Moj grad

Miša

Spiridon RSS / 22.09.2020. u 14:37

Tacno na uglu Ilije Grasanina i Majora Ilica nalazi se zgrada ciji je prednji deo isturen do ulice dok je zadnji sakriven u jedan klasican beogradski pasaz. Zgrada me podseca na onu Banetovu iz Karanoviceve serije ispred koje je Surovi popravljao motor. E bas tu, u toj zgradi na (recimo) cetvrtom spratu je ziveo Misa i njegova majka. Po naglasku (i ako rodjen u Beogradu) Misa je imao pomalo dalmatinski akcenat. 90-tih godina dok je Beograd tonuo svom svojom tezinom u zivo blato, Misa i njegova majka su doneli odluku da izdaju sobu da bi nekako spojili kraj sa krajem. Sobu su izdali mom drugaru Srdjanu za neku smesnu lovu. Kako je lokacija bila idealna za sunjanje po gradu (Busic je bio blizu, teretana na Tasu, Peta beogradska i td) znali smo cesto da se skupimo kod njih. Misa je nosio naocare sa debelim okvirima, bio je niskog rasta, pomalo naivan ali sa nezaobilazno uocljivim lepim manirima. Mene je podsecao na Vudi Alena. Mislim da mu se nase drustvo svidelo i zato je cesto voleo da sedi i prica sa nama. Srdjan je malo iskoristavao tu njegovu dobrotu i naivnost i cesto ga podjebavao u rodjenoj kuci. Jedno vece dok smo sedeli i cekali da zapalimo u Busic, zafalilo nam je pica. Love nigde, frizider prazan. U staklenoj polici u maloj dnevnoj sobi stajala je citava kolekcija onih malih bocica sa raznim picima koje su verovatno godinama bile sakupljane kao uspomene sa raznih putovanja. To je ujedno bio i najlepsi ukras te dnevne sobe. Ne secam se na ciju inicijativu, tek Misa je polako poceo da otvara jednu po jednu i atmosfera je pocela da se crta. Pricao je o Dalmaciji, moru, uspomenama iz detinjstva, rodjacima iz Splita. Ne secam se koliko smo popili, ali znam da smo dobro zagrejani kasnije uplovili u jedno prijatno beogradsko septembarsko vece. Misa nije izasao sa nama. Ostao je u stanu da pocisti nered iza nas. Znam samo da mi je bilo hladno i da mi je poklonio nekakav stari dzins - prsluk (ustvari jaknu sa odsecenim rukavima) koju sam posle toga jos neko vreme nosio jer mi je lepo stajala. Misu vise nikada nisam video jer je Srdjan promenio stan. Iz nekog razloga uvek ga se setim. Valjda zbog njegove dobrote. Zbog njega sam zavoleo taj deo grada i za mene je to srce Beograda. 

 



Komentari (401)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 19:23 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

U svakom slučaju, u Srbiji nikada nisam bio pandur


Izgleda da biti policajac u Republici Srpskoj ponekad i nije tako loše:

Pijani vozač iskoristio pravo na jedan telefonski poziv i naručio ćevape <<< LINK
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:24 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68
newimprovedtadejus
[
u ex YU je od rijetkih stvari koje su bile zaista dobre na prvoj (ubjedljivo) poziciji školstvo i kao integralni dio toga i učenje da nije ok da maltretiraš nekoga jer nosi poderane patike/staromodne cvikere/debeo je/šepa/muca/dopiši po želji..

Jeste, ucilo ih tako sto su sklanjani iz videokruga.

Prve rampe za invalide su pravljene tek posle petog oktobra 2000.


e sad da si obratio pažnju primjetio bi da nigdje nisam rekla da je sistem bio savršen, nego da je daleko manje (a ponegdje i nimalo) zaostajao za sistemima zapada..
zar misliš da su Englezi i Njemci rampe za invalide uveli u srednjem vijeku?
danas pak nemamo ni ono što smo imali prije 40 godina (uključivanje djece sa invaliditetima u redovno školovanje included)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:29 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

ja fakat mislim da je prosječan žitelj planete zemlje teška ovca..


Dva su pitanja onda
Prvo, zašto ovcama dozvoliti da se išta pitaju, tj, zašto ne ukinuti slobonde izbore, zašto ne ukinuti opšte pravo glasa,
i drugo, kako to ovce, onda, upravlaju sistemom malo levo malo desno?
I potpitanje, ako ne upravljajju oni, ko upravlja?
To, ko upravlja sistemom, je pitanje sa samog početka, odgovorila se, da te potsetim
izgradnji sistema učestvuje širi krug ljudi (i izabrani predstavnici i akademija i siva eminencija i lobisti raznih vrsta i udruženja građana)..

Sad lobiste isključuješ, u redu.
Vidim ne opovrgavaš konstataciju da NARODNI POSLANICI (poslao ih narod) često glasaju kako narod (ovce) ne bi, a nikako da kažeš koga slušaju.

nije valjda da misliš da nemaš homofobne sabraće

I to ti rekli, a ti slušaš?
Homofobno.
Ne može se imati mišljenje a da se ne radi ni o kakvoj fobiji?
Ne može kod vas, vi ste skuvani.
mada da me ubiješ ne znam šta te on u životu tišti al ok


Sve me tišti što izaberem da me tišti, i institucija braka, porodice, kvalitet baklava, ima li života na marsu...... a za sve to se može reći, ne znam što te to tišti.
Eto tišti me.
prosto nam je normalno da se stalno neko bar izdrkava ako već ne može otvoreno da maltretira..


Meni nije normalno, i ne znam mnogo ljudi kojima je to normalno.
Problem je kako na to uticati, kako promeniti, kad se narod (jer su ovce) ne pita.
u Srbiji možeš da opstaneš samo ako si mlad, jak, zdrav, lijep i dobrostojeći..


Da, da, ostale ubijaju.
Ajd ne preteruj, napravila si neku skroz pogrešnu sliku Srbije i sad treba neko da te razuverava.
milisav68 milisav68 19:36 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
[
e sad da si obratio pažnju primjetio bi da nigdje nisam rekla da je sistem

Obratio sam paznju od pocetka.Ovo je samo jedan detalj.

Guras pogresnu pricu.

I onda i sada, agresija krece iz kuce, samo sto je sad vidljivija zbog tehnologije, a lose vesti vise prodaju novine ili povecavaju broj kliktanja.

Urusavamo se kao civilizacija, a ne kao nacija.

To sto ti sada ne vidis probleme u okruzenju je posledica visevekovnog raslojavanja, za razliku od ex-sfrj, gde je to istumbano komunizmom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:37 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man
ja fakat mislim da je prosječan žitelj planete zemlje teška ovca..


Dva su pitanja onda
Prvo, zašto ovcama dozvoliti da se išta pitaju, tj, zašto ne ukinuti slobonde izbore, zašto ne ukinuti ošte pravo glasa,
i drugo, kako to ovce, onda, upravlaju sistemom malo levo malo desno?
I potpitanje, ako ne upravljajju oni, ko upravlja?
To, ko upravlja sistemom, je pitanje sa samog početka, odgovorila se, da te potsetim
izgradnji sistema učestvuje širi krug ljudi (i izabrani predstavnici i akademija i siva eminencija i lobisti raznih vrsta i udruženja građana)..

Sad lobiste isključuješ, u redu.
Vidim ne opovrgavaš konstataciju da NARODNI POSLANICI (poslao ih narod) često glasaju kako narod (ovce) ne bi, a nikako da kažeš koga slušaju.

nije valjda da misliš da nemaš homofobne sabraće

I to ti rekli, a ti slušaš?
Homofobno.
Ne može se imati mišljenje a da se ne radi ni o kakvoj fobiji?
Ne može kod vas, vi ste skuvani.
mada da me ubiješ ne znam šta te on u životu tišti al ok


Sve me tišti što izaberam da me tišti, i institucija braka, porodice, kvalitet baklava, ima li života na marsu...... a za sve to se može reći, ne znam što te to tišti.
Eto tišti me.
prosto nam je normalno da se stalno neko bar izdrkava ako već ne može otvoreno da maltretira..


Meni nije normalno, i ne znam mnogo ljudi kojima je to normalno.
Problem je kako na to uticati, kako promeniti, kad se narod (jer su ovce) ne pita.
u Srbiji možeš da opstaneš samo ako si mlad, jak, zdrav, lijep i dobrostojeći..


Da, da, ostale ubijaju.
Ajd ne preteruj, napravila si neku skroz pogrešnu sliku Srbije i sad treba neko da te razuverava.


nema šaje da ti ja ovo cjepam na pedeset citata..
odozada..
ne ubijaju (slabe, stare, ružne, siromašne, sve koji nisu po PS-u), samo ih ponižavaju na svakom božijem koraku..
ili vrjeđaju.. ili maltretiraju.. nazovi kako hoćeš..

s tim u vezi..
kad kažeš
Problem je kako na to uticati, kako promeniti, kad se narod (jer su ovce) ne pita.

ovo sam morala da ti podebljam
pa znaš kako huči brate.. pa tako što kad se pomene problem iživljavanja nad slabima onda
NEĆEŠ PRIČATI O TOME KAKO TI NISI ZA GEJ BRAKOVE NEGO ĆEŠ PRIČATI O TOME DA I TI ZNAŠ DA PROBLEM POSTOJI I DA BI RADO DA URADIŠ NEŠTO DA GA VIŠE NEMA
eto brate huči tako
pa kad se složite ti i preda i ovaj kako se zove iz Norveške i ostali onda možda jednom i dopre poruka do vrhovnog (a znamo koji je) ej narodu dopizdilo da ga stalno neko gazi..
ovako kako je poruka je jasna..
narod hoće da čuje mi Srbi najveći na svijetu i ništa dalje..
bilo kakav problem ako se pomene dovoljno je samo u raspravu ubaciti zapad ili gejeve i Srbi momentalno prestaju da pričaju o problemu i počinju da pričaju o gej lobiju..
šta se onda čudiš da se ništa ne mijenja..
a imaj u vidu i to da ti kao čovjek koji ima vlastiti posao, odraslu djecu, živi u rjeđe naseljenoj sredini gdje ljude zna i gdje ga poštuju (jer mu posao dobro ide) e da dakle natprosječno malo kusaš čorbe..
ja sam takođe kusala relativno malo u odnosu na porciju..
al se nisam pravila luda da kao sve super, problem ne postoji..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:42 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68

To sto ti sada ne vidis probleme u okruzenju je posledica visevekovnog raslojavanja, za razliku od ex-sfrj, gde je to istumbano komunizmom.



koči odmah u startu.. to ti je maksa podvalio neku priču a nema pojma
u Londonu ne postoji kraj grada koji nije posijan zgradama za socijalno stanovanje..
ako se sjećaš one zgrade što je izgorila prije par godina i 80 duša s njom, a sve teška socijala, ta se nalazila u sred srede Čelzija (najskupljeg kraja grada)..
razlog je vjerovatno to što su Švabe intenzivno zasipale grad bombama pa je ostalo em puno beskućnika em puno potrebe da se ljudi na brzinu udome..
nešto je vjerovatno kasnije bio dio socijalnog projekta..
kako bilo niko (slovima i brojem niko) u Londonu ne živi a da na dnevnoj bazi ne sreće likove kakve u Srbiji ne možeš da vidiš nikad ni nikako..
pride su mi djeca u državnoj školi pa je i tamo mješanje maksimalno..

pa sad ti nastavi da se ubjeđuješ da nema tu nikakvih problema u Srbiji kojih nema ni svugdje drugo..
sa sve ministrom finansija koji ženi podmetne dijagnozu i oduzme djecu da bi zataškao krađu i nikom brate ništa.. ma to isto rade i u Norveškoj.. đe problem..
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

pa tako što kad se pomene problem iživljavanja nad slabima


Ovo funkcioniše samo kad se uzme zdravo za gotovo, kad se kaže u Srbiji se iživljavaju nad slabima, a to je toliko pogrešno da nema smisla ni razgovarati o tome.

Da li postoje takvi slučajevi, da postoje, da li je to masovno, uobičajeno, obično, pa nije ni blizu.

Živim ovde, mnogo starih, siromašnih, slabih, znam, više nego onih drugih, mnogo više, i ne znam za primere iživljavanja nad njima.

E sad dolazi, verovatno, ono vaše, iako oni odnos premna njima ne doživljavaju kao iživljavanje, to ipak jeste iživljavanje, jer oni su ovce, ne znaju šta je iživljavaje, mi smo ti koji ćemo da im kažemo i da ih zaštitimo, iako oni nikakvu zaštitu ne traže niti misle da im treba.

I nemoj molim te sad nekom naslovima iz medija da pokušavaš da dokažeš svoj sasvim, ali sasvim, hajd da budem blag, pogrešan stav.

A sad ću da ispričam nešto što se dešavalo u neko davno vreme, drastičnije je od Spirine priče.
Imali smo drugara invalida, od rođenja, noga je bila u pitanju, nefunkcionalna, koristio štake, i mi smo mu milion puta krili štake, sklanjali ih, i on to nikad, ali nikad nije doživeo kao iživljavanje, naprotiv, i on se zezao sa tim, smejao se, u fazonu, e oću ''rac da vas molim, ko vas 'ebe, vidi sad, pa krene da skakuće na jednoj nozi do njih.
I dan danas se srećemo.

Ni mi ni on to nije smatrao iživljavanjem, ali ne sumnjam da je mnogo onih koji bi i njemu i svima nama objasnili da nemamo pojma i da to jeste iživljavanje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:00 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man
pa tako što kad se pomene problem iživljavanja nad slabima


Ovo funkcioniše samo kad se uzme zdravo za gotovo, kad se kaže u Srbiji se iživljavaju nad slabima, a to je toliko pogrešno da nema smisla ni razgovarati o tome.

Da li postoje takvi slučajevi, da postoje, da li je to masovno, uobičajeno, obično, pa nije ni blizu.

Živim ovde, mnogo starih, siromašnih, slabih, znam, više nego onih drugih, mnogo više, i ne znam za primere iživljavanja nad njima.

E sad dolazi, verovatno, ono vaše, iako oni odnos premna njima ne doživljavaju kao iživljavanje, to ipak jeste iživljavanje, jer oni su ovce, ne znaju šta je iživljavaje, mi smo ti koji ćemo da im kažemo i da ih zaštitimo, iako oni nikakvu zaštitu ne traže niti misle da im treba.

I nemoj molim te sad nekom naslovima iz medija da pokušavaš da dokažeš svoj sasvim, ali sasvim, hajd da budem blag, pogrešan stav.

A sad ću da ispričam nešto što se dešavalo u neko davno vreme, drastičnije je od Spirine priče.
Imali smo drugara invalida, od rođenja, noga je bila u pitanju, nefunkcionalna, koristio štake, i mi smo mu milion puta krili štake, sklanjali ih, i on to nikad, ali nikad nije doživeo kao iživljavanje, naprotiv, i on se zezao sa tim, smejao se, u fazonu, e oću ''rac da vas molim, ko vas 'ebe, vidi sad, pa krene da skakuće na jednoj nozi do njih.
I dan danas se srećemo.

Ni mi ni on to nije smatrao iživljavanjem, ali ne sumnjam da je mnogo onih koji bi i njemu i svima nama objasnili da nemamo pojma i da to jeste iživljavanje.


e ovo zadnje ti je ladno ko skroz dobar vic.. bukvalno se smijem naglas.. nemoj ljutiš..
šta veliš.. ma on se isto super zezao evo i danas se (wait for it) srećemo..
jbt. ludilo..
ajd dobro huči, pripiši ti to meni, ispralo mi mozak, kako god..
nek ide život..
moram sad da pođem za drugim poslom a inače bi bilo strava da se svi prisjetimo epizoda izbijanja štaka invalidu i ostalih šaljivih zgoda iz djetinjstva..
milisav68 milisav68 20:01 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus

pa sad ti nastavi da se ubjeđuješ da nema tu nikakvih problema u Srbiji kojih nema ni svugdje drugo..

Stvarno si nevorovatna.

Naravno da u Srbiji postoje problemi, srazmerno mestu u svetu (geografija, istorija, veroispevst i materjalno stanje).

A to sto postoje drzavne skole i socijalne zgrade, ne znaci da to nije zasluzeno, u smislu da ne krse zakon, i da je i to raslojeno, jer postoje geta gde ni toga nema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:06 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

ajd dobro huči, pripiši ti to meni, ispralo mi mozak, kako god..


Pa šta drugo?
maksa83 maksa83 20:22 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

koči odmah u startu.. to ti je maksa podvalio neku priču a nema pojma

Koju priču, da u Engleskoj postoje različiti slojevi sa različitim matricama ponašanja? Da se pijani Englezi na grčkim ostrvima ponašaju kao naj-go-ra stoka? Drunk Brit - srpski mit?

Životati...

Nego da nam čestitam - na Kalemegdanu smo dobili - palme. Bez zajebancije.
predatortz predatortz 20:37 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Nego da nam čestitam - na Kalemegdanu smo dobili - palme. Bez zajebancije.


Živ nisam, čekam da vidim kako će lavanda da se primi!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Atomski mrav
U svakom slučaju, u Srbiji nikada nisam bio pandur


Izgleda da biti policajac u Republici Srpskoj ponekad i nije tako loše:

Pijani vozač iskoristio pravo na jedan telefonski poziv i naručio ćevape <<< LINK


Genijalno!

A ja sam moju prvu kaznu za brzu vožnju dobio u RS, '96 ili '7 ne sećam se više, negde u onoj vukojebini oko Nevesinja, u trabantu, vozio sam 55 na sat, ograničenje bilo valjda 50, još čuvam listić. I jednom u Višegradu, za nepropisno parkiranje. Oba puta su murkani bili sjajni, ovi za parkiranje mi se malte ne izvinjavali, i naplatili mi neku smešno malu kaznu, ono, 5 maraka ili tako nešto simbolično.


apacherosepeacock apacherosepeacock 20:43 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

maksa83
Da se pijani Englezi na grčkim ostrvima ponašaju kao naj-go-ra stoka? Drunk Brit - srpski mit?


Za njima Holanđani.. Sad je ovih dana jedan dobio da plati odštetu jer se iživljavao i ponižavao Romkinju u Španiji kad je bio na letovanju. (snimali turisti incident)

To naravno nije jedini slučaj, kad samo pogedaš da su Englezi i Holanđani nosili šnjur kao najgora navijačka stoka u inače žestokoj konkurenciji međ' ostalom navijačkom (fudbalskom) stokom, speak for itself.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:59 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
apacherosepeacock
Atomski mrav
este, oduzeta im je pravna sposobnost i mogućnost upravljanja sopstvenim novcem, dobili su staratelja (nekog opštinskog činovnika) bez čijeg pristanka nisu mogli ni gorivo da sipaju.


Ko Lisbeth Salander iz 3logije..


da, samo se nadam da si svjesna da priču o nekoj sprkoj Lizbet niko ne bi htio ni da gleda..
to bi potpalo pod žanr gore bez ikakvog pretjerivanja..
i dal onda to treba da se poteže u raspravi na temu ima li u srpskom društvu previše veličanja nasilja i maltretiranja slabih?
ako je samo ovaj blog da pogledaš ladno bi mogao reći da je za nas poricanje nacionalnog problema sa tretmanom slabih i nezaštićenih pitanje nacionalnog ponosa


Mislim da preteruješ. Da je divno i sve na mestu nije, da bih glasala uvek da se slabiji zaštite - bih, bez ali ovo, ono.

Mislim da nam nisu cvetale ruže po tom pitanju nikad, juče sam baš komentarisala primer iz svog razreda u osnovnoj, nije bilo dobro uopšte - bez ikakvog politiziranja.

Isto mislim, dodaću i rezervu jer ne živim u Srbiji i ne mogu da tvrdim ništa, da se o tome danas više priča i nešto ipak radi da se situacija poboljša na tom planu. Pa socijalni mediji su se usijali na one snimke devojaka koje tuku vršnjakinju. Sad se to snima i neke se posledice povuku iz toga, toga pre nije bilo.

PS. A Lisbeth se (u seriji) provela ko bosa po trnju u Šveckoj, od države (zato ona uz komentar onaj o Norveškoj preslikana situacija), dok nije uzela toljagu tj. tatoo makinu..
predatortz predatortz 21:06 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

a inače bi bilo strava da se svi prisjetimo epizoda izbijanja štaka invalidu i ostalih šaljivih zgoda iz djetinjstva..


Iskreno da ti kažem, ja se takvih stvari iz detinjstva ne sećam.
A tvrdu ti veru dajem, u vreme kada sam bio klinac, da sam sa drugarima prisustvovao tako nečemu, pre bi premlatili "šaljivdžiju" nego se nasmejali.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:10 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz
Nego da nam čestitam - na Kalemegdanu smo dobili - palme. Bez zajebancije.


Živ nisam, čekam da vidim kako će lavanda da se primi!


Pa lavanda uspeva dobro svuda.
PS. Ima i ovde palmi napolju posađenih, što je najbolje nisu se osušile ovde na ladnoći.. nemam pojma kako.
predatortz predatortz 21:16 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock
predatortz
Nego da nam čestitam - na Kalemegdanu smo dobili - palme. Bez zajebancije.


Živ nisam, čekam da vidim kako će lavanda da se primi!


Pa lavanda uspeva dobro svuda.
PS. Ima i ovde palmi napolju posađenih, što je najbolje nisu se osušile ovde na ladnoći.. nemam pojma kako.


Kažu da ove "naše" uspešno podnose do -15°C.
Ljudi hoće da udahnu duh Mediterana, a ovaj Maksa mrači tu bezveze.
Još da iskopaju neko more na Kališu, k'o moji Tuzlaci na Pingi - bog da nas vidi!
More, palme, lavanda, lavići, stubići i monumentalni spomenik Stefanu Nemanji...
Još samo Ljupka što bije generale da nam zapeva i nek ide život!
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:23 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz
apacherosepeacock
predatortz
Nego da nam čestitam - na Kalemegdanu smo dobili - palme. Bez zajebancije.


Živ nisam, čekam da vidim kako će lavanda da se primi!


Pa lavanda uspeva dobro svuda.
PS. Ima i ovde palmi napolju posađenih, što je najbolje nisu se osušile ovde na ladnoći.. nemam pojma kako.


Kažu da ove "naše" uspešno podnose do -15°C.
Ljudi hoće da udahnu duh Mediterana, a ovaj Maksa mrači tu bezveze.
Još da iskopaju neko more na Kališu, k'o moji Tuzlaci na Pingi - bog da nas vidi!
More, palme, lavanda, lavići, stubići i monumentalni spomenik Stefanu Nemanji...
Još samo Ljupka što bije generale da nam zapeva i nek ide život!


hhaha ajde videćemo koliko će mučenice kod vas da požive.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 23.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Iskreno da ti kažem, ja se takvih stvari iz detinjstva ne sećam.
A tvrdu ti veru dajem, u vreme kada sam bio klinac, da sam sa drugarima prisustvovao tako nečemu, pre bi premlatili "šaljivdžiju" nego se nasmejali.


Da, i sad kad stvar okreneš tako da umesto zezanja kad drugu, čoveku sa kojim si skoro svaki dan zajedno, koga poznaješ u dušu, kad znaš kako šta doživljava, šta ga vređa a šta ne, onome koga smatraš apsolutno sebi ravnom, sakriješ, iz zezanja skloniš štake, postaviš situaciju da neko invalidu izbija štake, a toje tadejus uradila , onda dobiješ to da bih trebao da se pravdam.

Vidi, pošto se njemu nikad niko nije pravdao, niti je on to očekivao niti je bilo potrebno, to bi mu smetalo, zezanje sa štakama nije, naravno, neću se ni ovde pravdati.

Nije ovo ništa novo, da neko godine druženja nekih ljudi koje ne poznaje, o kojima ama baš nita ne zna, nadmeno tumači po jednom detalju koji namerano pogrešno protumeči i onda krene da deli savete kako to nije bilo u redu.

E toga, koji će meni i mom drudgu da objašnjava kako naše druženje nije u redu, koji bi da nam objasni neke stvari, treba samo napušiti jer samo to i zaslužuje.
maksa83 maksa83 06:37 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Ljudi hoće da udahnu duh Mediterana, a ovaj Maksa mrači tu bezveze.

Sledeći korak je dresirane Orke u Dunavu kao atrakcija za bugarske turiste.
milisav68 milisav68 06:41 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz

Ljudi hoće da udahnu duh Mediterana, a ovaj Maksa mrači tu bezveze.
Još da iskopaju neko more na Kališu,

Pa nema sta da kopaju, prognoza je da ce da se digne nivo mora, i da ce da se vrati Panonsko more, sto ce uz povecanje globalne temperature da da duh Mediterana.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:19 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68
newimprovedtadejus

pa sad ti nastavi da se ubjeđuješ da nema tu nikakvih problema u Srbiji kojih nema ni svugdje drugo..

Stvarno si nevorovatna.

Naravno da u Srbiji postoje problemi, srazmerno mestu u svetu (geografija, istorija, veroispevst i materjalno stanje).

A to sto postoje drzavne skole i socijalne zgrade, ne znaci da to nije zasluzeno, u smislu da ne krse zakon, i da je i to raslojeno, jer postoje geta gde ni toga nema.


ne razumijem šta mi ovde govoriš
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:24 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

maksa83
koči odmah u startu.. to ti je maksa podvalio neku priču a nema pojma

Koju priču, da u Engleskoj postoje različiti slojevi sa različitim matricama ponašanja? Da se pijani Englezi na grčkim ostrvima ponašaju kao naj-go-ra stoka? Drunk Brit - srpski mit?

Životati...

Nego da nam čestitam - na Kalemegdanu smo dobili - palme. Bez zajebancije.


da znaš samo da po Londonu ima palmi kolko ti duša ište i to su otporne ko korov..

nego u svezi šta ne kapiraš.. ne kapiraš šta je i kakav London (a garantovano bi ti se svidio)..
nema u Londonu bubble-a, možda eventualno kraljica da živi u bubble-u a i to samo ako žmiri kad god izađe iz kuće..
ekstremno je pomješan grad, bukvalno svugdje je tri ulice najteži luksuz a onda iza ćoška najteža socijala.. a da ne pominjemo miješanja nacija, vjera, rasa, boja.. nema čega nema i to mu je i draž..
tako da to što ti zamišljaš da ja kao samo zlatom popločanim pločnicima idem i sve srkućem macha chai latter usput, to nije život u Londonu i kao takav ne postoji (pride se meni ne bi svidio)..
toga ima po malim gradovima i ima po Švici.. London definitivno nije taj rad, naprotiv.. ovde je prljavština sastavni dio života bez obzira koliko je skupa kuća.. ima je svugdje i tačno je dio folklora..
no to je sve skupa neka druga priča
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:30 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man
naravno, neću se ni ovde pravdati.


uvrjedio si se.. ako..
vidi, to su odlike epohe.. to se tad smatralo normalnim i ja ti vjerujem da se taj dječak stvarno i nije vrjeđao..
nije poenta u tome dal ga je to vrjeđalo.. poenta je u tome dal bi ti unuke kad ih dobiješ i vidiš da to rade učio da prestanu ili ne bi..
dal smo odmakli kao društvo do nivoa da vidimo da ste se s njim mogli zezati i na neki drugi način ili nismo..

ja kako vidim stvari to je da nas je bombardovanje unazadilo bukvalno za vijek ne jer nam je srušilo neki most nego jer nam je stvorilo dojam da je sve što dolazi sa zapada po difoltu loše..
i onda je u tu košaru uapala gomila stvari, od odnosa prema homoseksulacima preko odnosa prema donaciji ograna do inkluzije u školi..
čim se čuje da je to nešto došlo kao ideja sa zapada odmah i automatski ide negativan stav..

a pomalo je i smješno da treba objašanjavati da nije naravno kraj svijeta da ste sakrili invalidu štake iz zeze ali da nema baš nikakva razloga da djecu ne učite da ipak ima i boljih načina za zezanje..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:37 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock

Mislim da preteruješ. Da je divno i sve na mestu nije, da bih glasala uvek da se slabiji zaštite - bih, bez ali ovo, ono.

Mislim da nam nisu cvetale ruže po tom pitanju nikad, juče sam baš komentarisala primer iz svog razreda u osnovnoj, nije bilo dobro uopšte - bez ikakvog politiziranja.

Isto mislim, dodaću i rezervu jer ne živim u Srbiji i ne mogu da tvrdim ništa, da se o tome danas više priča i nešto ipak radi da se situacija poboljša na tom planu. Pa socijalni mediji su se usijali na one snimke devojaka koje tuku vršnjakinju. Sad se to snima i neke se posledice povuku iz toga, toga pre nije bilo.

PS. A Lisbeth se (u seriji) provela ko bosa po trnju u Šveckoj, od države (zato ona uz komentar onaj o Norveškoj preslikana situacija), dok nije uzela toljagu tj. tatoo makinu..


ma dobro Lisbeth, to je film.. pogledaj Ljilja forever ako nisi..
to je ta matrica, ako se kaže da nešto može bolje priča okrene u vidi šta u Švedskoj rade.. jbg..

naravno da i ja malo pretjerujem.. al ne previše..
kod nas su neke stvari bolje (postoji svijest da nije ok tabati slabijeg koja prije za neke grupe uopšte nije ni postojala) ali su neke i gore (pojavili su se nedodirljivi koji propagiraju najteže nasilje i šalju jaku poruku da to sasvim može da bude obrazac ponašanja)..
u međuvremenu, dok smo mi spavali 3 decenije u svom mulju, svijet je otišao daleko naprijed po pitanjima nasilja a posebno prema slabijima..
mi tu nismo uhvatili priključak i što je gore doživljavamo te promjene kao nešto loše i nametnuto od strane zapada..
tačno na svoju štetu..
nije naravno kraj svijeta, ima i gorih i po tom i svakom drugom pitanju ali dubinu problema ti pokazuje i odijum na koji nailazi bilo kakva kritika na tu temu..
prosto su implantirali tu matricu, kad se počne pričati o bilo čemu što bi moglo da poljulja vladavinu topuz horde odmah uključi refleks zapad/nato/gay lobi i priča prestaje
toliko to dobro radi da je malo i nevjerovatno da je ta gomila čobana uspjela tako efikasno da nametne takvu matricu
j_grandson j_grandson 10:43 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus

...

ja kako vidim stvari to je da nas je bombardovanje unazadilo bukvalno za vijek ne jer nam je srušilo neki most nego jer nam je stvorilo dojam da je sve što dolazi sa zapada po difoltu loše..
i onda je u tu košaru uapala gomila stvari, od odnosa prema homoseksulacima preko odnosa prema donaciji ograna do inkluzije u školi..
čim se čuje da je to nešto došlo kao ideja sa zapada odmah i automatski ide negativan stav..

a pomalo je i smješno da treba objašanjavati da nije naravno kraj svijeta da ste sakrili invalidu štake iz zeze ali da nema baš nikakva razloga da djecu ne učite da ipak ima i boljih načina za zezanje..

Mislim da imaš loše informatore iz Srbije (i srpskih zemalja) po pitanju boldovanog.
Kakav istok i zapad, te sever i jug!?
To je arhaična podela.
Nije valjda da misliš da su Srbi (baš) toliko zaostali?!
Da svet ne posmatraju kao jedno mesto - sa različitim specifičnostima.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:48 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
šta je i kakav London


Ma jebo London sa 15M stanovnika, kantri sajd im je fenomenalan.

Ja pogledam rado na BBC emisiju Escape to the Country (England, Northern Irland, Wales, Scotland), lepota božija od prirode, kuća i imanja na prodaju..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:52 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock
newimprovedtadejus
šta je i kakav London


Ma jebo London sa 15M stanovnika, kantri sajd im je fenomenalan.

Ja pogledam rado na BBC emisiju Escape to the Country (England, Northern Irland, Wales, Scotland), lepota božija od prirode, kuća i imanja na prodaju..


jeste jbt i to ne znaš kud bi prije.. kod njih to zelenilo stvarno uspjeva da proizvede hlorofila da prosto ne možeš da vjeruješ da je to prava boja..
al bogami evo ove godine kako je spalilo da ne vjeruješ ne bi se čudila da toga za deceniju više ne bude..
manijački je toplo i suvo..

to na stranu i dosta Londona je isto bolesno lijepo po tom pitanju.. jugozapad je sav u zelenilu i pravi praznik za oči (začinjeno štrokom , razumije se)
j_grandson j_grandson 10:52 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock
newimprovedtadejus
šta je i kakav London


Ma jebo London sa 15M stanovnika, kantri sajd im je fenomenalan.

Ja pogledam rado na BBC emisiju Escape to the Country (England, Northern Irland, Wales, Scotland), lepota božija od prirode, kuća i imanja na prodaju..

I sve kuće neomalterisane.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:54 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

j_grandson

Mislim da imaš loše informatore iz Srbije (i srpskih zemalja) po pitanju boldovanog.
Kakav istok i zapad, te sever i jug!?
To je arhaična podela.
Nije valjda da misliš da su Srbi (baš) toliko zaostali?!
Da svet ne posmatraju kao jedno mesto - sa različitim specifičnostima.


ne znam, čini mi se da se i ovde na blogu termin zapad (kao zbirna imenica za zapadnu Evropu, sjevernu Ameriku i Austrliju/NZ) i dalje redovno koristi..
u široj populaciji bih rekla da je to još dosta češće..
a onda ide šta ljudima taj termin znači
predatortz predatortz 11:09 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav


Mislim da imaš loše informatore iz Srbije (i srpskih zemalja) po pitanju boldovanog.



Slažem se. A onda zaključke izvlači iz totalno pogrešnih pretpostavki.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:10 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
apacherosepeacock

Mislim da preteruješ. Da je divno i sve na mestu nije, da bih glasala uvek da se slabiji zaštite - bih, bez ali ovo, ono.

Mislim da nam nisu cvetale ruže po tom pitanju nikad, juče sam baš komentarisala primer iz svog razreda u osnovnoj, nije bilo dobro uopšte - bez ikakvog politiziranja.

Isto mislim, dodaću i rezervu jer ne živim u Srbiji i ne mogu da tvrdim ništa, da se o tome danas više priča i nešto ipak radi da se situacija poboljša na tom planu. Pa socijalni mediji su se usijali na one snimke devojaka koje tuku vršnjakinju. Sad se to snima i neke se posledice povuku iz toga, toga pre nije bilo.

PS. A Lisbeth se (u seriji) provela ko bosa po trnju u Šveckoj, od države (zato ona uz komentar onaj o Norveškoj preslikana situacija), dok nije uzela toljagu tj. tatoo makinu..


ma dobro Lisbeth, to je film.. pogledaj Ljilja forever ako nisi..
to je ta matrica, ako se kaže da nešto može bolje priča okrene u vidi šta u Švedskoj rade.. jbg..

naravno da i ja malo pretjerujem.. al ne previše..
kod nas su neke stvari bolje (postoji svijest da nije ok tabati slabijeg koja prije za neke grupe uopšte nije ni postojala) ali su neke i gore (pojavili su se nedodirljivi koji propagiraju najteže nasilje i šalju jaku poruku da to sasvim može da bude obrazac ponašanja)..
u međuvremenu, dok smo mi spavali 3 decenije u svom mulju, svijet je otišao daleko naprijed po pitanjima nasilja a posebno prema slabijima..
mi tu nismo uhvatili priključak i što je gore doživljavamo te promjene kao nešto loše i nametnuto od strane zapada..
tačno na svoju štetu..
nije naravno kraj svijeta, ima i gorih i po tom i svakom drugom pitanju ali dubinu problema ti pokazuje i odijum na koji nailazi bilo kakva kritika na tu temu..
prosto su implantirali tu matricu, kad se počne pričati o bilo čemu što bi moglo da poljulja vladavinu topuz horde odmah uključi refleks zapad/nato/gay lobi i priča prestaje
toliko to dobro radi da je malo i nevjerovatno da je ta gomila čobana uspjela tako efikasno da nametne takvu matricu


Primer sa Lisbeth fikcija lik nije bio u cilju da odvuče pažnju sa problema već da izrazi moje iznenađenje preslikanim primerom koji je mrav naveo iz Norveške. S te strane nisam jednostavno očekivala takve gadne primere u ajd da kažem najuređenijim društvima za primer po Evropi. A Skandinavija se upravo često i uzima kao svetli primer. Kapiraš.

Ja imam utisak da se kod nas zapad kopira rado, tako je još od šezdesetih godina prošlog veka (i dalje u prošlost dvadesete godine prošlog veka).. Bez obzira koliko rusofila rado brani istok, zapad se kopira. Jeste bombardovanje malo omelo ljubav prema zapadu ali i to hlapi polako iz retorike. Tako to meni izgleda.

Nismo mi spavali 3 decenije, nego kasnimo poslovično, ceo istok, za zapadnim delom.
Skoro u svemu.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:14 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz

Mislim da imaš loše informatore iz Srbije (i srpskih zemalja) po pitanju boldovanog.

Slažem se. A onda zaključke izvlači iz totalno pogrešnih pretpostavki.


kakvi bre informatori, pa meni su djeca išla u srpske vrtiće i škole, najstariji ukupno 8 godina..
nego ja imam i nešto drugo s čim to mogu uporediti a tebi je jedino što si vidio
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:21 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock

Ja imam utisak da se kod nas zapad kopira rado, tako je još od šezdesetih godina prošlog veka.. Bez obzira koliko rusofila rado brani istok, zapad se kopira. Jeste bombardovanje malo omelo ljubav prema zapadu ali i to hlapi polako iz retorike. Tako to meni izgleda.

Nismo mi spavali 3 decenije, nego kasnimo poslovično, ceo istok, za zapadnim delom.
Skoro u svemu.


pazi porediti naše protekle tri decenije i Češke ili Mađarske to ti je nebo i zemlja..
Česi su danas skoro pa on par sa recimo Belgijancima.. razbijaju braća (i super narod, tamo se definitivno da živjeti)
mi pak..kehm..

kopiranja što se tiče.. o da, apsolutno, al samo glazura nikako ali baš nikako suština..
znači može dekor kafane, pekare, parka ulice, može odjeća, mogu gadžeti, može ufuravanje u maratone, triatlone, veganstvo, diy, povratak prirodi..
to sve može..
al suština, radne navike i prihvatanje normi života i rada u društvu, norme koje su stvorile sve te poželjne gadžete, dekore pa na kraju i vegan/back to nature trendove to za ogromnu većina nula nultih poena..
i dalje pola radne snage sjedi po kojekakvim izmišljenim javnim službama.. služne smišljaju načina da zajebavaju građane a ne izađu im u susret (još uvijek uspjevaju da nas i ovde zajebavaju a da ti ne pričam kako izgleda ambasada Srbije u Londonu), privatni sektor je isto pun i prepun teških simulanata i to sve srolja prosjek kvaliteta svega daleko ispod onog što bi mogao biti..
sad ću tek da navučem jal al bojim se da su izuzeci previše rijetki da bi bili vrjedni pomena..
maksa83 maksa83 11:22 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

nego u svezi šta ne kapiraš.. ne kapiraš šta je i kakav London (a garantovano bi ti se svidio)..

Nenene, sve ja to kapiram, London bi mi se sigurno svideo (mislim, svideo mi se dva puta kao svesnom biću, nećemo računati 6 meseci tamo dok sam bio beslovesno šestomesečno biće), nego se ne radi o tome. Ti si svoj društveni mikrokosmos prilepila naciji, a to prosto nije tačno, tamo ima stoke itekako, i poznati su po tome kad se u hordama sa svog vlažnog ostrva iskrcaju na neko toplo suvo. Kada bih ja sudio po mom mikrokosmosu gde je SNS kartel uglavnom predmet sprdnje tvrdio bih da ovde ne mogu nikad da vladaju polupismeni radikali, a fakat vladaju, i fakat mogu svojim budalaštinama da opčine neku masu ljudi. To što se moj mikrokosmos ne preklapa sa tim skupom ne menja činjenicu da ti ljudi postoje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:27 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
apacherosepeacock
newimprovedtadejus
šta je i kakav London


Ma jebo London sa 15M stanovnika, kantri sajd im je fenomenalan.

Ja pogledam rado na BBC emisiju Escape to the Country (England, Northern Irland, Wales, Scotland), lepota božija od prirode, kuća i imanja na prodaju..


jeste jbt i to ne znaš kud bi prije.. kod njih to zelenilo stvarno uspjeva da proizvede hlorofila da prosto ne možeš da vjeruješ da je to prava boja..
al bogami evo ove godine kako je spalilo da ne vjeruješ ne bi se čudila da toga za deceniju više ne bude..
manijački je toplo i suvo..

to na stranu i dosta Londona je isto bolesno lijepo po tom pitanju.. jugozapad je sav u zelenilu i pravi praznik za oči (začinjeno štrokom , razumije se)


E i kod mene prži i suša (prekoputa smo pa bude ista vremenska prognoza) poslednjih godina pa ona nestvarna zelena boja trave postala ko ona sa Novog Beograda žuta spržena i oćelavila zemlja..

Ali to periodično bude tako sa letima, evo sad kiša pada ko luda, trava zelena da bi zelena.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:34 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

maksa83
nego u svezi šta ne kapiraš.. ne kapiraš šta je i kakav London (a garantovano bi ti se svidio)..

Nenene, sve ja to kapiram, London bi mi se sigurno svideo (mislim, svideo mi se dva puta kao svesnom biću, nećemo računati 6 meseci tamo dok sam bio beslovesno šestomesečno biće), nego se ne radi o tome. Ti svoj društveni mikrokosmos prilepila naciji, a to prosto nije tačno, tamo ima stoke itekako, i poznati su po tome kad se u hordama sa svog vlažnog ostrva iskrcaju na neko toplo suvo. Kada bih ja sudio po mom mikrokosmosu gde je SNS kartel uglavnom predmet sprdnje tvrdio bih da ovde ne mogu nikad da vladaju polupismeni radikali, a fakat vladaju, i fakat mogu svojim budalaštinama da opčine neku masu ljudi. To što se moj mikrokosmos ne preklapa sa tim skupom ne menja činjenicu da ti ljudi postoje.


eto opet..
u Londonu nema mikrokosmosa kakvih ima svuda po Evropi osim možda u Parizu..
to što si dva puta prošao Lester Skverom to nije London..
ne znam što toliko tvrdoglaviš oko stvari koje očigledno ne znaš..

chavs-ova što se tiče, to je još jedna stvar koja ne postoji drugdje u Evropi (opet možda ima u Parizu sa njihovom imigracijom, nisam sigurna)..
chavs su u UK radnička klasa koja potencira svoje porjeklo.. prepoznaješ ih sa 100 metara, stil oblačenja, akcenat, frizure, tetovaže, gestikulacija, čak i hod, sve vrlo specifično i oni to njeguju..
kapiram da je to nekakav bunt protiv izrazite klasne podjeljenosti društva..
UK je u međuvremenu ozbiljno podigla nivo preraspodjele i posebno uložila u osnovne škole tako da se tu definitivno ne može više pričati o natprosječno veliki razlikama ali tradicija ostaje..
rječju ima jako puno specifičnosti, nije slična nijednoj drugoj evropskoj državi i to ima poslijedice po to i kakve su škole i kakav je svakodnevni život i sve to nije ono na šta si navikao i ne daju se preslikati zaključci koji bi važili manje više svugdje drugo u Evropi
milisav68 milisav68 11:37 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus

ne razumijem šta mi ovde govoriš

Katastar, vlasnistvo, socijalne karte, prihodi, imovina - sve se to godinama uredno vodi i zna.

Vecina socijalnih stanova u Engleskoj je privatizovana, a drzava dotira vlasnike da ne bi dizali previse kiriju, pa se zna ko je zasta odgovoran, i gde je kome mesto, a ako napravi neko sranje, gubi orivileguju na socijalni stan.

Isto vazi i za skole, ako se napravi sranje sledi suspenzija ili letenje iz skole.

Kod nas je partija na vlasti bog, a njenim clanovima (i njihovim porodicama) sve dozvoljeno.

I to je nesto sto se mnogo godina gaji, jedno kod nas, drugo kod nih, otuda i razlika.
maksa83 maksa83 11:41 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

E i kod mene prži i suša (prekoputa smo pa bude ista vremenska prognoza) poslednjih godina pa ona nestvarna zelena boja trave postala ko ona sa Novog Beograda žuta spržena i oćelavila zemlja..

Suša je u celoj Evropi, a klima se menja. Pre nekog vremena je kolao okolo link na fenomenalan sajt koji objašnjava klimatske promene u Skandinaviji i posledice, od toga da kuće na permafrostu kreću da klizaju preko toga da ribolovci više ne moraju da idu 1000km od kuće po ribu koja je pre bila u toplijim vodama pa do pojave vinogradarstva tamo gde ga nikad nije bilo.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:48 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
apacherosepeacock

Ja imam utisak da se kod nas zapad kopira rado, tako je još od šezdesetih godina prošlog veka.. Bez obzira koliko rusofila rado brani istok, zapad se kopira. Jeste bombardovanje malo omelo ljubav prema zapadu ali i to hlapi polako iz retorike. Tako to meni izgleda.

Nismo mi spavali 3 decenije, nego kasnimo poslovično, ceo istok, za zapadnim delom.
Skoro u svemu.


pazi porediti naše protekle tri decenije i Češke ili Mađarske to ti je nebo i zemlja..
Česi su danas skoro pa on par sa recimo Belgijancima.. razbijaju braća (i super narod, tamo se definitivno da živjeti)
mi pak..kehm..

kopiranja što se tiče.. o da, apsolutno, al samo glazura nikako ali baš nikako suština..
znači može dekor kafane, pekare, parka ulice, može odjeća, mogu gadžeti, može ufuravanje u maratone, triatlone, veganstvo, diy, povratak prirodi..
to sve može..
al suština, radne navike i prihvatanje normi života i rada u društvu, norme koje su stvorile sve te poželjne gadžete, dekore pa na kraju i vegan/back to nature trendove to za ogromnu većina nula nultih poena..
i dalje pola radne snage sjedi po kojekakvim izmišljenim javnim službama.. služne smišljaju načina da zajebavaju građane a ne izađu im u susret (još uvijek uspjevaju da nas i ovde zajebavaju a da ti ne pričam kako izgleda ambasada Srbije u Londonu), privatni sektor je isto pun i prepun teških simulanata i to sve srolja prosjek kvaliteta svega daleko ispod onog što bi mogao biti..
sad ću tek da navučem jal al bojim se da su izuzeci previše rijetki da bi bili vrjedni pomena..


E ista je i ovde u Hagu ambasada, ali sa pauzom od 16 godina neidenja tamo, malo je bolje nego pre.. profesionalnije i ljubaznije. Baš sam bila u februaru ove godine neka dokumenta da overavam.

Češka/Prag, odatle nisam izbijala godinama za redom počev od plus minus 2000 godine. Baš je za živeti odlična, isti utisak imam kao i ti.

Ali Češka je i nekada bila daleko ispred nas po razvoju (Mitteleuropa), pa ima tampon zonu komunizma pa se otresla toga (komunizma, Rusa, okupacije, loših navika..) i samo se vratila na svoj stari režim, ne stari - unazad, nego na svoj uspeh. Mađarska je manje više ista priča - bila deo imperije, stresla komunistički segment priče i piči kako treba.

Nismo mi sa njima u paru po istoriji i razvoju iako smo sa Česima sloveni.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:49 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68
newimprovedtadejus

ne razumijem šta mi ovde govoriš

Katastar, vlasnistvo, socijalne karte, prihodi, imovina - sve se to godinama uredno vodi i zna.

Vecina socijalnih stanova u Engleskoj je privatizovana, a drzava dotira vlasnike da ne bi dizali previse kiriju, pa se zna ko je zasta odgovoran, i gde je kome mesto, a ako napravi neko sranje, gubi orivileguju na socijalni stan.

Isto vazi i za skole, ako se napravi sranje sledi suspenzija ili letenje iz skole.

Kod nas je partija na vlasti bog, a njenim clanovima (i njihovim porodicama) sve dozvoljeno.

I to je nesto sto se mnogo godina gaji, jedno kod nas, drugo kod nih, otuda i razlika.


ok, da, dobra naravno, daleko bilo da je vjerujem da je tu nekakva genetska podloga našeg haosa..
naravno da je često razvaljivanje sistema i onda konstanto podrivanje napravilo to što jeste..
nažalost je uticalo i ne svjest i ljudi prosto nemaju snage da se stalno bune protiv nečega i pristaju da prihvate mnogo više nego što bi morali (pa tako i to nasilje i haos u školi)..

još jedna crtica samo da ilustrujem na šta mislim pod nasilje..

hoćemo li se svi složiti da je u BG ustaljena praksa da djeca na kraju 8. razreda cjepaju knjige? naravno ne svi ali svejedno je standardna slika u BG na kraju škole iscjepane knjige po dvorištima svih osnovnih škola..
odmori su formalno vrijeme kad je dozvoljen bilo koji nivo urlanja, skakanja, trčanja, ne može tuča otvorena al može sve ostalo..

u UK je standard da je u školi zabranjeno trčanje uvijek a pride je tokom nastave zabranjeno pričanje na hodnicima..
znači razred koji ide na fizičko ide u koloni po jedan i u mrtvoj tišini..
nas diša proveo po školi kad smo došli i ja to vidim i reko jbt šta je ovo, kako je ovo moguće..
mi komentarisail kao jbt da nisu malo pretjerali pa ubiće ih pojam..
al jok..
ta ista djeca u parku skaču, veru se, pentraju, povremeno i viču, na stranu što je UK bukvalno koljevka kreativne industrije..
znači jbt može..

blh, osjećam da opet neće doprjeti.. to prosto mora da se vidi da se vjeruje.. razlike su velike i nisu u našu korist
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:50 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

.. poenta je u tome dal bi ti unuke kad ih dobiješ i vidiš da to rade učio da prestanu ili ne bi..

Ne bih, ni slučajno ne bih.
Iz sveg srca im želim da imaju druga koji će znati šta je šala, a šta nije.
I da to šta jeste a šta nije šala ne čitaju na internetu u raznim izveštajima i zaključcima, nego da to mere svojim srcem.
Ako im njihovo srce, njihov osećaj, njih i njihovih drugara, kaže da nešto, šta god to bilo, jeste šala, neka sve izveštaje i zaključke, čiji god oni bili, koji nalažu drugačije, teraju u tri materine. Odmah.

dal smo odmakli kao društvo do nivoa da vidimo da ste se s njim mogli zezati i na neki drugi način ili nismo..

Treba se zezati ako svi koji u tome učestvuju to smatraju zezanjem. Odmicanje od toga jer tako neko kaže, je regresija, gušenje slobode, sputava je, ropstvo.

kako vidim stvari to je da nas je bombardovanje unazadilo bukvalno za vijek ne jer nam je srušilo neki most nego jer nam je stvorilo dojam da je sve što dolazi sa zapada po difoltu loše..


Loše vidiš, menjaj dioptriju.
Metar kojim treba meriti stvari ne treba da zavisi od strane sveta nego od sopstvenog vaspitanja, pristojnosti i osećaja da se sloboda čuva po svaku cenu.
Ako neka glupost dolazi sa zapada onda je treba takvom i smatrati, glupšoću.
A ne, kao ti, zapad = mora se jer je zapad.
Ko ebe i istok i zapad.
ali da nema baš nikakva razloga da djecu ne učite da ipak ima i boljih načina za zezanje..


Jadan je taj roditelj koji decu uči kako da se zezaju.
I roditelj i deca.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:52 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

maksa83
E i kod mene prži i suša (prekoputa smo pa bude ista vremenska prognoza) poslednjih godina pa ona nestvarna zelena boja trave postala ko ona sa Novog Beograda žuta spržena i oćelavila zemlja..

Suša je u celoj Evropi, a klima se menja. Pre nekog vremena je kolao okolo link na fenomenalan sajt koji objašnjava klimatske promene u Skandinaviji i posledice, od toga da kuće na permafrostu kreću da klizaju preko toga da ribolovci više ne moraju da idu 1000km od kuće po ribu koja je pre bila u toplijim vodama pa do pojave vinogradarstva tamo gde ga nikad nije bilo.



vidjela..
zaista mi se čini da ako nastavi ovako klima ovde više neće biti što je bila.. treće ljeto za redom su suše a prosječne temperature definitivno nevjerovatne za London.. nisam gledala prosjeke al meni se to čini dobro iznad tih stepen, dva koje formalno pominju
predatortz predatortz 11:53 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

nego ja imam i nešto drugo s čim to mogu uporediti a tebi je jedino što si vidio


Jbte!
Imate li i žvake?
To ovde kod nas nema...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:54 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man

Treba se zezati ako svi koji u tome učestvuju to smatraju zezanjem. Odmicanje od toga jer tako neko kaže, je regresija, gušenje slobode, sputava je, ropstvo.


dobro a jel treba pitati tog sa štakama dal bi on možda i nekako drugačije da se zeza ili ne treba ni to?
kako ti tačno utvrdiš, tačnije, kako ste vas petorica utvrdili da je i njemu to super zeza i da on ne bi da se zezate na neki drugi način?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:57 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz
nego ja imam i nešto drugo s čim to mogu uporediti a tebi je jedino što si vidio


Jbte!
Imate li i žvake?
To ovde kod nas nema...


dobro da, znala sam ladno da će biti tumačeno kao šta ti nama da smo mi sirotinja..
al jbt to ne košta para..
u naše vrijeme je bilo da nisi smio da cjepaš knjige u školi i bacaš bez straha da će neko da te vidi.. to si morao malo veći mangup da budeš..
danas je to norma, ona učiteljica se pravi da ne vidi, ne usuđuje se da kaže nešto..
pa nije to pitanje para
nešto je drugo
a ti ga ladno sad aminuješ..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:58 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man

Ako neka glupost dolazi sa zapada onda je treba takvom i smatrati, glupšoću.


čekaj, jel obazrivost prema invalidima glupost?

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:03 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav


dobro a jel treba pitati tog sa štakama dal bi on možda i nekako drugačije da se zeza ili ne treba ni to?
kako ti tačno utvrdiš, tačnije, kako ste vas petorica utvrdili da je i njemu to super zeza i da on ne bi da se zezate na neki drugi način?

E nisam se setio to da ga pitam jebote!
Sad treba da ti prepričavam decenije druženja, sve moguće situacije, da bih tebe uverio da se nije ljutio, i kako sam to zaključio.
Zaključio sam tako što dobro poznajem čoveka jbt.
Jel to nešto čudno.

A ti, ti si pročitala dve rečenice iz celog njegovog života, koji je već pri kraju, i odmah znaš sve o njemu.
Jer tako kažu pravila u koje vas ukalupljavaju.
Ebala vas pravila, normalne u njih ugurati nećete.
Makar se nadam.
predatortz predatortz 12:05 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

u naše vrijeme je bilo da nisi smio da cjepaš knjige u školi i bacaš bez straha da će neko da te vidi.. to si morao malo veći mangup da budeš..
danas je to norma, ona učiteljica se pravi da ne vidi, ne usuđuje se da kaže nešto..


Kada sam ja služio vojsku, da baciš kapu sa glave na zemlju namerno, gulio bi pritvor ili čak vojni tvorza.
Sada rukopoložene starešine, pred načelnikom generalštaba, predsednikom, ministrima, ushićeno bacaju kape u vis i one padaju po trgu poput konfeta.
To je došlo sa zapada, za koji ti tvrdiš da ovde ništa ne prolazi.
To sa cepanjem knjiga, što je, slažemo se, imbecilno, došlo je sa iste strane. Iz Rusije sigurno nije.

Šta hoću da kažem?
Svestan sam toga da delujemo malo šizofreno zbog neke neracionalne ljubavi prema Rusiji, ali smo mi u osnovi zapadnjaci.

Upravo se svađaš sa dva čoveka koje za Ruse i Rusiju boli qratz. Maksom i mojom malenkošću.

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:06 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
hoochie coochie man

Ako neka glupost dolazi sa zapada onda je treba takvom i smatrati, glupšoću.


čekaj, jel obazrivost prema invalidima glupost?

Naravno da jeste ako zezanje na račun invaliditeta ne smeta nikome, osim onome koji bi sve da utera u njegova pravila.
Ti su nevažni.

Treba da pazimo da se ne zezamo na način koji svima prija jer je negde neko tako propisao.
Aha, sutra počinjem.
milisav68 milisav68 12:09 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus

naravno da je često razvaljivanje sistema i onda konstanto podrivanje napravilo to što jeste..
nažalost je uticalo i ne svjest i ljudi prosto nemaju snage da se stalno bune protiv nečega i pristaju da prihvate mnogo više nego što bi morali (pa tako i to nasilje i haos u školi)..

Upravo to, nasilje nije masovno podrzano, nego se svi sklanjaju od nasilnika, jer znaju da je zasticen.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:09 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock

E ista je i ovde u Hagu ambasada, ali sa pauzom od 16 godina neidenja tamo, malo je bolje nego pre.. profesionalnije i ljubaznije. Baš sam bila u februaru ove godine neka dokumenta da overavam.

Češka/Prag, odatle nisam izbijala godinama za redom počev od plus minus 2000 godine. Baš je za živeti odlična, isti utisak imam kao i ti.

Ali Češka je i nekada bila daleko ispred nas po razvoju (Mitteleuropa), pa ima tampon zonu komunizma, pa se otresla toga i samo se vratila na svoj stari režim, ne stari - unazad, nego na svoj uspeh. Mađarska je manje više ista priča - bila deo imperije, stresla komunistički segment priče i piči kako treba.

Nismo mi sa njima u paru po istoriji i razvoju iako smo sa Česima sloveni.


jaoj ovde nije neljubaznost toliko koliko neposlovnost do neba..
ladno ima ta cica Nataša, koja je žena super ljubazna, zna svu djecu po imenima, zna nas, uvijek sva preljubazna al brate koliko je ona spora to je da ne vjeruješ..
i onda ladno uvijek dođeš po neki već papir i bogu se moliš da izađeš ispod tri sata..
jednom mi se desi da odem da izvadim neku punomoć sestri da može da ih prevede preko granice, zakažem, čekala sam možda 45 minuta, uradim što treba, sve završim za tipa sat i po.. krenem.. skontam nema naočala za sunce..
tu sjedimo mi i još jedan nesrećnik Englez što je oženio našu cicu i sad mora s da se jebava sa ambasadom..
i kažem nema mi naočala, i pogledam u ona vrata (imaju kao neka sigurnosna vrata) reko jebt tamo sam ih ostavila i samo se zgledamo kao jbt ode ti još 45 minuta, ako pokucaš na vrata gotovo je..
dok ti njima objasniš šta je i onda te ona pusti da pogledaš..
reko Just when I thought it went so well a tip me pogleda očajan (on je sjedio još duže)..
to što mi cvike ukrala Ciganka kojoj sam dala telefon da pozove svoj pa da vidi svoj broj to je već druga priča
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:11 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man
newimprovedtadejus
hoochie coochie man

Ako neka glupost dolazi sa zapada onda je treba takvom i smatrati, glupšoću.


čekaj, jel obazrivost prema invalidima glupost?

Naravno da jeste ako zezanje na račun invaliditeta ne smeta nikome, osim onome koji bi sve da utera u njegova pravila.
Ti su nevažni.

Treba da pazimo da se ne zezamo na način koji svima prija jer je negde neko tako propisao.
Aha, sutra počinjem.


pa dobro al kako znaš da mu ne smeta? kako ste vas petorica utvrdili da je i njemu super da mu sakrijete štake?
jel moguće da ne vidiš da mu je bilo draže da bude u društvu po cjenu da povremeno sjedi bespomoćan bez štaka nego da ne bude uopšte?
brate huči.. baš ga prećera
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:14 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz
u naše vrijeme je bilo da nisi smio da cjepaš knjige u školi i bacaš bez straha da će neko da te vidi.. to si morao malo veći mangup da budeš..
danas je to norma, ona učiteljica se pravi da ne vidi, ne usuđuje se da kaže nešto..


Kada sam ja služio vojsku, da baciš kapu sa glave na zemlju namerno, gulio bi pritvor ili čak vojni tvorza.
Sada rukopoložene starešine, pred načelnikom generalštaba, predsednikom, ministrima, ushićeno bacaju kape u vis i one padaju po trgu poput konfeta.
To je došlo sa zapada, za koji ti tvrdiš da ovde ništa ne prolazi.
To sa cepanjem knjiga, što je, slažemo se, imbecilno, došlo je sa iste strane. Iz Rusije sigurno nije.

Šta hoću da kažem?
Svestan sam toga da delujemo malo šizofreno zbog neke neracionalne ljubavi prema Rusiji, ali smo mi u osnovi zapadnjaci.

Upravo se svađaš sa dva čoveka koje za Ruse i Rusiju boli qratz. Maksom i mojom malenkošću.


brate ja se ne svađam, ja vas samo za promjenu nerviram..
otkud ti da je cjepanje knjiga došlo sa zapada?
i kakve veze sad s tim ima Rusija?
tj. ja upravo govorim to što i ti ovde potvrđuješ, da smo nazadovali po pitanju ispoljavanja agresije i poštovanja pravila i discipline..
pa su naravno najebali najslabiji
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:19 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man
Naravno da jeste ako zezanje na račun invaliditeta ne smeta nikome, osim onome koji bi sve da utera u njegova pravila.
Ti su nevažni.

Treba da pazimo da se ne zezamo na način koji svima prija jer je negde neko tako propisao.
Aha, sutra počinjem.


brate u šanse nikakve nema da invalidu prija da se zezamo na račun njegovog invaliditeta i to tako što ga ostavljamo bespomoćnim.. šanse nema..
pa dal si nekad slomio nogu, dal si se našao u situaciji bespomoćnosti pa da znaš koliko je gadna..
brate..

drugo što tripuješ je da to postoje nekakve komisije koje utjeruju ne znam šta i da ljudi na tom zapadu idu okolo i samo se klanjaju do zemlje jedni drugima..
ne brate.. i dalje većina zazire od svega što je drugačije al je naučila da energiju ipak uložio u nešto drugo..

opireš se nečemu što nit postoji nit ti iko nameće.. pogotovo u tvojoj sredini sam sigurna da ti niko ne nameće pod milim bogom ništa..
bukvalno pizdiš samo zato što te ja pitam dal je stvarno taj vaš drug invalid bio zadovoljan što sjedi bez tih svojih štaka i mora da čeka da se ismijete pa da mu ih donesete
predatortz predatortz 12:21 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

tj. ja upravo govorim to što i ti ovde potvrđuješ, da smo nazadovali po pitanju ispoljavanja agresije i poštovanja pravila i discipline..


Naprotiv!

Ja odgovorno tvrdim da je porodično i vršnjačko nasilje ranije bilo dosta rasprostranjenije, da ne kažem da je deo folklora bio zveknuti ženi šamar, samo se zametalo pod tepih. Kao što se i štošta drugo zametalo.
Danas se o tome više govori, to više nije taboo kao što je bilo onomad, pa se stiče utisak da ga je više.

Ne zabreavi da razgovaraš sa veoma radoznalim čovekom, koji je pritom radio u Upravi za analitiku MUP-a i imao uvid u statistike.

Koliko god da zvuči neverovatno, nasilja je danas manje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:21 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

pa dobro al kako znaš da mu ne smeta? kako ste vas petorica utvrdili da je i njemu super da mu sakrijete štake?
jel moguće da ne vidiš da mu je bilo draže da bude u društvu po cjenu da povremeno sjedi bespomoćan bez štaka nego da ne bude uopšte?
brate huči.. baš ga prećera

Evo je, zna šta bi njemu bilo draže iako ga uopšte ne poznaje, a ja ne znam iako sam pola života proveo sa njim i imao milijardu različitih situacija iz kojih sam mogao milijardu zaključaka da izvučem.

Siguran sam da bi i kad bi se on lično pojavio ovde, da bi i njega ubeđivala da nije u pravu, i da ni on ne zna šta oseća, nego tebe treba da pita i sluša.

Neverovatno je da ne kapiraš koliko si duboko u stereotipima.
Invalidi su ljudi kao i svi ostali, nekima bi to smetalo, nekima, poput njega, ne smeta.
Čovek uopšte nije imao nikakve komplekse, sam se zajebavao sa tim, štaku je zvao Štale, naručivao piće za nju u kafani.

Naravno da je bilo onih koji su pokazivali neko sažalnje, samilost, preteranu brigu za njega, e to mu je smetalo.

Ubiće te kalupi.
maksa83 maksa83 12:22 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav


Jbte!
Imate li i žvake?
To ovde kod nas nema...

Ja sam čuo da su se Englezi pre dve godine svi kolektivno dogovorili (Kraljica odobrila, a priča se da je to bila inicijativa Princa Endrjua) da - ne prde.

Dakle ne samo ono FRRRRRRT HAHAHAHA, nego ni tihomir, ništa, prosto - ne prde, nikad, nigde, nemaju ljudi gasove, tako su odlučili. I sad tamo niko ne prdi, osim pridošlica, dok se i oni ne odviknu u skladu sa običajima sredine.

Ja ne znam da li bi to ovde moglo da se sprovede, kakav smo narod...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:23 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz
tj. ja upravo govorim to što i ti ovde potvrđuješ, da smo nazadovali po pitanju ispoljavanja agresije i poštovanja pravila i discipline..


Naprotiv!

Ja odgovorno tvrdim da je porodično i vršnjačko nasilje ranije bilo dosta rasprostranjenije, da ne kažem da je deo folklora bio zveknuti ženi šamar, samo se zametalo pod tepih. Kao što se i štošta drugo zametalo.
Danas se o tome više govori, to više nije taboo kao što je bilo onomad, pa se stiče utisak da ga je više.

Ne zaboreavi da razgovaraš sa veoma radoznalim čovekom, koji je pritom radio u Upravi za analitiku MUP-a i imao uvid u statistike.

Koliko god da zvuči neverovatno, nasilja je danas manje.


evo ga opet..
manje je naravno..
kod nas je možda recimo 50% manje a u UK je 1500% manje (ovde su se bukvalno rokali na ulici sve u 16 do prije dve decenije)..
svijet je otišao daleko naprijed a mi smo nešto malo kaskucnuli u te tri decenije a ponegdje smo uspjeli da zbarzdimo unazad
j_grandson j_grandson 12:23 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
predatortz
nego ja imam i nešto drugo s čim to mogu uporediti a tebi je jedino što si vidio


Jbte!
Imate li i žvake?
To ovde kod nas nema...


dobro da, znala sam ladno da će biti tumačeno kao šta ti nama da smo mi sirotinja..
al jbt to ne košta para..
u naše vrijeme je bilo da nisi smio da cjepaš knjige u školi i bacaš bez straha da će neko da te vidi.. to si morao malo veći mangup da budeš..
danas je to norma, ona učiteljica se pravi da ne vidi, ne usuđuje se da kaže nešto..
pa nije to pitanje para
nešto je drugo
a ti ga ladno sad aminuješ..

Moja deca nisu nikada cepala knjige - bilo to popularno u Njujorku, Londonu, Parizu, Lihtenštajnu - ili samo u Beogradu.
Knjige su uredno poklanjane drugima kojima je bilo potrebno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:23 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

tako što ga ostavljamo bespomoćnim.

Jao patetike....
Da se smuči čoveku.
Jeste, ostavljali smo ga bespomoćnim da se smrzava gladan u šumi po celu noć.
predatortz predatortz 12:27 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Jao patetike....
Da se smuči čoveku.
Jeste, ostavljali smo ga bespomoćnim da se smrzava gladan u šumi po celu noć.


Znaš kako mene moja kućna čeljad jebe?

Kao uspomena iz rata, ostalo mi je zujanje u ušima i potpuna gluvoća na oba uha na 45 dB. Tu, nekako, ne čujem ništa. Sve ispod i iznad, u normalnom opsegu čujem.

Elem, uortače se, podese jačinu glasa oko toga, pa me nešto zapitkuju. Dok im ja ne jebam nanu naninu!

da ih prijavim za nasilje?
milisav68 milisav68 12:29 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man
tako što ga ostavljamo bespomoćnim.

Jao patetike....
Da se smuči čoveku.
Jeste, ostavljali smo ga bespomoćnim da se smrzava gladan u šumi po celu noć.

I to vezanog :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:33 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man

Ubiće te kalupi.


ma propašću načisto..
epizoda od jutros.. dođemo ja i muž jutros po kafu u lokalnu pekaru i sad pošto korana, distancing itd. ja ostanem napolju a on ode unutra..
i prolazi slijepac, ulazi uunutra, nekako štapom ispipa do šanka i priđe ali priđe tako da stane između dve žene koje su bile u redu (koje on očito ne vidi)..
i ja gledam da mu tip za šankom nešto govori i on izlazi i ode na semafor..
reko možda je pitao za put, čudno mi..
izlazi muž i kaže da mu je ovaj manijak ladno rekao there is a little que, da su obe žene rekle da njima ne smeta, da se tip za šankom onda pogubio (jer je skapirao da je ovaj slijep) i da je čovjek onda odlučio da neće ništa da naruči i otišao..
i reko jebt sranje..
ja sam poprilično ćorava prirodno i nosim sočiva i jednom mi se desilo da sam bila ljeti na planini, spavala u nekim šatorima i ujutro ustanemo a spustila se magla..
i sad treba da odemo do kupatila, tipa 50 metara al dosta neravan teren i pun prepreka i ja bukvalno ništa ne vidim.. mogu jedino da puzam do tamo..
bila s drugaricama i mi pod ruku odemo do tamo usput se smijući..
naravno da ako ste drugari smijaćete se tome, muško društvo će se malo i grublje zezati al osjećaj bespomoćnosti je poprilično usran..
da su se one recimo dosjetile da me zezaju tako što će me ostaviti na pola puta i sakriti se.. jbg.. ne bih sigurno napravila od toga ne znam šta ali da bi mi prijalo sigurno ne bi..
prosto bi moralo biti na strani tog ko je u neprilici da odredi šta je ok zeza a šta ne..
insistirati na tome da je glupost pomisliti da možda ipak treba slabijeg pustiti da odredi tempo zeze.. jbg.. nisam baš sigurna da je kalup jači kod mene..
mator si čovjek pa nije ni bitno..
al teško mi je da vidim šta možeš reći u odbranu tvog stava a da ne zabrazdi u neko paušalno gej lobi, nato, nvo, bla truć..
na nivou primitivne zajednice jedino bi mogao reći, jbg, slabi vuku nazad, bataljuj..
al mi više ne živimo sa sabljastim tigrom za leđima
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:35 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

predatortz
Jao patetike....
Da se smuči čoveku.
Jeste, ostavljali smo ga bespomoćnim da se smrzava gladan u šumi po celu noć.


Znaš kako mene moja kućna čeljad jebe?

Kao uspomena iz rata, ostalo mi je zujanje u ušima i potpuna gluvoća na oba uha na 45 dB. Tu, nekako, ne čujem ništa. Sve ispod i iznad, u normalnom opsegu čujem.

Elem, uortače se, podese jačinu glasa oko toga, pa me nešto zapitkuju. Dok im ja ne jebam nanu naninu!

da ih prijavim za nasilje?


čekaj sad treba objašnjavati i to da se obazrivosti upravo i učiš zato što nema ponovljenih susreta i prilika da ispitaš šta je nekome uvredljivo a šta ne mimo porodice?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:37 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

maksa83

Jbte!
Imate li i žvake?
To ovde kod nas nema...

Ja sam čuo da su se Englezi pre dve godine svi kolektivno dogovorili (Kraljica odobrila, a priča se da je to bila inicijativa Princa Endrjua) da - ne prde.

Dakle ne samo ono FRRRRRRT HAHAHAHA, nego ni tihomir, ništa, prosto - ne prde, nikad, nigde, nemaju ljudi gasove, tako su odlučili. I sad tamo niko ne prdi, osim pridošlica, dok se i oni ne odviknu u skladu sa običajima sredine.

Ja ne znam da li bi to ovde moglo da se sprovede, kakav smo narod...


sine brute pa zar i ti moraš biti Srbenda, neće men Englez govorit kako ću ja (a ni ne govori ti)..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:39 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

hoochie coochie man
tako što ga ostavljamo bespomoćnim.

Jao patetike....
Da se smuči čoveku.
Jeste, ostavljali smo ga bespomoćnim da se smrzava gladan u šumi po celu noć.


ma da bre.. patetika. čuj pa šta ima veze što bez tih štaka moš još jedino da puzaš.. jes mi to i neki problem.. čuj bespomoćnost
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:41 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68
hoochie coochie man
tako što ga ostavljamo bespomoćnim.

Jao patetike....
Da se smuči čoveku.
Jeste, ostavljali smo ga bespomoćnim da se smrzava gladan u šumi po celu noć.

I to vezanog :)


e imaš te neke obuke gdje ljudi idu dan u kolicima da vide šta to znači i kakav je život kad ne možeš normalno da hodaš..
ladno demonstrirate zašto je to dobra ideja
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:15 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus
uvijek sva preljubazna al brate koliko je ona spora to je da ne vjeruješ..
i onda ladno uvijek dođeš po neki već papir i bogu se moliš da izađeš ispod tri sata..


Tako nešto..

Rad sa strankama od 9-12h ja se nacrtala u 9 i, i.. izvukla broj 10 po redu, iza mene još 4 došlo.

Što i ne bi bilo strašno da nije pola sata po stranki, čak i onoj koja je došla samo da pokupi već urađeni pasoš i da plati samo po preuzimanju. Što bi trebalo da traje, pa, 5 minuta, ali hoćeš - žena koja radi, radi sporo. Ljubazna sve super ali spooora.

Srećom videh i natpis na šalteru na vreme da primaju samo keš, pa sam imala vremena s obzirom kojim tempom rade da odem 10 minuta peške tamo + nazad do automata da izvučem keš.. mogla sam ladno i na doručak u neku usputnu kafanu taman bi stigla i još i pričekala svoj red.

Da imaju bar udobnije stolice ili koju fotelju pa da dremnem 3 sata dok čekam, nego neke kratke spartanske klupe.. veći im wc nego čekaonica.


maksa83 maksa83 13:53 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

sine brute pa zar i ti moraš biti Srbenda, neće men Englez govorit kako ću ja (a ni ne govori ti)..

Ma bre zajebavam se na račun mitskih Engleza koji su svi super fini i empatični i ne prde naspram nas koji invalidima izmičemo štake, slepima pišamo u kafu a deci otimamo patike. Mislim, što je najgore ja se u dobroj meri slažem sa tobom ali nema potrebe da preterujemo ni u jednom smeru. Nit' su Englezi kolektivno zvezde sjajne kakvim ih farbaš, nit smo mi baš takva surova neizbaždarena stoka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:58 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Invalidi su


Da preporučim fenomenalan francuski film na tu temu (po istinitoj priči), drama/komedija-u smislu duhovitih inteligentnih dijaloga i situacija, ko nije gledao, ja sam se valjala od smeha..



Intouchables (2011)
François Cluzet, Omar Sy, nećete se pokajati.

imdb 8,5 star Top Rated Movies #45 |
http://www.imdb.com/title/tt1675434/





Atomski mrav Atomski mrav 14:13 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Oba puta su murkani bili sjajni, ovi za parkiranje mi se malte ne izvinjavali, i naplatili mi neku smešno malu kaznu, ono, 5 maraka ili tako nešto simbolično.


Raja
Atomski mrav Atomski mrav 14:15 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Nego da nam čestitam - na Kalemegdanu smo dobili - palme. Bez zajebancije.


Ma pusti to, nego - već je kraj septembra a novogodišnja rasveta još uvek nije postavljena u Beogradu?! Kakav javašluk...
milisav68 milisav68 14:16 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus

ladno demonstrirate zašto je to dobra ideja

Obuka za empatiju, bas su sasavi ti Rimljani :)

E, ti mesas odnos prema nepoznatom coveku, i prema dobrom drugaru, pa bili oni invalidi ili ne.

Kao sto svako razmislja o zivotu (i humoru) drugacije, tako svako shvata i svoju invalidnost (ili bolest).

Imas ljude kojima sala na njihov racun smeta, a ima ljudi kojima ne smeta.

A ponasanje u drustvu (vaspitanje) se uci u kuci, a ne na kursevima.

Kad dodje do takvih kurseva, onda je to znak da je drustvo otislo bestraga.

Onda samo ostaju kazne kao kontrola, pa dobijes pijane raspojosane Engleze/Holandjane ili koje vec, kako divljaju po letovalistima/stadionima u stranim zemljama.
milisav68 milisav68 14:20 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock

Da preporučim fenomenalan francuski film na tu temu, drama/komedija, ko nije gledao, ja sam se valjala od smeha.

Da preporucim i ja, bas sam ga gledao pre neki dan.

Od-li-can.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:39 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68
hoochie coochie man
tako što ga ostavljamo bespomoćnim.

Jao patetike....
Da se smuči čoveku.
Jeste, ostavljali smo ga bespomoćnim da se smrzava gladan u šumi po celu noć.

I to vezanog :)

Sa krpom u ustima :)
, uortače se, podese jačinu glasa oko toga, pa me nešto zapitkuju. Dok im ja ne jebam nanu naninu!

da ih prijavim za nasilje


Kako se to zove, nasilje ili diskriminacija? :)

Ne znam kako su klasifikovali to ovi Londonci :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:50 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68
newimprovedtadejus

ladno demonstrirate zašto je to dobra ideja

Obuka za empatiju, bas su sasavi ti Rimljani :)

E, ti mesas odnos prema nepoznatom coveku, i prema dobrom drugaru, pa bili oni invalidi ili ne.

Kao sto svako razmislja o zivotu (i humoru) drugacije, tako svako shvata i svoju invalidnost (ili bolest).

Imas ljude kojima sala na njihov racun smeta, a ima ljudi kojima ne smeta.

A ponasanje u drustvu (vaspitanje) se uci u kuci, a ne na kursevima.

Kad dodje do takvih kurseva, onda je to znak da je drustvo otislo bestraga.

Onda samo ostaju kazne kao kontrola, pa dobijes pijane raspojosane Engleze/Holandjane ili koje vec, kako divljaju po letovalistima/stadionima u stranim zemljama.


e baš si ti to sebi lijepo objasnio.. to sve treba kod kuće da se uči..
pa treba, al se očito ne nauči (ne smijem opet primjer počeće da plaču)..

šta onda ti predlažeš za tog koji nije naučio?
ako ne smije ni da mu se pokaže a ne smije ni da ga se kazni (jer to pokazuje da je otišlo društvo bestraga) kako onda?



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:56 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

maksa83
sine brute pa zar i ti moraš biti Srbenda, neće men Englez govorit kako ću ja (a ni ne govori ti)..

Ma bre zajebavam se na račun mitskih Engleza koji su svi super fini i empatični i ne prde naspram nas koji invalidima izmičemo štake, slepima pišamo u kafu a deci otimamo patike. Mislim, što je najgore ja se u dobroj meri slažem sa tobom ali nema potrebe da preterujemo ni u jednom smeru. Nit' su Englezi kolektivno zvezde sjajne kakvim ih farbaš, nit smo mi baš takva surova neizbaždarena stoka.


dobro jbg meni se podrazumijeva da nijedna nacija ne može za sebe reći da su sve same zvijezde..
to što iz poređenja Srbija izađe kusa i repata više pokazuje koliko je stvari u Srbiji otišlo u krasni nego koliko stvari Englezi imaju da porade na njima (imaju naravno očajno mnogo)
al da sad ne širimo u ostale pravce taj prost primjer kako je prihvatljivo odnositi se prema slabijem.. jbg.. em je razlika velika em je ovde zadrto čupanje da po tom pitanju Srbija ne samo da ne mora ništa da radi nego su budale oni koji rade..
ne znam šta bih rekla na to..
valjda ona po tuđim leđima ne boli..
dok te neko u bolnici ne ostavi upišanog u krevetu dva dana jer mu se može nećeš vjerovati da postoji problem
milisav68 milisav68 15:24 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus

šta onda ti predlažeš za tog koji nije naučio?

Da ih cipuje Bili Gejc :)

O cemu pricamo?

O empatiji ili maltretiranju invalida?

Ili neshvatanju da invalidi mogu da se sale na racun svoje invalidnosti?

maksa83 maksa83 15:27 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Ili neshvatanju da invalidi mogu da se sale na racun svoje invalidnosti?

Najduhovitiji čovek kog sam ikad poznavao, pok. Savo Gačić, se non stop zajebavao između ostalog i na račun svojih kolica. Pola sata sa njim je bila garantovana upala trbušnih mišića.
Atomski mrav Atomski mrav 15:28 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Ma bre zajebavam se na račun mitskih Engleza koji su svi super fini i empatični i ne prde


Uz to su pronašli i novi način prevencije od Covid-19:



I'd rather take my chances with the virus.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:31 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68
newimprovedtadejus

šta onda ti predlažeš za tog koji nije naučio?

Da ih cipuje Bili Gejc :)

O cemu pricamo?

O empatiji ili maltretiranju invalida?

Ili neshvatanju da invalidi mogu da se sale na racun svoje invalidnosti?


od početka pričamo o odnosu prema slabijima u društvu (sjeti se da smo krenuli od tog spirinog srđana koji je zajebavao svoje domaćine)..
a sa hučijevim primjerom štaka smo došli i do invalida..
princip bi trebao biti isti.. kako tretiraš slabijeg..
kako podređenog na poslu, kako bolesnog u bolnici, kako trudnicu, kako invalida, kako šonjavka u školi, kako matore.. rječju kako se odnosiš prema slabijem..

nemaju svi instinkt (dosta ih nema) da slabijem daju prednost..
dal onda društvo tu treba da se umiješa (ja kažem da) ili ne treba..
i ako me pitaš a što da se miješa..
ja ću ti reći zato što je suboptimalno ne miješati se..
svi ćemo doći u poziciju slabijeg, neki kad se razbole, neki kad im bude oduzeto šefovsko mjesto, neke kad ostanu trudne, neki kad izgube vid, neki kad zađu u duboku starost..
tad će im i postati jasno šta znači biti slab i kako bi svijet bio bolje mjesto i za njega da je malo o tome vodio računa dok je još bio jak..
al biće kasno..
ako mu na to ukažeš na vrijeme svi možemo sebe da poštedimo mase neprijatnih iskustava a uz vrlo malo ulaganje u obzir prema slabijem..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:34 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

maksa83
Ili neshvatanju da invalidi mogu da se sale na racun svoje invalidnosti?

Najduhovitiji čovek kog sam ikad poznavao, pok. Savo Gačić, se non stop zajebavao između ostalog i na račun svojih kolica. Pola sata sa njim je bila garantovana upala trbušnih mišića.


nadam se da ste ga bar jednom istresli iz tih kolica na pod i onda se svi zajedno hohohohoh tresli od smijeha..
leba mi ne znam kako vam ne dosadi na navodite primjere zašto ne treba da se mijenja odnos prema slabijima..
mada se i sama sebi divim kako mi ne dosadi da ubjeđujem da treba (sa mnom fakat nešto nije u redu)
milisav68 milisav68 16:17 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

newimprovedtadejus

princip bi trebao biti isti.. kako tretiraš slabijeg..
kako podređenog na poslu, kako bolesnog u bolnici, kako trudnicu, kako invalida, kako šonjavka u školi, kako matore.. rječju kako se odnosiš prema slabijem..

Uh, sad zvucis kao misica :)

A mozda svi ti pomenuti ne zasluzuju da budes dobar prema njima?

Mislim, bas ti je siroka cetka.

Hocu da kazem da sve to zavisi od slucaja do slucaja, pa onda postoje i neki zakoni, pa sud, pa kazna ili oslobadjanje (ako maltretiranje uzme maha).

Ne mozes da osudjujes sa strane ponasanje drugih, tebi nepoznatih ljudi.

Banalan primer, apropo starih i bolesnih.

Cesto se cuje, vidi je/ga nece da gleda starog oca/majku, a nema se pojma o njihovom odnosu, i kako se taj roditelj ponasao prema svom detetu.

Takodje, ako taj star i bolestan nema nikog da mu pomogne, onda znaci da je nesto gadno zabrljo u ponasanju prema drugim ljudima, i nema tog kursa koji ce to da ispravi.

Ovo vazi za sve kategorije slabijih koje si pomenula.

Nego, malopre na radiju nesto iz vremena kad se znao red, a u temi je :)

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=-gZDIG6QxYw[/youtube]

Dopuna.

Sto sad nece klip da se vidi, na pregledaj je bio tu?


g.radicevic g.radicevic 16:27 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Sad jos samo da ti nadjemo plac u Vjeterniku.


nemo' tamo druže
kaže mi ''žena umene'' da je tamo opšti haos po pitanju urbanističkih uslova
Bocke ili Tatarsko puno više obećavaju utompogledu



alselone alselone 16:28 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

kaže mi ''žena umene'' da je tamo opšti haos po pitanju urbanističkih uslova
Bocke ili Tatarsko puno više obećavaju utompogledu


Daleko su Bocke i Tatari. A u Veterniku je i ovako i onako, zavisi gde. Ima divljih delova a ima i potpuno urbanizovanih i legalnih delova gde je prošla sva infrastruktura. U Bockama ili TB treba živeti bez kanalizacija u 21. veku, to nema smisla.
predatortz predatortz 16:29 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

ili Tatarsko


Tatarsko je meni definicija haosa, urbanističkog nereda i nesklada.
Raj za skorojeviće dubokog džepa koji nemaju kintu za Dedinje.
alselone alselone 16:33 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Veruj da nisam ni jednom prošao tuda, al baš ni jednom. Čuo sam samo neke priče.
predatortz predatortz 16:49 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

alselone
Veruj da nisam ni jednom prošao tuda, al baš ni jednom. Čuo sam samo neke priče.


Klasično divlje naselje, samo za punišiće.
Ima lepih kuća, a ima i onih da ne veruješ da takav kič postoji.
Atomski mrav Atomski mrav 17:10 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

A u Veterniku je i ovako i onako, zavisi gde. Ima divljih delova a ima i potpuno urbanizovanih i legalnih delova gde je prošla sva infrastruktura.


Čisti papiri su osnovni preduslov.
Al' u katastar idem samo uz oružanu pratnju: Advokat pretučen u katastru <<< Link

Atomski mrav Atomski mrav 17:15 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Tatarsko je meni definicija haosa, urbanističkog nereda i nesklada.
Raj za skorojeviće dubokog džepa koji nemaju kintu za Dedinje.

To je ono kod Mišeluka? Neoduševljen sam... kao uostalom i Dedinjem, pune ulice vila a ni atmosferska kanalizacija nije ljudski rešena (tj. nije bila početkom 2006. kad sam tuda hodio na potezu kasarna "Dedinje" - VMA... ako bih već mogao da biram, radije bih u Veternik međ' raju. Evo kako plac u Veterniku može da bude raj na Zemlji


predatortz predatortz 17:18 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

To je ono kod Mišeluka?


To.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:39 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

milisav68

Uh, sad zvucis kao misica :)


čitav sam se život spremala..
kad sam imala 17ak zla starija sestra me nagovori da se prijavim za miss RS (I shit you not) jer je kapirala da ćemo dobiti brdo šminke i krpa (a vjerovatnije je bilo da bi dobila metar drva al ajd sad)..
i ja šta ću kud ću prijavim se i ladno uhvatim da nagovaram mamu da mi potpiše saglasnost (jer maloljetna) i mama kakva je vazda bila luda pristane al srećom kakva je vazda bila i neorganizovana ne ode na vrijeme i tako meni propadne šansa da se iskažem (hvala dragom bogu u retrospektivi posmatrano)..
eh da.. svako ima čega da s stidi iz mladosti..

nego naravno da zloupotreba uvijek ima..
ni to nije izgovor..
a na temu izlazi film.. čini mi se da će biti odličan

j_grandson j_grandson 17:52 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

apacherosepeacock
Invalidi su


Da preporučim fenomenalan francuski film na tu temu, drama/komedija-u smislu duhovitih inteligentnih dijaloga i situacija, ko nije gledao, ja sam se valjala od smeha..



Intouchables (2011)
François Cluzet, Omar Sy, nećete se pokajati.

imdb 8,5 star Top Rated Movies #45 |
http://www.imdb.com/title/tt1675434/






Ja sam gledao!
Lep film!
predatortz predatortz 18:00 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav


kad sam imala 17ak zla starija sestra me nagovori da se prijavim za miss RS


Ti bi se posvađala sa članovima žirija!
alselone alselone 18:04 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Čisti papiri su osnovni preduslov.


Ma, apsolutno. Nema više toliko divlje gradnje kada se zida nova nekretnina, bar onoliko koliko ja znam. Ja sam kuću delom na kredit uzeo, a banka ne pušća bez skroz čistih papira. A tako često i drugi rade.

radije bih u Veternik međ' raju

Tamo blizu Duće, da ti je na peške.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:10 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

šta onda ti predlažeš za tog koji nije naučio?

E takvog ćeš baš da naučiš.
Takvih je nula nešto posto, ja u životu nisam prisustvovao sceni da neko maltretira invalida, a da i toga ima, verujem da ima.

I verujem da je kod takvih nešto opasno pogrešeno nekad davno, i da tu pomoći nema.

Ta vaša pravila njih ne dotiču, njima njih promeniti nećete, ali hoćete ići na živce meni i mom drugu kad nam objašnjavate da se ne družimo lepo, nego da treba da pratimo spisak dozvoljenih šala koji nam servirate.

I nećete promeniti ni Spiru i njegovog ortaka.
Postoje dobri i plemeniti ali tunjavi ljudi, njih mladost ne uvažava previše, često bivaju ignorisani, izbegavani, pa i zezani.
To je tako, i nenormalno je od mladog čoveka očekivati da se ponaša kao starac.

Da te pitam, jesi li ti za frajere birala one slične Miši ili Spiri?

Daj da se ne foliramo?
Ribozom Ribozom 18:17 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

Moram da se slozim sa noveverzijetadejus da je drustvo u Srbiji daleko od recimo norveskog sto se tice odnosima prema slabijima. Ali tu nisu krivi Srbi, vec vlasti koje ne edukuju gradjana i agresiji koja je ovladala u medijima. Pre neki dan je u Danskoj usvojen zakon da pre seksa moras da pitas da li ona to zeli.
Ako smem, ocigledno da je tadejus ponesena dobrim stranama britanskog drustva, tzv prvih 5 godina, ali ce se posle toga susresti sa sistemskim nejednakostima koje ce mnogo vise da bole.
to što mi cvike ukrala Ciganka kojoj sam dala telefon da pozove svoj pa da vidi svoj broj to je već druga priča

Ovo nikako nisi smela da kazes, ako vec pricas o toleranciji, zato sto si povezala grupu (pa makar i sa velikim C) sa negativnom dogadjajem.
Opet, slazem se s tobom (ja poceo kao ti), da treba puno da se radi u Srbiji na razumevanju i toleranciji. I moram da spomenem Brejvika kao slucaj za razmisljanje kada pravila i zakoni odu daleko od stvarnosti.






alselone alselone 18:28 24.09.2020

Re: Čudna neka ljubav

tzv prvih 5 godina


Tzv. Kanada je divna zemlja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana