Društvo| Zdravlje

DAN(I) POSLE (4)

Boris Drenca RSS / 09.12.2020. u 01:34

Neću se praviti da razumem kako funkcionišu i šire se virusi. Vidim šta prave. Dovoljno mi je. Neću ni da se pravim da znam kakve mere je potrebno preduzeti da se virusi ne bi širili u društvu ili makar da se njihovo širenje smanji. Iskustvo drugih pokazuje kako mere rade. I poštujem te mere. Da li su mere dobre dovoljne, dobre, pravovremene drugo je pitanje. I neću da se pravim da znam kakve bi bile idealne.Falklands-Minefield.JPG

Tokom kakofonije koja do mene dolazi iz medija, sa ulice, od prijatelja i poznanika na društvenim i ostalim mrežama, setio sam se jedne od srpskih zen priča. Ide nekako ovako:

Na uskom pojasu uz provaliju stajala je grupa ljudi, veća grupa. Njih nekoliko stotina njih. Sa jedne strane pojasa provalija, a sa druge šuma, jasno obeležena kao minsko polje. Glavni (ranije izabran) u grupi odabere troje.

GLAVNI: Hajde vas troje. Bili ste u inžinjeriji. Neki od vas su i demineri sa iskustvom, hajde vodite nas na drugu stranu ove šume. Tamo je hrana, tamo je voda, tamo je sklonište.

Njih troje se odvoje na stranu, dogovore se i obrate ljudima u grupi, većoj grupi. Nekoliko stotina njih.

NJIH TROJE: Draga grupo, nas troje planiramo da vas provedemo kroz ovu šumu. Da budemo iskreni, ne znamo kakve su sve mine i zamke posejane. Svakako nameravamo da idemo polako da prepipamo svaki milimetar jednog, relativno uzanog, pojasa. Ukoliko na toj, nazvaćemo je staza, stazi naiđemo na minu ili zamku nećemo ih deminirati nego ćemo ih obeležavati i nastavljati dalje. Mine će biti obeležene da bi vi mogli da hodate tim putem i izbegavate ih.

Grupa ljudi prihvati informaciju i sedoše da sačekaju. Bilo je tu malo gunđanja ali, većina je sela I odlučila da sačeka da put bude obeležen.

Posle nekog vremena, recimo dva sata, njih troje su obeležili bar pet od bar 500 metara širine šume. Počela je kiša, nervoza se polako uvlačila u grupu ljudi, veću grupu ljudi. Čula su se razna pitanja I tvrdnje.

RAZNA PITANJA I TVRDNJE: Njih troje su neogovoravajući da nam probijaju put. Njih troje nemaju pojma. Njih troje hoće da nas upropaste sporim radom. Njih troje namerno hoće da nas muče. Njih troje su izbor Glavnog i sve rade zbog njega. Njih troje su korimpirani i ne žele da mi stignemo na drugu stranu. Siguran sam da postoji brži i sigurniji način da se prose minirana šuma. Zašto su njih troje izabrali baš ovaj put? Njih troje nas lažu, mina i nema, samo žele da sedimo ovde i ne pređemo na drugu stranu.

Neko se iz veće grupe setio da među njima ima još inžinjeraca i deminera i da sigurno nisu izabrani zbog toga što ne kriju da nisu saglasni sa glavnim. Malo po malo počele su da se javljaju nove tvrdnje.

NOVE TVRDNJE: Njih Troje nemaju pojma. Postoji Drugo troje koji su upućeniji, bolji, spremniji. Da je Drugo troje preuzelo obeležavanje mina, ko zna, možda bi došli na drugu stranu. Njih je izabrap Glavni, zbog toga su oni spori.

Drugo troje se obrti grupi ljudi, velikoj grupi. Ljude je interesovalo kako će Drugo troje to uraditi, Koliko su brži I tako neke stvari

DRUGO TROJE: Ukoliko bi preuzeli posao od Njih troje mi bi išli polako, svaki milimetar bi pregledali I svaku minu obeležili da bi napravili bezbedan koridor.

Ljudi se sada zbuniše. Drugo troje ne najavljuju da bi radili drugačije od Njih troje. Slepi pripovedač sve slušajući zbunjene se nasmeja.

SLEPI PRIPOVEDAČ: Pa šta ste očekivali? Da će nekim čudom da očiste mine I da ćemo se prošetati na drugu stranu? Minsko polje je zeznuto, mala greška I ode sve do đavola. Ukoliko se ne ide polako i pažljivo, uz poštovanje svih mera postoji samo opcija da krenemo. Neko bi, možda, uspeo bezbedno da stigne. Većina ne bi. Neki bi poginuli a neki bi bez udova ležali u šumi I nadali se da će neko doći da im pomogne.

Posle toga, nervozni, pokisli, gladni verovatno ljudi iz velike grupe ponovo su seli i čekali da Njih troje nastave da obeležavaju mine na stazi koju su odabrali. Gunđali jesu ali alternativa je ili isto to ili rizik sa malom šansom da se isplati.

Mala digresija: 

One večeri kada je predsednik Srbije uveo vanredno stanje dr Predrag Kon došao je kod Olje Bećković u Utisak nedelje.

‘Mi u Kriznom štabu smo u situacija da šta god da se dogodi ne možemo biti pobednici. Ili će broj obolelih I stradalih biti zanemarljiv, što svi žele ali će se nama zamerati zbog strogih mera . Ili će ti brojevi biti ogromni I svi će nam zamerati što nismo uveli oštrije mere.'

Možda bi mogli da pokušamo, da vidimo da li se odluke moraju preispitivati demonstrativnim odbijanjem istih I ćemo staviti masku bez da to smatramo ‘gužvanjem karaktera I slobode ličnosti'.

 

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 12:33 10.12.2020

Re: đe veza

.S.
E vidiš Gvozdene, ovo je riba

Pedofilu jedan :)

Loša ti naša plavuša, a ima i dovoljno godina sa te ne grize savest.

A ne ne, to naučilo da baza po svetu, sad traži ono po Parizu, a naše nek trpe.

Nikad od tebe patriota.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:52 10.12.2020

Re: đe veza

gvozden1

Pedofilu jedan :)

Loša ti naša plavuša, a ima i dovoljno godina sa te ne grize savest.

A ne ne, to naučilo da baza po svetu, sad traži ono po Parizu, a naše nek trpe.

Nikad od tebe patriota.


Molim lepo 31. godina, odavno je punolentna. Pri tome, rodila se pre nego sam ja postao punoletan (doduše za mic), a ja takvima i u firmi zabranjujem da mi persiraju.

A Francuskinja je Francuskinja...kako da ti kažem, pred tim svaki rodoljub, pa i najveći, mora da poklekne.
maksa83 maksa83 12:56 10.12.2020

Re: đe veza

Pa dobro, misliš da to nije bio pokazatelj nekog ozbiljnijeg problema u društvu tj. sistemskog baga nego tek onako, da je bio neki drugi prijemčiviji kandidadat, sve bi bilo drugačije?

Da, bilo bi. Pedessedmi put - moji Trampoljubi kažu da bi čiča biljka oduvao Trampa 2016.
alselone alselone 12:58 10.12.2020

Re: đe veza

Uzgred, spremte se spremte.

vaccine passport apps coming to your phone


New normal.

Kineski sistem socijalnih bodova.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:01 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
Pa dobro, misliš da to nije bio pokazatelj nekog ozbiljnijeg problema u društvu tj. sistemskog baga nego tek onako, da je bio neki drugi prijemčiviji kandidadat, sve bi bilo drugačije?

Da, bilo bi. Pedessedmi put - moji Trampoljubi kažu da bi čiča biljka oduvao Trampa 2016.


misliš na Sandersa ili na ovog sada?

ali mislim da smo to ko bi tada pobedio već elaborirali u naknadnim komentarima.
alselone alselone 13:02 10.12.2020

Re: đe veza

misliš na Sandersa ili na ovog sada?



Dobro je pa se Sanders ogolio kolika je dijabola pre nego što je došlo do situacije da ga biraju.
maksa83 maksa83 13:11 10.12.2020

Re: đe veza

misliš na Sandersa ili na ovog sada?

Ma Sanders je salonski levičar (mislim, levičar težak 2 miliona dolara), lujka koja je, uzgred, iz sve snage tražila da nas bombarduju onomad sa sve trupkanjem nogicama, a za kog bi glasalo možda 20% Amerikanaca u nekim najnajnajluđim snovima i krajnjem očaju, a deda biljka je Bajden.
maksa83 maksa83 13:25 10.12.2020

Re: đe veza

I da dodam još, ko bi da se zabrine oko nečeg što nije cena Apple džidža, ovo je npr. stvarno uznemirujuć omen, doduše za sada ograničen na Kaliforniju.

Wall Street Begins Trading Water Futures as a Commodity.
maksa83 maksa83 13:27 10.12.2020

Re: đe veza

nego ti je bilo problematično što je neko hteo da piše o tome, kako je samo pokvaren.

Zašto lažeš? Ja sam ovde prvi obznanio taj skandAl.
alselone alselone 13:32 10.12.2020

Re: đe veza

Zašto lažeš? Ja sam ovde prvi obznanio taj skandAl.



Ne lažem nego si mi tako odgovorio prošli put. "To su pisali jer su hteli da im to bude kao "her emails"", bez komentara o samom događaju.

To da si ti objavio kako se to desilo sam propustio.
maksa83 maksa83 13:35 10.12.2020

Re: đe veza

Ne lažem nego si mi tako odgovorio prošli put. "To su pisali jer su hteli da im to bude kao "her emails"", bez komentara o samom događaju.

Da, to je trebao da bude "but her emails" momenat.

Što je inače zanimljivo, u "but her emails" se radilo o tome da je koristila sopstvene mejl servere umesto "službenih" a što je Trunpo familija nastavila da radi sve u 16.

To da si ti objavio kako se to desilo sam propustio.

Mož biti, pošto si odsustvovao pred i oko njinih izbora.
alselone alselone 13:43 10.12.2020

Re: đe veza

Da, to je trebao da bude "but her emails" momenat.


Ali čoveče, to je izveštavanje o internacionalnoj korupciji na samom vrhu američke vlasti, ne bi trebao tome da pridružuješ pežorativni prizvuk. O Trampu ima svaki dan gomila ružnih vesti i sumnjam da na njih gledaš kao na propagandu koja je trebala da služi svrsi smanjenja glasova na izborima, nego kao na istraživačko novinarstvo.

Što je inače zanimljivo, u "but her emails" se radilo o tome da je koristila sopstvene mejl servere umesto "službenih" a što je Trunpo familija nastavila da radi sve u 16.

To sam ti rekao gore, kada se jednom otvori konzerva sa crvima, ne mogu se uterati nazad. Ili mogu ali jako teško.


Ono što je meni najzanimljivije je to da ja uopšte nisam želeo o Trampu, ali već po pravilu vatabautistički (nova reč) skrećeš temu na Trampa, kako postavim neku vest o libtardiji i novomarksistima.
maksa83 maksa83 13:52 10.12.2020

Re: đe veza

Ono što je meni najzanimljivije je to da ja uopšte nisam želeo o Trampu, ali već po pravilu vatabautistički (nova reč) skrećeš temu na Trampa, kako postavim neku vest o libtardiji i novomarksistima.

Ali ja se ne slažem se sa tvojom hronologijom. Ti obznaniš tako nešto uz obavezno KATAKLIZMA, KRAJ ZAPADNE CIVILIZACIJE, a ono neki svež BLM flešnjuz od ili evo sad jućub ne da klipove, a ja kažem da je to počelo mnogo ranije, a i šire.

Ne znam da li se sećaš 2016. si napisao da navijaš za Trampa iz radoznalosti, citiram (ok, parafraziram) - "zanima me šta će da se desi" očekujući neki kermez. Pa, evo, sve ovo će da se desi.

alselone alselone 14:03 10.12.2020

Re: đe veza

Ali ja se ne slažem se sa tvojom hronologijom. Ti obznaniš tako nešto uz obavezno KATAKLIZMA, KRAJ ZAPADNE CIVILIZACIJE, a ono neki svež BLM flešnjuz od ili evo sad jućub ne da klipove, a ja kažem da je to počelo mnogo ranije, a i šire.


Da, da, kao što sam danas objavio gore kataklizmu i kraj civilizacije? Nemoj zajebavat'.

To da YT ne da klipove i da je tako bilo ranije mož mačku orep, jer ovo što se danas radi i to što su brisali eksplicitne ili rasističke klipove, nije ni približno isto. Ovde se YT direktno stavlja u ulogu nekoga ko procenjuje šta je istina a šta nije. Pa na kraju, sudovi nisu završili, tako da se možda zaista ispostavi da je bilo krađe. Šalim se, neće se to ispostaviti, nego ako ćemo pravno, zašto bi bilo laganje ako danas to kažeš? A drugo, zašto bi bilo zabranjeno lagati, u krajnjem slučaju. Snimiš video i lažeš, pa to ljudi rade svaki dan.

Presedan sa TW koji blokira linkove ka eminentnim novinama je deo ove šire priče i možeš da vidiš kuda ide ili možeš da ignorišeš u fazonu "šta ima veze ako ruše grad, tako su i Talibani".

Ne znam da li se sećaš 2016. si napisao da navijaš za Trampa iz radoznalosti, citiram (ok, parafraziram) - "zanima me šta će da se desi" očekujući neki kermez. Pa, evo, sve ovo će da se desi.


Jeste, tako je bilo, izbor je bio užazan i ovaj pajac je bio zanimljiv za posmatranje, ali se dobro sećam da si i ti bio za Trampa protiv Hilari tih dana.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:49 10.12.2020

Re: đe veza


alselone
To da YT ne da klipove i da je tako bilo ranije mož mačku orep, jer ovo što se danas radi i to što su brisali eksplicitne ili rasističke klipove, nije ni približno isto.


Nije ali su opšte uzevši trendovi bili prepoznatljivi a ta totalitarna matrica je bila uočljiva mnogo ranije, bar jedno dvajes godina unazad. Samo je sve više i više uzimalo maha (i još uvek ne staje).

Evo odlične prilike da se podsetimo još jednom jednog od svetlijih trenutaka u karijeri inače sjajnog Toma Vokera, naposredno nakon Trampove pobede.

Prvi deo u vezi Zlobabe više i nije toliko bitan ali druga polovina (negde od 3:30) je sveža i aktuelna i dan danas.

Milan Novković Milan Novković 14:57 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
...
P.S. Kad pomenu' sledbenike, pre neki dan sam saznao da je druga najjača svetska QANON baza - Japan, a pošto su japanci uvek na svoju ruku tamo centralna figura nije Tramp (nije nebitan, samo nije glavni) nego Michael Flynn. Japan, ichiban...
...

Jesi mu video oglas na celoj WaPo stranici (tj javna je tajna da je on iza toga). He aint kiddin, iako je meni malo nestvarno (btw, on je pomalo nestvarno i moćan, ili bar vuče na tu stranu - odani mu mladi lik kome se prosto plaše svi i ime da spomenu, Ezra Cohen-Watnick, je pre nekoliko nedelja efektivno preuzeo special operations (to im je top), a zamenjena je i vrhuška Pentagona njegovim ljudima - meni i dalje zvuči kao neka high stakes strategijska igra, ali ...

" ... We the People Convention and General Michael Flynn are calling on President Donald Trump to follow suit: suspend the Constitution, declare martial law, shut down opposition newspapers, proceed to arrest certain members of Congress and of the Supreme Court, and finally entrust the organization of new elections to the Armed Forces. This, according to the WTPC, is the only way a civil war can be prevented. ... "
maksa83 maksa83 15:21 10.12.2020

Re: đe veza

Jesi mu video oglas na celoj WaPo stranici (tj javna je tajna da je on iza toga). He aint kiddin, iako je meni malo nestvarno (btw, on je pomalo nestvarno i moćan, ili bar vuče na tu stranu - odani mu mladi lik kome se prosto plaše svi i ime da spomenu, Ezra Cohen-Watnick, je pre nekoliko nedelja efektivno preuzeo special operations (to im je top), a zamenjena je i vrhuška Pentagona njegovim ljudima - meni i dalje zvuči kao neka high stakes strategijska igra, ali ...

Ako sam dobro shvatio ideja tih biznis advajzori pozicija je da se još rata autsorsuje Blackwateru (kako se god danas zvao), a i reklo bi se prema tim novim kadrovima - "neka se pripremi Iran". Samo da kad dođe dotle ne bude ovde "esmorekli da će Bajden da ratuje!", pošto su ovo sve likovi koje je Trunpo timario i rasporedio u odlasku. Zapavo je sva prilika da je obrnuto, tj. da su oni njega timarili i rasporedili u dolasku, no na kraju isti đavo.
Milan Novković Milan Novković 15:31 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
Jesi mu video oglas na celoj WaPo stranici (tj javna je tajna da je on iza toga). He aint kiddin, iako je meni malo nestvarno (btw, on je pomalo nestvarno i moćan, ili bar vuče na tu stranu - odani mu mladi lik kome se prosto plaše svi i ime da spomenu, Ezra Cohen-Watnick, je pre nekoliko nedelja efektivno preuzeo special operations (to im je top), a zamenjena je i vrhuška Pentagona njegovim ljudima - meni i dalje zvuči kao neka high stakes strategijska igra, ali ...

Ako sam dobro shvatio ideja tih biznis advajzori pozicija je da se još rata autsorsuje Blackwateru (kako se god danas zvao), a i reklo bi se prema tim novim kadrovima - "neka se pripremi Iran". Samo da kad dođe dotle ne bude ovde "esmorekli da će Bajden da ratuje!", pošto su ovo sve likovi koje je Trunpo timario i rasporedio u odlasku. Zapavo je sva prilika da je obrnuto, tj. da su oni njega rasporedili u dolasku, no na kraju isti đavo.

Njemu su u početku uvrtane ruke da postavi neke ljude na neke pozicije.

Pa su u Pentagonu/DoDu došli i ljudi koji bi, kad dobiju nalog, rekli "urađeno", povulene trupe - a nisu.

Prosto su ga ignorisali.
alselone alselone 15:43 10.12.2020

Re: đe veza

Samo da kad dođe dotle ne bude ovde "esmorekli da će Bajden da ratuje!", pošto su ovo sve likovi koje je Trunpo timario i rasporedio u odlasku


alselone alselone 16:00 10.12.2020

Re: đe veza

Njemu su u početku uvrtane ruke da postavi neke ljude na neke pozicije.

Pa su u Pentagonu/DoDu došli i ljudi koji bi, kad dobiju nalog, rekli "urađeno", povulene trupe - a nisu.

Prosto su ga ignorisali.

Pa to je normalno, vidiš šta kaže maksa, ne odlučuje predsednik nego neki ljudi koje on postavi. Jer je potpuno jasno da će oni ratovati jer ih je Tramp postavio iako im možda Bajden kaže "nemojte". A on neće moći da ih smeni pošto ih je Tramp postavio, tako da je potpuno jasno da će za neki budući rat biti kriv prethodni predsednik.

Ja nemam ni najmanju sumnju da je ovo ispravan i logičan način razmišljanja.
Milan Novković Milan Novković 16:15 10.12.2020

Re: đe veza

alselone
Njemu su u početku uvrtane ruke da postavi neke ljude na neke pozicije.

Pa su u Pentagonu/DoDu došli i ljudi koji bi, kad dobiju nalog, rekli "urađeno", povulene trupe - a nisu.

Prosto su ga ignorisali.

Pa to je normalno, vidiš šta kaže maksa, ne odlučuje predsednik nego neki ljudi koje on postavi. Jer je potpuno jasno da će oni ratovati jer ih je Tramp postavio iako im možda Bajden kaže "nemojte". A on neće moći da ih smeni pošto ih je Tramp postavio, tako da je potpuno jasno da će za neki budući rat biti kriv prethodni predsednik.

Ja nemam ni najmanju sumnju da je ovo ispravan i logičan način razmišljanja.

Ameri polako gube rat kao oružje, sve više država im pruža otpor, i sve im je manja korist od toga, pogotovo strategijska.

Ovo sa Iranom sada je neka igranka sa Izraelom - ne znači da se neće upustiti u avanturu, ali osnovni parametri iza ovoga su pritisak Izraela i bitka za naklonost jevrejskog lobija u Americi.
Hansel Hansel 16:30 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
alselone

Молим именоване да смање ниво конфронтације, пошто су ми они међу најготивнијим ликовима на Блогу.

Хвала!
alselone alselone 16:35 10.12.2020

Re: đe veza

U pravu si Hans, malo sam prešao liniju između zezanja i zajebvanja, ali siguran sam da se maksa neće naljutiti. Zvanično se izvinjavam.
haklberi_tom haklberi_tom 18:01 10.12.2020

Re: đe veza

zilikaka
niccolo
Čekaj, imaju li oni onda ikakva rešenja i kako su ih primili a da ne znaju kakavsu organ sakakvimnadležnostima.

Ево га линк.

a gde je ta komisija, ko su clanovi i zasto niko za nju nije cuo?

Зато што не постоји, није образована.

Ovaj krizni štab je političarski, skoro cela vlada u njemu a zadatak im je da "predlažu mere". Kome onda predlažu i ko ih donosi?

Ti kao da ne živiš ovde!?
Zna se kome se predlažu mere i ko ih donosi!
Kao i sve ostale mere, uostalom, u ovoj zemlji.
alselone alselone 18:07 10.12.2020

Re: đe veza

prečanskog špijunskog govneta
Provaljen sam, gde ću sad moja ružo?!

Uglavnom, drago mi je da ne mogu da otvorim Blic, pošto bi sigurno imalo loš uticaj na krvni pritisak. Neverovatno šta živimo, sve je sprdnja.

Mislim, meni je iz naslova jasno šta je ona htela da kaže, ali brate to je Antonićev manir, kada je u nekom članku napisao ruho umesto garderoba.
haklberi_tom haklberi_tom 18:28 10.12.2020

Re: đe veza

vrabac_onaj
gvozden1

I to upravo zbog nje
:)


U jednoj stvari je naš drug Pajke u pravu, pravi si srpski Hillbilly.

Nema, vidiš sisatu plavušu i mozak ćao



Zar ona nije ofarbana plavuša?!
zilikaka zilikaka 18:31 10.12.2020

Re: đe veza

Uglavnom, drago mi je da ne mogu da otvorim Blic, pošto bi sigurno imalo loš uticaj na krvni pritisak. Neverovatno šta živimo, sve je sprdnja.

Ja pročitala. Još sam usput i obavestila moderatora.
Sme mu njegovo, kako ONO uopšte možeš da napišeš. Ajd prva rečenica je isto što i naslov, i tu ima nekakvog sadržaja, informacije, nečeg. Jeste glupi, jeste apsurdno al možeš da shvatišvšta je rečeno.
Ovo sve posle dalje ko da se makazama pravio. Seko gde šta nađeš o ljudskim pravima pa lepio na pano.
Maksa nas zajebava sve zajedno, al ajd da ga vidim da on samo ponovi šta je pročitao, a ne da slično napiše.
haklberi_tom haklberi_tom 18:31 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
Najviše sam ispizdeo na Kona, kada mu ke Šizoje pogazio onu odluku o gradskom prevozu u BG. Onako, otreso ga ko krpu.

Mene to sa kriznim štabom podseća na jednu skasku iz prethodnog života, kada smo menjali servere (u kasnom bumerozoiku dok su firme još držale sopstvene servere), naime ovaj Paja Patak dobije zadatak da argumentovano smisli da li da uzimamo AMD ili Intel servere. I Paja Patak radio zadatak i zaključio da je saberi oduzmi po pitanju performansi sve to tu negde u opštem slučaju, ali da bi bilo bolje da uzmemo Intele zato što u slučaju da dođe stani pani i treba da se cede performanse iz suve drenovine (a financial markets domen je takav da load samo raste, i mogu da te strefe neočekivani pikovi) možemo da uzmemo Intel C++ kompajer koji je umeo da izvodi Intel specifične optimizacione mađije i tako jeftino (za fiksnu cenu Intel kompajlera, koji nije bio dž, ali ni preskup, tipa $500) jeftino dobijemo još nekih 10-15% performansi u proseku, ali Intel kompajler, logično, kompajlira isključivo za Intel, pa, ako uzimamo nove servere bolje da uzmemo Intel.

Odgovor powers that be koje su naručile mišljenje je bio "aha, aha, važi, e, uzećemo AMD jer je jeftiniji".

Bukvalno šta god da sam rekao uzeli bi AMD-a jer je jeftiniji.

Tako nekako i ovaj Dizni Štab.



Što nisi podneo ostavku zbog takvog ignorisanja struke i tvoje ličnosti?
haklberi_tom haklberi_tom 18:33 10.12.2020

Re: đe veza

freehand
maksa83
sta blogeri- maxa je voleo tu slicku:)...i nervirao krleta sa njom.

Mora čovek da nađe neke konstante, osovine u životu, stabilne stvari kojima se uvek vraća. Moja je da nerviram Krstića.

Mene je blokirao na svim nalozima. :( I na ovom najnovijem ruskom.

Nije ni čudo - pošto si dosadan.
haklberi_tom haklberi_tom 18:46 10.12.2020

Re: đe veza

niccolo
Verovali ili ne ja se sa ovim u potpunosti slažem.

Pa sa time se valjda svi (ozbiljni) blogeri slažu. Kao i sa onim na šta Als ukazuje.

Ja se ne slažem!
Pravićemo mi Trumponju od blata!
Uskoro.
niccolo niccolo 18:51 10.12.2020

Re: đe veza

Ja se ne slažem!

Pa da
haklberi_tom haklberi_tom 18:55 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
Jesi mu video oglas na celoj WaPo stranici (tj javna je tajna da je on iza toga). He aint kiddin, iako je meni malo nestvarno (btw, on je pomalo nestvarno i moćan, ili bar vuče na tu stranu - odani mu mladi lik kome se prosto plaše svi i ime da spomenu, Ezra Cohen-Watnick, je pre nekoliko nedelja efektivno preuzeo special operations (to im je top), a zamenjena je i vrhuška Pentagona njegovim ljudima - meni i dalje zvuči kao neka high stakes strategijska igra, ali ...

Ako sam dobro shvatio ideja tih biznis advajzori pozicija je da se još rata autsorsuje Blackwateru (kako se god danas zvao), a i reklo bi se prema tim novim kadrovima - "neka se pripremi Iran". Samo da kad dođe dotle ne bude ovde "esmorekli da će Bajden da ratuje!", pošto su ovo sve likovi koje je Trunpo timario i rasporedio u odlasku. Zapavo je sva prilika da je obrnuto, tj. da su oni njega timarili i rasporedili u dolasku, no na kraju isti đavo.

Bogami!
Ameri za alibi u narednim ratovima ne treba da brinu - celi naredni mandat će im za sve biti kriv Trump.
Milan Novković Milan Novković 18:57 10.12.2020

Re: đe veza

gvozden1
Sme mu njegovo, kako ONO uopšte možeš da napišeš.

Ja čitao dvaput, drugi put se baš trudio da razumem, al ne vredi :)

Greškom obavestio moderatora, sorry, kucam sa mobilnog pa omašio Citiraj dugme

Ma ok joj je tekst, ovako sa strane, ne vidim gde Maksa vidi humor.

Ljudska prava su sad stvarno pod suludim udarom na zapadu - pa zar treba da nas nateraju da nosimo traku oko nadlaktice na kojoj piše da smo vakcinisani, da nas ne bi uhapsili na ulici, pre nego što zaključimo da je 9/11 bio mala maca u odnosu na ovo.

Ako mislite da je humor zato što je naivno u odnosu na vaše okruženje ovde polako spremaju vojsku da kontroliše vakcinaciju, juri antivaxere i kad to nisu, a svako odstupanje od partijske linije vodi u Coventry (ignorisanje i odsecanje puteva ka medijima, pa kako osoba bila prominentna).

Tj pustite sad stil, nebitan je
maksa83 maksa83 18:57 10.12.2020

Re: đe veza

Što nisi podneo ostavku zbog takvog ignorisanja struke i tvoje ličnosti?

Očigledno nemam dovoljno visoko mišljenje o mojoj ličnosti, a i plaćali su pošteno. Mislim da je ovo drugo presudno.
gvozden1 gvozden1 19:06 10.12.2020

Re: đe veza


Ma ok joj je tekst, ovako sa strane, ne vidim gde Maksa vidi humor

Možda je ideja dobra, al, Milane, pa moglo je malo normalnije da se sroči.

A ljudska prava i korona, da, Nestorović (znam, znam da je ovo minsko polje:) juče valjda priča o tome, o gaženju i prava i etike pod firmom zaštite od virusa.

zilikaka zilikaka 19:07 10.12.2020

Re: đe veza

Ako mislite da je humor zato što je naivno u odnosu na vaše okruženje ovde polako spremaju vojsku da kontroliše vakcinaciju, juri antivaxere i kad to nisu, a svako odstupanje od partijske linije vodi u Coventry (ignorisanje i odsecanje puteva ka medijima, pa kako osoba bila prominentna).

Ako to isto dođe kod nas, misliš da će Čomićka da nas brani?
Makar pišući eto te neke takve tekstove
haklberi_tom haklberi_tom 19:20 10.12.2020

Re: đe veza

maksa83
Što nisi podneo ostavku zbog takvog ignorisanja struke i tvoje ličnosti?

Očigledno nemam dovoljno visoko mišljenje o mojoj ličnosti, a i plaćali su pošteno. Mislim da je ovo drugo presudno.

Eeee, ako su pošteno plaćali, znači da su cenili ličnost.
angie01 angie01 19:48 10.12.2020

Re: đe veza

Sme mu njegovo, kako ONO uopšte možeš da napišeš.

Ja čitao dvaput, drugi put se baš trudio da razumem, al ne vredi :)

Maksa nas zajebava sve zajedno, al ajd da ga vidim da on samo ponovi šta je pročitao, a ne da slično napiše.


lepo vam je ministarka uvek govorila da ste pojmasi,...a oni ne mogu da razumeju sustinu.
niccolo niccolo 19:54 10.12.2020

Re: đe veza

a oni ne mogu da razumeju sustinu.

Normalno da ne razumeju kad pre čitanja nisu definisali dijalog.
angie01 angie01 20:05 10.12.2020

Re: đe veza

Normalno da ne razumeju kad pre čitanja nisu definisali dijalog.


crossover crossover 02:23 11.12.2020

Re: đe veza

maksa83
Ne kontam ni ja kako si ti tek sad kad je jućub rekao "e, dosta je bilo" (a što kažu bukvalno i svi američki sudovi pred koje su ovi došli) prepoznao kolaps zapadne civilizacije, a ne trenutak kad je na čelo najveće zapadne demokratije došao tip koji je po funkcijama rasporedio najbližu rodbinu, ima sledbenike koji veruju da postoje podzemni hodnici u kojima se drže deca od kojih se prave serumi za večitu mladost holivudskih zvezda koje su se isto urotile protiv njega, i iza koga su i ljudi sa puno para koji bi sve te pičkice koje nešto seru o renewable struji okačili na te njihove ventilatore (za koje Predsednik kaže da prave buku i tako izazivaju rak) i gađali iz porodične M5 puške, koji formira budžet po sovjetskom principu - za vojsku sve što treba a za ostale šta ostane, i koji tvrdi da se virus leči varikinom.


Ето, то је требало урадити и на прошлим изборима. Да је Цукерберг тада лупио шаком о сто и рекао "е, доста је било" цео овај кошмар са Трампом се не би ни десио. Сад мора сирома Гугл да вади кестење из ватре зато што неки другови нису били довољно будни. Џаба све трословне агенције, и Ешалон, и Призма, и ТинТред, и Фајв Ајс, и Бил Бини, џаба све док се Гугл не наљути.
alselone alselone 09:29 11.12.2020

Re: đe veza

Ovde se YT direktno stavlja u ulogu nekoga ko procenjuje šta je istina a šta nije. Pa na kraju, sudovi nisu završili, tako da se možda zaista ispostavi da je bilo krađe. Šalim se, neće se to ispostaviti, nego ako ćemo pravno, zašto bi bilo laganje ako danas to kažeš?


Trenutno je u toku tužba koju vodi Teksas i još dvadesetak držva, plus preko 100 predstavnika kongresa, kako su rezultati nelegalni, kako je bilo krađe i prevara, i kako treba da se ospore rezultati.

:snimiš video:
:banuju te:

Ček, ček, prvo i prvo, kako YT zna da nije bilo prevara? Rekao im CNN? Pošto sud definitivno nije.

Ovo je najdirektnije ućutkivanje političkih protivnika cenzurom i ništa drugo.
docsumann docsumann 10:25 11.12.2020

Re: đe veza

haklberi_tom
niccolo
Verovali ili ne ja se sa ovim u potpunosti slažem.

Pa sa time se valjda svi (ozbiljni) blogeri slažu. Kao i sa onim na šta Als ukazuje.

Ja se ne slažem!
Pravićemo mi Trumponju od blata!
Uskoro.


jedino se od blata i pravi
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:41 11.12.2020

Re: đe veza

Bajden i Kamila (već) izabrani za licnosti godine u Tajmsu.

Da se spremi (još jedna avansna) Nobelova.
stemajz stemajz 13:57 11.12.2020

Re: đe veza

како се бре тјуб&ко није бунио против лажи да су руси наместили изборе трампу пре?

ни то нико није доказао као ни ово сада око преваре на изборима

и то је тупаво да је трамп узрок било чега, он је само последица и циркус сада не стаје ко год буде председник

трампова екипа није спремна да иде до краја (сва средства) док ова друга екипа јесте, па и по цену грађанског рата тамо

зато ће по свој прилици камила из браманске касте бити шефица, званично



svarog svarog 18:27 11.12.2020

Re: đe veza

Milan Novković Milan Novković 20:24 11.12.2020

Re: đe veza

svarog
https://thenewdaily.com.au/life/tech/2020/12/10/dutton-surveillance-bill-australia/

stvari se odvijaju brzo i u pogrešnom smeru

Da, sumnje se polako ostvaruju.

Iako australijanska i kanadska vlada, kao poslušne, prve mere puls.

Ali se naziru i prvi otpori, u Kanadi sigurno, Australiju ne pratim - kod njih pratim bizaran stav prema Kini.

Evo pesimističnog realiste koji donosi i delove optimizma:

Is The Globalist “Reset” Failing? The Elites May Have Overplayed Their Hand
alselone alselone 20:26 11.12.2020

Re: đe veza

Iako australijanska i kanadska vlada, kao poslušne, prve mere puls.


Ja sam primetio i da Skandinavci služe tome u nekim momentima. Samo na druge teme.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:20 12.12.2020

Re: đe veza

alselone
.
Naravno, onima kojima su važnije kratkoročne pobede "naših kurvih sinova" ovo neće smetati, ali oni koji žele da gledaju principe i dugoročne trendove ovo se nikako ne može sviđati.

Ali nema veze, bitno je da je Tramp izgubio, voleo ga je Orban i njegov gej drugar, pa je to prihvatljiva cena.

Ti misliš da u svijetu koi sam sebe naziva demokratski ima još puno ljudi koji drže do principa i demokratije.
Koliko se sjećam Orbanu su vadili oči zbog toga što mu je parlament Mađarske dao,na određeni rok, ovlaštenja da može donositi samostalno odluke u vezi pandemije koje zahtijevaju hitnost. Sva "demokratska" Evropa i okolina skočili na noge ali ni jedne riječi nisu rekli protiv jednog člana Ustava Francuske koji daje ista ovlaštenja predsedniku Francuske.
Predsednik Francuske mpže, kad procijeni da neki zakon nema sigurnu većinu u parlamentu izbjeći glasanje i zakon proglasiti dekretom. Makron je tako proglasio izmjene zakona o radu.
O Trampu i njegovom mrcvarenju zbog navodnog ruskog uticaja na njegov izbor sve je rečeno a evo i mali dodatak kako je spriječavan da donosi odluke koje su mu u popisu poslova.
link
Tramp, Obama, Orban, Putin, Merkel, Makron ili bilo koja druga ličnost nisu bitni već su bitni procesi koje sprovode ili se dešavajuu toku njihovih mandata ali priča o tim procesima uglavnom zamijenjena sa smećem iz žute štampe.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:49 12.12.2020

Re: đe veza

vrabac_onaj
alselone

Takođe mislim da su demokrate imale boljeg kandidata da bi dobili.


I onda izgubili ove izbore. Isto kao da je DS uspeo nekako da namakne neku večinu 2012. i da onaj smešni lik opet bude predsednik, na sledečim izborima (koji bi, siguran sam bili prevremeni) bi tek pukli ko zvečka.

U Francuskoj su se jedva izvukli, tako što su minirali Fijona onim skandalom pa ostavili izbor između strašila Lepenice i ovog retarda. Naravno, svi se uplašili strašila. I sa Trampom su imali sreće što je dileja, nekog ozbiljnijeg bi mnogo teže skinuli, a i njega teško da nije bilo pandemije.
U principu, toj libtardskoj ekipi najviše odgovaraju kao protivnici dileje ili strašila.

A pazi, pitanje je šta će biti u Francuskoj u budućnosti. Meni se čini veoma verovatnim da će FN na kraju dobiti izbore, ali ne sa ovom matorom nego sa naslednicom iz familije. A ta je izgleda još zajebanija.



P.S.
E vidiš Gvozdene, ovo je riba

Zašto ti mrziš Francusku? Sviđa ti se Vučić pa želiš da Francuzi izaberu Vučića na kvadrat.
Čini mi se da sam već jednom ovdje napisao da je stranka koju vodi Le Pen osvojila 6 od 577 poslaničkih mjesta.
Sav politički stav i program ove gospođe čiju si sličicu objavio svodi se na Islam, Arapi, imigracija i naravno, Evropa. Takvim se osobama ne mogu dati u ruke ključevi od Sufran (Suffren).
Hansel Hansel 13:01 12.12.2020

Re: đe veza

docsumann
haklberi_tom
niccolo
Verovali ili ne ja se sa ovim u potpunosti slažem.

Pa sa time se valjda svi (ozbiljni) blogeri slažu. Kao i sa onim na šta Als ukazuje.

Ja se ne slažem!
Pravićemo mi Trumponju od blata!
Uskoro.


jedino se od blata i pravi

Можда он... Бојим се да су у оптицају и разни други "материјали"...
zilikaka zilikaka 10:27 09.12.2020

Nego

Da ja pitam i predložim neke stvari.
Kad smo se već dotakli teških vremena i izlaženja iz ove situacije, ima dosta sitnica koje se mogu lako rešiti a onima u bolnicama bi olakšalo poso. Skoro čitam kako useljavaju pacijente a nemaju stalke za infuziju. Svako ko je to video zna da je u pitanju obična gvožđurija koju sklepa švajser početnik u garaži.
Hajmo da se objave crteži kako (sve) to može da izgleda i da se apeluje na firme i pojedince da doniraju. Ja sam sigurna da bi za koji dan stvar bila rešena. Isto tako probije da imaju problem sa razvodom kiseonika, čak se pojavila vest o nekakvoj eksploziji al se ućutalo.
Zašto glume ludilo da je sve idealno. Hajmo da se kaže šta gde treba pa da se vidi ko i gde može (a može) da pomogne.
Eto, ja da se pitam, ja bih tako.
gvozden1 gvozden1 10:32 09.12.2020

Re: Nego

obična gvožđurija koju sklepa švajser početnik u garaži.

Ne treba ni garaža, može pod šljivom.
zilikaka zilikaka 10:38 09.12.2020

Re: Nego

gvozden1
obična gvožđurija koju sklepa švajser početnik u garaži.

Ne treba ni garaža, može pod šljivom.

I garant bi masa ljudi bila voljna da sklepa nekoliko jer ljudi nisu idioti, vide da je frka žele da pomognu nekako. To su sitnice koje mnogo znače onima u bolnici, da se ne snalaze i gube vreme zbog banalnosti.
E, ali, to bi stvorilo utisak da nije baš sve pod kontrolom, ili...?

freehand freehand 10:39 09.12.2020

Re: Nego

zilikaka
Da ja pitam i predložim neke stvari.
Kad smo se već dotakli teških vremena i izlaženja iz ove situacije, ima dosta sitnica koje se mogu lako rešiti a onima u bolnicama bi olakšalo poso. Skoro čitam kako useljavaju pacijente a nemaju stalke za infuziju. Svako ko je to video zna da je u pitanju obična gvožđurija koju sklepa švajser početnik u garaži.
Hajmo da se objave crteži kako (sve) to može da izgleda i da se apeluje na firme i pojedince da doniraju. Ja sam sigurna da bi za koji dan stvar bila rešena. Isto tako probije da imaju problem sa razvodom kuseonila, čak se pojavila vest o nekakvoj eksploziji al se ućutalo.
Zašto glume ludilo da je sve idealno. Hajmo da se kaže šta gde treba pa da se vidi ko i gde može (a može) da pomogne.
Eto, ja da se pitam, ja bih tako.

I kako će onda JA SAM da nosi decu kroz smetove, da organizuje hiljade dobrovoljaca za spašavanje od poplava koje nekakvi autobusi vozaju tamo i ovamo bez plana i cilja, kako će da priča o letećim automobilima i najvažnije pitanje - koliko su JA SAM i orci na tome dobri?
Ti ko da ne znašgde živiš, ponekad.

P.S. ljudi već sklapaju i doniraju, po privatnoj liniji i poznanstvima, i vizire, i opremu i stalke i krevete. Ne čeka se tu nikakav zahtev nikakvog "kriznog štaba".
Boris Drenca Boris Drenca 10:40 09.12.2020

Re: Nego

Ti stalci za infuziju su već neko vreme u manjku
zilikaka zilikaka 10:53 09.12.2020

Re: Nego

Ti ko da ne znašgde živiš, ponekad.

Znam, nego me jeza prošla jad sam čula da infuziju kače na lampe.
Eeej, na lampe, jer im nisu obezbedili usrane stalke. A znaš koja zajebancija može da ispadne ako se ne obezbedi dobar protok infuzije.

Bem mu sve, ipak ne mogu da pojmim da baš tako daleko mora da se ide.


freehand freehand 10:55 09.12.2020

Re: Nego

Bem mu sve, ipak ne mogu da pojmim da baš tako daleko mora da se ide.

Uđi u stranku, ponudi nadležnom povereniku, dogovorite se oko tala i sve ok.
zilikaka zilikaka 11:00 09.12.2020

Re: Nego

Ti stalci za infuziju su već neko vreme u manjku

Kako se to dozvolilo?
Ko o takvim stvarima vodi računa i rešava?
Da li su to opet neki mineri koji eto moraju polako u skladu sa pravilima struke?
Ajd što nas snašlo neizbežno al boli što padamo na banalnostima koje se rešavaju čas posla.
Eto, toliko o minerima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 09.12.2020

Re: Nego

Svako ko je to video zna da je u pitanju obična gvožđurija koju sklepa švajser početnik u garaži.


Ma, bre, tri daske ukucane u A i jedna kuka-ekser, ne treba ti ni varilac amater (ko huči). Može i jedna daska, ukucana u krevet.
solo solo 20:32 09.12.2020

Re: Nego

Ti stalci za infuziju su već neko vreme u manjku


Eto ti prilike za dobar ,,startup,,
Hansel Hansel 00:59 10.12.2020

Re: Nego

Boris Drenca
Ti stalci za infuziju su već neko vreme u manjku

Ти сталци за инфузију су у мањку 30 година!

Лежао сам 1989. на Институту за мајку и дете, ни тада их није било довољно! Сећам се да су ме пробудили ноћу да бисмо други клинац и ја заменили кревете, да би он легао у "мој" јер је ту већ био сталак на коме је била инфузија за клинца поред мене.

Свашта сам тада видео (а и осетио) први пут у животу што ми је променило поглед на живот, а ово (уз недостатак лекова у дечјој болници!) ми је отворило очи у каквом друштву у суштини живимо.
nsarski nsarski 01:09 10.12.2020

Re: Nego

а ово (уз недостатак лекова у дечјој болници!) ми је отворило очи у каквом друштву у суштини живимо.


Bolje ikad nego nikad, Hansel.
Hansel Hansel 01:15 10.12.2020

Re: Nego

И још нешто – извињавам се ако је неко писао у даљем току или раније, тек јуче видех нечији позив да војска постави шаторе/заклоне за људе који (пикушавају) да стоје и смрзавају се сатима с температуром, малаксалошћу... испред ковид амбуланти и Инфектолошке клинике, на пример.

Притом, ти исти (знам конкретно случај човека коме је констатована обострана упала плућа, који је тако чекао пет сати и рекао да то више неће ни по коју цену), превозе се на прегледе редовним градским превозом. Да неко стварно мисли о добробити грађана и смањивању ризика на минимум, да ли би то тако било?

Знам у овом смислу позитиван случај Бора, мада тек однедавно – прво су покушали да заказују прегледе (не знам епилог), онда су поставили шатор испред ковид амбуланте, а онда су отоворили још једну, па да једна буде за прве а друга за контролне прегледе, уз успостављену кружну посебну градску линију која ове амбуланте повезује. Како у пракси то функционише, не знам. Али знам и да је тамо пре месец дана био кркљанац у ходнику интернистичке службе где нико није покушао да успостави ред, макар разреди људе распоређујући их равномерно по дугачком ходнику, кад је већ "проблем" распоредити људе и рећи им када да дођу. Итд.
Hansel Hansel 01:17 10.12.2020

Re: Nego

nsarski
а ово (уз недостатак лекова у дечјој болници!) ми је отворило очи у каквом друштву у суштини живимо.


Bolje ikad nego nikad, Hansel.

Па, то је било прилично рано, имао сам 16 година.
predatortz predatortz 10:47 09.12.2020

Ja sam

Da upotrebim Frihendovu krilaticu, JA SAM na početku pandemije zastupao tezu da se bezpogovorno sluša struka. Zato što mi je to bilo jedino logično. Zato što nisam školovan za to da procenim šta je dobra, a šta loša mera. Zato što od medicinskog obrazovanja imam sanitetsku obuku iz JNA i položen test prve pomoći za vozački ispit.

Ja sam se svađao, branio Kona i ostale lekare iz Kriznog štaba. Branio sam ih, ne zbog toga što sam na liniji Velikog Vođe, nego iz gore navedenih razloga. Bio sam ubeđen, kako god da stvari stoje, oni znaju više i bolje od mene, Alsa, Makse i drugih sa kojim sam ukrštao koplja braneći ih. Prosto, iza njih stoje godine školovanja, iskustva, prakse... I danas to mislim.

Da li su pali na ispitu struke, ni danas to ne znam. Mogu da upoređujem statistike sa statistikama nama sličnih zemalja. Kako vidim, nema tu nekih velikih razlika. Opet, ne mogu da sudim o struci.

O čemu mogu i zbog čega su izgubili moje poverenje i poštovanje za njihov rad?

Mogu o ljudskoj, moralnoj strani ove priče. Mogu, jer za to smo svi jednako kvalifikovani da sudimo.
Pali su!
Nisko su pali!
Pristali su da budu pajaci pajacu, klovnovi klovnu, otirači. Sve njegove gluposti, promašaje merene u ljudskim glavama, a Frihend ih je gore nabrojao, su opravdavali nesuvislim, kontradiktirnim i glupim objašnjenjima. Prilagođavali su se njegovim potrebama. Kad mu je trebala pobeda, pobeđivali smo, kad su mu trebali izbori virus je oslabio, kad su mu trebale masovne histerija i ugađanje krimosima igrao se derbi...
Krizni štab je to sve opravdavao, a posle su se bolnice punile, a neke porodice, po onoj groznoj krilatici o kolateralnoj šteti, su sahranjivale najmilije.

Pali su, uprljali su obraz da ga ni Drina oprati ne može!
freehand freehand 10:50 09.12.2020

Re: Ja sam

Da upotrebim Frihendovu krilaticu, ja sam na početku pandemije zastupao tezu da se bezpogovorno sluša struka.

Samo da kažem ovde - Frihend je i sada za to da se sluša struka. Odluke kriznog štaba ne donosi struka. Struka je tu, da ponovim hiljaditi put - samo maska. To častan čovek i lekar sebi ne dopušta.

P.S. Inače, taj Kon, to je onaj što je sebi bozvolio da nedeljama čita lažirane podatke pa to javno priznao i ostao da sedi u tom milokliznom štabu?
E pa, red je da mu Vladimir Đukanović objasni neke stvari.
predatortz predatortz 10:56 09.12.2020

Re: Ja sam

freehand
Da upotrebim Frihendovu krilaticu, ja sam na početku pandemije zastupao tezu da se bezpogovorno sluša struka.

Samo da kažem ovde - Frihend je i sada za to da se sluša struka. Odluke kriznog štaba ne donosi struka. Struka je tu, da ponovim hiljaditi put - samo maska. To častan čovek i lekar sebi ne dopušta.


Naravno, to niko ne dovodi u pitanje.
Čak, zakon ima predviđenu hijerarhiju za ovakve situacije. Ko, kako i kada šta radi u slučaju ozbiljnog ugrožavanja javnog zdravlja, u uslovima epidemija, industrijskih i drugih incidenata koji ugrožavaju stanovništvo.

Samo ga treba primeniti. Bez izmišljanja nepotrebnih tela, bez političkog marketinga, bez pretvaranja svega u rijaliti.

Ja se iskreno nadam, da će ih nekad neko, kad odu sa vlasti, tužiti za ovo. Za to nepoštovanje zakona, za uzurpaciju nadležnosti, za urušavanje subordinacije sistema zaštite javnog zdravlja u uslovima pandemije.
Boris Drenca Boris Drenca 11:00 09.12.2020

Re: Ja sam

To častan čovek i lekar sebi ne dopušta.


Zanimljiva dilema

Da li da pustim da sve rade ljudi koji nemaju pojma o virusima, epidemijama, radu u medicinskim ustanovama sa svim posledicama koje to ima ili da odem, okrenem leđa svemu i skupljam pečurke po šumi. Ili ću ipak da pokušam da učinim nešto da posledice budu manje, makar me Boris, Freehand, predatortz,... (izvinjavam se onima koje nisam pomenuo) pljuju, kritikuju...

Priznajem da sam imao takve dileme (sa potpuno besmislenim, ličnim posledicama) i doneo odluke, neko misli pogrešne neko prave. Ne mogu da se žalim kako je ispalo (i još ispada).
freehand freehand 11:04 09.12.2020

Re: Ja sam

Boris Drenca
To častan čovek i lekar sebi ne dopušta.


Zanimljiva dilema

Da li da pustim da sve rade ljudi koji nemaju pojma o virusima, epidemijama, radu u medicinskim ustanovama sa svim posledicama koje to ima ili da odem, okrenem leđa svemu i skupljam pečurke po šumi. Ili ću ipak da pokušam da učinim nešto da posledice budu manje, makar me Boris, Freehand, predatortz,... (izvinjavam se onima koje nisam pomenuo) pljuju, kritikuju...

Priznajem da sam imao takve dileme (sa potpuno besmislenim, ličnim posledicama) i doneo odluke, neko misli pogrešne neko prave. Ne mogu da se žalim kako je ispalo (i još ispada).

Dilema nije zanimljiva jer je apsolutno lažna. Jer si od početka već pustio to što je boldovano, a sedeći tu gde sediš pokrivaš ih i podupireš sopstvenim autoritetom. Što je manji problem od toga što ih pokrivaš i što si im jatak u ime čitave medicinske struke. E to je nedopustivo i neoprostivo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:10 09.12.2020

Re: Ja sam


Da li da pustim da sve rade ljudi koji nemaju pojma o virusima, epidemijama, radu u medicinskim ustanovama sa svim posledicama koje to ima ili da odem, okrenem leđa svemu i skupljam pečurke po šumi.


Pa da. To je poželjno ponašanje, po svemu sudeći.
nikvet pn nikvet pn 11:15 09.12.2020

Re: Ja sam

freehand
Odluke kriznog štaba ne donosi struka


Е то. Уместо да политика потпише, подржи и спроведе одлуке Кризног штаба она их изврне по својој вољи и потреби.

По личном искуству из локалног Кризног штаба по поплави 2014. у расправи о ДДД (дезинфекција, дезинсекција и дератизација) приметим да у несрећи имамо и мало среће, један Д део посла мање. Дератизација не треба, зар постоји боља дератизација од поплаве? А неее, мора и то. Мора?! Хвала лепо, испишите ме, нађите другога, моју дневницу у Фонд за пострадале молим.
angie01 angie01 11:44 09.12.2020

Re: Ja sam

ne znam da li se kapira da je epidemija pobedila-jer odgovorni NISU ucini ono sto je bilo potrebno da se zastiti stanovnistvo,....
-prvo su pravili skecevei zahebavali se, zvanicno se podsmevali virusu i nudili putovanja,
-posle su se nesto femkali,
-pa kada je vec bilo ocigledno da cela stvar nije naivna, uveli neke represivne mere koje su ugrozavale osnovna prava ljudi i jos povecavale haos,...zakljucani penzioneri i zatvorene prodavnice na tri dana, sto je dovodilo do povecanih guzvi,...jurili su i kaznjavali ljude kada odu da bace djubre ispred zgrade,...sve to,kada jos nije bilo strano kao sada,
-formira se kovid bolnica na sajmu iz svakodnevne hvalospeve, mulin, batica, premijerka,...a tamo nema lekara, malo se fingira sa poznatima i sinom,....razvoze se ljudi sa ajrodroma po nekim smestajima i tamo se na gomili drze u nekim neuslovima, folirajuci celom tom burleskom neke velike akcije zastite,...kada su ljudi poceli da se bune, salje se na njih vojna policija,
-na granicnim prelazima,aerodromima, kontrola je svedana na NISTA, iako se u javnosti govori drugacije, da je sve pod kontrolom i sigurno,
-isao je svakodnevno propagandni blok o zeksovom delenju vizira bolnicama i njegovim izumima za dezinfekciju, pa licno baticino urucivanje nabavljenih aparata za kiseonik po bolnicama, sa sve davanjem uputstava kako sta radi- sve ponziavajuce po struku, koja je jedino i bila na frontu,...obaska sto se pokazalo da su to aparati koji mogu da se zapale i zato okvalifikovani kao nepovoljni.
- teski bolesnici se izbaciju iz bolnicai ostavljaju da leze na ulici,
-e onda je naglo proglasena pobeda-zbog izbora,...pa organizovana utakmica sa ful publikom, dovozeni ljudi na kontramiting,
-svakodnevno se daju lazni izvestaji o broju zarazenih, premino jedan,
-pa bili izbori,-pa sutradan kon objavljuje strahotu nastavka pandemije...bas sramotno,
-krece nova runda, malo se prica ovako, malo onako,
-najavljuju se nova besmislena zakljucavanja, ljudi izlaze na proteste i na njih se salje interventna policija, konjica,psi, suzavci i sa najstrasnijom represijom se rasteruju gradjani,-u medjuvremenu je vec mnogo njih umrlo,jer nisu stigli recimo na respirator,...
-bolnice polako prelivaju,nikakve ozbiljne mere se ne donose, tipa neke dezinfekcije javnog prevoza, ulica ( nisam videlaobicne perace ulica godinama,ane one sa dezinfekcionim sredstvom), institucaija i slicno,-
-nema kontrole i nekih mera za one sa ustanovljenim virusom, koji nisu u drasticnoj kategoriji, pa se ladno svrckaju po gradu,
- nema kontrole nicega,
-ima manjka medicinskog osoblja koje pada na nos od umora,
-ministarstvo prosvete nema adekvatan stav oko rada obrazovanih ustanova,
-napadaju se lekari koji iznose istinu o stanju na terenu,...
-bolesniod drugih bolesti nemaju gde da se lece,...svakodnevno ljudi umiru od neceg drugog, jer im nije dostupna terapija,
-ljudi sa simptomima ne znaju kome treba da se obrate, jer ih svih upucuju na nekog drugog, a kada konacno stignu negde, tu satima smlavljeni cekju u beskonacnim redovima,
-ladno su dopustene masovne sahrane crkvenih poglavara sa ljubljenjem pokojnika, kovcega, kusanjem iz iste kasicie i ostalih kontakata u guzvi,
-ljudi su prepusteni sami sebi,...

sta je tacno krizni stab ucino da se zastiti stanovnistvo?



sada kada je najgore-sta su tacno propisane mere?
angie01 angie01 11:50 09.12.2020

Re: Ja sam

Ja se iskreno nadam, da će ih nekad neko, kad odu sa vlasti, tužiti za ovo. Za to nepoštovanje zakona, za uzurpaciju nadležnosti, za urušavanje subordinacije sistema zaštite javnog zdravlja u uslovima pandemije.


jer neki su ljudi umrli zbog toga.
angie01 angie01 11:54 09.12.2020

Re: Ja sam

Što je manji problem od toga što ih pokrivaš i što si im jatak u ime čitave medicinske struke.


za sta je tacno drkon dobio medalju?
gvozden1 gvozden1 16:35 09.12.2020

Re: Ja sam


Е то. Уместо да политика потпише, подржи и спроведе одлуке Кризног штаба она их изврне по својој вољи и потреби.

Ali ne može tako jbg.
Nije život stao zbog korone, država mora da funkcioniše i sa virusom.

Bilo je priče o tome, baš Kon je, mislim, rekao da je sa stanovišta struke najbolje da se sve zaustavi, da nema nikakvih kontakata, policijski čas, i to rigidan.

Rekao je i da bi najbolje bilo da se za sahranu patrijarha zabrane skupovi.
Ali može li tako?

Ako ne može, a ne može, može li krizni štab, struka, lekari, da procene šta može, šta ne može, je neophodno da radi i pored rizika, a šta da bude zaključano i dokle?
Pa ne može jbg, nisu stručni za to, to, da vodi državu, mora neko drugi, a taj drugi je onaj ko je dobio izbore.

Ne može bez kompromisa sa njima, ne može im niko saopštavati a oni da potpisuju.
Sutra kad kolabira recimo TE Kolubara zbog zatvaranja, kad nestane struje, neće epidemiolozi biti krivi.

Najlakše bi im bilo da budu rigidni i da uslovljavaju vlast ili da daju ostavke, tapšali bi im neki, hvalili njihovo lično dostojanstvo, integritet, trtemrte.

A šta bi bilo sa državom, sa koronom kad bi svi podneli ostavke jer... Vučić je diktator?

Ne bi Vučić izgubio izbore zbog toga, prvo, a drugo, nije njihov posao, niti je u redu sa moralne strane, da dok se bore protiv virusa razmišljaju o politici.

Oni se sa virusom bore u datim uslovima što bolje mogu, a i Vučić na vlasti im je dati uslov.
S njim takvim kakav je moraju da sarađuju.
Zamisli države i kriznog štaba u kojoj se vlast i štab svađaju.
Boris Drenca Boris Drenca 18:18 09.12.2020

Re: Ja sam

Možda grešim ali posle pada SNS sa vlasti svi će da ganjaju Kona i ekipu da ih tuže. Političare niko pomenuti neće.
freehand freehand 18:20 09.12.2020

Re: Ja sam

Možda grešim
+1



vrabac_onaj vrabac_onaj 18:41 09.12.2020

Re: Ja sam

Boris Drenca
Možda grešim ali posle pada SNS sa vlasti svi će da ganjaju Kona i ekipu da ih tuže. Političare niko pomenuti neće.


Gde će da ga ganjaju? Po staračkim domovima i grobljima?
Mator je on, on će kada ovi odu biti ili mrtav ili totalno senilan.
angie01 angie01 18:49 09.12.2020

Re: Ja sam

Možda grešim ali posle pada SNS sa vlasti svi će da ganjaju Kona i ekipu da ih tuže. Političare niko pomenuti neće.


moze biti, ali sam je pristao na tu ulogu, odradjuje je kako se ocekuje-dobio i odlikovanje za tu uspesnost/poslusnost.

...mada verujem da ce sve biti zaboravljeno-kao sto je i do sada bivalo....kao npr, da je taj isti dr kon bio podupirac one lazne vakcine svinjskog gripa.
freehand freehand 11:30 09.12.2020

I šta kaže struka

Ko je ovog pustio ovde i jel odgovarao neko zbog toga?
Jel se neko izvinio, jel neko podneo ostavku kao moralni čin?
E to je slika i društva i struke.



Boris Drenca Boris Drenca 12:12 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Mislim da su babe i žabe pomešane sa jabukama i pomoradžama ovde. Nejasna je, ok možda je do mene, linija koja povezuje Kona, Jankovića i Stevanovića sa ovom slikom.

Zakon kaže, verujem i u drugim državama, da lekari raznih fela kažu šta treba uraditi a da neki izvršni organ (vlada npr) to pretvore u odluke, mere, zakone... Predlozi mogu biti savršeni ali njihova izvedba se razlikuje
angie01 angie01 12:17 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Zakon kaže, verujem i u drugim državama, da lekari raznih fela kažu šta treba uraditi a da neki izvršni organ (vlada npr) to pretvore u odluke, mere, zakone... Predlozi mogu biti savršeni ali njihova izvedba se razlikuje


kod nas je problem, sto je struka pokrivala politicke potrebe, da tako kazem,...sada fingira drugacije, jer su gradjani reagovali na gomile lazi izrecene upravo od njih i ne veruju im vise, pa se sada vadi na politicke odluke, jer navodno su medicinske drugacije- nikako da shvatimo, koje su to odluke.
Boris Drenca Boris Drenca 12:36 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

gradjani reagovali na gomile lazi izrecene upravo od njih


Koje? Ne može se sve deliti na 'naše' i njine' ljude, istine....pretpostavljam da smo u evoluciji došli do tog stadijuma da skupimo sve što namje dostupno pa na osnovu toga reagujemo. Ne mogu verovati u nešto zbog toga što je rekao A ili B....stvar razuma
angie01 angie01 12:53 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Koje? Ne može se sve deliti na 'naše' i njine' ljude, istine.


nisam te bas razumela, ne znam ko su nasi i njihovi,...ako drzava zvanicno izadje pred gradjane sa ljudima iz struke i daje zvanicne izjave o pandemiji- tu valjda mora da postoji i neka odgovornost,...pa ako se prvo virusu posmevas, pa onda kazes kako je sve pod kontrolom a nije, pa lazes o broju zarazenih i preminulih- jer izbori,....sve sam vec napisala u onom dugackom komentaru....


Ne mogu verovati u nešto zbog toga što je rekao A ili B....stvar razuma


ne razumem,...A i B su u ovom slucaju lekari koji se obracaju javnosti sa zvanicnim stavovima,...gradjani pri tome nisu istog obrazovanja, znanja,....oni placaju porez kako bi izmedjuostalog neko ispravno reagovao u ovakvim situacijama i zastitio ih.


ps-izvini, mozda te nisam dobro razumela.
Boris Drenca Boris Drenca 13:23 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

ne znam ko su nasi i njihovi
Hoću reći nije bitno ko su 'naši' a ko 'njihovi' ovo satire ljude.

.A i B su u ovom slucaju lekari koji se obracaju javnosti sa zvanicnim stavovima,..
Meni su oni i lekari iz Kriznog štaba i Ujedinjeni protiv Kovida... Dve grupe ljudi koji se bave istom temom. Neki kao praktičari (Žujović, Stevanović,...) a neki teoretičari (Kon, Radovanović,...) i zbog toga nije važno koji je koji. Važno mi je šta govori a ne ko stoji pored njega.
Ribozom Ribozom 14:26 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Ja sam nekako u temi (inz. za procedure u mikrobiloskoj laboratoriji) i mislim da je sve moglo bolje. Za medijsku kampanju u krizi su ti pisali drugi blogeri, i ona je najvaznija u sadasnjem vremenu.

Evo nekih gresaka.
-jos smo u januaru/februaru na jednom blogu pricali o neophodnosti pcr testova. Proizvodnja je jeftina, velika je preciznost za dijagnostikovanje. Sa njime su mogli iskontrolisati ulazak u zemlju i ljudi bi ozbiljnije shvatili odlazak u kucni karantin. Cak i da ih nisu imali dovoljno mogli su da simuliraju obicnu vodu.
-kad vec nisu imali dovoljno maski, mogli su da se izvinu i zamole da gradjani sami naprave od gaze itd. Sada kada imaju, ljudi veruju da su skroz zasticeni maskom.
-procedure za zastitu med. osoblja nisu imali.
-posto je u ovakvim trenutcima vazno i psihicko zdravlje gradjana, nisu se udostojili da puste recimo maraton klasicnih filmova za matore na nekom nacionalnom kanalu. Moram da upozotim da ce to biti problem zimi.
-to sto spasavaju ekonomiju tako sto im se radnici guzvaju na trakama ili autobusima, vidimo rezultat.

Ps. Editovacu kad mogu
docsumann docsumann 14:39 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Mislim da su babe i žabe pomešane sa jabukama i pomoradžama ovde.


kad se sitno isjeckaju i dobro promješaju, i ne primjetiš razliku
zilikaka zilikaka 14:57 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Meni su oni i lekari iz Kriznog štaba i Ujedinjeni protiv Kovida... Dve grupe ljudi koji se bave istom temom. Neki kao praktičari (Žujović, Stevanović,...) a neki teoretičari (Kon, Radovanović,...) i zbog toga nije važno koji je koji. Važno mi je šta govori a ne ko stoji pored njega.

Da, s tim što ovi Ujedinjeni protiv Kovida nemaju baš nikakvu nadležnost. To je dobrovoljno skupiš društvo nastalo jer oni kojima je posao i koji zvanično imaju nadležnosti, svoj posao ne rade kako valja.
To im direktno i govore, kolege iz Ujedinjeni protiv Kovida.
Uopšte nije reč o možda nečijim dobrim namerama nego očigledno da sistem ne funkcioniše i to čujemo od samih lekara.
Prvi su deo sistema a drugi trpe zbog poteza prvih ( tačnije poteza kojima su prvi dali legitimitet)
Zato mislim da ne možemo da ih izjednačimo. Ni slučajno.
A nečije eventualno dobre namere su nebitne.

U ovakvim situacijama broje se nadležnosti, ovlašćenja, preduzete mere i rezultati.
Dobre namere možda i nisu upitne ali ne figurišu.
freehand freehand 16:52 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Mislim da su babe i žabe pomešane sa jabukama i pomoradžama ovde. Nejasna je, ok možda je do mene, linija koja povezuje Kona, Jankovića i Stevanovića sa ovom slikom

Vrlo je jasna linija i razlika: da sam ja, na primer - amože mi se erovati i ne mora - bio na bilo kakvoj funkciji u toj bolnici u koju je ovaj moron ušao bez maske među ugroženu decu,kao i da sam bio u Kriznom štabu kad je moron uradio bilo šta protiv države i javnog zdravlja što čini neprestano - ja bih to uz najveću moguću pompu napustio.
Studio?

angie01 angie01 18:31 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Da, s tim što ovi Ujedinjeni protiv Kovida nemaju baš nikakvu nadležnost. To je dobrovoljno skupiš društvo nastalo jer oni kojima je posao i koji zvanično imaju nadležnosti, svoj posao ne rade kako valja.
To im direktno i govore, kolege iz Ujedinjeni protiv Kovida.


pa da,...s tim, sto se ovi zvanicni pojavljuju u medijima sa nacionalnom frekvencijom i svi ih vide i cuju, a ovdi drugi su nevidljivi za siru javnost, sem kada ih vredjaju u skupstinii od politickog vrha.
Prvi su deo sistema a drugi trpe zbog poteza prvih ( tačnije poteza kojima su prvi dali legitimitet)
Zato mislim da ne možemo da ih izjednačimo. Ni slučajno.


prvi pokrivaju politiku, a drugi ginu na terenu,...a zbog prvih se povecava broj obolelih, koje ovi drugi treba da saniraju.


malopre sam odslusala deo izjave ministra zdravlja- boze dragi on u sred opste frke i haosa u kome ljudi umiru, umesto da govori o tome sta se cini i o merama on tracari o opozociji,....
docsumann docsumann 19:25 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

Studio?


solo solo 19:27 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

kod nas je problem, sto je struka pokrivala politicke potrebe, da tako kazem,


A neće da bidne. Ne struka - pojedinci IMENOM I PREZIMENOM

To što su momentalno u većem broju ne daje im tapiju na struku.
angie01 angie01 19:46 09.12.2020

Re: I šta kaže struka

A neće da bidne. Ne struka - pojedinci IMENOM I PREZIMENOM


potpuno si u pravu- tako su krizni stab podelili, na struku i politicki deo,...pa se ustalilo ono, sta struka kaze...


iz ostalih komentara se vidi sta mislimo strucnom stabu, a sta o lekarima na terenu.
Hansel Hansel 01:23 10.12.2020

Re: I šta kaže struka

Ribozom
-posto je u ovakvim trenutcima vazno i psihicko zdravlje gradjana, nisu se udostojili da puste recimo maraton klasicnih filmova za matore na nekom nacionalnom kanalu. Moram da upozotim da ce to biti problem zimi.

А, па у земаљској дигиталној мрежи били су током ванредног стања откључани Пинкови разни канали... Све за ментално здравље нације!
Черевићан Черевићан 12:28 09.12.2020

spiritus familiaris

da li se odluke moraju preispitivati demonstrativnim odbijanjem istih

најебасмо начисто
ничем се не надај,
крилатица препозната
залуди па владај

п.с.
или правде ради
баш и није тако,
слуђени суд(ове)
доносимо лако

solo solo 15:49 09.12.2020

Re: "I šta ćemo sada?" "Da se tuširamo"


1. Srbija od 2000 g još nije ni zagrebala po tranziciji (neki jesu debelo i dobrano)
Jesmo li u kapitalizmu - neki jesu. Ostatak nema pojma šta ga je snašlo.

2. Kako funkcionišu zakoni i institucije. Pravila definisana ali primena u praksi uglavnom ,,ljudski faktor,, pa kako se kome ćefne.

3. Negativna selekcija po vertikali i horizontali(čitaj partijska doktrina svih partija podjednako koje su na vlasti sada i pre sada) nepotizmi i ostali ,,izmi,,

4. Država uglavnom siromašna sa iscrpljenim stanovništvom u 30 godišnjim zajebancijama svih vrsta (znamo - da ne nabrajamo)

5.Posledično smanjenje nataliteta a samim tim i broja stanovnika generacijama(uzeti u obzir dobar deo populacije koja je pobegla van zemlje)

6. Dugogodišnji deficit obrazovanja populacije koja kao takva teško može da prati savremene svetske trendove i učestvuje u njima. Jbg godinama prosveta skraćuje 15 min nastavu po svim školama - čitaj - štrajkovi upozorenja do besvesti.

7. Religija,vera i vernici kao bitan društveni segment - vidimo i svedočimo.

8. Zdravstvo, ulaganja i planiranja,zdravstveni sistem(državni i privatni) evo sam si postavio blog o tome.

9. Svest ljudi,solidarnost,empatija,moralni,etički i drugi principi - šta reći.

10. Porodica,odnosi u porodici,vaspitanje,tradicija..... au tu bi tek moglo satima.

Vidi Borise možemo ovako do sutra. Prvo se zapitaj i ti i ostali da li je ovaj narod sazreo za demokratiju ili treba postepeno sazrevati. Lička noga u bečku cipelu teško da može. I još mnogo toga svačega nečega pa će ti biti mnogo jasnije zašto infuzije ,,vise na čiviluku,,

Ovako izvučeš zrno peska pa ga analiziraš - teško. Stvari treba menjati ali od temelja.

Do tada.

Milan Novković Milan Novković 16:10 09.12.2020

Re: kroki

solo
... Lička noga u bečku cipelu teško da može...

Ma hajte, molim Vas, Gospodine Solo

Ubeđuju mene jednom dve autohtone beogradske dame da kupim Bruno Malji cipele - nikad čuo do tada, al rekoše kako su cipele ko rukavice pa ja kupio - nikad veće plikove nisam imao.

Rekli biste Vi: "Lička noga", ali biste se prevarili - još u bolnim sećanjima na taj događaj prisluškujem jednom (tj u istoj smo prostoriji, ali one ne očekuju da ja slušam šta pričaju) kako se njih dve hvale koja ima veće čukljeve, i tek tad sam razumeo zašto često izuvaju i italijanske i bečke cipele, da im se noge odmore, čak i ako cipele nemaju štikle, pa nisu dugo pešačile.

Posle bacim tihi pogled na noge ličkih dama u Prigrevici - od čukljeva ni korova, nema, lupom da tražiš (doduše nisam tražio, da ne popijem neželjeni aperkat)
solo solo 16:21 09.12.2020

Re: kroki

Posle bacim tihi pogled na noge ličkih dama u Prigrevici - od čukljeva ni korova, nema, lupom da tražiš (doduše nisam tražio, da ne popijem neželjeni aperkat)


Siguran sam da kao Englez (naslućujem) poreklom iz Like niste g Milanče pogrešno i lično doživeli staru izreku iz domovine ,,lička noga u bečku cipelu,,

Problem je sa cipelama ne u nogama



Milan Novković Milan Novković 16:26 09.12.2020

Re: kroki

solo
Posle bacim tihi pogled na noge ličkih dama u Prigrevici - od čukljeva ni korova, nema, lupom da tražiš (doduše nisam tražio, da ne popijem neželjeni aperkat)


Siguran sam da kao Englez (naslućujem) poreklom iz Like niste g Milanče pogrešno i lično doživeli staru izreku iz domovine ,,lička noga u bečku cipelu,,

Problem je sa cipelama ne u nogama




Ma nisam, taman posla, nego vrebam priliku da trolujem

(od Engleza ni 'E' kod mene, ja idem kroz život čuvenom metodom "random motion" )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana