Sex

Da li ćete glasati za Sergeja?

zilikaka RSS / 10.05.2020. u 11:53

PSG izlazi na izbore, da li je to dobra ideja ili je trebalo nastaviti sa bojkotom? 

 

Više u komentarima. :-)

 

Als 



Komentari (881)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 15:21 11.05.2020

Re: Anketa:

alselone
Ne trebaju tu nikakvi linkovi, to se zna.


Pa da, mislim isto, to je opšte poznato. Čak su imali i OK sajt, sećam se da sam jedno vreme njih čitao na netu.

Sajt im nisam, mislim nikad, posetio.
Kasnije se to ljuljalo, menjalo, ali tad kad su nastali, krajem devedesetih, pa samo neznalica može reći da su bili režimski.
alselone alselone 15:22 11.05.2020

Re: Anketa:

Ma daj bre Als, pusti Endži.


Ja sam budala.


SPOTICANJE NA "PROMENAMA": U međuvremenu je američka kompanija "Ronako" preko svog jugoslovenskog partnera "ABC Produkt" za deset godina uložila u Štampariju za nabavku novih mašina i opreme preko 15 miliona maraka, a u pokretanje i izdavanje dnevnog lista "Glas javnosti" uloženo je još 12 miliona maraka (plus milion maraka za plaćanje kazni po Zakonu o informisanju)
zilikaka zilikaka 15:23 11.05.2020

Re: Anketa:

Jedini radio koji se rada čuo, tj. 05.10., je bio radio Index.

Jeste. A mi smo kmali razvučenu po sobi veliku radio antenu upravo zbog 2-3 stanice koje nisu bile pod kontrolom
angie01 angie01 15:26 11.05.2020

Re: Anketa:

Šta deo iz linka?


postavio si link izvestaja Helsinskog odbora o represiji nad medijima u Srbiji,
pa u tom izvestaju pise to sto sam ti kopirala i boldovala deo koji pottvrdjuje ono sto sam ja rekla.


E, Andjo, prvo si grešila, što je u redu, ali sada već preteruješ. Udahni, smiri se pa se vrati.


Alse- ja vrlo pristojno s tobom pricam, te bi bilo normalno da se i ti tako ponasas- niti sam pogresila, niti te za bilo sta optuzujem niti teram da ides da se sredis,...dovoljno je da procitas ono sto si sam postavio kao dokaz za svoje tvrdnje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:29 11.05.2020

Re: Anketa:

alselone
Ma daj bre Als, pusti Endži.


Ja sam budala.


SPOTICANJE NA "PROMENAMA": U međuvremenu je američka kompanija "Ronako" preko svog jugoslovenskog partnera "ABC Produkt" za deset godina uložila u Štampariju za nabavku novih mašina i opreme preko 15 miliona maraka, a u pokretanje i izdavanje dnevnog lista "Glas javnosti" uloženo je još 12 miliona maraka (plus milion maraka za plaćanje kazni po Zakonu o informisanju)

A ovo mi je najsimpatičnije, ali stvarno simpatično
alse- ulazila sam u njihovu redakciju


Bukvalno, ali bukvalno znači isto što i, ćuj ćito, odo bolan:)
alselone alselone 15:32 11.05.2020

Re: Anketa:

Alse- ja vrlo pristojno s tobom pricam, te bi bilo normalno da se i ti tako ponasas- niti sam pogresila, niti te za bilo sta optuzujem niti teram da ides da se sredis,...dovoljno je da procitas ono sto si sam postavio kao dokaz za svoje tvrdnje.


Izvadio sam ti dva članka, postavio sam i treći i ti si našla jedan detalj na kom piše kako su Danas, Blici i GJ postali objektivniji i na osnovu samo toga tvrdiš kako su sva tri medija bila režimska govna?

Ne znači ti ništa drugo što sam kopirao i što možeš da nađeš na netu, to jednostavno preskočiš, nego se hvataš jednog pasusa jednog dokumenta?

To nije u redu.
angie01 angie01 15:35 11.05.2020

Re: Anketa:

Ja sam budala.


sporni zakon o informisanju je donet krajem 98....a pise ti u izvestaju da su neki mediji, koji su tokom ratova devedesetih pisali prorezimski, poceli da izvestavaju objektivnije, medju kojima je i naveden Glas javnosti.
angie01 angie01 15:39 11.05.2020

Re: Anketa:

i na osnovu samo toga tvrdiš kako su sva tri medija bila režimska govna?


koliko vidim, rekla sam samo za Glas javnosti.


Ne znači ti ništa drugo što sam kopirao i što možeš da nađeš na netu, to jednostavno preskočiš, nego se hvataš jednog pasusa jednog dokumenta?


a sta sam preskocila= kopirala sam ti deo izvestaja o stanju medija u Srbiji u tom vremenu, gde je razresena dilema sta se desavalo,( koji si ti sam postavio)...ne znam u cemu je problem.

ti slobodno zadrzi svoje misljenje.
alselone alselone 15:39 11.05.2020

Re: Anketa:

sporni zakon o informisanju je donet krajem 98....a pise ti u izvestaju da su neki mediji, kaoji su tokom ratova devedesetih pisali prorezimski, poceli da izvestavaju objektivnije, medju kojima je i naveden Glas javnosti.


Glas javnosti je osnovan 1998.
koliko vidim, rekla sam samo za Glas javnosti.


Tamo piše i za Dansa i Za Blic i za GJ. Zašto ista informacija ne važi za prva dva onda? Ili su svi režimska govna ili nisu?
milisav68 milisav68 15:42 11.05.2020

Re: Anketa:

alselone

Izvadio sam ti dva članka, postavio sam i treći i ti si našla jedan detalj na kom piše kako su Danas, Blici i GJ postali objektivniji i na osnovu samo toga tvrdiš kako su sva tri medija bila režimska govna?

Ma citirani deo se odnosi na vreme bombardovanja, sto je normalno ponasanje bilo kog medija kada je zemlja u ratu.
alselone alselone 15:45 11.05.2020

Re: Anketa:

Ma citirani deo se odnosi na vreme bombardovanja, sto je normalno ponasanje bilo kog medija kada je zemlja u ratu.


Koji kurac me je terao i da okačim helsinški odbor, reko taj oizvor će joj značiti, ali neš majci onda probere jedan deo u 100 strana koji onda istumači popola, čak i jednu trećinu i sastavi sebi argument. Kako sada odgovoriti na to?
angie01 angie01 15:47 11.05.2020

Re: Anketa:

Glas javnosti je osnovan 1998.


izvestaj je iz 1999.- gde lepo pise da je i Glas javnosti ucestvovao u prorezimskom izvestavanju, sto je u jednom momentu promenio.

( osnivac je isti covek koji je osnovao i Kurir)

...isto tako je sa Kurirom, malo rezimski, malo prorezimski- trenutno je u ljubavi sa vlastima.

ali neš majci onda probere jedan deo u 100 strana koji onda istumači popola,


vazi alse- zavrsili smo,...nastavi sa ovim pritrcivacima uobicajeni performans,...meni je stvarno sve jedno da li ti mislis da je sve vreme Glas javnosti izvestavao pristojno.
predatortz predatortz 15:52 11.05.2020

Re: Anketa:

izvestaj je iz 1999.- gde lepo pise da je i Glas javnosti ucestvovao u prorezimskom izvestavanju, sto je u jednom momentu promenio.


Kako su trebali izveštavati o ratu u kom je njihova zemlja napadnuta mimo svih normi UN?

Recimo:

Da, u Nišu jesu korišćene kasetne bombe koje su zabranjene, i da bačene su na civile, ali to je nevažno jer zemlju vodi Slobodan Milošević pa je to opravdano.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:53 11.05.2020

Re: Anketa:

osnivac je isti covek koji je osnovao i Kurir)

A urednik čovek koji je uređivao Borbu.
Prvi opozicioni medij.
I?

alselone alselone 15:53 11.05.2020

Re: Anketa:

izvestaj je iz 1999.- gde lepo pise da je i Glas javnosti ucestvovao u prorezimskom izvestavanju, sto je u jednom momentu promenio.


Piši i za Blic i za Danas. Da li si pročitala pasus koji si izvukla?

Da li si pročitala sve ostalo? Da su ih osnovale američke pare, da su platili milion maraka kazni, da se ANEM založio za njih, da se B92 založio za njih? Jesi išta od toga pročitala?

vazi alse- zavrsili smo,...nastavi sa ovim pritrcivacima uobicajeni performans,...meni je stvarno sve jedno da li ti mislis da je sve vreme Glas javnosti izvestavao pristojno.

U pravu si, hajde da zaključimo da se ne obraćamo jedno drugome od sada pa nadalje. Evo ja sam za i tako ću raditi.
angie01 angie01 16:07 11.05.2020

Re: Anketa:

Kako su trebali izveštavati o ratu u kom je njihova zemlja napadnuta mimo svih normi UN?


1999. su poceli objektivnije da pisu- Rodic je bio u fajtu sa milosevicem i valjda ga branio njegov ortak mrka,...onda su i placali kazne.

( kao sto je prosle ili pretprosle godine bio jedno vreme u fajtu sa vuckom, pa su tekstovi u kuriru bili sasvim drugaciji)


da se ANEM založio za njih, da se B92 založio za njih? Jesi išta od toga pročitala?


to ne anulira nista od toga sto sam rekla- da su prvo pisali prorezimski.


U pravu si, hajde da zaključimo da se ne obraćamo jedno drugome od sada pa nadalje. Evo ja sam za i tako ću raditi.


nikakv problem-ja ionako nikakvu ostrascenost nisam gajila ni do sada....za razliku...

sto se mene tice- sve ok.
maksa83 maksa83 16:21 11.05.2020

Re: Anketa:

1999. su poceli objektivnije da pisu- Rodic je bio u fajtu sa milosevicem i valjda ga branio njegov ortak mrka,...onda su i placali kazne.

( kao sto je prosle ili pretprosle godine bio jedno vreme u fajtu sa vuckom, pa su tekstovi u kuriru bili sasvim drugaciji)

Samo da kažem da to nije isti Rodić, onaj Rodić koji je radio sa Slobom je tata a ovaj sada je sin.

Tati Rodiću je Kurir imao jednu jedinu funkciju posle 2000. Da u njemu piše splačine o vlasti dok sa druge strane za to vreme šamara tako što privatizuje firmice, bankrotira ih i izvuče pare, a umeo je da prevari i poneku banku. Sve što je radio se klatilo sa one strane granice legalnog i Kurir je koristio da kada ga zbog tih marifetluka pritisnu viče da je to Politički Progon Jer Piše Istinu.


svarog svarog 16:53 11.05.2020

Re: Anketa:

Glas javnosti jeste bio opoziciona novina, nema uopšte potrebe za bilo kakvim ubedjivanjem. Raja je u svojoj štampariji štampao i časopis DSa. Četiri ili pet puta su se novine doštampavale 5.10.
Novine je napravio Manja Vukotić.
Sad što se tiče tih američkih para nije baš tako. Firma je iz čuvene za države Delaver ali pare nisu. Raja je znao da kaže zboru radnog naroda koji je tražio svoje plate da je on zastupnik kapitala, ne vlasnik
Što se tiče Kurira to je otprilike ko što kaže maksa
alselone alselone 17:56 11.05.2020

Re: Anketa:

nikakv problem-ja ionako nikakvu ostrascenost nisam gajila ni do sada....za razliku...

sto se mene tice- sve ok.


nisam ni ja samo sam bio nervozan u tom momentu nešto, izvini, preterao sam.
predatortz predatortz 18:01 11.05.2020

Re: Anketa:

nisam ni ja samo sam bio nervozan u tom momentu nešto, izvini, preterao sam.


Đentlmen, al jbga nije oficir...
kukusigameni kukusigameni 07:32 12.05.2020

Re: Anketa:

predatortz
izvestaj je iz 1999.- gde lepo pise da je i Glas javnosti ucestvovao u prorezimskom izvestavanju, sto je u jednom momentu promenio.


Kako su trebali izveštavati o ratu u kom je njihova zemlja napadnuta mimo svih normi UN?

Recimo:

Da, u Nišu jesu korišćene kasetne bombe koje su zabranjene, i da bačene su na civile, ali to je nevažno jer zemlju vodi Slobodan Milošević pa je to opravdano.


Jesu korišćene. Ali, recimo niko ne piše da su kasetne bombe deo naše, pajsad, odbrambene strategije.
predatortz predatortz 09:07 12.05.2020

Re: Anketa:

Jesu korišćene. Ali, recimo niko ne piše da su kasetne bombe deo naše, pajsad, odbrambene strategije.


Pajsad, upotreba kasetne municije je zabranjena. No, kao što vidiš, to malo ko zarezuje.
Inače, kasetne bombe itekako mogu biti sredstvo odvraćanja.
Primra radi, neprijatelj probije liniju fronta i uđe u tvoju teritoriju. Ti ga zaspeš kasetnim bombama.
kukusigameni kukusigameni 10:28 12.05.2020

Re: Anketa:

predatortz
Jesu korišćene. Ali, recimo niko ne piše da su kasetne bombe deo naše, pajsad, odbrambene strategije.


Pajsad, upotreba kasetne municije je zabranjena. No, kao što vidiš, to malo ko zarezuje.
Inače, kasetne bombe itekako mogu biti sredstvo odvraćanja.
Primra radi, neprijatelj probije liniju fronta i uđe u tvoju teritoriju. Ti ga zaspeš kasetnim bombama.


Zabranjena ili ne, ti je opravdavaš i to po tome što još tvrdiš da je sejanje tih idiotskih naprava super po svojoj teritoriji, a u cilju odvraćanja neprijatelja.

Moj akcenat je bio na tome da mogu da se kladim kako ovde većina blogera pojma nema u taj deo naše odbrambene (o bože, kako to glupo zvuči) strategije.

A onda kukumavčenje o upotrebi tog "nedozvoljenog" naoružanja čini mi se da gubi smisao.

Da se razumemo, izričito sam protiv kasetnih bombi.

I otud ovo:[url=http://novastranka.rs/zasto-srbija-jos-nije-potpisala-konvenciju-o-kasetnoj-municiji/][/url]

EDIT. Izvinjavam se, zaboravio sam kako se postavlja link
alselone alselone 10:30 12.05.2020

Re: Anketa:

A onda kukumavčenje o upotrebi tog "nedozvoljenog" naoružanja čini mi se da gubi smisao.


Jeftina manipulacija.

1. Bacali su kasetne bombe na nas
2. Ali i mi ih imamo, tako da ne treba da se žalimo

Brate?!
kukusigameni kukusigameni 10:36 12.05.2020

Re: Anketa:

alselone
A onda kukumavčenje o upotrebi tog "nedozvoljenog" naoružanja čini mi se da gubi smisao.


Jeftina manipulacija.

1. Bacali su kasetne bombe na nas
2. Ali i mi ih imamo, tako da ne treba da se žalimo

Brate?!


Ne. Nego, koliko ljudi zna za to?

A moguće da sam se nespretno izrazio. Moj stav protiv kasetnog naoružanja je jasan: Protiv. Bilo da je u pitanju USA ili Burkina Faso.
alselone alselone 10:38 12.05.2020

Re: Anketa:

Ne. Nego, koliko ljudi zna za to?


Ne znam, ali kakve veze to ima. Ljudi na koje su bacali kasetne bombe imaju pravo da se žale na to i to nije kukumavčenje. Ružno je što ga tako zoveš.

- Upucao te neko iz pištolj? Pa što se žališ kada imaš pištolj?
- Silovala te banda pedera? Što ze žališ kada imaš kurac.

Kakva je to logika - kukumavčenje o nedozvoljenom oružju gubi smisao? Pa još nedozvoljeno pod navodnicima.
maksa83 maksa83 10:39 12.05.2020

Re: Anketa:

Moj stav protiv kasetnog naoružanja je jasan

E, a kakav je tvoj stav po pitanju postavljanja uže rodbine na stranačke funkcije?

Ne pitam za druga.
predatortz predatortz 10:40 12.05.2020

Re: Anketa:

alselone
A onda kukumavčenje o upotrebi tog "nedozvoljenog" naoružanja čini mi se da gubi smisao.


Jeftina manipulacija.

1. Bacali su kasetne bombe na nas
2. Ali i mi ih imamo, tako da ne treba da se žalimo

Brate?!


Još je veća manipulacija to što se naš blogokolega pravi da ne uočava razliku između onoga što se stvarno dogodilo u Nišu i moje hipotetičke situacije.

Dakle, u Nišu je NATO, bez ikakvog vojnog opravdanja, bacio kasetne bombe u gusto naseljeni deo grada i počinio klasičan ratni zločin nad civilnim stanovništvom. Taman da se tu i nalazila neka vojna instalacija, ostaje činjenica da ta jedinica ničim nije mogla da ugrozi NATO snage u vazduhu, pa ne postoji ni nategnut razlog za upotrebom svih sredstava na tom mestu.

Moja hipotetička situacija kaže sledeće:

Agresor je probio liniju odbrane i u cilju zaustavljanja njegovog napredovanja, te konsolidovanja linija odbrane, naša avijacija je na našoj teritoriji dejstvovala po legitimnom vojnom cilju.

Ako je ovo isto, onda je u redu da se optužim za kukumavčenje .
A, nije...
kukusigameni kukusigameni 10:42 12.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
Moj stav protiv kasetnog naoružanja je jasan

E, a kakav je tvoj stav po pitanju postavljanja uže rodbine na stranačke funkcije?

Ne pitam za druga.


Pa pitaj konkretno. Otkud znam na šta misliš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:45 12.05.2020

Re: Anketa:

Moj stav protiv kasetnog naoružanja je jasan: Protiv. Bilo da je u pitanju USA ili Burkina Faso.

Može se ovo osporiti, ozbiljno osporiti.

Recimo, u čemu je problem da se dozvoli upotreba tog oružja na svojoj teritoriji?

U redu je da se neko brani SVIM sredstvima, a nije u redu ograničavati mu mogućnost odbrane, time direktno olakšavati agresoru.

Kakve štete može da ima američka vojska ako Srbija ima i sme da upotrebi kasetnu municiju?
Samo ne napada Srbiju i nema problema.

Ograničenja sredstava dozvoljenih za korišćenje na tuđoj teritoriji je već druga stvar.
maksa83 maksa83 10:46 12.05.2020

Re: Anketa:

Pa pitaj konkretno. Otkud znam na šta misliš.

Ma znaš na šta mislim, ali ja izbegavam da mažem jarkim bojama u ovom odsudnom trenutku kada se demokratija vraća u Parlament.

Ono, Lala i pola vijagre...
kukusigameni kukusigameni 10:46 12.05.2020

Re: Anketa:

predatortz
alselone
A onda kukumavčenje o upotrebi tog "nedozvoljenog" naoružanja čini mi se da gubi smisao.


Jeftina manipulacija.

1. Bacali su kasetne bombe na nas
2. Ali i mi ih imamo, tako da ne treba da se žalimo

Brate?!


Još je veća manipulacija to što se naš blogokolega pravi da ne uočava razliku između onoga što se stvarno dogodilo u Nišu i moje hipotetičke situacije.

Dakle, u Nišu je NATO, bez ikakvog vojnog opravdanja, bacio kasetne bombe u gusto naseljeni deo grada i počinio klasičan ratni zločin nad civilnim stanovništvom. Taman da se tu i nalazila neka vojna instalacija, ostaje činjenica da ta jedinica ničim nije mogla da ugrozi NATO snage u vazduhu, pa ne postoji ni nategnut razlog za upotrebom svih sredstava na tom mestu.

Moja hipotetička situacija kaže sledeće:

Agresor je probio liniju odbrane i u cilju zaustavljanja njegovog napredovanja, te konsolidovanja linija odbrane, naša avijacija je na našoj teritoriji dejstvovala po legitimnom vojnom cilju.

Ako je ovo isto, onda je u redu da se optužim za kukumavčenje .
A, nije...


Na moju žalost, sedim u stranci sa čovekom koji je prvi izašao na to mesto. I ni na koji način ne opravdavam to što je izručeno.

A za ostalo pogledaj malo kako smo bili jedni od inicijatora Konvencije o kasetnoj municiji, pa smo se u poslednjem trenutku povukli.

Ja to ne odobravam.

Pored toga, opet pitam: Koliko ljudi ovde uopšte ima predstavu o tobože neophodnosti posedovanja takvog naoružanja?
kukusigameni kukusigameni 10:46 12.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
Pa pitaj konkretno. Otkud znam na šta misliš.

Ma znaš na šta mislim, ali ja izbegavam da mažem jarkim bojama u ovom odsudnom trenutku kada se demokratija vraća u Parlament.


Ne znam.
kukusigameni kukusigameni 10:50 12.05.2020

Re: Anketa:

hoochie coochie man
Moj stav protiv kasetnog naoružanja je jasan: Protiv. Bilo da je u pitanju USA ili Burkina Faso.

Može se ovo osporiti, ozbiljno osporiti.

Recimo, u čemu je problem da se dozvoli upotreba tog oružja na svojoj teritoriji?

U redu je da se neko brani SVIM sredstvima, a nije u redu ograničavati mu mogućnost odbrane, time direktno olakšavati agresoru.

Kakve štete može da ima američka vojska ako Srbija ima i sme da upotrebi kasetnu municiju?
Samo ne napada Srbiju i nema problema.

Ograničenja sredstava dozvoljenih za korišćenje na tuđoj teritoriji je već druga stvar.


Tako smo posejali jedan deo svoje teritorije i sad neki ljudi gube živote i ruke dok pokušavaju da ih uklone.

Mogu da shvatim da je tvoj stav drugačiji ali dopusti da ja mislim drugačije.
rodni rodni 10:50 12.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
Moj stav protiv kasetnog naoružanja je jasan

E, a kakav je tvoj stav po pitanju postavljanja uže rodbine na stranačke funkcije?

Ne pitam za druga.

Pošto nisi mene pitao, pa da ti odgovorim!
Moj stav je da bih ja upravo rodbinu postavljao na sve stranačke funkcije.
I ne samo na stranačke - nego i na sve državne, od nivoa mesne zajednice, pa naviše.
Kao i na sve pozicije u javnim preduzećima.
Čak bih uveo i 'monarhizam' tako što bih sve funkcije i pozicije postale nasledne.

Čemu više to foliranje!
maksa83 maksa83 10:52 12.05.2020

Re: Anketa:

kukusigameni
maksa83
Pa pitaj konkretno. Otkud znam na šta misliš.

Ma znaš na šta mislim, ali ja izbegavam da mažem jarkim bojama u ovom odsudnom trenutku kada se demokratija vraća u Parlament.


Ne znam.

Moja greška, mislio sam da je Živkovićev sin predsednik podmlatka NOVA pošto često figuriše u objavama i na okruglim stolovima i izjavama, sad vidim da je samo član.
kukusigameni kukusigameni 10:54 12.05.2020

Re: Anketa:

maksa83
kukusigameni
maksa83
Pa pitaj konkretno. Otkud znam na šta misliš.

Ma znaš na šta mislim, ali ja izbegavam da mažem jarkim bojama u ovom odsudnom trenutku kada se demokratija vraća u Parlament.


Ne znam.

Moja greška, mislio sam da je Živkovićev sin predsednik podmlatka NOVA pošto često figuriše u objavama i na okruglim stolovima i izjavama, sad vidim da je samo član.


To je aber koji si ti kao normalan čovek proverio.
E takvih abera ima da bih svaki dan mogao da ti odgovaram sa: Nije tačno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:17 12.05.2020

Re: Anketa:


Tako smo posejali jedan deo svoje teritorije i sad neki ljudi gube živote i ruke dok pokušavaju da ih uklone.

Rat je, šta da se radi, moralo se sejati, uvek se seje, svi seju.
Problem zaostalih mina je veliki problem čovečanstva, kasetnih ili bilo kojih.

Nije to doboljan razlog da se nekome malo privežu ruke dok brani svoje.

Ali, da, razlučiti stavovi, pa kad budemi glasali o tome, različito ćemo glasati:)

alselone alselone 11:53 12.05.2020

Re: Anketa:

Još je veća manipulacija to što se naš blogokolega pravi da ne uočava razliku između onoga što se stvarno dogodilo u Nišu i moje hipotetičke situacije.


Meni je tu najružnije a pošto kukua cenim onda zapravo najtužnije to što se i on priključio tom drugosrbijanskom miljeu koji sere po nama kad god treba i ne treba, "tzv. Beograd mora". Brate, bacali kasetne bombe po ljudima i sada kada kažeš kako to nije u redu dobiješ nazad "šta kukumavčiš". E jebem mu, dobiješ po pički nepravedno, običan narod i onda još ne smeš ništa na to da kažeš. Mislim, jebemliga.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:25 12.05.2020

Re: Anketa:


Ne sećam se baš da li je radio Index bio toliko politički angažovan ali svakako nije bio režimski pošto ja onda ne bih tamo gostovao u jednoj emisiji.


i gde su danas perjanice radio indexa?

maksa83 maksa83 13:36 12.05.2020

Re: Anketa:

i gde su danas perjanice radio indexa?

Sad sam pogledao, Cekić je izgleda profesor na Filozofskom, a ova dvojica koje sam znao žive neke svoje obične živote.
svarog svarog 14:11 12.05.2020

Re: Anketa:

i gde su danas perjanice radio indexa?


Jovan Palavestra kida na Pinku
omega68 omega68 15:44 10.05.2020

Došli

Poslednji dani kad sam počeo da šerujem krogulinine klipove po fejsu
alselone alselone 16:21 10.05.2020

Re: Došli

Au, to zvuči ozbiljno.
Jesi jeo nešeo termički neobrađeno? Ako je bilo pokvareno, oće od toga...
jinks jinks 16:25 10.05.2020

Re: Došli

Danas bilo na TV-u, ako sam dobro razumeo i DJ (kako već) izlazi na izbore.
alselone alselone 16:32 10.05.2020

Re: Došli

Danas bilo na TV-u, ako sam dobro razumeo i DJ (kako već) izlazi na izbore.


To je odlična vest za ljubitelje posmatranja manijaka.
jinks jinks 16:44 10.05.2020

Re: Došli

Dosta nije bilo.
rodni rodni 17:19 10.05.2020

M'da!

Srbija je, na žalost, izgubila izborni kapacitet.
Disbalans može da nadjača samo 'strani' faktor.
Kada odluči da to uradi, Vučića će otresti kao balac iz nosa.
I onda - opet Jovo nanovo!
Društvo koje (uopšte) dođe u priliku da traži alternativu Rističeviću (i sličnima) je otišlo kuda i kurac.
zilikaka zilikaka 18:04 10.05.2020

Re: M'da!

Društvo koje (uopšte) dođe u priliku da traži alternativu Rističeviću (i sličnima) je otišlo kuda i kurac.

Nikad se mi od toga nešto i nismo odmaklu. Takvih spodoba na visokim mestima je vazda bilo.
Ono što zameram onima koji nisu spadali u takve je što su pristajali da budu saučesnici, zbog svog parčeta kolača.
I tako polako stigosmo dovde.
Sad smo nekako opet pali dovoljno nisko da stvarno nema veze ko je s druge strane. Bitno samo da stvarno jeste druga strana.
zilikaka zilikaka 17:58 10.05.2020

Mislim da ću sigurno

Posle baš mnooogo godina sad konačno izaći na izbore.
Za koga ću glasati još ne znam.
Mislim da dobrim delom zavisi gde će Dveri biti.

niccolo niccolo 18:49 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Jee, kak'i ste vas dvoje...sad čovek u mirno nedeljno veče mora da razmišlja kakav mu je izborni stav...dok promislim o tome da napomenem da sam danas naleteo na gostovanje prof dr Radovanovića u Zdravi sa...Bajec se preziva riba, na Nova S. Sjajna analiza pandemije tj. postupaka države, od nepripremljenosti pre prvog slučaja, preko nepostojanja/nepridržavanja protokola, do jurcanja za respiratorima itd. A opet sa objašnjenjima nekih postupaka. Mislim da bi se čak i Hučiju, hronično alergičnom na bilo šta negativno što se kaže o državi, svidelo. Razumeo sam da treba sad da gostuje i u Utisku nedelje, valjda će biti sličnog kvaliteta gostovanje...
zilikaka zilikaka 18:54 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Jee, kak'i ste vas dvoje...sad čovek u mirno nedeljno veče mora da razmišlja kakav mu je izborni stav...

Potpuno te razumem.
I ja sam se iznenadila kad sam videla da sam objavila novi blog, i to o izborima.

cassiopeia cassiopeia 19:47 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Posle baš mnooogo godina sad konačno izaći na izbore


Ja mislim da izbora neće ni biti.

Prvo, da bi se ukinula epidemija mora proći 28 dana (u najbolju ruku 14) bez novoobolelog, da bi proglasili kraj epidemije.

Drugo, broj obolelih na dnevnom nivou će biti sve veći kao posledica nerazumnog ponašanja građana. Manje od 10% onih koje srećem, što u prodavnici, što na drugim mestima, ne pazi na odstojanje, niti nosi masku.

I da se održe izbori, neću glasati jer mislim da niko osim vladajuće stranke i njihovih satelita, neće ući u parlament.

Informisanje građana je na sramnom nivou...koliki je procenat onih koji imaju info mimo državnih medija. Nisu društvene mreže slika realnog stanja.

Po mom mišljenju, kompletan bojkot izbora bi jedino doveo do stvarne promene. Izlaznost manja od 40% bi dovela do pitanja legitimnosti izbora i zaista pokazala da većina ne želi da učestvuje u predstavama Vrhovnog respiratora.

Sad smo otprilike tamo gde smo bili 1996. Dakle, još 4 godine pa da biramo ko ljudi.


alselone alselone 19:51 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Po mom mišljenju, kompletan bojkot izbora bi jedino doveo do stvarne promene. Izlaznost manja od 40% bi dovela do pitanja legitimnosti izbora i zaista pokazala da većina ne želi da učestvuje u predstavama Vrhovnog respiratora.

Ovaj deo je malo problematičan. U Srbiji legitimitet nisu srušile ni afere i to veoma ozbiljne pa tako ih pitanje da li je izašlo manje od 40% birača neće ni okrznuti. To će biti informacija za jedan dan i gotovo.
cassiopeia cassiopeia 19:58 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

U Srbiji legitimitet nisu srušile ni afere i to veoma ozbiljne pa tako ih pitanje da li je izašlo manje od 40% birača neće ni okrznuti. To će biti informacija za jedan dan i gotovo.


Možda bi strani faktor uticao na to da se ponovo održe izbori, pod novim uslovima.

A, možda sam ja naivna.
alselone alselone 20:03 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Možda bi strani faktor uticao na to da se ponovo održe izbori, pod novim uslovima.


Strani faktor podržava Vučića, i Amerika i EU i Kina I Rusija.
Najebali smo ko žuti osim ako sami nešto ne uradimo.
cassiopeia cassiopeia 20:14 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

alselone


Strani faktor podržava Vučića, i Amerika i EU i Kina I Rusija.
Najebali smo ko žuti osim ako sami nešto ne uradimo.


Onda smo najebali. Šanse da sami nešto uradimo su tako male. Taman se ujedinismo oko bojkota i vidi šta ispade.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Mislim da bi se čak i Hučiju, hronično alergičnom na bilo šta negativno što se kaže o državi, svidelo.

Opet brkanje držve i vlasti:)

Ili je baš po Srbiji oplela, nisam ih gledao?

Ne bi me čudilo obzirom na kojoj je televiziji.

I to je jedan od razloga ovako bednog stanja opozicije, mediji.
Na jednoj strani ovi Vučićevi, ali to je opšte mesto, tu više i nema šta da se kaže.

Ovi drugi, koji sebe zovu nezavisnim, profesionalnim, slobodnim, nadasve objektivnim, oni su makar isti toliki problem.

Danas, za razliku od devedesetih, nezavisni mediji su sami sebi cilj, postavljaju se u poziciju da oni budu politički faktor, bez imalo želje da sebe i svoje političke stavove stave u drugi plan, a u prvi izbace one koji su tu da budu alternativa Vučiću, opozicione partije, njihove lidere, kakvi su takvi su.

NTV StudioB je devedesetih skoro svakodnevno imao nekoga iz opozicije na ekranu, a ovi danas?

Ovima su glavna tema Ana Lalić i šta je Santovac rekao Vučiću.

Pa hoćemo li Anu i Santovca da glasamo?

Koliko je prostora na tim televizijama dobijao i taj Sergej Trifunović, da ne pričamo o Obradoviću?
S mene pa na uštap se pojave.

Ali zato "dokazi" kako u Srbiji baš ništa ne valja, svakodnevni.

A to im je i cilj, "dokazati" da je Srbija gubavac, a ne pomoći onima koji bi da smene Vučića.

Olja Bećković u poslednjoj ili nekoj skorašnjoj emisiji dovodi, pazi, Ivana Ivanovića!

Drugara, ortaka iz iste kuće, ajd da se međusobno popularišemo, a opozicija, ma ko ih jebe, i njih ćemi da pljujemo, jer smo jedino mi N1 bitni.

Došlo vreme da je RTS još i dobar u odnosu na "objektivne"
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno


Olja Bećković u poslednjoj ili nekoj skorašnjoj emisiji dovodi, pazi, Ivana Ivanovića!

Evo je, napada lekare zato što nisu branili Anu Lalić:)
niccolo niccolo 21:37 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Anu Lalić

To je inače novinarka koja je bila uhapšena jer je objavila istinu da u zdravstvenim ustanovama nema dovoljno zaštitne opreme.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:38 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Mnogo toga više ne pratim. Sad je i Ivan Ivanović nekakav politički faktor?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

niccolo
Anu Lalić

To je inače novinarka koja je bila uhapšena jer je objavila istinu da u zdravstvenim ustanovama nema dovoljno zaštitne opreme.

Pa doktori treba da se bave njom?:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

dobrosavljevic_m
Mnogo toga više ne pratim. Sad je i Ivan Ivanović nekakav politički faktor?

Bitan, gostuje u Utisku :)
angie01 angie01 21:51 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Sad je i Ivan Ivanović nekakav politički faktor?


bavi se istom tematikom- javna je licnost, vodi se kao novinar,...ako mogu glumci ili jelena krljeusa, sto ne bi mogao on, ( nisam obozavalac).
solo solo 22:05 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Evo je, napada lekare zato što nisu branili Anu Lalić:)


Ako, sad će Lalićka da nauči kako da radi svoj,,novinarski,,posao. Oće da se zajebava sa ,,zaštićenim izvorima,, Što nije objavila (snimila) imenom i prezimenom izjave lekara i sestara koji su se žalili na rad bez opreme?
Ako lekari nisu imali hrabrosti da javno iznesu svoj problem sa opremom (ako ga je bilo) i sakrili se iza novinarke a ona pristala na to - neka sada trpi konsekvence svoje gluposti.

Još nije kasno da Lalićku u nekom sudskom sporu ti isti lekari i sestre svedočenjem brane ako imaju argumente. Šta je tu problem?

Zamajavanje i zamlaćivanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno


Još nije kasno da Lalićku u nekom sudskom sporu ti isti lekari i sestre svedočenjem brane ako imaju argumente

Ma šta ima da je brane, njoj je sekira upala u med.

Ko je do sada uopšte čuo za nju, a sad je odjednom Novinarka.
solo solo 22:33 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Ma šta ima da je brane, njoj je sekira upala u med.

Ko je do sada uopšte čuo za nju, a sad je odjednom Novinarka


Tu je i suština ali rekoh ajde da neko drugi to primeti.
U zemlji gde svako misli da može da radi sve svaka polemika je obesmišljena.
angie01 angie01 22:35 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

, Što nije objavila (snimila) imenom i prezimenom izjave lekara i sestara koji su se žalili na rad bez opreme?
Ako lekari nisu imali hrabrosti da javno iznesu svoj problem sa opremom (ako ga je bilo) i sakrili se iza novinarke a ona pristala na to - neka sada trpi konsekvence svoje gluposti.


anonimuse- novinar nije u obavezi da izdaje svoje izvore-on objavljuje ono sto se desava,...vest je bila istinita, sto je jedino bitno, sto je posle potrvdio i dr Kon.

to sto su opremu dobili prvo sns aktivisti umesto lekari, od kojih su se neki inficirali, a neki i umrli- je i sramota i tragicno.

takodje je bilo dovoljno vremena da se pripremi sve sto je bilo potrebno- jos od stanja u Vuhanu.

Lalicka je samo savesno i hrabro odradila svoj posao.
solo solo 22:40 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Lalicka je samo savesno i hrabro odradila svoj posao.


Eto prilike da budeš svedok odbrane kad (ako) bude procesuirana. Od tvoje blogovske odbrane malo vajde njojzi i bilo kome u bilo čemu. Sve ostalo je ili politika ili lelemuđenje.
mesan mesan 22:43 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

solo
Ma šta ima da je brane, njoj je sekira upala u med.

Ko je do sada uopšte čuo za nju, a sad je odjednom Novinarka


Tu je i suština ali rekoh ajde da neko drugi to primeti.


Nema slobode ni demokratije bez novinara istraživača i zaštite izvora.
Ali pilićarska homobalkanikus svest samo može da dobaci do "znala je da će se ofajditi pa jedva dočekala policiju i iživljavanje", "što medicinska sestra sama ne napadne Vučića nego se krije kao bedna kukavica", i tome slično.
solo solo 22:52 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

2.- ovakvim izlaskom bi se videlo koliko je gradjana protiv sadasnje vlasti.



Da, ovde se inače glasa protiv retko kad za. Slaba ponuda.
angie01 angie01 22:57 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno


Eto prilike da budeš svedok odbrane kad (ako) bude procesuirana. Od tvoje blogovske odbrane malo vajde njojzi i bilo kome u bilo čemu. Sve ostalo je ili politika ili lelemuđenje.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:57 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Nema slobode ni demokratije bez novinara istraživača i zaštite izvora.

Jebote, ne samo da postade novinar, nego i istraživač :)

A sve to stilom, jeste tako majke mi, pričao mi čovek.

Nego, kad tako dobro poznaješ funkcionisanje demokratije i novinarstva u njoj, znaš li šta o odgovornosti koju novinar ne bi smeo da zanemari nikad, a posebno me kad u veoma osetljivoj situaciji piše o veoma osetljivoj temi?

Može li tu da neki anonimni novinarčić napiše tako bombastični tekst kakav je taj o krahu kliničkog centra u epidemiji, što neminovno izaziva strah i paniku, a da to dokumentuje "reko mi čovek" argumentom?
trala.la trala.la 23:16 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man

Još nije kasno da Lalićku u nekom sudskom sporu ti isti lekari i sestre svedočenjem brane ako imaju argumente

Ma šta ima da je brane, njoj je sekira upala u med.

Ko je do sada uopšte čuo za nju, a sad je odjednom Novinarka.


Misliš da je velika konkurencija, da imamo puno Novinara, pa imamo luksuz da nipodaštavamo tako jednu sitnu stvar kao što je izveštaj iz jedne bolnice koji potencijalno otkriva da je car go?

Nisam ni ja znao za nju, ali ja baš i ne pratim puno medije. U moru Barbara i sličnih, možda bi prema takvima koji uopšte hoće da se izlože pretnjama i hapšenjima ipak trebalo gajiti i nekakve simpatije. Za početak, a posle ćemo da vidimo.
mesan mesan 23:30 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man
Nema slobode ni demokratije bez novinara istraživača i zaštite izvora.

Jebote, ne samo da postade novinar, nego i istraživač :)

Pa da, guska, ima bre da kuva kafu i kušuje.

A sve to stilom, jeste tako majke mi, pričao mi čovek.

Zaštita izvora, sa naglaskom na domaću praksu
Policajci što su je drndali nek se napuše kurčine, a ni sud ne bi imao šta da radi osim što će faraon da mu diktira šta da uradi...

što neminovno izaziva strah i paniku

Zapatio ti se bre komunjarluk, odma bi je na Goli otok jer eto neprijatelj srpskog naroda, udarila na državu...

krahu kliničkog centra u epidemiji,

I ozbiljnije da dodam, ono što sam direktno čuo od ljudi u zdravstvu, plus brojke koliko god frizirane, pokazuju da nije halucinirala, bez obzira na to koliko je stil pisanja "bombastičan".


Da je neko čitao na Korona blogu onu analizu francuskog profe, razmislio bi da je jedina kompenzacija za raspali siromašni sistem zdravstva uvođenje brzih i drakonskih mera, što je u Srbiji i spasilo živote --- ali to vala ne znači da ćemo se praviti blesavi --- kao sve radi super jedino eto guske dižu paniku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

U moru Barbara i sličnih, možda bi prema takvima koji uopšte hoće da se izlože pretnjama i hapšenjima ipak trebalo gajiti i nekakve simpatije

Ne valja kad Barbara postane mera za bilo šta.
Od nje su svi bolji, ali to ništa ne znači.
I N1 je objektivniji od Pinka, ali to nije objektivan medij.

Mera treba da bude objektivan kriterijum za dobro i loše novinarstvo.
Ono što je Ana Lalić uradila je loše novinarstvo.

A da je loše vidi se i po tome što da tog hapšenja nije bilo njen tekstić bi ostao kao i svi dotadašnji, takav da za nju i njene tekstove niko nije čuo.

Pa kad neko postane novinar zbog hapšenja a ne zbog kvaliteta svog teksta, može li se pričati o dobrom novinaru?



kamilo_emericki kamilo_emericki 23:35 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man
Nema slobode ni demokratije bez novinara istraživača i zaštite izvora.

Jebote, ne samo da postade novinar, nego i istraživač :)

A sve to stilom, jeste tako majke mi, pričao mi čovek.

Nego, kad tako dobro poznaješ funkcionisanje demokratije i novinarstva u njoj, znaš li šta o odgovornosti koju novinar ne bi smeo da zanemari nikad, a posebno me kad u veoma osetljivoj situaciji piše o veoma osetljivoj temi?

Može li tu da neki anonimni novinarčić napiše tako bombastični tekst kakav je taj o krahu kliničkog centra u epidemiji, što neminovno izaziva strah i paniku, a da to dokumentuje "reko mi čovek" argumentom?




Vrsiti pritisak i insistirati da neki novinar otkrije svoj izvor informacija je najbogohulnije djelo u Francuskoj. Ali srecom, Francuska nije demokratska drzava kao Srbija pa je u njoj sve moguce.
I da, skoro zaboravih, novinari-istrazivaci su otkrili u zadnjih nekoliko godina vise afera nego istrazni organi. Uglavnom pranje novca i korupciju. I najcesce su izvori informacija bili nepoznati.
solo solo 23:36 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Zapatio ti se bre komunjarluk, odma bi je na Goli otok jer eto neprijatelj srpskog naroda, udarila na državu...


Naprotiv, amaterski je to odradila pa dobila dandaru.
solo solo 23:38 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

I da, skoro zaboravih, novinari-istrazivaci su otkrili u zadnjih nekoliko godina vise afera nego istrazni organi. Uglavnom pranje novca i korupciju. I najcesce su izvori informacija bili nepoznati.


I šta? Osim gledanosti i tiraža.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:39 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

da, guska, ima bre da kuva kafu i kušuje

Smatraš?
Pa nek ti je kuva, meni ne mora.
A i brate, ružnjikava je.
Policajci što su je drndali nek se napuše kurčine

U bre al si se primio.

Stvarno se pališ na Anicu?

Dobro, ima raznih pervrezija, razumem.
udarila na državu...

Ona!

E to je onda zaebano, nema spasa.
Gde Anka udari tu trava ne raste.
:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Vrsiti pritisak i insistirati da neki novinar otkrije svoj izvor informacija je najbogohulnije djelo

A pritisak i insistiranje od senzacionalističkog tekstića i iste takve novinarke prave istraživačko novinatstvo i novinarku?

Pa ne, to što su jedne budale učinile ono što znaju, budalaštinu, nikako od druge budale ne prave novinarku.
angie01 angie01 23:44 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Naprotiv, amaterski je to odradila pa dobila dandaru.


ono bilo mafijasenje- povucena tuzba, doktori potvrdili vest, Lalicka je podnela tuzbu za nezakonito postupanje i hajku,...nisi u toku "advokatu".
solo solo 23:47 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

nisi u toku "advokatu".


Ajd što brkaš ,,nikove,, nego to radiš smešno loše i pritom uporno.

Teško ćeš me naterati da ti kažem nešto ružno.

ono bilo mafijasenje- povucena tuzba, doktori potvrdili vest, Lalicka je podnela tuzbu za nezakonito postupanje i hajku,...nisi u toku "advokatu".


Apsolutno zaslužuju jedni druge.

I prateće blogovanje. Sa puno ,,beline,, u proredima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Lalicka je podnela tuzbu za nezakonito postupanje i hajku,...n

Pa šta će drugo, čime da sebe drži u javnosti nego time?
Svojim novinarskim radom, tekstovima?
Ona to ne ume, da je umela do sad bi uspela.
Sad joj se posrećilo sa hapšenjem pa to mora da razvlači što duže može.
Tužba je super sredstvo.
trala.la trala.la 23:56 10.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man
Mera treba da bude objektivan kriterijum za dobro i loše novinarstvo. Ono što je Ana Lalić uradila je loše novinarstvo.


Pa, znaš kako, i ja bih voleo da ima više pravih novinara, ali se bojim da ovde za to baš i nema povoljnih klimatskih uslova. Daj da zalivamo ovo malo što postoji, pa možda od nekog od njih i izraste nešto vredno pažnje.

Jbg, ako ignorišeš Barbare, onda ne pričaš o Srbiji - ovde takve vode glavnu reč, što u novinarstvu, što u politici.
angie01 angie01 00:13 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Ajd što brkaš ,,nikove,


elojica, anonimus...- iste gluposti,...kakve veze ima ko je oslovljen.

...a tebi je poziv da reagujes ruzno, kada se neko ne slaze s tobom?...bas snsovski.

ne bih ti se ni obratila- kao ni do sada, da mi nije bas gadno ovo nipodastavanje casne novinarke i podrska siledzijskom i bespravnom reagovanju odgovovornih, da bi se sakrila istina, zbog koje su neki od tih lekara izgubili zivote spasavajuci tudje- ne znam, meni je to bas nemoralno zastupanje.


solo solo 00:48 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

da mi nije bas gadno ovo nipodastavanje casne novinarke i podrska siledzijskom i bespravnom reagovanju odgovovornih, da bi se sakrila istina, zbog koje su neki od tih lekara izgubili zivote spasavajuci tudje- ne znam, meni je to bas nemoralno zastupanje.


Fulaš kao i uvek u nekoj čudnoj potrebi da nastupaš tako prenaglašeno i dekoncentrisano.

Nije poenta u njenoj nameri šta je uradila nego kako je to uradila diletantski i naivno. I šta je postigla osim ako uspehom ne smatraš gostovanje u utisku nedelje i što je u tebi dobila obožavateljku. Uradiće tek veliku stvar kad je budu sa ostalima abolirali i namakli još pozitivnih poena.

.a tebi je poziv da reagujes ruzno, kada se neko ne slaze s tobom?...bas snsovski.

Jel ovo tvoj maksimalni domet u argumentaciji?
pecaros pecaros 01:06 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

solo

Nije poenta u njenoj nameri šta je uradila nego kako je to uradila diletantski i naivno.


Izgleda nisam u toku - koliko ja znam, do sada niko nije spominjao nekakav diletantizam.

U kliničkom centru nije bilo osnovne opreme za rad. Novinarka je napisala da u kliničkom centru nema osnovne opreme za rad. U čemu je štos?

sweet64 sweet64 01:26 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Ali zato "dokazi" kako u Srbiji baš ništa ne valja, svakodnevni.


Nisu dokazi sami sebi cilj već sredstvo i upiranje prstom odakle potiču problemi, ko nume da gleda. Pa stvarno ništa ne valja, jer je sve srozano. Od političkog blata i partokratije do kulture, sve je prekrio mrak. To što je dobro, a na šta ti ciljaš su sporadični i pojedinačni slučajevi pregalaca, individualaca koji su svojim viteštvom da takvi kakvi su ostanu u brlogu i svojim pregalaštvom osvetle jednom šibicom apsolutni mrak. Ništa sistemski, ništa korenito, ništa građansko, ništa smisleno u korist društva koje je skoro pa izgubilo suštinu ovde nema. Jedino na šta možemo i treba da budemo ponosni je bogata istorija krvlju natopljena, građena uz najskuplju cenu koju sada bagatelišemo, ali šta da pričamo o istoriji kad šljivovicu i ajvar nismo uspeli da zaštitimo kao nacionalni brend.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:27 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

pecaros
solo

Nije poenta u njenoj nameri šta je uradila nego kako je to uradila diletantski i naivno.


Izgleda nisam u toku - koliko ja znam, do sada niko nije spominjao nekakav diletantizam.

U kliničkom centru nije bilo osnovne opreme za rad. Novinarka je napisala da u kliničkom centru nema osnovne opreme za rad. U čemu je štos?



Pa ne sme to da se piše, inače ode Srbija!
angie01 angie01 10:27 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Fulaš kao i uvek u nekoj čudnoj potrebi da nastupaš tako prenaglašeno i dekoncentrisano.


ajde, ajde, ne naprezi se uzaludno,...uleteo si srcano u odbranu nedopustivog krimogenog ponasanja prema novinarki koja je radila svoj posao i to je bio jedini razlog za moju repliku,...i kao sto ti je pecaros vec rekao na nastavak besmislenog nipodastavanja Lalicke-zena je napisala kakvo je bilo stanje u klinickom centru- sto je valjda potrebna info za gradjane.

Jel ovo tvoj maksimalni domet u argumentaciji?


...pa ti mi rece da te necu naterati da mi kazes nesto ruzno-pa ti ja odgovorih.


angie01 angie01 10:27 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Pa ne sme to da se piše, inače ode Srbija!


pa da:)))
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:43 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Pa ne sme to da se piše, inače ode Srbija

Sme Srki da piše šta hoće, pa i gluposti koje je ispisala.
Ali eto i ja smem, a i hoću, da za te gluposti napišem da su gluposti.

Ali to tvoj um ne može da prihvati.
Ti deliš novinare, a i sve ostale, na nas i njih, a vaše je, smatraš, nedopustivo kritikobati.
To je tako komunističko razmišljanje, zar ne vidiš?

Evo i Endžike skakuće okolo, očkivano.

A tek onaj mesan, mešan, kako li, vidi njega.

Ja kažem da je Anica loš novinarčić, anonimus koji ništa smisleno nije napisao po čemu bi bio primećen, a on, ti bi da ona kuva kafe.

Odmah svrstava u neke kutije koje su vam pripemili da u njih svrstavate ljude.

Kakve bre kafe, pomenuo ih nisam, a poslednje što mi padne na pamet kad se pomene Ana Lalić je kafa, u bilo kom kontekstu.

Ne bih je ni pio s njom, a kamoli da mi je ona kuva.

Što bih, loša novinarka, loša riba, što bi mi uopšte padala ikakva kafa na pamet?

mariopan mariopan 12:24 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man
niccolo
Anu Lalić

To je inače novinarka koja je bila uhapšena jer je objavila istinu da u zdravstvenim ustanovama nema dovoljno zaštitne opreme.

Pa doktori treba da se bave njom?:)


Ne, doktori su morali, svog posla radi, i zdravlja nacije radi, da se bave opremom, i da kažu ako je nemaju, što očigledno nisu smeli. Čuvali svoje dupe i funkcije. Nauštrb zdravlja svojih kolega i svih građana Srbije.

Onda su ćutali kada je uhapšena.

hoochie coochie man hoochie coochie man 13:24 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno


Ne, doktori su morali, svog posla radi, i zdravlja nacije radi, da se bave opremom, i da kažu ako je nemaju, što očigledno nisu smeli. Čuvali svoje dupe i funkcije. Nauštrb zdravlja svojih kolega i svih građana Srbije.

A da su rekli, nemamo ništa, propali smo, time bi zdravlje građana zaštitili?

Da li je pametnije raditi najbolje sa onim što imaš, truditi se da nabaviš ono što nemaš, ili kukati?
Kako se bolje štiti zdravlje građana?
mariopan mariopan 14:29 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man

Ne, doktori su morali, svog posla radi, i zdravlja nacije radi, da se bave opremom, i da kažu ako je nemaju, što očigledno nisu smeli. Čuvali svoje dupe i funkcije. Nauštrb zdravlja svojih kolega i svih građana Srbije.

A da su rekli, nemamo ništa, propali smo, time bi zdravlje građana zaštitili?

Da li je pametnije raditi najbolje sa onim što imaš, truditi se da nabaviš ono što nemaš, ili kukati?
Kako se bolje štiti zdravlje građana?

Ne štiti se tako što ćutiš, a oni su ćutali.

Zašto nazivaš "kukanjem" informaciju da nemaju opremu?
To "kukanje" im je hitno dostavilo opremu, ono ćutanje nije.
Ti stvarno misliš da lekari nisu tražili opremu "tamo gde treba" nego tek onako "zakukali" preko medija?

hoochie coochie man hoochie coochie man 15:48 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Ti stvarno misliš da lekari nisu tražili opremu "tamo gde treba" nego tek onako "zakukali" preko medija?

Ovo je ogroman problem za opoziciju.
Gađaju Vučića tamo gde je jak pa ispadaju smešni.

Smešno je pokušavati da se predstavi kako Vučić nije nabavljao opremu dok mediji nisu pritisli.
Smeśno jer to rako nije bilo.

Pre se Vučić može gađati da je previše para razbacivao kupujući preskupe respiratore nego da nije hteo da kupuje dok ga Ana nije stisla.

Ili napadati Vučića zbog toga što ga je korona zatekla nespremnog u uslovima kad je to isto bilo i u prebogatim i veoma sređenim državama.

Niko nije imao dovoljno maski, rukavica, testova...ničega.
I sad reći da je Srbija trebala da bude jedina koja je morala da ih ima je smešno.

Kad se tako napada Vučić njemu nema bolje reklame, kritike lako opovrgne, a kritičare napravi smešnim.

Zato, Meri, ko ne ume bolje da ga napada, najbolje bi bilo da ne pokušava uopšte, najviše će tako pomoći.

I ne reče mi, šta bi bolje bilo da je Kon rekao prvo veče, ničega nemamo dovoljno?

Da li bi pre stigle maske, respiratori, da li bi se neko sažalio pa ih poslao, šta bi dobro doneli da su lekari pričalu o tome kako ništa nemaju?
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:41 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man
Ti stvarno misliš da lekari nisu tražili opremu "tamo gde treba" nego tek onako "zakukali" preko medija?

Ovo je ogroman problem za opoziciju.
Gađaju Vučića tamo gde je jak pa ispadaju smešni.

Smešno je pokušavati da se predstavi kako Vučić nije nabavljao opremu dok mediji nisu pritisli.
Smeśno jer to rako nije bilo.

Pre se Vučić može gađati da je previše para razbacivao kupujući preskupe respiratore nego da nije hteo da kupuje dok ga Ana nije stisla.

Ili napadati Vučića zbog toga što ga je korona zatekla nespremnog u uslovima kad je to isto bilo i u prebogatim i veoma sređenim državama.

Niko nije imao dovoljno maski, rukavica, testova...ničega.
I sad reći da je Srbija trebala da bude jedina koja je morala da ih ima je smešno.

Kad se tako napada Vučić njemu nema bolje reklame, kritike lako opovrgne, a kritičare napravi smešnim.

Zato, Meri, ko ne ume bolje da ga napada, najbolje bi bilo da ne pokušava uopšte, najviše će tako pomoći.

I ne reče mi, šta bi bolje bilo da je Kon rekao prvo veče, ničega nemamo dovoljno?

Da li bi pre stigle maske, respiratori, da li bi se neko sažalio pa ih poslao, šta bi dobro doneli da su lekari pričalu o tome kako ništa nemaju?


upravo tako, ali ne vredi pričati.
zato pre neki dan i napisah ono "verovatno da bolje od Vučića i ne zaslužujemo"
mariopan mariopan 17:33 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

Smešno je pokušavati da se predstavi kako Vučić nije nabavljao opremu dok mediji nisu pritisli.
Smeśno jer to rako nije bilo.

Ne kažem da je nije nabavljao, gde si to pročitao, i gde pominjem Vučića?
U konkretnom primeru oprema je bila u magacinu. Dakle imali su je?
Šta će u magacinu a ne u bolnicama?

Niko nije imao dovoljno maski, rukavica, testova...ničega.
I sad reći da je Srbija trebala da bude jedina koja je morala da ih ima je smešno.


Alo?
Ima li koga?
Čitaj gore, imali su opremu, bila je u magacinu, slikali su se sa njom.
Kad se tako napada Vučić


Ko ti je dirao Vučića? Nigde pomenula nisam.
I ne reče mi, šta bi bolje bilo da je Kon rekao prvo veče, ničega nemamo dovoljno?

Opet čitaj ono gore, imali su u magacinu....da li ponovo da pišem ili si razumeo da pričamo o konkretnom slučaju, hapšenje novinarke što je napisala istinu? Lekari nisu imali opremu, imao je magacin, a magacin ne leči ljude od smrtonosne zaraze i ne može od iste da se razboli.
Zato, Meri, ko ne ume bolje da ga napada, najbolje bi bilo da ne pokušava uopšte, najviše će tako pomoći.

Nisam ti dirala Vučića, aman bre više, šta god napišem ti Vučić pa Vučić....nemoj da skrećeš sa teme.

Da li bi pre stigle maske, respiratori, da li bi se neko sažalio pa ih poslao, šta bi dobro doneli da su lekari pričalu o tome kako ništa nemaju?

Alo?
Ima li koga?
trala.la trala.la 17:38 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

pecaros
solo

Nije poenta u njenoj nameri šta je uradila nego kako je to uradila diletantski i naivno.


Izgleda nisam u toku - koliko ja znam, do sada niko nije spominjao nekakav diletantizam.

U kliničkom centru nije bilo osnovne opreme za rad. Novinarka je napisala da u kliničkom centru nema osnovne opreme za rad. U čemu je štos?


Evo, ja pročitao članak ponovo, nikakav dilentatizam ne vidm, naprotiv.

Pismeno, novinarski, prenete su izjave lekara bez zauzimanja strana. Šta više možeš da poželiš? Gde je tu dilentatizam?

Ako je ona diletant, voleo bih da vidim puno više takvih diletanata u medijima sa nacionalnim dosegom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana