Zabava

pitanje i savet

antioksidant RSS / 28.03.2020. u 21:23


- zašto se drže ljudi u izolaciji kad dođu iz inostranstva, zašto ih ne testiraju?

 


- zabranite okupljanje a ne kretanje u nekim terminima (policijski čas). sad npr imate sve penzionere u srbiji U ISTOM TRENUTKU na ulici (nedelja ujutru)

 

 



Komentari (489)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maliperica maliperica 14:05 29.03.2020

Re: Eh...

newimprovedtadejus

fakat bi bilo korisno da kao društvo malo odahnemo od tog podrivanja sistema..
mada kapiram komplikaciju kad treba da vjeruješ sistemu sastavljenom od Lončara, keramičara, frizure i vrhovnog vođe..
tu ni nema nikakvog sretnog rješenja

Ma jasno,ali se u ovoj prilici ne izruguješ načinu češljanja ili kreveljenju na tv-u, nego procenjuješ preduzete mere i njihovu efikasnost.
I upoređuješ sa sličnim u drugim krajevima sveta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:15 29.03.2020

Re: Eh...

ali šokira spremnost naših ljudi da kritikuju, pametuju, jebu mater državi sa takvim žarom i bijesom.. svi sve znaju a ne libe se ni druge da poduče..

Држава се својом грађанима није обратила као одраслим и одговорним особама, већ их третира као малолетне малоумнике.
Да ли је реално да се шеф државе обраћа на овај начин и овим тоном (“гробља ће бити мала“, 1:20, “срећан сам што се јавио страх” 2:15)?

angie01 angie01 14:16 29.03.2020

Re: Eh...

Ma jasno,ali se u ovoj prilici ne izruguješ načinu češljanja ili kreveljenju na tv-u, nego procenjuješ preduzete mere i njihovu efikasnost.
I upoređuješ sa sličnim u drugim krajevima sveta.



maliperica


ti ko rahmetli anonimus- ono identicno:),

ne znam po kojoj logici bi trebalo gradjani da procenjuju i uporedjuju sa drugim krajevima sveta, kada prvo- pre ove situacije, skoro sve sto im je zvanicno bilo receno u vezi bilo cega- nije bilo istina, a drugo, vecina stanovnistva se informise iskljucivo putam rtsa i pinka.

pri tome, gradjni placaju da neke profesionalne strukture u drzavi vode racuna o merama bezbednosti i resenjima za bilo sta, pa i za ovu situaciju, a u njihovom interesu,...to sto ti zagovars je ono na sta su gradjani ove zemlje prinudjeni zbog svega izrecenog,...i to onaj manji deo, dovoljno obrazovan i u kontaktu sa dugim izvorima informacija i sa drugim ljudima van ove zemlje.
maksa83 maksa83 14:18 29.03.2020

Re: Eh...

Za koji kažu da baš i nema dokaza da radi osim "majke mi".

Jeste, enkripcija je neka njihova proprietary za koju niko ne zna kako radi i da li radi, ali meni je to što je Putko zapušio mrežu na državnom nivou tako da iz Rusije ne može da dobaci do servera dovoljna garancija da to nešto ipak enkriptuje, plus su ga koristili u Hong Kongu da se organizuju.

Ali nije to toliko bitno, nemam ja baš neki saobraćaj vredan enkriptovanja, bitno je makar i simbolično udariti qratz Talibansko Tajkunskom Imperijalizmu.

Inače to što su uradili Durovu sa otimanjem vkontakte ni po jada (ajde do kao neki hard kor Rusoljub može da opravda - ovaj je odbijao da im da podatke narodnih neprijatelja pa štite Državu), ali ono što su zimus uradili tipu koji je napravio nginix (koji svi koristite, ako koristite Internet, i nema nikakve veze sa nacionalnom bezbednošću, faking http server) je hajdučija level Bogoljub Karić otima Bel Pagette pomoću policije sa dugim cevima. Bukvalno Putkov ortak bacio oko na proizvod koji je tip pravio 20 godina u trenutku kada je trebalo da se kapitalno ofajdi, i - opa - pokupiše ga specijalci i odnelo ga u pritvor. Sramotna otimačina. Ali to ti je Rasija, nekad Maćuška, nekad Maćeha...

mariopan mariopan 14:19 29.03.2020

Re: Eh...

maliperica
šokira spremnost naših ljudi da kritikuju, pametuju, jebu mater državi sa takvim žarom i bijesom.. svi sve znaju a ne libe se ni druge da poduče..


Maliciozno sitničarenje,kritizerstvo u fazonu - bolje je bilo ovako,trebalo je onako, ja znam bolje, sve rade pogrešno - vrlo je čest pristup ne samo u ovoj situaciji nego i mnogim drugim u redovnom stanju.


Naravno, iz tvoje perspektive, kad je tvoje dupe u tvojoj kući, i još uvek u tvom vlasništvu, i samo od tebe zavisi hoćeš li se sačuvati ili nećeš.

Ima nas koji o tome ne možemo da odlučujemo niti da se sačuvamo jer nam je država oduzela tu mogućnost da raspolažemo svojim životom i zdravljem, zato što dolazimo iz inostranstva i donosimo vam pune kofere bolesti i smrti.

I kad stupimo na tlo Vučićeve zemlje, ako nam dozvoli da se vratimo, našim životima i zdravljem nećemo više mi raspolagati nego Vulin, Lončar, Vučić ili neki SNS bot onako kako oni misle da im treba.

Pa što sam onda zabrinuta?
maksa83 maksa83 14:21 29.03.2020

Re: Eh...

ti ko rahmetli anonimus- ono identicno:),

Maliperica? To je Anonanus, ja sam ga ubacio nazad u korpu čim je promenio ljušturu. Je l' još uvek režimska frindž budala? Ejebiga...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:26 29.03.2020

Re: Eh...

U onom video klipu koji je Peđa postavio, Korejac baš tome govori.

Ето. Неко да одгледа. Видео си, сјајно.
А овде идиоти код нас (мислим на докторе, званичне докторе) промовишу Треће Око теорије и незнање: маске не помажу, вирус путује аеросолно, направили га шишмиши итд.

Поразно је колико дуго вирус може да опстане на писаћем столу. (Не, нећу да напишем колико.)

Ја бих покушао да натерам да сви носе маске.
И дао им да се шетају, по двоје, или како већ.

Узгред, мислим да Вучић боље познаје овај народ него ми обични смртници.
Па му одређује прирођеније мере.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:35 29.03.2020

Re: Eh...

познаје овај народ


Izgleda da ljude ovde loži ovo.
Drama, iživljavanje, šizofrenija.




I izgleda i kako lakše mogu da odu na spavanje, ako za svoje fetiše okrive ljude iz parkova.

floki floki 14:39 29.03.2020

Re: Eh...

за ово немам појма око nginix, ево сад бацих поглед, зар није власник неки ф5 из сијетла? дај још који детаљ, баш ме занима (ово за вк је тако, отприлике, дај приступ и ради даље, видиш како америчке колеге то раде, не даш приступ, јбг...)
мислим да дуров после никоме другом није хтео да да приступ ни за телеграм, а то су ваљда тамо они по блиском истоку користили...
angie01 angie01 14:54 29.03.2020

Re: Eh...

вирус путује аеросолно,


do sada su razni autoriteti davali razlicita objasnjenja, izmedjuostalog, da zatvoreni prostori sa centralnom ventilacijom nisu dobri, upravo zbog toga aerosolnog efekta,...sve u svemi, verujem ni da najveci strucnjaci jos ne znaju sve sto treba i da ce do nekih odgovora doci kasnije.


Ermanova navodi da je studiju pokrenuo Univerzitet Merilend.

Među istraživačima je i Jovan Pantelić, koautor studije, koji je 2004. diplomirao na Mašinskom fakultetu u Beogradu, a sada radi na Berkliju kao istraživač asistent. Osim njega u studiji je učestvovalo 179 dobrovoljaca, uglavnom studenata koji su imali simptome gripa tokom tri dana od izbijanja bolesti.

Tokom četiri meseca istraživači su pratili i beležili virus kod 142 učesnika studije kod kojih je potvrđeno da imaju grip, dok su disali normalno, pričali, kašljali ili kijali.

Potom su procenili nivo prirodne pojave aerosola gripa – sićušnih kapljica koje ostaju u vazduhu dugo vremena.

Učesnici su dali istraživačima 218 uzoraka iz nazofarinksa – gornjeg dela grla odmah iza nosa, kao i isti broj uzoraka – tokom perioda od 30 minuta – iz izdaha, spontanog kašljanja ili kijanja prvog, drugog i trećeg dana otkako su dobili simptome gripa.

Uzorci su pokazali da je značajan broj obolelih rutinski izbacivao zarazni virus u sićušnim aerosolnim česticama koje se mogu prenositi vazduhom.


Studija je objavljena u “Zborniku Nacionalne akademije nauka”.

zemljanin zemljanin 14:54 29.03.2020

Re: Eh...

Predrag Brajovic

nisam gledao video ali sam procitao sve navedene radove ... sto rece alse, zdravom logikom, nosenjem maski sprecava se unos mnogih cestica i mikroorganizama ... ne treba posebna studija za to i ne treba ni epidemija ni pandemija ... da li je to neophodno siroj popoluaciji bez zdravstvenih problema je pitanje na koje nijedna od navedenih studija nija dala odgovor ... ono sto jeste zajednicko svima je da nacin nosenja maske i propratne radnje, imaju veci uticaj od svega ostalog ...

pa se vracamo na preporuku WHO ... a to je preporuka, nije naredjenje ... pa ako ste zdravi, uredite ono sto verujete ili vam pruza osecaj bezbednosti ... to se svodi na to ...

PS. a evo saznadoh da u Srbiji imate i zvanicnu preporuku da se maske nose - pa postupajte onda tako da ne bude da vam remetim koncepciju i pravila
mariopan mariopan 14:54 29.03.2020

Re: Eh...

maliperica
newimprovedtadejus

fakat bi bilo korisno da kao društvo malo odahnemo od tog podrivanja sistema..
mada kapiram komplikaciju kad treba da vjeruješ sistemu sastavljenom od Lončara, keramičara, frizure i vrhovnog vođe..
tu ni nema nikakvog sretnog rješenja

Ma jasno,ali se u ovoj prilici ne izruguješ načinu češljanja ili kreveljenju na tv-u, nego procenjuješ preduzete mere i njihovu efikasnost.
I upoređuješ sa sličnim u drugim krajevima sveta.


Upoređujemo sve vreme, ako nisi primetio, i baš zato ne pričamo o frizuri i kreveljenju.

I primećujemo da se u nekim drugim državama isti efekti postižu malo humanijim pristupom, i prirodno je da ga želimo i za nas.
U pitanju su nijanse za koje oni nemaju sluha a koje mnogo znače za mentalno i fizičko zdravlje naroda, o kome treba da brinu jer su to na sebe preuzeli.

U drugim državama narod veruje vlasti a kod nas ne veruju ni kad im ujutru na tv kažu "dobar dan" i sumnjaju da ove mere ne služe dobrobiti naroda. Šta misliš zašto?
Zli narod?

Ovo će potrajati. Na duge staze neće biti podnošljivo i može dovesti do drugih sporednih problema koji će stvoriti druge probleme.....koje će opet zli narod da stvori....a koje su mogli da izbegnu.

Ovo nije puka kritika vlasti jer je to u ovom trenutku kontraproduktivno, ovo je samo opomena da nešto ne rade dobro.

Da pažljivije osluškuju šta im govore građani i da u hodu ispravljaju bilo bi bolje svima.
docsumann docsumann 14:56 29.03.2020

Re: Eh...

Ovo sa smajlijem je dobra ideja, ali ja bih je obrnuo. Ne smajli sa maskom, nego maska sa smajlijem, tj. da prave maske sa smajlijem - tako da onaj koji masku nosi izgleda vedrije.


joker smile maske
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:01 29.03.2020

Re: Eh...

do sada su razni autoriteti davali razlicita objasnjenja, izmedjuostalog, da zatvoreni prostori sa centralnom ventilacijom nisu dobri, upravo zbog toga aerosolnog efekta,...sve u svemi, verujem ni da najveci strucnjaci jos ne znaju sve sto treba i da ce do nekih odgovora doci kasnije.

Баш те брига.
Можеш да коментаришеш видео а да га ниси гледала.
Дајеш опис нечега као релевантан.

Аеросолно?
(Дакле, ваздухом, без капљица, тј. dropleta.)
Не може.
Осим у случају/случајевима који је описао доктор Корејац професор Ким, ваљда му тако беше име.
За тако нешто потребан је читав низ услова.
Узгред, овај вурус је највећи могућ, колико ми се чини, па зато му није дато да лако лети.

Hint: рецимо, велики хор који пева; или, религијска свечаност са масовним певањем.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:06 29.03.2020

Re: Eh...

principessa_etrusca
ali šokira spremnost naših ljudi da kritikuju, pametuju, jebu mater državi sa takvim žarom i bijesom.. svi sve znaju a ne libe se ni druge da poduče..

Држава се својом грађанима није обратила као одраслим и одговорним особама, већ их третира као малолетне малоумнике.
Да ли је реално да се шеф државе обраћа на овај начин и овим тоном (“гробља ће бити мала“, 1:20, “срећан сам што се јавио страх” 2:15)?



neka hvala, nema šaje da slušam vođu.. bukvalno mi se gadi..
ali avaj..
neka logična reakcija bi bila da imaš autoritet kome vjeruješ i koji poštuješ, ne mora da bude vlada u sjenci ali nekakav sistem vrijednosti koji bi ti bio orjentir u krizi..
a ovaj srpski izum da sistemu ne vjerujemo ali alternativni nemamo nego se sve svede na besmislenu buku..
to mi se čini najgore rješenje..
mada fakat bar ne biju gumenim crjevima po ulici tako da nije naravno najgore..
samo umijemo sigurno bolje
docsumann docsumann 15:15 29.03.2020

Re: Eh...

Поразно је колико дуго вирус може да опстане на писаћем столу. (Не, нећу да напиушем колико.)


meni je to bila nova (korigovana) informacija, kao i ona da je procenat zraženih bez simptoma (u J.Koreji bar) oko 20%.

no, koliko sam povatao, od drugih eksperata, pri dugom stajanju virus gubi potenciju zaraze. na metalu, već nakon dva sata
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:18 29.03.2020

Re: Eh...

kao i ona da je procenat zraženih bez simptoma (u J.Koreji bar) oko 20%.

Није сигуран ни он, између 20 и 30 посто, ако сам добро упамтио.
И то ти квари срећу: иде тип, наизглед здрав, а шири заразу.
maksa83 maksa83 15:21 29.03.2020

Re: Eh...

за ово немам појма око nginix, ево сад бацих поглед, зар није власник неки ф5 из сијетла?

To je kraj priče. Mislim, mogu sad da razvučem o nastanku pošto nginx pratim već 15 godina, bukvalno od kad se pojavio kao mali brzi munjeviti server statičkih strana pa dok nije porastao i evoluirao u ovo što je sada. Ukratko - tip ga brusi već 15 godina, koriste ga ljudi masovno i kao http server, i kao reverzni proksi i kao load balanser (ovde F5 upada u priču, to je njihov domen) i došlo je dotle da je F5 ponudio Rusu 160 miliona USD (sto šezdeset miliona), Rus rekao važi. Odjednom se pojavljuje Putkov ortak koji je kupio deo firme u kojoj je Rus radio dok je to pravio (a nije to pravio za firmu, nego kao sopstveni open source sajd projekat, čak je imao i dozvolu firme da to radi) i sad na osnovu tog vlasništva hoće pola para, Rus mu (Putkovom medijskom tajkunu) pokazao džoku. Krajem decembra mu je upala policija i što kažu Odnelo Ga u aps, isleđivalo i pustilo ali oduzelo telefone. Firma (Rambler) koja je u većinskom vlasništvu Sberbanke će da ga tuži na civilnom sudu za copyright claims.

Inače da ne bude da su Rusi pičkice (Rusi su inače super, ali im je Imperija - zlo kao i svaka Imperija), njihova haj tek scena je digla veliku buku oko toga, čak su imali i neki pola sata blekauta u znak protesta, Rambler je popio negativni publicitet, ali ih to ne sprečava da i dalje pokušavaju da otmu čoveku nešto sa čim nikakve veze nemaju.

floki floki 15:24 29.03.2020

Re: Eh...

maksa83
Za koji kažu da baš i nema dokaza da radi osim "majke mi".

Jeste, enkripcija je neka njihova proprietary za koju niko ne zna kako radi i da li radi, ali meni je to što je Putko zapušio mrežu na državnom nivou tako da iz Rusije ne može da dobaci do servera dovoljna garancija da to nešto ipak enkriptuje, plus su ga koristili u Hong Kongu da se organizuju.

Ali nije to toliko bitno, nemam ja baš neki saobraćaj vredan enkriptovanja, bitno je makar i simbolično udariti qratz Talibansko Tajkunskom Imperijalizmu.

Inače to što su uradili Durovu sa otimanjem vkontakte ni po jada (ajde do kao neki hard kor Rusoljub može da opravda - ovaj je odbijao da im da podatke narodnih neprijatelja pa štite Državu), ali ono što su zimus uradili tipu koji je napravio nginix (koji svi koristite, ako koristite Internet, i nema nikakve veze sa nacionalnom bezbednošću, faking http server) je hajdučija level Bogoljub Karić otima Bel Pagette pomoću policije sa dugim cevima. Bukvalno Putkov ortak bacio oko na proizvod koji je tip pravio 20 godina u trenutku kada je trebalo da se kapitalno ofajdi, i - opa - pokupiše ga specijalci i odnelo ga u pritvor. Sramotna otimačina. Ali to ti je Rasija, nekad Maćuška, nekad Maćeha...



ево сад погледах овде у њујорк тајмсу - линак

момци су продали фирму америма из сијетла
рекетирање није успело, фирма за коју су радили пре него што су основали своју се изгледа оградила од тог срања и оптужила главног власника, неког банкара са кипра, мамута, иначе јељциновог саветника

тако да ово што си ти написао испада мало другачије

но добро, да је тамо дивљи запад што се посла тиче, то јесте

едит:
а мени је неизмерно драго што су ова два момка истерала своје, бар ми се тако чини и што сада лопови могу да им га дувају

мени није први пут да кажем да ми се империје гаде, јер је свака олигархија

и није ми први пут да кажем да би за русе најбоље било кад би свет нашао алетрнативу за гас и нафту, па би онда морали да више ангажују памет и рад да би живели

и да,нису сви тајкуни тамо путинови (ја лично мислим да је он само део једне тајкунске екипе која се гложи са јељциновском екипом)

недавно сам слушао неког руса вавилова, који је причао о кини, тек тамо имаш различите тајкунске екипе које се гложе, а човек би рекао да ђипинг држи све под кинтролом)

а чак ни стаљин није држао све под контролом, него на крају није успео да се избори са номенклатуром, па није његов фаворит изабран за наследника него хрушчов...


docsumann docsumann 15:36 29.03.2020

Re: Eh...

Predrag Brajovic
kao i ona da je procenat zraženih bez simptoma (u J.Koreji bar) oko 20%.

Није сигуран ни он, између 20 и 30 посто, ако сам добро упамтио.
И то ти квари срећу: иде тип, наизглед здрав, а шири заразу.


moja prva saznanja o tom procentu su bila da je on oko 15%.
onda je als donio informaciju da su Kinezi u nekom (potpuno izolovanom i istestiranom) gradu došli do podatka da on ide i preko 50%.

što je taj procenat veći to je i veća neophodnost masovnijeg testiranja
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:14 29.03.2020

Re: Eh...


akat bi bilo korisno da kao društvo malo odahnemo od tog podrivanja sistema..
mada kapiram komplikaciju kad treba da vjeruješ sistemu sastavljenom od Lončara, keramičara, frizure i vrhovnog vođe..
tu ni nema nikakvog sretnog rješenja


Samo naizgled može da zvuči paradoskalno, ali ta larma i deka na sve u Srbiji, lončarima, keramičarima i ostalim zanatljijama itekako ide u prilog.
Lako im je argumentovanu kritiku zatrpati primerima "čudne" kritike.

Kako odgovoriti Vučiću kad on na kritiku kaže, a to su oni što traže za svakog pacijenta po jednu sobu.

Ili kad ga pitaš, koji si ti klinac, otkud ti pravo, da žališ što si građane Srbije pustio da uđu u svoju zemlju, nije ona tvoja nego njihova, ko si ti da im dozvoljavaš ili zabranjuuješ, njemu je lako da kaže, a to je ona Meri što je tražila da sve obustavimo samo da njih kupimo.
Videla na vajberu.

Ili, a to su oni što su na blogu pisali da ne testiramo ljude koje testiramo.
maksa83 maksa83 16:22 29.03.2020

Re: Eh...

рекетирање није успело, фирма за коју су радили пре него што су основали своју се изгледа оградила од тог срања и оптужила главног власника, неког банкара са кипра, мамута, иначе јељциновог саветника

Nije baš da nema nikakve veze sa Putkom. Je l' se sećaš LiveJournal priče? E to je isti tip koji je 2007. kupio LiveJournal i preneo ga u Rusiju, da se to lepo tamo moderiše i da se piše pod punim imenom i prezimenom a ne da opoziciono nastrojeni građani nerviraju Volođu. Ne vidim da je sa Kipra (mada je svaki Rus tajkun u jednom trenutku posetio Kipar, pogotovo tamo devedesetih kad su krenuli masovno da brste rodnu zemlju), ovaj živi na potezu Moskva - London (i jahta između).

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:27 29.03.2020

Re: Eh...

Predrag Brajovic
U onom video klipu koji je Peđa postavio, Korejac baš tome govori.

Ето. Неко да одгледа. Видео си, сјајно.
А овде идиоти код нас (мислим на докторе, званичне докторе) промовишу Треће Око теорије и незнање: маске не помажу, вирус путује аеросолно, направили га шишмиши итд.


Ja se sve suzdrzavam da reagujem na savete tipa 'ma isto ti sa maskom ili bez' to mi je u rangu kao da me ubedjuju da mi isto da na minus 10 izadjem gola i bosa ili komplet obucena plus jakna i cizme..

A posebno me dojmio biser, ovde od nekog postirano, cenjenog strucnjaka - tipa vakcina ce mozda za 11, mozda za 18, a mozda za 22 meseca i bice 50% efikasna..

Pa 3 oko na kvadrat. Ponekad mislim da nas poneki cenjeni strucnjaci zajebavaju onako sladostrasno.
angie01 angie01 16:40 29.03.2020

Re: Eh...

Баш те брига.
Можеш да коментаришеш видео а да га ниси гледала.


rekoh da ne mogu da otvarma klipove- ne vidim ih iz nekog meni nepoznatog razloga poslednjih par dana...sada nije zgodno da zovemo nekog da pogleda u cemu je stvar:).

komentarisala sam u odnosu na neke drugacija misljenja, u smislu da razliciti autoriteti daju razlicita objasnjenja-ti sada tvrdis da je jedino ispravno to sto kaze profesor Kim- mozda je tako,...samo to kazem, meni se cini da ni najveci poznavaoci ove materije ne mogu jos sa sigurnoscu da zaokruze svoja istrazivanja i kazu, da pouzdano znaju da je tako kao sto nagadjaju, u odnosu na podatke koje mogu da upotrebe od sa sada poznatog iskustva.


Аеросолно?
(Дакле, ваздухом, без капљица, тј. dropleta.)
Не може.


ti kazes- ne moze, ja kazem, nemam pojma, samo citam sta drugi kazu, uporedjujem, koristim ono sto mi je logicno preporuceno od strane nekog ko zna-ko je profi, a dostupno mi je,...ali ako se pokazalo da virus gripa moze, zasto neka mnogo zahebanija mutacija ne bi mogla- eto, neki od tih poznavaoca, kao dr Osterholm, tvrdi da se Korona prenosi i aerosolno, dovoljno je da zarazeni dise u nekom prostoru,...da ponovim opet, zasto VMA nije adekvatan prostor.

Michael T. Osterholm is an American infectious disease epidemiologist, regents professor, and director of the Center for Infectious Disease Research and Policy at the University of Minnesota.
angie01 angie01 16:49 29.03.2020

Re: Eh...

to mi je u rangu kao da me ubedjuju da mi isto da na minus 10 izadjem gola i bosa ili komplet obucena plus jakna i cizme..


sad me podesti na slucaj iz Kanade, gde je moj mladji sin imao u skoli obavezno plivanje- sto je lepo, jedino sto je tamo 6 meseci nevidjeno hladno, cesto -35 i vise, sa sve vetrom, a oni su te casove u bazenu imali na kraju nastave, sto znaci da posle njih idu kuci, tj. napolje na onu hladnocu i na moj zabezek, vecina dece se samo ovlas brisalo, oblacilo i sa roditeljima izlazilo napolje sa vse mokrom kosom koja se cedila, a jedino smo mi donosili fen i susili detetu kosu,...na sta mi je direktorka jednom skrenula paznju, da je to nepotrebno,...eto...
floki floki 16:51 29.03.2020

Re: Eh...

maksa83
рекетирање није успело, фирма за коју су радили пре него што су основали своју се изгледа оградила од тог срања и оптужила главног власника, неког банкара са кипра, мамута, иначе јељциновог саветника

Nije baš da nema nikakve veze sa Putkom. Je l' se sećaš LiveJournal priče? E to je isti tip koji je 2007. kupio LiveJournal i preneo ga u Rusiju, da se to lepo tamo moderiše i da se piše pod punim imenom i prezimenom a ne da opoziciono nastrojeni građani nerviraju Volođu. (Ne vidim da je sa Kipra (mada je svaki Rus tajkun u jednom trenutku posetio Kipar, pogotovo tamo devedesetih kad su krenuli masovno da brste rodnu zemlju), ovaj živi na potezu Moskva - London (i jahta između).


"Rambler, in a statement issued after an emergency board meeting on Monday, blamed Lynwood Investments, a Cyprus-registered company controlled by billionaire Aleksandr L. Mamut, a major shareholder in Rambler, for the criminal case against Nginx."

у праву си, фирма нека је на кипру, ја сам прескочио мало... за овог сам ја овако на брзину видео да је јељцинова гарда, но, никад ту нису чиста посла

углавном, ако је судећи по оном чланкуиз њујорк тајмса, ко год да се намерио на ове момке, биће да је издувао, а није толико битна ствар да жуља кремљ (као нафта, гас или вк), па ме не би чудило да их оставе на миру
zemljanin zemljanin 16:54 29.03.2020

Re: Eh...

A posebno me dojmio biser, ovde od nekog postirano, cenjenog strucnjaka - tipa vakcina ce mozda za 11, mozda za 18, a mozda za 22 meseca i bice 50% efikasna..

pogledaj efektivnost vakcina na poznata oboljenja ... i jednostavnija od ovog virusa pa sama donesi sud

PS. mikroorganizmi, milionima i milijardama godina biju te bitke medjusobno i sa visim vrstama ... i jos su tu ... a ljudi su taj nivo adaptacije i evolucije pospesili sa nevidjenim faktorom ... to je koevolucija i bice sve teza borba ...
maksa83 maksa83 16:58 29.03.2020

Re: Eh...

у праву си, фирма нека је на кипру, ја сам прескочио мало... за овог сам ја овако на брзину видео да је јељцинова гарда, но, никад ту нису чиста посла


Pogrešio sam i ja - nije $160 miliona nego $670 miliona. Ruskom tajkunu koji je već težak 2.4 milijarde zinulo dupe da na lak način otme ruskom programeru 20 godina rada. Malo je jedan loše nauljen kolac za takav ološ.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:16 29.03.2020

Re: Eh...

a oni su te casove u bazenu imali na kraju nastave, sto znaci da posle njih idu kuci, tj. napolje na onu hladnocu i na moj zabezek, vecina dece se samo ovlas brisalo, oblacilo i sa roditeljima izlazilo napolje sa vse mokrom kosom koja se cedila, a jedino smo mi donosili fen i susili det


Na 3 koraka do auta sa grejanjem unutra pa u garazu u kuci u kojoj zive - pravo u zagrejanu kucu i stanove..

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:22 29.03.2020

Re: Eh...

zemljanin
A posebno me dojmio biser, ovde od nekog postirano, cenjenog strucnjaka - tipa vakcina ce mozda za 11, mozda za 18, a mozda za 22 meseca i bice 50% efikasna..

pogledaj efektivnost vakcina na poznata oboljenja ... i jednostavnija od ovog virusa pa sama donesi sud


Ma pogledala bih ja nego uputi ti strucnjake da se malo dogovore medju sobom oko prosipanja oprecnih informacija.. (jedan kaze oko, drugi kaze nije to je dupe)

Sto bi rekli ovde kod mene - e nisam znao da imamo (u NL) virusologa ko administracije, bre, gde su se krili svo ovo vreme..
rodni rodni 17:39 29.03.2020

Re: Eh...

maksa83
у праву си, фирма нека је на кипру, ја сам прескочио мало... за овог сам ја овако на брзину видео да је јељцинова гарда, но, никад ту нису чиста посла


Pogrešio sam i ja - nije $160 miliona nego $670 miliona. Ruskom tajkunu koji je već težak 2.4 milijarde zinulo dupe da na lak način otme ruskom programeru 20 godina rada. Malo je jedan loše nauljen kolac za takav ološ.

Eee, pa taj programer je napravio principijelnu grešku!
Jer - ne može pošten čovek da hendluje tolike pare.
Tolike pare moraju da imaju zaštitu - i bolje je da je sam potražio tu zaštitu, nego da mu ta zaštita bude ponuđena.
'Fer' podela je fiti - fifti.
angie01 angie01 17:49 29.03.2020

Re: Eh...

Na 3 koraka do auta sa grejanjem unutra pa u garazu u kuci u kojoj zive - pravo u zagrejanu kucu i stanove..


pa ne bas- ne tako daleko, al duze od ta tri minuta-recimo desetak,...evo, izdji ti zimi mokre kose na manji minus od tih tamo na tri minuta....
mariopan mariopan 17:50 29.03.2020

Re: Eh...

njemu je lako da kaže, a to je ona Meri što je tražila da sve obustavimo samo da njih kupimo.
Videla na vajberu.



Tražila sam da pokupe ljude, aman! Da puste u zemlju one koje ne puštaju.

Evo neću više.

Sta me bre briga, šta su imali da se smucaju po svetu i donose bolesti, neka sada crknu, zaslužili su. Stoka jedna obična.

Jel' sad dobro?
floki floki 17:54 29.03.2020

Re: Eh...

maksa83
у праву си, фирма нека је на кипру, ја сам прескочио мало... за овог сам ја овако на брзину видео да је јељцинова гарда, но, никад ту нису чиста посла


Pogrešio sam i ja - nije $160 miliona nego $670 miliona. Ruskom tajkunu koji je već težak 2.4 milijarde zinulo dupe da na lak način otme ruskom programeru 20 godina rada. Malo je jedan loše nauljen kolac za takav ološ.


немаш појма колико се овде слажем с тобом

и после се чуде кад русима падне клапна и дигну револуцију и стаљин им буде омиљен...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:13 29.03.2020

Re: Eh...

mariopan
njemu je lako da kaže, a to je ona Meri što je tražila da sve obustavimo samo da njih kupimo.
Videla na vajberu.



Tražila sam da pokupe ljude, aman! Da puste u zemlju one koje ne puštaju.

Evo neću više.

Sta me bre briga, šta su imali da se smucaju po svetu i donose bolesti, neka sada crknu, zaslužili su. Stoka jedna obična.

Jel' sad dobro?


Tražim i ja Meri, i ja ga pljujem što je i pomislio da on može da ih ne pusti.

Ali ako mora da bira da li da avion ide u Kinu po lekare, ili da ide od aerodroma do aerodroma da skuplja jednog po jednog, onda u Kinu, a ovi neka čekaju, pa kako im je tako im je.
aureus aureus 22:21 29.03.2020

Re: Eh...

zemljanin
A posebno me dojmio biser, ovde od nekog postirano, cenjenog strucnjaka - tipa vakcina ce mozda za 11, mozda za 18, a mozda za 22 meseca i bice 50% efikasna..

pogledaj efektivnost vakcina na poznata oboljenja ... i jednostavnija od ovog virusa pa sama donesi sud

PS. mikroorganizmi, milionima i milijardama godina biju te bitke medjusobno i sa visim vrstama ... i jos su tu ... a ljudi su taj nivo adaptacije i evolucije pospesili sa nevidjenim faktorom ... to je koevolucija i bice sve teza borba ...

Polako, bre, Zemljanine.

Biće ako ne naučimo kako da jakim držimo svoj imunoluški sistem, koji nas, podsjećam, rutinski štiti od stotina (ili više) virusa što nas svaki čas napadaju. Samu prehladu izaziva, ako se ne varam, preko 200 različitih virusa. A rješavamo je k'o od šale. Kao što rješavamo ona četiri koronavirusa što napadaju samo gornji respiratorni trakt.

Ovaj virus što se sad pojavio je clever bastard, što reče jedan moj drug, ljekar.
Osobine su mu takve da nam zadaje glavobolje: nov je i još ne znamo sve o njemu, to prije svega, a onda: ima dugo vrijeme inkubacije, ljudi ga prenose i kad nemaju simptome, ulazi na usta, kroz nos i oči, gad uspijeva da preživi danima na nekim površinama (dakle, treba mu čovjek, ali zna podugo da se snađe i van tijela žrtve), još nemamo imunitet krda na njega...
Nezgodan protivnik.

Ali vjerujem da smo pametniji od njega.

Mislim, pametniji smo sigurno.
Tom glupanu je samo do razmnožavanja.
maliperica maliperica 22:32 29.03.2020

Re: Eh...

Maliperica? To je Anonanus, ja sam ga ubacio nazad u korpu čim je promenio ljušturu. Je l' još uvek režimska frindž budala? Ejebiga...


Nemoj da mi diraš Tatu.
Taman je rešio da mi poveća džeparac.
100 evrića je 100 evrića.
zemljanin zemljanin 23:01 29.03.2020

Re: Eh...


Ovaj virus što se sad pojavio je clever bastard, što reče jedan moj drug, ljekar.

pa ima ih prilicno 'pametnih' ... zaboravio sam mu naziv ali je zesci, dodacu ako se setim ... dakle napadne organizam, saceka da ga imuni sistem prepozna tj. njegovu konfiguraciju proteina ... potrebno je oko 10 dana da organizam napravi antitela ... negde 9og dana on promeni konfiguraciju za 2-3% sto je dovoljno da ostane bezbedan ... onda ga imuni sistem opet detektuje, snimi i krene da pravi antitela a on ponovo rekonfigurise ... vrlo, vrlo 'pametno'

medjutim vecina tih koji su jako ubojiti vremenom predje u skoro pa dobrocudne ... na kraju i te ubojite viruse napadaju i svi ostali mikroorganzmi jer cuvaju 'hranu' ... tako da su, trenutno, i virusi i bakterije, vecinom, na nasoj strani

PS. nisam se setio ali nasao - Trypanosoma brucei ... narodski - spavajuca bolest
aureus aureus 23:14 29.03.2020

Re: Eh...

zemljanin

Ovaj virus što se sad pojavio je clever bastard, što reče jedan moj drug, ljekar.

pa ima ih prilicno 'pametnih' ... zaboravio sam mu naziv ali je zesci, dodacu ako se setim ... dakle napadne organizam, saceka da ga imuni sistem prepozna tj. njegovu konfiguraciju proteina ... potrebno je oko 10 dana da organizam napravi antitela ... negde 9og dana on promeni konfiguraciju za 2-3% sto je dovoljno da ostane bezbedan ... onda ga imuni sistem opet detektuje, snimi i krene da pravi antitela a on ponovo rekonfigurise ... vrlo, vrlo 'pametno'

To neki virus koji igra skrivalice.

Na koji način tačno škodi domaćinu, osim što zavitlava policiju?

Zemljaninov P.S.
Trypanosoma brucei ... narodski - spavajuca bolest

Dobro. Ovo, doduše, nije virus.
zemljanin zemljanin 23:21 29.03.2020

Re: Eh...

To neki virus koji igra skrivalice.

nije virus, mada i oni imaju takve strategije, to je parazit
aureus aureus 23:24 29.03.2020

Re: Eh...

zemljanin
To neki virus koji igra skrivalice.

nije virus, mada i oni imaju takve strategije, to je parazit

Taman sam gore napravio EDIT.

Nemoj sad i ti, k'o taj parazit, da mijenjaš konfiguraciju minut prije nego što otipkam odgovor.
maksa83 maksa83 23:26 29.03.2020

Re: Eh...

zemljanin
To neki virus koji igra skrivalice.

nije virus, mada i oni imaju takve strategije, to je parazit

Ima i takvih virusa, doduše kompjuterskih, tzv. polimorfni virusi.
solo solo 08:17 30.03.2020

Re: Eh...

a bilo bi dobro kad bi imali neki smajli s maskom preko usta



docsumann docsumann 09:58 30.03.2020

Re: Eh...

evo ga i u prirodnoj veličini





a evo ga i originalni maskirani blog smajli

anamarkana anamarkana 13:18 30.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man

Sad slušam, pa nismo u pravu.
Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.



A dok ne stignu rezultati testiranja (kažu oko 5 dana) pozitivni i negativni su skupa na gomili?
Ispozaražavaju se medjusobno posle testiranja? Posle novozaraženi idu svojim kućama da šire dalje zarazu?

Ili ne?
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:14 30.03.2020

Re: Eh...

Tražim i ja Meri, i ja ga pljujem što je i pomislio da on može da ih ne pusti.

Ali ako mora da bira da li da avion ide u Kinu po lekare, ili da ide od aerodroma do aerodroma da skuplja jednog po jednog, onda u Kinu, a ovi neka čekaju, pa kako im je tako im je.


alo pozega!

jedna je stvar organizovati avion koji ce ida ide i da skuplja ljude (by the way, jel zna neko sta je 330 trazio pre par dana u sietlu???)

a sasvim druga da predsednik neke drzave izjavi 'ja sam odlucio da pustim' drzavljane te drzave da udju u svoju zemlju.

dragosevacsutra dragosevacsutra 14:17 30.03.2020

Re: Eh...

Na 3 koraka do auta sa grejanjem unutra pa u garazu u kuci u kojoj zive - pravo u zagrejanu kucu i stanove..


e tako sam i ja na minus 15 isao u sorcu u teretanu.

mariopan mariopan 14:33 30.03.2020

Re: Eh...

anamarkana
hoochie coochie man

Sad slušam, pa nismo u pravu.
Ukarantin idu svi dok ne stignu rezultati testiranja, posle toga pozitivni u bolnicu, dobro, na sajam, a negativni kući u samoizolaciju.



A dok ne stignu rezultati testiranja (kažu oko 5 dana) pozitivni i negativni su skupa na gomili?
Ispozaražavaju se medjusobno posle testiranja? Posle novozaraženi idu svojim kućama da šire dalje zarazu?

Ili ne?

Da, upravo to.

Jedini razlog što se ja ovde derem po blogovima je zbog tog postupka.

I ne mogu da verujem koliko ljudi ne razume zašto na to skrećem pažnju već sve karikiraju da želim "zasebne sobe" i komfor kao u hotelu.

Ne.

Želim da me ne pomešaju sa drugim ljudima za koje ne znam gde su bili i koliko su rigorozno sprovodili mere zastite, koje ja jesam, i ne želim da me u tom zajednickom smestaju - zaraze.

To se zove ugrožavanje zdravlja i života i kažnjivo je zakonom.
mariopan mariopan 14:54 30.03.2020

Re: Eh...

hoochie coochie man
mariopan
njemu je lako da kaže, a to je ona Meri što je tražila da sve obustavimo samo da njih kupimo.
Videla na vajberu.



Tražila sam da pokupe ljude, aman! Da puste u zemlju one koje ne puštaju.

Evo neću više.

Sta me bre briga, šta su imali da se smucaju po svetu i donose bolesti, neka sada crknu, zaslužili su. Stoka jedna obična.

Jel' sad dobro?


Tražim i ja Meri, i ja ga pljujem što je i pomislio da on može da ih ne pusti.

Ali ako mora da bira da li da avion ide u Kinu po lekare, ili da ide od aerodroma do aerodroma da skuplja jednog po jednog, onda u Kinu, a ovi neka čekaju, pa kako im je tako im je.


Nisu svi naši ljudi bili po aerodromima, bili su i tu u komšiluku, na granicama naših suseda koji su nam sad "inostranstvo", pa su i po pet dana živeli u kolima, autobusima, kamionima...bez hrane i vode...i cekali garanciju svoje države da će ih primiti, da bi ih pustili da prođu kroz tuđu teritoriju ka Srbiji.

Koliko je teško bilo poslati svim okolnim državama takvu garanciju da se izbegne mučenje tih ljudi?

U vreme kompjutera, kad nisu morali da šalju trkača (tekliča) da donese pismo garancije, cenim da bi im trebalo pet minuta?

Iz tog razloga su naši građani ostajali na granicama, ne zato što je za sve njih trebao avion.

Naša "država", to jest njen gospodar, nije hteo da ih primi.

I dok gospodar nije, teškom mukom, doneo tu svoju (jedinu pogrešnu, kako on kaže) odluku da ih primi, ti ljudi su se zlopatili i zavisili od pomoći dobrih ljudi iz tih država.

U ovoj situaciji kada svi moramo da budemo složni i ćutimo na poteze vlasti jer je to u našem kolektivnom interesu, a kolektivno je uvek ispred ličnog kada je epidemija u pitanju, ipak postoje stvari koje ne smemo prećutati jer je nekim ljudima ta pomoć hitno potrebna.

Hitno znači da nemaju novca, da su izbačeni iz smestaja a negde i iz drzava u kojima su bili, da su se okupljali i sami došli do najblizih aerodroma i da su u pitanju veće grupe, znači shvatili su da to moraju obaviti sami....sad je na potezu drzava.

Ne smemo biti sebični jer je nama dobro i ne smemo ćutati jer neko mora naterati vlasti da i njima pomognu.

Koliko god da košta.



solo solo 15:01 30.03.2020

Re: mariopan..

Želim da me ne pomešaju sa drugim ljudima za koje ne znam gde su bili i koliko su rigorozno sprovodili mere zastite, koje ja jesam, i ne želim da me u tom zajednickom smestaju - zaraze.


Imaš precizne podatke za ovu tvrdnju? Gde i kad su ljudi u ovoj fazi bili mešani i ,,na gomili,, u medicinskoj obradi i nadzoru?

Možda u avionu i drugim prevoznim sredstvima kojima su putovali?

Meni bi logičnije bilo da se testiraju pre povratka i ukrcavanja u ,,prevozna sredstva,, i da se već na tom nivou vrši karantinska selekcija.

Testiraju te Grci gde se nalaziš, ako si pozitivna ili lečenje kod njih ili svi pozitivni specijalnim transportom pod posebnim uslovima povratak u zemlju i odmah na lečenje ili izolaciju. Negativni (zdravi) opet drugim transportima slobodno u zemlju. Šta misliš o tome?
nsarski nsarski 15:06 30.03.2020

Re: Eh...

(by the way, jel zna neko sta je 330 trazio pre par dana u sietlu???)


Pa, ja sam pre neki dan iz usa ambasade dobio ovakav e-mail:

URGENT Travel Alert – U.S. Bound Flight Departing Belgrade on March 26, 2020

Location: Serbia

Event: The U.S. Embassy in Serbia has coordinated a charter flight, departing March 26 at 12:00 noon, from Nikola Tesla airport (BEG) in Belgrade. This flight will go directly from BEG to Los Angeles (LAX).


Moguće da je u tom paketu čarter letova bio i neki za Sietl.

Bio ambasador da ih isprati, i čini mi se da je let obavljen o trošku Srbije. To se može proveriti.
maksa83 maksa83 15:54 30.03.2020

Re: mariopan..

Imaš precizne podatke za ovu tvrdnju? Gde i kad su ljudi u ovoj fazi bili mešani i ,,na gomili,, u medicinskoj obradi i nadzoru?

Trenutno su zamešani.

Ja mogu da ti kažem bar dva mesta gde se to dešava, a mogao bih i da kopipejstuem šta pišu ljudi odande.

Nego da se pozdravimo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:57 30.03.2020

Re: mariopan..

Testiraju te Grci gde se nalaziš

Uh, ubiše se od želje da testiraju strance:)

Niko nema dovoljno testova ni za sebe, a i eu solidarnost pukla po svin šavovima, to više ne postoji ni teoretski, o onima izvan ne treba ni misliti, tako da iako je ovaj predlog ok, nema to šansi u praksi.

A i ovde se sve u hodu menja, sinoć ide informacija da ako je jedan iz grupe pozitivan, cela grupa ide u karantin.

Da li će to zaživeti, da li će se menjati, niko ne može biti siguran.

Ali kome je do pljuckanja na Srbiju, kome to čini zadovoljstvo ili utehu, evo još jednog razloga.
solo solo 16:09 30.03.2020

Re: mariopan..

Ja mogu da ti kažem bar dva mesta gde se to dešava, a mogao bih i da kopipejstuem šta pišu ljudi odande.


Piše i na tarabi ....

Nego da se pozdravimo i da se ne ljubimo.
solo solo 16:12 30.03.2020

Re: mariopan..

tako da iako je ovaj predlog ok, nema to šansi u praksi.


Naravno da nema samo još to da se prihvati u glavama nekijem.

A i ovde se sve u hodu menja, sinoć ide informacija da ako je jedan iz grupe pizitivan, cela grupa ide u karantin.

Kako smo se nadali dobro smo se udali.
Ali kome je do pljuckanja na

Srbiju, kome to čini zadovoljstvo ili utehu, evo još jednog razloga.


Da je samo pljuckanje pa i da se prećuti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:21 30.03.2020

Re: mariopan..

o smo se nadali dobro smo se udali

Nismo se još udali, samo se nadamo da hoćemo, namignula nam dobra prilika pa smo se ponadali.:)
Hajd da sačekamo.
I da se nadamo.
solo solo 16:30 30.03.2020

Re: mariopan..

Hajd da sačekamo.
I da se nadamo.


Biće sve ok. Mi smo ,,sa mladine strane,,
mariopan mariopan 16:51 30.03.2020

Re: mariopan..

solo
Želim da me ne pomešaju sa drugim ljudima za koje ne znam gde su bili i koliko su rigorozno sprovodili mere zastite, koje ja jesam, i ne želim da me u tom zajednickom smestaju - zaraze.


Imaš precizne podatke za ovu tvrdnju? Gde i kad su ljudi u ovoj fazi bili mešani i ,,na gomili,, u medicinskoj obradi i nadzoru?

Možda u avionu i drugim prevoznim sredstvima kojima su putovali?

Meni bi logičnije bilo da se testiraju pre povratka i ukrcavanja u ,,prevozna sredstva,, i da se već na tom nivou vrši karantinska selekcija.

Testiraju te Grci gde se nalaziš, ako si pozitivna ili lečenje kod njih ili svi pozitivni specijalnim transportom pod posebnim uslovima povratak u zemlju i odmah na lečenje ili izolaciju. Negativni (zdravi) opet drugim transportima slobodno u zemlju. Šta misliš o tome?


Rizik putovanja avionom preuzimamo sami, samim tim što hoćemo da dođemo kući, za to nije odgovorna država. Imala bih isti rizik i da nije zatvorena granica.

Abasada me je obavestila o tome da ću po dolasku biti smeštena u neki od zajednickih karantina, navedena su tri, jedini koji sam zapamtila je Morovič.
Znaci zvanično sam obavestena o tome i ako se vratim to mi sleduje.

Smatram problematičnim takav smeštaj čak i ako je na samo pet dana, dok ne budu gotovi testovi, obzirom na virulentnost virusa.

Tvoja ideja da budemo ovde testirani bila bi idealna da nije pandemija u pitanju, da nije zahvaćen ceo svet i da testove, kao i bolničke kapacitete i svu zaštitnu opremu ne čuva svaka vlada za svoje obolele stanovnike.

Onda ne bi bio problem da potroše neki broj testova da se bolest ne širi dalje, ovako svaka država sada pokazuje da su joj preči sopstveni građani nego tuđi, sto je normalno.
mariopan mariopan 20:07 30.03.2020

Re: mariopan..

Da je samo pljuckanje pa i da se prećuti.


Da ne bi samo pljuckali...

...imam ideju.......ko bi mogao biti frajer pa da se sad zapljune u nekom zajedničkom smeštaju, to jest karantinu, i da nam javi kako mu je bilo posle 28 dana? Da ne pričamo napamet i samo da pljuckamo?

To bi bilo najbolje, insajderske informacije iznutra, ovako kukamo bezveze i unapred, jer unazad, izgleda, neki nećemo moći, neki nećemo da preteknemo da bi kukali posle. A ni pljuckali.

Ima li junaka, jel' rodila majka?
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:50 30.03.2020

Re: Eh...

Nisu svi naši ljudi bili po aerodromima, bili su i tu u komšiluku, na granicama naših suseda koji su nam sad "inostranstvo", pa su i po pet dana živeli u kolima, autobusima, kamionima...bez hrane i vode...i cekali garanciju svoje države da će ih primiti, da bi ih pustili da prođu kroz tuđu teritoriju ka Srbiji.

Koliko je teško bilo poslati svim okolnim državama takvu garanciju da se izbegne mučenje tih ljudi?

U vreme kompjutera, kad nisu morali da šalju trkača (tekliča) da donese pismo garancije, cenim da bi im trebalo pet minuta?

Iz tog razloga su naši građani ostajali na granicama, ne zato što je za sve njih trebao avion.

Naša "država", to jest njen gospodar, nije hteo da ih primi.


bez imalo zelje da branim ove idiote, lupas gluposti. kakve crne garancije bilo koja drzava treba da da daje bilo kome za prijem sopstvenih drzavljana?

hrvati su besprizorno lansirarli tu pricu da bi dobili jeftine politicke poene. znam madjare koji isto tako nisu mogli da stignu do madjarske preko hrvatske ne zato sto ih madjarska ne bi primila (primila bi ih, ali naravno u karantin) vec zato sto preko hrvatske nisu mogli da stignu do madjarske.

jel mislis da danas englez u svajcarskoj moze da stigne do UK preko Francuske?

dakle nikad nemoj na prvu loptu - googlaj malo.

dobronameran savet.


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:28 30.03.2020

Re: Eh...

Event: The U.S. Embassy in Serbia has coordinated a charter flight, departing March 26 at 12:00 noon, from Nikola Tesla airport (BEG) in Belgrade. This flight will go directly from BEG to Los Angeles (LAX).


ludilo. nisam ni znao da 330 moze da stigne do LA direktno.
nsarski nsarski 23:27 30.03.2020

Re: Eh...

ludilo. nisam ni znao da 330 moze da stigne do LA direktno


Nisam ni ja. Ali zvanični podaci kažu da je domet A330-200 ima flight range 13,5 hiljada kilometara što je oko 1/3 obima Zemlje. Odavde do LAX-a je malo jače od 10 hiljada km. Moguće je, dakle. I to komotno.
mariopan mariopan 12:30 31.03.2020

Re: Eh...

dakle nikad nemoj na prvu loptu - googlaj malo.

dobronameran savet.

Guglam, možda mi to smeta da vidim neke druge stvari jer guglam previše informacija, i kao što kažeš, može tu biti i nečijih drugih interesa.

Hvala na dobronamernom savetu.
bene_geserit bene_geserit 22:10 28.03.2020

eh

- šta objektivno treba raditi, da li su testovi pouzdani, koliko ima false negativnih, verovatno testiranje + karantin (kućni) ima smisla
- koliko su ljudi disciplinovani i svesni da moraju da štite i sebe i druge i da li poštuju kućni samo-karantin
- narod je ovde naviko da trpi i da se ne buni, vlast je vlast, da ovde donesu tu odluku za penzionere sutra bi ih bilo milion na ulicama pa nek ih sve apse ako mogu
- moronska vlast sklona totalitarizmu ne može da ne donosi moronske odluke i da kupi političke poene na pogrešan način, ovo za penzionere je katastrofalna odluka koja im ugrožava zdravlje, ljudi moraju da šetaju da bi ostali zdravi, moraju na svež vazduh, na sunce
antioksidant antioksidant 22:26 28.03.2020

Re: eh

ovo za penzionere je zlocin. ljudi su u kucnom pritvoru kao arkanova udovica ili prosecan diler sa stadiona.treba kontrolisati okupljanja a ne kretanje ali radikal ne ume drugacije
maliperica maliperica 23:45 28.03.2020

Re: eh

bene_geserit
- šta objektivno treba raditi, da li su testovi pouzdani, koliko ima false negativnih, verovatno testiranje + karantin (kućni) ima smisla
- koliko su ljudi disciplinovani i svesni da moraju da štite i sebe i druge i da li poštuju kućni samo-karantin
- narod je ovde naviko da trpi i da se ne buni, vlast je vlast, da ovde donesu tu odluku za penzionere sutra bi ih bilo milion na ulicama pa nek ih sve apse ako mogu
- moronska vlast sklona totalitarizmu ne može da ne donosi moronske odluke i da kupi političke poene na pogrešan način, ovo za penzionere je katastrofalna odluka koja im ugrožava zdravlje, ljudi moraju da šetaju da bi ostali zdravi, moraju na svež vazduh, na sunce

Demokratija će Zapadu doći glave.
alselone alselone 06:09 29.03.2020

Re: eh

moronska vlast sklona totalitarizmu ne može da ne donosi moronske odluke i da kupi političke poene na pogrešan način, ovo za penzionere je katastrofalna odluka koja im ugrožava zdravlje, ljudi moraju da šetaju da bi ostali zdravi, moraju na svež vazduh, na sunce


Užasno nepromišljena odluka ali mislim da je kod nas prosečan penzioner prototip stokholmskog sindroma pa mu se ovo svidja, razume, odobrava. Misli da čvrsta ruka zna bolje i da je za njegovo dobro.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:52 29.03.2020

Re: eh

maliperica

Demokratija će Zapadu doći glave.

У Лондону људи свих доби прелазе својих 10.000 корака дневно, џогирају, по парковима возе бицикле са децом, шетају кучиће, све уредно држећи дистанцу и заобилазећи се у луку. Усамљени шетачи су упадљиво чешћи него иначе: људи се очигледно држе препоруке да дневни изласци не буду друштвени догађаји, па евентуално шетају са децом и партнерима, т.ј. члановима домаћинства.

Прошла недеља је била сунчана, вегетативни период је почео, камелије, магнолије и јапанске трешње су у цвету и туга ми је да помислим на српске грађане затворене у куће, а сада и карантин.

Одлука о стављању целе старије популације у кућни притвор је дубоко проблематична јер је дискриминаторна: ти старији српски грађани нису ни болесни, ни заражени, већ су изоловани искључиво на основу своје крштенице. Ниједна европска земља, колико видим, није урадила ништа слично. Рестриктивне мере, какве су на снази у Италији или Шпанији, односе се на целокупну популацију.

Старији људи генерално имају слабији имунитет, али је проблематично превентивно кажњавање кућним притвором на основу статистичког очекивања. (Баш јуче, познаник анестезиолог рече да је интубирао два корона болесника у тешком стању, једног гојазног асматичара у раним 30-им и једног 50-огодишњака, наводно претходно здравог.)

Такође, знамо да су 2/3 пацијената мушкарци. Да ли би икоме пало на памет да на основу тог податка стави мушкарце у кућни притвор?
rodni rodni 08:27 29.03.2020

Re: eh

bene_geserit
- šta objektivno treba raditi, da li su testovi pouzdani, koliko ima false negativnih, verovatno testiranje + karantin (kućni) ima smisla
- koliko su ljudi disciplinovani i svesni da moraju da štite i sebe i druge i da li poštuju kućni samo-karantin
- narod je ovde naviko da trpi i da se ne buni, vlast je vlast, da ovde donesu tu odluku za penzionere sutra bi ih bilo milion na ulicama pa nek ih sve apse ako mogu
- moronska vlast sklona totalitarizmu ne može da ne donosi moronske odluke i da kupi političke poene na pogrešan način, ovo za penzionere je katastrofalna odluka koja im ugrožava zdravlje, ljudi moraju da šetaju da bi ostali zdravi, moraju na svež vazduh, na sunce

Jedno 'ovde' moraš da promeniš u 'tamo'.
Mislim, prema tvojoj trenutnoj lokaciji - ovo prvo.
mariopan mariopan 17:15 30.03.2020

Re: eh

alselone
moronska vlast sklona totalitarizmu ne može da ne donosi moronske odluke i da kupi političke poene na pogrešan način, ovo za penzionere je katastrofalna odluka koja im ugrožava zdravlje, ljudi moraju da šetaju da bi ostali zdravi, moraju na svež vazduh, na sunce


Užasno nepromišljena odluka ali mislim da je kod nas prosečan penzioner prototip stokholmskog sindroma pa mu se ovo svidja, razume, odobrava. Misli da čvrsta ruka zna bolje i da je za njegovo dobro.


Jutros sam izašla u šetnju po suncu, prijavila uredno izlazak sms porukom, kao kod nas za parkiranje, otprilike tako.

Bilo mi je naporno da hodam, bolela su me kolena, nemam kondicije, dva puta smo snajka i ja stale da se odmorim a išle smo do pekare i supermarketa. Oko 500 metara udaljene jer smo birale duži put, da se prošetam.

Usput smo sretale stare ljude da idu u kupovinu ili apoteke, vrlo razređeno, dvoje troje sveukupno ako smo videle, jer oni nemaju zabranu da izlaze pa onda izlaze u razlicito vreme i samo radi te potrebe, pa odmah potom idu kući u izolaciju.

I to u Atini koja je velegrad i koja vrvi od života u normalno vreme i ima stanovnika nešto manje nego cela Srbija.

Isto tako i u supermarketu, samo četvoro je čekalo pred vratima da ih puste unutra, da ne bi pteviše ljudi istovremeno kupovali. Baš to je omogućeno tim sistemom prijave da izlaziš iako je policijski čas proglašen pre nedelju dana.

Još nisam u kategoriji "starih" a osećam posledice nekretanja, jer nije isto izaći na terasu ili iz sobe do kuhinje. I nije isto ne videti sunce.

I pomislim na one naše stare ljude koji će posle ovoga samo da kljoknu, jer će teško povratiti ennergiju i pokretljivost što im bukvalno život znači.
angie01 angie01 22:15 28.03.2020

,

prvo pitanje- to testiranje su trebali da obave jos u nedjeljama kada su ljudi slobodno cirkulisali, a iz zarazenih podrucja,...tada ih nisu terali ni u izolaciju,...dok su nas ubedjivali da je sve pod kontrilom, da svi koji slete bivaju pregledani, da im se meri temperatura...sto sve nije bilo istina, iako to merenje nicemu ne sluzi.

drugo pitanje- isto sam rekla za zabranu kretanja,...prvo im ne das da izadju, sto je na razne nacine katastrofa za te ljude, za koje verujem da bi bili posluni da im se tako nesto dozvoli, u smislu da ne bi klabingovali,... a posle se ta zabrana zavrsi masovnim okupljanjem u nedelju ujutro...sto je tim ljudima na vise nacina tesko,...i da stignu do tih radnji- jos ne radi prevoz- i da dugo stoje i posle da dovuku kuci potrepstine za celu nedelju.

...kao i za rad pijaca samo za vreme vikenda- ne zanm sta se time dobilo, umesto da se ljudi rasporede po danima, sada se skoncentrisu svi u isto vreme, plus propadaju neki proizvodi, a i kada nemas mogucnost da kupujes svaki dan, onda kupujes vise odjednom, pa oni sto stignu posle nekog broja ljudi, ostanu kratih rukava.

i trece- zabrana setanja pasa mi je potpuno nerazumna- prvo, psi moraju da idu napolje, drugo, to ionako ljudi rade individualno.
Ribozom Ribozom 22:31 28.03.2020

Re: ,

Ja sam u nekom od proslih blogova dao pojasnjenje oko testova tj. postavio intervju jednog bioinzinjera koji objasnjava zasto nisu pouzdani u zavisnosti od imunog sistema. Testiras nekog ko ima dobar imuni sistem i negativan je na coronu, saopstis mu to i vojla ubio si desetak ljudi. Zato se i testiraju oni koji imaju sve simptome.
Takodje sam napisao da je cena testova mnogo manja od 10€, jedino ako nisu neki za koje ne znam.

Takodje, psihologija pacijenata koji dodju iz inostranstva i budu poslati u karantin je takva da ce pokusati pobeci kuci (rece mi prijatelj iz makedonije da su neki avion poslali kompletno u karantin i svi su preko noci pobegli).

Sto se tice pasa, napravite prihvatiliste za kucne ljubimce za ovo vreme. Eventualno da oni koji imaju dvorista pricuvaju onom ko nema.
cassiopeia cassiopeia 22:36 28.03.2020

Re: ,


...kao i za rad pijaca samo za vreme vikenda-


Danas je rečeno da se pijace skroz zatvaraju.

A odluka da se diskriminiše populacija 65+ je nerazumna i dovešće do veće smrtnosti nego jbni virus.

I serem se u državu koja nije u stanju da sprovede mere kažnjavanja manjine koja nije u stanju da shvati u čemu je suština smanjenja kontakata i samoizolacije, već đuture kažnjava sve.

Svašta bih ovde napisala, al' bolje da ćutim. Ne sedi mi se u pritvoru. Mmjbm
mirelarado mirelarado 22:47 28.03.2020

Re: ,

A odluka da se diskriminiše populacija 65+ je nerazumna i dovešće do veće smrtnosti nego jbni virus.

I serem se u državu koja nije u stanju da sprovede mere kažnjavanja manjine koja nije u stanju da shvati u čemu je suština smanjenja kontakata i samoizolacije, već đuture kažnjava sve.


Takođe.
angie01 angie01 22:48 28.03.2020

Re: ,

Danas je rečeno da se pijace skroz zatvaraju.


to znaci, prvo- nece biti nekih stvari da se kupe, koje se prodaju samo na pijacama, drugo, ti prodavci ce ostati bez prihoda i propasce im roba.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:52 28.03.2020

Re: ,

Ovo sa produžavanjem na 28 dana je čisto iživljavanje. Uostalom to je i jedina mera kojom se ova država suprostavlja pandemiji; iživljavanjem nad sopstvenim stanovništvom.
angie01 angie01 22:53 28.03.2020

Re: ,

stefan.hauzer
Ovo sa produžavanjem na 28 dana je čisto iživljavanje. Uostalom to je i jedina mera kojom se ova država suprostavlja pandemiji; iživljavanjem nad sopstvenim stanovništvom.


testing, testing,...
antioksidant antioksidant 22:56 28.03.2020

Re: ,

stefan.hauzer
Ovo sa produžavanjem na 28 dana je čisto iživljavanje. Uostalom to je i jedina mera kojom se ova država suprostavlja pandemiji; iživljavanjem nad sopstvenim stanovništvom.

plus marketing
cassiopeia cassiopeia 22:59 28.03.2020

Re: ,

mirelarado

Takođe.




Toliko me iznervirala odluka o produženju policijskog časa i zabrani večernjeg izvođenja ljubimaca da mi je malo falilo da popijem nešto za smirenje.

Onda rekoh sebi, ma neće me budale dovoditi u situaciju da se toliko nerviram. Ali pamtim i čekam izbore.
cassiopeia cassiopeia 23:03 28.03.2020

Re: ,

angie01
Danas je rečeno da se pijace skroz zatvaraju.


to znaci, prvo- nece biti nekih stvari da se kupe, koje se prodaju samo na pijacama, drugo, ti prodavci ce ostati bez prihoda i propasce im roba.


To mi je odmah palo na pamet. Koliko upropašćenih porodica.

Postoje li kod nas neka udruženja koja bi mogla da okupe male proizvođače da se oglašavaju na jednom mestu, a da mi poručujemo robu na kućnu adresu?

U Hrvatskoj to rade i sva registrovana poljoprivredna gazdinstva mogu da se uključe. I svima dobro.
cassiopeia cassiopeia 23:06 28.03.2020

Re: ,

Uostalom to je i jedina mera kojom se ova država suprostavlja pandemiji; iživljavanjem nad sopstvenim stanovništvom.


Potpuno si u pravu.

Sve mi je žalije što me usud bacio da se rodim na ovim prostorima. :(
maliperica maliperica 23:10 28.03.2020

Re: ,

stefan.hauzer
Ovo sa produžavanjem na 28 dana je čisto iživljavanje. Uostalom to je i jedina mera kojom se ova država suprostavlja pandemiji; iživljavanjem nad sopstvenim stanovništvom.


Odakle si ti ?
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:16 28.03.2020

Re: ,

Odakle si ti ?




mirelarado mirelarado 23:17 28.03.2020

Re: ,

Postoje li kod nas neka udruženja koja bi mogla da okupe male proizvođače da se oglašavaju na jednom mestu, a da mi poručujemo robu na kućnu adresu?


Ponekad sam naručivala ovo. Malo su skuplji, ali su namirnice ok, a isporuka pouzdana.
nsarski nsarski 23:20 28.03.2020

Re: ,

mirelarado
A odluka da se diskriminiše populacija 65+ je nerazumna i dovešće do veće smrtnosti nego jbni virus.

I serem se u državu koja nije u stanju da sprovede mere kažnjavanja manjine koja nije u stanju da shvati u čemu je suština smanjenja kontakata i samoizolacije, već đuture kažnjava sve.


Takođe.


Naš blogokolega Dejan Tiago Stanković ima poruku povodom odnosa vlasti prema gastosima koji bi da se vrate kući.


mirelarado mirelarado 23:34 28.03.2020

Re: ,

nsarski
mirelarado
A odluka da se diskriminiše populacija 65+ je nerazumna i dovešće do veće smrtnosti nego jbni virus.

I serem se u državu koja nije u stanju da sprovede mere kažnjavanja manjine koja nije u stanju da shvati u čemu je suština smanjenja kontakata i samoizolacije, već đuture kažnjava sve.


Takođe.


Naš blogokolega Dejan Tiago Stanković ima poruku povodom odnosa prema gastosima.





mariopan mariopan 23:37 28.03.2020

Re: ,

Mmjbm

I ja.
mariopan mariopan 00:21 29.03.2020

Re: ,

prvo pitanje- to testiranje su trebali da obave jos u nedjeljama kada su ljudi slobodno cirkulisali, a iz zarazenih podrucja,...tada ih nisu terali ni u izolaciju,...dok su nas ubedjivali da je sve pod kontrilom, da svi koji slete bivaju pregledani, da im se meri temperatura...sto sve nije bilo istina, iako to merenje nicemu ne sluzi.

Za sve što su okasnili ili zabrljali sada optuzuju druge.
maliperica maliperica 00:22 29.03.2020

Re: ,

mirelarado
A odluka da se diskriminiše populacija 65+ je nerazumna i dovešće do veće smrtnosti nego jbni virus.

I serem se u državu koja nije u stanju da sprovede mere kažnjavanja manjine koja nije u stanju da shvati u čemu je suština smanjenja kontakata i samoizolacije, već đuture kažnjava sve.


Takođe.

Naslućujem i kod nas - nestašicu toalet papira.
michiganac michiganac 00:47 29.03.2020

Re: ,

stefan.hauzer
Ovo sa produžavanjem na 28 dana je čisto iživljavanje. Uostalom to je i jedina mera kojom se ova država suprostavlja pandemiji; iživljavanjem nad sopstvenim stanovništvom.


Mozda to moze da se vidi i sa pozitivne (ne, ne mislim na ove 'pozitivce' koji su vec prosli testove) strane:
- da im najveci br. gradjana* ovo ne zaborave, pa im se adekvatno revansiraju na izborima (bar se nadam da nece osustati od istih kad sve ovo prodje, makar ih prolongirali u jesen)


*narocito najvjernija im biracka masinerija, koja je ovim virusom i neprilikama i najugrozenija
mariopan mariopan 01:13 29.03.2020

Re: ,

nsarski
mirelarado
A odluka da se diskriminiše populacija 65+ je nerazumna i dovešće do veće smrtnosti nego jbni virus.

I serem se u državu koja nije u stanju da sprovede mere kažnjavanja manjine koja nije u stanju da shvati u čemu je suština smanjenja kontakata i samoizolacije, već đuture kažnjava sve.


Takođe.


Naš blogokolega Dejan Tiago Stanković ima poruku povodom odnosa prema gastosima.



Tri puta sam pustila da čujem, najzad lepe reči.
alselone alselone 06:10 29.03.2020

Re: ,

Danas je rečeno da se pijace skroz zatvaraju.


Pijace su davno trebale biti zatvorene, pre restorana i škola.
alselone alselone 07:09 29.03.2020

Re: ,

Naš blogokolega Dejan Tiago Stanković ima poruku povodom odnosa prema gastosima.


Mladi biolog.
rodni rodni 08:50 29.03.2020

Re: ,

cassiopeia
mirelarado

Takođe.




Toliko me iznervirala odluka o produženju policijskog časa i zabrani večernjeg izvođenja ljubimaca da mi je malo falilo da popijem nešto za smirenje.

Onda rekoh sebi, ma neće me budale dovoditi u situaciju da se toliko nerviram. Ali pamtim i čekam izbore.

Da.
Važno je da se ne nerviraš.
Moj recept, doduše, to sam ja - da budale ne mogu nikako da me iznerviraju.
Ovaj recept je trivijalan - i besplatan.
Doduše, potrebno je malo vlastitog truda - i rezultat je poprilično dobar.
Jer - ima toliko drugih stvari zbog kojih čovek može da se nervira.
rodni rodni 08:53 29.03.2020

Re: ,

mirelarado
Postoje li kod nas neka udruženja koja bi mogla da okupe male proizvođače da se oglašavaju na jednom mestu, a da mi poručujemo robu na kućnu adresu?


Ponekad sam naručivala ovo. Malo su skuplji, ali su namirnice ok, a isporuka pouzdana.

Da, da - baš malo.
cassiopeia cassiopeia 10:34 29.03.2020

Re: ,

mirelarado


Ponekad sam naručivala ovo. Malo su skuplji, ali su namirnice ok, a isporuka pouzdana.


Čula sam za njih, hvala ti na podsećanju.

Na žalost, najvećem broju ljudi to nije pristupačno. Cenim da bi se povećanjem broja onih koji na taj način dostavljaju sveže povrće i voće, cena nivelisala na pristupačniju.


cassiopeia cassiopeia 10:37 29.03.2020

Re: ,

alselone
Danas je rečeno da se pijace skroz zatvaraju.


Pijace su davno trebale biti zatvorene, pre restorana i škola.


I nisu. Držanje odstojanja, maske, rukavice, folijom ograđene tezge, nema pipkanja izložene robe, prodavac ti izmeri, platiš i ćao.
cassiopeia cassiopeia 10:38 29.03.2020

Re: ,

Doduše, potrebno je malo vlastitog truda - i rezultat je poprilično dobar.
Jer - ima toliko drugih stvari zbog kojih čovek može da se nervira.


Baš tako.

vcucko vcucko 11:09 29.03.2020

Re: ,

cassiopeia
alselone
Danas je rečeno da se pijace skroz zatvaraju.


Pijace su davno trebale biti zatvorene, pre restorana i škola.


I nisu. Držanje odstojanja, maske, rukavice, folijom ograđene tezge, nema pipkanja izložene robe, prodavac ti izmeri, platiš i ćao.

A kuće su od čokolade. I prozori, od čega beše.
I mir u svetu.
cassiopeia cassiopeia 11:22 29.03.2020

Re: ,

vcucko

A kuće su od čokolade. I prozori, od čega beše.
I mir u svetu.


Hajde, prevedi. Ja sam ovde da razgovaram, a ne igram ping pong metaforama.

Hvala!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana