Sex

Da li ćete glasati za Sergeja?

zilikaka RSS / 10.05.2020. u 11:53

PSG izlazi na izbore, da li je to dobra ideja ili je trebalo nastaviti sa bojkotom? 

 

Više u komentarima. :-)

 

Als 



Komentari (881)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 20:38 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

U čemu je štos?


Štos je što nisi u toku. Ostani na parkingu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:06 11.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

solo
I da, skoro zaboravih, novinari-istrazivaci su otkrili u zadnjih nekoliko godina vise afera nego istrazni organi. Uglavnom pranje novca i korupciju. I najcesce su izvori informacija bili nepoznati.


I šta? Osim gledanosti i tiraža.

Prvo odgovor na zvuk koji prave ove tvoje dvije recenice.
Ne znam da li si nekad sreo ili vidio ljude koji imaju savjest i rade svoj posao bez obzira na posledice, pozitivne ili negativne.
Ja jesam. I sretan sam zbog toga.
Sad odgovor na pitanje.
Poslije pisanja na osnovu anonimnog izvora otvoren je slucaj Kauzak (L'affaire Cahuzac), gdje je ministar za budzet Francuske optuzen da ima tajni racun u Svajcarskoj. Ministar je tvrdio da nema racun u inostranstvu, cak i pred poslanicima u skupstini.
Na kraju, pritisnut dokazima koji su polako isplivavali Kauzak je priznao postojanje tajnog racuna, podnio ostavku i na kraju optuzen i osudjen za pocinjeno djelo. Ima jos slucajeva ali cemu ih prepricavati kad ti i tebi slicni imate svoje misljenje na koje ne mogu uticati nikakve cinjenice.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 13.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

hoochie coochie man
Pa ne sme to da se piše, inače ode Srbija

Sme Srki da piše šta hoće, pa i gluposti koje je ispisala.
Ali eto i ja smem, a i hoću, da za te gluposti napišem da su gluposti.

Ali to tvoj um ne može da prihvati.



Ne razumem kakve gluposti je napisala? To je isto pitao i kolega pecaroš. A ovaj ostatak trabunjanja je slika tvog mentalnog rastrojstva u koje sve češće upadaš, i to ne bih komentarisao. Pa i ti svakako imaš pravo da pišeš gluposti, to niko nije sporio, i to pravo uveliko upražnjavaš.
trala.la trala.la 01:22 14.05.2020

Re: Mislim da ću sigurno

solo
Ako, sad će Lalićka da nauči kako da radi svoj,,novinarski,,posao. Oće da se zajebava sa ,,zaštićenim izvorima,, Što nije objavila (snimila) imenom i prezimenom izjave lekara i sestara koji su se žalili na rad bez opreme?
Ako lekari nisu imali hrabrosti da javno iznesu svoj problem sa opremom (ako ga je bilo) i sakrili se iza novinarke a ona pristala na to - neka sada trpi konsekvence svoje gluposti.

Još nije kasno da Lalićku u nekom sudskom sporu ti isti lekari i sestre svedočenjem brane ako imaju argumente. Šta je tu problem?

Zamajavanje i zamlaćivanje.


Evo šta je problem. Je l' ima još nešto nejasno?
maksa83 maksa83 19:41 10.05.2020

whistler dick move


Ovo je svakako što kažu dick move, pre svega zbog potpisanih sporazuma sa narodom u kome se kunemo ovo i ono i da nećemo nešto i nešto blablabla da bi se to odjednom preko noći promenilo, a Sergej Trifunović bukvalno piša po onome što je govorio, dotle da kaže "niko nam nije rekao šta je cilj bojkota", itd. itd. kenjaža sve u svemu, a onaj njihov PR Pavle Grbović koji se trti mi je iskreno odvratan. Voleo bih da znam kako je izgledalo to donošnje odluke, na kom nivou je to urađeno, ko je o tome odlučivao.

Deo mene misli da je Sergej shvatio da će i kinematografiji biti u buli a da se gužvanje u pozorištu ne nazire pa odlučio da obezbedi sebi kakve takve stabline prihode u sledeće 4 godine, a drugi deo mene misli da oni sada vide neki procep, slabost koja se stvorila u SNS kartelu zbog ovih poslednjih budalesanja i da to treba iskoristiti. Ne'am pojma.

Inače:

Ona je rekla da je "najlakše optužiti vladajuću koaliciju za kršenje Ustava i menjanje izbornih pravila" jer su izborna prava "najdelikatniji deo zakonodavstva". Samo kritika da se izborni zakon menja u toku izborne kampanje, navela je, nije konstruktivna. Ona je ocenila da oni koji govore o zakonima kao o "dobrim za poziciju i lošim za opoziciju" pokazuju nerazumevanje".


Maja Gojković?

Jok. Gordana Čomić.
cassiopeia cassiopeia 19:51 10.05.2020

Re: whistler dick move


Jok. Gordana Čomić.


Jedno od većih razočaranja. Šta se desilo toj ženi, mimo činjenice da želi da dočeka penziju sa stabilnim i visokim prihodima i obezbedi sebi veliku penziju.
alselone alselone 19:51 10.05.2020

Re: whistler dick move

Ona je rekla da je "najlakše optužiti vladajuću koaliciju za kršenje Ustava i menjanje izbornih pravila" jer su izborna prava "najdelikatniji deo zakonodavstva". Samo kritika da se izborni zakon menja u toku izborne kampanje, navela je, nije konstruktivna. Ona je ocenila da oni koji govore o zakonima kao o "dobrim za poziciju i lošim za opoziciju" pokazuju nerazumevanje".


Šta ovo znači uopšte?
nsarski nsarski 19:56 10.05.2020

Re: whistler dick move

Ona je rekla da je "najlakše optužiti vladajuću koaliciju za kršenje Ustava i menjanje izbornih pravila" jer su izborna prava "najdelikatniji deo zakonodavstva". Samo kritika da se izborni zakon menja u toku izborne kampanje, navela je, nije konstruktivna. Ona je ocenila da oni koji govore o zakonima kao o "dobrim za poziciju i lošim za opoziciju" pokazuju nerazumevanje".


Maja Gojković?

Jok. Gordana Čomić.


Malo patetike.

Gde su ona divna vremena kada još bejasmo rastavići i daždevnjaci? Gospode, kako smo se od tada srozali!
(EM Remark, Tri ratna druga).
maksa83 maksa83 20:01 10.05.2020

Re: whistler dick move

Šta ovo znači uopšte?

Kontekst je:

"Kada već imamo posebnu situaciju i prekinut, pa nastavljen izborni proces, neobične okolnosti zahtevaju neobične mere, pa predlažem da ljudi biraju gde će podneti potpise za izborne liste na overu, bez obzira da li kod njih ima javnih beležnika ili nema", rekla je Čomić u rasparavi o izmenama zakona.

Ja ovo čitam kao "podnela sam predlog da se lakše namaknu potpisi za našu malu Skupinu21" a ono iz prethodnog komentara zapravo hoće reći "opozicija da ne sere mnogo".
alselone alselone 20:07 10.05.2020

Re: whistler dick move

Ja ovo čitam kao "podnela sam predlog da se lakše namaknu potpisi za našu malu Skupinu21" a ono iz prethodnog komentara zapravo hoće reći "opozicija da ne sere mnogo".


Kako ona ima iritantan rečnik.

Ali tjah, ja se nešto posebno i nisam razočarao, ona se meni nikad nije sviđala.
zilikaka zilikaka 20:28 10.05.2020

Re: whistler dick move

Ali tjah, ja se nešto posebno i nisam razočarao, ona se meni nikad nije sviđala.

Ma šta sviđala...
Godinama sam imala vrlo precizne i nepristrasne informacije o dešavanjima u tom delu DS; i Skuštini generalno.
Počev od toga da je redovna pojava da poslanici totalno suprotnih blokova putuju zajedno istim kolima do Bgd, da bi svako mogao da naplati troškove, da se grebu svi gde i kako znaju, (svi listom, a sve detaljima ko kad i kako), da gledaju da iskoriste sve što mogu i da jedni drugima zapošljavaju svojtu i idu na ruku.
Jednom rečju, to je jedan od najboljih državnih poslova, u najgorem smislu te reči, i oni se tako ponašaju.
A Čomićka je dugi niz godina u toj priči, potpuno prilagođena svemu.
Čak sam ubeđena da ona smatra da je sve to više nego normalno.
angie01 angie01 20:29 10.05.2020

Re: whistler dick move

Po mom mišljenju, kompletan bojkot izbora bi jedino doveo do stvarne promene.


radi se o tome, da je taj momenat vec promasen- prvo, sto se opozicija oko toga nije dogovorila i napravila adekvatnu promociju te ideje, a drugo, sto su se neki od njih i pre ovog slucaja izjasnili za izlazak.


Ne'am pojma.


sa svima do sada sto znam- nema veze sa zivotom, meni pre delije da je snimio promenu raspolozenja u narodu povodom zatvaranja u kuce i svega sto se desavalo, da mu se ucinilo da je mozda bolje ipak izaci,...sto u odnosu na to, da bojkot nema sanse da uspe u potrebnom obimu, sto smo vec objasnili, nije tako nelogicno.

isto tako, kada se potpisivalo za bojkot- bila je sasvim druga atmosfera, a bez obaveznog nastavka...da se ideja prevede u plan, sa razradjenom strategijom...


Jedno od većih razočaranja. Šta se desilo toj ženi, mimo činjenice da želi da dočeka penziju sa stabilnim i visokim prihodima i obezbedi sebi veliku penziju.


ja stvarno ne znam sta je tu razocarenje- pa sve vreme je ona radila i pricala isto- vikala na beznacjnu bubicu koja je savila vlat trave na sporednom puticu koji niko ni ne koristi, ne zeleci da se bavi slonovima koji su sravnili sumu pored glavnog puta- iz uobicajenog razloga, licne koristi sebi i svojoj deci, koje je uredno uvalila na drzavne jasle.

ne znam po cemu je ona drugacija od drugarice slavice,...bogtemazo, 25 godina na drzavnoj sisi i benefitima, a niko ne zna sta je tacno bio doprinos,...a da ne moze na najobicnija pitanja da odgovori kratko jasno i direktno, nego apsolutno uvek zamajava uspostavljanjem dijaloga,...pa i sada u ovoj poslednjoj svinjariji, koja je ocigledna izdaja, ona sebe jos etiketira visokoeticnom osobom, umesto da je casno izasla iz stranke i otisla svojim putem,...koja je razlika izmedju majegojkovic i nje?...sve vreme su zajedno na duznosyi.

..ovde na blogu svojevremeno nisi smeo rec da kazes o tome, da te ne bi satrli njeni drugari.
angie01 angie01 20:35 10.05.2020

Re: whistler dick move

A Čomićka je dugi niz godina u toj priči, potpuno prilagođena svemu.


pa nije NS na drugoj planeti, zive tamo ljudi koji znaju iz prve ruke ceo "koncept" nase "drugarice".
maksa83 maksa83 20:45 10.05.2020

Re: whistler dick move

radi se o tome, da je taj momenat vec promasen- prvo, sto se opozicija oko toga nije dogovorila i napravila adekvatnu promociju te ideje, a drugo, sto su se neki od njih i pre ovog slucaja izjasnili za izlazak.

Jeste napravila adekvatnu promociju, sastali se, potpisali onaj Sporazum sa Narodom, i to je bilo to što se ovoj situaciji potpune medijske blokade može. A to da je cela NOVA projekat sa jedinim jedinim zadatkom da Živkovićevo dupe zadrži u Parlamentu smo znali oduvek, nema tu nikakvog iznenađenja. Svi ostali su potpisali onaj neki Sporazum, i PSG koji celo svoje prisustvo već godinu i nešto gradi na bojkotu.
cassiopeia cassiopeia 20:48 10.05.2020

Re: whistler dick move

angie01
A Čomićka je dugi niz godina u toj priči, potpuno prilagođena svemu.


pa nije NS na drugoj planeti, zive tamo ljudi koji znaju iz prve ruke ceo "koncept" nase "drugarice".


Evo čitam šta pišete ti i Zili i biće da sam ja sa druge planete.

Lepo gore napisah Alsu - ja sam, zaista, naivna kad je politika u pitanju.
cassiopeia cassiopeia 20:53 10.05.2020

Re: whistler dick move

Jednom rečju, to je jedan od najboljih državnih poslova, u najgorem smislu te reči, i oni se tako ponašaju.
A Čomićka je dugi niz godina u toj priči, potpuno prilagođena svemu.
Čak sam ubeđena da ona smatra da je sve to više nego normalno


Jbg, stvarno je nisam tako doživljavala, a nisam ni imala nikakve insajderske info.


angie01 angie01 20:54 10.05.2020

Re: whistler dick move

i to je bilo to što se ovoj situaciji potpune medijske blokade može.


maxo, taj bojkot ima smisla SAMO ako gradjani ne izadju u dovoljnom broju, a ne sto se opozicija dogovorila i potpisala, to je samo pocetak neke akcije da se sto vise ljudi obavesti i animira, sa adekvatnim objasnjenjem sta se time dobija u ovim uslovima....to ne podrazumeva tvitovanje:).

to sto su se oni dogovorili, moglo je i bez potpisa sa gradjanima, koji su u tom smislu jedini bitni,...dovoljno bi bilo da se niko od njih ne kandiduje.


A to da je cela NOVA projekat


pa eto,...
zilikaka zilikaka 20:59 10.05.2020

Re: whistler dick move

A to da je cela NOVA projekat sa jedinim jedinim zadatkom da Živkovićevo dupe zadrži u Parlamentu smo znali oduvek, nema tu nikakvog iznenađenja. Svi ostali su potpisali onaj neki Sporazum, i PSG koji celo svoje prisustvo već godinu i nešto gradi na bojkotu.

Pazi kad sam u stanju da i za njih glasam. Znam da in ni blizu neće drmati kavez kolko bi trebali, al su do danas bili valjda jedini koji liče da nisu baš ispod SNS prese štancovani.
Inače, pre dva meseca mi ništa slično ne bi na pamet padalo. Dakle, nešto se prelomilo kod mene, a verujem kod još mnogih.
Zato mislim da ima smisla učestvovati na izborima i uzeti im kolko god se može.
Druga opcija - bojkot mislim da nema smisla. Najlakše je kontrolisati izlaznost na izbore, a u ovoj državi postoji jako mnogo ljudi koji mogu da budu nečim ucenjeni da izađu. Ljudi se i po prirodi stvari plaše, nerado talasaju, naročito ne otvoreno.

Zato će oni dobiti daleko veću izlaznost od 40 pa i od 50%. Samo su tome posvećeni i ne biraju način.
Ako se ljudima pa i onima ucenjenima pruži alternativa, neki će izaći da za nju glasaju, a neki, ucenjeni, će makar biti ohrabreni ds krišom ponište listić (ako treba da ga slikaju prethodno) ako vide da se bar neko nekako suprostavlja.
maksa83 maksa83 21:13 10.05.2020

Re: whistler dick move

Pazi kad sam u stanju da i za njih glasam. Znam da in ni blizu neće drmati kavez kolko bi trebali,

Da ne bude nesporazuma mislim da im Živković šta god o njemu mislili (i kakvi god aberi o njegovim talovima sa niškim SNS-ovcima i SPS-ovcima kolali) u Parlamentu vrlo kvalitetno drma kavez, a reklo bi se da nije okružen potpunim bezveznjacima, tj. da je oko njega nešto što prirodno pripada recimo DS-u, kod njih čak ne njušim ni neki težak zilotizam mada bude tu i tamo. Mislim da je i njihov program ok (npr. u njemu postoji čak i plan o smanjenju Parlamenta, pošto je 250 parazita stvaaarno pre-vi-še za ovolicnu zemlju). U nekim normalnim uslovima to bi bila prilično solidna stranka vredna pažnje, ali ovo ni po čemu nisu normalni uslovi.
maksa83 maksa83 21:14 10.05.2020

Re: whistler dick move

Druga opcija - bojkot mislim da nema smisla. Najlakše je kontrolisati izlaznost na izbore, a u ovoj državi postoji jako mnogo ljudi koji mogu da budu nečim ucenjeni da izađu. Ljudi se i po prirodi stvari plaše, nerado talasaju, naročito ne otvoreno.

Lako je izmuljati procenat dva tri, ali 20-25% kudikamo teže.

Nego šta će Čadonir bivša blogoperijanica, s kim će, kako će, živ nisam...
angie01 angie01 21:24 10.05.2020

Re: whistler dick move

Nego šta će Čadornir


meni nije jasni ni kako je sada u igri, s obzirom na nikakav rejting- znaci da ne mora da brine, koliko vidim, krlo mu je najbolji drug.
angie01 angie01 21:36 10.05.2020

Re: whistler dick move

Evo čitam šta pišete ti i Zili i biće da sam ja sa druge planete.


eno je, kao poslusno, zahvalno djace u novom razredu, cuti i susti u zutom autfitu:))),..al ne sme ni na tviteru nesto da zucne, da ne bi morala da ulazi u nezgodne situacije u kojima bi bila razotkrivena...iakoje pre ovog "etickog" cina, svakodnevno visila na lajni...ni sin vise ne zalazi tamo.

evo sta kaze imela,( nije maja- nego goca:)


zilikaka zilikaka 21:46 10.05.2020

Re: whistler dick move

Nego šta će Čadonir bivša blogoperijanica, s kim će, kako će, živ nisam...

Isto pitanje je moglo da se postavi za Vulina onomad. Izgledalo je da je potrošeni epizodista, kad vidi šta ispalo (mada meni i dalje nije jasno kome on stvarno treba i za koga igra).
Zato nikad prerano ne zaključivati...
angie01 angie01 21:52 10.05.2020

Re: whistler dick move

u Firmi su svi uvezani....
omega68 omega68 22:29 10.05.2020

Re: whistler dick move

ja sam, zaista, naivna kad je politika u pitanju.

I ja ponekad osetim da sam naivan za neku oblast, npr. kako pendžetirati cipelu ili kako napraviti nuklearni reaktor.Ali se tada trudim da ne pametujem na takve teme.
cassiopeia cassiopeia 22:34 10.05.2020

Re: whistler dick move

omega68
ja sam, zaista, naivna kad je politika u pitanju.

I ja ponekad osetim da sam naivan za neku oblast, npr. kako pendžetirati cipelu ili kako napraviti nuklearni reaktor.Ali se tada trudim da ne pametujem na takve teme.


Ja baš volim da glumim da sam pametna.
maksa83 maksa83 23:12 10.05.2020

Re: whistler dick move


Ž. Mitrović: "Zašto ste za vreme Sablje uhapsili Cecu?"
Čadonir: "Ja sam bio protiv..."
angie01 angie01 23:18 10.05.2020

Re: whistler dick move

Ž. Mitrović: "Zašto ste za vreme Sablje uhapsili Cecu?"
Čadonir: "Ja sam bio protiv..."


rek'o je- nisam je ja hapsio...al se posibao s njom, pa je zeks branio,..

...posle duuuugo vremena sam odgledala 5 minuta pinka i nije mi dobro...koja koncentracija sljama.
maksa83 maksa83 23:22 10.05.2020

Re: whistler dick move

...posle duuuugo vremena sam odgledala 5 minuta pinka i nije mi dobro...koja koncentracija sljama.

Kakav je ono kataklizmičan kraj, Čeda viče na Željka, Željko na Čedu, Ceca ustaje i napušta emisiju, Verica Bradić vičee za njom "Ceco vratite se na mesto", a onda kaže "ovo nije rijaliti program". Pa sestro vodiš emisiju na Pinku...
nsarski nsarski 23:23 10.05.2020

Re: whistler dick move

maksa83
meni nije jasni ni kako je sada u igri, s obzirom na nikakav rejting- znaci da ne mora da brine, koliko vidim, krlo mu je najbolji drug.

U Šit Tvitu ludilo konverzacija:

Ž. Mitrović: "Zašto ste za vreme Sablje uhapsili Cecu?"
Čadonir: "Ja sam bio protiv..."

Što bi rekli, ju kenot mejk dis šit ap...

Taj Šit Tvit postaje sve zanimljiviji. Posebno kad upariš Čanka i Vjekoslava, ili Čadu, Cecu i Đeksa. Jedino ona Sisić-Kitić (ili kako se već zove) je bila malo van konteksta. A možda i nije? Ko zna?
solo solo 23:31 10.05.2020

Re: whistler dick move

Čadu, Cecu i Đeksa.


Spomenuše sablju al' Arkana se još boje.

Jedino ona Sisić-Kitić (ili kako se već zove) je bila malo van konteksta. A možda i nije? Ko zna?


Ona je jedina i bila van konteksta ludila i proseravanja.
angie01 angie01 23:32 10.05.2020

Re: whistler dick move

. Pa sestro vodiš emisiju na Pinku...


...i kojim neartikulisanim obracanjem- bradicka ko punjena curka sa vestackim zubima tesko isgovara reci, a ovo troje od akanja, njakanja i ostalih ulicarskih zvukova, zaboravise da su nasminkani.
maksa83 maksa83 23:41 10.05.2020

Re: whistler dick move

...i kojim neartikulisanim obracanjem- bradicka ko punjena curka sa vestackim zubima tesko isgovara reci, a ovo troje od akanja, njakanja i ostalih ulicarskih zvukova, zaboravise da su nasminkani.

Ž. Mitrović urla i kenja Čedi sa kim se družio, a Čeda viče "sram te bilo bre". Između njih Sesa iznervirana, pored nje Darija Sisić što reče neko kao na lošem blajnd dejtu.

Malo mi je žao što format emisije podržava samo 4 gosta, ja bih tamo ubacio još njih, Šešelja koji mvmlja nešto pveko svega toga, Simu Spasića da ih nadjačava megafonom + Nestorovića da se šeretski smeje.

Edit - za to vreme onaj Nogo maršira sa svojom vojskom po Beogradu, u toj rulji neko nosi onu QAnon tablu, SNS majmun i bimbo i Boško i neki poslanik za kog niko nikad nije čuo štrajkuju glađu ispred Skupštine.

Kao neka Dalijeva slika.
angie01 angie01 23:47 10.05.2020

Re: whistler dick move

Malo mi je žao što format emisije podržava samo 4 gosta, ja bih tamo ubacio još njih, Šešelja koji mvmlja nešto pveko svega toga, Simu Spasića da ih nadjačava megafonom + Nestorovića da se šeretski smeje.


+ comicka da insistira na uspostavljanju dijaloga.
gedza.73 gedza.73 08:14 11.05.2020

Re: whistler dick move

u toj rulji neko nosi onu QAnon tablu, SNS majmun i bimbo i Boško i neki poslanik za kog niko nikad nije čuo štrajkuju glađu ispred Skupštine... Ž. Mitrović urla i kenja Čedi sa kim se družio, a Čeda viče "sram te bilo bre". Između njih Sesa iznervirana... Kao neka Dalijeva slika.

Ševarlić u narodnoj nošnji sa knez Lazar (filmski) meme


Ceca, čeda i željko na jednom mestu... pa šta očekivati. Ali jedna izjava željka Mitrovića meni bila zanimljivija. kako ono reče 'kao mlad sam ušao u JUL (verovatno opijen idealima koje je JUL promovisao)' pa je onda naveo još nekoliko imena partijskih saboraca. Zorana Čička, Tatjanu Vojtehovski i Sašu Jankovića kao JUL-ovce.



Vođa demokratske opcije JUL-ovac? Čini mi se da sam na blogu pročitao i da je Vuk Jeremić bio SPS-ovac u prvoj polovini devedesetih. Mi se ovde izgleda vrtimo tri decenije u okviru sukoba samo jedne političke opcije koja se kao 'deli' na tradicionalističku konzervativnu i kvazi liberalno-demokratsku.
rodni rodni 08:39 11.05.2020

Re: whistler dick move

maksa83
...i kojim neartikulisanim obracanjem- bradicka ko punjena curka sa vestackim zubima tesko isgovara reci, a ovo troje od akanja, njakanja i ostalih ulicarskih zvukova, zaboravise da su nasminkani.

Ž. Mitrović urla i kenja Čedi sa kim se družio, a Čeda viče "sram te bilo bre". Između njih Sesa iznervirana, pored nje Darija Sisić što reče neko kao na lošem blajnd dejtu.

Malo mi je žao što format emisije podržava samo 4 gosta, ja bih tamo ubacio još njih, Šešelja koji mvmlja nešto pveko svega toga, Simu Spasića da ih nadjačava megafonom + Nestorovića da se šeretski smeje.

Edit - za to vreme onaj Nogo maršira sa svojom vojskom po Beogradu, u toj rulji neko nosi onu QAnon tablu, SNS majmun i bimbo i Boško i neki poslanik za kog niko nikad nije čuo štrajkuju glađu ispred Skupštine.

Kao neka Dalijeva slika.

Da!
Jebote!
Sećam se u ona pradavna vremena dok mi se još putovalo kojekude ... žena i ja u Dalijevoj kući, sa stropa visi kada za kupatilo, neki bjuik ili slično vozilo pretvoreno u akvarijum ... kažem ja ženi - ako se ovaj Dali drogirao, vredelo je.
Ajde, ne zajebavaj se ... kaže ona meni itd...
No, vidim da se neki (uticajni) blogeri groze Gordane Čomić.
Čudi me - jer, u ne tako davna vremena, su je obožavali, a o tome da je bilo ko izrazio bilo kakvu skepsu u vezi izuzetnosti pomenute - nije bilo govora ... i odmah je udružena ekipa obezbedila glasove tamo gde treba da se takav glas (sa bloga) odstrani.
Za oduševljenje Čedom i sličnih budalaša - da i ne pominjem.
Pa kako to gospodo blogeri?!
To nije u redu.
Eeee, da - ta Gordana Čomić je meni smetala iz jednog razloga - koji sam ja smatrao izuzetno kurvanjskim.
Ona je, kao predsedavajuća, svojim 'goooooospoooooooooooooodineeeeeeeeeee pooooooooooooooooslaaaaaaaaaaaaaaaaničeeeeeeeeeeeeeeeeee' oduzimala oponentima pola vremena za diskusiju - tobože kulturno, a perfidno - do jaja.
Da bi sada završila kod Vučića i postala omiljeni opozicionar.
Do jaja!
Što se tiče dileme izaći na izbore ili bojkotovati ... nisam pametan.
Jer - inače nešto mnogo u sam čin izbora i ne verujem.
Za mene su izbori sve ono što nije sam čin zaokruživanju - i što dobar deo ljudi ne shvata.
A to između dva čina samog zaokruživanja je veoma, da ne kažem, jadno.
I veoma tanko.
No, siguran sam da ima onih kojima je tu sve jasno - i koji po stoti puta neće pogrešiti.
Za mene je važno samo da ovi što pre odu.
Te da oni koji posle njih dođu, takođe, što pre odu.
Dakle - bitna je frekvencija (tj. brzina) promene vladajućih garnitura - jer jedino to obezbeđuje kakava takav balans sistema.
expolicajac expolicajac 10:26 11.05.2020

Re: whistler dick move

maksa83
radi se o tome, da je taj momenat vec promasen- prvo, sto se opozicija oko toga nije dogovorila i napravila adekvatnu promociju te ideje, a drugo, sto su se neki od njih i pre ovog slucaja izjasnili za izlazak.

Jeste napravila adekvatnu promociju, sastali se, potpisali onaj Sporazum sa Narodom, i to je bilo to što se ovoj situaciji potpune medijske blokade može. A to da je cela NOVA projekat sa jedinim jedinim zadatkom da Živkovićevo dupe zadrži u Parlamentu smo znali oduvek, nema tu nikakvog iznenađenja. Svi ostali su potpisali onaj neki Sporazum, i PSG koji celo svoje prisustvo već godinu i nešto gradi na bojkotu.


Ako si do ovakvog zaključka došao na osnovu "logičkog zaključivanja" bilo bi poželjno da proveriš svoj procesor, a ako se radi o "insajder" informacijama, slobodno tom insajderu kaži da jede govna pa makar on bio i neki "viskoi iz BIA".
Zoranu Živkoviću jedino što može da se zameri jeste neverovatna potreba da sam objašnjava kakva su programska opredelenja NOVE. Više puta sam mu jasno stavio do znanja da nije on NOVA nego da je predsednik stranke i da je nophodno da postoji veći broj ljudi koje građani prepoznaju kao zastupnike ideje o normalnoj Srbiji. Naravno da je neverovatan borj "interesnih " igrača prošao kroz NOVU, koji su odlazili onog trenutka kada su shvatili da stranka nije sastavljena od interesnih igrača, nego ljudi koji jasno žele da se uvede red u državu i da počnemo kad tad da živimo kao normalan svet. Njihovim komentarima nakon odlaska, a pre svega željom da se prikažu kao "žrtve torture jednog čoveka", stvarana je slika o Zoranu Živkoviću kao "despotu" koji samo gleda svoje interese. Medijska blokada koja je za Zorana Živkovića počela od 2004 godine i traje do danas stvorila je preduslove da se sve u ovoj zemlji svede na lični interes pojedinaca koji su trenutno na vlasti.
omega68 omega68 11:03 11.05.2020

Re: whistler dick move

cassiopeia
omega68
ja sam, zaista, naivna kad je politika u pitanju.

I ja ponekad osetim da sam naivan za neku oblast, npr. kako pendžetirati cipelu ili kako napraviti nuklearni reaktor.Ali se tada trudim da ne pametujem na takve teme.


Ja baš volim da glumim da sam pametna.

Волим да видим праву Србкињу са дна каце
maksa83 maksa83 11:35 11.05.2020

Re: whistler dick move

Više puta sam mu jasno stavio do znanja da nije on NOVA nego da je predsednik stranke i da je nophodno da postoji veći broj ljudi koje građani prepoznaju kao zastupnike ideje o normalnoj Srbiji.

Ok, zajebao sam se kod onog da nema zilota.

Ko je i šta je Zoran Živković smo imali prilike da vidimo ovde, a i da se njegova onlajn persona ne nosi baš najbolje sa oponiranjem. I pored svega toga meni je on aj da kažemo najmajne neprihvatljiv od ponude, ali ne toliko zbog njega samog nego zato što imam utisak da je članstvo mahom sastavljeno od pristojnih i (u granicama ljudskih mogućnosti) normalnih ljudi.

Edit: to je ujedno i zamka, pošto se često ispostavlja da ne znaš kakav je neko čovek dok mu ne daš vlast. Što bi rekao pok. čika Joca naš guru iz detinjstva: "budalu najlakše prepoznaš tako što mu daš pare, a pizdu tako što mu daš vlast".
kukusigameni kukusigameni 11:37 11.05.2020

Re: whistler dick move

maksa83
normalnih ljudi.


O bože, koliko grešiš.
maksa83 maksa83 11:37 11.05.2020

Re: whistler dick move

O bože, koliko grešiš.

Libkonz je onomad imao dobar slogan za NOVA - "Glasajte za nas, vidite da smo najmanje ludi!".
gedza.73 gedza.73 11:55 11.05.2020

Re: whistler dick move

NOVA je stranka koja treba da bude u parlamentu. Plus kod mene imaju što su među prvima, ako ne grešim, bili za to da izađu na crtu SNS-u.

(na stranu što bi Živković mogao malo da poradi na 'politički korektnom' obraćanju i govoru... koji opet, da zaboravimo one budalaštine oko novinaske konferencije kad se nešto nahebao keve novinarima, ima plus zbog slobodnog Niša u vreme Miloševića)

Doduše ja sam u fazi onog čiče koji je, posle neke Draškovićeve govorancije, rekao kako se sve slaže sa onim što je Vuče, Vuče ispričao.
Pita ga Drašković
- A oćeš da glasaš za mene?
-Oću. Kad dođeš na vlas'.

Rezultat Draškovića na vlasti je urbanističko razjebavanje Beograda (čak i onakav kakav je bio se srozao iako je delovalo da to nije moguće), zapošljavanje bliže, dalje i još dalje familije u sve moguće i nemoguće upravne odbore.

A tajming Boška Obradovića sa prebijanjem onog Ristićevića i štrajkom glađu se taman uklopio da... o čemu se u stvari radi oko promene izbornih zakona ... jes veselo ono na Pinku, na stepenicama ali šta ti zakoni u stvari menjaju

edit
ne razumem zašto ljudi koji ne glasaju za SNS hoće da promene politiku SNS-a. Oni treba valjda da promene ono što im smeta u strankama i političarima za koje bi glasali a ne one koji im se ne dopadaju.
mariopan mariopan 13:17 11.05.2020

Re: whistler dick move

expolicajac
maksa83
radi se o tome, da je taj momenat vec promasen- prvo, sto se opozicija oko toga nije dogovorila i napravila adekvatnu promociju te ideje, a drugo, sto su se neki od njih i pre ovog slucaja izjasnili za izlazak.

Jeste napravila adekvatnu promociju, sastali se, potpisali onaj Sporazum sa Narodom, i to je bilo to što se ovoj situaciji potpune medijske blokade može. A to da je cela NOVA projekat sa jedinim jedinim zadatkom da Živkovićevo dupe zadrži u Parlamentu smo znali oduvek, nema tu nikakvog iznenađenja. Svi ostali su potpisali onaj neki Sporazum, i PSG koji celo svoje prisustvo već godinu i nešto gradi na bojkotu.


Ako si do ovakvog zaključka došao na osnovu "logičkog zaključivanja" bilo bi poželjno da proveriš svoj procesor, a ako se radi o "insajder" informacijama, slobodno tom insajderu kaži da jede govna pa makar on bio i neki "viskoi iz BIA".
Zoranu Živkoviću jedino što može da se zameri jeste neverovatna potreba da sam objašnjava kakva su programska opredelenja NOVE. Više puta sam mu jasno stavio do znanja da nije on NOVA nego da je predsednik stranke i da je nophodno da postoji veći broj ljudi koje građani prepoznaju kao zastupnike ideje o normalnoj Srbiji. Naravno da je neverovatan borj "interesnih " igrača prošao kroz NOVU, koji su odlazili onog trenutka kada su shvatili da stranka nije sastavljena od interesnih igrača, nego ljudi koji jasno žele da se uvede red u državu i da počnemo kad tad da živimo kao normalan svet. Njihovim komentarima nakon odlaska, a pre svega željom da se prikažu kao "žrtve torture jednog čoveka", stvarana je slika o Zoranu Živkoviću kao "despotu" koji samo gleda svoje interese. Medijska blokada koja je za Zorana Živkovića počela od 2004 godine i traje do danas stvorila je preduslove da se sve u ovoj zemlji svede na lični interes pojedinaca koji su trenutno na vlasti.


Na mene je najveći utisak Živkovića kao politicara ostavio "njegov" vinograd, a nisam nikad bila i njegovoj stranci.
Ako je to način da mi "uredi drzavu", neka, hvala, tako je već "uređuju" poslednjih 30 godina bar, da ne idem dalje u proslost.
angie01 angie01 13:32 11.05.2020

Re: whistler dick move

O bože, koliko grešiš.


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:00 11.05.2020

Re: whistler dick move

cassiopeia

Jok. Gordana Čomić.

Jedno od većih razočaranja. Šta se desilo toj ženi, mimo činjenice da želi da dočeka penziju sa stabilnim i visokim prihodima i obezbedi sebi veliku penziju.

Драго ми је да код мене никаквог разочарења није било, напротив: манифестовало се баш оно што сам некако од почетка мислила о Гордани Чомић, а практично једино на основу тога како се представила на блогу, као ограничена и арогантна опортунисткиња.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:09 11.05.2020

Re: whistler dick move

mariopan

Na mene je najveći utisak Živkovića kao politicara ostavio "njegov" vinograd, a nisam nikad bila i njegovoj stranci.
Ako je to način da mi "uredi drzavu", neka, hvala, tako je već "uređuju" poslednjih 30 godina bar, da ne idem dalje u proslost.

Нисам ни најмање склона трансферу блама, али једино тим речима могу да опишем мој доживљај Живковићевог појављивања на London School of Economics, мислим крајем 2009.
maksa83 maksa83 14:14 11.05.2020

Re: whistler dick move

Нисам ни најмање склона трансферу блама, али једино тим речима могу да опишем мој доживљај Живковићевог појављивања на London School of Economics, мислим крајем 2009.

Dočim nam Ivica Dejlajtkamenmivanagohom Dačić izaziva toplinu oko srca i nadima grudi ponosom. No on je samo ministar inostranih poslova, nije bitno da govori neki jezik...

alselone alselone 14:28 11.05.2020

Re: whistler dick move

Zašto pišete "Nova" svim velikim slovima kada to nije akronim?

Meni je to posebno hlerijes, to kako je ZŽ nazvao stranku, to je njegov intelektualni domet.

- Kako da nazovem stranku, mora da bude nešto drugačije, nešto novo?!
- Zorane, pa ti si genije, to je to - Nova Stranka!
maksa83 maksa83 14:31 11.05.2020

Re: whistler dick move

Zašto pišete "Nova" svim velikim slovima kada to nije akronim?

Ja iz omaža pok. Dr. M-u koji je to tako pisao kada je ovde agitovao.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:53 11.05.2020

Re: whistler dick move

maksa83
Нисам ни најмање склона трансферу блама, али једино тим речима могу да опишем мој доживљај Живковићевог појављивања на London School of Economics, мислим крајем 2009.

Dočim nam Ivica Dejlajtkamenmivanagohom Dačić izaziva toplinu oko srca i nadima grudi ponosom. No on je samo ministar inostranih poslova, nije bitno da govori neki jezik...

Наравно.

Дачић би могао да буде аутор Збирке гафова за сваку прилику, од несрећног вођења неке делегације по Калемегдану, до привлачења Трампу на банкету са насловним странама српских таблоида.

Једино што срећом нисам имала прилику да им лично присуствујем.
mariopan mariopan 15:03 11.05.2020

Re: whistler dick move

principessa_etrusca
mariopan

Na mene je najveći utisak Živkovića kao politicara ostavio "njegov" vinograd, a nisam nikad bila i njegovoj stranci.
Ako je to način da mi "uredi drzavu", neka, hvala, tako je već "uređuju" poslednjih 30 godina bar, da ne idem dalje u proslost.

Нисам ни најмање склона трансферу блама, али једино тим речима могу да опишем мој доживљај Живковићевог појављивања на London School of Economics, мислим крајем 2009.


TENK JU, SAMO UGASI MIKROFON. BRAVO. (Izguglaj, slika je u pitanju)

Dačićev govor na samitu OEBS-a, uslikao strani diplomata.....ako je ovo istina ja strašnijeg blama ne znam.
razmisljam razmisljam 15:19 11.05.2020

Re: whistler dick move

maksa83

Ja iz omaža pok. Dr. M-u koji je to tako pisao kada je ovde agitovao.


Данас је тачно четири године откако нас је напустио.
gedza.73 gedza.73 16:50 11.05.2020

Re: whistler dick move

alselone

Zašto pišete "Nova" svim velikim slovima kada to nije akronim?

Ovo mi pre pričao sin (zvao sam ga da proverim). Zove se Mendela efekat (mnogo ljudi misli da je umro u zatvoru pa zbog toga ME).

Čičica iz Monopola (bez gledanja) ima monokl ili ne?
Tako je meni slika u glavi (možda zbog logoa ili ko zna čega) NOVA




st.jepan st.jepan 17:06 11.05.2020

Re: whistler dick move

.
rodni rodni 10:57 12.05.2020

Re: whistler dick move

cassiopeia
angie01
A Čomićka je dugi niz godina u toj priči, potpuno prilagođena svemu.


pa nije NS na drugoj planeti, zive tamo ljudi koji znaju iz prve ruke ceo "koncept" nase "drugarice".


Evo čitam šta pišete ti i Zili i biće da sam ja sa druge planete.

Lepo gore napisah Alsu - ja sam, zaista, naivna kad je politika u pitanju.

Ma nisi naivna, no, imaš problem - jer ne voliš da budeš uvek u pravu.
Dobar deo ovih koji pljuju po Čomićki (sada) su bili u stanju za njom u vatru i vodu onomad.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:31 13.05.2020

Re: whistler dick move

Zoranu Živkoviću jedino što može da se zameri jeste neverovatna potreba da sam objašnjava kakva su programska opredelenja NOVE.


mogu i neki vinogradi, bese...

trala.la trala.la 22:32 13.05.2020

Re: whistler dick move

dragosevacsutra
Zoranu Živkoviću jedino što može da se zameri jeste neverovatna potreba da sam objašnjava kakva su programska opredelenja NOVE.


mogu i neki vinogradi, bese...



Može podsetnik? Ostarilo se...
pecaros pecaros 12:43 14.05.2020

Re: whistler dick move

trala.la
dragosevacsutra
Zoranu Živkoviću jedino što može da se zameri jeste neverovatna potreba da sam objašnjava kakva su programska opredelenja NOVE.


mogu i neki vinogradi, bese...



Može podsetnik? Ostarilo se...


Bio konkurs za dodelu kredita, ako imaš neki konkretan plan. Mogao da konkuriše svako. Pa je Živković uzeo kredit da napravi vinograd. Pa je i napravio vinograd. Pa ga prod'o.

To bi bilo sve. Navodno, nije smeo da ga proda tada kad ga je prodao, nego tek za dve-tri godine.

Meni taj posao liči na jedinstven slučaj da je neki političar uradio nešto korisno za Srbiju.
rodni rodni 12:48 14.05.2020

Re: whistler dick move

pecaros
trala.la
dragosevacsutra
Zoranu Živkoviću jedino što može da se zameri jeste neverovatna potreba da sam objašnjava kakva su programska opredelenja NOVE.


mogu i neki vinogradi, bese...



Može podsetnik? Ostarilo se...


Bio konkurs za dodelu kredita, ako imaš neki konkretan plan. Mogao da konkuriše svako. Pa je Živković uzeo kredit da napravi vinograd. Pa je i napravio vinograd. Pa ga prod'o.

To bi bilo sve. Navodno, nije smeo da ga proda tada kad ga je prodao, nego tek za dve-tri godine.

Meni taj posao liči na jedinstven slučaj da je neki političar uradio nešto korisno za Srbiju.

Jebote!
Ti veruješ u ove bajke!
Pa kako možeš da veruješ u te splačine - u kojima 'golju' krene kada postane neko u politici!?
Užas!
pecaros pecaros 16:34 14.05.2020

Re: whistler dick move

rodni

Pa kako možeš da veruješ u te splačine - u kojima 'golju' krene kada postane neko u politici!?
Užas!


To su podaci koje niko nije opovrgao. Pretpostavljam da ti veruješ u neke druge splačine?
zilikaka zilikaka 17:27 14.05.2020

Re: whistler dick move

Bio konkurs za dodelu kredita, ako imaš neki konkretan plan. Mogao da konkuriše svako. Pa je Živković uzeo kredit da napravi vinograd. Pa je i napravio vinograd. Pa ga prod'o.

Jeste.
Nekako u to vreme il nešto ranije, ja sam grčevito tražila neki startap, isto bi se radilo na selu, kredit, dovoljno sa povoljnim uslovima, ne mora bespovratno. Gde god sam se obratila uveravali me da tako nešto i ne postoji niti će biti, a ja da vidim po bankama za pare. Svojima su pak delili naveliko.
Kao i svuda, uvek su neki jednakiji.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:24 14.05.2020

Re: whistler dick move

Bio konkurs za dodelu kredita, ako imaš neki konkretan plan. Mogao da konkuriše svako. Pa je Živković uzeo kredit da napravi vinograd.


bespovratni.

Pa je i napravio vinograd. Pa ga prod'o.

To bi bilo sve. Navodno, nije smeo da ga proda tada kad ga je prodao, nego tek za dve-tri godine.


exactly.







pecaros pecaros 20:00 14.05.2020

Re: whistler dick move

dragosevacsutra
bespovratni.


Ne postoji bespovratni kredit. Ako je kredit, onda se vraća. Ako se ne vraća, onda nije kredit. Dakle, svi znaju da oko tih vinograda "ima nešto", samo niko ne zna šta. I onda pusti mašti na volju. A nije nešto što se ne može proveriti.
trala.la trala.la 22:50 14.05.2020

Re: whistler dick move

rodni
Jebote!
Ti veruješ u ove bajke!
Pa kako možeš da veruješ u te splačine - u kojima 'golju' krene kada postane neko u politici!?
Užas!


Kad je to tačno bilo? Ko je bio na vlasti u vreme kad je njemu odobravan taj bespovratni kredit?
pecaros pecaros 06:47 15.05.2020

Re: whistler dick move

trala.la
rodni
Jebote!
Ti veruješ u ove bajke!
Pa kako možeš da veruješ u te splačine - u kojima 'golju' krene kada postane neko u politici!?
Užas!


Kad je to tačno bilo? Ko je bio na vlasti u vreme kad je njemu odobravan taj bespovratni kredit?


Za Koštuničinog vremena. Subvencija za dugogodišnji zasad.

LINK
rodni rodni 07:28 15.05.2020

Re: whistler dick move

pecaros
trala.la
rodni
Jebote!
Ti veruješ u ove bajke!
Pa kako možeš da veruješ u te splačine - u kojima 'golju' krene kada postane neko u politici!?
Užas!


Kad je to tačno bilo? Ko je bio na vlasti u vreme kad je njemu odobravan taj bespovratni kredit?


Za Koštuničinog vremena. Subvencija za dugogodišnji zasad.

LINK

Ma normalno!
Ko bi drugi bio kriv, nego taj mačkar Koštunica.
Poznato je koliko je taj bio alav na pare.
A i nije hteo 'zbog bezbednosti' da se preseli na Dedinje, nego ostao da šeta mačke Dorćolom.
Skoro da je uspeo da se rastosilja starog juga i namakne pare za novog.
A i zajebao mačkare, pa preverio.
Jer - su ga videli da šeta psa.

Jebote - koliki iko treba da je budalčina da veruje u taj bulšitizam kako je Živković baš bogom dan da bude vinogradar - a do tada vinograde video samo na slici.
pecaros pecaros 08:35 15.05.2020

Re: whistler dick move

rodni

Ko bi drugi bio kriv, nego taj mačkar Koštunica.


Ko je rekao da je neko, uopšte, kriv za nešto? Sve je bilo po zakonu. Ako je zakon bio loš, za to je bio kriv, ipak, tvoj miljenik.

Kolika budalčina treba da budeš da veruješ da samo vinogradari mogu da dignu vinograd? Daj mi pare, napraviću ga i ja, ako treba.
rodni rodni 08:42 15.05.2020

Re: whistler dick move

pecaros
rodni

Ko bi drugi bio kriv, nego taj mačkar Koštunica.


Ko je rekao da je neko, uopšte, kriv za nešto? Sve je bilo po zakonu. Ako je zakon bio loš, za to je bio kriv, ipak, tvoj miljenik.

Kolika budalčina treba da budeš da veruješ da samo vinogradari mogu da dignu vinograd? Daj mi pare, napraviću ga i ja, ako treba.

Nećeš ga napraviti - jer otkuda ti, pre svega, ideja da je to lako, a drugo - otkuda ti, uopšte, ideja da ti padne na pamet vinograd - kojim se nikada nisi pre toga bavio.
A treće - da ćeš ga prodati odmah posle prve berbe.
A četvrto - da pare koje si dobio nećeš morati da vraćaš.

Strašno je da postoje ljudi koji su toliko tvrdoglavi (do nivoa budalčina) da brane eklatantan lopovluk raznoraznih šibicara.
pecaros pecaros 09:16 15.05.2020

Re: whistler dick move

rodni

Nećeš ga napraviti - jer otkuda ti, pre svega, ideja da je to lako, a drugo - otkuda ti, uopšte, ideja da ti padne na pamet vinograd - kojim se nikada nisi pre toga bavio.


Nije ni Živković lično pisao elaborat, niti je svojim rukama sadio lozu. Država je ponudila priliku za posao na obostranu korist, i čovek je ponudu prihvatio. To se zove preduzimljivost. Na njoj se, najvećim delom, bazira uspeh zapadnih sistema.
rodni rodni 09:54 15.05.2020

Re: whistler dick move

pecaros
rodni

Nećeš ga napraviti - jer otkuda ti, pre svega, ideja da je to lako, a drugo - otkuda ti, uopšte, ideja da ti padne na pamet vinograd - kojim se nikada nisi pre toga bavio.


Nije ni Živković lično pisao elaborat, niti je svojim rukama sadio lozu. Država je ponudila priliku za posao na obostranu korist, i čovek je ponudu prihvatio. To se zove preduzimljivost. Na njoj se, najvećim delom, bazira uspeh zapadnih sistema.

Uspeh zapadnih sistema si nipošto ne zasniva na preduzimljivosti koju je iskazao pomenuti vinogradar.
Naprotiv!
Što se tiče vinogradara, u zapadnim sistemima pomenuti vinogradar se ne bi nikada više mogao baviti javnim poslovima nakon takve preduzimljivosti.
pecaros pecaros 10:30 15.05.2020

Re: whistler dick move

rodni

Uspeh zapadnih sistema si nipošto ne zasniva na preduzimljivosti koju je iskazao pomenuti vinogradar.
Naprotiv!


Zaista, opšte je poznato da su građani tih (ali i dalekoistočnih) sistema inertni i nepreduzimljivi.
trala.la trala.la 20:49 15.05.2020

Re: whistler dick move

pecaros
trala.la
rodni
Jebote!
Ti veruješ u ove bajke!
Pa kako možeš da veruješ u te splačine - u kojima 'golju' krene kada postane neko u politici!?
Užas!


Kad je to tačno bilo? Ko je bio na vlasti u vreme kad je njemu odobravan taj bespovratni kredit?


Za Koštuničinog vremena. Subvencija za dugogodišnji zasad.

LINK


Dakle, ako je Koštunica tada bio na vlasti, a Živković bio prokužena bivša mafijaška vlast, onda su ili hteli nekako da ga sklone (za šta nije bilo motiva, jer je već bio bivši) pa mu dali pare ili je čovek dobio zato što je neko koga je postavila nova, dakle Koštunicina vlast, ocenio, možda i pogrešno, da je to dobar projekat? Ali i dalje ne vidim kako je zbog toga kriv Živković.

Je l' ima neke njegove konkretne krivice ili se svodi na "zašto on, a ne ja"?

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:00 15.05.2020

Re: whistler dick move

Je l' ima neke njegove konkretne krivice ili se svodi na "žašto on, a ne ja"?


Krivice u pravnom smislu verovatno nema, ali u političkom...bogami...

Izbori raspisani kad nisu morali da budu, a znalo se da DS loše stoji.
Rapisala ih Nataša Mićić a teško je poverovati da se Živković tu nije pitao.

Posle toga se skoro povlači iz politike, osniva Milenijum NVO, za koju se govori da je ustvari bila račun na koji su uplaćene pare, tj cena njegovog povlačenja, da ne smeta Tadiću.
Te pare su, kažu, stigle sa starne, nisu srpske.
Vinogradi su možda srpski ustupak.

Ovo pričaju zli jezici, ne mora da bude tačno...ali, možda i jeste.
pecaros pecaros 21:17 15.05.2020

Re: whistler dick move

trala.la

Je l' ima neke njegove konkretne krivice ili se svodi na "zašto on, a ne ja"?


Da ima krivice, danas bi bio u predsedništvu SNS-a.

Nego su mi zanimljivi ovi blogerski ljotićevci što se velikodušno samosvrstavaju u "desni centar" političkog spektra, a samo gledaju kako da zgaze bilo koga ko je na kilometar od centra, jal' levo, jal' desno od njega.
trala.la trala.la 22:53 15.05.2020

Re: whistler dick move

hoochie coochie man
Je l' ima neke njegove konkretne krivice ili se svodi na "žašto on, a ne ja"?


Krivice u pravnom smislu verovatno nema, ali u političkom...bogami...


Ok, recimo da si u pravu i da gledamo politički - ako mu je to najveća politička krivica, onda daj odmah da ga postavimo na vlast. Jer mnogi drugi, pa i onaj koji mu je dodelio vinograd, kao i tašnji predsednik, s ove sada bolje i da ne pominjem, imaju mnogo više putera na glavi, zar ne? Ne pričam samo o novcu već i o načinu, a pre svega posledicama vršenja vlasti.

A u ono što se zli jezici govore nisam se (za)uzdavao ni u neka teža (ratna) vremena, pa ne vidim zašto bih baš danas počinjao, na tu ili bilo koju drugu temu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:58 15.05.2020

Re: whistler dick move

Ne postoji bespovratni kredit. Ako je kredit, onda se vraća. Ako se ne vraća, onda nije kredit.


ajde?

jel si probao zivkovicu to onomad da objasnis?

rodni rodni 06:10 16.05.2020

Re: whistler dick move

trala.la
pecaros
trala.la
rodni
Jebote!
Ti veruješ u ove bajke!
Pa kako možeš da veruješ u te splačine - u kojima 'golju' krene kada postane neko u politici!?
Užas!


Kad je to tačno bilo? Ko je bio na vlasti u vreme kad je njemu odobravan taj bespovratni kredit?


Za Koštuničinog vremena. Subvencija za dugogodišnji zasad.

LINK


Dakle, ako je Koštunica tada bio na vlasti, a Živković bio prokužena bivša mafijaška vlast, onda su ili hteli nekako da ga sklone (za šta nije bilo motiva, jer je već bio bivši) pa mu dali pare ili je čovek dobio zato što je neko koga je postavila nova, dakle Koštunicina vlast, ocenio, možda i pogrešno, da je to dobar projekat? Ali i dalje ne vidim kako je zbog toga kriv Živković.

Je l' ima neke njegove konkretne krivice ili se svodi na "zašto on, a ne ja"?


Ma jok!
Kakve krivice, pa to je ponašanje za uzor!
Nema zajebancije dok o ovakvom šibicarenju i otimačini političara (uopšte) i treba da se diskutuje.
Šta koji kurac ne bi dali čoveku besplatan vinograd, kada može i šećerana za evro?
Što rekoše bolji poznavaoci - samo po zakonu!
I onda se čudimo zašto nam se dogodio Vučić?
trala.la trala.la 09:56 16.05.2020

Re: whistler dick move

Ma jok!
Kakve krivice, pa to je ponašanje za uzor!
Nema zajebancije dok o ovakvom šibicarenju i otimačini političara (uopšte) i treba da se diskutuje.
Šta koji kurac ne bi dali čoveku besplatan vinograd, kada može i šećerana za evro?
Što rekoše bolji poznavaoci - samo po zakonu!
I onda se čudimo zašto nam se dogodio Vučić?


Razumeo bih tvoju primedbu da si principijelan. Čovek nije bio u poziciji vlasti kada se o tome odlučivalo, naprotiv. Bio je skrajnut i nije bio omiljen onima koji su došli na vlast posle njega. I on ti je kriv za Vučića, a Koštunica (koji tu može biti samo krivlji, po logici stvari) ni za subvenciju, ni za Vučića!?

Nemoj pogrešno da me shvatiš, meni Koštunica nije nešto posebno omražen, ja političare uglavnom trpam u neke koševe. Ali koliko se sećam, ništa bitno Živković nije stigao da pokvari, što već nije bilo pokvareno.

Živković baš i ne mora da nam bude simpatičan, ali meni sve to više liči na konstantno podgrevanu zavist. Ne sećam se neke velike afere (osim Bodruma, ali tu se on više zatekao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme). Ok, možda nema ni posebno značajnih zasluga (osim Sablje, što je možda diskutabilno), ali je kratko bio i to u jako teškom vremenu da bi mu sad sudili kao da je najgori.

Uostalom, ako ga je Krle glasno napadao u vreme kada je bio najgrlatiji opozicionar, možda ipak da mu damo neki benefit of a doubt.
rodni rodni 11:23 16.05.2020

Re: whistler dick move

trala.la
Ma jok!
Kakve krivice, pa to je ponašanje za uzor!
Nema zajebancije dok o ovakvom šibicarenju i otimačini političara (uopšte) i treba da se diskutuje.
Šta koji kurac ne bi dali čoveku besplatan vinograd, kada može i šećerana za evro?
Što rekoše bolji poznavaoci - samo po zakonu!
I onda se čudimo zašto nam se dogodio Vučić?


Razumeo bih tvoju primedbu da si principijelan. Čovek nije bio u poziciji vlasti kada se o tome odlučivalo, naprotiv. Bio je skrajnut i nije bio omiljen onima koji su došli na vlast posle njega. I on ti je kriv za Vučića, a Koštunica (koji tu može biti samo krivlji, po logici stvari) ni za subvenciju, ni za Vučića!?

Nemoj pogrešno da me shvatiš, meni Koštunica nije nešto posebno omražen, ja političare uglavnom trpam u neke koševe. Ali koliko se sećam, ništa bitno Živković nije stigao da pokvari, što već nije bilo pokvareno.

Živković baš i ne mora da nam bude simpatičan, ali meni sve to više liči na konstantno podgrevanu zavist. Ne sećam se neke velike afere (osim Bodruma, ali tu se on više zatekao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme). Ok, možda nema ni posebno značajnih zasluga (osim Sablje, što je možda diskutabilno), ali je kratko bio i to u jako teškom vremenu da bi mu sad sudili kao da je najgori.

Uostalom, ako ga je Krle glasno napadao u vreme kada je bio najgrlatiji opozicionar, možda ipak da mu damo neki benefit of a doubt.

Ma normalno!
Živković moralna gromada, a Tunjavi koji bi na leb mazao Ustav - alavi probisvet.
A kažu dobri poznavaoci, slični tebi, da je Tunjavom malo, tokom njegovog vakta, bilo potrebno da svoj jugo, uz doplatu, zameni za juga novijeg godišta.
Ali Živković, vinogradar koji je doživeo otkrovenje da je baš vinogradarstvo nešto gde će on da ostvari svoj potencijal - moralna gromada.
I onda se čudiš - ti i tebi slični - zašto sada Vučić!
pecaros pecaros 13:56 16.05.2020

Re: whistler dick move

rodni
a Tunjavi koji bi na leb mazao Ustav


Ustav manje-više, ali je glasanje za njegovo donošenje razmazao onoliko koliko je bilo potrebno da ih se javi u dovoljnom broju. Tunjavi je, posle SM, još uvek najveće zlo koje nas je moglo snaći.
trala.la trala.la 13:57 16.05.2020

Re: whistler dick move

Ma normalno!
Živković moralna gromada, a Tunjavi koji bi na leb mazao Ustav - alavi probisvet.
A kažu dobri poznavaoci, slični tebi, da je Tunjavom malo, tokom njegovog vakta, bilo potrebno da svoj jugo, uz doplatu, zameni za juga novijeg godišta.
Ali Živković, vinogradar koji je doživeo otkrovenje da je baš vinogradarstvo nešto gde će on da ostvari svoj potencijal - moralna gromada.
I onda se čudiš - ti i tebi slični - zašto sada Vučić!


Među nama, nisam ja taj koji među političarima traži i nalazi moralne gromade. Al' da nekad volim da ukažem na ono što mi izgleda kao nedoslednost, to stoji.
rodni rodni 17:34 16.05.2020

Re: whistler dick move

trala.la
Ma normalno!
Živković moralna gromada, a Tunjavi koji bi na leb mazao Ustav - alavi probisvet.
A kažu dobri poznavaoci, slični tebi, da je Tunjavom malo, tokom njegovog vakta, bilo potrebno da svoj jugo, uz doplatu, zameni za juga novijeg godišta.
Ali Živković, vinogradar koji je doživeo otkrovenje da je baš vinogradarstvo nešto gde će on da ostvari svoj potencijal - moralna gromada.
I onda se čudiš - ti i tebi slični - zašto sada Vučić!


Među nama, nisam ja taj koji među političarima traži i nalazi moralne gromade. Al' da nekad volim da ukažem na ono što mi izgleda kao nedoslednost, to stoji.

Ma normalno, nego kako!
Pa si, kao i pecaros, odabrao gromadu vinogradara kao arhetip poštenja.
A onaj koji nije ukrao ni čačkalicu, vam je najveći štetočina i sprdnja.
Eto vam ga onda Vučić!
trala.la trala.la 19:09 16.05.2020

Re: whistler dick move

Ma normalno, nego kako!
Pa si, kao i pecaros, odabrao gromadu vinogradara kao arhetip poštenja.
A onaj koji nije ukrao ni čačkalicu, vam je najveći štetočina i sprdnja.
Eto vam ga onda Vučić!


Ok, uhvaćen. Priznajem, ja sam kriv za Vučića. Nadam se da sam ti bar ulepšao dan, pobedio si u neobaveznom ćaskanju na blogu. Sve najbolje. :)
rodni rodni 19:14 16.05.2020

Re: whistler dick move

trala.la
Ma normalno, nego kako!
Pa si, kao i pecaros, odabrao gromadu vinogradara kao arhetip poštenja.
A onaj koji nije ukrao ni čačkalicu, vam je najveći štetočina i sprdnja.
Eto vam ga onda Vučić!


Ok, uhvaćen. Priznajem, ja sam kriv za Vučića. Nadam se da sam ti bar ulepšao dan, pobedio si u neobaveznom ćaskanju na blogu. Sve najbolje. :)

Ma, nemoj da odustaješ!
Samo ti 'udri'!
pecaros pecaros 19:57 16.05.2020

Re: whistler dick move

rodni
gromadu vinogradara kao arhetip poštenja.
A onaj koji nije ukrao ni čačkalicu, vam je najveći štetočina i sprdnja.


Jedini koji je ovde odabrao arhetip nečega si ti. I to onog za čijeg je vakta učinjeno 11 od ukupno 24 sporne privatizacije. A šuška se i za neko ubistvo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:20 17.05.2020

Re: whistler dick move

Jedini koji je ovde odabrao arhetip nečega si ti. I to onog za čijeg je vakta učinjeno 11 od ukupno 24 sporne privatizacije. A šuška se i za neko ubistvo.


a za cijeg vakta su ostale sporne privatizacije?

samo 24 li ih je?

jel spada u njih privatizacija vinograda?

ubistvo, kazes?

moguce. smrde bare u madjarskoj.
pecaros pecaros 00:39 17.05.2020

Re: whistler dick move

dragosevacsutra


Nisi povukao vodu.
zilikaka zilikaka 21:53 10.05.2020

Nego ljudi

Ste primetili da otkad naša matična kuća nema O2 nego B92 TV, Krlo svako malo tamo gostuje.
Neko je ovde jednom natuknuo da milošću njegovom još postojimo.
Imamo li nešto preciznijih podataka?
Da nije rukopoložen za ovde?
angie01 angie01 22:00 10.05.2020

Re: Nego ljudi

Da ni je rukopoložen za ovde?


koj' ce mu,...sa'ce konkurs za direktora rts-a.



Neko je ovde jednom natuknuo da milošću njegovom još postojimo.


rek'o Srks- i sad ga nema
Atomski mrav Atomski mrav 22:02 10.05.2020

Re: Nego ljudi

rek'o Srks- i sad ga nema


Nema ni freehand-a. Jesu li se Džeferson i Pertino preselili na klupu za kažnjene igrače?
zilikaka zilikaka 22:08 10.05.2020

Re: Nego ljudi

Nema ni freehand-a.

Sad sam pogledala, free ima nalog. Znači, svojom voljom nije ovde. Fuksa su uklonili.
angie01 angie01 22:29 10.05.2020

Re: Nego ljudi

Fuksa su uklonili.


zar mu nije prosla Kinsasa?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:11 11.05.2020

Re: Nego ljudi

zilikaka
Nema ni freehand-a.

Sad sam pogledala, free ima nalog. Znači, svojom voljom nije ovde. Fuksa su uklonili.


Da nije korona smlatila druga frija, boktemazo? Nadam se da nije, nego se sprema da konačno položi vozački ispit, ili je otišao da tezgari u Rumuniju, pa sad nemam s kim ovde da obeležim Dan pobede i razbacam ove protočetnike levo i desno.

Ali drago mi je da vidim druga kukija i druga pandura da su se javili na blogu posle dogo vremena. I ja bih isto kao drugarica Zili najverovatnije glasao za Novu, da sam u prilici (i nuždi). Ma, glasao bih i za Sergeja, mislim, šta još može da bude gore od ove bagre? A, znam, da se vrati Koštunica.

edit: E, da, i Fuks, bre, nedostaje, setim ga se svaki put kad upalim TV da gledam Faudu, tačno ga zamišljam kao jednog od onih mosadovaca preobučenog u aljine turističkog vodiča, samo mu Uzi viri iz gaća, prati neke teroriste, pad kad ih stigne, omnlati, red aikida red krav mage.
alselone alselone 12:48 13.05.2020

Re: Nego ljudi

edit: E, da, i Fuks, bre, nedostaje, setim ga se svaki put kad upalim TV da gledam Faudu, tačno ga zamišljam kao jednog od onih mosadovaca preobučenog u aljine turističkog vodiča, samo mu Uzi viri iz gaća, prati neke teroriste, pad kad ih stigne, omnlati, red aikida red krav mage.



Javlja se, živ je, samo ga je barlogska ruka supermoderacije saśekla (zlotvori), sada vida rane i rekao da je da će se vratiti jači nego ikad. Pozdravlja sve blogere a Laloše pogotovo - Zili, Atomski, Paja, Endži...

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:30 10.05.2020

Bojkot

je bila hiperglupa ideja od samog početka.
trala.la trala.la 23:47 10.05.2020

Re: Bojkot

vrabac_onaj
je bila hiperglupa ideja od samog početka.


Ne znam, možda i nije. Bojkot je ipak pokrenuo neku priču o izbornim uslovima i doneo malo veću vidljivost opozicije (ne mislim samo na partije, već i na opštu atmosferu nezadovoljstva). Problem je što bojkot sam po sebi ne može biti cilj, već treba da ga prati ozbiljna ulična borba za bolje izborne uslove i generalno veću odgovornost vlasti. Nažalost, ne vidim da to postoji, tako da je korist od bojkota mala ili nikakva, naročito sada kada se i PSG uključuje u izbore.

No, ne mislim ni da bi se bez bojkota postiglo puno više. Ovi izbori su izgubljeni, trebalo bi ozbiljno raditi na infrastrukturi i strategiji za izbore 2022, odnosno 2024. godine, kad već do sada nije urađeno nešto bitno.
angie01 angie01 00:05 11.05.2020

Re: Bojkot

Problem je što bojkot sam po sebi ne može biti cilj,


bojkot bi mogao- da je dobro organizovan- da obori legitimnost pobednika, ali to podrazumeva da vecina gradjana ne izadje na izbore,...no, opozicija nije uradila nista da ideju omasovi, sem sto je potpisala onaj ugovor s narodom i tu stala sa akcijama....tako da nista od toga....vucko u medjuvremenu kupio sebi novu opozociju...

Dušan Mašić

Da bi bojkot opozicija pokazala svoju snagu izlaznost treba da bude 40% (2.7m) i da mogu da dokažu da je to tako. Vucic će ići na 50+ i teško će biti sakriti toliku razliku. Samo će se tako moći reci da je bojkot uspeo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:07 11.05.2020

Re: Bojkot

trala.la

No, ne mislim ni da bi se bez bojkota postiglo puno više. Ovi izbori su izgubljeni, trebalo bi ozbiljno raditi na infrastrukturi i strategiji za izbore 2022, odnosno 2024. godine, kad već do sada nije urađeno nešto bitno.



Da, i bili su izgubljeni još pre dve godine.
Ali su mogli biti polazna tačka građenja te infrastukture o kojoj pričaš.

Što se tiče ulične borbe teorijski se slažem ali za to ti treba ljudska masa spremna na to, računato po kilu žive vage.
Toga očigledno nema.
sweet64 sweet64 01:59 11.05.2020

Re: Bojkot

Da, i bili su izgubljeni još pre dve godine.
Ali su mogli biti polazna tačka građenja te infrastukture o kojoj pričaš.

Opozicija je nikad slabija i jednostavno nije dorasla zadatku. Obećanje više dato sebi nego građanima. Ovi što će ipak na izbore podsećaju me na mene bezvoljnog kad obećam sebi da ne večeravam a onda padne mrak, a doručak daleko, ili da neću ove godine na more a onda u pola jula opekne zvezda.
Da se ne baci ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:57 11.05.2020

Re: Bojkot

i jednostavno nije dorasla zadatku


a možda smo mi postavili previsoke standarde u zemlji u kojoj je normalno da je poslanik vladajuće koalicije Đuka Bizon ili Marijan Rističević. Samo kažem. :)



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana