Društvo| Ekonomija| Planeta| Politika| Zdravlje

Virus Inc.

Milan Novković RSS / 17.03.2020. u 14:56

Duality.19851.jpgJoš jedan blog o virusu - kad je bal nek je bal.

Nešto ne štima u priči kad je nivo panike u pitanju. Počinju da se glasnije javljaju i prvi ljudi na ovu temu. Raste broj slučajeva u Evropi, i Evropa je sad lider u regionu, US se bori za zlato, ali moćna reč "ali" uskače u zupčanike:

- Simples, prošle godine je u US oko 74,000 ljudi umrlo od gripa. Kinezi su ovaj virus već stavili pod kakvu-takvu kontrolu a sa: 3,200 mrtvih, samo 13 od juče, a ima ih, the Kineza, brat-bratu, 4-5 puta više nego Amera.

Mnogo je ljudi priložilo mnogo  pametnih komentara na temu opasnosti od nepoznatih virusa, trendova, faznih kašnjenja i sličnog, ali je, isto tako, u svetlu ovih neumoljivih brojki i činjenica da je svet uvezaniji nego ikad.

Ovaj blog nije pokušaj nametanja nove "teorije", niti pokušaj da se opovrgnu neke stare ili tekuće teorije, ali verovatnoća da se neosnovana panika otela kontroli nije više nimalo zanemarljiva.

Kao ni verovatnoća da se u jednom trenutku panika počela koristiti i iz nekih drugih pobuda, pa se nastavila dalje hraniti i kanalisati.

Nije teorija, ali je neverovatna slučajnost da se naj-panika susrela u vremenu sa naj-krizom u finajskijskom sistemu zapada, u US, pa sa ubrzanim raslojavanjem istok-zapad moći i trendova, dok, čak neverovatno, Evropa miriše na još ozbiljniju krizu od ove US.

Povrh svega toga je ionako kvantno-dualistički "pogled na svet" gde je US balon i probušen i neprobušen istovremeno, a veći nego ikad, došao i pod čekić brutalnog ruskog poteza da posle svog US maltretiranja protiv evro-azijske integracije, severnih tokova i sličnog odbiju OPEC+ saradnju, pa tako zadaju smrtni, ili tu negde, udarac US shale industriji - i samo im je to trebalo, dok ti isti Rusi idu polako dalje sa promišljenim restruktuiranjem industrije, uz Kineze koji su nezaustavljivi sa Made in China 2025.

To što su Italijani zapenušali da izađu iz Evra, pa se približe Kini u novom putu svile ne pomaže previše masters of the universe agendi, u trenutku kad ionako već polako ali sigurno gube svog naj-vazala, Evropu.

Atačmenti



Komentari (605)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 19.03.2020

Re: Grip

vcucko
srdjan.pajic

E, jedino, što kod libijca nema više da se kupi burek sa sirom, to je uvoz iz Srbije, zaboravih iz kog grada. Odličan burek, bez zezanja, ali neko razgrabio sve, a to nisam bio ja. Jebote, ne znam ko bi to mogao da bude, nema nas ovde toliko Srba. No, ostavio sam tamo gazdi telefon da me zove kad stigne novi kontigent da se nacrtam ujutru pre otvaranja.

Kakav prodaju, zamrznut za MW, svež iz frižidera, već pečen?


Što, jel oš da ti doznačim par komada?

Smrznuti, naravno, presan, odlediš i ispečeš u rerni, konvencionalnoj. Bio sam dosta rezervisan dok nisam probao jedan, i baš je dobar. Naravno, oprezan čovek će uzeti u obzir da sam emigrant, zapekao dakle, neko da mi da masnu krpu sa sirom pojeo bih je i rekao da je dobra.
maksa83 maksa83 21:22 19.03.2020

Re: Grip

daleko bilo..
ja par puta ponovih da mislim da je najbolje da mi sposobni radimo, osjetljivi da se zatvore po kućama a bolesni po bolnicama..

Drago mi je što sam te pogrešno razumeo.

.. plus neko polu trans stanje u kom ne radimo ali ni ne sjedimo zatvoreni nego em non stop minglujemo i zdravi i bolesni i osjetljivi em pride dodatno vrištimo oko tog papira..

To je prvi talas, ne brini, biće toalet papira (ima ga i ovde gde hoćeš, sad je fora - beMzin, pumpe su danas popodne bile u haosu zato što su Srbi u svoje kolektivno nesvesno usadili da kad je frka - nema benzina, a Srbin će bukvalno jesti korijenje i koru s drveta ali će da ima beMzin). Dakle ako hoćeš da budeš korak ispred lokalnih hoardera kreni odmah da hoarduješ beMzin.

Ne znam u čemu je fora sa toalet papirom i ne vidim da je to zgomilavanje neka tragedija koja nagoveštava sumrak civilizacije, mislim, u najboljem slučaju ljudi su kupili toalet papira za tri meseca unapred, u najgorem će svi da poumiru ali će arheolog koji ih nađe konstatovati da su im dupeta bila frapantno čista.

potpuni haos..

Haos je tu kod tebe zato što je vaš državni Ćupavac prvo rekao "drugovi, najbolje da poumiremo, sračunali ovi sa Imperijala da nije strašno" a tri dana kasnije "drugovi, možda ipak da ne poumiremo, ovi s Imperijala su imali neke bagove". I sad ti to oćunećustanikreni percipiraš kao haos, što i jeste.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:25 19.03.2020

Re: Grip

Revolucija je nastala kada je Bezos stvorio celu novu granu privrede zbog toga (elastic computing) i Amazon i ostali na tome sada mlate strašne pare.


Slušam malopre na radiju, Amazon krenuo u isporuke wc papira, salveti i sredstava za dezinfekciju, ljudi naručuju ko nenormalni jer je nestašica u radnjama. I sad amzonci mole proizvođače manje esencijalnih artikala (pomenuli birkenstok papuče i još nešto manje bitno) da olade privremeno, da bi oslobodili stovarišni kapacitet za gorepomenute važne artikle.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:34 19.03.2020

Re: Grip

maksa83

potpuni haos..

Haos je tu kod tebe zato što je vaš državni Ćupavac prvo rekao "drugovi, najbolje da poumiremo, sračunali ovi sa Imperijala da nije strašno" a tri dana kasnije "drugovi, možda ipak da ne poumiremo, ovi s Imperijala su imali neke bagove". I sad ti to oćunećustanikreni percipiraš kao haos, što i jeste.

mi ionako nemamo kud da bježimo tako da ćemo za benzin lako..
ali je zato raja raznjela sve što se raznjeti moglo.. bukvalno sve..
napravili su i zalihe spajalica..
problem je što raja ima para i nije joj problem da ode i kupi boga oca i to u velikim brojevima..
počelo još prošle nedelje ali su popunjavali rafove i ako nisi došao baš pred zatvaranje mogao si kupiti dosta toga (osim naravno proverbijalnog toalet papira)..
e onda se raja stuštila da radi od kuće pa otišla u kupnju..
ja naravno naivna kuliram, odemo ja i muž kasno popodne u utorak i izvisimo al kao kuliramo.. ništa strašno..
jutros odem oko pola devet, ne moš ući na parking, nema trolley, pred kasom red, na rafovima pustoš..
otmem neko parče mesa i ribe, nisam ni gledala šta je, daj šta daš, ulovim još par voćki i zaždim napolje..
ne ulovih naravno jaja, da ne pominjem kakve delikatese, ali jesam opazila sugrađanina kako ponosno iznosi povelik paket papira još dok sam ja čekala da parkiram..
znači ristokuju..
al raja sve opljevi..
e kad popodne dođoše mejlovi od supiški..
kaže, stoko, pardon, poštovani sugrađani, od sutra ne merete u radnju u prvih sat vremena od otvaranja jer to ostavljamo za starije sugrađane..
nisu dodali da kasnije i ne moramo, to se valjda podrazumijevalo..
a djeca, đavo da ih nosi, vole jaja..
planiram da napravim sačekušu za nekog od starijih sugrađana koga ulovim da ih nosi..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:34 19.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
Revolucija je nastala kada je Bezos stvorio celu novu granu privrede zbog toga (elastic computing) i Amazon i ostali na tome sada mlate strašne pare.


Slušam malopre na radiju, Amazon krenuo u isporuke wc papira, salveti i sredstava za dezinfekciju, ljudi naručuju ko nenormalni jer je nestašica u radnjama. I sad amzonci mole proizvođače manje esencijalnih artikala (pomenuli birkenstok papuče i još nešto manje bitno) da olade privremeno, da bi oslobodili stovarišni kapacitet za gorepomenute važne artikle.


mene evo i dostave obavjestile da do daljnjeg odjebem.. ne postizavaju..
docsumann docsumann 22:05 19.03.2020

Re: Grip


vlada CG odlučila da nema obustvae radova na kapitalnim projektima.

Atomski mrav Atomski mrav 22:17 19.03.2020

Re: Grip

Ne znam u čemu je fora sa toalet papirom


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:26 19.03.2020

Re: Grip

Haos je tu kod tebe zato što je vaš državni Ćupavac prvo rekao "drugovi, najbolje da poumiremo, sračunali ovi sa Imperijala da nije strašno" a tri dana kasnije "drugovi, možda ipak da ne poumiremo, ovi s Imperijala su imali neke bagove". I sad ti to oćunećustanikreni percipiraš kao haos, što i jeste.

Ако сам добро ухватио, бандити Џозеф Норман и Насим Талеб су им променили перспективу јавном критиком и презентацијом где су им грешке калкулације, што су и објавили, а онда је Најел Фергусон ретерирао и посипао се пепелом.
maksa83 maksa83 22:30 19.03.2020

Re: Grip

а онда је Најел Фергусон ретерирао и посипао се пепелом.

Najel Ferguson je ... NEŠTO RAČUNAO?!?
vcucko vcucko 22:31 19.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
vcucko
srdjan.pajic

E, jedino, što kod libijca nema više da se kupi burek sa sirom, to je uvoz iz Srbije, zaboravih iz kog grada. Odličan burek, bez zezanja, ali neko razgrabio sve, a to nisam bio ja. Jebote, ne znam ko bi to mogao da bude, nema nas ovde toliko Srba. No, ostavio sam tamo gazdi telefon da me zove kad stigne novi kontigent da se nacrtam ujutru pre otvaranja.

Kakav prodaju, zamrznut za MW, svež iz frižidera, već pečen?


Što, jel oš da ti doznačim par komada?



Pa eto, zanima(lo) me.
Kad reče Libijac, rekoh možda drži pekaru.
Da je Bosanac, isterao bi te napolje da si mu zatražio burek sa sirom. Ili bar držao predavanje po sata o bureku i pitama.
Mislim ne boj se, ne pitam za Lubjanku. O bureku sigurno ne

Nego ne odgovori mi neki dan, neki Larimer County, puma nagnala policajku, je li to baš toliki Nowhere USA?
Jel' navrati grizli ponekad?

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:37 19.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
Revolucija je nastala kada je Bezos stvorio celu novu granu privrede zbog toga (elastic computing) i Amazon i ostali na tome sada mlate strašne pare.


Slušam malopre na radiju, Amazon krenuo u isporuke wc papira, salveti i sredstava za dezinfekciju, ljudi naručuju ko nenormalni jer je nestašica u radnjama. I sad amzonci mole proizvođače manje esencijalnih artikala (pomenuli birkenstok papuče i još nešto manje bitno) da olade privremeno, da bi oslobodili stovarišni kapacitet za gorepomenute važne artikle.


mene evo i dostave obavjestile da do daljnjeg odjebem.. ne postizavaju..


E, ja izgleda imam dva kartona jaja, mogu ti pošaljem jedan, na ledu. Ups, ne rade avioni, hebi ga.

Zajabavam se malo, kapiram frustraciju, i sam sam je delio, a bogami kako 3 nedelje nisam uspevao da kupim ni kotur onih salveta, počeo sam malo da se brinem. To mi treba na poslu, za ribanje, mislim, može i klineks, ali ni toga nije bilo. Kod kuće koristimo te papirne ubruse samo kad neka od mačaka baci peglu na patos, pa sa time pokupimo, da ne bi prali krpe (mamu im jebem repatu, sad baš kad nema ubrusa da se kupi, one krenule intenzivno da povraćaju). Takođe, razgrabiše u radnjama i izopropil, čak i ona industrijska pakovanja u metalnim kantama što se prodaju u farbarama, što je ovekill za sve kućne potrebe, 99-% alkohol, sad samo da ne krenu da prave neku brlju od toga.

Ali, ako mogu da te utešim, uz pretpostavku da će i kod vas biti kao kod nas, taj talas će malo da se smiri kad ljudi ukapiraju da još nije došao smak sveta, i da opskrba normalno funkcioniše (dok se ne porazboljevaju vozači i utovarivači, hence karantin), pa će i rafovi da živnu. Dobro, lepo bi bilo da ne pocrkate od gladi do tada...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:39 19.03.2020

Re: Grip

Najel Ferguson je ... NEŠTO RAČUNAO?!?

Мислим да је водио тим. Но, калкулација је имала грешке које би направили основци, и онда су схватили да не могу да пусте и примене in vivo експеримент са Британским народом, јер би им брзо зафалило болничких кревета.

Углавном, сукоб дворских стручњака и оних других, баш као и код нас.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:44 19.03.2020

Re: Grip

Иначе, у Еквадору Европским авионима не дају да слете, грађани блокирали колима писту, а Амери, као, навалили да купују и оружје.

Има два пута:
1) држава организује грађане;
2) грађани се сами организују.

Па ти види.

Gun sales surge as coronavirus pandemic spreads
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 22:49 19.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
Najel Ferguson je ... NEŠTO RAČUNAO?!?

Мислим да је водио тим. Но, калкулација је имала грешке које би направили основци, и онда су схватили да не могу да пусте и примене in vivo експеримент са Британским народом, јер би им брзо зафалило болничких кревета.

Углавном, сукоб дворских стручњака и оних других, баш као и код нас.


jao brajoviću brate ququj koči ako boga znaš..
nit je to taj Ferguson..
nit je Taleb tu nekakve početničke greške uhvatio..
nit sa tim drugim halfom..
po svoj prilici je navatao neka dva gladna kineska studenta da napabirče nekih tlapnji pa to onda turio na sajt neke opskurne organizacije za nešto nešto (i pretpostavljam na svoj twiter nalog a odakle si ga ti posisao)..
a to nejgovo naklapanje pride čak izgleda insinuira da je virus izmesta najebao od karantina (a ne samo usporen kako taj budala Ferguson, al ne onaj nego neki drugi tvrdi)...dokaz.. Kina.. eno tamo više nema virusa.. crko.. ili takoreć izmesta najebao..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 22:51 19.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
Иначе, у Еквадору Европским авионима не дају да слете, грађани блокирали колима писту, а Амери, као, навалили да купују и оружје.

Има два пута:
1) држава организује грађане;
2) грађани се сами организују.

Па ти види.


ovo sad ne smijem ni da guglecnem..
da nije nešto u vezi zamjene magnetnih polova zemlje.. vrag zna.. stra me
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:55 19.03.2020

Re: Grip

Pa eto, zanima(lo) me.
Kad reče Libijac, rekoh možda drži pekaru.


Ma zezam se, bre, zaboravih smajlija.

Nije pekara, nego "mediteranski" restoran, to jest prčvarnica za giros i falafel, i u njemu ima radnju sa proizvodima, uglavnom bliskoistočnim. Drži je taj matori Libijac sa dva sina, i oni rade tu. Svratim kad me uvati (jugo)nostalgija, kupim vegetu, plazmu, majonez, ajvar, eva sardine, i eto taj burek kad ima. Bilo je nekad i ćevapa, ali nema odavno. I mahom je svemu istekao rok trajanja, pošto slabo ide to naše.

A ima i bureka sa mesom, i zeljem, i neke pite one kao puž, zakleo bih se da su basanske, mada nisam proveravao, jer ne volim te sa mesaom.

Nisam čuo za tu pandurku, Larimer kaunti je dosta severnije od nas, jedno sat vremena vožnje, na granici sa Vajomingom. Ali sam čuo nedavno da su tu negde pronašli tragove od vukova, prvih posle jedno 100 godina otkad su istrebljeni u ovim krajevima. Grizlija nema kod nas, samo gore u Vajomingu i Montani. Mislim, samo nam još oni fale.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 19.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus
Predrag Brajovic
Najel Ferguson je ... NEŠTO RAČUNAO?!?

Мислим да је водио тим. Но, калкулација је имала грешке које би направили основци, и онда су схватили да не могу да пусте и примене in vivo експеримент са Британским народом, јер би им брзо зафалило болничких кревета.

Углавном, сукоб дворских стручњака и оних других, баш као и код нас.


jao brajoviću brate ququj koči ako boga znaš..
nit je to taj Ferguson..
nit je Taleb tu nekakve početničke greške uhvatio..
nit sa tim drugim halfom..
po svoj prilici je navatao neka dva gladna kineska studenta da napabirče nekih tlapnji pa to onda turio na sajt neke opskurne organizacije za nešto nešto (i pretpostavljam na svoj twiter nalog a odakle si ga ti posisao)..
a to nejgovo naklapanje pride čak izgleda insinuira da je virus izmesta najebao od karantina (a ne samo usporen kako taj budala Ferguson, al ne onaj nego neki drugi tvrdi)...dokaz.. Kina.. eno tamo više nema virusa.. crko.. ili takoreć izmesta najebao..


https://twitter.com/search?q=%40NNTaleb%20UK&s=09

Паметном доста.
Сваку твоју реч демантује овај линк.
Сваку.
Мрзи ме даље да ти било шта доказујем.
Просто, сад већ бираш да будеш зла.
То је твој избор, али он нема везе са мном.
Само са тобом.

Заобиђеш ме, и све 5.

НАЈЕЛ ФЕРГУСОН

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:00 19.03.2020

Re: Grip

а Амери, као, навалили да купују и оружје.


Nije kao, nego navalili. Ali to je ovde uobičajena pojava, čim se nešto desi, svi navale na gun shopove. Folklor, takoreći.

A evo i kod mene na nextdooru se organizuju da bojkotuju Union Jack (to je lanac prodavnica alkoholnih pića) jer su na onom znaku ispred radnje gde piše radno vreme i koje sranje od piva je trenuitno na akciji, napisali "Thank you China".


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 23:02 19.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
Pa eto, zanima(lo) me.
Kad reče Libijac, rekoh možda drži pekaru.


Ma zezam se, bre, zaboravih smajlija.

Nije pekara, nego "mediteranski" restoran, to jest prčvarnica za giros i falafel, i u njemu ima radnju sa proizvodima, uglavnom bliskoistočnim. Drži je taj matori Libijac sa dva sina, i oni rade tu. Svratim kad me uvati (jugo)nostalgija, kupim vegetu, plazmu, majonez, ajvar, eva sardine, i eto taj burek kad ima. Bilo je nekad i ćevapa, ali nema odavno. I mahom je svemu istekao rok trajanja, pošto slabo ide to naše.

A ima i bureka sa mesom, i zeljem, i neke pite one kao puž, zakleo bih se da su basanske, mada nisam proveravao, jer ne volim te sa mesaom.

Nisam čuo za tu pandurku, Larimer kaunti je dosta severnije od nas, jedno sat vremena vožnje, na granici sa Vajomingom. Ali sam čuo nedavno da su tu negde pronašli tragove od vukova, prvih posle jedno 100 godina otkad su istrebljeni u ovim krajevima. Grizlija nema kod nas, samo gore u Vajomingu i Montani. Mislim, samo nam još oni fale.


mi ajvar redovno žderemo, neki makedonski, pelagonia.. ubija..
a pite pravim od kupovnih filo kora.. jes da te filo nisu ni prismrdit našima (malo su i slatke) i jes da lokalni kotidž sirac niđe baba veze u odnosu na naš al smažemo mi i to.. ne žalimo se..
plazma, to ovi moji vole, ja vala mogu i bez toga..
al mi zato fali džem od šipka..
to ne ima..
a ja palačinke najvolim sa tim i orasima i (piiiiiiiiiii) šećerom, a muž, podlac, tjera sprdnju sa mojim uvidom da je tako najboljše jer volem da krcka..
čvarke sam uspješno zamjenila svinjskim rijetom od lokalnih francuza..
e još mi ostao kajmak.. tome fakat nema zamjene..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 23:07 19.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
newimprovedtadejus
Predrag Brajovic
Najel Ferguson je ... NEŠTO RAČUNAO?!?

Мислим да је водио тим. Но, калкулација је имала грешке које би направили основци, и онда су схватили да не могу да пусте и примене in vivo експеримент са Британским народом, јер би им брзо зафалило болничких кревета.

Углавном, сукоб дворских стручњака и оних других, баш као и код нас.


jao brajoviću brate ququj koči ako boga znaš..
nit je to taj Ferguson..
nit je Taleb tu nekakve početničke greške uhvatio..
nit sa tim drugim halfom..
po svoj prilici je navatao neka dva gladna kineska studenta da napabirče nekih tlapnji pa to onda turio na sajt neke opskurne organizacije za nešto nešto (i pretpostavljam na svoj twiter nalog a odakle si ga ti posisao)..
a to nejgovo naklapanje pride čak izgleda insinuira da je virus izmesta najebao od karantina (a ne samo usporen kako taj budala Ferguson, al ne onaj nego neki drugi tvrdi)...dokaz.. Kina.. eno tamo više nema virusa.. crko.. ili takoreć izmesta najebao..


https://twitter.com/search?q=%40NNTaleb%20UK&s=09

Паметном доста.
Сваку твоју реч демантује овај линк.
Сваку.
Мрзи ме даље да ти било шта доказујем.
Просто, сад већ бираш да будеш зла.
То је твој избор, али он нема везе са мном.
Само са тобом.

Заобиђеш ме, и све 5.



znala sam da si pokupio sa twitera
eve ti i "objavljenog članka"
on je čovjek jal attention whore jal sračunato ide na to da kao raskrinkava greške a zapravo nekontrolisano pljuje nečiji mukotrpan rad..
ljudi to vole..
a ne čitaju svi sa pretjerano pažnje
pa tako ni ti..
ali ipak baci oko na sažetak njegovih "raskrinkavanja"
a bio bi red i da bar pretrčiš preko rada koji on "raskrinkava"
link
ja mislim da tih 20ak ljudi nisu zaslužili da ih zapišava baš svaka budala koja stigne
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:11 19.03.2020

Re: Grip

Само се ти и Борис држите њиховог плана.
Само ми није јасно зашто су га променили?
vcucko vcucko 23:11 19.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic


A evo i kod mene na nextdooru se organizuju da bojkotuju Union Jack (to je lanac prodvnica alkoholnih pića) jer su na onom znaku ispred radnje gde piše radno vreme i koje sranje od piva je trenuitno na akciji, napisali "Thank you China".


Što bi rekao Artist Formerly Known As Charlie, pojasni?

Mislim, može da se shvati dvojako. Napadaju ih što zaebavaju Kitajce ili što ih ne zaebavaju?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 23:13 19.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
Само се ти и Борис држите њиховог плана.
Само ми није јасно зашто су га променили?


to nije taj plan..
ovo je upravo bila studija koja je alarmirala javnost da je širi karantin neophodan..
a taleb je onda došao da kaže da širi karantin ne samo suzbija nego ukida širenje zaraze..
pa pročitaj brate..
i jedno i drugo..
bar rezime
kako možeš tako ostrašćeno da pljuješ nešto što ni ovlaš nisi pogledao
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:15 19.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
Pa eto, zanima(lo) me.
Kad reče Libijac, rekoh možda drži pekaru.


Ma zezam se, bre, zaboravih smajlija.

Nije pekara, nego "mediteranski" restoran, to jest prčvarnica za giros i falafel, i u njemu ima radnju sa proizvodima, uglavnom bliskoistočnim. Drži je taj matori Libijac sa dva sina, i oni rade tu. Svratim kad me uvati (jugo)nostalgija, kupim vegetu, plazmu, majonez, ajvar, eva sardine, i eto taj burek kad ima. Bilo je nekad i ćevapa, ali nema odavno. I mahom je svemu istekao rok trajanja, pošto slabo ide to naše.

A ima i bureka sa mesom, i zeljem, i neke pite one kao puž, zakleo bih se da su basanske, mada nisam proveravao, jer ne volim te sa mesaom.

Nisam čuo za tu pandurku, Larimer kaunti je dosta severnije od nas, jedno sat vremena vožnje, na granici sa Vajomingom. Ali sam čuo nedavno da su tu negde pronašli tragove od vukova, prvih posle jedno 100 godina otkad su istrebljeni u ovim krajevima. Grizlija nema kod nas, samo gore u Vajomingu i Montani. Mislim, samo nam još oni fale.


mi ajvar redovno žderemo, neki makedonski, pelagonia.. ubija..
a pite pravim od kupovnih filo kora.. jes da te filo nisu ni prismrdit našima (malo su i slatke) i jes da lokalni kotidž sirac niđe baba veze u odnosu na naš al smažemo mi i to.. ne žalimo se..
plazma, to ovi moji vole, ja vala mogu i bez toga..
al mi zato fali džem od šipka..
to ne ima..
a ja palačinke najvolim sa tim i orasima i (piiiiiiiiiii) šećerom, a muž, podlac, tjera sprdnju sa mojim uvidom da je tako najboljše jer volem da krcka..
čvarke sam uspješno zamjenila svinjskim rijetom od lokalnih francuza..
e još mi ostao kajmak.. tome fakat nema zamjene..


Aaa mi u Amsterdamu imamo Bosance koji drze stovariste, nema sta nema..

Sjenicki kajmak, sir, paprike ljute u pavlaci, ajvari, pite, medeno srce, sardine, majonez tommy, futoski kupus, tursije, dzem od sipaka, slatko od sljiva sa sve ora'i punjene.. svega. Milina kad ti se prohte sta god od dole.
Atomski mrav Atomski mrav 23:21 19.03.2020

Re: Grip

Ali to je ovde uobičajena pojava, čim se nešto desi, svi navale na gun shopove.

Moraju ljudi da se naoružaju za slučaj da neko poželi da im otme zalihe wc papira.
A možda i Rusi odluče da naprave invaziju na Džordžiju, nikad se ne zna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:26 19.03.2020

Re: Grip

Coronavirus flights: Cars park on Ecuador airport runway to stop Europe flights landing

The aim is said to been to prevent an Iberia Airbus A340 landing after taking off from Madrid
freehand freehand 23:27 19.03.2020

Re: Grip

A možda i Rusi odluče da naprave invaziju na Džordžiju, nikad se ne zna.

Opet?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:31 19.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus


mi ajvar redovno žderemo, neki makedonski, pelagonia.. ubija..
a pite pravim od kupovnih filo kora.. jes da te filo nisu ni prismrdit našima (malo su i slatke) i jes da lokalni kotidž sirac niđe baba veze u odnosu na naš al smažemo mi i to.. ne žalimo se..
plazma, to ovi moji vole, ja vala mogu i bez toga..
al mi zato fali džem od šipka..
to ne ima..
a ja palačinke najvolim sa tim i orasima i (piiiiiiiiiii) šećerom, a muž, podlac, tjera sprdnju sa mojim uvidom da je tako najboljše jer volem da krcka..
čvarke sam uspješno zamjenila svinjskim rijetom od lokalnih francuza..
e još mi ostao kajmak.. tome fakat nema zamjene..


Valjalo bi oladiti sa tim palačinkama u karantinu, da se ne naruši dobra linija. A šta se savetuje ukarantinjenim starcima po pitanju tjelovježbe?
vcucko vcucko 23:33 19.03.2020

Re: Grip

Atomski mrav

A možda i Rusi odluče da naprave invaziju na Džordžiju, nikad se ne zna.

Na Džordžiju? Pa možda, ako jednom preteraju.
Zajebani su ti Gruzini
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:33 19.03.2020

Re: Grip

vcucko
srdjan.pajic


A evo i kod mene na nextdooru se organizuju da bojkotuju Union Jack (to je lanac prodvnica alkoholnih pića) jer su na onom znaku ispred radnje gde piše radno vreme i koje sranje od piva je trenuitno na akciji, napisali "Thank you China".


Što bi rekao Artist Formerly Known As Charlie, pojasni?

Mislim, može da se shvati dvojako. Napadaju ih što zaebavaju Kitajce ili što ih ne zaebavaju?

Ne može da se shvati dvojako, jer su se ovi posle kao izvinjavali, eto, omaklo se, a i Tramp lepo kaže - kineski virus.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:36 19.03.2020

Re: Grip

Atomski mrav
Ali to je ovde uobičajena pojava, čim se nešto desi, svi navale na gun shopove.

Moraju ljudi da se naoružaju za slučaj da neko poželi da im otme zalihe wc papira.
A možda i Rusi odluče da naprave invaziju na Džordžiju, nikad se ne zna.


Ali pazi kad bih smeo da se okladim da ti što čekaju oko gun šopova ko da se deli wc papir već imaju bar deset komada oružja u kući, ali još jedan glok ili sig nije na odmet, jer nikad ne znaš sa ovom vlašću kad će da krene da im uzima i puce i papir za dupe.

edit: evo sad čitam da je neki bilmez (da kažem da je u pitanju Meksikanac, da bene ne skače da se bije i traži statistike) izbo neke Kineze u Midlendu u Teksasu, dok su pazarili wc papir, i to oca i sina. Posle se ispostavilo da su ljudi zapravi bili iz Burme, ali nema veze, kosooki svejedno. Zajebana vremena.
maksa83 maksa83 23:56 19.03.2020

Re: Grip

da bene ne skače da se bije i traži statiskike) izbo neke Kineze u Midlendu u Teksasu, dok su pazarili wc papir, i to oca i sina. Posle se ispostavilo da su ljudi zapravi bili iz Burme,

Kako se na teksaškom kaže:

freehand freehand 00:00 20.03.2020

Re: Grip

maksa83
da bene ne skače da se bije i traži statiskike) izbo neke Kineze u Midlendu u Teksasu, dok su pazarili wc papir, i to oca i sina. Posle se ispostavilo da su ljudi zapravi bili iz Burme,

Kako se na teksaškom kaže:


Stari grafit, mislim da je u originalu

SVI KINEZI MARŠ NAZAD U JAPAN.

Otprilike kao aktuelni

HOMELESS GO HOME
maksa83 maksa83 00:03 20.03.2020

Re: Grip

HOMELESS GO HOME

To. S tim da je u Teksas to verovatno HOMELESS GO HOME Y'ALL.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:07 20.03.2020

Re: Grip

maksa83
da bene ne skače da se bije i traži statiskike) izbo neke Kineze u Midlendu u Teksasu, dok su pazarili wc papir, i to oca i sina. Posle se ispostavilo da su ljudi zapravi bili iz Burme,

Kako se na teksaškom kaže:



Eh, gde se ovih seti? Muzika naše mladosti...

Znaš da im je basista, Francuz (Deki Lukić), inače mašinac po struci, bio moj kolega u Imtelu? Odlično svirao bas, inženjering malo slabije, stalno mi je srao kako mi pojačavači nisu ni za q, jer nisu simetrični, i da zato sigurno neće da rade (to sa simetrijom im je bilo jako bitno, jer nisu umeli da poprave CNC mašinu i onda su sve bušili ručno, pa kad im rupe nisu sve u liniji i jedna naspram druge, onda moraju da rade prekovremeno, i stalno greše i proizvode škarta.)
Atomski mrav Atomski mrav 00:12 20.03.2020

Re: Grip

Na Džordžiju? Pa možda, ako jednom preteraju.
Zajebani su ti Gruzini


To je bila jedna od epizoda one emisije o američkim prepperima. Znači, lik iz Džordžije se priprema za invaziju Rusije na tu američku saveznu državu. Zašto misli da će Rusi da izvrše invaziju na Džordžiju? Zato što je najveći broj pripadnika US Marine Corps - pogodi, Đuro, odakle - iz Džordžije, dabome. Njegov plan je da se zajedno sa još jednim likom sakrije u nekakvoj cisterni ispred kuće kad primeti išlere, pardon - padobrance na nebu, te da njih dvojica, naoružani do zuba, u pravom i odsudnom momentu stupe u akciju iz te cisterne (iako iz nje nemaju nikakav pregled situacije). Hilarious.
freehand freehand 00:15 20.03.2020

Re: Grip

Atomski mrav
Na Džordžiju? Pa možda, ako jednom preteraju.
Zajebani su ti Gruzini


To je bila jedna od epizoda one emisije o američkim prepperima. Znači, lik iz Džordžije se priprema za invaziju Rusije na tu američku saveznu državu. Zašto misli da će Rusi da izvrše invaziju na Džordžiju? Zato što je najveći broj pripadnika US Marine Corps - pogodi, Đuro, odakle - iz Džordžije, dabome. Njegov plan je da se zajedno sa još jednim likom sakrije u nekakvoj cisterni ispred kuće kad primeti išlere, pardon - padobrance na nebu, te da njih dvojica, naoružani do zuba, u pravom i odsudnom momentu stupe u akciju iz te cisterne (iako iz nje nemaju nikakav pregled situacije). Hilarious.

Jebemliga, liči na curenje nekog od realnih planova iz Pentagona.
bene_geserit bene_geserit 00:28 20.03.2020

Re: Grip

Zašto misli da će Rusi da izvrše invaziju na Džordžiju?

Zato što se piše isto kao i Gruzija na engleskom ?
bene_geserit bene_geserit 00:29 20.03.2020

Re: Grip

evo sad čitam da je neki bilmez (da kažem da je u pitanju Meksikanac, da bene ne skače da se bije i traži statistike) izbo neke

Rekao sam ti lepo da ne treba da ih primamo kod nas, Amerikanaca, ali ti zapeo ...
Atomski mrav Atomski mrav 00:32 20.03.2020

Re: Grip

nas, Amerikanaca,




Podsetio si me na priču moje koleginice iz Švedske koja ima komšiju Bosanca koji se odselio tamo pre 40 i kusur godina i koji redovno protestvuje što se sve više stranaca doseljava u njihov kraj. Pritom ni posle toliko godina nije naučio kako se pravilno izgovara reč "stranac" na švedskom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:12 20.03.2020

Re: Grip

Aaa mi u Amsterdamu imamo Bosance koji drze stovariste, nema sta nema..

Sjenicki kajmak, sir, paprike ljute u pavlaci, ajvari, pite, medeno srce, sardine, majonez tommy, futoski kupus, tursije, dzem od sipaka, slatko od sljiva sa sve ora'i punjene.. svega. Milina kad ti se prohte sta god od dole.


I mi imamo, al' Bugare, sve to isto, plus kafana sa našim specijalitetima sa roštilja, samo što mora da se ide čak u Denver, pa nisam bio tamo jedno 13 godina.

apacherosepeacock apacherosepeacock 07:10 20.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
Aaa mi u Amsterdamu imamo Bosance koji drze stovariste, nema sta nema..

Sjenicki kajmak, sir, paprike ljute u pavlaci, ajvari, pite, medeno srce, sardine, majonez tommy, futoski kupus, tursije, dzem od sipaka, slatko od sljiva sa sve ora'i punjene.. svega. Milina kad ti se prohte sta god od dole.


I mi imamo, al' Bugare, sve to isto, plus kafana sa našim specijalitetima sa roštilja, samo što mora da se ide čak u Denver, pa nisam bio tamo jedno 13 godina.



I u Pragu Bosanci drze jednu prcvarnicu od kafane sa svaki dan drugim jelom na meniju - ono u vojnickom loncu kuvano, ali i rostilj. I pekare koje raznose ujutro po okolnim radnjama zaposlenima burek i pecivo..
docsumann docsumann 09:42 20.03.2020

Re: Grip

Valjalo bi oladiti sa tim palačinkama u karantinu, da se ne naruši dobra linija


što bi rekao Aca Lukas - linije su da se rushe
nask nask 09:45 20.03.2020

Re: Grip

Aaa mi u Amsterdamu imamo Bosance koji drze stovariste, nema sta nema..

Gde?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:14 20.03.2020

Re: Grip

nask
Aaa mi u Amsterdamu imamo Bosance koji drze stovariste, nema sta nema..

Gde?


Ako znas gde je tkzv. Veemarkt 58-60 1019 DD Amsterdam oost, Zeeburgerdijk skoro do kraja
i tu su garaze i stovarista. tel. 020 4689752
Lukic familija.

PS. Meni je bolja nasa kisela voda, manje je gazirana od holandske i lepo osetis mangan. Piva, alkoholnih pica, vina, i meni omiljena orahovaca, sve imaju.

Dolaze im iz cela Holandije autom pa kad natovare sve na gajbe kupuju..
Vokin frizider unutra mesine ja doduse ne jedem al ima svasta, panceta slanine, kobasica, sto za przenje sto za seckanje. I tako..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:25 20.03.2020

Re: Grip

apacherosepeacock
nask
Aaa mi u Amsterdamu imamo Bosance koji drze stovariste, nema sta nema..

Gde?


Ako znas gde je tkzv. Veemarkt 58-60 1019 DD Amsterdam oost, Zeeburgerdijk skoro do kraja
i tu su garaze i stovarista. tel. 020 4689752
Lukic familija.

PS. Meni je bolja nasa kisela voda, manje je gazirana od holandske i lepo osetis mangan. Piva, alkoholnih pica, vina, i meni omiljena orahovaca, sve imaju.

Dolaze im iz cela Holandije autom pa kad natovare sve na gajbe kupuju..
Vokin frizider unutra mesine ja doduse ne jedem al ima svasta, panceta slanine, kobasica, sto za przenje sto za seckanje. I tako..


ja danas ko hunter getherer, ulovila sam jaja u jednoj supiški, ali sam izvisila za brašno, ulje i mlijeko i već me počeo oblivati hladan znoj kako dječacima da saopštim da nema palačinki..
ali fakat stvar se smiruje pa se nadam do ponedeljka da ću uloviti i brašno..
e onda sam u drugoj supiški bila toliko sretne ruke da sam čak ulovila i rolnu kuhinjskog ubrusa (nisam se dakako mogla nadati da nađem i univerzalni cleaner)..
elem, pođoh razdragano da rolnu i platim kad se oglasi alarm..
reko jbt pa zar apse zbog rolne..
dođe žena..
kaže drugarce, rolne prodajemo samo po jednu te tako ne možeš sam da se čekautuješ nego mora personal da autorizuje prodaju..
sreća pa sam i uzela samo jednu..
možda i biju ko uzme više.. to nisam ustanovila..
nask nask 12:30 20.03.2020

Re: Grip

Ako znas gde je

Dankjewel. Ma od naših stvari samo me kiseli kupus u glavici inetresuje + dimljeno nešto pride.
rolne prodajemo samo po jednu

Nama premijer juče saopštio: ma samo serite, imamo toalet papira za sledećih deset godina. Prvi put mi bio simpatičan otkad je na vlasti (10g).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:35 20.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic

Valjalo bi oladiti sa tim palačinkama u karantinu, da se ne naruši dobra linija. A šta se savetuje ukarantinjenim starcima po pitanju tjelovježbe?


fakat..
no ja od ponedeljka (nevezano za kronu a vezano za sunce al sad taman dobro došlo) izađoh iz đima na ulicu..
te je tako plan da trčim jedno 4 puta nedeljno, ništa ambiciozno, 5km dnevno, ostalim danima jogiram da malo rastresem meso..
ja kad bih sad sjela i ne radila ništa a još i ko zna koliko dugo.. pa mislim da bih kljoknula da me više ništa diglo ne bi..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:37 20.03.2020

Re: Grip

nask
Ako znas gde je

Dankjewel. Ma od naših stvari samo me kiseli kupus u glavici inetresuje + dimljeno nešto pride.
rolne prodajemo samo po jednu

Nama premijer juče saopštio: ma samo serite, imamo toalet papira za sledećih deset godina. Prvi put mi bio simpatičan otkad je na vlasti (10g).


ih pa ja kad nađem još i toalet papir tad ću zaista morati ozbiljnije da proslavim..
toga ne da nema nego ni u tragovima..
ulovila sam jedan paket nekakvih sugar cane maramica za nos pa jbg, šta da se radi, poslužiće ali fakat ja sam taj karantin biznis totalno amaterski odradila..
pošten preper bi se zgrozio
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:16 20.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus
apacherosepeacock
nask
Aaa mi u Amsterdamu imamo Bosance koji drze stovariste, nema sta nema..

Gde?


Ako znas gde je tkzv. Veemarkt 58-60 1019 DD Amsterdam oost, Zeeburgerdijk skoro do kraja
i tu su garaze i stovarista. tel. 020 4689752
Lukic familija.

PS. Meni je bolja nasa kisela voda, manje je gazirana od holandske i lepo osetis mangan. Piva, alkoholnih pica, vina, i meni omiljena orahovaca, sve imaju.

Dolaze im iz cela Holandije autom pa kad natovare sve na gajbe kupuju..
Vokin frizider unutra mesine ja doduse ne jedem al ima svasta, panceta slanine, kobasica, sto za przenje sto za seckanje. I tako..


ja danas ko hunter getherer, ulovila sam jaja u jednoj supiški, ali sam izvisila za brašno, ulje i mlijeko i već me počeo oblivati hladan znoj kako dječacima da saopštim da nema palačinki..
ali fakat stvar se smiruje pa se nadam do ponedeljka da ću uloviti i brašno..
e onda sam u drugoj supiški bila toliko sretne ruke da sam čak ulovila i rolnu kuhinjskog ubrusa (nisam se dakako mogla nadati da nađem i univerzalni cleaner)..
elem, pođoh razdragano da rolnu i platim kad se oglasi alarm..
reko jbt pa zar apse zbog rolne..
dođe žena..
kaže drugarce, rolne prodajemo samo po jednu te tako ne možeš sam da se čekautuješ nego mora personal da autorizuje prodaju..
sreća pa sam i uzela samo jednu..
možda i biju ko uzme više.. to nisam ustanovila..


Ja sam iskusno jutros otisla u 8h cim su otvorili samouslugu, i naravno samo jos par pospanih a samiska ogromna..

Lepo svuda kolica za punjenje rafova al opet od wc papira ostalo samo onih sa zlatnim listicima valjda (cena) al dodadoh ja i jedan paket pride na vec postojeci u kuci..

Jaja nema al sam uzela sva bio nekoliko pakovanja.
Ulja nema osim maslinovo pa i tu pazarila - kad saberem bar je zdravo ostalo sve jeftino su razgrabili.

Sve ostalo ima.

Za macke su mi iz pet-sopa doneli na gajbu sve sto im treba i to na dzak tako da nece gladovati i oslabiti nikako.

Sad ne moram u radnju pa jedno 2 meseca.

Ovde AH lanac samousluga otvara radnje jos u 7h pa do 8h samo za babe i dede na miru da pazare. Kad oni zavrse moze i neko mladji od 8h..

E, da, mleka nema nikakvoga nego znas sta ja radim kad mi zatreba za palacinke ili proju - kupim ono mleko za kafu, em je masnije pa bude i ukusnije mogu ti reci.

Proja mi menja hleb jer nema tog koji moze da stoji do sledeceg izlaska u radnju, pa lepo umesim proju kad vec numem hleb da mesim a proju volem vise nego leba i inace.


PS. Jutros sam opalila voznju biciklom u 6 ujutro - nidje nikog miiiiliiiinaaa
ko da sam provozala na drugoj planeti..
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:22 20.03.2020

Re: Grip

nask
Ako znas gde je

Dankjewel. Ma od naših stvari samo me kiseli kupus u glavici inetresuje + dimljeno nešto pride.
rolne prodajemo samo po jednu

Nama premijer juče saopštio: ma samo serite, imamo toalet papira za sledećih deset godina. Prvi put mi bio simpatičan otkad je na vlasti (10g).


Interesovace te i vise kad se nadjes tamo..

Za premijera, e i meni prvi put bio simpatican kad su ga pri poseti samousluzi priupitali kolko on ima kuci paketa wc papira..
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:14 20.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus

ih pa ja kad nađem još i toalet papir tad ću zaista morati ozbiljnije da proslavim..
toga ne da nema nego ni u tragovima..

Имаш у Whole Foods, Planet Organic, Boots,..,, углавном на местима где се не иде обично по клозет папир.

Ја сам нашла неки од бамбуса који нисам виђала у осталим самопослугама.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:49 20.03.2020

Re: Grip

ПЛАН БОРИСА ЏОНСОНА СЕ РЕАЛИЗУЈЕ



principessa_etrusca principessa_etrusca 15:38 20.03.2020

Re: Grip

Пабови и барови раде. Углавном најављују затварање за недељу увече, да ухвате и овај викенд, шта кошта да кошта.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:46 20.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
ПЛАН БОРИСА ЏОНСОНА СЕ РЕАЛИЗУЈЕ

pa ne vjerujem da laže, baš bi bilo glupo ali fakat ja zadnji put kad sam išla vozom (ponedeljak) bilo je poluprazno (što nikad nije)..
a vidim da moji vozovi još uvijek idu redovno što mora da znači da idu prazni pošto su bukvalno svi kod kuće..
e kod kuće mingluju sve u 16..
istina po restoranima je ljudi otprilike upola manje nego obično ali su ulice pune..
do kad će se ne zna se..
lokalna zajednica je kanda usvojila stanovište da je ok da hajkujemo po šumi naredne dve nedelje al da se ne okupljamo..
što se meni tiče ok..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:54 20.03.2020

Re: Grip

Ово је од јутрос.
Evo ga link ka izvoru.
https://twitter.com/DRileyamusing/status/1240923403919515648?s=20

Ево и чланка о основама бољег концепта.
rodni rodni 15:59 20.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus
nask
Ako znas gde je

Dankjewel. Ma od naših stvari samo me kiseli kupus u glavici inetresuje + dimljeno nešto pride.
rolne prodajemo samo po jednu

Nama premijer juče saopštio: ma samo serite, imamo toalet papira za sledećih deset godina. Prvi put mi bio simpatičan otkad je na vlasti (10g).


ih pa ja kad nađem još i toalet papir tad ću zaista morati ozbiljnije da proslavim..
toga ne da nema nego ni u tragovima..
ulovila sam jedan paket nekakvih sugar cane maramica za nos pa jbg, šta da se radi, poslužiće ali fakat ja sam taj karantin biznis totalno amaterski odradila..
pošten preper bi se zgrozio

Ali ti zato sve znaš o geo-strateškom biznisu.
Malo li je?!
No, jbg, od toga znanja se ne jedu palačinke u trenutnoj situaciji.
rodni rodni 16:01 20.03.2020

Re: Grip

apacherosepeacock

...
Jaja nema al sam uzela sva bio nekoliko pakovanja
...

Kulturno, kulturno - i širokogrudo, pride.
Nema šta.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:03 20.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
Ово је од јутрос.
Evo ga link ka izvoru.
https://twitter.com/DRileyamusing/status/1240923403919515648?s=20

Ево и чланка о основама бољег концепту.


pa eto znaćemo za dve nedelje koliko je ovo bila madness ili nije..
meni bi bila madness da na tom vozu spazim nekog od 80 godina..
zvanična politika je da se svi osjetljivi samoizoluju a ostali da stanu kod kuće ako mogu a nastave da rade ako moraju..
ovde ljudi čini mi se jesu dosta samodiscipolinovani po pitanju samoizolacije (mada ne možeš da znaš, možda i neko mrtav bolestan ide na taj prevoz ali ne priznaje)..
kako bilo uskoro će nam se samo kasti
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:16 20.03.2020

Re: Grip

kako bilo uskoro će nam se samo kasti

Тј.- -- власт се коцка.
Чак и ако ове руке будете имали среће, ово је потпуно погрешно.
Но, срећно било.
maksa83 maksa83 16:23 20.03.2020

Re: Grip

No, jbg, od toga znanja se ne jedu palačinke u trenutnoj situaciji.

Novi korisniče, nedostojno je zajebavati ženu koja deci ne može da napravi palačinke. To se prosto ne radi.

Mrtav sam ozbiljan.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:28 20.03.2020

Re: Grip

Пар који познајем и који је чак требало да видим прошле недеље поводом, у задњи час отказаног, проласка кроз Лондон заједничких пријатеља, заглавио је у болници са короном.

Они су старији, око 75, и обоје имају већ постојеће дијагнозе (једно је имало рак прошле године). Болест им није почела типично, већ су мислили да су симптоми у вези са њиховим другим болестима (обоје су иначе лекари у пензији), а то је мислила и њихова лекарка опште праксе.

После недељу дана, доспели су у болницу, тестирани, потврђени позитивни, он је био на респиратору, она не, али ће изгледа он изаћи пре ње. У сваком случају су се опоравили.
Milan Novković Milan Novković 17:07 20.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
kako bilo uskoro će nam se samo kasti

Тј.- -- власт се коцка.
Чак и ако ове руке будете имали среће, ово је потпуно погрешно.
Но, срећно било.

Kao i svuda i ovde se vlast šepuri pred kamerama, ali ono što se dešava ne definišu oni nego nevidljivi ljudi ispod.

Kao i svuda, ti nevidljivi su relativno pametni, ovde im daju da palniraju, u nekim državama manje, a pametni su svuda.

Ne znam na kakvu sreću misliš, 70%-80% će u sledećih 12 meseci "izmetabolisati" virus u svakom slučaju, ovako ili onako, tačnije doći u dodir pa najčešće neprimetno steći imunitet.

Ako to ovde prođe sa manje šoka ima malo sreće, ne kažem, npr ostrvo, iako tunel ispod La manša i avioni rade svoji, ali će se više raditi ne o sreći nego pameti tih nevidljivih, pa discviplini naroda - bez obzira na slike nedisciplinovanih, novinari ih i pokazuju zato što su "spektakularne".

A ako ne budemo imali sreće - opet nije do sreće, nego do loših nevidljivih i, nedisciplinovane vlade i građanstva.

Samo da kažem, da ne preraste ovo sad u navijanje, sitne zavisti i lake zlobe

Taleb je, opet, tabloidno odreagovao.

Da sažmem, ako su stariji ljudi disciplinovano poslušali savet mi ćemo ostali odraditi posao, neki uz neprijatne infekcije, i dobaciti do društevnog herd-imunitija bez pucanja zdravstvenog sistema, i management problema će se pokazati kao korektan, bez preterano ekonomsko-finansijskog pucanja.

Istovremeno se probaju razni lekovi i protokoli, vreme radi za nas.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:33 20.03.2020

Re: Grip

Da sažmem, ako su stariji ljudi disciplinovano poslušali savet mi ćemo ostali odraditi posao, neki uz neprijatne infekcije, i dobaciti do društevnog herd-imunitija bez pucanja zdravstvenog sistema, i management problema će se pokazati kao korektan, bez preterano ekonomsko-finansijskog pucanja.

Малопре сам чуо да сте већ у проблему, да NHS не може да изнесе пребукираност већ сада... морам да изађем, па се не сећам коју су болницу спомињали, да је већ пукла-загушена. Узгред, твоја теорија је као моја, да су овде оставили кафиће, да се ипак лагано шири зараза.

Иначе, неправедан си према Талебу, а биће ти јасно кад погледаш линк, мог става од 7. марта, с којим се он сложио.
https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1236332875269668864?s=20
zilikaka zilikaka 17:38 20.03.2020

Re: Grip

kažu da je znao na ispitu da uhvati studenta u mašinu sa pitanjima iz srpske istorije

Voleo je da demonstrira svoju tobož dominaciju. Vazda je nešto umetao u priču.

Jednom prilikom na predavanjima jedva zadržala jezik za zubima (što mi teško pada pa zato i pamtim)
Napiso je nešto, pogrešio i neko ga ispravi.
On se nasmeje i kaže "kolega to je lapsus kalamiS, znate šta to znači?"
Ovaj valjda klimno glavom al matori nastavi kako se nekad latinski učio i znao.
Mi za baksuza isto učili i meni išli jezici pa se jedva uzdržala da ne ispravim padež.
Mislim sa ni danas ne bih položila.
freehand freehand 17:45 20.03.2020

Re: Grip

Иначе, неправедан си према Талебу, а биће ти јасно кад погледаш линк, мог става од 7. марта, с којим се он сложио.
https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1236332875269668864?s=20


Boston X Pat
@BostonXpat
Replying to
@PredragBrajovic
and
@nntaleb

There is aerosol spread.
Testing found virus in air vents of rooms of infected patients.


Predrag Brajovic
@PredragBrajovic

Please read the link.


Boston X Pat
@BostonXpat
Mar 7

Its 40 pages. Could you be more specific ?

Predrag Brajovic
@PredragBrajovic
Mar 7

No.

Antony Vo
@VoDeVivre
Mar 9

Get coofed on and tell me coronavirus isn’t airborne lol

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:57 20.03.2020

Re: Grip

Сирота будалетино искомплексирана.

СЗО је послао екипу у Кину усред епидемије. Оно што видиш у том твиту је цитат из њиховог извештаја од 25. или 26. фебруара, који у Србији државне будале нису читале, па су све погрешно радили.

Ја га јесам читао, и позвао се на њега.
Онај снимак екрана где пише да droplets су преносници је из тог извештаја. (P:S: Još važniji citat: "Airborne spread has not been reported." То је кључ свега.)

Узгред, о том извештају причао сам својим пријатељима овде, да их тешим: вирус је лако заустављив.

Има линк ка том извештају у твиту.

Узгред, видим да мало ко зна за њега.
Доктори Белојевић и Радовановић свакако знају.
Нађите овог првог на Н1 шта је говорио: то је био добар пут.
freehand freehand 18:04 20.03.2020

Re: Grip

Сирота будалетино искомплексирана.


Tragedija... Pa ti, jadan, ni uvredu ne umeš da smisliš?
Оно што видиш у ком твиту

Ma jok. Ono što ja vidim u tom tvitu je zgubidan koji sa pozicije autoriteta smara ljude okolo o stvarima o kojima nema pojma, usput baratajući gomilama podataka, grafika, citata koje ne razume.
Al ako tebi to pomaže - ok, dok ljudi razumeju da je vid terapije u pitanju.

Ali ja se upišajh sa ovim što kreće radulovićevskim

a) - Pročitaj tekst
b) - Predug je, može li samo stav?
a) - Ne.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:09 20.03.2020

Re: Grip

Магарчиино и битанго, и олошу људски, то писменима значи да будале нећу разуверавати :)
Ни тебе, тиме.

Ко не зна да у линкованом ПеДееФ фајлу нађе цитирани део ем је ленчуга ем будала око које се не вреди трудити.
freehand freehand 18:17 20.03.2020

Re: Grip

Магарчиино и битанго, и олошу људски, то писменима значи да будале нећу разуверавати :) Ни тебе, тиме.

Za koliko decimetara si, otprilike, u svojim očima sad porastao? Mislim, jesi li se približio željenoj meri?
Ко не зна да у линкованом ПеДееФ фајлу нађе цитирани део ем је ленчуга ем будала око које се не вреди трудити.

Brajoviću, znaš li kako izgleda neko ko sam sebe citira sa drugih delova interneta koristeći kao sopstvenu legitimaciju mesto na kome je ispao glup ko noga?
Milan Novković Milan Novković 18:44 20.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
Da sažmem, ako su stariji ljudi disciplinovano poslušali savet mi ćemo ostali odraditi posao, neki uz neprijatne infekcije, i dobaciti do društevnog herd-imunitija bez pucanja zdravstvenog sistema, i management problema će se pokazati kao korektan, bez preterano ekonomsko-finansijskog pucanja.

Малопре сам чуо да сте већ у проблему, да NHS не може да изнесе пребукираност већ сада... морам да изађем, па се не сећам коју су болницу спомињали да је већ пукла. Узгред, твоја тероија је као мној, да су овде оставили кафиће, да се ипак лагано шири зараза.

Иначе, неправедан си према Талебу, а биће ти јасно кад погледаш линк, мог става од 7. марта, с којим се он сложио.
https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1236332875269668864?s=20

Ne kažem da ovde neće biti ozbiljnih problema, UK se ionako ne hvali, baš, zdravstvenim sistemom, osim da je besplatan (uglavnom).

A i one tromesečne zalihe vitamina D u jetri što ostadoše od prošlogodišnjeg sunca su na izdisaju, otud i grip, i osetljivost na covid-19.

Al ovde ima jako mnogo pametnih ljudi, što se ne važi pa političare, za njih se samo nadam da su ovom prilikom prepustili pametnim stručnjacima da planiraju.

Gledam te vaše connectivities, ok, al ja sam se baš u životu naprogramirao kompleksnih sistema, ne zdravstvenih, ok, al raznih.

Da mi se radi trading sada uzimao bih novac ko na česmicu - da me želja mine evo uradih 10 transakcija u 5 dana, sve dobitničke, 26.3% dobit, zatvorih jutros sve da bih mogao raditi posao bez prekida.

Al idemo u Fintech, opkolili investitori, samo ide ICT prvo, i pokazaću ti jednog dana šta je "connectivity" u globalnim, real-time, kompleksnim sistemima, i razumećeš me što se tiče Taleba

Ok je lik, ok, i bio je i trader davno, ali ćeš videti dokle je sve modeliranje dobacilo - prosto armije prepametnih ljudi sve više rade sa sve više resursa.

Npr, imamo mi nešto što se zove MVC u programiranju, Model-View-Controller, čisto i kad pričaš sa Alseom, Maskom itd, ako ih nateraš da razmišljaju, to im je lebac - dve tačke i veza između - tačke višedimenzionalne, i "žive", vrlo, a meni je ova "veza", connectivity, 1997. bila 2D oblak, živ isto, kasnije nD, a svaka dimenzija priča za sebe - i u tome se simuliralo da bi se zaradila crkavica.

Ili pokušaj u Bgd polu-smešnu stvar, priču za nekim ko programira u ozbiljnim gaming projektima - videćeš koliko su ove popularne internet priče o modeliranju ponekad naivne, i šta sve tamo negde u budžaku down-to-earth smotani geeks rade. Dobro, danas su im tools sve bolji, pa umeju i da se opuste.

I ovde u UK mnogo nenaivnih ljudi radi na modeliranju ove epidemije, u baš kompleksnom, višedimenzionalnom prostoru sa mnogo graničnih uslova ...

.. ja bih u ovo mogao da se kladim, koliko ih poznajem, iako mi je nagađanje.

I prilazi vojska Londonu, za nedaj bože, al diskretno, i oni su kockice u rukama pametnih dirigenata, iako se o kristalnog kugli mnogo više ćuti nego što se priča.

Što ne znači da nas sutra neće iznenaditi razvoj događaja, samo je malo naivno da ja njima mogu davati savete.

Mogu da prenesem nešto pametno blogerima, nešto što nisam ja smislio, nego samo pročitao kod drugih.

U to ime:

The Coronavirus Is Not Causing Deaths - Weak Immune Systems Are (ovaj lik je malo nervozan, pa mu je naslov bombasto-metaforičan

I nama od sutra sunce, klot
alselone alselone 18:57 20.03.2020

Re: Grip


A i one tromesečne zalihe vitamina D u jetri što ostadoše od prošlogodišnjeg sunca su na izdisaju, otud i grip, i osetljivost na covid-19.


Ja sam ovih dana izneo neki mali sto iz podruma na sred dvorišta, da se dobro osunčam i radio tako po dva sata. Sva sreća pa Lenovo ima dobro osvetljenje pa se moglo raditi.

Među belim radama, kao Ferdinand.



Weak Immune

A zemljanin kadar nevera.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:58 20.03.2020

Re: Grip

Što ne znači da nas sutra neće iznenaditi razvoj događaja, samo je malo naivno da ja njima mogu davati savete.

Мислим да је UK већ закаснила. Фалиће вам и људи и респиратора.
Узгред, овај проблем није проблем баш за лекаре, него за људе који се баве статистикама и комплексним системима и руковањем ризиком.
(О дизaјну кола не питате аутомеханичара и вулканизера, са њима се само консултујете.)

Од лекара нахвалио сам оног Белојевића, импресиван дркаџија. Нијe хтео да дође у Утисак Недеље ако сви гости не буду носили маске. Други лекар који ме је фасцинирао јесте један "ваш". Он је све разумео и знао. Ево га и усмено и писмено.

7 CORONA COMMENDMENTS

Be fast.
Have no regrets.
You must be the first mover.
If you need to be right before you move, you will never win.
Perfection is the enemy of the good.
Speed trumps perfection.
The greatest error is not to move.

Dr Michael Ryan, WHO Executive Director


alselone alselone 18:59 20.03.2020

Re: Grip

I ovde u UK mnogo nenaivnih ljudi radi na modeliranju ove epidemije, u baš kompleksnom, višedimenzionalnom prostoru sa mnogo graničnih uslova ...


BTW, meni je modelovanje u višedimenzionalnim sistemima sa mnogo graničnih uslova veoma zanimljivo, pogotovo koristeči stohastičke metode.
Milan Novković Milan Novković 19:15 20.03.2020

Re: Grip

alselone
I ovde u UK mnogo nenaivnih ljudi radi na modeliranju ove epidemije, u baš kompleksnom, višedimenzionalnom prostoru sa mnogo graničnih uslova ...


BTW, meni je modelovanje u višedimenzionalnim sistemima sa mnogo graničnih uslova veoma zanimljivo, pogotovo koristeči stohastičke metode.

Često za stohastiku nemaš dovoljno podataka, ili nisu timely, vreme ti je isto dimenzija, i ima granične uslove isto

Pa si prinuđen da mešaš metodologije, i uprežeš i višu pamet

"Klasična" pamet ti je dovoljna kad bi svaka idividua imala real-time senzor za virus, i kad bi mogao svakom da pratiš kretanje u realnom vremenu, pa sve modeli komponenti/actora bili dobri, i parametrizovani ne samo za "standardne" operacije, nego i za worst-case simulacije - tj kad bi svakome znali imuni sistem, i sve bitne metaboličke parametre.

Ali, ALI, biće sve ovo, druga ili treća generacija kad u IoT ubacimo svakome i senzor ispod kože.

Pa kad mind kontrola proradi i ti kreneš za sedmom kriškom hleba, a workflow, ili neki orkestrator u njemu kaže njet, parališe ti ruku, Alse, gluten je zonulin modulator, a on otvara pore u crevima, više đubreta će da ode u krvotok, imuni se pomera vako, ... a to nije dobro, kompromituješ definisani tok širenja virusa

A plus neki leptiri lete naokolo
alselone alselone 19:18 20.03.2020

Re: Grip

Alse, gluten je zonulim modulator, a on otvara pore u crevima, više đubreta će da ode u krvotog, imuni se pomera vako, ... a to nije dobro, kompromituješ definisani tok širenja virusa


To mi reci! Slažem se u potpunosti.
Meat and greens.

Šalim se (malo).

Da, stohastika traži vreme, ali sa današnjim hardverskim resursima tek ćemo da unfold-ujemo sve mogučnosti, kako se to moderno kaže danas.

bene_geserit bene_geserit 19:20 20.03.2020

Re: Grip

Pa kad mind kontrola proradi i ti kreneš za sedmom kriškom hleba, a workflow, ili neki orkestrator u njemu kaže njet, parališe ti ruku

Za hleb đene đene, ali neće valjda to da nam rade kad krenemo za sedmom palačinkom sa nutelom i pečenim lešnicima, to bi već teže podneo.
Milan Novković Milan Novković 19:25 20.03.2020

Re: Grip

alselone
Alse, gluten je zonulim modulator, a on otvara pore u crevima, više đubreta će da ode u krvotog, imuni se pomera vako, ... a to nije dobro, kompromituješ definisani tok širenja virusa


To mi reci! Slažem se u potpunosti.
Meat and greens.

Šalim se (malo).

Da, stohastika traži vreme, ali sa današnjim hardverskim resursima tek ćemo da unfold-ujemo sve mogučnosti, kako se to moderno kaže danas.


Pošto si ti upoznat sa modeliranjem višedimenzionalnih problemskih prostora, gde svaka dimenzija ume da bude priča za sebe, evo još dela priče od našeg onomad pokušaja da dobijemo EU lovu za protein folding.

Krenemo i mi sa "ciglom" u n-dimenzionalnom prostoru, i u njoj je rešenje, ko likovi Mkelenađela u komadu kamena, al klešemo onda - kažemo daj da odlomimo ovo parče od cigle ako deo rešenja ne može da upadne tamo da ebe-oca.

Na kraju bi tako sad mogao da od cigle klesanjem dođeš do delova Londona bitnih za širenje virusa, a onda ti dođe klinac što je pobedio na takmičenju Mladi Tehničar i kaže - Čiko, a jeste li predvideli da ptica sleti na onu klupu, pokupi virus, pa odleti na drugu klupu.

I ti juriš, kreneš da instaliraš i pticama senzore, pa sve iznova
alselone alselone 19:30 20.03.2020

Re: Grip

Na kraju bi tako sad mogao da od cigle klesanjem dođeš do delova Londona bitnih za širenje virusa, a onda ti dođe klinac što je pobedio na takmičenju Mladi Tehničar i kaže - Čiko, a jeste li predvideli da ptica sleti na onu klupu, pokupi virus, pa odleti na drugu klupu.


Da, jasno. Ja sam jednom tako na faksu modelovao pametnu raskrsnicu pomoću AI i PSO, ona je prepoznavala broj vozila i trend vozila pa određivala dužinu trajanja zelenih talasa kako bi minimizovala gužve. Pored algorima bio je i UI, to sve si mogao lepo da vidiš. I onda se na glavnoj prezentaciji pred profesorima dva auta sudare na sred raskrsnice. Prvi put za 1000 simulacija koliko sam uradio kod kuće.

A lepo mi prof kaže pošto sam predstavio algoritam - ok, ne moraš pokazivati, sve vidimo i super je, na tim prezentacijama uvek bude neki maler. I ja reko - ma ne, siguram sam ja u svoje čedo, sad ćete da vidite.
mirelarado mirelarado 19:30 20.03.2020

Re: Grip

Ja sam ovih dana izneo neki mali sto iz podruma na sred dvorišta, da se dobro osunčam i radio tako po dva sata. Sva sreća pa Lenovo ima dobro osvetljenje pa se moglo raditi.


Sigurno je nešto procvetalo na šta si blago alergičan. Otuda konjuktivitis.
alselone alselone 19:31 20.03.2020

Re: Grip

Sigurno je nešto procvetalo na šta si blago alergičan. Otuda konjuktivitis.


To traje od novembra.
mirelarado mirelarado 19:33 20.03.2020

Re: Grip

alselone
Sigurno je nešto procvetalo na šta si blago alergičan. Otuda konjuktivitis.


To traje od novembra.


E, jbg.

Toliko o meni kao dijagnostičaru amateru, i to na neviđeno.
alselone alselone 19:35 20.03.2020

Re: Grip

Toliko o meni kao dijagnostičaru amateru, i to na neviđeno.


Hvala ti na brizi.
Milan Novković Milan Novković 19:41 20.03.2020

Re: Grip

alselone
Na kraju bi tako sad mogao da od cigle klesanjem dođeš do delova Londona bitnih za širenje virusa, a onda ti dođe klinac što je pobedio na takmičenju Mladi Tehničar i kaže - Čiko, a jeste li predvideli da ptica sleti na onu klupu, pokupi virus, pa odleti na drugu klupu.


Da, jasno. Ja sam jednom tako na faksu modelovao pametnu raskrsnicu pomoću AI i PSO, ona je prepoznavala broj vozila i trend vozila pa određivala dužinu trajanja zelenih talasa kako bi minimizovala gužve. Pored algorima bio je i UI, to sve si mogao lepo da vidiš. I onda se na glavnoj prezentaciji pred profesorima dva auta sudare na sred raskrsnice. Prvi put za 1000 simulacija koliko sam uradio kod kuće.

A lepo mi prof kaže pošto sam predstavio algoritam - ok, ne moraš pokazivati, sve vidimo i super je, na tim prezentacijama uvek bude neki maler. I ja reko - ma ne, siguram sam ja u svoje čedo, sad ćete da vidite.



Znam to. Kad smo mi prodali prethodnu firmu i sastavili se sa lovom ja kažem aj da par godina razmislim dal da se penzionišem sa 50, ronio sa ćerkom nekoliko godina po svetu a mladež u Bgd programira.

E, ta mladež, komada 9, a trebalo mi 30, je pametna jako, al 3,000 softverskih modula je 3,000 softverskih modula - nikad mi demo nije izdržao više od 5 minuta - a dolaze top brass iz Aberdeen Asset Management (1000 milijardi pod managementom), JP Morgan top-brass, kažu vidi što je dobro, ovo bi moglo svim hedge fondovima kojima mi dajemo lovu kao hedge-fund-in-a-box, ... i ja znam da će da crkne, a oni ne trepću, i dok radim demo još žive aplikacije startujem drugu instancu, kad ova prva pukne da na drugoj nastavim ...

... a pucanje randomised
Milan Novković Milan Novković 19:44 20.03.2020

Re: Grip

mirelarado
alselone
Sigurno je nešto procvetalo na šta si blago alergičan. Otuda konjuktivitis.


To traje od novembra.


E, jbg.

Toliko o meni kao dijagnostičaru amateru, i to na neviđeno.

Pa dobro, imuni je Alseu forward-looking
alselone alselone 19:48 20.03.2020

Re: Grip

... a pucanje randomised


Bio jednom u Kini u predkononskom periodu i radio neki demo. Oni trebali da pošalju podatke ali nisu. I ja kao dooobro, ali neće demo biti savršen na demo podacima umesto na vašim (iako bi trebalo da bude obrnuto zapravo ali ajde) i na sred demoa - bang, zvekne applikacija, just in time debager, send dont send prozor, katastrofa. A nisu baš najbolje znali engleski i nisu bili iz IT struke. I ja u tom momentu strogo pogledam prema i njima i kažem

-evo vidite šta piše - N E M A P O D A T A K A

I prođe.
maksa83 maksa83 20:33 20.03.2020

Re: Grip

i dok radim demo još žive aplikacije startujem drugu instancu, kad ova prva pukne da na drugoj nastavim ...

Stiv Džobs je tako demonstrirao prvi ajFon (6 meseci pre izlaska na tržište), bukvalno. Imao nekoliko komada i kad jedan okine izvadi na kvarno drugi ispod govornice i kao sve ok.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:35 20.03.2020

Re: Grip

Иначе, мој утисак дана, осим 627 новоумрлих у Италији, јесте да су тамо престали да певају.
maksa83 maksa83 20:36 20.03.2020

Re: Grip

Иначе, мој утисак дана, осим 627 новоумрлих у Италији, јесте да су тамо престали да певају.

Od tih 627, jedan je 30. (trideseti) do sada umrli lekar.

mirelarado mirelarado 20:38 20.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
Иначе, мој утисак дана, осим 627 новоумрлих у Италији, јесте да су тамо престали да певају.


U stvari, sami kažu da žrtava ima više, jer sad već umiru i kod kuće.
alselone alselone 20:38 20.03.2020

Re: Grip

Padaju ko snoplje, jebote.

Danas sam pročitao da su po broju mrtvih premašili Kinu. Hej! Onolika Kina, onoliki samo Vuhan a onolika Italija i na sve to su imali par meseci prednosti.

alselone alselone 20:42 20.03.2020

Re: Grip

mene šokira najviše da Italije I DALJE ima skoro eksponencijalnu krivu.
alselone alselone 20:44 20.03.2020

Re: Grip

Pogledajte ovaj članak. Krive izgledaju apsolutno zastrašujuće.

LINK


Kako vreme ide mislim da ona dilema koju ima UK - broj spašenih VS broj mrtvih sve manje ima smisla jer ćemo i uništiti ekonomiju i biće puno mrtvih.
mirelarado mirelarado 20:45 20.03.2020

Re: Grip

Danas sam pročitao da su po broju mrtvih premašili Kinu. Hej! Onolika Kina, onoliki samo Vuhan a onolika Italija i na sve to su imali par meseci prednosti.


Plaćaju danak velikoj gustini naseljenosti (naročito na severu), nepovoljnoj starosnoj strukturi i svom druželjubivom načinu života. I na početku epidemija nije ozbiljno shvaćena. Ne mogu iskazati koliko mi je žao.

Kina je uspešno izolovala tu jednu oblast, a ostatak je radio i za nju. Italija tu mogućnost nema. Nemamo je ni mi.
Milan Novković Milan Novković 20:55 20.03.2020

Re: Grip

mirelarado
Predrag Brajovic
Иначе, мој утисак дана, осим 627 новоумрлих у Италији, јесте да су тамо престали да певају.


U stvari, sami kažu da žrtava ima više, jer sad već umiru i kod kuće.

Uh, gledam nešto razne cifre i baš je Italijane raspalilo, iako mnogi od ostalih kasne u fazi.

Al gledam i za grip, rad iz 2019, i isto su oni tema po naglašenoj smrtnosti. Dobro, prosečna starost im je, valjda, najveća u Evropi, al teško da je tu i tamo koja godina jedini razlog.

Možda nekako kompromituju imuni ishranom (sitna koincidencija, od nas 4 sad u kući samo mlađa ćerka ume da poboljeva, i 90% jede pastu, sa tu i tamo sitnim varijacijama - skoro sigurno unosi premalo proteina.

Ovde su cifre još male, al mi kaskamo u fazi. Ja Predragu spominjem disciplinu, ali ne mogu da je ocenim ovde, umeju u UK da budu i jako disciplinovani, i razulareni.

Investigating the impact of influenza on excess mortality in all ages in Italy during recent seasons (2013/14–2016/17 seasons)

alselone alselone 21:01 20.03.2020

Re: Grip

i 90% jede pastu


Ja reko neki dan u polušali Mireli da ne goji slanina nego lebac. Lale i Talijani imaju sličnu građu zbog slične ishrane. A pri tome ne mislim na šunku.

Žitarice su zlo moderne dijete. Znam da če se Braja saglasiti sa mnom, imali smo onomad dosta podudarnosti na tu temu. Zapravo, na mnoge teme u poslednje vreme.
alselone alselone 21:05 20.03.2020

Re: Grip

Nego gledam onog Medojevića, taj upao u full blown teoriju zavere. Dok sam još pratio crnogorsku politiku a to ima baš puno godina, bio mi je on cool.
mirelarado mirelarado 21:08 20.03.2020

Re: Grip

Možda nekako kompromituju imuni ishranom


A zbog te iste ishrane imaju najduži životni vek? Kvaka je, po meni, u vrlo potuljenom virusu... no dobro. Ništa još nije pouzdano utvrđeno, pa možemo da nagađamo. Možda se čovečanstvu tako posreći i neka serendipity. :)
Milan Novković Milan Novković 21:15 20.03.2020

Re: Grip

mirelarado
Možda nekako kompromituju imuni ishranom


A zbog te iste ishrane imaju najduži životni vek? Kvaka je, po meni, u vrlo potuljenom virusu... no dobro. Ništa još nije pouzdano utvrđeno, pa možemo da nagađamo. Možda se čovečanstvu tako posreći i neka serendipity. :)

Da.

Čudna je i priča sa imunim pomalo kad se poredi sa gripom - u ovom linku kažu kako, npr, Danci imaju nešto veću smrtnost dece do 4 godine.
maksa83 maksa83 21:20 20.03.2020

Re: Grip

Nego gledam onog Medojevića, taj upao u full blown teoriju zavere.

Ja sam propustio tu cool fazu, pošto taj tip kako iznikne negde samo što bi rekla deca krindžuje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana