Kućni ljubimci

65+: Prva sedmica na izmaku

Vojislav Stojković RSS / 23.03.2020. u 14:26

Terasa stana okrenuta je ka parku. Park kao i svaki park: Drvored… travnjak… staze… ukrasno žbunje… drvene klupe ofarbane u zeleno... Sunčano je popodne prve sedmice prinudne samoizolacije… Sedim na terasi i pijem kafu. Na obližnjoj klupi i oko nje je grupa mlađih tinejdžerki. Nisam ih brojao, ali čini se da ih ima više od 5 (pet). Škole im ne rade, pa su valjda zbog toga tako lepo raspoložene i vesele. Ili možda samo zato što su mlade. Stazom pored njih sporim i teškim korakom, oslanjajući se na drvenu štaku, prolazi stariji čovek. Očigledno - znatno iznad  65 godina.

Jedna od devojčica uzima mobilni telefon i  simulirajući poziv govori: Halo, uzvikuje dovoljno glasno da je stariji gospodin čuje, ovde  po parku se šeta jedan penzos, pošaljite nekoga. Šta kažete? Sve su vam ekipe već na terenu?  OK, onda pošaljite šintere. Ostale devojčice se glasno kikoću. Stariji gospodin samo malo zastane, pa nastavi dalje.

Hvala ti Bože, pomislih, deca su nam duhovita… a i brinu o starima.

 

Inače, prvu sedmicu prinudne samoizolacije je obeležio i prvi izlazak iz kuća i stanova. Prvi izlazak u grad za guštere posle polaganja zakletve, kako se to nekada u vojsci govorilo. Samo što su ovi gušteri, svi od reda stariji od 65 godina, prilično poranili i umesto od 14.00 do 23.00 č pohrlili u prodavnice već od četiri ujutro. Tako im je određeno.

 

Ipak, ima nade, zaista ima: Od juče je psima, kućnim ljubimcima, dozvoljeno da se prošetaju svakog dana između 20.00 i 21.00 č. Nadajmo se da će i nama starijima od 65 godina uskoro biti odobreno vreme za šetnju, pa makar i na povocu kakvog mladog volontera.



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 14:35 23.03.2020

...

au, covece, ubi me

ovo je da ne znam sta da kazem ... jbg. drzi(te) se
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:53 23.03.2020

Re: ...

zemljanin
au, covece, ubi me

ovo je da ne znam sta da kazem ... jbg. drzi(te) se


A pa cekaj sad, ti nesto rece o pametnoj omlaTini?
(salim se malo, deca ko deca, malo budalasta malo crni humor, misle nikad nece doci u izvesne godine.. da je bio neki prposniji cicica ili baba da joj uzme taj mobilni i zafrljaci negde - smak sveta bi joj nastao..)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:08 23.03.2020

Re: ...

Verujem da ne treba da pojašnjavam da u mom postu nije reč o tinejdžerkama i omladini. Ali ako treba mogu da pojasnim....
mirelarado mirelarado 15:30 23.03.2020

Re: ...

Vojislav Stojković
Verujem da ne treba da pojašnjavam da u mom postu nije reč o tinejdžerkama i omladini. Ali ako treba mogu da pojasnim....


Ima neko ko i dalje, manijački uporno, insistira da je sve ovo zbog baka i deka...
zemljanin zemljanin 15:46 23.03.2020

Re: ...

Vojislav Stojković
Verujem da ne treba da pojašnjavam da u mom postu nije reč o tinejdžerkama i omladini. Ali ako treba mogu da pojasnim....

naravno da ne ... utisak koji ostavlja ceo tekst ... svejedno, vreme je za LN
angie01 angie01 15:51 23.03.2020

Re: ...

(salim se malo, deca ko deca, malo budalasta malo crni humor, misle nikad nece doci u izvesne godine.. da je bio neki prposniji cicica ili baba da joj uzme taj mobilni i zafrljaci negde - smak sveta bi joj nastao..)


deca ko deca,...fakat ne misle zrelo- nismo ni mi nekada, kada je sve to suvise ozbiljno bilo daleko- jos se danas susrecu sa potpuno drugim svetom, nego sto je bio nas, usvajaju ta pravila,...jos se dobro drze...s obzirom da nemaju za sta da se uhvate- surovo neko vreme.

...iako mozda nije momenat, sada stvarno navijam za usamljene i stare, ...ali do juce su matorci terali decu iz parkica, da ne slusaju galamu ispred prozora, i te fore...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:53 23.03.2020

Re: ...

Znači da nije baka i deka sve bi bilo OK, pa zašto onda sve to ne bi smo malo ubrzali ili bar podržali... i tako smo samo na korak do lapota.



angie01 angie01 15:59 23.03.2020

Re: ...

Znači da nije baka i deka sve bi bilo OK, pa zašto onda sve to ne bi smo malo ubrzali ili bar podržali... i tako smo samo na korak do lapota.


nije fer- ja nisam to ni rekla, ni mislila.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:10 23.03.2020

Re: ...

angie01
nije fer- ja nisam to ni rekla, ni mislila.

Moj komentar se slučajno našao na tom mestu, a trebao je da se nadoveže na mirelin.
Naravno, da ti to nisi rekla, ni mislila... izvini.
predatortz predatortz 16:41 23.03.2020

Re: ...

deca ko deca,...fakat ne misle zrelo- nismo ni mi nekada,


Nismo, to stoji.
Ali, u moje vreme bi bila velika sramota da se sprdam sa odraslim u parku, da ih vređam.

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:54 23.03.2020

Re: ...

deca ko deca,...fakat ne misle zrelo- nismo ni mi nekada,

Ја нисам тако благонаклона и тако пуна разумевања као ти, већ бих рекла да се испод површне маске духовитости ради о класичном примеру ејџизма и ganging up-а обесних девојчица.

Пензионер се креће са штаком, могуће да је ходање за њега вид рехабилитације, рецимо после прелома или уградње вештачког зглоба, и не само да је физички немоћан, већ га, као да је малоуман, и држава “чува” екстремним мерама које за друге не важе.

Сумњам да бисмо слегли раменима да су девојчице збијале “шале” рецимо на рачун детета са Дауном, Рома или слепе особе.

У УК је препорука да се старији од 70 самоизолују, да се ради од куће итд. Јуче сам направила туру лондонских паркова. Сјајно време, паркови пуни људи свих животних доби, па и џогера у 70-им и шетача могуће у 90-им. Сумануто је мислити да су се они заиста изложили опасности тиме што су изашли на сунце (уз држање дистанце и друге мере предострожности).
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:56 23.03.2020

Re: ...

Vojislav Stojković
Verujem da ne treba da pojašnjavam da u mom postu nije reč o tinejdžerkama i omladini. Ali ako treba mogu da pojasnim....


Ja to zemljaninu popujem njega sam citirala..
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:06 23.03.2020

Re: ...

ради о класичном примеру ејџизма и ganging up-а

Možda, ali to se kod mene zove nevaspitanje.
Mora da su iz dobrih kuća.
rodni rodni 17:07 23.03.2020

Re: ...

apacherosepeacock
zemljanin
au, covece, ubi me

ovo je da ne znam sta da kazem ... jbg. drzi(te) se


A pa cekaj sad, ti nesto rece o pametnoj omlaTini?
(salim se malo, deca ko deca, malo budalasta malo crni humor, misle nikad nece doci u izvesne godine.. da je bio neki prposniji cicica ili baba da joj uzme taj mobilni i zafrljaci negde - smak sveta bi joj nastao..)

Da.
Sećam se kao da je danas bilo kada me neki dečkić na početku Knez Mihajlove, kod telefonske govornice, oslovio sa 'Čiko'.
To mi je bilo prvo takvo oslovljavanje u životu, da nisam skoro 2 do 3 dana mogao da se otresem toga.
A imao sam tada čitave 22 godine.
Jebote!
rodni rodni 17:35 23.03.2020

Re: ...

principessa_etrusca
deca ko deca,...fakat ne misle zrelo- nismo ni mi nekada,

Ја нисам тако благонаклона и тако пуна разумевања као ти, већ бих рекла да се испод површне маске духовитости ради о класичном примеру ејџизма и ganging up-а обесних девојчица.

Пензионер се креће са штаком, могуће да је ходање за њега вид рехабилитације, рецимо после прелома или уградње вештачког зглоба, и не само да је физички немоћан, већ га, као да је малоуман, и држава “чува” екстремним мерама које за друге не важе.

Сумњам да бисмо слегли раменима да су девојчице збијале “шале” рецимо на рачун детета са Дауном, Рома или слепе особе.

У УК је препорука да се старији од 70 самоизолују, да се ради од куће итд. Јуче сам направила туру лондонских паркова. Сјајно време, паркови пуни људи свих животних доби, па и џогера у 70-им и шетача могуће у 90-им. Сумануто је мислити да су се они заиста изложили опасности тиме што су изашли на сунце (уз држање дистанце и друге мере предострожности).

U principu, stoji gotovo sve što si navela.
No, ja bih, u ovoj situaciji, bio popustljiv prema deci - jer su i ona uplašena.
A uplašena su, ne toliko direktno, koliko indirektno - to jest, uplašena su od straha nas odraslih - koji smo se, u većini, usrali kao pičke.
A to deca jasno vide.
Dajmo deci pravo na strah i pomozimo im da se manje plaše.
mentol mentol 17:40 23.03.2020

Re: ...

Vojislav Stojković
... i tako smo samo na korak do lapota.


Šveđani su, sa svojom strategijom borbe tj. prepuštanja virusa imunitetu, već tamo...
Ne mogu verovati da su toliko bešćutni.

[video sadrži uznemirujuće scene]
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:57 23.03.2020

Re: ...

hoochie coochie man
ради о класичном примеру ејџизма и ganging up-а

Možda, ali to se kod mene zove nevaspitanje.
Mora da su iz dobrih kuća.

Да, апсолутно. Оне су очигледно из својих породица понеле проблематичнан сет вредности, па само преостаје да нађу некога кога виде као слабијег, рецимо пензионера са штаком.
mariopan mariopan 18:10 23.03.2020

Re: ...

mentol
Vojislav Stojković
... i tako smo samo na korak do lapota.


Šveđani su, sa svojom strategijom borbe tj. prepuštanja virusa imunitetu, već tamo...
Ne mogu verovati da su toliko bešćutni.

[video sadrži uznemirujuće scene]

Jaoooo, nemojte da gledate.

Ja sam gledala ceo film. I to sad skoro, kad nemam druga posla pa gledam Zarazu i još jedan u stilu Besnila....teško meni imaću košmare.
angie01 angie01 18:47 23.03.2020

Re: ...

Пензионер се креће са штаком, могуће да је ходање за њега вид рехабилитације, рецимо после прелома или уградње вештачког зглоба, и не само да је физички немоћан, већ га, као да је малоуман, и држава “чува” екстремним мерама које за друге не важе.

Сумњам да бисмо слегли раменима да су девојчице збијале “шале” рецимо на рачун детета са Дауном, Рома или слепе особе.


ni oko cega se tu ne sporimo- sala je ruzna, nepotrbno izivljavanje u ionako shebanim okolnostima,

no rekoh, ni penzosi nisu bas nevini prema deci,...recimo, u mojoj staroj zgradi je bilo 500 dusa, od kojih slovima i brojem sestoro dece, i oni kada odu u SVOJE dvoriste da se igraju, matorci sa sve predsednicom skupstine stanara zovu policiju i prijavljuju ometanje,- pazi, ometanje je sto igraju loptom u dvoristu...to nije retkost nikada bilo,...u moje vreme nam je bakuta prekopala tokom noci rosu za klikere, koja je bila na sred dvorista, a izmedju tri zgrade,...hebote, i dan danas kad se sretnemo ekipa iz starog kraja, pominjemo i tu bakutu, koja nas je stalno terala.


Оне су очигледно из својих породица понеле проблематичнан сет вредности,


ne mora da znaci- sada celo drustvo ima taj set, ne samo da ga ima, nego ga promovise, ruzna su vremena u kojima ova deca odrastaju, ne mogu ona da su van svega, niti moze porodica da ispravi sve, jer su ona sada vise okrenuta svojim vrsnjacima i potrebi da se tu uklope i pripadaju.

pa sam teror instagrama je meni monstruozan,...

...nije im lako...
angie01 angie01 18:51 23.03.2020

Re: ...

Naravno, da ti to nisi rekla, ni mislila... izvini.


ups, izvini onda ti, tako mi se ucinilo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:53 23.03.2020

Re: ...

rodni
principessa_etrusca

Ја нисам тако благонаклона и тако пуна разумевања као ти, већ бих рекла да се испод површне маске духовитости ради о класичном примеру ејџизма и ganging up-а обесних девојчица.

U principu, stoji gotovo sve što si navela.
No, ja bih, u ovoj situaciji, bio popustljiv prema deci - jer su i ona uplašena.
A uplašena su, ne toliko direktno, koliko indirektno - to jest, uplašena su od straha nas odraslih - koji smo se, u većini, usrali kao pičke.
A to deca jasno vide.
Dajmo deci pravo na strah i pomozimo im da se manje plaše.

Искрено, сумњам да се ради о страху, већ напротив, о бахатости младости која мисли да је недодирљива и о одсуству емпатије са неким кога перципирају као слабијег. Питам се како изгледају те породице изнутра, разговори између деце и родитеља, недељни ручкови у тим кућама.

Држава наравно не помаже својим шутирањем пензионера. (Цела идеја да пензионери устају пре изласка сунца и у 4 ујутру иду да купују је потпуно суманута. Ако толико волимо “баке и деке”, зар радње само за њих нису могле да буду отворене од 4 до 7 поподне када су пријатније температуре и када не морају да слабовиди и несигурни бауљају по мраку.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 23.03.2020

Re: ...

niti moze porodica da ispravi sve,


Ona koja ni toliko ne može da uradi, da obezbedi da deca prihvate osnovne vrednosti kao što je to da stare ne treba ismevati i sprdati se sa njima, šta može, čemu onda ta porodica služi?

Ne, treba država ili ne znam ko drugi, instagram, da vaspita moje dete, a ako ono izraste u nevaspitanog kretana, nisam ja kriv, nego država i instagram.
rodni rodni 19:02 23.03.2020

Re: ...

hoochie coochie man
niti moze porodica da ispravi sve,


Ona koja ni toliko ne može da uradi, da obezbedi da deca prihvate osnovne vrednosti kao što je to da stare ne treba ismevati i sprdati se sa njima, šta može, čemu onda ta porodica služi?

Ne, treba država ili ne znam ko drugi, instagram, da vaspita moje dete, a ako ono izraste u nevaspitanog kretana, nisam ja kriv, nego država i instagram.

Ne bih ja bio toliko kritičan prema našoj deci - kakvi smo mi, deca su 'bog bogova'.
angie01 angie01 19:09 23.03.2020

Re: ...

to sto ti ne razumes, da ono sto je drustvo postavilo kao pozeljno-a sve je strahota jedna- deca slede u svojoj socijalnoj sredini,...ti si sada preplavljen gomilom gluposti u kojima svi ucestvuju i to na nacin, kao da od toga zavisi zivot- to je pretsrasno,...ali je na taj nacin drustvo deevouliralo.

ja o tome pricam- roditelji kod kuce vaspitavaju decu svako kako misli da treba, nema vise opste prihvacenih vrednosti i merila, koja takva funkcionisu u celoj sredini, pa je onda jako tesko, da oni koji sve to rade dobro, odrze sve kako treba, jer kako vec rekoh, deca teze svojim vrsnjacima i njihovim pravilima i niko ne zeli da bude odbacen jer se ne uklapa.
angie01 angie01 19:14 23.03.2020

Re: ...

Држава наравно не помаже својим шутирањем пензионера. (Цела идеја да пензионери устају пре изласка сунца и у 4 ујутру иду да купују је потпуно суманута. Ако толико волимо “баке и деке”, зар радње само за њих нису могле да буду отворене од 4 до 7 поподне када су пријатније температуре и када не морају да слабовиди и несигурни бауљају по мраку.


da ponovim komentar koji sam ostavila kod Cvetka i Nikoloa,




Lažni lažni doktor
@DoktorLazni
STARI LJUDI. IZNEMOGLI, BOLESNI, SAMI.
U 4h UJUTRU NA 4 St.C, ČEKAJU DO 7h.
VIŠE OD POLOVINE NIJE UŠLO, OTERANI SU PRE 7h.
JEL’ TO “BRIGA ZA NJIHOVO ZDRAVLJE”?!
ČIME SU ZASLUŽILI OVAJ TEROR,PONIŽENJE I MRŽNJU?!
TO SU NAŠI RODITELJI !
JEL’ SU BAŠ TOLIKO SUVIŠNI?
PLAČEM.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 23.03.2020

Re: ...

to sto ti ne razumes,


Ma samo neka ti razumeš, lako ćemo za mene.
nema vise opste prihvacenih vrednosti i merila


Ima.
Vrednosti poput te da se stari ne ismevaju uvek postoji.
I uvek su postojali oni koji su govorili, moje dete je zlato, al društvo ga iskvarilo.
Kriva škola, nastavnici, drugovi, intsagram, bogotac, svi osim mene.
angie01 angie01 19:24 23.03.2020

Re: ...

Ima.


nema,...ne mozes da izdvojis parcijalno, ...evo sad nam treba ovo,...to su stvari o kojima se brine na vreme, neguje se.


Vrednosti poput te da se stari ne ismevaju uvek postoji.


gde si to video, pa drzava ih ponizava sve vreme- ne samo sada i ne samo ovim merama,...sad ti ocekuces da deca, koja jos nisu dovoljno zrela i zive u ovako zahebanim okolnostima, budu bolja od celog sistema,...zanimljivo.


I uvek su postojali oni koji su govorili, moje dete je zlato, al društvo ga iskvarilo.
Kriva škola, nastavnici, drugovi, intsagram, bogotac, svi osim mene.


ne znam kome se ovde obracas- moja deca ne zahebavaju starije, naprotiv, pomazu im,...deca mojih prijatelja su se prijavila da volotniraju u svom kraju, kako bi pomagali penzionerima,...dobri su, kapiraju sta je sta, lepo su vaspitani,...sto jos uvek ne znaci, da stvari koje su lose u drustvu ne smem da kritikujem i ukazujem na njih.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:29 23.03.2020

Re: ...

angie01

ni oko cega se tu ne sporimo- sala je ruzna, nepotrbno izivljavanje u ionako shebanim okolnostima,
no rekoh, ni penzosi nisu bas nevini prema deci,...

Није спорно да има таквих стараца какве описујеш (наводно се све особине, навике и понашања још амплификују са годинама).

Овде се међутим ради о једном ужасном менталитету где група брише појединачну одговорност и малтретира “обележеног” појединца. Ту сцену можемо да шетамо кроз време, човек са жутом траком и охоле младе нацисткиње, геј који трпи подсмехе хомофоба итд. Догађај са пензионером је само на изглед бенигнији, али основни модел је исти.
angie01 angie01 19:35 23.03.2020

Re: ...

Овде се међутим ради о једном ужасном менталитету где група брише појединачну одговорност и малтретира “обележеног” појединца


ja i rekoh, da deca nisu to sama izmislila...ruzno kopiraju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 23.03.2020

Re: ...

to su stvari o kojima se brine na vreme, neguje se.


Naravno, onaj čije dete ismeva starije je nešto veliko propustio odavno.
gde si to video, pa drzava ih ponizava sve vreme- ne samo sada i ne samo ovim merama,...sad ti ocekuces da deca, koja jos nisu dovoljno zrela i zive u ovako zaheanim okolnostima, budu bolja od celog sistema,...zanimljivo.


Država?
Pa o tome pričam, država je kriva ako je moje dete nevaspitano.
Ako država maltretira penzionere, onda će i moje dete da ih maltretira, ja nemam tu nikavog uticaja pa time ni krivice.
Kako je lako (nekima) odgovornost svaliti na državu, čudo jedno.
ne znam kome se ovde obracas


Svima onima koji ponašanje onih bahatih derišta koja su maltretirali starca koji samo prolazi pored njih objašnajvaju, vremenom, državom, instagramom...

Društvo utiče, ali ne može na sve da utiče.
Može da utiče da dete hoće ajfon, da hoće patike, ali da utiče da dete maltretira nedužne i stare, e to ne može.


angie01 angie01 20:01 23.03.2020

Re: ...

Može da utiče da dete hoće ajfon, da hoće patike, ali da utiče da dete maltretira nedužne i stare, e to ne može.


:)))- pa gde si to procitao...pa buling je sada u najvecoj ekspanziji...

..otkud ti znas da roditelji te devojcice ne bi nju kaznili, da znaju da se tako ponasala , a da je ona samo sledeci model koji joj drustvo nudi kao prihvatljiv, pozeljan, napravila ruzan fazon, da bi zabavila svoje drugarice?

koliko puta si ti kao mali radio nasto, sto tvoji roditelji ne odobravaju i dobio recimo batine, grdnju, kaznu, kada su za to saznali?!

sigurno nisi bio besprekorno poslusan- kao tinejdzer, narocito.

s tim, sto je to tvoje vreme imalo drustvene norme i nekako bi bio brzo obelezen kao los, da ih nisi postovao,...sada to ne postoji, stavise, nude se takvi modeli kao popularni.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:13 23.03.2020

Re: ...

otkud ti znas da roditelji te devojcice ne bi nju kaznili,


Eto, kaznili bi je možda.

Mogu sad da je kažnajvaju do mile volje, proš'o voz, kasno je, takav je model usvojila, gotovo.
A usvojila ga je jer su oni to dopustili.

koliko puta si ti kao mali radio nasto, sto tvoji roditelji ne odobravaju i dobio recimo batine, grdnju, kaznu, kada su za to saznali?!


Milion puta, ali nikad ništa ni nalik ovome.
Pentrao se i gde je normalno i gde nije, padao, cepao pantalone, setih se neku školsku torbu, novu, uporpastio koristeći je umesti sanki, opasne batine dobio zbog toga.

Ali ovako nešto...ne, ne zato što sam se bojao batina, nego zato što to nije moglo da se desi.
angie01 angie01 20:32 23.03.2020

Re: ...

A usvojila ga je jer su oni to dopustili.


oni mozda ni ne znaju za to- kako su onda dopustili.


Ali ovako nešto...ne, ne zato što sam se bojao batina, nego zato što to nije moglo da se desi.


pa to ti i ja kazem- tada je celo drustvo imalo stabilan vrednosni sitem, sada nikakav i jos nudi pogresne modele.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:06 23.03.2020

Re: ...

oni mozda ni ne znaju za to- kako su onda dopustili.


Pa pitala ih, e mama, tata, jel smem da maltretiram starije, a oni joj rekli, smeš.
Tako to ide.
tada je celo drustvo imalo stabilan vrednosni sitem,


Da, da, tada uopšte nije bilo onih koji su krali, koji su maltretirali ne samo starije nego i svoje roditelje, koji su ismevali invalide, koji su bahatili nad nemoćnima, sve med i mleko teklo, sve anđeli božiji bili, a sve to država obezbedila.
angie01 angie01 21:17 23.03.2020

Re: ...

Pa pitala ih, e mama, tata, jel smem da maltretiram starije, a oni joj rekli, smeš.





Da, da, tada uopšte nije bilo onih koji su krali, koji su maltretirali ne samo starije nego i svoje roditelje, koji su ismevali invalide, koji su bahatili nad nemoćnima, sve med i mleko teklo, sve anđeli božiji bili, a sve to država obezbedila.


bilo je raznih- al je drustvo imalo vrednosni sistem, koji sada ne postoji.
zemljanin zemljanin 22:08 23.03.2020

Re: ...

apacherosepeacock
Vojislav Stojković
Verujem da ne treba da pojašnjavam da u mom postu nije reč o tinejdžerkama i omladini. Ali ako treba mogu da pojasnim....


Ja to zemljaninu popujem njega sam citirala..

zar i ti 'sine' Brute

vcucko vcucko 08:16 24.03.2020

Re: ...

angie01
(salim se malo, deca ko deca, malo budalasta malo crni humor, misle nikad nece doci u izvesne godine.. da je bio neki prposniji cicica ili baba da joj uzme taj mobilni i zafrljaci negde - smak sveta bi joj nastao..)


deca ko deca,...fakat ne misle zrelo- nismo ni mi nekada, kada je sve to suvise ozbiljno bilo daleko- jos se danas susrecu sa potpuno drugim svetom, nego sto je bio nas, usvajaju ta pravila,...jos se dobro drze...s obzirom da nemaju za sta da se uhvate- surovo neko vreme.

...iako mozda nije momenat, sada stvarno navijam za usamljene i stare, ...ali do juce su matorci terali decu iz parkica, da ne slusaju galamu ispred prozora, i te fore...

Da, sukob generacija uvek postoji. Samo mi se čini da je ovde najizraženiji jer nijedna strana neće da popusti ič.
Ali nije to najvažnije.
Nego, koliko znam i španska (posle Velikog Rata) je prvo oborila nešto starih i nemoćnih. Pa je vremenom virus mutirao i udario na najvitalniju populaciju (recimo 20-40 godina) i postao najcrnja morija novijeg doba.
Nikad se ne zna kod takvih stvari, šta nosi dan a šta noć.
mariopan mariopan 11:24 24.03.2020

Re: ...

Nego, koliko znam i španska (posle Velikog Rata) je prvo oborila nešto starih i nemoćnih. Pa je vremenom virus mutirao i udario na najvitalniju populaciju (recimo 20-40 godina) i postao najcrnja morija novijeg doba.


Kažu da je ta najvitalnija populacija stradala baš zato što je bila vitalna, to jest, njihov imuni sistem je žešće odgovorio na bolest i tako ih ubio. Oni koji su imali slabiji odgovor svog imunog sistema su preživeli i nama svima, koji smo njihovi potomci, u genima preneli deo imuniteta i zato sad ne umiremo od gripa i drugih sličnih bolesti.
cmix909 cmix909 12:24 24.03.2020

Re: ...

... VIŠE OD POLOVINE NIJE UŠLO...
PLAČEM.


Sto se doticne lokacije tice, neka to budu suze radosnice, jer pouzdano znam da su oni sto su se prekasno uputili na Bal presli ulicu i snabdeli se provijantom u marketu namenjenom samo za 65 minus. Nemaskirani, ali u grupicama. O tome mi je pripovedala jedna razdragana baka, dok sam je drzao na distanci pomocu laserskog daljinomera. Da ne pricam o jos tezim slucajevima anarhizma.

Uzgred, ugostitelji ne rade, pekare samo skraceno, ljudi ne izlaze, a i sneg pao, pa su i mnoge gradske ptice i malobrojne preostale lutalice upale u nevolje…

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:52 23.03.2020

vojislave

ako će ti biti lakše nije ni nama sredovječnima puno bolje..
ja sam trenutno na izvršenju radnog zadatka u punom kapacitetu plus školujem troje djece i plus sam domaćica koja nam svima i sprema ručak..
sve izvodim s lakoćom i uz pjesmu naravno..
fakat je bar vrijeme rajsko
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:04 23.03.2020

Re: vojislave

E, baš ti hvala, lakše mi je. Samo ne zaboravi, i mi smo bili u tvojim godinama 1999. kada se terminator nije zvao corona 19, već NATO, a bio je također prilično nevidljiv i jednako ubitačan.

Vidi, tek sada sam se setio, pa na današnji dan je sve počelo. E, hebem ti mart, treba ga izbaciti iz kalndara, bar u Srbiji.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:07 23.03.2020

Re: vojislave

Vojislav Stojković
E, baš ti hvala, lakše mi je. Samo ne zaboravi, i mi smo bili u tvojim godinama 1999. kada se terminator nije zvao corona 19, već NATO, a bio je također prilično nevidljiv i jednako ubitačan.

Vidi, tek sada sam se setio, pa na današnji dan je sve počelo. E, hebem ti mart, treba ga izbaciti iz kalndara, bar u Srbiji.


fakat, uvijek može gore
mirelarado mirelarado 16:35 23.03.2020

Re: vojislave

fakat je bar vrijeme rajsko


Ovde zima izabrala baš ovaj momenat da šibne repom! Do petka ni na terasi neće biti prijatno.
rodni rodni 17:38 23.03.2020

Re: vojislave

newimprovedtadejus
Vojislav Stojković
E, baš ti hvala, lakše mi je. Samo ne zaboravi, i mi smo bili u tvojim godinama 1999. kada se terminator nije zvao corona 19, već NATO, a bio je također prilično nevidljiv i jednako ubitačan.

Vidi, tek sada sam se setio, pa na današnji dan je sve počelo. E, hebem ti mart, treba ga izbaciti iz kalndara, bar u Srbiji.


fakat, uvijek može gore

Zanimljivo mi ovo korišćenje reči 'fakat'.
mariopan mariopan 18:14 23.03.2020

Re: vojislave

newimprovedtadejus
ako će ti biti lakše nije ni nama sredovječnima puno bolje..
ja sam trenutno na izvršenju radnog zadatka u punom kapacitetu plus školujem troje djece i plus sam domaćica koja nam svima i sprema ručak..
sve izvodim s lakoćom i uz pjesmu naravno..
fakat je bar vrijeme rajsko

Izdrži, moraš.

I da ste svi zdravo i dobro, ništa drugo nije važno. Mi kukamo a nemamo uz ovu muku i male dece kojima treba ohrabrenje uz sve ostalo što treba i nama ali se pravimo da smo ok da se oni ne plaše.
rodni rodni 18:15 23.03.2020

Re: vojislave

mariopan
newimprovedtadejus
ako će ti biti lakše nije ni nama sredovječnima puno bolje..
ja sam trenutno na izvršenju radnog zadatka u punom kapacitetu plus školujem troje djece i plus sam domaćica koja nam svima i sprema ručak..
sve izvodim s lakoćom i uz pjesmu naravno..
fakat je bar vrijeme rajsko

Izdrži, moraš.

I da ste svi zdravo i dobro, ništa drugo nije važno. Mi kukamo a nemamo uz ovu muku i male dece kojima treba ohrabrenje uz sve ostalo što treba i nama ali se pravimo da smo ok da se oni ne plaše.

Da.
petargli petargli 16:05 23.03.2020

svi penzioneri ovog sveta ...

ujedinite se!

Ne znam sta cekate ... Izadjite i pravac skupstina, pa nek' vas pohapse sve, ako mogu!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:25 23.03.2020

Re: svi penzioneri ovog sveta ...

Nismo ti mi više za revolucije. Šta smo uradili, uradili smo, a ja baš ništa: (SVE MOJE RVOLUCIJE)

PS: Prošle godne, sam slučajno prolazio Trgom Nikole Pašića, kad ono veliki protest penzionera, šta ću i ja sam penzioner, pa se priključim.
Sve je to nekako kratko trajalo i brzo je privedeno kraju. Pitam ispisnika do mene, zašto se tako brzo završilo? Pa, zbog prostata kod penzionera i bešika kod penzionerki ne možemo duže od pola sata. Odmah mi je bilo jasno zasto i u ovim godinama ne mogu biti revolucionar.
petargli petargli 17:55 23.03.2020

Re: svi penzioneri ovog sveta ...

Vojislav Stojković
Nismo ti mi više za revolucije. Šta smo uradili, uradili smo, a ja baš ništa: (SVE MOJE RVOLUCIJE)

PS: Prošle godne, sam slučajno prolazio Trgom Nikole Pašića, kad ono veliki protest penzionera, šta ću i ja sam penzioner, pa se priključim.
Sve je to nekako kratko trajalo i brzo je privedeno kraju. Pitam ispisnika do mene, zašto se tako brzo završilo? Pa, zbog prostata kod penzionera i bešika kod penzionerki ne možemo duže od pola sata. Odmah mi je bilo jasno zasto i u ovim godinama ne mogu biti revolucionar.

moja baka koja je sad 82 godine uvek je bila buntovnog duha i vazda u nekoj borbi protiv vetrenjaca (tj. drzavnog sistema i slicnog) i ovo je prvi put da nisam cuo od nje nikakav komentar, skrhana sedi sama u stanu ni da pomene da ce da prekrsi zabranu, a ocekivao sam to od nje ... To me utuklo, a valjda i daljina i nemogucnost da joj pomognem, pa i nase muke, sa klincima na "raspustu" do maja, poslom koji moramo da zongliramo ...
docsumann docsumann 16:51 23.03.2020

jedan klip za dizanje raspoloženja


čudesni slučajevi prijateljstva među životinjama


mirelarado mirelarado 16:56 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

docsumann

čudesni slučajevi prijateljstva među životinjama




I jedna ohrabrujuća vest: onaj "pacijent br. 1" u Italiji napokon ozdravio i danas je pušten kući.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:02 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

Meni je hit ovaj italijanski gradonacelnik sa cazzo sto se lepo rimuje sa pazzo, jos jedna rec koja lepo stima za te kojima se obratio..
bene_geserit bene_geserit 17:17 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

čudesni slučajevi prijateljstva među životinjama

Sad kad krenu virusi da skaču sa jedne životinjske vrste na drugu ...
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:29 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

bene_geserit
čudesni slučajevi prijateljstva među životinjama

Sad kad krenu virusi da skaču sa jedne životinjske vrste na drugu ...


Ma sve je u redu dok kinez kad otvori frizider kaze ni kuceta ni maceta ni gustera ni sismisa.. bezbedni smo.
(ok. bez zaskakanja, plz)

PS. Bas je lep video. Ajde sva druga druzba neobicna ali zmija i hrcak se uortacili!
mirelarado mirelarado 17:34 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

apacherosepeacock
Meni je hit ovaj italijanski gradonacelnik sa cazzo sto se lepo rimuje sa pazzo, jos jedna rec koja lepo stima za te kojima se obratio..


Divni su ti gradonačelnici malih mesta i varošica. Znaju da je pogubno kad virus prodre u tako malu zajednicu.
docsumann docsumann 17:35 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

Ajde sva druga druzba neobicna ali zmija i hrcak se uortacili!


to je i meni bilo
petargli petargli 17:50 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

bene_geserit
čudesni slučajevi prijateljstva među životinjama

Sad kad krenu virusi da skaču sa jedne životinjske vrste na drugu ...

vec zatvorili nacionalne parkove po ruandi, kongu da bi zastitili gorile, jer one inace oboljevaju od plucnih bolesti koje im prenose ljudi
mariopan mariopan 18:01 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

Ipak, ima nade, zaista ima: Od juče je psima, kućnim ljubimcima, dozvoljeno da se prošetaju svakog dana između 20.00 i 21.00 č. Nadajmo se da će i nama starijima od 65 godina uskoro biti odobreno vreme za šetnju, pa makar i na povocu kakvog mladog volontera.



Kako si ovo napisao podsetio si me na :psima i crncima zabrnnjeno......sad moze da piše psima dozvoljeno starima nije.

Ali izdrzite, i kod nas proglssili policijski čas, od danas. Moze se do prodavnice ali se javiš sms na neki broj i oni ti odmah šibnu dozvolu ali moraš da napises u koju prodavnicu ideš i dozvola ti je samo za to, nema švrćkaja. Inače te dozvole dobiješ za sekundu, bitno je samo da je zavedena a jeste, cim je poslata. Pa tako ljudi malo i prosetaju, bar do najbliže prodavnice.
niccolo niccolo 18:17 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

U Italiji drugi dan za redom pad u broju novih slučajeva i broju umrlih. Nadamo se da će nastaviti da pada i na dalje.
angie01 angie01 18:49 23.03.2020

Re: jedan klip za dizanje raspoloženja

Nadamo se da će nastaviti da pada i na dalje.


daj boze da je to tamo kraj- bas su skupo platili...
bene_geserit bene_geserit 18:36 23.03.2020

Nensi

Ne sumnjam da je ovaj najnoviji stimulus standardno presipanje para iz džepa poreskih obaveznika u džepove bogatih (business as usual), ali valjda će da kapne nešto i za sirotinju. Jbga mora nešto inače će svašta da se uruši kad ljudi krenu da defaultuju morgidže i kad mali biznisi krenu da bankrotiraju.

Ali Nancy Pelosi u akciji, i njeni zahtevi da Kongres izglasa zakon:
1) Unprecedented collective bargaining powers for unions
2) Increased fuel emissions standards for airlines
3) Expansion of wind and solar tax credits

I posle Rand Paul i njegov zahtev da se plati za celu stvar tako što će da se smanji vojni budžet je poison pill, šta je onda ovo i kakve to veze ima sa pandemijom.
rodni rodni 19:01 23.03.2020

Re: Nensi

bene_geserit
Ne sumnjam da je ovaj najnoviji stimulus standardno presipanje para iz džepa poreskih obaveznika u džepove bogatih (business as usual), ali valjda će da kapne nešto i za sirotinju. Jbga mora nešto inače će svašta da se uruši kad ljudi krenu da defaultuju morgidže i kad mali biznisi krenu da bankrotiraju.

Ali Nancy Pelosi u akciji, i njeni zahtevi da Kongres izglasa zakon:
1) Unprecedented collective bargaining powers for unions
2) Increased fuel emissions standards for airlines
3) Expansion of wind and solar tax credits

I posle Rand Paul i njegov zahtev da se plati za celu stvar tako što će da se smanji vojni budžet je poison pill, šta je onda ovo i kakve to veze ima sa pandemijom.

Obajsni ovo malo srpskije!
Nejasne su mi te rečenične konstrukcije na engleskom (msilim, znam bukvalno značenje, ali ne znam dublje značenje), a zanima me - pošto ja i dalje tvrdo verujem da je Amerika (tj.USA) centar sveta - i da se sve promene u USA neminovno reflektuju na sve zemlje u svetu - bez izuzetka.
bene_geserit bene_geserit 19:39 23.03.2020

Re: Nensi

Evo za tebe u obliku stripa Čarli, pošto ne voliš da čitaš.

nask nask 21:17 23.03.2020

Re: Nensi

šta je onda ovo i kakve to veze ima sa pandemijom.

Kada vidim kako su u nekim državama jedva dočekali da se uvede vanredno stanje onda karikatura koju si postavio i ne izgleda više kao karikatura. Idealna vremena za smutljivce i to one najvećeg kalibra.
mariopan mariopan 15:23 24.03.2020

Re: Nensi

nask
šta je onda ovo i kakve to veze ima sa pandemijom.

Kada vidim kako su u nekim državama jedva dočekali da se uvede vanredno stanje onda karikatura koju si postavio i ne izgleda više kao karikatura. Idealna vremena za smutljivce i to one najvećeg kalibra.

Ma sve vreme sumLJam da su oni (svecki muljatori) to i smislili da nas, sve ovce na svetu, žedne prevedu preko vode i da nešto smuljaju nabzaka, ispod žita? A bolest im samo došla ko kec na 11.

A?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:46 24.03.2020

Re: Nensi

mariopan
nask
šta je onda ovo i kakve to veze ima sa pandemijom.

Kada vidim kako su u nekim državama jedva dočekali da se uvede vanredno stanje onda karikatura koju si postavio i ne izgleda više kao karikatura. Idealna vremena za smutljivce i to one najvećeg kalibra.

Ma sve vreme sumLJam da su oni (svecki muljatori) to i smislili da nas, sve ovce na svetu, žedne prevedu preko vode i da nešto smuljaju nabzaka, ispod žita? A bolest im samo došla ko kec na 11.

A?


dva razloga zašto to nije jako vjerovatno
- kolaps je u interesu samo onoga ko bi da se karte malo promješaju, u gužvi se može veoma profitirati.. ali karte bi da miješa onaj kome su dopale loše.. onaj ko je u poziciji moći želi status quo.. dakle culprit bi ovde morao biti neki autsajder..
- establishment i da želi da ovakvo nešto isplanira i sprovede u djelo imao bi stvarno ogromnu muku da stvar ne procuri.. čak i Kini bi to bilo teško a zapadu nemoguće..
ergo
culprit bi (ako je stvar man made) mora biti neki autsajder sa ipak popriličnim sredstvima pod upravom.. ali ako ih ima, on nije autsajder..
možda je lud..
možda Musk?
šalu na stranu, stvar je gotovo sigurno prosto plod globalnog svijeta u kom svi mnogo mrdamo a neki volimo i da žderemo kojekakve odrane šišmiše direkt sa tezge pored septičke jame..
pa poslije bude šta bude..
alselone alselone 16:56 24.03.2020

Re: Nensi

stvar je gotovo sigurno prosto plod globalnog svijeta u kom svi mnogo mrdamo a neki volimo i da žderemo kojekakve odrane šišmiše direkt sa tezge pored septičke jame..


jer je poznato da virusi nastaju u septičkim jamama.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:01 24.03.2020

Re: Nensi

čak i Kini bi to bilo teško a zapadu nemoguće..

Не инсинуирам било какве теорије завере, али ми је тешко да поверујем да ти, као интелигентна жена заиста мислиш да смо о свему сазнали баш све.
mentol mentol 21:11 24.03.2020

Re: Nensi

newimprovedtadejus
a neki volimo i da žderemo kojekakve odrane šišmiše direkt sa tezge pored septičke jame..

bene_geserit bene_geserit 01:16 25.03.2020

Re: Nensi

Šta je poenta ovoga ?
Da su kučići ukusni kao prasići, i mi bio ih jeli. Ili da nema ništa drugo.
nsarski nsarski 01:23 25.03.2020

Re: Nensi

bene_geserit
Šta je poenta ovoga ?
Da su kučići ukusni kao prasići, i mi bio ih jeli. Ili da nema ništa drugo.


It's all about personality.

We'd have to be talking about one charming motherfucking pig...

mentol mentol 04:15 25.03.2020

Re: Nensi

bene_geserit
Šta je poenta ovoga ?

U Danskoj jedu svinje.
Da su kučići ukusni kao prasići, i mi bio ih jeli.

Probao si kučiće ili pričaš napamet?



nsarski
It's all about personality

link

bene_geserit bene_geserit 04:47 25.03.2020

Re: Nensi

Probao si kučiće ili pričaš napamet?

Kačiš bre neke idiotske karikature, smešne samo vegetarijancima a teško i njima.

A što se kučića tiče, merkam ovo komšijsko, ubi se od lajanja, a povremeno prokopa ispod ograde pa dođe kod mene u dvorište.
Kupio sam roštilj sa onim rotisserie sranjem ili kako se već zove, tako da kad sledeći put dođe ovde, čeka ga iznenađenje.
docsumann docsumann 08:22 25.03.2020

Re: Nensi

Kačiš bre neke idiotske karikature, smešne samo vegetarijancima a teško i njima.


odlične karikature, ne zato što su nešto naročito smješne, koliko dobro ilustruju hipokriziju naših moralnih načela.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:46 25.03.2020

Re: Nensi

bene_geserit
Šta je poenta ovoga ?
Da su kučići ukusni kao prasići, i mi bio ih jeli. Ili da nema ništa drugo.

Поента је да је лицемерно ужасавати се на нечије “сваштоједско дивљаштво“ ако сами нисмо вегани. (Уосталом, они који су месо видели само у вакуум-паковању у самопослузи се исто тако ужасавају од било које животиње на ражњу, једења изнутрица итд.)

Друга ствар је да се о укусима не расправља.
mentol mentol 13:46 25.03.2020

Re: Nensi

bene_geserit

Nije ni trebalo da bude smešno...
Eto, kolege blogeri su ti objasnili. Nemam ništa za dodati.
bene_geserit bene_geserit 17:20 25.03.2020

Re: Nensi

Eto, kolege blogeri su ti objasnili

Baš vam "hvala", kao da karikature nisu bile self-explanatory.
Nego 1. nisu smešne 2. idiotske su 3. to protiv čega se borite ne postoji, ljudi pričaju o kineskom jedenju slepih miševa samo kad se zajebavaju 4. jel mora svuda ta vegetarijanska propaganda, dosadni ste
docsumann docsumann 19:17 25.03.2020

Re: Nensi

4. jel mora svuda ta vegetarijanska propaganda, dosadni ste


e da, baš je vegetarijanka propaganda zdušno zagušila blog ovih dana.
ne mož čovjek ni r od roštilja, nit s od slanine, da pomene a da mu u kadar ne ulete vegan aktivisti sa onim horor plakatima i umazani vještačkom krvlju

3. to protiv čega se borite ne postoji, ljudi pričaju o kineskom jedenju slepih miševa samo kad se zajebavaju


postoji i jedno i drugo. i ne vidim u čemu je tu problem.
mentol mentol 19:21 25.03.2020

Re: Nensi

docsumann

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:25 25.03.2020

Re: Nensi

docsumann
e da, baš je vegetarijanka propaganda zdušno zagušila blog ovih dana.
ne mož čovjek ni r od roštilja, nit s od slanine, da pomene a da mu u kadar ne ulete vegan aktivisti sa onim horor plakatima i umazani vještačkom krvlju


Možda bi sada trebalo postaviti i pitanje: Ko su bili veći vegetarijanci - partizani ili četnici?
bene_geserit bene_geserit 19:32 25.03.2020

Re: Nensi

onim horor plakatima

nekima vam je jagnje-prase na roštilju horor, a nekima nam je hm jami oblizivanje
btw ne vidim da neko priča o slanini i roštilju okolo (možda Čarli o poplašivanju slaninom, ali deluje da je i on prestao)
G.Cross G.Cross 19:29 23.03.2020

Cold facts

Ne razumem sta u parku rade taj penzioner i ta deca.

Pritisak na penzionere nije izmislio Vučić.
On je samo izmislio da ih šalje u pet ujutru u u samoposlugu. .

Svaki oboleli od preko 70 u velikom broju slučajeva završi na respiratoru.
Par stotina / hiljada takvih i sistem se raspada.

Taj dobri cikica je potpuno neodgovoran.

A i roditelji dece koji su ih poslali u park.

I naravno deca su nevaspitana, ali cikica I roditelji su neodgovorni.

Sad bi ovde postavio pesmu Sixto Rodrigeza sa Albuma "Cold Facts" ali ne znam kako da to uradim sa telefona.
angie01 angie01 19:33 23.03.2020

Re: Cold facts

G.Cross G.Cross 19:49 23.03.2020

Re: Cold facts


Hvala Angie. Jel možeš da postaviš ovu.

Crucify your mind.


https://youtu.be/OilHAe6Os3o
Hvala
angie01 angie01 19:54 23.03.2020

Re: Cold facts

mirelarado mirelarado 20:54 23.03.2020

Re: Cold facts

Pritisak na penzionere nije izmislio Vučić.
On je samo izmislio da ih šalje u pet ujutru u u samoposlugu. .


Po najnovijem u 3 ujutro. Izmislio je i da ih diskriminiše.

Evo i nešto veselije. Iznošenje smeća u karantinsko doba u Italiji:


angie01 angie01 20:56 23.03.2020

Re: Cold facts

meni ovo super,

angie01 angie01 20:59 23.03.2020

Re: Cold facts

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:58 23.03.2020

Re: Cold facts

G.Cross
Taj dobri cikica je potpuno neodgovoran.

Kretanje, dakle, šetnja ne izaziva zarazu zlim virusom, već kontakti. Zabrana kontakata, umesto zabrane kretanja je razumljiva. Tako je zaključila i nemačka vlada. (KLIK).

U konkretnom slučaju, čovek sa štakom se parkom šeta sam, tinejdžerke su u grupi, pa ko onda više doprinosi širenju virusa?

Inače, kretanje, pored vazduha, hrane i vode, jedna je od nasušnih čovekovih potreba. Ako bilo koji od četiri elementa nedostaje, zdravlje je ozbiljno ugroženo.
G.Cross G.Cross 22:03 23.03.2020

Re: Cold facts

Vojislav Stojković
G.Cross
Taj dobri cikica je potpuno neodgovoran.

Kretanje, dakle, šetnja ne izaziva zarazu zlim virusom, već kontakti. Zabrana kontakata, umesto zabrane kretanja je razumljiva. Tako je zaključila i nemačka vlada. (KLIK).

U konkretnom slučaju, čovek sa štakom se parkom šeta sam, tinejdžerke su u grupi, pa ko onda više doprinosi širenju virusa?

Inače, kretanje, pored vazduha, hrane i vode, jedna je od nasušnih čovekovih potreba. Ako bilo koji od četiri elementa nedostaje, zdravlje je ozbiljno ugroženo.


Ja mislim da nije njegovo, niti tvoje, da tumači naredbe nego da ih prihvati i primeni.

Ostalo je anarhija, koju neki znam ovde na blogu neki vole, ali ja ne.


Ako je iko kritikovao Vucica ovde sam bio ja.

Ali ovo nije o Vučiću nego zdravom razumu.

Ostanite kući.

Tačka.

EDIT: Ja sam nekoliko meseci ispod 65 ali prihvatam sve što mi narede ovde jer znam da sam jedna ćelija organizma čovečanstva i da samo zajedno kao jedan organizam možemo da odjebemo ove maderfakerske koji nisu ni ćelija a kamoli organizam.

zemljanin zemljanin 22:12 23.03.2020

Re: Cold facts

Vojislav Stojković
G.Cross
Taj dobri cikica je potpuno neodgovoran.

Kretanje, dakle, šetnja ne izaziva zarazu zlim virusom, već kontakti. Zabrana kontakata, umesto zabrane kretanja je razumljiva. Tako je zaključila i nemačka vlada. (KLIK).

U konkretnom slučaju, čovek sa štakom se parkom šeta sam, tinejdžerke su u grupi, pa ko onda više doprinosi širenju virusa?

Inače, kretanje, pored vazduha, hrane i vode, jedna je od nasušnih čovekovih potreba. Ako bilo koji od četiri elementa nedostaje, zdravlje je ozbiljno ugroženo.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:21 23.03.2020

Re: Cold facts

G.Cross
Ali ovo nije o Vučiću nego zdravom razumu.

Sa ovim se, naravno, slažem, ali uz napomenu da se i zdravi razumi u mišlljenu mogu razlikovati.
G.Cross G.Cross 22:31 23.03.2020

Re: Cold facts

Vojislav Stojković
G.Cross
Ali ovo nije o Vučiću nego zdravom razumu.

Sa ovim se, naravno, slažem, ali uz napomenu da se i zdravi razumi u mišlljenu mogu razlikovati.


Sigurno.
zemljanin zemljanin 22:47 23.03.2020

Re: Cold facts

Ja mislim da nije njegovo, niti tvoje, da tumači naredbe nego da ih prihvati i primeni.

prvo neko mora biti dosledan i argumentovan, bez panike i pretnji ... pa onda se to saslusa, doinformise pa izgradis stav ... pa ako ima vise +++, bez obira na orijentaciju, razumes i doneses pravu odluku ... sve ostalo je, za mene, teranje ovaca u tor.

moze neko da primeni prisilu ali ne moze da promeni stav i odluku ... i pricam o argumentovanom stavu i racionalnoj odluci a ne neso drugo ...

PS. to da cu (ja) da uradim nesto jer je neko propisao a u suprotnosti je sa mojim stavom - to se nece dogoditi .... ali nisam tamo pa mogu da filozofiram
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:56 23.03.2020

Re: Cold facts

zemljanin
ali nisam tamo pa mogu da filozofiram

To radi i štovani G.Cross. Ni on nije tamo gde je onima sa sa 65+ zabranjeno da izlaze iz stana, samo što mu je filozofija nešto drugačija.
nsarski nsarski 23:02 23.03.2020

Re: Cold facts

Inače, kretanje, pored vazduha, hrane i vode, jedna je od nasušnih čovekovih potreba. Ako bilo koji od četiri elementa nedostaje, zdravlje je ozbiljno ugroženo.


Preko veze sam dobio link na kratak klip o mini-šetnji.


G.Cross G.Cross 23:03 23.03.2020

Re: Cold facts

zemljanin
Ja mislim da nije njegovo, niti tvoje, da tumači naredbe nego da ih prihvati i primeni.

prvo neko mora biti dosledan i argumentovan, bez panike i pretnji ... pa onda se to saslusa, doinformise pa izgradis stav ... pa ako ima vise +++, bez obira na orijentaciju, razumes i doneses pravu odluku ... sve ostalo je, za mene, teranje ovaca u tor.

moze neko da primeni prisilu ali ne moze da promeni stav i odluku ... i pricam o argumentovanom stavu i racionalnoj odluci a ne neso drugo ...

PS. to da cu (ja) da uradim nesto jer je neko propisao a u suprotnosti je sa mojim stavom - to se nece dogoditi .... ali nisam tamo pa mogu da filozofiram



Kad sam živeo u Nju Jorku imali smo one drilove, kao pozar i svi treba da trčimo sa 28. sprata dole do meeting pointa.
Posle toga bih uvek dobio upalu mišića makar sam bio u odličnoj kondiciji. Naime mišići za idenje niz stepenice su različiti od onih za trčanje.

Elem, ti drilovi su me nervirali dok se nisam setio kako smo rastavljali pušku u vojsci. Ja sam naučio prvi dan, ali smo rastavljali još mesec dana dok poslednji nije naučio.

Društvena pravila (pa i naredbe) se ne tempriraju po najbržim nego najsporijim.

I svi moraju da idu tim tempom, mada neki mogu brže.
To je smisao društvene zajednice, samo tako može da opstane.

U teškim vremenima.
bene_geserit bene_geserit 23:04 23.03.2020

Re: Cold facts

Preko veze sam dobio link na kratak klip o mini-šetnji.

Ja znam neke koje su ovako i pre korona virusa i izolacije.
zemljanin zemljanin 23:09 23.03.2020

Re: Cold facts

G.Cross

ma dobro to, nego stvarno pada sneg u Srb ... sad nas tasta zvala pa odmah informacije ... mada sam joj savetovao da izadje i ocisti sneg ispred kapije ... to je gradjanska duznost ... ona ce meni 'uhapsice me, ovde je policijski cas' ... ja njoj 'znam tasto'
G.Cross G.Cross 23:12 23.03.2020

Re: Cold facts

zemljanin
G.Cross

ma dobro to, nego stvarno pada sneg u Srb ... sad nas tasta zvala pa odmah informacije ... mada sam joj savetovao da izadje i ocisti sneg ispred kapije ... to je gradjanska duznost ... ona ce meni 'uhapsice me, ovde je policijski cas' ... ja njoj 'znam tasto'


Pa bolan zar te toliko zaduzila? I sa te daljine?

Teško je biti Srbin.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana