Budućnost

Večeras

Spiridon RSS / 18.12.2020. u 18:44

Gosn Kopicl je danas istrcao 8 km. Napravio dorucak, rucak, oprao sve sudove, bio na poslu, cuo se sa par drugara, bio na treningu tenisa sa juniorom 1 sat, napravio veceru (krcka se u rerni), zavario dzonglu i resio da napise nesto ne pokusavajuci da prikrije u kom je stanju.

Elem, Alex dunja je bila smaracica na odredjeni nacin. Mi smo se videli par puta ali nisam bio impresioniran. Jedina stvar koja ovde stoji je da ovde ima samo 2 veca smaraca od Dunjice.

Spiridon (van konkurencije) i Trener

treba naglatiti da ima nas par debila koji se preterano lozimo na muziku i onda smaramo druge. Uglavnom se svodi na to.

Dunji posvecujem jedan link veceras. (znam da mnogi vec odavno znaju).

Da budemo jos malo na istom kanalu u mislima ma gde bili trenutno.

RadioAparat



Komentari (195)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 19:25 18.12.2020

na odredjeni način

preterano loženi muzikom smaramo druge

музика....... мамац
поред све јасноће,
(уме да ....повеже)
и ..........отуђи хоће
Spiridon Spiridon 08:39 19.12.2020

Re: na odredjeni način

Черевићан
preterano loženi muzikom smaramo druge

музика....... мамац
поред све јасноће,
(уме да ....повеже)
и ..........отуђи хоће


Kako vi lepo prozimate gosn Če.
loader loader 16:56 21.12.2020

Re: na odredjeni način

Kako vi lepo prozimate gosn Če.


Bolje nego onaj naš sa 18 !


haklberi_tom haklberi_tom 19:35 18.12.2020

Da!

Evo nešto od braće Marokanaca.



loader loader 16:59 21.12.2020

Re: Da!

Malo Indija,
malo Kina,
malo Inglesiass,
malo ...

Da, to je taj saund.
loader loader 17:08 21.12.2020

Re: Da!


Ipak, malo ozbiljnije igre glasom:
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:44 18.12.2020

Večeras

Ne mogu da izdržim, moram ovo da okačim

Spiridon Spiridon 19:55 18.12.2020

Re: Večeras

vrabac_onaj
Ne mogu da izdržim, moram ovo da okačim





jbg mi imamo ovo. Nije to mala stvar bilo koja zemlja da ima. Ne mogu ovakvi ljudi slucajno da se dese.

osim toga Dezulocic nije uvredio Kragujevac, Kraljevo ... Trstenik. On je uvredio Beograd. Pametnom dosta.
haklberi_tom haklberi_tom 19:58 18.12.2020

Re: Večeras

vrabac_onaj
Ne mogu da izdržim, moram ovo da okačim


Da!
noboole noboole 19:09 20.12.2020

Re: Večeras

Spiridon
vrabac_onaj
Ne mogu da izdržim, moram ovo da okačim





jbg mi imamo ovo. Nije to mala stvar bilo koja zemlja da ima. Ne mogu ovakvi ljudi slucajno da se dese.

osim toga Dezulocic nije uvredio Kragujevac, Kraljevo ... Trstenik. On je uvredio Beograd. Pametnom dosta.



Imaju dobro ime. Bas je -- repetition.
haklberi_tom haklberi_tom 20:01 18.12.2020

Da!

Bez duše ne ide!
Može, ali je to onda 'na silu'.

Spiridon Spiridon 20:04 18.12.2020

Re: Da!

haklberi_tom
Bez duše ne ide!
Može, ali je to onda 'na silu'.



UVEK!

i da je nemas treba da se potrudis, pa dokle stignes ...
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:01 19.12.2020

Re: Da!



primjecujem...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:12 19.12.2020

Re: Da!


Bez duše ne ide!
Može, ali je to onda 'na silu'.


Evo ga jos jedan sa dusom: Townes Van Zandt i Dollar Bill Blues

haklberi_tom haklberi_tom 20:06 18.12.2020

Da!

A sećam se k'o danas kada mi je burazer prvi puta na nekoj od Toski pustio Džetro Tal.
U to ime - i za burazera!


Spiridon Spiridon 20:13 18.12.2020

Re: Da!

haklberi_tom
A sećam se k'o danas kada mi je burazer prvi puta na nekoj od Toski pustio Džetro Tal.
U to ime - i za burazera!




kazu da je bio kuvan k'o kokoska



that guy plays steel drums is out of this world
haklberi_tom haklberi_tom 20:20 18.12.2020

Re: Da!

Spiridon
haklberi_tom
A sećam se k'o danas kada mi je burazer prvi puta na nekoj od Toski pustio Džetro Tal.
U to ime - i za burazera!




kazu da je bio kuvan k'o kokoska



that guy plays steel drums is out of this world

U to ime jedna moja omiljena - od dip trout singera!


gavros gavros 20:13 18.12.2020

Trener je

dosta aktivan na Tviteru. Ovdje se dugo nije pojavljivao.

Spiridon Spiridon 20:18 18.12.2020

Re: Trener je

gavros
dosta aktivan na Tviteru. Ovdje se dugo nije pojavljivao.


ja sam cuo (bez zajebancije) da se zaposlio u nekom cirkusu kao onaj "covek topovsko djule" ali sad tavore zbog korone.

poslao mi sliku, hvalio se





trener92 trener92 00:18 19.12.2020

Re: Trener je

Spiridon
gavros
dosta aktivan na Tviteru. Ovdje se dugo nije pojavljivao.


ja sam cuo (bez zajebancije) da se zaposlio u nekom cirkusu kao onaj "covek topovsko djule" ali sad tavore zbog korone.

poslao mi sliku, hvalio se






"ČOVEK-METAK” je prilikom nastupa u *cirkusu umalo poginuo nakon što je posle ispaljivanja iz vazdušnog topa sleteo, * na klovna, umesto u zaštitnu mrežu."
Eh,
takav je život nas umetnika,
što bi rek`o batica
* nekad te ispale iz topa,a nekad ti ispališ topa, a nekad , eh

"sad sakupljam kamenje obojeno i ovo što svetluca i neobične retke reči u pero govorim..."

Jedna za Dunju

volela je Meklaflina ...




Spiridon Spiridon 08:42 19.12.2020

Re: Trener je

* nekad te ispale iz topa,a nekad ti ispališ topa




mentol mentol 16:52 19.12.2020

Re: Trener je

haklberi_tom haklberi_tom 21:14 18.12.2020

Da!

Za sve naše, jedna narodna!

Spiridon Spiridon 08:43 19.12.2020

Re: Da!

haklberi_tom
Za sve naše, jedna narodna!





Ovo je bas osvezaajuce.
haklberi_tom haklberi_tom 21:18 18.12.2020

Da!

I jedna borbena!

solo solo 21:28 18.12.2020

Re: Da!

I jedna borbena!


Mačak nije ok da nas teraš da pojačavamo terapiju-ebiga

Kontraborbena

Spiridon Spiridon 08:47 19.12.2020

Re: Da!

haklberi_tom
I jedna borbena!




solo solo 14:14 19.12.2020

Re:haklberi_tom

Da!
I jedna borbena!


Mačak da me ubiješ ako vidim gaće. Taso pomagaj ovde je potrebna iskusna arbitraža.

Ima'l il' nema pitanje je sad?


shmoo shmoo 19:38 19.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

solo
Da!
I jedna borbena!


Mačak da me ubiješ ako vidim gaće. Taso pomagaj ovde je potrebna iskusna arbitraža.

Ima'l il' nema pitanje je sad?






Ево, ево...


Смрти нема, има сеоба.







nsarski nsarski 19:46 19.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

shmoo
solo
Da!
I jedna borbena!


Mačak da me ubiješ ako vidim gaće. Taso pomagaj ovde je potrebna iskusna arbitraža.

Ima'l il' nema pitanje je sad?






Ево, ево...





Смрти нема, има сеоба.









shmoo, kad si već u radnji, da li znaš nešto više zašto su se Crnjanski i Marko Car onoliko nepodnosili? Uglavnom s Miloševe strane, koliko znam.
shmoo shmoo 09:12 20.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

nsarski

shmoo, kad si već u radnji, da li znaš nešto više zašto su se Crnjanski i Marko Car onoliko nepodnosili? Uglavnom s Miloševe strane, koliko znam.



Црњански се није подносио са многима. Неки пут обострано, неки пут он није подносио, неки пут њега нису подносили.

И неки пут је било то због жена, неки пут због политике, неки пут због књижевности, неки пут због сопствене или туђе сујете, а најчешће све то заједно.

Изгледа, како сам успео да закључим из онога што сам до сада пронашао, да је највећи број тих сукоба произлазио из те црте карактера самог Црњанског која би се свела на оне две фразе "без длаке на језику" и "што на ум то на друм" за разлику од Андрића код кога је много тога речено баш у ономе што није изречено, као уосталом и у самој Босни већ вековима. (види Андрићеву докторску дисертацију "Развој духовног живота у Босни под утицајем турске владавине" )

Зато Црњански и Андрић јесу антиподи. Црњански и Крлежа нису.

Рецимо, постоји прича о томе да је Црњански у панчевачкој гимназији био прекомандован на место професора физичког (како бисмо то данас рекли) јербо је управитељу гимназије на неком од наставничких већа рекао да је магарац. (Није то изгледа Црњанском тешко пало, то понижење како су други мислили, јер је ионако у то време играо фудбал за локалну екипу, и то центарфора , а и био је прилично добар спортиста и наклоњен и тој врсти телесног искушавања самог себе, а не само оном вечитом духовном преиспитивању сопственог људског бића). Затим, отац Анице Савић-Ребац, и сам тада познати преводилац и књижевник Милан Савић, претио му је јавно, преко новина, да ће га пребити кишобраном чим се појави у Новом Саду јербо је писао ласцивне песме његовој ћерки. Сам Црњански је у једном интервјуу причао како се у Загребу у некој кафани потукао са Фрицом Крлежом. Да ли због Лепосаве (Беле, јбт!) Крлежа или због књижевности и политике, тко то данас може знати. А најпре, вероватно зато што су обојица били сличног темперамента и карактера, док се, како то каже сам Црњански, са Андрићем то никада није могло догодити јер су као људи били на потпуно супротним деловима скале људских темперамената и карактера.

А Фриц Крлежа је и сам често говорио да је Црњански, заправо, једини прави песник међу њима.

О сукобу са левичарима између два светска рата ти и ја смо већ једаред причали (запамтио сам да имаш ту књигу Станка Ласића "Сукоб на књижевној љевици 1928-1952" ).

Због тога Црњанског ни данас на том делу спектра политичке сцене у у Србији и међу Србима органски не подносе. А колико је дубоко био у праву у том сукобу говорећи о нашим тадашњим левичарима, најбоље показује потоња животна судбина и занемарљиво књижевно дело (у односу на књижевно дело Црњанског) једног Марка Ристића, једног од главних Титових потказивача и доушника у Београду после октобра 1944. и каснијег амбасадора у Паризу до чега је Марко дошао вероватно због својих доушничких заслуга и услуга Титовом режиму.

Занимљиво ми је да Црњанског ти тадашњи, а и ови данашњи, назови левичари, како их ја називам левичари-пластиканери, оптужују за српски национализам. А ја мислим, за разлику од професора Ломпара, да Црњански јесте био националиста, али југословенски националиста што изгледа није било баш пожељно у очима тих тадашњих левичара-пластиканера имајући у виду какве су инструкције добили у Коминтерниним брошурама за сопствено виђење Југославије и свој политички став према њој између два светска рата.


Kuga

Niki Bartuloviću


Svejedno rodiš li sina ili kćer
u slavu pokolenja.
Ukus se menja, ukus se menja:
ne menja se čovek i ker.

I nama je dosadno, zar ne,
i Kosovo, i jauk, itd., sve?
Ta to je bila samo šala.
Treba već nešto novo,
ko bi još spominjo ovo,
krv i sram i rat.
Večna su samo tamnica i vešala,
njih će ti rado nuditi i brat.

Što ti je žao našeg pokolenja?
Zar to nije vesela maskarada:
danas je ukus car, a sutra barikada,
Hristos, pa Neron, pa Lenjin.
Ukus se menja, ukus se menja:
samo su hulje sve isti.
Hiljade godina vuku nas za nos,
pesnici, mesije, carevi i komunisti.

Šta ti je žao našeg pokolenja
ukus se menja, ukus se menja.
Svejedno rodiš li sina ili kćer:
večno su isti čovek i ker.




Miloš Crnjanski
(1893-1977)


(Написано двадесетих година прошлога века.)



Нико Бартуловић (ЛИНК)



Углавном, конкретно за сукоб са Марком Царом знам само ово што сам чуо на представљању студије професора Јована Попова "Црњански, биографија једног осећања":


Već je Dnevnik o Čarnojeviću izazvao sukob sa građanskim svetom, smatran je gotovo pornografijom. Onda on piše Seobe, koje su u izvesnom stepenu u skladu sa očekivanjem građanskog sveta. Međutim, Ljubav u Toskani provocira svojim nekonvencionalnim tretmanom kulturno-istorijskih činjenica, ali u suštini provocira građansku osećajnost i Marko Car reaguje. Crnjanski pravi jednu od karakterističnih grešaka svoga života — ne prima mirno tu vrstu ocena. To je ono ključno u čemu se on razlikovao od Andrića, jer je Andrić znao da pređe ćutke preko takvih stvari, preko ličnih uvreda. Crnjanski ne, jer je pogođen u živac, u jedino do čega je istinski i najviše držao — u to da je umetnik. A Marko Car mu kaže da, u stvari, nije umetnik, nego šarlatan. Crnjanski se ne zadovoljava time da polemiše sa Carom, nego proziva Srpsku književnu zadrugu, a pošto tu sede isti ljudi, praktično proziva i Srpsku kraljevsku akademiju, Srpski književni glasnik. Direktno se konfrontira sa vodećim intelektualnim autoritetima građanskog sveta. Crnjanski je mogao sve da izdrži, mnoga poniženja, ali ne i njegovo umetničko osporavanje. Kada su mu šest godina pre smrti rekli da je, prema anketi, njegov roman drugi na listi najboljih, a prvi Prokleta avlija, on je rekao: ’Nijednom našem piscu, pa ni mom prijatelju, nobelovcu Ivi Andriću, ne bih priznao da je njegovo roman bolji od mog




Све у свему, друг мој, у свему томе Црњански је проживео свој живот као и сви ми, не онако како је хтео, него онако како је морао. И при томе је писао... Ових његових пар реченица сваки пут када их прочитам, погоде ме као гром и буде ми онда све јасно зашто је читав живот Црњанског био такав и зашто је написао све то што је написао:


Čašu ovu onoj majci što je, smežurana i seda, pogurena i hroma, došla i rekla sinu: „Čedo moje, kako bi te nana o Sv. Aranđelu ostavila bez kolača?“ Gospodo, ne mogu da je opišem, za nacionaliste, jer nije ličila na caricu Milicu. A ni internacionalistima, jer nije ličila na Rembrantovu mater.










EDIT: Ја то, Шарски, видим овако...


Ако је Андрић у нашој књижевности онај Исток и Оријент, а Крлежа онај Запад и оно што данас незаслужено називамо Европом јер Европа ипак није само то што ми тако данас зовемо и што нам се медијским мантрањем потура, онда је Црњански ту у свему томе она Србија и Срби између та два поменута.



haklberi_tom haklberi_tom 10:04 20.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

shmoo
nsarski

shmoo, kad si već u radnji, da li znaš nešto više zašto su se Crnjanski i Marko Car onoliko nepodnosili? Uglavnom s Miloševe strane, koliko znam.



Црњански се није подносио са многима. Неки пут обострано, неки пут он није подносио, неки пут њега нису подносили.

И неки пут је било то због жена, неки пут због политике, неки пут због књижевности, неки пут због сопствене или туђе сујете, а најчешће све то заједно.

Изгледа, како сам успео да закључим из онога што сам до сада пронашао, да је највећи број тих сукоба произлазио из те црте карактера самог Црњанског која би се свела на оне две фразе "без длаке на језику" и "што на ум то на друм" за разлику од Андрића код кога је много тога речено баш у ономе што није изречено, као уосталом и у самој Босни већ вековима. (види Андрићеву докторску дисертацију "Развој духовног живота у Босни под утицајем турске владавине" )

Зато Црњански и Андрић јесу антиподи. Црњански и Крлежа нису.

Рецимо, постоји прича о томе да је Црњански у панчевачкој гимназији био прекомандован на место професора физичког (како бисмо то данас рекли) јербо је управитељу гимназије на неком од наставничких већа рекао да је магарац. (Није то изгледа Црњанском тешко пало, то понижење како су други мислили, јер је ионако у то време играо фудбал за локалну екипу, и то центарфора , а и био је прилично добар спортиста и наклоњен и тој врсти телесног искушавања самог себе, а не само оном вечитом духовном преиспитивању сопственог људског бића). Затим, отац Анице Савић-Ребац, и сам тада познати преводилац и књижевник Милан Савић, претио му је јавно, преко новина, да ће га пребити кишобраном чим се појави у Новом Саду јербо је писао ласцивне песме његовој ћерки. Сам Црњански је у једном интервјуу причао како се у Загребу у некој кафани потукао са Фрицом Крлежом. Да ли због Лепосаве (Беле, јбт!) Крлежа или због књижевности и политике, тко то данас може знати. А најпре, вероватно зато што су обојица били сличног темперамента и карактера, док се, како то каже сам Црњански, са Андрићем то никада није могло догодити јер су као људи били на потпуно супротним деловима скале људских темперамената и карактера.

А Фриц Крлежа је и сам често говорио да је Црњански, заправо, једини прави песник међу њима.

О сукобу са левичарима између два светска рата ти и ја смо већ једаред причали (запамтио сам да имаш ту књигу Станка Ласића "Сукоб на књижевној љевици 1928-1952" ).

Због тога Црњанског ни данас на том делу спектра политичке сцене у у Србији и међу Србима органски не подносе. А колико је дубоко био у праву у том сукобу говорећи о нашим тадашњим левичарима, најбоље показује потоња животна судбина и занемарљиво књижевно дело (у односу на књижевно дело Црњанског) једног Марка Ристића, једног од главних Титових потказивача и доушника у Београду после октобра 1944. и каснијег амбасадора у Паризу до чега је Марко дошао вероватно због својих доушничких заслуга и услуга Титовом режиму.

Занимљиво ми је да Црњанског ти тадашњи, а и ови данашњи, назови левичари, како их ја називам левичари-пластиканери, оптужују за српски национализам. А ја мислим, за разлику од професора Ломпара, да Црњански јесте био националиста, али југословенски националиста што изгледа није било баш пожељно у очима тих тадашњих левичара-пластиканера имајући у виду какве су инструкције добили у Коминтерниним брошурама за сопствено виђење Југославије и свој политички став према њој између два светска рата.


Kuga

Niki Bartuloviću


Svejedno rodiš li sina ili kćer
u slavu pokolenja.
Ukus se menja, ukus se menja:
ne menja se čovek i ker.

I nama je dosadno, zar ne,
i Kosovo, i jauk, itd., sve?
Ta to je bila samo šala.
Treba već nešto novo,
ko bi još spominjo ovo,
krv i sram i rat.
Večna su samo tamnica i vešala,
njih će ti rado nuditi i brat.

Što ti je žao našeg pokolenja?
Zar to nije vesela maskarada:
danas je ukus car, a sutra barikada,
Hristos, pa Neron, pa Lenjin.
Ukus se menja, ukus se menja:
samo su hulje sve isti.
Hiljade godina vuku nas za nos,
pesnici, mesije, carevi i komunisti.

Šta ti je žao našeg pokolenja
ukus se menja, ukus se menja.
Svejedno rodiš li sina ili kćer:
večno su isti čovek i ker.




Miloš Crnjanski
(1893-1977)


(Написано двадесетих година прошлога века.)



Нико Бартуловић (ЛИНК)



Углавном, конкретно за сукоб са Марком Царом знам само ово што сам чуо на представљању студије професора Јована Попова "Црњански, биографија једног осећања":


Već je Dnevnik o Čarnojeviću izazvao sukob sa građanskim svetom, smatran je gotovo pornografijom. Onda on piše Seobe, koje su u izvesnom stepenu u skladu sa očekivanjem građanskog sveta. Međutim, Ljubav u Toskani provocira svojim nekonvencionalnim tretmanom kulturno-istorijskih činjenica, ali u suštini provocira građansku osećajnost i Marko Car reaguje. Crnjanski pravi jednu od karakterističnih grešaka svoga života — ne prima mirno tu vrstu ocena. To je ono ključno u čemu se on razlikovao od Andrića, jer je Andrić znao da pređe ćutke preko takvih stvari, preko ličnih uvreda. Crnjanski ne, jer je pogođen u živac, u jedino do čega je istinski i najviše držao — u to da je umetnik. A Marko Car mu kaže da, u stvari, nije umetnik, nego šarlatan. Crnjanski se ne zadovoljava time da polemiše sa Carom, nego proziva Srpsku književnu zadrugu, a pošto tu sede isti ljudi, praktično proziva i Srpsku kraljevsku akademiju, Srpski književni glasnik. Direktno se konfrontira sa vodećim intelektualnim autoritetima građanskog sveta. Crnjanski je mogao sve da izdrži, mnoga poniženja, ali ne i njegovo umetničko osporavanje. Kada su mu šest godina pre smrti rekli da je, prema anketi, njegov roman drugi na listi najboljih, a prvi Prokleta avlija, on je rekao: ’Nijednom našem piscu, pa ni mom prijatelju, nobelovcu Ivi Andriću, ne bih priznao da je njegovo roman bolji od mog




Све у свему, друг мој, у свему томе Црњански је проживео свој живот као и сви ми, не онако како је хтео, него онако како је морао. И при томе је писао... Ових његових пар реченица сваки пут када их прочитам, погоде ме као гром и буде ми онда све јасно зашто је читав живот Црњанског био такав и зашто је написао све то што је написао:


Čašu ovu onoj majci što je, smežurana i seda, pogurena i hroma, došla i rekla sinu: „Čedo moje, kako bi te nana o Sv. Aranđelu ostavila bez kolača?“ Gospodo, ne mogu da je opišem, za nacionaliste, jer nije ličila na caricu Milicu. A ni internacionalistima, jer nije ličila na Rembrantovu mater.










EDIT: Ја то, Шарски, видим овако...


Ако је Андрић у нашој књижевности онај Исток и Оријент, а Крлежа онај Запад и оно што данас незаслужено називамо Европом јер Европа ипак није само то што ми тако данас зовемо и што нам се медијским мантрањем потура, онда је Црњански ту у свему томе она Србија и Срби између та два поменута.




Korektno napisano!
Lajk!
noboole noboole 19:18 20.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

Na toj slici Crnjanski bas izgleda kao neki fudbaler.
shmoo shmoo 22:10 20.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

noboole
Na toj slici Crnjanski bas izgleda kao neki fudbaler.




А како то иначе изгледа неки фудбалер? Постоји неки утврђени еталон за то? (ЛИНК)


Па просуђујемо на основу тог еталона, обрасца, овај пут о нечијем физичком изгледу, ко је фудбалер, а ко није?

Када би мене видео на некој слици, ти би вероватно рекао да сам лучки радник на доковима Њујорка, а не профа српског језика у Србији.

Мада, да те одмах упозорим, неки су ми овде на Блогу Б92 због мојих коментара својевремено већ помињали да сам сигурно професор с брчићима, ђозлуцима к'о дно тегле, у штриканом пуловеру домаће радиности, са хозн трегерима и у папучама.

Незахвално је, рекао бих, судити о свету око себе на тај начин.


Ljude često određujemo kao pripadnike određenih grupa, zavisno od njihove kulture, njihovih vjerskih uvjerenjima, njihovog porijekla i vanjskih obilježja poput boje kože, visine, frizure ili načina odijevanja.

Čini se da predrasude čine svijet jednostavnijim i manje komplikovanim.

Predrasude teško izumiru i zbog toga se teško nositi s njima. Ali nema potrebe gubiti nadu: niko nije rođen s predrasudama. One se nauče i stoga se mogu i odučiti.


Тешко то иде, али се могу одучити. Тврдим ти то на основу искуства од 30 година проведених са децом у школској учионици. Само тражи стрпљење и упорност.

А могли бисмо да кажемо и да су се разноразни стереотипи и предрасуде о свему и свачему и свакоме данас толико умножили и распрострли, увеличани увеличавајућим стаклом медија масовне комуникације због чега смо сви као у неком излогу неког огромног глобалног супермаркета, искључиво и само због лењости духа људи конзумената, потрошача, те и такве масовне културе Њу Ејџа исто онако као што су људи данас потрошачи и осталих производа на полицама тог глобалног супермаркета. Лењост духа, конформизам и линија мањег отпора. Ништа друго.



(Изгледа из претходно поменутог да се Црњански баш тога клонио и избегавао га у свом животу? А могао је лепо и мирно да живи и да пише у послератном Београду тих 20 година свога живота од 1945. до 1965. године.)



Па ето нам и узрочника тог ненормалног умножавања разноразних стереотипова и предрасуда са обавезном мржњом на крају као последицом таквог васпитавања и образовања. Медији масовне комуникације са убрзаним протоком и количином информација до немогућности сналажења у свему томе и препуштања том току па куда нас однесе. Али при томе заборављамо да није важно како летимо, већ како ћемо слетети. ( Jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien... )

Ово ти је, рецимо, једна занимљива професорска припрема за школски час. (ЛИНК)

'Ај не било ти заповеђено, покушај на тренутак да се убациш у улогу ученика на том школском часу на којем се ово ради и одговори на захтев у Прилогу 1 ове припреме за час.

Помињао сам већ више пута на Блогу једно занимљиво социолингвистичко истраживање о међусобној нетрпељивости англофоних и франкофоних говорника у Канади којим је установљена једна за мене тада (пре 35 година) изненађујућа чињеница да је степен нетрпељивости према онима Другима највиши код оних најобразованијих испитаника у анкети. А требало би да је обрнуто, зар не? И шта нам онда то говори, какво нам је то наше образовање у том нашем цивилизованом свету? Оно би требало да оплемењује човека, а не да га деградира као људско биће, зар не? А изгледа да је обрнуто...

И у том истраживању установљено је још и нешто што ме није изненадило. Степен нетрпељивости према онима Другима најнижи је код деце. Што млађе дете, то толерантније према различитостима што је само потврда да се људи не рађају са стереотипима и предрасудама, него их усвајају одрастањем, васпитањем и образовањем.

Од свих нас деца су најближа Богу, зар не?



А била је баш јуче једна занимљива емисија на Радио Београду 2 о једној књизи која покушава да објасни оне ужасне последице када се стереотипи и предарасуде понављају у јавној речи и у медијима као нека мантра све док се са тих речи, које су психолошка припрема, не пређе на крају и на дела.(ЛИНК)


Уосталом, ко би рекао да је и овај исто такође био фудбалер као што је то био и Црњански?









loader loader 17:16 21.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

shmoo




Konačno se uključio i gosn Shmooo ... i konačno malo teksta. Dozlogrdiše YT klipovi.

Milan Novković Milan Novković 17:29 21.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

shmoo
...
Када би мене видео на некој слици, ти би вероватно рекао да сам лучки радник на доковима Њујорка, а не профа српског језика у Србији.
...

Ček, marketing i self-promotion ti uopšte nisu dobro osmišljeni!

Trebaju ti bolji primeri, recimo da bi neko pomislio da si vaterpolista!

Vidi primer (gde nam je Dragoljub sad kad je najpotrebniji):


vcucko vcucko 21:21 21.12.2020

Re: Re:haklberi_tom

Milan Novković
shmoo
...
Када би мене видео на некој слици, ти би вероватно рекао да сам лучки радник на доковима Њујорка, а не профа српског језика у Србији.
...

Ček, marketing i self-promotion ti uopšte nisu dobro osmišljeni!

Trebaju ti bolji primeri, recimo da bi neko pomislio da si vaterpolista!

Vidi primer (gde nam je Dragoljub sad kad je najpotrebniji):





Inače na slici je Petre M'šveniradze, proslavljeni sovjetski-gruzijski vaterpolista, osvajač olimpijskih medalja u Melburnu i Rimu. U krilu mu sedi sin Georgi, jednako slavan, osvajač medalja u Moskvi i Seulu.

Decenijama se znalo da na mestu sidraša u sovjetskoj reprezentaciji igra čovek prezimena M'šveniradze.

Ovo čisto faktografije radi da neko ne pomisli da je na slici zaista Shmoo od Banetovog brda
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:43 18.12.2020

Bez najvecih ne ide

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=X4KlpLVv-Ag[/youtube]

P.S. Iz nekog razloga opet sam preglup da postavim video. U preview-u se pojavi ali ne i kad kliknem na objavi. Ako ima neko vestiji bicu zahvalan.
Spiridon Spiridon 21:48 18.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Za one koji su propustili ... neverovatni snimci Sube i Milana u Brazilu:



https://youtu.be/2j5Dlt_PTpk
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:56 18.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Za one koji su propustili ... neverovatni snimci Sube i Milana u Brazilu:


Milan kao trubac.
Spiridon Spiridon 22:42 18.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Neues aus der Nachbarschaft
Za one koji su propustili ... neverovatni snimci Sube i Milana u Brazilu:


Milan kao trubac.



Ja sam bio sokiran ... kao Miles
solo solo 23:04 18.12.2020

Re: Neues aus der Nachbarschaft

Ako ima neko vestiji bicu zahvalan.


vcucko vcucko 23:38 18.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Neues aus der Nachbarschaft


P.S. Iz nekog razloga opet sam preglup da postavim video. U preview-u se pojavi ali ne i kad kliknem na objavi. Ako ima neko vestiji bicu zahvalan.

Evo
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:14 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Solo i vcucko hvala najlepse!

U cemu je fora zapravo?
solo solo 09:25 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Solo i vcucko hvala najlepse!

U cemu je fora zapravo?






Šega naravno, samo se pitanje dobro namestilo.

Naslov klipa kopiraj ponovo u
search youTuba pa kad ti izbaci videćeš isti klip ali je gore druga adresa koju kopiraš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:30 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Vise me plasi slika nego reci.

Dilema: umreti glup i star ili mlad ali pametan.

Edit.
.
Šega naravno, samo se pitanje dobro namestilo.

Naslov klipa kopiraj ponovo u
search youTuba pa kad ti izbaci videćeš isti klip ali je gore druga adresa koju kopiraš


Hvala, hvala. Pobaticu.
solo solo 09:41 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Dilema: umreti glup i star ili mlad ali pametan.


Evo rešenja. Umreti sa mladom i glupom. Na sebi.

Spiridon Spiridon 10:15 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

solo
Dilema: umreti glup i star ili mlad ali pametan.


Evo rešenja. Umreti sa mladom i glupom. Na sebi.



Skoro sam je skinuo na dzitri
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:30 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Sjajno nema sta.

Van Dyke Parks je saradjivao sa dosta chicano muzicara. Cheek to Cheek koju je uradio sa George Lowellom je jedna od legendarnih numerica naravljena u tom stilu. Nikad nije postao mnogo poznat a covek je genijalac.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:45 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

. Skoro sam je skinuo na dzitri


Koje pedalice koristis?
solo solo 14:09 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Koje pedalice koristis?


Spiridon Spiridon 14:48 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Neues aus der Nachbarschaft
. Skoro sam je skinuo na dzitri


Koje pedalice koristis?


Samo akustika
haklberi_tom haklberi_tom 17:10 19.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

solo
Dilema: umreti glup i star ili mlad ali pametan.


Evo rešenja. Umreti sa mladom i glupom. Na sebi.


Ti si seksoman samo takav. Šmu ti nije ni blizu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:59 21.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Samo akustika


A to onda mora da zanimljivo zvuci. Ako negde okacis podeli sa nama tvoju majstoriju.
loader loader 17:18 21.12.2020

Re: Bez najvecih ne ide

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:23 18.12.2020

AD

Pre nekoliko godina bili smo do Srkija Fuxa u vikendici na Fruškoj Gori. Zaboravila je naočre za sunce u mojom kolima. Još su tu...

Ponosila se svojima koji su igrali irske igre.

Odmorila se, borac veliki.

shmoo shmoo 09:03 19.12.2020

Магла











solo solo 09:08 19.12.2020

Re: Магла

Магла


Ja već pomislio da si u ,, Areni,,

Kad smo već kod magle eto i oluje ,,Miodrage meteorologe,,


loader loader 17:23 21.12.2020

Re: Магла

Kad smo kod Josipe ...
"Dnevnik jedne ljubavi" - možda i jedan od najboljih domaćih albuma ikada. Od njenog čudesnog glasa, preko aranžmana, teksta, koncepta albuma, do raznovrsnosti i prefinjene upotrebe instrumenata kojih je čitav spisak...
Sporenja oko toga mogu da budu samo nijanse...

solo solo 09:11 19.12.2020

foršpil


Za Čarlija,Tasu i ostale ,,Jugo i Turko nostalgičare,,

Opleti ga Josephine Fox

shmoo shmoo 09:25 19.12.2020

Re: foršpil

solo


Ja već pomislio da si na ,,koncertu u Areni,



Ма тко то пјева у Арени?

Неки Дино Мерлин, Хари Мата Хари, Парни ваљак, Прљаво казалиште,...?

Хвала, не уображавамо ту музику са Радио Јат и Радио Носталжи.

Мојне, бре, дуплираш клипове, забаговаће овај Спирин ионако музички блог.

Много си оматорио. Код тебе не да је зима дошла, него почео већ снег да ти копни пред ново пролеће.



Za Čarlija,Tasu i ostale ,,Jugo i Turko nostalgičare,,

Opleti ga Josephine Fox



Слажем се.

А опет, да не одемо много далеко од оног већ поменутог Комбија Морисона...

Заправо да не одемо уопште. Само тек до српског језика.







Нешто ми легла на душу ова Џозефа Фокс јутрос...





solo solo 09:37 19.12.2020

Re: foršpil




Мојне, бре, дуплираш клипове, забаговаће овај Спирин ионако музички блог.


Nisam, ja da pomognem ,,vestima iz komšiluka,, a Vučko ga dupliro. Vreme mi je svedok. Bio sam prvi. I ne kleveći nanulama.
shmoo shmoo 13:52 19.12.2020

Re: foršpil

solo

I ne kleveći nanulama.



А је л' смем да те гађам кломпама, јаааеееботеее?

Не само што си излапео, него нам још овде продајеш и Маглу већ продату једаред пре тебе.

А за оне Чучкове и твоје услужно удуплане ме боли уво. То ти види са њим.

solo solo 13:54 19.12.2020

Re: foršpil

Не само што си излапео, него нам још овде продајеш и Маглу већ продату једаред пре тебе.


Ajoj tek sad vidim - zaebah se - izvini za autorska prava - evo menjam maglu za oluju.

А за оне Чучкове и твоје услужно удуплане ме боли уво. То ти види са њим.


Nema smisla čovek je još rekonvalescent a i to su simptomi hipervitaminoze D sa taloženjem cinka i selena u korteksu - tako da nije bitno.
Živ nama bio Vučko!

p.s. za bolove i patnju u uhu kod otorinolaringologa da prostiš.
shmoo shmoo 13:56 19.12.2020

Re: foršpil

solo
Не само што си излапео, него нам још овде продајеш и Маглу већ продату једаред пре тебе.


Ajoj tek sad vidim - zaebah se - izvini za autorska prava - evo menjam maglu za oluju.







Па после дај неки Бљесак.

Уклопиће се гарант!

(Послушај ме, вазда сам био задужен за музику на журкама. Имам искуства.)

solo solo 14:03 19.12.2020

Re: foršpil

Па после дај неки Бљесак.

Уклопиће се гарант!

(Послушај ме, вазда сам био задужен за музику на журкама. Имам искуства.)


Evo ti pa bljeskaj

Crveno na radoS

haklberi_tom haklberi_tom 17:13 19.12.2020

Re: foršpil

solo

Za Čarlija,Tasu i ostale ,,Jugo i Turko nostalgičare,,

Opleti ga Josephine Fox


Da, da!
Jedna je Josipa!
mentol mentol 17:24 19.12.2020

Re: foršpil

haklberi_tom
solo

Za Čarlija,Tasu i ostale ,,Jugo i Turko nostalgičare,,

Opleti ga Josephine Fox


Da, da!
Jedna je Josipa!

mentol mentol 17:36 19.12.2020

Re: foršpil

haklberi_tom

Jedna je Josipa!

shmoo shmoo 19:48 19.12.2020

Re: foršpil

solo
Па после дај неки Бљесак.

Уклопиће се гарант!

(Послушај ме, вазда сам био задужен за музику на журкама. Имам искуства.)


Evo ti pa bljeskaj

Crveno na radoS





Кажу да Ђаво носи Праду...








p.s. za bolove i patnju u uhu kod otorinolaringologa da prostiš.






Откуд ти то знаш?

Носиш црвене ципелице на одело и каравату, мож' бити, али ми то не видимо испод стола?

Хоћу, послушаћу те. само да прво научим да изговарам назив за тог доктора специјалисту код којег ме шаљеш.


nsarski nsarski 19:52 19.12.2020

Re: foršpil

Кажу да Ђаво носи Праду...


Ja mislim da sam negde na Blogu92 video sliku da i rara nosi Pradu. Hm?

shmoo shmoo 19:57 19.12.2020

Re: foršpil

nsarski
Кажу да Ђаво носи Праду...


Ja mislim da sam negde na Blogu92 video sliku da i rara nosi Pradu. Hm?



Хм, да...

И ја се тога сећам.

Са Блога.

solo solo 20:10 19.12.2020

Re: foršpil

Носиш црвене ципелице на одело и каравату, мож' бити, али ми то не видимо испод стола?


vcucko vcucko 10:10 20.12.2020

Re: foršpil

solo

А за оне Чучкове и твоје услужно удуплане ме боли уво. То ти види са њим.


Nema smisla čovek je još rekonvalescent a i to su simptomi hipervitaminoze D sa taloženjem cinka i selena u korteksu - tako da nije bitno.
Živ nama bio Vučko!


Vidi, ne bih da mračim i plašim narod, ali ovo je izgleda neki baš-baš otporan i žilav bojni otrov najnovije generacije. Prošle nedelje mi se vratila temperatur(ic)a, do 37.6 svako veče, na kontroli (mislim cca deseti RTG snimak otkad je krenulo, ima da svetlim u mraku ko brancini podno Fukušime) opet nekakva pneumonia, CRP malo povilenio itd. Trošim peti antibiotik (pancef - longacef u tabletama) pa sutra opet u Oml. brigada zorom po broj pa snimanje, bockanje itd.
To zorom u Oml. brigada po broj mi je postalo rutina. Oko 6 staneš u red (koji se znao otegnuti i nekoliko stotina metara), oko pola sedam izađu sestre u punoj ratnoj opremi i dele brojeve. Još sumrak, magla, scena iz apokaliptičkih SF filmova. On The Beach uživo. Čist nadrealizam.
vcucko vcucko 10:12 20.12.2020

Re: foršpil

shmoo
nsarski
Кажу да Ђаво носи Праду...


Ja mislim da sam negde na Blogu92 video sliku da i rara nosi Pradu. Hm?



Хм, да...

И ја се тога сећам.

Са Блога.


Devil Wears Prada
shmoo shmoo 10:49 20.12.2020

Re: foršpil

vcucko
shmoo
nsarski
Кажу да Ђаво носи Праду...


Ja mislim da sam negde na Blogu92 video sliku da i rara nosi Pradu. Hm?



Хм, да...

И ја се тога сећам.

Са Блога.


Devil Wears Prada







mislim cca deseti RTG snimak otkad je krenulo, ima da svetlim u mraku ko brancini podno Fukušime




Ја волим и оно, "к'о да сам пио виски увезен из Бугарске".


Држ' се, Чучко, не дај се, имаш овде гомилу верних навијача који ти на трибинама скандирају пуно име и презиме к'о некада Дулету Керкезу и Дулету Савићу у кошакашким дворанама и на фудбалским стадионима.



vcucko vcucko 19:49 21.12.2020

Re: foršpil

shmoo


Нешто ми легла на душу ова Џозефа Фокс јутрос...



solo solo 09:53 19.12.2020

Tema bloga je ,,večeras,,


Da se držimo teme. Večeras u vašem gradu....



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:54 19.12.2020

Da je znala, mozda bi i ranije...


Spiridon

... Elem, Alex dunja je bila smaracica na odredjeni nacin. Mi smo se videli par puta ali nisam bio impresioniran.
...


I ko kaze da su istanchanost i prefinjenost napustile ove predele!?

Style and class baby. Style and class.

Balkan way.
solo solo 23:35 19.12.2020

Re: Style and class.

Balkan way.



solo solo 15:12 19.12.2020

aj' sad malo ozbiljnije


Za ljubitelje trezora preporuka



https://www.popcornsrbija.com/break-it-all-the-history-of-rock-in-latin-america-s01e01-2020
jinks jinks 16:54 19.12.2020

...

solo solo 19:59 19.12.2020

Re: jinks

https://radiofm.rs


Ovo sam dobio od Tase - sjajan radio. Debeli kad ga izbunari izbunario ga.

http://radio.garden/visit/belgrade/nkeutQ57
jinks jinks 21:39 19.12.2020

Re: jinks

Meni je linkovani sajt odličan, mogu da šiftujem između različitih dekada za sekund.

p.s.

Šta li bi sa onim B92-ovim sajtom koji je izrastao davno iz bloga, a koji je bio neka verzija onlajn selfmejd radija svakog od korisnika.
shmoo shmoo 22:28 21.12.2020

Re: jinks

solo
https://radiofm.rs


Ovo sam dobio od Tase - sjajan radio. Debeli kad ga izbunari izbunario ga.

http://radio.garden/visit/belgrade/nkeutQ57




Пробајте обојица и ову занимљиву подгрупу оне Светске Баште коју је Соло већ окачио:


Welcome to European radio map!(ЛИНК)


Мада је у праву Соло, онај Радио Слепи путник стварно јесте добар. Никада не омањује са избором музике, што се мене тиче.


А занимљиво, у Србији од свих ових радио станица на оном линку који је jinks окачио, као и на оном Planet Garden где на тачкици Београд има чак 134 радио станице, не постоји ниједна једина специјализована џез радио станица осим оног Naxi jazz radio, али и тај углавном, скоро у потпуности, пушта искључиво неки lounge, smooth џез и латино џез, то јест углавном оно што се у мојој младости звало "салонски џез". То као да је постало неки мејнстрим џеза...

Занимљиво је, не само у Србији него глобално, шта огромна већина људи данас једино и види као џез. Само тај lounge, smooth и латино џез ( "уз јутарњу кафицу и релаксацију" ), а све остало што јесте џез велика већина људи глобално и не познаје нити препознаје као џез. Само неки уски кругови заљубљеника.

Видим то и по људима које познајем и који као бог зна како воле и слушају и прате музику, уопштено, али им се већини џез своди углавном на тај "салонски џез".

У мојој младости то смо звали бадем мантил музика. Оно, приведеш рибу на гајбу и после, док она у полумраку собе задовољно преде, ти отуширан у бадем мантилу и са чашом вина и цигаретом у руци пустиш нешто овако, рецимо:








Е, то је бадем мантил музика.

И стварно је занимљиво колико њих глобално једино ову врсту џеза види као џез Једино и искључиво, не познајући остале врсте џеза.

А не бих рекао да се баш читав глоб непрекидно секса 24 сата дневно, па му прија свих 24 сата оваква џез музика. Бадем мантил музика. И то сада већ деценијама.

Не делују ми људи уопште тако, глобално гледано. Нешто су много нервозни и лаки на обарачу. Такви се, по правилу, сексају једном годишње, ако и толико. Тек реда ради.

Иначе не би били оволико нервозни и нестрпљиви као што већ јесу у жељи да што пре стигну тамо куда и иначе сви ми и онако и овако, брже или спорије, идемо.






milisav68 milisav68 18:07 19.12.2020

večeras

solo solo 18:49 19.12.2020

Re: večeras

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:29 20.12.2020

Re: večeras

alselone alselone 21:38 19.12.2020

Danas sam saznao

da je Beograd, Jugoslavija, bio jedan od najozbiljnijih kandidata za održavanje najvećeg šahovskog meča svih vremena, Fišer - Spaski 1972. Čak je i sam Fišer navijao za Beograd, ali se ne zna kako je Rjejkavik odneo prevagu.

Kakvo bi to priznanje bilo za Beograd! Šteta.
Atomski mrav Atomski mrav 15:33 21.12.2020

Re: Danas sam saznao

ali se ne zna kako je Rjejkavik odneo prevagu.

Ako se ne varam, Rejkjavik je bio domaćin i samita Regan - Gorbačov skoro deceniju i po kasnije? Ko zna šta tamo ima što je kvalifikovalo prestonicu Islanda za te susrete između SAD i SSSR. Možda zato što je to na neki način najizolovanija prestonica u Evropi?

Naleteh na ovaj snimak Bobija Fišera:

maliperica maliperica 10:40 20.12.2020

Вечерас,

...а већ је одавно дан .
Ближи се нови сумрак.
....
Ово место је изгубљено у времену.
maliperica maliperica 22:38 20.12.2020

Re: Вечерас,

...je premijerka izjavila da država za testove dnevno daje 750.000 evra.

I to nije tema za " opoziciju " ...

Jednoga dana neko će se setiti da problematizuje pitanje koliko je para potrošeno po jednom umrlom od virusa , a koliko po jednom umrlom od kancera.

I zašto se pandemija dogodila ( Bodrijar ) a umiranje od kancera kao posledica bombardovanja i osiromašenog uranijuma se - nije dogodilo.

Uostalom, jebeš Bodrijara, postmodernisti su svakako idioti.




maliperica maliperica 22:54 20.12.2020

Re: Вечерас,


Rat u Zalivu se nije dogodio - Bodrijar


"Pošto je ovaj rat bio dobijen unaprijed, nikad nećemo saznati kako bi izgledao da je postojao. Nikad nećemo saznati kako bi izgledao Iračanin koji se borio i bio u prilici da se bori. Nikad nećemo saznati kako bi izgledao Amerikanac koji se borio i bio u prilici da bude pobijeđen. Vidjeli smo kako izgleda ultra-moderni proces udara, paralize, lobotomije eksperimentalnog neprijatelja, bez mogućeg odgovora. Ali, to nije rat. Isto kao što 10.000 tona bombi dnevno nije dovoljno da bi to bio rat."

Da li će nas stotine hiljada testova i milioni vakcina ubediti da je TO ONO u šta pokušavaju da nas uvere ?
solo solo 23:17 20.12.2020

Re: Вечерас,

...а већ је одавно дан .
Ближи се нови сумрак.



shmoo shmoo 23:18 20.12.2020

Re: Вечерас,

maliperica


...а већ је одавно дан .
Ближи се нови сумрак.
....
Ово место је изгубљено у времену.



Извини, дозволи ми да приметим, није само ово место изгубљено у времену. Имам утисак да је читав глобус у том стању.

Знаш ону песму из времена распада СФРЈ, оно:"Игра рокенрол цела Југославија, све се око тебе исправља и савија..."

Е, па ја имам утисак да се сада читав свет, цео глобус, исправља и савија. Игра рокенрол, како год.

Овај линк ми је јуче послао један мој блогодругар, мислио је да ће ме занимати, и био је у праву.

Ево, ја то сада теби овде дајем јер мислим заиста јесте занимљиво и да треба прочитати...



Year Zero (ЛИНК)


Када сам линк за овај текст послао мом Куму који живи у Ванкуверу, одговорио ми:



Е баш тако је овде: "People who have spent time in prison, or who have lived in openly totalitarian societies, are familiar with being ruled by brute force. Most Westerners are not, so it has come as a shock. The majority of them still can’t process it. They cannot see what is staring them in the face. They cannot see it because they can’t afford to see it. If they did, it would completely short-circuit their brains. They would suffer massive psychotic breakdowns, and become entirely unable to function, so their psyches will not allow them to see it."




А овај линк сам такође јуче добио од мог шурака који живи у Србији са пропратним коментаром:

Kako je bre ovaj svet ovako prsao?



Savez za konjičke trke izvinio se zbog rasističkog imena


Последица симулакрума и симулација којима смо излагани деценијама уназад као неком радиоактивном медијском зрачењу?

Ово се ја исто питам још од марта месеца ове године:

I zašto se pandemija dogodila ( Bodrijar ) a umiranje od kancera kao posledica bombardovanja i osiromašenog uranijuma se - nije dogodilo.



Већ сам поменуо, гледао сам податке Статистичког завода Србије... Годинама уназад у Србији умире око 100 000 људи годишње. Од тога за 20 000 тих смрти узрок је канцер (сваки пети, 20%), половина (50 000 људи) годишње умире од болести срца и крвних судова. А преосталих 30 000 људи умре због многих других разних узрока.

И нико није још у Србији, како ти кажеш, прогласио епидемију канцера за ових 21 годину од бомбардовања НАТО.

Иако нам се годишње роди 65-70 000 беба што значи да у просеку годишње Србија изгуби 30-35 хиљада становника само тим негативним прираштајем.

И нико се годинама није узбудио због тога нити покушао да нешто промени...



nsarski nsarski 23:28 20.12.2020

Re: Вечерас,

shmoo
maliperica


...а већ је одавно дан .
Ближи се нови сумрак.
....
Ово место је изгубљено у времену.



Извини, дозволи ми да приметим, није само ово место изгубљено у времену. Имам утисак да је читав глобус у том стању.

Знаш ону песму из времена распада СФРЈ, оно:"Игра рокенрол цела Југославија, све се око тебе исправља и савија..."

Е, па ја имам утисак да се сада читав свет, цео глобус, исправља и савија. Игра рокенрол, како год.

Овај линк ми је јуче послао један мој блогодругар, мислио је да ће ме занимати, и био је у праву.

Ево, ја то сада теби овде дајем јер мислим заиста јесте занимљиво и да треба прочитати...



Year Zero (ЛИНК)


Када сам линк за овај текст послао мом Куму који живи у Ванкуверу, одговорио ми:



Е баш тако је овде: "People who have spent time in prison, or who have lived in openly totalitarian societies, are familiar with being ruled by brute force. Most Westerners are not, so it has come as a shock. The majority of them still can’t process it. They cannot see what is staring them in the face. They cannot see it because they can’t afford to see it. If they did, it would completely short-circuit their brains. They would suffer massive psychotic breakdowns, and become entirely unable to function, so their psyches will not allow them to see it."




Ova vest se savršeno uklapa.

Pojavila se nova vrsta koronavirusa; Zabranjeni letovi, hitan sastanak EU; "Vakcina efikasna"
maliperica maliperica 23:31 20.12.2020

Re: Вечерас,

I ja tebi .

FILOZOFI O ...

OBIČNO IH SMATRAJU BUDALAMA.

shmoo shmoo 23:35 20.12.2020

Re: Вечерас,

nsarski

Ova vest se savršeno uklapa.

Pojavila se nova vrsta koronavirusa; Zabranjeni letovi, hitan sastanak EU; "Vakcina efikasna"



Савршено.


maliperica


I ja tebi .

FILOZOFI O ...

OBIČNO IH SMATRAJU BUDALAMA.







(Извините обојица због накнадног дописивања мог претходног коментара. Лепо рече неко са Блога да је то код мене ток мисли када "разговарам" овако словима са вама на Блогу, а ипак, ма колико год ме звали Слоу, брже мислим него што куцам по тастатури.)

maliperica maliperica 23:38 20.12.2020

Re: Вечерас,

Извини, дозволи ми да приметим, није само ово место изгубљено у времену. Имам утисак да је читав глобус у том стању.

Ne bih rekao.

Neki su odlično orjentisani.
U odnosu na sadašnjost, kao i u odnosu na projektovanu budućnost.

Samo su nevidljivi i nedodirljivi .
Većina, nažalost, misli da takvi i ne postoje.

nsarski nsarski 23:46 20.12.2020

Re: Вечерас,

Лепо рече неко са Блога да је то код мене ток мисли

Kad reče tok misli...

Današnja scena na Kalenićevoj pijaci:

Kod glavnog ulaza iz ulice Maksima Gorkog, neka žena (onako, lokalna gospođa u godinama, crn elegantan kaput, šešir na glavi) našla se na podu, tj., sela na prolaz.
Nije pala, niti je fizički povređena, deluje malo ošamućeno. Oko nje se sakupio svet, neki pokušavaju da je podignu, neki samo gledaju. Neko je uzviknuo: "Pazite, možda ona ili neko drugi ima koronu pa svi da se zarazimo!". Drugi reče: "Ma jok, sigurno joj je pao šećer!", a treći će: "Neeee, to je od pritiska!"...Ne daju ženi da dođe do reči i sama kaže kako se oseća.

Ja sam celu situaciju zaobišao i čudio se da sam na toj pijaci okružen doktorima i lekarima, a da o tome pojma nisam imao.
Kao Danila Harmsa da sam sreo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana