Politika| Region

Izbori

niccolo RSS / 30.08.2020. u 09:00

Po svemu sudeći očekuje nas veoma interesantan izborni dan (i noć) u Crnoj Gori. Do 9 časova je već 15% glasača izašlo na birališta. Kako je naš blog oduvek bio orijentisan i na dešavanja u regionu, mislim da je dobro otvoriti poseban blog na kome bi ljudi mogli da daju svoje viđenje današnjih izbora i uopšte situacije dole.

 
Dakle, da li će Milo i DPS posle 30 godina ostati bez većine (iako će verovatno pojedinačno biti i dalje sa najvećim brojem glasova) ili opozicija koja ide u tri kolone koliko shvatam ni ovog puta neće uspeti da sveukupno dobije preko 50% mesta u parlamentu, ostaje nam da vidimo večeras.
 
Do tada hajde da pročitamo kako blogeri komentarišu dešavanja i ove izbore... 
 
 


Komentari (1493)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 13:26 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

vrabac_onaj
niccolo
Ti do Bara imaš kakvu takvu infrastukturu

Kako napreduje kineski autoput, nisam odavno pratio?


Znam da se Crnogorci, uglavnom opoziciono nastrojeni, žale na troškove i rokove, dakle ne sjajno. Ali ništa drugačije nego sve ostale priče sa autoputevima po regionu. Uradiće se to na kraju, troškovi su druga priča.

Ali železnica je tu mnogo bitnija. Ako pričamo o transportu robe pre je to trebalo srediti.

A evo malo otome kako Amerikanci dobijaju poslove i kako grade puteve:

[url=https://www.vreme.com/cms/view.php?id=1702175]Šta se krije iza Behtela
[/url]

LINK (pošto linkovanje na naslov zajebava)

Inače, voleo bih da mi neko rastumači kako to predsednik države po nalogu drugih država odlučuje gde će se seliti ambasade, kakva je to država čiji predsednik po nalogu odlučuje koje će strane kompanije i šta raditi u njegovoj državi, šta je to diversifikacija izvora energije po nalogu strane sile, i da ne nabrajam sad sve idiotluke iz "sporazuma" koji, u stvari, nije potpisao niko ni sa kim.
Posebna je priča šta će o svemu ovome reći Rusi, pa Vučićev brat Si a šlag na torti će biti reakcija EU, kako u kompletu tako još više pojedinih država-članica.


vrabac_onaj vrabac_onaj 17:17 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

freehand

A evo malo otome kako Amerikanci dobijaju poslove i kako grade puteve:

Šta se krije iza Behtela



A na stranu što nama taj autoput ne treba ni za kurac krasni.
niccolo niccolo 17:21 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

A na stranu što nama taj autoput ne treba ni za kurac krasni.

A veza Bar-Preljina-Pojate-Niš-Priština-Drač?
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:33 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

niccolo
A na stranu što nama taj autoput ne treba ni za kurac krasni.

A veza Bar-Preljina-Pojate-Niš-Priština-Drač?


Pazi to mi nije palo na pamet...

Na primer odradiš jedan multimodal pa nakrcaš pune kontejnere 5G opreme domaće proizvodnje u Čačku i teraš preko Preljine ka Boljarima za Bar, onda ih krcaš i šalješ za Drač pa onda trasom Priština-Merdare-Pojate-Batočina za Kragujevac.

Da, ne treba ipak isključiti podgnosti koje se otvaraju.
j_grandson j_grandson 18:09 05.09.2020

Re: Samo da naivna javnost...

vrabac_onaj
niccolo
A na stranu što nama taj autoput ne treba ni za kurac krasni.

A veza Bar-Preljina-Pojate-Niš-Priština-Drač?


Pazi to mi nije palo na pamet...

Na primer odradiš jedan multimodal pa nakrcaš pune kontejnere 5G opreme domaće proizvodnje u Čačku i teraš preko Preljine ka Boljarima za Bar, onda ih krcaš i šalješ za Drač pa onda trasom Priština-Merdare-Pojate-Batočina za Kragujevac.

Da, ne treba ipak isključiti podgnosti koje se otvaraju.

Imam jednog prijatelja koji baš zna ovo o multimodalnom transportu što si okačio.
Ova linija između Čačka i Kragujevca bi mu se baš dopala.
predatortz predatortz 18:09 05.09.2020

Grandiozan uspeh

Ovim sporazumom Vučić je uspeo da iznervira Kinu, Rusiju, EU, a i muslimanski svet zbog seobe ambasade u Jerusalem.
Sve karte je stavio na Trampa, koji gotovo sigurno gubi izbore.

Poslednji ovakav uspeh srpska diplomatija je imala kada je Sloba celom svetu pokazao srednjak i igrao na kartu ruskih komunista, koji su tada i u samoj Rusiji bili opozicija.
alselone alselone 18:34 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

koji gotovo sigurno gubi izbore.

Ne bih rekao.
Bajden je u poluvegetativnom stanju, nema šanse da takav može dobiti izbore.
maksa83 maksa83 18:44 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

On LADNO nije znao šta sve tamo piše.
Video.
niccolo niccolo 19:02 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Predivan mladić
alselone alselone 19:10 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Njih dvojica su apsolutno jedan za drugog.
predatortz predatortz 19:24 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

alselone
Njih dvojica su apsolutno jedan za drugog.


Ljudi, meni je drago što je Tramp predsednik USA. Jeste, majke mi!
Utešno je to za nas male i bagljave narode, koje decenijama vode nekakvi poluizbrušeni likovi.
Kad shvatiš da se to može desiti i ozbiljnim državama, nemaš neku korist od toga ali ti se tvoja beda čini lakšom.
niccolo niccolo 19:27 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Kvalitetno saopštenje DS ako mene pitate.
zaharaga zaharaga 19:39 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

predatortz

Sve karte je stavio na Trampa, koji gotovo sigurno gubi izbore.



Koje se od tih saveznih americkih drzava prevaljuju plavo-crveno na izborima? Nose li srbi tamo ikakvu tezinu? I boli li americke srbe ponizavanje postojebine?


alselone alselone 19:40 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Ljudi, meni je drago što je Tramp predsednik USA. Jeste, majke mi!
Utešno je to za nas male i bagljave narode, koje decenijama vode nekakvi poluizbrušeni likovi.
Kad shvatiš da se to može desiti i ozbiljnim državama, nemaš neku korist od toga ali ti se tvoja beda čini lakšom.


Da su demoktate bili na vlasti za vremen COVIDa, mislim da bi negativan uticaj po svetsku privredu bio neuporedivo veći.
maksa83 maksa83 19:40 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Predivan mladić

Neverovatan tip. Uvek misliš da ne može biti gori bolid, i naravno da može. BelosveCka bruka.
freehand freehand 19:41 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Poslednji ovakav uspeh srpska diplomatija je imala kada je Sloba celom svetu pokazao srednjak i igrao na kartu ruskih komunista, koji su tada i u samoj Rusiji bili opozicija.

Neće baš biti, ipak je još sveže.



A inače, nije ni sloba stavio sve karte na ruske komuniste, nego je očajnički igrao na jedinu kartu koja mu je bila na stolu. I ne na kartu ruskih komunista nego na kartu maršala Jazova i pučista.
Al ko9 bi se joši činjenicama zamarao...
maksa83 maksa83 19:42 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

I ne na kartu ruskih komunista nego na kartu maršala Jazova i pučista.

To je onako poprilično isti k.
niccolo niccolo 19:45 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Neće baš biti, ipak je još sveže.

Kakvu političku procenu očekivati od čoveka koji je tek 2012. shvatio da je Berlinski zid pao.
alselone alselone 19:46 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Neverovatan tip. Uvek misliš da ne može biti gori bolid, i naravno da može. BelosveCka bruka

Najtužniji momenat je onaj sa hemijskom. On je, siguran sam, duboko u sebi jedno nevoljeno dete.
freehand freehand 19:52 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
I ne na kartu ruskih komunista nego na kartu maršala Jazova i pučista.

To je onako poprilično isti k.

U vreme kad su i Gorbačov i Jeljcin bili komunisti, a on očajnički gleda ko bi mogao da mu da oružje i podvikne kad su ga pomenuta dvojica odjebala? Jebiga, verovatno bi i ti tako.
predatortz predatortz 19:59 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
I ne na kartu ruskih komunista nego na kartu maršala Jazova i pučista.

To je onako poprilično isti k.


Ma, bio je tu i neki Ruslan Hasbulatov, te neki sukobi u i oko Dume, u jesen 1993. godine.
Tu je Sloba gajio izvesne nade, pa se malo zajebao.
Onda je Jeljcin odlikovao Tuđmana i svrstao ga u stroj pobednika nad fašizmom...
niccolo niccolo 20:00 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Tu je Sloba gajio izvesne nade, pa se malo zajebao.

Dakle, skloni smo da se kladimo na pogrešne konje...
freehand freehand 20:05 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Tu je Sloba gajio izvesne nade, pa se malo zajebao.

Dakle, skloni smo da se kladimo na pogrešne konje...

Uz rizik da budem dosadan - sloba je bio očajan. Ovaj je morončina na kub.
niccolo niccolo 20:07 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

sloba je bio očajan

A kako se doveo do toga da postane očajan?
maksa83 maksa83 20:07 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

U vreme kad su i Gorbačov i Jeljcin bili komunisti, a on očajnički gleda ko bi mogao da mu da oružje i podvikne kad su ga pomenuta dvojica odjebala? Jebiga, verovatno bi i ti tako.

Možemo da ih zovemo komunisti, a možemo i nekako drugačije, mislim da je kad je ta imperija u pitanju ideologija nebitna, tvrdo sovjetsko krilo koje se protivilo Perestrojki. Treba to razumeti, njemu kao poslednjem sovjetskom Maršalu realno ništa nije falilo, i šta sad tu perestrojka merestrojka cvrcmilojka...
freehand freehand 20:12 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Možemo da ih zovemo komunisti, a možemo i nekako drugačije

Možemo, a i ne moramo, ali u pitanju su gensek KPSS i visoki funkcioner KPSS.
alselone alselone 20:13 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Anpasan vest iz šaha - FIDE je nagradu za fair play koja je osnovana skoro, nazvala po Svetozaru Gligoriću.

niccolo niccolo 20:14 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Pa baš lepo
freehand freehand 20:15 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
sloba je bio očajan

A kako se doveo do toga da postane očajan?

Relativno lako. Imperija rešila da sjebe Jugoslaviju, on pokušavao da spašava "srpski nacionalni prostor" i sveSrbe u jedino mogućoj državi.

Inače, interesantno je da nijedan ustaša, četnik ili balista nije (sa nacistima) bežao u Rusiju i Kinu, i nijedan šezdesetih i sedamdesetih nije iz Rusije i Kine pokušavao sa terorističkim aktima, i nijedan krajem osamdesetih nije dolazio odande nego svi iz Nemačke, Švacarske, Britanije, Amerike i Australije.
Možda ne znači ništa al je dosta interesantna trivija.
niccolo niccolo 20:22 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Imperija rešila da sjebe Jugoslaviju, on pokušavao da spašava "srpski nacionalni prostor" i sveSrbe u jedino mogućoj državi.

I smislio je da to čini tako što će da ode kod Imperijinih protivnika koji su na patosu? Ne vidiš nikakav metodološki problem u pristupu?
maksa83 maksa83 20:22 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Inače, interesantno je da nijedan ustaša, četnik ili balista nije (sa nacistima) bežao u Rusiju i Kinu

Možda su teroristi, ali nisu baš toliki mentoli. Koj ćeš kurac u sovjetskoj Rusiji i Kini.
alselone alselone 20:23 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Pa baš lepo


Lepo su ga nahvalili

In the 1950s and 1960s, Svetozar Gligoric was one of the top players in the world and one of the World’s most prominent, owing to his particularly engaging personality. At the chessboard, Gligoric was an uncompromising fighter and at the same time a symbol of gentlemanhood and correctness. His impeccable reputation has been a deserved result of his success in chess games and fair-play manners. Gligoric’s trademark was high respect to his chess opponents: his main principle was – It’s chess pieces, not a man I play against! It is no coincidence that the book of Gligoric’s selected games is called “I play against pieces!”.
freehand freehand 20:27 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Imperija rešila da sjebe Jugoslaviju, on pokušavao da spašava "srpski nacionalni prostor" i sveSrbe u jedino mogućoj državi.

I smislio je da to čini tako što će da ode kod Imperijinih protivnika koji su na patosu? Ne vidiš nikakav metodološki problem u pristupu?

Pa u tom momentu nije bilo baš nekog izbora.
Pet godina kasnije pitao je Kristofera, kažu, damu napravi spisak uslova, pa mu je ovaj sažaljivo rekao da tako nešto ne postoji. Još tri godine kasnije poslao Milutinovića da se prijavi da Srbija uđe u NATO pa mu baba Olbrajt rekal - ko vas jebe, imamo Hašima. Kontekst, Nikolo,i tajming. Pitanje šta bi bilo i daje STambolić prevagnuo.
Slušaj Đinđića s kraja 2002. i iz 2003. Sve je rekao.
maksa83 maksa83 20:27 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Relativno lako. Imperija rešila da sjebe Jugoslaviju, on pokušavao da spašava "srpski nacionalni prostor" i sveSrbe u jedino mogućoj državi.

Pa nije bilo baš tako, prvo je praktično poukidao A u SAP-ovima i probao da napravi svoju glasačku mašinu u Jugoslaviji, što se drugima baš nije svidelo, pa su krenuli svojim putem.
predatortz predatortz 20:28 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Možda su teroristi, ali nisu baš toliki mentoli. Koj ćeš kurac u sovjetskoj Rusiji i Kini.


Tamo ni komunisti, osim šake IB-ovaca, nisu bežali. Od tamo se bežalo.
Tako je i Milovan Đilas, jedan od najviših komunističkih funkcionerа, umesto u Moskvu bežao u London.
freehand freehand 20:28 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
Inače, interesantno je da nijedan ustaša, četnik ili balista nije (sa nacistima) bežao u Rusiju i Kinu

Možda su teroristi, ali nisu baš toliki mentoli. Koj ćeš kurac u sovjetskoj Rusiji i Kini.

Pa da. Šta će ustaša ili nacista u Rusiji u kojoj bi ga streljali po kratkom postupku, kad može lepo da pređe kod saveznika i postane, na primer, šef novog BND?
niccolo niccolo 20:29 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

i tajming

Pa od toga smo i počeli - od tapšanja sa Klintonom pred izbore koje će zlobaba da izgubi. I ovo sad šibicarenje sa Trampom kad deluje da će on da izgubi.
maksa83 maksa83 20:32 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Tamo ni komunisti, osim šake IB-ovaca, nisu bežali. Od tamo se bežalo.

Naravno da se od tamo bežalo. Postojala je ogromna razlika između toga biti graničar na raznim granicama, npr. ko je bio u Vipavi najveći stres mu je bila zimčuga, ko je bio na bugarskoj granici najveći stres su mu bili Bugari koji pokušavaju da prebegnu ovamo (a mi ih po nekom potpisanom sporazumu vraćamo, a oni ih promptno streljaju), a na albanskoj granici, e tu je bilo koječega.
freehand freehand 20:36 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
Relativno lako. Imperija rešila da sjebe Jugoslaviju, on pokušavao da spašava "srpski nacionalni prostor" i sveSrbe u jedino mogućoj državi.

Pa nije bilo baš tako, prvo je praktično poukidao A u SAP-ovima i probao da napravi svoju glasačku mašinu u Jugoslaviji, što se drugima baš nije svidelo, pa su krenuli svojim putem.

Ne, nego je u već debelo zahuktalom prepakivanju pokušao da sa tim AP-ovima konsoliduje pozadinu. To je već bio ulazak u finale, Makso.
freehand freehand 20:41 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
i tajming

Pa od toga smo i počeli - od tapšanja sa Klintonom pred izbore koje će zlobaba da izgubi. I ovo sad šibicarenje sa Trampom kad deluje da će on da izgubi.

Ovo je potpuno nesporno. Ali samo najcrnji moron može da dozvoli sebi da svoju državu gurne kao žeton pred same predsedničke izbore u imperiji, kad se slonovi guraju. I to onomad sa Klintonom kudikamo gore nego sad:
nsarski nsarski 20:41 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
niccolo
Predivan mladić

Neverovatan tip. Uvek misliš da ne može biti gori bolid, i naravno da može. BelosveCka bruka.


Čekaj, da li je neko ovde imao u vidu onih 5:0 protiv Šiptara u Briselu pre neku godinu? Pa nemojte ljudi da zaboravljate taj uspeh!
predatortz predatortz 20:42 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

freehand
maksa83
Relativno lako. Imperija rešila da sjebe Jugoslaviju, on pokušavao da spašava "srpski nacionalni prostor" i sveSrbe u jedino mogućoj državi.

Pa nije bilo baš tako, prvo je praktično poukidao A u SAP-ovima i probao da napravi svoju glasačku mašinu u Jugoslaviji, što se drugima baš nije svidelo, pa su krenuli svojim putem.

Ne, nego je u već debelo zahuktalom prepakivanju pokušao da sa tim AP-ovima konsoliduje pozadinu. To je već bio ulazak u finale, Makso.


Raspad Jugoslavije je ozvaničen Ustavom iz '74., a njega nije pisao niko drugi do li jugoslovenski komunisti.
To što su drugi pre nas shvatili da je zid pao, pa saveznike tražili tamo gde to ima smisla, govori samo u prilog tezi da smo mi bili neorganizovani, nespremni za promene i bez jasnog cilja oko državnih i nacionalnih interesa.
Mnogo je lakše okrivljivati sve oko nas nego priznati da smo zapravo mi bili glupi i nedorasli.
freehand freehand 20:44 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Naravno da se od tamo bežalo.

Pa to, znali su i ustaše, i četnici i balisti šta valja. I ko će da ih primi, i još i države za jih da napravi poput Argentine i Paragvaja.

Postojala je ogromna razlika između toga biti graničar na raznim granicama, npr. ko je bio u Vipavi najveći stres mu je bila zimčuga, ko je bio na bugarskoj granici najveći stres su mu bili Bugari koji pokušavaju da prebegnu ovamo (a mi ih po nekom potpisanom sporazumu vraćamo, a oni ih promptno streljaju), a na albanskoj granici, e tu je bilo koječega.

Ja sam šestmeseci bio na albanskoj. Al na lepom delu - odsek od Skadarskog jezera do Ade Bojane - to je nekako pravilo ravnotežu sa stresom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:47 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Meni je super i ono "untrusted vendors" u vezi 5G.

Dobro, svima je jasno da je Kina u pitanju, ali da su se bar malo potrudili da definišu šta znači "untrusted vendor".

On tipa:
"Kad kažem untrusted vendor mislim na
1.
.....
2.
.....
3.
....."

Ovako se pod to može svašta podvesti.
maksa83 maksa83 20:49 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Ne, nego je u već debelo zahuktalom prepakivanju pokušao da sa tim AP-ovima konsoliduje pozadinu. To je već bio ulazak u finale, Makso.

Ovde već zalazimo u špekulacije. Ako ćemo da špekulišemo, ja mislim da je ono moglo opstati kao konfederacija, a svakako nije moralo da se razleti onako krvavo. Meni je tada sa mnogo manje godina nego sada i mnogo manje znanja o svetu oko sebe nego sada bilo kristalno jasno da Veliku Srbiju onako ne možeš da napraviš, i da će se sve završiti kako se završilo - vojnim i ekonomskim i političkim i kakvim god hoćeš porazom. Ne postoji način da me se ubedi da je on bio žrtva okolnosti i da je to bio jedini moguć put. Dakle ili je bio neopevano glup i odvojen od realnosti planete Zemlje, ili ga je neko naložio da to radi za tuđ račun. Meni je sad prilično svejedno šta je od ta dva.
freehand freehand 20:50 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Raspad Jugoslavije je ozvaničen Ustavom iz '74., a njega nije pisao niko drugi do li jugoslovenski komunisti.

Izgleda da pojam "ozvaničen" imaviše značenja nego što sam ja to mislio. Inače, jugoslovenski komunisti su i onomad - doduše iz lepoglave i kerestinca - pravili rešenja sa banovinama, pošto im je generalni sekretar drug Aleksandar Karađorđević tvorac Jugoslavije od troimenog naroda a po deklaraciji koju su vlada i skupština donele 1914. iznenada preminuo.
predatortz predatortz 20:54 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Inače, jugoslovenski komunisti su i onomad - doduše iz lepoglave i kerestinca - pravili rešenja sa banovinama, pošto im je generalni sekretar drug Aleksandar Karađorđević tvorac Jugoslavije od troimenog naroda a po deklaraciji koju su vlada i skupština donele 1914. iznenada preminuo.


Banovine, koliko ja znam, nisu imale lokalne vojske (Teritorijalna odbrana), svoje službe bezbednosti (republičke SDB), svoju policiju ( republičke MUP-ove)...Nisu imale ni pravo na otcepljenje.
nsarski nsarski 20:55 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Dakle ili je bio neopevano glup i odvojen od realnosti planete Zemlje, ili ga je neko naložio da to radi.


Stavljam kintu na drugar'cu.


vrabac_onaj vrabac_onaj 20:56 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
Ako ćemo da špekulišemo, ja mislim da je ono moglo opstati kao konfederacija


"Ono" je već od 1974. imalo više odlika konfederacije nego federacije. To što je u imenu postojala reč "federacija", jebiga i na tarabi svašta piše.
freehand freehand 20:58 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

predatortz
Inače, jugoslovenski komunisti su i onomad - doduše iz lepoglave i kerestinca - pravili rešenja sa banovinama, pošto im je generalni sekretar drug Aleksandar Karađorđević tvorac Jugoslavije od troimenog naroda a po deklaraciji koju su vlada i skupština donele 1914. iznenada preminuo.


Banovine, koliko ja znam, nisu imale lokalne vojske (Teritorijalna odbrana), svoje službe bezbednosti (republičke SDB), svoju policiju ( republičke MUP-ove)...Nisu imale ni pravo na otcepljenje.

TO nisu bile nikakve lokalne vojske, kao što to, na primer, nije ni Nacionalna garda.
kao što to nisu bile ni RDB i policije. A što se otcepljenja tiče - polako, od momenta kad su projektovane pitanje je šta bi se i kako dešavalo, i da nije bilo rata.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:00 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

nsarski
Dakle ili je bio neopevano glup i odvojen od realnosti planete Zemlje, ili ga je neko naložio da to radi.


Stavljam kintu na drugar'cu.




sad me podseti...
ne znam da li je iko imao priliku ovo da drži u rukama



ja sam samo prelistavao, nisam baš imao želudac da čitam.

predatortz predatortz 21:01 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

TO nisu bile nikakve lokalne vojske,


Jok! Samo su bile okosnice stvaranja vojski republika koje su odjezdile u noć. A JNA se u Sloveniji sukobila sa vojskom Bangladeša, a ne sa jedinicama TO Slovenije.
freehand freehand 21:03 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Stavljam kintu na drugar'cu.

Još od kraja osamdesetih znam ljude koji važe za izuzetno obaveštene (među njima i tebi dobro poznat profesor Božić) a koji se i danas spore da li je Mira Marković zaista imala tpresudni uticaj na Miloševića ili je on nju i njene teletabise koristio kao masku zsa sopstvene poteze i disciplinovanje sopstvene okoline.
Nekad mislim da su u pravu prvi, nekad drugi.
REalno - nemam pojma.
freehand freehand 21:07 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

predatortz
TO nisu bile nikakve lokalne vojske,


Jok! Samo su bile okosnice stvaranja vojski republika koje su odjezdile u noć. A JNA se u Sloveniji sukobila sa vojskom Bangladeša, a ne sa jedinicama TO Slovenije.


Taj način zaključivanja ukazuje na ozbiljne logičke manjkavosti. Kao kad bi rekao da je srpska vojska bila antidržavna tvorevina jer je iz nje nastala Crna ruka.


maksa83 maksa83 21:07 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh


E, meni sad nije jasno na kraju, je l' ta SFRJ valjala ili nije? Mislim, jesmo se dogovorili nešto?


Šalu na stranu, čitam po Internetima teoriju da je Vučiću rečeno jedno, a potureno da potpiše drugo, tzv. bait & switch.

Ako su mu to stvarno uradili onda mi ga je pomalo iskreno žao + mi se prezir za Trunpoovu administraciju otpr. utrostručio. Kakva seljačka najseljačkija od svih fora.
niccolo niccolo 21:10 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Šalu na stranu, čitam po Internetima teoriju da je Vučiću rečeno jedno, a potureno da potpiše drugo, tzv. bait & switch.

Ako su mu to stvarno uradili onda mi ga je pomalo iskreno žao + mi se prezir za Trunpoovu administraciju otpr. utrostručio. Kakva seljačka najseljačkija od svih fora.

Ma daj, pa kakav banana državnik pristaje da ne zna šta potpisuje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:12 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo

Ma daj, pa kakav banana državnik pristaje da ne zna šta potpisuje.


Meni uopšte nije neverovatno. Na stranu on kakav je ali ovi su teški šibicari a još imaju i toljagu.
maksa83 maksa83 21:14 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Ma daj, pa kakav banana državnik pristaje da ne zna šta potpisuje.

Ok, Vučić jeste pajac, ali meni scenario u kome njemu pokažu jedno, a onda daju da potpiše drugo uopšte nije neverovatan, možeš li misliti koliko njih boli kurac +
je Trunpo tačno kalibar šibicara sa štajge koji bi tako nešto izveo bez da trepne, pogotovo kada je u pitanju neka tamo ameba iz neke Sajberije od koje ne može ništa da dobije.

To je ovaj tip, da te podsetim:

niccolo niccolo 21:14 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

vrabac_onaj
niccolo

Ma daj, pa kakav banana državnik pristaje da ne zna šta potpisuje.


Meni uopšte nije neverovatno. Na stranu on kakav je ali ovi su teški šibicari a još imaju i toljagu.

Dajte bre ljudi, jesmo li baš toliko govno od države da pristajemo na te fore. Imao neku toljagu ili ne, neke stvari ne radiš pa da je ne znam šta...
predatortz predatortz 21:19 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Šalu na stranu, čitam po Internetima teoriju da je Vučiću rečeno jedno, a potureno da potpiše drugo, tzv. bait & switch.

Ako su mu to stvarno uradili onda mi ga je pomalo iskreno žao + mi se prezir za Trunpoovu administraciju otpr. utrostručio. Kakva seljačka najseljačkija od svih fora.


Meni deluje da de iskreno iznenadio na pominjanje seobe ambasade. Čak se u jednom momentu izobličio, pogledao u nekoga a potom se uhvatio za glavu.

Inače, Izrael priznaje otuđenje tvoje teritorije, a ti ga nagradiš potezom od kog on ima korist a ti samo štetu, to mi je glupo čak i za naprednjake.

A sa druge strane, hajde ti budi mudonja pa pred Trampom reci stani jarane da ja to još jednom pročitan, ili da posle kažeš kako ti je papir podmetnut.
A tek ovo sa 5G vendorima, tome je u sporazumu mesto koliko i o vremenskoj prognozi za Nikaragvu.

Ako ćemo pošteno, meni je svako izmeštanje razgovora o Kosovu van institucija UN unapred izgubljena bitka.
maksa83 maksa83 21:19 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Dajte bre ljudi, jesmo li baš toliko govno od države da pristajemo na te fore.

Ne znam, šta misliš?

Vučić je isto tačno taj tip, ono što u korporacijama zovu kiss up, kick down. Na onom snimku se jasno vidi kako je zgutao knedlu kada je čuo ovog kako izgovara "preseliće ambasadu u Jerusalim u julu" i kreće da gleda gde to piše a onda krene da se uhvati za glavu pa kao ustvari namešta kosu.

Vašarskog prevaranta izradili prevaranti više klase.

Sreća pa taj ne odlučuje ovde ni o čemu.
freehand freehand 21:19 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
vrabac_onaj
niccolo

Ma daj, pa kakav banana državnik pristaje da ne zna šta potpisuje.


Meni uopšte nije neverovatno. Na stranu on kakav je ali ovi su teški šibicari a još imaju i toljagu.

Dajte bre ljudi, jesmo li baš toliko govno od države da pristajemo na te fore. Imao neku toljagu ili ne, neke stvari ne radiš pa da je ne znam šta...

Ne sediš u magarećoj klupi? ne dozvoljavaš da te za uvo dovedu u Vašington?
A inače - niko i ne reaguje na to da je Tramp Hotija nazvao "predsednikom Kosova", što on svakako nije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:21 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo

Dajte bre ljudi, jesmo li baš toliko govno od države da pristajemo na te fore. Imao neku toljagu ili ne, neke stvari ne radiš pa da je ne znam šta...


Ja mislim da bi i nekom mnogo ozbiljnijem od njega trebala muda do kolena da u tom trenutku ustane i napravi skandal.
A ovog su profajleri odavno obradili i rekli da kod njega to prolazi bez problema.
Naravno, samo pretpostavka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh


Banovine, koliko ja znam, nisu imale lokalne vojske (Teritorijalna odbrana), svoje službe bezbednosti (republičke SDB), svoju policiju ( republičke MUP-ove)...Nisu imale ni pravo na otcepljenje.

Banovine, u početku, su bile tačno suprotno od onoga što su bile republike u SFRJ.
Banovine su trebale da nacionalno izbrišu, da se država prekomponuje tako da upravne celine nemaju veze sa nacijom, istorijom, kulturom (Leskovac je bio u Vardarskoj banovini, Čačak i Kragujevac u različitim banovinama itd) a sve to zbog sulude Aleksandrve ideje o stapaju nacija.

Aleksandar je bio iskreni Jugosloven, neuporedivo iskrenije od Tite i komunista, on zaista nije protežiramo nikoga posebno ne Srbe, dok su komunisti bili nekad otvoreni a nekad loše prikriveni antisrbi.

Formiranjem nacionalnih republika je bio trasiran put za raspad (otud Srbija, jedino ona, rascepkana,) a ustav '74. je bio pucanj za start.
niccolo niccolo 21:23 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Jbg, možda ste i u pravu, zaista ga profajlovali da možeš da mu uvališ kurčinu i da će da ćuti i puši...
maksa83 maksa83 21:28 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Ja mislim da bi i nekom mnogo ozbiljnijem od njega trebala muda do kolena da u tom trenutku ustane i napravi skandal.

Pod pretpostavkom da je to tačno (bait & switch) Vučić je propustio jedinstvenu istorijsku šansu da stvarno napravi svoje mesto u istoriji i odjekne baš jako.

Samo zamisli kako bi to izgledalo, Trunpo maže pred kamerama a ovaj ga prekida sa "čekaj, stani, ništa slično se nismo dogovorili, ovo nije taj papir". Pa svet bi brujao DANIMA a ovaj bi mogao da se kurči do toplotne smrti univerzuma. Pazi kad bih čak i ja koji za njega svaki dan nalazim nove dubine preizira bio pomalo ponosan.
niccolo niccolo 21:29 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Ja mislim da bi i nekom mnogo ozbiljnijem od njega trebala muda do kolena da u tom trenutku ustane i napravi skandal.

A sa druge strane, hajde ti budi mudonja pa pred Trampom reci stani jarane da ja to još jednom pročitan, ili da posle kažeš kako ti je papir podmetnut.

Jedino se sa ovime ne slažem, možeš komotno da napraviš diplomatski skandal jer su takve stvari protiv svih diplomatskih pravila. Pa ja sam lično prisustvovao sastanku gde menadžeri firme pitaju predstavnike banke kako je došlo do toga da verzija nekog dokumenta koji je potpisan ne odgovara verziji koja je potvrđena. I ovi gledali u pod i morali da pojedu govno i da se sve potpiše ponovo. A zamisli jedna država, kakva god bila, da to ne sme da uradi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:31 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

predatortz

A tek ovo sa 5G vendorima, tome je u sporazumu mesto koliko i o vremenskoj prognozi za Nikaragvu.



Ali pazi "untrusted vendors" bez definicije šta to znači, bez nekog tela koje će da utvrdi da su "untrusted".

Ludilo.
niccolo niccolo 21:32 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Ludilo.

Untrusted su oni kojima Ameri ne veruju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:33 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
Ja mislim da bi i nekom mnogo ozbiljnijem od njega trebala muda do kolena da u tom trenutku ustane i napravi skandal.

Pod pretpostavkom da je to tačno (bait & switch) Vučić je propustio jedinstvenu istorijsku šansu da stvarno napravi svoje mesto u istoriji i odjekne baš jako.

Samo zamisli kako bi to izgledalo, Trunpo maže pred kamerama a ovaj ga prekida sa "čekaj, stani, ništa slično se nismo dogovorili, ovo nije taj papir". Pa svet bi brujao DANIMA a ovaj bi mogao da se kurči do toplotne smrti univerzuma. Pazi kad bih čak i ja koji za njega svaki dan nalazim nove dubine preizira bio pomalo ponosan.


Što bi rekao Čarli, saglasan!
Ja dodajem 100% saglasan, al pusti snovi...
predatortz predatortz 21:38 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Pod pretpostavkom da je to tačno (bait & switch) Vučić je propustio jedinstvenu istorijsku šansu da stvarno napravi svoje mesto u istoriji i odjekne baš jako.


Reko Dačke da ćemo ambasadom i Izraelom tek da se bavimo.
Nemaš sad, jarane, šta da se baviš. Potpis'o čovek! Gotovo! To će, ako kreneš da se "baviš", postati ozbiljno sredstvo pritiska.
Sad možeš samo da to obaviš!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:39 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo

Jedino se sa ovime ne slažem, možeš komotno da napraviš diplomatski skandal jer su takve stvari protiv svih diplomatskih pravila. Pa ja sam lično prisustvovao sastanku gde menadžeri firme pitaju predstavnike banke kako je došlo do toga da verzija nekog dokumenta koji je potpisan ne odgovara verziji koja je potvrđena. I ovi gledali u pod i morali da pojedu govno i da se sve potpiše ponovo. A zamisli jedna država, kakva god bila, da to ne sme da uradi.


Mislim da ipak nije isto. Pazi to ti kažem kao neko koga ponekad sa strepnjom vode na sastanke pošto kao važim za nekog ko ume "previše da zategne situaciju".
Nisam siguran šta bih uradio na njegovom mestu.
freehand freehand 21:43 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Jbg, možda ste i u pravu, zaista ga profajlovali da možeš da mu uvališ kurčinu i da će da ćuti i puši...



Šta zna Grenel ko je šta sa kime potpisivao.

P.S. Mislio sam da nisam dobro čuo, ali moron je ladno izmislio da je DŽimi karter bio na Titovoj sahrani...
Aujbt.
niccolo niccolo 21:44 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Nisam siguran šta bih uradio na njegovom mestu.

Onda ne smeš ni da ideš na takve pregovore. Odnosno, da budem precizniji, onda društvo ne bi trebalo tebe da izabere da ideš na takve pregovore.
vcucko vcucko 21:46 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

maksa83
Relativno lako. Imperija rešila da sjebe Jugoslaviju, on pokušavao da spašava "srpski nacionalni prostor" i sveSrbe u jedino mogućoj državi.

Pa nije bilo baš tako, prvo je praktično poukidao A u SAP-ovima i probao da napravi svoju glasačku mašinu u Jugoslaviji, što se drugima baš nije svidelo, pa su krenuli svojim putem.

Jedna opaska, moram u ovakvim slučajevima.

Nisu oni krenuli svojim putem zato, što je Sloba pravio glasačku mašinu u Jugoslaviji. A i on je to radio ne zato što je verovao u Sejdu i Bogića, nego je ta priča tada prolazila u SR Srbiji (videti rezultate nultih izbora '90.).

Oni bi krenuli svojim putem i da ih je Stambolić kao gensek (ili šta je već bio) uz muziku posipao cvećem, a Šerbedžija recitovao Šantićevu "Ostajte ovdje".

Da je Sloba mogao bolje, verovatno. Uvek može bolje. Ali teško u SR Srbiji 1989./90.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:47 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Nisam siguran šta bih uradio na njegovom mestu.

Onda ne smeš ni da ideš na takve pregovore. Odnosno, da budem precizniji, onda društvo ne bi trebalo tebe da izabere da ideš na takve pregovore.


Ma fora je da ne očekuješ, a moraš da reaguješ u par sekundi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:48 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh


Oni bi krenuli svojim putem i da ih je Stambolić kao gensek (ili šta je već bio) uz muziku posipao cvećem, a Šerbedžija recitovao Šantićevu "Ostajte ovdje".

Što se nekad govorilo, potpis.
Sad se to kaže, saglasan :)
niccolo niccolo 21:52 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Ma fora je da ne očekuješ, a moraš da reaguješ u par sekundi.

Pa realno ne govorimo o par sekundi. Pre nego što daš saglasnost da krene oficijalni program pogledaš sporazum i tek onda daješ saglasnost. To ako su tvoje službe pre toga procenile da su domaćini skloni takvim fintama. Ili, ako baš imaš poverenja pa ne pogledaš, onda napraviš diplomatski skandal nakon toga.
freehand freehand 21:54 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Ma fora je da ne očekuješ, a moraš da reaguješ u par sekundi.

Pa realno ne govorimo o par sekundi. Pre nego što daš saglasnost da krene oficijalni program pogledaš sporazum i tek onda daješ saglasnost. To ako su tvoje službe pre toga procenile da su domaćini skloni takvim fintama. Ili, ako baš imaš poverenja pa ne pogledaš, onda napraviš diplomatski skandal nakon toga.

Pokušavam da zamislim Tita, Slobu, Koštunicu ili Tadića da im se ovo desi.
Može, al u qrtzu.
vcucko vcucko 21:55 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

freehand
Stavljam kintu na drugar'cu.

Još od kraja osamdesetih znam ljude koji važe za izuzetno obaveštene (među njima i tebi dobro poznat profesor Božić) a koji se i danas spore da li je Mira Marković zaista imala tpresudni uticaj na Miloševića ili je on nju i njene teletabise koristio kao masku zsa sopstvene poteze i disciplinovanje sopstvene okoline.
Nekad mislim da su u pravu prvi, nekad drugi.
REalno - nemam pojma.

Ja sam od prilično rangiranog SPS-ovca iz tog doba ('99.-00.) čuo da ga je ona jedina spuštala na zemlju, vraćala u realnost kad bi ga uhvatile bube u ovim krajevima poznate kao "leva skretanja". Ali bukvalno ispadi čiste severnokorejštine, koji su znali da traju danima (dok ona ne udari šakom o sto).

Sklon sam da verujem čoveku.
freehand freehand 21:56 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

vcucko
freehand
Stavljam kintu na drugar'cu.

Još od kraja osamdesetih znam ljude koji važe za izuzetno obaveštene (među njima i tebi dobro poznat profesor Božić) a koji se i danas spore da li je Mira Marković zaista imala tpresudni uticaj na Miloševića ili je on nju i njene teletabise koristio kao masku zsa sopstvene poteze i disciplinovanje sopstvene okoline.
Nekad mislim da su u pravu prvi, nekad drugi.
REalno - nemam pojma.

Ja sam od prilično rangiranog SPS-ovca iz tog doba ('99.-00.) čuo da ga je ona jedina spuštala na zemlju, vraćala u realnost kad bi ga uhvatile bube u ovim krajevima poznate kao "leva skretanja". Ali bukvalno ispadi čiste severnokorejštine, koji su znali da traju danima (dok ona ne udari šakom o sto).

Sklon sam da verujem čoveku.

Baš to, samo obratno.
niccolo niccolo 21:59 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Baš to, samo obratno.

Bitno da imate saglasnost

Pokušavam da zamislim Tita, Slobu, Koštunicu ili Tadića da im se ovo desi.
Može, al u qrtzu.

Ja i dalje ne verujem skroz, tako se ne rade stvari prilikom potpisivanja čega god. Opet, ovaj američki jeste šibicar pa je iz tog ugla sve moguće, ali baš zato onda tvoja strana mora da bude na ekstra oprezu. Hoću da kažem da si u pravu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:00 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
To ako su tvoje službe pre toga procenile da su domaćini skloni takvim fintama.


Jebote ti stvarno misliš da živiš u ozbiljnoj državi :)

Ili, ako baš imaš poverenja pa ne pogledaš, onda napraviš diplomatski skandal nakon toga.


Ovo svakako.

Ali fora je u tome što su ga provalili.
Nekom drugom ne bi ni pokušali da uvale pošto bi znali da čak i ako prođe prepad i pored početnog šoka će biti nekih reakcija.
niccolo niccolo 22:01 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Jebote ti stvarno misliš da živiš u ozbiljnoj državi :)

Ne, nego hoću da istaknem u kakvoj banana državi živimo kad uopšte razmatramo ovu mogućnost i kada nam deluje sasvim realna.
vcucko vcucko 22:13 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

freehand
vcucko
freehand
Stavljam kintu na drugar'cu.

Još od kraja osamdesetih znam ljude koji važe za izuzetno obaveštene (među njima i tebi dobro poznat profesor Božić) a koji se i danas spore da li je Mira Marković zaista imala tpresudni uticaj na Miloševića ili je on nju i njene teletabise koristio kao masku zsa sopstvene poteze i disciplinovanje sopstvene okoline.
Nekad mislim da su u pravu prvi, nekad drugi.
REalno - nemam pojma.

Ja sam od prilično rangiranog SPS-ovca iz tog doba ('99.-00.) čuo da ga je ona jedina spuštala na zemlju, vraćala u realnost kad bi ga uhvatile bube u ovim krajevima poznate kao "leva skretanja". Ali bukvalno ispadi čiste severnokorejštine, koji su znali da traju danima (dok ona ne udari šakom o sto).

Sklon sam da verujem čoveku.

Baš to, samo obratno.

Ne, tvoja primedba je opšte prihvaćen narativ.
A čovek je lepo govorio "nasuprot raširenom mišljenju, stvari su stajale tako i tako..."
A ja sam iz nekih razloga sklon da mu verujem.
freehand freehand 22:29 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Jebote ti stvarno misliš da živiš u ozbiljnoj državi :)

Ne, nego hoću da istaknem u kakvoj banana državi živimo kad uopšte razmatramo ovu mogućnost i kada nam deluje sasvim realna.



vrabac_onaj vrabac_onaj 22:32 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

niccolo
Jebote ti stvarno misliš da živiš u ozbiljnoj državi :)

Ne, nego hoću da istaknem u kakvoj banana državi živimo kad uopšte razmatramo ovu mogućnost i kada nam deluje sasvim realna.


Da ovo nije banana država ne bi uopšte bilo ovakvih "pregovora" i cele ove šarade.

maksa83 maksa83 22:36 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh


niccolo niccolo 22:37 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

Meni su bolji ovi ključevi što deli svima, deluju kao oni Uspomena iz Soko Banje suveniri...
nsarski nsarski 23:41 05.09.2020

Re: Grandiozan uspeh

P.S. Mislio sam da nisam dobro čuo, ali moron je ladno izmislio da je DŽimi karter bio na Titovoj sahrani...
Aujbt.


Da, to je poseban blam. Bila baba (Lilijan) Karter u šarenoj haljini, kao da je na pikniku. Slikala se na stepeništu Skupštine i mahala okupljenom narodu.
freehand freehand 21:37 05.09.2020

Preporuka

Odličan razgovor, tražim knjigu, a preporučujem i vašoj pažnji.
Delove o tome kako Tito nikad nije posetio Jasenovac ili o izveštaju vojvode Mišića iz Hrvatske biću slobodan da često citiram kad đavolje sluge navale sa argumentima.

maksa83 maksa83 23:48 05.09.2020

ludilo

Zaharova proziva Vučića na Fejsbuku, Marko Đurić joj odgovara na Twitteru.

Foto, Video

Živimo u naj... ne znam šta tačno naj, ali najneštonešto od svih mogućih svetova.

vrabac_onaj vrabac_onaj 00:34 06.09.2020

Re: ludilo

maksa83
Zaharova proziva Vučića na Fejsbuku, Marko Đurić joj odgovara na Twitteru.

Foto, Video

Živimo u naj... ne znam šta tačno naj, ali najneštonešto od svih mogućih svetova.



Ali:

А замисли тај председник је код руског председника и по сат и по времена чекао на пријем и никада није тражио посебну столицу. Ја Вам не дозвољавам да нападате поносну Србију. Срам Вас било!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana