Društvo

Stranačko zapošljavanje

niccolo RSS / 15.04.2020. u 07:18

„Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Nišu, u saradnji sa Bezbednosno-informativnom agencijom i Višim javnim tužilaštvom u ovom gradu, uhapsili su M.S. (1973) iz Niša zbog postojanja osnova sumnje da je izvršio krivično delo teško delo protiv zdravlja ljudi u vezi sa krivičnim delom prenošenje zarazne bolesti. Sumnja se da M.S, kao ovlašćeno lice Gerontološkog centra u Nišu, nije preduzeo sve neophodne mere i radnje kako bi sprečio širenje zarazne bolesti Kovid-19, usled čega je u toj ustanovi zaraženo 135 korisnika usluga i četvoro zaposlenih.“ (RTS, 13. 4. 2020. godine)

 

"Milan Stevanović (SNS), novi je direktor Gerontološkog centra u Nišu, nakon što je sa tog mesta razrešen Dragan Miletić. Ovo je četvrta promena rukovodilaca Doma u protekle tri godine.

...

Milan Stevanović, dipl. ekonomista, nekada istaknuti funkcioner Demokratske stranke Srbije u Nišu, bio je vršilac dužnosti direktora Narodnih novina pre privatizacije i većnik u Gradskoj opštini Palilula u jednom mandatu i član jedne od plaćenih komisija u istoj opštini u drugom mandatu. Nakon toga istupio je iz niškog DSS-a i pridružio se naprednjacima."

(12.10.2017. Z.S. Južna Srbija Info) 

 



Komentari (640)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 09:35 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

zanimljiva je pojava podrzavanja represivnog rezima i iznalazenje izmisljenih razloga koji opravdavaju nasilno ponasanje cuvara reda-koje placaju gradjani da ih stite,...ne znam, ono sto se vidi na snimku je dovoljno da se na prvi, drugi i sve ostale poglede zgrozis, zabrines i osudis takvo ponasanje- a evo na blogu se vodila rasprava od 200 komentara, ne bi li se nekako pokazalo kako je to ok, cak i pored pravnih okvira na koje su ukazivali cvetko i nikolo,...ako vec nisu dovoljni ljudski, zdravorazumski...
gedza.73 gedza.73 09:41 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ne 'ljudski' nego dosledno i sistemski. Poput pobune taksista povodom zahteva za uvođenje fiskalnih kasa ili beše oko paušalnog plaćanja poreza.

Ključno 'sistemski' i 'dosledno'.

To što vrdamo kad nam kako lično odgovara je u stvari pokazatelj uspeha

AV Budućnost Srbije

predatortz predatortz 09:41 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
zanimljiva je pojava podrzavanja represivnog rezima i iznalazenje izmisljenih razloga koji opravdavaju nasilno ponasanje cuvara reda-koje placaju gradjani da ih stite,...ne znam, ono sto se vidi na snimku je dovoljno da se na prvi, drugi i sve ostale poglede zgrozis, zabrines i osudis takvo ponasanje- a evo na blogu se vodila rasprava od 200 komentara, ne bi li se nekako pokazalo kako je to ok, cak i pored pravnih okvira na koje su ukazivali cvetko i nikolo,...ako vec nisu dovoljni ljudski, zdravorazumski...


Ti, koja tvrdiš, da si više puta gledala policijsku brutalnost si bila u obavezi da to prijaviš, a ne da se ovde zgražavaš.
Tako, živa bila, nemoj ti o građanskoj svesti.
gedza.73 gedza.73 09:52 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

predatortz
Ti, koja tvrdiš, da si više puta gledala policijsku brutalnost si bila u obavezi da to prijaviš, a ne da se ovde zgražavaš

O ovome ja pričam. Ni za rep ni za glavu. Kad kako kome odgovara ili kad kako hoće da bude 'in' u društvu
angie01
21:34 24.05.2013

ne verujem da bi bilo ko, bez obzira na misljenje koje ovde zastupa, reagovao pametnije u nedajboze ovakvoj situaciji, koja je sama po sebi zloslutna-'naci, neko ti provali u kucu, tu ti je porodica, deca, a ti ne reagujes ni uplaseno ni instiktivno u samodbrani, jer pojam nemas koje su namere ovog sto je nepozvan usao, ne znas da l je naoruzan, lud, sta je sve spreman, nego, pazis na zakon o kome nista ne znas i na njegova ogranicenja,....

...stvarno ne znam kako bilo komoze da odredi tu granicu u ovakvoj situaciji, pa ni trenirani policajci ne verujem da bi procenili,...

zilikaka zilikaka 09:54 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Sistematizacija radnih mesta (u Srbiji, prim. nov.) je dokument poverljive prirode, tako da je nemoguće saznati koliko zaista ljudi i na kojim pozicijama radi, dok je u Hrvatskoj takav dokument javan, može se naći na web stranici policije", navodi Đorđević.

Moja majka je deo karijere provela radeći u SDK.
Ti se svakako sećaš da je preko njih išao sav promet novca, a neki pamte čak vreme kad su plate isplaćivane gotovinski, bila je po koja banka u gradu koja s tim nije imala veze.
E, dakle, taj i takav SDK koji je imao uvid u svaki svačiji dinar, jer su se redovno na pregled nosila knjigovodstvena dikumenta, nikad, ali nikad nije mogao da priđe spisku zaposlenih MUP ili milicije ili, kako god. I ne samo spisku, nisu čak smeli da znaju ni za koliko duša se isplaćuje plata.
To je bio poverljiv dokument dostupan samo pojednicima.
Nije postojala slična paralela u državi.

NJena verzija je, između ostalog, da je postojala i grupa ljudi koja je, pored svog posla, primala neku kintu od toga da redovno dolazi i referiše šta se dešava u njegovoj okolini.
Svi znamo da je takvih bilo, čak smo za neke skoro sigurni da jesu bili, al ne znam da im se to i plaćalo.
Ovo sa sistematizacijom je slično. Postaviš čoveka gde ti treba, a finansira ga država, bez posledca po tebe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:56 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Srbija ima više policajaca od zemalja Evropske unije (EU) odnosno više od preporuke Ujedinjenih nacija (UN).


Komedija.. preporuka UN?

Daj pozajmite ovamo Holandjanima, oni imaju manjak pa pojedine policijske stanice moraju da budu zatvorene nocu jer nema dovoljno kadra.. (ne znam kakva je tu preporuka UN)

Da ne pricam o tuzbama koje decenijama stoje po fijokama jer ne mogu da dodju na red za resavanje, pa tako dok im ne istekne rok.

Sto se tice pijanih nocnih setaca koji od stresa lome tudje automobile, pljuju se i slicno, pa ja bih vama, gradjanima, ostavila da sami resavate problem, jedno mesec dana, izmedju sebe.

Verujem da ne bi bilo lepo za gledati..

(au, pardon, pored ovolikih postovalaca ljudskih prava a ne i obaveza (ko ovde na blogu) ne bi trebalo da bude problema - svaki problem bi bio verbalno i na demokratski nacin resen, jel da?)
angie01 angie01 09:57 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ti, koja tvrdiš, da si više puta gledala policijsku brutalnost si bila u obavezi da to prijaviš, a ne da se ovde zgražavaš.


otkud ti znas da nisam!

a ne zgrazavam se, ( posle onolikih godina kojekakvih drugih skaradnih odbrana i podrski)- samo konstatujem,...

Tako, živa bila, nemoj ti o građanskoj svesti.


zanimljivo ko mi kaze...ili bilo kome drugom.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:58 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Nije se civilno lice samo mirno šetalo u vreme policijskog časa, pa ga panduri uhapsili i izmlatili, već lomio retrovizore, pa je neko pozvao policiju, pa su oni intervenisali, a on pružao otpor sa sve pljuvanjem i izjavom da je zaražen.

Од полицајца се очекује да је способан да комуницира не само са смиреним и послушним грађанима, већ и да се одговарајуће понаша према људима у различитим стањима које по природи посла среће (узнемиренима, психички лабилнима, пијанима, онима у апстиненцијалној кризи или под другим стресом).

Шта год да је ухапшени радио пре хапшења, полицајац не сме да га бије.

Овде има још један елемент: све се дешава на простору међу зградама са стотинама прозора. Како би се тај полицајац тек понашао на неком скровитом месту где га извесно нико не види? И како би се понашао други полицајац који се овде шећка у стилу “стање редовно”?
angie01 angie01 10:02 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Sto se tice pijanih nocnih setaca koji od stresa lome tudje automobile, pljuju se i slicno, pa ja bih vama, gradjanima, ostavila da sami resavate problem, jedno mesec dana, izmedju sebe.


ne nastavljam:)- samo da te apdejtujem,...ispostavilo se da je prica o lomljenju tudjih automobila, pljuvanju policajca.....-dodatno izmisljena,...covek je samo bio napolju u vereme policijskog casa.

a to izmedju sebe resavanje- pa to je vec u opticaju decenijama, manje vise sa smrtnim ishodima.


zemljanin zemljanin 10:04 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

e, zazas sad ... policija je tu da odrzava javni red i mir, tu nikakvog problema ... postoji neki pravilnik i po njemu se postupa ...

ovaj incident je istupanje iz tog sistema i uplitanje price o tome sta bi neki da se njemu desilo ... pa zato i imamo policiju ... a ona ne funcionise po zeljama ostecenog vec privodi osumnjicenog ... nista vise i nista manje ... ne bije ga vezanog
angie01 angie01 10:06 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

gedza.73


:))))

pa ti si moj najverniji obozavalac, imas leksikon sa mojim komentarima-

nemam pojama o cemu se razgovaralo- znaci izvuceno iz konteksta nicemu ne sluzi, i samo uobicajeno fejkujes.


mlatisa mlatisa 10:08 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

@angie01
zanimljiva je pojava podrzavanja represivnog rezima i iznalazenje izmisljenih razloga koji opravdavaju nasilno ponasanje cuvara reda-koje placaju gradjani da ih stite,...ne znam, ono sto se vidi na snimku je dovoljno da se na prvi, drugi i sve ostale poglede zgrozis, zabrines i osudis takvo ponasanje- a evo na blogu se vodila rasprava od 200 komentara, ne bi li se nekako pokazalo kako je to ok, cak i pored pravnih okvira na koje su ukazivali cvetko i nikolo,...ako vec nisu dovoljni ljudski, zdravorazumski...


Бели листићи су добили оно што су тражили. Чудно ми је да је неко очекивао нешто друго од министра у доба када је убијен Ћурувија.

Са друге стране, ово је изоловани инцидент који се процесира и који суштински није значајан. Видећемо какав ће бити исход. Постоје други проблеми који нису разрешени. По мени, највећи је суспензија правног поретка приликом рушења у Савамали. Има ту још тога, црни џипови за време избора, фудбалска мафија са којом ни АВ не сме да се бори, ...

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:11 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu



Mene, na primer, živo interesuje, radi li ta "struka" nešto osim tv emisija?
angie01 angie01 10:12 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Са друге стране, ово је изоловани инцидент који се процесира и који суштински није значајан


nije bas izolovan- samo je trenutno aktuelan i javan zbog snimka koji je napravljen.


Постоје други проблеми који нису разрешени. По мени, највећи је суспензија правног поретка приликом рушења у Савамали. Има ту још тога, црни џипови за време избора, фудбалска мафија са којом ни АВ не сме да се бори, ...


sve se slazem,...a spisak je poduzi...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:13 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu


Шта год да је ухапшени радио пре хапшења, полицајац не сме да га бије.

Овде има још један елемент: све се дешава на простору међу зградама са стотинама прозора. Како би се тај полицајац тек понашао на неком скровитом месту где га извесно нико не види? И како би се понашао други полицајац који се овде шећка у стилу “стање редовно”?


Pa ne znam, Holandjani ga strpaju u maricu koju pijanac ispovraca pa posle moraju da ribaju kombi, celija je bez ista unutra samo slivnik na podu i tu ga obicno istusiraju smrkom jer smrdi ko tvor.

I naravno da se ne raspravljaju, kako mislis da se raspravljaju sa nekim ko ne zna ni kako se zove?

Ili ti ocekujes cuda, neku nad-rasu ljudsku koja moze da se utrenira preko svakih mogucnosti?

Kako ovo znam iz prve ruke, jednom davno na nekoj komisiji gde sam volontirala ponudili su nam mesec dana, 2x nedeljno, da posecujemo i postavljamo pitanja u policijskoj stanici, da obidjemo policijsku akademiju i apsane po Amsterdamu..


PS. Tizeri i pepper sprej su sastavni deo pandurske opreme. Pa ko se opire ili pljuje po nekoj ocigledno novoj modi zvanoj - korona pljuc, zaplace ili ga malo protrese..


Овде има још један елемент: све се дешава на простору међу зградама са стотинама прозора. Како би се тај полицајац тек понашао на неком скровитом месту где га извесно нико не види?


PPS. Sa okolnih balkona su, citam, zvali pandure i navijali da ga premlate jer im lomio retrovizore, tako daaa..
niccolo niccolo 10:18 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Holandjani ga strpaju u maricu koju pijanac ispovraca pa posle moraju da ribaju kombi

Da ga jebem ako je tebi isto ribanje kombija i šamaranje već "strpanog" pijanca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:19 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu


ajd samo za malo društvo koje se pali na uniforme

Ne može bez ovoga?

Ako neko ne plače nad zlom sudbinom mamlaza koji lomi retrovizore po ulici, ako misli, pa baš ću nešto potresam oko toga što mu je neko odvalio šamar, onda se on pale na uniformu.

A da se možda vi ne palite na žestoke momke, kožu i korbače?


I sad ozbiljno, ako policajac ima obavezu više od običnog građanina, ako mora bolje da kontroliše bes, a mora, imaju li građani obavezu više prema njima, tj treba li građanin da snosi oštriju kaznu ako pljune policajca nego ako pljune svog komšiju?

Ja mislim da treba, a ti?
gedza.73 gedza.73 10:20 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
nemam pojama o cemu se razgovaralo- znaci izvuceno iz konteksta nicemu ne sluzi, i samo uobicajeno fejkujes.

Ceo komentar citiran. A nisam fan nego si najlakša za pokazivanje dvostrukih standarda.

Radi se o slučaju kad je čovek ubio provalnika u svojoj kući. Policija je izričita (ako ne grešim) da u takvoj situaciji provalnika ne smete lišiti slobode, tući ili na neki drugi način ugroziti. kako sad kažemo da eto ni 'utrenirani policajac se ne bi snašao' a ovamo 'mora da se snađe'.

Čak mislim da je pisana peticija za njegovo oslobađanje. Sud ne treba da kažnjava prekršioce blagim kaznama, uslovnim ili najniže propisanim. Ako se ne varam za manje krađe lopov se nagodi sa sudom da uplati nešto novca u dobrotvorne svrhe dok onome što je pokraden ostane samo 'kome šteta tome i sramota'.

Ukupan uticaj u društvu imaju i ovaj policajac koji je očigledno prekršio zakon i ovlašćenja kao i svi koji plaćaju centralno grejanje po povlašćenim cenama. Svi oni koji bi otpustili policajce ali se i bune što su ostali bez posla u državnim preduzećima.
Svi oni koji se zalažu za prava penzionera na 'zarađenu' penziju iako su penziju zaradili tako što se 7000 njih ne pojavljuje na fiktivnim radnim mestima u EPS-u.

Ako ćemo da menjamo onda menjamo sve a ne da menjamo dok ne dođe do nas pa onda tu sa promenama stajemo.

edit
Nije Čvorović nego da se stane iza svojih stavova a ne da se menjaju kad se kako kome svidi. Internet je dao bog lak za pretragu a i dosta tragova ostaje iza nas.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:22 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
Holandjani ga strpaju u maricu koju pijanac ispovraca pa posle moraju da ribaju kombi

Da ga jebem ako je tebi isto ribanje kombija i šamaranje već "strpanog" pijanca.


Ma jadan pijanac vandal sprecen u igranju.
Dobro, mislis da je bolje da je dobio malo tizerom umesto samara da se smiri?
angie01 angie01 10:26 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ceo komentar citiran

Radi se o slučaju kad je čovek ubio provalnika u svojoj kući


pa je l tebi to isto?

kada se uhapsi covek na ulici jer seta za vreme policijskog casa i onda se udara dok sedi u policijskom automobilu sa lisicama na rukama,...i kada ti upadne provalnik u kucu i ti branis goli zivot,( ono, neko je usao na tvoj posed nasilno i ti ne znas kakve su njegove namere, koje svakako nisu dobre, pa reagujes instiktivno).

..znaci- fejkujes kao i obicno,..a spomenar mi sacuvaj- bas dirljivo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:26 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Radi se o slučaju kad je čovek ubio provalnika u svojoj kući.

Ma hiljadu je takvih primera u kojima ovi "principijelni" menjaju principe kako vetar dune.

I naravno ne kapiraju to, sad da ih pitaš rekli bi da su za njih principi svetinja
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:28 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

pa je l tebi to isto?

A kad si ti na strani zakona a kad protiv njega?
Mislim, to ako i ti sama znaš.
A ne znaš.
angie01 angie01 10:28 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Dobro, mislis da je bolje da je dobio malo tizerom umesto samara da se smiri?


kad ste vec razradili mogucnosti:)...u Kanadi recimo, kada policajac naidje na nekog ko je pijan ili naduvan-ono, vidi se da nije bas u normalnom modu- ne sme da mu pridje blize od metaripo, i onda ga ljubazno pita, da li mu treba lekarska asistencija...
predatortz predatortz 10:29 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu


otkud ti znas da nisam!


Znamo se tolike godine, svi mi ovde.
Da jesi, pisala bi kako sistem nije reagovao, kako je ceo sistem korumpiran i prljav.

I s pravom bi to pisala, ako bi tako i bilo.

Ovako, svako ko nije prijavio nasilje, korupciju, krivično delo, nema pravo da kritikuje jer nije učinio svoju obavezu, a nije ni saznao kako bi na njegovu prijavu reagovao organ kojem je prijava podneta.
Građanin je deo sistema, ima prava, ali ima i obaveze.
Te fore sa "imam prava a obaveze sam zaboravio" ne tolerišem ni svojoj deci od njihove pete godine.
Ovo važi za sve nas, i mene naravno. Svaki put kad skrenemo pogled, a posle krivimo sistem, treba da budemo svesni toga da smo doprineli tome da sistem bude ovakav. Svaki put kad "častimo" saobraćajca, lekara, ćatu, posrali smo se u sistem, ali i izgubili pravo da glumatamo gromade građanske svesti i savesti.
niccolo niccolo 10:31 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

apacherosepeacock
niccolo
Holandjani ga strpaju u maricu koju pijanac ispovraca pa posle moraju da ribaju kombi

Da ga jebem ako je tebi isto ribanje kombija i šamaranje već "strpanog" pijanca.


Ma jadan pijanac vandal sprecen u igranju.
Dobro, mislis da je bolje da je dobio malo tizerom umesto samara da se smiri?


Ako bi korišćenje tizera bilo propisano, onda bi bilo mnogo bolje. Jer je suštinska razlika između šamara i tizera ta da šamar nigde nije propisan kao dozvoljen, a tizer jeste ponegde.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:32 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ako ćemo da menjamo onda menjamo sve a ne da menjamo dok ne dođe do nas pa onda tu sa promenama stajemo.


Ma tacno tako, dok je tudje dupe u pitanju tu su zagovornici ljudskih prava par excellence kad je njihovo e onda je druga prica. Vec vidjeno milijardu puta..
tetris tetris 10:33 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ima i ono blago povlačenje za rame, koje se može tumačiti kao neslaganje, poziv kolegi da prekine.


Može, nakon što se prvo pobrinuo da najlaganije moguće zatvori vrata od kola. Ih kad bih imao suvozače koji brinu o vratima kako taj policajac...
angie01 angie01 10:37 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Da jesi, pisala bi kako sistem nije reagovao, kako je ceo sistem korumpiran i prljav.


znaci, otkud znas da nisam i da nemam nameru da pisem o takvim stavrima.


Građanin je deo sistema, ima prava, ali ima i obaveze.


kog sistema, lebati- pa sistem niti postoji, niti funkcionise za gradjane.

podrzavati represiju koja je ustanovljena naprosto ukazuje da si deo iste.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:39 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
apacherosepeacock
niccolo
Holandjani ga strpaju u maricu koju pijanac ispovraca pa posle moraju da ribaju kombi

Da ga jebem ako je tebi isto ribanje kombija i šamaranje već "strpanog" pijanca.


Ma jadan pijanac vandal sprecen u igranju.
Dobro, mislis da je bolje da je dobio malo tizerom umesto samara da se smiri?


Ako bi korišćenje tizera bilo propisano, onda bi bilo mnogo bolje. Jer je suštinska razlika između šamara i tizera ta da šamar nigde nije propisan kao dozvoljen, a tizer jeste ponegde.


Pa rekoh da im je sastavni deo opreme za intervencije. Ne znam sta je u Srbiji propisano ali odavno je u upotrebi u drugim drzavama i na zapadu, ili jedno ili drugo ili oba. Pored oruzja.

Nego sta je po tebi razlika izmedju samara koji ti je jako bitno da je nedozvoljen i tizera koji je dozvoljen u koliko hoces drzava i koji te istrese iz gaca? Oces reci da je bolji metod smirivanja podivljalih gradjana uhvacenih u prekrsaju ili sta?

Pazi tebi razlike, ne moze samar ali moze tizer haha e svasta.
angie01 angie01 10:41 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

ne moze samar ali moze tizer haha e svasta.


a sto bi uopste bila sta od toga, kada je "prestupnik" savladan i sedi sa lisicama na rukama na zadnjem sedistu policijskog auta...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:43 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
Dobro, mislis da je bolje da je dobio malo tizerom umesto samara da se smiri?


kad ste vec razradili mogucnosti:)...u Kanadi recimo, kada policajac naidje na nekog ko je pijan ili naduvan-ono, vidi se da nije bas u normalnom modu- ne sme da mu pridje blize od metaripo, i onda ga ljubazno pita, da li mu treba lekarska asistencija...


Ma obavezno haha, jos mu se i izvini i odveze ga kuci. Kako da ne.
predatortz predatortz 10:45 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

kog sistema, lebati- pa sistem niti postoji, niti funkcionise za gradjane.


Ja probao. Nazvao stanicu i rekao da su me saobračajci pokušali da reketiraju. Pomoćnik komandira, koji mi se javio, bukvalno me molio da dođem u stanicu i napišem to što sam mu rekao da bi mogao da reaguje. Na osnovu poziva ne može.
Ja nisam otišao, iako sam prolazio kroz Šabac.
Dakle, čovek iz policije je korektno uradio svoj deo posla. Na sistem sam se popišao ja, a ne on.

podrzavati represiju koja je ustanovljena naprosto ukazuje da si deo iste.


Ja sam među prvim rekao da je policajac izašao iz svojih ovlašćenja. Ovo jeste za sankciju.
Kao čovek mogu da razumem poriv da išamaraš stoku koja te pljuje i vređa, ali u uniformi nema pravo na to.


gedza.73 gedza.73 10:45 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
i kada ti upadne provalnik u kucu i ti branis goli zivot,( ono, neko je usao na tvoj posed nasilno i ti ne znas kakve su njegove namere, koje svakako nisu dobre, pa reagujes instiktivno).

Mislim da si ti ovo napisala
stvarno ne znam kako bilo komoze da odredi tu granicu u ovakvoj situaciji, pa ni trenirani policajci ne verujem da bi procenili,

Primeni dosledno i u ovoj situaciji kad 'dobro utreniran policajac' nije pravilno procenio da li mu je ugrožen život ako ga vezani pljune i zarazi koronom.
Jer niko ne zna šta se dešavalo između njih dvojice niti ko zna šta se dešavalo tokom provale da bi birao jednu ili drugu stranu po ličnim afinitetima.

Oko upadanja provalnika (pazi upao je svešteniku u kuću po Filipu Mladenoviću i blogerima koji nisu jasno osudili FM izjavu je to poptuno legitiman čin, čak su na drugom blogu pohvalili njegov govor u kome za crkvu, policiju, političare kaže da su mafija pa je shodno tome opravdano provaljivati sveštenicima, policajcima, političarima u kuće) su policija i zakon jasni (ispraviće me neko ako grešim).

Nije mu bio ugrožen život, morao je provalnika da ubedi da sačeka policiju a ne da ga bode šrafcigerom u leđa.

niccolo niccolo 10:46 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Nego sta je po tebi razlika

Ako ti nije jasno iz citirane rečenice šta je razlika, onda jebiga. Ali, hajde da ponovim za vas sa jeftinijim ulaznicama. Pričamo o pravnoj državi. U pravnoj državi nešto je propisano kao dozvoljeno, a nešto kao zabranjeno. E u tome šta je dozvoljeno a šta zabranjeno je razlika.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:47 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
ne moze samar ali moze tizer haha e svasta.


a sto bi uopste bila sta od toga, kada je "prestupnik" savladan i sedi sa lisicama na rukama na zadnjem sedistu policijskog auta...


Posle stavljanja lisica ne treba naravno. Pricam o 'u toku savladavanja' pocinitelja nedela..

E sad sto se tice pljuvanja posle stavljanja lisica, on ti sedi pozadi u autu ti vozis a on te pljuje a posto postoji opasnost od zaraze - ti predlazes sta?

Stavis mu masku? Zamolis ga da te ne pljuje?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:50 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
Nego sta je po tebi razlika

Ako ti nije jasno iz citirane rečenice šta je razlika, onda jebiga. Ali, hajde da ponovim za vas sa jeftinijim ulaznicama. Pričamo o pravnoj državi. U pravnoj državi nešto je propisano kao dozvoljeno, a nešto kao zabranjeno. E u tome šta je dozvoljeno a šta zabranjeno je razlika.


Meni je jasno da ti nemas odgovor zasto je bolji propisani tizer ili pepper sprej od nepropisanog samara..
angie01 angie01 10:50 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ma obavezno


al pazi kad jeste...
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:51 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Pričamo o pravnoj državi.

Pa ona je tu, funkcioniše.
Policajac prekoračio ovlašćenja, suspendovan odmah i pokrenut postupak.
Gde je problem?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:51 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
Ma obavezno


al pazi kad jeste...


Te bajke pricaj nekom drugom..
angie01 angie01 10:54 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu


E sad sto se tice pljuvanja posle stavljanja lisica, on ti sedi pozadi u autu ti vozis a on te pljuje a posto postoji opasnost od zaraze - ti predlazes sta?


u izvestaju nema nicega o pljuvanju, vandalskom ponasnju i ostalom o cemu se ovde "nagadjalo",...stoji samo da je covek bio napolju za vreme policijskog casa,...niti su oni bili krenuli, pa da je ovaj krenuo da maltretira sa zadnjeg sedista,...

..kako god- to samaranje je cisto nedopustivo nasilje lica koji prima platu da te od istog sacuva.


Te bajke pricaj nekom drugom..


ne moras da verujes,..tvoja volja, ja ti kazem kako tamo funkcionise taj konkretan slucaj.
niccolo niccolo 10:55 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Gde je problem?

Ko kaže da postoji problem u reakciji države? Ja protiv države u ovom slučaju reč nisam rekao. Komentarišem komentare onih koji pišu da ne vide u čemu je problem u postupku policajca.
angie01 angie01 10:57 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

čovek iz policije je korektno uradio svoj deo posla.


vidi, ja verujem da u svim resorima postoje i posteni ljudi koji svoj posao rade savesno.


Ja sam među prvim rekao


rekla sam generalno- nisam mislila ni na koga posebno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:03 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Komentarišem komentare onih koji pišu da ne vide u čemu je problem u postupku policajca.

A da citiraš komentar u kome se to kaže?
Nema ni jednog takvog.
Ima ih koji kažu da razumeju reakciju, da sa strane pravde ima mesta razgovoru, a sa strane prava, potrebe da bude kažnjen, ama baš niko nije to doveo u pitanje.

predatortz predatortz 11:03 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

hoochie coochie man
Pričamo o pravnoj državi.

Pa ona je tu, funkcioniše.
Policajac prekoračio ovlašćenja, suspendovan odmah i pokrenut postupak.
Gde je problem?


Tako je!
A kako bi funkcionisala da prijavljujemo sve nepravilnosti, saznali bi kada bi ih prijavljivali.
No, naš omiljeni sport je da pljujemo a da ne činimo. Uz isti, bedan, izgovor "nema od toga ništa".
Evo, svež primer iz komšiluka.
Majmuni privatizovali kolovoz jer je, zaboga, preko puta njihove kuće. Stavljali stolice, letve, blokove, dizali brisače i grebali farbu na kolima ko to skloni da parkira. Sve fin svet, ko naša Aja, šesta generacija izodavde, urbano u pičku materinu. Od tolike urbanosti, bojim se zmija iz njihovog dvorišta. Pitbulovi su manja opasnost, čega sve tu ima.
Komšiji dopizdi, pozove komunalce, ovi dođu i slikaju te skalamerije, slikaju kola...
Da vidiš, nema više. Samo jedan majmun, kažu da vozi nekog guzonju, uporno ostavlja stolicu. Ali je više niko ne jebe. Šutnu ljudi i parkiraju. Ne diže brisače, trpi mukica ćelava.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:06 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01

E sad sto se tice pljuvanja posle stavljanja lisica, on ti sedi pozadi u autu ti vozis a on te pljuje a posto postoji opasnost od zaraze - ti predlazes sta?


u izvestaju nema nicega o pljuvanju, vandalskom ponasnju i ostalom o cemu se ovde "nagadjalo",...stoji samo da je covek bio napolju za vreme policijskog casa,...niti su oni bili krenuli, pa da je ovaj krenuo da maltretira sa zadnjeg sedista,...

..kako god- to samaranje je cisto nedopustivo nasilje lica koji prima platu da te od istog sacuva.


Te bajke pricaj nekom drugom..


ne moras da verujes,..tvoja volja, ja ti kazem kako tamo funkcionise taj konkretan slucaj.


Nemam sta da verujem ili ne, znam da nije tako.

Ti si izgleda jedina koja je citala nesto drugo od napisanih clanaka po novinama o slucaju pa vozis mantru o setacu ni krivom ni duznom koji je zavrsio u pandurskom vozilu isamaran iz cista mira..

Tako da mozemo u nedogled ja u klin ti u plocu.
ecce-florian ecce-florian 11:12 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

@apache
Posle stavljanja lisica ne treba naravno. Pricam o 'u toku savladavanja' pocinitelja nedela..


pazi ja prićam samo o šamaranju osumnjičenog NN počinioca sa ili bez lisica sedi u policijskom vozilu

ako se slažemo da je nezakonito i da treba procesuirati onda ne vidim dalje potrebe za polemikom

i bljuvanju u holandiji po marici o sprejevima, o pijanim vandalim to meni nije trenutno tema

Ma tacno tako, dok je tudje dupe u pitanju tu su zagovornici ljudskih prava par excellence kad je njihovo e onda je druga prica.


pored zagovornika postoje i zakonski zastupnici oštećenih ili počinioca krivičnih dela nojima su povredjena prava garantovana našim propisima od strane organa unutrašnjoih poslova

da ti sada ne crtam ali hit za predmete kolega koji se ovim bave je nepoštovanje prava maloletnika koja masovno krše kako policijski tako i drugi istračni pravosudni organi i ova država ima veći broj ( da koristim eufemizam) presuda Evropskog suda za ljudska prava kojim je obavezana da isplati štetu ( mahom se radi o pritvorskim predmetima) Organi koji su svojim nestručnim postupanjem doveli do ovog naneli su štetu svim gradjanima jer se naknade isplaćuju iz budžeta Srbije

za Holandiju ne znam da li ima dovoljno policajaca ali u Srbiji ih je znatno više per kapita nego u drugim zemljama EU. to nešto govori i o državi, zar ne
predatortz predatortz 11:16 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

pa vozis mantru o setacu ni krivom ni duznom


S tim što ni to ne pije vodu.
Uredba može biti glupa, ali je na snazi. Po njoj, nevini šetač nije smeo da šeta u to vreme.
Policija ima pravo da ga zbog toga privede u stanicu, naročito ako ne može da mu utvrdi identitet na licu mesta. Ako se nevini šetač tome opire, policija ima pravo upotrebe fizičke sile u savladavanju otpora.
Dakle, šetač nije bio nevin i postojao je osnov za njegovo privođenje.

Za šta nije postojao?
Za ono što smo videli. Policajac ne sme da bije lice koje je savladano i ne pruža dalji otpor. To nije policijska procedura, to je nasilje nad građaninom, ma kolika taj građanin stoka bio dok nije bio savladan.
Policajac je izvršio krivično prema građaninu i naneo štetu instituciji kojoj pripada.
Ma koliko razumeli njegovu potrebu da bitangi, ako je bitanga u pitanju, nalupa šamare, on to ne sme da čini na onaj način.
I to je to!
aureus aureus 11:17 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

apacherosepeacock
niccolo
Nego sta je po tebi razlika

Ako ti nije jasno iz citirane rečenice šta je razlika, onda jebiga. Ali, hajde da ponovim za vas sa jeftinijim ulaznicama. Pričamo o pravnoj državi. U pravnoj državi nešto je propisano kao dozvoljeno, a nešto kao zabranjeno. E u tome šta je dozvoljeno a šta zabranjeno je razlika.


Meni je jasno da ti nemas odgovor zasto je bolji propisani tizer ili pepper sprej od nepropisanog samara..


Pa valjda zato što je bolje propisano od nepropisanog, pogotovo u slučaju organa koji mora da postupa po propisima.

A drugo, mada bi prvo trebalo da je dovoljno, još iz djetinjstva znamo, ili bar iz adolescencije, da je šamar i sredstvo poniženja, i da po toj osnovi često više boli od fizičke boli.
A nije na policiji da ponižava bilo koga.
niccolo niccolo 11:18 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

a sa strane prava, potrebe da bude kažnjen, ama baš niko nije to doveo u pitanje


Ti i Predatorz ste rekli da to ne dovodite u pitanje, ima i drugih koji o tome ni reč nisu rekli, samo ponavljaju da imaju razumevanje. E ta priča o imanju razumevanja je jedan od razloga što je u društvu slabo poverenje u policajce. Jer onda drugi ljudi to čitaju kao da nema ništa strašno u postupku policajaca, pa uz neke druge slučajeve (tipa korupcija itd.) vide to kao podržavanje zloupotrebe sile, pa generalno ne veruju policiji. Zbog toga je priča o imanju razumevanja loša.

A država, ako želi da smanji nepoverenje, mora ovog tipa da otpusti pošto njegovo ponašanje ukazuje da više ne ispunjava one uslove koje je neko gore postavljao.
ecce-florian ecce-florian 11:23 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

@huci
Ne može bez ovoga?

Ako neko ne plače nad zlom sudbinom mamlaza koji lomi retrovizore po ulici, ako misli, pa baš ću nešto potresam oko toga što mu je neko odvalio šamar, onda se on pale na uniformu.


da meni je to uvek bilo vezano sa nasiljem.

što bi reko jedan , pa nisam ja manijak da ižamaram ženu ako to nije zaslužila

tako i ovaj policajac, pa ne bi on ovog išamaro da nije zaslužio, nebitno dal je pljuvanje

e sad jedino u čemu se ti i ja ne slažemo je to da se ja lično osećam ugroženim ako policajac šamara po ulici nekog ko lomi retrovizore u mandatnom postupku.

Il ne do Bog, poslušaš Nicca i u ponedeljak izađeš u šetnu, stanu njih dvojica kolima , pitaju Des ti pošo? ti kažeš U šetnju oni tebi Pa jel ti znaš da je policijski čas? ti poučen on Nicca ovde na blogu da uredba nije izmenjena kašeđ A gde to piše, čim je to regulisano.... i sad biraj dal ćeš dobiti šamare dok budeš "pružao otpor" dok te smeštaju u kola ili kad već budeš u kolima da sad ne detaljišemo

Posle kaže njegovo kolega Da da grubo je vredjao kolegu.....

a u pravu su to je ipak deo naših tradicionalnih vrednosti na kojim ovo društvo počiva

angie01 angie01 11:25 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Nemam sta da verujem ili ne, znam da nije tako.


da ponovim- mozes da ne verujes, da "znas" da nije tako- ali jeste.


Ti si izgleda jedina koja je citala nesto drugo od napisanih clanaka po novinama o slucaju pa vozis mantru o setacu ni krivom ni duznom koji je zavrsio u pandurskom vozilu isamaran iz cista mira..


proctala sam clanak ispod linka koji je ovde postavio, mislim predator,...tamo pise tako kako sam rekla.

nisam ni jednom ni napomenula kao mogucnost da covek sa lisicama u automobilu nije nista zgresio- po postavljenom clanku, njegov greh je to sto je bio napolju u nedozvoljeno vreme,...da li ima jos toga-u tom clanku ne pise,...navodno svedoci nisu dali izjave,...

...ali ono sto jesam rekla, jeda je je nedozvoljeno samaranje od strane policajca privedenog coveka sa lisicama na rukama-meni je taj snimak jeziv,...ko bi tako nesto pravdao,...stvarno me podilazi jeza od same pomisli da je nekome to ok, pod bilo kojim izgovorom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:26 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

ecce-florian
@apache
Posle stavljanja lisica ne treba naravno. Pricam o 'u toku savladavanja' pocinitelja nedela..


pazi ja prićam samo o šamaranju osumnjičenog NN počinioca sa ili bez lisica sedi u policijskom vozilu

ako se slažemo da je nezakonito i da treba procesuirati onda ne vidim dalje potrebe za polemikom

i bljuvanju u holandiji po marici o sprejevima, o pijanim vandalim to meni nije trenutno tema

Ma tacno tako, dok je tudje dupe u pitanju tu su zagovornici ljudskih prava par excellence kad je njihovo e onda je druga prica.


pored zagovornika postoje i zakonski zastupnici oštećenih ili počinioca krivičnih dela nojima su povredjena prava garantovana našim propisima od strane organa unutrašnjoih poslova

da ti sada ne crtam ali hit za predmete kolega koji se ovim bave je nepoštovanje prava maloletnika koja masovno krše kako policijski tako i drugi istračni pravosudni organi i ova država ima veći broj ( da koristim eufemizam) presuda Evropskog suda za ljudska prava kojim je obavezana da isplati štetu ( mahom se radi o pritvorskim predmetima) Organi koji su svojim nestručnim postupanjem doveli do ovog naneli su štetu svim gradjanima jer se naknade isplaćuju iz budžeta Srbije

za Holandiju ne znam da li ima dovoljno policajaca ali u Srbiji ih je znatno više per kapita nego u drugim zemljama EU. to nešto govori i o državi, zar ne


Hvala Cvetko na iscrpnom izvestaju ali nisi mi rekao nista novo niti nesto s cime se ja ne slazem. Ako me nisi dobro razumeo.

Nije bitno sta rade olandjani samo poredim oko ove kuknjave..

To se desava svuda, i greske i prekoracenja ovlascenja i tuzbe i tuzbe visim instancama, evropski sud itd.

Dakle, poznato.

Samo kazem da ovde manjka pandura a to se potom vrlo oseti po broju i hendlovanju slucajeva, tj zaostatku obavljanja pravnog posla a to svakako ne ide u prilog zastiti gradjana i njihovih prava - ako ti je promakao smisao mog pisanja tj. stavljanja akcenta na taj deo price.

Kad si vec blagoglagoljivo pomenuo preporuke UN o viskovima a ne i o manjku koji direktno uzrokuje stetu po gradjane a na to nemas komentar.


apacherosepeacock apacherosepeacock 11:29 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

da ponovim- mozes da ne verujes, da "znas" da nije tako- ali jeste.


Ne zasmejavaj me.. plz.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:33 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Nicca ovde na blogu da uredba nije izmenjena kašeđ A gde to piše, čim je to regulisano.... i sad biraj dal ćeš dobiti šamare dok budeš "pružao otpor" dok te smeštaju u kola ili kad već budeš u kolima da sad ne detaljišemo


Nemoj tako, Nicc misli da je tizer (od koga moze srcka da strefi ponekog) ili pepper sprej koji gadja u oko sa 3 metra (pandurski, ne onaj sto mozes da kupis preko interneta) bolji & humaniji narocito kad je legalan..
angie01 angie01 11:36 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ne zasmejavaj me.. plz.


eto, bar to...

ja sam tamo zivela i neki poznanici mog starijeg sina su par puta imali bliske sustre trece vrste dok su se vracali sa nekih parija, koncerata i upravo se situacija tako zavrsavala,...pa smo se mi posle oko toga raspitali i ispotavilo se da je takva procedura,...znaci za tu situaciju- je tako.

...a ima i nekih drugih, koje su manje simpaticne...
niccolo niccolo 11:40 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

bolji & humaniji

Najgori su ovi funkcionalno nepismeni, nesposobni da shvate pročitano...
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:41 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

aureus
apacherosepeacock
niccolo
Nego sta je po tebi razlika

Ako ti nije jasno iz citirane rečenice šta je razlika, onda jebiga. Ali, hajde da ponovim za vas sa jeftinijim ulaznicama. Pričamo o pravnoj državi. U pravnoj državi nešto je propisano kao dozvoljeno, a nešto kao zabranjeno. E u tome šta je dozvoljeno a šta zabranjeno je razlika.


Meni je jasno da ti nemas odgovor zasto je bolji propisani tizer ili pepper sprej od nepropisanog samara..


Pa valjda zato što je bolje propisano od nepropisanog, pogotovo u slučaju organa koji mora da postupa po propisima.

A drugo, mada bi prvo trebalo da je dovoljno, još iz djetinjstva znamo, ili bar iz adolescencije, da je šamar i sredstvo poniženja, i da po toj osnovi često više boli od fizičke boli.
A nije na policiji da ponižava bilo koga.


Jeste Zlatousti, ali ne bih sad pravila grcku tragediju oko toga.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:42 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
bolji & humaniji

Najgori su ovi funkcionalno nepismeni, nesposobni da shvate pročitano...


Iš kulovčino..
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:45 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

E ta priča o imanju razumevanja je jedan od razloga što je u društvu slabo poverenje u policajce

Mislim da nisi u pravu.
Ne može da škodi otvoren i slobodan razgivor, i iznošenje stava bilo čemu.

Pa ni stava da se razumevanja ima. Jer, ako bi bilo poželjno da se to prećutkuje, zarad nekih drugih interesa (poverenja u piluciju) to bi značilo da je poželjno ograničiti slobodu.

Da ne pričamo sad koliko bi vlastima bilo lakše da je i formalno ograniče ako bi ovaj tvoj stav, da je priča o razumevanju štetna, bio prihvaćen kao ispravan.

Uveren sam da iznošenje stava u kom se govori da se baš ni malo ne potresam oko šamara bahatoj budali, čak i da sa strane ljudskog mogu da imam razumevanja za postupak policajca (ako uzmemo da su priče o retrovizorima i pljuvanju tačne) nikako ne može da šteti, i bez ograde da se po zakonu mora postupati.

To ozbiljni ljudi podrazumevaju.

ne do Bog, poslušaš Nicca i u ponedeljak

Neću da ga slušam samo zato što suviše volim Srbiju da bih je tužio, a kako je ova ludačka vlast vodi, naplaća će nam se naša Srbijica kazni ohoho.:)
tetris tetris 11:47 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

E sad sto se tice pljuvanja posle stavljanja lisica, on ti sedi pozadi u autu ti vozis a on te pljuje a posto postoji opasnost od zaraze - ti predlazes sta?

Stavis mu masku? Zamolis ga da te ne pljuje?


Nisam pitan, al da predložim. Izvadi pištolj i opali mu metak u čelo. Možda da mu otvori lobanju ili odvali bubrege i slezinu od batinanja pa da ga krpe satima u Kliničkom. Ili da se zaustavi samo na šamarima. Hm, šta je ovde preterano, a šta nije. Gde je granica prihvatljivog. Ili ništa od navedenog osim postupanja po zakonu i propisima (moj stvarni predlog).


A šta ti predlažeš?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:49 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Kad je oko ovako jasnog i jednostavnog slučaja ovoliko polemika i neslaganja, šta bi tek bilo oko složenijih pitanja - recim četnici vs partizani.
aureus aureus 11:51 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

tetris
Izvadi pištolj i opali mu metak u čelo

To samo ako je baš gadno psovao. Što može potvrditi i kolega iz smjene.
niccolo niccolo 11:51 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

a kako je ova ludačka vlast vodi, naplaća će nam se naša Srbijica kazni ohoho.:)

Pazi, ovaj koji je dobio šamare može potencijalno dvostruko da se naplati. Za šamare svakako, a za kaznu što je izašao u vreme policijskog časa (razumeo sam da njega terete samo za izlazak u zabranjenom periodu) ako se celo ovo vanredno stanje proglasi za neustavno (što i jeste ako ćemo pošteno).

Edit: Zaboravih da pomenem - u međuvremenu su ipak promenili, tako da nemojte da izlazite u ponedeljak. Ali i dalje nisu dozvolili istrčavanje baka i deka po pola sata dnevno i do 300m
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:58 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Pazi, ovaj koji je dobio šamare može potencijalno dvostruko da se naplati

Eto, i ti si opet na njegovoj strani umesto da spašavaš Srbiju:)
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:02 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

predatortz
pa vozis mantru o setacu ni krivom ni duznom


S tim što ni to ne pije vodu.
Uredba može biti glupa, ali je na snazi. Po njoj, nevini šetač nije smeo da šeta u to vreme.
Policija ima pravo da ga zbog toga privede u stanicu, naročito ako ne može da mu utvrdi identitet na licu mesta. Ako se nevini šetač tome opire, policija ima pravo upotrebe fizičke sile u savladavanju otpora.
Dakle, šetač nije bio nevin i postojao je osnov za njegovo privođenje.

Za šta nije postojao?
Za ono što smo videli. Policajac ne sme da bije lice koje je savladano i ne pruža dalji otpor. To nije policijska procedura, to je nasilje nad građaninom, ma kolika taj građanin stoka bio dok nije bio savladan.
Policajac je izvršio krivično prema građaninu i naneo štetu instituciji kojoj pripada.
Ma koliko razumeli njegovu potrebu da bitangi, ako je bitanga u pitanju, nalupa šamare, on to ne sme da čini na onaj način.
I to je to!


Da kazem opet, slazem se sa napisanim. A nije zgoreg ponoviti jos x puta za one sa jeftinijim ulaznicama tj. one sto slabije kapiraju napisano a drugima popuju da ne razumeju.

To je Endzi pricala o setacu pa sam se nadovezala bez osvrta na setnju pored zabrane vec o izgredu koji je usput napravio pa ode prica u sreh..


PS. Ostaje pitanje sta raditi (kako postupati) sa pljuvacima u pandurskom autu?
Bogami ovde se panduri bune jer im je u ovakvim okolnostima i mogucnosti zaraze takvim postupcima ugrozeno tj. atakuje im se na zdravlje prilikom obavljanja duznosti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:03 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
Ali i dalje nisu dozvolili istrčavanje baka i deka po pola sata dnevno i do 300m

Onda im ostaje jedino da polete. Ovi sa viših spratova će leteti duže.
niccolo niccolo 12:07 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ovi sa viših spratova će leteti duže.

U tom smislu su oni na NBGD u prednosti u odnosu na one na...Karaburmi npr.
niccolo niccolo 12:09 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Eto, i ti si opet na njegovoj strani umesto da spašavaš Srbiju:)

Srbija su njeni građani. Ako smo na strani građana Srbije, na strani smo Srbije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:13 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
Eto, i ti si opet na njegovoj strani umesto da spašavaš Srbiju:)

Srbija su njeni građani. Ako smo na strani građana Srbije, na strani smo Srbije.

:)

Ima mesta i načina da se i ovo osporava, al dobra je dosetka, neka ostane tako:)
angie01 angie01 12:15 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

To Endzi prica o setacu


ne prica Endzi o setacu- nego je procitala u clanku o slucaju, koju je postavio predtor,..a evo i Nikolo potvrdio da ga ni za sta drugo ni ne terete, nego za izlazak u nedozvoljeno vreme....
aureus aureus 12:15 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
Eto, i ti si opet na njegovoj strani umesto da spašavaš Srbiju:)

Srbija su njeni građani. Ako smo na strani građana Srbije, na strani smo Srbije.

E više i ovi kratki i efektni odgovori.

Mislim da si zaslužio još jedno subvencionisano putovanje napolje.
Onog momenta kad bude moguće putovati.

Recimo ovdje.



niccolo niccolo 12:19 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Recimo ovdje.

Gde je ovo?
predatortz predatortz 12:19 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

hoochie coochie man
niccolo
Eto, i ti si opet na njegovoj strani umesto da spašavaš Srbiju:)

Srbija su njeni građani. Ako smo na strani građana Srbije, na strani smo Srbije.

:)

Ima mesta i načina da se i ovo osporava, al dobra je dosetka, neka ostane tako:)


Naravno! Izostavio je srpski narod. Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive, kaže Ustav.

Dakle, ova tvrdnja je tendenciozna, plasirana da se obezvredi uloga Srba i srpskog naroda, da im se uskrati pravo na državotvornost, sabornost, identitet i da se svi podvedu pod pojam građani.
Veoma opasna, a naoko korektna formulacija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:19 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

tetris
E sad sto se tice pljuvanja posle stavljanja lisica, on ti sedi pozadi u autu ti vozis a on te pljuje a posto postoji opasnost od zaraze - ti predlazes sta?

Stavis mu masku? Zamolis ga da te ne pljuje?


Nisam pitan, al da predložim. Izvadi pištolj i opali mu metak u čelo. Možda da mu otvori lobanju ili odvali bubrege i slezinu od batinanja pa da ga krpe satima u Kliničkom. Ili da se zaustavi samo na šamarima. Hm, šta je ovde preterano, a šta nije. Gde je granica prihvatljivog. Ili ništa od navedenog osim postupanja po zakonu i propisima (moj stvarni predlog).


A šta ti predlažeš?


Neka si ti predlozio, slobodno, komentari su tu da se na njih reaguje, ne mora nuzno pitanje da se odnosi samo na citiranog.

Sarkazam ti je pri tom lepo posluzio kao omot za bombonu (od misljenja)..
predatortz predatortz 12:20 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
To Endzi prica o setacu


ne prica Endzi o setacu- nego je procitala u clanku o slucaju, koju je postavio predtor,..a evo i Nikolo potvrdio da ga ni za sta drugo ni ne terete, nego za izlazak u nedozvoljeno vreme....


Piše brate i pružanje otpora.
aureus aureus 12:21 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
Recimo ovdje.

Gde je ovo?

Grenland.


Kraljevina Danska.
niccolo niccolo 12:23 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Piše brate i pružanje otpora.

Ja nisam čitao tvoj članak - hoću da kažem da je sasvim moguće da ga terete i za jedno i za drugo (zato sam se gore i ogradio rečima koliko sam shvatio).
niccolo niccolo 12:24 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

aureus
niccolo
Recimo ovdje.

Gde je ovo?

Grenland.

Kraljevina Danska.

A, u pravu si čoveče...nisam bio tamo, mada imam nekoliko fotki Grenlanda iz aviona kad se putovalo u SD.
angie01 angie01 12:24 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Piše brate i pružanje otpora.


i psovanje:)))


..al ne pise nista od onoga o cemu se ovde spekulisalo-retrovizori,pljuvanje zarazenog i sl.


Policajac koji je sinoć na Vračaru šamarao sugrađanina kojeg je zatekao u vreme policijskog časa na ulici, suspendovan je uz krivičnu prijavu, saznaje Direktno.rs.
Na društvenim mrežama se u sredu uveče pojavio snimak na kojem se vidi jedan policajac kako udara sugrađanina kojeg je prethodno zaustavio prilikom kršenja policijskog časa.
predatortz predatortz 12:27 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
Piše brate i pružanje otpora.

Ja nisam čitao tvoj članak - hoću da kažem da je sasvim moguće da ga terete i za jedno i za drugo (zato sam se gore i ogradio rečima koliko sam shvatio).


Ma bre, čuo sam od dosta ljudi koje su zatekli napolju da su im policajci rekli da idu kući. Čak bez legitimisanja.
I njima je posao da se akaju sa tobom, vode te u stanicu, pišu izveštaj...

Ako se neko kurči, to je već druga stvar.

aureus aureus 12:28 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

A, u pravu si čoveče...nisam bio tamo,

Naš'o sam ti jedinu zemlju koja je bila zaražena i oporavila se od korone. Dakle, bezbjedan si.
Imala je 11 zaraženih i svi su se oporavili.

Kad Huči proda voćkice, nek uplati.
predatortz predatortz 12:29 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
Piše brate i pružanje otpora.


i psovanje:)))


..al ne pise nista od onoga o cemu se ovde spekulisalo-retrovizori,pljuvanje zarazenog i sl.


Policajac koji je sinoć na Vračaru šamarao sugrađanina kojeg je zatekao u vreme policijskog časa na ulici, suspendovan je uz krivičnu prijavu, saznaje Direktno.rs.
Na društvenim mrežama se u sredu uveče pojavio snimak na kojem se vidi jedan policajac kako udara sugrađanina kojeg je prethodno zaustavio prilikom kršenja policijskog časa.


Pa dalje kaže :

Inače, muškarac koji je uhvaćen, a koji je prilikom hapšenja pružao otpor uz psovke, dobio je prekršajnu prijavu za remećenje javnog reda i mira.
gedza.73 gedza.73 12:55 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ma bre, čuo sam od dosta ljudi koje su zatekli napolju da su im policajci rekli da idu kući. Čak bez legitimisanja.

Ovo za seljake i traktore... nešto poput Nikvetovog iskustva. Okolina Kragujevca i Topole nisam čuo da su nekog dirali. Ako se vozikaš traktorom unaokolo kako bi pokazao 'taki sam ti ja, dečko iz preeedgrađa' onda dobiješ prijavu.

'Preko da pooremo njivu i kako izađo' iz raskrsnice pravo na njih (policijsku patrolu).'
- E jebiga.
- Što jebiga?
- Pa de bre baš na vas.
- Tu smo da nas vide, ne da bi se jurili sa ljudima koji rade.

Popričali malo i pustili ga ljudi bez ikakvog problema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:56 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu


Ja nisam čitao tvoj članak - hoću da kažem da je sasvim moguće da ga terete i za jedno i za drugo

Pa bilo bi baš čudno, do nemoguće, da je on samo šetao, a ovi ga skleptali, stavili mu lisice i umlatili.

To zdrav mozak ne može da prihvati ni kao mogućnost.


Doduše, vidim neki i to forsiraju, al ja pričam o zdravim mozgovima.
zemljanin zemljanin 13:08 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

hoochie coochie man

Ja nisam čitao tvoj članak - hoću da kažem da je sasvim moguće da ga terete i za jedno i za drugo

Pa bilo bi baš čudno, do nemoguće, da je on samo šetao, a ovi ga skleptali, stavili mu lisice i umlatili.
To zdrav mozak ne može da prihvati ni kao mogućnost.
Doduše, vidim neki i to forsiraju, al ja pričam o zdravim mozgovima.

pa mogao je sve ali to su policijske i medijske izjave ... sto vredi skoro pa nula ... sud ce da odluci zasta je covek kriv ili nije ... spinujete incident koji se tice iskljucivo toga da je osoba A, vezana i smestena u kola i da plocaijac N, tuce tu osobu.

sad ako je zbog dozivljaja, ne vidim da ima neke velike razlike i da je policajac N, jednom rukom drzao glavu osobe A i spricao mu biber sprej ili uzeo hoklicu, seo sa strane i tejzerovao ovog u kolima ... to zbog 2m da ne prekrsi zakon ...
angie01 angie01 13:26 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

, a koji je prilikom hapšenja pružao otpor uz psovke,


a gde sam ja to sporila- na predhodnoj strani sam ponovila upravo sve kako je napisano u tom clanku- rekoh samo, da nema nicega od ostalih optuzbi koje su ovde plasirane,...

a sad to opiranje je sirok pojam, nije naznaceno u cemu se sastojalo,- da je bilo nesto dramaticno, verujem da bi pisalo i to u razradjenoj verziji,...i ona komunlaka je na pitanje lika kome pise kaznu rekla, sa'cu ti pisem ometanje,...

sve u svemu, policajac siledzija.
ecce-florian ecce-florian 13:58 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Edit: Zaboravih da pomenem - u međuvremenu su ipak promenili, tako da nemojte da izlazite u ponedeljak.


da ovim izmenama 57/2020

e ovako, vanredno stanje će potrajati i kad se ovaj post zaključa

ovo je jedan od sajtova na kojim su objavljena sva podzakonska akta od uvodjenja vanrednog stanja

problem za laike je da za nešto ima a za nešto nema prešičćen tekst što je primer uredbe koju je gore citirao nicc tu uredbu sa izmenama možete naći ovde ona je nažalost i to ne samo zbog brojnih izmena i dopune dosta nejasna ali čitajte je jer "nepoznavanje prava može da škodi". Ovo je zvanični sajt odnosno kada tražite neki propis tražite ga ili na sajtu glasnika ili na sajtovima državnih organa

u ovoj hiperprodukciji uredbodavne regulacije izvršne vlasti derogiraju se brojni propisi koji su privremeno van snage stavljeni uvodjenjem vanrednog stanja. da li je zakonito to će se najverovatnije naknadno utvrdjivati, ali da sebe i bližnje ne bi izlagali neprijatnostima ili sankcijama u nekom mogućem postupku bitno je da ih saznate, a kako će ko od vas nadalje postupati to je stvar vaše odluke

budući da je ponedeljak državni praznik to bi najverovatnije značilo da ni službeni glasnik neće izaći tako da" bake i deke" ako mi bude data milost da se prošetaju po suncu to isto neče moći zakonito činiti ni u utorak ( kenferencija za štampu tanjug i pink nisu zasada dobili javno ovlašćenje da mogu da objavljuju propise i da isti stupaju na snagu od dana kada ih oni objave, dovoljno je što sve ove uredbe stupaju na snagu od dana objavljivanja u glasniku)

sluđbenik PU ne postupa po uredbi nego po naredbi koju je dobio od pretpostavljenog ( a koja ne bi trebala da je suprotna uredbi). kako vama ta naredba nije poznata pokušajte da postupajućem organu ne protivrečite i ne utvrdjujete koji on to propis primenjuje . ako smatrate da je nekim postupanjem službenog lica izvršeno kršenje i ograničavanje vaših prava protivno propisima koji trenutno ili uopšte važe možete se obratiti i za besplatnu pravnu pomoć ako ste slabog imovnog stanja ( imate način na internetu), odnosno za pravnu pomoć i zastupanje licima kojim je to pravo na pružanje pomoći dato zakonom i to u postupku u skladu sa zakonom

tetris tetris 18:25 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

apacherosepeacock
Sarkazam ti je pri tom lepo posluzio kao omot za bombonu (od misljenja)..


Mišljenje, kako god se ono tebi činilo, sam bar izneo. A ti još ne reče šta je tvoj predlog za opisanu situaciju. Šamaranje?
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:28 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

tetris
apacherosepeacock
Sarkazam ti je pri tom lepo posluzio kao omot za bombonu (od misljenja)..


Mišljenje, kako god se ono tebi činilo, sam bar izneo. A ti još ne reče šta je tvoj predlog za opisanu situaciju. Šamaranje?


Pise gore 6 sati pre nego sto si mi postavio ovo pitanje.

Ja ne znam sta vi ljudi citate i da li pratite konverzaciju i tudja misljenja kad niste u stanju da ispratite postove i to na istoj stranici a zelite da ucestvujete u razgovoru na temu..

Kao i onaj nesrecnik, ambulance chaser advokat Niccolo, koji je utripovao da ovde prica nesto jako pametno i informativno a provaljuje se kao som kome je ako je po zakonu i tizer, koji moze izazvati smrt, bolji od samara (koji ne moze osim ako te ne osamari M.Tajson, pa ni on) za smirivanje bitangi. E ali ako je po zakonu, no problem.. sta tu ima da se raspravlja cak iako moze da usmrti - misli mamlaz (Niccolo) od advokata.

No tesko da je taj u stanju da shvati napisano osim da (se) ponavlja kao papagaj..

Ovo sam napisala, tj da se slazem potpuno sa predatorom

apacherosepeacock
13:02 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

predatortz

S tim što ni to ne pije vodu.
Uredba može biti glupa, ali je na snazi. Po njoj, nevini šetač nije smeo da šeta u to vreme.
Policija ima pravo da ga zbog toga privede u stanicu, naročito ako ne može da mu utvrdi identitet na licu mesta. Ako se nevini šetač tome opire, policija ima pravo upotrebe fizičke sile u savladavanju otpora.
Dakle, šetač nije bio nevin i postojao je osnov za njegovo privođenje.

Za šta nije postojao?
Za ono što smo videli. Policajac ne sme da bije lice koje je savladano i ne pruža dalji otpor. To nije policijska procedura, to je nasilje nad građaninom, ma kolika taj građanin stoka bio dok nije bio savladan.
Policajac je izvršio krivično prema građaninu i naneo štetu instituciji kojoj pripada.
Ma koliko razumeli njegovu potrebu da bitangi, ako je bitanga u pitanju, nalupa šamare, on to ne sme da čini na onaj način.
I to je to!



Da kazem opet, slazem se sa napisanim. A nije zgoreg ponoviti jos x puta za one sa jeftinijim ulaznicama tj. one sto slabije kapiraju napisano a drugima popuju da ne razumeju.

To je Endzi pricala o setacu pa sam se nadovezala bez osvrta na setnju pored zabrane vec o izgredu koji je usput napravio pa ode prica u sreh..


PS. Ostaje pitanje sta raditi (kako postupati) sa pljuvacima u pandurskom autu?
Bogami ovde se panduri bune jer im je u ovakvim okolnostima i mogucnosti zaraze takvim postupcima ugrozeno tj. atakuje im se na zdravlje prilikom obavljanja duznosti.






tetris tetris 23:09 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ja ne znam sta vi ljudi citate i da li pratite konverzaciju i tudja misljenja kad niste u stanju da ispratite postove i to na istoj stranici a zelite da ucestvujete u razgovoru na temu..


Poveži misli pre nego što drugom spočitaš da ne može da isprati postove, a u stvari si ti u komunikaciji sa mnon očigledni primer ne povezivanja postova.

Moj komentar i pitanje "šta ti predlažeš" se odnosi na sledeće:

"E sad sto se tice pljuvanja posle stavljanja lisica, on ti sedi pozadi u autu ti vozis a on te pljuje a posto postoji opasnost od zaraze - ti predlazes sta?

Stavis mu masku? Zamolis ga da te ne pljuje?"

PS. Ostaje pitanje sta raditi (kako postupati) sa pljuvacima u pandurskom autu?
Bogami ovde se panduri bune jer im je u ovakvim okolnostima i mogucnosti zaraze takvim postupcima ugrozeno tj. atakuje im se na zdravlje prilikom obavljanja duznosti.


Ovde samo potvrđuješ da nemaš odgovor ili ne želiš da ga podeliš sa nama.

I za kraj da upotrebim tvoje reči: "Ja ne znam sta vi ljudi citate i da li pratite konverzaciju i tudja misljenja kad niste u stanju da ispratite postove i to na istoj stranici a zelite da ucestvujete u razgovoru na temu.."
angie01 angie01 23:21 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

To je Endzi pricala o setacu pa sam se nadovezala bez osvrta na setnju pored zabrane vec o izgredu koji je usput napravio pa ode prica u sreh..


ne znam zasto ponavljas istu stvar, koju sam vec objasnila par komentara gore, a na istoj ovoj strani,

ja nisam nista pricala sto nisam procitala u izvestaju koji je postavio predator, zanci, nije Endzi pricala o setacu- nego tako pise u tom zvanicnom izvestaju, ali zato ne pise apsolutno nista o izgredima koji su ovde pominjani i na koje se stalno pozivas,
pise da se covek opirao hapsenju i psovao- sad sta to tacno znaci i ko je to u pricu dodao- ne znamo, jer u tom istom izvestaju pise kako ocevici nisu dali svoje izjave.

takodje nema ni reci o pljuvanju ni u autu ni van njega- da li se ono desilo i ko je taj deatlj uveo u pricu jos uvek se ne zna.

i ovde silazim na sledecoj...
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:37 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Ovde samo potvrđuješ da nemaš odgovor ili ne želiš da ga podeliš sa nama.


Tetris

Nisam pitan, al da predložim. Izvadi pištolj i opali mu metak u čelo. Možda da mu otvori lobanju ili odvali bubrege i slezinu od batinanja pa da ga krpe satima u Kliničkom. Ili da se zaustavi samo na šamarima. Hm, šta je ovde preterano, a šta nije. Gde je granica prihvatljivog. Ili ništa od navedenog osim postupanja po zakonu i propisima (moj stvarni predlog).

A šta ti predlažeš?

Mišljenje, kako god se ono tebi činilo, sam bar izneo. A ti još nereče šta je tvoj predlog za opisanu situaciju. Šamaranje?


Odgovor ti stoji gore, glupsone. Ili mislis (ja nemam pojma) da su doneli neku dopunu zakona od pocetka ove situacije sa virusom, pandemijom i vanrednim stanjem imajuci u vidu da ce neko (na primer) da im pljuje sluzbenike a da je pri tom mozda zarazen..

Sta bih ja uradila u takvoj situaciji je jedno (jebala bih mu sve po spisku) a sta mora da uradi pandur kako god bio frustriran ili nezasticen - takodje ti stoji u prvom odgovoru.

Ili ti i dalje nesto nije jasno.

Naravno da cu da podelim sa vama svoje misljenje, jako ste mi vazni u zivotu..
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:40 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

angie01
To je Endzi pricala o setacu pa sam se nadovezala bez osvrta na setnju pored zabrane vec o izgredu koji je usput napravio pa ode prica u sreh..


ne znam zasto ponavljas istu stvar, koju sam vec objasnila par komentara gore, a na istoj ovoj strani,

ja nisam nista pricala sto nisam procitala u izvestaju koji je postavio predator, zanci, nije Endzi pricala o setacu- nego tako pise u tom zvanicnom izvestaju, ali zato ne pise apsolutno nista o izgredima koji su ovde pominjani i na koje se stalno pozivas,
pise da se covek opirao hapsenju i psovao- sad sta to tacno znaci i ko je to u pricu dodao- ne znamo, jer u tom istom izvestaju pise kako ocevici nisu dali svoje izjave.

takodje nema ni reci o pljuvanju ni u autu ni van njega- da li se ono desilo i ko je taj deatlj uveo u pricu jos uvek se ne zna.

i ovde silazim na sledecoj...


Jbt evo ni ona ne razume napisano..

Citirala sam mu popodnevni post ujedno i moje misljenje na situaciju na temu hapsenja.. Lakse mi bilo da uradim komplet c/p ok?
tetris tetris 23:49 17.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

Odgovor ti stoji gore, glupsone.


Ako odgovor stoji gore, čemu onda pitanje na kraju odgovora, pametnice

PS. Ostaje pitanje sta raditi (kako postupati) sa pljuvacima u pandurskom autu?

apacherosepeacock apacherosepeacock 00:06 18.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

tetris
Odgovor ti stoji gore, glupsone.


Ako odgovor stoji gore, čemu onda pitanje na kraju odgovora, pametnice

PS. Ostaje pitanje sta raditi (kako postupati) sa pljuvacima u pandurskom autu?



Pa licno pitanje, ja sam odgovorila i u svoje ime a i ono sto znamo da pandur mora po duznosti, etc.

Kako god, ostaje pitanje sta policija preduzima (ako ista) da zastiti svoje radnike od recimo pljuvanja u ovakvoj situaciji gde taj neko moze stvarno da bude zarazen i da zarazi namerno drugo lice a kao posledica da bude i smrt tog lica. I kako bi se to (takav napad) po zakonu tretiralo.

Mislim, ovde na blogu sam procitala (i srpska stampa koja mi iskace iz ugla ekrana) o nekakvom pljuvanju i 'ruganju zarazen sam' sto me je asociralo na istovetnu situaciju ovde u NL za koju sam cula da se ponavlja - napadi na policiju i pljuvanje i ruganje o zarazi, pljuvanje ambulantnih sluzbenika (i Mirela je dodala da se to dogadja na Siciliji) i tu sam se ukljucila u razgovor..


niccolo niccolo 06:56 18.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

apacherosepeacock

Ајд ти фино нама на хлађење док се не унормалиш.
milisav68 milisav68 08:17 18.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

niccolo
milisav68
pa ce i ostale siledzije da razmisle malo ..

..i nosiće tetki lek umesto da intervenišu...

Policajac koji bi odbio da interveniše jer je njegov kolega koji je prekoračio ovlašćenja kažnjen za to ni ne treba da bude policajac.

I treba da ga streljaju.
milisav68 milisav68 08:34 18.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

e sad jedino u čemu se ti i ja ne slažemo je to da se ja lično osećam ugroženim ako policajac šamara po ulici nekog ko lomi retrovizore u mandatnom postupku.

Znači ti lomiš retrovizore po komšiluku?
dragosevacsutra dragosevacsutra 10:30 18.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:54 18.04.2020

Re: Rasplet na pomolu

ne povezivanja postova



ne znam za povezivanje postova, ali na povezivanje 'ne' i 'povezivanje' bi mozda trebalo obratiti paznju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana