Planeta| Politika

Još jedni izbori

niccolo RSS / 03.11.2020. u 10:34

Za izbore crnogorske smo ima veoma kvalitetan blog, sa zanimljivom razmenom argumenata u dosta komentara. Zato ćemo se danas, a i, siguran sam, narednih dana, baviti američkim izborima.

 

 

Sličnost crnogorskih i američkih izbora je u maloj razlici između dve političke grupacije. Kao što je u crnogorskoj izbornoj večeri glavno pitanje bilo da li će opozicija ili DPS sa satelitima preći 40 poslanika, tako je i u slučaju američkih izbora potpuno neizvesno da li će do potrebnih 270 elektorskih glasova doći Tramp ili Bajden.

 

Razliku između ovih izbora vidim u tome što se nakon crnogorskih ipak može očekivati da se nešto promeni u Crnoj Gori. Nisam ubeđen da će do promene doći u Americi – ukoliko pobedi Tramp, nastaviće svoju dosadašnju politiku. Ukoliko Tramp izgubi, svi će se ponašati kao da je jedini problem bio sam Tramp i da je sad nakon njega sve savršeno. Drugim rečima, ne očekujem da će se pozabaviti sa realnim problemima u američkom društvu koji su i doveli do toga da Tramp bude izabran prvi put.

 

Još jedna razlika je u tome što je u Crnoj Gori potrebno osvojiti većinu glasova, dok je u Americi potrebno osvojiti većinu elektorskih glasova. Što potiče od toga Sjedinjene Američke Države predstavlja uniju država, pa je i pitanje koliko će koja država ima elektora pitanje odnosa između država i ne mora da odgovara odnosu između broja glasača u različitim državama (uostalom, setimo se samo da je Utah Territory primljena kao država Juta nakon 40 i kusur godina i sa značajno umanjenom teritorijom, pri čemu se kao glavni razlog navodi mormonska religija).

 

Treća, i poslednja razlika koju ću navesti u ovom blogu, je u tome što su rezultati crnogorskih izbora bili poznati praktično isto veče ili barem sutradan. Za američke izbore imamo različitih najava, od toga da se rezultati u nekim državama neće znati u izbornoj noći (uglavnom zbog glasova poslatih poštom), pa do teorija zavere kako će neki elektori da se preokrenu.

 

Sve u svemu, zanimljivi dani nas čekaju.

 

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

haklberi_tom haklberi_tom 18:39 06.11.2020

Re: Ovi

newimprovedtadejus
predatortz
e kad mi je jesenas rekla da odoše na Arubu na odmor tu mi došlo da se ujedem za dupe al ćutim i trpim..


Zašto?
Ako je pošteno zatadila svoj novac, šta tebe briga gde i kako će da ga troši?


a bre zajebavam se, tačno sam znala da će se izgubiti u prevodu..
da vam bude jasno.. tih 15 na sat je bruto.. nema osiguranja.. od tih se para ovde tek može preživjeti a i to ako ćeš da radiš bukvalno do smrti..
ona žena ima još jedan posao na pola radnog vremena, muža koji radi kao novinar i dve odrasle kćerke koje su otišle od kuće..
žena je suvi genije.. radila u sitiju kao legal secreatry (to je nešto tipa pravnik kod nas) i popila pedalu prije tih par godina pa joj trebalo para..
uzajamno se veoma poštujemo i pomažemo, i cure su joj čista desetka i meni je naravno super drago da ode na zaslužen odmor..
al dobro.. kapiram da se cijela ta priča dosta teško prevodi na naše uslove..

Šta je tu toliko komplikovano da se teško prevodi (na naše uslove)?
stemajz stemajz 18:41 06.11.2020

Re: Ovi

овде код нас има концепт који се зове "дневна мама"
то жене морају да прођу неку обуку, добију дозволу од града, па зависно од величине стана, смеју да чувају у својој кући до 4-5 деце, тако нешто

то је за децу до 3 године, после то више нема

и није тако дуго, од 8 ујутру па до 3 поподне, 4 максимално

нама је клинце у том периоду чувала сања, пореклом из никшића, али рођена овде, српски практично не прича, али разуме
мало је уз наше клинце обновила, али је са њима практично увек немачки причала

и било нам је тотално супер, сања нам је као сестра била, оно, кад су деца код ње, имаш осећај као да је неко од нас са њима
а и клинцима је супер, кућна атмосфера, као мало већа породица

обично је цена за то 5 еур по детету за сат времена, али, ако обоје родитеља раде, онда је наш град плаћао пола од тога, тако да су трошкови били нешто око 350 ојра по детету месечно, ништа страшно
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 07.11.2020

Re: Ovi

овде код нас има концепт који се зове "дневна мама"
то жене морају да прођу неку обуку, добију дозволу од града, па зависно од величине стана, смеју да чувају у својој кући до 4-5 деце, тако нешто


Slično i ovde, mi smo tako za prvo dete rezervisali mesto kod neke naše drugarice (živela u trejler parku, ali mislili smo da je dobra u tom poslu, ona je čak i hranu spremala za decu, a to je tek zajebancija), no nam je nedelju dana pred polazak otkazala, zatvorila radnju, nikad nismo saznali zbog čega tačno. Od tada smo izmenjali jedno sedam osam siterki, neke su bili ok, neke nisu, dok nismo našli ovu koja sad radi kod nas. Isto smo sa njom i njenim mužem postali kućni prijatelji. Prvu su čuvale do 2.5 godine pa je krenula u bdanište, a i ova druga bi isto tako, da nije udaril korina. Sad ima tri, i mi smo se nadali da će da i ona krene u Januaru, ali meni se sad čini da je mrka kapa za to.

Ovde je isto tako uobičajen nanny share, to je ono kad se udružimo sa još jednom nekad i dve familije pa delimo siterku kako i samo ime kaže, obično u nečijoj kući pa ratoriramo, ali sa tim nešto nikad nismo imali mnogo sreće, to se brzo raspadalo posle par meseci. Ovde obično od siterki očekuju i da radi po kući, čisti pere pegla kuva, mi to nismo nikad tražili, nego očekivali samo da se bavi detetom, i onda je oko toga uvek bilo nekih konfilkata sa drugim učesnicima podele.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:01 07.11.2020

Re: Ovi

da vam bude jasno.. tih 15 na sat je bruto.. nema osiguranja.. od tih se para ovde tek može preživjeti a i to ako ćeš da radiš bukvalno do smrti..


Тих £15 на сат је неопорезовани cash in hand, комбинован са неким мало опорезованим послом пошто се ради о мало сати.

Лондонска статистика је прилично недвосмислена, свако четврто домаћинство не плаћа или само делимично плаћа трошкове становања:

In Great Britain as a whole, an estimated 18.9% of all households receive Housing Benefit. Among the regions, London has the highest percentage (25.5% of households) with the lowest (14.7% of households) being in the South East Region.

žena je suvi genije.. radila u sitiju kao legal secreatry (to je nešto tipa pravnik kod nas) i popila pedalu prije tih par godina pa joj trebalo para..

Legal secretary није правник, већ секретарица у адвокатској канцеларији или правној служби неке компаније.

The main role of a Legal Secretary is to provide administrative support and services for Lawyers, Solicitors and Legal Executives. ... Scheduling meetings, and organising the calendars of legal executives. Carrying out other administrative errands, including photocopying, faxing and ordering stationary.
crossover crossover 19:22 08.11.2020

Re: Ovi

shmoo

EDIT: Мала напомена - овај филм се појавио непуних годину дана уочи почетка ове наше реган-тачер ере из које никако да изађемо.


Тај филм је ремек-дело, а завршна сцена је маестрална.
aureus aureus 00:18 06.11.2020

Greta uzvraća udarac

Strpljivo je čekala.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:10 06.11.2020

Re: Greta uzvraća udarac

aureus
Strpljivo je čekala.



STOP THE CUNT!
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:11 06.11.2020

brojanje glasova

Samo da dodam jedan detalj sa terena koji sam čuo od gospoje. Dakle, brojanju glasova i proveri identiteta pored predstavnika obe stranke prisustvuju i posmatrači, ko god izrazi želju da bude isti. Za to se prijavi neposredno pred izbore, ima neki mali trening, šta smeju šta ne smeju da rade, uglavnom limitovano pravilima borbe protiv kovida, dobiju bedž i bukvalno stoje i gledaju dok se glasovi broje. Imaju pravo da ospore svako identifikovanje pristiglog glasa, u tom slučaju se ide na ponovno prepoznavanje i proveru listića. Između ostalog zato i brojanje traje ovoliko dugo. Moja žena kaže da su poslednjih dana bili dosta agresivni (iako je ovo libtardski kaunti), bukvalno prilazili da im dahću za vrat i gledaju u monitore preko ramena, par puta je intervenisala služba obezbeđenja da ih odmaknu od brojača.

Iz svega ovog imam utisak da se odgovorni maksimalno trude da izbori budu transparentni, da prilike za munđu, bar ovako neku očiglednu, bude što manje. Dakle ovo što Tramp sere po tviteru (to jest srao je, dok mu nisu uzeli tviter) je bulšit, koji samo stvara nervozu i napetost i može da prouzrokuje i neko veće sranje.

A drugo, Fox News ozbiljno loži mase i priziva ratno stanje, video sam vesti sa nekakvih rušilačkih protesta u Denveru i informaciju da je angažovana nacionalna garda da smiri stanje. Ali od drugara koji žive u blizini downtowna sam čuo, i isto pročitao u lokalnim vestima da nije bilo ništa, skupilo se par desetina budala, proglasili se za antifašiste, iscepali i zapalili zastavu trampove kampanje, jedan kontejner i razbili par izloga da usput maznu nešto, policija je to brzo razjebala i poapsila izgrednike. Liči na provokatore, koje je platio neko iz Trampovog tabora da izazovu nerede.

haklberi_tom haklberi_tom 07:39 06.11.2020

Re: brojanje glasova

srdjan.pajic
Samo da dodam jedan detalj sa terena koji sam čuo od gospoje. Dakle, brojanju glasova i proveri identiteta pored predstavnika obe stranke prisustvuju i posmatrači, ko god izrazi želju da bude isti. Za to se prijavi neposredno pred izbore, ima neki mali trening, šta smeju šta ne smeju da rade, uglavnom limitovano pravilima borbe protiv kovida, dobiju bedž i bukvalno stoje i gledaju dok se glasovi broje. Imaju pravo da ospore svako identifikovanje pristiglog glasa, u tom slučaju se ide na ponovno prepoznavanje i proveru listića. Između ostalog zato i brojanje traje ovoliko dugo. Moja žena kaže da su poslednjih dana bili dosta agresivni (iako je ovo libtardski kaunti), bukvalno prilazili da im dahću za vrat i gledaju u monitore preko ramena, par puta je intervenisala služba obezbeđenja da ih odmaknu od brojača.

Iz svega ovog imam utisak da se odgovorni maksimalno trude da izbori budu transparentni, da prilike za munđu, bar ovako neku očiglednu, bude što manje. Dakle ovo što Tramp sere po tviteru (to jest srao je, dok mu nisu uzeli tviter) je bulšit, koji samo stvara nervozu i napetost i može da prouzrokuje i neko veće sranje.

A drugo, Fox News ozbiljno loži mase i priziva ratno stanje, video sam vesti sa nekakvih rušilačkih protesta u Denveru i informaciju da je angažovana nacionalna garda da smiri stanje. Ali od drugara koji žive u blizini downtowna sam čuo, i isto pročitao u lokalnim vestima da nije bilo ništa, skupilo se par desetina budala, proglasili se za antifašiste, iscepali i zapalili zastavu trampove kampanje, jedan kontejner i razbili par izloga da usput maznu nešto, policija je to brzo razjebala i poapsila izgrednike. Liči na provokatore, koje je platio neko iz Trampovog tabora da izazovu nerede.


Kako ste objasnili onaj step (mislim da je bilo u Wiskonsinu) od 138 hiljada (na prema nula)?
Šta kažu dobro obavešteni izvori?
Te provokatore je sigurno platio Putin - ko drugi?
milisav68 milisav68 08:38 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Dakle ovo što Tramp sere po tviteru (to jest srao je, dok mu nisu uzeli tviter) je bulšit, koji samo stvara nervozu i napetost i može da prouzrokuje i neko veće sranje.

Možemo da vam pošaljemo Otpor da vam smiri i sredi situaciju ako Tramp ne prizna izbore.
maksa83 maksa83 08:45 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Kako ste objasnili onaj step (mislim da je bilo u Wiskonsinu) od 138 hiljada (na prema nula)?

Prilično sam siguran da te ovo neće zadovoljiti tj. da ćeš ostati ubeđen da je Trunpoa pokralo (pošto on to drvi od juna, menemećedapokradu s to poštAnsko glAsanje), ali čak je i tip koji je lansirao tu informaciju povukao, tj. priznao da se zajebao i da nije znao kako to funkcioniše. Tip inače nije neki kum od Hilari ni Obamin ljubavnik nego certified Trunpoljub - Matt Mackowiak, konzervativni komentator i predsedavajući Texas Travis County Republikanaca. Taj prekid funkcije ne postoji ni na jednom izveštaju osim na tom, ali Matt lansirao (pa rekao 'zajebao sam se'), Trunpo amplifikovao, i armije Trunpoljuba sad idu okolo i mašu tim brojem.

Fascinantna je neupitna ubeđenost Trunposfere da je ovaj pokraden od nultog trenutka, nikakva zadrška, ali okej, ovaj im to priča već 4 meseca, i naravno da će da zgutaju.
haklberi_tom haklberi_tom 09:02 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83
Kako ste objasnili onaj step (mislim da je bilo u Wiskonsinu) od 138 hiljada (na prema nula)?

Prilično sam siguran da te ovo neće zadovoljiti tj. da ćeš ostati ubeđen da je Trunpoa pokralo (pošto on to drvi od juna, menemećedapokradu s to poštAnsko glAsanje), ali čak je i tip koji je lansirao tu informaciju povukao, tj. priznao da se zajebao i da nije znao kako to funkcioniše. Tip inače nije neki kum od Hilari ni Obamin ljubavnik nego certified Trunpoljub - Matt Mackowiak, konzervativni komentator i predsedavajući Texas Travis County Republikanaca. Taj prekid funkcije ne postoji ni na jednom izveštaju osim na tom, ali Matt lansirao (pa rekao 'zajebao sam se'), Trunpo amplifikovao, i armije Trunpoljuba sad idu okolo i mašu tim brojem.

Fascinantna je neupitna ubeđenost Trunposfere da je ovaj pokraden od nultog trenutka, nikakva zadrška, ali okej, ovaj im to priča već 4 meseca, i naravno da će da zgutaju.

Čekaj!
U čemu se razlikuje tvoja neupitna ubeđenost da Trump nije pokraden od neupitne ubeđenosti Trumposfere da jeste pokraden?!
Nema osnova za neupitnu ubeđenost da je pokraden ... glupi, tupavi ili šta drugo?
maksa83 maksa83 09:03 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Možemo da vam pošaljemo Otpor da vam smiri i sredi situaciju ako Tramp ne prizna izbore.

Postoji vrlo precizno Ustavom definisan niz koraka od kojih je poslednja instanca kad sve drugo propadne da Predsednika bira Kongres a potpredsednika Senat, ali 1 država 1 glas, tj. predstavnici država moraju da se dogovore kako glasaju. Ako ni oni ne uspeju da izaberu taj par dužnost prelazi na dole kaskadno, od Spikera predsedničkog doma pa predednika Senata, pa Secretary of State itd. Ako Trunpoa neki od tih koraka ne izabere do 20. januara on je završio sa predsednikovanjem.

Reklo bi se da taj iz Bele Kuće neće izaći mirno, na kraju će obezbedženje da ga iznese.
maksa83 maksa83 09:05 06.11.2020

Re: brojanje glasova

U čemu se razlikuje tvoja neupitna ubeđenost da Trump nije pokraden od neupitne ubeđenosti Trumposfere da jeste pokraden?!

Ja nemam pojma da li je pokraden, samo da je svaka stvar koja je lansirana do sada ispala budalaština, počevši od toga da je u Viskonsinu glasalo 200K više nego što ima glasača (nije), pa do ovog prekida funkcije (koji ne postoji, što je priznao i autor te "informacije" ). Njegovo STOP THE COUNT je uberbudalaština pošto tip koji je Predsednik ne zna kako izbori funkcionišu, ili se pravi da ne zna.

Sad čekamo na koju ćeš ti sledeću budalaštinu da se primiš i amplifikuješ je.
shmoo shmoo 09:07 06.11.2020

Re: brojanje glasova

srdjan.pajic

A drugo, Fox News ozbiljno loži mase i priziva ratno stanje



Чича Рупертова Лисица?

Не сееееерииии, брате...

Дотле дошло, а?


Liči na provokatore, koje je platio neko iz Trampovog tabora da izazovu nerede.



'Ајде!


У ствари, фали нам сада овде Кркар као стручњак за Лисицу да нам објасни шта нам то у ствари та животињка говори у овом тренутку... Хисторије и повијести...






haklberi_tom haklberi_tom 09:09 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83
U čemu se razlikuje tvoja neupitna ubeđenost da Trump nije pokraden od neupitne ubeđenosti Trumposfere da jeste pokraden?!

Ja nemam pojma da li je pokraden, samo da je svaka stvar koja je lansirana do sada ispala budalaština, počevši od toga da je u Viskonsinu glasalo 200K više nego što ima glasača (nije), pa do ovog prekida funkcije (koji ne postoji, što je priznao i autor te "informacije" ).

Sad čekamo na koju ćeš ti sledeću budalaštinu da se primiš i amplifikuješ je.

Ma, lako je za mene, pošto ja nisam neutralan kao ti.
Ono što mene, delimično, fascinira je - kako da ti sve što druga strana, protivnička strana Trumpa, kaže, prihvatiš kao nesumnjivu istinu!?
stemajz stemajz 09:10 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83

Reklo bi se da taj iz Bele Kuće neće izaći mirno, na kraju će obezbedženje da ga iznese.


hehe :)

aureus aureus 09:13 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Trampe, čak i ako su te pokrali, misli na američki narod!

Ako kojim slučajem ovo čitaš, razmisli o tome da mirno predaš vlast jer je veliko pitanje da li je vlast vrijedna američke krvi.
haklberi_tom haklberi_tom 09:16 06.11.2020

Re: brojanje glasova

aureus
Trampe, čak i ako su te pokrali, misli na američki narod!

Ako kojim slučajem ovo čitaš, razmisli o tome da mirno predaš vlast jer je veliko pitanje da li je vlast vrijedna američke krvi.

Kakva krv, o čemu ti buncaš?
maksa83 maksa83 09:19 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Ono što mene, delimično, fascinira je - kako da ti sve što druga strana, protivnička strana Trumpa, kaže, prihvatiš kao nesumnjivu istinu!?

Ne postavljaj pitanje ako ne želiš da čuješ odgovor, a odgovor koji si dobio na pitanje o 138K glasova si mogao sam da nađeš, sa sve prvobitnim autorom koji je tu stvar povukao, ali si izabrao da tu "informaciju" amplifikuješ i sad se opet ljutiš na mene i odjednom želiš da pričamo o tome a ne o "informaciji".

Sad, možda u tvom univerzumu postoji neki prekid pa je to odjednom velika laž i tip ne postoji (a postoji, i poznati je Trunpoljub, ne možeš biti Trunpoljubniji od teksaškog Republikanca, osim ako si srpski Srbin) i nije lansirao pa povukao tu informaciju, ali to je sad već neka metafilozofija kojom se ja ne bih bavio.


aureus aureus 09:20 06.11.2020

Re: brojanje glasova

haklberi_tom
aureus
Trampe, čak i ako su te pokrali, misli na američki narod!

Ako kojim slučajem ovo čitaš, razmisli o tome da mirno predaš vlast jer je veliko pitanje da li je vlast vrijedna američke krvi.

Kakva krv, o čemu ti buncaš?

Dajem doprinos da sve prođe mirno. Da ne nasrne komšija na komšiju, brat na brata, crnac na bijelca, policajac na crnca, latino na Nijemca...
Znam da nije lako istrpiti krađu, ali ako je alternativa sukob i puškaranje...
stemajz stemajz 09:23 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83

Ja nemam pojma da li je pokraden


ја не бих био изненађен ни да јесте ни да није, "велика пара", што би рекао петар божовић у "чаруги"

лично ми није баш лако да поверујем да су пробали баш тако дунстерски (овим џаковима гласова сабајле) пробали да га прејебу, мада ми лично статистички није јасно како одједном бајден кркне 140к гласова а трамп ниједан једини - нисам тражио детаље око овога, могуће је да сам још нешто пропустио

да ми неко покаже да је пар минута пре или после тог апдејта трамп добио рецимо 30к гласова а бајден ниједан једини, то би ми онда и разумљиво било (оно, пребројали на две гомиле, па прво унели једне па одмах и друге гласове)

лично не верујем да су сви њихови шефови око избора са скупим хијенама од адвоката наивни и не знају да ће други да их ухвате са прстима у тегли са џемом, ако пробају јефтине, глупе форе

ако су и успели да измуљају гомилу тих гласова преко поште да буду за бајдена, ја бих рекао да су то тако радили да практично не може да се докаже (ишли лично од врата до врата код лењиваца, па им рекли ево ми ћемо да олижемо и коверту и све и донесемо ти пицу и пиво, ти само потпиши, ево плајваз)
пуно посла, али је на крају крајева тај човек лично гласао за бајдена, нису га пушком терали, значи, све легално

што се трамповаца тиче, ако прича остане само на нивоу "покрадени смо" а без конкретних случајева за које могу да покажу своје доказе, онда је то само кукњава која ће да спласне врло брзо

ако имају јаке аргументе а друга страна крене да их игнорише, онда може да буде јебено на улици са свим оним оружјем, немам појма
maksa83 maksa83 09:26 06.11.2020

Re: brojanje glasova

лично ми није баш лако да поверујем да су пробали баш тако дунстерски (овим џаковима гласова сабајле) пробали да га прејебу, мада ми лично статистички није јасно како одједном бајден кркне 140к гласова а трамп ниједан једини

Fora je što se to uopšte nije desilo, to je glič u riportingu jedne firme koji je dohvatio neki teksaški Republikanac pa posle povukao kad je shvatio o čemu se radi, ali vidiš kako se ta pasta teško vraća u tubu.
shmoo shmoo 09:27 06.11.2020

Re: brojanje glasova

milisav68
Dakle ovo što Tramp sere po tviteru (to jest srao je, dok mu nisu uzeli tviter) je bulšit, koji samo stvara nervozu i napetost i može da prouzrokuje i neko veće sranje.

Možemo da vam pošaljemo Otpor da vam smiri i sredi situaciju ako Tramp ne prizna izbore.




И Легију на хамерима да се мало и бајденовци радују на улицама?

Па да онда лепо Трамп оде да чува унуке к'о и Слоба и да се више не бави политиком?

Да, то ти је добра идеја.




stemajz stemajz 09:32 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83
лично ми није баш лако да поверујем да су пробали баш тако дунстерски (овим џаковима гласова сабајле) пробали да га прејебу, мада ми лично статистички није јасно како одједном бајден кркне 140к гласова а трамп ниједан једини

Fora je što se to uopšte nije desilo, to je glič u riportingu jedne firme koji je dohvatio neki teksaški Republikanac pa posle povukao kad je shvatio o čemu se radi, ali vidiš kako se ta pasta teško vraća u tubu.


мени неко техничко објашњење тог типа може да буде сасвим довољно (као ово да је био обичан глич) и верујем да додатно пребројавање свих листића нема смисла

ма то је јасно да паста у тубу назад не иде, људи воле да чују оно што им одговара, ништа ново

мада је она слика са пишањем добра, што нађох код руса :)

ако трампова екипа мисли да су ови ту муљали, лепо на суд и све своје доказе јавно на интернет, да сви виде, па нека се прегањају на суду а ми слободни коментатори можемо овде да бистримо...

едит:
иначе, од руса волим понекад да слушам андреја безрукова на тјубу, то је лик по коме су направили серију "американци", он и његова жена су били баш такви шпијуни тамо
milisav68 milisav68 09:39 06.11.2020

Re: brojanje glasova

shmoo
Па да онда лепо Трамп оде да чува унуке к'о и Слоба и да се више не бави политиком?

A posle im pošaljemo žene u crnom, da oteraju bivše predsednike u Hag.
aureus aureus 09:51 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Ako ne prekinu glasanje, kako je krenulo, ovaj Bajden će prestići Trampa i u Džordžiji.



- STOP THE COUNT!
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:14 06.11.2020

Re: brojanje glasova

ако имају јаке аргументе а друга страна крене да их игнорише, онда може да буде јебено на улици са свим оним оружјем, немам појма

Upravo sam prkinuo gledanje debate na jednoj francuskoj TV.
Uobicajeno za francuske TV je da ima voditelj koji postavi temu i 4-5 ljudi koji poznaju oblast ili su vezani za temu pa se diskutuje a da vise diskutanata prica u isto vrijeme je skoro pa pravilo, narocito ako je tema vruca.
Elem, u diskusiji koja je, za mene, van svakog ukusa, ucestvovala je jedna pravnica vezana za demokrate, jedan intelektualac, mislim, pshijatar koji se deklarise ljevicar, i dva novinara. Pravnica i psihijatar su izrazito pro Bajden i citavo vrijeme diskusije su prekidali sagovornike a najcesce rijeci su bile: "Samo da dodam jos ovo" i "Dopustite mi da zavrsim, ne prekidajte me".
Pored rezultata izbora i brojanja glasova tema je bila i nocasnje prekidanje govora Trampa od strane nekih TV u US uz komentar voditelja tih TV da Tramp siri lazne vijesti. Pro Bajden diskutanti su insistirali da je to sasvim u redu i da treba gledaoce zastititi od Trampa. Na primjedbu da su Demokrti i ta ista stampa vise od pola mandata insistirali na laznom, nikad dokazanom, ruskom pomaganju Trampu da dobije izbore, tvrdili su da je i to u redu i demokratski imati sumnju i bez dokaza.
Tako otvoreni dvostruki arsini su, za mene, frapantni i prvi put mi se javlja strah za buducnost ako je takva ideologija dominantna u najmocnijoj drzavi svijeta, drzavi koja insistira da vodi svijet u buducnost. Odavno je jasno da dvostruki arsini vladaju u njihovoj vanjskoj politici ali sad pocinju, izgleda, vladati i u unutrasnjoj.

Molio bih upucene u americke izbore da, ako imaju podatak, napisu koliko je do sada bilo uobicajeno glasanje putem poste u zadnjih 4-5 izbornih procesa. Meni bi bilo interesantno znati tu statistiku i vjerovatno moze malo pomoci u procjrni da li je bilo ili ne kradje glasova.
Iako ne znam zasto bi mi to bilo znacajno i zasto bih trebao zamarati mozak sa, za mene, nepotrebnim cinjenicama.
apostata apostata 10:23 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Jesu li prebrojani glasovi Kremlja i ruskih hakera?
milisav68 milisav68 10:27 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Molio bih upucene u americke izbore da, ako imaju podatak, napisu koliko je do sada bilo uobicajeno glasanje putem poste u zadnjih 4-5 izbornih procesa.

Ne može da se poredi.

Pre nije bilo Korone, ljudi sad neće da stoje u redovima.
haklberi_tom haklberi_tom 10:34 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83
Ono što mene, delimično, fascinira je - kako da ti sve što druga strana, protivnička strana Trumpa, kaže, prihvatiš kao nesumnjivu istinu!?

Ne postavljaj pitanje ako ne želiš da čuješ odgovor, a odgovor koji si dobio na pitanje o 138K glasova si mogao sam da nađeš, sa sve prvobitnim autorom koji je tu stvar povukao, ali si izabrao da tu "informaciju" amplifikuješ i sad se opet ljutiš na mene i odjednom želiš da pričamo o tome a ne o "informaciji".

Sad, možda u tvom univerzumu postoji neki prekid pa je to odjednom velika laž i tip ne postoji (a postoji, i poznati je Trunpoljub, ne možeš biti Trunpoljubniji od teksaškog Republikanca, osim ako si srpski Srbin) i nije lansirao pa povukao tu informaciju, ali to je sad već neka metafilozofija kojom se ja ne bih bavio.



Nemušt mi ovaj tvoj odgovor.
Osim dela drugog pasusa u kome se sprdaš.
So, kako je govorio Panić, ja, za razliku od tebe, s obzirom kakva ekipa je protivnik Trumpu, verujem da su u stanju da preduzmu hiljadu puta mutnije radnje nego što je 138 hiljada glič.
Jer su to toliko puta dokazali.
Jednako kao što verujem da je to glič, tako verujem i u spontano povlačenje toga gliča.
Naravno, ko god bude predsednik najveće sile na svetu, ja mu želim da mojoj zemlji olakša - odnosno, da malo sjaši.

shmoo shmoo 10:43 06.11.2020

Re: brojanje glasova

milisav68
shmoo
Па да онда лепо Трамп оде да чува унуке к'о и Слоба и да се више не бави политиком?

A posle im pošaljemo žene u crnom, da oteraju bivše predsednike u Hag.






И Соњу Бисерко обавезно!

(А ја бих молио у своје име, ако икако може, да у том пакету иду и ови "реформатори" српског школства у последњих 20 година. )

maksa83 maksa83 10:48 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Pre nije bilo Korone, ljudi sad neće da stoje u redovima.

Kako koji, i to je cela fora sa mail-in votes zbog koje Trunpo bogoradi još od juna i pokušava da sjebe njihov PTT. Njegova publika (koja dobrim delom veruje da "kovid ne postoji" ili tako nešto) će uredno da se nagužva tamo, i on na to računa, a oni koji veruju da ipak postoji neće da se nagužvaju nego će da iskoriste mail in vote opciju. I otud cela njegova menemećedaprevaru STOP THE COUNT kenjaža.
maksa83 maksa83 10:49 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Nemušt mi ovaj tvoj odgovor.

Vidiš da sam bar u jednoj stvari bio u pravu, tebe odgovor nije zadovoljio, ali to je bilo tak' očekivano.
solo solo 11:35 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Trampe, čak i ako su te pokrali, misli na američki narod!

Ako kojim slučajem ovo čitaš,



solo solo 11:38 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Dajem doprinos da sve prođe mirno.



haklberi_tom haklberi_tom 11:52 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83
Nemušt mi ovaj tvoj odgovor.

Vidiš da sam bar u jednoj stvari bio u pravu, tebe odgovor nije zadovoljio, ali to je bilo tak' očekivano.

Pa i tvoje 'objašnjenje' je bilo očekivano.
A odgovor nepotpun.
Jer nisi odgovorio na ključno pitanje.
A posebno mi je zanimljivo ovo tvoje gde 'navodiš' da su glasači republikanaca budalčine koji ne priznaju virus.

milisav68 milisav68 16:07 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83
I otud cela njegova menemećedaprevaru STOP THE COUNT kenjaža.

Da, samo prica o kradji glasova nije autenticno njegova, o kradji se pricalo i na proslim :)

Ali generalno, Korona jeste glavni razlog naglog skoka broja glasaca putem poste.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:09 06.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83
U čemu se razlikuje tvoja neupitna ubeđenost da Trump nije pokraden od neupitne ubeđenosti Trumposfere da jeste pokraden?!

Ja nemam pojma da li je pokraden, samo da je svaka stvar koja je lansirana do sada ispala budalaština, počevši od toga da je u Viskonsinu glasalo 200K više nego što ima glasača (nije), pa do ovog prekida funkcije (koji ne postoji, što je priznao i autor te "informacije" ). Njegovo STOP THE COUNT je uberbudalaština pošto tip koji je Predsednik ne zna kako izbori funkcionišu, ili se pravi da ne zna.

Sad čekamo na koju ćeš ti sledeću budalaštinu da se primiš i amplifikuješ je.


I ako može ovo neko da javi drugu beneu na barikadama, da mu ne bi neka lezbejka iz antife tamo polomila noge. Treba nam živ i zdrav, neće ovi pege čipovi sami da se naprave.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:30 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Molio bih upucene u americke izbore da, ako imaju podatak, napisu koliko je do sada bilo uobicajeno glasanje putem poste u zadnjih 4-5 izbornih procesa.


Kod nas u Koloradu se glasa poštom već dosta godina, a od 2013. se prešlo kompletno na takvo glasanje (nije obavezno, nego se registruješ pa ti pošalju koverat, a ako nećeš tako onda odeš na glasačko mesto i glasaš uživo, a ni taj koverat ne moraš da šalješ poštom nego popuniš, zapečatiš i odeš i ubaciš u sanduče u stanici milicije, bar ovde kod nas), kako na lokalnim tako i na ovim saveznim. Do sada nije bilo pritužbi na taj proces. Jedino ozbiljnije muljanje na izborima za koje sam ja čuo je bilo sa onim absentee glasovima u Severnoj Karolini 2018, kad su dosta lako uhvatili onog nekog republikanskog aktivistu da je muljao sa glasačkim listićima odsutnih glasača na samom glasačkom mestu. Tad je sud naredio ponavljanje izbora, na kojima je svejedno pobedio republikanski kandidat za kongres, fair and square, a ovaj je, navodno, samoinicijativno hteo malo da pripomogne. Magarac je fasovao neki duži zatvor.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 06.11.2020

Re: brojanje glasova

milisav68
maksa83
I otud cela njegova menemećedaprevaru STOP THE COUNT kenjaža.

Da, samo prica o kradji glasova nije autenticno njegova, o kradji se pricalo i na proslim :)

Ali generalno, Korona jeste glavni razlog naglog skoka broja glasaca putem poste.


Ja se ne sećam da se pričalo o krađi glasova, nego o ruskom mešanju u izborni proces, u smislu lansiranja lažnih vesti, manipulacije javnim mnjenjem, hakovanja servera i sajtova, pokušaja da Trampu prodaju informacije o protivkandidatkinji, itd. Što je sve poznato i dokazano sem toga da je Tramp direktno u tome učestvovao, a ovaj put se izgleda nije ponovilo, biće da su sad ovi naši malo utegli to sve, posle svih saslušanja i gnjavaža IT šefova po kongresu.

Vidiš da ni samom Trampu ne daju da sere na tviteru (kad krši pravila Disklejmera, što obično znači da nešto masno laže) jer kakav je blesav stvarno može da isprovocira neki sukob.

milisav68 milisav68 17:00 06.11.2020

Re: brojanje glasova

srdjan.pajic
jer kakav je blesav stvarno može da isprovocira neki sukob.

Pa da, sta ima da pretresamo posten svet, kad se zna ko ovde voli da krade
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:15 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Kod nas u Koloradu se glasa poštom već dosta godina, a od 2013. se prešlo kompletno na takvo glasanje

Mozda sam bio neprecizan.
Pitao sam za cifre. Moze i dijagram sa kretanjem broja glsaca koji glasaju putem poste. Znam da je legalno i regulisano na nekakav nacin. Nisam pitao za objasnjenja nego za cifre.
Mogu i brojevima a mogu i slovima.
maksa83 maksa83 23:40 06.11.2020

Re: brojanje glasova

Da, samo prica o kradji glasova nije autenticno njegova, o kradji se pricalo i na proslim :)

Ali je "ako izgubim to je 100% krađa" svež momenat, priznaćeš, toga do sada nije bilo.

Ali generalno, Korona jeste glavni razlog naglog skoka broja glasaca putem poste.

Korona + je on svojima od početka leta eksplicitno drvio da ne glasaju poštom nego da izađu na birališta. Bukvalno im je pričao "nemojte da glasate poštom to je sranje". I sad šok što je odnos glasanja poštom 8:2 protiv njega, zavere, krađe, itd.

milisav68 milisav68 12:12 07.11.2020

Re: brojanje glasova

maksa83

Ali je "ako izgubim to je 100% krađa" svež momenat, priznaćeš, toga do sada nije bilo.

Nije, podize se letvica na visi nivo.

Nego, evo citam da je vrhovni sud doneo odluku da se razdvoje glasacka pisma na one koje su stigli pre i posle zatvaranja biralista.

Ko sad tu koga dizvines jebe :)
Atomski mrav Atomski mrav 10:24 06.11.2020

Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

Objava Džejmsa Herisona, jednog od najboljih lajnbekera svih vremena (igrač odbrane u američkom fudbalu, za one sa jeftinijim ulaznicama):

I've seen a lot of hate spewed in recent months about a man who is a constant winner and overachiever - and that's what the people who support him like about him. Yea, he's been caught in lies and twisted the truth a few times, but he's out here proving his haters wrong - over and over. Some people are jealous of someone who is successful, powerful and rich. Throw in his hot, foreign-born model wife, and he's hated even more. You may not want him to be in this role, but there's nothing you can do about it. I know you might feel like it's gonna get worse over the next few days, but, whether you like him or not, Tom Brady is really turning things around in Tampa.

P.S. Docs - čoveče, đe je blog o NFL-u, već je pola regularne sezone?!
haklberi_tom haklberi_tom 10:39 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

Atomski mrav
Objava Džejmsa Herisona, jednog od najboljih lajnbekera svih vremena (igrač odbrane u američkom fudbalu, za one sa jeftinijim ulaznicama):

I've seen a lot of hate spewed in recent months about a man who is a constant winner and overachiever - and that's what the people who support him like about him. Yea, he's been caught in lies and twisted the truth a few times, but he's out here proving his haters wrong - over and over. Some people are jealous of someone who is successful, powerful and rich. Throw in his hot, foreign-born model wife, and he's hated even more. You may not want him to be in this role, but there's nothing you can do about it. I know you might feel like it's gonna get worse over the next few days, but, whether you like him or not, Tom Brady is really turning things around in Tampa.

P.S. Docs - čoveče, đe je blog o NFL-u, već je pola regularne sezone?!

Da li je to ona igra koja se zove fudbal u kojoj se za vreme utakmice od nekoliko sati 'lopta' (tj. ono smešno što se pogrešno zove lopta) tek nekoliko puta udari nogom?!
maksa83 maksa83 11:37 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

Throw in his hot, foreign-born model wife

Opa bato, Gisele Bündchen.

Nema to, kad Švabo napravi...
haklberi_tom haklberi_tom 11:55 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

maksa83
Throw in his hot, foreign-born model wife

Opa bato, Gisele Bündchen.

Nema to, kad Švabo napravi...

Zar ta Žizela nije Argentinka?
Ili makar iz Paragvaja?
maksa83 maksa83 12:10 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

Zar ta Žizela nije Argentinka?
Ili makar iz Paragvaja?

Žizela je brazilska njemica poslednjih 4-5 generacija.
docsumann docsumann 15:38 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

P.S. Docs - čoveče, đe je blog o NFL-u, već je pola regularne sezone?!


a kanim se, a lijen sam.
sve se nadam da će se stef volšebno pojaviti sa gotovim tekstom.

a imalo bi se o čemu ćakulat.

ne vjerujem da se neko sjeća, al prošle godine sam ukazao na Bakse kao tim koji bi mogao da iskorači u prvi plan favorita za SB
docsumann docsumann 15:45 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

Objava Džejmsa Herisona, jednog od najboljih lajnbekera svih vremena


dobro, ovo je malo pretjerano.
bio je među najboljima u svoje vrijeme. al na all time listi nema ga ni u prvih 10
Atomski mrav Atomski mrav 16:01 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

ne vjerujem da se neko sjeća, al prošle godine sam ukazao na Bakse kao tim koji bi mogao da iskorači u prvi plan favorita za SB


Sećam se ja, svakako će im dobro doći Brejdijevo iskustvo u plej ofu.
Atomski mrav Atomski mrav 16:06 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

al na all time listi nema ga ni u prvih 10

Pa, svakako spada među top 25 ali to i nije toliko bitno... interesantno je da lik zamalo batalio američki fudbal i postao veterinar.
docsumann docsumann 19:44 06.11.2020

Re: Možete da ga mrzite koliko vam volja ali..

Atomski mrav
al na all time listi nema ga ni u prvih 10

Pa, svakako spada među top 25 ali to i nije toliko bitno... interesantno je da lik zamalo batalio američki fudbal i postao veterinar.


jedan od najsnažnijih lajnbekera koji su ikad igrali
solo solo 11:29 06.11.2020

Kako stojimo u Tešnju?


haklberi_tom haklberi_tom 12:01 06.11.2020

Uhhhh!

Eeeee, jebajiga - što bi rekli u Bosnoj!
Ode nam i Džordžija.
Strašno!
aureus aureus 12:19 06.11.2020

Re: Uhhhh!

haklberi_tom
Eeeee, jebajiga - što bi rekli u Bosnoj!
Ode nam i Džordžija.
Strašno!

Da su na vrijeme prekinuli glasanje ne bi se to dogodilo.

Koliko sam puta poželio da sudija odsvira kraj u 38. minutu ("Sviraj kraj!" ) dok još Zvezda vodi, samo da mi ne padne pomrčina na oči u onaj zadnji minut...Zadnji put u kupu protiv Partizana.
Čini mi se da razumijem Trampa.
niccolo niccolo 12:29 06.11.2020

Re: Uhhhh!

Ode nam i Džordžija

Sjajan momenat da se podsetimo ove pesme.
Atomski mrav Atomski mrav 12:30 06.11.2020

Re: Uhhhh!

Hell's broke loose in Georgia...

Atomski mrav Atomski mrav 12:32 06.11.2020

Re: Uhhhh!

Sjajan momenat da se podsetimo ove pesme.


I ove...

aureus aureus 15:50 06.11.2020

Re: Uhhhh!

Kakva je ovo anketa na B92?



Zašto Kanye nije dobio zaseban kružić nego ga trpaju sa Kinezima i Rusima?
Atomski mrav Atomski mrav 13:58 06.11.2020

Još malo...

maksa83 maksa83 14:02 06.11.2020

Re: Još malo...


gedza.73 gedza.73 17:22 06.11.2020

Re: Još malo...


da ne bude za godinu, dve
Shane, Come Back!




omega68 omega68 14:46 06.11.2020

Камила

Ако победи онај што је Хашима прогласио Вашингтоном, треба честитати новој Председници - Камили Харисон.
stemajz stemajz 16:11 06.11.2020

шта мислите

хоће ли да апсе трампа ови чим дођу на власт?

или ће он успети да збрише у москву?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:07 06.11.2020

Re: шта мислите

stemajz
хоће ли да апсе трампа ови чим дођу на власт?

или ће он успети да збрише у москву?


Mislim da neće, nego će svi da se trude da ga što pre zaborave, i ove 4 godine izbrišu iz povjesti, ako je ikako moguće. Eventualno da ga krive što je zemlju upropastio mishendlovanjem i potcenjivanjem epidemije.



gvozden1 gvozden1 18:12 06.11.2020

Re: шта мислите

хоће ли да апсе трампа ови чим дођу на власт?

Ovi da hapse Trampa.
Pogođeno u sam centar.

S jedne strane ovi, nedefinisana skupina za koju je jedino sigurno da postoji i da je moćna, a sa druge živ čovek, pojedinac, ime i prezime.

Za nas koji se nešto i ne lože na to ko će biti predsednik Amerike, za mene makar, ovo je poenta.

Trampovi glasači glasaju za Trampa, ovakvog ili onakvog, hoće to što Tramp zastupa, a Bajdenovi i sami kapiraju da je Bajden nevažan, da neko drugi odlučuje, ne znaju ko su al glasaju ih
Navučeni na propagandu.

Demokratija u Americi je otišla u krasni.

stemajz stemajz 18:14 06.11.2020

Re: шта мислите

ма ја сам мало и из зјбвњ питао

мада, ових добрих скоро 50% што је гласало за њега, неће да тек тако да нестану нити да спласну на 15% за пар година (осим ако их не поморите глађу)

тако да, са те стране, ако не крену ови твоји да некако нешто по том питању раде а не само да утерују долар и демократију у сваку припиздину на целом свету, има код следећих избора да буде још жешћи циркус него сада, не би ме чудило

а и саће пандемија свеједно одмах да спласне, одрађен посао
niccolo niccolo 18:16 06.11.2020

Re: шта мислите

а и саће пандемија свеједно одмах да спласне

Eto neke koristi od svega.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 06.11.2020

Re: шта мислите

stemajz
ма ја сам мало и из зјбвњ питао

мада, ових добрих скоро 50% што је гласало за њега, неће да тек тако да нестану нити да спласну на 15% за пар година (осим ако их не поморите глађу)

тако да, са те стране, ако не крену ови твоји да некако нешто по том питању раде а не само да утерују долар и демократију у сваку припиздину на целом свету, има код следећих избора да буде још жешћи циркус него сада, не би ме чудило

а и саће пандемија свеједно одмах да спласне, одрађен посао


U svemu se slažem sa tobom, druže Floki.
omega68 omega68 18:43 06.11.2020

Re: шта мислите

и саће пандемија свеједно одмах да спласне, одрађен посао

Dobro se sećam da je još u maju neko u komentarima rekao da će korona da stane posle izbora u SADističkim državama.
živ čovek, pojedinac,

Mislim da je Tramp pobedio samim tim što je uopšte živ i što ga ovi fašisti nisu roknuli.
Devedeset prve, pred Klintona, jedan prijatelj mog ćaleta koji je pratio visoku svetsku politiku mi je pričao da nije dobro da u SADističkim državama pobede demokrate jer su to fašisti!Ja sam se smejao i svađao jer sam verovao u demokratiju, 9.mart, vidovdanski sabor, studentske demonstracije sa Đidom i ta sranja...Posle sam shvatio da su to ne samo fašisti nego i satanisti, okultisti i majmuni jednom rečju.
Nego, SADistička puma iskusno zaobilazi odgovor na pitanje ima li int. odnosa pri robovlasničkom odnošaju kao svaki pošteni američki izrabljivač meksikanske nacionalne uskoro većine.
haklberi_tom haklberi_tom 18:45 06.11.2020

Re: шта мислите

srdjan.pajic
stemajz
ма ја сам мало и из зјбвњ питао

мада, ових добрих скоро 50% што је гласало за њега, неће да тек тако да нестану нити да спласну на 15% за пар година (осим ако их не поморите глађу)

тако да, са те стране, ако не крену ови твоји да некако нешто по том питању раде а не само да утерују долар и демократију у сваку припиздину на целом свету, има код следећих избора да буде још жешћи циркус него сада, не би ме чудило

а и саће пандемија свеједно одмах да спласне, одрађен посао


U svemu se slažem sa tobom, druže Floki.

Ali ja još nisam obavešten da je Trump izgubio?
Šta sam propustio?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:47 06.11.2020

Re: шта мислите

Trampovi glasači glasaju za Trampa, ovakvog ili onakvog, hoće to što Tramp zastupa, a Bajdenovi i sami kapiraju da je Bajden nevažan, da neko drugi odlučuje, ne znaju ko su al glasaju ih
Navučeni na propagandu.


Ovo si samo ti "ukapirao" huči i niko više.

Zna se koja ja funkcija predsednika, koja su mu ovlašćenja, šta može a šta ne može da radi, i to se nije menjalo, paaa, dosta godina. Istina je da pre Trampa ovakav titoistički pristup prema Vladaru nije zabeležen u ovoj zemlji, i slepa vera da on može da implementira gluposti koje je natrabunjao u predizbornoj kampanji, ili su mu rekli da natrabunja. Čudi me samo da ti gajiš simpatije prema tome, i nejasno je zbog čega.

Ne daj da te zbuni to što ovde mnogi nisu blesavi za Bajdenom, to je više bilo ono glasanje za manje zlo, zapušiš nos i glasaš. Od njega se ne očekuje da će da uzme i razvali sve što je iole valjalo ovde.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:50 06.11.2020

Re: шта мислите

Nego, SADistička puma iskusno zaobilazi odgovor na pitanje ima li int. odnosa pri robovlasničkom odnošaju kao svaki pošteni američki izrabljivač meksikanske nacionalne uskoro većine.



Ne znam što si ti ovoliko obuzet seksualnim maštarijama u poslednje vreme.
stemajz stemajz 18:59 06.11.2020

Re: шта мислите

Istina je da pre Trampa ovakav titoistički pristup prema Vladaru nije zabeležen u ovoj zemlji


ја није баш да сад нешто пратим, али је брате на обаму (као личност, директно на њега) била паљевина, примање као саучешће на све те "ми можемо", "нада" и остале маркетиншке форе за које је љигавац био ненадмашан мајстор

толико ложење је било и да сада гомила либтарда вероватно пишка фирнајз кад се сети како је био елоквентан и све потаман, њима
haklberi_tom haklberi_tom 19:03 06.11.2020

Re: шта мислите

srdjan.pajic
Trampovi glasači glasaju za Trampa, ovakvog ili onakvog, hoće to što Tramp zastupa, a Bajdenovi i sami kapiraju da je Bajden nevažan, da neko drugi odlučuje, ne znaju ko su al glasaju ih
Navučeni na propagandu.


Ovo si samo ti "ukapirao" huči i niko više.


Zna se koja ja funkcija predsednika, koja su mu ovlašćenja, šta može a šta ne može da radi, i to se nije menjalo, paaa, dosta godina. Istina je da pre Trampa ovakav titoistički pristup prema Vladaru nije zabeležen u ovoj zemlji, i slepa vera da on može da implementira gluposti koje je natrabunjao u predizbornoj kampanji, ili su mu rekli da natrabunja. Čudi me samo da ti gajiš simpatije prema tome, i nejasno je zbog čega.

Ne daj da te zbuni to što ovde mnogi nisu blesavi za Bajdenom, to je više bilo ono glasanje za manje zlo, zapušiš nos i glasaš. Od njega se ne očekuje da će da uzme i razvali sve što je iole valjalo ovde.



Nije samo huči!
Ja mislim slično.
gvozden1 gvozden1 19:11 06.11.2020

Re: шта мислите


Zna se koja ja funkcija predsednika, koja su mu ovlašćenja, šta može a šta ne može da radi, i to se nije menjalo, paaa, dosta godina
Poprilično mogućnosti i ovlašćenja.

Zna se šta znači predsednički sistem, a znači da je direktno izabranom predsedniku, koji je ujedno i predsednik vlade, u ruke data kompletna izvršna vlast, a to je mnogo.

I zanimnjivo je da toliko vlasti dajete čoveku za koga i sami tvrdite da je senilni starac koji nije sposoban da ta ovlašćenja sprovodi.

Svesni ste da će to neko drugi raditi, ne on, a ko je taj drugi, pojma nemate.
Dakle vi se direktno odričete prava da birate vlast, to prepuštate nekome.
Šta je tu ostalo od demokratije?
Ništa, ali vi toga niste svesni.
Još uvek.

Ali niste vi izuzetak, demokratija kao sistem je poprilično izvitoperena, (što nije dovoljan razlog da se od nje odustane) ali je tužno gledati vas kako vam otimaju demokratiju, vi svi srećni zbog toga, istovremeno uvereni da ste baš vi demokrate.

A prema Trampu ne gajim neke posebne simpatije, ali ako bih ja glasao, glasao bih za njega.

Za mrvicu, tačno, ali makar za tu mrvicu je Srbiji bolje da pobedi on nego ti satanisti kako ih Omega nazva.
gvozden1 gvozden1 19:21 06.11.2020

Re: шта мислите


Nije samo huči!
Ja mislim slično.

Nisi u pravu, Srki tačno zna šta ko misli :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 06.11.2020

Re: шта мислите

gvozden1

Nije samo huči!
Ja mislim slično.

Nisi u pravu, Srki tačno zna šta ko misli :)


Dobro, čarli se ne računa. Ali stvarno, jel ti nisu ličili oni mitinzi podrške Trampu, i potonje slepo glasanje za ličnost, a ne za delo, na ono vreme koje stalno kritikuješ? Šta više ne na Tita, nego na Fidela, da ne potežem sad i Hitlera?

I to, pazi, ajde da je prvi put kandidat, pa da ima neku ideju, plan, harizmu, pa da razumeš što su ga zavoleli, kao Obamu onomad. Ali je lupetao gluposti od prvog dana, izabran mahom uz organizovanu manipulaciju javnim mnjenjem, i sa mnogo mračnijom pozadinom, onda došao i probao da razjebe sve, ali ni to nije umeo iako je doveo nesposobne poltrone na mesta koja nije već dao članovima svoje familije, posvađao se sa pola sveta sa kojima smo bili u ok odnosima i uglavnom služio za sprdnju, od obećanog nije uradio apsolutno ništa što dotiče one koji su ga izglasali, non stop laže i kukumavči kako su se svi (demokrate, dakle zli imperijalisti i izdajnici i strani plaćenici) urotili protiv njega, da ne pominjem sad i koronu i njegovo katastrofalno ponašanje kad je to krenulo. I onda dođu novi izbori, i opet isti za njega glasaju po sistemu što je višekleveta i laži Trampo nam je miliji i draži. Čudi me da ti to nisi primetio, taj kult ličnosti koji je zavladao sa njegovim dolaskom na vlast, nego si čak i sam pod time pokleknuo u prethodnom komentaru.

haklberi_tom haklberi_tom 19:46 06.11.2020

Re: шта мислите

gvozden1

Nije samo huči!
Ja mislim slično.

Nisi u pravu, Srki tačno zna šta ko misli :)

Ma on nema pojma.
Neka mu maksa objasni.
haklberi_tom haklberi_tom 19:48 06.11.2020

Re: шта мислите

srdjan.pajic
gvozden1

Nije samo huči!
Ja mislim slično.

Nisi u pravu, Srki tačno zna šta ko misli :)


Dobro, čarli se ne računa. Ali stvaro, jel ti nisu ličili oni mitinzi podrške Trampu, i potonje slepo glasanje za ličnost, a ne za delo, na ono vreme koje stalno kritikuješ? Šta više ne na Tita, nego na Fidela, da ne potežem sad i Hitlera?

I to, pazi, ajde da je prvi put kandidat, pa da ima neku ideju, plan, harizmu, pa da razumeš što su ga zavoleli, kao Obamu onomad. Ali je lupetao gluposti od prvog dana, izabran mahom uz organizovanu manipulaciju javnim mnjenjem, i sa mnogo mračnijom pozadinom, onda došao i probao da razjebe sve, ali ni to nije umeo iako je doveo nesposobne poltrone na mesta koja nije već dao članovima svoje familije, posvađao se sa pola sveta sa kojima smo bili u ok odnosima i uglavnom služio za sprdnju, od obećanog nije uradio apsolutno ništa što dotiče one koji su ga izglasali, non stop laže i kukumavči kako su se svi (demokrate, dakle zli imperijalisti i izdajnici i strani plaćenici) urotili protiv njega, da ne pominjem sad i koronu i njegovo katastrofalno ponašanje kad je to krenulo. I onda dođu novi izbori, i opet isti za njega glasaju po sistemu što je višekleveta i laži Trampo nam je miliji i draži. Čudi me da ti to nisi primetio, taj kult ličnosti koji je zavladao sa njegovim dolaskom na vlast, nego si čak i sam pod time pokleknuo u prethodnom komentaru.


Znaš šta mene čudi?!
Ali sada bez zajebancije!
Da li ti zaista veruješ u ovo što si napisao?
stemajz stemajz 19:57 06.11.2020

Re: шта мислите

пре су совјетски метузалеми 80тих умирали на власти (брежњев, черненко, андропов) као на покретној траци, па су им се сви смејали да старци воде државу па цркавају

истог овог бајдена бановали су из председничке кампање 87 само због тога што је плагирао говор неког британског политичара, то је тад било довољно

а данас, ето га, метузалем ту, брате, срећа да не раде допинг тест, био би на све позитиван, пошто су га накљукали као гуску да не баци есцајг ових дана, ваљда ће до јануара прегурати

бем ли га, оде до к...ца
gvozden1 gvozden1 19:59 06.11.2020

Re: шта мислите

Ali stvaro, jel ti nisu ličili oni mitinzi podrške Trampu, i potonje slepo glasanje za ličnost, a ne za delo, na ono vreme koje stalno kritikuješ? Šta više ne na Tita, nego na Fidela, da ne potežem sad i Hitlera?

Ni malo.
Sve dok poput Tite ne traži da se otima tuđe, ubija i apsi svako ko njega ne voli, sve je u redu.
Ljudi imaju neke svoje razloge da biraju njega u uslovima kad sami odlučuju koga će da biraju.

Dakle sloboda izbora, Srki, to ga razlikuje od tvog Tite.

A šta je obećao, šta ispunio, na unutrašnjem planu, nemam pojma i ne bavim se time, ono što vidim je da ratove počinjao nije, da je za njegovog vakta NATO malo prikočio, da mu je važnost splasnula, da Tačija ne smatra Vašingtonom, da Srbiju nije bombradovao, to je razlika između njega i Bajdena (i te kamarile oko njega) koja mi je dovoljna da želim da on pobedi.

To što ni on nije baš načisto gde je i šta je ta Srbija, kad i s kim su se Srbi klali, pa i očekivano.

Ne mora nas znati ni voleti, dovoljno je da ne podilazi srpskim neprijateljima.
stemajz stemajz 20:04 06.11.2020

Re: шта мислите

to, pazi, ajde da je prvi put kandidat, pa da ima neku ideju, plan, harizmu, pa da razumeš što su ga zavoleli, kao Obamu onomad




јбт пајићу, ово ти је као да си заволео неког зубара из добре рекламе за пасту за зубе, пошто ти је тај обама био баш само то, тотални фејк, све супер упакована реклама за либтарде овог света

пази, он је за своју кампању добио 2 top Cannes Lion награде за до јаја маркетинг

The campaign that drove Barack Obama to victory in the US presidential election has claimed two top awards at the Cannes Lions International Advertising Awards.

The campaign, submitted by Obama for America, has been hailed as a masterful combination of new media, door-to-door and community grass roots campaigning with a clever tactical use of traditional TV advertising.

The campaign won two grands prix in the Titanium and Integrated Lions categories.

To win the Titanium grand prix, a campaign must involve a breakthrough idea that is "provocative, challenges assumptions and points to a new direction".

"Titanium celebrates work that causes the industry to stop in its tracks and reconsider the way forward," according to the rules set out by the Cannes organisers.
omega68 omega68 20:32 06.11.2020

Re: шта мислите

Da li ti zaista veruješ u ovo što si napisao?

Ne.On se zajebava kao i uvek
Ne znam što si ti ovoliko obuzet seksualnim maštarijama u poslednje vreme.

Evo baš sa ženom razmatram da li je i kod tebe petak dan za metak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 06.11.2020

Re: шта мислите

јбт пајићу, ово ти је као да си заволео неког зубара из добре рекламе за пасту за зубе, пошто ти је тај обама био баш само то, тотални фејк, све супер упакована реклама за либтарде овог света


Grešiš, floki, mnogi od nas koji smo i tada živeli u USA se tih godina kad je Obama bio na vlasti sećamo sa velikom setom, i ne bez razloga. A ovi Trampovi glasači stvarno nemaju za čim da žale.
stemajz stemajz 20:40 06.11.2020

Re: шта мислите

па и сећају се овде макарске и дубровника и братства & јединства, са сетом

то ти је пајићу кад продаш будућност зарад мало удобне садашњости

па после, кад то дође на наплату, онда кукаш како је пре било лепо
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 06.11.2020

Re: шта мислите

gvozden1
Ali stvaro, jel ti nisu ličili oni mitinzi podrške Trampu, i potonje slepo glasanje za ličnost, a ne za delo, na ono vreme koje stalno kritikuješ? Šta više ne na Tita, nego na Fidela, da ne potežem sad i Hitlera?

Ni malo.
Sve dok poput Tite ne traži da se otima tuđe, ubija i apsi svako ko njega ne voli, sve je u redu.
Ljudi imaju neke svoje razloge da biraju njega u uslovima kad sami odlučuju koga će da biraju.

Dakle sloboda izbora, Srki, to ga razlikuje od tvog Tite.

A šta je obećao, šta ispunio, na unutrašnjem planu, nemam pojma i ne bavim se time, ono što vidim je da ratove počinjao nije, da je za njegovog vakta NATO malo prikočio, da mu je važnost splasnula, da Tačija ne smatra Vašingtonom, da Srbiju nije bombradovao, to je razlika između njega i Bajdena (i te kamarile oko njega) koja mi je dovoljna da želim da on pobedi.

To što ni on nije baš načisto gde je i šta je ta Srbija, kad i s kim su se Srbi klali, pa i očekivano.

Ne mora nas znati ni voleti, dovoljno je da ne podilazi srpskim neprijateljima.


Čekaj, nemoj sad da vrdaš, skoncentriši se na ono što sam te pitao. Oni mitinzi podrške, bre, isti kao Slobini na Ušću, ako si druga Titu i sletove zaboravio. Ni te ljude onomad niko nije terao tamo da dolaze (samo im omogućili prevoz), i posle da glasaju, do ušiju zaljubljeni u Slobu dok im ovaj trabunja o Make Srbija Grejt Again i druge bajke o prosperitetu. A nisi slušao nikad Trampa kad oplevi po medijima, hilari, demokratama, da se on tu nešto pitao to bi sve bilo poapšeno i na robiju oterano.

I ne dovodim ja u pitanje tvoje želje i potajne snove o tome ko bi meni trebalo da bude predsednik i zašto, to je sve ok.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:53 06.11.2020

Re: шта мислите

stemajz
па и сећају се овде макарске и дубровника и братства & јединства, са сетом

то ти је пајићу кад продаш будућност зарад мало удобне садашњости

па после, кад то дође на наплату, онда кукаш како је пре било лепо


Meni ovo sad malo liči na gađanje parolama i floskulama. Nije ta "udobnost" bila ništa veća za vreme Obame, nego se znao neki red, i postojala je nada i put u bolje sutra, da ti ja vratim istom merom , sa ovim bilmezom toga nema. No, uz malo sreće da i njemu vidimo leđa za koji dan, pa da se opravlja sve što je u mešuvremenu porušio, i da vidimo jel će ovi sad da budu bolji, ili ne, razumem i tvoj skepticizam u vezi sa tim.
bene_geserit bene_geserit 21:02 06.11.2020

Re: шта мислите

Oni mitinzi podrške, bre, isti kao Slobini na Ušću

Sve i sve, ali imaš dva kandidata, za jednog mitinzi sa desetinama hiljada ljudi gde god da ode, uključujući libtardska gnezda, za drugog tri i po čoveka koji sede na razmaknutim stolicama dok on muku muči da čita sa telepromtera i povremeno tiltuje.
I tebi onda onda nešto smeta kod onog prvog.

Pokrali ste izbore, ćuti i smrdi umešto što se kurčiš, mene bi bilo sramota da moji tako dobiju.
stemajz stemajz 21:02 06.11.2020

Re: шта мислите

хе, мало ти је тај пут у боље сутра водио до трампа :)

а трамп јбт, за длаку опет да добије изборе,толико је засрао, изгледа, морали су ови твоји све могуће и немогуће да упрегну да га добију, а паковали му којешта 4 године непрестано...

знаш, да је баш био таква далабу, могли сте га само пустити да "прави глупости" 4 године па би онда добио 3% гласова кад све разјебе, не?


ви бре лакше бирате председнике других држава него своје, како видех на твитеру
gvozden1 gvozden1 21:09 06.11.2020

Re: шта мислите

Oni mitinzi podrške, bre, isti kao Slobini na Ušću,

Ja ti rekoh da me to, ko Trampa, i zašto podržava, niti pratim niti me zanima.
Vidim da su vodeći mediji protiv njega, da on pljuje njih oni njega, a to je dovoljno da se shvati da poređenje sa Slobom i Titom nema smisla.

Ko dolazi na te mitinge, zašto dolazi, stvarno nemam pojma.
Bez veze ti je što guraš to poređenje, besmisleno je.


I ne dovodim ja u pitanje tvoje želje i potajne snove o tome ko bi meni trebalo da bude predsednik i zašto, to je sve ok.


Upravo se ograđujem od toga, svo vreme pričam da me unutrašnja politika Amerike ne interesuje, to vi vidite sami.

Mene druge dve stvari zanimaju, deformacija demokratije koja je tamo kod vas baš uočljiva a ti je ne primećuješ, je jedna, i druga, uticaj izbora u Americi na moju zemlju i naciju.

Po oba kriterijuma prednost je na strani Trampa, demokratskiji je pristup, vlast ide onome čuje ime se zaokruži na listiću, što kod tvoje strane ne važi, i za Srbe i Srbiju bi bilo bolje ako bi on pobedio.

gvozden1 gvozden1 21:13 06.11.2020

Re: шта мислите

da vidimo jel će ovi sad da budu bolj

Ovi, ne ovaj?
Koji su to ovi kad zaokružuješ samo jedno ime?
gedza.73 gedza.73 21:16 06.11.2020

Re: шта мислите

, mnogi od nas koji smo i tada živeli u USA se tih godina kad je Obama bio na vlasti sećamo sa velikom setom, i ne bez razloga

Lako je vama da se Obame sećate sa velikom setom.



Ne verujem da Libijci imaju isto mišljenje o Obami poput vas, setnih građana.



mlatisa mlatisa 21:57 06.11.2020

Re: шта мислите

Meni ovo sad malo liči na gađanje parolama i floskulama. Nije ta "udobnost" bila ništa veća za vreme Obame, nego se znao neki red, i postojala je nada i put u bolje sutra, da ti ja vratim istom merom , sa ovim bilmezom toga nema. No, uz malo sreće da i njemu vidimo leđa za koji dan, pa da se opravlja sve što je u mešuvremenu porušio, i da vidimo jel će ovi sad da budu bolji, ili ne, razumem i tvoj skepticizam u vezi sa tim.


Ред и нада је нестала негде 2017 у Шарлотсвилу када је правни поредак у САД суспендован. Ове нереде су "управљачи" подстицали и финансирали и престаће чим Бајден победи. И не треба за њих кривити Трампа него оне за оне друге, који год они били. Спољна манифестација реда ће се заиста успоставити. После два пораза "Обојена револуција" узвраћа ударац. Ваља се запитати да ли тако треба да изгледа свет у коме ће нам живети деца? Свет у коме ликови који нису изабрани ни у каквом демократском процесу одлучују о битним аспектима наших живота.

Не верујем да се овако нешто више може снимити.




Рекао бих да би требало следити Швајцарску са њеним Референдумима. Директна демократија влада! Једино је мука са техничким аспектима организације. Уз електронику може да се упадне у исти проблем као сада са изборима.

Уосталом Асанжа треба ослободити!


shmoo shmoo 22:02 06.11.2020

Re: шта мислите

srdjan.pajic
јбт пајићу, ово ти је као да си заволео неког зубара из добре рекламе за пасту за зубе, пошто ти је тај обама био баш само то, тотални фејк, све супер упакована реклама за либтарде овог света


Grešiš, floki, mnogi od nas koji smo i tada živeli u USA se tih godina kad je Obama bio na vlasti sećamo sa velikom setom, i ne bez razloga.



А видиш, гос'н Пајић, ја се сећам из те године уочи избора Обаме (први пут) мог колеге Гордона Луиса, професора из Охаја. Он ми је на неком семинару на Тари на којем смо заједно били са одушевљењем причао о Обами како је то лик који ће донети ту неопходну промену у САД и Американцима. Пази причао је о Обами са таквим ентузијазмом за неког човека какав у Србији не можеш да нађеш још од оних радних акција типа Брчко-Бановићи.

Две године после тог првог избора Обаме, Гордон ми је мејлом послао ово:







Мени је Гордон баш драг човек и поштујем га јер све што у животу ради, ради с много ентузијазма и вере у живот и људе (тичер, јбг)... Али ето...

Било ми га је баш жао када ми је послао тај мејл после две године под Обамом.


omega68 omega68 22:52 06.11.2020

Re: шта мислите

No, uz malo sreće da i njemu vidimo leđa za koji dan, pa da se opravlja sve što je u mešuvremenu porušio, i da vidimo jel će ovi sad da budu bolji, ili ne,

Da li će sloboda umeti da pJeva kao što su sužnji pJevali o njoj?
Razmišljaj o tome u danima koji slede...
gedza.73 gedza.73 22:53 06.11.2020

Re: шта мислите

Било ми га је баш жао када ми је послао тај мејл после две године под Обамом.

Kako li mu je tek sad kad su dobili za predsednika nastarijeg iz loze
Krkobabića.
jeste da i mi imamo štofa za sprdanje ali zamisli da nam je predsednik bio Krkobabić senior.


Otkud državi hrabrih da se svede izbor na nandžarastog ili onu ludaču a ovaj put na penzionera koji bi trebao da pokriven ćebencetom na terasi uživa u zalascima sunca nisam pametan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana