Astronomija| Eksperimenti u blogovanju| Energetika| Ljubav| Planeta

Naš vođa za turobna vremena

Srđan Fuchs RSS / 11.03.2020. u 09:04

  

 Naš batica bre, šef države.

 
Kako je pozitivan, radostan, stručan!

 

*alternirana realnost -

98284970100893640360no.jpg 

Doktori Hen Kac, Nadia Grozdov i Ehud Šahar, "Hoćemo li izbaviti čovečanstvo?"

U labu naučnog centra Migal,  iz Fondacije za razvoj Galileje, Severni Izrael, marta 2020.



Komentari (776)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 18:00 12.03.2020

Re: zlato

alselone
"Direktor HORES-a Georgi Genov, saopštio je da je do juče, prema podacima dobijenim od 64 hotela, broj individualnih otkazivanja gostiju iznosio 7.132 noćenja, dok otkazani broj noćenja kada su u pitanju grupe iznosi 25.357."

"očekuju da će ova situacija potrajati sigurno pet do šest nedelja"


Biće zanimljivo posmatrati letnju sezonu i koliko će ona biti ugrožena. Grci verovatno grickaju nokte dok se ne pokaže koliko je virus osetljiv na toplotu.


Eh, kad bi onaj hoax - reklama za ispirače grla bio tačan, kod nas bi već danas virus bio pokojni. Bil 24 stepena C, na suncu sigurno i 26 stepeni C.
alselone alselone 18:04 12.03.2020

Re: zlato

Eh, kad bi onaj hoax - reklama za ispirače grla bio tačan, kod nas bi već danas virus bio pokojni. Bil 24 stepena C, na suncu sigurno i 26 stepeni C.

UV zračenje mu sigurno smeta, kada je vlažnan i hladan vazduh sigurno se lakše prenosi nego kada je suv itd. Samo je pitanje u kom nivou će opasti.
zemljanin zemljanin 18:07 12.03.2020

Re: zlato

alselone

A ja odlučio ove sezone da uplatim celo letovanje još u novembru za Crni petak. Bili baš dobri popusti i ja se polakomio.

ne diraj lice rukama, prvo i osnovno
mirelarado mirelarado 18:09 12.03.2020

Re: zlato

alselone
Eh, kad bi onaj hoax - reklama za ispirače grla bio tačan, kod nas bi već danas virus bio pokojni. Bil 24 stepena C, na suncu sigurno i 26 stepeni C.

UV zračenje mu sigurno smeta, kada je vlažnan i hladan vazduh sigurno se lakše prenosi nego kada je suv itd. Samo je pitanje u kom nivou će opasti.


Virusolozi jednostavno kažu da još ne znaju. Očito da takva ispitivanja iziskuju vreme, kao i za vakcinu.
alselone alselone 18:13 12.03.2020

Re: zlato


ne diraj lice rukama, prvo i osnovno


Ali ako imam ovo, onda sve može, navali narode ko na wc papir.

gedza.73 gedza.73 18:14 12.03.2020

Re: zlato

alselone
To što nas još uvek nije zveknulo po glavi ne znači da se malo dešava.

Što reče onomad Dinkić
'u virusu je naša šansa'
Srbija će zaraditi na svetskoj finansijskoj krizi
tvrdi Mlađan Dinkić


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 12.03.2020

Re: zlato

Trumpeta je aludirala da je virus 'iz inostranstva' ne spominjujuci Kinu ali direktno aludirajuci na to da su oni krivci ... posledica je diskriminatorsko ponasanje prema svim Kinezima ... to je pogresno na toliko nivoa



Tramp je direktno, odma na početku izlaganja, sve oblizujući se od sreće, rekao da je virus iz Kine. A u drugoj rečenici je optužio EU kao bandu nesposobnjakovića koja je dozvolila da se virus proširi mimo svake kontrole, a onda je krenuo da laže kako je zahvaljujuči odlučnoj akciji njegove administracije virus u USA praktično savladan, ili ako baš nije, onda je širenje mnogo manje nego što bi bilo da je Hilari pobedila na izborima (ovo zadnje nije rekao, ali je mislio). Sad, neko će reći da je ono prethodno i jedno i drugo tačno, i da ne razume u čemu je tu problem, a neko će malo da digne obrvu, i razmisli šta to tačno znači i kakve konsekvence može da ima po ljude, eto te Kineze kod nas.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 12.03.2020

Re: zlato

alselone
"Direktor HORES-a Georgi Genov, saopštio je da je do juče, prema podacima dobijenim od 64 hotela, broj individualnih otkazivanja gostiju iznosio 7.132 noćenja, dok otkazani broj noćenja kada su u pitanju grupe iznosi 25.357."

"očekuju da će ova situacija potrajati sigurno pet do šest nedelja"


Biće zanimljivo posmatrati letnju sezonu i koliko će ona biti ugrožena. Grci verovatno grickaju nokte dok se ne pokaže koliko je virus osetljiv na toplotu.


Mi smo grounded do najmanje juna - prosečni gubitak je 1.5 milijardi dolara mesečno. Srećom pa sam ja odradio kao konj pola godine za dva meseca pa smo safe from harm sada.


alselone alselone 18:23 12.03.2020

Re: zlato

Mi smo grounded do najmanje juna - prosečni gubitak je 1.5 milijardi dolara mesečno. Srećom pa sam ja odradio kao konj pola godine za dva meseca pa smo safe from harm sada.


Taman malo da daneš dušom, da obnoviš gastronomske rute Bačke.
neumoran neumoran 18:34 12.03.2020

Re: zlato

gedza.73
alselone
To što nas još uvek nije zveknulo po glavi ne znači da se malo dešava.

Što reče onomad Dinkić
'u virusu je naša šansa'
Srbija će zaraditi na svetskoj finansijskoj krizi
tvrdi Mlađan Dinkić



E što je taj bio budalčina - i to teška!
I oni koji su takvoj budalčini verovali - takođe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:00 12.03.2020

Re: zlato

Virusolozi jednostavno kažu da još ne znaju.

Јок.
Знају већ.
Има нових истраживања.

УВ зраци
75%+ алкохол
56+ температура
варикина (Cl неки разблажени)

Да не будем досадан, али све стварно негде пише.
zilikaka zilikaka 19:19 12.03.2020

Re: zlato

Да не будем досадан, али све стварно негде пише.

Piše, ali treba vremene za pregledati a još više za napraviti trijažu informacija, jer stvarno ima svega, kao i inače.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:02 12.03.2020

Re: zlato

zilikaka
Да не будем досадан, али све стварно негде пише.

Piše, ali treba vremene za pregledati a još više za napraviti trijažu informacija, jer stvarno ima svega, kao i inače.

Не знам шта да ти кажем. На странама 25-26 оног код мене окаченог извештаја СЗО налази се списак лекара који су ишли као истраживачи СЗОа у Кину.

А када сам видео Несторовића и банду, и чуо шта и како причају, одмах сам их прецртао као кредибилне говорнике. Када је Несторовић почео да прича о Шпанској грозници, почео сам да се смејем. Он н-и-ш-т-а тачно о њој није рекао. Ништа.

То што је он на позицији на којој јесте је сплет срећних околности и неке вештине, али не производ његове способности да разуме овакву ситуацију.

Потрошио сам своје време да схватим све ово у вези са вирусом.
А зашто?
Зато што сам научио колико неке титуле ништа не значе, и да неке ствари морам да проверим сам.

Српске титуле и академици и лекари?
Пхааа.
Сада сам добио информацију да је бар два лекара са БГД Клиничког Центра, од тога један онколог, делило ону будаласту причу о томе како вирус спираш из грла у стомак па умре, или он умире на 26 степени, или већ шта све беше.
zilikaka zilikaka 20:16 12.03.2020

Re: zlato

Evo, ja sad čitala ono što je postavila Tadejuš, sa sajta uk minisrarstva. I koliko vidim, suština je u samoizolaciji svih koji su sumnjivi. Čak lepo kaže da nema potrebe da ikog zoveš od zvaničnih službi, osim ako ti ne bude bolje za 7 dana.
Tu negde shvatam da je u najvećem broju slučajeva virus relativno bezazlen ali ga treba obuzdati da se ne širi na one sa slabim imunitetom.
I to mi deluje razumno i korektno.
Za laika dosta.
nsarski nsarski 20:34 12.03.2020

Re: zlato

alselone

ne diraj lice rukama, prvo i osnovno


Ali ako imam ovo, onda sve može, navali narode ko na wc papir.



Za one ekološki svesne postoji i organska verzija.

zilikaka zilikaka 20:48 12.03.2020

Re: zlato

Za one ekološki svesne postoji i organska verzija.


A, pa ima to i u tradicionalnoj verziji, koja je svojstvenija nađem nacionalnom biću.
Milan Novković Milan Novković 22:26 12.03.2020

Re: zlato

alselone
Kaže prijateljev brat, koji živi u Rovinju, da isto pljušte otkazivanja...sad, videćemo kako će biti - ima i ona logika da će posle prolaska biti navala jer će mnogi navaliti da nadoknade propuštene odmore. Ali to opet zavisi i od pada ekomonije, ako ljudi podobijaju otkaze neće imati s čime da odu na odmore...


A ja odlučio ove sezone da uplatim celo letovanje još u novembru za Crni petak. Bili baš dobri popusti i ja se polakomio.

Jedino si puko više love tako, mogao si sad jako jeftino da kupiš

Virus jako brzo mutira (svi Corona virusi, zato se "onaj" SARS nije vratio, bar ne brzo.

Već sad postoje 4 strains - Italijanima i Irancima se posrećilo sa najopasnijim, al još mesec-dva i bićemo uveliko na silaznoj puitanji - taman za letnji godišnji
bene_geserit bene_geserit 06:08 13.03.2020

Re: zlato

zena je rrekla da virusi dolaze i prolaze a da diskrimiacija opstaje ... ne zato sto pojedinac nece ici u kineksi restoran vec sto se stvara 'slika' da treba izbegavati Kineze ... Trumpeta je aludirala da je virus 'iz inostranstva' ne spominjujuci Kinu ali direktno aludirajuci na to da su oni krivci ... posledica je diskriminatorsko ponasanje prema svim Kinezima ... to je pogresno na toliko nivoa ...

Ajde ne budali !
bene_geserit bene_geserit 06:09 13.03.2020

Re: zlato

Sad, neko će reći da je ono prethodno i jedno i drugo tačno, i da ne razume u čemu je tu problem, a neko će malo da digne obrvu, i razmisli šta to tačno znači i kakve konsekvence može da ima po ljude, eto te Kineze kod nas.

E kad se i ti ne bi pridružio.
Budalenje u duetu.
bene_geserit bene_geserit 06:13 13.03.2020

Re: zlato

Nego mi smo dobili naredbu da radimo od kuće večeras.
U LA-u zatvorili škole.
Kod nas se očekuje zatvaranje škola sutra.
Ja izdao kućnu zabranu idenja po radnjama, restoranima, bioskopima, tržnim centrima, karateima, džimovima, bilo kakvim sportskim aktivnostima, sleepoverima. Deca popizdela, shvatila da do daljnjeg nema izlaska iz kuće. Samoizolacija brale.
Jedino što se nismo snabdeli rezervama toalet papira ...
bene_geserit bene_geserit 06:55 13.03.2020

Re: zlato

srdjan.pajic srdjan.pajic 07:13 13.03.2020

Re: zlato

bene_geserit
Sad, neko će reći da je ono prethodno i jedno i drugo tačno, i da ne razume u čemu je tu problem, a neko će malo da digne obrvu, i razmisli šta to tačno znači i kakve konsekvence može da ima po ljude, eto te Kineze kod nas.

E kad se i ti ne bi pridružio.
Budalenje u duetu.


Dobro je, bre, bene, smiri se, čoveče, ako nemaš wc papira, javi da ti pošaljem par veverica. Moraš samo da ih dobro opereš i posle nahraniš.
bene_geserit bene_geserit 07:52 13.03.2020

Re: zlato

Dobro je, bre, bene, smiri se, čoveče, ako nemaš wc papira, javi da ti pošaljem par veverica.

Te tvoje veverice imaju kugu.
Ma pusti izdaću i kućnu naredbu obaveznog tuširanja posle kenjaže.
A ako nestane i vode i struje, neće nam pomoći toalet papir, u tom slučaju jedino oružje je bitno.
bene_geserit bene_geserit 07:56 13.03.2020

Re: zlato

A turizma što se tiče, Havaji su džaba trenutno, deluje da targetuju tinejdžere na martovskom raspustu i studente. Pošto ta populacija nije ugrožena previše, ne bi me iznenadilo da bude popularno.
alselone alselone 08:03 13.03.2020

Re: zlato

bene_geserit
zena je rrekla da virusi dolaze i prolaze a da diskrimiacija opstaje ... ne zato sto pojedinac nece ici u kineksi restoran vec sto se stvara 'slika' da treba izbegavati Kineze ... Trumpeta je aludirala da je virus 'iz inostranstva' ne spominjujuci Kinu ali direktno aludirajuci na to da su oni krivci ... posledica je diskriminatorsko ponasanje prema svim Kinezima ... to je pogresno na toliko nivoa ...

Ajde ne budali !


Pandemiju gleda kroz prizmu rasizma. Pa majku mu, ja razumem da je to njen konj i da će ga jahati dok ne crkne, ali može li malo da ohane, makar koji dan dok se ovo ne izduva.

Ali ni to mi nije najzanmimljivije, najzanmljivije je istraživati dubine uma i spoznati smisao šta to znači "patroning restaurants". Marksisti smišljaju novi govor i puni su eufemizama ali ovaj još nisam susreo.
alselone alselone 08:09 13.03.2020

Re: zlato

Jedino si puko više love tako, mogao si sad jako jeftino da kupiš

Virus jako brzo mutira (svi Corona virusi, zato se "onaj" SARS nije vratio, bar ne brzo.

Već sad postoje 4 strains - Italijanima i Irancima se posrećilo sa najopasnijim, al još mesec-dva i bićemo uveliko na silaznoj puitanji - taman za letnji godišnji

Iskreno se nadam da si u pravu.

Sva sreća ovo krenulo lepo vreme pa planiram da uvedem mandatornu dozu D vitamina za sve ukućane svaki dan - u prevodu ima da ih šutnem u guzicu da trče napolju u podne pa do 4, a žena i ja lagano pijemo kafu na suncu u dvorištu. Bebu namestimo u polu hlad da joj ne bije u glavu nego da joj sunča noge.

Jedino što danas moram otići i kupiti mleko za bebu za mesec dana. Sve drugo može da se nadomesti ali to je malo zeznutije.
zemljanin zemljanin 08:42 13.03.2020

Re: zlato

bene_geserit
zena je rrekla da virusi dolaze i prolaze a da diskrimiacija opstaje ... ne zato sto pojedinac nece ici u kineksi restoran vec sto se stvara 'slika' da treba izbegavati Kineze ... Trumpeta je aludirala da je virus 'iz inostranstva' ne spominjujuci Kinu ali direktno aludirajuci na to da su oni krivci ... posledica je diskriminatorsko ponasanje prema svim Kinezima ... to je pogresno na toliko nivoa ...

Ajde ne budali !

zavrsili smo ti i ja ...
zemljanin zemljanin 08:46 13.03.2020

Re: zlato

alselone

Pandemiju gleda kroz prizmu rasizma. Pa majku mu, ja razumem da je to njen konj i da će ga jahati dok ne crkne, ali može li malo da ohane, makar koji dan dok se ovo ne izduva.

Ali ni to mi nije najzanmimljivije, najzanmljivije je istraživati dubine uma i spoznati smisao šta to znači "patroning restaurants". Marksisti smišljaju novi govor i puni su eufemizama ali ovaj još nisam susreo.

A republikanci je gledaju kroz prizmu cega? ... stvarno bre, oni su politicari, znaci svaku sitnicu ce koristiti da istaknu svoju agendu ... ili stranacku agendu ...

to sto je ona mlada i progresivna i sto je mladi kapiraju - to je izrazeno kroz njenu popularnost ... matorci (ti, ja i ostali) to malo slabije kapiraju ... sa godinama postajemo sve vece konzerve koje gledaju svoje iterese a svi ostali su tu da to zadovolje .. +/- kao i uvek ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:46 13.03.2020

Re: zlato

alselone
Jedino si puko više love tako, mogao si sad jako jeftino da kupiš

Virus jako brzo mutira (svi Corona virusi, zato se "onaj" SARS nije vratio, bar ne brzo.

Već sad postoje 4 strains - Italijanima i Irancima se posrećilo sa najopasnijim, al još mesec-dva i bićemo uveliko na silaznoj puitanji - taman za letnji godišnji

Iskreno se nadam da si u pravu.

Sva sreća ovo krenulo lepo vreme pa planiram da uvedem mandatornu dozu D vitamina za sve ukućane svaki dan - u prevodu ima da ih šutnem u guzicu da trče napolju u podne pa do 4, a žena i ja lagano pijemo kafu na suncu u dvorištu. Bebu namestimo u polu hlad da joj ne bije u glavu nego da joj sunča noge.

Jedino što danas moram otići i kupiti mleko za bebu za mesec dana. Sve drugo može da se nadomesti ali to je malo zeznutije.

А посао?
alselone alselone 09:03 13.03.2020

Re: zlato

А посао?

Najavio sam da ću možda uzeti GO od ponedeljka ako nam ne dozvole rad od kuće.
Za faks mi je malo zeznuto pošto ne mogu da ne odem, ali videćemo kako će i to ići.

alselone alselone 09:04 13.03.2020

Re: zlato

A republikanci je gledaju kroz prizmu cega?

Nekih drugih pogreših stvari.

Nisam ja republikanac, nemaš te brige.
nikvet pn nikvet pn 09:43 13.03.2020

Re: zlato

alselone
moram otići i kupiti mleko za bebu za mesec dana


Купиш козу на месец дана, имаш тазе млеко и Вимблдон травњак
alselone alselone 10:27 13.03.2020

Re: zlato

Купиш козу на месец дана, имаш тазе млеко и Вимблдон травњак


Nema od Vimbldona kod mene ništa zbog prokletih krtica. Ko Bengazi izgleda dvorište.
niccolo niccolo 10:44 13.03.2020

Re: zlato

Za faks mi je malo zeznuto pošto ne mogu da ne odem

Nije valjda da je za faks oštrije nego za posao? Ja sam uvek kapirao da su ti faksovi zezanje i da vi profesori tamo predajete kad nemate šta pametnije i profitabilnije da radite...
predatortz predatortz 10:51 13.03.2020

Re: zlato

Za faks mi je malo zeznuto pošto ne mogu da ne odem, ali videćemo kako će i to ići.


Jbte, pa Ekonomski je spreman da organizuje online nastavu...
alselone alselone 10:53 13.03.2020

Re: zlato

Nije valjda da je za faks oštrije nego za posao? Ja sam uvek kapirao da su ti faksovi zezanje i da vi profesori tamo predajete kad nemate šta pametnije i profitabilnije da radite...


Oštrije, oštrije. Prvo, ne možeš da uzmeš godišnji u sred semestra, kao što možeš na poslu. Neodržavanje nastave je mnogo veći penal nego ako ne dođeš na posao. Pa onda i moralni razlozi, jebeš ih ali ih ima, ne možeš samo ne doći ako će se sa druge strane pojaviti 30, 40 ljudi.
alselone alselone 10:53 13.03.2020

Re: zlato

Jbte, pa Ekonomski je spreman da organizuje online nastavu...


Nije to tako teško danas, samo treba da se odluči.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:59 13.03.2020

Re: zlato

planiram da uvedem mandatornu dozu D vitamina za sve ukućane svaki dan


Ja izdao kućnu zabranu


Jbt koji ste vi diktatori!
Uvodite, zabranjujete, nit koga šta pitate nit vas zanima slaže li se ko:)
mirelarado mirelarado 11:08 13.03.2020

Re: zlato

hoochie coochie man
planiram da uvedem mandatornu dozu D vitamina za sve ukućane svaki dan


Ja izdao kućnu zabranu


Jbt koji ste vi diktatori!
Uvodite, zabranjujete, nit koga šta pitate nit vas zanima slaže li se ko:)


Pripremaju porodicu za italijanski scenario. Od juče, naime, Italijani su praktično u kućnom pritvoru. Rade samo prehrambene prodavnice, apoteke. A građani mogu da izlaze napolje samo s ausvajsom u kojem piše da li idu po namirnice, lekove, ili im je neophodan lekar. Policija patrolira po gradovima... Cela Italija sada podseća na one snimke iz Vuhana...
nikvet pn nikvet pn 11:12 13.03.2020

Re: zlato


Код нас ће то лакше, прогласиш помрачење Сунца и сви шуш.
alselone alselone 11:13 13.03.2020

Re: zlato


Jbt koji ste vi diktatori!
Uvodite, zabranjujete, nit koga šta pitate nit vas zanima slaže li se ko:)

mirelarado mirelarado 11:16 13.03.2020

Re: zlato

nikvet pn

Код нас ће то лакше, прогласиш помрачење Сунца и сви шуш.


Da, taj smo socijalni eksperiment "uspešno" prošli.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:16 13.03.2020

Re: zlato

Pripremaju porodicu za italijanski scenario

Ma bre ovo im samo dobrodošlo da zadovolje strast za diktaturom, vidi šta als postavlja:)

mirelarado mirelarado 11:21 13.03.2020

Re: zlato

hoochie coochie man
Pripremaju porodicu za italijanski scenario

Ma bre ovo im samo dobrodošlo da zadovolje strast za diktaturom, vidi šta als postavlja:)



Zanimljivo je da se ove diktatorske mere uspešno sprovode u demokratskoj zemlji. U Italiji nije bilo tako ni za vreme Drugog sv. rata. Pobune su izbile jedino u pojedinim zatvorima, zbog ukidanja poseta.
niccolo niccolo 12:12 13.03.2020

Re: zlato

ne možeš samo ne doći ako će se sa druge strane pojaviti 30, 40 ljudi.

Jesi lud da dođeš među 40 ljudi, sigurno će bar jedan da ima virus.
nsarski nsarski 12:13 13.03.2020

Re: zlato

hoochie coochie man
Pripremaju porodicu za italijanski scenario

Ma bre ovo im samo dobrodošlo da zadovolje strast za diktaturom, vidi šta als postavlja:)



U međuvremenu, na Italijansko-Slovenačkoj granici...Vrtojba, Slovenija



U Italiji kelneri naplaćuju u rukavicama (posebno ubedljivo deluju ove njihve maske)



a zatvorenici dižu revoluciju... (San Vittore zatvor kod Milana)

mirelarado mirelarado 12:15 13.03.2020

Re: zlato

U Italiji kelneri naplaćuju u rukavicama (posebno ubedljivo deluju ove njihve maske)


Ovo je već prošlost. Svi restorani su zatvoreni. Radi se samo kućna dostava.
niccolo niccolo 12:19 13.03.2020

Re: zlato

Svi restorani su zatvoreni.

A koliko od njih su porodični biznisi, od kojih zavise čitave porodice...zato će naši da daju penzionerima da potroše na osnovne životne namirnice i sredstva za higijenu, što su verovatno jedine grane privrede koje neće trpeti...
nsarski nsarski 12:23 13.03.2020

Re: zlato

mirelarado
U Italiji kelneri naplaćuju u rukavicama (posebno ubedljivo deluju ove njihve maske)


Ovo je već prošlost. Svi restorani su zatvoreni. Radi se samo kućna dostava.


Zači, ovaj gondolijer džabe čeka zaljubljene parove?!

mirelarado mirelarado 12:35 13.03.2020

Re: zlato

nsarski
mirelarado
U Italiji kelneri naplaćuju u rukavicama (posebno ubedljivo deluju ove njihve maske)


Ovo je već prošlost. Svi restorani su zatvoreni. Radi se samo kućna dostava.


Zači, ovaj gondolijer džabe čeka zaljubljene parove?!



Ma, i on je u kućnom pritvoru. Venecija sada ovako izgleda:


hoochie coochie man hoochie coochie man 13:21 13.03.2020

Re: zlato


Zanimljivo je da se ove diktatorske mere uspešno sprovode u demokratskoj zemlji.

Odneo vrag šalu, vidim ja:)
Probao da se zezam na temu, vid kako pritajeni muški šovinisti jedva dočekali priliku da zavode red, da zabranjuju, ukidaju, da se zna ko čakšire a ko suknju nosi, kad ono odosmo u Italiju:)

Nema s ovim zezanja:)
mirelarado mirelarado 13:34 13.03.2020

Re: zlato

niccolo
Svi restorani su zatvoreni.

A koliko od njih su porodični biznisi, od kojih zavise čitave porodice...zato će naši da daju penzionerima da potroše na osnovne životne namirnice i sredstva za higijenu, što su verovatno jedine grane privrede koje neće trpeti...


Neće trpeti ni farmaceutka industrija, svi ostali štetuju. Privatne stomatološke, lekarske i veterinarske ambulante u Italiji rade, ali je broj pacijenata desetkovan.
neumoran neumoran 14:37 13.03.2020

Re: zlato

zilikaka
Za one ekološki svesne postoji i organska verzija.


A, pa ima to i u tradicionalnoj verziji, koja je svojstvenija nađem nacionalnom biću.

Da.
Ti ostaci od kukuruza, nekon primarne higijenske uloge koju ti ističeš, mogu i dodatno da se iskoriste za grejanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:38 13.03.2020

Re: zlato

nikvet pn
alselone
moram otići i kupiti mleko za bebu za mesec dana


Купиш козу на месец дана, имаш тазе млеко и Вимблдон травњак


То ћем ја да радим ако нам врисне сезона у потпуности.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:39 13.03.2020

Re: zlato

Te tvoje veverice imaju kugu.


Nemaju moje veverice kugu, nego vcuckovi morski prasići, i to buboničku, da preciziram. Zato njih samo gazim biciklom na stazi, jer za bolje nisu.

Veverice eventualno imaju besnilo, ali to je jako retko. I zečevi imaju neku čumu, džijardiju, nije, ne znam, zaboravio sam, ali znam da nije poželjno da ih se lovi, jede, ili da se koriste za higijenske potrebe. Mada su ih poslednjih par godina kojoti sveli na razumnu meru, sad tek po nekog vidim u dvorištu.

Mada, ako se ulovi, pa se dobro očisti, i lepo spremi, moguće da nisu opasni.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:40 13.03.2020

Re: zlato

bene_geserit
A turizma što se tiče, Havaji su džaba trenutno, deluje da targetuju tinejdžere na martovskom raspustu i studente. Pošto ta populacija nije ugrožena previše, ne bi me iznenadilo da bude popularno.


Da, evo moja tazbina se javila iz Gvatemale, kažu, bili su jedini putnici na avionu iz Hjustona, pa im dali sedišta u biznis klasi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:44 13.03.2020

Re: zlato

nikvet pn

Код нас ће то лакше, прогласиш помрачење Сунца и сви шуш.


E, kur, naučili smo se pameti prošli put, i shvatili da to sve nije ništa!

neumoran neumoran 14:45 13.03.2020

Re: zlato

zemljanin
bene_geserit
zena je rrekla da virusi dolaze i prolaze a da diskrimiacija opstaje ... ne zato sto pojedinac nece ici u kineksi restoran vec sto se stvara 'slika' da treba izbegavati Kineze ... Trumpeta je aludirala da je virus 'iz inostranstva' ne spominjujuci Kinu ali direktno aludirajuci na to da su oni krivci ... posledica je diskriminatorsko ponasanje prema svim Kinezima ... to je pogresno na toliko nivoa ...

Ajde ne budali !

zavrsili smo ti i ja ...

Zašto?
bene_geserit bene_geserit 18:34 13.03.2020

Re: zlato

A republikanci je gledaju kroz prizmu cega?
Nekih drugih pogreših stvari.

Političari, i jedni i drugi, političare, a naravno "no crisis going to waste".
Stvarno ne vidim zbog čega bi njihove glupave talking points ponavljali ovde.
G.Cross G.Cross 18:28 12.03.2020

Pomozite da shvatim

Ovo je deo vesti sa B92 :

.Danas je testirano 25 ljudi, od toga petoro je pozitivno. Svi ljudi su u apsolutno dobrom stanju. Njih četvoro već su otišli kući. Jedan pacijent će ostati na daljem praćenju", rekao je Lončar.


Ne razumem da li ovo znači da su četvoro zaraženih koji se dobro osećaju poslali kući?


niccolo niccolo 18:30 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Ja sam tako razumeo.
G.Cross G.Cross 18:31 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

niccolo
Ja sam tako razumeo.


Ne mogu da verujem!

zemljanin zemljanin 18:45 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Ne razumem da li ovo znači da su četvoro zaraženih koji se dobro osećaju poslali kući?

pa da ... oni su samo nosioci virusa a ne i oboleli ... znaci kucni karantin ako ima uslova a kad su vec pusteni onda verovatno ima ...
G.Cross G.Cross 18:50 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

zemljanin
Ne razumem da li ovo znači da su četvoro zaraženih koji se dobro osećaju poslali kući?

pa da ... oni su samo nosioci virusa a ne i oboleli ... znaci kucni karantin ako ima uslova a kad su ve pusteni onda verovatno ima ...


Nisu oni samo nosioci nego i raznosioci virusa.

Kućni karantin je za one za koje se zna da su bili u dodiru sa obolelim a ne za obolele, makar se i osećali dobro.

Makar u zemljama sa kojima sam ja famijaran.

Ne zbog njih nego svih ostalih.

Ja ipak verujem da se Lončar pogrešno izrazio.
zemljanin zemljanin 18:53 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

pa opasnije je da bude u bolnici nego u kucnom karantinu ... sta ce da mu rade u bolnici? ... pa nema nacina da se zarazeni izleci nekom medicinom ... svejedno ako pokazu simptome oboljenja prebacice ih u bolnicu
G.Cross G.Cross 19:02 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

zemljanin
pa opasnije je da bude u bolnici nego u kucnom karantinu ... sta ce da mu rade u bolnici? ... pa nema nacina da se zarazeni izleci nekom medicinom ... svejedno ako pokazu simptome oboljenja prebacice ih u bolnicu


Možda ako ispred stana postave policajca i sve ostale članove porodice presele u hotel.

I to u fazi kad su sve bolnice već pune.

U zemljama koje ja znam, odvajaju jedno krilo bolnice za zarazne bolesti za takve slučajeve.

nikvet pn nikvet pn 19:36 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim


Клицоноша је јединка која расејава инфект у околину. Не мора бити оболела, не мора бити ни у инкубацији. То су две одвојене ствари; може бити оболели који није клицоноша и обрнуто. За сваку инфективну болест то је прецизно дефинисан период. Има прилике да обољење трешти а да нема расејавања; протутњало, инфект загинуо или отишао даље и онда ето оболелог који више није инфективан, није клицоноша. Не знам детаљно пут короне али стручњаци свакако знају и строго пазе на тајминг (ако пустиш сумњивог правиш себи већи посо).

Даље, шта значи позитиван налаз? То значи присуство антитела у серуму. Не поклапа се са појавом симптома обољења. Може болест протећи инапарентно, без симптома; може бити инкубација, може бити тешки симптоми, а може бити и давно протутњало - све даје позитиван налаз антитела у серуму. Епидемиолог одређује даљи поступак.
G.Cross G.Cross 19:48 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

nikvet pn

Клицоноша је јединка која расејава инфект у околину. Не мора бити оболела, не мора бити ни у инкубацији. То су две одвојене ствари; може бити оболели који није клицоноша и обрнуто. За сваку инфективну болест то је прецизно дефинисан период. Има прилике да обољење трешти а да нема расејавања; протутњало, инфект загинуо или отишао даље и онда ето оболелог који више није инфективан, није клицоноша. Не знам детаљно пут короне али стручњаци свакако знају и строго пазе на тајминг (ако пустиш сумњивог правиш себи већи посо).

Даље, шта значи позитиван налаз? То значи присуство антитела у серуму. Не поклапа се са појавом симптома обољења. Може болест протећи инапарентно, без симптома; може бити инкубација, може бити тешки симптоми, а може бити и давно протутњало - све даје позитиван налаз антитела у серуму. Епидемиолог одређује даљи поступак.



Jel se testom saznaje da li je osoba kliconosa ili ne ili samo da li imaju antitela?

Pa dobro, jel bi ih ti pustio da "odu kući" da su recimo krave u pitanju?

Pitam ozbiljno.


Pretpostavljam da postoje WHO guidelines u vezi ovoga ali ne mogu da ih nadje.m.

Nisam Braja h3bi ga.
nikvet pn nikvet pn 20:01 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

da li imaju antitela?


То је основа серолошке дијагностике, по отиску (антителима) се вирус налази и дефинише. Нисам се превише интересовао је ли употребљена базна или напреднија дијагностика. Ако је позитиван налаз то значи да је организам одговорио а у којој је фази то се даљим испитивањем утврђује. Ако је протутњало и нема расејавања онда ћао кући, не заузимај место коме је потребније.
G.Cross G.Cross 20:20 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

nikvet pn
da li imaju antitela?


То је основа серолошке дијагностике, по отиску (антителима) се вирус налази и дефинише. Нисам се превише интересовао је ли употребљена базна или напреднија дијагностика. Ако је позитиван налаз то значи да је организам одговорио а у којој је фази то се даљим испитивањем утврђује. Ако је протутњало и нема расејавања онда ћао кући, не заузимај место коме је потребније.


Ja samo kažem da ako sada u ovoj veoma ranoj fazi epidemije u Srbiji kad imate kapaciteta da obolele držite u bolnicama umesto da ih šaljete kući za par nedelja ćete zazaliti.

Daj Boze da gresim.

The name of the game je usporiti širenje koliko je moguće a slati već bolesne kući u ovoj ranoj fazi je greška.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:21 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Нисам се превише интересовао је ли употребљена базна или напреднија дијагностика.

PCR
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:24 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Nisam Braja h3bi ga.

Нема потребе да будеш ја.
Твоја баба је знала.
И твој прађед.
И коџа Милош.
И стари Грци.

Једноставно -- контумац.
То јест карантин.
И будеш мало параноик, па сваког сумњивог, ма и здравог држиш у карантину, баш те брига, леба не једе.
Али, смањио си ризик.

Параноја је еволутивни механизам.
maliperica maliperica 20:28 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Predrag Brajovic
Nisam Braja h3bi ga.

Нема потребе да будеш ја.
Твоја баба је знала.
И твој прађед.
И коџа Милош.
И стари Грци.

Једноставно -- контумац.
То јест карантин.
И будеш мало параноик, па сваког сумњивог, ма и здравог држиш у карантину, баш те брига, леба не једе.
Али, смањио си ризик.

Параноја је еволутовни механизам.


Tako je Peđice.
Karantin.
Pa - vakcina.
Udriiii.
mariopan mariopan 21:26 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

G.Cross
Ovo je deo vesti sa B92 :

.Danas je testirano 25 ljudi, od toga petoro je pozitivno. Svi ljudi su u apsolutno dobrom stanju. Njih četvoro već su otišli kući. Jedan pacijent će ostati na daljem praćenju", rekao je Lončar.


Ne razumem da li ovo znači da su četvoro zaraženih koji se dobro osećaju poslali kući?



Da. Ja sam tako razumela.
predatortz predatortz 21:58 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim



Da. Ja sam tako razumela.


Da. U bolnicu se primaju samo pacijenti sa komplikacijama. Za većinu inficiranih je ovo lakša respiratorna infekcija.
G.Cross G.Cross 22:10 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

predatortz


Da. Ja sam tako razumela.


Da. U bolnicu se primaju samo slučajevi sa lomplikacijom. Za većinu inficiranih je ovo lakša respiratorna infekcija.


Ali oni će da prenesu viruse i onima koji mogu od toga da umru.

Ne razumem kako to nije jasno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Ali oni će da prenesu viruse i onima koji mogu od toga da umru.

Ne razumem kako to nije jasno.


Možda idu logikom da će uskoro biti mnogo onih kojima je bolnica neophodna, pa da neće za sve biti mesta, da će svakako biti dosta onih u kućnom karantinu, da se to ne može izbeći, pa kad je već tako onda da ne preanprežu sistem.
predatortz predatortz 22:19 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Ali oni će da prenesu viruse i onima koji mogu od toga da umru.

Ne razumem kako to nije jasno.


Mislim da te procene rizika infektolozi i epidemiolozi znaju bolje od nas laika.
Kao i sam proces širenja infekcije.
Mi ovde, u ovim našim laičkim raspravama, polazimo od toga da su svi naši lekari ili glupi, ili da rade po nečijoj instrukciji.

Ti inficirani su, do momenta otkrivanja virusa u njihovom organizmu, bili kliconoše i stupali su u kontakt sa velikim brojem ljudi. Sa svojom porodicom, gde ih i šalju u izolaciju, su bili u kontaktu.
To ti je kao da imaš dete sa sezonskim virusom gripa u kući. Nećeš ga smestiti u karantin sa teškim bolesnicoma, iako nema ozbiljne manifestacije bolesti, samo zbog dede koji bi mogao da navuče vrus.
G.Cross G.Cross 22:25 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

predatortz
Ali oni će da prenesu viruse i onima koji mogu od toga da umru.

Ne razumem kako to nije jasno.


Mialim da te procene rizika infektolozi i epidemiolozi znaju bolje od nas laika.
Kao i sam proces širenja infekcije.
Mi ovde, u ovim našim laičkim raspravama, polazimo od toga da su svi naši lekari ili glupi, ili da rade po nečijoj instrukciji.

Ti inficirani su, do momenta otkrivanja virusa u njihovom organizmu, bili kliconoše i stupali su u kontakt sa velikim brojem ljudi. Sa svojom porodicom, gde ih i šalju u izolaciju, su bili u kontaktu.
To ti je kao da imaš dete sa sezonskim virusom gripa u kući. Nećeš ga smestiti u karantin sa teškim bolesnicoma, iako nema ozbiljne manifestacije bolesti, samo zbog dede koji bi mogao da navuče vrus.


Predo ja gledam simultano 3 zemlje koje poznajem veoma dobro plus Srbiju. Ni u jednoj od ove tri zemlje u prvoj fazi ne šalju kući bolesne.

Ali možda ovi koji se cere sa vrhovnom komandantom znaju bolje.
mariopan mariopan 23:40 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Mi ovde, u ovim našim laičkim raspravama, polazimo od toga da su svi naši lekari ili glupi, ili da rade po nečijoj instrukciji.

Nisu naši lekari glupi uopšre, oni tačno znaju sta dolazi i da će se sve slomiti na njihovim leđima.
A slavu će da pokupe politicari.

Kako govore iskustva drugih (Kina) nije svaki oblik za boničko lečenje. Ako je blag oblik bolesti i pacijent nije u rizičnoj grupi on može i kod kuće da bude u izolaciji.

Kako su se neki sami izlečili, ne mislim bapskim lekovima nego im je tako blag oblik bio sve vreme dok nisu ozdravili a izlečili su se kada je virus završio svoje. Dobar deo Kineza u kućnoj izolaciji je preživeo virus, nisu oni svi bili u bolnicama. Nisu ni imali gde da smeste stotine hiljada zarazenih, dobar deo je bio u kućama i stanovima u izolaciji.

Znači nećemo svi pomreti i ne treba svima bolnica. Lekari će uputiti tamo one koji moraju u bolnicu. Imam poverenja u lekare, nemam u političare i njihovo muljanje sa podacima i informacijama.

Ja se nadam da su sada ljudi svesni da je izolacija neophodna i da će to poštovati. Neki od nas će sigurno dobiti teži oblik i ko zna kako će se to završiti ali ni ja što sam zaista u riziku ne bih volela da sam u bolnici sve dok mi zaista ne zatreba bolnicko lečenje.

U kući mi je daleko komfornije da se izolujem, jedem šta hoću, kupatilo, udoban krevet, čajevi koji nisu bućkuriš, tv i internet.....svega toga nema u bolnici ako bas nije nužno da se bude tamo.

A kad se mora onda....onda, razume se.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 12.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

Neki od nas će sigurno dobiti teži oblik


jbg, meni je vas žao, al ne mogu da vam pomognem :)
angie01 angie01 00:04 13.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

blazi, ili tezi oblik, jednako je opasan za druge.

kucna izolacija nije dovoljna iz prostog razloga, sto medicinski laici nisu dovoljno strucni i spretni da zastite ukucane.

sada, kada je broj obolelih - barem onaj poznati- 24,5 bi trebalo organizovati mere koje su zemlje u kojima je virus napravio haos, kasno donele, narocito jer mi ocigledno nemamo uspova da se sa vecim razvojem bolesti izborimo,...a i ovi ludaci svakog dana pricaju nesto drugo,...to je toliko jasno, da ne znam sta se ceka...ionako ce uskoro biti dovoljno toplo, da ce virus izgubiti povoljne uslove.

treba zatvoriti granice i zatvoriti skole i fakultete- deca svakodnevno putuju u krcatim autobusima, sto znaci da su u najpovoljnijim uslovima da ga zakace, ne znam kome taj rizik treba, pored raznih drugih mogucnosti da se nastava obavi drugacije, ili nadoknadi kada bude sigurno.

oslanjati se na svest gradjana, da apsolutno svako ima ispravan stav i znanje o tome kako da zastiti sebe i druge, je suludo, narocito posle svakodnevnog pustanja nasih gradjana koji stizu iz zemalja u kojima korona divlja, bez bilo kakvog adekvatnog tretmana, koji bi morao da traje 14 dana, koliko traje inkubacija virusa, je neodgovorno, narocito sto u Srbiji nema adekvatnog bolnickog smetaja ni potrebnih uslova i medicinskog osoblja i bez ove vanredne situacije.

pri tome se ono najgore tek ocekuje.
zemljanin zemljanin 02:22 13.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

mariopan

Znači nećemo svi pomreti i ne treba svima bolnica. Lekari će uputiti tamo one koji moraju u bolnicu. Imam poverenja u lekare, nemam u političare i njihovo muljanje sa podacima i informacijama.

pa bravo ... to sto je neko pozitivan ne znaci nama ama bas nista ... ljudi kojima je to struka procenjuju na osnovu analize svakog segmenta da li tu osobu zadrzati u bolnici ali ga uputiti na kucni karantin ... posle svih pisanija oko virusa barem bi toliko trebalo da se zna ...

virus se kaci na neku od 'kljucaonica' celije ... kad budemo znali tacan mehanizam tog procesa, mogu se ponuditi lekovi koji ce u svaku tu kljucaoinicu da stave kljuc ... to ne znaci da smo sjebali virus vec da mehanizam koji on koristi da udje u celiju ne moze da 'radi' ... tj ne moze da gurne kljuc u bravu ako je tamo vec drugi kljuc ... i to se radi sa mnogim lekovima ... ali prvo mora da se zna tacan mehanizam ...
angie01 angie01 09:58 13.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

ljudi kojima je to struka procenjuju na osnovu analize svakog segmenta da li tu osobu zadrzati u bolnici ali ga uputiti na kucni karantin ... posle svih pisanija oko virusa barem bi toliko trebalo da se zna ...




Imali smo sreću da su se i SARS i MERS širili na druge ljude tek nakon početka simptoma bolesti pa smo epidemije uspeli da suzbijemo izolacijom obolelih i svih njihovih kontakata nakon početka simptoma. To je najvažniji razlog zašto SARS i MERS tada nisu ubili neverovatan broj ljudi.

Mnogo teže je epidemiju zaustaviti ako se virus širi s obolelih na zdrave tokom razdoblja tzv. inkubacije, koje traje od ulaska virusa u organizam do pojave prvih simptoma. Tada zaražena osoba može da prenese virus kontaktom na znatno veći broj ljudi u danima pre no što dobije simptome. Takva je, čini se, ova nova pandemija KOVID-19.

Ubrzo se utvrdilo da se ova bolest vrlo brzo širi. Svaki zaraženi uspevao je dalje da zarazi čak dvoje do troje ljudi. Takav stepen infektivnosti vrlo je visok i dovodi do brzog rasta epidemije. Imali smo nesreću da KOVID-19 očito uspeva da se širi i tokom razdoblja inkubacije, verovatno dodirom.

Zaključno, infektivnost, tj. sposobnost prelaska sa zaraženih na nezaražene, bitno je veća kod KOVID-19 no što je bila kod SARS-a i MERS-a.


epidemiolog Igor Rudan

ne znam, meni je ovo ipak logicnije, a ono sa otpustanjem kuci, neodgovorno,....
mariopan mariopan 11:02 13.03.2020

Re: Pomozite da shvatim

hoochie coochie man
Neki od nas će sigurno dobiti teži oblik


jbg, meni je vas žao, al ne mogu da vam pomognem :)

Pa hvala ti što ti je žao.

Nadam se da mene neće pokupiti ali to je lutrija.

Mene je i obicna gripa nekoliko puta za malo pokupila pa sam je zeznula, ako i ovo zeznem smaraću vas još neko vreme.

Ćerka je paničila samo prvi dan kada su sinu javili da je dvoje sa koledža gdene radio pozitivno na virus, i koliko znam jedan je bas bolestan.

Ja se podelim ravnopravno malo kod ćerke malo kod sina i baš me zadesilo da sam kod sina. Ona se uspaničila, trči sa posla i kaže mi da se spakujem ona dolazi po mene da me "uzme" jer će ako me dohvati ovaj virus sigurno da me odnese.

Ali ona ne razume principe karantina.
Zatvara se svako ko se zatekao, i zdravi i bolesni, da se ne seje virus i na druge.
I tako mi sedimo kod kuće i samo jedemo, sinoć snajki pravila krofne po želji a sin za nedelju izvoljeva štrudlu sa makom. Svi smo za sada dobro.

Izdržaćemo nekako i ovo.

Sinu su skoro svi poslovi otkazani ili pomereni za leto a on je privatnik, znači biće i ekonomskih posledica ali šta se tu može? Prvo sačuvati glavu a posle misliti o parama i poslu.
niccolo niccolo 19:45 12.03.2020

Objasnite vi meni

logiku ove vlasti koja je kao jednu od mera protiv virusa najavila da će penzionerima da isplati po 4.000 dinara. U situaciji kada svi pričaju o negativnom uticaju na ekonomiju oni isplaćuju onima koji ionako ne zavise od privrede nego od budžeta?! Razumem da treba da budu izbori, ali da budeš toliko bolestan da ti je (ionako već viđena) pobeda na izborima najžavnija stvar na svetu...
ecce-florian ecce-florian 20:03 12.03.2020

Re: Objasnite vi meni

@nic
samo crno vidiš

a 15 respiratora koji će učiniti da zdravstveni sistem bude 200% siguran i na raspolaganju svakom najstarijem gradjaninu, to ništa.

I to u vreme kad italija npr , a i USA muku muče sa ozbiljnim nedostatkom istih i prave neke pravilnike za trijažu kao što su to već i kinezi uradili
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:07 13.03.2020

Re: Objasnite vi meni

Цветко! Ди си Ти, јеси у намастиру?
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:47 12.03.2020

..

Ne pratim situaciju iz minuta u minut, ali nekako je lako sklopiti kockice na osnovu uvida u dinamiku širenja (ok, i na osnovu znanja stečenog gledanjem apokaliptičnih filmova na temu pandemija). Uz pretpostavku da imamo na vlasti ekipu diletanata i mentalno i intelektualno inferiornih... bića, bilo je jedino logično da se u okvirima mogućeg pobrinem za sebe i svoju okolinu na svoj način.

Dakle, moje mere/MojaŠauma:

1. Informacije i preporuke tražim u zvaničnim izveštajima i statistikama, Brajović nabacio neke od izvora.

2. Sa decom iskomunicirala o potencijalnim opasnostima i mogućoj prevenciji, naišla na razumevanje. Higijena uobičajena (u mom svemiru higijena se podrazumeva i u redovnim okolnostima).

3. Na svoju ruku povukla ćerku (13) sa nastave, jer je i inače sklona respiratornim komplikacijama, još pre nekoliko dana. Druga se preselila kod mene, tako da smo redukovale kretanje jer delimo sve obaveze koje podrazumevaju kretanje po mestima gde je veći promet ljudi. Njen stan može da posluži za izolaciju ako zatreba.

4. Roditelje (oboje sa bolesnim srcem i opstruktivnom bolešću pluća, 70+ god. stari) snabdela potrebnim lekovima, hranom i sl. za duže vreme i zabranila im kretanje (ćale se odupirao ali odustao na kraju).

5. Zalihu zaštitnih maski preostalu posle afere ''Zagađen vazduh'' (eh, ko se još toga seća...) dopunila količinom diy varijante. Uzimanje vitaminskih suplemenata za jačanje imuniteta.

6. Otkazala putovanja u i iz inostranstva.

7. Pranje kučeta varikinom na 60 stepeni, 1400 obrtaja, 2x dnevno.

Eto, možda nekome bude od koristi.

Napomene, 2 komada:

- ovo pod 7 je autoironija
- uradila šta sam mogla, ostalo je karma, jbg.
Milan Novković Milan Novković 19:57 12.03.2020

Re: ..

Gospodja Klara
...pojelo mi tekst.

Virus pojeo?!
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:07 12.03.2020

Re: ..

Milan Novković
Gospodja Klara
...pojelo mi tekst.

Virus pojeo?!


Ahahah, sad sam htela to da kažem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:20 12.03.2020

Re: ..

Na svoju ruku povukla ćerku (13) sa nastave, jer je i inače sklona respiratornim komplikacijama, još pre nekoliko dana. Druga se preselila kod mene, tako da smo redukovale kretanje jer delimo sve obaveze koje podrazumevaju kretanje po mestima gde je veći promet ljudi. Njen stan može da posluži za izolaciju ako zatreba.

Што се тиче деце, она су безбедна.
Италија малтене нема ниједног преминулог испод 60 година.

14.3% za 90+ godina
8.2% za 80 - 89
4% za 70 - 79
1.4% 60 - 69
0.1% 50 - 59

Мушкарци 69%, жене 31%, остали 0%.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:20 12.03.2020

Re: ..

Na svoju ruku povukla ćerku (13) sa nastave, jer je i inače sklona respiratornim komplikacijama, još pre nekoliko dana. Druga se preselila kod mene, tako da smo redukovale kretanje jer delimo sve obaveze koje podrazumevaju kretanje po mestima gde je veći promet ljudi. Njen stan može da posluži za izolaciju ako zatreba.

Што се тиче деце, она су безбедна.
Италија малтене нема ниједног преминулог испод 60 година.

14.3% za 90+ godina
8.2% za 80 - 89
4% za 70 - 79
1.4% 60 - 69
0.1% 50 - 59

Мушкарци 69%, жене 31%, остали 0%.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 12.03.2020

Re: ..

Италија малтене нема ниједног преминулог испод 60 година.


A ima li onih koji su tek prešli 60?
:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:26 12.03.2020

Re: ..

A ima li onih koji su tek prešli 60?

:))))))

Полуфиналиста увек има.
Важно је финале.
А то је финале које ти не треба!
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:30 12.03.2020

Re: ..

Што се тиче деце, она су безбедна.


Znam. Roditelje čuvam od preminulosti. Deca su prenosioci. Osim toga, moja ćerka fasuje sve te bube i gmazove na jedan, a onda džez...
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:33 12.03.2020

Re: ..

A ima li onih koji su tek prešli 60?



maliperica maliperica 20:34 12.03.2020

Re: ..

Predrag Brajovic
Na svoju ruku povukla ćerku (13) sa nastave, jer je i inače sklona respiratornim komplikacijama, još pre nekoliko dana. Druga se preselila kod mene, tako da smo redukovale kretanje jer delimo sve obaveze koje podrazumevaju kretanje po mestima gde je veći promet ljudi. Njen stan može da posluži za izolaciju ako zatreba.

Што се тиче деце, она су безбедна.
Италија малтене нема ниједног преминулог испод 60 година.

14.3% za 90+ godina
8.2% za 80 - 89
4% za 70 - 79
1.4% 60 - 69
0.1% 50 - 59

Мушкарци 69%, жене 31%, остали 0%.


U statistici Treći Rajh je bio nenadmašan.
Milan Novković Milan Novković 20:36 12.03.2020

Re: ..

hoochie coochie man
Италија малтене нема ниједног преминулог испод 60 година.


A ima li onih koji su tek prešli 60?
:)



Nači ti i ja bi mogli da se potučemo oko srebra
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:38 12.03.2020

Re: ..

hoochie coochie man
Италија малтене нема ниједног преминулог испод 60 година.


A ima li onih koji su tek prešli 60?
:)


E, samo da znaš, ona maska za zavarivanje što ti nikad nisam poslao, služi dobro i protivu virusa. Ovo zapravo ne znam zasigurno, ali cenim da ako zaustavlja hemikalije iz dima od zavarivanja potcinkovanog gvožđa, onda verovatno ni virusi ne mogu da prođu. A odlično dihtuje. Ali moraš da obriješ tu bradurinu što se proteže preko redenika do kame.

(gledao sam juče dokumentarac o ZZtop pa sam se te nešto odma setio...)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana