Budućnost| Društvo| Gost autor| Moj grad

Srbija sa nogom na ljudskom licu

angie01 RSS / 08.07.2020. u 21:17

 

 EcXjJ5iXYAArF3C?format=jpg&name=small

Ako želite viziju budućnosti, zamislite vojničku čizmu koja gazi po ljudskoj glavi – zauvek.


 Ko kontroliše prošlost, kontroliše sadašnjost. Ko kontroliše sadašnjost, kontroliše budućnost.

 U svetu gde je sve obmana — pričati istinu je revolucionaran čin.

 Stranke samo traže načine da se održe na vlasti, njih ne interesuje boljitak za druge, njih ne interesuje pravda, stranke jedino teže moći i vlasti.

 Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara.

 Nacionalizam je glad za moći obojena samozavaravanjem.

 Najveći neprijatelj normalnog ljudskog izražavanja je laž.

Niko na vlast ne dolazi sa mišlju da će jednog dana otići sa te vlasti.

 Svi veruju u neprijateljska zverstva, no ne veruju kako njihova vlastita strana čini ista takva zverstva, čak šta više neće verovati ni dokazima o takvim činima, niti će želeti proveriti dokaze, oni će se a priori odbaciti kao apsurdni i zlobni.

 Nesvesni ljudi se ne bune, treba se osvestiti da bi se pobunili protiv jarma u kojem živimo.

 Čovek zapravo umire kad mu umre mozak, kad mu na pamet više ne može pasti niti jedna jedina ideja.

 Moć kvari, a apsolutna moć apsolutno kvari.

 Koliko si moćan se vidi po tome koliko ljudi pati pod tvojom moći.

 Glavna zapoved u despotskom društvu je „ti ne smeš“, u totalitarizmu je „ti moraš“, a konzumerska zapoved je „ti trebaš.“

 - Džordž Orvel, (1949)

 

 

 



Komentari (534)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:54 11.07.2020

Re: ...

crossover
Пази кад би Жаклина стварно била боља министарка одбране, уме сама да стави маску, капира војно-полицијску тактику, није зентара као Вулин, и много је интелигентнија.

Немам појма право да ти кажем, али ја не бих пустио Вулина да се појављује без гас маске у јавности, из безбедносних разлога.


Srećom, to nije zarazno.



angie01 angie01 08:15 11.07.2020

Re: ...


Жаклина Таталовић сад има веће ратно искуство од министра одбране Вулина.



angie01 angie01 08:20 11.07.2020

Re: ...

Srećom, to nije zarazno.


nije zarazno, a ipak opasno po zdravlje.
shmoo shmoo 08:28 11.07.2020

Жаклина Таталовић



Не замерите, али сјајно је ово име за неку водвиљску коме(н)дију.

У рангу, рецимо, имена Прокопије Хаџипопраспоповић И слично.

Штета да се баци.

Нотираћу га за своје хронике под насловом "Мој живот у грму духова".







hoochie coochie man hoochie coochie man 09:07 11.07.2020

Re: ...

Eh, sad, u inostranstvu. To je sve relativno, i privremeno

Tako je Srki Srbine :)

Nego, đenerale huči, kad se sutra zagledaš tako setno i pomalo spuvano u pravcu Prijedora, jel vidiše nešto, tu, malo bliže, što bi ti možda bolo oči?

Kozaračko kolo?
Ma, zanemarim, ignorišem, šta ću, bilo prošlo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 13:21 11.07.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Eh, sad, u inostranstvu. To je sve relativno, i privremeno

Tako je Srki Srbine :)

Nego, đenerale huči, kad se sutra zagledaš tako setno i pomalo spuvano u pravcu Prijedora, jel vidiše nešto, tu, malo bliže, što bi ti možda bolo oči?

Kozaračko kolo?
Ma, zanemarim, ignorišem, šta ću, bilo prošlo.


Ne bih se ja tako lako opuštao da sam na tvom mestu, ne paziš malo i ovi antisrbi odma neku jugoslaviju smandrljaju. Naviklo to na zajedništvo bratstvo i jedinstvo, i druga Titu, i ko će to posle opet da rastura.
srdjan.pajic srdjan.pajic 13:24 11.07.2020

Re: ...

sanjar
mirelarado
angie01
To tenzično uporno ponavljaju i novinari i novinarke koji sede u studiju, a može lako da se ispravi. Rekla sam samo da me to sekira, nisam im krunu s glave skinula. :)


nisam ni mislila,...nego rekoh, ako se sve skupa uzme u obzir, zanemari taj detalj ovima na terenu.


Ma, naravno. Svaka im čast, naročito onoj devojci s dugom plavom kosom, koja je pre neko veče, kao vitez bez mane i straha, trčala od jednog kritičnog mesta do drugog, gutajući vatru i suzavac...

Jeste, čak je i zgodna ... mislim na Žaklinu Tatalović, A lepa je i ona iz Novog Sada, kratke kose.
Nadam se samo da neće završiti na RTS-ovima i sličnim govnarskim medijima.
Režim ćesto vešto pretvara protivnike u saradnike - i takvi tek onda grizu za novoga gazdu ... pogledajte kako Krlo piči.


Čarli, vraže tviterski! Ali jeste, N1 ima nekoliko lepojki među novinarkama, to je nesporno. I lepe i fine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:26 11.07.2020

Re: ...

Ne bih se ja tako lako opuštao da sam na tvom mestu, ne paziš malo i ovi antisrbi odma neku jugoslaviju smandrljaju.

Ma jok, ne boj se, nema takvih više tamo.
angie01 angie01 14:02 11.07.2020

Re: ...

Ma jok, ne boj se, nema takvih više tamo.


po vrlo ozbiljnom istrazivanju, stanovnici danasnjih drzava nastali iz YU su se ovako izjasnili po pitanju, kada je bilo bolje, da l u velikoj zemlji ili sada,

Bosna- 62% u YU
Makedonija-62% u Yu
Crna Gora-52% u YU
Srbija- 57% u YU

jedino je na Kosovu rezultat bio obrnut- 19% je glasalo za YU iz razumljivih razloga- za Hrvatsku nema podataka

Western Balkans Regional Poll
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:08 11.07.2020

Re: ...

po vrlo ozbiljnom istrazivanju

:)

Šteta samo što se stvari ne odvijaju po rezultatima "vrlo ozbiljnih istraživanja" nego po rezultatima izbora.

A na izborima se taj procenat zaljubljenih u Jugu volšebno topi na nivo smešnog.
Ili da ukinemo izbore i volju naroda a da ozbaničimo te vrlo ozbiljne?

Svašta li ljudi prihvataju za validnu stvar kako bi svoju tugu ublažili.

Čuj vrlo ozbiljna istraživanja :)
freehand freehand 14:09 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

Не замерите, али сјајно је ово име за неку водвиљску коме(н)дију.

Sprdati se sa tuđim imenom i prezimenom jedna je od omiljenih zabava specifične grupe intelektualno uštrojeni, taman za toliko da misle da ej tu nešto smešno.
shmoo shmoo 14:43 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

freehand
Не замерите, али сјајно је ово име за неку водвиљску коме(н)дију.

Sprdati se sa tuđim imenom i prezimenom jedna je od omiljenih zabava specifične grupe intelektualno uštrojeni, taman za toliko da misle da ej tu nešto smešno.




Откуд ти?

Баш се радујем што те видим после дужег времена!

Је л' била у питању корона или сезона?

Одмора. Сезона одмора. На то сам мислио.



Само да питам, интересантан сам знати...


А спрдати се са читавом нацијом и државом као што то раде сви медији и сви медијски упосленици ових дана у Србији извештавајући о протестима, па између осталих и тај N1 са све Жаклином Таталовић, то је иначе интелектуално врло мудато и паметно, је л' да?

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:10 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

shmoo
freehand
Не замерите, али сјајно је ово име за неку водвиљску коме(н)дију.

Sprdati se sa tuđim imenom i prezimenom jedna je od omiljenih zabava specifične grupe intelektualno uštrojeni, taman za toliko da misle da ej tu nešto smešno.




Откуд ти?

Баш се радујем што те видим после дужег времена!

Је л' била у питању корона или сезона?

Одмора. Сезона одмора. На то сам мислио.



Само да питам, интересантан сам знати...


А спрдати се са читавом нацијом и државом као што то раде сви медији и сви медијски упосленици ових дана у Србији извештавајући о протестима, па између осталих и тај N1 са све Жаклином Таталовић, то је иначе интелектуално врло мудато и паметно, је л' да?



Kako je to izveštavanje sa protesta sprdanje za nacijom i državom? Na stranu sad što su država i nacija koje su došle u ovo stanje sprdnja (pa je tako i hučijevo maštanje o Prijedoru krajnje groteskno i vredno spr... podjebavanja). E, jedino kad uzmu da te pendreče onda to više nije sprdnja.
shmoo shmoo 15:22 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

srdjan.pajic
shmoo
freehand
Не замерите, али сјајно је ово име за неку водвиљску коме(н)дију.

Sprdati se sa tuđim imenom i prezimenom jedna je od omiljenih zabava specifične grupe intelektualno uštrojeni, taman za toliko da misle da ej tu nešto smešno.




Откуд ти?

Баш се радујем што те видим после дужег времена!

Је л' била у питању корона или сезона?

Одмора. Сезона одмора. На то сам мислио.



Само да питам, интересантан сам знати...


А спрдати се са читавом нацијом и државом као што то раде сви медији и сви медијски упосленици ових дана у Србији извештавајући о протестима, па између осталих и тај N1 са све Жаклином Таталовић, то је иначе интелектуално врло мудато и паметно, је л' да?



Kako je to izveštavanje sa protesta sprdanje za nacijom i državom? Na stranu sad što su država i nacija koje su došle u ovo stanje sprdnja (pa je tako i hučijevo maštanje o Prijedoru krajnje groteskno i vredno spr... podjebavanja). E, jedino kad uzmu da te pendreče onda to više nije sprdnja.




А теби ово извештавање медија о протестима и нередима у Бгд. који се свакодневно уназад 4 дана догађају делује нормално?

Која је онда улога медија ту?

Да распирују што више мржњу и насиље?

Док се не стекне потребна критична маса за крваве обрачуне на улицама свих групација које имамо у Србији данас?


Па да онда лепо утрчимо сви заједно у један мали прљави грађански ратић у Србији?

(Ако је та идеја већ пропала 1999. за време бомбардовања, зашто је не бисмо оживели данас, а?)

Као да нам свеопште глобално срање ионако није довољно, него да му га локално зачинимо и забиберимо тек да нам не буде досадно и да се разликујемо од свих других?

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:26 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

А теби ово извештавање медија о протетима и нередима који се свакога дана догађају делује нормално?

Која је онда улога медија ту?

Да распирују што више мржњу и насиље?


Odgovori mi na pitanje koje sam postavio, nemoj mi odgovarati pitanjima.
shmoo shmoo 15:31 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

srdjan.pajic
А теби ово извештавање медија о протетима и нередима који се свакога дана догађају делује нормално?

Која је онда улога медија ту?

Да распирују што више мржњу и насиље?


Odgovori mi na pitanje koje sam postavio, nemoj mi odgovarati pitanjima.




Одговорио сам ти.

Сви медији, па и тај N1, све време у ова 4 дана само потпирују мржњу не би ли се пажња јавности што више скренула са нечег другог на свакодневне протесте са нередима по Србији.


У чијој су служби ти медији онда?

Ја знам одговор на ово питање.

А верујем да га и ти знаш.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:32 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

I nemoj dopisivati i produžavati komentare, nego prvo domisli to što imaš, pa napiši. Ne žurimo se nigde.

shmoo shmoo 15:37 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

srdjan.pajic
I nemoj dopisivati i produžavati komentare, nego prvo domisli to što imaš, pa napiši. Ne žurimo se nigde.





Беспотребно и ружно са циљем дисквалификација саговорника унапред као недостојног за дијалог.

А сада одговори ти мени на питања која сам ти поставио.



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:42 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

Сви медији, па и тај N1, све време у ова 4 дана само потпирују мржњу не би ли се пажња јавности што више скренула са нечег другог на свакодневне протесте са нередима по Србији.


I to onda predstavlja sprdnju za državom i nacijom? A šta je to "drugo" o čemu pričaš, nemoj sad biti tajnovit? I kako to prilično dobro izveštavanje, o tome smo se svi ovde složili, mada huči već tradicionalno (kao u doba Slobe) preferira RTS, ali nema veze, dakle kako to potpiruje mržnju, izvini, ne razumem? Opiši mi kako bi trebalo novinari da izveštavaju, a da ti to ne smatraš širenjem mržnje i produbljivanjem sukoba.

Po meni, mržnju šire, i u rat zemlju uvode ovi vaši ultradesničari, i murija, koja nekontrolisano mlati, a svi su na platnom spisku istog poslodavca, a ne neki novinari smešnih imena i prezimena koji sasvim korektno izveštavaju o tome dok gutaju suzavac i pendrečenje. Možda ne treba da izveštavaju uopšte, ili, ono, pet minuta, pa vesti iz poljoprivrede, tenisa i vremenska prognoza, dobro, i to gde je bio i šta radio Vučić.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:44 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

shmoo
srdjan.pajic
I nemoj dopisivati i produžavati komentare, nego prvo domisli to što imaš, pa napiši. Ne žurimo se nigde.





Беспотребно и ружно са циљем дисквалификација саговорника унапред као недостојног за дијалог.

А сада одговори ти мени на питања која сам ти поставио.





Ne, to nije cilj, nego ti ukazujem na ružnu naviku koja otežava komunikaciju. Dakle, sedi, smisli do kraja, pa napiši.
shmoo shmoo 16:24 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

srdjan.pajic
shmoo
srdjan.pajic
I nemoj dopisivati i produžavati komentare, nego prvo domisli to što imaš, pa napiši. Ne žurimo se nigde.





Беспотребно и ружно са циљем дисквалификација саговорника унапред као недостојног за дијалог.

А сада одговори ти мени на питања која сам ти поставио.





Ne, to nije cilj, nego ti ukazujem na ružnu naviku koja otežava komunikaciju. Dakle, sedi, smisli do kraja, pa napiši.



Добро. У праву си.

'Ајде сада ти мени одговори на моја питања.

Само, молим те, без оваквих булшита:


ovi vaši ultradesničari, i murija,



Ниси приметио слику Вацића и осталих другова из Службе коју сам већ окачио овде код Анђе пре пар дана?

Све сам го десничар до десничара, јбт!

А Вацић сигурно није мој. Као ни ово говно, исфабриковани за потребе Службе ултрадесничар, Ного. Ни онај из Образа, не знам ни како се зове. Мали од палубе ЦИА.

Дакле, без просеравања.

Ја мислим да је циљ ових протеста и фејк насиља у којима је оправдано незадовољство грађана стањем у Србији искоришћено и већ изманипулисано од стране тих медија којима не смем да се подсмевам (по теби) само параван за неке много битније ствари које се у овом тренутку решавају (Париз-Косово). Па медији (сви медији, па и N1 са Жаклином Таталовић) само припомажу да се пажња јавности и рефлектори само окрену што даље од Париза. Чиме се и ти "независни" медији са својим подстицањем на протесте са контролисаним (за сада) насиљем сви само стављајуу службу једног јединог циља са којим је Прворођени и доведен на власт у колонији Србији 2012. године - признавање Косова.


А шта ти мислиш о томе?


(И без прича о фактичком стању што се тиче Косова и Метохија. Причамо о формалном признању - нечему што Србија не би смела никада да уради ако себе сматра озбиљном државом. И државом уопште.

А ако је већинско мишљење да ову Србију, једину коју и имамо, не би требало да сматрамо својом државом и да тиме поништимо 200 година мука и силне жртве, онда у реду.)

shmoo shmoo 16:48 11.07.2020

EDIT








srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

Само, молим те, без оваквих булшита:


ovi vaši ultradesničari, i murija,


Eh, nije lepo da se sad odričeš svojih ideoloških istomišljenika, pešadinaca, Vacić i navijači i ovi Obrazovci što su ih sad izvukli iz magacina su na istoj strani ideološkog spektra kao i ti, čak isto misle o novinarima, samo su, za razliku od tebe, voljni da ih mlate, kao što smo videli. Jedina razlika je što je on na platnom spisku države, pa sad mora da ide tamo da zaradi lebac, da se kao bije sa policijom za Kosovo, patriotizam, krs časni, itd, da bi ovi onda mogli mirne duše da razbiju demonstracije protiv Vučića i mafijaša koji ga plaćaju i da se iživljavaju nad mirnim demonstrantima, što je ono zbog čega su i odabrali taj poziv. Razumem da Vaciću verovatno najviše zameraš što je očigledno imao slabu ocenu iz srpskog jezika i književnosti, i knjigu nikad nije voleo.

Samo, ja nisam zadovoljan tvojim odgovorom na postavljeno pitanje, a čini mi se da ga sad namerno zaobilaziš. Dakle, pojasni mi: kako je to korektno izveštavanje novinara sa demonstracija sprdnja sa državom i nacijom? I nemoj da navaljuješ opet sa pitanjima, kačiš mi misteriozne influensere sa youtuba, nego se skoncentriši na odgovor, ako nije problem. Ako jeste, onda batali, druže.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:37 11.07.2020

Re: EDIT

shmoo









A sad si me zainteresovao: jel moguće, bre, da su prokleti Hrvati toliko pametniji od ovih naših nazoviobaveštajaca, da su se tako lepo i glatko ugradili u taj aparat, i sad nam jebu kevu sa ovim protestima, oće svi da pomrete od korone ili pendreka, ili još bolje da se izmeđe sebe (znači, ti i vacićevci, murija i ovi normalni demonstranti) poubijate između sebe? Eno ga siroma huči verovatno drhti ispod ćebeta, ne sme da izađe, da ga ne zaskoči neki Hrvoje iz šljivika. Nemoj ovo da kačiš ako nisi siguran da je autentično i na proverenim saznanjima zasnovano!

edit: jebote, zamisli hučija sa plišanim Kalabićem ispod ćebeta, drhti.
angie01 angie01 18:18 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

Ја мислим да је циљ ових протеста и фејк насиља у којима је оправдано незадовољство грађана стањем у Србији искоришћено и већ изманипулисано од стране тих медија којима не смем да се подсмевам (по теби) само параван за неке много битније ствари које се у овом тренутку решавају (Париз-Косово). Па медији (сви медији, па и N1 са Жаклином Таталовић) само припомажу да се пажња јавности и рефлектори само окрену што даље од Париза. Чиме се и ти "независни" медији са својим подстицањем на протесте са контролисаним (за сада) насиљем сви само стављајуу службу једног јединог циља са којим је Прворођени и доведен на власт у колонији Србији 2012. године - признавање Косова.




izvini, a kako izvestavanje sa lica mesta, gde je sve vreme ono bilo faktografsko, bez nekih licnih analiza i pakovanja, doprinosi mrznji i utice na desavanje u Parizu?

ti protesti SE desavaju i nisu ni malo naivni, narocito neverovatno brutalna reakcija policije, koje je bez presedana, pa je l ti mislis da javnost ne bi trebalo da se o svemu tome informise?...a neposredni triger je bio baticin neprimereni govor pre odlaska,..a pre toga baticina organizacija manipulacijom oko kovida i izlaganje gradjana opasnosti zbog izbora,...i sada ti imas teoriju, da reporteri koji vise nego korektno izvestavaju- jer im je to posao a medijima osnovni razlog postojanja/delatnosti, to rade da bi skrenuli paznju i sirili mrznju,...pa ne znam kako si ovo skockao, al je blesavo.
freehand freehand 18:36 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић


Откуд ти?

Баш се радујем што те видим после дужег времена!

Је л' била у питању корона или сезона?

Одмора. Сезона одмора. На то сам мислио.

Zahvaljujem na tolikoj pažnji i zainteresovanosti za moju personu od nepoznatog stranca.
ali da ne bude da sam nepristojan i nisam odgovorio kolegi nepoznatom a mladom blogeru: šta te briga?

Inače, pitanje ko9je sam postavio nema nikakve veze sa izveštavanjem. Ali ima sa pristojnošću vonabi pristojnih koji pokušavaju da se sa tim degenerisanim izrswtkom negde na hipotalamusu koji bi strasno voleli da je smisao za humor - koji, dakle, pokušavaju da se sprdaju sa tuđim imenom i prezimenom.
E mladi kolega, ime i rezime su vam dati, nemaju veze ni sa vašim izborima ni sa vašim željama i8 pprincipima kojih se u životu držite.
Reči i dela - to je ono po čemu se o ljudima sudi. Oni koji bi se sprdali sa tuđim izgledom, bolestima, pa i imenom i prezimenom spadaju u fukaru kojima pažnju valja posvetiti taman toliko da im se to saopšti, sa prezirom.
vcucko vcucko 19:05 11.07.2020

Re: ...

angie01

za Hrvatsku nema podataka

Šta bi, anketari nisu pretekli?

predatortz predatortz 19:07 11.07.2020

Re: ...

vcucko
angie01

za Hrvatsku nema podataka

Šta bi, anketari nisu pretekli?



Radio bi srbosijek da su pitali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 11.07.2020

Re: EDIT

: jel moguće, bre, da su prokleti Hrvati toliko pametniji od ovih naših nazoviobaveštajaca,

Ma svakakve čuda se dešavaju, ovo sa Hrvatima u Srbiji jeste malo čudo, al kad Rusi Amerima našitimaju izbore, e to je pamet i čudo.
Šta ćeš, glupi Ameri, što da im ne smeste.
shmoo shmoo 20:02 11.07.2020

Re: EDIT

srdjan.pajic



Ето, видиш како то може.

Лепо смо рекли један другоме ко шта мисли.

Додуше, уз обилате булшите с твоје стране јер теби као и увек тешко пада да комуницираш са неистомишљеницима, но боже мој. Ништа ново. Ако се ти никада и не навикнеш на то, ја сам се одавно навикао, па је онда ОК.

А булшити к'о булшити. Ионако је инфалција истих, па неколико комада горе или доле не значе много у коначном збиру. (Збиру, не жбиру! Штавио шам протежу!)

И уједно, тако је сада и мени јасно на којој си ти то "страни идеолошког спектра".

( "Идеолошког спектра", јбт! Какав речник! К'о са неког вечерњег курса у дому културе у центру села, одмах поред биоскопа и школе. Иди бре, Пајићу, слатко си ме насмејао.)

Углавном, да резимирамо овај низ коментара:

Лепо, баш лепо. Културно и достојанствено и васпитано како и доликује интелектуалној елити овог разјебаног народа којег јебу у главу деценијама.

Видиш како то може и тако понеки пут.

Не често, понеки пут. Не треба претеривати у томе са тобом него онако... Умерено.

Искрено речено, бојим се да не почнем и ја да користим те изразе попут "идеолошки спектар" и слично. И то тензично и френзично да их користим.

Иначе, задовољан сам твојим одговором за разлику од тебе који ниси задовољан мојим одговором, али то сада више није ни важно.


Е, да... И ја исто чекам с нестрпљењем Хучијев одговор док стиска плишаног Калабића испод ћебета. Бу, сотоно!!!


shmoo shmoo 21:12 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

angie01

ti protesti SE desavaju i nisu ni malo naivni,





Нису наивни. Нису нимало наивни. И стално су на ивици да измакну контроли.

А ја не знам за други начин како да потиснем страх сем да му се подсмевам у лице.

И баш ме брига да ли је то још некоме смешно.

Смешно је мени. То је оно што је мени најважније у овом тренутку.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 11.07.2020

Re: EDIT

Иначе, задовољан сам твојим одговором за разлику од тебе који ниси задовољан мојим одговором, али то сада више није ни важно.


Ja bih bio za nijansu zadovoljniji tvojim odgovorom da si se potrudio da ga napišeš. Ali, nema veze, nema svrhe dalje insistirati, više sreće idući put, kažem ja sebi...
shmoo shmoo 21:14 11.07.2020

Re: EDIT

srdjan.pajic
Иначе, задовољан сам твојим одговором за разлику од тебе који ниси задовољан мојим одговором, али то сада више није ни важно.


Ja bih bio za nijansu zadovoljniji tvojim odgovorom da si se potrudio da ga napišeš. Ali, nema veze, nema svrhe dalje insistirati, više sreće idući put, kažem ja sebi...




Као на бингу у старачком дому.
shmoo shmoo 21:16 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

freehand

Откуд ти?

Баш се радујем што те видим после дужег времена!

Је л' била у питању корона или сезона?

Одмора. Сезона одмора. На то сам мислио.

Zahvaljujem na tolikoj pažnji i zainteresovanosti za moju personu od nepoznatog stranca.
ali da ne bude da sam nepristojan i nisam odgovorio kolegi nepoznatom a mladom blogeru: šta te briga?

Inače, pitanje ko9je sam postavio nema nikakve veze sa izveštavanjem. Ali ima sa pristojnošću vonabi pristojnih koji pokušavaju da se sa tim degenerisanim izrswtkom negde na hipotalamusu koji bi strasno voleli da je smisao za humor - koji, dakle, pokušavaju da se sprdaju sa tuđim imenom i prezimenom.
E mladi kolega, ime i rezime su vam dati, nemaju veze ni sa vašim izborima ni sa vašim željama i8 pprincipima kojih se u životu držite.
Reči i dela - to je ono po čemu se o ljudima sudi. Oni koji bi se sprdali sa tuđim izgledom, bolestima, pa i imenom i prezimenom spadaju u fukaru kojima pažnju valja posvetiti taman toliko da im se to saopšti, sa prezirom.





Ја фукари чак и не саопштавам да је презирем.

Осете они то сами.

Речи онда буду сувишне.
freehand freehand 21:51 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

Речи онда буду сувишне.

Ko bi rekao?
shmoo shmoo 23:15 11.07.2020

Re: Жаклина Таталовић

freehand
Речи онда буду сувишне.

Ko bi rekao?



Нико.

maliperica maliperica 21:54 09.07.2020

Realnost

....demantuje sve one koji su se ishitreno poradovali da je sazrela revolucionarna situacija i kojima je blisko razmišljanje - što gore to bolje.
Nakon večerašnje situacije sasvim je izvesno da su juče delovali ubačeni elementi i provokatori.


solo solo 22:07 09.07.2020

Re: Realnost

Realnost
....demantuje sve one koji su se ishitreno poradovali da je sazrela revolucionarna situacija i kojima je blisko razmišljanje - što gore to bolje.
Nakon večerašnje situacije sasvim je izvesno da su juče delovali ubačeni elementi i provokatori.


Kako da nazovemo ove proteste. Jel može ,,sedi od pet miliona,, I ne zvuči nešto.



Sluđen narod.
angie01 angie01 22:09 09.07.2020

Re: Realnost

Nakon večerašnje situacije sasvim je izvesno da su juče delovali ubačeni elementi i provokatori.


pa to sve vreme i govorim,...izmedjuostalog, Beograd je morao da plati za slabu izlaznost na izbore,...a sa druge strane, gazda je kod onih od kojih zavisi, a sigurno je zatekao naslove sa nasiljem u Srbiji, koji mu bas ne idu u prilog,...znao je on to i pre dva dana, al nije mogao da odoli.


...demantuje sve one koji su se ishitreno poradovali da je sazrela revolucionarna situacija i kojima je blisko razmišljanje - što gore to bolje.


a ko su ti koji su se ishitreno poradovali,...ja koliko citam i ovde i svda drugde, svi su stava da je protestu falila ideja, artikulacija i organizovanost,...kao uostalom i opoziciji, koja zbog te slabosti ne moze ni da iskoristi sve vece nezadovoljstvo gradjana i to sto vlast ne ume da organizuje sisteme u drzavi,...sve se raspada i kada se kriza zalaufa, tek ce glad da jos vise pokaze nesposobnost ove vlasti.
angie01 angie01 22:10 09.07.2020

Re: Realnost

Sluđen narod.


sludjen je besan, nezadovoljan i ugrozen- zivotno, egzistencijalno,..al nema ko da ga povede.
maliperica maliperica 22:18 09.07.2020

Re: Realnost

angie01
Sluđen narod.


sludjen je besan, nezadovoljan i ugrozen- zivotno, egzistencijalno,..al nema ko da ga povede.


Definitivno ništa ne razumeš i imaš potpuno pogrešnu percepciju stvarnosti.
Nema ko da ga povede ?
Pa ti tražiš Vođu.
Dučea ?
Kao rešenje ?



Sad razumem zašto ti je blizak Maksimus.

solo solo 22:23 09.07.2020

Re: Realnost


Do tada svi na Pink obraća se predsednik iz Pariza.
Za sada on vodi narod.
maliperica maliperica 22:30 09.07.2020

Re: Realnost

solo

Do tada svi na Pink obraća se predsednik iz Pariza.
Za sada on vodi narod.

Angie priželjkuje da umesto njega neko drugi vodi narod.

Iz no good.

angie01 angie01 22:33 09.07.2020

Re: Realnost

Kao rešenje ?


ovo sve je toliko glupavo, da nemam sta da ti kazem.


Sad razumem zašto ti je blizak Maksimus.


a, maxa je barem duhovit, sto je u mom sistemu kvalitetna osobina.
angie01 angie01 22:35 09.07.2020

Re: Realnost


Do tada svi na Pink obraća se predsednik iz Pariza.


obratio se i iz aviona, pre nego je sleteo,...ne znam, je l ce i pre spavanja, da kaze da l je jeo snicle il je preskocio da bi resio probleme.
angie01 angie01 22:36 09.07.2020

Re: Realnost

Iz no good.


vire ti noge, moras jos malo...
maliperica maliperica 22:40 09.07.2020

Re: Realnost

angie01


ovo sve je toliko glupavo, da nemam sta da ti kazem.


Pa i ja upravo to kažem - da je glupavo.
Tražiti novog Vođu.

Samo što ti to iznosiš kao rešenje naših problema.
Toliko o tvojim političkim stavovima i ideologiji.

I ovde ću stati.

Sve je sasvim jasno i tu ne bih više imao šta da dodam.

angie01 angie01 22:59 09.07.2020

Re: Realnost

Tražiti novog Vođu.


samo onima bez integriteta, podanicima je potreban vodja- pa jos autokrata.

meni treba uredjena drzava, vladavina prava, institucije sistema,...i da ne znam ko je na vlasti, jer mi od njih ne zavise osnovne stvari u zivotu- kao u normalnim zemljama.


ps- pri tome u demokratiji nema vodje, nego predsednik republike, koji ima ogranicene ingerencije i samo je drzavni sluzbenik, kao i predsednik vlade i poslanici i ministri, koji su svi zajedno- zaposlenici gradjana.
angie01 angie01 00:12 10.07.2020

Re: Realnost

nasi studenti i doktoranti u parizu docekali baticu,

angie01 angie01 00:13 10.07.2020

Re: Realnost

zandarm koji pali kontejner,

g.radicevic g.radicevic 09:56 10.07.2020

Re: Realnost

nasi studenti i doktoranti u parizu docekali baticu,


dobro da nije tražio od domaćina da ih rasteraju k'o tile onomad u velikoj jabuci
il' je ipak po nešto naučio iz majčice mudrosti
g.radicevic g.radicevic 12:14 10.07.2020

Re: Realnost

je l ce i pre spavanja, da kaze da l je jeo snicle il je preskocio da bi resio probleme.


jbg, to su blagodeti društvenih mreža
s'd su najsumnjiviji ovi što ih ne koriste
nemaš pojma ni šta ni kad jedu, ni skim spavaju, ni....



a preCednik je trendi tip, i kako ga nema po televizijama i štampi
da mu narod bude informisan
solo solo 00:20 11.07.2020

Re: Realnost

meni treba uredjena drzava, vladavina prava, institucije sistema,...i da ne znam ko je na vlasti, jer mi od njih ne zavise osnovne stvari u zivotu- kao u normalnim zemljama.


Za početak vođa i ekipa treba da izgrade sistem koji priželjkuješ.
To je već teška fikcija koja od vođe i ekipe pravi obične službenike.

pri tome u demokratiji nema vodje, nego predsednik republike, koji ima ogranicene ingerencije i samo je drzavni sluzbenik, kao i predsednik vlade i poslanici i ministri, koji su svi zajedno- zaposlenici gradjana.


Gde to ima danas?
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:17 11.07.2020

Re: Realnost

g.radicevic

dobro da nije tražio od domaćina da ih rasteraju k'o tile onomad u velikoj jabuci
il' je ipak po nešto naučio iz majčice mudrosti

Само да приметим да ни домаћин није цвећка. Мислим да је 12 жутих прслука брутално убијено, а многи су изгубили око руку или ногу.

Emmanuel Macron’s Year of Cracking Heads (ЛИНК)

angie01 angie01 10:22 11.07.2020

Re: Realnost

Gde to ima danas?


u uredjenim zemljama, gde funkcionisu institucije sistema, pa ti ne zavise bazicne stavri od onog ko je na vlasti.
shmoo shmoo 09:03 10.07.2020

Е, јбг!



И опет ћемо ми да будемо криви за све.



Grčka ključa: Hiljade na ulicama, baklje, suzavci i gasne bombe









solo solo 15:23 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Grčka ključa: Hiljade na ulicama, baklje, suzavci i gasne bombe


Još ako se spontano ustvrdi da je suzavac najefikasniji lek protiv korone. Trebao bi neko da počne sa istraživanjima. G. Nsarski imate li kakva saznanja o tomu?

Šta je sa Aureusom? Zlatko javi se da se ne razmišljamo.
predatortz predatortz 15:27 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Još ako se spontano ustvrdi da je suzavac najefikasniji lek protiv korone. Trebao bi neko da počne sa istraživanjima. G. Nsarski imate li kakva saznanja o tomu?


Virusi se izbacuju izlučevinama, a suzavac je provereno dobro sredstvo za pospešivanje izlučivanja.

Ako nije lek, ono bar pomaže.
nsarski nsarski 15:45 10.07.2020

Re: Е, јбг!

G. Nsarski imate li kakva saznanja o tomu?

Američko medicinsko društvo (American thoracic society) je izdalo poziv da se uvede moratorijum na upotreba suzavca tokom demonstracija, jer taj gas proizvodi kratkoročne i dugoročne plućne probleme i pogoršava kliničku sliku obolelih od covid-19.

Tear Gas Use During COVID-19 Pandemic Irresponsible; Moratorium Needed, Says American Thoracic Society

June 11, 2020 -- The American Thoracic Society calls for a moratorium on the use of tear gas and other chemical agents deployed by law enforcement against protestors participating in demonstrations, including current campaigns sparked by the death of George Floyd.
solo solo 15:56 10.07.2020

Re: Е, јбг!

nsarski



Moskva / "Efikasnost dokazana": Rusi testiraju novi metod liječenja koronavirusa
Ljekari ruskog saveznog medicinsko-biološkog centra "Burnazjan" u Moskvi testirali su novi metod liječenja virusa COVID-19 – u barokomori.


Sad bez zezanja. Rusi eksperimentišu sa barokomorama što ima rezona. Vredi pokušati, mada cena tretmana u barokomori nije mala. Nisam naleteo na neku ozbiljniju studiju a i rano je.U svakom slučaju čini mi se da je manje invazivno i bezazlenije od tubusa i ventilacije.
solo solo 16:03 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Američko medicinsko društvo (American thoracic society) je izdalo poziv da se uvede moratorijum na upotreba suzavca tokom demonstracija, jer taj gas proizvodi kratkoročne i dugoročne plućne probleme i pogoršava kliničku sliku obolelih od covid-19.


Zamoljavamo Anu i Nešu da batale suzavac i da se vrate na tradicionalne devetomartovske vodene topove.
mirelarado mirelarado 18:10 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Zamoljavamo Anu i Nešu da batale suzavac i da se vrate na tradicionalne devetomartovske vodene topove.


Ali da ih pune dezifenkcionim rastvorom.

Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?
angie01 angie01 18:22 10.07.2020

Re: Е, јбг!


Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?


pa to rekoh pre neki dan,...u kom su oni svojstvu, vlada ne postoji, a ni premijer,...nekako se naviklo da zakon nije ni bitan i da sam bog moze kako hoce.
predatortz predatortz 18:25 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?


Vlada je u tehničkom mandatu, do izbora nove.
shmoo shmoo 18:30 10.07.2020

Re: Е, јбг!

solo
Grčka ključa: Hiljade na ulicama, baklje, suzavci i gasne bombe


Još ako se spontano ustvrdi da je suzavac najefikasniji lek protiv korone. Trebao bi neko da počne sa istraživanjima.






Ма јебо корону! Демократија је под знаком питања! ( У Знаку питања? )




mirelarado mirelarado 18:47 10.07.2020

Re: Е, јбг!

predatortz
Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?


Vlada je u tehničkom mandatu, do izbora nove.


Mislim da ni tu, po običaju, zakon nije poštovan, tj. tehničku vladu neko mora zvanično da proglasi, nije reč o automatizmu. Gde nam je Nikolo, da objasni?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:47 10.07.2020

Re: Е, јбг!

predatortz
Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?


Vlada je u tehničkom mandatu, do izbora nove.

Ma jok, kad prođu izbori pa dok se ne formira nova vlada, ne vlada niko, bezvlašće.

Ograničenja tehničke vlade postoje, ali i ovlašćenja postoje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:48 10.07.2020

Re: Е, јбг!

mirelarado
predatortz
Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?


Vlada je u tehničkom mandatu, do izbora nove.


Mislim da ni tu, po običaju, zakon nije poštovan, tj. tehničku vladu neko mora zvanično da proglasi, nije reč o automatizmu. Gde nam je Nikolo, da objasni?

Ne proglašava je niko, to se dešava po automatizmu. Edit

Vlada je organ skupštine, njen alat.
Kad se skupština raspusti, ili joj istekne mandat, mad se raspišu izbori, tog trenutka vlada postaje tehnička sa ograničenim ovlašćenjima, ali ne biva raspuštena.
Jer ko bi vodio državu?
mirelarado mirelarado 18:52 10.07.2020

Re: Е, јбг!

hoochie coochie man
mirelarado
predatortz
Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?


Vlada je u tehničkom mandatu, do izbora nove.


Mislim da ni tu, po običaju, zakon nije poštovan, tj. tehničku vladu neko mora zvanično da proglasi, nije reč o automatizmu. Gde nam je Nikolo, da objasni?

Ne proglašava je niko, to se dešava po automatizmu.


Dobro, u kom svojstvu tehnička premijerka uvodi kojekakve mere, ili preti da će ih uvesti, u pojedinim gradovima u Srbiji?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Dobro, u kom svojstvu tehnička premijerka uvodi kojekakve mere, ili preti da će ih uvesti, u pojedinim gtradovima u Srbiji?

Verujem da je to unutar ograničenih ovlašćenja, tj ne verujem da je to mimo ovlašćenja tehničke vlade.
mirelarado mirelarado 18:58 10.07.2020

Re: Е, јбг!

mirelarado
hoochie coochie man
mirelarado
predatortz
Uzgred, nespremna Ana i Slina su premijerka i ministar u bivšoj vladi, u kom svojstvu oni bilo šta odlučuju?


Vlada je u tehničkom mandatu, do izbora nove.


Mislim da ni tu, po običaju, zakon nije poštovan, tj. tehničku vladu neko mora zvanično da proglasi, nije reč o automatizmu. Gde nam je Nikolo, da objasni?

Ne proglašava je niko, to se dešava po automatizmu.


Dobro, u kom svojstvu tehnička premijerka uvodi kojekakve mere, ili preti da će ih uvesti, u pojedinim gtradovima u Srbiji?


Hoću da kažem, mogu li oni da pojme da pretnje neće pomoći i da im ono zaključavanje od proletos više neće proći?
mirelarado mirelarado 19:00 10.07.2020

Re: Е, јбг!

hoochie coochie man
Dobro, u kom svojstvu tehnička premijerka uvodi kojekakve mere, ili preti da će ih uvesti, u pojedinim gtradovima u Srbiji?

Verujem da je to unutar ograničenih ovlašćenja, tj ne verujem da je to mimo ovlašćenja tehničke vlade.


A čemu onda služe tehničke lokalne samouprave, vlade i gradonačelnici? Zašto plaćamo tu bulumentu?
angie01 angie01 19:01 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Mislim da ni tu, po običaju, zakon nije poštovan, tj. tehničku vladu neko mora zvanično da proglasi, nije reč o automatizmu.


mislim da je pre neki dan to neko kompetenten i rekao na televiziji- da mora da se zvanicno proglasi tehnicka vlada.
shmoo shmoo 19:04 10.07.2020

Re: Е, јбг!

solo
Američko medicinsko društvo (American thoracic society) je izdalo poziv da se uvede moratorijum na upotreba suzavca tokom demonstracija, jer taj gas proizvodi kratkoročne i dugoročne plućne probleme i pogoršava kliničku sliku obolelih od covid-19.


Zamoljavamo Anu i Nešu da batale suzavac i da se vrate na tradicionalne devetomartovske vodene topove.




И сапун.
angie01 angie01 19:04 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Tehnička vlada (engl. caretaker government, doslovno: "skrbnička vlada" je izraz kojim se u kontekstu modernih parlamentarnih demokracija opisuje izvršna vlast ili vlada neke države čije su ovlasti i trajanje ograničene u odnosu na redovnu vladu. Tehnička vlada nastaje najčešće tako što njen šef ili ona sama podnese ostavku, odnosno parlament joj izglasa nepovjerenje. Nakon toga se ili imenuje nova vlada ili stara nastavlja rad, ali samo dok parlament ne izglasa povjerenje novoj vladi ili ona bude formirana nakon novih izbora. Tehnička vlada, koja se također može nazivati i vlada u ostavci, u pravilu nema ovlasti za donošenje važnijih i dalekosežnijih odluka, odnosno pretpostavlja se da zbog svoje "privremenosti" za njih nema legimitet.
predatortz predatortz 19:05 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Hoću da kažem, mogu li oni da pojme da pretnje neće pomoći i da im ono zaključavanje od proletos više neće proći?


Mislim da su to shvatili.

Međutim, bojim se da i ovi protesti ne budu po onoj narodnoj:

Naljutio se pop na selo, pa odsekao sebi qratz!

Jer, ove cifre danas su plod Vlade, Kriznog štaba i podilaženja volji jedne interesne grupe da se organizuju izbori.

Cifre koje ćemo slušati u narednom periodu, a neće biti male, biće produkt, između ostalog, protesta koji čak nemaju ni definisane zahteve.
mirelarado mirelarado 19:12 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Cifre koje ćemo slušati u narednom periodu, a neće biti male, biće produkt, između ostalog, protesta koji čak nemaju ni definisane zahteve.


Uzmi još u obzir da su ovi proletos vodili duplo knjigovodstvo, da bi se prikazali silno uspešnima i da bi opravdali ono neljudsko zatvaranje. I ja mislim da će posledice sadašnjih okupljanja biti teške. Volela bih da grešim...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:19 10.07.2020

Re: Е, јбг!


mislim da je pre neki dan to neko kompetenten i rekao na televiziji- da mora da se zvanicno proglasi tehnicka vlada.

E taj je baš kompetentan.
Ko da je proglasi kad nema skupštine?
A čemu onda služe tehničke lokalne samouprave, vlade i gradonačelnici? Zašto plaćamo tu bulumentu?

Pa za lokalne poslove, za nivo države mora da postoji telo sa ovlašćenjima na nivou cele države.
predatortz predatortz 19:27 10.07.2020

Re: Е, јбг!

skrbnička vlada


Nisam siguran za "skrbničku vladu", ali u Srbiji stvari stoje ovako:

Mandat vlade, ukoliko joj se ne izglasa nepoverenje ili premijer ne podnese ostavku, traje koliko i mandat Skupštine.
Skupštini mandat traje od dana konstituisanja novog saziva, podnošenjem zakletve poslanika, pa naredne četiri godine. Naravno, ukoliko se Skupština zbog raspisivanja nekih vanrednih izbora, ili drugih razloga ne raspusti ranije.
Čak i po isteku te četiri godine, ukoliko se ne konstituiše novi saziv, Skuoština, a samim tim i Vlada, nastavljaju rad sa ograničenim ovlašćenjima.
Siguran sam da ta ovlašćenja predviđaju donošenje mera u vanrednim okolnostima, stanju neposredne ratne opasnosti, agresije na zemlju i sličnih okolnosti.

Takva Vlada neće predlagati zakone, Skupština ih neće izglasavati, ne može menjati recimo Ustav, ali tekuće vođenje zemlje se nastavlja.

Nemoguće bi bilo da zakon ne predviđa ovakve situacije i da zemlja ostaje bez vođstva.

To što se nama ne dopada ko zemlju vodi, to je drugi par opanaka.
sanjar sanjar 19:30 10.07.2020

Re: Е, јбг!

mirelarado
Cifre koje ćemo slušati u narednom periodu, a neće biti male, biće produkt, između ostalog, protesta koji čak nemaju ni definisane zahteve.


Uzmi još u obzir da su ovi proletos vodili duplo knjigovodstvo, da bi se prikazali silno uspešnima i da bi opravdali ono neljudsko zatvaranje. I ja mislim da će posledice sadašnjih okupljanja biti teške. Volela bih da grešim...


Voleo bih i ja!
No, strepnja da ne grešiš mi je jača jača od nade da grešiš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Nisam siguran za "skrbničku vladu

Kako bre nisi kad tako piše na vikipediji:)
angie01 angie01 19:32 10.07.2020

Re: Е, јбг!

E taj je baš kompetentan.


kad se nije setio da pita tebe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 10.07.2020

Re: Е, јбг!

angie01
E taj je baš kompetentan.


kad se nije setio da pita tebe.

Bolje bi mu bilo da jeste, ne bi lupetao.
Ili će biti da je ko zna šta rekao a ti opet "ukapirala"
angie01 angie01 20:06 10.07.2020

Re: Е, јбг!

a ti opet "ukapirala"


jao, nemoj samo ti o kapiranju.
angie01 angie01 20:51 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Da li ce neko da reaguje ili ce da se prave mrtvi?
"Necu da lecim one koje je tukla policija, neka ih leci njihova mama"!!!



Gradimir Dragutinovic- Gaga
angie01 angie01 21:07 10.07.2020

Re: Е, јбг!

Rodoljub Sabic

"Zaštitnik građana je ocenio da policija nije koristila prekomernu silu".
Nije vic.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:30 11.07.2020

Re: Е, јбг!

Mandat vlade, ukoliko joj se ne izglasa nepoverenje ili premijer ne podnese ostavku, traje koliko i mandat Skupštine.

Јасно је да постоји нека прелазна влада, али заиста не разумем српско формирање владе које траје два месеца, као да је СНС затечен неочекиваном победом на изборима.

У УК, онај ко победи на изборима има већ спремну владу, отуда опозициони "министри у сенци" који одмах преузимају ресоре. Ако немаш shadow cabinet, ниси спреман за власт.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:34 11.07.2020

Re: Е, јбг!

Da li ce neko da reaguje ili ce da se prave mrtvi?
"Necu da lecim one koje je tukla policija, neka ih leci njihova mama"!!!

Где су лекарска комора, Српско лекарско друштво и појединачне колеге да се позабаве случајем др Гаге?
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:03 11.07.2020

Re: Е, јбг!

заиста не разумем српско формирање владе које траје два месеца, као да је СНС затечен неочекиваном победом на изборима.

Takav zakon, 90 dana od konstituisanja skupštine, pa to koriste da ucenjuju što Dačića što kojekakve mangupe u sopstvenim redovima,
Može im se, objektivno govoreći.
sanjar sanjar 09:59 11.07.2020

Re: Е, јбг!

mirelarado
hoochie coochie man
Dobro, u kom svojstvu tehnička premijerka uvodi kojekakve mere, ili preti da će ih uvesti, u pojedinim gtradovima u Srbiji?

Verujem da je to unutar ograničenih ovlašćenja, tj ne verujem da je to mimo ovlašćenja tehničke vlade.


A čemu onda služe tehničke lokalne samouprave, vlade i gradonačelnici? Zašto plaćamo tu bulumentu?

Da organizuju autobuse, da dele sendviče, ... i-haj, posla koliko voliš.
angie01 angie01 10:20 11.07.2020

Re: Е, јбг!

Где су лекарска комора, Српско лекарско друштво и појединачне колеге да се позабаве случајем др Гаге?


isto tamo gde su bili i kada su bolesne zene ostavljali da leze na uluci, izbacivsi ih iz bolnica.


maliperica maliperica 21:53 10.07.2020

Jebote,

...samo okrenem leđa, a Angie počne da brani Srbiju i Srbe.


ecce-florian ecce-florian 11:36 11.07.2020

ako može pomoć

nije mi bilo jasno ono sa Ustavom i tehničkom vladom i novim vanrednim stanjem pa ako može Huči il preda da to još malo objasne
angie01 angie01 12:12 11.07.2020

preminuo Dzo bagerista,

sinoc je bio na protestima,....

ecce-florian ecce-florian 12:27 11.07.2020

Re: preminuo Dzo bagerista,

e jbg

to je bila organizovana Veljina snaga. tako se išlo na demontracije, ne ko danas

to je sve zbog tog što je Velja prešo na intelektualno krilo desnice al mu propala ona ideja Nove intelektualne desnice sa Bećkovićem Amfilohijem , Atanasijem i Koštunicom ko savetnicima

to bi već bila desnica s kojom može razmena mišljenja makar postojalo i potpuno neslaganje budući da je više etno nacionalizam nego tradicionalna europska desnica ( mada Časlav Koprivica to spori)

ovako jbg
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:06 11.07.2020

Re: ako može pomoć

ecce-florian
nije mi bilo jasno ono sa Ustavom i tehničkom vladom i novim vanrednim stanjem pa ako može Huči il preda da to još malo objasne

Ne razumem šta je ovde problem.
Kad prestane mandat skupštini prestaje i mandat vlade koju je ona izabrala.
A vlada kojoj je prestao mandat radi sa ograničenim ovlašćenjima do izbora nove vlade.
Tako piše u ustavu, zakonu, i niko ne proglašava ništa, to je regulisano, a i sasvim logično.

Koja je vaša ideja, ko bi to imao vlast da proglasi vladu ako skupštine nema?
angie01 angie01 13:06 11.07.2020

Re: preminuo Dzo bagerista,

Dzo je bio na svakom protestu do sada,
nije on previse bistrio politiku, nego je bio prakticar,

mozda ga je selja regrutovao- ne znam za taj podatak- on bi isto uradio da ga je pozvao bilo ko kada je gusto,...nesto mi je ostao u secanju kao samostalni strelac. Ime mu je Ljubisav Djokic.


evo sta je rekao na protestima 2017.

Na današnjim protestima ispred Vlade pojavio se i čuveni lik iz "petooktobarske revolucije", Džo bagerista.

MORE LJUDI ISPRED VLADE SRBIJE: Studenti, vojnici i policajci UDRUŽENI, traže OSTAVKE!

- Mora da se desi 6. oktobar koji se nikada nije desio. Svi koji se bave politikom trebalo bi da se pohapse i da im se oduzme imovina. Trebalo bi smeniti vrh policije i promeniti sistem, a najveće leglo kriminala je Pravni fakultet i Palata pravde. Ne očekujem da na proteste dođu oni koji imaju velike penzije jer je njima svima dobro i oni glasaju za Vučića. Trebalo bi reformisati PIO fond - ispričao je čuveni Džo bagerista i dodao:

- Primam od 10 do 12.000 mesečno, nisam imao struju, stečajni upravnici su me odrali. Dolaziću ovde svaki dan i neću odustati dok ih ne smenimo sve. Počevši od čistačice do predsednika - kazao je on.

On je na demonstracijama 5. oktobra svojim bagerom krenuo na zgradu RTS-a, iako su čak i meci leteli oko njega.

Džo je tada bagerom stigao do ulaznih vrata RTS-a.


- neka pociva u miru!
ecce-florian ecce-florian 13:23 11.07.2020

Re: ako može pomoć

@huči
A vlada kojoj je prestao mandat radi sa ograničenim ovlašćenjima do izbora nove vlade.


pa jel u okviru tih ograničenih može da na predlog ograničenog ministra vojnog a u saglasnosti sa ograničenom premijerkom i ograničenom precednicom predloži precedniku koji nije ograničen da uvede vanredno stanje

to pitam


hoochie coochie man hoochie coochie man 13:33 11.07.2020

Re: ako može pomoć


pa jel u okviru tih ograničenih može da na predlog ograničenog ministra vojnog a u saglasnosti sa ograničenom premijerkom i ograničenom precednicom predloži precedniku koji nije ograničen da uvede vanredno stanje

to pitam

Siguran sam da u ovakvim situacijama može.
Viša sila, pandemija (koju nije ova vlada proglasila) ugroženo stanovništvo, veoma jaki argumenti.

Naravno, moguće je i da im je to dobrodošlo kao izgovor, ali i ako je to jak im je izgovor, i dosta naivno i amaterski bi izgledali pokušaji da im se ospori to pravo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana