Kućni ljubimci

Nema ga tri dana

zilikaka RSS / 30.06.2020. u 19:58

Da mu se nije štogod desilo?



Komentari (355)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 23:12 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Na žalost kao klinac sam slušao sve što liči na punk rock.


zašto bi se neko kajao zbog toga?
bene_geserit bene_geserit 02:17 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

zašto bi se neko kajao zbog toga?

To "na žalost" se odnosilo na nekritičko sagledavanje tekstova kao ove pesme što si linkovao.
vcucko vcucko 06:27 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
bene_geserit
Usput, ovde kod nas menjaju ime Džon Vejn aerodromu zbog, naravno, rasizma.


istini za volju i jeste bio rasis'


Čak više fašis'
alselone alselone 06:37 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Nego vidim krenulo je i kod vas, ako je suditi po ovom aktuelnom slučaju iz lifta.


Ovde je poenta da i najbolji greše. Samo manje nego najgori. Skroz levi kraj gausove raspodele, to je moto najboljih.
shmoo shmoo 07:07 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vcucko vcucko 07:17 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

shmoo
docsumann

okom Mekartnijevog lova ne vještice



Макартијевог.

Отуд макартизам за тај лов на вештице.

Ма... За све је крив Хувер.


shmoo shmoo 08:52 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vcucko
shmoo
docsumann

okom Mekartnijevog lova ne vještice



Макартијевог.

Отуд макартизам за тај лов на вештице.

Ма... За све је крив Хувер.









Јес, јес, волели су ти ликови да се пресвлаче у жене да их не познаду.



То је била једна од техника и метода коју су учили на тим њиховим курсевима. Па онда као и код глумаца, дође и тај тренутак када улога однесе превагу над глумцем.




Па следствено томе, заволели онда и дечаке.


Ал' ја мислим, Чучко, да то није било ништа необично ни у старом Риму ни у старој Грчкој...

Кажу да су се Спартанци борили тако и остали упамћени као једна од најбољих војски икада баш зато што су у фалангама љубавници стајали један до другога и бранили своју љубав.

Може ли се имати већи мотив од љубави да би се неко жртвовао за некога?


Него, после ово хришћанство све покварило.













Atomski mrav Atomski mrav 10:05 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Tako i treba. Predlažem da uzmu ime onog ubijenog dilera.


E, alse, a tek kad se sete da je šah u suštini rasistička igra - beli uvek ima prednost prvog poteza u odnosu na crnog...
alselone alselone 10:43 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

E, alse, a tek kad se sete da je šah u suštini rasistička igra - beli uvek ima prednost prvog poteza u odnosu na crnog...


Siguran sam da su Persijanci isto mislili kada su osmislili igru.
milisav68 milisav68 20:43 01.07.2020

Da nije ono najgore :)

Otkriven novi simptom korona virusa.



Koliko je korona virus opasan, bolje od naučnika i studija govore statistike. Do danas je u svetu od posledica ove zarazne bolesti preminulo više od pola miliona ljudi, a kakve će negativne posledice imati po zdravlje imati oni koji su preležali kovid-19, još uvek se ne zna.

Čak i simptomi variraju od osobe do osobe. Danas je sve više onih koji nemaju nikakve znake oboljenja ili vrlo blage poput mučnine, dijareje, gubitka čula mirisa i ukusa i curenja iz nosa. U ozbiljnije simptome spadaju otežano disanje, bol u grudima, visoka tamperatura, izuzetna fizička slabost...


A sada bi ovoj listi simptoma mogao da se pridoda i jedan potpuno neočekivan - pijapizam. Muškarac (62) iz Francuske doživeo je krajnje neprijatnu situaciju u bolnici gde je lečen od zaraze korona viruisom.

Naime, imao je erekciju u trajanju od čitava četiri sata. Ovo oboljenje se naziva prijapizam, opasno stanje koje se manifestuje dugotrajnom patološkom erekcijom.


Mondo
docsumann docsumann 21:41 01.07.2020

izašao novi Khruangbin album


alselone alselone 21:45 01.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

izašao novi Khruangbin album


Wow, brate, sjajno!
docsumann docsumann 22:13 01.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

alselone
izašao novi Khruangbin album


Wow, brate, sjajno!



njihov debi album je za mene bio ponajbolje ostvarenje u zadnjih par goidna. ok, uz Skinshape

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:36 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

bene_geserit
istinu za volju i jeste bio rasis

E, sećam se te pesme. Na žalost kao klinac sam slušao sve što liči na punk rock.
A jeste ako si debil. Tako da se nadam da se zajebavaš.
Grupa koja se zove Millions of Dead Cops, ovi woke talibani bi mogli da uzmu nešto njihovo za himnu. Ljudi ispred svog vremena.


A u naše vreme (demonstracije protivu Slobe) se slušao:



Hebote koliko smo bili ispred svog vremena, Beograd je svet!
docsumann docsumann 23:23 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
bene_geserit
istinu za volju i jeste bio rasis

E, sećam se te pesme. Na žalost kao klinac sam slušao sve što liči na punk rock.
A jeste ako si debil. Tako da se nadam da se zajebavaš.
Grupa koja se zove Millions of Dead Cops, ovi woke talibani bi mogli da uzmu nešto njihovo za himnu. Ljudi ispred svog vremena.


A u naše vreme (demonstracije protivu Slobe) se slušao:



Hebote koliko smo bili ispred svog vremena, Beograd je svet!



a ta pjema MDC-a nema tek tako one stiihove

John Wayne slaughtered our Indian brothers
Burnt their villages and raped their mothers
Now he has given them the white man's Lord-live by this or die by sword



I don't feel we did wrong in taking this great country away from the Indians. Our so-called stealing of this country from them was just a matter of survival. There were great numbers of people who needed new land, and the Indians were selfishly trying to keep it for themselves.


J.W.
docsumann docsumann 23:34 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

A u naše vreme (demonstracije protivu Slobe) se slušao:


ta pjesma je bila zabranjena na američkom izdanju albuma, dok je evropsko bilo necenzurisano
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:36 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann


Dripčina kukuljičarska! Ali sam ga voleo kao klinac, kad sam gledao sve one silne kaubojce, stvarno je bio baja. Baš nedavno sam gledao ponovo njegovu verziju True Grit-a, masterpiece, iako je Kim Darby izdominirala (jebi ga, feministkinje su se još onda i u kaubojce uvukle...).
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:37 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
A u naše vreme (demonstracije protivu Slobe) se slušao:


ta pjesma je bila zabranjena na američkom izdanju albuma,


Pitam se zašto...
docsumann docsumann 23:43 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Ali sam ga voleo kao klinac,


jbg, eto i bene je kao klinac slušao pank rock
nask nask 23:52 01.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

Skinshape

Posvećeno onome što nam je zamalo usfalio



Mislio sam da sam jedini koji sluša SS

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:55 01.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
Ali sam ga voleo kao klinac,


jbg, eto i bene je kao klinac slušao pank rock


Dobro, ja sam kao klinac slušao Abbu i Bitlse...malo kasnije i Žan Mišel Žara. Mada i sad volim da ih pustim ćeri, da razvija slušni aparat.


docsumann docsumann 23:55 01.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

nask
Skinshape

Posvećeno onome što nam je zamalo usfalio



Mislio sam da sam jedini koji sluša SS



od danas znam za trojicu - stef, ti i ja

a ako ti se SS dopadaju, poslušaj 2. stvar sa Khraungbinovog novog albuma, suptilno fanki
nask nask 01:00 02.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

suptilno fanki

Što suptilno, strejt fank. Ali zeznuo ih neko za prevod, то је живот, odgovara više.
Meni ne radi asocijacija sa SS/Khruanbin, SS su možda više kao presek neka dva muzička skupa. Evo još jednih SS, ovog puta iz Italije, njima se drogiram ima već jedno desetak godina, slična droga sa N. Conte-om i G. Frisina-om. Ova ide dobro uz gljive

bene_geserit bene_geserit 01:49 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

I don't feel we did wrong in taking this great country away from the Indians.

Sa druge strane Pajić se ubi od kajanja zbog toga, ali eto šta da se radi, mora da nastavi da živi na otetoj zemlji.
Kao i ovi što su pesmu napisali i otpevali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:08 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

bene_geserit
I don't feel we did wrong in taking this great country away from the Indians.

Sa druge strane Pajić se ubi od kajanja zbog toga, ali eto šta da se radi, mora da nastavi da živi na otetoj zemlji.
Kao i ovi što su pesmu napisali i otpevali.


Pa ne ubijam se baš mnogo, da budem iskren, ali pozdravljam ovo veliko čišćenje istorijskih nepravdi i prve korake ka suzbijanju nagomilanih nejednakosti i opuštanju rasnih tenzija koje protiče mahom mirno. A i drago mi je kad vidim kolege kukuljičare kako histerišu i pizde iz svojih mišijih rupa po socijalnim medijima, kose čupaju i jedu se što niko ne preduzima ništa da se crnje uteraju u getoe i zatvore, gde im je mesto, a policiji vrate prirodna ovlašćenja da mogu da sede crcnu na vratu i dave ga kad god to požele.

Ali, u pravu si: život mora da se nastavi, viš da i Srbijom marširaju babe sa kukuljicama i gnječe crne krave po liftovima, i oni livijatani lupaju zighajl selfije dok telima brane važne spomenike iz istorije po kojoj su se nekom nepravdom našli na pogrešnoj strani, ponekom i svinjska glava ispadne iz ranca.

A i Putin se samoproglasio za Cara svih Rusa i dela Ukrajanijaca, i Srba, svaka čast, ode i Hong Kong, i dva mrežna analizatora na popravku, spalio ih grom. Vidiš koliko je tu izazova za običnog čoveka ovih dana, gde sad još i sa slučajem Dž. Vejna da se bavimo?
zilikaka zilikaka 05:59 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

A i Putin se samoproglasio za Cara svih Rusa i dela Ukrajanijaca, i Srba

Već vidim kako Slina pokreće inicijativu da mi to isto uradimo, na vreme.
Ne da moramo u poslednjem momentu,po sili zakona.
I da slogan za kampanju upravo bude baš ta ideja, "Da posao završimo dok je vreme" il već tako nešto.

...ne bi bilo prvi put da jm ovde dajemo ideju
alselone alselone 06:30 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

J.W.


Treba jako biti normalan pa razlučiti da li je neko zaslužio da ga brišemo iz istorije ako je imao par neprimerenih izjava a bez počinjenog zločina.

Sa druge strane, ja sam apsolutno za da ga se briše i onako je smao glumac, pa i mi ne slećemo na aerodrom Bate Životinje, ako je činio zločine ili aktivno propagirao rasizam. Postoji tu ipak netrivijalna razlika.

Dalje, pola aerodroma i 4/5 američke istorije bazirano je zločinima koji su rađeni u američko ime. Što unutra, što po svetu.

Aerodrom u Hjustonu - Džordž Buš. Menjaj, muslimanska zajednica bi to tražila. Tako da ako nastavimo ovim tempom, možemo komotno tražiti da se sve prepiše i napiše iz početka. Ko li je to menjao imena ulica i gradova naveliko, bokte, nikako da se setim.

Eno sad kad uhapse Tačija, verujem da će se i taj period istorije malo razmotati pa će srpska zajednica tražiti da sve što ima veze sa Klintonovima bude obrisano iz istorije.
vcucko vcucko 06:32 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic
docsumann


Dripčina kukuljičarska! Ali sam ga voleo kao klinac, kad sam gledao sve one silne kaubojce, stvarno je bio baja. Baš nedavno sam gledao ponovo njegovu verziju True Grit-a, masterpiece, iako je Kim Darby izdominirala (jebi ga, feministkinje su se još onda i u kaubojce uvukle...).

Ipak Rio Bravo i ničim izazvan rimejk Eldorado.
I dva ne-kaubojca: Osveta crvene veštice (ono o brodovima i roniocima) i naravno Miran čovek (tu briljira).
alselone alselone 06:35 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

jbg, eto i bene je kao klinac slušao pank rock


I ja sam, pa ne koristim reči pesama kao istorijske činjenice.
vcucko vcucko 06:45 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic


A i Putin se samoproglasio za Cara svih Rusa i dela Ukrajanijaca, i Srba, svaka čast, ode i Hong Kong, i dva mrežna analizatora na popravku, spalio ih grom. Vidiš koliko je tu izazova za običnog čoveka ovih dana, gde sad još i sa slučajem Dž. Vejna da se bavimo?


Volođa je v. d. cara, bio i biće.

Nego, gde ode Hong Kong? Podigli jedra i otplovili niz South China Sea? Nisam obavešten.
A i mislim, da vam je tog mora dosta za tri lifetime-a
alselone alselone 06:48 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Nego, gde ode Hong Kong? Podigli jedra i otplovili niz South China Sea? Nisam obavešten.


Protestuju cirka godinu dana i to veoma agresivno, ali bez uspeha. Vodeći mediji i političari daju neke blage izjave, tek da bi se brojalo kako su rekli, da se ne bi zamerili Kinezima. Licemerje modernog sveta.
alselone alselone 07:41 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone alselone 07:46 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

stefan.hauzer stefan.hauzer 07:48 02.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

znam za trojicu

ne brinite se, tamo gde sam hodao Skinšejp se primio kao trava.


Meni je iz ne znam kog razloga najbolja stvar sa novog Khruangbin albuma "Pelota".
A za početnike, mene je ovo prebacilo na tamnu stranu.

alselone alselone 07:52 02.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

Od kako si se preselio u BG, počeo si ove majnstrim fore sa više od milion pregleda. A ja sve očekujem neki ekvivalalent Panta šiklja nafta.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:05 02.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

prodao se mejnstrimu, a bio sam kul tip.




docsumann docsumann 09:15 02.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

Meni ne radi asocijacija sa SS/Khruanbin,


generalno ne, sem u toj stvari.
Kraunbin eksploatišu dosta oldfashion muzičkih pravaca + world muic, što se najbolje osjeti u zvuku gitare, a bubnjar (nickname DJ) im je živa mašina
docsumann docsumann 09:16 02.07.2020

Re: izašao novi Khruangbin album

Meni je iz ne znam kog razloga najbolja stvar sa novog Khruangbin albuma "Pelota".




me too

a znaš zašto? zato što najviše liči na prvi album.
docsumann docsumann 09:18 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone
jbg, eto i bene je kao klinac slušao pank rock


I ja sam, pa ne koristim reči pesama kao istorijske činjenice.


pokazah da je obrnuto. tj. da se riječi te M.D.C. pjesme baziraju na istorijskim činjenicama.
docsumann docsumann 09:38 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Treba jako biti normalan pa razlučiti da li je neko zaslužio da ga brišemo iz istorije ako je imao par neprimerenih izjava a bez počinjenog zločina.


niko neće biti izbrisan iz istorije, pitanje je samo kako će u njoj biti prikazan, kao pozitivna ili negativna istorijska ličnost?
a pošto istorija nije egzaktna stvar, već se konstantno (re)definiše u svijetlu aktuelnih društvenih okolnosti, to otvara mogućnot i da se stvari u nekom novom momentu čitaju drukčije.

ko zna...

moje viđenje BLM proteta u americi, je da za svaki protest postoji neki razlog.
ljudi su uglavnom inertni i ne izlaze na ulicu da demonstriraju protiv vlasti tek tako, iz čistog hira.
uvijek je tu neka nepravda, problem, koji ih na to nagoni.

a ovo što danas imamo na ulicama amerike je odraz akumuliranih antagonizama u američkom društvu. da li je to pravi način ili ne, drugo je pitanje. lonac pod pritiskom mora nekako da oduši, sad da l će to biti preko ugrađenog ventuila, kontolisano, ili tako da mu odleti poklopac, stvar je konstrukcije samog lonca
nikvet pn nikvet pn 09:51 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
stefan.hauzer
nask


... да саставе гласачке листиће па изређају панк групе а ти народе бирај

Ко Вучић што нам је понудио избор између Цеце и Карлеуше
docsumann docsumann 10:06 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

... да саставе гласачке листиће па изређају панк групе а ти народе бирај


alselone alselone 10:09 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

niko neće biti izbrisan iz istorije, pitanje je samo kako će u njoj biti prikazan, kao pozitivna ili negativna istorijska ličnost?


Dobro bre, naravno, to je sada već igra reči. Ne mislim bukvalno izbrisati iz istorije jer to nije moguće.

moje viđenje BLM proteta u americi, je da za svaki protest postoji neki razlog.
ljudi su uglavnom inertni i ne izlaze na ulicu da demonstriraju protiv vlasti tek tako, iz čistog hira.
uvijek je tu neka nepravda, problem, koji ih na to nagoni.

a ovo što danas imamo na ulicama amerike je odraz akumuliranih antagonizama u američkom društvu. da li je to pravi način ili ne, drugo je pitanje.


Svakako, razlozi postoje (ja sam napisao blog o tome da razlozi postoje) i svakako da je to drugo pitanje.

Na koje ćeš izbeći odgovor. To je ono izbegavanje o kom sam pričao neki dan, moralnost i strah.

Nije problem reći kako je JW je bio rasista, "belcima" treba da se menja istorija. To je u redu.

Ali o protestima samo najbolje - te bilo je razloga, te to su antagonizmi, te drugo pitanje, te da li je pravi način. Ali sagledati šta se dešava i u uputiti kritiku - ni mukajet. Pretpostavljam da ne znaš dovoljno a i nemaš sada vremena da se baviš time.

Ne krivim te. Mnogi se ustručavaju da glasno izgovore da ovo nije u redu. Zato ja i spamujem ovde vestima o tome a i Bene ponekad, ne bi li se možda još neko malo odvažio da kritikuje ono što se dešava.

Prvenstveno iz principa a sa druge strane jer će se preliti i ovde kao i sva govna koja izmisle ili naprave što se preliju na ostatak sveta.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:21 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone
ne bi li se možda još neko malo odvažio da kritikuje ono što se dešava.


Mogu ja?
Protesti su totalno idiotski i nikakva nikakva početna opravdanost (a razlozi za njih i te kako postoje) ne može opravdati ono u šta su se izrodili.
Drugo, protesti su do srži izmanipulisani od strane libtardske elite.
Toliko.
docsumann docsumann 10:22 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Ali o protestima samo najbolje - te bilo je razloga, te to su antagonizmi, te drugo pitanje, te da li je pravi način. Ali sagledati šta se dešava i u uputiti kritiku - ni mukajet. Pretpostavljam da ne znaš dovoljno a i nemaš sada vremena da se baviš time.

Ne krivim te. Mnogi se ustručavaju da glasno izgovore da ovo nije u redu. Zato ja i spamujem ovde vestima o tome a i Bene ponekad, ne bi li se možda još neko malo odvažio da kritikuje ono što se dešava.


griješiš šinko, šilno griješiš


šta da kritikujem? što dolazi do pretjerivanja u zahtjevima, pa i grašaka u akcijama. no frks, svjetan sam ja tog od početka.
zaljuljano klatno uzvraća udarac i naravno da če po inerciji da ruši više nego što treba.

ne složih li se s tobom i oko rušenja spomenika?

naravno, u detalje ne ulazim niti ću (čak i da uložim podosta vremena ne bih povatao sve konce). to oni tamo moraju sami da rješe i artikulišu procese.

ali alse, (al' se ovo slaže) i ti pretjeruješ kad sve te neomarksitičke pobunjenike klasifikuješ kao maminu i tatinu razmaženu dječicu. u toj generalizaciji praviš grešku baš kao i oni koje osuđuješ.
alselone alselone 10:24 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Mogu ja?
Protesti su totalno idiotski i nikakva nikakva početna opravdanost (a razlozi za njih i te kako postoje) ne može opravdati ono u šta su se izrodili.
Drugo, protesti su do srži izmanipulisani od strane libtardske elite.
Toliko.


Sir, you are a gentleman and a scholar.
docsumann docsumann 10:28 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Drugo, protesti su do srži izmanipulisani od strane libtardske elite.


nemam problema ni s tom tvrdnjom, tj. njenom istinitošću.
alselone alselone 10:29 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

ali alse, (al' se ovo slaže) i ti pretjeruješ kad sve te neomarksitičke pobunjenike klasifikuješ kao maminu i tatinu razmaženu dječicu. u toj generalizaciji praviš grešku baš kao i oni koje osuđuješ.


U redu. Ne sve. Ima i kriminalaca, klasičnih lopova, ima rasista sa druge strane (ovo ti mogu dokumentovati ako te zanima), ima i stvarno ugnjetenih i to veliki broj, ima li iskrenih marksista, ima li iskrenih libtarda, oba satanista su tamo, sva tri anarhiste i nihilista je došao itd.
šta da kritikujem? što dolazi do pretjerivanja u zahtjevima, pa i grašaka u akcijama. no frks, svjetan sam ja tog od početka.
zaljuljano klatno uzvraća udarac i naravno da če po inerciji da ruši više nego što treba.

Pa reci ako si svestan, nemoj mi tu tuc muc, "da li je pravi način". Pa nije jebote, jasno je svima da nije. I to zaljuljano klatno, nije samo klatno. Uvalili su ti se tu oni sa političnom agendom, kao i u svake proteste, guraju to klatno. Znaš gde bi ovo sve otišlo ako se pusti da se razmaše do kraja, kao što se sada pušta?
docsumann docsumann 10:32 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Pa reci ako si svestan, nemoj mi tu tuc muc, "da li je pravi način".


u dijelu u kom pretjeruju (revizija svega i svačega) - nije, u osnovi - jeste

al mislim da je američko društvo toliko prenapregnuto iznutra da me sve to i ne čudi. dešava im se ono što su sami zakuvali.
docsumann docsumann 10:38 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

ima rasista sa druge strane (ovo ti mogu dokumentovati ako te zanima),


ima, naravno.

znaš li da je čak i Majkl Džordan, po svom soptvenom priznanju, bio crni rasist kad je bio mlađi (na početku NBA karijere).
al to ti dođe kao što neki jevreji ni danas ne mogu da smisle švabe, a opet neki rado odlaze tamo da rade.
alselone alselone 10:38 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

al mislim da je američko društvo toliko prenapregnuto iznutra da me sve to i ne čudi. dešava im se ono što su sami zakuvali.


Kako kaže onaj muslimanski sveštenik kada priča kako se može na more u Ulcinj u februaru - "tu nema spore".



Zakluvali i unutra a i spolja. Opet ću dodati rečenicu da za ovo nije kriva samo represija prema crncima i siromašnima unutar društva nego CNN-propagiranje nasilja po svetu kao rešenja.

Naletim na neku vest juče, ima u naslovu "beli nacionalisti u Americi". I baš razmišljam, majku vam, dok su po svetu svi bili nacionalisti a samo vi patriote, to je bilo u redu, a sada kada se okrenuo ćurak prema toj srednjoj klasi koja je to odobravala jer im je omogućavalo gorivo od dolar i kupovinu firmi po celom svetu, sada ne valja.

Tu je zamka. Ne treba se prepustiti tim emocijama. Jako je lako reći, pogotovo za nas napaćene, a svakako nema puno država kojima makar malkice nisu jebucnuli majku, - evo vam što ste zakuvali, neka vam sada crnci uzmu i Džona Vejna i spomenike i istoriju i neka Englezima uzmu Čerčila, neka sve popale, kada ste nas i ostale bombarodvali, tada ste ćutali. Ali to je pogrešno. Pogrešno je i jedno i drugo.
alselone alselone 10:39 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

znaš li da je čak i Majkl Džordan, po vom optvenom priznanju, bio crni rasist kad je bio mlađi


Nisam znao. Znam da je bio veoma "kontroverzan" lik u mnogim pogledima.
docsumann docsumann 10:49 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Pogrešno je i jedno i drugo.


meni je amerika nakrivo postavljena od početka, od genocida nad Indijancima, rasnih tenzija kao recidiva robovlaničke kulture, pa sve do imperijalitičko-intervencionističke politike danas.
to što mo svi bili zadivljeni njenom ekonomskom snagom, kulturnim modelom koji je nametnut gotovo čitavom svijetu, i vojnom moći, bila je samo zvjezdana prašina bačena nam u oči.

to društvo je bolesno na mnogo nivoa, a ono čemu prisutvujemo je tek jedna od metastaza carstva u opadanju.

i ako očeš najiskrenije - prilično me boli racku za njih. zato se previše i ne pačem u aktuelne proteste, a ne zato što sam lijen



ova stvar je iz 90-tih




alselone alselone 10:57 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

i ako očeš najiskrenije - prilično me boli racku za njih. zato se previše i ne pačem u aktuelne proteste, a ne zato što sam lijen


Pošteno.

Samo pazi da ti ne dođu po Vukobašu za 5 godina.

Als sie mich holten,
gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
docsumann docsumann 11:03 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Samo pazi da ti ne dođu po Vukobašu za 5 godina.


ođe su već uveliko zakuvali. nema šta da ih čekam.

pa šta misliš ko drži Mila na vlast uz sva krupna zasRanjivanja s korupcijom i parakriminalnio-parapolicajkim aktivnostima, uzurpacijom osnovnih demokratkih principa?

jebo ih NATO za to
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:03 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

E da, Vejn jeste bio težak beli suprematista i moglo bi se reči da je naginjao nacizmu u svojim stavovima.
Takođe je bio i odličan glumac.
Jebiga, i Ezra Paund je bio izuzetan pesnik, Hamsun fantastičan pisac.
I Breht je podržao gašenje ustanka berlinskih radnika od strane Sovjeta, koliko god posle pisao pesmicu o tome da se iskupi (pisao Maks Friš o tome).

Moramo naučiti da ljudi čiji rad cenimo mogu biti zastupnici nekih, nama stranih ideja.
docsumann docsumann 11:10 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Moramo naučiti da ljudi čiji rad cenimo mogu biti zastupnici nekih, nama stranih ideja.


to jest teško dostižna vještina.

al znaš kako su Hamsuna "častili" njegovi zemljaci? bacali su mu masovno njegove knjige u dvorište.
neki vid reakcije ipak mora da postoji.

jbg, a ipak on nikad nije pisao o svojim političkim staovima i idejama. a mislim da sam od njega sve pročitao
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:13 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone
ima rasista sa druge strane


Meni je bilo najbolje kada je ona dileja Ajs Kjub okačio na svoj tviter sliku Lepe Radić pred vešanje.
I onda krenuo naš lokalni tviteraj to da retvituje, kao jeeeee, kako je Ajs Kjub kul, a kako smo tek mi kul...

Odem ja na dilejin (Ajs Kjub) tviter nalog, a tamo sve pršti od crnačkog rasizma, antisemitizma, nekih sumanutih teorija zavere i ostalih čuda morskih.

docsumann docsumann 11:14 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

i ne samo JW

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:18 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
i ne samo JW



Što se tiče Ajs Kjuba za mene on zaista nema nikakav kredbilitet da priča o rasizmu, napisah u komentaru iznad.
docsumann docsumann 11:19 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Odem ja na dilejin (Ajs Kjub) tviter nalog, a tamo sve pršti od crnačkog rasizma, antisemitizma, nekih sumanutih teorija zavere i ostalih čuda morskih.


bilo je toga i kod Public Enemy-a, ne toliko kod Chuck D-a koliko kod njihovoh ideologa Profesor Griffa
docsumann docsumann 11:20 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vrabac_onaj
docsumann
i ne samo JW



Što se tiče Ajs Kjuba za mene on zaista nema nikakav kredbilitet da priča o rasizmu, napisah u komentaru iznad.


a i radio je u Holivudu
vcucko vcucko 11:28 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:43 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
koliko kod njihovoh ideologa Profesor Griffa


Mislim da je ovo jedan od glavnih baja u toj priči (mada nije nikakav muzičar)

Louis Farrakhan

bar sudeći po Ajs Kjubetiću.
docsumann docsumann 12:06 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vrabac_onaj
docsumann
koliko kod njihovoh ideologa Profesor Griffa


Mislim da je ovo jedan od glavnih baja u toj priči (mada nije nikakav muzičar)

Louis Farrakhan

bar sudeći po Ajs Kjubetiću.



During the 2016 Republican Party presidential primaries, Farrakhan praised Republican candidate Donald Trump as the only candidate "who has stood in front of the Jewish community and said 'I don’t want your money.'" While he declined to endorse outright, he said of Trump "I like what I'm looking at.
floki floki 12:10 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone


видиш, запад стаљину никад неће опростити што им је сјебао планове...

како нико не ставља овакву слику са троцким, који је сматрао русе само клострумом светске револуције (од које је стаљин одустао око 1922) и говорио да, колико год руса умре за такав виши циљ, није проблем...

е, западу је стаљин проблем јер су руси са њим пишали на рајхстаг, не због тога што је "бесомучно сатирао русе" и увек ће овакве ствари до бесконачности понављати

има много њих који су заслужили да носе овај транспарент пре стаљина


alselone alselone 12:15 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

е, западу је стаљин проблем јер су руси са њим пишали на рајхстаг, не због тога што је "бесомучно сатирао русе" и увек ће овакве ствари до бесконачности понављати


I to je tačno, za 10 godina je spasao Rusiju kako ne bi bila zbrisana sa lica zemlje od tih istih koji pljuju danas po njoj. Ali, takođe, ne trebamo ni zaboraviti šta se dešavalo za vreme njegove vlasti.

Neki drugi koje pominješ ipak nisu bili prvi na vlasti ili nisu direktno bili odgovorni za toliki broj smrti.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:30 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
vrabac_onaj
docsumann
koliko kod njihovoh ideologa Profesor Griffa


Mislim da je ovo jedan od glavnih baja u toj priči (mada nije nikakav muzičar)

Louis Farrakhan

bar sudeći po Ajs Kjubetiću.



During the 2016 Republican Party presidential primaries, Farrakhan praised Republican candidate Donald Trump as the only candidate "who has stood in front of the Jewish community and said 'I don’t want your money.'" While he declined to endorse outright, he said of Trump "I like what I'm looking at.



Da znam to, klasično političko kurvanje.
Proguglaj malo šta danas priča :)

No, više sam mislio na opšti ideološki uticaj na godpodina Kjubetića.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:31 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone


Neki drugi koje pominješ ipak nisu bili prvi na vlasti ili nisu direktno bili odgovorni za toliki broj smrti.


Trocki?
Pa taj je bio sumanuti kasapin za ono kratko vreme kada je imao moć.
floki floki 12:32 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

наравно, само је добро прво мало више проучити шта је било за његова вакта, и то не читајући само западне историчаре јер они углавном раде по задатку...

тако је солжењицин, рецимо, треснуо у архипелагу да он има импресију да је око 60 милион људи страдало по гулазима (еј брр, четвртина становништва скоро... смањи мало куме), но ничим то није нити могао нити се трудио да докаже

и онда се западни историчари позивају на такве "изворе", говорећи ти паралелно да ниједном руском извору не можеш да верујеш јер је зли кгб све исфалсификовао...

много је зајебана тема да би се банализовала

иначе, стаљин сам је једном рекао да му је колективизација била гора од самог рата, али да избора није било... сељаке без фабрика би запад згазио као хитлер француску, брзином којом је тенк могао да пичи...
vcucko vcucko 12:48 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

floki


тако је солжењицин, рецимо, треснуо у архипелагу да он има импресију да је око 60 милион људи страдало по гулазима (еј брр, четвртина становништва скоро... смањи мало куме), но ничим то није нити могао нити се трудио да докаже


Solženjicin se posle pada CCCP-a vratio u Rusiju i mnogo - ali baš mnogo - okrenuo ploču.

Njegove kasnije stavove je umnogome nastavio Dugin.
floki floki 13:05 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vcucko
floki


тако је солжењицин, рецимо, треснуо у архипелагу да он има импресију да је око 60 милион људи страдало по гулазима (еј брр, четвртина становништва скоро... смањи мало куме), но ничим то није нити могао нити се трудио да докаже


Solženjicin se posle pada CCCP-a vratio u Rusiju i mnogo - ali baš mnogo - okrenuo ploču.

Njegove kasnije stavove je umnogome nastavio Dugin.



јасно скроз, човек се учи док је жив, па и солжењицин, али те цифре западу остају "валидни извори"

недавно сам гледао (почео само) лицем у лице дискусију дугина и бернара левог, али ми се није дало, мало незгодно их слушати кад се расправљају на енглеском а леви наступа са таквом либтардском плитком ароганцијом да је то чисто губљење времена гледати...
docsumann docsumann 13:10 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vrabac_onaj
docsumann
vrabac_onaj
docsumann
koliko kod njihovoh ideologa Profesor Griffa


Mislim da je ovo jedan od glavnih baja u toj priči (mada nije nikakav muzičar)

Louis Farrakhan

bar sudeći po Ajs Kjubetiću.



During the 2016 Republican Party presidential primaries, Farrakhan praised Republican candidate Donald Trump as the only candidate "who has stood in front of the Jewish community and said 'I don’t want your money.'" While he declined to endorse outright, he said of Trump "I like what I'm looking at.



Da znam to, klasično političko kurvanje.
Proguglaj malo šta danas priča :)

No, više sam mislio na opšti ideološki uticaj na godpodina Kjubetića.


ma, je l vidiš koliko je besmisleno ulaziti u svu tu priču.
jedinio što tu vrijedi je muzika

docsumann docsumann 13:17 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

moram još jednu, zbog fotke na samom početku

alselone alselone 13:37 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Ko ima snage da pogleda pokušaj objašnjenja kako je matematika rasistička.

docsumann docsumann 13:52 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone
Ko ima snage da pogleda pokušaj objašnjenja kako je matematika rasistička.



budalaština.

al nije ovo prvi put da se tako nešto dešava u modernoj istoriji.
sovjeti nisu priznavali genetiku jer se kosila sa dijalektikom. sve to kasnije doće na naplatu kroz tehnološko nazadovanje.
imaš i primjere iz kineskog kulturnog proljeća spomenute i u 3BP
naravno, do tog dolazi ako ideološko zastranjivanje postane oficijelni državni pristup.

no, koliko ovo o rasitičkoj matematici ima šansu da zaživi?
matematika koju su stvarali i vavilonci i stari grci i arapi i indusi i evropljani.
đe ćeš globalnije nauke.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:54 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

floki
alselone


видиш, запад стаљину никад неће опростити што им је сјебао планове...

како нико не ставља овакву слику са троцким, који је сматрао русе само клострумом светске револуције (од које је стаљин одустао око 1922) и говорио да, колико год руса умре за такав виши циљ, није проблем...

е, западу је стаљин проблем јер су руси са њим пишали на рајхстаг, не због тога што је "бесомучно сатирао русе" и увек ће овакве ствари до бесконачности понављати

има много њих који су заслужили да носе овај транспарент пре стаљина


e dve stvari
ako si rad čitanju pročitaj Danubia: A Personal History of Habsburg Europe
čovjek je novinar a knjiga je mješavina istorije, putopisa i ličnog dnevnika na temu istorije Habsburga (i njihovih posjeda)..
opuštujaće štivo, vrlo sporo i nekako baš dunavski..
e a druga stvar 12th man
ok film o nekakvom norveškom pokretnu otpora (svih 12 učesnika)..
u Danubii imaš na nekoliko mjesta njegovo zaključivanje kako je dobar dio današnje Srbije, Bosne, Hrvatske, RUmunije i Mađarske u periodu vladavine Habsburga bio vojna krajina (dobro, to znamo) i rutinski potpuno raseljavan..
stanovništvo bi bilo pobijeno ili odvedeno u roblje.. pri tom je stanovištvo dobrim dijelom bivalo i njemačko..
i tako par vijekova..
u isto vrijeme u filmu imaš Norvežane koje nacisti uhvate da su sakrivali pripadnike pokreta otpora.. i kazne ih.. nikako.. poprijeko ih pogledaju..
znamo kako bi prošli da su to radili u našim krajevima..
i sad i sam autor Danubije priznaje da način kako se ratovalo (a i živjelo) na istoku nije ni sličan onome kako se ratovalo na zapadu.. pokolj civila je bio standard a ne izuzetak..
on Rusiju ne pominje ali to je ista ta matrica, prosto život civila nikad nije bio na posebno visokoj cijeni.. koljači nisu bili izuzetak nego pravilo..
e sad što oni nalaze za oportuno da se posebno zgroze nad Staljinom a da ih boli uvo za ostale to jeste oportunizam..
ali jeste i činjenica da su na tim prostorima (pa i našim) svi oduvijek bili koljači a da je zapad (ENglez pogotovo) navikao da to ipak ne može tako..
i to čak dotle ide da je i nacista u Norveškoj progledavao kroz prste za nešto za šta bi na Balkanu streljao djecu..
tako da nije potpuna foliraža zgražavanje nad komunističkim režimom, pa i onim za vrijeme Staljina, čak i kad je izbor kog ćemo tačno komi vođu da stavimo na tapet političko pitanje
jebi ga, taki nam je grah pao
nego kako bilo ova Danubia mi je baš legla a čovjek je napisao i Germaniu i Lotharingiju.. cjenim da ću da pročitam kad mi padne šaka

alselone alselone 13:56 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

al nije ovo prvi put da se tako nešto dešava u modernoj istoriji.
sovjeti nisu priznavali genetiku jer se kosila sa dijalektikom. sve to kasnije doće na naplatu kroz tehnološko nazadovanje.
imaš i primjere iz kineskog kulturnog proljeća spomenute i u 3BP
naravno, do tog dolazi ako ideološko zastranjivanje ako bude državni pritup.


Baš zanimljivo što si našao paralele sa SSSR i Maovom Kinom.

O tome ja i govorim.
floki floki 14:22 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann

sovjeti nisu priznavali genetiku jer se kosila sa dijalektikom. sve to kasnije doće na naplatu kroz tehnološko nazadovanje.


ја кад слушам русе, они за технолошко назадовање (које креће средином 70тих), криве одустајање номенклатуре (слој политичких апаратчика) од будућности, односно од припреме за посткапиталистички свет...

а стаљин им је лепо говорио "без теорије следује нам само смрт"... ццц

врхушка је чак изјављивала да 100г могу да терају такав систем и ништа не мењају, детант са капиталистичким светом, бла бла...


после рата, па све до негде макс 1967, имаш прилично добру визију шта им треба за будућност (три стуба: глушков - ОГАС, односно мрежа, назови интернет, плус рачунарска контрола и планирање, филимоненко има супер резултате за фузију на неких 1000 степени, значи, јако јефтина енергија, челомеј тера развој ракета да се браниш...) чак и браћа стругацки из тог доба пишу другачије у односу на период после...

но, политичка екипа је, из својих разлога (ово је опет комплексна прича), одустала од свега тога, па и од "црвеног пројекта" у целини... стаљинов фаворит није прошао, номенклатура (коју је стаљин звао проклетом кастом, иначе) је успела да прогура свог човека, хрушчова...

наравно, нико не каже да би све то могло да се направи час посла, али би терало технолошки развој напред

едит:
ево га супер цитат од неког лика са МИТа, поводом тог совјетског ОГАС система, са википедије:
"Soviet attempts to build a national computer network were undone by socialists who seemed to behave like capitalists".
и то је есенција баш тога што ови руси причају, да је класа политичких апаратчика хтела да практично присвоји совјетски савез... тада је систем почео да трули тотално, па су резултат трулежи горбачов, јељцин, они олигарси што држе паре на западу... јбг
docsumann docsumann 14:25 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

alselone
al nije ovo prvi put da se tako nešto dešava u modernoj istoriji.
sovjeti nisu priznavali genetiku jer se kosila sa dijalektikom. sve to kasnije doće na naplatu kroz tehnološko nazadovanje.
imaš i primjere iz kineskog kulturnog proljeća spomenute i u 3BP
naravno, do tog dolazi ako ideološko zastranjivanje ako bude državni pritup.


Baš zanimljivo što si našao paralele sa SSSR i Maovom Kinom.

O tome ja i govorim.


imao si toga i u nacitičkoj Njemačkoj (mislimj jasno je koji režimi posežu za takvim nesuvislostima), kad su teoriju relativiteta ospotavali kao jevrejku podmetačinu i budalaštinu.
Hajzenberg spominje to u jednoj epizodi Fizike i Metafizike, kad je otišao na Ajnštajnovo predavanje o novoj teoriji, gdje je pred ulazom u amfiteatar jedan poznati njemački fizičar dijelio pamflete upravo takve sadržine.
sad zamisli da su švabe, pu, pu, dobile rat. da imaš scenario Čovjeka u Visokom Dvorcu.
kako bi se njihov svemirki program razvijao bez prihvatanja teorije relativiteta?
vjerovatno bi je progurali na mala vrata, falsifikujući navodni Ajnštajnov plagijat neki radova njemačkih naučnika...
floki floki 15:13 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

тадејус
u isto vrijeme u filmu imaš Norvežane koje nacisti uhvate da su sakrivali pripadnike pokreta otpora.. i kazne ih.. nikako.. poprijeko ih pogledaju..
znamo kako bi prošli da su to radili u našim krajevima..
i sad i sam autor Danubije priznaje da način kako se ratovalo (a i živjelo) na istoku nije ni sličan onome kako se ratovalo na zapadu.. pokolj civila je bio standard a ne izuzetak..


то да, запад кад ратује међусобно, онда се не треби и не сатире, али ван свог кружока, јако су ефикасни... од крсташких ратова, колонија, индијанаца, нациста... подугачак списак

нацисти (а и швабе генерално) воле да гледају викинге с поштовањем, то су им узори (па и инспирација вагнеру за валкирије...) и то и данас имаш

нацисти нису имали план да шире лебенсраум на север и запад, него југ и исток, значи, да се треби "словенска гамад"...

па код нас имаш 100 за 1, у совјетском савезу паљење целих села ако буде убијен немачки војник... а французе, норвежане, не

тако да, што се мене тиче, то западно згражавање над стаљином је чисто лицемерје, рекох већ и зашто (ово наравно не значи да је стаљин добродушни чикица, ово морам да нагласим, пошто не волим искључиво црно/бело поларизацију)

хвала за ове препоруке :)
sanjar sanjar 15:58 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic

...

A i Putin se samoproglasio za Cara svih Rusa i dela Ukrajanijaca, i Srba, svaka čast, ode i Hong Kong, i dva mrežna analizatora na popravku, spalio ih grom. Vidiš koliko je tu izazova za običnog čoveka ovih dana, gde sad još i sa slučajem Dž. Vejna da se bavimo?

Koji analizatori su u pitanju?
sanjar sanjar 16:04 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

vrabac_onaj
alselone
ne bi li se možda još neko malo odvažio da kritikuje ono što se dešava.


Mogu ja?
Protesti su totalno idiotski i nikakva nikakva početna opravdanost (a razlozi za njih i te kako postoje) ne može opravdati ono u šta su se izrodili.
Drugo, protesti su do srži izmanipulisani od strane libtardske elite.
Toliko.

Amin!
sanjar sanjar 16:15 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

docsumann
Pogrešno je i jedno i drugo.


meni je amerika nakrivo postavljena od početka, od genocida nad Indijancima, rasnih tenzija kao recidiva robovlaničke kulture, pa sve do imperijalitičko-intervencionističke politike danas.
to što mo svi bili zadivljeni njenom ekonomskom snagom, kulturnim modelom koji je nametnut gotovo čitavom svijetu, i vojnom moći, bila je samo zvjezdana prašina bačena nam u oči.

to društvo je bolesno na mnogo nivoa, a ono čemu prisutvujemo je tek jedna od metastaza carstva u opadanju.

i ako očeš najiskrenije - prilično me boli racku za njih. zato se previše i ne pačem u aktuelne proteste, a ne zato što sam lijen



ova stvar je iz 90-tih





Ja, pored svega, volim braću Amere.
Istina, nešto manje nego braću Ruse, no, svejedno.
docsumann docsumann 16:21 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Ja, pored svega, volim braću Amere.
Istina, nešto manje nego braću Ruse, no, svejedno.


cijenim da je jasno da ne pričamo o običnim ljudima, narodu štobisereklo
vcucko vcucko 16:23 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

floki

и то је есенција баш тога што ови руси причају, да је класа политичких апаратчика хтела да практично присвоји совјетски савез... тада је систем почео да трули тотално, па су резултат трулежи горбачов, јељцин, они олигарси што држе паре на западу... јбг

Mala, ali bitna ispravka - prvo Hruščov pa Brežnjev (tzv. ukrajinski nit-smrdi-nit-miriši gensekovi), zatim ona dva Jovan-Pavle-Prvi-I-Drugi koje niko i ne pamti. Tek onda ta dvojica, tek kao post festum.

Inače za sve što si napisao kapa dole!
predatortz predatortz 16:34 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju


Ja, pored svega, volim braću Amere.
Istina, nešto manje nego braću Ruse, no, svejedno.


Ja, što se tiče i jednih i drugih, imam umeren bol u predelu prepona.
zaharaga zaharaga 21:42 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

srdjan.pajic


A i Putin se samoproglasio za Cara svih Rusa i dela Ukrajanijaca, i Srba,


Kamo lepe srece da je stvarno i srbe u svoje carstvo ubrojao. Nego osta Srbija Cedicevcima.


bene_geserit bene_geserit 21:51 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

pozdravljam ovo veliko čišćenje istorijskih nepravdi i prve korake ka suzbijanju nagomilanih nejednakosti i opuštanju rasnih tenzija koje protiče mahom mirno

Pa umesto što se baškariš na zemlji otetoj Indijancima u svom velikom dvorištu a kao nešto sereš kako ti je žao, eto imaš šansu da odjebeš sa "njihove" zemlje, svaka druga varijanta je hipokrizija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:59 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Volođa je v. d. cara, bio i biće.

Nego, gde ode Hong Kong? Podigli jedra i otplovili niz South China Sea? Nisam obavešten.
A i mislim, da vam je tog mora dosta za tri lifetime-a


Pogotovu kad može sam sebe da ustoliči. Ali, neka, ako je dobro braći Rusima, onda ništa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:12 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

bene_geserit
pozdravljam ovo veliko čišćenje istorijskih nepravdi i prve korake ka suzbijanju nagomilanih nejednakosti i opuštanju rasnih tenzija koje protiče mahom mirno

Pa umesto što se baškariš na zemlji otetoj Indijancima u svom velikom dvorištu a kao nešto sereš kako ti je žao, eto imaš šansu da odjebeš sa "njihove" zemlje, svaka druga varijanta je hipokrizija.


Ne serem (i kakav ti je to rečnik, bre, bene?!), žao mi je što su ih belci (to su ovi, evropljani) onako krvnički sjebali. I nema tu nikakve hipokrizije, jer ja moje dvorište (koje nije veliko) nisam oteo od Indijanca, nego kupio od sekretarice, a ona od neke babe, ova od pradede, a on od čukundede koji je došao sa onim vagonom iz Taličnog Toma iz pravca Kanzasa, trkao se sa ostalima da zabode zastavicu i tu podigao kuću i okućnicu. A i nemam ništa protiv da na konto te prošlosti, nekog malog Čirokija sad prime preko veze na CU, da proba da postane nešto, umesto da se opija po rezervatima, dok nas psuje sa "jebo vas Kolumbo!".

floki floki 22:32 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

дечак, испадаш смешан са овим

види бога ти, није онај чукун или који већ отео од индијанаца, него се тркао и забо заставицу...

супер, сад кад се два црнца буду тркала ко ће пре да забоде заставицу у твоје двориште и да те натера да клекнеш пре него што те отера одатле и усели се (или прода кућу и башту), немој да се жалиш на методе

и ово је тек супер, побијеш/протераш све, оставиш пар живих примерака за зоолошки врт и онда њима дајеш да једу јер би иначе без тебе та врста изумрла - е то је ово што си ти описао за черокија...
bene_geserit bene_geserit 23:25 02.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

nekog malog Čirokija sad prime preko veze na CU

U svom tom "žaljenju" ti ne znaš ni koja Indijanska plemena su živela u Koloradu, Čiroki pleme to ti je Karolina severna i južna, Tenesi, Alabama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:19 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

bene_geserit
nekog malog Čirokija sad prime preko veze na CU

U svom tom "žaljenju" ti ne znaš ni koja Indijanska plemena su živela u Koloradu, Čiroki pleme to ti je Karolina severna i južna, Tenesi, Alabama.


Znam odlično, nego ko je rekao da su Čiroki kolorađansko pleme? Ali, da si pročitao wikipediju malo dalje od prva dva reda, video bi da su i oni, kao i većina onih ravničarskih plemena proterani ovamo pred čizmom belih doseljenika tamo početkom 19. veka, pošto su, kako je to lepo formulisao drug Vejn, bili sebični i nisu hteli da dele zemlju sa došljacima. Pa im je tako sad centrala u Oklahomi i većina ih živi u toj državi, te ih zato ima i u Koloradu koliko hoćeš, redovno učestvuju i na ovdašnjim pow-wowima, evo i moje dete ima u školi dve klinke čija je keva Čiroki. Ali nema veze, ako je to problem gde su živeli do 19. veka, možemo onda tog malog i na out of state tuition da primimo, neće zbog toga CU propasti, a ni ti valjda nećeš kukumavčiti... e jedino ako ovaj odma ne uvati da izmišlja neku indijansku matematiku i fiziku pa da se ostvare ove mračne zebnje od kojih drhtite ti i kolege, jer, sudeći po Fox-u, treba biti oprezan sa tim Native nazovi Americans-ima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:26 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

floki
дечак, испадаш смешан са овим

види бога ти, није онај чукун или који већ отео од индијанаца, него се тркао и забо заставицу...

супер, сад кад се два црнца буду тркала ко ће пре да забоде заставицу у твоје двориште и да те натера да клекнеш пре него што те отера одатле и усели се (или прода кућу и башту), немој да се жалиш на методе

и ово је тек супер, побијеш/протераш све, оставиш пар живих примерака за зоолошки врт и онда њима дајеш да једу јер би иначе без тебе та врста изумрла - е то је ово што си ти описао за черокија...


Ma, izmače ti poenta floki (mada je dosta interesantna i puna rasizma ova tvoja predstava o dva Crnaca koji, za razliku od napaćenih Indijanaca, liče na životinje koje zapišavaju travnjak i spremaju se da čestitom belom čoveku otmu imanje, usput se iživljavaju, to možeš ovih dana da čuješ samo od ovih što nose kukuljice i kad nije korona i sad seru u gaće od straha kad se konačno digla crnačka kuka i motika, a prate ove naše Sputnjike): narečeni, dakle, čukunded koji je zabo zastavicu nije bio moj, te zato ja ne mogu biti hipokritičan u ovoj situaciji. Ali sam više nego rad da doprinesem ublažavanju istorijskih nepravdi, ako treba i neki spomenik da se sobali i odvuče u landfil - tu sam, mada ja preferiram ove druge vidove pomoći.

E, nego da ispričam priču. Išao ja pre mnogo godina da vidim te Indijance, ovde kod nas ima par rezervata, ali to su sad sve kockarnice, Indijanaca tu nema, ili su asimilovani i ne možeš da ih sretneš tako često, dakle odem na lokalnai pow-wow, to ti je kao regionalna indijanska Guča. I sad imaju tu taj neki vašar i štandove, i ja se muvao tuda, kad me savataše neke debeljuškaste Navaho indijanke da uzmem neke prospekte da pogledam. Uzo ja, šta ću, i prostudirao, elem, akcija je bila da se prijaviš tu u neku rezervatsku upravu i onda zadužiš mlado Indijanče, obično nekog klinju iz problematične porodice (po tim rezervatima je stvarno propast, alkoholizam, droge, nemaština, stvarno bruka za sve nas) i budeš mu kao role model. Ono, da popričaš povremeno sa njim, pomogneš mu malo oko školskih zadataka, itd. To sve preko telefona ili interneta. Meni je to bilo simpa, ne traže nikakve pare samo neku siću za tu registraciju, što je bilo ok pošto sam bio student, ali je bilo problem sa time što nisam bio državljanin, tek sam ovde živeo par godina, i morao je da se radi taj neki background check, što u mom slučaju nije moglo da se uradi, to jest morala je da se kontaktira beogradska policija, pa od toga ne bi ništa. I, tako, zamalo da se istaknem, da malog Navahosa učim da psuje na srpskom, lemači, popravlja motore i bickle, ali, eto, nisam. Možda je sad vreme da probam to ponovo.






bene_geserit bene_geserit 08:14 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

te ih zato ima i u Koloradu koliko hoćeš

Ima ih par hiljada, to nije koliko hoćeš.
Samo je čudno da si umesto plemena koja su živela i žive u Koloradu ti pomenuo baš ove kojih ima malo i nisu lokalno pleme.
narečeni, dakle, čukunded koji je zabo zastavicu nije bio moj, te zato ja ne mogu biti hipokritičan u ovoj situaciji.

Misliš nisu ti preci oteli nego si ti kupio oteto ?
A, onda je sve u redu.
ako treba i neki spomenik da se sobali i odvuče u landfil

Vau, to je već ozbiljan doprinos.
Samo pazi da ne prođeš kao onaj što su mu sobalili spomenik na glavu, ne znam jel preteko jadnik, ako nije odličan je kandidat za Darvinovu nagradu.

Nego jel znaš da 92% ovih što protestvuju i obaraju spomenike žive kod mame i tate ?
Nije bilo podatka koji % ih džabalebari, ali ne sumnjam i da je i to 90 plus.
Nema se vremena da se traži posao i svaki dan ustaje i crnči kad mogu spomenici da se obaraju, a verovatno kapne i neka kinta od Soroša, tako da je u pitanju part-time job takoreći.
bene_geserit bene_geserit 08:23 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Nego ovi woke talibani su se dosetili da su nacionalni parkovi leglo sistematskog rasizma (šta god to bilo). Kakav simpatičan naslov.
America’s great white outdoors
Da sam zaludan probao bih da rasčivijam da li su šume, stene, ili reke i potoci rasisti i kako su došli do tako pametnih zaključaka.
solo solo 08:36 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

Ja, pored svega, volim braću Amere.
Istina, nešto manje nego braću Ruse, no, svejedno.


A braću od tetke-komunjare?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:13 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

супер, сад кад се два црнца буду тркала ко ће пре да забоде заставицу у твоје двориште и да те натера да клекнеш пре него што те отера одатле и усели се (или прода кућу и башту), немој да се жалиш на методе


То су методе које су примењиване у Зимбабвеу раних 2000-их када су гангови упадали, застрашивали, тукли и убијали, и тако су преузете хиљаде фарми од белих власника. Држава им, наравно, никада није исплатила надокнаде, не само за земљу, већ и за куће, машине, стоку итд.

Резултат је био да је некада успешна зимбабвеанска пољопривреда која је хранила становништво и извозила, била комплетно девастирана, па је било не само несташица, већ и глади. Чини ми се да је током пандемије прошла скоро незапажено вест да држава белим фармеририма сада враћа насилно одузете фарме.
g.radicevic g.radicevic 12:03 03.07.2020

Re: Nego u poslednjem izdanju

E, nego da ispričam priču. Išao ja pre mnogo godina da vidim te Indijance, ovde kod nas


Nego jel znaš da 92% ovih što protestvuju i obaraju spomenike žive kod mame i tate ?


То су методе које су примењиване у Зимбабвеу раних 2000-их


Nego ovi woke talibani su se dosetili da su nacionalni parkovi leglo sistematskog rasizma (šta god to bilo).


Nego, gde ode Hong Kong? Podigli jedra i otplovili niz South China Sea?


šta ti je ''duša svetosavska i slovenska''. i u trenucima najveće brige i strahova što ga nema već 3-4 dana, ona pati i saoseća i sa drugim ubogima, slabima i ugroženima diljem majčice nam zemlje.

da nas nema, trebalo bi nas izmisliti, baš ovakve kakvi smo.



sami sebi na poslednjem mestu




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana