Beograd danju 17, ili "Deca VS pederi"

Nebojša Spaić RSS / 09.05.2008. u 19:26

Ostavio bicikl nakratko, vezan, u garaži i idem kući preko platoa, na sred Vračara, u onim biciklističkim helankama. Dve devojčice, osnovna škola, viču za mnom "Pederu! Geju! Ej ti u helankama!". Čudim se odakle im hrabrost, imam dobrih 100 kila, da im uši izvučem, izgrdim i to. Pričam Tamari, ona misli da njihov fašisoidni model mišljenja koji im je predat ni ne pretpostavlja da su me uopšte i vređale, nego da su me obeležavale kao drugačijeg, a da se ne boje zbog stereotipa o gejevima kao kukavicama.

A Ognjen danas došao iz škole, posvađao sa sa svim dečacima u razredu, iznerviran jer su ga zvali pederom, zato što ih je odgovarao od klinačke fantazije da idu na gej paradu i biju pedere.



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:34 09.05.2008

da li mislite

,stvarno, da je fasizam ili fasisticki nacin razmisljanja to sto su devojcice vikale za Vama "pederu" zbog helanki?

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:07 10.05.2008

Re: da li mislite

alselone
,stvarno, da je fasizam ili fasisticki nacin razmisljanja to sto su devojcice vikale za Vama "pederu" zbog helanki?

A sta li je pa drugo? Primitivne forme diskriminacije jedno su od glavnih obelezja fashizma.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:43 10.05.2008

Re: da li mislite

alselone
,stvarno, da je fasizam ili fasisticki nacin razmisljanja to sto su devojcice vikale za Vama "pederu" zbog helanki?


Ma obicna uvreda nekih blesavih klinki koju ce covek sresti u svakodnevnom zivotu i na ulici u celoj EU (ovo jos spada u najbezazlenije) ... Ali sta da se radi kad je fasizam najmodernija rec na ovom blogu - posebno kod predstavnika jedne politicke opcije i njihovih NVO satelita koji se trude da "otkriju" sto vise (uglavnom nepostojecih) primera pojave koju opisuje ta rec - ne bi li opravdali svoje postojanje i visoke plate ... Hm, mene cudi samo da je i g. Spaic podlegao toj "modi"?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:52 10.05.2008

Re: da li mislite

Vas problem (jedan od, u najmanju ruku) Vasilije jeste u tome sto Vam ne pada na pamet da bi neko mogao da to uocava bez da treba da "opravdava" svoje postojanje ili svoje "visoke plate". Ja, za razliku od Vas, koji po sopstvenom priznanju od svojevremeno, ne provodite dovoljno vremena u Srbiji da biste uocili fine detalje, zapazam svakodnevno primere fashistickog nacina misljenja (dakle ne nuzno i fashizma kao politicke ideologije, to Vi imate problema sa razlikovanjem), a niti imam visoku platu (verujem cak i znatno manju od bilo Vase bilo onih koji umanjuju problem fashizma na svakom koraku), niti mislim da ima smisla da bilo Vama bilo nekom drugom opravdavam svoje postojanje. Ta vrsta insinuacije predstavlja potpuno istu strategiju kao i radikalsko "cekamo promene" koga se Vi, kao bajagi, grozite.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:12 10.05.2008

Re: da li mislite

Milan M. Ćirković
Ja, za razliku od Vas, koji po sopstvenom priznanju od svojevremeno, ne provodite dovoljno vremena u Srbiji da biste uocili fine detalje, zapazam svakodnevno primere fashistickog nacina misljenja (dakle ne nuzno i fashizma kao politicke ideologije, to Vi imate problema sa razlikovanjem),


Ja za razliku od Vas, zivim u jednoj od najnaprednijih zapadnoevropskih demokratija u kojoj su neonacisti usli cak i u parlament - a vi sad uporedite sta znaci 5% na biracko telo od oko 80 miliona stanovnika i nekoliko desetina budala u NS. Pa zato smatram da o ovoj temi mogu i imam sta da kazem ...

Svidjalo se to vama ili ne, ovaj primer gospodina Spaica nema blage veze sa fasizmom nego je samo primer politicke nekorektnosti u svakodnevici i kolokvijalnom jeziku koji se moze sresti u svakoj sredini u Evropi i svetu. Nemojte mi samo reci da vi niste nikad bili u situaciji da cujete da neko u svadji, ali i u obicnoj prijateljskoj prepirci (pa i polu-sali), upotrebi reci kao sto su "ciganin", "peder", "seljak", "p..ka" i da to nema veze ni sa fasizmom a ni sa predrasudama prema onome sto predstavlja osnovno znacenje tih reci?

Ne pravdam ja naravno upotrebu takvih reci/uvreda ... a kad je u pitanju javni nastup onda se i borim protiv toga - i na ovom blogu uostalom ...

pozz

ps. Naravno, nisam mislio da su svi koji koji nastupaju/razmisljaju kao vi, placeni za to. Naprotiv, ubedjen sam da to sa vama nije slucaj. Ali zato mislim da niste u stanju da realno sagledate situaciju i da ste podlozni (losem) politickom uticaju i propagandi
niki m niki m 20:58 10.05.2008

Re: da li mislite

Hm, mene cudi samo da je i g. Spaic podlegao toj "modi"?



Da, i meni je to upalo u oci jer se g. Spaic cuvao ovakvih izjava. Imao sam prilike da vidim g. Spaica u pomenutim helankama i, da budem iskren, to zaista nije ocaravajuci prizor. Posebno, i jer tih njegovih 100 kiolgrama sigurno imaju i jos 10 - 15 kg pride.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:11 10.05.2008

Re: da li mislite

Nebojša Spaić

A Ognjen danas došao iz škole, posvađao sa sa svim dečacima u razredu, iznerviran jer su ga zvali pederom, zato što ih je odgovarao od klinačke fantazije da idu na gej paradu i biju pedere.


G. Spaicu,

steta je sto je diskusija skrenula u obicajeno blogovsko prepucavanje o zloupotrebi reci "fasizam" na nasoj politickoj sceni ... ali ste i vi delom doprineli tome.

Inace je ovaj citat sigurno nesto nad cime bi trebalo da zamisle mnogi u Srbiji - pre svega sve politicke stranke koje sve u nacelu podrzavaju standarde kad je u pitanju zastita manjina i suzbijanje svih oblika diskriminacije ... A posebno bi trebalo da se zamisle oni koji su odgovorni za prosvetu. Problem u Srbiji je, po meni, sto se ovako ozbiljne stvari odmah koriste kao prilika za sticanje politicke koristi i/ili napade na politicke protivnike ...

A da budem iskren, na osnovu onoga sto citam ovde na blogu, izgleda mi i da predstavnici gej populacije nemaju nikakvih ozbiljnih organizacija koje bi zastupale njihove interese? Ovi iz Kvirije svojim (politickim) ekstremizmom cine sve da antagonizuju najveci deo stanovnistva u Srbiji pa samo pogorsavaju situaciju ... Ili mozda ima i nekih drugih umerenijih i razumnijih organizacija, samo nisu poznate?

pozz
Elliot Elliot 21:20 10.05.2008

Re: da li mislite

Imao sam prilike da vidim g. Spaica u pomenutim helankama i, da budem iskren, to zaista nije ocaravajuci prizor. Posebno, i jer tih njegovih 100 kiolgrama sigurno imaju i jos 10 - 15 kg pride.

Ma derpe 100%.
alselone alselone 21:43 10.05.2008

Re: da li mislite

Milan M. Ćirković


A sta li je pa drugo? Primitivne forme diskriminacije jedno su od glavnih obelezja fashizma.



Da li mislite da postoji ista izmedju bezobrazluka i fasizma?
Ajmo malo ukljuciti i fuzzy logike.
mariopan mariopan 23:13 10.05.2008

Re: da li mislite

alselone
Milan M. Ćirković


A sta li je pa drugo? Primitivne forme diskriminacije jedno su od glavnih obelezja fashizma.



Da li mislite da postoji ista izmedju bezobrazluka i fasizma?
Ajmo malo ukljuciti i fuzzy logike.

Nemaju sta da ukljuce, crklo im, pregorelo, ne radi....ajmo na gurku.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 14:23 11.05.2008

Re: da li mislite

i jer tih njegovih 100 kiolgrama sigurno imaju i jos 10 - 15 kg pride.

Bilo, bilo, sad sam na 103.
Kasper Kasper 09:08 13.05.2008

Re: da li mislite

A sta li je pa drugo? Primitivne forme diskriminacije jedno su od glavnih obelezja fashizma.
*novo


Kao i komunizma, recimo. Istine radi: mi nemamo fasisticko nego komunisticko nasledje. Mada , profitabilnije je tvrditi da je Srbija fasizoidna.
Queeria Queeria 19:41 09.05.2008

Šamarčine iz raja izašle...

Mene su jednom napali klinci jer sam nosi crnu gumenu košulju. Jelte ukapirali po tome da sam peder... Ali klinci... Daj bože da su bili četvrti razred. Ja nisam mogao da verujem... Gledao ih sa visine i bio u fazonu JEBOTE ODAKLE VAM HRABROST. Ali šamarčine reše problem. Mada mi je stradao nos...
Ssvetlana Ssvetlana 19:48 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Nemoj deeccccuuuu da mi diras! To su bre, svetinja!
Pre deni dan sam cula i videla decu kako vredjaju jednog starog gospodina! Sve zbog njegovih godina! Doduse, bili su u pravu, kako ga nije sramota da u tim godinama jos uvek zivi!?
Queeria Queeria 19:51 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Ne verujem ti... Sve izmišljavaš... Deca ne razmišljaju na fašistički način!!!
Ssvetlana Ssvetlana 19:59 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Queeria
Ne verujem ti... Sve izmišljavaš... Deca ne razmišljaju na fašistički način!!!


Tacno! Sta zna dete, sta je to fasizam!?
Slavko oci moje Slavko oci moje 20:33 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Stvarno, sta je to Fasizam ( ima li neka nova definicija)? I jos zasto je fasizam ako neko nekome kaze da je peder a sve zbog helanki?
kumashimoto kumashimoto 20:45 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Sram te bilo, na decu si udario. na slabijima se izivljavas, lupas im samare umesto da ih lepo prijavis Helsinskom odboru, Zenama u crnom ili kome vec treba...i hvala na banovanju na tvom blogu Pedja, vrlo nefasisticki cin, nema sta.

P.S. Izvini Nebojsa na ovom trolu, bilo je jace od mene.
Queeria Queeria 21:02 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Izdvajanje i šikaniranje drugačijih je osnova fašizma.

Kada nekome ko je tamnoput kažeš CRNČUGO, ili CIGANŠTURO - to je rasizam, a osnova mu je fašistička.

Pedere i lezbejke ne možete prepoznati po boji kože, ali su tu dragi nam stereotipi... i kada neko nosi helanke biva prepoznat da je peder i onda mu se razdereš PEDERU - to je homofobija, a osnova mu je fašistička...

Fašistička osnova - vidiš nešto što je različito i imaš potrebu da reaguješ, da omalovažiš, a kada porasteš da premlatiš ili ubiješ...
Slavko oci moje Slavko oci moje 21:30 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Queeria
Izdvajanje i šikaniranje drugačijih je osnova fašizma. Kada nekome ko je tamnoput kažeš CRNČUGO, ili CIGANŠTURO - to je rasizam, a osnova mu je fašistička.Pedere i lezbejke ne možete prepoznati po boji kože, ali su tu dragi nam stereotipi... i kada neko nosi helanke biva prepoznat da je peder i onda mu se razdereš PEDERU - to je homofobija, a osnova mu je fašistička...Fašistička osnova - vidiš nešto što je različito i imaš potrebu da reaguješ, da omalovažiš, a kada porasteš da premlatiš ili ubiješ...

Na ovaj nacin mnogo toga moze da se stavi pod kapu fasizma.
Samo omalovazavanje nije fasizam iako mozemo da kazemo da " kad porastu oni bi i ubijali" pa samim tim izvedemo zakljucak da je pozadina svega fasizam.
Homofobija se vezuje za Fasizam samo kroz nasilje koje u slucaju domacina bloga nije bilo prisutno.
Predpostavljam da bi trebalo da znamo da neko nekoga zeli da premlati ili ubije da bi mogli reci da je pozadina svega fasizam.
Ako djeca vicu " pederu, ej ti u helankama" ja zaista ne vidim kako izvodimo zakljucak da bi oni kada porastu mogli da ubiju istog.
Queeria Queeria 22:40 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

a ne... omalovažavanje glup, retard, kreten, idiot...
ovo je vezano za identitet...

pa ako nastave da ih vaspitavaju na fašističkim principima, onda će početi da ubijaju...
die hard die hard 23:13 09.05.2008

svi nevini ...

Ako djeca vicu " pederu, ej ti u helankama" ja zaista ne vidim kako izvodimo zakljucak da bi oni kada porastu mogli da ubiju istog.
*novo


jok, nego ce im bude najbolji drugar.Ne moraju da ubiju bilo koga licno, ali postoji nagovestaj da razlicite ljude ne samo da nece postovati nego ce kad dodju u priliku i nipodastavati.Gadna deca rastu u ovoj jadnoj i iznurenoj Srbiji." Nasa mladost " je ubedjena da su Srbi nesto neopisivo dobro.I ceo svet ne razume te nadljude, ali i treba im tako.Shvatice jednog dana, sto kasnije to gore po njih.Serbi ce preziveti i siriti svoje vrednosti diljem planete.
Slavko oci moje Slavko oci moje 23:49 09.05.2008

Re: svi nevini ...

jok, nego ce im bude najbolji drugar.Ne moraju da ubiju bilo koga licno, ali postoji nagovestaj da razlicite ljude ne samo da nece postovati nego ce kad dodju u priliku i nipodastavati.Gadna deca rastu u ovoj jadnoj i iznurenoj Srbiji." Nasa mladost " je ubedjena da su Srbi nesto neopisivo dobro.I ceo svet ne razume te nadljude, ali i treba im tako.Shvatice jednog dana, sto kasnije to gore po njih.Serbi ce preziveti i siriti svoje vrednosti diljem planete.

Nipodastavanje i nepostovanje nekoga ili necega bez nasilja ili nagovaranja da se nasilje izvrsi nije fasizam. Dakle hajde zovemo stvari pravim imenima.
Slavko oci moje Slavko oci moje 23:52 09.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Queeria
a ne... omalovažavanje glup, retard, kreten, idiot...ovo je vezano za identitet...pa ako nastave da ih vaspitavaju na fašističkim principima, onda će početi da ubijaju...

Hmmm..."vaspitavanje na fasistickim principima" jer su rekli " pederu, ej ti u helankama". Pretjerujemo li??
Queeria Queeria 00:38 10.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Pa ako je tebi normalno da deca nekome dobacuju i time omalovažavaju... onda je to tvoj problem... Prvo dobacuju, pa posle gađaju, pa biju i na kraju ubijaju...

Voleo bih da znam kako bi se ti osećao da ti neko u sred Zagreba ili Sarajeva dobacio: Ej ti Vlahu ili Ej ti Srbendo... (ja se izvinjavam ako se pogrešno obraćam u muškom rodu)
Slavko oci moje Slavko oci moje 03:21 10.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Queeria
Pa ako je tebi normalno da deca nekome dobacuju i time omalovažavaju... onda je to tvoj problem... Prvo dobacuju, pa posle gađaju, pa biju i na kraju ubijaju... Voleo bih da znam kako bi se ti osećao da ti neko u sred Zagreba ili Sarajeva dobacio: Ej ti Vlahu ili Ej ti Srbendo... (ja se izvinjavam ako se pogrešno obraćam u muškom rodu)

Pa nisam ja rekao da je to normalno ( ako ne vjerujes pregledaj moje komentare).... nije ormalno ali nije ni fasizam.
Ne kazem da se ne bi osjecao kao i domacin bloga i nije da opravdavam djecu dobacivace ali ne bi to zvao fasizmom.
Zovimo stvari pravim imenom.
To i jeste jedini razlog mog javljanja na ovaj blog

Eh da u pravu si muski je rod : )
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:01 10.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Ako bi nekog trebalo šamarati, to su roditelji te dece. Ne bih decu šamarala, ali sigurno ne bih ni oćutala i prošla pored takvih uvreda. Bar bi im vakelu održala. Deca i tako mahom funkcionišu po principu app, dakle da im neko par puta održi decibelno predavanje i izbruka ih, ne znam da li bi tek tako olako zevala takve budalaštine ponovo.

Drugo:
Kada nekome ko je tamnoput kažeš CRNČUGO, ili CIGANŠTURO - to je rasizam, a osnova mu je fašistička.


Osnova rasizma nije fašistička, jer je rasizam, za početak mnogo stariji od fašizma. Fašizam je samo uključio rasizam, kao jedno od osnovnih načela, u svoj sistem.

Isto tako:
Fašistička osnova - vidiš nešto što je različito i imaš potrebu da reaguješ, da omalovažiš, a kada porasteš da premlatiš ili ubiješ...


Pored toga i homofobija je starija od fašizma.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:36 10.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Queeria
Izdvajanje i šikaniranje drugačijih je osnova fašizma.

Kada nekome ko je tamnoput kažeš CRNČUGO, ili CIGANŠTURO - to je rasizam, a osnova mu je fašistička.


Po ovoj definiciji je tvoje nazivanje SPC "zlocinackom" je u osnovi fasisticko ... a posto se radi o neuporedivo TEZIM uvredama upucenim stotinama/hiljadama postenih ljudi, pripadnika pomenute organizacije, onda si ti najveci fasista na ovom blogu ...

Naravno, da ponovim - to bi bilo po tvojoj logici, po mojoj se radi samo o sirenju verske i nacionalne mrznje u tvom slucaju(i tvojim licnim frustracijama) , a u ovom od g. Spaica je u pitanju primer iz svakodnevnog zivotu kakvih ima svuda u svetu (tvoje "crncugo" i jeste prevod sa engleskog gde se mnogo cesce i koristi) ... i nema blage veze sa fasizmom

Primeri koje ti navodis, kao i ovaj primer g. Spaica naravno zasluzuju kritiku i sigurno spadaju u politicki nekorktan govor, samo svakom iole realnom je jasno da je sasvim jedno kada se takve stvari kazu u privatnom/licnom kontaktu a druga kad se radi o javnom nastupu ... i opet ti ispade tu daleko najgori.
Queeria Queeria 13:53 11.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Po ovoj definiciji je tvoje nazivanje SPC "zlocinackom" je u osnovi fasisticko ... a posto se radi o neuporedivo TEZIM uvredama upucenim stotinama/hiljadama postenih ljudi, pripadnika pomenute organizacije, onda si ti najveci fasista na ovom blogu ...


Tvoj problem je što pravoslavne vernike izjednačavaš sa SPC.

SPC je institucija, kao i Ministarstvo zdravlja...

I kada neko izjavio da je SPC zločinačka organizacija, za to postoje dokazi ili ne postoje.

SPC nije identitet.

Fašizam bi bio reći da su pravoslavci zločinci.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:44 11.05.2008

Re: Šamarčine iz raja izašle...

Queeria
Tvoj problem je što pravoslavne vernike izjednačavaš sa SPC.
SPC je institucija, kao i Ministarstvo zdravlja...
I kada neko izjavio da je SPC zločinačka organizacija, za to postoje dokazi ili ne postoje.
SPC nije identitet.
Fašizam bi bio reći da su pravoslavci zločinci.


Ja sam gore mislio na pripadnike crkve znaci popove, kaludjere, svestenike (da li ih ima stotine ili hiljade ne znam ... zato sam i napisao tako neodredjeno ... vernika ima sigurno vise miliona). Ne postoji ni jedan jedini dokaz da su ti ljudi manje posteni ili losiji nego bila koja druga grupacija u srpskom narodu ... A jos manje da su i oni i kao pojedinci a i kao organizacija zlocinci ... a pausalna optuzba/kvalifikacija tako velikog broja NEVINIH ljudi da su zlocinci (sto je svojevrstan poziv na hajku i linc) je jedna od stvari koje su radili fasisti ...

Mada se naravno ne moze zaobici ni cinjenica da se ovde radi o jednoj od najistaknutijih nacionalnih institucija srpskog naroda pa je to svakako napad i na sve njene vernike i postovaoce. Naravno da je napad i na njene vernike ako kazes da oni podrzavaju i postuju zlocinacku organizaciju ... kud ces vece uvrede? I to upucene milionima ljudi. Niko iole razuman nece reci za kompletnu versku instituciju jednog naroda da je zlocinacka organizacija i pri tome tvrditi da ne vredja i vernike pa i ceo narod. Svidjalo se to tebi ili ne, ali ovo sto si ti radio je jedan od najtezih oblika sirenja verske i nacionalne mrznje ... a po tvojoj definiciji bi bio i fasizam.
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:52 09.05.2008

09. MAJ

Ajnur Ibran Ajnur Ibran 20:07 09.05.2008

Kuda plovi ovaj brod?

Drustvo nam je gnjilo od stereotipa i predrasuda.Deca nista nisu izmislila,samo su ponela iz kuce, odnosno
najblizeg okruzenja modele ponasanja.
Vas je to pogodilo,iznenadilo, kako god, a kako razumem niste gej, mozete misliti kako je tek gej ljudima u
takvim situacijama...A ono sto je najparadoksalnije, je to da su (sve cesce) u nas deca, oni koji krse ljudska
prava.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:26 09.05.2008

Re: Kuda plovi ovaj brod?

Slatki malisani, ponesu od kuce i kada je za to pogodna prilika, iznesu iz nekog polupanog izloga. Moraju siroti, a i roditelji im se muce i pate po velikom, odvratnom Beogradu.
cakani cakani 21:29 09.05.2008

"Deca VS pederi"

Predrasude, predrasude . . .
Nosim bradu (ako se to tako kaze), vec nekoliko decenija i dobro se secam prigovora iz okoline sa pocetka nosenja iste - "zna se ko su bradonje !", a zapravo niko me nikad nije pitao imam li problema sa kozom, imam li problem u drustvu devojaka zbog uzasnog crvenila i crvenih pecata po kozi (ko bulka u Maju). Ne, odmah sam bio "bradonja".
Znaci, kod nas nije bitno da li si "bradonja", "peder", "kosmonaut" ... ili sta bilo (uz duzno postovanje i izvinjenje svima koju se tako osecaju), bitno je da si "DRUGACIJI OD NAS".
I, upravo to - "DRUGACIJI" je nas najveci problem, svi su drugaciji, samo smo mi jedini i pravi i za druge nas ...
Onda se pitamo gde su prijatelji i zasto nas niko ne razume (kroz celu istoriju, na ovamo) ?
Ko razume - shvatice.
Soylent Green Soylent Green 21:57 09.05.2008

narodnjastvo i pelene

Deca, u prirodnom stanju (odgajanja medju hijenama i sl.), piske i kake gde stignu, biju slabije, spontano se organizuju u grupe i tlace drugacije od sebe. Klinci prepusteni sami sebi uglavnom jesu mali fasisti. Antropolozima je poznato da je prvi refleks i kod odraslih koji nikad nisu ziveli u modernijim vecim zajednicama (vec samo u manjim grupama) kad sretnu nepoznatog, da ga ubiju. Nista novo.

Tokom procesa civilizovanja deca nauce da ukinu kakenje po ulici, da budu tolerantniji prema drugacijima, itd. Problem je sto narodnjacki centri moci eksploatisu ove primarne kakece reflekse da ostanu na vlasti, uz malu cenu da drustvo ostaje na neandertalskom nivou.

[ovde se trgnite i nekoliko puta poluartikulisano zaurlajte "KOSOVO! UBI PEDERE! SRBIJA!", pa nastavite sa blogovanjem ...]

Srecom drugaciji, pederi i srboneprijatelji ovih dana imaju vise talenta, bolje placaju svoju vojsku, ne hrane se samo korenjem, i samo je pitanje vremena kada ce zadrigle obozavaoce spontanog kakenja da iskoriste kao jevtinu radnu snagu. Sto mozda i jeste krajnja svrha narodnjastva. Smestili nam amerikanci.
man ray loves me man ray loves me 22:04 09.05.2008

Re: narodnjastvo i pelene

Tokom procesa civilizovanja deca nauce da ukinu kakenje po ulici, da budu tolerantniji prema drugacijima, itd.

evo mogucnosti za dodatak psihoanalitickoj terminologiji - posle edipovog kompleksa, veljin kompleks.
zuti semafor zuti semafor 22:18 09.05.2008

!!

Istina je da u Srbiji nista nije kako treba.Ni pederi ni deca ni glasacko telo,zene..sve je otislo u krasni k.I zato se ne cudite ni fasizmu,nasilju i diskriminaciji.

Lud narod 100%
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:40 09.05.2008

stokilas u helankama ?!

Mozda im je to bilo smesno ?
Tim devojcicama.
mariopan mariopan 23:05 09.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Verujem da se to dogodilo ali ima dece i dece.......evo ja jutros videla pacecu kolonu, idu deca iz balavista u setnju a oni ko cvetici. Da li su to mala fasisticka gamad koju treba potamaniti na vreme pre nego sto im izraste kokarda i brada ili da ih pustimo jos jednu sezonu?Da nauce da kake gde stignu da imamo argumente za sud i da ne kaze neko da ne postujemo njihova prava pre nego sto pustimo gas u gasnoj komori?
man ray loves me man ray loves me 23:14 09.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Bergman ima film o tome kakve generacije su iznikle u atmosferi fasisticke Nemacke - Zmijsko jaje. Kod nas su to 'moleban girls'. Treba da se govori o steti koju su ta deca pretrpela i kako se to vidi u njihovom ponasanju.
Setila sam se sada kako se igra devojcica koju tuce majka - ona tuce lutku.
die hard die hard 23:26 09.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Verujem da se to dogodilo ali ima dece i dece.......evo ja jutros videla pacecu kolonu, idu deca iz balavista u setnju a oni ko cvetici. Da li su to mala fasisticka gamad koju treba potamaniti na vreme pre nego sto im izraste kokarda i brada ili da ih pustimo jos jednu sezonu?Da nauce da kake gde stignu da imamo argumente za sud i da ne kaze neko da ne postujemo njihova prava pre nego sto pustimo gas u gasnoj komori?


E, kad neko ovako i ovoliko menja teze to je da ides u pizdu lepu materinu.A ti/vi/ Mariopan jedva cekas priliku da se poigras sa decom i nama koji ovde nesto kao ozbiljno govorimo/pisemo,Jadan komentar, vrlo bedno.Ja svakog dana na poslu vidjam tu decu i shvatam da je to ( naravno ) projekcija iz porodice.I to jako ruzna projekcija.I niko nije ni pisao ovde o maloj deci/klincadiji.Nego o onima koji misle da sve znaju - nesto starijoj deci, teeenagerima.
mariopan mariopan 00:35 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Izvini, procitala neke komentare gore pa mi se slosilo. Na primeru neke nevaspitane dece donosi se zakljucak da su nam deca mali fasisti? Ma odakle vam to? Rekla bih da su samo nevaspitani a tako teske reci za decu ipak ne bih upotrebila. Vi teske reci...ja teske reci, sad smo kvit moze li onda da se prica zasto ta deca ne nauce sta je dobro od roditelja? Mozda su im roditelji neobrazovani a neobrazovanje ide pod ruku sa siromastvom sto opet ne znaci da su fasisti.Mozda su im roditelji neki od onih jadnika sto nemaju posao pa su im svi krivi, mozda piju, mozda su ta deca prepustena sama sebi i niko ih nicemu ne uci. Koliko takve dece ima u Srbiji Da li treba da im podelimo samare ili da im pomognemo na neki nacin?Nisam ni jedan predlog nasla da se deca malo bolje nauce necemu osim etiketa da su fasisti i onih samara sto ih neko gore lepo podelio.

Eto jos jedan komentar i nije drugaciji od prvog. Mozemo da pricamo o deci koliko hoces kada se ovde pokaze bar neko postovanje i prema njima. Pitas se kakvo postovanje za neku nevaspitanu decu? Zato sto su oni DECA, neodgovorni po prirodi stvari, zbog svoje mladosti i neznanja....nisu mali fasisti. Ne kazem da si ti to rekao ali su komentari bili u tom stilu a tebi je moj komentar zasmetao. Evo razloga sto sam to tako i napisala. To su deca. Da li je neko kao dete uradio nesto cega se posle stideo, kada je porastao pa razumeo da je to ruzno? Jeste, svako od nas, samo nismo imali nikoga da to napise negde i da nas ostali ucesnici u diskusiji nalepe etiketama. A postali smo ljudi? Kakvi?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:37 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

A postali smo ljudi? Kakvi?

Stokilasi. U helankama. U ratu sa decom.
schneetzla schneetzla 00:44 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

mariopan
Izvini, procitala neke komentare gore pa mi se slosilo. Na primeru neke nevaspitane dece donosi se zakljucak da su nam deca mali fasisti? Ma odakle vam to? Rekla bih da su samo nevaspitani a tako teske reci za decu ipak ne bih upotrebila. Vi teske reci...ja teske reci,


Rec je mozda teska, ali je i dalje odgovarajuca.
man ray loves me man ray loves me 00:45 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Ok, ali ne treba ni idealizovati. Dva miliona glasaca SRS/DSS jesu fashisti. Treba misliti na to kako ce oni da vaspitaju svoju decu.
Markonio Markonio 00:47 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

ta je to Fasizam ( ima li neka nova definicija)? I jos zasto je fasizam ako neko nekome kaze da je peder a sve zbog helanki?


Stvarno čoveče, stokilaš u helankama! ) Odmah sam se setio onog crtanog sa balerinama nilskim konjima! (bez uvrede, i sam imam 100 kila)
Vračarac Vračarac 08:59 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Ok, ali ne treba ni idealizovati. Dva miliona glasaca SRS/DSS jesu fashisti. Treba misliti na to kako ce oni da vaspitaju svoju decu.

Zar ne mislite da pomalo generalizujete stvari?
man ray loves me man ray loves me 09:42 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Pitala sam se da li da napisem. Da li mozemo za glasace da kazemo da su oni fashisti, ili su to samo Seselj i Vucic i Top Lazic, a glasaci su prosto obicni ljudi koji su nesto zbunjeni?
Ja mislim da se oni identifikuju sa Seseljem jer se pretplacuju na njegove vrednosti, a to su - budi siledzija, budi glasan, utuci svakog koga mozes, ko je slabiji, svakog u cijem prisustvu ti je neprijatno, svakog ko je drugaciji, ovo je tvoja zemlja, ovde si svoj na svome, imas pravo da to radis ovde (jos jedan paradoks, jer su barem polovina glasaca SRS Bosanski Srbi).
Ali vidim i drugu stranu, a to je da se vecina tih ljudi zapravo konformira, ne zeli da iskace iz vecine, to ne odrazava njihove prave vrednosti - sutra kad se nekim cudom promene pravila, svi oni ce da izbace kiseo kupus sa terase i da stave mushkatle. (mislim da je ovo majka svih generalizacija - da je svako ko drzi kiseo kupus na terasi fashista. :) - but I hope you see what I mean.)

Postoji jos jedan aspekt - u fashizmu ima nesto sto nas zbunjuje, sto nije u skladu sa time kako zamisljamo coveka, kao bice koje je u sushtini dobro. Bilo bi mi tesko da Vas ubedim da ce Vas prvi komsija sutra da ide unaokolo i ubija ljude. A ipak, iskustvo pokazuje da se to pod izvesnim okolnostima desava - najobicniji ljudi postaju izvrsioci. O tome govori Milgramov eksperiment. I mislim da ste u pravu, da se vecina njih zapravo konformira, da to nisu njihove prave vrednosti. Naucice i decu da se konformiraju.
jesen jesen 14:31 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

....mnogo smesan crtani, bas me nasmeja..:)).....i ja verujem da je deci bilo smesno...a ono pederu mi ne lici na fasizam....mozda ta deca i ne znaju pravo znacenje reci peder jer ta rec kod nas ima i druga znacenja....
alselone alselone 14:36 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

man ray loves me
Ok, ali ne treba ni idealizovati. Dva miliona glasaca SRS/DSS jesu fashisti. Treba misliti na to kako ce oni da vaspitaju svoju decu.


Bravo majstore!
Elliot Elliot 15:18 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

....mnogo smesan crtani, bas me nasmeja..:)).....i ja verujem da je deci bilo smesno...

Pa jeste pomalo smesno, ali problem je sto deca rec peder ili gej vezuju za takve (smesne, cudne, ruzne...) stvari. Za koju godinu ce shvatiti da neko ko nosi biciklisticke nije a priori gej, ali tu negativnu emociju ce tesko moci da izbace iz glave.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:10 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Vračarac
Ok, ali ne treba ni idealizovati. Dva miliona
glasaca SRS/DSS jesu fashisti. Treba misliti na to kako ce oni da
vaspitaju svoju decu.

Zar ne mislite da pomalo generalizujete stvari?

Mozda generalizuje. Ali vrlo malo. Cisto kozmeticki. (Kao sto se i ljudska prava kod nas shvataju - kao cista kozmetika.)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:13 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Ninoslav Randjelovic
Mozda im je to bilo smesno ?
Tim devojcicama.

Pa mnogo sta je i meni smesno. Recimo ministar prosvete u srpskoj vladi. Recimo ministar za kosovo u srpskoj vladi. Recimo ministar vera u srpskoj vladi. Smejem se bukvalno do suza kadgod ih, nekom nesrecom, cujem ili vidim ili procitam njihove (cuj, njihove!) reci. Ali ih ne nazivam pederima (niti nekom drugom ocigledno diskriminisucom odrednicom). Jel to neka Vasa praksa -- kad Vam je neko smesan, Vi viknete "pederu"?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:14 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

el to neka Vasa praksa -- kad Vam je neko smesan, Vi viknete "pederu"?

Pa ne bas apstraktno smesan. Nego tako, konkretno smesan. Sa 100 kila u helankama. Ipak, ne verujem da bih bas vikao "pederu" tom nekom. Mada, nikad se ne zna.... Sve zavisi od okolnosti. Razumete ?
jesen jesen 21:26 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Za koju godinu ce shvatiti da neko ko nosi biciklisticke nije a priori gej, ali tu negativnu emociju ce tesko moci da izbace iz glave.
...ja uopste ne mislim da neke devojcice u centru bg ne znaju da biciklisticke pantalone nemaju veze sa gej osobama....verujem da covek od 100kg izgleda neobicno u tim pantalonama i da je deci jednostavno bilo smesno...zar se vi nikada niste smejali bez razloga kada ste bili mali ili se nekome rugali takodje bez nekog posebnog razloga.....?..a zasto su te devojcice upotrebile tu rec/peder....najbolje je da je gospodin Spaic njih pitao...tada bi ova diskusija imala smisla....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:33 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

verujem da covek od 100kg izgleda neobicno u tim pantalonama i da je deci jednostavno bilo smesno...zar se vi nikada niste smejali bez razloga kada ste bili mali ili se nekome rugali takodje bez nekog posebnog razloga.....?.

Hvala Bogu !
a zasto su te devojcice upotrebile tu rec/peder....najbolje je da je gospodin Spaic njih pitao...tada bi ova diskusija imala smisla....

Tacno.
Elliot Elliot 22:31 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

...ja uopste ne mislim da neke devojcice u centru bg ne znaju da biciklisticke pantalone nemaju veze sa gej osobama....verujem da covek od 100kg izgleda neobicno u tim pantalonama i da je deci jednostavno bilo smesno...

Nisu ga zezali debeli, bucko, vec pederu, geju. Rekao sam vec da je tuzno sto rec gej vezuju za nesto sto je neobicno, smesno.
zar se vi nikada niste smejali bez razloga kada ste bili mali ili se nekome rugali takodje bez nekog posebnog razloga.....?

Ma to uopste nije sporno, pa kad bih obukao biciklisticke, smejao bih se sam sebi ko lud na brasno, ovako mator konj, a ne kao dete. Znaci, uopste ih ne krivim, i ruganje je deo odrastanja, ali problem je u tome sto su nauceni da su neke stvari, za koje nemaju predstavu ni sta znace, lose. Naravno da su deca tu najmanje kriva i ovo je jos jedan pokazatelj u kom pravcu ide nase drustvo.

P.S. Znam da je moguce u par minuta vrlo efektno objasniti detetu da ne sme da se ruga popu sto nosi haljinu. Isto tako znam i da jako mali broj roditelja obraca paznju na to da li njihovo dete koristi izraz peder i na koji nacin. A i ako resi da mu skrene paznju da to nije lepo, cesto izostavi da kaze zasto nije lepo i da mu objasni da gej ljudi nisu nikakav bauk (zasto bi, kada ni sami ne misle tako), bez obzira na to sto ce se sretati sa njima gotovo nikad, bar u nasoj zemlji.
mariopan mariopan 23:19 10.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Milan M. Ćirković
Ninoslav Randjelovic
Mozda im je to bilo smesno ?
Tim devojcicama.

Pa mnogo sta je i meni smesno. Recimo ministar prosvete u srpskoj vladi. Recimo ministar za kosovo u srpskoj vladi. Recimo ministar vera u srpskoj vladi. Smejem se bukvalno do suza kadgod ih, nekom nesrecom, cujem ili vidim ili procitam njihove (cuj, njihove!) reci. Ali ih ne nazivam pederima (niti nekom drugom ocigledno diskriminisucom odrednicom). Jel to neka Vasa praksa -- kad Vam je neko smesan, Vi viknete "pederu"?

Vi gresite jer to sto vi ne govorite onima koji vas nerviraju "pederu" to je zato sto nemate deset godina kao ona deca.
Ali ne razumem da deci koja vas neviraju kazete da su FASISTI a imate TOLIKO GODINA? Dajete im primer sta da kazu onima koji njih nerviraju ili su im smesni?
mikimedic mikimedic 00:24 11.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

Stvarno čoveče, stokilaš u helankama! ) Odmah sam se setio onog crtanog sa balerinama nilskim konjima! (bez uvrede, i sam imam 100 kila)


Ja imam 105kg. Helanke ne nosim. Samo sorc. I kazu da mi lepo stoji. Ne deca, nego ribe.
jesen jesen 10:18 11.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

A i ako resi da mu skrene paznju da to nije lepo, cesto izostavi da kaze zasto nije lepo i da mu objasni da gej ljudi nisu nikakav bauk (zasto bi, kada ni sami ne misle tako), bez obzira na to sto ce se sretati sa njima gotovo nikad, bar u nasoj zemlji.
.....zasto mislite da se nece sretati sa njima?......slazem se sa vasim prethodnim komentarom u smislu da je nase drustvo takvo kakvo jeste... ne mogu roditelji biti za sve krivi jer i oni su takvi kakvi jesu....zato je potrebna edukacija od obdanista pa dalje a to podrazumeva ucenje da se prihvate razlicitosti...medjutim, u konketnom slucaju gospodina Spaica ja ne mislim da su deca njega povezala sa gej osobom....a zasto su upotrebila izraz peder za ruganje, to je druga stvar......bilo bi zaista zanimljivo da ih je sam pitao zasto ga tako zovu...mislim da se tada ova diskusija ne bi pretvorila u nagadjanja i etiketiranja....licno ne verujem da je bilo ko od komentatora fasista i da na bilo koji nacin promovise fasizam.....Ova tema je vise o nasoj "kulturi" i " nekulturi".....svakog dana se svi srecemo sa pojavom saobracajne nekulture, na primer....sa bahatoscu, nevaspitanjem i sl.....a sve te pojave ne treba mesati sa fasistickom ideologijom....preterano pominjanje fasizma bas kao i cutanje o nemu moze izazvati samo kontra efekat....BTW...ja se svakodnevno nerviram kada vidim da se neko ne parkira na jednom parking mestu nego zauzme dva tj parkira se po dijagonali, znaci da ta osoba uopste nema osecaj za drugoga vec samo misli o sebi.... pre neki dan, na semaforu se upalilio zeleno a kola ispred mene stoje...ja malo pricekam racunajuci da se ugasio motor pa ne moze da upali...i na kraju svirnem da vidim o cemu se radi....otvara se prozor i zena vozac izbacuje ruku napolje i meni pokazuje srednji prst ..itd.....
Elliot Elliot 16:33 12.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

.....zasto mislite da se nece sretati sa njima?

zanimljivtip

...kao homoseksualac koji je nekoliko puta jedva živu glavu izvukao samo zato što ima mnogo onih kojima se ne dopada što pederi postoje...

a zasto su upotrebila izraz peder za ruganje, to je druga stvar

Pa to je, valjda, prva stvar.
bilo bi zaista zanimljivo da ih je sam pitao zasto ga tako zovu...mislim da se tada ova diskusija ne bi pretvorila u nagadjanja i etiketiranja....

Ne verujem da bi dobio neki racionalan odgovor, a i sustina problema bi ostala ista.
Ova tema je vise o nasoj "kulturi" i " nekulturi".

Ako dete nesto ukrade, jasno je da se radi o nekulturi, ali i o lopovluku. Zaista ne vidim sta je sporno u izjavi:
Pricam Tamari, ona misli da njihov fašisoidni model mišljenja koji im je predat ni ne pretpostavlja da su me uopšte i vredale, nego da su me obeležavale kao drugacijeg, a da se ne boje zbog stereotipa o gejevima kao kukavicama.

Inace, do koje mere je nase drustvo fasistoidno najbolje govore cinjenice da:
1. Mala deca vicu nekome pederu.
2. Brutalno "korektni" likovi, cak i na ovom blogu, brane svoje pravo da ne zele da vide bilo kakav vid ispoljavanja sklonosti ka istom polu na TV-u, ulici...
3. Gej parada se nasilno prekida, stradaju mnogi ucesnici parade, policija sve to mirno gleda.
:
:
Da li je potrebno govoriti o svim ostalim pritiscima na radnom mestu, komsiluku...
Ko je bar malo upoznat sa tim kako je izgledalo nemacko drustvo 20-ih godina, nema dilemu o kakvoj pojavi se ovde radi.

Dakle, ovaj blog nisam shvatio kao blog o nevaspitanju i mislim da tu lezi koren vecine problema u nasoj zemlji, pa i politicke situacije u kojoj se nalazimo.
vishnja vishnja 09:42 13.05.2008

Re: stokilas u helankama ?!

a zasto su upotrebila izraz peder za ruganje, to je druga stvar
Pa to je, valjda, prva stvar.

potpisujem

jedan od jacih roditeljskih izazova bio mi je da detetu (8 godina) razjasnim scenu u kojoj ga drugo dete naziva pederom, pri cemu ni jedan ni drugi nemaju pojma sta rec znaci -
- da li ga je uvredio i cime ga je uvredio; da je u celoj prici losa namera a ne rec; da treba da bude ljut, ali ne na ono na sta je ljut. jedva :))

ah, da, menjali smo skolu na pola prvog razreda zbog slicnih situacija vezanih za nacionalnu pripadnost. nisam uspela da se izborim sa ignorantskim odnosom uciteljica prema toj vrsti 'uvreda'. gradacija je stizala do vrhunca recju 'Hrvat'. usred Beograda :(
medjutim medjutim 11:03 10.05.2008

Sta zna dete..

.. sta je 100 kila?
nata-pata nata-pata 13:41 10.05.2008

uvod u fašizam


Nipodastavanje i nepostovanje nekoga ili necega bez nasilja ili nagovaranja da se nasilje izvrsi nije fasizam. Dakle hajde zovemo stvari pravim imenima.


nije,samo je direktni uvod u njega, ako pri tom opšta društvena klima podrzava i odobrava taj način razmišljanja šta je onda ako nije fašizam, i onda se čudimo što tako lako,često izbije nasilje...

Sad jedna mala digresija a apropo helanki,u Beogradu u sportskim prodavnicama ne mogu ili se jako teško nalaze helanke po sportskim prodavnicama, znate zašto? Jel je naša populacija 'UBEDJENA' da se samo trči, vozi bickla u trenerkama,tj. da mi što trčimo u helankama nismo bašš normalni, mi žene još i nekako prodjemo sa epitetima, komentarima,dobacivanjima a mučeni muškarci upravo ovako kako je Nebojša prošao, naši prodavci zato ih ne nabavljaju ili jako slabo...ne znanje samo takvo...
Maksa Maksa 13:59 11.05.2008

Re: uvod u fašizam

Sad jedna mala digresija a apropo helanki,u Beogradu u sportskim prodavnicama ne mogu ili se jako teško nalaze helanke po sportskim prodavnicama


Immo Centar, Novi Beograd, ona velika sportska radnja ima muške i ženske helanke za bavljenje sportom, u onom zadnjem delu gde stoje tegovi i sl. stvari.

Ne, ne trošim (što neko ovde reče - sam bih sebi izginuo od smeha da se vidim u tome , samo sam juče video pa reko' - da javim. Lično sam od te opreme poželeo samo onu boksersku tapaciranu kacigu i gumu za zube, pošto mom dvoipogodišnjem gospodinu počinje da radi testosteron i neki put ume da pretera kad se igramo (nepredvidlijv desni kroše i ono dorćolsko nabadanje glavom, nemam pojma odakle mu to s obzirom da živi na Lionu).

E, da, kome je smešno (zdravo Ninoslave) što i biciklisti rekreativci nose helanke očigledno nikad nije vozio bicikl malo duže ili po bilo čemu ravnijem od asfalta. Te helanke imaju tapacirung za, d'izvinite na izrazu - dupe, i to jako dobro dođe. Kao neko ko je vozio bajs do Avale i nazad vrlo mogu da razumem man in tights (što opet ne znači da bih i sam to obukao, ali to sam samo ja).
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 14:32 11.05.2008

Re: uvod u fašizam

Beogradu u sportskim prodavnicama ne mogu ili se jako teško nalaze helanke po sportskim prodavnicama

Fakat. Meni moje doneli iz Pariza, 3XL.
kumashimoto kumashimoto 14:31 10.05.2008

Trla baba lan...

E jebo vas vise taj fasizam, smorili ste vise sa njim. Ko o cemu-baba o ustipcima. Te fasizam je ovo te fasizam ono...da u Srbiji ima toliko fasista i fasizma koliko vi, izgleda mi, prizeljkujete, ne biste vi ni pomislili da cukate ovakve gluposti. Ne biste bili ni na slobodi, a neki od vas mozda ni zivi. Odavno bi vas mrak pojeo. Ovako, budite srecni sto mozete po vasceli dan da seruckate i pljuckate po svemu i svacemu bez IKAKVIH posledica. Ni za najradikalnije pljuvace medju vama nisam cuo da je neko hapsio, zatvarao ili stajaznam...
man ray loves me man ray loves me 14:40 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

u mene su pucali kad je bila gej parada.
kumashimoto kumashimoto 14:55 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Pa sta koji k. paradiras?
Dobro salim se, daleko bilo da podrzavam bilo kakvo maltretiranje, mada smatram da za tim vrstom ispoljavanja seksualnih sklonosti nema nikakve potrebe. Ali da li cemo zbog toga celo drustvo, koje se u vecini ne slaze sa nasiljem (ipak budimo objektivni) nazvati fasistima? Ili nevaspitane klince? Da ne pricam samo o pederima, idite malo u Austriju, Cesku, Poljsku, Sloveniju (sve same nove clanice EU) pa pogledajte kako prolaze ono sto se kaze visible minorities...samo bre kukate!
man ray loves me man ray loves me 15:20 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

i to sto kazes. ustvari, dolce&gabanna treba da se bace na dizajn pancira :)
Elliot Elliot 15:33 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

mada smatram da za tim vrstom ispoljavanja seksualnih sklonosti nema nikakve potrebe.

A ja smatram da za tvojim prisustvom na ovom blogu nema nikakve potrebe. Sta imas koji djavo celom svetu da pokazujes sta mislis...
Da ne pricam samo o pederima

Ja sve koji tako nazivaju homoseksualce, a svesni su da ima negativnu konotaciju, nazivam buzdovanima. Nece ti smetati ako te ubuduce oslovim tako?
man ray loves me man ray loves me 15:47 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

ja se nadam da ce kumashimoto sledeci put doci na gej paradu da podrzi ideju da u nasoj zemlji svi mogu mirno da zive i da je krljanje nepotrebno. :)
kumashimoto kumashimoto 16:02 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Ma zovi me brate kako god hoces...a ko sa tobom prica uopste? Sto bih ja upotrebljavao strane reci i izraze ako u srpskom jeziku postoje reci koje jasno definisu te stvari i pojave? Znaci: peder a ne homoseksualac ili, nedajBoze, gej. Kurva, a ne prostitutka, lazov a ne neko ko ne govori istinu, lopov a ne...sve same kratke reci koje pogadjaju sustinu. Sta da radim, politicka korektnost mi nikad nije bila jaca strana. A za paradom pedera i dalje ne vidim nikakvu potrebu, jbga
Elliot Elliot 16:20 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

a ko sa tobom prica uopste?

Pa ti, upravo...
Sto bih ja upotrebljavao strane reci i izraze ako u srpskom jeziku postoje reci koje jasno definisu te stvari i pojave?

Pa to ti kazem - buzdovan - dje ces srBskiju rec.
Znaci: peder a ne homoseksualac ili, nedajBoze, gej. Kurva, a ne prostitutka, lazov a ne neko ko ne govori istinu, lopov a ne...sve same kratke reci koje pogadjaju sustinu. Sta da radim, politicka korektnost mi nikad nije bila jaca strana. A za paradom pedera i dalje ne vidim nikakvu potrebu, jbga

Ma nema frke, samo zadrzi svoje kretenske stavove za sebe, znas ono - u privatnosti... ;o)
man ray loves me man ray loves me 17:01 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

obracun kod o gej korala... (PS ne znam sta mi je danas...)
Elliot Elliot 17:14 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

man ray loves me
obracun kod o gej korala... (PS ne znam sta mi je danas...)

))
Ma ni ja, uglavnom ne ulazim u diskusiju sa takvim likovima (ne nosim pancir ;o) ), ali smucilo mi se vise tolerisanje bezobrazluka...
kumashimoto kumashimoto 17:17 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Ej Eliote, masis totalno. Slatko sam se nasmejao na tu rec "buzdovan" -tako me zvao pok. deda, na koga imam lepe uspomene. Ajde smisli nesto bolje (gore) . Ali prvo odrasti. A ovo za ove kretenske stavove: pa zar svaki blog ne sluzi razmeni misljenja? A znas kako je neko jednom rekao: "misljenje je kao i guzica - svako ga ima" . I jos jedno pitanje: zar se vi ne zalazete upravo za demokratse vrednosti i slobodu misljenja i izrazavanja? Ako je odgovor potvrdan, onda za to postoji jos jedan lep domaci izraz - licemerstvo.
Ajd' pa tako.
Elliot Elliot 17:41 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Slatko sam se nasmejao na tu rec "buzdovan" -tako me zvao pok. deda, na koga imam lepe uspomene.

)))))
Nije tebi lako...
I jos jedno pitanje: zar se vi ne zalazete upravo za demokratse vrednosti i slobodu misljenja i izrazavanja?

Ma niko tebi ne brani da imas svoje misljenje, samo zasto da ga iskazujes javno? Stvarno ne vidim nikakvu potrebu za tim, jbg.
onda za to postoji jos jedan lep domaci izraz - licemerstvo.

Da, poznat mi je taj izraz. Cini mi se da je to ono kad se Seselj zali na krsenje ljudskih prava sto mu ne daju da krka pecenje na praznik. Probaj da se nadjes u tome...
kumashimoto kumashimoto 17:54 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Eliote Eliote...a sta je sa odgovorom na tvrdnju da porastes? E ovo za misljenje, vrtimo se u krug...ne smeta tebi sto ja iznosim svoje misljenje javno, nego sto se to misljenje ne slaze sa tvojim. A i to moze da bude jos jedan primer licemerstva. Pitanjce: zasto svako neslaganje sa "gej" paradom i slicni "vropskim" vrednostima uvek ti i tebi slicni direktno poistovecujete sa Seseljem, DSS-om, Kostunicom. Zasto se uvek toga drzite kao pijan plota? I koja je razlika izmedju SRS-a i LDP-a (bezveze, lupio sam ), mislim sustinska razlika? Ekstremni su i jedni i drugi, samo sto im ciljne grupe koje bi da obrlate potpuno razlicite. Jednino sto ovim "evropljanima" smetaju ovi drugi jer ce ih debelo osisati sutra :).
Elliot Elliot 18:31 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

a sta je sa odgovorom na tvrdnju da porastes?

Svaku tvrdnju kojom neko pokusava da me diskredituje kao ravnopravnog sagovornika, na osnovu godina, visine, tezine, nacionalnosti i sl. dozivljavam kao idiotsku i nemam nameru da je komentarisem.
E ovo za misljenje, vrtimo se u krug...

Vise spirala nego krug... Poenta je u tome da trazis nesto sto nisi spreman drugom da das.
Pitanjce: zasto svako neslaganje sa "gej" paradom i slicni "vropskim" vrednostima uvek ti i tebi slicni direktno poistovecujete sa Seseljem, DSS-om, Kostunicom.

Jbg, nekako mi se nameste )

Toliko od mene za tebe.

Pozz
Bili Piton Bili Piton 19:22 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

kumashimoto
mada smatram da za tim vrstom ispoljavanja seksualnih sklonosti nema nikakve potrebe.


Ima svakakve potrebe.

Ako ni zbog cega drugog, onda da bi se drustvo navikavalo, a ako treba i dresiralo, da prihvata razlicitosti, da bi naucilo da na njih ne obraca paznju, sto je i znak pristojnosti i dobrog vaspitanja i da bi ujedno naucilo da konacno gleda svoja posla i ne uzrujava se. Kao pas koji se dresira da ne ujeda ili ne laje.

Ovo je dugotrajan i naporan proces cak i za drustvo koje drzi do elementarnih moralnih kodeksa. Ne znam da li ovo nase tome uopste podleze.

Sto se toga tice, da mi se ne bi skakalo odmah u oci, podrzao bih i paradu popova, ako im se paradira i ako tako hoce da ostvare svoje pravo na javno ispoljavanje razlicitosti. Da se ljudi naviknu na te brade i mantije prema kojima takodje postoji otpor, i to ozbiljan, te da i njih ostave na miru i gledaju svoja posla.

Moze?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:46 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Bili Piton
Moze?


Moze Bili ... kao sto moze i preporuka za tvoj post

Mada bih rekao da i "dresura" ima raznih i da ova sa paradom pre izaziva kontraefekat. Cini mi se da bi moglo da se radi sve malo razumnije i umerenije. Preko obrazovanja ... sredstava informisanja ... parade dolaze tek na kraju. A ovako same za sebe pre vode daljoj antagonizaciji u drustvu i nista vise. A naravno da i sam gej zajednica mora da bude zrela za ozbiljniji nastup - mnogo bi vise toj "dresuri" doprineli ugledni i sposbni ljudi iz njihovih redova koji ne kriju svoje "usmerenje"... nego neki ekstremisti ...

pozz
tigrks tigrks 22:33 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Ma niko tebi ne brani da imas svoje misljenje, samo zasto da ga iskazujes javno? Stvarno ne vidim nikakvu potrebu za tim, jbg.

Ja ne branim homoseksualcima da svoje seksualne afinitete upražnjavaju, ali baš kako ti napisa - zašto to hoće da iskazuju javno? Stvarno ne vidim potrebu za tim.
Moje pravo je da ne želim da, nedaj bože, moja deca budu homoseksualci, i naravno moje pravo je da se borim protiv takvih. Sigurno ne fizičkom silom, ali suprotstavljanjem stavova, svakako.
Elliot Elliot 22:41 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Ja ne branim homoseksualcima da svoje seksualne afinitete upražnjavaju, ali baš kako ti napisa - zašto to hoće da iskazuju javno? Stvarno ne vidim potrebu za tim.
Moje pravo je da ne želim da, nedaj bože, moja deca budu homoseksualci, i naravno moje pravo je da se borim protiv takvih. Sigurno ne fizičkom silom, ali suprotstavljanjem stavova, svakako.

Ili si se logovao sa pogresnim nickom ili citiras pogresnog coveka )
I bez obzira na to sta zelis, bice sta budu ;o)
tigrks tigrks 23:00 10.05.2008

Re: Trla baba lan...

Ili si se logovao sa pogresnim nickom ili citiras pogresnog coveka )
I bez obzira na to sta zelis, bice sta budu ;o)

Niti je moj nick pogrešan, niti nekog citiram, Drago mu je da ima još nekog sa ovakvim stavom.
A deca će biti ono što budu, znam, i baš zato sam protiv javnog iskazivanja homoseksualnih sklonosti.
virgo intelecta virgo intelecta 15:43 10.05.2008

E, pa ...

... samo mi je jos ovakva diskusija falila. Malopre smo dosli sa dnevnog izleta i negde pred kraj cujem taj razvuceni BG srpski. I njih dvojica raspreli o tome kako ce da se sto bolje snadju i za*ebu ovdasnji sistem.

Toliko sam se iznervirala i prisla sam i pitala - Pa kog onda djavola trazite ovde onda? I jesano nisam se uzdrzala nego i opsovala, i rekla da idu da pitaju ovdasnje klince kako se uci i postuje razlicitost u bilo cemu, ali i da nikome ne pada na pamet da radi protiv sistmea . Uvek ih otkriju na kraju i onda nema ni qqnilele.
Kad vidi ovo - ovdasnja deca(i mala i ona veca) redovno ustaju starijima, obozavajun da pricaju i saznaju nove stvari, ima naravno i malih razbijaca, ali uvek ima ko ce da im odrzi lekcije. I sve slicno.

Ono jeste da nema fasizma, ali ima rasizma odmah ispod povrsine, ali cik da zucnes otvoreno. Pa makar bio i dete!

Mozda zato sto svi poticu od kaznjenika i nemaju tih *ebenih istorija, knezeva, pravoslavnog ispiranja mozga.... i milion drugih izgovora. MUKA MI JE! (Jeste, vicem - ni na koga posebno ovde).

Znam da ce neki da se nadju spremni oma da me vracaju na pravi put, ali ja moje dete ni ne ucim Jezik, veru, pojanje i ljubi u ruku, i pesmice o Marku i sve ostalo.

A o vaspitanju valjda bi trebalo da do sada bude bistro i jasno - kuca!
niki m niki m 17:28 10.05.2008

Re: E, pa ...

Znam da ce neki da se nadju spremni oma da me vracaju na pravi put, ali ja moje dete ni ne ucim Jezik, veru, pojanje i ljubi u ruku, i pesmice o Marku i sve ostalo.


Ovo je, na zalost, cist primitivizam.
tigrks tigrks 22:49 10.05.2008

Re: E, pa ...

Ono jeste da nema fasizma, ali ima rasizma odmah ispod povrsine, ali cik da zucnes otvoreno. Pa makar bio i dete!

Na shvatam, treba li ovo da bude pozitivno ili negativno? Pretpostavljam da treba da je pozitivno, a ako je tako onda je mnogo tužno i ružno.
Inače ceo post je kontradiktoran.
virgo intelecta virgo intelecta 15:48 10.05.2008

Eto...

...zaboravila sam!

Ovde imamo prave sudove za decu! I Zakon po kome im se sudi.
Nedavno je klinac od 9 godina resio da nekako nesto stavi u skoli pod svoju kontrolu, uz nekoliko saucesnika (bilo i devojcica). Svi dobili sjajne lekcije, kazne da odleze, i naravno svoju licnu sudsku fasciklu. Koja ce da im bude pratilac celog zivota! Samo tolicko!
Kazezoze Kazezoze 17:00 10.05.2008

Re: Eto...

virgo intelecta
...zaboravila sam!Ovde imamo prave sudove za decu! I Zakon po kome im se sudi.Nedavno je klinac od 9 godina resio da nekako nesto stavi u skoli pod svoju kontrolu, uz nekoliko saucesnika (bilo i devojcica). Svi dobili sjajne lekcije, kazne da odleze, i naravno svoju licnu sudsku fasciklu. Koja ce da im bude pratilac celog zivota! Samo tolicko!

o kojoj se zemlji radi?
nikako da skontam iz ovog shto si napisala...
Kazezoze Kazezoze 18:10 12.05.2008

Re: Eto...

virgo intelecta

...zaboravila sam!Ovde imamo prave sudove za decu! I Zakon po kome im se sudi.Nedavno je klinac od 9 godina resio da nekako nesto stavi u skoli pod svoju kontrolu, uz nekoliko saucesnika (bilo i devojcica). Svi dobili sjajne lekcije, kazne da odleze, i naravno svoju licnu sudsku fasciklu. Koja ce da im bude pratilac celog zivota! Samo tolicko!


o kojoj se zemlji radi?nikako da skontam iz ovog shto si napisala...

da dopunim, u kojoj "fashistichkoj" zemlji se donosi zakon o kazhnjavanju dece od 9 godina?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 17:16 10.05.2008

Smesna tema

Ja stvarno ne znam d ali si se ti uvredio sto su te nazivali pederom? Ako jesi, onda si isti kao one. . A to sto si nosio helanke a imas 100 kg. to je vec stvar ukusa i nacina odevanja tako da necu u to da ulazim. Sto bi govorila moja pokojna baka kad vidi nekog da nosi starke "mozda nema pare da kupi nesto bolje".

Stereotipi prema homoseksualcima postoje svuda u svetu. Ovde u Kanadi kad se nekom nesto ne svidja uzrecica je "you're so gay, ili that's gay". Naravno u Kanadi nasilja nema, postoji same sex marriage, itd. itd. Kanada je ipak jedno 50 godina ispred Srbije i bivse SFRJ sto se tice tolerancije sto je vrlo dobra stvar, jel da je drugacije ko zna do kakvog bi klanja doslo.

Sto se tice stereotipa svih vrsta u Srbiji i na prostorima bivse SFRJ, to nije nista novo. NE vidim da je sada stanje prema homoseksualcima, gojaznima, hendikepiranima, starima, zenama, mladima gor nego sto je bilo sedamdesetih i osamdesetih. Kada je u SFRJ na homoseksualnost gledano naklono? NIkada. Da nisu mozda KPJ ili SKOJ to promovisali? Nisu.

Kada sam ja bilo mali bilo je u modi da se dobacuje popovima. Neki su voleli i da im cupaju brade, samo ti nisu bili deca. To je bio komunizam.

E sad zato sto su dve klinke rekle Spaicu da je peder zato sto nosi helanke, zakljucujemo da ce one sutra da postanu fasisti. To je jedna velika nebuloza. Mada izrecene su jos neke nebuloze. Kao dva miliona glasaca SRS-DSS-a su fasisti. Cudi me da su izostavljene NS i SPS, a za neke je i DS fasisticka. Reci tako nesto je isto kao kad radikali ili bilo ko iz tog kruga kaze da su 250000 glasaca LDP-a narkomani. Svi znamo da ni jedno ni drugo nije tacno.

Ne znam da li vam je dosadno zbog ove izborne tisine, pa izmisljate teme. Mad aprimecujem da su neki toliko zaljubljeni u sebe da nam skoro dnevno prenose sta im se desilo na ulici, sta su pazarili na pijaci, i kako su pojeli dva jaja (Nebojsa mozda pet )na oko za dorucak.

Ajd' cao. Idem da glasam, mi smo ovde dan ranije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:49 10.05.2008

Re: Smesna tema

Mad aprimecujem da su neki toliko zaljubljeni u sebe da nam skoro dnevno prenose sta im se desilo na ulici, sta su pazarili na pijaci, i kako su pojeli dva jaja (Nebojsa mozda pet )na oko za dorucak.

To je zato što je blog lični dnevnik autora, koji je za razliku od običnog dostupan javnosti. Uprkos tome, blog ostavlja upravo tu, ličnu, slobodu autoru da piše o čemu god želi i u formi koju sam izabere. Istu slobodu imaju i čitaoci, mogu da čitaju napisano, ali i ne moraju. Dakle, blog nije info-sajt, sa pretpostavljenim zadatim rubrikama i temama, koje treba autori da ispune. Prema tome, ako neko želi da piše šta mu se juče desilo ili šta je jeo za doručak, tu slobodu mu blog daje.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:50 10.05.2008

Re: Smesna tema

Najbolje tlo za razvoj fasizma su zatvorena drustva kakvo je, na zalost, nase u ovih poslednjih dvadeset godina. porasla i rodila se nova generacija dece koja nisu isla i nigde ne idu van granica, i to skucenih, ove Srbije kakva je sada. Fasizam se najbolje neguje u duhovnoj i materijalnoj bedi kakva vlada dvadeset godina u Srbiji. Kada bi se pojavio neko ko bi smislio da je najbolje izjednaciti sve, izbrisati razlike, obuci narod u uniforme, odrediti im sta i kako da peva, kom bogu da se moli i kako, sta sme i ne, dok ON, mocan mase rukama, vice , skandira i td.....nadord ga prati, ide da moli sa njim, ne da i cuva svoje heroje.....nekom heroj heroj, nekom heroj neprijatelj.....
niki m niki m 18:02 10.05.2008

Re: Smesna tema

Najbolje tlo za razvoj fasizma su zatvorena drustva kakvo je, na zalost, nase u ovih poslednjih dvadeset godina. porasla i rodila se nova generacija dece koja nisu isla i nigde ne idu van granica, i to skucenih, ove Srbije kakva je sada. Fasizam se najbolje neguje u duhovnoj i materijalnoj bedi kakva vlada dvadeset godina u Srbiji.


Oprostite, ali pricate gluposti. U Srbiji nema nikakvog fasizma osim u glavama onih koji pricajuci o tome zaradjuju svoj hlen nasusni.
kumashimoto kumashimoto 18:09 10.05.2008

Re: Smesna tema

Oprostite, ali pricate gluposti. U Srbiji nema nikakvog fasizma osim u glavama onih koji pricajuci o tome zaradjuju svoj hlen nasusni.


E bravo maestro! Popeli su se na glavu vise sa tim fasizmom.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:44 10.05.2008

Re: Smesna tema

Oprostite, ali pricate gluposti. U Srbiji nema nikakvog fasizma osim u glavama onih koji pricajuci o tome zaradjuju svoj hlen nasusni.


Naravno da je sve u glavama. Riba smrdi od glave.


E bravo maestro! Popeli su se na glavu vise sa tim fasizmom.



Ma ne, Srbija je Sangri La.




Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:08 10.05.2008

Re: Smesna tema

Prema tome, ako neko želi da piše šta mu se juče desilo ili šta je jeo za doručak, tu slobodu mu blog daje.

Slazem se. Takvu slobodu imaju i komentatori kada javno komentarisu ono sto na blogu procitaju, zar ne ?
Tako, imam slobodu da zamislim autora ovog posta kako se (jos uvek u helankama sa sve tih svojih dobrih 100 kila) zali zeni da su mu devojcice iz kraja dovikivale da je peder i zapocinje sa tom tiradom o fasizmu kod dece....Ta me misao zasmejava i slobodan sam da to javno saopstitm. Jel ok to ?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:05 11.05.2008

Re: Smesna tema

Ninoslav Randjelovic
Prema tome, ako neko želi da piše šta mu se juče desilo ili šta je jeo za doručak, tu slobodu mu blog daje.

Slazem se. Takvu slobodu imaju i komentatori kada javno komentarisu ono sto na blogu procitaju, zar ne ?
Tako, imam slobodu da zamislim autora ovog posta kako se (jos uvek u
helankama sa sve tih svojih dobrih 100 kila) zali zeni da su mu
devojcice iz kraja dovikivale da je peder i zapocinje sa tom tiradom o
fasizmu kod dece....Ta me misao zasmejava i slobodan sam da to javno
saopstitm. Jel ok to ?

Naravno da je OK. Ko to osporava? Isto kao sto je OK ne slagati se ni sa autorom ni sa Vama ni sa XYZ -- nisam primetio da je nekome neka blog-policija pravila probleme, zar ne?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:49 11.05.2008

Re: Smesna tema

nisam primetio da je nekome neka blog-policija pravila probleme, zar ne?

Mene su pokusali da uznemire, ali nisam im otvorio vrata.....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana