Sex

Kad dođe plima biće i rima

zilikaka RSS / 18.04.2020. u 08:39

Makron je najavio kako postoji mogućnost da granice šengenske oblasti budu zatvorene do septembra. 

Takođe, u sklopu takvih najava, za sada bojažljivo se promalja ideja kako će COVID-19 vakcina biti neophodna za prolazak granice. Sjajne vesti za sve teoretičare zavere, G5 frikove, facebook stručnjake i tviter manijake. Radujte se braćo jer ćemo konačno imati priliku da živimo život iz filma. Samo, to neće biti ni ljubić, ni komedija, ni fantazija, a bogme ni akcija, erotika možda, a drama svakako. :)

 LINK

 als

 

 



Komentari (768)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 08:45 18.04.2020

Granice

su prevaziđena kategorija :)

loader loader 09:08 18.04.2020

Re: Granice


Granice spajaju ljude.
Da nije granica ne bismo znali za prekograničnu saradnju, neograničene ljubavi itd.
Gde je granični prelaz, tu je i bolji autoput u 18 kolona.
Da nisu dobre, ljudi granice ne bi ni izmišljali

docsumann docsumann 11:19 18.04.2020

Re: Granice

loader

Granice spajaju ljude.
Da nije granica ne bismo znali za prekograničnu saradnju, neograničene ljubavi itd.
Gde je granični prelaz, tu je i bolji autoput u 18 kolona.
Da nisu dobre, ljudi granice ne bi ni izmišljali



da nema granica, ne bi znali da ih nema

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:54 18.04.2020

Re: Granice

da nema granica, ne bi znali da ih nema


da nema granica, meni ovo dovoljno.


solo solo 09:27 18.04.2020

Sex Kad dođe plima biće i rima


Karantinski uslovi svakako utiču na libido, ali ne treba gubiti optimizam
(65+)


cassiopeia cassiopeia 09:38 18.04.2020

Auu

Ne smem ni da mislim šta to znači za one koji su radili privremene poslove po zemljama EU.


U Srbiji će biti horor naći pristojno plaćen posao, osim ako nisi baš neka tražena struka.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:17 18.04.2020

Re: Auu

šta to znači za one koji su radili privremene poslove po zemljama EU.


Da ih MMF nije uvrstio u onu famoznu statistiku i da su za ovu vlast precrtana kategorija, a tako se i ophodi prema njima u ovoj vanrednoj situaciji. I gore.
nikvet pn nikvet pn 10:30 18.04.2020

Re: Auu

Ništa novo, ništa strašno. To još od 2007. važi za pse. U psećem pasošu nije dovoljna vakcina protiv besnila već se traži i titar-test.

Za ljude biće dovoljan titar-test i vozi miško. Vakcina ne može biti obavezna jer nije dokaz o imunitetu, za razliku od titar-testa.
alselone alselone 11:39 18.04.2020

Re: Auu

Ništa novo, ništa strašno.

To što važi za pse ne znači da je ispravno za ljude.

Ovo je "što mi smeta prisluškivanje ako ne radim ništa loše" logika.
docsumann docsumann 17:25 18.04.2020

Re: Auu

alselone
Ništa novo, ništa strašno.

To što važi za pse ne znači da je ispravno za ljude.

Ovo je "što mi smeta prisluškivanje ako ne radim ništa loše" logika.


Harari, negdje na svojim stranicama, spominje da ljudske slobode, neprikonovenost ljudkog života i integriteta ličnosti svakog pojedinca , humanizam generalno, uskoro lako mogu da spadnu sa vrha liste ključnih načela za uređivanje društva.

oni su ionako već više načelne proklamacije, nego realni imperativi
alselone alselone 17:38 18.04.2020

Re: Auu

Harari, negdje na svojim stranicama, spominje da ljudske slobode, neprikonovenost ljudkog života i integriteta ličnosti svakog pojedinca , humanizam generalno, uskoro lako mogu da spadnu sa vrha liste ključnih načela za uređivanje društva.


Mudar pogled na sadašnjoj i kratkoročnu budućnost. I ja sve više mislim tako. I čudno mi je kako je malom broju ljudi ova namera problematična.
nsarski nsarski 17:42 18.04.2020

Re: Auu

docsumann
alselone
Ništa novo, ništa strašno.

To što važi za pse ne znači da je ispravno za ljude.

Ovo je "što mi smeta prisluškivanje ako ne radim ništa loše" logika.


Harari, negdje na svojim stranicama, spominje da ljudske slobode, neprikonovenost ljudkog života i integriteta ličnosti svakog pojedinca , humanizam generalno, uskoro lako mogu da spadnu sa vrha liste ključnih načela za uređivanje društva.

oni su ionako već više načelne proklamacije, nego realni imperativi

Meni se čini da je taj princip već uveliko na snazi u istočnoj Aziji - Kina, Vijetnam, Tajland...


Milan Novković Milan Novković 18:52 18.04.2020

Re: Auu

alselone
Harari, negdje na svojim stranicama, spominje da ljudske slobode, neprikonovenost ljudkog života i integriteta ličnosti svakog pojedinca , humanizam generalno, uskoro lako mogu da spadnu sa vrha liste ključnih načela za uređivanje društva.


Mudar pogled na sadašnjoj i kratkoročnu budućnost. I ja sve više mislim tako. I čudno mi je kako je malom broju ljudi ova namera problematična.

Ne kapiraju - ne zato što ne umeju, nego ih ne interesuje preterano, pa u brzini ne vide opasnosti.

Strategijsko razmišljanje nije karakteristično prosečnnom čoveku danas, a većina smo prosečni u većini vremena, a uvek žurimo pošto smo uronjeni u svet gde ima previše toga za instant zadovoljstvo.

Zamisli sebe gde iigraš šah, al se vrpoljiš a što pre završiš da bi blogovao, na primer, pa prebrzo vučeš poteze i protiv ozbiljnijeg protivnika.

Do mnoge zamara da i na sekund stanu pa razmisle.

Kako, npr, zamisliti činjenicu gde je R&R doba, tačnije Sex, Drugs and R&R ustupili mesto ovom kilavom, kako god da ga zovemo danas, plaštu pod kojim i dalje sagorevamo hormone (mislim na mlađe, al neka nas svih u množini) al smo to pomerili ka političkoj korektnosti, dok se većim grupama mladih u 20 -tim u nekim državama polako više sviđa onlne udvaranje nego uživo - uživo je takav "waste" of time, zamajno i neizvesno pa tako mnogo više "košta", a i uživo je sve "opasno".

Manipulisanje javnog mnjenja je postalo inženjering - plaćaš lovom poslušnu "elitu", i ... zar ima još nešto, MSM držiš pod kontrolom, i to ti je to.

Ali, sve to više guraju neocons - u zbrci definicija nazovimo tako one koji su za unipolarnost, hegemoniju US pa njihovih vazala (neki su spretni i dosta ingrained u US politike, razne, recimo spoljnu (Britanci, Izrael) ...

Oni gube rat, nema više povratka, ali ne priznaju poraz, i ovo sad im je, ovako jedan kaže "pokušaj kreiranja nad-nacionalne super-strukture bazirane na medicini" - tj Belu Kuću su verovatno izgubili i na sledećim izborima, a Trump (Inc, ne samo on lično, manje bitan kao takav) je Jacksonian - oni misle što pričaju na temu America First, i povući će se sa Bliskog Istoka i sličnog, samo ne preko noći, i ne očigledno pognute glave.

Malo je smešno - ovih dana, no less, i G W Bush Institut (sic) predlaže više globalizacije, Bili d Gejts se razleteo, Soros COO akcije, BigPharma nikad nije štedela na troškovima.

Kina je dolare koje je dobijala od prodaje stvari polako prestala (usporila) da "parališe" kupujući US obveznice, i počela da ulaže u New Silk Rd, koji će joj pomoći da polako 20% ili koliko svog izvoza koji je išao u US zameni Evroazijom, Afrikom, Južnom Amerikom.

Neocon prave ogromnu ptetu US, neverovatnu, ali neki od boljih ovako pričaju - kažu da su to neocons uvideli i sami, i počeli polaku US da puštaju niz vodu, pa se pričalo i dolar, u pokušaju pomeranja ka novoj "valuti" pod njihovom kontrolom SDRs, kripto, probaće svašta, ...

... ja mislimda su zakasnili, ovo sad PharmaOvoOno će naići na otpor, sigurno, što ne znači da nam neće protraćiti vreme, polako u Nemačkoj, UK, a u Francuskoj - tamo će prvo ljudi izaći sa oružjem na ulice.

Bilo je, iako far fetched, i mišljenja daa Trump Inc donekle i namerno matretiraju saradnike - dve muve jednim udarcem, iscede neka popuštanja od njih, i na silu ih guraju ka nekoj autonomiji ...

... i sad će oko tih autonomija Kina dosta da pomogne, Rusija, ... Nemačka, .... ja mislim i UK, al ovi su previše spretni i fuzzy za nas koji ne znamo o njima previše...
alselone alselone 19:23 18.04.2020

Re: Auu

Zamisli sebe gde iigraš šah, al se vrpoljiš a što pre završiš da bi blogovao, na primer, pa prebrzo vučeš poteze i protiv ozbiljnijeg protivnika.


Ovo mi se zapravo često dešava.

Eno ga Karlsen izgubio brzopotezni turnir od klica od 16 godina. Mladi Iranc, morao da napusti Iran kako bi mogao da se tačmiči na turnirima.

Alireza Firouzja. Zapamtite to ime.
Milan Novković Milan Novković 19:33 18.04.2020

Re: Auu

alselone
Zamisli sebe gde iigraš šah, al se vrpoljiš a što pre završiš da bi blogovao, na primer, pa prebrzo vučeš poteze i protiv ozbiljnijeg protivnika.


Ovo mi se zapravo često dešava.

Eno ga Karlsen izgubio brzopotezni turnir od klica od 16 godina. Mladi Iranc, morao da napusti Iran kako bi mogao da se tačmiči na turnirima.

Alireza Firouzja. Zapamtite to ime.

Pamtim

Nevezano:


Storing medical information below the skin’s surface - Specialized dye, delivered along with a vaccine, could enable “on-patient” storage of vaccination history. - MIT

Ameri su već conditioned, poprilično, iako i tamo pokazuju znake jogunjenja što se tiče oduzimanja sloboda.

Tj ideja kao takva je ok, dok neke bitnije slobode ne počnu da budu uslovljenje popuštanjem na teme većini manje bitnih sloboda
alselone alselone 19:48 18.04.2020

Re: Auu

Storing medical information below the skin’s surface - Specialized dye, delivered along with a vaccine, could enable “on-patient” storage of vaccination history. - MIT


Pa ovo je prosto sjajno.

Podseti me na moj omiljeni članak.
docsumann docsumann 20:51 18.04.2020

Re: Auu




omega68 omega68 21:23 18.04.2020

Re: Auu

U Srbiji će biti horor naći pristojno plaćen posao, osim ako nisi baš neka tražena struka.

a sam dipl.ek. i već par nedelja radim kod komšije u selu u malinjaku. Vezivanje, kresanje, sađenje sadnica... nisam to radio nikad, al naučnih brzo. Nije lako, al nije ni mnogo teško. Danas bilo najteže zbog vrućine

Zaradim oko 2000 din za ne ceo dan. Bolje išta nego ništa budući da mi je mala firma koju imam u BG skroz propala zbog svega ovoga i teško će se oporaviti. A najavljene mere nedovoljne.

Moramo se svi okrenuti u nove smerove. Nema druge...
[Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (RadeK, 18. april 2020 18:47)

# Link komentara
Preporučujem (+131)
Ne preporučujem (-5)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 18.04.2020

Re: Auu

kresanje

+ dve iljadarke.
Pa gde ima bolje:)
predatortz predatortz 21:31 18.04.2020

Re: Auu

hoochie coochie man
kresanje

+ dve iljadarke.
Pa gde ima bolje:)


Pošto si dobar čovek i uzoran domaćin, ti obezbedi a ja ću da krešem za iljadarku.

Dok se ovi mlađi ne dosete da krešu za dž.

Vidiš ovog alsa, mlado, visoko, ćelavo, na rad napaljeno... To može da kreše po ceo dan. I da do'vaća sa zemlje!
alselone alselone 21:35 18.04.2020

Re: Auu

ćelavo

To je od testosterona, taloži se na vugla.
ecce-florian ecce-florian 21:38 18.04.2020

Re: Auu

alselone
ćelavo

To je od testosterona, taloži se na vugla.


jes i ja sam izbrijo lobanju, nebil argumentovo da mi testosteron sam taki
milisav68 milisav68 08:51 19.04.2020

Re: Auu

alselone
ćelavo

To je od testosterona, taloži se na vugla.

Ali zavisi kako.

Ako krene sa zaliscima, onda te teraju od sebe (navalanetan), a ako krene od temena, onda znači da moraju da te vuku ka sebi (šmoklja).
mariopan mariopan 10:18 19.04.2020

Re: Auu

hoochie coochie man
kresanje

+ dve iljadarke.
Pa gde ima bolje:)

Milan Novković Milan Novković 11:00 19.04.2020

Re: Auu

predatortz
hoochie coochie man
kresanje

+ dve iljadarke.
Pa gde ima bolje:)


Pošto si dobar čovek i uzoran domaćin, ti obezbedi a ja ću da krešem za iljadarku.

Dok se ovi mlađi ne dosete da krešu za dž.

Vidiš ovog alsa, mlado, visoko, ćelavo, na rad napaljeno... To može da kreše po ceo dan. I da do'vaća sa zemlje!

Nači količina mangupa na blogu je na zdravo-zavidnom nivou
Milan Novković Milan Novković 11:02 19.04.2020

Re: Auu

predatortz
...
Vidiš ovog alsa, mlado, visoko, ćelavo, na rad napaljeno... To može da kreše po ceo dan. I da do'vaća sa zemlje!

Skakuće naokolo ko na federe - ni klokan mu nije ravan

EDIT: Hteo sam da ostavim da Aureus nađe ilustraciju, ali sam opet video tag pri vrhu pa je teško iskulirati situ-aciju

cassiopeia cassiopeia 11:03 19.04.2020

Re: Auu

mariopan



Mariii, pre neki dan sam te tražila sam na blogu. Uhvatila me panika što te nisam videla.

Srećan Uskrs! Hristos vaskrse!

P.S.

Svim blogerima srećan Uskrs!
mirelarado mirelarado 11:04 19.04.2020

Re: Auu

Milan Novković
predatortz
hoochie coochie man
kresanje

+ dve iljadarke.
Pa gde ima bolje:)


Pošto si dobar čovek i uzoran domaćin, ti obezbedi a ja ću da krešem za iljadarku.

Dok se ovi mlađi ne dosete da krešu za dž.

Vidiš ovog alsa, mlado, visoko, ćelavo, na rad napaljeno... To može da kreše po ceo dan. I da do'vaća sa zemlje!

Nači količina mangupa na blogu je na zdravo-zavidnom nivou


Ih, ih, sve go virtuelni mangup do mangupa... Dok im žene ne čitaju blog.
predatortz predatortz 11:05 19.04.2020

Re: Auu

Svim blogerima srećan Uskrs!


A nama, jezički malo konzervativnijim, srećan Vaskrs.
Milan Novković Milan Novković 11:10 19.04.2020

Re: Auu

mirelarado
Milan Novković
predatortz
hoochie coochie man
kresanje

+ dve iljadarke.
Pa gde ima bolje:)


Pošto si dobar čovek i uzoran domaćin, ti obezbedi a ja ću da krešem za iljadarku.

Dok se ovi mlađi ne dosete da krešu za dž.

Vidiš ovog alsa, mlado, visoko, ćelavo, na rad napaljeno... To može da kreše po ceo dan. I da do'vaća sa zemlje!

Nači količina mangupa na blogu je na zdravo-zavidnom nivou


Ih, ih, sve go virtuelni mangup do mangupa... Dok im žene ne čitaju blog.

Eto vidiš kako je univerzum deterministic (odgledao Devs seriju po Maksinoj preporuci)

Pre pet minuta sam i sam spomenuoo oklagiju - kako se Seneka nije setio da zvekne Nerona po tintari, i džaba mu reči na kraju (ko nama na blogu), morao smireno i stoički da se kokne
mirelarado mirelarado 11:20 19.04.2020

Re: Auu

predatortz
Svim blogerima srećan Uskrs!


A nama, jezički malo konzervativnijim, srećan Vaskrs.


Vaistinu!
mirelarado mirelarado 11:21 19.04.2020

Re: Auu

Pre pet minuta sam i sam spomenuoo oklagiju - kako se Seneka nije setio da zvekne Nerona po tintari, i džaba mu reči na kraju (ko nama na blogu), morao smireno i stoički da se kokne


Oklagija je ozbiljan argument, neumoljiv!
predatortz predatortz 11:24 19.04.2020

Re: Auu


Ih, ih, sve go virtuelni mangup do mangupa... Dok im žene ne čitaju blog.


Juče drugar i ja razmenjujemo recepte kako, u ovim uslovima, lepo ispeći meso. Traje razgovor, uneli se u priču.
U jednom momentu moja Helga krene grohotom da se smeje. Ne staje, samo pojačava.
Ja je pogledam onim jes' prsla pogledom, a ona ladno:

Šta bi od onakvih hebača!

Platila je danak neiskustvu. I ona, i jaranova gospoja ni kriva - ni dužna. Danas obe peku meso.
mirelarado mirelarado 11:27 19.04.2020

Re: Auu

Platila je danak neiskustvu. I ona, i jaranova gospoja ni kriva - ni dužba. Danas obe peku meso.


Predo, avole!
mariopan mariopan 18:47 19.04.2020

Re: Auu

cassiopeia
mariopan



Mariii, pre neki dan sam te tražila sam na blogu. Uhvatila me panika što te nisam videla.

Srećan Uskrs! Hristos vaskrse!

P.S.

Svim blogerima srećan Uskrs!


Hvala draga i tebi srećan Uskrs.

Malo više posla pred praznik me omelo za blogodruženje, a svi smo dobro. Grci su noćas vatrometom dočekali ponoć i bilo je spektakularno. Svi kod svojih kuća. Izašli smo na terase, palili sveće jer je to običaj i mahali komšijama sa lepim željama za praznik.
Liturgije prenosila televizija, nije bilo litija kao što je običaj.
Bilo je lepo što smo svi zajedno i što nisam otišla kući. Pravi porodični praznik.
omega68 omega68 21:57 19.04.2020

Re: Auu

Juče drugar i ja razmenjujemo recepte kako, u ovim uslovima, lepo ispeći meso.

Каже анегдота:
Усисао сам цео стан, обрисао прашину, испеглеао машину веша, опрао судове, седнем да испушим цигарету и мислим се само ми још фали да добијем мецу
predatortz predatortz 22:01 19.04.2020

Re: Auu

omega68
Juče drugar i ja razmenjujemo recepte kako, u ovim uslovima, lepo ispeći meso.

Каже анегдота:
Усисао сам цео стан, обрисао прашину, испеглеао машину веша, опрао судове, седнем да испушим цигарету и мислим се само ми још фали да добијем мецу


rodni rodni 08:08 20.04.2020

Re: Auu

mirelarado
Milan Novković
predatortz
hoochie coochie man
kresanje

+ dve iljadarke.
Pa gde ima bolje:)


Pošto si dobar čovek i uzoran domaćin, ti obezbedi a ja ću da krešem za iljadarku.

Dok se ovi mlađi ne dosete da krešu za dž.

Vidiš ovog alsa, mlado, visoko, ćelavo, na rad napaljeno... To može da kreše po ceo dan. I da do'vaća sa zemlje!

Nači količina mangupa na blogu je na zdravo-zavidnom nivou


Ih, ih, sve go virtuelni mangup do mangupa... Dok im žene ne čitaju blog.

Moja nema vremena za čitanje - jer priprema kačamak.



Nešto skromniji jutros, no, bitno je da je slaninica dijetalna.
cassiopeia cassiopeia 09:36 20.04.2020

Re: Auu

Mariopan
Hvala draga i tebi srećan Uskrs.


Hvala ti!


Bilo je lepo što smo svi zajedno i što nisam otišla kući. Pravi porodični praznik.


Baš tako. Drago mi je zbog tebe.
docsumann docsumann 10:14 20.04.2020

Re: Auu

no, bitno je da je slaninica dijetalna.


aureus aureus 23:23 20.04.2020

Re: Auu

rodni

Moja nema vremena za čitanje - jer priprema kačamak.



Nešto skromniji jutros, no, bitno je da je slaninica dijetalna.



Čovječe, kako je tebe lako hraniti.
Spremi bilo kakav bućkuriš, dodaj slaninu i luka. Šta je to bijelo?

Pa ti nisi...
Pa ti si...

Mislim da je ovo za gulag.
Ali Solo je već tamo, pa prođi ovaj put. Ne možemo pretrpavati gulag u vrijeme korone.
milisav68 milisav68 07:40 21.04.2020

Re: Auu

Šta je to bijelo?

Neka droga sigurno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:38 18.04.2020

Oglas

Menjam uplaćeni desetodnevni aranžman za dve osobe (05. do 16. avgust 2020.) u Palma de Majorci (Španija), u hotelu sa 5 zvezdica (ol inkluziv), avionske karte plaćene, za bilo koji period u sezoni proleće-leto na Borskom ili Srebrnom jezeru u hotelu ili privatnom smeštaju. Moguč dogovor.

Ne znam da li su se več pojavili ovakvi ili slični oglasi, ali javlja mi se da hoće.
aureus aureus 11:20 18.04.2020

Makron

Makron je najavio kako postoji mogućnost da granice šengenske oblasti budu zatvorene do septembra.

Makron želi da bude veliki evropski lider.

Tako je u svojim liderskim ambicijama prošle godine dvaput zakočio S. Makedoniju da dobije zeleno svjetlo za otvaranje pregovora, iako je ova zemlja bila uradila sasvim dovoljno bar za taj korak.
A izgleda da je glavni razlog za to Makronovo ponašanje bilo da svima u EU, a naročito Njemačkoj, pokaže da se bez njega ne može i da se on mora uvažavati, pa je usput bio podnio zahtijeve da se put zemalja kandidata ka EU preuredi, što mu je prilično prihvaćeno.

Ovo sad sa Šengenom liči na jednu od tih njegovih ideja koje dobije s vremena na vrijeme. Ima Le Pen u Francuskoj s jedne strane, pa tu i tamo, izgleda mora da priča ponešto što bi njeni glasači voljeli da čuju, a s druge strane ne može se reći da se Francuska posebno dobro nosi sa ovom epidemijom, pa onda opet ima razloga da radi neku politiku za skretanje pažnje i da bude tvrd prema onima koje je lako prikazati kao potencijalnu opasnost: ljudima van Šengena.
mesan mesan 12:07 18.04.2020

Re: Makron

aureus
onima koje je lako prikazati kao potencijalnu opasnost: ljudima van Šengena.

Epidemija u Francuskoj je eksplodirala zbog velikog iskupljanja evangelista na istoku zemlje, gde je još uvek ogromno žarište i saturacija zdravstva. (Inače sam virus je donelo par putnika, npr. iz UK.)

Mislim, nije da je FR bila spremna da to obuzda kao što je Koreja uspela da zaustavi epidemiju nakon što je kod njih jedna žena u crkvi zarazila preko 1.000 ljudi, no kad dodaš iskupljanja 10.000 muslimana da se mole protiv korone (tj. da halaču kako je to poslato na ljude koji ne čitaju kuran), ekscese sa kašikama, pa onda čoporativni odlazak zbog navijanja na utakmici u Italiji, te na kraju trenutna iskupljanja u mega-crkvama u SAD i libertarijanaca koji se "bore protiv karantina", jasan zaključak je da nam kapu kroje najgluplji među nama, tj. razne fele plemenskih i konzervativnih primata.

Se la vi...

Inače, da li je kotroverzan ili popularan stav koji, izgleda, delim sa evo-Cvetkom:

Ako u vreme zdravstvene krize, ili uslovima povećanog rizika, možeš a ne želiš da primiš vakcinu, onda tu svoju slobodu treba da platiš obavezom da ograničiš svoje kretaje (u gradu, masi, u nekim državama...).


(Šta fali npr. Amišima, rade svoj na svome šta oće, bez primedbi drugih, mogu da zapate i boginje i kuge, kako im volja.)

aureus aureus 12:44 18.04.2020

Re: Makron

mesan
Inače, da li je kotroverzan ili popularan stav koji, izgleda, delim sa evo-Cvetkom:

Ako u vreme zdravstvene krize, ili uslovima povećanog rizika, možeš a ne želiš da primiš vakcinu, onda tu svoju slobodu treba da platiš obavezom da ograničiš svoje kretaje (u gradu, masi, u nekim državama...).

Pa, trenutno vakcine za Kovid 19 nema.

Inače, zanimljiv paradoks je da su se ljudi u ovim balkanskim nešengen zemljicama recimo pretežno zarazili tako što je neko iz Šengen zone donio virus. Ne obrnuto.
Ono jest, nisu te države jedine na svijetu van Šengena.
niccolo niccolo 12:45 18.04.2020

Re: Makron

zanimljiv paradoks je da su se ljudi u ovim balkanskim nešengen zemljicama recimo pretežno zarazili tako što je neko iz Šengen zone donio virus

Pa zar se nisu svi, osim Kineza, zarazili tako što je neko doneo odnekle?
predatortz predatortz 12:47 18.04.2020

Re: Makron


Pa zar se nisu svi, osim Kineza, zarazili tako što je neko doneo odnekle?


Kinezi misle da je i njima doneto.
Odnekle.
mesan mesan 12:57 18.04.2020

Re: Makron

aureus
Pa, trenutno vakcine za Kovid 19 nema.

Naglasak teksta bloga je na vakcinama.
aureus aureus 13:05 18.04.2020

Re: Makron

niccolo
zanimljiv paradoks je da su se ljudi u ovim balkanskim nešengen zemljicama recimo pretežno zarazili tako što je neko iz Šengen zone donio virus

Pa zar se nisu svi, osim Kineza, zarazili tako što je neko doneo odnekle?

Moraš se zaraziti odnekle.

Zato pratim primjer Farskih Ostrva, već 11. dan nemaju novozaraženih, 173 ih se oporavilo, ostalo još 11. Kad i oni ozdrave i epidemija u njihovoj zemlji bude do kraja ugušena, stanovnici Farskih Ostrva će lijepo moći da zadrže zaključana vrata i kažu: nek nam niko ne dolazi dok ne ozdravite ili dok ne pronađete tu vakcinu. Mi ćemo i dalje da lovimo ribu, ako vam riba treba, pošteno da platite.
vcucko vcucko 15:17 18.04.2020

Re: Makron

aureus

Makron je najavio kako postoji mogućnost da granice šengenske oblasti budu zatvorene do septembra.

Makron želi da bude veliki evropski lider.

Pa istakao se, onda u Lužnjikima po pljusku. Kad je skakao po stolu i vaćario Kolindu zvanu mis mokre majice. A Putin se dobrohotno smeškao sa strane, nu, mladost-ludost
vcucko vcucko 15:19 18.04.2020

Re: Makron

aureus
niccolo
zanimljiv paradoks je da su se ljudi u ovim balkanskim nešengen zemljicama recimo pretežno zarazili tako što je neko iz Šengen zone donio virus

Pa zar se nisu svi, osim Kineza, zarazili tako što je neko doneo odnekle?

Moraš se zaraziti odnekle.

Zato pratim primjer Farskih Ostrva, već 11. dan nemaju novozaraženih, 173 ih se oporavilo, ostalo još 11. Kad i oni ozdrave i epidemija u njihovoj zemlji bude do kraja ugušena, stanovnici Farskih Ostrva će lijepo moći da zadrže zaključana vrata i kažu: nek nam niko ne dolazi dok ne ozdravite ili dok ne pronađete tu vakcinu. Mi ćemo i dalje da lovimo ribu, ako vam riba treba, pošteno da platite.

Oni nema šta da pričaju, oni su gori od Kineza.
Jednom godišnje kolju one delfine pa ih na licu mesta proždiru onako krvavih gubica, fuj.
Plus mogu da mislim što svi nisu rod u nekom kolenu.
Daleko im lepa kuća...
aureus aureus 15:46 18.04.2020

Re: Makron

vcucko
aureus

Makron je najavio kako postoji mogućnost da granice šengenske oblasti budu zatvorene do septembra.

Makron želi da bude veliki evropski lider.

Pa istakao se, onda u Lužnjikima po pljusku. Kad je skakao po stolu i vaćario Kolindu zvanu mis mokre majice.

Za to i nije toliko kriv.
Kolinda se bila zanijela i počela da grli sve redom.

Oni nema šta da pričaju, oni su gori od Kineza.
Jednom godišnje kolju one delfine pa ih na licu mesta proždiru onako krvavih gubica, fuj.

Uh!

Ali još uvijek nisu gori.
Ovi drugi katkad neće ni da zakolju, nego živu zmiju ubace u kazanče i odozgo pritisnu poklopcem da ova ne bi iskočila.
maksa83 maksa83 15:55 18.04.2020

Re: Makron

Jednom godišnje kolju one delfine pa ih na licu mesta proždiru onako krvavih gubica, fuj.

Da, stvarno, kitove i delfine i udri, kolji (nemojte da guglate slike, jezivo je), a kad im neko nešto prikenja u fazonu su "mi to tako navikli, ko vas jebe". Požeil čovek da ih sve pokupi, ukrca na neki brod a onda poizbacuje u vodu na nekoj pučini u južnom moru i na'rani ajkule koje stvarno ne znaju za bolje.

Hoću reći, aureus, možda baš to i nije narod za ugledati se na, virus ili ne.

Kako stoji zemljaninov Vanuatu, šta kažu, je l' ima tamo virusa?
niccolo niccolo 16:11 18.04.2020

Re: Makron

Kako stoji zemljaninov Vanuatu, šta kažu, je l' ima tamo virusa?

Ja sam čuo da nemaju.
nask nask 16:23 18.04.2020

Re: Makron

kolju one delfine

U čemu se to razlikuje od recimo svinjokolje (preko 1,5 milijardi zaklanih godišnje), pilićokolje (60 milijardi zaklanih godišnje), govedokolje, kozokolje, ovcokolje ... (10 milijardi zaklanih godišnje). Oni delfini i kitovi su pre kolje barem imali pristojan život.
maksa83 maksa83 16:33 18.04.2020

Re: Makron

U čemu se to razlikuje od recimo svinjokolje (preko 1,5 milijardi zaklanih godišnje), pilićokolje (60 milijardi zaklanih godišnje), govedokolje, kozokolje, ovcokolje ... (10 milijardi zaklanih godišnje). Oni delfini i kitovi su pre kolje barem imali pristojan život.

Kad to tako postaviš ne razlikuje se preterano, tj. ovo je savršen veganski argument, ali ako ćemo u sitna crevca i delfini i kitovi su ugrožene vrste. Da se podsetimo da bi kitovi potpuno nestali da čovek nije shvatio da i nafta može da svetli.
aureus aureus 16:36 18.04.2020

Re: Makron

Hoću reći, aureus, možda baš to i nije narod za ugledati se na, virus ili ne.

A to, moguće, moguće.

Ja im svakako želim potpun oporavak od epidemije, što skoriji. (Ne samo zbog njih kao takvih, kakvi god da su, nego i zbog pobjede nad malim, pokvarenim virusom.)

Dodatno, što se prije oporave, prije će se vratiti uobičajenim aktivnostima, uključujući fudbal.
Što prije počnu da igraju fudbal, imaće više prilike da nešto utreniraju.
Da ih ne nabijaju nesretnike po kvalifikacijama. Dosta je bilo.

I jedna zanimljivost.
Vode svoje poslove, ali nemaju punu državnost, zavise od Danske. Ali za razliku od Danske, nisu dio EU. Ponajviše zbog ribe.
S druge strane, Grenland takođe zavisi od Danske, ali njegovi stanovnici jesu dio EU, iako bez prava glasa.

Svakojakih aranžmana ima.
aureus aureus 16:40 18.04.2020

Re: Makron

Dosta je bilo.

Mijenjam "dosta je bilo" u "dosta više".
aureus aureus 16:52 18.04.2020

Re: Makron

niccolo
Kako stoji zemljaninov Vanuatu, šta kažu, je l' ima tamo virusa?

Ja sam čuo da nemaju.

Nemaju.

Ali ima Nova Kaledonija.

Stoga, oprez mora da postoji.


Nova Kaledonija. 18 zaraženih. Nisu na slici.
nask nask 16:54 18.04.2020

Re: Makron

delfini i kitovi su ugrožene vrste.

Kako koji, ali sigurno nisu ugroženi zbog Faroraca (kako se to kaže na srpskom?), ili Inuita ili onih sibirskih naroda koji i dalje koriste morske sisare za ishranu i ino. Trenutno su jedino Japanci ti koji vataju kitove i delfine u količinama koje eventualno ugrožavaju njihov opstanak. Nisam čak ni siguran da je ova tvrdnja potpuno tačna za sisare ali ajkule urnišu sve u šestnajst. Mislim da više kitova i delfina strada zbog regularnog ribarstva, zagađenja mora i audio zagađenja nego od kitolovstva samog.
maksa83 maksa83 16:59 18.04.2020

Re: Makron

Nisam čak ni siguran da je ova tvrdnja potpuno tačna za sisare ali ajkule urnišu sve u šestnajst.

Koja sad tvrdnja za sisare?

Delfini i kitovi jesu ugroženi, i nigde nisam rekao da su ugroženi zato što ih masovno prikolju na Farskim ostrivma, i - da - kitovi jesu dovedeni na ivicu istrebljenja lovom i spaslo ih je što je čovek od nafte naučio da pravi zamenu za kitovo ulje koje je do tad bilo glavno "gorivo".

vcucko vcucko 17:44 18.04.2020

Re: Makron

nask
kolju one delfine

U čemu se to razlikuje od recimo svinjokolje (preko 1,5 milijardi zaklanih godišnje), pilićokolje (60 milijardi zaklanih godišnje), govedokolje, kozokolje, ovcokolje ... (10 milijardi zaklanih godišnje). Oni delfini i kitovi su pre kolje barem imali pristojan život.

Jesi li ikad video nekoga da uleće sa mačetom u krdo svinja, urlajući odseca žive komade i trpa u usta? Vodi dvoje dece sa sobom (koja deca isto mašu mačetama) i trpa i njima u usta? Ne bih rekao.
Ovo je, da prostiš, jedna od onih relativizacija kaki boje. Mekano kaki.
nask nask 19:05 18.04.2020

Re: Makron

Koja sad tvrdnja za sisare?

Trenutno su jedino Japanci ti koji vataju kitove i delfine u količinama koje eventualno ugrožavaju njihov opstanak.

jedna od onih relativizacija

Nije to nikakva relativizacija, oni se barem ne stide toga da ih svojeručno ubijaju, dok mi fini i civilzovani to prepuštamo nekim posebnim zanatlijama ili robotima iza zatvorenih vrata. Nemoj molim te da me teraš da kačim ovde video uradke na temu. Obe prakse su odvratne za gledanje ali smo mi mnogo licemerniji po tom pitanju.
vcucko vcucko 20:36 18.04.2020

Re: Makron

nask

Nije to nikakva relativizacija, oni se barem ne stide toga da ih svojeručno ubijaju, dok mi fini i civilzovani to prepuštamo nekim posebnim zanatlijama ili robotima iza zatvorenih vrata. Nemoj molim te da me teraš da kačim ovde video uradke na temu. Obe prakse su odvratne za gledanje ali smo mi mnogo licemerniji po tom pitanju.

O ovome se nećemo složiti ič (što ne znači da treba da padamo u vatru, naprotiv).

Svinjetina je jedna od osnovnih namirnica dobrog dela sveta, svidelo se to nekome ili ne. I verovatno je jedna od najpristupačnijih hrana u tom svetu.
Ovi dembosi imaju para (visok BDP itd.) i mogu da jedu (kupe) šta im padne na pamet. Ali ne, oni baš hoće da kolju delfine i žderu ih žive. Jer je tako radio neki Olaf-Rune-piip materina pre 500 godina.

Živo me zanima kako bi komentarisao (ti i bilo ko) da u Srbiji postoji takav običaj. Recimo da se porodično ide u šumu i na živo kasape srndaći, mačetom odsecaju delovi mesa i turaju deci u usta, pa onako sve sa dlakom i krvlju ti komadi vise iz dečjih usta dok recituju Početak bune na dahije.

Hteo ti ili ne (ne nužno ti, bilo ko) mi pripadamo civilizacijskom krugu zasnovanom na nekim knjigama davno napisanim, gde lepo piše koje živuljke mogu da se jedu (čak im tamo broje papke) i pre svega da se meso jede samo termički obrađeno. Sa razlogom i sa posledicama nepridržavanja. Ovakvi kakvi su, ti Farani što se mene tiče su kompa sa Kinezima koji gutaju žive miševe.

Takođe: svinja, bik, ovca, kokoš - sve to postoji samo zato što su ih ljudi uzgojili takve. Da bi ih jeli. U suprotnom postojali bi divlji vepar, bivo, muflon, tetreb, živeli bi u šumi, ali u neuporedivo (milione puta) manjem broju.
docsumann docsumann 21:01 18.04.2020

Re: Makron

Takođe: svinja, bik, ovca, kokoš - sve to postoji samo zato što su ih ljudi uzgojili takve. Da bi ih jeli.


i šta to mjenja stvar u odnosu na ono šta je nask rekao?

sitematizovan pokolj u vještačkim uslovima ili hitrovit ulet mačetama u prirodu, svodi se na isto - okrutnost prema životinjama
aureus aureus 21:03 18.04.2020

Re: Makron

vcucko
Ovakvi kakvi su, ti Farani što se mene tiče su kompa sa Kinezima koji gutaju žive miševe.

Uh!
alselone alselone 21:04 18.04.2020

Re: Makron

svodi se na isto - okrutnost prema životinjama


Svodi se ali nije isto, čak je i prilično različito. Jedno je sistematična industrija hrane, drugo je paganski običaj.
nsarski nsarski 21:06 18.04.2020

Re: Makron

Recimo da se porodično ide u šumu i na živo kasape srndaći, mačetom odsecaju delovi mesa i turaju deci u usta, pa onako sve sa dlakom i krvlju ti komadi vise iz dečjih usta dok recituju


Ovako - scena je iz Mongolije


docsumann docsumann 21:13 18.04.2020

Re: Makron

Jedno je sistematična industrija hrane, drugo je paganski običaj.


možda je nama različito, u kulturološkom smislu, al životinjama je svejedno.

naravno, i nama je svejedno što životinje misle/osjećaju
docsumann docsumann 21:14 18.04.2020

Re: Makron

Ovako - scena je iz Mongolije



vcucko vcucko 21:28 18.04.2020

Re: Makron

docsumann

Takođe: svinja, bik, ovca, kokoš - sve to postoji samo zato što su ih ljudi uzgojili takve. Da bi ih jeli.


i šta to mjenja stvar u odnosu na ono šta je nask rekao?

Pa mijenja, upravo tako što ništa ne mijenja. U prirodnom toku stvari.
Kad bi ljudi ove sekunde netragom nestali sa lica Zemlje, i sve svinje, krave, ovce, kokoši nestale bi već u prvoj generaciji. Ne bi znale ni da se razmnože, ni da jedu, čak ni da izađu iza ograde. Ako bi neki domaći nerast ili bik i probili ogradu i došli do šume, braća divlji vepar i bivo bi ih ubili istog časa, iz samilosti

Jednostavno, domaću marvu je uzgojio čovek, svesnim delovanjem i u svom interesu. Bez čoveka ni njima nema života, ma kako kratak i jadan bio (što niko ne spori).
vcucko vcucko 21:33 18.04.2020

Re: Makron

nsarski
Recimo da se porodično ide u šumu i na živo kasape srndaći, mačetom odsecaju delovi mesa i turaju deci u usta, pa onako sve sa dlakom i krvlju ti komadi vise iz dečjih usta dok recituju


Ovako - scena je iz Mongolije



Upravo tako - iz Mongolije. Znači tamo gde nisu doprle te stare knjige i naš civilizacijski krug.
Možeš li da zamisliš isti prizor u najzabitijem zaseoku Srbije, ma kako zaostao i siromašan bio?
P.S. da se razumemo, u te knjige računam i Kuran, naravno.
P.S.2 đe zaboravih Toru, ima Fuchs da pošalje IDF na mene kad se vrati. Naravno i Toru!
aureus aureus 21:41 18.04.2020

Re: Makron

A Eskimi bi trebalo da znači "oni koji jedu sirovo meso". To im je ime nadjenuto sa strane valjda. Ne jedu baš svako meso sirovo. Ponešto i jedu. Ali opet...žive tamo gdje nema puno izbora, ni u hrani ni u pripremi.
bene_geserit bene_geserit 21:42 18.04.2020

Re: Makron

Da, stvarno, kitove i delfine i udri, kolji (nemojte da guglate slike, jezivo je), a kad im neko nešto prikenja u fazonu su "mi to tako navikli, ko vas jebe". Poželi čovek da ih sve pokupi, ukrca na neki brod a onda poizbacuje u vodu na nekoj pučini u južnom moru i na'rani ajkule koje stvarno ne znaju za bolje.

Pazi ovo, čovek se zalaže za genocid nad narodom jer mu se ne sviđaju njihove gurmanske navike.
Šta tebe boli dupe šta oni i kako jedu, oni tebi ne zevaju tanjir.
vcucko vcucko 21:47 18.04.2020

Re: Makron

bene_geserit
Da, stvarno, kitove i delfine i udri, kolji (nemojte da guglate slike, jezivo je), a kad im neko nešto prikenja u fazonu su "mi to tako navikli, ko vas jebe". Poželi čovek da ih sve pokupi, ukrca na neki brod a onda poizbacuje u vodu na nekoj pučini u južnom moru i na'rani ajkule koje stvarno ne znaju za bolje.

Pazi ovo, čovek se zalaže za genocid nad narodom jer mu se ne sviđaju njihove gurmanske navike.
Šta tebe boli dupe šta oni i kako jedu, oni tebi ne zevaju tanjir.

A šo genocid, ajkule bi bile zadovoljne. Ljudetina, a šmekuje na delfine koje su proždrli, kud ćeš bolje.
To ti je Susak - Unije kombinacija. Ako ne znaš šta je to, proguglaj.
zilikaka zilikaka 21:58 18.04.2020

Re: Makron

To ti je Susak - Unije kombinacija

Bila na Unijama.
Najbliža drugarica imala tamo kuću. Prodali posle sredinom devedesetih a sad kažu da je to postalo mondensko ostrvo.
Mada, i osamdesetih već bilo malo meštana, uglavnom bili iseljeni u Ameriku i prodali kuće. Jedino što neki nisu hteli na večito nego na 10 ili više godina, kako ko.


bene_geserit bene_geserit 22:05 18.04.2020

Re: Makron

nakon što je kod njih jedna žena u crkvi zarazila preko 1.000 ljudi, no kad dodaš iskupljanja 10.000 muslimana da se mole protiv korone (tj. da halaču kako je to poslato na ljude koji ne čitaju kuran), ekscese sa kašikama, pa onda čoporativni odlazak zbog navijanja na utakmici u Italiji, te na kraju trenutna iskupljanja u mega-crkvama u SAD i libertarijanaca koji se "bore protiv karantina", jasan zaključak je da nam kapu kroje najgluplji među nama, tj. razne fele plemenskih i konzervativnih primata.

Hm, nešto mi deluje da si reč konzervativan upotrebio u negativnom smislu.
I još si dodao odlazak na fudbalsku utakmicu, kao da postoji korelacija između konzervatizma i gledanja fudbala.

U Španiji je glavni faktor širenja bio odlazak na gomilu feminističkih mitinga za 8. mart.
U Nju Orleansu zbog toga što se gomila uglavnom libtarda skupi za onaj Mardi Gras karneval.
A u Njujorku, potseti me kakva populacija živi u Njujorku ? Sve konzervativac do konzervativca ? Idioti koriste metro u sred epidemije. Pri čemu se libtardi već duže vremena zalažu za optimizaciju kako živimo, tj. umesto kuća u predgrađu sa dvorištima da se svi nabijemo u stanove i kopristimo metro kao u Njujorku. Onaj Al Gore je čak predlagao da srušimo sve gradove i za 70 triliona izgradimo nove po tom modelu. Kako bi ta fantastična libtardska ideja radila u uslovima epidemije danas, da smo poslušali ?

Tako da si delimično u pravu. Kapu pokušavaju da nam kroje najugluplji među nama, razne fele libtardskih primata, ali srećom postoji otpor.
Pa kad pokušaju da uvedu fašizam na mala vrata, koji blesani i moroni uvek podrže jer to tako treba i potrče da ih čipuju, ljudi se pobune. Oni pametni.
maksa83 maksa83 22:16 18.04.2020

Re: Makron

Pazi ovo, čovek se zalaže za genocid nad narodom

Kakav te genocid spopao, nema ničeg prirodnijeg nego nahraniti jato ajkula homo sapiensom, to je sve deo prirode. Šta tebe boli dupe šta ajkule i kako jedu, ne zevaju tebi u tanjir.
maksa83 maksa83 22:19 18.04.2020

Re: Makron

Pa kad pokušaju da uvedu fašizam na mala vrata, koji blesani i moroni uvek podrže jer to tako treba i potrče da ih čipuju, ljudi se pobune. Oni pametni.


nask nask 23:41 18.04.2020

Re: Makron

Ovi dembosi imaju para (visok BDP itd.) i mogu da jedu (kupe) šta im padne na pamet

Pa sada ako ćemo pravo ovo važi za sve tj. možemo da uopšte ne jedemo životinje.

Takođe: svinja, bik, ovca, kokoš - sve to postoji samo zato što su ih ljudi uzgojili takve. Da bi ih jeli. U suprotnom postojali bi divlji vepar, bivo, muflon, tetreb, živeli bi u šumi, ali u neuporedivo (milione puta) manjem broju.

Zar to nije najbolji primer za naše (odnosi se na mesoždere među nama) licemerstvo, moglo bi se čak reći i okrutnost, da ne kažem patologiju.
nask nask 23:43 18.04.2020

Re: Makron

Bila na Unijama.
Najbliža drugarica imala tamo kuću.

Znam jednu Natašu koja je tamo redovno letovala. Mi na Lošinj a ona sa dečkom produži na Unije.
bene_geserit bene_geserit 23:57 18.04.2020

Re: Makron

nema ničeg prirodnijeg nego nahraniti jato ajkula homo sapiensom, to je sve deo prirode

Ma naravno, kao i saterati homo sapiense u gasne komore i napraviti od njih sapun.
To je sve deo prirode.
Još sapun pomaže u borbi protiv virusa, dakle koristan.
bene_geserit bene_geserit 03:42 19.04.2020

Re: Makron

Isti ljudi koji su se zgražavali nad korišćenjem termina "kineski virus" i "optuživanjem" kineza da su za sve krivi jer jedu slepe miševe sad uspeju da izjave kako Farane treba baciti ajkulama jer jedu kitove i to sirove. A pretpostavljam nisu šizofreni.

I to po ko zna koji put se koriste "slatke jezičke figure" kako treba pobiti ovako ili onako one koji rade nešto što se nama ne sviđa, idu u lov, jedu kitove i to žive, muče životinje, ne vole ljude ovih ili onih boja, imaju ne znam koja politička opredeljenja. Ponekad ih ne treba baš ubiti ali uskratiti zdravstvenu pomoć zašto da ne, kad su tako strašni po ovom ili onom kriterijumu.
I to je kao cool.
Prikriveni fašisti.

I ti od kojih izlete takvi ekstremni stavovi npr. u vezi jedenja životinja sami jedu povrće uzgojeno uz pomoć raznih pesticida koji uništavaju i muče razne insekte od pčela pa na dalje, ali to je valjda normalno, insekti nisu sisari dakle nemaju osećanja ili šta li.
Makar da sami gaje organsku hranu koju jedu pa da kažeš da imaju neko moralno pravo da seru, ovako uvalili guzice u kancelarije, kupuju hranu po pijacama i imaju "stavove" koje su "dobro promislili i izvagali".
I tako jedu ko zna kako odgajeno meso i biljke, a seru Faranima što rade isto što i njihovi preci, i srali bi svojim precima takođe što su išli u lov samo da su živi.

Što se mene tiče:
1. Svako može da jede šta god želi osim ljudetine, uključujući i kitove i slepe miševe (mada su slepi miševi na granici zbog svih tih virusa koje imaju, pitanje je da li ceo proces lova i spremanja siguran). Ne sviđa mi se da bilo ko jede termički neobrađeno meso ili morske životinje, ali dokle god mahom ugrožava sebe, njegov problem.
2. Od svih nas na globalnom nivou se očekuje da limitirano ugrožavamo ekosistem u procesu odgajanja i ostalih detralja sa hranom, tako da bi bilo normalno očekivati od Kineza da prestanu sa tim sranjima na pijacama sa divljim životinjama koje tu krknu na licu mesta, kao i od recimo američkih proizvođača svinjskog mesa da taj proces naprave zdravijim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:21 19.04.2020

Re: Makron

maksa83
Pazi ovo, čovek se zalaže za genocid nad narodom

Kakav te genocid spopao, nema ničeg prirodnijeg nego nahraniti jato ajkula homo sapiensom, to je sve deo prirode. Šta tebe boli dupe šta ajkule i kako jedu, ne zevaju tebi u tanjir.

Prirodno ti zvuči kad jedni ljudi bacaju druge ljude u okean?
Zabrini se Makso :)

A ajkule su u toj priči nevažne, iako nije pirodno da ih čovek hrani, kad bi to čekale, ne bi se baš naživele, drugačije je to priroda uredila.
Prirodno je da ga pojedu kad ga se dočepaju, tu i starno ne treba gledati u tanjr.
rodni rodni 07:48 19.04.2020

Re: Makron

docsumann
Takođe: svinja, bik, ovca, kokoš - sve to postoji samo zato što su ih ljudi uzgojili takve. Da bi ih jeli.


i šta to mjenja stvar u odnosu na ono šta je nask rekao?

sitematizovan pokolj u vještačkim uslovima ili hitrovit ulet mačetama u prirodu, svodi se na isto - okrutnost prema životinjama

A zašto se niko ne zalaže za prava biljaka?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:56 19.04.2020

Re: Makron


A zašto se niko ne zalaže za prava biljaka?!

I zašto ne osuđuju životinje koje jedu druge životinje, što samo jadnog čoveka kritikuju?

Lav je vrlo okrutan prema gazelama, a Doks mu ništa ne zamera.
Nije u redu, stvarno.
maksa83 maksa83 08:22 19.04.2020

Re: Makron

I ti od kojih izlete takvi ekstremni stavovi npr. u vezi jedenja životinja sami jedu povrće uzgojeno uz pomoć raznih pesticida koji uništavaju i muče razne insekte od pčela pa na dalje, ali to je valjda normalno, insekti nisu sisari dakle nemaju osećanja ili šta li.

Bene što si ubrizgav'o estrogen...
nikvet pn nikvet pn 09:13 19.04.2020

Re: Makron

bene_geserit

Makar da sami gaje organsku hranu koju jedu pa da kažeš da imaju neko moralno pravo da seru, ovako uvalili guzice u kancelarije, kupuju hranu po pijacama i imaju "stavove" koje su "dobro promislili i izvagali".
I tako jedu ko zna kako odgajeno meso i biljke, a seru Faranima što rade isto što i njihovi preci, i srali bi svojim precima takođe što su išli u lov samo da su živi.


Тако је Бене, 100% се слажем. Иначе Хварана на Хварским острвима не би ни постојало да им није тог китокоља; ајте вегани израните ситну децу у каменитој ледари. Него ћераће се то још мало док унуци не батале - осим ако не постане туристичка дестинација за неофашисте. Што је опет боље да се ограничено празне на китовима него неограничено у Аушвицу. Као што је спорт много добра замена за рат.

Човек је гадна зверка, агресивност му је иманентна врсти; писао давно о томе Конрад Лоренц.
docsumann docsumann 09:42 19.04.2020

Re: Makron

rodni
docsumann
Takođe: svinja, bik, ovca, kokoš - sve to postoji samo zato što su ih ljudi uzgojili takve. Da bi ih jeli.


i šta to mjenja stvar u odnosu na ono šta je nask rekao?

sitematizovan pokolj u vještačkim uslovima ili hitrovit ulet mačetama u prirodu, svodi se na isto - okrutnost prema životinjama

A zašto se niko ne zalaže za prava biljaka?!


ah, dokle više ta fora sa 'izjednaćavanjima' patnje.

za životinje (sisare, ptice, ...) znamo da imaju isti nervni sistem, odnosno da pate i vole, strahuju za svoje mlade, baš kao i mi..

možda i biljke pate, na nama nepoznat način. al priroda nije toliko surova da onog ko pati od nanošenja povrijeda i bola, ostavlja bez mogućnoti da se skloni i zaštiti.
docsumann docsumann 09:45 19.04.2020

Re: Makron

Lav je vrlo okrutan prema gazelama, a Doks mu ništa ne zamera.


lav nema mogućnot da preispituje svoje postupke i mjenja svoje ponašanje.

lav nema etičke principe.
alselone alselone 09:51 19.04.2020

Re: Makron

lav nema etičke principe.

Ako lav nema etičke principe, sa čim se slažem, onda nema ni prava. Ne postoje prava životinja.

Zato što je nečije pravo, obaveza nekog drugog. Ne postoji univerzalno pravo.

Moje pravo na slobodu govora je tvoja obaveza da me ne sprečiš u tome. Moja druga prava su tvoje obaveze, i obrnuto. Prava su socijalni dogovor među ljudima kojim se formira balans izmedju obaveza i mogućnosti u društvu.

Ako neko ne može da održi obavezu, kao što je to lav na primer, onda on ni ne može da ima prava.

Prava životinja ne postoje.

Prijatno.

(to naravno ne znači da ih treba mučiti svakom koraku)
docsumann docsumann 10:42 19.04.2020

Re: Makron

Prava životinja ne postoje.



to se isto može reći i za prava ljudi. ona nisu stvar same po sebi. oduvijek tu. ona potiču od samih ljudi.
takođe i o pravim životinja, odlučuju ljudi, koji gospodare svim životima na zemlji.

ako odlučimo da postoje, postojaće.


(to naravno ne znači da ih treba mučiti svakom koraku)


a zašto da ne ako nam to prija? mislim u kontekstu toga da životinje nemaju prava.
alselone alselone 10:44 19.04.2020

Re: Makron

to se isto može reći i za prava ljudi. ona nisu stvar same po sebi. oduvijek tu. ona potiču od samih ljudi.


Pa ne može.

docsumann docsumann 10:46 19.04.2020

Re: Makron

alselone
to se isto može reći i za prava ljudi. ona nisu stvar same po sebi. oduvijek tu. ona potiču od samih ljudi.


Pa ne može.



a zašto. je l' prava ljudi dolaze od Boga?



EDIT: imaš gore mali edit
alselone alselone 11:53 19.04.2020

Re: Makron

a zašto da ne ako nam to prija? mislim u kontekstu toga da životinje nemaju prava.


Sebe degradiramo.


a zašto. je l' prava ljudi dolaze od Boga?

Ne, nego je dogovor i balans izmedju odgovornosti i prava. Pravo bez odgovornosti ne postoji.
nask nask 13:08 19.04.2020

Re: Makron

Prava su socijalni dogovor među ljudima kojim se formira balans izmedju obaveza i mogućnosti u društvu.

Bilo je bezbroj, i našalost još uvek ima, društava gde se određeni delovi tog istog društva stvaljaju van "dogovora". Da se razumemo ovde samo komentarišem tvoju argumentaciju šta je izvor prava. Ljudska prava i/ili životinjska prava bi trebala da budu malo univerzalnija od dogovora. Ima jedna knjiga (nije samo jedna ali u ovoj je sve to sažeto) od Frans de Wala (Frans de Waal) Mama's Last Hug koju bi po mom mišljenju trebao svako od nas da pročita. Pa kada na osnovu čitanja skapiraš koliko smo isti, i ne samo sa primatima, malo je teže opravdati, da ne kažem svariti, sve to mesojedenje.
docsumann docsumann 16:41 19.04.2020

Re: Makron

a zašto. je l' prava ljudi dolaze od Boga?


Ne, nego je dogovor i balans izmedju odgovornosti i prava. Pravo bez odgovornosti ne postoji


pravo je oduvijek proisticalo iz raspodjele moći.
svako širenje okvira ljudskih prava je podrazumjevalo savladavanje postojećih struktura koje su imale moć.

osim toga što mogu da se bore za svoja prava ljudi su u stanju da se bore i za prava onih koji nisu u mogućnoti da se za njih sami izbore.
od rasnih , vjerskih , nacionalnih i seksualnih manjina, pa do prava osoba ometenih u razvoju, funkcionalno nesposobnih, starih i nemoćnih.

danas i kućni ljubimci imaju više prava nego što su ih nekad imali robovi ili kmetovi.

širenje humanizma jednog dana će obuhvatiti sve životinje.
aureus aureus 16:49 19.04.2020

Re: Makron

docsumann

osim toga što mogu da se bore za svoja prava ljudi su u stanju da se bore i za prava onih koji nisu u mogućnoti da se za njih sami izbore.
od rasnih , vjerskih , nacionalnih i seksualnih manjina, pa do prava osoba ometenih u razvoju, funkcionalno nesposobnih, starih i nemoćnih.

danas i kućni ljubimci imaju više prava nego što su ih nekad imali robovi ili kmetovi.

širenje humanizma jednog dana će obuhvatiti sve životinje.

Možda bih se mogao lišiti piletine, ali da ne mogu uzeti od koke jaja to bi me baš pogodilo.
docsumann docsumann 16:53 19.04.2020

Re: Makron

Ima jedna knjiga (nije samo jedna ali u ovoj je sve to sažeto) od Frans de Wala (Frans de Waal) Mama's Last Hug koju bi po mom mišljenju trebao svako od nas da pročita. Pa kada na osnovu čitanja skapiraš koliko smo isti, i ne samo sa primatima, malo je teže opravdati, da ne kažem svariti, sve to mesojedenje.




ostavih je na trećinu. ne zato što je loša. naprotiv, sjajna je.
no, dosta od toga sam već znao.

hrišćantvo je etičku granicu 'dozvoljenog ubijanja' vezalo za postojanje duše.
duša je ta koja suštinki razdvaja ljude od svih živih bića, koja su čovjeku data da mu služe.

nauka zaista nije detektovala dušu kod životinja, al nije ni kod ljudi.
usput je ustanovila da smo zapravo slični do bola, al i do sreće, ljubavi, igre.

mi dobro znamo kako im je kad ih ubijamo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana