Politika| Region

Izbori

niccolo RSS / 30.08.2020. u 09:00

Po svemu sudeći očekuje nas veoma interesantan izborni dan (i noć) u Crnoj Gori. Do 9 časova je već 15% glasača izašlo na birališta. Kako je naš blog oduvek bio orijentisan i na dešavanja u regionu, mislim da je dobro otvoriti poseban blog na kome bi ljudi mogli da daju svoje viđenje današnjih izbora i uopšte situacije dole.

 
Dakle, da li će Milo i DPS posle 30 godina ostati bez većine (iako će verovatno pojedinačno biti i dalje sa najvećim brojem glasova) ili opozicija koja ide u tri kolone koliko shvatam ni ovog puta neće uspeti da sveukupno dobije preko 50% mesta u parlamentu, ostaje nam da vidimo večeras.
 
Do tada hajde da pročitamo kako blogeri komentarišu dešavanja i ove izbore... 
 
 


Komentari (1493)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 23:33 01.09.2020

Re: Da li je ovo pokušaj da se izazove

Sa druge strane oni BIRN, KRIK, CRTA i sl. rade jako dobar posao punom parom, i to je dobra stvar


dobro je da toga ima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:28 02.09.2020

Re: Da li je ovo pokušaj da se izazove

maksa83
Ja ne vidim ništa loše u tome da se prvosvrbijanci podjebavaju i nerviraju 24/7, dok ne pozelene. Jer tako neće imati snage ni volje ništa drugo da sjebu. E, sad, ako za tu uslugu treba i da se plati, ok.

To je zato što pene na 9000 km od tebe, a kao što NVO kokošinjac opravdava svoje postojanje Eto Vidite Kakvi Su Mora Da Nam Se Plati Da Pacifikujkemo tako i raspiruju i draže i mobilišu njih Eto Vidite Da Ima Još Neprijatelja Srpstva Tu Su Među Nama. Igranka u kojoj jedni ne mogu bez drugih. A treba živjeti i pjevati.

Edit: ali moram da kažem da njih nešto i ne primećujem u poslednje vreme, pogotovo od kad je Jelena Milić zaigrala za Kartel, valjda su i ovima usahle dotacije. Sa druge strane oni BIRN, KRIK, CRTA i sl. rade jako dobar posao punom parom, i to je dobra stvar.


Ja ne mislim da je organizacijama tipa Udri Po Neprijateljima SrBstva Vacić Levijatan tipa, koje je stvorila država da rade posao koji rade, potrebno opravdanje i motivacija za postojanje i činodejstvovanje u vidu suprotnog pola. Niti sam ih ikad čuo da ciljaju Pacifikator Tetke, čak mislim da bi bili dosta kurčevitiji bez njih, jer briljiraju kad se deluje protiv usamljenih i slaboorganizovanih pojedinaca (gedžet tetke bi ih pojele za ručak). Tako da mislim da ova, iako dosta popularna teza, nije baš osnovana, te zato nameravam da i dalje podržavam pomenute Tetke, makar ovako, teoretski (a i praktično, pošto ih plaćamo iz budžeta, jelte). E, sad, ako biste se vi izvoleli pacifikovati malo brže, da se rešimo te budžetske obaveze, to bilo lepo .

edit: Ni ja ih ne primećujem ovih dana, valjda što je poapšeno i na robije oterano sve što je bilo od ovih zločinaca i pljačkaša televizora i bele tehnike, mišn akomplišd, što me raduje, volim kad se pare korisno utroše.

g.radicevic g.radicevic 11:42 02.09.2020

Re: Da li je ovo pokušaj da se izazove

kad će pacovi krenuti u prebjeg? i kad će početi da se međusobno ujedaju.


eee to je ključni(kritični) momenat po mom mišljenju.
ako ih budu primali pod svoje ''skute'', i ako ih se nakoti dovoljno
ništa od demontaže starog sistema, naprotiv samo će ga učvrstiti, pa će umesto jedne zasesti druga porodica i nastaviti po starom.
valja učiti na tuđim greškama




niccolo niccolo 10:14 03.09.2020

Re: Da li je ovo pokušaj da se izazove

ako ih budu primali pod svoje ''skute'', i ako ih se nakoti dovoljno
ništa od demontaže starog sistema, naprotiv samo će ga učvrstiti, pa će umesto jedne zasesti druga porodica i nastaviti po starom.
valja učiti na tuđim greškama

Saglasan, to je sada (što bi rekao drug Đukanović) krucijalno pitanje.
alselone alselone 17:21 01.09.2020

Kako je glasala Crna Gora

Veoma zanimljiva mapa.

crossover crossover 17:37 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

alselone
Veoma zanimljiva mapa.


Слично изгледа и демографска мапа. :)
alselone alselone 17:38 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Hm... Koincidencija.
crossover crossover 17:43 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

alselone
Hm... Koincidencija.


Да, демографска мапа је другачије боје.
alselone alselone 18:00 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Да, демографска мапа је другачије боје.


A može i verska mapa da se pogleda sa još jednom dodatnom bojom. Ne bi bilo mnogo drugačije.
freehand freehand 18:18 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

crossover
alselone
Hm... Koincidencija.


Да, демографска мапа је другачије боје.

Ako nova vlast bude pametna možda se to sve izmeša.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:22 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Onaj plavi Šavnik je u stvari Kolašin.
Onaj crveni je pravi Šavnik. E sad taj pravi Šavnik je čudo, ima Žabljačani da ih podjebavaju zbog ovoga do kraja sveta i vremena
vcucko vcucko 18:39 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

crossover
alselone
Veoma zanimljiva mapa.


Слично изгледа и демографска мапа. :)

Šavnik?!
Koji qrac krasni
Đekna stari evroatlantista.
Kad bolje razmislim, i uklapa se
crossover crossover 18:50 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

freehand

Ako nova vlast bude pametna možda se to sve izmeša.


За почетак било би добро да мало смире атмосферу, много су се сви наоштрили.

Đekna stari evroatlantista.


Ђекна гласала пост мортем и обрисала Колашин са мапе.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:51 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

vcucko
crossover
alselone
Veoma zanimljiva mapa.


Слично изгледа и демографска мапа. :)

Šavnik?!
Koji qrac krasni
Đekna stari evroatlantista.
Kad bolje razmislim, i uklapa se


Malo je tamo ljudi, ako ima soma i po glasača cela opština. Sve planina, ima više vukova i međeda no ljudi :)
Jasno ti je onda na šta je tamo ličilo glasanje.
niccolo niccolo 18:54 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

ima više vukova i međeda no ljudi :)

To kao na Islandu što ima duplo više ovaca nego ljudi.
freehand freehand 18:54 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

За почетак било би добро да мало смире атмосферу, много су се сви наоштрили.

To govorim, a u ovo malo odblesaka što vidimi stignem da ispratim - i oni. odlični su. kapa dole na svemu što rade.
Niko normalan od njih ne očekuje da budu savršeni i ispune sve zahteve i očekivanja svih svojih podržavalaca i glasača. Samo da budu razumni i čestiti.

P.S. A da bi možda bilo malo razumljivije - probaš da skapiraš kako izgleda mesto u podnožnju 5-6 liftova, koji vode ka 150-200km ski staza, i u kome sva deca u odnovnoj dva dana u nedelji u okviru škole pola dana provedu na tim stazama. A svi prijavljeni u mesnoj zajednici imaju pravo na popust od 80% (lift, staze) cele sezone. IObzirom da većina radi u nekom od segmenata ski turizma imaju i svih 100%. to kad neko hoće. Inače znam mnogo balvana sa ovih naših prostora koji su tamo proveli deceniju ili dve a da nikad nisu videli kako izgleda planina iznad njihovih glava, što gomila sveta iz bestragija plaća basnoslovno ne bi li videla.
Inače,najbolje staze koje sam video su Cirs i Leh, Sankt Johan i Sankt Krištof, sve na Arlbergu, u Forarlbergu sa jedne i Tirolu sa druge strane.
Tamo dolazi svi koji to mogu da priušte uključujući i krunisane glave, al oni što znaju da skijaju. Snobovi idu u Sankt Moric, ni 100 kilometara odatle vazdušnom linijom.
docsumann docsumann 19:05 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

crossover
alselone
Veoma zanimljiva mapa.


Слично изгледа и демографска мапа. :)


pa ne baš skroz. Cetinje, Bar...

al definitivno, poslije ovog poraza ubuduće će mnogo lakše da padaju.
pogotovo kad im se iz ruku izbije sistemska pomoć kod svakih izbora do sada.

jedna zanimljivost sa prošlih izbora... sa Kolnika, romskog naselja, gdje uglavnom žive uživaoci socijalne pomoći i ljudi sa skromnim primanjima, uplaćena je kolektivna donacija za DPS kampanju od 35k eura.
freehand freehand 19:14 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

docsumann
crossover
alselone
Veoma zanimljiva mapa.


Слично изгледа и демографска мапа. :)


pa ne baš. Cetinje, Bar...

al definitivno, poslije ovog poraza ubuduće će mnogo lakše da padaju.
pogotovo kad im se iz ruku izbije sistemska pomoć kod svakih izbora.

jedna zanimljivost sa prošlih izbora... sa Kolnika, romskog naselja, gdje uglavnom žive uživaoci socijalne pomoći i ljudi sa skromnim primanjima, uplaćena je kolektivna donacija za DPS kampanju od 35k eura.


Pa dobro, čemu ovo sistematsko i bezočno insistiranje i vraćanje na temu bloga' I dokle?
docsumann docsumann 19:16 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

jedan anegdotski ugao gledanja na cg izbore otkriva da je DPS izgubio zbog nesloge u Hrvata.
da su hrvatsske nacionalne stranke izašle zajedno prešle bi cenzus i imale bi 1 mandat.

pa reci da nisu srbi
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:20 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

docsumann
jedan anegdotski ugao gledanja na cg izbore otkriva da je DPS izgubio zbog nesloge u Hrvata.
da su hrvatsske nacionalne stranke izašle zajedno prešle bi cenzus i imale bi 1 mandat.


Nisam siguran ali mi rekoše da taj jedan mandat ne bi menjao ništa, pošto bi bio na uštrb DPS.
docsumann docsumann 19:21 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

freehand
docsumann
crossover
alselone
Veoma zanimljiva mapa.


Слично изгледа и демографска мапа. :)


pa ne baš. Cetinje, Bar...

al definitivno, poslije ovog poraza ubuduće će mnogo lakše da padaju.
pogotovo kad im se iz ruku izbije sistemska pomoć kod svakih izbora.

jedna zanimljivost sa prošlih izbora... sa Kolnika, romskog naselja, gdje uglavnom žive uživaoci socijalne pomoći i ljudi sa skromnim primanjima, uplaćena je kolektivna donacija za DPS kampanju od 35k eura.


Pa dobro, čemu ovo sistematsko i bezočno insistiranje i vraćanje na temu bloga' I dokle?


boldovani akcenti nedvosmisleno pokazuju da sam govorio o prošlim izborima u CG... i o budućim.
freehand freehand 19:24 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

docsumann
freehand
docsumann
crossover
alselone
Veoma zanimljiva mapa.


Слично изгледа и демографска мапа. :)


pa ne baš. Cetinje, Bar...

al definitivno, poslije ovog poraza ubuduće će mnogo lakše da padaju.
pogotovo kad im se iz ruku izbije sistemska pomoć kod svakih izbora.

jedna zanimljivost sa prošlih izbora... sa Kolnika, romskog naselja, gdje uglavnom žive uživaoci socijalne pomoći i ljudi sa skromnim primanjima, uplaćena je kolektivna donacija za DPS kampanju od 35k eura.


Pa dobro, čemu ovo sistematsko i bezočno insistiranje i vraćanje na temu bloga' I dokle?


boldovani akcenti nedvosmisleno pokazuju da sam govorio o prošlim izborima u CG... i o budućim.

Od vas odrođenih Srba koji u stvari nikad niste ni bili Srbi a i da jeste zabole nas za vas - ništa se bolje nije ni očekivalo.
Sto metara oko oplencai moja avlija pride, to se računa.
docsumann docsumann 19:24 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

vrabac_onaj
docsumann
jedan anegdotski ugao gledanja na cg izbore otkriva da je DPS izgubio zbog nesloge u Hrvata.
da su hrvatsske nacionalne stranke izašle zajedno prešle bi cenzus i imale bi 1 mandat.


Nisam siguran ali mi rekoše da taj jedan mandat ne bi menjao ništa, pošto bi bio na uštrb DPS.


čuo sam obje verzije. mislim da se dps vadio na to u nekoj izjavi za medije...
predatortz predatortz 22:00 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora


За почетак било би добро да мало смире атмосферу, много су се сви наоштрили


Naravno! Pre svega, to.
Konstituisati vlast, pa lagano početi sa blagodetima pravne države. U početku ništa ambiciozno, poput kuvanja žabe, krenuti od veznog reda. Direktori, načelnici u opštinskim službama, upravni odbori... Lagano privoditi, bez pompe, dizati optužbe, uzimati izjave i sklapati mozaik.
A Đuro da blokira oba aerodroma...
nsarski nsarski 22:26 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

alselone
Hm... Koincidencija.




Westray : Well, I'm perfectly willing to believe you had nothing to do with this but I'm not the party you have to convince.

Counselor : Convince of what, for Christ sake?

Westray : That this is some sort of coincidence. Because they don't really believe in coincidences. They've heard of them. They've just never seen one.
Milan Novković Milan Novković 22:43 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

nsarski
alselone
Hm... Koincidencija.




Westray : Well, I'm perfectly willing to believe you had nothing to do with this but I'm not the party you have to convince.

Counselor : Convince of what, for Christ sake?

Westray : That this is some sort of coincidence. Because they don't really believe in coincidences. They've heard of them. They've just never seen one.

Ono što je itneresantno da "they" ponekad prestanu da igraju šah sa samima sobom - neočekivano im sedne nepoznati igrač, izronio niotkuda, za šahovsku tablu.

U to ime - pretpostavljam da si već počeo da pratiš svet iz "big reset" perspektive - a ako nisi, interesantna je
nsarski nsarski 23:53 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

U to ime - pretpostavljam da si već počeo da pratiš svet iz "big reset" perspektive - a ako nisi, interesantna je


Ne znam šta se podrazumeva pod "reset", ali ako ova tri lika ("novi šahovski igrači" ) treba restartuju svet, jako sam skeptičan. Kao mnoge i mnoge naznake koje su puštane u tom pravcu do sada.
Ovo ni Monti Pajton nije mogao da smisli:



Dakle, s leva na desno, Meir, čovek iz duboke, duboke senke, Jared, čovek zvani slumlord (google for yourself!), pobačenko koji ne skida osmeh s lica jer stalno drži dildo u sebi, i Zayed, jedan od finansijera Beograda na Vodi - dakle, ako misliš da će ta ekipa da resetuje svet - ja ne delim to mišljenje.

Svet će nastaviti na isti način, bez većih izmena. To nam je pokazala današnja slika demonstracija u zemlji demokratije.


Nema ničeg novog pod suncem. Ili

What has been will be again,
what has been done will be done again;
there is nothing new under the sun.
(Ecclesiastes 1:9)

Kakav, bre, reset, čouveče.

maksa83 maksa83 23:57 01.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Zayed, jedan od finansijera Beograda na Vodi


Milan Novković Milan Novković 00:14 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora


nsarski
U to ime - pretpostavljam da si već počeo da pratiš svet iz "big reset" perspektive - a ako nisi, interesantna je


Ne znam šta se podrazumeva pod "reset", ali ako ova tri lika ("novi šahovski igrači" treba restartuju svet, jako sam skeptičan. Kao mnoge i mnoge naznake koje su puštane u tom pravcu do sada.
Ovo ni Monti Pajton nije mogao da smisli:



Dakle, s leva na desno, Meir, čovek iz duboke, duboke senke, Jared, čovek zvani slumlord (google for yourself!), pobačenko koji ne skida osmeh s lica jer stalno drži dildo u sebi, i Zayed, jedan od finansijera Beograda na Vodi - dakle, ako misliš da će ta ekipa da resetuje svet - ja ne delim to mišljenje.

Svet će nastaviti na isti način, bez većih izmena. To nam je pokazala današnja slika demonstracija u zemlji demokratije.


Nema ničeg novog pod suncem. Ili

What has been will be again,
what has been done will be done again;
there is nothing new under the sun.
(Ecclesiastes 1:9)

Kakav, bre, reset, čouveče.


Nism mislio na ovu ekipicu (o Jaredu ne znam mnogo, iako sam mu onomad čitao pričice o tatkou i zatvorskim danima).

Veća je priča u koju su umešani the Davos crowd, ali više nisu jedini igrači za šahovskom tablom, koji "kažu" kako US više nije dobar vihikl za vladanje svetom pa je urušavaju, sve sa dolarom, i gledaju da centar sveta prebace u Evropu.

Po nekima ispada da je to stariji plan, koji sada ubrzavaju pošto im svet izmiče kontroli, a i jedini im je alat da stanu Trampu na put, pošto je on manje lik satkan od svecka-hegemonija materijala, a više, "stvarno", od America First

Po ovoj teoriji i Covid19 je alat - bonbe, baze, ratovi, cija ubistva, hibridne i obojene revolucije nisu uradili posao pa je još samo "zdravlje" ostalo kao potentan alat.
freehand freehand 07:50 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

maksa83
Zayed, jedan od finansijera Beograda na Vodi



Meni je ova najdraža:


niccolo niccolo 07:51 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Meni je ova najdraža:

Ta je antologijska, bukvalno hiljadu reči.
omega68 omega68 07:53 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Veća je priča u koju su umešani the Davos crowd, ali više nisu jedini igrači za šahovskom tablom, koji "kažu" kako US više nije dobar vihikl za vladanje svetom pa je urušavaju, sve sa dolarom, i gledaju da centar sveta prebace u Evropu.

Po nekima ispada da je to stariji plan, koji sada ubrzavaju pošto im svet izmiče kontroli, a i jedini im je alat da stanu Trampu na put, pošto je on manje lik satkan od svecka-hegemonija materijala, a više, "stvarno", od America First

Po ovoj teoriji i Covid19 je alat - bonbe, baze, ratovi, cija ubistva, hibridne i obojene revolucije nisu uradili posao pa je još samo "zdravlje" ostalo kao potentan alat.

floki floki 08:03 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
Meni je ova najdraža:

Ta je antologijska, bukvalno hiljadu reči.


а овде овековечено, страшно како је добро:

alselone alselone 08:05 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

US više nije dobar vihikl za vladanje svetom pa je urušavaju, sve sa dolarom,

Ovo u US je toliko dirigovano i providno, da po mnogome liči na raspad SFRJ. Mediji tako filuju i potpiruju mržnju a sve proglašavajući da rade za demokratiju, da je to zaista odvratno gledati. Recept je proveren, društvo je polarisano, napujkano jedni na druge, mediji su tu da ne dozvole da se nađe mir, jedna strana je uvek u pravu, druga je žigosana, kad su jedni u pitanju onda je zabrana okupljana zbog kovida, kad su drugi upitanju onda su i Bengazi scene "mirni protesti", kada jedni najebu onda su drugi fašisti, kada drugi najebu onda se obe strane pozivaju na smirenje tenzija itd. itsl.

Za to vreme Mask, Bezos i ekipa satiru od fiktivnog biznisa dobijajući iz "primarne emisije" milijarde i milijarde mesečno. Bukvalno.

Mislim da je ovo kraj Amerike kakvu smo poznavali. To neće naravno biti sutra, neće zombiji krenuti ulicama, ali veličina političko-ekonomske hegemonije koju su imali i država blagostanja za srednju i više glase neće više postojati (u mnogim aspektima ne postoji već neko vreme).
alselone alselone 08:14 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

U svemu tome je najviše najebala a najkrivlja je bela srednja klasa. Podržavali su takve akcije kada su nama rađenje, i ne samo nama nego širom planete, žmurili su na oba oka kako bi zadržali gorivo od dolar, i mogućnost da se izdrkavaju sa polovinom plate bilo gde u svetu, kao Jugosloveni u istočnom bloku "onih godina".

E, pošto su ćutali sada nemaju koga da pozovu kada je mečka došla i na njihova vrata.

Razjebaće im državu ko panta pitu.
floki floki 08:23 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

мој шеф, амер (по мајци само баба са сицилије, све остало амери), калифорнија, кућа каква се већ може очекивати у морган хилу (јако, јако скупо место за живот), силицијумска долина, жена му чак и није бела, отворени анти трамповац, мени јеботе кука колико је попиздео на демократе и каже да се они сада воде девизом "што горе то боље" и да је 90% од тога што они причају тотална лаж и да је јако незадовољан стањем у америци и циркусом који они праве

при томе видиш да је мање на трампа огорчен...

каже да не можеш више о политици ни да причаш са неким, он је маратонац, па ти ликови са којима он трчи, су толико поларизовани, каже да су либтарди из те екипе најгори, да неће више ни да прича са њима, каже, јбт, све на емоцију, поларизовано, хоће да се бију ако се не слажеш са њима...

ваљда му је најлакше да са мном о томе прича јер сам мало далеко :)
niccolo niccolo 08:25 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

žmurili su na oba oka kako bi zadržali gorivo od dolar

Onomad kad sam putovao po zapadu na jednom od radija je bila reklama (za neki salon automobila) u stilu mi smo počeli pre 40 godina kada je galon bio 0.3 centi, a danas je 3.

niccolo niccolo 08:26 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

по мајци само баба са сицилије

Blago njemu, sigurno mu baba pravi cannoli stalno...
alselone alselone 08:30 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Braćo zapratite @SteveInmanUIC.
Nešto najsmešnije od kako je krenulo ovo sranje.
floki floki 08:31 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
по мајци само баба са сицилије

Blago njemu, sigurno mu baba pravi cannoli stalno...


добро, баба одавно само светом петру може каноло да прави (шеф има преко 55), али се радо сећа тога, чим се о храни поведе прича, одмах напомиње како је одрастао на домаћој италијанској храни и да баба није ни причала енглески...

а није до сада био на сицилији, па ја онда ударим на слабу тачку (пошто је мени сицилија баш супер била, поготово онај крајњи југ, рагуза па испод)
niccolo niccolo 08:33 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

пошто је мени сицилија баш супер била, поготово онај крајњи југ, рагуза па испод

Sicilija je sjajna, nego skupa u odnosu na nama bliže alternative.
alselone alselone 08:35 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

каже да не можеш више о политици ни да причаш са неким, он је маратонац, па ти ликови са којима он трчи, су толико поларизовани, каже да су либтарди из те екипе најгори, да неће више ни да прича са њима, каже, јбт, све на емоцију, поларизовано, хоће да се бију ако се не слажеш са њима...


Polarizacija je dovedena do usijanja.
Videlo se to još pre pola godina kuda ide, pisao sam o tome toliko puta, ali je valjda izgledalo nemoguće.

Karma jede nemilice.

Glupog gradonačelnika Portlanda, koji nije dozvolio da uđu federalne snage i pomognu u rešavanju protesta, nego je signalizirao vrline na svakom koraku čak pospešujući nasilje, danas razvaljuju protestanti, pišu mu po kući, gađaju mu prozore vatrometom i tome slično. Levičarska budaletina koja je prva bila za defund the police, danas kuka kako mu treba pomoć.

Divlja marva je neki dan pokušala da brzostežućim malterom blokira vrata neke federalne zgrade i zatim je zapali. Mislim da to ni nemački nacisti nisu radili. Možda jedino ustaše.
floki floki 08:38 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
пошто је мени сицилија баш супер била, поготово онај крајњи југ, рагуза па испод

Sicilija je sjajna, nego skupa u odnosu na nama bliže alternative.


ма јасно, мени одавде из франкфурта је мање више свеједно

онај југ је тотално супер био, а кроз палермо је било делова где бих тешко изашао из аута и у по бела дана...
niccolo niccolo 08:39 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Mislim da to ni nemački nacisti nisu radili.

Brate, nacisti nisu bili rulja, nego nemački organizovana mašinerija.

A to za policiju je teška budalaština, pa nisu ljudi od početka sveta organizovali snage reda i mira zato što su budale...
niccolo niccolo 08:40 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

онај југ је тотално супер био, а кроз палермо је било делова где бих тешко изашао из аута и у по бела дана...

Ja nisam bio na jugu, ali po slikama deluje odlično. Kakve su plaže?
alselone alselone 08:43 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Brate, nacisti nisu bili rulja, nego nemački organizovana mašinerija.


Da, ovi su nesposobna stoka puna soy milk & hot pockets, ali će stoka u jednom momentu da uspe u nameri kao ćorava koka i onda će mnogo ljudi da strada.
niccolo niccolo 08:47 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

To smo sve već imali u Rimu, tako je krenulo prebacivanje iz republike u carstvo, fajtovi, nesigurnost i onda daj da dovedemo jednog koji će da bude garant mira.
floki floki 08:50 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
онај југ је тотално супер био, а кроз палермо је било делова где бих тешко изашао из аута и у по бела дана...

Ja nisam bio na jugu, ali po slikama deluje odlično. Kakve su plaže?


већином плава застава, чисто јако, смеђи је песак, није бели, па не делује можда тако идилично на сликама

нама је било супер скроз, са двоје мале деце нисмо баш превише истраживали обалу, клинац био беба, италијани коментаришу одушевљени чим виде малу децу, чак је и један брадати пандур пришао да га пољуби

али бре историја, архитектура, онај лудачки добар сладолед
и кулерска атмосфера, шеташ пре подне по оним уличицама у сиракузи, неки лагани џез из полупразних кафића, нема велике гужве, нико не жури...

много лепо

едит:
део око трапанија је исто јако леп

катанија, таормина и око етне је више скупље, монденски, одмах мало више богати скоројевићи и више туристичка гужва
maksa83 maksa83 08:57 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Blago njemu, sigurno mu baba pravi cannoli stalno...

Ne znam da li sam kačio ovu genijalnost reklamu za Fijat.


niccolo niccolo 09:00 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Ja sam bio u Taormini, neki hotel odmah uz plažu, koja je i njegova. S tim što možu i drugi da dođu ali za 20 ili 25 evra ležaljke i suncobran. Desno odatle neka komunalna plaža gde je gužva, ovde kod nas nema guranja. Onda svako veče gore onom žičarom do grada na večeru.

Da, sicilijanski sladoled je keva...
maksa83 maksa83 09:01 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

добро, баба одавно само светом петру може каноло да прави (шеф има преко 55), али се радо сећа тога, чим се о храни поведе прича, одмах напомиње како је одрастао на домаћој италијанској храни и да баба није ни причала енглески...

Tast mog bivšeg šefa je sam sa 14 godina seo na brod na Sicijili i došao u Ameriku. Bivšem šefu nije jasno šta je radio ceo život (velika misterija, nikad nije imao stalan posao, a penzionisao se udobno u Majamiju), tj. prestao je da se raspituje kod ove epizode:

- When I was fifteen I managed girls.
- What do you mean managed girls?
- Well, guys in Cincinnati need girls - I bring girls.

Sa 15 godina.
floki floki 09:03 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

maksa83
Blago njemu, sigurno mu baba pravi cannoli stalno...

Ne znam da li sam kačio ovu genijalnost reklamu za Fijat.




:))))))))))))))))))))))
floki floki 09:12 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
Ja sam bio u Taormini, neki hotel odmah uz plažu, koja je i njegova. S tim što možu i drugi da dođu ali za 20 ili 25 evra ležaljke i suncobran. Desno odatle neka komunalna plaža gde je gužva, ovde kod nas nema guranja. Onda svako veče gore onom žičarom do grada na večeru.

Da, sicilijanski sladoled je keva...


ми смо били на обичној плажи, све италијани, само једна швабица била, муж јој италијан гастарбајтер одатле, па лети долазе да обиђу фамилију

а на плажи као на пијаци, живо, причају, расправљају се, класика...

стартовао нас у пицерији матори италијан, пензионер, глас као марлон брандо, пита причамо ли енглески, живео 40г у њујорку па дошао под старе дане назад...

а сладолед, ђелато, ништа јаја као база, мајко мила, страшно...

ја сам правим и сладолед и корнете код куће, тај сицилијански нам је оно, недостижан репер малтене, мада сам се ја са мојим сладоледом пристојно извештио и бољи сам прилично од доста посластичарница овде (што и није тешко, јер италијани овде сладолед продају швабама, а то није баш образована публика по том питању)
niccolo niccolo 09:17 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Kako praviš kornete?
maksa83 maksa83 09:19 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

floki
maksa83
Blago njemu, sigurno mu baba pravi cannoli stalno...

Ne znam da li sam kačio ovu genijalnost reklamu za Fijat.




:))))))))))))))))))))))

Meni je vrh momenat 1m40s, faca italijana kada ova odnosi američku kafu.
alselone alselone 09:27 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Meni je vrh momenat 1m40s, faca italijana kada ova odnosi američku kafu.


Prisustvovao sam sceni svađe konobara i debelog Amera na aerodromu u Rimu. Debeli hoće njegov tip kafe, konobar se gnuša i njega i njegovog tipa kafe.

Ali, bez ozbira na kvalitet u koji se ne poznajem, meni je starbaks kafa, baš ta američka od po litre, ukusna. Ukus mi je baš dobar.
floki floki 09:30 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
Kako praviš kornete?


рецепт за тесто је јако једноставан (ја додуше морам безглутенски да правим)
иде брашно, млеко, маслац, шећер, практично је то то

има да се купи овде (дваес ојра отприлике) једноставна машиница, као она за бакин колач, ту се тесто пече

и онда имаш овакву оклагијицу, пардон за величину слике, око ње уролаш тесто док је вруће, ту мораш да пазиш јер се брзо стврдне... много добро испадну




давно једном сам качио "резултат", ево га линак
floki floki 09:31 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

maksa83
floki
maksa83
Blago njemu, sigurno mu baba pravi cannoli stalno...

Ne znam da li sam kačio ovu genijalnost reklamu za Fijat.




:))))))))))))))))))))))

Meni je vrh momenat 1m40s, faca italijana kada ova odnosi američku kafu.


тај тај :)))))
niccolo niccolo 09:35 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

meni je starbaks kafa, baš ta američka od po litre

Sad bi svaki Italijan doživeo fras

Edit: Ja sam u Starbaksu bio svega jedanput - u Edinburgu mi je u prizemlju apartmana bio Starbaks i na dan odlaska ja napustim apartman pre 11 i sednem jedno sat i po tamo (pre svega zbog dobro wifija) da ubijem vreme. Plus ovde jednom kada sam uzeo espreso (to je ono malo).
alselone alselone 09:41 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Edit: Ja sam u Starbaksu bio svega jedanput - u Edinburgu mi je u prizemlju apartmana bio Starbaks i na dan odlaska ja napustim apartman pre 11 i sednem jedno sat i po tamo (pre svega zbog dobro wifija) da ubijem vreme. Plus ovde jednom kada sam uzeo espreso (to je ono malo).


Po meni startbaks ima sve odlično. Čajevi su im isto fantastični. Nanu često uzimam jer mi lepo smiruje stomak od njihove hrane a pogotovo pred put mi to treba. Kafe su mi ukusne. Imaju neka čudesa od kafe, sa ovim ili onim, hladne ili tople, to mi je isto OK iako mi nije prvi izbor.

Ja nisam neki kafaroš pa nisam merodavan, ali meni epsreso nije toliko utimativno najbolja kafa na svetu.
floki floki 09:54 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

ја сам што се кафе тиче, онако, довољно добар да разликујем лошу/осредњу/добру кафу
е сад, разлике и финесе у доброј кафи, то већ не
откад имам ову машину, купујем неку као добру кафу у зрну, па се временом навикнеш на то, мало утренираш укус...

у старбаксу био 2-3 пута, кад немаш пуно избора или времена, кафа са млеком била довољно коректна, слаткиши мало преслатки, чак и за мене...
alselone alselone 10:00 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

кафа са млеком


Meni jedan barista objasnio kako kafa sa mlekom ne valja za stomak, osim ako je mleko jako toplo, preko 60 stepeni.
niccolo niccolo 10:02 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Ja pijem uglavnom dupli espreso ili, što bi moj kum u ostavci rekao, nacistički nes (samo sa vodom, bez mleka, bez šećera).
floki floki 10:03 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

alselone
кафа са млеком


Meni jedan barista objasnio kako kafa sa mlekom ne valja za stomak, osim ako je mleko jako toplo, preko 60 stepeni.


да га јебеш, све што је добро је или забрањено, или гоји, или перверзно...
j_grandson j_grandson 10:12 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
Ja pijem uglavnom dupli espreso ili, što bi moj kum u ostavci rekao, nacistički nes (samo sa vodom, bez mleka, bez šećera).

Bljak!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:42 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

floki
ја сам што се кафе тиче, онако, довољно добар да разликујем лошу/осредњу/добру кафу
е сад, разлике и финесе у доброј кафи, то већ не
откад имам ову машину, купујем неку као добру кафу у зрну, па се временом навикнеш на то, мало утренираш укус...

у старбаксу био 2-3 пута, кад немаш пуно избора или времена, кафа са млеком била довољно коректна, слаткиши мало преслатки, чак и за мене...


ja isto ne polamam se od dubinskog razumjevanja osim da kapiram da jačina zavisi od upreženosti..
najjače kafe, sa najviše kofeina, su najduže pržene.. praktično crno zrno i nepogrešiv ukus pregorjelosti..
muškadija se često prima na to..
ja pak cjenim srednji nivo uprženosti, ne baš ona zlatna zrna (ta malo previše vuku na nekakvo bilje) ali lijepu smeđu boju..
i elem starbaks je konačno provalio da ne mora svako zrno da se ubije od prženja i uveo tzv. blond roast.. e to pijem sa plezircem.. ono njihovo klasično preprženo sranje meni nije valjalo..
tako bi vala mogao da spališ i koru od bukve na isto bi ti izašlo..
floki floki 10:58 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

ма добро бре матлаб, са обзиром на географско порекло, ти би требало да имаш младеж око пупка од оног ручног млина за кафу :)




да не крене пичкажа сада, морам да напоменем да сам ја дођош из комшилука петра кочића
j_grandson j_grandson 11:02 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

newimprovedtadejus
floki
ја сам што се кафе тиче, онако, довољно добар да разликујем лошу/осредњу/добру кафу
е сад, разлике и финесе у доброј кафи, то већ не
откад имам ову машину, купујем неку као добру кафу у зрну, па се временом навикнеш на то, мало утренираш укус...

у старбаксу био 2-3 пута, кад немаш пуно избора или времена, кафа са млеком била довољно коректна, слаткиши мало преслатки, чак и за мене...


ja isto ne polamam se od dubinskog razumjevanja osim da kapiram da jačina zavisi od upreženosti..
najjače kafe, sa najviše kofeina, su najduže pržene.. praktično crno zrno i nepogrešiv ukus pregorjelosti..
muškadija se često prima na to..
ja pak cjenim srednji nivo uprženosti, ne baš ona zlatna zrna (ta malo previše vuku na nekakvo bilje) ali lijepu smeđu boju..
i elem starbaks je konačno provalio da ne mora svako zrno da se ubije od prženja i uveo tzv. blond roast.. e to pijem sa plezircem.. ono njihovo klasično preprženo sranje meni nije valjalo..
tako bi vala mogao da spališ i koru od bukve na isto bi ti izašlo..

Jednom, u nekoj prčvarnici, ja poručim kafu ... tursku.
Kaže momak, nemamo tu, nego domaću.
Kakva ti je to domaća?
Kaže on - srpska.
Rekoh - onda neću ni tu, nego mi daj jednu brazilsku.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:02 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

floki
ма добро бре матлаб, са обзиром на географско порекло, ти би требало да имаш младеж око пупка од оног ручног млина за кафу :)


e slaba i nikakva sam ti ja Bosanka.. nemam pravi bosanski mlin za kafu a i domaću/tursku/grčku/srpsku ili kako je već ko zove nikad nisam prečesto pila (e jer me je onaj toz nervirao, ono kad ga srkneš na kraju nikad mi nije bio plezir inače mi je ukus te kafe poprilično prijemčiv)..
al to ne znači da nemam mlin..
kaka bi ja pomodarka bila da nemam ručni mlin kom može da se odredi finoća mljevenja pa ga ja naštelujem na filter pa ondak filter kad mi se pije pijem od svježe samljevenog zrna..
jer ako ti se kafa nije "racvjetala" kad si je prelio vrelom vodom.. pa šta si ti prijatelju u životu napravio.. ništa..




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:04 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

j_grandson
newimprovedtadejus
floki
ја сам што се кафе тиче, онако, довољно добар да разликујем лошу/осредњу/добру кафу
е сад, разлике и финесе у доброј кафи, то већ не
откад имам ову машину, купујем неку као добру кафу у зрну, па се временом навикнеш на то, мало утренираш укус...

у старбаксу био 2-3 пута, кад немаш пуно избора или времена, кафа са млеком била довољно коректна, слаткиши мало преслатки, чак и за мене...


ja isto ne polamam se od dubinskog razumjevanja osim da kapiram da jačina zavisi od upreženosti..
najjače kafe, sa najviše kofeina, su najduže pržene.. praktično crno zrno i nepogrešiv ukus pregorjelosti..
muškadija se često prima na to..
ja pak cjenim srednji nivo uprženosti, ne baš ona zlatna zrna (ta malo previše vuku na nekakvo bilje) ali lijepu smeđu boju..
i elem starbaks je konačno provalio da ne mora svako zrno da se ubije od prženja i uveo tzv. blond roast.. e to pijem sa plezircem.. ono njihovo klasično preprženo sranje meni nije valjalo..
tako bi vala mogao da spališ i koru od bukve na isto bi ti izašlo..

Jednom, u nekoj prčvarnici, ja poručim kafu ... tursku.
Kaže momak, nemamo tu, nego domaću.
Kakva ti je to domaća?
Kaže on - srpska.
Rekoh - onda neću ni tu, nego mi daj jednu brazilsku.


to ti je poslije rata u Bosni bilo pitanje života ili smrti.. ne dao ti bog da poručiš pogrešno..
floki floki 11:13 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

newimprovedtadejus
floki
ма добро бре матлаб, са обзиром на географско порекло, ти би требало да имаш младеж око пупка од оног ручног млина за кафу :)


e slaba i nikakva sam ti ja Bosanka.. nemam pravi bosanski mlin za kafu a i domaću/tursku/grčku/srpsku ili kako je već ko zove nikad nisam prečesto pila (e jer me je onaj toz nervirao, ono kad ga srkneš na kraju nikad mi nije bio plezir inače mi je ukus te kafe poprilično prijemčiv)..
al to ne znači da nemam mlin..
kaka bi ja pomodarka bila da nemam ručni mlin kom može da se odredi finoća mljevenja pa ga ja naštelujem na filter pa ondak filter kad mi se pije pijem od svježe samljevenog zrna..
jer ako ti se kafa nije "racvjetala" kad si je prelio vrelom vodom.. pa šta si ti prijatelju u životu napravio.. ništa..



е моја жена поподне пије безкофеинску кафу јер воли укус а од кофеина поподне не може да заспи после, па то прави себи у оној french press, па ту имаш тај ефекат кад се прелије врелом водом...
ок је и та француска фора, али она италијанска мока ми је још симпатичнија
alselone alselone 11:14 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

да га јебеш, све што је добро је или забрањено, или гоји, или перверзно...

Moj ćale godinama imao probleme sa kiselinom u stomaku, samo izbacio mleko u kafi i nestao problem.
floki floki 11:17 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

alselone
да га јебеш, све што је добро је или забрањено, или гоји, или перверзно...

Moj ćale godinama imao probleme sa kiselinom u stomaku, samo izbacio mleko u kafi i nestao problem.


мене је то исто раније зезало али кад се преједем теста или слаткиша, млеко у кафи ми не прави проблем, мада, можда је и зато што ја кафу пијем после доручка, не на празан стомак
niccolo niccolo 11:30 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

али она италијанска мока ми је још симпатичнија

Bialetti moka pot?
floki floki 11:31 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

niccolo
али она италијанска мока ми је још симпатичнија

Bialetti moka pot?


тај, лепа прича овде - линак
omega68 omega68 11:33 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Polarizacija je dovedena do usijanja.
Videlo se to još pre pola godina kuda ide, pisao sam o tome toliko puta, ali je valjda izgledalo nemoguće.



Šteta što ne čuvam komentare od pre neke godine pa da vidimo ko je prvi pisao kad si me podjebavao u koaliciji sa pumom
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:39 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

floki
niccolo
али она италијанска мока ми је још симпатичнија

Bialetti moka pot?


тај, лепа прича овде - линак


fahkat ukus kafe koju moka napravi uopšte nije za baciti, moja mama koristi ponekad i sasvim mi se doima..
al ja ko tvoja žena za filter koristim francusku presu..
moka čini mi se i nema kapacitet za veću količinu filtera (a ja volim da drmnam veliku šolju)..
al svakako nije za baciti, sa dobrim zrnom odlična kafa a jeftina i jednostavna mašina..
alselone alselone 11:52 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Šteta što ne čuvam komentare od pre neke godine pa da vidimo ko je prvi pisao kad si me podjebavao u koaliciji sa pumom


A, ne. :)

Još sam ti tada rekao sledeće:
- Ja se slažem da će se to jednom desiti. Ali ovo o čemu ti pišeš sada (tj. tada) nije to.

Ako ti kažeš kako će sutra padati kiša, a ja kažem da neće.
Pa onda opet prekosutra kažeš da će pada kiša a ja kažem da neće.

Kada padne za dve nedelje, ne možeš doći i reći - vidiš kako sam bio u pravu.
omega68 omega68 11:57 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Tanko.Znalo se tad.Ne kog dana ali su ljudi pametniji od mene pričali.Samo se čekao povod.
niccolo niccolo 12:11 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

floki
niccolo
али она италијанска мока ми је још симпатичнија

Bialetti moka pot?


тај, лепа прича овде - линак

Ja kupio u Rimu tj. u onom autletu blizu Rima, baš u Bialetti prodavnici. Plus neku kafu sa aromom badema, odlična.
Atomski mrav Atomski mrav 12:59 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Plus neku kafu sa aromom badema, odlična.

Aaa, brate, čitam ovaj niz komentara o kafi pa se mislim - koji ste vi izbirači. Te s ovom aromom, te s onom, te ove boje, te one, te s onom presom, te s ovom... daj mi džezvu, kafu i vodu i mani me tih fenseraja...
niccolo niccolo 13:08 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Atomski mrav
Plus neku kafu sa aromom badema, odlična.

Aaa, brate, čitam ovaj niz komentara o kafi pa se mislim - koji ste vi izbirači. Te s ovom aromom, te s onom, te ove boje, te one, te s onom presom, te s ovom... daj mi džezvu, kafu i vodu i mani me tih fenseraja...

Dobro, vi sa severa ste trpeljivi
omega68 omega68 13:13 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

pametniji od mene pričali

Buđenje će da bude bolno. I sve što se sada dešava u Americi je najava svega onoga što sam pričao na društvenim mrežama pre pet godina. Eksponencijalna funkcija štampanja dolara bez pokrića će uništiti državu i dovesti većinu Amerikanaca u ropski položaj.

Link
Atomski mrav Atomski mrav 13:16 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Dobro, vi sa severa ste trpeljivi

Sa severa iz Vojvodine ili "ispod šrafa od globusa"?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:20 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

omega68
pametniji od mene pričali

Buđenje će da bude bolno. I sve što se sada dešava u Americi je najava svega onoga što sam pričao na društvenim mrežama pre pet godina. Eksponencijalna funkcija štampanja dolara bez pokrića će uništiti državu i dovesti većinu Amerikanaca u ropski položaj.

Link


bre omega ovaj je šarlatan nemalog kalibra..
nije neka velika mudrost reći da ima problema i da sistem mora da "pukne"..
to manje više važi oduvijek..
al ovaj se brate izlupeta baš na neslućenom nivou.. ja da sam na tvom mjestu ne bih baš lomila none da kupim zlata..
a ni od inflacije nema ništa
omega68 omega68 13:50 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Pa nemoj
docsumann docsumann 15:54 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Jednom, u nekoj prčvarnici, ja poručim kafu ... tursku.
Kaže momak, nemamo tu, nego domaću.
Kakva ti je to domaća?
Kaže on - srpska.
Rekoh - onda neću ni tu, nego mi daj jednu brazilsku.


kad me u gostima pitaju kakvu kafu pijem, odgovaram - vrhunsku.
milisav68 milisav68 17:08 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

newimprovedtadejus

osim da kapiram da jačina zavisi od upreženosti..
najjače kafe, sa najviše kofeina, su najduže pržene..

Ne bas, ima i do przenja, ali je osnovna razlika u dve podvrste:

Arabika i Robusta.

Robusta ima vise kofeina.

Takodje postoji razlika sa kog kontinenta dolazi, i sa koje nadmorske visine.

Tek onda dolazi przenje, odnosno kakvu ti mesavinu naprave.

I na kraju nacin spremanja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:49 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Robusta ima vise kofeina.

То чудо је кисело, а ја не волим да ми је кафа кисела, свиђа ми се кад могу да разликујем лимунаду и кафу док доручкујем.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

newimprovedtadejus
omega68
pametniji od mene pričali

Buđenje će da bude bolno. I sve što se sada dešava u Americi je najava svega onoga što sam pričao na društvenim mrežama pre pet godina. Eksponencijalna funkcija štampanja dolara bez pokrića će uništiti državu i dovesti većinu Amerikanaca u ropski položaj.

Link


bre omega ovaj je šarlatan nemalog kalibra..


E, jes, ti si se kao iznenadila izvorom koji navodi drug omega. Ja njegove linkove ne otvaram već godinama, od onih detonacija sa Kljosovim i Deretićem... Nego neleteh na izvesnog Radovana Damjanovića, istoričara, omega sigurno zna za njega, često gostuje kod Teše, vrlo živopisan i ubedljiv tip - a zašto ga pominjem - zato što mi je bio drugar iz kluba, zvali smo ga Lepi Radovan. Za njegam sam siguran da se dobro zajebava, samo što ga verovatno mnogi ozbiljno shvataju.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:50 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
omega68
pametniji od mene pričali

Buđenje će da bude bolno. I sve što se sada dešava u Americi je najava svega onoga što sam pričao na društvenim mrežama pre pet godina. Eksponencijalna funkcija štampanja dolara bez pokrića će uništiti državu i dovesti većinu Amerikanaca u ropski položaj.

Link


bre omega ovaj je šarlatan nemalog kalibra..


E, jes, ti si se kao iznenadila izvorom koji navodi drug omega. Ja njegove linkove ne otvaram već godinama, od onih detonacija sa Kljosovim i Deretićem... Nego neleteh na izvesnog Radovana Damjanovića, istoričara, omega sigurno zna za njega, često gostuje kod Teše, vrlo živopisan i ubedljiv tip - a zašto ga pominjem - zato što mi je bio drugar iz kluba, zvali smo ga Lepi Radovan. Za njegam sam siguran da se dobro zajebava, samo što ga verovatno mnogi ozbiljno shvataju.




ma dobro da al ovo je lako provjerivo a nema smisla..
ajd kad neko krene da se oserava tumačenjima istorije i geopolitičkim analizama i astralnim projekcijama..
al brate ovaj udario po lako provjerivim stvarima a dere po samopromociji, ne štedi..
baš da izvineš prećera
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:54 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

milisav68
newimprovedtadejus

osim da kapiram da jačina zavisi od upreženosti..
najjače kafe, sa najviše kofeina, su najduže pržene..

Ne bas, ima i do przenja, ali je osnovna razlika u dve podvrste:

Arabika i Robusta.

Robusta ima vise kofeina.

Takodje postoji razlika sa kog kontinenta dolazi, i sa koje nadmorske visine.

Tek onda dolazi przenje, odnosno kakvu ti mesavinu naprave.

I na kraju nacin spremanja.


jest sve, ovo poslednje vjetovatno i najviše al kad uzmeš kupovne blendove i šaraš po jačinama baš je uočljiva razlika prosto u boji između one blaže i one jače..
tako da laički cjenim da se ključna razlika u jačini zrna postiže dužinom prženja..
priprema na stranu, o naravno persudno utiče na jačinu al ne kvari nužno ukus..
preprženost meni kvari ukus baš drastično
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

ma dobro da al ovo je lako provjerivo a nema smisla..
ajd kad neko krene da se oserava tumačenjima istorije i geopolitičkim analizama i astralnim projekcijama..


Zato su ti tumači istorije i geopolike čije uratke naš lakoverni drug omega nemilice guta još sumnjiviji, nekad ako nisi baš u materiji ne možeš lako da proveriš šta ti teoretičari zavere serviraju.
milisav68 milisav68 19:27 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

marco_de.manccini

То чудо је кисело, а ја не волим да ми је кафа кисела,

A ne, kiselost zavisi od jacine przenja, manje przena - vise kisela.

Robusti treba vise vremena fa se isprzi.

Ne verujem da si pio cistu Robustu.
omega68 omega68 19:42 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

srdjan.pajic
ma dobro da al ovo je lako provjerivo a nema smisla..
ajd kad neko krene da se oserava tumačenjima istorije i geopolitičkim analizama i astralnim projekcijama..


Zato su ti tumači istorije i geopolike čije uratke naš lakoverni drug omega nemilice guta još sumnjiviji, nekad ako nisi baš u materiji ne možeš lako da proveriš šta ti teoretičari zavere serviraju.

Haha a ti si u svim materijama aj ne rise
milisav68 milisav68 19:52 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

newimprovedtadejus

jest sve, ovo poslednje vjetovatno i najviše al kad uzmeš kupovne blendove i šaraš po jačinama baš je uočljiva razlika prosto u boji između one blaže i one jače..

Da, ali nemas pojma sta je u kojem blendu

Obicno se u jace przene gura vise Robuste.

Uostalom, pogledaj sta pise na deklaraciji, koji je sastav, a proguglaj razliku izmedju arabike i robuste.
floki floki 20:10 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

ова што ја купујем је 80% арабика, 20% робуста, степен пржења 4/5, јачина 3/4, киселост 1/4

био сам добио неки пакет са 6-7 разних миксова, па ми се ово највише допало и онда више ни не експериментишем
alselone alselone 20:16 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

Za nespreso ima tih milion podvarijacija sa geografskim poreklom, jačinama, prženjima, dužinama na koje se spravljaju itd itd.

Kad oću nekad da napravim tu kafu kod kuće, izvlačim iz neke velike tegle kapsulu ko loto kuglicu pa šta dobijem.
floki floki 20:21 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora

ма да, мени је то кад има превише опција само додатни непотребан смор, не само код кафе него уопште, бесмислено постаје

ја сам једно дан два испробао тих пар варијанти, видео шта ми од тога одговара и готово, не дирам више
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:54 02.09.2020

Re: Kako je glasala Crna Gora


Al do jaja je što ovih zilion komentara u kojima se raspravlja o kafi ide pod naslovom "Kako je glasala Crna Gora"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana