Budućnost| Društvo| Kultura| Ljubav

Birajte reči

mariopan RSS / 23.03.2020. u 19:54

Imali smo ujaka Savu koji je umeo mlađima koji se zaigraju rečima u njegovom prisustvu strogo da kaže "birajte reči",  što je bio poziv za pristojno ponašanje da se ne bruka familija.

 U teška vremena kada zavlada bolest, elementarna nepogoda, nesreća, rat, u ljudima se probudi solidarnost, empatija, ponos i patriotizam, nesebičnost i volja da se pomogne da se što pre prevlada nevolja. Ta energija nosi sve pred sobom i savlada sve prepreke, porazi neprijatelja slogom i humanošću, i pobeđuje sa najmanje gubitaka, zato sto su složni, zato što svaku jedinku vide kao delić sebe koji štite i brane svom snagom.

Zato neprijatelj prvo želi da unese neslogu i nepoverenje, da probudi najgore u ljudima i onda je već pobedio. Ti ljudi će sami sebe poraziti, ne treba im gori neprijatelj.

 Hoću da verujem da je slučajno, nepažljivim izborom reči  Vlada Srbije dijasporu obeležila kao krivca za širenje zaraze virusom.

Hoću da verujem da nisam dobro čula da ti ljudi sada dolaze u Srbiju zato što imaju besplatno lečenje.

 Hoću da verujem da nisam pročitala na stotine komentara u kojima se valja sva mržnja i bes zatočenih građana Srbije prema dijaspori, gde se smenjuju uvrede na uvredu, gde se poručuje da ostanu gde su i ne dolaze.

 Ali svakako neka pošalju onih 3,1 milijardu evra koliko su poslali prošle godine i još toliko doneli svojima, pa je "zlatno doba" ove Vlade moglo da izgleda stvarnije?

 Dijaspora nije ni došla niti će dolaziti,

Dijaspora ima uređen status tamo gde živi, stanove, posao, prihode i sva prava i obaveze kao domicilno stanovništvo, pa i pravo na lečenje i ne znam zašto bi dolazila na grbaču siromašne Srbije i to mesec dana pre Uskrsa? Stfarno, zašto bi?

 

A nije ni došla. 

Došli su radnici sa građevina koji su imali i smeštaj, svi po nekom ugovoru koji sad ne važi kad je frka, domaćice koje čuvaju stare po Evropi, studenti, stari koji su išli da vide decu i unuke, mladi parovi na odmoru....i mnogi drugi koji nigde ne bi išli da su znali gde će pasti...pa da tu sednu da se ne udare. A nisu znali.

I nisu došli zato što imaju besplatno lečenje.

Došli su svojoj kući.

Svojim porodicama i svom domu.

 

I njima dugujete izvinjenje.

 

Pa molim Vas birajte reči, i ako odlučite da im se izvinite nemojte opet nekoga posvađati. To nam sad zaista ne treba. 

 



Komentari (797)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 21:43 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

predatortz
aureus
Neko "dolazimo po vas", a neko "ne dolazite ako ne morate".


Ovde sam greškom kliknuo taster za drukanje.

Dobro, sad znamo ko je drukara.
predatortz predatortz 21:46 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Dobro, sad znamo ko je drukara


Ihiii!
Mislim da sam među pet najagilnijih. Doduše, uvek greškom. No, drukanje je drukanje!
mariopan mariopan 21:58 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

predatortz
Dobro, sad znamo ko je drukara


Ihiii!
Mislim da sam među pet najagilnijih. Doduše, uvek greškom. No, drukanje je drukanje!

Znam, i ja tapkam debelim prstima po osetljivom tabletu i nerviram se.

Već sam sročila i napisala ceo blog, ali kada sam htela da ga procitam i proverim greske negde sam tapnula i onoooo...nestade....i ja ispočetka.

aureus aureus 22:08 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

mariopan

Već sam sročila i napisala ceo blog, ali kada sam htela da ga procitam i proverim greske negde sam tapnula i onoooo...nestade....i ja ispočetka.



Nije smiješno!

Koliko sam se samo...koliko si se samo namučila!
vcucko vcucko 22:22 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

mariopan
aureus
Neko "dolazimo po vas", a neko "ne dolazite ako ne morate".

Ma ne dolazite uopste, osim ako ne nosite džak para.

Da, ali ne nose oni pare meni. Nego valjda svojim porodicama, ženama, deci, starim roditeljima.
I ne znači da treba da lupaju selfije (juče u Milanu, danas u Knez Mihajlovoj, što sam faca), a niko ništa da ih priupita (dok u Bergamu idu vojni kamioni). To je čist nadrealizam.
gedza.73 gedza.73 22:44 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

vcucko
čist nadrealizam


Nacionalni koordinacioni tim za zarazne bolesti Crne Gore (NKT) je, kako je saopšteno iz Vlade, uz saglasnost Agencije za zaštitu ličnih podataka objavio imena kojima su izdata rješenja o obaveznoj samoizolaciji u trajanju od 14 dana.
Imena su nesto prije ponoći (21.marta) objavljena na internet stranici Vlade Crne Gore i kategorisana su prema gradovima.





aureus aureus 22:49 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Vlada CG zna da krši zakon o privatnosti podataka.
G.Cross G.Cross 22:50 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

vcucko
mariopan
aureus
Neko "dolazimo po vas", a neko "ne dolazite ako ne morate".

Ma ne dolazite uopste, osim ako ne nosite džak para.

Da, ali ne nose oni pare meni. Nego valjda svojim porodicama, ženama, deci, starim roditeljima.
I ne znači da treba da lupaju selfije (juče u Milanu, danas u Knez Mihajlovoj, što sam faca), a niko ništa da ih priupita (dok u Bergamu idu vojni kamioni). To je čist nadrealizam.


Gde je sad Charli kad ga najvise trebamo da kaže "Teško je biti Srbin".

Vcucko, ja ne razumem zašto ti veruješ da imaš tapiju Srbije ako živiš u krugu dvojke više od onoga koji je imao muda i otišao.

Zakon je tu jasan. Svi državljani Srbije su jednaki i imaju ista prava.

(doduše neki su jednakiji)
angie01 angie01 22:55 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Da, ali ne nose oni pare meni. Nego valjda svojim porodicama, ženama, deci, starim roditeljima.


al ce deo tih para da se slije u budzet, samom tim sto ce se trositi ovde.


(juče u Milanu, danas u Knez Mihajlovoj, što sam faca


a sto onda mene prozivas, kada kazem, da je neozbiljno da drzava ostavi pojedincu da odluci da li ce se pridrzavati karantina- kao jedine mere za bezbednost i sebe i drugih.
gedza.73 gedza.73 22:58 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

aureus
Vlada CG zna da krši zakon o privatnosti podataka.

pazi 'naši' jesu svakojaki ali ovoliki ludaci nisu.
bar se nadam da neće ovoliko daleko da idu.
aureus aureus 23:05 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

gedza.73
aureus
Vlada CG zna da krši zakon o privatnosti podataka.

pazi 'naši' jesu svakojaki ali ovoliki ludaci nisu.

Generalno, dosad su se znatno bolje pokazale vlasti u CG nego u Srbiji. Znatno.

I kao što rekoh, u vezi s tim objavama, uopšte ne skrivaju da krše zakon, nego pokušavaju da objasne da u dobroj vjeri krše jedan princip u korist važnijeg:

“Procijenili smo da je pravo na zdravlje i život iznad prava na bezuslovnu zaštitu ličnih podataka. Zato i nije vrijeme za pravna nijansiranja, nego za spašavanje ljudskih života", poručio je crnogorski premijer.

Ja to ne bih radio nego bih nemilosrdno po džepu te što nisu bili kod kuće kad je došla kontrola da provjeri da li se lice drži rješenja o 14-dnevnom kućnom karantinu.
niccolo niccolo 23:07 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Pitanje je da li je bilo neophodno objaviti imena, recimo da su objavljene samo adrese ili tako nešto. Znali bi verovatno komšije, ali ne i cela zemlja tj. ceo internet.
vcucko vcucko 23:08 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

G.Cross

Vcucko, ja ne razumem zašto ti veruješ da imaš tapiju Srbije ako živiš u krugu dvojke više od onoga koji je imao muda i otišao.


Ja živim na parčetu Srema, krajnje istočnom, gde je carica Mara u svoje vreme rekla da treba da živim i da me tu niko neće dirati. To što se to parče Srema danas vabi Novi Bg to je sticaj istorijskih okolnosti.
Kakav krug dvojke, crni G. Cross-e

I ne osporavam nikom ništa, naprotiv. Samo prosvjedujem protiv neodgovornosti nadležnih organa koji tu masu od više stotina hiljada ljudi nisu podvrgli propisanoj proceduri u postojećim okolnostima. Makar i po cenu pada popularnosti za neki procenat.

Ako Angie ne zna da pročita napisano, a mislim da sam bio dovoljno jasan, ovde to nisam očekivao. Iskreno.
gedza.73 gedza.73 23:11 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

dosad su se znatno bolje pokazale vlasti u CG nego u Srbiji. Znatno.

ne, stvarno ovo je super 'znatna' ideja da se ljudima objave javno imena.

Procijenili smo da je pravo na zdravlje i život iznad prava na bezuslovnu zaštitu ličnih podataka. Zato i nije vrijeme za pravna nijansiranja, nego za spašavanje ljudskih života", poručio je crnogorski premijer.

kad su tako 'prilježni' mogli bi javno da objave i svoje biografije. Verujem da su daleko više upropastili tuđe ljudske živote nego što su ih spašavali u poslednjih par decenija dok je lažni car na vlasti.

a viđu junaka (crnogorski premijer) đe je diplomira

diplomirao na Pravnom fakultetu u Kragujevcu

pa ima se sučim i ponosit. kako je diplomirao tako i poznaje prava.
angie01 angie01 23:13 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ako Angie ne zna da pročita napisano, a mislim da sam bio dovoljno jasan, ovde to nisam očekivao. Iskreno.


e sad, hebiga- ti jasno pises, a svi ne razumeju,...pri tome, ako sam ti se izvinila u slucaju da sam pogresila- krajnje je nekorektno da me ovako apostrofiras.
aureus aureus 23:14 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

niccolo
Pitanje je da li je bilo neophodno objaviti imena, recimo da su objavljene samo adrese ili tako nešto. Znali bi verovatno komšije, ali ne i cela zemlja tj. ceo internet.

Ma naravno.

Objavljena su i imena i adrese.

Bezveze se rade neke stvari "po regionu".

Recimo, dovoljno veliki broj i procenat ljudi de ponaša veoma odgovorno.
Onda dođe vlast i saopšti: "Na žalost, neki nisu bili kod kuće. Zato uvodimo policijski čas."
Umjesto da te "neke" kazne papreno, pokažu da su država, javno to saopšte (nakon čega će biti još manje tih nekih), oni ili posegnu za omiljenim sredstvom represije (ograničavaj, ograničavaj, ograničavaj), preuranjeno i nad čitavim stanovništvom ili ovako k'o Crna Gora prekrše zakon o privatnosti podataka.
niccolo niccolo 23:15 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ili ovako k'o Crna Gora prekrše zakon o privatnosti podataka.

Pa jesu li prekršili ili im je ta Agencija dala saglasnost? Mislim, to o nezavisnim agencijama "u regionu"
mariopan mariopan 23:16 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

vcucko
mariopan
aureus
Neko "dolazimo po vas", a neko "ne dolazite ako ne morate".

Ma ne dolazite uopste, osim ako ne nosite džak para.

Da, ali ne nose oni pare meni. Nego valjda svojim porodicama, ženama, deci, starim roditeljima.
I ne znači da treba da lupaju selfije (juče u Milanu, danas u Knez Mihajlovoj, što sam faca), a niko ništa da ih priupita (dok u Bergamu idu vojni kamioni). To je čist nadrealizam.


To rade bahati klinci, to ne rade ozbiljni ljudi kojih je najviše.

Ljudi koji su teško stekli to što imaju nikad sasvim ne zaborave kako su počeli i nikad se ne bahate, naprotiv, večina nastavi da zivi skromno i dolaze kada odu u penziju, ne pre.

Tačno je da šalju svojim porodicama i to oni troše ovde, kupuju robu, plaćaju usluge...i od njih bolje zivi svako od koga su nesto kupili ili ko im je pružio uslugu. Tako poboljsavaju zivot svih oko sebe i za nijansu ono "zlatno doba" kojim se vlast hvali postaje stvarnije.

Mogli bi za to da im zahvale bar, a ne ovako.

Evo primer:

Žena koja čuva staru baku u Beogradu zaradi 500 evra mesečno plus stan i hrana.

To može da plati samo neko ko ne radi u Srbiji. Znači standard te zene i njene porodice je negde u grupi "solidno" u odnosu na kasirku u supermarketu
što je ranije bila, ili što je kasnije postala - razvedena, bez stana, nezaposlena, samohrana majka studenta.

I svima dobro.

Kako bi njoj bilo bez te plate, da je ta baka recimo srpska penzionerka sa penzijom 20 000 dinara i ne može da plati nikakvu pomoć?
mirelarado mirelarado 23:17 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Samo prosvjedujem protiv neodgovornosti nadležnih organa koji tu masu od više stotina hiljada ljudi nisu podvrgli propisanoj proceduri u postojećim okolnostima. Makar i po cenu pada popularnosti za neki procenat.


To je najgore od svega. Sve svoje brljotine prikrivaju bacanjem hejta na nekog drugog. Isto je i sa licemernom, idiotskom floskulom da se "sve ovo čini (čitaj svi ispaštamo) da bismo zaštitili naše bake i deke".
G.Cross G.Cross 23:19 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

.Samo prosvjedujem protiv neodgovornosti nadležnih organa koji tu masu od više stotina hiljada ljudi nisu podvrgli propisanoj proceduri u postojećim okolnostima. Makar i po cenu pada popularnosti za neki procenat.


Da, slažem se.

vcucko vcucko 23:22 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

angie01
Ako Angie ne zna da pročita napisano, a mislim da sam bio dovoljno jasan, ovde to nisam očekivao. Iskreno.


e sad, hebiga- ti jasno pises, a svi ne razumeju,...pri tome, ako sam ti se izvinila u slucaju da sam pogresila- krajnje je nekorektno da me ovako apostrofiras.

Slažem se, video sam ispod neko nadovezivanje pa sam dodao. Nepotrebno. OK?
angie01 angie01 23:24 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

mirelarado
Samo prosvjedujem protiv neodgovornosti nadležnih organa koji tu masu od više stotina hiljada ljudi nisu podvrgli propisanoj proceduri u postojećim okolnostima. Makar i po cenu pada popularnosti za neki procenat.


To je najgore od svega. Sve svoje brljotine prikrivaju bacanjem hejta na nekog drugog. Isto je i sa licemernom, idiotskom floskulom da se "sve ovo čini (čitaj svi ispaštamo) da bismo zaštitili naše bake i deke".


i sve to u onom samoreklamirujucem degute performansu,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Pitanje je da li je bilo neophodno objaviti imena


Ma nic, to je suludo.
Nečiji zdravstveni karton objavljuješ na internetu, sa imenom prezimenom, mestom stanovanja....

Ajd onda i za sidu, jbg, da znaju osatali pa da se čuvaju, i za sve drugo, jer se sve može time objasniti.

Kreteni
angie01 angie01 23:24 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

OK?


ok!
mirelarado mirelarado 23:26 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

angie01
mirelarado
Samo prosvjedujem protiv neodgovornosti nadležnih organa koji tu masu od više stotina hiljada ljudi nisu podvrgli propisanoj proceduri u postojećim okolnostima. Makar i po cenu pada popularnosti za neki procenat.


To je najgore od svega. Sve svoje brljotine prikrivaju bacanjem hejta na nekog drugog. Isto je i sa licemernom, idiotskom floskulom da se "sve ovo čini (čitaj svi ispaštamo) da bismo zaštitili naše bake i deke".


i sve to u onom samoreklamirujucem degute performansu,...


Koliki magarci i konji treba da budu ti likovi od 50+ da bilo koga nazovu "bakom i dekom"...
aureus aureus 23:29 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ne, stvarno ovo je super 'znatna' ideja da se ljudima objave javno imena.

Pa ova konkretno nije.

Ali, dok se narod u Crnoj Gori jednako ponašao kao u Srbiji, vlasti su se ponašale nekoliko stepenica odgovornije.

U Crnoj Gori nijednog momenta nije bilo podsmijavanja virusu na tom mjestu kao u Srbiji. Niko nije slao na konferenciji za medije ljude u šoping u Milano, nije pričao o estrogenu koji štiti žene, nije pričao o čašici alkohola koji je dobar za viruse. Crna Gora se pripremala za virus još prije nego što je registrovan prvi slučaj. Čak su neke mjere počele prije nego što su dvije žene postale prvi slučajevi.
Među obilnim ljudima je bilo i kurčenja i svega.
Ali vlasti su bile odgovornije.

Zatim, u Crnoj Gori predsjednik i premijer ne govore po pet puta dnevno. Đukanović je jednom nešto odmjereno rekao i negdje se povukao (kao i Milanović u Hrvatskoj). Nije pravio medijske spektakle k'o Vučić.

Nije u situaciji kad su mnogi pogođeniji od njegove zemlje molio i na istoku i na zapadu, nije kukao i optuživao, niti je pričao o tome kako je na mufte pokušao da dobavi respiratore.

A posebna razlika može se uočiti i prema građanima koji su se zadesili vani, što je i tema ovog bloga.

Potpredsjednik Vlade CG, Simović je još sredinom 15. marta rekao, prenosim sa N1...

Simović je ponovio da Crna Gora nikada neće zatvoriti granice za svoje građane.

"Naprotiv, posebna pažnja i briga će se usmjeriti u pravcu zbrinjavanja naših građana, studenata, naše djece, koja se zbog situacije u drugim državama moraju vratiti svojim kućama", istakao je Simović.


Pa uporedi njegovu izjavu i Dačićevu.
mariopan mariopan 23:39 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Procitati:

"GLADNI SMO I PRLJAVI, MEĐU NJIMA I TRUDNICA, DANIMA NA GRANICI AUSTRIJE I MAĐARSKE"

Srbija nikako da posalje garanciju da će svoje gradane primiti u zemlju i samo to se čeka da ih puste da prođu kroz Mađarsku i dođu kući.

Među njima ima bubrežnog bolrsnika koji mokri krv, i na kraju su snaga jer im nestaje i benzina i ne znaju kako će se zagrejati.
mariopan mariopan 23:39 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man
Ali, dok se narod u Crnoj Gori jednako ponašao kao u Srbiji, vlasti su se ponašale nekoliko stepenica odgovornije.

:)
Ma jesu li bolji od Srbije, leba ti?
Ako jesu, može da se mre, to je imperativ, ebeš život :)

aureus aureus 23:43 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man
Pitanje je da li je bilo neophodno objaviti imena


Ma nic, to je suludo.
Nečiji zdravstveni karton objavljuješ na internetu, sa imenom prezimenom, mestom stanovanja....

Nije, naravno, zdravstveni karton.

Ovo su ljudi koji su bili negdje vani, vratili se i dobili od odgovarajućeg organa nalog o 14-dnevnom "kućnom karantinu".

Pa pošto ga neki, je li, nisu poštovali (a zar smo očekivali da će ga svi poštovati?), a što je utvrđeno prilikom kontrole, onda se Vladi CG učinilo da ne bi bilo loše da podstakne komšije na oprez i špijuniranje, i to tako što će učiniti nešto što se ne čini - objaviti imena i adrese (i datum rješenja) kućnih karantinaca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

"GLADNI SMO I PRLJAVI, MEĐU NJIMA I TRUDNICA, DANIMA NA GRANICI AUSTRIJE I MAĐARSKE"

Srbija nikako da posalje garanciju da će svoje gradane primiti u zemlju i samo to se čeka da ih puste da prođu kroz Mađarsku i dođu kući.

Među njima ima bubrežnog bolrsnika koji mokri krv, i na kraju su snaga jer im nestaje i benzina i ne znaju kako će se zagrejati.


E zbog ovoga treba da se žuri.
Ne zbog njihovih doznaka, nego zbog toga što građani Srbije imaju problem koji ne mogu da reše.
aureus aureus 23:45 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man
Ali, dok se narod u Crnoj Gori jednako ponašao kao u Srbiji, vlasti su se ponašale nekoliko stepenica odgovornije.

:)
Ma jesu li bolji od Srbije, leba ti?
Ako jesu, može da se mre, to je imperativ, ebeš život :)

Vlasti su se ponašale bolje i odgovornije.

Šta stalno Srbija, pa Srbija?

Ovi brukaju Srbiju, tu spora nema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:46 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Nije, naravno, zdravstveni karton.


Nije ceo, nego samo malo :)
Pa pošto ga neki, je li, nisu poštovali


Ozbiljan država o sankcioniše, ali ne sankcijom objavljivanja zdravstvenog karotna, nego apsom, parama...
objaviti imena i adrese (i datum rješenja) kućnih karantinaca.


Nije to pouzdano.
Šta ako im komšije ne znaju imena?
Treba to vidljivije obeležiti, žuta traka oko ruke se jasno uočava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

da ispravim pa dupliram
aureus aureus 23:52 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man
Nije, naravno, zdravstveni karton.


Nije ceo, nego samo malo :)

Ovo je putnički karton.

"Bili su vani, sad treba da su u kući."
bene_geserit bene_geserit 23:54 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ma jesu li bolji od Srbije, leba ti?
Ako jesu, može da se mre, to je imperativ, ebeš život :)

Nije valjda da te žulja što građani BiH koji žive u Francuskoj ili gde već imaju tu potrebu da mere šta rade vlasti u Srbiji i Crnoj Gori i da se oblizuju kad srpska vlast nešto zasere ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:54 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

"Bili su vani, sad treba da su u kući."


da bi se odmorili od puta :)

Ili što su kužni?
angie01 angie01 23:55 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

da bilo koga nazovu "bakom i dekom"...


koje u istoj recenici osudis da stoje ko leprozni prognanici u 3 ujutro u velikom redu, za osnovne potrbstine, koje zbog velike guzve i ne stignu svi da kupe, jer im je ograniceno vreme isteklo pre nego su se svi snabdeli.

pri tome, bake i deke su bolesni, ne mogu dugo da stoje, moraju cesto u Wc i nemaju dovoljno para da kupe dovoljno toga do sledece nedelje, preplaseni su u novim okolnostima u kojima im je uskraceno i to jedino sto su mogli, a to je da prosetaju malo po suncu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:57 23.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

bene_geserit
Ma jesu li bolji od Srbije, leba ti?
Ako jesu, može da se mre, to je imperativ, ebeš život :)

Nije valjda da te žulja što građani BiH koji žive u Francuskoj ili gde već imaju tu potrebu da mere šta rade vlasti u Srbiji i Crnoj Gori i da se oblizuju kad srpska vlast nešto zasere ?


Pa ne znam da li me više žulja ili mi više godi :)
Znaš, kad niko na tebe ne obraća pažnju, kad te niko ne primećuje, biće da si nebitan, a kad uvek u tebe gledaju, valjda si im važan :)
mariopan mariopan 00:09 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man
"GLADNI SMO I PRLJAVI, MEĐU NJIMA I TRUDNICA, DANIMA NA GRANICI AUSTRIJE I MAĐARSKE"

Srbija nikako da posalje garanciju da će svoje gradane primiti u zemlju i samo to se čeka da ih puste da prođu kroz Mađarsku i dođu kući.

Među njima ima bubrežnog bolrsnika koji mokri krv, i na kraju su snaga jer im nestaje i benzina i ne znaju kako će se zagrejati.


E zbog ovoga treba da se žuri.
Ne zbog njihovih doznaka, nego zbog toga što građani Srbije imaju problem koji ne mogu da reše.

Pa i njima su odgovorili zapenušani komentatori da crknu tamo gde jesu, sta su imali da idu negde a sada donose bolesti i dolaze u Srbiju na besplatno lecenje da troše naše sirote pare.l.,bla bla...

To me posebno potreslo. Nema empatije, nema solidarnosti, idite tamo gde ste bili...i tako redom...
Oni su od 19. na nicijoj zemlji, pored puta.
mariopan mariopan 01:32 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

aureus
mariopan

Već sam sročila i napisala ceo blog, ali kada sam htela da ga procitam i proverim greske negde sam tapnula i onoooo...nestade....i ja ispočetka.



Nije smiješno!

Koliko sam se samo...koliko si se samo namučila!



Koliko sam se namucila birajući reči, a znam mnogo reči, veruj mi na reč.
milisav68 milisav68 10:29 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Pa i njima su odgovorili zapenušani komentatori da crknu tamo gde jesu, sta su imali da idu negde a sada donose bolesti i dolaze u Srbiju na besplatno lecenje da troše naše sirote pare.l.,bla bla...

To je samo odgovor na one najgrlatije (koji su otišli iz zemlje), koji su svakodnevno pljuvali po toj istoj smrdljivoj Srbiji, i da su samo slepci i botovi ostali.

A bilo je i takvih.

Da su ti neki birali reči kritike, verovatno bi i reakcija bila biranijim rečima.
mariopan mariopan 10:47 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

milisav68
Pa i njima su odgovorili zapenušani komentatori da crknu tamo gde jesu, sta su imali da idu negde a sada donose bolesti i dolaze u Srbiju na besplatno lecenje da troše naše sirote pare.l.,bla bla...

To je samo odgovor na one najgrlatije (koji su otišli iz zemlje), koji su svakodnevno pljuvali po toj istoj smrdljivoj Srbiji, i da su samo slepci i botovi ostali.

A bilo je i takvih.

Da su ti neki birali reči kritike, verovatno bi i reakcija bila biranijim rečima.


Ja opet mislim da je narod napujdan jer je trenutno podložan napujdavanju i to je iskorišćeno na perfidan način.

Strah će odraditi ostalo.
docsumann docsumann 10:52 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man
Ali, dok se narod u Crnoj Gori jednako ponašao kao u Srbiji, vlasti su se ponašale nekoliko stepenica odgovornije.

:)
Ma jesu li bolji od Srbije, leba ti?
Ako jesu, može da se mre, to je imperativ, ebeš život :)


huči, aureus priča o ponašanju zvaničnih organa SRB i CG u odnosu na situaciju sa epidemojom korona virusa.
i sve što je napisao stoji.
sličan komentar sam i sam otavio na blogu prije neki dan.

čak i u vezi objavljivanja podatak o ljudima u izolaciju, nisu se pravili englezi (kao što recimo radi vlada AB u vezi preskakanja ustvaom određenih normi u kriznim situiacijama, brkanja nadležnosti i sl., o samopromociji suverena da ne govorimo) već su otvoreno rekli da preuzimaju odgovornot za eventualna kršenja ustava, al da će se o tome raspravljati gdje i kako već treba, kad opasnot od pandemije korona virusa prođe.

interesantno da nijedna opoziciona partija nije zamjerila vladi na ovom potezu.
kritike su stigle samo sa adrese dvije NVO (obje sa, po mom mišljenju, veoma pozitivnim društvenim angažovanjem, do sada, pa i sada).


EDIT: a u vezi odnosa prema svojim građanima koji se vraćaju u matičnu državu, razlika između reakcija vlada u CG i SRB je nebo-zemlja
mariopan mariopan 10:57 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

angie01
mirelarado
Samo prosvjedujem protiv neodgovornosti nadležnih organa koji tu masu od više stotina hiljada ljudi nisu podvrgli propisanoj proceduri u postojećim okolnostima. Makar i po cenu pada popularnosti za neki procenat.


To je najgore od svega. Sve svoje brljotine prikrivaju bacanjem hejta na nekog drugog. Isto je i sa licemernom, idiotskom floskulom da se "sve ovo čini (čitaj svi ispaštamo) da bismo zaštitili naše bake i deke".


i sve to u onom samoreklamirujucem degute performansu,...

To je poenta.

Napujdati narod jedne na druge a strah će odraditi ostalo, i ide im više nego dobro.
Tako se glas onih koji su sada u velikoj nevolji ne čuje, pa ni kritike ako ih bude kad sve prođe.
A ljudima treba pomoć, mnogi su u velikom problemu.

Mnoge zemlje imaju isti problem i rade to isto samo bez pompe i optuzivanja, traženja krivaca i samoreklamerstva političara.
To je posebno degutantno u ovakvoj situaciji.
docsumann docsumann 11:00 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

greška
mariopan mariopan 11:02 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

interesantno da nijedna opoziciona partija nije zamjerila vladi na ovom potezu.
kritike su stigle samo sa adrese dvije NVO (obje sa, po mom mišljenju, veoma pozitivnim društvenim angažovanjem, do sada, pa i sada).



EDIT: a u vezi odnosa prema svojim građanima koji se vraćaju u matičnu državu, razlika između reakcija vlada u CG i SRB je nebo-zemlja


To.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:17 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima


huči, aureus priča o ponašanju zvaničnih organa SRB i CG u odnosu na situaciju sa epidemojom korona virusa.
i sve što je napisao stoji.
sličan komentar sam i sam otavio na blogu prije neki dan.

Svako od nas nosi svoj krst, svako je sam sebi napravio imidž koji je, ustvari, kontekst u koji se sve što izgovori smešta.
Svako, ja, ti, Aureus....
Njegov je takav da uvek o Srbiji govori loše, da traži način kako da prikaže da su svi od nje bolji, zato sam mu i rekao to što sam rekao.

Ne znam da li je Crna Gora bolje organizovala, ne pratim, ne zanima me, ne poredim, i, naravno ne tvrdim da nije.

Oko objavljivanja zdravstvenih podataka pojedinaca, ma ko da od političara to osuđuje ili ne osuđuje, ja to smatram skandalom.
Ne samo jer se time krši neki paragraf, nego stavljam sebe ili svoje dete u tu situaciju i užasnem se kad shvatim kako bih se, tako obeležen, osećao.

Ovo što je Bene postavio, sa pečatom na ruci za one koji su u karantinu, iako malo nehumamo izgleda, je neuporedivo manji problem od imena, prezimena i adrese na internetu.
angie01 angie01 11:23 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

EDIT: a u vezi odnosa prema svojim građanima koji se vraćaju u matičnu državu, razlika između reakcija vlada u CG i SRB je nebo-zemlja


pa zbog vec pomenutih statistika kojima se mase o smanjenju nezaposleniosti, pa automatskom smanjenju doznaka, koje krpe mnoge rupe i propuste,...zbog nepostojanja organizovanog i sigurnog tretmana pristiglih u odnosu na situaciju, jer vecina stvari koja se javno predstavlja- da ima dovoljno, da je sve pod kontrolom- ni ne postoji, niti funkcionise,...a i nije zgoreg da se zloupotrebi, kako bi se uprlo prstom u nekog novog krivca.

a je l ste culi za objavu, da onim najugrozenijima, koji nisu nigde ni otisli, nego prezivlajvaju nikoneznakako, nece tokom ovog sranja biti isplacivana socijalna pomoc niti deciji dodaci- pa je l to normalno?!
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:28 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Oko objavljivanja zdravstvenih podataka pojedinaca, ma ko da od političara to osuđuje ili ne osuđuje, ja to smatram skandalom.

Проблем је генерално одсуство одговорности код политичара, па зато увек треба тужити и надам се тужбама “XY против Републике Црне Горе”.
docsumann docsumann 11:38 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Svako od nas nosi svoj krst, svako je sam sebi napravio imidž koji je, ustvari, kontekst u koji se sve što izgovori smešta.
Svako, ja, ti, Aureus....
Njegov je takav da uvek o Srbiji govori loše, da traži način kako da prikaže da su svi od nje bolji, zato sam mu i rekao to što sam rekao.


naše viđenje tuđih krstova ide na naš krst


angie01 angie01 11:42 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

naše viđenje tuđih krstova ide na naš krst



gedza.73 gedza.73 11:43 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima


aureus
Pa uporedi njegovu izjavu i Dačićevu.

d'uporedim
Dačić je pozvao Crnogorce koji žive u Srbiji da se izjasne o ovom pitanju jer "onaj ko je sve što ima stekao u Srbiji ima obavezu da ne ćuti bar po ovom pitanju, a oni koji podržavaju crnogorski režim, pitanje je da li i dalje treba da imaju srpsko državljanstvo

da se objave imena na netu.

Pandorina kutija za svačiji ukus
Oni hoće da se školuju besplatno, da se leče besplatno, a onda odu dole i kažu ja sam Crnogorac.
Dačić Ivica

Dosta anonimnosti. imena na sunce.
Konstatujući da nigdje u svijetu, snage bezbjednosti ne mogu nadzirati u svakom trenutku svakog građanina koji bi trebalo da je u samoizolaciji, Nacionalno koordinaciono tijelo je, svjesno da se odluka može posmatrati sa raznih aspekata, odlučilo da je zaštita života i zdravlja građana najviši prioritet.

mis'im dokle više da se plemenski krvno upucavaju ugrožavajući normalne, poštene i zdrave stanovnike Beograda
„Neka svaki građanin zna ko ga od komšija i sugrađana nedisciplinom dovodi u opasnost“, poručeno je iz Vlade, prenosi RTCG.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:49 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Svako od nas nosi svoj krst, svako je sam sebi napravio imidž koji je, ustvari, kontekst u koji se sve što izgovori smešta.
Svako, ja, ti, Aureus....
Njegov je takav da uvek o Srbiji govori loše, da traži način kako da prikaže da su svi od nje bolji, zato sam mu i rekao to što sam rekao.


naše viđenje tuđih krstova ide na naš krst



Naravno, i to je jedan od eksera kojim taj krst sami sebi skivamo.

Moj krst je da za Aureusa mislim da je apriori protiv Srba i Srbije, to sam mu već i direktno rekao, i nemam problem sa tim.
alselone alselone 11:59 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Moj krst je da za Aureusa mislim da je apriori protiv Srba i Srbije, to sam mu već i direktno rekao, i nemam problem sa tim.


Apsolutno. Uz sav ušećereni rečnik.
angie01 angie01 12:10 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
Moj krst je da za Aureusa mislim da je apriori protiv Srba i Srbije, to sam mu već i direktno rekao, i nemam problem sa tim.


Apsolutno. Uz sav ušećereni rečnik.


ovo je suludo- pa svima se ovde na blogu kace takve etikete, ako nesto kritikuju,

zar nije bila mesecima/ godinama hajka na onolike, na zalost i dalje aktuelne teme, gde se svi oni koji iznose cinjenice koje nisu bas simpaticne, nazivaju izdajnicima, prodanima, mrziteljima Srbije, drugosrbijancima, autosivinistima, stranim placenicima,...istatijavecznam iz tog repertoara,...ne znam gospodo, kojim pravom?!
docsumann docsumann 12:16 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Moj krst je da za Aureusa mislim da je apriori protiv Srba i Srbije, to sam mu već i direktno rekao, i nemam problem sa tim.


svi mi se osjećamo komforno pod našim krstovima.
podupiru nam statiku
angie01 angie01 12:18 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

huci, sa tvojim sposobnostima opSeacija, ne bih se javljala na tu temu...narocito ne u losem pokusaju podsmesljivosti za nekog drugog.
angie01 angie01 12:20 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Moj krst je da za Aureusa mislim da je apriori protiv Srba i Srbije, to sam mu već i direktno rekao, i nemam problem sa tim.


svi mi se osjećamo komforno pod našim krstovima.
podupiru nam statiku


doc sumann lama!
alselone alselone 12:22 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ovo je suludo- pa svima se ovde na blogu kace takve etikete, ako nesto kritikuju,


Nije tačno. Ja prvi kritikujem veoma često.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:24 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Moj krst je da za Aureusa mislim da je apriori protiv Srba i Srbije, to sam mu već i direktno rekao, i nemam problem sa tim.


svi mi se osjećamo komforno pod našim krstovima.
podupiru nam statiku

Tačno, za to ih valjda i pravimo baš takve kakve pravimo:)

Mali problem je kad moramo da se pretvaramo, kad moramo da kažemo, ma neee, nisam ja takav, a neki ljudi to baš tako vide, i što je najgore, moguće je pokazati taj krst.


Npr, sto posto sam siguran da će Aureus reći, ma neee, nisam ja takav, a ja nemam problem sa svojim krstom i uvek ću reći, da, to je to, ja stvarno tako mislim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:25 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

angie01
huci, sa tvojim sposobnostima opSeacija, ne bih se javljala na tu temu...narocito ne u losem pokusaju podsmesljivosti za nekog drugog.

Opet:)
Jel to vežbaš?
Ako ako
angie01 angie01 12:36 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Nije tačno. Ja prvi kritikujem veoma često.


...isto tako, veoma cesto osudjujes tudju kritiku, upravo ovako.

drugacije misljenje o bilo cemu je ok, ali ukazivanje na otklon, da to tako nazovem, a i kako bi drugacije, ako se kaze za nekog- mrzitelj Srbije i Srba- bas i nije.

...i kako kaze naslov bloga- ljudi, birajte reci.
alselone alselone 12:36 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ja
Mali problem je kad moramo da se pretvaramo, kad moramo da kažemo, ma neee, nisam ja takav, a neki ljudi to baš tako vide, i što je najgore, moguće je pokazati taj krst.


Neću ni ja da se pretvaram da ne vidim. Neću ni da se raspravljam, daleko bilo, samo ću da konstatujem da je tako, da ne bude da smo baš ovce.

Da li sam nekada rekao neku tešku reč bilo kome, da je izdajnik ili nešto slično, za 15 godina bloga? Tako je, nisam.

Ovde ću prosto da konstatujem da neko mrzi, i tu ne sme biti ništa sporno. Ne želim mu ništa loše, neka mrzi slobodno koliko god želi, nego prosto da ne misli da može nekog prevatiti sweet talkingom. I kao poenta - ne sme biti sporno konstatovati tako nešto. Ne sme, pošto je to pojava koja postoji kao bi bila koja druga. Da neko mrzi crnce ili jevreje, ne sme biti sporno reći mu to, kao što i nije, pa čak i kada je kriva procena (kao za Beneta uporno ovde, recimo). Srbi zaslužuju jednak tretman.


...isto tako, veoma cesto osudjujes tudju kritiku, upravo ovako.

Ne, samo mržnju.
docsumann docsumann 12:42 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

gluposti, po tom ključu mene bi bilo lako proglasiti anticrnogorcem.

sem ovog jednog komentara u vezi sa korona virusom, ne sjećam se kada sam afirmativno pričao o sopstvenoj državi.

a pouzdano znam, iz dubine dna duše, da nisam anticrnogorac.

ne valja vam rezon.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:50 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima




Neću ni ja da se pretvaram da ne vidim. Neću ni da se raspravljam, daleko bilo, samo ću da konstatujem da je tako, da ne bude da smo baš ovce.


To elementarno sampoštovanje nalaže.
Nešto vidim a kao, ajd da ćutim, nije lepo da se kaže.

Ako pričamo o blogu, pa zar ima ikoga ko ne vidi makar želju da se Srbija omalovaži u stavovima Aureusa, ako se to već ne može nazvati mržnjom (a može, mirne savesti i tako) ili čistu, nepatvorenu mržnju u stavovima pecaroša?

Nije to kritika, to je mržnja.

Evo sadašnjeg primera, Aureus i Docs istovetnu tvrdnju iznesu, i nema nikoga ko će Doksu reći da je srbomrzitelj, a Aureusu?

Zašto je to tako, bez veze, slučajno, ili postoji logično objašnjenje?
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:51 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ne valja vam rezon

Ne boj se za rezon, dobar on nos ima, eno ti komentara gore:)
angie01 angie01 12:59 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ne, samo mržnju.


Alse- etiketirati nekog kao mrzitelja Srba i Srbije- nije ok, ful pojnt.

uporedi taj manir sa etiketama koje svakodnevno iskacu iz medija, a od vlasti prema opoziciji i svima onima koji ne misle kao oni i usudjuju se da kritikuju- potpuno je isto.
docsumann docsumann 13:04 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Evo sadašnjeg primera, Aureus i Docs istovetnu tvrdnju iznesu, i nema nikoga ko će Doksu reći da je srbomrzitelj, a Aureusu?

Zašto je to tako, bez veze, slučajno, ili postoji logično objašnjenje?


ništa u ovoj računici ne govori u prilog činjenice da su oni koji smatraju aureuŠa srbomrziteljem u pravu.
izvini, ali ovo je šibicarsko slaganje 'koincidencija'
docsumann docsumann 13:42 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

jebo antisrbina koji navija za Zvezdu
alselone alselone 13:53 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Alse- etiketirati nekog kao mrzitelja Srba i Srbije- nije ok, ful pojnt.

A antisemitom ili rasistom je u redu?
Andjo, ajde mani me molim te. Nisam ti se obratio na ovu temu, prošetaj, ne pritrčavaj.

U redu je i svaki put ću reći kada je baš prenaglašno.

Za 15 godina ovo je jedini put. Tako da mi se niti bias niti zlonamera mogu pripisati.
rodni rodni 14:03 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man

ništa u ovoj računici ne govori u prilog činjenice da su oni koji smatraju aureuŠa srbomrziteljem u pravu.

Nije ta rečenica ni trebala tome da posluži, već da percepcija nečijih stavova ne zavisi od toga da li kritikuje ili ne kritikuje Srbiju.
Može se mirne duše ona kritikovati, a malo je onih koji to ne rade, a da to ne bude shvaćeno kao mržnja.
Poređenje vas dvojice je samo zgodan primer da se to pokaže, jer se desio praktično sad.

A antisrpstvo u aureusovim stavovima je i vidljivo i permanentno, a dokaz će biti ako, kad ovo pročita, kaže, daj primer:)

Ja za Aureusa ne mislim da mrzi Srbiju - za razliku od nekih drugih.
Takođe, ne znam niti da li je Srbin. Ne znam ni šta je drugo, ako nije Srbin.
To mi nije ni bitno.
Srbi se razlikuju od nekih drugih zato što omogućuju da i oni koji nisu Srbi mogu slobodno da iznose svoje stavove.
Ono što znam je da nije nužan preduslov za mržnju Srba i Srbije da se bude neSrbin.
Poneki Srbi su fenomenalni mrzitelji Srba i Srbije.
Svakog mrzitelja Srba i Srbije, nabijem na onu stvar - bio Srbin ili ne.
Nije lako biti Srbin!
Ribozom Ribozom 14:18 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

aureus

gedza.73
aureusVlada CG zna da krši zakon o privatnosti podataka.pazi 'naši' jesu svakojaki ali ovoliki ludaci nisu.Generalno, dosad su se znatno bolje pokazale vlasti u CG nego u Srbiji. Znatno.I kao što rekoh, u vezi s tim objavama, uopšte ne skrivaju da krše zakon, nego pokušavaju da objasne da u dobroj vjeri krše jedan princip u korist važnijeg:“Procijenili smo da je pravo na zdravlje i život iznad prava na bezuslovnu zaštitu ličnih podataka. Zato i nije vrijeme za pravna nijansiranja, nego za spašavanje ljudskih života", poručio je crnogorski premijer.Ja to ne bih radio nego bih nemilosrdno po džepu te što nisu bili kod kuće kad je došla kontrola da provjeri da li se lice drži rješenja o 14-dnevnom kućnom karantinu.


Ovo je najstrasnije sto sam procitao u doba virusa.

Cekaj, tip iz Sudana, prvi zarazen virusom pozove broj da pita za proceduru. Oni mu kazu da sedi kuci i ceka, a za to vreme svuda objave njegovo ime. Pri prvom izlasku Faisala van nacekaju ga komsije i dokrajce kamenjem.
(ovo je naravno izmisljena prica)
Sad se ljudi sa simptomi nece prijavljivati iz straha od osude i diskriminacije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:19 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ja ne mislim da Aureus ista pogrdno ili zlonamerno misli o Srbiji sudeci po njegovim komentarima..
angie01 angie01 14:33 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

apacherosepeacock
Ja ne mislim da Aureus ista pogrdno ili zlonamerno misli o Srbiji sudeci po njegovim komentarima..


pa naravno da ne- to upiranje prstom i etiketiranjem za otklon je vrlo slicno onome mnogo poznatijem iz istorije....
milisav68 milisav68 14:35 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ja opet mislim da je narod napujdan

Ne može nešto da se napujda ako za to nema bar malo osnova.

Pogledaj samo raspad bivše nam zemlje.

Tamo gde je bilo nerašćišćenih računa, lako je planulo, a tamo gde ih nije bilo, nije ni bilo rata.

Kao i uvek, problem je generalizacija, gde se svi stavljaju u isti koš, a nisu svi lajali protiv svoje zemlje, od koje sad svi očekuju pomoć.

Nebezano sa lajanjem, imaš i budale koje su htele da iskoriste neke jeftine aranžmane, pa otišli na odmor u inostranstvo usred pandemije, i sad kukaju da ih neko spase.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:37 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ti kažeš da mi koji nismo Srbi nemamo pravo da pljujemo po srpskoj tradiciji, veri

Ne daj to pravo da ti neko dirne jbt :)

Kud bi ti bez tog prava kad ti se život na to sveo.

Imaš bre pravo, i treba da ga imaš, koristiš ga u svakoj prilici, ne dangubiš, ali nećeš majčin sine sprečiti da ti se saspe u lice da jesi to što jesi.

A argumemtacija ti je tipičano fašistička, nema objašnjenja za stav osim glup je, ne razume, Srbija je kao Nemačka i te vaše debilne fraze.

Ja pokušam racionalno da argumentujem ko kad i kako je u Srbiji nametnuo svoje uređenje, zašto to treba poništiti i vratiti autentično srpsko, a ti kreneš sa, zamisli i neki Nemci to traže.

I da te neko uvaži?

Hajde, majstore, ospori da je Srbiji to nametnuto, da se tad, kad se o tim vitalnim stvarima pi Srbiju odlučivalo, niko Srbiju ni za śta nije pitao, da čak ni njenih predstavnika ni u tom avnoju nije bilo, ospori bilo šta umesto ovih srbomrzačkih poređenja sa Hitlerom.

Nećeš, ne možeš, ne umeš, sve što znaš je da mrziš Srbe.

Ili ćeš da me iznenadiš?

Ajd da vidimo.


hoochie coochie man hoochie coochie man 14:44 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Uh, drma te ozbiljno, ozbiljnije nego što sam mislio.
Drago mi je zbog toga zato nastavljam.
Da crkneš.

Samo srbomrzitelj može za poređenje u kom se ističe vrlina (vernost) i poređenje u kom se ističe mana (nacizam) reći da je to isto.
Jer se podrazumeva da je to nesporno, da su psi verni a Srbi nacisti.
docsumann docsumann 14:45 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

no, da se vratimo na suštinu priče.
vladaCG je odradila dosta dobrih mjera, ali i dalje je prisutna velika nesrazmjera ljudi u karantinu i testiranih osoba (5000 vs 260, otprilike)

moguće i da nisu u stanju da nadgledaju toliki broj novopristiglih, pa podižu tenziju oko nadzora, uzurpacijom prava na zaštitu privatnih podataka osoba pod nadzorom.
ovim ne pokušavam da ih branim, već samo pretpostavljam moguće logističke probleme na terenu.


inače, narod se većinom pridržava preporuka. jedino kroz komentare po netu vidiš kakvih nas svakakvih ima.

blog mi se ponekad učini elitističkim kružokom kad vidim šta su ljudi sve u stanju da sunu u etar po drugim ćoškovima neta
mariopan mariopan 14:52 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

blog mi se ponekad učini elitističkim kružokom kad vidim šta su ljudi sve u stanju da sunu u etar po drugim ćoškovima neta

U pravu si, ja sam bila zatečena količinom ružnih komentara, tako da ovo mesto i jeste jedna oaza normalnosti, kakvi god da smo.
gedza.73 gedza.73 14:54 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ribozom
Ovo je najstrasnije sto sam procitao u doba virusa.

ovde se najlakše nalepi etiketa 'fašista' i najlakše sami sebe proglasimo 'antifašistom'. Hitler i antihitler. al' kad zagusti onda ipak ne bi bilo loše da se javno obeleže oni koji nas ugrožavaju.
sad ko se kog spiska uhvati, mogućnosti su brojne.

zanimljivo da u ovoj prvoj većoj svetskoj panici (belačkoj... o onoj 'ebola-čkoj' nešto se nije galamilo pošto su tuđi životi bili u pitanju) izašlo na videlo sitnospostveničko dupe. i borba oko toalet papira za njegov obraz.






mariopan mariopan 15:03 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

apacherosepeacock
Ja ne mislim da Aureus ista pogrdno ili zlonamerno misli o Srbiji sudeci po njegovim komentarima..



Ni ja ne mislim i nisam stekla taj utisak. Da kritikuje sve ono što bih i ja.

Šta da radimo kad je u Srbiji toliko toga loše i naopako pa ima da se pise i kritikuje?

angie01 angie01 15:09 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

A antisemitom ili rasistom je u redu?


sad gde si video slicnosti i cime tacno poredis iz onoga sto govori Aureus, stvarno ne znam.


Andjo, ajde mani me molim te. Nisam ti se obratio na ovu temu, prošetaj, ne pritrčavaj.


bas lepo- nije problem,...dobronamerno sam ti ukazala da gresis, lakse mi je bilo da kazem tebi- jer mi generalno smeta takvo prozivanje- jer smatram da si razumniji od hucija, kome je besmisleno reci bilo sta i vec se zna u sta bi se to pretvorilo- izvini huci, eto i ja tebe jednom da pomenem, kao ti mene 100 puta.
mariopan mariopan 15:09 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ovde se najlakše nalepi etiketa 'fašista' i najlakše sami sebe proglasimo 'antifašistom'. Hitler i antihitler. al' kad zagusti onda ipak ne bi bilo loše da se javno obeleže oni koji nas ugrožavaju.
sad ko se kog spiska uhvati, mogućnosti su brojne.


Ti si sad zapravo opisao glavni razlog zasto sam napisala blog.

Dijaspora je obeležena kao glavni krivac i lako može da bude "kamenovana" kao u onoj prici gore, figurativno rečeno. To je poenta ovog bloga.
mariopan mariopan 15:10 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Dragi ljudi jel moze to bez teskih reči, moliću fino?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:14 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

moguće i da nisu u stanju da nadgledaju toliki broj novopristiglih, pa podižu tenziju oko nadzora, uzurpacijom prava na zaštitu privatnih podataka osoba pod nadzorom

Ima tu dosta elemenata kojim se mogu racionalizovati mere, ali neke stvari se ne diraju, jedna od prvih je privatnost i tajnost podataka iz zdravstvenog katona.

Ako se to načne, pitanje je gde je kraj.

Sa nešto mašte moglo se postići isto, pa i onaj pečat dolazi u obzir, nanogica na kraju.
Ako država nekome oduzme pravo da se kreće, onda se i način da to nekako kontroliše podrazumeva, pa ako mora nanogica onda nanogica.

Ali da se ograničavanje jednog prava obezbeđuje ograničavanjem drugog, važnijeg, to mi izgleda čudno.
aureus aureus 15:18 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

apacherosepeacock
Ja ne mislim da Aureus ista pogrdno ili zlonamerno misli o Srbiji sudeci po njegovim komentarima..

Hvala.

Samo što ne namjeravam uopšte podlijegati nikakvoj autocenzuri da bi nekoliko blogera pogrešnog njuha i nakrivo nasađenih mijenjali mišljenje.

Naprotiv, sad ću još nešto da dodam.

Vlasti u Srbiji (čak ne samo ove vlasti) već dugo rade na tome da Srbiju pretvore u zemlju sa posebnim potrebama, a u tome im pomaže i dobar dio njenih građana.

Kad kažem zemlju sa posebnim potrebama mislim na zemlju kojoj neprestano moraš pomagati u svakoj mogućoj situaciji, i kad je stanje redovno i kad je vanredno. I ne samo da joj treba pomoći, nego su drugi izgleda dužni da joj pomažu, bez obzira u kakve su nevolje sami zapali.
A ako joj ne pomažu - onda se njeno rukovodstvo ljuti, a ljudi pišu komentare po internetu.
Tobože smo ponosni, jaki, utemeljeni u istoriji i podvizima, a neprestano se ide sa ispruženom rukom i na istok i na zapad.

Čak i u ovakvoj situaciji, kad su neke zapadne zemlje po 15-20 puta pogođenije (mislim na trenutni stepen zaraženosti virusom) iz Srbije dolaze glasovi u stilu "hoće li nam ko pomoći, misli li ko na nas?". Ono...i to takvi glasovi dolaze 10 dana nakon podsmijavanja virusu.

Pa onda pošalju nemalo pogođeni Norvežani 5 miliona evra.
- Eto, samo su nam Norvežani pomogli od tolike Evrope!
Pa onda EU odvoji 7,5 miliona evra...to se uglavnom prećuti, ne uklapa se u opštu priču o nedostatku solidarnosti, a i valja, bez tih dodatnih informacija, pompezno dočekati kinesku pomoć jer su Kinezi nova braća.
Pa onda pomognu Kinezi...

Pa, mislim...a hoće li kome Srbija pomoći?
Ionako se nedavno mogla čuti jedna od Vučićevih izjava, jedna od njegovih mnogih izjava, da je Srbija spremna, da stoji bolje od većine (zaboravio je da doda priču o liderskoj poziciji Srbije). A medijska propaganda je tolika da sam ja od jedne osobe čuo, a ona je to pokupila na nekoj televiziji, da Srbija ima 1000 respiratora, a "moćna Italija 800" (što nije tačno).

Srbija se u vremenima ove krize, zahvaljujući svojim vlastima, a i jednom dijelu naroda (manjem, kako mi se čini) ponaša nedostojantsveno, blesavo, kukalački i samoživo, a čak je i nesvjesna da se to sa strane tako vidi.
Ili je baš briga.
Što je tužno.
zemljanin zemljanin 15:24 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

tesko je izvagati pravicnost ... ovo sto Huci govori je korektno, objavljivanje takvih podataka je pogresno ... sa druge strane postupak u kome je neko otvoreno preuzeo odgovornost pri tome ne zaobilazeci zakone i prava, bilo Uredbma ili Ukazima ili suspenzijama, treba ceniti ...

to je ono sto sam zamerao vladama posle 2000te, to pokrivanje krsenja zakona i Ustava ...
alselone alselone 15:28 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

no, da se vratimo na suštinu priče.
vladaCG je odradila dosta dobrih mjera, ali i dalje je prisutna velika nesrazmjera ljudi u karantinu i testiranih osoba (5000 vs 260, otprilike)


Evo da se i ja vratm - to je tačno ovaj put kao i mnogo puta pre toga. Milo jeste sposobniji političar i veći državnik od mnogih baraba ovde, sa izuzetkom Đinđića, od cele srbijanske plejade od podele do danas. Na kraju krajeva, zato i toliko vlada, kao faraon.

Viš, ne bežim ja od kritike. Manje više kenjam svakodnevno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:29 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Pa, mislim...a hoće li kome Srbija pomoći?

Ma nikom.
Doduše, jesu jednom neki gas nekome dali kad se smrzavao, al ko to da pamti.

A evo primera srbomržnje, i sad.

Neko ko Srbiji zamera da traži nešto od drugih, nikad, ali nikad, nije zamerio državici koja sve što radi je da kuka kako su drugi dužni da joj pomognu.
Te Srbija treba ovako, te Hrvatska treba onako, te oni su krivi što je kod nas loše, te oni su dužni da urafe ovo ili ono kako bi nama bilo bolje...
Kuknjava iz dana u dan, uši probiše, ali nikad ne pomenu to.

A za Srbiju, e tu si redovan.

Jer voliš Srbiju više od tog državuljka :)
pecaros pecaros 15:36 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie
argumenata, nema?


Ne znam za šta ti trebaju argumenti, reagujem samo na tvoje etikete, koje obično štrče iz konteksta. Ne verujem da iko ko drži do sebe čita više tvoje umotvorine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:38 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

. Ne verujem da iko ko drži do sebe čita više tvoje umotvorine.

Ti ih čitaš, meni dosta:)
aureus aureus 15:43 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

hoochie coochie man
Oko objavljivanja zdravstvenih podataka pojedinaca, ma ko da od političara to osuđuje ili ne osuđuje, ja to smatram skandalom.

Evo opet...

Zdravstveni podaci.

Što ne bi otišao na sajt vlade CG i našao ko od čega od tih označenih ljudi boluje, kad si već pet puta ponovio zdravstveni karton?
maliperica maliperica 15:46 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

pecaros
hoochie coochie
argumenata, nema?


Ne znam za šta ti trebaju argumenti, reagujem samo na tvoje etikete, koje obično štrče iz konteksta. Ne verujem da iko ko drži do sebe čita više tvoje umotvorine.


A nešto ranije ...

"I sad ja treba da se potresam kad me olajava retard? Pa, treba - jer postoji čitav lobi onih koji ga podržavaju, mada deluju puno inteligentnije."

Hmmm, logički...?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:48 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

A zar nije u pitanju njihova zaraza koronom, makar potencijalna?

Ako je to u redu, onda je u redu objaviti i spisak svih koji su se kresali sa nosiocem hiva, ni to nije zdravstveni podatak, jer je taksv samo potencijalni nosioc zaraze.
aureus aureus 15:55 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
inače, narod se većinom pridržava preporuka.

Jeste. Ljudi su imali priliku da čuju o toj koroni znatno prije nego što je došla, mogli su da vide slike punih bolnica po svijetu, da saznaju i kako se prenosi i šta izaziva i što je bitno - znaju da se od tog virusa može umrijeti, i to tako da ti niko od najbližih ne smije ni prići, niti ti smiješ širiti zarazu oko sebe.

A strah za život, svoj, život članova porodice, ljudi koje voliš i ljudi generalno ipak je kod većine jači od bilo kakve državne zabrane.
U odbrani života, čovjek će uraditi i kudikamo više nego što mu država propisuje.

Zato mi i idu pomalo na živce razne represivne mjere koje se uvode zbog "nekih".
Te neke valja pokažnjavati, i to oštro.
Tu pokažeš da si država.
A ne ovako, da se ne bi zamjerio malom broju prekršitelja, ti ili kazniš odgovornu većinu policijskim časom i nizom drugih mjera ili ovako kao vlada CG.
pecaros pecaros 15:55 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

maliperica
pecaros
hoochie coochie
argumenata, nema?


Ne znam za šta ti trebaju argumenti, reagujem samo na tvoje etikete, koje obično štrče iz konteksta. Ne verujem da iko ko drži do sebe čita više tvoje umotvorine.


A nešto ranije ...

"I sad ja treba da se potresam kad me olajava retard? Pa, treba - jer postoji čitav lobi onih koji ga podržavaju, mada deluju puno inteligentnije."

Hmmm, logički...?


Logički - oni ne drže do sebe.

Ruku pod ruku s Hučijem.
maliperica maliperica 16:05 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Zato mi i idu pomalo na živce....


Dobro je dok je po malo. I nije mnogo.

Čuvajmo



gedza.73 gedza.73 16:05 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima


pecaros
gedza.73
al' kad zagusti onda ipak ne bi bilo loše da se javno obeleže oni koji nas ugrožavaju.
sad ko se kog spiska uhvati, mogućnosti su brojne.

Na kojem spisku vidiš sebe?

pa ako pratim tvoje stavove i istupe 'žal za mlados' po blogu možda bi u tvom slučaju adekvatan primer bio
Marketinški stručnjak Nebojša Krstić je u svojoj kolumni u „Blicu“ predložio je, s obzirom na to da je proglašeno vanredno stanje zbog pandemije korona virusa, da se Tviter, Fejsbuk i Jutjub momentalno isključe u Srbiji i budu isljučeni dok traje vanredno stanje.

te zabrane, prozivke, 'mom kancelarijskom dupetu dobro i toplo'... pratiš razvoj bivših kolega sa posla... otprilike si ta kategorija

ili ona 'mrzačka' grupa iz 1984. klipa


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:14 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

apacherosepeacock
Ja ne mislim da Aureus ista pogrdno ili zlonamerno misli o Srbiji sudeci po njegovim komentarima..


Ni ja. Ali to je zato što i ja mrzim Srbiju (i Rusiju), jel tako, huči?

Meni je jako smešno to što ovde jedino huči (i još možda jedan bloger) već godinama ide okolo i govori ljudima da mrze Srbiju, vodi valjda urednu evidenciju o tom, i to poteže kao nekakav argument po potrebi. To ide do apsurdnih momenata, da ako neko ukaže na neku beznačajnu činjenicu, tipa da je BDP u Crnoj Gori veći nego u Srbiji, taj neumitno biva proglašen srbomrscem, uz obavezno omalovažavanje Crne Gore.

Ali, dobro, to je neki bag u glavi, ne može se to ispraviti, nego samo treba prosto ignorisati.




pecaros pecaros 16:15 24.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

gedza.73

pa ako pratim tvoje stavove i istupe 'žal za mlados' po blogu možda bi u tvom slučaju adekvatan primer bio


Ne pratiš ti moje stavove, nego svoje interpretacije mojih stavova, kao i Huči. I prethodni primer s malimpericom pokazuje da vaš profil nije sposoban da izvuče logički konzistentne zaključke, niti da uspostavi osnovne uzročno-posledične veze.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana