Sex

Da li ćete glasati za Sergeja?

zilikaka RSS / 10.05.2020. u 11:53

PSG izlazi na izbore, da li je to dobra ideja ili je trebalo nastaviti sa bojkotom? 

 

Više u komentarima. :-)

 

Als 



Komentari (881)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

michiganac michiganac 13:07 11.05.2020

Re: izvinjenje

Znaci, ne bi bio problem i da se 13. jula na RTCG pusti Lili Marlen, jerbo to nisu sovin.-nacionalno obojene rime?!

"Udri ludilo!" - sto bi reka' onaj raspizdjeni Sergej iz Paskaljevicevog BB. (pocevsi, naravno, od one Vesiceve fontanjerske trobojke na dan bombardovanja BG '41-e).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:06 11.05.2020

K... cem u celo

Javni prostor uzeo formu rabies virusa - samo se laje i urlice i svi ujedaju jedni druge. Maksa kaze kao sa neke Dalijeve slike. Mene vise podseca na neku od vizija Antonin Artauda. Da li je uopste moguce podici glavu i izdici se iznad situacije? Ima li uopste jos zdravih? Upravo AV hoce da ljudi sebi postavljaju ovakva pitanja i da sumnjaju. Meni se ipak cini da je rec o maski koju je ovaj navukao celom drustvu. Sto vise ludila to bolje za njega. U toj buci i besu glas racionalnog se ne cuje. Ali maska se moze skinuti. Bojkot nije resenje. Nije ni Sergej ali pogresno je ocekivati da ce ovo brzo prestati. Bice potrebno vise koraka.

Ovih dana izasao je intervju sa Bozom Koprivicom u Danasu. Upravo i on govori o tome kako se suprotstaviti Sizojevom besnilu. Evo dole jedan odlomak. Kljucna recenica je "Beograd mora da završi stvari u ovoj državi, svojom hrabrošću da se vrati sebi." Prebrzo je prihvacen poraz. Prebrzo su prihvacena pravila igre po kojima se uvek gubi. Prebrzo se palo na nivo Sizojev.

"Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda. I tradicija je ovoga grada, ja ću to hiljadu puta reći, Beograd mora da završi stvari u ovoj državi, svojom hrabrošću da se vrati sebi. Jer, ako pogledate, Beograd nikad nije bio primitivniji, od likovnog do ovih pošasti arhitektonskih. Moramo malo da odustanemo od tog komfora i da vjerujemo da ćemo počistiti grad. I ne treba im nikad pokazati da se plašimo. Ta priča – oni su organizovani… to su preispoljne kukavice, to se manifestuje na svaki način, oni nastupaju samo u grupi, dakle, obezbijede sebi igru u svom dvorištu i okruže se onima koji im aplaudiraju. Nikad nikome nije izašao jedan na jedan na megdan, nikom. To obezbjeđivanje podrške, te režirane tzv. konferencije za štampu, jasno je kao dan da neka agencija koja se bavi tim marketingom njega šiša, obuva, oblači, propisuje širinu osmijeha i položaj ruku, međutim, odaje ga hod. On čovjek hoda kao da će svaki put da se sruši, ne vjeruje da je on taj koji će sad da drži konferenciju. I onda iz toga probudi ta radikalska… i počne da pjeni, da vrijeđa ljude…"

omega68 omega68 12:16 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven

Хоће ли то он да руши Мила?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:19 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Beograd mora da završi stvari u ovoj državi, svojom hrabrošću da se vrati sebi


Predvidivo inteligentno pitanje.
omega68 omega68 12:33 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Не мора Београд ништа што му предлаже или наређује
Crnogorac


Доста је.
Капираш интелигентни?
rodni rodni 12:43 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Neues aus der Nachbarschaft

...

"Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, ...


Dalje nisam čitao.
predatortz predatortz 12:45 11.05.2020

Re: K... cem u celo

rodni
Neues aus der Nachbarschaft

...

"Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, ...


Dalje nisam čitao.


I ja. Zanimljivo je da Crnogorci i Jugosloveni (ma šta to danas bilo) misle da ono što oni pomisle Beograd mora.
Ne mora, gospodo!
Nekad bilo...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:48 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Dalje nisam čitao.



I ja. Zanimljivo je da Crnogorci i Jugosloveni (ma šta to danas bilo) misle da ono što oni pomisle Beograd mora.
Ne mora, gospodo!
Nekad bilo...


Kontam tako je i bolje za vas.
rodni rodni 12:54 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Neues aus der Nachbarschaft
Dalje nisam čitao.



I ja. Zanimljivo je da Crnogorci i Jugosloveni (ma šta to danas bilo) misle da ono što oni pomisle Beograd mora.
Ne mora, gospodo!
Nekad bilo...


Kontam tako je i bolje za vas.

I to što kažeš!
Kako su nam ga navedeni skrojili ranije - sada nam je do jaja.
Bolje neka se, konačno, Srbi bave vođenjem kola o nama i Beogradu.
Naravno, to nikako ne znači da u tom kolu ne mogu da igraju i Crnogorci, pa i ti tzv. Jugosloveni.
No, ipak da, konačno, ako je ikako moguće - Srbi budu ti koji vode kolo.
Naravno - i da njihova odgovornost bude najveća.
Svaka čast svima ostalima - i dobrodošli u srpsko kolo.
Osim ako ovo 'srpsko' nije za njih nepremostiv problem.
predatortz predatortz 12:55 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Neues aus der Nachbarschaft
Dalje nisam čitao.



I ja. Zanimljivo je da Crnogorci i Jugosloveni (ma šta to danas bilo) misle da ono što oni pomisle Beograd mora.
Ne mora, gospodo!
Nekad bilo...


Kontam tako je i bolje za vas.


Mene fasciniraju likovi koji misle da uvek sve kontaju.
Binarni!
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:06 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Mene fasciniraju likovi koji misle da uvek sve kontaju.

I neverovatno je kako ne kapiraju koliko je pogrešno reći, ja sam Crnogorac i Jugosloven, ali sad ću da kažem śta srpski glavni grad treba da radi.

Neka je to i najgenijalniji predlog na svetu, to se ne govori, nepristojno je.

predatortz predatortz 13:10 11.05.2020

Re: K... cem u celo

hoochie coochie man
Mene fasciniraju likovi koji misle da uvek sve kontaju.

I neverovatno je kako ne kapiraju koliko je pogrešno reći, ja sam Crnogorac i Jugosloven, ali sad ću da kažem śta srpski glavni grad treba da radi.

Neka je to i najgenijalniji predlog na svetu, to se ne govori, nepristojno je.



Fora je u tome što takvi misle da baš oni imaju tapiju na Beograd, da su Srbi tu neka smetnja.
No, to je do nas a ne do njih. Znaš onu, pustiš prst i ode ruka.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:15 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Mene fasciniraju likovi koji misle da uvek sve kontaju.
Binarni!


O cemu vi pricate ljudi? Pljuckate tu istu bljutavu pomiju koje ste prezvakali vec sto puta. To o cemu vi pricate uopste nije tema niti bilo koga zivog jos zanima. To kao sto je neki dan pomenuo Stjepan kako je krenulo pljuvanje Dezulovica jer je napisao tekst o Srbiji. Toliko predvidivo i tupo.

Ono sto je Koprivica rekao za Beograd moze se reci za svaki grad koji preziveo provijcijalizaciju i ostao duhovno opljackan. Becu ili Barceloni je recimo trebalo dulje od 50 godina da izadju iz svog provijcijalizma. Nije to bitno zbog samog grada - takvi gradovi vuku citava drustva.

Usput, bez googlanja zna li neko od vas trojice ko je Bozo Koprivica?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:22 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Neka je to i najgenijalniji predlog na svetu, to se ne govori, nepristojno je.


Covek je gradjanin Beograda. To to sto se deklarise kao Crnogorac i Jugosloven u pristojom, kad smo vec kod teme, drustvu ne oduzi mu pravo da govori o svom gradu. Koji je to rezon? Po toj logici recimo 30% (neki prosek onih necistokrvnih) gradjana evropskih metropola ne bi smelo - jer je to nepristojo - nista reci o gradu u kome zive.
predatortz predatortz 13:23 11.05.2020

Re: K... cem u celo


Usput, bez googlanja zna li neko od vas trojice ko je Bozo Koprivica?


Slučajno, znam.
No, tu prostačku konstrukciju "ja sam Crnogorac i Jugosloven, ali Beograd mora..." ne bih otrpeo ni mnogo većim veličinama.

Zašto?

Ako se distanciraš od nekog društva, sredine, ne budi krkan da određuješ šta ta sredina mora i treba.

Da je rekao:
Ja sam Beograđanin od studentskih dana, nastavak bi imao sasvim drugi smisao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:39 11.05.2020

Re: K... cem u celo

To to sto se deklarise kao Crnogorac i Jugosloven u pristojom, kad smo vec kod teme, drustvu ne oduzi mu pravo da govori o svom gradu.

Ne radi se o deklarisanju, nego o naglašavanju.
Nije mogao da kaže to što je rekao a da ne pominje svoju nacionalnu pripadnost?

Ili je njome hteo da postigne neki efekat.

Nacionalno osećanje je u redu, koje god da je, ali mahanje njime, kao ovaj što radi, je nepristojno.

I da, čuo sam za njega, u ne baš pohvalnom kontekstu, ali to je nevažno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:39 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Dobro bre ljudi, čovek živi u Beogradu decenijam a pretpostavljam da ima i srpsko državljanstvo.

Samim tim nema ništa manje prava da kaže šta misli od bilo kog drugog, od nekog Radojice Milutinovića iz Topole ili Ištvana Žolta iz Subotice.

Njegovo Crnogorstvo/Jugoslovenstvo je njegova privatna stvar, šta god ja mislio o tome (a znate šta mislim) ali mi ne pada na pamet da mu uskraćujem pravo da kaže šta misli.

Malo širine bre, i od nas gedža i od vas prekodrinaca i prečana.
Nek čovek kaže šta ima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:43 11.05.2020

Re: K... cem u celo

hoochie coochie man

Ili je njome hteo da postigne neki efekat.

Nacionalno osećanje je u redu, koje god da je, ali mahanje njime, kao ovaj što radi, je nepristojno.



ja mislim da se upravo time brani od očekivanih napada tipa "šta on tu nama..."
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:47 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Samim tim nema ništa manje prava da kaže šta misli od bilo kog drugog, od nekog Radojice Milutinovića iz Topola ili Ištvana Žolta iz Subotice.

Niko mu ne spori pravo, ali je sporna potreba da istakne svoju naciju u kontekstu koji s njom nema nikakve veze.

Pa kad on, ničim izazvan, kaže ja sam Crnogorac, u redu ke reći ili, a što je to značajno pa ističeš, ili, kad ti je to toliko važno, idi pa uređuj Pidgoricu.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:47 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Slučajno, znam.


I ko je covek?

O kakvom prostakluku je rec? Ima se problem u citanju. Cita sa nekim prezupozicije koji nemaju utemeljenje u onome sto on kaze.

"Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda. I tradicija je ovoga grada, ja ću to hiljadu puta reći, Beograd mora da završi stvari u ovoj državi, svojom hrabrošću da se vrati sebi."

Bas je bre to neki teski bezobrazluk i prostakluk reci za jedan grad da ima tradiciju hrabrosti otpora protiv tiranije. Nije morao gore uvrediti Beograd. I nije mu ni to dosta nego tera Crnogorce i Jugoslovene da u prvom redu budu gradjani Beograda. A i onaj Rambo - opet isto Crnogorac i Jugosloven - sto se pre nekoliko godina bunio protiv sece platana isto je bio teski prostak.

Sve ovo je bespredmetno. Odlican primer kako se tema vodi u krivi pravac.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:48 11.05.2020

Re: K... cem u celo

vrabac_onaj
hoochie coochie man

Ili je njome hteo da postigne neki efekat.

Nacionalno osećanje je u redu, koje god da je, ali mahanje njime, kao ovaj što radi, je nepristojno.



ja mislim da se upravo time brani od očekivanih napada tipa "šta on tu nama..."

Brani ili provocira?
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:49 11.05.2020

Re: K... cem u celo

hoochie coochie man
vrabac_onaj
hoochie coochie man

Ili je njome hteo da postigne neki efekat.

Nacionalno osećanje je u redu, koje god da je, ali mahanje njime, kao ovaj što radi, je nepristojno.



ja mislim da se upravo time brani od očekivanih napada tipa "šta on tu nama..."

Brani ili provocira?


kako da ti kažem, trudim se da ljudima na prvu loptu pripisujem dobre namere dok se ne pokaže suprotno
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:50 11.05.2020

Re: K... cem u celo

i onaj Rambo - opet isto Crnogorac i Jugosloven - sto se pre nekoliko godina bunio protiv sece platana isto je bio teski prostak.

Pa nije prostak, zato i nije nikad rekao, ja sam bre Crnogorac i ne dam vam da sečte platane.

Pričao čovek o platanima, ne o svom crnogorstvu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:53 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Niko mu ne spori pravo, ali je sporna potreba da istakne svoju naciju u kontekstu koji s njom nema nikakve veze.

Pa kad on, ničim izazvan, kaže ja sam Crnogorac, u redu ke reći ili, a što je to značajno pa ističeš, ili, kad ti je to toliko važno, idi pa uređuj Pidgoricu.



Mozda je do mene. Evo sireg konteksta. Mozda bude od pomoci.

"Sad je popularna ideja, pogotovo političara, zatvaranje u nacionalne države. To je apsolutno pogubno. Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda."



A evo link na ceo intervju: https://www.danas.rs/kultura/bozo-koprivica-opozicija-je-svako-ko-prepoznaje-ovaj-primitivizam/

Usput, covek ne zivi u Podgorici nego u Begradu. Nije mi ni poznato da je nekad tamo ziveo.
predatortz predatortz 14:18 11.05.2020

Re: K... cem u celo

primer kako se tema vodi u krivi pravac.

Tako je!
Ja sam stanovnik Beograda, evo skoro će četvrt veka. Mislim da sam stekao pravo da govorim o temama koje se tiču ovog grada.

Međutim, kada bih svoj stav započeo sa ja sam Srbin iz Bosne (što je potpuno irelevantno zan
temu), onda bi rasprava, gotovo sigurno, otišla u totalno drugom pravcu od željenog. Em je to nebitno za razgovor, em je nepotrebno isticati osim u slučaju da želim da se distanciram, ili da podjebavam.

Onda reakcija "idi u rodni Nikšić pa nalaži mere" nije neočekivana.

Da skratim, za temu je bilo dovoljno "Beograđanin". Čovek od pera bi to trebao da zna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:27 11.05.2020

Re: K... cem u celo


"Sad je popularna ideja, pogotovo političara, zatvaranje u nacionalne države. To je apsolutno pogubno. Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda

Kanda i sam voli da čačka po toj poularnoj ideji?

A šta bi falilo rečenici bez prvog dela koja bi glasila

"valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda"

Ili ako već voli tu popularnu ideju, onda ovako

"Sad je popularna ideja, pogotovo političara, zatvaranje u nacionalne države. To je apsolutno pogubno. Valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda"

Ne bi nušta falilo, značenje bi bilo isto, ali bi izostalo, ja sam Crnogorac i Jugosloven, a to je, jelte, mnogo važno.

predatortz predatortz 14:34 11.05.2020

Re: K... cem u celo


Ne bi nušta falilo, značenje bi bilo isto, ali bi izostalo, ja sam Crnogorac i Jugosloven, a to je, jelte, mnogo važno.


Pa to ti kažem.

Bezveze je ovo zatvaranje i nacionalne države, ali sam ja Crnogorac. Vi treba sa se vratite polisu i agori ođe, ne da mi srbujete i nacionalno se određujete. I da, ne samo da sam Crnogorac, no sam i Jugoslaven.

Ostao nam dužan još samo informaciju je li od Kuča, Bjelopavlovića ili je od nekog drugog crnogorskog i jugoslavenskog plemena.
mariopan mariopan 14:50 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Neka je to i najgenijalniji predlog na svetu, to se ne govori, nepristojno je.

Možda je, ali vredi pročitati ceo intervju, meni se svideo, ima dobrih zapažanja i ne treba ga odbaciti posle prve rečenice. Preporucujem.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:53 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Kanda i sam voli da čačka po toj poularnoj ideji?


Cacka? Ma rije covece.

Priznajem. Koprivica je crnogorski provokator koji 'oce da uredjuje Beograd, kao sto je onomade Kis* pisao kao neki romancic a u stvari bio obican plagijator. I to onaj najgori polu-crnogorski plemenski. Nece da moze! Od sad, pa nadalje ni u buduce.

*Crtanje: pominjanje Kisa je naravno u kontekstu Boze Koprivice potpuno neslucajno.
milisav68 milisav68 15:08 11.05.2020

Re: K... cem u celo


Priznajem. Koprivica je crnogorski provokator

Ma ne bre, nego je skocio sebi u usta.
Kao nacionalizam i granice su fuj, a ja sam crnogorac i jugosloven :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:20 11.05.2020

Re: K... cem u celo

predatortz
.

Ostao nam dužan još samo informaciju je li od Kuča


Od Kuča teško da je, sem ako nije neki težak izrod :)





Uzgred, jesi li bio nekad na Kučkoj planini (to je u stvari oblast od malo više planina)?
Ja mnoga leta i zime proveo tamo, veruj mi, ne zezaj se da im negiraš srpstvo
(a onu novu zastavu zovu "kokoška", igovoreno lokalnim naglaskom naravno)
predatortz predatortz 15:24 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Od Kuča teško da je, sem ako nije neki težak izrod :)


To je i bila fora, odnosno moja namera.
A i san pojam Crnogorac iz Nikšića je prilična novotarija.
omega68 omega68 15:24 11.05.2020

Re: K... cem u celo

dulje

?

Samim tim nema ništa manje prava da kaže šta misli od bilo kog drugog, od nekog Radojice Milutinovića iz Topole


Ima jer Radojica iz Topole ne kenja u PodgoricU šta to Titigrad mora da radi.
I nek neki Koprivica koji decenijama živi u Zagrebu kaže šta Zagreb da radi.
Je l to smeo Dedić?Sme li to Boris Novković.Sme li da kaže "ja sam Srbin ali rođeni zagrebčanin i Zagreb mora..."Bilo bi mu poslednje i ja se slažem sa tim.Zato hrvatijanci imaju državu za ponos svojih pokatoličenih stanovnika.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:39 11.05.2020

Re: K... cem u celo

omega68
dulje

?

Samim tim nema ništa manje prava da kaže šta misli od bilo kog drugog, od nekog Radojice Milutinovića iz Topole


Ima jer Radojica iz Topole ne kenja u PodgoricU šta to Titigrad mora da radi.
I nek neki Koprivica koji decenijama živi u Zagrebu kaže šta Zagreb da radi.
Je l to smeo Dedić?Sme li to Boris Novković.Sme li da kaže "ja sam Srbin ali rođeni zagrebčanin i Zagreb mora..."Bilo bi mu poslednje i ja se slažem sa tim.Zato hrvatijanci imaju državu za ponos svojih pokatoličenih stanovnika.




ispade čovek manji Srbin od tamo nekog Indusa
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:41 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ma ne bre, nego je skocio sebi u usta.
Kao nacionalizam i granice su fuj, a ja sam crnogorac i jugosloven :)


Aman ljudi, da li je moguce niste u stanju razumeti svoj jezik? Ovo nema veze ni sa ideologijom ni sa nacionalizmom, binarnim misljenjem nego sa elementarnom pismenoscu. To o cemu govorite uopste ne pise u tekstu. Evo da nacrtam kroz sledecu hipoteticku situaciju:

A: Bitno je ko je Srbin, Hrvat ili Talijan. To sve drugo odredjuje. Nista drugo nije bitno.
B: Glupost. Evo ja sam Srbin ali sam pre svega Zagrepcanin i pozivam se na kosmopolitski duh nekadasnjeg Zegreba Stulica, Cosica, Ilica...

Osoba A je neki politicar nacionalista ala Kolinda, Dodik ili Djukanovic. Osoba B je osoba koja neguje svoj identitet (koji ukljucuje u sebe nacionalno regionalno, lokalno, navijacko, subkulurno... ) ali se protivi da politicar A zloupotrebljava ovu kategoriju. Iz svega ovoga Osoba C zakljucuje kako je osoba B nacionalista.

st.jepan st.jepan 16:54 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Neues aus der Nachbarschaft
Ma ne bre, nego je skocio sebi u usta.
Kao nacionalizam i granice su fuj, a ja sam crnogorac i jugosloven :)


Aman ljudi, da li je moguce niste u stanju razumeti svoj jezik? Ovo nema veze ni sa ideologijom ni sa nacionalizmom, binarnim misljenjem nego sa elementarnom pismenoscu. To o cemu govorite uopste ne pise u tekstu.


Tačno, ali u vreme post-logike, ne treba zbunjivati s logikom.

predatortz predatortz 17:19 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Aman ljudi, da li je moguce niste u stanju razumeti svoj jezik? Ovo nema veze ni sa ideologijom ni sa nacionalizmom, binarnim misljenjem nego sa elementarnom pismenoscu. To o cemu govorite uopste ne pise u tekstu.


Slušaj, nismo mi birali citat u kom se čovek poziva na to da je Crnogorac i Jugosloven kao najbitniji detalj. Ti si to uradio, bez šire slike. Takoreći, izvukao si iz konteksta. Pa tek onda, kad se rasprava zahuktala, počeo o tome kako to nije suština.

Ja i dalje mislim da sve što je imao da kaže mogao je da kaže bez podcrtavanja porekla.

Probaj samo da zamisliš Andrića kako govor o nekom političkom trenutku u Srbiji, Beogradu, počinje sa:

Ja sam Hrvat iz Travnika koji je izabrao da bude Srbin i Jugosloven, ali se Beograd mora...

Besmisleno na temi kojoj etnička pripadnost nije u fokusu.

Ili, Mešu:

Ja sam musliman iz Tuzle...

O patetičnim delovima moj prijatelj, čistač cipela, neću ovom prilikom.
milisav68 milisav68 17:29 11.05.2020

Re: K... cem u celo


Aman ljudi, da li je moguce niste u stanju razumeti svoj jezik?

Natero si me da procitam ceo intervju, i nisam pogresio u proceni.

On je najobicniji foler, koji barata sa popularnim temama (sloboda, otpor trt mrt), i tom foliranju se malo pogubi, pa izjavi kako su se ovde nagrade degradirale a Nobelovu nagradu za mir dobio Obama.

Uvek mora ta neka distanca, koja izdize....

Ima tu i nekih lupetanja oko navijaca, ali znam da te to ne intetesuje....a meni otvara sliku.

Nema tu filozofije, samo foliranje.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:31 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Tačno, ali u vreme post-logike, ne treba zbunjivati s logikom.


Uf, u pravu si.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:39 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ma tip se nalupetao za sve pare, ali ne treba mu sad odmah u skakati u оči zbog toga što je naglasio da je Crnogorac/Jugosloven (mada je u suštini, ruku na srce, Hercegovac).

Nego pristojno: "Dobro drug Crnogorac, reci šta imaš..."

Meni je mnogo problematičnije ono "Beograd mora to da reši".
Da, Beograd je pupak sveta...

To je nešto što cela Srbija mora to da reši.
Kakva crna agora, lupeta ko maksim po diviziji. Doduše pošto je očigledno sklon tripovima, možda se istripovao da živi u Veneciji u XVI veku ili možda Dubrovačkoj republici...
mariopan mariopan 17:40 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Aman ljudi, da li je moguce niste u stanju razumeti svoj jezik? Ovo nema veze ni sa ideologijom ni sa nacionalizmom, binarnim misljenjem nego sa elementarnom pismenoscu. To o cemu govorite uopste ne pise u tekstu. Evo da nacrtam kroz sledecu hipoteticku situaciju:

Nisu ni pročitali, verujem. Džabe objašnjavaš.
predatortz predatortz 17:41 11.05.2020

Re: K... cem u celo

mada je u suštini, ruku na srce, Hercegovac).


Rekoh ti iznad da je Crnogorac iz Nikšića novotarija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 11.05.2020

Re: K... cem u celo


Ima tu i nekih lupetanja oko navijaca, ali znam da te to ne intetesuje....a meni otvara sliku.

Nisam čitao intervju, ali na to da ga dovode u vezu sa navijačima sam misluo kad sam napisao da je pominjan u negativnom kontekstu.

Ako je neko blizak sa tom ruljom, najbolje je da se mane priča o finoći i dobrim namerama.
Još veza nacionalno navijači, nema tu mnogo prostora za filizofiranje.

A ako je tačno da je on autor navijačke pesme "Čović Vesna *ebe se ko besna" a neki kažu da jeste, džaba mu Kiš.

Intelektualac koji tuđu ženu vređa na takav način.

Neka hvala, takvom se svaka premerava na sto načina.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:46 11.05.2020

Re: K... cem u celo

predatortz
mada je u suštini, ruku na srce, Hercegovac).


Rekoh ti iznad da je Crnogorac iz Nikšića novotarija.


Da, da uočio sam ali sam bio skučen sa vremenom za pisanje, bio na конференс колу :)

Rad od kuće...
predatortz predatortz 17:47 11.05.2020

Re: K... cem u celo


Nisu ni pročitali, verujem. Džabe objašnjavaš


Jesam.
Tekst je dosadnjikav, ni malo originalan.
Doduše, ni pitanja novinara nisu bila nešto posebno inspirativna.

I dalje imam problem da

Ja jesam Crnogorac, to nije sporno i Jugosloven sam

Stavim u kontekst.

Takvim izjavama se pravi distanca od drugih, ono "ipak ja nisam poput vas, ali...".

Mnogi danas, kada govore javno, imaju potrebu da se distanciraju od Srba i Srbije, ali ih to ne sprečava da daju savete.
Često i netražene.
maksa83 maksa83 17:48 11.05.2020

Re: K... cem u celo

To je nešto što cela Srbija mora to da reši.

Ali Srbija ne postoji, kao što ne postoji Amerika. Postoji Beograd, u Beogradu postoji opština Stari Grad, Novi Beograd, Voždovac (ja sam trenutno u nečemu što pripada Voždovcu, 35 km od Beograda, ne mogu ti opisati koliko ovo ni na jedan način nema veze sa Vojvode Stepe), postoji ogromna Zvezdara gde upada svašta a postoji i 40km udaljeni Sopot kao beogradska opština, tako da ni Beograd zapravo ne postoji. Pored Beograda postoje Novi Sad, Zrenjanin, Kikinda, Vršac, Mošorin, Titel, Nakovo, Melenci, i to su sve različita mesta. Znam da ćeš razumeti šta sam ovom banalnošću hteo da kažem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:52 11.05.2020

Re: K... cem u celo

maksa83
To je nešto što cela Srbija mora to da reši.

Ali Srbija ne postoji, kao što ne postoji Amerika. Postoji Beograd, u Beogradu postoji opština Stari Grad, Novi Beograd, Voždovac (ja sam trenutno u nečemu što pripada Voždovcu, 35 km od Beograda, ne mogu ti opisati koliko ovo ni na jedan način nema veze sa Vojvode Stepe), postoji ogromna Zvezdara gde upada svašta a postoji i 40km udaljeni Sopot kao beogradska opština, tako da ni Beograd zapravo ne postoji. Pored Beograda postoje Novi Sad, Zrenjanin, Kikinda, Vršac, Mošorin, Titel, Nakovo, Meleci, i to su sve različita mesta. Znam da ćeš razumeti šta sam ovom banalnošću hteo da kažem.


Ma razumem i mogu samo da ti kažem da u gadnu babu Tačerku rasteš

mariopan mariopan 17:55 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Meni je mnogo problematičnije ono "Beograd mora to da reši".



Ja sam čitala ceo intervju, i ne doživljavam tu rečenicu tako kao naredbodavnu, nego savetodavnu, kad je već pitan za mišljenje. A pitan je.

Mi jesmo podeljeni vise nego ikad i ta podela ide sa najvišeg mesta, iz Beograda, nisu nam je podmetnule komšije. Tako sam razumela taj deo teksta.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:57 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ja sam čitala ceo intervju,


A ja nisam čitao ceo intervju. U stvari niko osim tebe nije čitao ceo intervju. Ni Koprivica se verovatno ne seća šta je pričao. Samo ti znaš.

maksa83 maksa83 18:03 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ma razumem i mogu samo da ti kažem da u gadnu babu Tačerku rasteš

Pitam se šta li ovaj utegnuti alt-right Morrissey misli o njoj sada pošto joj je onaj alt-left Morrissey koji je nosio gladiole u oklembešenim farmerkama spevao "Margaret on the Guillotine" zbog čega je bio privođen u policiju i ispitivan.

Ali kako vreme ide Srbija zapravo sve više postoji, utapa se i razliva u jednu nedefinisanu boju.
maksa83 maksa83 18:03 11.05.2020

Re: K... cem u celo

.
predatortz predatortz 18:08 11.05.2020

Re: K... cem u celo

vrabac_onaj
Ja sam čitala ceo intervju,


A ja nisam čitao ceo intervju. U stvari niko osim tebe nije čitao ceo intervju. Ni Koprivica se verovatno ne seća šta je pričao. Samo ti znaš.



Ma bre, na pitanja "šta bi Kiš rekao na ovo ili ono", lik ladno odgovara.

Potom, desnica pobeđena u 2. sv. ratu ali "mi smo dozvolili da se vrati".
To govori o njegovoj prirodi - ono bi zabranilo ceo jedan politički spektar.

Potom, na pitanja o promenama ni jedan predlog kako. Sve sama floskula do floskule.

Dosadno, izgubljeno vreme, ali sam se naterao i pročitao.
mariopan mariopan 18:26 11.05.2020

Re: K... cem u celo

vrabac_onaj
Ja sam čitala ceo intervju,


A ja nisam čitao ceo intervju. U stvari niko osim tebe nije čitao ceo intervju. Ni Koprivica se verovatno ne seća šta je pričao. Samo ti znaš.


Pa si ga baš tako zlobnog doživeo?
Eto, ja nisam.
Našla sam mrvicu dobrog u tome što piše, nije sve da se baci....ali dobro, ti isto znaš.
mariopan mariopan 18:27 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Dosadno, izgubljeno vreme, ali sam se naterao i pročitao.



Tako treba.
rodni rodni 18:36 11.05.2020

Re: K... cem u celo

maksa83
To je nešto što cela Srbija mora to da reši.

Ali Srbija ne postoji, kao što ne postoji Amerika. Postoji Beograd, u Beogradu postoji opština Stari Grad, Novi Beograd, Voždovac (ja sam trenutno u nečemu što pripada Voždovcu, 35 km od Beograda, ne mogu ti opisati koliko ovo ni na jedan način nema veze sa Vojvode Stepe), postoji ogromna Zvezdara gde upada svašta a postoji i 40km udaljeni Sopot kao beogradska opština, tako da ni Beograd zapravo ne postoji. Pored Beograda postoje Novi Sad, Zrenjanin, Kikinda, Vršac, Mošorin, Titel, Nakovo, Melenci, i to su sve različita mesta. Znam da ćeš razumeti šta sam ovom banalnošću hteo da kažem.

Jeste da je banalnost, no, ja, ipak, nisam razumeo.
Jebiga!
milisav68 milisav68 19:48 11.05.2020

Re: K... cem u celo

hoochie

A ako je tačno da je on autor navijačke pesme "Čović Vesna *ebe se ko besna" a neki kažu da jeste, džaba mu Kiš.

Mislim da nije, to je prvi put "izletelo" na njeno pokazivanje srednjeg prsta navijacima na njihovo zvizdanje sudijskoj odluci.

Do tad nije pominjana.

Inace, postoji podela na navijace i semenkare.Prvima je to "posao", a drugima hobi.
cmix909 cmix909 19:52 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Neues aus der Nachbarschaft
... Ta priča – oni su organizovani… to su preispoljne kukavice, to se manifestuje na svaki način, oni nastupaju samo u grupi,...

Stajao je gledajuci sudije… Uvidjao je grozotu bede neprijatelja koji je unistavao svet. Osecao se kao da je, posle dugogodisnjeg putovanja kroz neki opustoseni predeo, pored rusevina velikih fabrika, olupina mocnih motora, trupala nepobedivih ljudi, stigao do pljackasa ocekujuci da nadje dzina – a nasao je pacova, spremnog da na najmanji sum ljudskih koraka pojuri da se sakrije. Ako nas je ovo potuklo, pomislio je, sami smo krivi.
(A. Rend, Atlas)
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:49 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Mošorin, Titel


Koje to bio u kraju, a nije se javio.

Inače jedna od mojih omiljenih biciklističkih tura po delu Šajkaške je kada krenem iz Šajkaša na Mošorin preko brega do Titela, malo odmorim na ušću Begeja, pa na Gardinovce uz Koviljski manastir i nazad u Šajkaš. Nekad sam voleo da idem i Na kraj sveta, ali sada su opet namestili fensi kafanu, a ja sam baš voleo dok su samo kosili travu uz Arkanj i ništa.

+ i malo one sumporne vode kod Loka.
solo solo 20:56 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Beograd mora da završi stvari u ovoj državi, svojom hrabrošću da se vrati sebi.


Teško, hebe vas Novi Beograd.


solo solo 21:05 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Naravno, to nikako ne znači da u tom kolu ne mogu da igraju i Crnogorci, pa i ti tzv. Jugosloveni.
No, ipak da, konačno, ako je ikako moguće - Srbi budu ti koji vode kolo.


Jbg kad neumeju tako veselo da kolovođiraju. Ali vredi pokušati.

Povedi Mačak.



gedza.73 gedza.73 21:06 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Teško, hebe vas Novi Beograd.

On taj koji je bio stub sistema i države i uveo nas u sva sranja posle mitinga na Ušću


pa morala nepismena centralna Srbija da krene 5. oktobra


solo solo 21:23 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda. I tradicija je ovoga grada, ja ću to hiljadu puta reći, Beograd mora da završi stvari u ovoj državi, svojom hrabrošću da se vrati sebi


Nije mi problem ni što je Crnogorac a još manje Jugosloven. Problem je što u državi Srbiji ako nešto treba da se ,,završi,, to treba da završe građani Srbije sa pravom glasa na izborima bez obzira u kom gradu ili selu Srbije žive. Jesmo li sada u dobrom pravcu?

Crnogorci i Jugosloveni mogu da iznesu svoje mišljenje ali koga to ovde u Srbiji treba da ,,štreca,,

Uspeo si da prcneš, možda i bez namere ali takva su vremena.
solo solo 21:30 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ja jesam Crnogorac, to nema dileme, i Jugoslaven, ali valjalo bi da se vratimo polisu i agori, da budemo građani grada Beograda."



Čekaj jel čovek ima dvojno državljanstvo Jugoslovensko/Crnogorsko?

Ne valja mu ovo valjalo bi da vratimo - trebalo je valjalo bi da vratite ( ko? građani Srbije) - onda je to mišljenje ili savet.
Pobrkao je stanovnike jednog grada sa građanima jedne zemlje. Ostaje da sumnjamo u dobre namere. Omatorio čoek pa mu promaklo. Ili nije?
solo solo 21:31 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Duplo/greška
solo solo 21:44 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Mi jesmo podeljeni vise nego ikad i ta podela ide sa najvišeg mesta, iz Beograda, nisu nam je podmetnule komšije. Tako sam razumela taj deo teksta.


Mariopan, ti si građanka Srbije na privremenoprisilnom boravku u Grčkoj( ako si još uvek tamo) i zamoljavaš se da se baviš grčkim problemima i preuređuješ Atinu. Mani nas se.
solo solo 21:49 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Znam da ćeš razumeti šta sam ovom banalnošću hteo da kažem.


Da si 35 km od Beograda. Primećuje se po akcentu.
solo solo 21:53 11.05.2020

Re: K... cem u celo

pa morala nepismena centralna Srbija da krene 5. oktobra


Ajd sad i ti počeo da veruješ u Deda Mraza iz ,,centralne Srbije,, M'da se u centralnoj vika Božić Bata.
sweet64 sweet64 23:01 11.05.2020

Re: K... cem u celo

solo
pa morala nepismena centralna Srbija da krene 5. oktobra


Ajd sad i ti počeo da veruješ u Deda Mraza iz ,,centralne Srbije,, M'da se u centralnoj vika Božić Bata.


Beograd je svaki put razočarao svojom procentualnom nemasovnošću i blaziranošću zbog verovatno svoje uljuljkanosti. Sve je ispod domnašaja, zaboga, olimpijskog pogleda na sitnu boraniju provincije. Ali ta samodovoljnost ni dan danas nije prepoznata kao problem.
Nema potrebe za navodnicima .
solo solo 23:14 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Beograd je svaki put razočarao svojom procentualnom nemasovnošću i blaziranošću zbog verovatno svoje uljuljkanosti.


Ko je prebrojavao ko je odakle 5 oktobra i šta je prebrojao?
solo solo 23:18 11.05.2020

Re: K... cem u celo

solo
pa morala nepismena centralna Srbija da krene 5. oktobra


Ajd sad i ti počeo da veruješ u Deda Mraza iz ,,centralne Srbije,, M'da se u centralnoj vika Božić Bata.


PS ,,centralnu Srbiju,, su najčešće dovozili autobusima - nažalost.

One ,,druge iz centralne Srbije,, su uglavnom zaustavljali i blokirali na rampi kod Bubanj potoka. Ništa se tu suštinski nije menjalo.
sweet64 sweet64 23:33 11.05.2020

Re: K... cem u celo

solo
Beograd je svaki put razočarao svojom procentualnom nemasovnošću i blaziranošću zbog verovatno svoje uljuljkanosti.


Ko je prebrojavao ko je odakle 5 oktobra i šta je prebrojao?

Ne gledam ja samo 5. oktobar. Da je na bilo kom protestu bilo samo 10% građana najvećega grada sve bi bilo tako i toliko da bi precednik pao mrtav od brojanja svejedno na debljinu jakni. Svi autobusi od Vranja, Subotice, Krupnja i Zaječara bi bili poklopljeni i zagušeni. Svaki snimak iz drona i sa Pošte dokazao bi uzaludnost bilo kakvog odmeravanja, ali to se ne dešava, nego molbe, kilavi poluizlasci, dal će kiša, a i danas imam rekreaciju, a to je samo dvaput nedeljno a nemam ni ručak za sutra(supruga). Meni je to jasno, ali većina misli da je to što je meni jasno sasvim normalno i u redu, e to je problem.
solo solo 23:46 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Meni je to jasno


Nije ti jasno. Da ljudi žele da izađu-izašli bi. To što pojedini to ne mogu da prihvate kao realnost to je njihov problem.

Nije dogorelo brale. Još se ima u ovoj zemlji. Ljuljaju ovi što oće leba bez motike i preko leba pogaču. E jbg.

Turska muzičarka Helin Bolek umrla je 288. dana štrajka glađu, započetog jer je njena grupa Jorum zabranjena u Turskoj, objavio je taj popularni bend na Tviteru.

https://www.danas.rs/svet/clanica-turske-muzicke-grupe-umrla-posle-288-dana-strajka-gladju/


Ko bre ovde štrajkuje zajebancijom. Ajde više farse.
bene_geserit bene_geserit 23:51 11.05.2020

Re: K... cem u celo

onaj alt-left Morrissey

Ma bre ne postoji alt-left, samo ctrl-left, ništa bre ne znaš.
Ali da ne bude da ja sve znam, oće neko da mi objasni šta je to Jugosloven ?
solo solo 23:56 11.05.2020

Re: K... cem u celo

Ali da ne bude da ja sve znam, oće neko da mi objasni šta je to Jugosloven ?


Alotropska modifikacija Srba,Hrvata i Slovenaca. (nagađam)

Možda je pravilnije JugoslAveni.

Slaveni su najbrojnija etnička i jezična skupina naroda u Europi. Govore slavenske jezike i uglavnom nastanjuju istok kontinenta, ali rasprostranjeni su i u Aziji sve do Tihog oceana. Pojam "Slaven" je opširan i ne podrazumijeva pripadnost niti religiji niti naciji, nego opisuje etničko podrijetlo (ali ne i gensko). Prvi prodori Slavena u Europu bili su pljačkaškog karaktera. Postoje i 3 skupine Slavena: istočni, zapadni i južni Slaveni
nsarski nsarski 00:00 12.05.2020

Re: K... cem u celo

Ali da ne bude da ja sve znam, oće neko da mi objasni šta je to Jugosloven ?


Jugosloven je, kao i Austrougarin, mitološko biće. Ukratko - luzer.

Pre mnoogo godina, sećam se, organizovao se neki izlet dece iz neke škole u Ljubljani, išli u posetu omladincima u Makedoniji. Udarila Titova propaganda u sve talambase, patetiku, kozaračko kolo i zastave. (Ma, kao da su išli u Makarsku na more).
I tu intervjuišu neku omladinku iz Ljubljane i pitaju kakva divna iskustva očekuje da doživi tokom posete. I ona, onako mlada i vesela, reče: "biće mi jako drago da upoznam naše vršnjake, Jugoslovene, iz drugih zemalja!"
Pametnom dovoljno.
solo solo 00:05 12.05.2020

Re: K... cem u celo

I ona, onako mlada i vesela, reče: "biće mi jako drago da upoznam naše vršnjake, Jugoslovene, iz drugih zemalja!"


Nije mnogo pogrešila iako verovatno nije znala šta je rekla.
Južni Slaveni žive u raznim zemljama. Šta je sporno?

Južni Slaveni:
Bugari
Pomaci
Makedonci
Mijaci
Torbeši. Mijaci koji su primili islam.
Hrvati (stara hrvatska plemena: Bašča, Banjani, Draganići, Draginići, Konjuh)
Bunjevci
gradišćanski Hrvati: Haci, Poljanci, Dolinci, Štoji, Vlahi.
Janjevci. Podrijetlom od dubrovačkih trgovaca.
Krašovani (Karašani, Karaševski Hrvati). U Rumunjskoj.
moliški Hrvati
Šokci
Bošnjaci prije 1993. su se službeno nazivali "Muslimani" (u smislu narodnosti)[3]
Srbi
Goranci
Crnogorci
Slovenci
Kranjci


Jugoslavija je bila federacija (tada).

Федерација (или савезна држава) је облик државног уређења и односи се на такву структуру државе где више држава пристаје да део свог суверенитета пренесе на нову државну творевину. Свака од тих држава има неки облик самоуправе, али постоји центар који има део, али најзначајнијих функција државе. Сједињене Америчке Државе су пример федерације.
sweet64 sweet64 00:05 12.05.2020

Re: K... cem u celo

Nije dogorelo brale. Još se ima u ovoj zemlji. Ljuljaju ovi što oće leba bez motike i preko leba pogaču. E jbg.

A što zezaš, kad viš da razumeš iz odma. Ja se trudim tehnikom gvaša kilometarski da objasnim nešto a ti pričaš istim jezikom. E pa onda smo došli do ekvilibrijuma kako bi rekli ovi što se koriste tuđicama kao jugoslovenskim jezikom.
solo solo 00:14 12.05.2020

Re: K... cem u celo

A što zezaš


ne volem gvaš previše mi je flekav.
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:12 12.05.2020

Re: K... cem u celo

stefan.hauzer
pa na Gardinovce uz Koviljski manastir i nazad u Šajkaš. Nekad sam voleo da idem i Na kraj sveta,.


Sine, kako je to dobra kafana bila...
docsumann docsumann 07:08 12.05.2020

Re: K... cem u celo

vrabac_onaj
stefan.hauzer
pa na Gardinovce uz Koviljski manastir i nazad u Šajkaš. Nekad sam voleo da idem i Na kraj sveta,.


Sine, kako je to dobra kafana bila...


ovaj vrabac je bio svuda diljem i okriljem ex-SRJ, ko Dragan Torbica
rodni rodni 07:49 12.05.2020

Re: K... cem u celo

bene_geserit
onaj alt-left Morrissey

Ma bre ne postoji alt-left, samo ctrl-left, ništa bre ne znaš.
Ali da ne bude da ja sve znam, oće neko da mi objasni šta je to Jugosloven ?

Postoji i alt-left.
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:54 12.05.2020

Re: K... cem u celo

docsumann

ovaj vrabac je bio svuda diljem i okriljem ex-SRJ, ko Dragan Torbica




Pazi kad nije daleko od istine, čak bi do neke mere moglo da se proširi na SFRJ.
Baš nešto juče pričam (a vezano za eventualno prinudno letovanje u Srbiji) i zapitam se koji deo najmanje poznajem i ispostavi se da je to Bačka, naravno sa izuzetkom Novog Sada i njegove bliže okoline (ovo što Stefan pominje). I dobro, par izleta do Subotice i Palića.
alselone alselone 10:01 12.05.2020

Re: K... cem u celo

Pazi kad nije daleko od istine, čak bi do neke mere moglo da se proširi na SFRJ.
Baš nešto juče pričam (a vezano za eventualno prinudno letovanje u Srbiji) i zapitam se koji deo najmanje poznajem i ispostavi se da je to Bačka, naravno sa izuzetkom Novog Sada i njegove bliže okoline. I dobro, par izleta do Subotice i Palića.


Ukucaj "korlatoš" u Google i pogledaj. Mir, tišina, jezerce, trska, lokvanji, divlje patke.


gedza.73 gedza.73 10:06 12.05.2020

Re: K... cem u celo

Božo Koprivica
Ta priča – oni su organizovani… to su preispoljne kukavice, to se manifestuje na svaki način, oni nastupaju samo u grupi, dakle, obezbijede sebi igru u svom dvorištu i okruže se onima koji im aplaudiraju... I onda iz toga probudi ta radikalska… i počne da pjeni, da vrijeđa ljude…

e jebaj ga sad Božo. Tvoja 'biografija' mi deluje kao biografija 'Baneta dobrog sina', onako baš klasično botovsko-podobna a još sad kažeš kako ti treba da budeš ponosan na svoje stavove a ona da je preispoljna kukavica, nastupa u grupi i kako treba da je počistite.

Zašto pokazuješ takvu dozu mizoginije i netrpeljivosti?
I to prema devojci koja ima daleko više prava da se ponosi svojim poreklom od tebe.

Irena Vujović, predsednica opštine Savski venac i jedan od mogućih kandidata za buduću gradonačelnicu Beograda sa liste SNS, potomak je čuvenog narodnog heroja iz Drugog svetskog rata Save Kovačevića, koji je poginuo u čuvenoj bici na Sutjesci!

Vujovićeva je za Kurir potvrdila naša saznanja i istakla da je ponosna na to što potiče iz porodice koja je iznedrila brojne velikane i borce za slobodu.

– Tačno je da potičem iz porodice koja je iznedrila doktore nauka, profesore i ratne heroje kao što je Sava Kovačević, rođeni brat mog pradede Nikole Kovačevića, jednog od osnivača Kominterne i prvog posleratnog ambasadora u Bugarskoj, predsednika Narodne skupštine Crne Gore – kaže Vujovićeva ne skrivajući bogatu istoriju svog porodičnog stabla.

Kako kaže, u njenoj porodici su se uvek cenili čast i poštenje, ali su se negovale i prave porodične vrednosti.

– Sava Kovačević i veliki broj mojih predaka vodili su odlučujuću bitku na Sutjesci i dali svoje živote. Zahvaljujući tome, danas naše generacije žive u miru i slobodi. Ponosim se svojim poreklom, a znanje, hrabrost, čast i poštenje su vrednosti koje se u mojoj porodici neguju generacijama – s ponosom otkriva Vujovićeva i dodaje da njeno vreme tek dolazi


gedza.73 gedza.73 10:18 12.05.2020

Re: K... cem u celo

solo
PS ,,centralnu Srbiju,, su najčešće dovozili autobusima - nažalost.

One ,,druge iz centralne Srbije,, su uglavnom zaustavljali i blokirali na rampi kod Bubanj potoka. Ništa se tu suštinski nije menjalo.

U Beogradu je Skupština, ambasade, taksisti, zgrada SIV-a i Sava Centar... valjda negde oko 1 500 000 (ugrubo cela Šumadija i zapadna Srbija) građanki i građana (sa sve Ovčom, Borčom i Mirijevom). Svi sa zubima, diplomama, tabletima i internetom.

'teli ste centralizaciju? Neravnomernu urbanizaciju države u korist jednog grada? Jedan centar iz kog se odlučuje? Da imate Nekog ko će da vam daje platu dovoljno veliku kako bi mogli da plaćate troškove? I šta kažu rezultati izbora poslednjih nekoliko decenija u tom gradu?
solo solo 12:01 12.05.2020

Re: gedza.73

'teli ste centralizaciju?

Ko?
Moraš samo da budeš precizniji sa ovim -,,'teli ste centralizaciju?,,

Poslušaj ponovo monodramu Petra Božovića ,,Čegović ,, više u prilog polemike Neues aus der Nachbarschaft o Koprivicinom tekstu sa blogerima ali ima i odgovora na ove tvoje dileme. Duga je to priča na ovim prostorima.

https://www.youtube.com/watch?v=HNrolgdbzcs&pbjreload=10



Još se vuku repovi papazjanija prošlosti.

Čaki se ljuti na Broza i komunjare. Broz nije bio Srbin ni poreklom (verovatno) i nije mogao da radi i uradi bilo šta sam.

Dakle Čaki ,,nikove,, na sunce. Zašto je i Srbija plakala za Jožom?

Jedan centar iz kog se odlučuje?


A u centru iz koga se odlučuje sede ljudi iz tvog i ostalih zavičaja - većinom. Izguglaj malo biografije, ono mesto rođenja i životni put.
Pa sad sam shvatio,izvini, ti si u stvari ljut na svoje zemljake i komšije koji su se ,,centralizovali,, nisi ti ljut na izvorni ,,krug dvojke,,
Pritom da ne bi bilo podmetačine - uopšte nemam ništa protiv toga ko je i odakle došao i gde je došao. Imam protiv zamene teza.

Da imate Nekog ko će da vam daje platu dovoljno veliku kako bi mogli da plaćate troškove?


Ovo ti je bezveze ali ako si smanjio anksioznost na ovaj način ok.

I šta kažu rezultati izbora poslednjih nekoliko decenija u tom gradu?


Rezultati kažu da su tvoji ,,centralizovani zemljaci,,(kako ih ti nazivaš) odabrali ono što misle da je za njih najbolje.Ili u prevodu ,,što su 'teli to su i dobili,,
Podsetiću te šta kažu Sremci: ,,kad velike kere hebu male kere gledu,,
Dal ćeš da gledaš ili... tvoj lični izbor.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:29 12.05.2020

Re: K... cem u celo

alselone


Ukucaj "korlatoš" u Google i pogledaj. Mir, tišina, jezerce, trska, lokvanji, divlje patke.



Ovo deluje zanimljivo, može kajak, može bicikl...

Jedino nigde brda na vidiku, al dobro, preživeću nekoliko dana :)
gedza.73 gedza.73 12:34 12.05.2020

Re: gedza.73

Ko?
Moraš samo da budeš precizniji sa ovim -,,'teli ste centralizaciju?,,

Da kažem većina ne bi' baš bio u pravu pošto se odluke donose u uskom krugu u beogradskim 'ofisima'. Ali ne vidim nešto da se baš preterano buni tih milion ipo zguranih na uskom prostoru. Osim kad napada sneg. Tad su svi aktivni na tviteru i FB.

Mnogo pametnih stvari rečeno. Neće da izgubi vreme ko se odluči da pogleda.
(skraćena verzija)


Ceo miks. 4:10, na primer.

alselone alselone 13:05 12.05.2020

Re: K... cem u celo


Jedino nigde brda na vidiku, al dobro, preživeću nekoliko dana :)


Pa hteo si Bačku, a Frušku Goru si obišao. Druge nema, čekamo da nikne.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:51 12.05.2020

Re: K... cem u celo

alselone

Jedino nigde brda na vidiku, al dobro, preživeću nekoliko dana :)


Pa hteo si Bačku, a Frušku Goru si obišao. Druge nema, čekamo da nikne.


Fruška je u Sremu kao i što sam znaš :)

U Banatu na Vršačkom bregu sam bio. Inače super tura za bicikl, Beograd - Vršački breg, ali kroz peščaru (Dolovo, Mramorak), cirka nekih 120km. Prespavaš u domu (ne znam da li sada to radi, radio je pre 15 godina). Ujutru se spustiš do Bele crkve i jezera, pa preko Kovina nazad (lakša verzija preko Pančeva, teža preko Smedereva i Grocke sa dosta gore-dolenja).

Pa čak i što se Bačke tiče bio sam na surovom i nepristupačnom Titelskom bregu :)
To je isto super za bicikl, iz BG preko Padinske skele na Titel. Odeš do brega, pa se vratiš nazad u grad. Bio neki brodić koji je vozio za Slankamen. U Slankamenu pojedeš riblju čorbu, pa preko Surduka nazad za Zemun i BG.


Tako da sam izgleda svo panonsko visoko gorje obišao, čak me svojevremno lokalci vodili i na Mount Kindžu

Al neka, ima i ta reka i ravnica koju mi nudiš neku svoju dimenziju. Definitivno ću morati ove godine da overim. Možda već u junu.
Jedino što to kod mene mora se dozira u malim dozama, oću da riknem ako ga dobijem u velikim količinima.
gedza.73 gedza.73 14:01 12.05.2020

Re: K... cem u celo

Inače super tura za bicikl

Da kažem kako mi je drago što sve više pripadnika biciklističke sekte viđam po putu.
I po grupama i nas samotnjaka. Moja preporuka da svako odvoji neko vreme pa bar jednom nedeljno ode na pedalanje. Neće da zažali.

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:08 12.05.2020

Re: K... cem u celo

što se Bačke tiče bio sam na surovom i nepristupačnom Titelskom bregu :)


Sada ima drum preko brega, pista bukvalno, povezuje Titel, Mošorin i Vilovo. Skoro svakodnevno sam vozio tuda. Plato. Vršački breg je fenomenalan i ta tura kroz peščaru je pod moranje, ko vozi bajs naravno. Super je i vožnja na ušće Nere u Dunav, kod Banatske Palanke. Ok, i tu sam živeo jedno šest meseci pa sam prošpartao taj kraj uzduž i popreko, čak i zombi apokalipsu Vršac-Zrenjanin-Novi Sad (to je tura vredna samo zbog kondicije i ništa više).

Jedna od boljih tura po Bačkoj (i delu Banata uz Tisu) je kada kreneš iz Novoga Sada ka Somboru, ali preko Vrbasa, Kule i Crvenke i onda ka Subotici i spuštaš se ka jugu u pravcu Eugena Savojskog: ide ono Senta, Ada, Mol, Bečej, pa se spustiš na Titel i za Novi Sad (da ne kažem Petrovaradin kao što je Savojski napadao na Turke:).

Edit; još samo da pređeš preko Dunava tamo iza Kovilja i to je to. :)
alselone alselone 18:24 12.05.2020

Re: K... cem u celo

Fruška je u Sremu kao i što sam znaš :)


Ne priznajem ja to njima. Računam da je sve naše ovo što zovemo Novim Sadom. Srem je tek tamo kad se prođe Lugarnica i ona pumpa što ne radi više.


Al neka, ima i ta reka i ravnica koju mi nudiš neku svoju dimenziju. Definitivno ću morati ove godine da overim. Možda već u junu.

To je drugi tip odmora - neaktivni odmor. :=) Odeš da dembelišeš, kuvaš paprikaša, pečeš roštilja, pecaš...
mariopan mariopan 20:41 13.05.2020

Re: K... cem u celo

solo
Mi jesmo podeljeni vise nego ikad i ta podela ide sa najvišeg mesta, iz Beograda, nisu nam je podmetnule komšije. Tako sam razumela taj deo teksta.


Mariopan, ti si građanka Srbije na privremenoprisilnom boravku u Grčkoj( ako si još uvek tamo) i zamoljavaš se da se baviš grčkim problemima i preuređuješ Atinu. Mani nas se.

Ne mogu da nas se manem jer se uskoro vraćam. Produžila nam država Grčka vize sve do septembra, svima koji su se ovde zatekli.
Danas je bilo 31 stepen, otvaraju plaže, pa čim malo i letujem, kad sam već ovde, eto me kod kuće.

alselone alselone 18:24 11.05.2020

Makso, Milane, Buđoni

Gledate li Billions? U drugoj epizodi pojavljuje se jedan veoma poznati šahista.
maksa83 maksa83 18:35 11.05.2020

Re: Makso, Milane, Buđoni

Gledate li Billions? U drugoj epizodi pojavljuje se jedan veoma poznati šahista.

Da, i pretpostavio sam da je poznat i ne znam da li mi veruješ ali baš sam pomislio 'alselone će 100% znati ko je ovaj'.

Tamo inače kada hoće da naglase značaj događaja ili osobe (kao ovde gde ovaj tip na svoj parti za bogate dovede vrhunskog šahistu da zabavlja goste tako što ovaj igra simultanke sa njima) dovedu prave selebritije. Tako je npr. u prvoj sezoni u epizodi u kojoj Bobby Axelrod vodio drugare iz detinjstva na Metaliku pošto je VIP u bekstejdžu ćakulao sa pravim Džejmsom Hetfildom, pa onda igra tenis sa Šarpovom, oduva ga pravi pravcati Marc Cuban + gomila selebriti kuvara, npr. onaj Salt Bae (što sipa so preko lakta), David Chang, itd.

rodni rodni 18:38 11.05.2020

Re: Makso, Milane, Buđoni

maksa83
Gledate li Billions? U drugoj epizodi pojavljuje se jedan veoma poznati šahista.

Da, i pretpostavio sam da je poznat i ne znam da li mi veruješ ali baš sam pomislio 'alselone će 100% znati ko je ovaj'.

Tamo inače kada hoće da naglase značaj događaja ili osobe (kao ovde gde ovaj tip na svoj parti za bogate dovede vrhunskog šahistu da zabavlja goste tako što ovaj igra simultanke sa njima) dovedu prave selebritije. Tako je npr. u prvoj sezoni u epizodi u kojoj Bobby Axelrod vodio drugare iz detinjstva na Metaliku pošto je VIP u bekstejdžu ćakulao sa pravim Džejmsom Hetfildom, pa onda igra tenis sa Šarpovom, oduva ga pravi pravcati Marc Cuban + gomila selebriti kuvara, npr. onaj Salt Bae (što sipa so preko lakta), David Chang, itd.

Pa - jebote!
Kako ti postigneš da gledaš tolike serije?!
Gledaš simultano multitasking ili kako?
Ili ti neko sažvaće?
maksa83 maksa83 18:44 11.05.2020

Re: Makso, Milane, Buđoni

Kako ti postigneš da gledaš tolike serije?!

Pustim 3x ubrzano. Jeste da svi zvuče kao da su se nagutali helijuma ali onda mi i dramatični razgovori izgledaju kao komedije.
alselone alselone 18:45 11.05.2020

Re: Makso, Milane, Buđoni

Da, i pretpostavio sam da je poznat i ne znam da li mi veruješ ali baš sam pomislio 'alselone će 100% znati ko je ovaj'.



Hikaru Nakamura, ja ga se sećam dok je bio još mali buckasti Japanac i veliki talenat. Danas je šampion Amerike a i Magnusa tuče u brzopoteznim ponekad. Pored toga se bavi i berzom. Kul tip.
Milan Novković Milan Novković 18:52 11.05.2020

Re: Makso, Milane, Buđoni

maksa83
Kako ti postigneš da gledaš tolike serije?!

Pustim 3x ubrzano. Jeste da svi zvuče kao da su se nagutali helijuma ali onda mi i dramatični razgovori izgledaju kao komedije.

Meni ponestalo serija (Turske čuvam za posle) pa se okomio na Hannibala

Al strašno od najstrašnijeg sam "izgustirao" dok sam bio mnogo mlađi, pa ubrzavam te neke scene pošto me smore samo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana