političke šeme, šablone i tokove.

A opet, (što na određeni način i jeste poenta bloga) možda nije toliko nemoguće da je stvar na kraju mnogo jednostavnija, i da Trampovo poštovanje prema Sandersu potiče od nečeg sasvim drugog. Naime, i sam je Tramp kao izvorni milijarder decenijama sigurno morao da ima posla sa gomilom političara čija uverenja (kada se zanemare sve one beskonačne i, bar u njihovim slučajevima, po svoj prilici prilično isprazne tirade o pravdi, istini ili slobodi) nisu dobacivala nešto preterano dalje od obližnjeg ATM automata. Što za Sandersa dobrim delom izgleda da ipak na kraju ni ne važi, a što Tramp verovatno na kraju upravo sam i zna. 

A to bi sa drugim pitanjem u blogu ipak i moglo da ima veze, jednako koliko i sa prvim.

 



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 10:10 05.03.2020

ne mnogo bitna tehnikalija

Da, i kako to da na kraju Tramp republikanac mora da brani Bernija Sandersa demokratu od drugih američkih demokrata?

Sanders je tzv. independant, tj. nije drug član Demokrata (zamal' da kažem DS-a).
jinks jinks 10:13 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Bio sam ubeđen da je drug član, sada vidim da je nezavisni kandidat, ali ipak i član demokratskog kokusa u Kongresu i Senatu.

Ispravljeno, hvala.

Interesantno, videh sad i ovo:

Sanders ran unsuccessfully for the 2016 Democratic nomination for president and is running again in 2020. Before entering each race, he pledged to serve as a Democrat if elected.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:43 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Леп текст.
Просто невероватно, мени се допада то како су направили, осмислили те предизборе, а Берни се заветује да ће наступати као демократа... и учестбвује на предизборима. Исто тако могао је да учествује на предизборима републиканаца?
jinks jinks 11:50 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Hvala :)

Просто невероватно, мени се допада то како су направили, осмислили те предизборе

Da, stvarno im je ta ideja oko predizbora neverovatna. I kako se vrlo brzo u tim preliminarima prepozna (ili bar tako deluje) ko nema nikakve šanse, iz raznoraznih razloga.

Jedino što na kraju, kada ostanu dva tri kandidata, sve postaje mnogo komplikovanije.

Što neko reče - političari najveće borbe i krljanja doživljavaju unutar svojih stranaka. Kada to prežive i kada prođu tu selekciju (ili protekciju, ...) sva kasnija sukobljavanja sa ljudima iz drugih stranaka neretko nisu ni deo onoga što su preživeli u svojoj stranci (najčešće iza zatvorenih stranačkih vrata, i van dometa javnosti).

Interesantno da je u američkim unutarstranačkim "krljanjima" ipak i javnost na određeni način prisutna, ako ništa drugo ono bar u okviru pomenutih predizbora.

а Берни се заветује да ће наступати као демократа... и учестбвује на предизборима. Исто тако могао је да учествује на предизборима републиканаца?


Bila je priča kako se Tramp u svoje vreme prvo nudio demokratama da nastupa pod njihovim okriljem, i tek kada tu nije uspeo otišao je kod republikanaca. Koje je tek to zavrzlama.
neumoran neumoran 12:25 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Da, i kako to da na kraju Tramp republikanac mora da brani Bernija Sandersa demokratu od drugih američkih demokrata?

Sanders je tzv. independant, tj. nije drug član Demokrata (zamal' da kažem DS-a).

Ti, kako ih narod zove, 'niti smrde, niti mirišu', su najveći seronje i najveći štetočine.
To su kod nas ovi iz Gej17+ - i sve njihove alotropske modifikacije.
g.radicevic g.radicevic 12:39 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Sanders je tzv. independant, tj. nije drug član


više mu dođe k'o zec,
u trci zvezda
na atletskom mitingu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:09 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

političari najveće borbe i krljanja doživljavaju unutar svojih stranaka. Kada to prežive i kada prođu tu selekciju (ili protekciju, ...) sva kasnija sukobljavanja sa ljudima iz drugih stranaka neretko nisu ni deo onoga što su preživeli u svojoj stranci

Upravo su Bajdena ni krivog ni dužnog krunisali veče pred super tuesday, a šta ga čeka na predsedničkim izborima onako ošašavelog? Kao da su Regana iskopali i vodaju ga okolo. Mada je moguće da se Bajden uruši pod težinom sve te podrške, ali je gotovo izvesno pobednik primaries i zato Tramp troluje. Zajebava DNC i udvara se Bernijevim glasačima.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:12 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Ali prateći ove svinjarije sam naišla na ovog tipa. MORATE da pogledate ovo. MORATE

klikliklik
jinks jinks 14:25 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Upravo su Bajdena ni krivog ni dužnog krunisali veče pred super tuesday

Čudo da je Blumberg tako olako ispao. Šta li mu je onda uopšte i bila ideja - možda da se kandiduje kao potpredsednik.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:36 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Čudo da je Blumberg tako olako ispao.

Dobro mu je išlo dok je samo kupovao oglase i podršku unutar stranke, namako solidne procente u istraživanjima, ali kad je trebalo da bekne u debatama, ispao je gori od Bajdena. Republikanac bio do kraja 2018, amanzaman, a bolje ga demokrate prihvatile od Bernija.
jinks jinks 14:39 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Uf, trebalo bi da izmenim deo teksta u blogu u kome piše da je Blumberg jedan od potencijalnih kandidata.

Republikanac bio do kraja 2018, amanzaman, a bolje ga demokrate prihvatile od Bernija.

E, demokrate, demokrate :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:10 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

A na krunisanju pomešao ženu i sestru. Targerijan, jebote.



maksa83 maksa83 15:15 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

A na krunisanju pomešao ženu i sestru.

Ovo mu je kupilo Alabamu.
niccolo niccolo 15:34 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
A na krunisanju pomešao ženu i sestru.

Ovo mu je kupilo Alabamu.

U Alabami ne može ni da dođe do mešanja.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:40 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Ovo mu je kupilo Alabamu.

Nikakva mu to prednost nije u predsedničkim u red states, vidi Trampa, vidi Blumberga

Bloomberg said he got his 'busty and blonde' teenage daughter dates on business trips, 1999 report claims
neumoran neumoran 17:11 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

dobrosavljevic_m
A na krunisanju pomešao ženu i sestru. Targerijan, jebote.




Ja u to ne verujem!
Mislim da se on zajebavao i da je to uradio namerno.
Jer - da nije imao nameru da to uradi, zašto bi na konvenciju zvao svastiku?
Bili Piton Bili Piton 19:41 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Da, i kako to da na kraju Tramp republikanac mora da brani Bernija Sandersa demokratu od drugih američkih demokrata?

Sanders je tzv. independant, tj. nije drug član Demokrata (zamal' da kažem DS-a).


Ipak, ovo vrlo bode oči.


bene_geserit bene_geserit 21:05 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Bila je priča kako se Tramp u svoje vreme prvo nudio demokratama da nastupa pod njihovim okriljem, i tek kada tu nije uspeo otišao je kod republikanaca. Koje je tek to zavrzlama.

To ne radi tako, ne treba njemu ničije odobrenje da postane kandidat u Primaries za neku partiju.
Verovatno je, kad je birao da li da bude kandidat u GOP ili u DP, cenio koja vrsta populizma prolazi bolje kod kog glasačkog tela.

Zapravo je Ann Coulter to lepo formulisala:
"What made both Trump and Sanders unique in their respective primaries was their voluble opposition to Wall Street, war, and immigration. I’m beginning to suspect that Americans hate Wall Street, hate war, and hate mass, low-wage immigration."

Na žalost, to je bila samo izborna retorika, u međuvremenu je:
- Sanders flipno što se tiče imigracije, a Tramp onako, ide levo desno
- Što se tiče Wall Street-a, tu je Sanders i dalje konzistentan, a Tramp je unajmio "pola" Goldman Sachs-a
-A rat kad je u pitanju, otkad se zalagao da nas ne samo bombarduju (co-sponzor rezolucije o bombardovanju Srbije) već i za kopnenu intervenciju protiv nas, može Sanders da tvrdi da je protiv rata koliko god hoće, kod mene to ne prolazi. Tramp nije počeo ni jedan novi rat, jeste imao onu frku sa Sulejmanijem ali nije izazvala ništa bitno. Ako se povuče makar iz jedne zemlje (Avganistan) biće najbolji USA predsenik što se toga tiče od WW2, a i ovako je.
bene_geserit bene_geserit 21:13 05.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

zato Tramp troluje. Zajebava DNC i udvara se Bernijevim glasačima.

Ma naravno da Trampovi twitovi nisu stvarno podrška Berniju, već pokušaji da se stvari zakuvaju što više u DP ("stirring the pot" ).
Izbore će da odluči izlaznost.
Bernijevi glasači, ako se osete prevareni (a realno imaju razloga), će da ostanu kod kuće (a i nemaju baš neku motivaciju da izađu i glasaju za status quo Biden-a, koliko god mrzeli Trampa). Neki će možda i da glasaju za Trampa, ali to je manji procenat.
Takođe ima dosta i independents koji bi glasali za Bernija ali im ne pada na pamet da izlaze na izbore ako je Biden kandidat.
Usput Hispano glasači (pogotovo mlađi) vole socijalizam, to im je u krvi.
maksa83 maksa83 11:16 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

niccolo
maksa83
A na krunisanju pomešao ženu i sestru.

Ovo mu je kupilo Alabamu.

U Alabami ne može ni da dođe do mešanja.

Pomenuta Alabama je danas pogubila zatvorenika za koga se zna da nije ubio nijednog 3 pandura pre 15 godina nego pobegao sa lica mesta kad je počela pucnjava, dok je njegov ortak - po sopstvenom priznanju - sam ubio trojicu i jednog ranio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:34 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
niccolo
maksa83
A na krunisanju pomešao ženu i sestru.

Ovo mu je kupilo Alabamu.

U Alabami ne može ni da dođe do mešanja.

Pomenuta Alabama je danas pogubila zatvorenika za koga se zna da nije ubio nijednog 3 pandura pre 15 godina nego pobegao sa lica mesta kad je počela pucnjava, dok je njegov ortak - po sopstvenom priznanju - sam ubio trojicu i jednog ranio.


Cini mi se da zakon tamo slovi da ako krenes u akciju i neko izgine svi u akciji i oni koji oruzje ni pipnuli nisu (i oni koji jesu) odgovorni su ravnopravno za neciju smrt kao posledicu akcije..

A zrtva panduri za sta u mnogim am. drzavama ide smrtna kazna skoro po automatizmu.
neumoran neumoran 11:53 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
niccolo
maksa83
A na krunisanju pomešao ženu i sestru.

Ovo mu je kupilo Alabamu.

U Alabami ne može ni da dođe do mešanja.

Pomenuta Alabama je danas pogubila zatvorenika za koga se zna da nije ubio nijednog 3 pandura pre 15 godina nego pobegao sa lica mesta kad je počela pucnjava, dok je njegov ortak - po sopstvenom priznanju - sam ubio trojicu i jednog ranio.

Kako je to moguće?!
maksa83 maksa83 12:02 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Cini mi se da zakon tamo slovi da ako krenes u akciju i neko izgine svi u akciji i oni koji oruzje ni pipnuli nisu (i oni koji jesu) odgovorni su ravnopravno za neciju smrt kao posledicu akcije..

Zakon im je onda skroz do jaja. To bi u ovom konkretnom slučaju značilo i da se u toj kući zatekao neko ko je došao samo da kupi krek a panduri upali i krenula pucnjava i taj neko bi na kraju završio na stolu sa deterdžentom u veni...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:08 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Cini mi se da zakon tamo slovi da ako krenes u akciju i neko izgine svi u akciji i oni koji oruzje ni pipnuli nisu (i oni koji jesu) odgovorni su ravnopravno za neciju smrt kao posledicu akcije..

Zakon im je onda skroz do jaja. To bi u ovom konkretnom slučaju značilo i da se u toj kući zatekao neko ko je došao samo da kupi krek a panduri upali i krenula pucnjava i taj neko bi na kraju završio na stolu sa deterdžentom u veni...


U tom slucaju ne bi, slucajno zateceni koji veze s nekom kriminalnom radnjom i druzbom nema (nije tesko dokazati) ne kaci taj zakon.

Sad da nisu zrtve akcije panduri nego neko drugi moguce da bi fasovali dozivotnu robiju. A za pandure tamo gde ima smrtne kazne skoro pa automatski sleduje indzeksn.

To je to, zakon znas tu gde kreces u neku stetu, ako neko strada jbg. znas sta ti sleduje pa ako i dalje ides u stetu, ko ti kriv. (mislim, tako kaze slovo zakona)
maksa83 maksa83 12:28 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

To je to, zakon znas tu gde kreces u neku stetu, ako neko strada jbg. znas sta ti sleduje pa ako i dalje ides u stetu, ko ti kriv.

Errr, ljudi su spavali u kući, nisu krenuli u štetu, panuri su upali u kuću i krenula je pucnjava. Tip koji je danas pogubnljen je zapalio kroz prozor. Ok, malo su bili i crnci...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:32 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
To je to, zakon znas tu gde kreces u neku stetu, ako neko strada jbg. znas sta ti sleduje pa ako i dalje ides u stetu, ko ti kriv.

Errr, ljudi su spavali u kući, nisu krenuli u štetu, panuri su upali u kuću i krenula je pucnjava. Tip koji je danas pogubnljen je zapalio kroz prozor. Ok, malo su bili i crnci...


Ok. ja sam uopsteno o zakonu ne znajuci konkretan dogadjaj, sta je bio razlog upada pandura, sta su, tj. koga su trazili?


maksa83 maksa83 12:37 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Ok. ja sam uopsteno o zakonu ne znajuci konkretan dogadjaj, sta je bio razlog upada pandura, sta su, tj. koga su trazili?

Tvornica kreka.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:40 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
To je to, zakon znas tu gde kreces u neku stetu, ako neko strada jbg. znas sta ti sleduje pa ako i dalje ides u stetu, ko ti kriv.

Errr, ljudi su spavali u kući, nisu krenuli u štetu, panuri su upali u kuću i krenula je pucnjava. Tip koji je danas pogubnljen je zapalio kroz prozor. Ok, malo su bili i crnci...


sad kad ti bene dođe najebo si..
al kanda nije ipak eto spavao pravedničkim snom nego su panduri došli da ga apse a on se onda s tim jaranom nekako našao u situaciji da panduri uđu u stan a jaran ih trojicu pobije.. četvrti se izvuče..
i onda jaran kaže da je samo on pucao..
al baš da je taj tip nevin u toj priči..
kanda ipak nije
ne teško je naći opis šta se stvarno desilo.. sve je zatrpano time šta o tome misli Kardašijan snajka..
a što fakat i jeste bitno
maksa83 maksa83 12:41 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Ako se povuče makar iz jedne zemlje (Avganistan) biće najbolji USA predsenik što se toga tiče od WW2, a i ovako je.

Super je Trunpo. Jedna od stvari koje je napravio Obama je Pandemic Response Team. Naravno da ga je Trunpo rasformirao, jer kojkurac, nema nikakve epidemije, šta će mu to, a i nema lekare po familiji da tu nekog stavi, a i da to nešto valja ne bi to nig... khm, Obama napravio. Kada je (već juče) shvatio (ustvari nije još, lekari se drže za glavu pošto se on izgleda nada da će ta stvar magično da vas zaobiđe) da sa ovim koronasranjem nema zezanja ponovo su ga (pandemic response team) na brzaka sastavili, ali je morao da kaže i da je za loše testiranje kriva Obama administracija koja nije imala pandemic response team (jeste, ali si ga ti rasturio, mentolu).

Predsednik vam je veći mentol od našeg, a to je stvarno, stvarno, stvarno visoka prečka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:41 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Ok. ja sam uopsteno o zakonu ne znajuci konkretan dogadjaj, sta je bio razlog upada pandura, sta su, tj. koga su trazili?

Tvornica kreka.


A. Jbg. nisu se predali otvorili vatru na pandure, ubili 3 taj sto je zapalio kroz prozor istina debelo nepotrebno dobio smrtnu za bavljenje krekom, slazem se..

PS .Mada pretpostavljam da je u njegovom slucaju islo lakse sa najtezom kaznom ako je imao podeblji CV po zatvorima pre toga.


neumoran neumoran 12:46 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Ako se povuče makar iz jedne zemlje (Avganistan) biće najbolji USA predsenik što se toga tiče od WW2, a i ovako je.

Super je Trunpo. Jedna od stvari koje je napravio Obama je Pandemic Response Team. Naravno da ga je Trunpo rasformirao, jer kojkurac, nema nikakve epidemije, šta će mu to, a i nema lekare po familiji da tu nekog stavi. Kada je (već juče) shvatio (ustvari nije još, lekari se drže za glavu pošto se on izgleda nada da će ta stvar magično da vas zaobiđe, hoćekakodane) da sa ovim koronasranjem nema zezanja ponovo su ga na (pandemic response team) brzaka sastavili, ali je morao da kaže i da je za loše testiranje kriva Obama administracija koja nije imala pandemic response team (jeste, ali si ga ti rasturio, mentolu).

Predsednik vam je veći mentol od našeg, a to je stvarno, stvarno, stvarno visoka prečka.

Ma!
Dok je nama Trumpe, nema zime!
Šta misliš da je Zlobaba predsednik - koliko bi preventivnih bombardovanja do sada realizovala?!
vcucko vcucko 12:47 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Cini mi se da zakon tamo slovi da ako krenes u akciju i neko izgine svi u akciji i oni koji oruzje ni pipnuli nisu (i oni koji jesu) odgovorni su ravnopravno za neciju smrt kao posledicu akcije..

Zakon im je onda skroz do jaja.

I sad lepo to prebaci na slučaj Taton i izrečene presude za isti.

Inače, meni divljaci koji se predstavljaju kao navijačke grupe sigurno više smetaju nego tebi (jer idem na utakmice, ne redovno, ali idem).
neumoran neumoran 12:49 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

vcucko
maksa83
Cini mi se da zakon tamo slovi da ako krenes u akciju i neko izgine svi u akciji i oni koji oruzje ni pipnuli nisu (i oni koji jesu) odgovorni su ravnopravno za neciju smrt kao posledicu akcije..

Zakon im je onda skroz do jaja.

I sad lepo to prebaci na slučaj Taton i izrečene presude za isti.

Inače, meni divljaci koji se predstavljaju kao navijačke grupe sigurno više smetaju nego tebi (jer idem na utakmice, ne redovno, ali idem).

Auuuuu, jebote!
Ne mogu da verujem!
A deluješ kao OK lik!?
maksa83 maksa83 12:51 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Dok je nama Trumpe, nema zime!

Tip jeste cepanica, ali ne može baš sve da ugreje.
maksa83 maksa83 12:54 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

I sad lepo to prebaci na slučaj Taton i izrečene presude za isti.

Pa nije baš da su oni mirno spavali u prostorijama najvijača i upao Taton i napao ih pa ga oni u panici i samoodbrani malo tukli i malo bacili preko gelendera...

Inače, meni divljaci koji se predstavljaju kao navijačke grupe sigurno više smetaju nego tebi (jer idem na utakmice, ne redovno, ali idem).

Tebi kvare sportski događaj a ispred škole moje dece diluju govna, pa bih rekao da meni više smetaju.
maksa83 maksa83 13:00 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

i onda jaran kaže da je samo on pucao..
al baš da je taj tip nevin u toj priči..
kanda ipak nije

Tip je pravio krek, i treba da ga snađe šta god zakon kaže da treba da te snađe ako praviš krek, ali nije nikog ubio, niti pokušao, nego krenuo da beži, po svedočenju tipa koji je pucao.

A "kuka Kardašian pa tako i svi, ko ga jebe" je ... ne baš humanističko sagledavanje događaja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:06 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
i onda jaran kaže da je samo on pucao..
al baš da je taj tip nevin u toj priči..
kanda ipak nije

Tip je pravio krek, i treba da ga snađe šta god zakon kaže da treba da te snađe ako praviš krek, ali nije nikog ubio, niti pokušao, nego krenuo da beži, po svedočenju tipa koji je pucao.

A "kuka Kardašian pa tako i svi, ko ga jebe" je ... ne baš humanističko sagledavanje događaja.


ne kažem kgj..
nego kažem da se ne može naći šta jeste bilo..
a miriši da je bilo da je stan njegov, da su u njemu pravili/prodavali drogu, da je došlo da ga apsi.. da se nije predao.. da je ovaj drugi još i pucao..
pa jbg..
protiv sam smrtne kazne uopšte, i za gore stvari od ove..
ali taj tip prosto nipočemu nije nevin..
što ne znači da zakon valja..
samo da on nije niakkav tu slučajni prolaznik..
nego krimos na brlogu koga došlo da apsi..
pa mi nije ok to predstvaljati kao eto on spavao pravedničkim snom..
ali ne tvrdim ništa jer fakat i ne možeš da nađeš šta jeste bilo od silne dreke
zemljanin zemljanin 13:06 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

pa pandurima je data sva moguca zastita i oprost od svega sto naprave ... sredstva se ne biraju ... ima onaj slucaj da panduri dosli u kucu kod zene i serviraju joj pricu o preminulom rodjaku pa traze srodnike ... i ako bi dobrovoljno dala DNA to bi resilo misteriju ... i zena im poveruje a oni iskoriste DNA da optuze njenog sina za ubistvo ... nije sporno da on treba da odgovara ako se utvrdi krivica ali nacin na koji je to omoguceno je van pameti ... naravno drzava je to legalizovala ...
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:13 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

i ako bi dobrovoljno dala DNA to bi resilo misteriju ... i zena im poveruje


Mogla je i da ne da dna, nije obavezno. A imala je pravo i da trazi advokata.

maksa83 maksa83 13:19 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

ali taj tip prosto nipočemu nije nevin..

Što bi rekli u Princes Bride, "nipočemu", you keep using that word, I don't think that it means what you think it means.

Tip nije tratinčica ni uzoran građanin, ali je nevin za ubistvo pandura po svim ljudskim zakonima. Po zakonima Alabame je izgleda kriv, ergo zakoni Alabame su ... Alabamski.
zemljanin zemljanin 13:20 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

apacherosepeacock
i ako bi dobrovoljno dala DNA to bi resilo misteriju ... i zena im poveruje


Mogla je i da ne da dna, nije obavezno. A imala je pravo i da trazi advokata.


pa gledaj ovako, dodju kola hitne pomoci sa usplahirenim osobljem i pitaju te da li bi dala krv jer se tu u centru, desila velika nesreca, povredjena deca itd. ... i tebi suza krene i das krv ... e onda se ispostavi da je to legalna i ciljana prevara u nekom postupku ...
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:21 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

ali je nevin za ubistvo pandura


Znaci digla se tamo galama oko slucaja kako kapiram?
maksa83 maksa83 13:23 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Znaci digla se tamo galama oko slucaja kako kapiram?

Digla se galama danas kad su ga pogubili, a u prethodnom periodu razni su apelovali i nadali se da će neki od postojećih mehanizama to da predupredi, ali kad si u Alabama nemoj nosiš šešir od slama...
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:24 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

zemljanin
apacherosepeacock
i ako bi dobrovoljno dala DNA to bi resilo misteriju ... i zena im poveruje


Mogla je i da ne da dna, nije obavezno. A imala je pravo i da trazi advokata.


pa gledaj ovako, dodju kola hitne pomoci sa usplahirenim osobljem i pitaju te da li bi dala krv jer se tu u centru, desila velika nesreca, povredjena deca itd. ... i tebi suza krene i das krv ... e onda se ispostavi da je to legalna i ciljana prevara u nekom postupku ...


Pa ok. ali gore si rekao drugaciju pricu, o rodjaku itd.

U svakom slucaju neregularna policijska procedura je big dil na sudjenju zbog cega mnogi bivaju oslobodjeni krivice.
zemljanin zemljanin 13:27 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

apacherosepeacock
Pa ok. ali gore si rekao drugaciju pricu, o rodjaku itd.

U svakom slucaju neregularna policijska procedura je big dil na sudjenju zbog cega mnogi bivaju oslobodjeni krivice.

drugaciji primer sa istom poentom ... prevarom isposlovati dobrovoljnost ...

Big dill ne postoji jer je drzava to legalizovala ... znaci sudovi to prihvataju kao legalno
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:29 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Znaci digla se tamo galama oko slucaja kako kapiram?

Digla se galama danas kad su ga pogubili, a u prethodnom periodu razni su apelovali i nadali se da će neki od postojećih mehanizama to da predupredi, ali kad si u Alabama nemoj nosiš šešir od slama...


Ja koliko kapiram tamo se ceka na izvrsenje i po 20 godina. Ako nisu uspeli zainteresovani (razne organizacije/udruzenja kojih tamo ima kolko hoces) ni u jednom od brojnih mogucih pokusaja, ponovo sudjenje itd. u tolikom nizu godina, hm. volela bih da procitam o slucaju ako ima gde?
maksa83 maksa83 13:31 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Ja koliko kapiram tamo se ceka na izvrsenje i po 20 godina. Ako nisu uspeli zainteresovani (razne organizacije/udruzenja kojih tamo ima kolko hoces) ni u jednom od brojnih mogucih pokusaja, ponovo sudjenje itd. u tolikom nizu godina, hm. volela bih da procitam o slucaju ako ima gde?


Gugluj Nathaniel Woods pa biraj.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:34 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

Big dill ne postoji jer je drzava to legalizovala ... znaci sudovi to prihvataju kao legalno


U kojoj am. drzavi?
zemljanin zemljanin 13:41 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

apacherosepeacock
Big dill ne postoji jer je drzava to legalizovala ... znaci sudovi to prihvataju kao legalno


U kojoj am. drzavi?


While American courts have ruled that police are allowed to mislead people to obtain evidence, there’s a debate within law enforcement over how honest police should be in seeking DNA from people who aren’t suspected of a crime.

linak
neumoran neumoran 13:52 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

apacherosepeacock
i ako bi dobrovoljno dala DNA to bi resilo misteriju ... i zena im poveruje


Mogla je i da ne da dna, nije obavezno. A imala je pravo i da trazi advokata.


Čekaj - zašto bi ikoga trebalo pitati da da DNA kako bi se otkrio ubica.
Kakva dobrovoljnost i kakvi bakrači!?
To mora da bude obaveza, a ne dobrovoljnost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:59 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

neumoran
apacherosepeacock
i ako bi dobrovoljno dala DNA to bi resilo misteriju ... i zena im poveruje


Mogla je i da ne da dna, nije obavezno. A imala je pravo i da trazi advokata.


Čekaj - zašto bi ikoga trebalo pitati da da DNA kako bi se otkrio ubica.
Kakva dobrovoljnost i kakvi bakrači!?
To mora da bude obaveza, a ne dobrovoljnost.


Pa nije obaveza osim ako te uhapse pod sumnjom da si nesto uradio u tom slucaju im ne treba tvoj pristanak.
Zato sto moze da bude upotrebljena protiv tebe, moze da bude i zloupotrebljena.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:01 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

zemljanin
apacherosepeacock
Big dill ne postoji jer je drzava to legalizovala ... znaci sudovi to prihvataju kao legalno


U kojoj am. drzavi?


While American courts have ruled that police are allowed to mislead people to obtain evidence, there’s a debate within law enforcement over how honest police should be in seeking DNA from people who aren’t suspected of a crime.

linak


Ok. ipak ima diskusije oko toga. Ali i porota odlucuje bez obzira sto je dozvoljeno obmanjivanje u procesu, na zalost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:07 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
Ja koliko kapiram tamo se ceka na izvrsenje i po 20 godina. Ako nisu uspeli zainteresovani (razne organizacije/udruzenja kojih tamo ima kolko hoces) ni u jednom od brojnih mogucih pokusaja, ponovo sudjenje itd. u tolikom nizu godina, hm. volela bih da procitam o slucaju ako ima gde?


Gugluj Nathaniel Woods pa biraj.


Manje vise rec onog drugog osudjenog koji je rekao da ih je on sve pobio protiv ovoga

Based in part on the testimony of 39 witnesses, Woods was convicted on four capital murder counts: three counts of intentionally killing a police officer in the line of duty and one count of killing two or more people while pursuant to a scheme or course of conduct. A jury voted 10-2 in favor of the death penalty.

Ovako je formulisao MLK III koji se zalagao protiv njegove sk

In Martin Luther King III's letter, the son of the civil rights icon pleaded with Ivey to use her power to stop the execution of "a man who is very likely innocent."

Nije bas dobra formulacija.



zemljanin zemljanin 14:10 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

apacherosepeacock

Ok. ipak ima diskusije oko toga. Ali i porota odlucuje bez obzira sto je dozvoljeno obmanjivanje u procesu, na zalost.

govorimo o procesu, ishod je nepoznat, cak i u tom slucaju ... proces koji dozvoljava drzavi ili policiji da koristi apsolutno svako sredstvo u slucajevima kada ta osoba nije nikako povezana sa istragom ... to dovodi do apsurda da gradjani mogu da se legalno varaju i koriste ...

koliko god neko bio racionalan i pravedan, ako se stavi u poziciju te zene/majke, razumece da je iskoristena i taj osecaj krivice nece tek tako nestati ... napravljena je jos jedna zrtva, namerno i ciljano ... sta god da tu bude, ona ce biti kolateralna steta ...
vcucko vcucko 14:56 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

maksa83
I sad lepo to prebaci na slučaj Taton i izrečene presude za isti.

Pa nije baš da su oni mirno spavali u prostorijama najvijača i upao Taton i napao ih pa ga oni u panici i samoodbrani malo tukli i malo bacili preko gelendera...

To niko i ne tvrdi, da ne citiram ovde ne učitavaj

Nego, koliko znam, njih preko nekoliko je dobilo po 10 godina, a ni teoretski nisu svi mogli da ga bacaju... gde god da su ga bacili. Znači neko je dobio deset kuka jer je trčao i kreštao. Bukvalno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:04 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

vcucko
maksa83
I sad lepo to prebaci na slučaj Taton i izrečene presude za isti.

Pa nije baš da su oni mirno spavali u prostorijama najvijača i upao Taton i napao ih pa ga oni u panici i samoodbrani malo tukli i malo bacili preko gelendera...

To niko i ne tvrdi, da ne citiram ovde ne učitavaj

Nego, koliko znam, njih preko nekoliko je dobilo po 10 godina, a ni teoretski nisu svi mogli da ga bacaju... gde god da su ga bacili. Znači neko je dobio deset kuka jer je trčao i kreštao. Bukvalno.

pa fakat..
kad tako pogledaš i ima smisla taj propis koji kaže da ste zajedno krivi svi ako ste zajedno svi u tom pothvatu učestovavli..
nije niko tu samo trčao i kreštao.. nego je bio dio vrlo zle grupe.. meni ga iskreno zaista nije žao, čak ni ako je vrlo mlad i glup..
neke se lekcije teško uče..

a u sluačju ovog nesrećnog vlasnika slamnatog šešira.. taj je izgleda slučajno uz taj krek u tom svomu stanu držao i neko ozbiljnije naoružanje kad mu je taj jedan jaran uspio trojicu sam da ubije..
šta da je pobio i kakve slučajne prolaznike pri tom..
jel bi i to bilo ok jer nije on lično pucao..
druga je stvar dal je smrt adekvatna kazna..
al brate ne da si kriv ako je to tako kako internet kaže, da je on narko diler, sa bog zna kakvim naoružanjem u kući, došlo da ga apsi i pripucalo se iz tog naoružanja, mrtvih na sve strane al on eto nije teo..
ma daj makso matereti pa kako je to sad eto samo zato što je crn
maksa83 maksa83 15:36 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

To niko i ne tvrdi, da ne citiram ovde ne učitavaj

Ne učitavam, samo podvlačim differentia specifica. Sa jedne strane imamo dva individualna proizvođača kreka kojima je policija upala u kuću, jedan od njih zapucao pa ubio tri pandura pa osuđen na smrt i onaj koji nije pucao nego probao da šmugne kroz prozor, a sa druge strane imamo neke pavijane koji su pojurili tipa koji je sedeo u kafić zato što im je izgledao kao stranac/peder pa ga jurili i stigli i umlatili i bacili preko gelendera i tako ubili i onda svi dobili zatvorske kazne , čak i onaj jadan dobar i fini koji možda nije držao nogu kad su ga bacali preko gelendera nego ga samo pre toga malo šutirao.

Inače koliko vidim bar jednom od njih je ukinuta prvostepena presuda.

I sad ćemo da lamentiramo nad najvijačem koji je fasovao zatvora pošto možda nije držao za nogu tipa kad su ga šiknuli preko ograde, ali ćemo sumnjičavo da čkiljimo na pogubljenog crnca koji je zapalio iz kuće i nije pucao ni u koga.

Pa 100%...
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:37 06.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

ali ćemo sumnjičavo da čkiljimo na pogubljenog crnca koji je zapalio iz kuće i nije pucao ni u koga.

Pa 100%...


E pa sad, tuzilastvo je baziralo optznicu na nekoj forenzici i 39 svedoka a odbrana na svedocenju kolege krak dilera.. (mo's misliti)

Cak i MLK III formulise kao very likely innocent. Nije cak ni on ubedjen, jbg
apacherosepeacock apacherosepeacock 01:17 07.03.2020

Re: ne mnogo bitna tehnikalija

.
Черевићан Черевићан 16:05 05.03.2020

наравно да

u uređenijim društvima ništa nije prepušteno slučaju

гласачка је............ чудесна машина
поштоваће Амери устаљене шеме,
докраја ће превагнути ..........Money
ту немојмо опште .....имати дилеме
jinks jinks 16:14 05.03.2020

Re: наравно да

докраја ће превагнути ..........Money
ту немојмо опште .....имати дилеме

Dobro, ali ako se i deli money, valjda je, bar u politici, bitno da čak i kada naizgled i jeste "za nekoga sve", bude na određeni način i "za svakog ponešto".

denovo denovo 20:12 05.03.2020

Re: Ljubav ah ljubav je to...

гласачка је............ чудесна машина
поштоваће Амери устаљене шеме,
докраја ће превагнути ..........Money
ту немојмо опште .....имати дилеме


Daleko je Amerika a i hebe mi se za tu daljinu.

Izgleda da neki,retki, bolje poznaju Ameriku nego vlastitu zemlju i narod.


EUFORIJA UOČI PREDAJE IZBORNE LISTE
Podigla se cela Srbija! Simpatizeri napravili redove u odborima SNS-a širom zemlje
Simpatizeri Srpske napredne stranke su nekoliko sati pre početka prikupljanja potpisa podrške listi za predstojeće izbore 26. aprila napravili redove u opštinskim odborima širom naše zemlje.







romi.daba romi.daba 11:18 06.03.2020

Re: Ljubav ah ljubav je to...

denovo
гласачка је............ чудесна машина
поштоваће Амери устаљене шеме,
докраја ће превагнути ..........Money
ту немојмо опште .....имати дилеме


Daleko je Amerika a i hebe mi se za tu daljinu.

Izgleda da neki,retki, bolje poznaju Ameriku nego vlastitu zemlju i narod.


EUFORIJA UOČI PREDAJE IZBORNE LISTE
Podigla se cela Srbija! Simpatizeri napravili redove u odborima SNS-a širom zemlje
Simpatizeri Srpske napredne stranke su nekoliko sati pre početka prikupljanja potpisa podrške listi za predstojeće izbore 26. aprila napravili redove u opštinskim odborima širom naše zemlje.





Srbija, tipična, zarobljena država.

Rasim Ljajić - Jedno od prihvatljivih lica porobljivača: "musliman", "socijaldemokrata", "lezbejka", "novinar" (poželjno).

Članovi - sitni oportunisti, nizak nivo svesti.

Simpatizeri - šta reći a da se neko ne uvredi?

Basara: "Da bi slobodni mediji uopšte bili mogući, neophodne su slobodne ličnosti i slobodni građani a takvi su u Srbiji retkost, maltene vrsta u izumiranju."



denovo denovo 12:03 06.03.2020

Re: Ljubav ah ljubav je to...

Srbija, tipična, zarobljena država.

Rasim Ljajić - Jedno od prihvatljivih lica porobljivača: "musliman", "socijaldemokrata", "lezbejka", "novinar" (poželjno).

Članovi - sitni oportunisti, nizak nivo svesti.

Simpatizeri - šta reći a da se neko ne uvredi?

Basara: "Da bi slobodni mediji uopšte bili mogući, neophodne su slobodne ličnosti i slobodni građani a takvi su u Srbiji retkost, maltene vrsta u izumiranju."



I šta očekuješ onda. Tako je kako je,za bolje i nije. Svoj život u svoje ruke i teraj.
Zabrinutost za druge? Hebe ti se baš.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 22:20 05.03.2020

bernie je lenj...

Bernie je LENSHTINA.
I to je njegova najochiglednija osobina.
Ideje o obrazovanju i zdravstvu su prave ideje - jer US kaska za svetom dobrih 50-60 godina u tom smislu, i nereshavanje istih je jedan od razloga fragmentacije americhkog drushtva i opshteg gubitka poverenja u zajednicu i institucije. Ali to je jedna mnogo dublja i shira tema, i nije tema ovog bloga.

Ukratko:
- Bernie je u pravu kada kaze da je US potrebno javno/public funded obrazovanje
- Bernie je u pravu kada kaze da je US potrebno "single payer" (socijalno) zdravstvo.

Medjutim...
- Bernie nije u pravu kada trazi "cancellation" of student debt. Ako neko zeli objashnjenje ili debatu o ovome - no prob.
- Bernie nije u pravu kada ulazi u ovu debatu o zdravstvu POTPUNO NEPRIPREMLJEN.
- Bernie nije u pravu kada se zalaze za "reparations" (kako bi dobio AM glasove), jer je to tell-tell sign neiskrenosti i neodgovornosti.
- I na kraju, Bernie NEMA BLAGE VEZE o spoljnoj politici, niti ga to izgleda interesuje. Najbolje shto US public moze od njega da ochekuje je "same old, same old" NEOCON imperial geopolitics.

Ali - zashto je Bernie "lenj"?
Pa, kada Bernija pitaju "koliko ce to da koshta" - Bernie kaze "nemam pojma, niko ne zna". Takav odgovor je neprihvatljiv za responsible politician. Takav rachun nije teshko uraditi ako neko zna kakav tachno model hoce da implementira - i onda uradi domaci zadatak (a Bernie je imao sredstva da to omoguci) tako shto izuchi nemachki/UK/Belgium/... model i stavi to na papir.
Drugo - Bernie NE ZNA shta da uradi sa "holy triade" (insurers/pharma/providers). Nije imao volje ni kichme da o tome zaista razmisli i kaze javnosti shta namerava. Jer to zahteva reviziju nekih fundamentalnih premisa i ozbiljnu politichku borbu protiv GOP i Big money. Da ne pominjemo instant cut off the pipe from the lobbyists.
I zato, Bernie "ne zna koliko ce to da koshta".
Slichno je i sa spoljnom politikom. Bernie pretty much ne zna razliku izmedju Irana i Iraka - a i ne interesuje ga. Niti ga interesuju "regime change" ratovi, niti imperijalna spoljna politika US. Njemu ne smeta okoshtala, birokratska struktura "deep-state", jer do sada ga nisu dirali. A posle poslednjih briefinga od NATSEC koji kazu da "Rusi podrzavaju Bernija (kao trampa nekada)", ochekujem da ce Bernie da se probudi i kaze neku, neznu, rech o tome. Sad kad je on "target".
To je zahebana tema i zahteva mnogo truda, rada, pozrtvovanja - a Bernie nije bash sklon takvim stvarima.
Bernie je jedno lenjo i neodgovorno govedo, bez principa i moralnosti.

bene_geserit bene_geserit 22:54 05.03.2020

Re: bernie je lenj...

ozbiljnu politichku borbu protiv GOP i Big money

Daj ne zajebavaj, Big Money je ruku pod ruku sa DP potpuno isto kao i sa GOP. Još u kontekstu Big Farme, pa 50% para za "govore" što su sipali Klintonima je došlo odatle.
Bernie je LENSHTINA.

Pa čovek nije radio posao u životu a da nije političario na državnoj sisi.
I sad te to čudi.
- Bernie je u pravu kada kaze da je US potrebno javno/public funded obrazovanje
- Bernie je u pravu kada kaze da je US potrebno "single payer" (socijalno) zdravstvo.

Verovatno, ali
Primarni problem u USA je cena zdravstva i školstva, a tu ima dosta USA specifičnih faktora.
Npr. sudski sistem i kompenzacije koje možeš da dobiješ na sudu ako te doktori sjebu što posledično zahteva velike pare za osiguranje.
Njemu ne smeta okoshtala, birokratska struktura "deep-state", jer do sada ga nisu dirali

Pa ne samo da ga nisu dirali već je i dobio kompenzaciju prošli put kad je lego na rudu.
Bernie je jedno lenjo i neodgovorno govedo, bez principa i moralnosti.

Svaki političar je bez principa i moralnosti, ali da single out Bernija ovde stvarno nije fer.
I zato, Bernie "ne zna koliko ce to da koshta".

Pa možda i zna ali ne sme da kaže.
Jel ako kaže, ovaki hipster više-srednje-klasovci ko Pajić koji ga podržavaju (jel je moderno) će da se zamisle.
Ako zarađuješ pola milke godišnje i Berni ti poveća efektivan tax rate sa 25% na 45% to te košta 100 hiljada. A šta tačno dobiješ za uzvrat? Viša srednja klasa već ima odlično zdravstveno osiguranje, single payer može da bude samo gori.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:01 05.03.2020

Re: bernie je lenj...

- Bernie nije u pravu kada se zalaze za "reparations" (kako bi dobio AM glasove), jer je to tell-tell sign neiskrenosti i neodgovornosti.

Odakle ovo da se Berni zalaže za reparations?
bene_geserit bene_geserit 23:06 05.03.2020

Re: bernie je lenj...

Odakle ovo da se Berni zalaže za reparations?

To "zalaganje" je u kategoriji kako da obećamo nešto što neće da se desi crncima da opet glasaju za nas.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:10 05.03.2020

Re: bernie je lenj...

Ali koliko sam ispratila, on je bio protiv, pa je nešto vrdao, kao odlučiće neke studije, komisije trte mrte, šta li. Ne znam da je sada izričito za?
bene_geserit bene_geserit 23:20 05.03.2020

Re: bernie je lenj...

Bernie nije u pravu kada trazi "cancellation" of student debt.

Ovo je potpuno mašenje mete (od strane DPa). Tj. nije mašenje ako gledaš njihove interese, ali jeste ako se gledaju interesi društva.
Studentski dugovi su samo posledica sistema u kome imaš overprodukciju visokog obrazovanja (~30% poslova u USA zahteva visoko obrazovanje, a i to je ekstremno prenaduvano, a skoro 70% ljudi kad završe srednju školu ode na fakultet), od studiranja je napravljen "once in a lifetime experience" gde nije poenta obrazovanje već kako ćeš da se zajebavaš dok studiraš pa ti prave prezentacije kao Snake Oil Merchants gde okolo samo skaču čilidersice uz plehanu muziku. I onda još dođe država i ponudi garanciju studentskih dugova koliko da cene odu u nebo, rizik banaka ili univerziteta nestane. Naravno univerziteti krenu da nude lepo upakovane proizvode tipa "završite kod nas Istoriju džeza", em cool zvuči, em ćete lepo da se zajebavate 4 godine, em ništa ne košta evo stiže kredit imaće para i za break u Kankunu.
I onda obilje ljudi završi neke nazovi škole i ostane sa dugovima, a neko je od toga napravio ozbiljan biznis. I uz to osnovna funkcija je zadovoljena, a to je da ošišaš srednju klasu od životne ušteđevine a neke i od budućih prihoda, gde da ih pustiš da streme na gore, nećemo valjda da se zajebavamo sa socijalnom propustljivošću, to je odavo izašlo iz mode.

Tako da je opraštanje studenskih dugova, bez da se ceo sistem promeni, samo "kick the can down the road" i "business as usual".
neumoran neumoran 07:59 06.03.2020

Re: bernie je lenj...

dobrosavljevic_m
- Bernie nije u pravu kada se zalaze za "reparations" (kako bi dobio AM glasove), jer je to tell-tell sign neiskrenosti i neodgovornosti.

Odakle ovo da se Berni zalaže za reparations?

Šta je to reparations?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:33 06.03.2020

Re: bernie je lenj...

bene_geserit

Ako zarađuješ pola milke godišnje i Berni ti poveća efektivan tax rate sa 25% na 45% to te košta 100 hiljada. A šta tačno dobiješ za uzvrat? Viša srednja klasa već ima odlično zdravstveno osiguranje, single payer može da bude samo gori.


dobiješ osiguranje..
od slučaja da ti možda dijete neće biti kadro zaraditi pola milke..
a ti ćeš možda projebati ušteđevinu jer ćeš je pametno svu držati u akcijama firme u kojoj i radiš..
a njegovo će se onda dijete možda razboljeti..
možda dobije običnu gripu..
zatreba mu ona ecmo mašina..
a oni kažu, imamo, 10000 dan.. vjerovatno će mu trebati 15 dana..
a ti se uhvatiš za glavu..

možda ništa od toga neće tako biti ali socijalna država je osiguranje (osim što je i redistribucija)..
pa sad neko voli neko ne voli..
al nema baš smisla pitanje a gdje sam tu ja..
možda nisi nigjde.. a možda tebe i tvojih bude tu negdje..
a možda te i ne ubije život sa 400 umjesto 500 hiljada prihoda godišnje
ko zna
zemljanin zemljanin 14:58 06.03.2020

Re: bernie je lenj...

sa aspekta glasanja tipa 'gledam svoje dupe', Bloomberg je, umesto bacenih 500milki na reklame, mogao svakom sa pravom glasa da uplati po 1.5milki i da nema problem sa izborima
bene_geserit bene_geserit 05:34 07.03.2020

Re: bernie je lenj...

dobiješ osiguranje..
a gdje sam tu ja..

Aha, lepo si ti to napričala. A evo kako izgleda iz moje perspektive:

Osnovi problem sa USA zdravstvom i školstvom je cena. Dva do tri puta veća cena lekova, medicinskih usluga, a i više od toga kad su u pitanju tuition fee za studiranje nego u zemljama slične razvijenosti.
Cena je takva jer neko sipa pare u svoje džepove bez rizika.

Ono što Berni nudi je hajde da cena ostane ista, nećemo valjda da udaramo na veliki biznis, nego hajde mi da povećamo poreze višoj sredjoj klasi da ima para za zdravstvo i školstvo sirotinje (po tim istim drpačkim cenama), dakle business as usual pa još i bolje pošto proširimo bazu onih koji plaćaju ili za koje neko plaća. Mislim kaže on platiće bogati, ali hoće Đoku, oni će lepo da odu i iznesu pare i nađu loopholes i šta god, ali da plate neće.

Ako stvarno hoće nešto korisno da uradi zbog čega nije predložio, hajde celu stvar da uradimo u dva koraka:

korak 1. limitiramo cenu (od strane države, onako komesarski) za cenu lekova, medicinskih usluga, tuition fee-va na neki prosečan nivo u zemljama slične razvijenosti, uz to ograničimo broj administracije na tipa 10x manje nego što ih se nakotilo ovih dana (tipa broj lekara zadnjih 30 godina porastao 20% a administracije 27 puta, da ne pominjemo diversity koordinatore u školama i slična sranja), limitiramo sudske kompenzacije za greške lekara na nešto normalno, i tako kad već slobodno tržište ne radi, takođe uvedemo neku odgovornost koledža za to da li će deca koju su obrazovali da nađu posao u struci pa ako ne da koledž bude on the hook za kredit koji treba da se vraća a ne država

korak 2. e onda vidimo koliko to košta da svi imaju zdravstveno osiguranje i da onih 30% ili koliko već (ali nikako 70% kao danas) pametnijih besplatno studira, pa mogu i porezi da se povećaju, ali mnogo manje, pa su još i troškovi firmi za zdravstveno radnika mnogo manji

A ne šišanje više srednje klase (a sve u cilju smanjenja socijalne propustljivosti) a ne diranje velikog biznisa, tipično DP sranje. I pogotovo ne diranje ideološke indokrinacije po školskom sistemu koja im odgovara.
E pa jebiga tebi ne smeta to ideološko sranje koje prosipaju jer se poklapa sa tvojim stavovima, ali dokle god ga pedalaju za mene je to prvi i osnovni problem sa obrazovanjem (onaj "naš" marksizam pa još na steroidima). Pa još treba da budem za to da mi povećaju poreze da bi idokrinirali što više dece i one koji za koledž jesu a i one malo gluplje, evo odma, pa nisu mi svrake popile mozak.
bene_geserit bene_geserit 05:41 07.03.2020

Re: bernie je lenj...

Npr. kako je rasla administracija u USA healthcare u odnosu na broj lekara poslednjih 35 godina (a nije mnogo bolje ni u školstvu):
neumoran neumoran 06:34 07.03.2020

Re: bernie je lenj...

bene_geserit
Npr. kako je rasla administracija u USA healthcare u odnosu na broj lekara poslednjih 35 godina (a nije mnogo bolje ni u školstvu):

Čekaj!
Pa kako je ovo moguće?!
Mislim - pa ni Amerika ne može da izdrži ovolike kopi-pejstovače, mejl forvardere i menadžere foto-kopir aparata.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:25 07.03.2020

Re: bernie je lenj...

bene_geserit
Npr. kako je rasla administracija u USA healthcare u odnosu na broj lekara poslednjih 35 godina (a nije mnogo bolje ni u školstvu):


a brate bene pa i ta stistika je nekakva matematika jebo je ti.. pa zar ti nije smješno kad otvoriš nešto a tamo podatak rast hiljade posto..
kako to možeš da progutaš tako s udicom..
šta je to, lobi sekretarica?
ok je da kažeš milosti ne tražim niti bih vam je dao..
bože moj, i to je politika (mada se nekako očekuje da to kažeš kad nemaš mač u ruci a ne obrnuto al ok)..
al sad da pravdaš tu svoju u se na se poda se politiku nekom ko fol statistikom je baš bezveze..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:39 07.03.2020

Re: bernie je lenj...

bene_geserit
...


par stvari..
ovo u vezi propustljivosti i plana da se kao suzbije viša srednja klasa da bi se štitili 0.01% to si sigurno omašio..
ne znam dal si i sam svjestan, nisi li, to nema nikakvog smisla..
nisi mu ti konkreuncija u kupovini kondoa po Njujorku niti ćeš ikad biti bez obzira na porez..
konkurencija mu je uvijek bila i biće bjelosvjetska koruptivna mafija..
ti ga se na drugi način ne tičeš..
bježanije što se tiče od poreza.. bilo, biće, ali ne može dovijeka.. kuću da presele ne mogu a baš da odu i žive u Panami.. mislim da neće..
korporativno je svakako odavno pobjeglo i tu stopa ne mijenja ništa..
eno facebook platio bukvalno vreću buranije poreza..
dakle razdvoji prvo lični i korporativni porez..

cijena što se tiče..
pa eto to ti je slobodno tržište.. tražili ste gledajte.. tako to izgleda..
i budi svjestan da tih 70% koje pominješ neće doći sa tvojom djecom..
bukvalno su paralelni školski sistem napravili samo za njih.. ne ugrožava tebe.. nego prosto pravi majmune od njih..
imaš u Weapons of math destruction opisane konkretne primjere gdje su pravili nove faksove spec za crnce i neke izmišljenje diplome i imali kampanje regrutovanja targetirane po poštanskom broju tako da bukvalno ni ne upisuju nikod osim teške sirotinje.. koja onda uzme te kredite i te diplome i onda s tim ode da peče burgere..

btw.
Supersize me II je odličan..
možda bi se čak i tebi svidio mada pljuje po mesu (istina piletini)..

univerzalno zdravstvo US sigurno može da priušti i treba u tom pravcu da radi..
ozbiljnije limitiranje cijena lijekova je takođe civilizacijska norma..
a i regulacija sudskih odšteta..
ali sad kao sekretarice su krive.. to stvarno moraš već malo da pomjeriš pameću pa da vjeruješ..
e kako bilo, sistem kakav je jeste groteskan i očigledno ga mijenjati treba..
sklona sam da vjerujem da je sad toliko razjeban da je čak bolje i možda previše lijevo rješenje nego status quo..
no nemoj da paničiš skoro sigurno će biti business as usual i sve će to da se kotrlja još dovoljno dugo da ti možda nećeš morati osjetiti..
do vremena tvoje djece nešto će ipak morati da prelomi negdje..
nadati se da neće previše gadno
neumoran neumoran 13:40 07.03.2020

Re: bernie je lenj...

newimprovedtadejus
bene_geserit
...


par stvari..
ovo u vezi propustljivosti i plana da se kao suzbije viša srednja klasa da bi se štitili 0.01% to si sigurno omašio..
ne znam dal si i sam svjestan, nisi li, to nema nikakvog smisla..
nisi mu ti konkreuncija u kupovini kondoa po Njujorku niti ćeš ikad biti bez obzira na porez..
konkurencija mu je uvijek bila i biće bjelosvjetska koruptivna mafija..
ti ga se na drugi način ne tičeš..
bježanije što se tiče od poreza.. bilo, biće, ali ne može dovijeka.. kuću da presele ne mogu a baš da odu i žive u Panami.. mislim da neće..
korporativno je svakako odavno pobjeglo i tu stopa ne mijenja ništa..
eno facebook platio bukvalno vreću buranije poreza..
dakle razdvoji prvo lični i korporativni porez..

cijena što se tiče..
pa eto to ti je slobodno tržište.. tražili ste gledajte.. tako to izgleda..
i budi svjestan da tih 70% koje pominješ neće doći sa tvojom djecom..
bukvalno su paralelni školski sistem napravili samo za njih.. ne ugrožava tebe.. nego prosto pravi majmune od njih..
imaš u Weapons of math destruction opisane konkretne primjere gdje su pravili nove faksove spec za crnce i neke izmišljenje diplome i imali kampanje regrutovanja targetirane po poštanskom broju tako da bukvalno ni ne upisuju nikod osim teške sirotinje.. koja onda uzme te kredite i te diplome i onda s tim ode da peče burgere..

btw.
Supersize me II je odličan..
možda bi se čak i tebi svidio mada pljuje po mesu (istina piletini)..

univerzalno zdravstvo US sigurno može da priušti i treba u tom pravcu da radi..
ozbiljnije limitiranje cijena lijekova je takođe civilizacijska norma..
a i regulacija sudskih odšteta..
ali sad kao sekretarice su krive.. to stvarno moraš već malo da pomjeriš pameću pa da vjeruješ..
e kako bilo, sistem kakav je jeste groteskan i očigledno ga mijenjati treba..
sklona sam da vjerujem da je sad toliko razjeban da je čak bolje i možda previše lijevo rješenje nego status quo..
no nemoj da paničiš skoro sigurno će biti business as usual i sve će to da se kotrlja još dovoljno dugo da ti možda nećeš morati osjetiti..
do vremena tvoje djece nešto će ipak morati da prelomi negdje..
nadati se da neće previše gadno

Pravo da ti kažem, ja imam više poverenja u ono što kaže bene nego ti.
Jebiga!
bene_geserit bene_geserit 18:52 07.03.2020

Re: bernie je lenj...

kako to možeš da progutaš tako s udicom..
ok je da kažeš milosti ne tražim niti bih vam je dao..
al sad da pravdaš tu svoju u se na se poda se politiku nekom ko fol statistikom je baš bezveze..

Prvo, to je statistika koju možeš bilo gde da nađeš, a ne kao fol i šta ti ja znam.
To je samo jedan aspekat cele priče.

Ja ne bežim od glasanja na osnovu interesa, mislim da bi svi to trebali da rade.
Pa kako procene šta su im interesi, kratkoročni i dugoročni.
Ja sam u USA i došao zato što su porezi niski a plate velike, tj. dobra zemlja za onoga koji je dobar u struci i ima dobru struku. Imaš zemalja koliko hoćeš gde su porezi visoki, welfare state od kolevke do groba. Ja uopšte nemam želju da menjam te zemlje, ne vidim zbog čega ti imaš želju da menjaš Ameriku i to tako da liči na tvoju ideološku matricu. Imaš različite sisteme, konkurenciju, pa koji je uspešniji vremenom pretekne.
pa eto to ti je slobodno tržište.. tražili ste gledajte.. tako to izgleda..

kakve veze ima slobodno tržište sa monopolima u zdravstvu, državnim garancijama studentskih kredita i sl.
Ako je nešto sigurno, to je da slobodno tržište ne radi u zdravstvu i školstvu.
To tako izgleda samo u crony kapitalizmu.
no nemoj da paničiš skoro sigurno će biti business as usual i sve će to da se kotrlja još dovoljno dugo da ti možda nećeš morati osjetiti.

Stvari će verovatno brže da se promene sa Bidenom nego sa Bernijem.
Da Berni dođe na vlast, ne bi mu dali bilo šta da uradi, njegovi glasači bi se malo primirili, ventil za izduvavanje (slično kao Tramp ili Obama ranije).
Sa Bidenom se status quo ne menja, ali energija za drastične promene bi rasla.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:58 08.03.2020

Tucker Carlson

"Biden has spent his entire life trying to succeed at presidential politics. Now he has. Too bad he's not there to enjoy it."

bene_geserit bene_geserit 21:01 08.03.2020

Re: Tucker Carlson

Zato je tu Obiden Bama.
neumoran neumoran 11:54 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

bene_geserit
Zato je tu Obiden Bama.

Eeee, da!
A gde je sada Obama?
Čime se bavi?
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:44 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

dobrosavljevic_m
"Biden has spent his entire life trying to succeed at presidential politics. Now he has. Too bad he's not there to enjoy it."






Uglavnom, došao sam samo da kažem da mi je ovo album godine, a godina brzo prolazi.

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:44 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

i da, preminuo Maks von Sidov.
zemljanin zemljanin 17:23 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

i trumpeta na aparatima nakon otvaranja berzi
neumoran neumoran 17:48 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

stefan.hauzer
dobrosavljevic_m
"Biden has spent his entire life trying to succeed at presidential politics. Now he has. Too bad he's not there to enjoy it."






Uglavnom, došao sam samo da kažem da mi je ovo album godine, a godina brzo prolazi.


Oooooo!
neumoran neumoran 17:49 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

zemljanin
i trumpeta na aparatima nakon otvaranja berzi

Zašto!?
zemljanin zemljanin 18:00 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

neumoran
zemljanin
i trumpeta na aparatima nakon otvaranja berzi

Zašto!?

In early trading, the Dow Jones Industrial Average was down more than 1,900 points — more than 19% off its February peak.
docsumann docsumann 18:51 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

stefan.hauzer
dobrosavljevic_m
"Biden has spent his entire life trying to succeed at presidential politics. Now he has. Too bad he's not there to enjoy it."






Uglavnom, došao sam samo da kažem da mi je ovo album godine, a godina brzo prolazi.



samo da prijavim da sam njihov prošli album (prvjenac) proglasio za otkriće godine... prošle

neumoran neumoran 18:56 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

zemljanin
neumoran
zemljanin
i trumpeta na aparatima nakon otvaranja berzi

Zašto!?

In early trading, the Dow Jones Industrial Average was down more than 1,900 points — more than 19% off its February peak.

Kažu da je to neka regularna mera ako taj (valjda taj) indeks opadne za 9% - da se tada obustavlja trgovanje na berzi?
maksa83 maksa83 22:19 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

Kažu da je to neka regularna mera ako taj (valjda taj) indeks opadne za 9% - da se tada obustavlja trgovanje na berzi?

To su tzv. osigurači - circuit breakers.
zemljanin zemljanin 23:40 09.03.2020

Re: Tucker Carlson

neumoran

Kažu da je to neka regularna mera ako taj (valjda taj) indeks opadne za 9% - da se tada obustavlja trgovanje na berzi?

to je stopiranje panike, mislim da je na oko 5 ili 7%
neumoran neumoran 07:57 10.03.2020

Re: Tucker Carlson

maksa83
Kažu da je to neka regularna mera ako taj (valjda taj) indeks opadne za 9% - da se tada obustavlja trgovanje na berzi?

To su tzv. osigurači - circuit breakers.

Pa da!
Eeeee, ne ostade od slobodne trgovine ništa, samo froncle - koje važe za male, obične ljude - oni mogu da izgube svoju kompletnu imovinu, za njih nema 's_kit brejkera'.
maksa83 maksa83 08:13 10.03.2020

Re: Tucker Carlson

Eeeee, ne ostade od slobodne trgovine ništa, samo froncle - koje važe za male, obične ljude - oni mogu da izgube svoju kompletnu imovinu, za njih nema 's_kit brejkera'.

Ti osigurači štite više male nego velike. Veliki će u slučaju kurcšlusa i loma da odu u neku bulu (i verovatno će preživeti jer imaju rezerve para ili će da ih izvadi država kao 2008.), ali bi malima u tom slučaju ošledovraga sve penzije i štednje sa kojima se veliki igraju.
neumoran neumoran 08:47 10.03.2020

Re: Tucker Carlson

maksa83
Eeeee, ne ostade od slobodne trgovine ništa, samo froncle - koje važe za male, obične ljude - oni mogu da izgube svoju kompletnu imovinu, za njih nema 's_kit brejkera'.

Ti osigurači štite više male nego velike. Veliki će u slučaju kurcšlusa i loma da odu u neku bulu (i verovatno će preživeti jer imaju rezerve para ili će da ih izvadi država kao 2008.), ali bi malima u tom slučaju ošledovraga sve penzije i štednje sa kojima se veliki igraju.

Moram da priznam da ne razumem - no, ti si čovek ekonomista, nemam razloga da ti ne verujem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:48 10.03.2020

Re: Tucker Carlson

stefan.hauzer
dobrosavljevic_m
"Biden has spent his entire life trying to succeed at presidential politics. Now he has. Too bad he's not there to enjoy it."


Uglavnom, došao sam samo da kažem da mi je ovo album godine, a godina brzo prolazi.


niiiiiice..
velikom djetetu pripremam fotografije za school yearbook..
ja što se pitam taj protok vremena bilo bi dobro nekako zabraniti.. nekim zakonom, tako nečim..
neumoran neumoran 13:05 10.03.2020

Re: Tucker Carlson

newimprovedtadejus
stefan.hauzer
dobrosavljevic_m
"Biden has spent his entire life trying to succeed at presidential politics. Now he has. Too bad he's not there to enjoy it."


Uglavnom, došao sam samo da kažem da mi je ovo album godine, a godina brzo prolazi.


niiiiiice..
velikom djetetu pripremam fotografije za school yearbook..
ja što se pitam taj protok vremena bilo bi dobro nekako zabraniti.. nekim zakonom, tako nečim..

Taman posla!
Zamisli da živiš do kraja vremena?!
Usput - zašto ti pripremaš fotografije velikom detetu - zar ne bi trebalo da on to radi sam?!
bene_geserit bene_geserit 07:24 11.03.2020

Re: Tucker Carlson

Zamisli da živiš do kraja vremena?

Ima ona knjiga od Asimova, Kraj vremena ili tako nešto.
Jel to jedna od 3000 koje si pročitao Čarlivoje ?
neumoran neumoran 13:14 11.03.2020

Re: Tucker Carlson

bene_geserit
Zamisli da živiš do kraja vremena?

Ima ona knjiga od Asimova, Kraj vremena ili tako nešto.
Jel to jedna od 3000 koje si pročitao Čarlivoje ?

Moguće!
Mada sam ja pročitao mnogo više 'stručnih' knjiga, nego 'opšte-obrazovnih', tj. beletristike kako se to popularno kaže.
Naravno, pročitao bih i više, ali sam ja imao 'nezgodnu' naviku - da neke knjige čitam više puta.
Na primer - 'Trkači olovnih nogu', od Džemsa Džonsa (ne brkati ga sa Džojsom), mislim da sam pročitao 4 puta.
Eeee, da, dobro se prisetih, mogao bih da to pročitam ponovno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana