Zvezda Granda

Dule Nedeljković RSS / 24.06.2007. u 14:21

"Svim građanima Hrvatske i svim pripadnicima hrvatskog naroda koje su učinili nesrećnima pripadnici moga naroda, upućujem izvinjenje i preuzimam za to odgovornost", izjavio je predsednik Tadic.

Generalni Sponzor ove izjave je preduzece za preradu sljiva u pekmez "Sljivka" iz Beograda. Prijatelji izjave predsednika Tadica su "Fratelinka" i "Lizko" sladoledi. I Vi se mozete pridruziti izjavi predsednika Tadica na broj 9933, tako sto cete ukucati razmak, pa BRAVO i to po ceni od samo 56 dinara+PDV. Onaj ko posalje najvise poruka ulazi u konkurenciju za novi automobil. Izvlacenje ce se obaviti jednog dana i nagradu ce izvuci Sasa Djani Curcic, najkulturniji i najelokventniji ukucanin.

Pozdravljam izvinjenje predsednika Tadica, ne znam sta je samo cekao do sada. Mozda nije bio pravi momenat. Verovatno nije imao vremena. Trebalo je zbrinuti macku.

Ja cu da iskoristim ovu euforicnu situaciju da ga podsetim da pre nego sto izadje na balkon skupstine grada, ne zaboravi da je i nama gradjanima Srbije duzan da se izvine i preuzme odgovornost zato sto nas prave volovima i cine nesrecnima, za npr. samo dve stvari. Zasto nije uhapsen Ratko Mladic i ko je naredio ubistvo Zorana Djindjica.

Da li smo mi zaista zasluzili ovakve politicare i njihove savetnike?



Komentari (62)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

v.stojkovic v.stojkovic 14:42 24.06.2007

Mi.

Mi smo izabrali svoje predsednike, premjere etc. a oni svoje savetnike., etc.Odgovor je : Da.
Zabran Zabran 14:50 24.06.2007

Re: Mi.

Nista nije slucajno! To jest - sve sto se dogadja, stvarno je i sve sto je stvarno, dogadja (nam) se.
izgleda da smo se godinama borili za pogresna resenja i pogresne izbore.
figaro_ figaro_ 15:08 24.06.2007

False expectations

Mislim da nije problem u politicarima nego u preteranim ocekivanjima.

Ratka Mladica oni jednostavno ne mogu da nadju. N E M O G U ! Pa da li ti je jasno da je nas NATO osmatrao najsavremenijom tehnikom i tukao 78 dana, Kosovo sahranise u bombama... A kad se sve zavrsilo i pocelo povlacenje - citava vojska izasla. Nisu mogli da nadju i pogode ni 3 tenka ili topa. A sad bi mi hteli da ova shaka jada koju zovemo BIA sa budzetom manjim od jedne osrednje evropske firmice, da oni udju u tragu coveku kome je rat i skrivanje zanat. Jedino sto mozemo da se nadamo je da i on ima ljubavnicu sa kojom ce se jedan dan posvadjati i tu ce mu biti kraj :).

A za izvinjenje - ne znam sta da kazem. Mislim, sta to znaci "preuzimam odgovornost"? Skidamo mu od plate 20%? Stajace nam predsednik u cosku za vreme odmora? Sta? Meni to vise lici na jos jedno bezvredno izvinjenje u regionu. Ma, sva kolektivna izvinjenja su bezvredna. Pocnite jedni prema drugima da se ponasate kao ljudi pa izvinjenja nece ni biti potrebna.
Queeria Queeria 15:20 24.06.2007

Re: False expectations

Oh jadna BIA, mali joj budžet... Šmrc, šmrc, šmrc...
jesen jesen 22:32 24.06.2007

Re: False expectations

Mislim, sta to znaci "preuzimam odgovornost"?
...i meni ovaj deo nije jasan...Kako neko moze da preuzme odgovornost za nesto sto nije radio ili u cemu nije ucestvovao...izvinjenje ok ali preuzimanje odgovornosti nekako ne ide...
Džudi S Džudi S 16:04 24.06.2007

Slažem se

Sa celim postom!
Dragana Sepe Dragana Sepe 16:22 24.06.2007

mace

Mene zaista interesuje, izmedju ostalog vezanog za gospodina Tadica, ko konkretno hrani i brine se o usvojenom macetu (zvanicni usvojitelj pred kamerama sigurno nema vremena za to) ??? Ako neko slucajno zna, ili bar naslucuje...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:48 24.06.2007

Re: mace

i mene zanima šta se dešava sa Micikom. Da li će da se seti neka televizija da napravi reportažu o tome kako i gde živi usvojeno mače.
Rio-Coker Rio-Coker 16:24 24.06.2007

Kako....

....God da okrenesh...nama je isto...

Sa jedne strane Tadic,Ceda.....t.j. Evro-Atlanski (Izvinjavam se u napred za recnik) Dupelizaci!!!

Sa druge Velja the Seljak, Koshtunica....e oni se uvalche u pozadinu onome ko najvishe ponudi, ako im za izbore treba pomoc okrenu se Rusiji,Kosovu...,a ako im treba para e tu se okrecu USA i EU...

Sa trece, e to je tek posebna pricha, Toma the Grobar Nikolic,Vucic,Gospodin R.K. Partizan-Dacic.....e oni se uvlache u dupe svima onima kome se Ceda i Tadic ne uvuku u pozadinu....

Tako da nasha politicka scena je u najmanju ruke jedna velika "crna rupa",kojoj jedino moze pomoci "Prajmus"(e evo sam pokupio sa crtaca shto sam gledao s' klincem).....sto znachi domen Crtaca i SF ?????

P.S. Jedini spas lezi mi u "Paket Aranzmanu" i nadi da ce biti kao pre!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:58 24.06.2007

southbound

PRIMUS RULEZZZZZ vidi linka

Ako Tadiću ne pomogne Les Claypoole niko neće. A Koštunica, zna se: Iggy Pop, Ceca i ekipa.
Rio-Coker Rio-Coker 18:11 24.06.2007

Re: southbound

XAXXAXAXA
M a R k O M a R k O 23:03 24.06.2007

Re: Kako....



Cokeru ove izjave tipa svi su isti, nama je isto i sl. me jbn. nerviraju. Jednostavno ne mogu nikada izjednachiti Chedu i the Grobara ili Tadica i Vuchica... Kazesh "dupelizachi"?! hehehe... Samo nisi rekao shta bi trebali da rade? Mozda neshto sl. kao shto predlazu radikali - drzimo svoj kurs i ne gledamo nikog oko sebe jer pobogu drugi treba nama da se prilagodjavaju?!!! tuzno... :(
ivana23 ivana23 16:53 24.06.2007

Pogledajte

...na HRT-u 1, veceras u ponoc reprizu emisije Nedeljom u dva, koju vodi A.Stankovic, pa da nastavio diskusiju sutra
pod dodatnim (kako kome) utiscima. Gost je bio B. Tadic.
Sto se mene tice, Tadic niposto nama ne treba da se izvinE, jer bi opet otisao na bolovanje, vec eventualno izvinI. Pod
uslovom da bilo ko moze da dokumentuje da se zna gde je RM i ko je naredio ubistvo Zorana Đinđica.
I ja bih zaista volela da se te dve stvari sto pre rascivijaju. Bice nam mnogo bolje, u svakom smislu!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:59 24.06.2007

A šta je sa Karadžićem?

NAPOMENA: ne mislim na Vuka, Mimu ni Stevana
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:36 24.06.2007

pasolutno

da. za njih smo mi (narod) glasali, zar ne?
Taska Dana Taska Dana 18:23 24.06.2007

Re: pasolutno


Smatram da je izuzetno pozitivno to sto je predsednik Tadic nasao vreme da se izvini hrvatskom narodu. Takodje smatram da je vreme da mi, narod prestanemo da gajimo lazni ponos tipa, ovaj se ovima zavlaci , onaj onima.

Izvinjenje je pozitivan i perspektivan gest. Zasto mi, narod , pozitivne, ocigledno pozitivne akcije uvek pokusavamo da diskreditujemo na malogradjanski nacin? Zato sto smo malogradjani, zato sto smo potisnuli prave vrednosti.
Ako je jedno ovakvo izvinjenje i krajnje politicki potez, a ja ne mislim da je iskljucivo samo to, ipak je veliki potez jer je jednostavno ljudski i razumno da jedan tesko poremeceni susedski odnos zapocnemo izvinjenjem.
I kao sto je neko vec predhodno rekao, ako svi poradimo na dobrim odnosima reci izvinjenja ce dobiti pravu dimenziju.

Ako smo birali Tadica i ako je on rekao nesto sto je pozitivno i dobro za sve, zasto mu ne bi dali u tome podrsku?
Proces mora odnekud da pocne. Ako tvrdoglavo gajimo cinizam i frustracije raznih vrsta ostacemo bas u tome, u frustraciji i cinizmu, a to nije ni progres ni zdravlje...to je idiotizam. Ne moze jedan covek sve sam...ili mi Srbi kad biramo mislimo da smo izabrali svemoguceg ili jos gore, :) unapred znamo da taj nista ne moze pa se sladimo jer smo skloni zafrkavanju.

Moja politicka opredeljenja nikad nisu vezana za licnost vec za programe i delovanja u praksi. Ako mislimo da praksa ne zavisi najvecim delom od nas...onda smo u velikoj nevolji.
Oni su tu zbog nas jer smo ih mi zaduzili da organizuju, osmisljavaju i realizuju zajednicki zivot, a mi smo ti koji treba da ih kontrolisemo i usmeravamo.
Pozdravljam potez gospodina Tadica. Svaka cast. Delim njegovo misljenje.
snezana7plus snezana7plus 00:28 25.06.2007

Re: pasolutno

Slazem se sa gotovo svime sto je receno.
Ne slazem se sa
Svaka cast. Delim njegovo misljenje.

Svaka cast - pa bas i nije - jer je to nesto sto ja ocekujem od svog predsednika. Da je uradio nesto vise od onog sto ocekujem, ja bih rekla svaka cast.

Da delim njegovo misljenje ne mogu, jer ga ne znam - a i zivotno iskustvo mi govori da politicari cesto ne misle to sto kazu.

No kao sto sam vec jednom rekla, biram da budem makar i naivan optimista, pre nego skeptik.

p.s. ono za sponzore, glasanje i djanija mi nista nije jasno - bice da je vreme za spavanje :)
Taska Dana Taska Dana 04:05 25.06.2007

Re: pasolutno

Rekla sam i mislila da delim njegovo misljenje u odnosu na izvinjenje hrvatskom narodu.
A, bogami mislim i svaka mu cast jer nije lako tako nesto uciniti u politickoj situaciji koja je kod nas i u nasem blizem susedstvu.
MI smo jedan naopaki narod, a imamo jos naopakije politicare, pa mislim da je vrlo hrabro i odvazno tako nesto izjaviti s obzirom da evo i ovde vec pljuste uvrede.
Postali smo tako nesigurni u sebe da vise nemamo nikakav kriterijum. Umesto da gledamo sta nam je raditi, i sto je najvaznije sta nam rade stranke i vlada a mi se kao najgore alapace najvise bavimo time da li se i koja se stranka kojoj sili zavlaci u zadnjicu.
zeljudina1 zeljudina1 18:17 24.06.2007

URGENT!!!

PRIJATELJI,
OVA TEMA NIJE ZA BLOG!!!
OVA TEMA JE ZA TRG!!!
DO KADA CEMO DA SAPUCEMO I DA JEDNI DRUGIMA ODOBRAVAMO????????????????????????????????????????????
MMMila MMMila 21:26 24.06.2007

Uhvatili ste se jednog maceta...

... ko pijan plota!

Neki ih imaju mnogo vise, cini mi se svaki put kada nesto "zaborave" pojavi se novo, vec ih je previse!

A te ni spominjete ili je gubljenje pamcenja i neobavestenost zarazna ;(
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 21:37 24.06.2007

digresija

Da li smo mi zaista zasluzili ovakve politicare i njihove savetnike?

A ja pitam: da li je Zvezda zaslužila direktora kakav je Pixy, trenera kakav je B.Đ. i odbranu u kojoj igraju Pantić, Joksimović i neki anonimus V.Đorđević iz Jastrepca?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:01 24.06.2007

Re: digresija

ne
MMMila MMMila 11:06 25.06.2007

Re: digresija

Samo sto njih nismo mi birali...ni Joksu, ni tjelavog Pantica, ni blogera Djordjevica:)
Ja da se pitam, izabrala bih Ronaldinja! I pride jednog Runija, moze i Mesija. A Kaku bih svakako usvojila zajedno s bankovnim mu racunom:)

Urosh Urosh 22:16 24.06.2007

Pogresan nacin izvinjenja

Ovo je potpuno pogresan nacin izvinjenja.
Kao prvo, u Srbiji ne zive Srbi i Srpkinje, vec gradjanke i gradjani Srbije.
Drugo, zlocini u Hrvatskoj, od agresije, preko okupacije Hrvatske stvaranjem tzv.RSK, pa bombardovanje Zagreba, zlocin u Vukovaru, Antinu, Dubrovniku, Lovasu, Splitu, zlocini u BiH, od opsade Sarajeva i ubistva 12000 ljudi, od toga 1601 deteta, pa zlocin u Srebrenici, Foci, Banja Luci, Prijedoru, Tuzli, JESU UCINJENI U IME GRADJANKI I GRADJANA SRBIJE, a ne samo u ime Srba kao nacije.
Trece, taj isti Boris Tadic je inaugurisan na dan srebrenickog genocida i u Sarajevu se 2005.izvinio sa "ali"
Cetvrto, ne treba da se izvinjava zbog para i evropskih integracija, nego zbog pravde za zrtve i katarze srbijanskog drustva.
Peto-SREBRENICA-11.JUL 1995.-11.JUL 2007-OPROSTITE NAM!
nikson nikson 22:33 24.06.2007

Re: Pogresan nacin izvinjenja

Urose ti si potpuno promasio temu

Tadic je izjavio da se u ime svog naroda izvinjava... i tako dalje. Dakle ne samo srba. Uostalom ovo je sitnicarenje. Sta sada ako izjavi da se u ime gradjana srbije izvinjava, onda neki albanac sa kosmeta moze da kaze sta se on u moje ime izvinjava hrvatskoj??? znaci takve su raprave besmislene. Takodje ti zlocini su cinjeni i u ime SFRJ pa kako tek onda prica postaje zamrsena??? Dakle ne sitnicari, ovo je jasna izjava i izvinjenje.

i gde je uopste spomenuo tadic izvinjenje u kontekstu nekakvih para. i u delu razgovora gde se izvinio nema nikakvih ``para``.

i samo da dodam da ja nisam cuo jos nijednog bosnjackog politicara da se izvinio za zlocine koji su ucinjeni
Urosh Urosh 22:45 24.06.2007

Re: Pogresan nacin izvinjenja

nikson
samo da dodam da ja nisam cuo jos nijednog bosnjackog politicara da se izvinio za zlocine koji su ucinjeni

Samo sto Bosna nije izvrsila agresiju na Srbiju i VBiH nije okupirala Beograd.
Nego je srbijanska vojska okupirala Sarajevo, a Srbija izvrsila agresiju na BiH.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 22:51 24.06.2007

Re: Pogresan nacin izvinjenja

Samo sto Bosna nije izvrsila agresiju na Srbiju i VBiH nije okupirala Beograd.
Nego je srbijanska vojska okupirala Sarajevo, a Srbija izvrsila agresiju na BiH.

Ali je zato počinila zločine prema svojim građanima srpske nacionalnosti.
nikson nikson 23:09 24.06.2007

Re: Pogresan nacin izvinjenja

da, samo sto to nije bila vojska BiH, nego bosnjacka vojska, tako da nisi sasvim u pravu
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 23:18 24.06.2007

vojska BiH?

Koliko ja znam ni dan danas ne postoji zajednička vojska BiH. Činjenica je da su ljudi, koji su dokazano počinili zločine nad Srbima u tom ratu, u Sarajevu slavljeni kao ratni heroji. Činjenica je da u Sarajevu živi čovek koji priznaje da je počinio zločine i traži da mu se sudi, a tamošnje vlasti ga gledaju kao ludaka. Činjenica je da su sve članove predratnog SDS-a bošnjačke vlasti proglasile za ratne zločince (znači ogroman broj ljudi koji nisu proveli dan u ratu)
c_omentator c_omentator 00:16 25.06.2007

A ko ce ...

A ko ce gradjanima Srbije da se izvini?
Ko ce da se izvini onima ciji su ocevi i majke poginuli, onima cija je najbliza rodbina stradala?
Ko ce nama da se izvini za izbeglicke kolone iz 1995. godine?
Da li su i za to gradjani Srbije krivi?

Muka mi je vise od demokrata, radikala, socijalista i ostalih bandita?

Ko ce gradjanima Srbije da se izvini za sve torture i psihicke i fizicke sto dozivljavaju pocev od 1990. - 2007.???
A koje ce jos trajati!
Ko???

Da li treba i Osmanlijskom carstvu (Turcima) da se izvinimo za to sto su 5 vekova vladali Srbijom?

E, pa evo ja cu prvi to uciniti mesto gosp. Tadica.
Gradjani Turske izvinite sto su vase dede, pradede, cukundede i ostali stradali na prostorima Srbije. Izvinite sto su vase dede pradede, cukundede i ostali otimali nasu decu i odvodili ih u Tursku. Izvinite!
-------------
Napominjem da mi namera ovim komentarom nije da omalovazavam i diskriminisem ni jedan drugi narod koji sam spominjao u ovom komentaru!!!
Ukoliko se neko oseca prozvanim, neka mi oprosti na komentaru, ali neka mi odgovori na sledeca pitanja...
-------------------------------

Da li su Srbi krivi za sva zla ovoga sveta?
Da li su Srbi jedini krivci za sve nevolje koje su nas zadesile?

Ko ce nama da se izvini za izbeglicke kolone iz 1995. godine?
Ko ce da se izvini onima ciji su ocevi i majke poginuli, onima cija je najbliza rodbina stradala?
A ko ce gradjanima Srbije da se izvini?

Niko ne treba da se izvinjava u moje ime, posebno ne u nekoj stranoj drzavi. Ja sam u tom periodu imao oko 10 godina!

------------------------------------------------------------------------------------------------
Nisam ni mlad, nisam ni star
da predam se sad!
gogo gogo 00:33 25.06.2007

Re: A ko ce ...


Sa druge strane, predsednik Hrvatske Stjepan Mesić je tokom boravka u Beogradu septembra 2003. uputio u ime građana svoje zemalje izvinjenje za sva zla.

link
ali.. kratko mi pamćenje imamo.. ja pa ja sindrom.
jadac jadac 01:51 25.06.2007

jos gore

jos gore smo zasluzili
gogo gogo 02:29 25.06.2007

Re: Re: jos gore

ma šta pričaš ti čoveče??
strašno!!
Tine i Radojka Tine i Radojka 04:39 25.06.2007

pod pisui

ispocrte nema table

ra kia
ra kia
sve muje kri va
ra kia
pufna pufna 09:06 25.06.2007

Tadic i njegov tata, a tu negde i D. Cosic

ja gledala emisiju " nedeljom u dva". Tadic ga je oplaveo ( novinara). Samo sto nije poceo da prica o snenoklama- tu je sve bilo na izvolte i praksisti i psiholoske analize lakih droga i homoporodicna usvojenja dece... :))))) Ali nije mi nista smetalo. Prvo to je emisija za drugo podneblje. Novinar nije mogao da ga cereci kao sto to radi sa svojim politicarima( ipak je ovo predsednik i to jos druge zemlje), a jos sa izvinjavanjem koje to ovaj ipak nije ocekivao ( tu ga je destabilizovao). Bilo je i simpaticno i smesljivo.
E sad, druga je stvar sto ja smatram da to izvinjenje sem sto je civilizacijski vazan gest, tako usput nije big deal (sem u nasim fobicnim glavama- sta mi imamo da se izvinjavamo i slicna usrana pitanja, haloo??!!!) nego sto zarad mira na ovim prostorima je neophodno da se sastanu dva predsednika i da napravi zajednicki tekst gde se osudjuju zlocini pocinjeni u razlicita imena.

Postoji ideja i mislim da se pocelo sa njenom realizacijom da se pisu istorijske knjige o novonastalim sukobima i njihovoj pozadini i to od strane kvalitetnih istoricara iz svih novonastalih balkanskih drzava ( a ne domaci izvikani poput LJusica i slicnih koji na evropskom, naucnom planu su nule ). Ne mogu se ista zbivanja tumaciti kao nacionalno oslobodjenje i kao pogrom sopstvenog naroda ( oluja na primer). Dokaz da ce to biti istini projekat je taj da ni jedna strana nece biti zadovoljna jer ce imati posla sa sopstvenim iluzijama. A nije lako privatiti da si bio zaveden raznim laznim izjavama i da te je mrzelo da zagrebes i vidis sta se krije iza povrsine.

Gledajuci jednu emisiju o jevrejsko- palestinskom sukobu mi se jedna recenica zacrtala - " sve smo probali, sem ljubav". To vazi i za nas. Najvise u vezi problema sa Albanskim stanovnistvom na kosovu. Da bi do iste "ljubavi" moglo se uopste doci neophodno je da se hladne glave razvrstaju sva ubijanja sa svih strana i dosledno razotkriju sva politicka huskanja u pravcu podgrevanja mrznje.

i nemojte misliti da i Hrvatima Evropa ne daje packe za sve potecijalne fasisticke ispade: Kad je Sanader postao premijer delovi hdz-a su finansirali pravljenje spomenika Budaku ( ministar u ndh). Spomenik je morao biti srusen i objasnjeno je da hrvatska ne moze i ne sme graditi svoju buducnost na negiranju antifasizma.Proslava Oluje je vec prosle godine bila marginalizovana i niti jedan strani diplomata im nije dosao na istu :). Za mene su to mali ali pozitivni signali.

Na nama je da se vise bavimo problima sopstvenog naroda u drugim drzavama, ali ne tako sto cemo pustiti da sacica poznatih kretena napravi vladu u senci ( Srpske krajine) i o tome pocnu da bruje sve Hrvatske novine?! Bas je Pupovcu bilo " lako " tih dana, dok su nama zadnjice bile zasticene i dok smo ugodno palamudarili kao pravi salonski nacionalisti.
Ko ce nama da se izvini za izbeglicke kolone iz 1995. godine?

da je ziv S.M, trebao bi on. Sav taj narod se povukao, ne zato sto im je pretila ofanziva i zato sto su bili goloruku, vec zato sto im je to matica Srbija rekla. Hrvatska zauzvrat treba da pocesuira sve koji su se ogresili o civile. Njima takodje visi Hag nad glavom.
pichwaise011 pichwaise011 11:29 25.06.2007

Re: Tadic i njegov tata, a tu negde i D. Cosic

deal (sem u nasim fobicnim glavama- sta mi imamo da se izvinjavamo i slicna usrana pitanja, haloo??!!!) nego sto zarad mira na ovim prostorima je neophodno da se sastanu dva predsednika i da napravi zajednicki tekst gde se osudjuju zlocini pocinjeni u razlicita imena.


A posto se samo Tadic izvinio to je sranje a da je tu bio i Mesic i da je bio i papir pa da sve to lepo zapisu onda bi bilo extra..

hahahahaha....Bravo majstore!! Ovaj je najbolji do sad'... Odlican si kadar za LDP(S)
pufna pufna 15:19 25.06.2007

Re: Tadic i njegov tata, a tu negde i D. C

A posto se samo Tadic izvinio to je sranje a da je tu bio i Mesic i da je bio i papir pa da sve to lepo zapisu onda bi bilo extra..

svi koji ovako razmisljaju, po meni, imaju problema sa moralnim nacelima. I drugo kakvo je to izjednacavanje odgovornosti.
Slusala sam i ja odvratne komentare po hrvtskom parlamentu, ali nisu oni isli vojskom pod izgovorom da spasavaju svoju manjinu po vojvodini, kao S.M. u ime srpskog naroda je zeleo sto vise teritorija da prigrabi ( ista matrica je i danas prisutna sa Kosovom- nigde se ne misli na narod koji tamo zivi, vec samo na teritoriju).
Sta je Srbima falilo u Hrvatskoj- malo im je da im ostane cirilica kao pismo, teritorijalna odbrana, kulturna autonomija. Da je vise vodio racuna o svopstvenom narodu S.M. ne bi sabotirao sve dogovore u SFRJ i onemogucio konfederaciju kao sistem funkcionisanja u istoj. A sad se cudimo sto niko ne zeli da zivi sa nama.
Onog momenta kad je pustio Sloveniju da ode ( poslavsi nenaoruzanu decu, kao da nije znao da ce se usled nemogucnosti pregovora Slovenija na taj korak odluciti) da ode on je kao PREDSTAVNIK SRBIJE PUSTIO NIZ REKU I SFRJ. Dalje stvarno nemojmo vise pricati ko je rusio tudje republike tenkovima i ko je prigrabio vojsku.
Druga stvar je sto je ona volina u Hrvatskoj se umreci izvukla i sto Hrvatska treba da se izvini BOSNI za sve uzase koje je predila tamo deleci je sa S.M.

Ako Hrvatska treba ( a treba-zbog proklamovanja nacionalne netrpeljivosti! ) da se izvinjava to je onda prvenstveno!!!! sopstvenom narodu -SRBIMA i to ostavite Pupovcu ( izmedju ostalih) da resava, a ne da svojatate tudje gradjane zarad kukanja nad sopstvenim nacionalnim identitetom!!! hrvatska ima svoje ngo organizacije koje se bave njihovom prosloscu i pazi cuda koje su podjednako neomiljene od strane " mirnodopskih bogougodnih gradjana". Same shit!
nikson nikson 16:24 25.06.2007

Re: Tadic i njegov tata, a tu negde i D. C

Pufna, ajde ti lepo nazad u prvi razred pa sve ponovo
pufna pufna 16:41 25.06.2007

Re: Tadic i njegov tata, a tu negde i D. C

a jel ti to niksone po preporuci establismenta SANU? Mali razgovor sa M. Markovicem prethodio tvom javljanju? Ma ne ti si samo verno pratio rts program o samosrpskim pogromima i samosrpskom covekoljublju.
Uostalom sumnjam da su ti te tvoje skole ( sumnjiva mi i ta kategorija) uopste nesto vredele.
nikson nikson 17:13 25.06.2007

Re: Tadic i njegov tata, a tu negde i D. C

Najcesce gospodin Markovic pre javljanja o ovim temama razgovara sa mnom a ne ja sa njim. Pufna, Milosevic nije rusio SFRJ, jer je hteo da bude mali Tito.
Ne znas da je Tudjman isto rusio SFRJ? Ne znas za islamsku deklaraciju? Ne znas za razbijanje SFRJ? Nije raspala SFRJ zbog Milosevica, zaboravi na to. Sta se desilo sa SSSR, sa Cehoslovackom??? Kazes srbima u Hrvatskoj bilo malo da imaju nekakva kulturna prava? Mislis isto i za Albance?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:08 25.06.2007

stvarno šta im je falilo

pufna:
Sta je Srbima falilo u Hrvatskoj

Molim te, ako ne poznaješ lično nikoga ko je izbegao iz Hrvatske, nemoj olako da pišeš ovakve stvari. Mom drugaru iz Slavonije su upale Zenge na gajbu, na njegove oči mu isprebijale ćalete, uperile kalaša u njegovog burazera (tada bebu od godinu dana). Ljudi su samo zahvaljujući sreći pobegli u Srbiju Vozom a ne preklanog vrata niz Savu. Prema tome poštovana pufno, da si razgovarala barem sa jednim (i brojem 1) čovekom kojem "ništa nije falilo u Hrvatskoj, nego se sam prognao zbog SM propagande", da si uopšte bila rođena kad se sve to dešavalo, verovatno ne bi olako pisala takve stvari.
nikson nikson 20:32 25.06.2007

Re: stvarno šta im je falilo

Naravno pufna ostala bez odgovora. Ne moze se sve objasnjavati argumentima hrvatske desnice i ``istinama`` koje plasira HRT
pufna pufna 20:53 25.06.2007

Re: Tadic i njegov tata, a tu negde i D. C

znam, niksone i ne podmeci, to sam i napisala u prvom postu...
pufna pufna 20:58 25.06.2007

Re: Tadic i njegov tata, a tu negde i D. C

Ne znas da je Tudjman isto rusio SFRJ?

prethodni odgovor se odnosi na ovaj ingeniozni zakljucak, niksona zastitnika svesrpskih i samosrpskih interesa.
johanna29 johanna29 09:41 25.06.2007

Ama,

KAKO ih nismo zasluzili?...Ne govorim pojedinacno, valjda ima nekih koji i nisu, ali kao nacija, mi smo apsolutna nula.

Jbm. ti narod koji sistematski gazi i unistava SVE sto pokusa da probije zelenu granu kroz njegove crne i otrovne trnjine, nad kojima,btw., ni ker vise ne bi dig'o nogu. I onda se jos divi Bljestavoj Trulezi. Pa i nije za bolje.

Tuznoooo!... ((((((((((((((((((((((((((
pichwaise011 pichwaise011 11:08 25.06.2007

To ti je omiljena emisja?

Ja ne znam sta Tadic i DS treba da urade a da kod simpatizera ldp.a to izazove barem respekt ako ne aplauz umesto sto se izvrce prica na sve strane samo ne na onu pravu.. Pa valjda treba pogledati reakcije u Hrvatskoj pa na osnovu njih doneti zakljucak o tome da li je bio dobar potez, nije se izvinio Srbima (mada je i mogao, meni se za Milosevica niko nije izvinio, bio sam maloletan u njegovo vreme pa nisam mogao da glasam..) nego njima, oni se pitaju o izvinjenju..

Znam da sam uzaludno pisao ovo jer je ocigledno u toku kampanja unistiti ds tj. privuci sto vise njihovih glasova ldp., a kako to uraditi...pa recimo upravo ovako..Kapiram da kada bi Tadic lichno sutra doveo Oli Rena u Srbiju i na kafi u kaficu ga ubedio da trebaju odmah da nas prime u EU uz investicije u Srbiju bruke miliona evra neko* bi se nasao da kaze kako je uveren da je ta kafa koju je pio sa Oli Renom Bila previse gorka te da predsednistvo ldp.a odbacuje ovakav ishod buduci da su se slozili da je samo slatka kafa-dobra kafa! Sledeci zakljucak predsednistva ldp.a bi bio da je, samim tim, pijuci gorku kafu, posto je pije i Toma Nikolic, Boris sebe svrstao u radikale! Da, Tadic je radikal...Dalje, Tadic je gotiva sa Tomom, kako poslednji dokazi govore, onda sigurno voli Mladica..A ako voli Mladica onda je i ubica...Dalje.....Imajuci u vidu sve ovo MI MI MI MI MI MI MI MI MI MI MI OD NAAAAS LDP-A ZAVISI pozivamo svih 900 000 koji su glasali za ds da sledeci put za NAAAAS glasaju jer cemo, garantovano, opet pricati razne lepe price u kampnaji a po ulasku us kupstinu cemo se ponasati potpuno suprotno od onoga sto smo pricali jer OD NAAAAAS ZAVISI

*Dule Zvezda Sranda
bladerunner bladerunner 12:07 25.06.2007

TAdić

Stvar je u tome što je Tadić sam oterao svoje birače direktno u zagrljaj LDP-u. A to je izveo tako što se slizao sa Koštunjavim koji je btw. direktno u vezi sa bivšim SPS strukturama. Ne verujem da birači DS-a imaju išta zajedničko sa SPSom hm? A to što se slizao sa njima je opravdao pričom -- i sa djavolom u kolo samo za dobrobit mog naroda ( pa mis'im dal misli da je neko naseo na tu njegovu priču??) i kao bitno je da sad budu jedinstveni kad zemlja rešava neka bitna pitanja. A na primer SLUČAJNO oni ta bitna pitanja rešavaju u jeku predizborne kampanje. I planiraju da u svakom slučaju odnesu pobedu s obzirom da je ovaj narod i dalje zaslepljen odredjenim idejama. Zadržali Kosovo ili ne a verovatnije je da NEĆE , uvek će imati iza sebe -- lavovsku BORBU za Kosovo na kojoj i zasnivaju celu kampanju iako je ta borba unapred izgubljena a to naravno znaju vrlo dobro i oni ali ne zna narod. Što znači da je ta njihova borba za Kosovo čist njihov EPP. Nikom ništa ali na osnovu te borbe sedeće u foteljama još 4 godine!

Da li misliš da neko ko ide na skijanje u Italiju zaista ali ZAISTA brine da li neka izbeglica sa Kosova npr. ima patike? Ja npr ne brinem. Vidim ih , žao mi je , kažem --jadan narod , razmislim kako i da li uopšte mogu da pomognem ( a za to su potrebni odredjeni mehanizmi, pa uvek zaključim da ne mogu ) i onda mi naidje neki moj lični problem koji treba da rešim i kažem --jbg , život nije fer. Glup primer ali samo hoću da naglasim koliko ne verujem u njihovu brigu za njihovim narodom ili njihovim narodom na Kosovu.
Možda je mogo da razmisli o opciji da je Djindjić zamislio tu DS kao stranku koja je opoziciona i da udje u koaliciju sa LDPom jer je logično da je mnogo bliži po programu i ubedjenjima (ili smo to tako samo mislili) sa LDPom. A možda mu je ipak bilo samo bitno da se nalazi u vrhu , tu negde blizu, bez obzira na cenu - lizanje sa kostunicom.

Na kraju kao suma svega je da ova cela zemlja pati jer nema pravu opoziciju. Jedina koja je ostala kao neka opozicija je LDP - na žalost ili na sreću ne znam.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:07 25.06.2007

Re: To ti je omiljena emisja?

nije mi vise omiljena emisija, prestao sam da je gledam od kada su izbacili Bucku...a sto se tice LDP-a, nesto me se i ne ticu.
pichwaise011 pichwaise011 12:55 25.06.2007

Re: TAdić

Stvar je u tome što je Tadić sam oterao svoje birače direktno u zagrljaj LDP-u


PAZNJA! Ovo je zombi-lobi recencica.. Nemojte je citati pocece ta da je koristite obilato i u svakoj prilici pa i pri kupovini hleba i mleka.. Takodje povedite racunia o reci "kohabitacija" koja je takodje glavni sadrzaj prethodno doobro opranih mozgova!

žao mi je


Ovaj "zao mi je" momenat je isto vrlo ineteresantan..Jel ima ljudi neko od vas nesto novo da kaze..Ploce izasle iz upotrebe odavno...

lavovsku BORBU za Kosovo na kojoj i zasnivaju celu kampanju


Momak koliko si ti to bio na zimovanju u Italiji 18 meseci..?


Možda je mogo da razmisli o opciji da je Djindjić zamislio tu DS kao stranku koja je opoziciona i da udje u koaliciju sa LDPom jer je logično da je mnogo bliži po programu i ubedjenjima


Ovo je vec revolucionarni socioloski momenat...Politicka stranka koja se osniva da po defoltu bude opozicija..


Ma zaboravi, sve ok, samo vozi...
pichwaise011 pichwaise011 12:56 25.06.2007

Re: To ti je omiljena emisja?

Dule Nedeljković
...a sto se tice LDP-a, nesto me se i ne ticu.



Vidim..
bladerunner bladerunner 13:02 25.06.2007

Re: TAdić

bladerunner --devojka

koliko znam DS je izgubio Beograd?


bladerunner bladerunner 13:08 25.06.2007

Re: TAdić

I samo još jedna stvar

zamisli nisam LDP
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:22 25.06.2007

Re: To ti je omiljena emisja?

sta cu, nisam ja kriv sto se oni "uvaljuju" u moju pricu.
pichwaise011 pichwaise011 13:37 25.06.2007

Re: TAdić

bladerunner
bladerunner --devojkakoliko znam DS je izgubio Beograd?


I to sam mogao da predpostavim koliko se kapiram sa zenama zadnjih dana..
pichwaise011 pichwaise011 13:42 25.06.2007

Re: TAdić

bladerunner
I samo još jedna stvar zamisli nisam LDP


Nisam ja rekao da si ti licno ldp ni da je Dule, mozda je tako zvucalo, ali to je ta matrica...Kada Dulic (koga inace extra ne gotivim) kaze u utisku nedelje da postuje to sto radikali imaju 1 200 000 glasova a Natasha Micic mu kaze "I PODRZAVATE IH" onako 'ladno kao dobar da...To je ipak njihov patent, nemoj sad' vi ostali da kupite zasluge nije fer
pichwaise011 pichwaise011 13:44 25.06.2007

Re: To ti je omiljena emisja?

Dule Nedeljković
sta cu, nisam ja kriv sto se oni "uvaljuju" u moju pricu.


Pa ti onda pishi za novine, sta da ti kazem...Ovo je blog
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:53 25.06.2007

Re: To ti je omiljena emisja?

blog?
Bilo nekad Bilo nekad 13:59 25.06.2007

Re: TAdić

Boris Tadic pokazuje da je pre svega normalan covek, a onda i odgovoran politicar. Kritike koje su mu upucene zbog ovog cina delim u dve grupe: u prvu spadaju oni kojima savest nije cista, jer su ucestvovali u dogadjajima zbog kojih predsednik Srbije sada mora da se izvinjava (SPS i SRS), dok su u drugoj grupi oni koji ne mogu da prihvate da se svet okrece i bez njih i kojima kao da je krivo sto oni nisu u prilici da ucine takvo nesto (LDP).
bladerunner bladerunner 14:23 25.06.2007

Re: TAdić

Što se tiče izvinjenja drago mi je da je to uradio i dobro je da je to uradio.
Ne znam samo kako će to DSS da prokomentariše.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:43 25.06.2007

Re: TAdić

pa vec su prokomentarisali. Sormaz se istakao gluposcu.
Da se razumemo' ja sam i gore napisao. Licno pohvaljujem potez predsednika Tadica. Sada sto ja svasta-nesto mislim oko pozadine te price, to je vec moja stvar. Vazno je sta je u izlogu, u ovom slucaju.
nikson nikson 14:51 25.06.2007

Re: TAdić

Opet Sormaz. Napisao sam ja na prethodnom blog-u da sormaz nije homo balcanicus, vec ugrozena vrsta homo sormaz

Dule ima li link neki za sormazovu izjavu, nisam je nasao?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:17 25.06.2007

Re: TAdić

procitah je u novinama. Blic ja mislim

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana