Being Ivan Maljković

Jelena Milić RSS / 13.05.2008. u 09:51

  Jel znate onaj kad umre Staljin i završi u paklu, naravno.  Oni gore znaju da je došao jak igrač, iskusan kolega, pa odlučili da mu upriliče sight seeing tour, da ga impresioniraju takoreći. Proveli ga kroz gulazima  ravne mučionice, maštovita čištilišta, pokazali mu i par SandM slučajava kojima još nisu doskočili, autentičnosti radi....Zadovoljan Staljin, suče brk, pomisli  ipak boga ima, bolje ovde, šta bi ja  ionako u raju radio, ka dodjednom krajičkom oka ugleda jednu sređenu radnu sobu-biblioteku. Sva u koži i drvetu, kamin, bar, sve tu.Vidi Staljin neko sedi okrenut leđima, piše nešto, atmosfera zrači spokojom i kreativnošću, ne može očima da veruje, odlepi skroz. Gleda ga đavo, kaže cool, ne paniči odma, ne zaleći se sa zaključcima to Hitler prevodi Marksa i Engelsa na Hebrejski.  

 

To ja samoj sebi pri pomisli da Ivica Dačić and Co  na vlasti  hapse i isporučuju Mladića. Mislim, ne bih se bunila ni da je Koštunica to uradio. Ni Beba, pa makar posle dobio i Nobelovu nagradu za mir i sve pare od nagrade  stukao u noble cause, za razvoj novinarstva u RS na primer. Nadam se da Boris Tadić ima Dačićev stav o nastavku saradnje sa Hagom u vidu i da ima plan kako da to prevaziđe, ako planira i uspe da s njima napravi vladu.  Ukratko, posle ovakvih rezultata izbora, a imajući u vidu neke najave, što se mene tiče,  bolje DS sa SPS u vladi  a Mladić u Hagu, nego DS čist i nekompromitovan, ha, ha, ha, SPS kao nepropran, a vlada SRS, DSS, SPS to jest  Mladić na slobodi i Rusi pred vratima.  U ostalom, mojne se pravimo mnogo blesavi, koga je sve sam DOS proprao, sa sve Čedom, Andrićem i Koraćem tamo, od Perišića do Čovića.  Neki posle uporabe/centrifuge ipak završili u Hagu, tako da mi to sa Dačićem uopšte ne izgleda tako strašno kako se nekima čini, sad posle rezultata izbora. Pod uslovom, naravno, da DS ima upper hand u kreiranju i sprovođenju politike. Pristajući da bude u takvoj vladi, SPS bi možda formalno prećutno, ali u suštini ipak pristao na to da se koriguje odnos i članstva i birača i rukovodstva o politici 80/90, plus bi morao nastaviti da novo biračko telo traži i dalje među radiklima i sličnima, što nije loše.  

 Momentum zaletanja ka EU i zaletanja EU ka nama, koji je očit, a koji su i ponuđeni SAA i rezultati falabogu dokazali,  takođe je neka vrsta kontrolnog mehanizma da SPS na vlasti sa nekim dovoljno jakim ne bi bio korak natrag. Ovo kažem zato što me poraz DSS na ovim izborima, kao i moga gurua Vladu Ilića, zaista podseća na poraz Milioševića 2000, koji je, setite se, 5 oktobra imao većinu u obe skupštine.  Na civilnom društvu i progresivnoj opoziciji je, ako je bude, onda da nastavi sa dobrom praksom insistiranja na suočavanju sa prošlošću, da bude kontrolni mehanizam DS sa SPS na vlasti. Imaće pred sobom DS koji je preuzeo veliku odgovornost vaspitavnja SPS, hteo to on ili ne,  dakle DS sa kojim će moći da sarađuju i pružaju mu podršku tamo gde će mu sa samim SPS biti teško, ako i on želi da zadrži svoj reformski idenitet. A upravo ta saradnja je ono što Srbiji itekako treba.  LDP nije uspeo da to na pravi na pravi način artikuliše i time, ustvari, opravda pravi i osnovni smisao svog postojanja na našoj političkoj sceni.  Posle tako masovne politike podrške SPS i radikalima ne može se čekati da oni samo nestanu, da se povuku ili načisto odjednom prosvetle.  U pitanju su dugi i mukotrpni procesi puni kompromisa. Ali sve je OK, dok se valja trend na pravu stranu, u našem slučaju ka EU, i dok u društvu postoji otvoren  i argumentovan dijalog o prošlosti, i nastavi se sa politikom kažnjavanja za ratne zločine. A da li će se on nastaviti i intenzivirati, pa teško da i to baš od Dačića zavisi. Setite se uostalom kakve je kompromise na putu svog ozdravljenja učinila Južna Afrika.  

 

 Čini mi se da u prilog argumentima koji nam pomažu da progutamo žabu zvanu Dačić ide i to što je zaista potrebno da Srbija što pre dobije vladu. Ne treba to da nam kaže ni Oli Ren, niko spolja,  pa ni ekonomisti odavde, dovoljno je što se u skoro svakom društvu čuje ma sve se čeka, sve je na holdu. I logično je, tim pre što ovo  nisu bili redovni već vandredni koji su došli samo 9 meseci nakon prošlih i mukotrpnog formiranja vlade. A pre toga, sećate se, blokada svega dok nedonesosmo ustav. Dačićeva žvaka oko socijalne pravde kao takva uopšte nije loša.  Ja jesam levo liberalno nastrojena, ali imam mnogo gorih neprjatelja na našoj političkoj i ideološkoj sceni od nekog ko se zalaže za socijalnu pravdu. Pa i Đinđićeva vlada je dugoročno i na makroekonomskom planu bila liberalna, ali je sam proces privatizacije sa bonusima i socijlanim paketima bio solidno levičarski. Tranzicija je teška. Pitajte uostalom Zagorku Golubović, on smatra da je Boža Đelić, npr, jedan od ređih autentičnih socijaldemokrata kod nas. Kako će oni, tj Dačić da realizuje te svoje namere, druga je stvar, al bolje da o tome javno priča nego o kažnjavanju zapada tako što ćemo mu mi uskratiti naše društvo i sl.  

Ako treba još argumenata, tu sam, od propiranja Željka Mitrovića VIA Pera Luković zarad viših ciljeva nadalje. Imam i onaj mog dobrog Berta da „Everyone has a right to reinvent himself,“ od Samardžića do Dačića. Mojne mi kažete, ovaj je samo pisao, samo je pisao i stvarao atmosferu u kojoj su Milošević, Čović,  Dačić i Co realizovali.  DS sa DSS u vladi, a verujte mi da mi je prerverzno ali laknulo kad je Koštunica oduvao Borisa u izbornoj noći,  je po men ilošija varijanta od ovog gore, zato što je DSS do sada uspevao da dovoljno dugo i sa očitim posledicama nameće svoju politiku, što sa Dačićem nije slučaj. Jeste Dačić kao najveći pobednik ovih izbora, ali ne idu kod njega, njega zovu, i dalje svi nacoši idu kod tata Voje.  

 

Kapiram ja LDP i mudro rade, kad već vide da su šanse male, ne bi mi sa SPS na republičkom nivou, pametno, jer  tu je ipak i domen vanjske poltike. Ali ovakvo razmišljanje će nadam se, bar nekima  od pristalica LDP koji se još uvek više bore načinima primerenim civilnom sektoru nego političkim partijama, i takve standarde postavljaju, biti  lakše  da razumeju zašto i LDP treba da prihvati na nivou grada vlast sa SPS i DS, ako do takve ponude dođe.

 

Ovo je bilo, a nadam se da se podrazumevalo,  razmišljanje o najmanje lošem rešenju. Naravno da bih volela vadu DS—LDP—manjine  ali to  kanda neće moći. Lako je posle bitke biti pametan i likovati u fazonu I told you so. Ugodnija je pozicija nekog ko posmatra sa strane i kome je glavni interes Srbija u EU a ne i direktan stranački rejting, što je sasvim normalno razmišljnje i delovanje samih funkcionera i čalnova stranaka. Zato je meni milije što je Srbija dobila SAA, a ima izgleda i da ga ratifikuje,  pa makar upravo to bio razlog što je LDP izgubio procenta dva, sve dok je LDP preko cenzusa. Jel ovom ponudom EU je konačno digla ruke od oštrije politike uslovljanvanja i natezanja tamo vamo, dala je umornoj Srbiji šansu, i evo, Srbija se nedugo posle kosovske traume, a cela priča oko Kosova  i MZ jeste i dodatna trauma usled njihove nespretnosti ili komplikovanosti situacije, odužila na sasvim primeren način. Matematika je jedno, ali trend rules. Trend je onaj koji caruje, matematika klade valja.

 

 

Meni milo, čitam  i gledam izveštaje iz strane štampe-Srbija se ipak okrenula EU. Za priču o gasu i nafti ja nemam dovoljno elemenata, osim da je i ovaj rašomon  na vladi potvrdio ocenu mog Berta iz 1999 nama vojska, njima energetika, o kojoj sam vam već pisala. A vojska ipak određuje i spoljnopolitički kurs zemlje. Dakle, Srbija pravac Zapad, Mladić pravac Hag.  

 

 Eto, čestitke još jednom pre svega DS jer je bio pametan  i stavio ekipu na listu.  Lepo rekao Lučić, zbir je veći nego njihov pojedinačni na prošlim, efekat sinergije je u Srbiji još bitan. I o tome je trebalo misliti i ranije ali imati to u vidu i za ubuduće. Ne zavidim im oko nastavka realizacije žvake i EU i Kosovo, al pogledajte MZ na Kosovu! A mi i izbore sprovedosmo, kako tako, ma koliko se oni bunili. Pročitajte Vojina Dimitrijevića u današnjem Danasu. 1244 je počela da se slavi ko naša pobeda a ne da bude tačka na Miloševićev poraz što ona jeste. Pa i sam LDP reče pre dve tri nedelje, ne treba održavati izbore to je kršenje 1244. U fotofinišu, skupo, al DS nam pomože da dobijemo SAA, a izgleda i da oduvamo Koštunicu ako smo pametni. Malo li je na ovou bezidejnost.  Danke EU big time. Al nije kraj, nastavite sa politikom stimulacije i uključivanja Srbije. Najbolji način da nastavimo sa obaveznim reformama.   

 

I za kraj, LDP. Ivane, oni postoje kao stranka 30 meseci i oba puta su u kratkom periodu u prilično hendikep varijanti uspeli da uđu u pralament. Ne pamtim kome je to drugom kod nas u sličnim okolnostima uspelo. Tako da ja, spolja bar, zaista ne vidim razlog  zašto bi se Čeda povlačio. I prozivke na odlučivanje između Čede ili Biljne, hello, ako je humor-šala OK, ali ako je najbolje što se može u miniranju LDP, onda tim pre, čestitke i LDP za ponovni ulazak u parlament. Nadam se da će imati mozga da međusobno razmotre sve kritike, šta bi bilo da je bilo, da će izvući neke nauke. Što se mene tiče, da su se ranije uhvatili EU priče ko pijan plota, a ne da je tretiraju kao samorazumevajuću stvar o kojoj je nepotrebno pričati,  umesto  tema ala Mišković, Bebe, Đukanović,  etc, ne bi ih okasneli SAA ojadio za dva posto. In NATO we trust, videćemo da li će bar oko toga biti agilniji, i time duvati DS u vrat bar.

 

 Čudno mi je, eto da kažem još i to, pa da ovaj post završim, kako neki koji su šatro za Srbiju u EU sad likuju i spinuju priču o porazu LDP! I dalje mislim da SAA ne bi ni dobili da nismo imali LDP u pralamentu, kao već artikulisnu volju građana i za EU i za Hag.  5.3 nije možda očekivano, ali kakva je žurka bila....         



Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dilan Dog Dilan Dog 10:04 13.05.2008

SPS

u Vladi sa DS-om i manjinama, ili ako podržavaju takvu manjinsku Vladu,
manje je zlo nego SRS-DSS-SPS.

Nadam se će se dogovoriti.
Atomski mrav Atomski mrav 10:20 13.05.2008

Re: SPS

Ne baš tako lako... RIK prvo uzela mandat ZES-u i dala LDP-u a sada taj mandat prebacila SRS-u. Dakle, SRS + DSS-NS + SPS-PUPS-JS = 128 mandata. Malo li je na ovu skupoću? E sad, u toj jednačini ipak ima promenljivih, a to su Palma i Dačić... će da vidimo. Čanak u ZES-u se neće buniti na nekakvu vladu sa koalicijom SPS-PUPS-JS u igri jer će ga kupiti tako što će postati gradonačelnik Novog Sada. Pitanje je kakvo je stanje u samom SPS-u, da li će tvrdolinijaši pristati da SPS uđe u vladu sa ZES ili da je podrži...
Dilan Dog Dilan Dog 10:22 13.05.2008

Re: SPS

Atomski mrav
E sad, u toj jednačini ipak ima promenljivih, a to su Palma i Dačić... će da vidimo

Pa da, Sve zavisi od SPS-a.
Jelena Milić Jelena Milić 10:22 13.05.2008

Re: SPS

luv, kao sto si mogao primetiti ja se ne upustam mnogo u te matematike i kalkulacije, ovo je bila pro and con analiza jednog od verovatnijih ali ne i najverovatnijeg ishoda, na osnovu mojih parametara, hag, region, istina i pomirenje, eu...

dakle, ako bi do ove opcije doslo, i could live with it if ...se postuju mojih x principa ) to htedoh reci...
Vračarac Vračarac 10:27 13.05.2008

veličina i sujeta

Čudno mi je, eto da kažem još i to, pa da ovaj post završim, kako neki koji su šatro za Srbiju u EU sad likuju i spinuju priču o porazu LDP! I dalje mislim da SAA ne bi ni dobili da nismo imali LDP u pralamentu, kao već artikulisnu volju građana i za EU i za Hag.

Setite se vaših predviđanja pa onda kažite da LDP nije doživeo poraz. Ukoliko je jedva preskočeni cenzus uspeh, onda OK. Samo nemojte citirati zvanična saopštenja stranke. Vrlo dobro se zna šta je uspeh a šta neuspeh.
DS se na ovim izborima definitivno iskristalisala kao jedina motorna, demokrtska proevropska snaga u Srbiji, što znači da bi za LDP bilo mnogo bolje da malo smanji erotske doživljaje i samozadovaljavanje svojom "veličinom" i prihvati činjenicu da od njih malo šta zavisi. Sve vreme svog postojanja LDP je konstantno proizvodio nove "neprijatelje" svojom arogantnom i prepotentnom retorikom umesto da bar pokuša da pronađe zajednički jezik sa DS. Do pre nekoliko dana osnovna politika LDP (i na ovom blogu) je bila kritika DS i omalovažavanje Tadića i ljudi iz vrha DS i to se na kraju obilo o glavu. Jenostavno LDP se ni jednog trenutka nije potrudio da bude malo konstruktivniji a mislim da je najveća krivica zbog takvog stava na ČJ. Mislim da bi vrh LDP-a trebao ozbiljno da preispita svoje delovanje jer ukoliko nastave kao do sada cenzus će ne nekim narednim izborima za njih predstavljati misaonu imenicu.
adam weisphaut adam weisphaut 10:32 13.05.2008

?

Čudno mi je, eto da kažem još i to, pa da ovaj post završim, kako neki koji su šatro za Srbiju u EU sad likuju i spinuju priču o porazu LDP! I dalje mislim da SAA ne bi ni dobili da nismo imali LDP u pralamentu, kao već artikulisnu volju građana i za EU i za Hag. 5.3 nije možda očekivano, ali kakva je žurka bila....

Ovo se odnosi na muzikalnog Vračarca ?
Jelena Milić Jelena Milić 10:33 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

vracarac, kolicina vasih posotva na temu minornosti LDP vas tako ocito demantuje
Atomski mrav Atomski mrav 10:36 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

vracarac, kolicina vasih posotva na temu minornosti LDP vas tako ocito demantuje

Za dobrim konjem prašina se diže :)
Vračarac Vračarac 10:39 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

vracarac, kolicina vasih posotva na temu minornosti LDP vas tako ocito demantuje

5.2%
Jelena Milić Jelena Milić 10:41 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

ne viidm da sps ima radikalno vise a vidite kakv je faktor...

5.2 ali na vrlo dobroj politici..

kako se ta politika artikulise i ko je sve zagovara je druga stvar, ali osnovi te politike su po meni dobri i vrlo je dobro da je ldp u parlamentu

a kolicina vasih posotva o LDP raste li raste...sirite dalje
adam weisphaut adam weisphaut 10:48 13.05.2008

Re: veličina i sujeta


a kolicina vasih posotva o LDP raste li raste...sirite dalje

Morali bi da mu uruče počasnu člansku kartu. Mislim da znam i koja bi osoba trebala da dodeli.
Vračarac Vračarac 10:54 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

a kolicina vasih posotva o LDP raste li raste...sirite dalje

Širim.
Jelena, nije problem u politici LDP-a, problem je u apsolutnoj zatvorenosti za kritiku i fanatičnoj potrebi da se omalovaži bilo kakvo drugačije mišljenje, u potrebi da se politički neistomišljenik po svaku cenu predstavi kao najljući neprijatelj, potrebi da cilj opravda sredstvo po svaku cenu. Po meni je to najveća mana LDP-a i zbog toga toliko pišem o tome.
P.S. Malo ću skrenuti sa teme, Da li imate informaciju da će aktivisti bilo koje stranke krenuti u akciju skidanja plakata sa kojima su od Srbije napravili svinjac ili će opet sve ostaviti komunalcima da to učine, naravno, novcem od poreza koji mi plaćamo?
Dawngreeter Dawngreeter 10:56 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Vračarac
problem je u apsolutnoj zatvorenosti za kritiku i fanatičnoj potrebi da se omalovaži bilo kakvo drugačije mišljenje, u potrebi da se politički neistomišljenik po svaku cenu predstavi kao najljući neprijatelj


Mislis kao kada neko pocinje da fanaticno ponavlja u krug kako je neka parlamentarna stranka potpuno marginalna?

Ali vlast se ne sme kritikovati, naravno.
Vračarac Vračarac 11:11 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Mislis kao kada neko pocinje da fanaticno ponavlja u krug kako je neka parlamentarna stranka potpuno marginalna?

Obrazac ponašanja preuzet od aktivista LDP-a (posebno našeg gurua Draga). samo mnogo manje ekstreman i bez upotrebe uvredljivih reči i kvalifikacija.
Ali vlast se ne sme kritikovati, naravno.

Ništa slađe. Čekajte samo da se napravi vlada.
Dawngreeter Dawngreeter 11:15 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Vračarac
Mislis kao kada neko pocinje da fanaticno ponavlja u krug kako je neka parlamentarna stranka potpuno marginalna?

Obrazac ponašanja preuzet od aktivista LDP-a (posebno našeg gurua Draga). samo mnogo manje ekstreman i bez upotrebe uvredljivih reči i kvalifikacija.


Ono sta mene sada zaista zanima je dal' si ti namerno identifikujes sa osobinama koje zelis da kritikujes na drugima ili si slucajno komican.
Vračarac Vračarac 11:23 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Ono sta mene sada zaista zanima je dal' si ti namerno identifikujes sa osobinama koje zelis da kritikujes na drugima ili si slucajno komican.

Znate vrlo dobro šta sam po struci. Šta mogu, profesionalna deformacija.
Nego da li vi možda imate neke informacije u vezi skidanja plakata od strane stranačkih aktivista? Računam da bi to bilo pošteno i lepo. Oni su prljali, neka oni i čiste. Red bi bio da pokažu odgovornost i građansku svest u koju se kunu (naročito dok nam fasade "kite" izbornim plakatima)
Dawngreeter Dawngreeter 11:25 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Iskreno nemam pojma sta si po profesiji. Moguce da mi je promaklo u nekom trenutku. Ili mi je pamcenje zastalo od pisanja tehnickih dokumetnacija po ceo dan.

Za plakate se slazem, inace.
Vračarac Vračarac 11:29 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Za plakate se slazem, inace.

Pokrenimo inicijativu. Bez obzira na političke stavove.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:38 13.05.2008

Re: veličina i sujeta


Jelena Milić
ne viidm da sps ima radikalno vise a vidite kakv je faktor...

5.2 ali na vrlo dobroj politici..

kako se ta politika artikulise i ko je sve zagovara je druga stvar, ali osnovi te politike su po meni dobri i vrlo je dobro da je ldp u parlamentu

a kolicina vasih posotva o LDP raste li raste...sirite dalje



ma jelena, za srbiju je najbolje vlada dss-ns-sps-srs.
srbija je to većinski izabrala.

a narod se pita.
puna usta su svima naroda.
imaju i na leba i preko leba.
i da oma u skupštini ponište sporazum sa eu.
koji će nam to.
jedino će u toj koalicij da pati palma.
idemo napred. šta je bilo bilo.
desilo nam se što nam se desilo!
ko će bre da se vraća na te žrtve, etnička čišćenja, genocid.
dosadno je to.
a šta su oni nama radili?!?!?!

p.s. i da se jednom stvarno vidi kraj!
kad god. što pre to bolje.

EDIT: i da "sačuvaju" kosovo (i metohiju) naravski il bar da dodaju na bedž.(jes da je
dugačko al bi moralo. nepravedno se zapostavlja metohija)
red je da ga "spašava" onaj ko ga je izgubio.
šta ovi drugi da se guraju.
dragan7557 dragan7557 11:44 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Da li imate informaciju da će aktivisti bilo koje stranke krenuti u akciju skidanja plakata sa kojima su od Srbije napravili svinjac ili će opet sve ostaviti komunalcima da to učine, naravno, novcem od poreza koji mi plaćamo?


Jok, nedostaje partijska naredba a i lična motivacija pošto ovaj volonterski pos'o nije u modi.
dragan7557 dragan7557 11:46 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Ništa slađe. Čekajte samo da se napravi vlada.


Oko pola godine a može i duže.
Vračarac Vračarac 12:00 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Jok, nedostaje partijska naredba a i lična motivacija pošto ovaj volonterski pos'o nije u modi.

Aktivisti sada imaju preča posla. Trude se da naplate svoju slepu lojalnost i ogrebu se za neku mrvicu vlasti. Da ste ih pitali pre izbora kada su skupljalji političke poene da li će čistiti iza sebe šta mislite kakav bi bio odgovor?
Oko pola godine a može i duže.

Strpljiv sam. Čekao sam na Miloševićev pad duže od decenije. Šta je šest meseci. Zezanje.
pnbb pnbb 14:44 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

skidanja plakata sa kojima su od Srbije napravili svinjac ili će opet sve ostaviti komunalcima da to učine, naravno, novcem od poreza koji mi plaćamo

a cijim su novcem stavili te plakate?
irvas irvas 14:53 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

vracarac
Jelena, nije problem u politici LDP-a, problem je u apsolutnoj zatvorenosti za kritiku i fanatičnoj potrebi da se omalovaži bilo kakvo drugačije mišljenje, u potrebi da se politički neistomišljenik po svaku cenu predstavi kao najljući neprijatelj, potrebi da cilj opravda sredstvo po svaku cenu. Po meni je to najveća mana LDP-a i zbog toga toliko pišem o tome.

dobro. i sta sad?
mariopan mariopan 15:52 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

irvas
vracarac
Jelena, nije problem u politici LDP-a, problem je u apsolutnoj zatvorenosti za kritiku i fanatičnoj potrebi da se omalovaži bilo kakvo drugačije mišljenje, u potrebi da se politički neistomišljenik po svaku cenu predstavi kao najljući neprijatelj, potrebi da cilj opravda sredstvo po svaku cenu. Po meni je to najveća mana LDP-a i zbog toga toliko pišem o tome.

dobro. i sta sad?

Samo ne radite ono sto vam je lepo Vracarac gore nabrojao. Ove blogove i vase komentare cita veliki broj ljudi koji se ne javljaju da komentarisu iz straha da ih ne napadnete coporativno, ne zele ljudi, zato sto imaju svoje misljenje da im delite lekcije. Tu ste izgubili mnogo potencijalnih glasaca, neopredeljeni se i ovako informisu...ali kada procitaju neke ostrascene komentare pa jos gomilu uvreda na racun naroda kao takvog ( fasisti, zlocinci, genocidni ) padne im mrak na oci. Hocete li vi OVOM NARODU da budete neka zvezda vodilja ili nekom drugom? Ko onda da glasa za vas?Ako ne promenite nacin na koji se tom narodu obracate vi ste zavrsili, kao sto lepo kaze Vracarac. Umesto da mislis kako ja vas mrzim, hajde pokusaj da shvatis da je ovo samo kritika onoga sto ste radili i to vam se vratilo na izborima.

Vracarac je u pravu da ovo nije nikakva pobeda (svi su pobedili ako njih slusam) to je vas poraz, za dlaku ste mogli da odete sa scene. Imali ste vremena da se drugacije obratite narodu koji glasa i to neprekidno a ne samo pred izbore i da tako povecate broj vasih pristalica. Ovako autizam koji je vasoj stranci svojstven, vratio vam se kao bumerang.
Nenad M. Nenad M. 18:26 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

ve blogove i vase komentare cita veliki broj ljudi koji se ne javljaju da komentarisu iz straha da ih ne napadnete coporativno, ne zele ljudi, zato sto imaju svoje misljenje da im delite lekcije.


tako mi Bloga, ala smo opasni
mariopan mariopan 19:07 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Nenad M.
ve blogove i vase komentare cita veliki broj ljudi koji se ne javljaju da komentarisu iz straha da ih ne napadnete coporativno, ne zele ljudi, zato sto imaju svoje misljenje da im delite lekcije.


tako mi Bloga, ala smo opasni

Ma niste opasni , mozda sam se nezgodno izrazila nego je nekada nemoguce komunicirati od obilja komentara ostrascenih LDPovaca koji se u coporu stuste na sve koji im upucuju kritike. I ne daj Boze da im se postavi neko pitanje o svetom im vodji, tu oci vade. A ta pitanja se o drugim politcarima ovde svakodnevno pretresaju.

Recimo ja nemam svoju stranku niti sam simpatizer neke, bilo koje, sve su nas one zakopavale i sada bas oni da nas spasu....a za DS sve najgore mislim, medjutim za njih sam glasala u dubokom ubedjenju da se nasi glasovi moraju zgusnuti oko stranke koja ima najvece sanse da povede Srbiju u pravcu Evrope, nasa je nsreca tako velika da im sve one lagarije za sada ostavljam po strani. A zasto nisam glasala za LDP ako vec nemam svoju stranku? Zato sto sam procitala ovde toliko komentara ostrascenih LDPovaca da su me oni odvratili. Ako oni ne postuju svoje buduce glasace, nece ni ti glasaci glasati za njih...ko je jaci? Zamalo da ne predjete cenzus. Ako je to uspeh onda nista. Ako ne naucite da komunicirate sa ljudima onda ste i zavrsili pricu, ovde nema nikog drugog samo mi. Ne mozete da birate narod a vi ste birali, oni su birali takodje pa kom opanci kom obojci......tako to ide.
mariopan mariopan 19:15 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

NenadeM, a da skratimo pricu evo ja nista ne radim u zivotu mogu za neku kintu da budem savetnik ionako mi penzija mala....a vas ekonomski plan mi i tu penziju skracuje pa da se uzajamno ispomognemo?

Ni kod babe nema dzabe sto ja da se trudim zabadava. ))))
adam weisphaut adam weisphaut 19:27 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

mariopan
NenadeM, a da skratimo pricu evo ja nista ne radim u zivotu mogu za neku kintu da budem savetnik ionako mi penzija mala....a vas ekonomski plan mi i tu penziju skracuje pa da se uzajamno ispomognemo?

Ni kod babe nema dzabe sto ja da se trudim zabadava. ))))

Mariopanka, nemoj da se sekiraš, sad će Krkobabić da izvadi stvari.
Već se jednom dokazao
mariopan mariopan 19:38 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

adam weisphaut
mariopan
NenadeM, a da skratimo pricu evo ja nista ne radim u zivotu mogu za neku kintu da budem savetnik ionako mi penzija mala....a vas ekonomski plan mi i tu penziju skracuje pa da se uzajamno ispomognemo?

Ni kod babe nema dzabe sto ja da se trudim zabadava. ))))

Mariopanka, nemoj da se sekiraš, sad će Krkobabić da izvadi stvari.
Već se jednom dokazao

On da izvadi? Ajde bre ))))
A mogla sam za LDP da glasam vidis da ste vi izvadili na vreme sigurno bih.
adam weisphaut adam weisphaut 19:50 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

On da izvadi? Ajde bre ))))
A mogla sam za LDP da glasam vidis da ste vi izvadili na vreme sigurno bih.

Ja mislim da će uslediti eksplozija poverenja u Krkobabićeve oprobane "izvađivačke" sposobnosti sa svih strana političkog spektra
S druge strane, ne sećam se da je LDP bio u poziciji da " vadi", po neko je bio u vladi, al' su svi ekonomisti iz nje na strani DS-a sada, tako da kucaš na pogrešna vrata...
Nenad M. Nenad M. 19:52 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Zamalo da ne predjete cenzus. Ako je to uspeh onda nista.


Pazi, ako su se u Americi prebrojavali glasovi nekoliko dana a odlucilo ( ako se dobro secam) 13 glasova ne mislim da je za malo 10000 glasova.
Treba gledati sa vedrije strane, vise poslanika za 3, Ldp bez Canka, nije to tako lose
mariopan mariopan 20:14 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Nenad M.
Zamalo da ne predjete cenzus. Ako je to uspeh onda nista.


Pazi, ako su se u Americi prebrojavali glasovi nekoliko dana a odlucilo ( ako se dobro secam) 13 glasova ne mislim da je za malo 10000 glasova.
Treba gledati sa vedrije strane, vise poslanika za 3, Ldp bez Canka, nije to tako lose

Ne kazem da je generalno lose nego je isto tako za koji glas manje moglo da bude...a ja ne volim da se kockam. Za utehu svako moze da kaze da nije lose prosao jer moglo je i gore.

A sta da ste recimo na lep nacin objasnjavali narodu sta mislite, sta cete da uradite i zasto, da ste utulili one vase hajkace odavde sa bloga , narod nije glup, eto i ja glasala za DS a znam da lazu za Kosovo, ima ovde naroda koji mora da prezivi a polako ce se i ono srediti. Pa glasove za evropski pravac je narod dao DS a mogao je da da i vama jer vam je bar pravac isti samo su njihovi metodi manje drasticni. Mislim i oni nas lazu, i svi su toga svesni ali znamo gde moramo pa smo progutali...eto te razlike u obracanju su odlucile i sada smo ovde gde smo.
mariopan mariopan 20:23 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

adam weisphaut
On da izvadi? Ajde bre ))))
A mogla sam za LDP da glasam vidis da ste vi izvadili na vreme sigurno bih.

Ja mislim da će uslediti eksplozija poverenja u Krkobabićeve oprobane "izvađivačke" sposobnosti sa svih strana političkog spektra
S druge strane, ne sećam se da je LDP bio u poziciji da " vadi", po neko je bio u vladi, al' su svi ekonomisti iz nje na strani DS-a sada, tako da kucaš na pogrešna vrata...

Ja sam mislila da je taj Krkobabic umro al evo nije izgleda pa gde si ga iskopao? Ali da te pitam ako smo kod vadjenja, taj Krkobabic ima penzionera koji su za njega glasali i ako se i on popismani ima da se konsoliduju oni drugi i onda smo nadraljili ali tako nam i treba.zato ce on da vadi hteo ne hteo, imao ne imao i mi cemo da cutimo.

Ako se sa njim dogovore oni drugi jer smo mi gadljivi onda smo dzabe krecili. Vidis da moze i on da vadi. Sto vi niste? Mogli ste imati vise glasova pa bi vas zvali da vadite ove ili one i onda ko udavaca da se prodajete sto skuplje, to je i cilj. Sada ce da ucare oni koji se udaju vise od onih koji su izbore "dobili" i vise nego sto su mogli i da sanjaju na pocetku izbora. Alal im kad znaju znanje.
adam weisphaut adam weisphaut 20:33 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Ja sam mislila da je taj Krkobabic umro al evo nije izgleda pa gde si ga iskopao?

Pa kako misliš odakle? Čovek je u koaliciji sa Gljivicom i Palmom?
Ako se sa njim dogovore oni drugi jer smo mi gadljivi onda smo dzabe krecili. Vidis da moze i on da vadi.

Čekaj da se ponovo dohvati penzija, pa ondak zbori...
Sto vi niste? Mogli ste imati vise glasova pa bi vas zvali da vadite ove ili one i onda ko udavaca da se prodajete sto skuplje, to je i cilj.

Znaš i sama da je u onom trenutku kada je SSP potpisan i kada je FIAT ubačen u spin DS usisao neopredeljeno i ono koje se lomilo (uključujuči i ono koje se lomilo iumeđu DS i LDP). Da li bi bilo bolje da je LDP dobio 7-8% a da je SRS bio ispred DS ?
mariopan mariopan 20:47 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Znam ali to govori da se narod ipak opredeljuje za neke ekonomski vazne, zivotno vazne ciljeve...onda se odmah setim onog vaseg ekonomskog plana, ne dao Bog da se vi dovatite moje penzije mada znam da ce i ovi da zavuku ruku gde god stignu.Mozda zato nisu glasali za LDP?
JJ Beba JJ Beba 20:51 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

ne dao Bog da se vi dovatite moje penzije mada znam da ce i ovi da zavuku ruku gde god stignu

krkobabić je tu stručan. onomad je dobrano zavuko ruku u penzioni fond, al nema veze. refomirso se. čika 1/2
adam weisphaut adam weisphaut 21:00 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

ne dao Bog da se vi dovatite moje penzije mada znam da ce i ovi da zavuku ruku gde god stignu

Mariopanka, ako se ekonomija ne reformiše jednom može da se desi da ti se penzija totalno obezvredi.
Zato je bolje da se u neku kaolicionu vladu ubaci stranka sa liberalnim nazorima koja bi radila i na stvarnju ambijenta za veći prliv inesticija nego da imaš intervencionističku vladu koja će da nastavi da troši više nego što ima.
mariopan mariopan 21:22 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

JJ Beba
ne dao Bog da se vi dovatite moje penzije mada znam da ce i ovi da zavuku ruku gde god stignu

krkobabić je tu stručan. onomad je dobrano zavuko ruku u penzioni fond, al nema veze. refomirso se. čika 1/2

Sto ga niste hapsili u Sablji ja bih vam prva cestitala ? A reformisao se i DOS sada se zove LDP, GSS,DHSS itd...i niko ni luk jeo ni luk mirisao.samo sudovi dosudjuju milionske odstete za pogresno uhapsene.....da ste hapsili koga treba ja bih dozivotno glasala za vas, imala bih i moju penzuju jer bi oni lopovi vratili sta su ukrali pa bi te pare vratili u privredu, pa bi neki mladi ljudi radili pa bi bilo para i za moju penziju.......ali prosao voz.
mariopan mariopan 21:25 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

E Adame ako mi se obezvredi od vas ili od njih zar ne mislis da mi je onda svejedno?
adam weisphaut adam weisphaut 21:29 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

mariopan
E Adame ako mi se obezvredi od vas ili od njih zar ne mislis da mi je onda svejedno?

Pa ajde ovqko, da li misliš da je bolje da saa neko vreme primaš ovakvu penziju pa da sistem trokira u neko dogledno vreme ili da se smanji javna potrošnja na nekovom sa tendencijom da uz razvoj ekonomije sutra raste. Valjda ti je jasno da se pare za penzije ne stvaraju same od sebe?
adam weisphaut adam weisphaut 21:30 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

A reformisao se i DOS sada se zove LDP, GSS,DHSS itd.

Samo ne DS ?
Ivan Marović Ivan Marović 21:33 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

adam weisphaut
Pa ajde ovqko, da li misliš da je bolje da saa neko vreme primaš ovakvu penziju pa da sistem trokira u neko dogledno vreme ili da se smanji javna potrošnja na nekovom sa tendencijom da uz razvoj ekonomije sutra raste. Valjda ti je jasno da se pare za penzije ne stvaraju same od sebe?
Ne shvataš ti, vreme ne radi za penzionere. Ne možeš ti penzionerima da obećavaš krv suze i znoj danas, a jednog lepog dana će biti super. Prelazak sa "pay as you go" na "fully funded" penzioni sistem moraju finansirati trenutno zaposleni i to tako što će istovremeno plaćati i penzije današnjih penzionera i svoje buduće penzije. To treba otvoreno reći.
JJ Beba JJ Beba 21:40 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Sto ga niste hapsili u Sablji ja bih vam prva cestitala ? A reformisao se i DOS sada se zove LDP, GSS,DHSS itd...i niko ni luk jeo ni luk mirisao.samo sudovi dosudjuju milionske

pa tu bio i DS kolko se ja sećam i bio sve vreme na vlasti. što ga oni nisu uhapsili?
LDP je kao LDP postao parlamnetarna stranka tek na prošlim izborima, i bio opozicija.
adam weisphaut adam weisphaut 21:42 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Ne shvataš ti, vreme ne radi za penzionere. Ne možeš ti penzionerima da obećavaš krv suze i znoj danas, a jednog lepog dana će biti super. Prelazak sa pay as you go na fullz funded penzioni sistem će finansirati trenutno zaposleni jer će istovremeno plaćati i penzije današnjih penzionera i svoje buduće penzije. To treba otvoreno reći.

Naravno da je teško penzionerima kojima je penzija za koju su godinama radili pojedena, ali takođe znamo da je to cena jednog perioda...(da ne ponavljam hiljadu puta rečeno) ono što bi penzioneri trebali da imaju na umu je da je sporiji rast njihovih penzija dovoljna cena za mogučnost da njihovi unuci imaju posao?
Ivan Marović Ivan Marović 21:48 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

adam weisphaut
Naravno da je teško penzionerima kojima je penzija za koju su godinama radili pojedena, ali takođe znamo da je to cena jednog perioda...(da ne ponavljam hiljadu puta rečeno) ono što bi penzioneri trebali da imaju na umu je da je sporiji rast njihovih penzija dovoljna cena za mogučnost da njihovi unuci imaju posao?
Cenu reforme penzionog sistema treba da plaćaju zaposleni, a ne penzioneri. Zaposlenima će biti teško, kapiraš? Plaćaće dve penzije, svojih roditelja i svoje.
Doctor Wu Doctor Wu 21:55 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Cenu reforme penzionog sistema treba da plaćaju zaposleni, a ne penzioneri. Zaposlenima će biti teško, kapiraš? Plaćaće dve penzije, svojih roditelja i svoje.

a reverse mortgage?
Ivan Marović Ivan Marović 21:59 13.05.2008

Re: veličina i sujeta

Doctor Wu
a reverse mortgage?
To nije u domenu države, to šta radi privreda, nećemo da se mešamo
irvas irvas 08:05 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Samo ne radite ono sto vam je lepo Vracarac gore nabrojao. Ove blogove i vase komentare cita veliki broj ljudi koji se ne javljaju da komentarisu iz straha da ih ne napadnete coporativno, ne zele ljudi, zato sto imaju svoje misljenje da im delite lekcije.

daj mariopan molim te, o kakvim lekcijama pricas covece, pa mogla si sama da vidis koliko je bilo pljuvanja po LDP-u tokom predizborne kampanje. i to bas ovde na blogu. razni su bili i banovani... ove fraze tipa "ostrasceni", "coporativno" su se mogle procitati toliko puta, evo jedan od glavnih je ovaj tvoj pajtos vracarac, koji btw, uopste nije ni glasao a nalazi za shodno da iznosi svoje politicko misljenje u vidu povracanja po LDP-u u svakom napisanom komentaru. ne znam samo odakle mu uopste obraza da komentarise srpsku politiku u kojoj svesno odbija da ucestvuje. ali ja nisam autor ili urednik bloga pa da odlucujem ko sta moze da pise. pisite, i ti i ovaj ribar sa vracara o cemu hocete i koliko vam je volja.

no, kampanja je prosla tako kako je prosla. izbori su gotovi i sta sad? stvarno sta vise? mislim, glupo je da ljudi citaju vase lekcije o tome kako su LDPovci netolerantni, ili kako su im vodje glupe pa ne znaju da se obrate narodu na pravi nacin, ili (my favorite) kako ljudi, zaboga, strepe od nas pa ne smeju da se jave na blog da ih ne bi isutirali... zbogom pameti

sto se pobede/poraza tice, tu se slazem sa tobom. ali smo ipak usli u parlament. tu smo jebiga, svidjalo se to nekima ili ne.

sada se valja okrenuti buducnosti...



pozdrav
rankot rankot 09:22 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

pnbb
skidanja plakata sa kojima su od Srbije napravili svinjac ili će opet sve ostaviti komunalcima da to učine, naravno, novcem od poreza koji mi plaćamo

a cijim su novcem stavili te plakate?

Ја сам плакате штампао од свог новца. За остале не знам. Скидаћу их данас тамо где се могу скинути, тј. где их већ неко није поцепао.
Vračarac Vračarac 10:26 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Скидаћу их данас тамо где се могу скинути, тј. где их већ неко није поцепао.

Pohvalno. Na vas se treba ugledati.
daj mariopan molim te, o kakvim lekcijama pricas covece, pa mogla si sama da vidis koliko je bilo pljuvanja po LDP-u tokom predizborne kampanje. i to bas ovde na blogu. razni su bili i banovani... ove fraze tipa "ostrasceni", "coporativno" su se mogle procitati toliko puta, evo jedan od glavnih je ovaj tvoj pajtos vracarac, koji btw, uopste nije ni glasao a nalazi za shodno da iznosi svoje politicko misljenje u vidu povracanja po LDP-u u svakom napisanom komentaru. ne znam samo odakle mu uopste obraza da komentarise srpsku politiku u kojoj svesno odbija da ucestvuje. ali ja nisam autor ili urednik bloga pa da odlucujem ko sta moze da pise. pisite, i ti i ovaj ribar sa vracara o cemu hocete i koliko vam je volja.

Mariopan, nemojte se sekirati. Muškarci su generalno skloni da za razmišljanje upotrebljavaju dva organa ali nikada u isto vreme. Prvi organ je mozak i kada se on upotrebljava onda je i produkt razmišljanja relativno smislen. Tada se barata činjenicama, ne daju se paušalne kvalifikacije, sagovornik se ne vrađa, tuđa uverenja se poštuju u većoj ili manjoj meri i pokušava da se zaista objektivno sagleda temetika o kojoj se razmišlja i diskutuje. Drugi organ za razmišljanje kod muškaraca (češće mlađih, mada ni stariji nisu uvek imuni) su dve žlezde koje se nalaze južno od pupka. Kada te dve žlezde preuzmu funkciju mozga svaka rasprava sa korisnikom istih je besmislena jer racija tada prestaje da igra bilo kakvu ulogu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:41 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

sto se pobede/poraza tice, tu se slazem sa tobom. ali smo ipak usli u parlament. tu smo jebiga, svidjalo se to nekima ili ne.

pazi irvas(e),
po mom mišljenju stvari stoje ovako: 90tih je bilo 2 posto koje su boleli ratovi, bombardovanje dubrovnika, razvaljivanje vukovara, opsada sarajeva, bijeljina, zvornik i ostala etnička čišćenja, genocid u srebrenici, masovne grobnice po srbiji ...
sad je taj procenat porastao na 5 i nešto posto i to je to.

rasim, mićun i cela ds se otimaju za ove koji su glavni uzrok propasti.
promenili su se. prihvatljivi su. prirodno je da je sps uz ds. sve su to izjave ovoh dana.

da je ds rekla - ok, nemamo većinu, nećemo sa sps ni po koju cenu, idemo u opoziciju, to bi bilo nešto ...
e, al oni bi onda bili ldp a ne ds.
tako ja vidim stvari.
i molim vračarca i ostale a naročito mariopan da mi ne odgovaraju.
tolerancija prema sps i palmi, arkanovcu, za mene je neprihvatljiva.
ever!
Dawngreeter Dawngreeter 10:45 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Exitus Letalis
tolerancija prema sps i palmi, arkanovcu, za mene je neprihvatljiva.
ever!


Quoted For Truth.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:46 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Muškarci su generalno skloni da za razmišljanje upotrebljavaju dva organa ali nikada u isto vreme.


jel baš generalno?
jel i ti?
sumnjala sam da je taj slučaj al eto ti potvrdi.
mada ja poznajem jedan procentat, možda 2 do 3 posto, koji uvek koriste mozak
za razmišljanje a te zlezde kad treba...

da probaš i ti!

Vračarac Vračarac 10:49 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

da probaš i ti!

U godinama sam kada (ipak) češće upotrebljavam mozak nego onaj drugi organ. Za razliku ........
molim vračarca i ostale a naročito mariopan da mi ne odgovaraju.

Poštujem.
Brooklyn Brooklyn 10:55 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

pazi irvas(e),
po mom mišljenju stvari stoje ovako: 90tih je bilo 2 posto koje su boleli ratovi, bombardovanje dubrovnika, razvaljivanje vukovara, opsada sarajeva, bijeljina, zvornik i ostala etnička čišćenja, genocid u srebrenici, masovne grobnice po srbiji ...
sad je taj procenat porastao na 5 i nešto posto i to je to.

rasim, mićun i cela ds se otimaju za ove koji su glavni uzrok propasti.
promenili su se. prihvatljivi su. prirodno je da je sps uz ds. sve su to izjave ovoh dana.

da je ds rekla - ok, nemamo većinu, nećemo sa sps ni po koju cenu, idemo u opoziciju, to bi bilo nešto ...
e, al oni bi onda bili ldp a ne ds.
tako ja vidim stvari.
i molim vračarca i ostale a naročito mariopan da mi ne odgovaraju.
tolerancija prema sps i palmi, arkanovcu, za mene je neprihvatljiva.
ever!


kada se rade istrazivanja javnog mnjenja, po bilo kom pitanju za koji se LDP zalaze, ima vise pristalica (slazu se sa LDP stavom) nego sto ima glasaca LDP-a. ovo ukljucuje stav o hapsenju haskih optuzenika, NATO, evropska unija, kosovo. po svakom od ovih pitanja stav u skladu sa LDP-ovim ima bar po 10% gradjana. dakle, problem LDP-a nije nepopularna ideologija nego nesto drugo, a ja bih rekla da je to drugo pre svega pristup, attitude, a to je ono, sto sudeci po pisanju aktivista po ovom blogu nikako ne zelite da revidirate.
spalekg spalekg 11:04 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

mariopan
NenadeM, a da skratimo pricu evo ja nista ne radim u zivotu mogu za neku kintu da budem savetnik ionako mi penzija mala....a vas ekonomski plan mi i tu penziju skracuje pa da se uzajamno ispomognemo?

Ni kod babe nema dzabe sto ja da se trudim zabadava. ))))


AUUUUUU, pa ovo penzosi okupirali blogove?

A ja mislio da ovde ostre umove neki mladi :)

Znaci sa kontejnera, i redova ispred apoteka, pekara, mlekara i aprodavnica, sad se napravili redovi na blogu :)
Za'ebi sve ovo.

Beli lukac, sveta vodica, krs' i glogov kolac mi od sad treba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:21 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

kada se rade istrazivanja javnog mnjenja, po bilo kom pitanju za koji se LDP zalaze, ima vise pristalica (slazu se sa LDP stavom) nego sto ima glasaca LDP-a. ovo ukljucuje stav o hapsenju haskih optuzenika

ne, nije stvar u hapšenju.
stvar je u suočavanju.
za šta je, na primer, optužen mladić.
naravno, ne nagađanja, nego iz optužnice.
al optužnice niko ne čita a medijima ne pada napamet da tumače malo.
dakle, ovaj navedeni procenat od 10 posto ne odnosi se neminovno na suočavanje...
već, daj da to skinemo s vrata kad su ovi toliko navalili...

p.s. kada je plavšićka priznala zločine za koje je optužena, sud je oslobodio svih tačaka optužnice sem
tačke 3.
i svi mediji pisali - oslobođena svih tačaka. ostala samo tačka 3.
a niko nema pojma šta je tačka 3.
-logori.
-mučenja
-ubistva
-proterivanja...
samo tolicko...

adam weisphaut adam weisphaut 11:23 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Cenu reforme penzionog sistema treba da plaćaju zaposleni, a ne penzioneri. Zaposlenima će biti teško, kapiraš? Plaćaće dve penzije, svojih roditelja i svoje

Da ali onaj obavezni deo će izdvajati poslidavci preko doprinosa, ako je taj deo malo niži to će im povećati profitne stope, što će povećati broj investicija i samim tim broj radnih mesta, iz kojih se plačaju tekuće penzije.
A naravno da niko iz moje generacije ne sumnja da ne može da računa na državnu penziju.
Brooklyn Brooklyn 11:24 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

ne, nije stvar u hapšenju.
stvar je u suočavanju.

sta ti to znaci? samo ispravno suoceni imaju sta da traze kao glasaci LDP-a? case in point.
Dawngreeter Dawngreeter 11:32 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Mislim da je poenta da je LDP atraktivan samo onima koji su prosli problem suocavanja, ne i onima koji bi da "skinu jos i to sa grbace kad vec mora".
Brooklyn Brooklyn 11:34 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Mislim da je poenta da je LDP atraktivan samo onima koji su prosli problem suocavanja, ne i onima koji bi da "skinu jos i to sa grbace kad vec mora".

pa to govorim sve vreme. imate problem sa "atraktivnoscu" cak i za ljude koji se slazu sa LDP politikama po svim vaznim pitanjima. a mislim i da niste atraktivni i nekima od onih koji su prosli problem suocavanja ili ga nikad nisu ni imali.
Dawngreeter Dawngreeter 11:48 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Nisam siguran dal' sam to negde rekao, al' cisto da napomenem - ja nisam clan LDP. Ja podrzavam LDP al' nemam nikakvu nameru da se uclanjujem u stranke.

E sada kome LDP jeste ili nije atraktivan, o tome ne bih umeo pricati sa bilo kakvo mdozom kompetencije. Moje licno iskustvo pokazuje da mnogi koji se nacelno slazu sa LDP-om a nece da glasaju za njega obicno imaju one momente sa izjavama tipa: "Ma u redu je to, al' nismo mi jedini krivi...", ili: "Sto kritikuju samo nas, sto ne i <ubaci ime nekog naroda>?"

Ja ne mislim da LDP treba da radi na svojoj atraktivnosti. Ja od LDP-a ocekujem da govori sve sto ej do sada govorio, na nacin na koji je do sada to govorio. U opste ne zelim menjanje govora samo zato sto neko tamo ima problem sa atraktivnoscu. Zato i glasam za LDP jer mi se povraca od cirkus au koji je politicki proces pretvoren, gde stranke glume trupe klovnova za animiranje masa, prodaju trule bullet-point prezentacije koje objasnjavaju da su oni do jaja i mi smo do jaja a zajedno cemo tek da budemo do jaja. Primera radi, sestra mi bas juce rece da je bila strasno razocarana sto, kada je krenula frka oko SSP potpisa, DS je delio knjizice u kojima kao zeli da demantuje da se time ne priznaje Kosovo (i par slicnih radikalsko-DSS ideja). Ali u knjizici u opste nije bio sam sadrzaj dokumenta nego, pogadjas, bullet-point prezentacija kroz koju nude vec sazvakanu celu stvar a neko treba da im veruje na rec da to stvarno pise u dokumentu. Nisam siguran koliko treba da spustim moje misljenje o ljudima u celini kada tako nesto zaista funkcinonise.

Moguce da ce LDP u nekom trenutku propasti. Ja mislim da nece, takve ideje ne prolaze, ali recimo da se to mozda desi na nekim od predstojecih izbora. Ne bi mi bilo drago. Ali to ce izbor koji je narod Srbije napravio i protiv toga ne mozes. Sa tim mogu da zivim (nadam se u nekoj drugoj drzavi, do duse) ali ne bih mogao da zivim sa podrzavanjem stranke koja od sebe pravi jos jednu klovnovsku trupu. Ko oce nek glasa i podrzi, ko nece siroko mu polje. Ja nisam nista manje u pravu ako ce neko da se duri jer vise voli formu od sadrzine.
Brooklyn Brooklyn 11:51 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Ja ne mislim da LDP treba da radi na svojoj atraktivnosti.

zanimljivo shvatanje uloge politicke partije.
Dawngreeter Dawngreeter 11:56 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Partije su tu da predstavljaju politicki stav za koji se glasa. Funkcioneri stranke su onda placeni da u okviru masinerije drzavnog aparata podrzavaju interese takvog stava. Ljudi biraju za koga ce da glasaju na osnovu stavova sa kojima se slazu i ne slazu. Bilo sta izvan takvog nacina funkcionisanja je sistematsko unistavanje ono malo validnosti koje drzava kao hijerarhija autoriteta (moze da) poseduje. A to ukljucuje i izigravanje manekena, pravljenje shou-programa, ulagivanje, promenu govora da bi neko ko se ne slaze sa idejom ipak glasao za onog simpaticnog coveka koji mi je dao bedz i tako dalje.
JJ Beba JJ Beba 12:11 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Moguce da ce LDP u nekom trenutku propasti

moguće, al to može samo populizmom, glupim ispraznim blebetanjem, obećanima koji nikog neobavezuju. šta vredi DSu što je narasto ovoliko kada tu pobedu nisu kapitalizovali, kada nisu ništa uradali za nas, obične građane. Doduše za sebe i svoje partijske prijatelje jesu ali za državu i nas ništa.
šta im vredi što su sada sa ovoliko koalicijom uzeli te mandate kada ne mogu da naprave vladu bez naših dželata.
LDP ima tolliko glasača kolko ima govoreći istinu- o kosovu, o pljačkama, o neslobodama....takvu politiku srbija nikada nije volela . ovdei ne vole to, vole da ih se laže, baš reče juče to mariopan.
Brooklyn Brooklyn 12:27 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Dawngreeter
Partije su tu da predstavljaju politicki stav za koji se glasa. Funkcioneri stranke su onda placeni da u okviru masinerije drzavnog aparata podrzavaju interese takvog stava. Ljudi biraju za koga ce da glasaju na osnovu stavova sa kojima se slazu i ne slazu. Bilo sta izvan takvog nacina funkcionisanja je sistematsko unistavanje ono malo validnosti koje drzava kao hijerarhija autoriteta (moze da) poseduje. A to ukljucuje i izigravanje manekena, pravljenje shou-programa, ulagivanje, promenu govora da bi neko ko se ne slaze sa idejom ipak glasao za onog simpaticnog coveka koji mi je dao bedz i tako dalje.

dobro, ceda i nasa bilja onda neka "predstavljaju stav" until the cows come home, postujem. meni, u medjuvremenu, treba neki tadic da uvede srbiju u eu, posto je to moj interes.
AlexDunja AlexDunja 12:33 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

LDP ima tolliko glasača kolko ima govoreći istinu- o kosovu, o pljačkama, o neslobodama....takvu politiku srbija nikada nije volela . ovdei ne vole to, vole da ih se laže, baš reče juče to mariopan.

ok, jj
ali, zar stvarno mislis da ldp ne treba nista menja
u prezentaciji te istine?
evo ti primer:
u okolini, ovde , u jednom selu,
ldp je osvojio preko 20 %,
i ja mislim da je to zato sto su njihovi aktivisti
pronasli nacin da obicnim ljudima priblize
stavove za koje se zalazu, poznajem ih, znam da nisu nista lagali,
i nisu odstupali od stavova stranke, a na nivou opstine,
pri tom , nisu presli cenzus, imali su cak ispod 4%,
a menadzer opstinskog odbora sada prica kako je narod u srbiji glup,
i neobrazovan, da ne zeli da mu se kaze istina, da je zasluzio ovakvu vlast....
ja, iskreno, ne verujem da ce pozvati ove momke sa sela
da dodju na njegovo mesto, ili bar da poslusa savete kako da i on prezentuje
stavove stranke.
ja , zaista , mislim da je sada bila dobra prilika da ldp dobije
vece poverenje , i konacno i na delu pokaze da zeli da menja drustvo,
jer samo pricom se to ne moze
Dawngreeter Dawngreeter 12:35 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Brooklyn
dobro, ceda i nasa bilja onda neka "predstavljaju stav" until the cows come home, postujem. meni, u medjuvremenu, treba neki tadic da uvede srbiju u eu, posto je to moj interes.


Svakom svoje, to su izbori. Ja samo mislim da pravljenje kompromisa po pitanju bazicnih gradjanskih i civilizacijskih vrednosti samo da bi se proslo kroz neki sledeci arbitrarno bitan "checkpoint" rezultuje u N-tostruko vecim problemima cim se taj ocigledni i najblizi cilj ispuni. Nije poenta da sto pre izgradimo kucu nego da posle u njoj moze da se zivi. Da i ne pricam sto u opste nije poenta da udjemo u EU radi ispunjavanja nekog tamo uslova nego je poenta da mi zbog nas samih zelimo da ispunimo velik uvecinu, ako ne i sve potrebne preduslove. Jer ce nama zbog toga biti bolje, nevezano za bilo koga drugog.

A videces kako ce zbog protrcavanja kroz kapiju SPS sve da nas jebe u zdrav mozak par godina od sada. Da i ne pricam o ljudima kojima ce onda neki Palma da objasnjava da "EU vise neda da se pece rakija u dvoristu" kakvu ce atmosferu u zemlji da prave. Jer im je neko objasnio da glasaju za EU da bi zabranili Kosovu da udje a ne da ne bi pekli rakiju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:38 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

dobro, ceda i nasa bilja onda neka "predstavljaju stav" until the cows come home, postujem. meni, u medjuvremenu, treba neki tadic da uvede srbiju u eu, posto je to moj interes.

al to neće da se desi.
jer nemaju većinu.
sem sa dželatima, što reće jj.
ako je moguć takav kompromis, onda je moguć i sa dss.
koja nije učetvovala u ratovima.
dakle, neće te tadić odvesti u evropu bez dačića, koji vidim da je pozvan u brisel da ga malo
nabilduju evropskim vrednostima.
i da mu malo zasenče ono mesto gde su upakovana 4 principa srs.
a ja ne mogu nikako da isperem želudac.
imam stalni nagon za povraćanjem kad pomislim na tu koaliciju.
Dawngreeter Dawngreeter 12:45 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Nisam JJ al' kad sam vec u diskusiji...

AlexDunja
zar stvarno mislis da ldp ne treba nista menja
u prezentaciji te istine?


Uvek treba nesto da se menja i nikad ne treba da se prestane sa menjanjem. O cemu tu pricamo je upravo spomenuti primer - treba da stranka bolje izgradi svoju stranacku infrastrukturu i nadje cvrsci oslonac u lokalnim zajednicama i da adresira ono sto u svakoj pojediancnoj zajednici ljudi nalaze za bitno. Na kraju krajeva, za lokalizaciju se LDP upravo i zalaze. Ne znaci ti nista ili jako malo kada neki fiktivni celnik stranke iz prestonice prica o ovome ili onome a ti sa prestonicom nikakve veze nemas i od NIS-a ti je mnogo preci problem nestasica pitke vode, zemljani put koji se ne asfaltira vec deset godina ili nesto deseto.

Mislim da je to zaista najopipljiviji i najdirektniji nacin na koji LDP moze da se popravlja unutar sebe. Ali ne mislim da to treba da ukljucuje drugaciji nacin iznosenja onoga sto imaju da kazu. U pitanju je jednostavno infrastrukturni a bogme i finansijski (kako je ova kampanja pokazala) problem.
Brooklyn Brooklyn 12:48 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

al to neće da se desi.

ali ako "predstavljamo stavove" i klatimo se na ivici cenzusa, jer "ne mislimo da treba da radimo na svojoj atraktivnostui", onda ce da se desi?
AlexDunja AlexDunja 12:52 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Ali ne mislim da to treba da ukljucuje drugaciji nacin iznosenja onoga sto imaju da kazu.

ja nisam pricala o komunalnim
delatnostima,
pricala sam o elitizmu u ldp-u
koji odbija glasace kojima bi inace
njihovi stavovi bili prihvatljivi,
mislim ne mozes nekome da kazes da je glup,
ako ne razume precizno sta si hteo da kazes,
nego bi trebalo da pronadjes nacin da mu objasnis
ako zelis da se politikom bavis, a ne da o njoj pricas
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:56 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

edit: vidim da nestadoše znaci navoda na naša bilja.
dobar znak. znači postala je i vaša il greška u kucanju.

pozz

Dawngreeter Dawngreeter 12:57 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Sa time se donekle slazem. Mislim da se uvek moze jos malo truda uneti u pojasnjavanju ljudima kojekakvih gluposti iz politike. Dobar primer je bio kada se Svilanovic pojavio ovde na blogu da napise o potpisivanju SSP-a sta to precizno znaci. Takodje mislim da sam dovoljno puta video da sa nekim ljudima jednostavno ne moze da se komunicira.

No, ne mislim da LDP govori za ljude da su glupi. Mozda mi koji podrzavamo LDP ponekad ne demonstriramo zavidne kapacitete za temper control (ovde se pozivam na prethodnu stavku o ljudima sa kojima ne moze da se komunicira) ali LDP u medijima nije imao ni dovoljno vremena svoj program da predstavi kako valja, kamoli da stigne da karakterise one koji su ga lose shvatili kao glupe.
Brooklyn Brooklyn 12:59 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Exitus Letalis
edit: vidim da nestadoše znaci navoda na naša bilja.dobar znak. znači postala je i vaša il greška u kucanju.pozz

ne, nego mi vizuelno izgledalo ne-atraktivno da imam jedne navodnike tako blizu drugih, a navodnici oko "predstavljaju stav" mi se ucinili mnogo bitniji (za vise o bitnijim raspitaj se kod "nase bilje" :))
sylvana sylvana 13:06 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Pa da, da smo pricali i Kosovo i Eu dobili bi vise glasova. Narod voli prazna obecanja i bajke. Jel ti postujes nekog govoreci mu neistine?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:25 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

sta ti to znaci? samo ispravno suoceni imaju sta da traze kao glasaci LDP-a? case in point.

nemoj da karikiraš. ni da izvrćeš.
lepo sam napisala gore šta bi trebalo da bude suočavanje. i to nije moja definicija.
naravno, vrlo uprošćeno.
ima još.
da se uči u školama.
da se ide na ekskurzije.
da se čuje glas žrtava..
da mediji u saradniji sa institucijama govore istinu...

jel ti, na primer, znaš da delić, budući ministar vojske, nije bio
nikakav dobrovoljac u bosni, već kao member vojske jugoslavije, koja
nije učestvovala u ratovima, jelte?
ovde govori da je dobrovoljac, da je išao da brani srpski narod.
a u vojnoj knjižici mu duplo u staž upisano dobrovoljno ratovanje.
za sve ima dokumentacija.
samo treba da ima ko da je prezentira javnosti.

takođe da li znaš da su na sastancima bili svi. da ti pobrojim: patrijarh, karadžić, lilić, milošević, dobrica ćosić, pola generalštaba vj, ovi iz tzv. rsk ...
pogledaj svedočenje lilića. sve piše. transkripti na icty na engleskom.
i ko je bio, i koliko je oružja poslato.

zastava oružari radili u tri smene, šleperi odlazili u banja luku (nisu skrivali ni tablice) - pisali građani kragujevca u "našoj borbi" ...
vidi, mnogo toga ima što bi trebalo da se zna. a dostupno je. al nema ko da čita.

u svojoj knjizi "zavičaj moje lobanje", pesnikinja i novinarka, antji krog, koja je pratila osnivanje komisije za istinu i pomirenje na jednom mestu kaže: na 11 zvaničnih jezika svaki dan emitovano je po 4 sata svedočenja žrtava. svedočenja su bila javna. zakon o komisiji za istinu predsednik nelson mandela je potpisao 19. jula 1995. dr aleks borejn, član komisije, bio je u bg i imali smo priliku da čujemo odličan intervju. ko se toga seća?

čileanskom filozofu i aktivisti hoseu salaketu, koji je radio u komisiji za istinu čilea kaže:
"Najvažnija lekcija koju smo ja i moji prijatelji naučili u borbi jeste ta da niko nije obdaren naročitom hrabrošću. Međutim, hrabrost je drugi naziv za veštinu življenja sa vlastitim strahovima. Sada se, posle osamnaest godina i čileanske komisije za istinu, došlo do nove definicije hrabrosti: to je odvažnost da se ne popusti pred olakom pravdom. Živeti u granicama stvarnosti, ali iz dana u dan tragati za poboljšanjem jedne od najdragocenijih vrednosti. Nemilosrdno. Odgovorno."

eto draga bruk, ni manje ni više nego ovako - nemilosrdno i odgovorno!
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:34 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

prvo ide ovo

dobro, ceda i nasa bilja onda neka "predstavljaju stav" until the cows come home, postujem. meni, u medjuvremenu, treba neki tadic da uvede srbiju u eu, posto je to moj interes.

pa ovo

al to neće da se desi.

i moj je interes, još više nego tvoj jer ja živim ovde.
al neće da se desi jer nema s kim da se pravi vlada.
sem ako ne budu muljali i ako solana dačaću da predog koji neće moći da odbije.
jer većina koja se međusobno obožava srs & dss-ns & sps-palma-pups ima na prvoj sednici
parlamenta, što ne priželjkujem al su najavili, da ponište pps.
o tome pričam sve vreme i zato pričam da je to pobeda s kojom ne znaš šta bi.


Exitus Letalis Exitus Letalis 13:38 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

ne, nego mi vizuelno izgledalo ne-atraktivno da imam jedne navodnike tako blizu drugih, a navodnici oko "predstavljaju stav" mi se ucinili mnogo bitniji (za vise o bitnijim raspitaj se kod "nase bilje" :))

si se primila na kapetana?
samo pitam.
a ne treba ni kod koga da se raspitujem.
samo nemoj da mi pričaš da su svi podjedanko bitni.
naravno da nisu.
jes to teško sebi priznati al je tako.
Brooklyn Brooklyn 13:39 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

jes to teško sebi priznati al je tako.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))

jes vala!
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 15:22 14.05.2008

Re: SPS

Meni je prosto žao da vidim kako se SPS, mic po mic, profiliše kao autentična levičarska partija. Jeste da je ona pokazala spremnost da se reformiše i napusti svoju "staljinističku" prošlost, ali svakakao ne sme da bude jedina koja u prvi plan stavlja borbu protiv socijalne nepravde. Još malo pa će možda i uspeti da odškrinu vrata Socijalističke internacionale... SDU, naša prava socijaldemokratska opcija, nema uporište u biračkom telu i izlaz je našla u stabilnoj koaliciji sa liberalima. LSV je regionalna stranka i nema impact na nacionalnom nivou. DS, iako je socijaldemokratskog opredeljenja u sospstvenom programu, još uvek većinom nastupa kao da je stranka liberalne provenijencije. U obilju ponuda raznolikih liberala, javlja se SPS sa naglašenom pričom o socijalnoj pravdi i namerom da popuni vakuum u kojem je do sada obitavao nacional-socijalizam SRS-a.

Doduše, postoji i druga strana medalje - to za Srbiju može biti dobar način da se deo biračkog tela odvrati od radikala i privoli nešto prihvatljivijoj opciji. Za SPS je to prilika da spinuje javnost u nameri da se iskupi za sopstvena nedela iz prošlosti i da iz fade-outa velikosrpskih ideja '90-ih uđe fade-in priče o poboljšanju položaja socijalno ugroženih grupa. Za sve druge levičarske stranke ovakav nastup SPS-a može biti svojersna opomena i podsticaj za konsolidaciju i izgradnju zdrave socijal-demokratske političke opcije u našoj zemlji... Samo treba na vreme prepoznati potrebu za tim.
Brooklyn Brooklyn 15:32 14.05.2008

Re: SPS

DS, iako je socijaldemokratskog opredeljenja u sospstvenom programu, još uvek većinom nastupa kao da je stranka liberalne provenijencije.

e tu se ne bih slozila. od ds-a ekonomskog intervencionizma koliko hoces.
irvas irvas 16:07 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

U godinama sam kada (ipak) češće upotrebljavam mozak nego onaj drugi organ. Za razliku ........

pazi kad ti nista ne verujem.
irvas irvas 16:16 14.05.2008

Re: veličina i sujeta

Vracarac
...sagovornik se ne vrađa, tuđa uverenja se poštuju u većoj ili manjoj meri i pokušava da se zaista objektivno sagleda temetika o kojoj se razmišlja i diskutuje.

jel to zato sto sam ti rekao da si ribar? pa cekaj sad, zar nisi isao na pecanje u nedelju posto te glasanje ne zanima?
Doctor Wu Doctor Wu 10:14 13.05.2008

"Naša Bilja" i Žarko Obradović

k'o Irina Rodnina i Aleksandar Zajcev
Jelena Milić Jelena Milić 10:15 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

kolege takoreci:))
AlexDunja AlexDunja 10:21 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

Doctor Wu
k'o Irina Rodnina i Aleksandar Zajcev

wu, majstore!!!
Doctor Wu Doctor Wu 10:32 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

Samo kratko. Ovo
Čudno mi je, eto da kažem još i to, pa da ovaj post završim, kako neki koji su šatro za Srbiju u EU sad likuju i spinuju priču o porazu LDP! I dalje mislim da SAA ne bi ni dobili da nismo imali LDP u pralamentu, kao već artikulisnu volju građana i za EU i za Hag....

ne stoji. Pre će biti da je SAA potpisan uprkos delatnostim fan cluba "Čeda Jovanović" (izgleda da je tet-a-tet sa Solanom imao dejstva, jer je posle njega Čedica potpuno promenio retoriku prema Tadiću) koji je svojim sepeoovskim tumaranjem od restauracije evrokomunizma pa do najdesnijih liberalnih ideja jedino pokazao da nema ni 3 čiste oko toga u kom pravcu treba društvo da se kreće pa je razjurio od sebe sve što ima 2 gr mozga u glavi.

I ne vidim svrhu ponavljanja ovih fraza o 30 meseci postojanja i "uspesima koje smo postigli u proteklom periodu"... Mislio sam da je za tu vrstu propagande i citiranja "pobedničkog" govora zadužen samo Dragec.
Jelena Milić Jelena Milić 10:38 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

ja ne pricam niokavoj pobedi ili porazu, ja nisam ldp, ali smatram da je LDP vrlo bitan i koristan na nasoj sceni

ne slazem se oko tvoje procene razloga davanja SAA ...mislim da je pre u pitanju sve sto je EU do sad investirala, a i ceo civilni sektor i LDP tu donekle spadaju, i ipak su uspeli u jednom teskom momentu da vrlo dobru politiku uguraju konacno u parlament. dakle, SAA je nagrada i za njih, kao i investicija u svoje prethodne investiticije....to je zA mnoge u eU pro SAA bio argument vs onih koji su bili skepticni..

inace, 30 meseci je cinjenica svidelo se to tebi ili ne. daj kontraprimer?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:49 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

Doctor Wu
k'o Irina Rodnina i Aleksandar Zajcev

kiselo je grožđe!
prava srpska osobina, zar ne kapetane?
Brooklyn Brooklyn 11:51 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

kiselo je grožđe!

sto ti kiselo? pa jeste pobedili? :))
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:34 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

sto ti kiselo? pa jeste pobedili? :))

nije o tome reč.
nego što doktor i kapetan ne može da obiđe biljanu srbljanović.
ne može da joj oprosti što je sve ono što on ne može ni u najluđim
snovima da sanja.

a da, vi ste pobedili.
ta se pobeda, nažalost, zove pirova pobeda. s tim što je pir ušao u istoriju
i u poslovicu, za razliku ovih sa olimpa.

praviti koaliciju s sps-om kako se zove?
pobeda?
ne bih rekla.
s najgorim od najgorih.
al su se promenili, nabolje.
javno su se ogradili od politike koja je od 87. upropašćavala
sve čega se dovatila.
nema veze.
idemo dalje.

p.s. penzije koje su najavljene za pre izbora, ne dođoše ni danas.
kaže poštar mojoj komšinici da nema para.
gde li su?
al to će sada krkobabić da sredi.
ima da dobijaju po dve mesečno.
antioksidant antioksidant 12:42 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

praviti koaliciju s sps-om kako se zove?

s najgorim od najgorih.

EL ne znam kako tebi, ali meni ima gore.
Znam sve, ali alternativa je taj isti Dacic isti sa Seseljom i Kostunjavim.
Tretiraj ga kao zasticenog svedoka.
Dobices oprost, dobices legitimaciju ali sad pomozi da se resimo ovih drugih.
Doctor Wu Doctor Wu 13:34 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

nego što doktor i kapetan ne može da obiđe biljanu srbljanović.
ne može da joj oprosti što je sve ono što on ne može ni u najluđim
snovima da sanja.

šta ču sad kad me mme Hague provalila?
Jasnice, nemoj ovako brutalno, plz.
I ja sam gledao kockicu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:05 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

šta ču sad kad me mme Hague provalila?
Jasnice, nemoj ovako brutalno, plz.

i ja bih tebe u deminutivu al ne znam ime.
zato, doktorčiću, kapetančiću, ništa brutalno.
samo tačno. skroz.

pozz

jasna
Doctor Wu Doctor Wu 15:30 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

Ricinus Brutalis
i ja bih tebe u deminutivu al ne znam ime

The name's Bond. James Bond.
Brooklyn Brooklyn 15:39 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

BUKA:
Exitus Letalis
nije o tome reč.nego što doktor i kapetan ne može da obiđe biljanu srbljanović.ne može da joj oprosti što je sve ono što on ne može ni u najluđimsnovima da sanja.a da, vi ste pobedili.ta se pobeda, nažalost, zove pirova pobeda. s tim što je pir ušao u istorijui u poslovicu, za razliku ovih sa olimpa.praviti koaliciju s sps-om kako se zove?pobeda?ne bih rekla.s najgorim od najgorih.al su se promenili, nabolje.javno su se ogradili od politike koja je od 87. upropašćavalasve čega se dovatila.nema veze.idemo dalje. p.s. penzije koje su najavljene za pre izbora, ne dođoše ni danas. kaže poštar mojoj komšinici da nema para.gde li su?al to će sada krkobabić da sredi. ima da dobijaju po dve mesečno.


BITNO:

Shock election win sets Serbia on path to EU

"We are celebrating because this is the beginning of Serbia's path towards becoming a member of the European Union," 25-year-old computer programmer Marko Cirovic told CNN. "We are here to show the world that young people in Serbia have a future."

Mia Cankovic, a 20-year-old law student at Belgrade University, told CNN that the election proved that Serbian people wanted to be a part of Europe and said she hoped closer ties with the EU would enable her to travel abroad.

"The only way forward is Europe. This result is fantastic because it proves that the Serbian people are smart and clever and thinking about their future," she said.

Marko Pantelic, 20, said the election proved that Serbians were opposed to a return to the muscular nationalism of the 1990s, when the Radical Party had served in government in partnership with former president Slobodan Milosevic.

"The Radicals are stuck in the past," Pantelic told CNN. "They still believe in fighting wars and that's not the way to do things in Europe, that's not the way to live. They want to live inside the walls and I don't want to do that."

While the Democratic Party carries strong support among younger Serbians, many older voters also said they had backed the party.

"I have two daughters and five grandchildren and they realize the importance of our country going into Europe," said Jarko Spasojevic, a 65-year-old retired member of the Yugoslav army from the town of Sabac, outside Belgrade. "I voted for their futures and for the futures of all young people in Serbia as well."

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:06 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

The name's Bond. James Bond.

nice. pravo srpsko :))
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:14 13.05.2008

Re: "Naša Bilja" i Žarko Obradović

BITNO:

so what?
šta si htela da kažeš?
šta je od ovog odgovor na moj post?
imaju po 20 godina.
bili u pelenama kada je došao milošević il se nisu ni rodili.
sem ovog od 65 koji je eto happy što ste pobedili.

šta od onoga što sam napisala nije tačno?
samo to?
nije tačno da smo imali najveću inflaciju u poslednjih neznamkoliko godina?
nije tačno da smo imali sankcije?
nije tačno da smo imali plate od 5 marona?
nije tačno da se ratovalo na sve strane po okolini?
pa na kosovu?
pa leševi po srbiji?
bruklin, sve je to sps. koja se nije promenila.
nema rata al bi sve isto ponovo da mogu (reko dačić)
tako da ne znam šta si htela ovim da pokažeš.
ako moraš s njima, nisi pobedio!
samo si dobio najviše mandata (koalicija) s kojima ne znaš šta ćeš?
as siple as that!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana