Budućnost

Večeras

Spiridon RSS / 18.12.2020. u 18:44

Gosn Kopicl je danas istrcao 8 km. Napravio dorucak, rucak, oprao sve sudove, bio na poslu, cuo se sa par drugara, bio na treningu tenisa sa juniorom 1 sat, napravio veceru (krcka se u rerni), zavario dzonglu i resio da napise nesto ne pokusavajuci da prikrije u kom je stanju.

Elem, Alex dunja je bila smaracica na odredjeni nacin. Mi smo se videli par puta ali nisam bio impresioniran. Jedina stvar koja ovde stoji je da ovde ima samo 2 veca smaraca od Dunjice.

Spiridon (van konkurencije) i Trener

treba naglatiti da ima nas par debila koji se preterano lozimo na muziku i onda smaramo druge. Uglavnom se svodi na to.

Dunji posvecujem jedan link veceras. (znam da mnogi vec odavno znaju).

Da budemo jos malo na istom kanalu u mislima ma gde bili trenutno.

RadioAparat



Komentari (195)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shmoo shmoo 23:49 20.12.2020

Re: Вечерас,

maliperica
Извини, дозволи ми да приметим, није само ово место изгубљено у времену. Имам утисак да је читав глобус у том стању.

Ne bih rekao.

Neki su odlično orjentisani.
U odnosu na sadašnjost, kao i u odnosu na projektovanu budućnost.

Samo su nevidljivi i nedodirljivi .
Većina, nažalost, misli da takvi i ne postoje.





Мислиш на оних 1%?

(Наспрам оних 99%.)

Да, и ја то исто мислим.

Тај 1% одлично зна шта ради. То јест, врло је оријентисан како си рекао.

Знаш, на доњем зиду моје бивше основне школе на Бановом брду пише један графит:

"Мир међу народима, рат међу класама."

А мислио сам да ови данашњи клинци више немају часове марксизма у својим школама.









solo solo 23:52 20.12.2020

Re: Вечерас,

брже мислим него што куцам по тастатури.)



shmoo shmoo 00:01 21.12.2020

Re: Вечерас,

nsarski
Лепо рече неко са Блога да је то код мене ток мисли

Kad reče tok misli...

Današnja scena na Kalenićevoj pijaci:

Kod glavnog ulaza iz ulice Maksima Gorkog, neka žena (onako, lokalna gospođa u godinama, crn elegantan kaput, šešir na glavi) našla se na podu, tj., sela na prolaz.
Nije pala, niti je fizički povređena, deluje malo ošamućeno. Oko nje se sakupio svet, neki pokušavaju da je podignu, neki samo gledaju. Neko je uzviknuo: "Pazite, možda ona ili neko drugi ima koronu pa svi da se zarazimo!". Drugi reče: "Ma jok, sigurno joj je pao šećer!", a treći će: "Neeee, to je od pritiska!"...Ne daju ženi da dođe do reči i sama kaže kako se oseća.

Ja sam celu situaciju zaobišao i čudio se da sam na toj pijaci okružen doktorima i lekarima, a da o tome pojma nisam imao.
Kao Danila Harmsa da sam sreo.




Баш тако. Док сам читао ову твоју данашњу цртицу са Каленића, помислио сам на Хармса...







А ти се припази када идеш на Каленић и чувај се ових што тамо продају и купују краставце...



Koratigin dođe do Tikakejeva i ne zateče ga kod kuće.

A Tikakejev je u to vreme bio u radnji i kupovao šećer, meso i krastavce.

Koratigin se neko vreme muvao pokraj Tikakejevljevih vrata i spremio se već da mu napiše poruku, kad odjednom gle, ide lično Tikakejev i nosi u rukama ceger.

Koratigin ugleda Tikakejeva i viče mu:

– A ja vas čekam već čitav sat!

– Nije istina – govori Tikakejev – bio sam odsutan svega dvadeset i pet minuta.

– Pa, to ja već ne znam – reče Koratigin – znam samo da sam ovde već čitav sat.

– Ne lažite! – reče Tikakejev – Sramota je lagati.

– Mnogopoštovani gospodine! – reče Koratigin. – Potrudite se da birate izraze.

– Smatram… – započe Tikakejev, ali ga Koratigin prekine:

– Ako vi smatrate… – reče, ali tu Koratigina prekine Tikakejev i reče:

– E ti si mi baš zgodan!

Ove reči tako razjariše Koratigina, da prstom začepi jednu svoju nozdrvu, a iz druge se usekne na Tikakejeva.

Tada Tikakejev izvuče iz cegera najveći krastavac i tresne njime Koratigina po glavi.

Koratigin se rukama uhvati za glavu, padne i umre.

Eto – kakvi se veliki krastavci prodaju danas u radnjama!



shmoo shmoo 00:05 21.12.2020

Re: Вечерас,

solo
брже мислим него што куцам по тастатури.)









Е баш зато, поучен дугим искуством, више никоме не враћам њихову лопту на плажи када се докотрља до мене. Нека сами дођу по њу... Одавно нисам сакупљач лопти и лоптица док се други играју.

nsarski nsarski 00:07 21.12.2020

Re: Вечерас,

А ти се припази када идеш на Каленић и чувај се ових што тамо продају и купују краставце...


Naravno. Ja tu sabranu literaturu redovno konsultujem. Pomaže mi da razumem svet oko sebe.

shmoo shmoo 00:21 21.12.2020

Re: Вечерас,

nsarski
А ти се припази када идеш на Каленић и чувај се ових што тамо продају и купују краставце...


Naravno. Ja tu sabranu literaturu redovno konsultujem. Pomaže mi da razumem svet oko sebe.




А замисли, Шарски, када сам после гимназије а пред факултет отишао да служим ЈНА, моја бивша (јербо нисам ништа остављао отвореним у Бгд. одлазећи у аскару) девојка из гимназије учила да куца на оним писаћим машинама што смо пре комјутера тукли по диркама и пошто је свакодневно вежбала, свакога дана ми слала по једно писмо. (Ех, те војничке радости када ти прозову име да преузмеш писмо, пред ручак, док чекаш свој ред док те они мученици што су добијали по једно писмо у три месеца, у којем им породица поручује да се и не враћају кући гледају са завишћу.)

А пошто није знала шта би ми писала, она ми слала као писма прекуцане Хармсове приповетке.

Замисли, свакога дана ја у ЈНА читам Хармса... К'о да ми ти дани у војсци ионако нису били довољно апсурдни сами по себи.

Када сам јој једаред одговорио на неко од њених Хармс-писама пожаливши јој се да сам се ужелео банана у војсци јербо су нам тамо делили само јабуке, она ми послала пластичну банану, знаш оне из оних чинија са пластичним воћем које су некада држали у кич кућама мислећи да је то врхунски украс. Још ми написала и посвету на тој пластичној банани.

Ја и данас мислим, друже, да је то била њена слатка освета и да ми је тиме поручила да јој и нисам остао у сећању баш као нека пријатна успомена.





haklberi_tom haklberi_tom 18:34 21.12.2020

Re: Вечерас,

shmoo

...

А пошто није знала шта би ми писала, она ми слала као писма прекуцане Хармсове приповетке.

Замисли, свакога дана ја у ЈНА читам Хармса... К'о да ми ти дани у војсци ионако нису били довољно апсурдни сами по себи.
...

Kuul!
docsumann docsumann 11:53 20.12.2020

trol


sinoć je završena Mr.Olimpija.

nakon 7 godina pokušavanja Big Ramy je najzad osvojio najprestižniju bodibilding titulu.
i to samo kako dominantno ju je osvojio - pobjedivši i predhodnog šampiona Brendona Karija i sedmotrukog osvajač Mr.O Fil Hita koji se vratio da izjednači rekord Li Hejnija i Roni Kolemana od po 8 titula.



najjača air gitara na svijetu



poredak prvih 5:

1. Big Rami
2. Brandon Kari
3. Fil Hit
4. Hadi Čupen
5. Vilijam Bonak

interesantno, u prvih 5 samo dva amerikanca (2. i 3.)
solo solo 19:30 20.12.2020

Re: trol

docsumann docsumann 22:19 20.12.2020

Re: trol

don't skip leg day!

alselone alselone 22:24 20.12.2020

Re: trol

Kako mu je mala glavica, građen je ko gerenuk.



stemajz stemajz 22:46 20.12.2020

Re: trol

а има и упалу гаћа приде
Milan Novković Milan Novković 17:13 21.12.2020

Re: trol

stemajz
а има и упалу гаћа приде

Vic, dva druga:

Kako se završi svađa sa ženom?
Dopuzala je do mene, na kolenima!
Nemoguće! I šta je rekla?
Izlazi ispod kreveta, mmu ti j*bem!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:09 21.12.2020

Re: trol

Juče mi ćera dođe i skrušeno prizna da je nekoliko puta za vreme online nastave otišla na gugl da gleda slike konja. Kaže, bilo joj dosadno...

I šta sam drugo mogao da radim, do da uzmem i izljubim je. Onda sam joj, formalno, objasnio da to nije dobro da se radi, da treba da bude skoncentrisana na to što učiteljica smara na ekranu, bla, bla, truć, truć, ali na kraju sam morao da joj priznam da sam i ja tako ponekad čitao stripove ispod klupe, dok nisam bio uvaćen i surovo kažnjen (packe ili kec, ne sećam se više, verovatnro oba).

No, od januara kreću ponovo u školu na normalan način, jer su shvatili da se a) deca njenog uzrasta skoro uopšte ne zaražavaju, b) onlajn nastava je totalno sranje, i decu upropastiše sa tim eksperimentom.



haklberi_tom haklberi_tom 20:16 21.12.2020

Re: trol

srdjan.pajic
Juče mi ćera dođe i skrušeno prizna da je nekoliko puta za vreme online nastave otišla na gugl da gleda slike konja. Kaže, bilo joj dosadno...

I šta sam drugo mogao da radim, do da uzmem i izljubim je. Onda sam joj, formalno, objasnio da to nije dobro da se radi, da treba da bude skoncentrisana na to što učiteljica smara na ekranu, bla, bla, truć, truć, ali na kraju sam morao da joj priznam da sam i ja tako ponekad čitao stripove ispod klupe, dok nisam bio uvaćen i surovo kažnjen (packe ili kec, ne sećam se više, verovatnro oba).

No, od januara kreću ponovo u školu na normalan način, jer su shvatili da se a) deca njenog uzrasta skoro uopšte ne zaražavaju, b) onlajn nastava je totalno sranje, i decu upropastiše sa tim eksperimentom.




Mogao si, pored toga, da joj kažeš da podeli ekran ... te da na drugoj polovini gleda konje, dok učiteljica ne propriča nešto zanimljivo.
Moje mlađe dete je moglo satima da gleda mačke.
Rado i sada to radi.
Baš danas pošaljem fotografiju našega gosta u suterenu, debelog komšijskog žutog mačora - kako se ušuškao u hrpi orahovog lišća.
I onda pola sata, potom, vajberišemo mačje dogodovštine.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:20 21.12.2020

Re: trol

Mogao si, pored toga, da joj kažeš da podeli ekran ... te da na drugoj polovini gleda konje, dok učiteljica ne propriča nešto zanimljivo.


Ih, pa to je trivijalno, tako i radi, seesaw i učiteljica su u jednom prozoru, konji u drugom. Ali je malo zajebano što učiteljica može da vidi (ako hoće) njihov desktop. No, nije uhvaćena u nedelu još uvek, meni je imponovalo da je sama došla i priznala, nisam to ja otkrio. Nego, oće ona, kad joj baš dozlogrdi, da prosto uzme neku knjigu da čita na patosu, ili da crta, dok na ekranu ide nastava. Što i nije tako veliki problem sem što onda nema pojma šta treba da uradi i spremi za sledeći čas, pa ja moram da tekstujem učiteljicu i crvenim tamo.

predatortz predatortz 08:50 22.12.2020

Re: trol

b) onlajn nastava je totalno sranje, i decu upropastiše sa tim eksperimentom.


Saglasan!
Ko šta radi, ja deci objašnjavam matematiku i fiziku, štampam im zadatke za vežbu sa neta.
Ok, ako ne saznaju na koji se dan neko pokrljao, kad je neko krunisan, imaće rupe u opštem obrazovanju. Ali, ako ovde ostanu tanki, ako im elementarne stvari iz matiša, koje se uče u 7. i 8. razredu, ostanu nejasne - e to je, drugovi i drugarice, veliki problem!
alselone alselone 08:54 22.12.2020

Re: trol

Ko šta radi, ja deci objašnjavam matematiku i fiziku, štampam im zadatke za vežbu sa neta.
Ok, ako ne saznaju na koji se dan neko pokrljao, kad je neko krunisan, imaće rupe u opštem obrazovanju. Ali, ako ovde ostanu tanki, ako im elementarne stvari iz matiša, koje se uče u 7. i 8. razredu, ostanu nejasne - e to je, drugovi i drugarice, veliki problem!


Upravo tako i ja radim. Na to dodajemo duplu dozu srpskog, čitanje i diktati.
Za ostalo i ne marim toliko.

predatortz predatortz 09:11 22.12.2020

Re: trol

Na to dodajemo duplu dozu srpskog, čitanje i diktati.


Moji vole da čitaju, oko toga ne moram da se natežem sa njima.
Za matematiku moram da ulažem trud, ne samo zbog ovakve nastave, nego i inače.
Na pitanje da pojasni zašto je nešto tako kao što tvrdi, najčešći odgovor je:

Zato što je to tako!


Takvim bih zabranio da predaju. Sestro, ti prenosiš znanje, ne prodaješ krompir...
gvozden1 gvozden1 09:16 22.12.2020

Re: trol


Upravo tako i ja radim

E sad zamislite decu koja em ne mare mnogo za školu, em im roditelji ne kapiraju važnost škole, znanja.

Žena mi radi i u jednoj seoskoj školi, neka dopuna fonda, pokazuje mi dopisivanje sa đacima.

Ljudi, to je užas.
Ne može đak da prati nastavu jer otac bere kukuruz a on mora da pomaže.
I ocu to normalno, kaže mora da obere danas jer će sutra kiša, a baš mu zgodno što mu je sin tu da vozi traktor.

Škola nek sačeka, a i šta je lekcija, dve, tri, ne mora baš sve da zna.
Atomski mrav Atomski mrav 09:46 22.12.2020

Re: trol

Ok, ako ne saznaju na koji se dan neko pokrljao, kad je neko krunisan, imaće rupe u opštem obrazovanju. Ali, ako ovde ostanu tanki, ako im elementarne stvari iz matiša, koje se uče u 7. i 8. razredu, ostanu nejasne - e to je, drugovi i drugarice, veliki problem!


Nije toliko bitno koje godine je Milutin došao na presto ili gde je Madagaskar, ali ma... tematika, to je već drugi par gaća.

"Naša" učiteljica se potpuno bazirala na srpski i matematiku i hvala joj na tome.
Atomski mrav Atomski mrav 09:55 22.12.2020

Re: trol

Sestro, ti prenosiš znanje, ne prodaješ krompir...

Imao sam sjajne nastavnike u osnovnoj školi, sem nastavnice fizike. Ne da nije znala da prenese znanje, nije ga ni imala.

Posle sam u srednjoj elektrotehničkoj školi imao fiziku samo u prva dva razreda (dok je moja supruga svojevremeno u srednjoj medicinskoj školi imala fiziku sva četiri razreda), tako da sam ostao ozbiljno uskraćen za znanje iz tog predmeta. To mi je predstavljalo veliku prepreku za polaganje fizike na prvoj godini fakulteta, dok su i prosečni gimnazijalci to polagali u junskom ispitnom roku za uslov...
Atomski mrav Atomski mrav 09:56 22.12.2020

Re: trol

Škola nek sačeka, a i šta je lekcija, dve, tri, ne mora baš sve da zna.

Moje kolege koje imaju decu u srednjoj školi se žale da je problem obrnut - profesori ne drže online nastavu ili je drže s mene pa na uštap...
predatortz predatortz 09:59 22.12.2020

Re: trol

dok su i prosečni gimnazijalci to polagali u junskom ispitnom roku za uslov...


Što se srednje tiče, ja sam završio Šuvaricu, prirodno-matematički smer. To je podrazumevalo šest časova matematike i četiri časa fizike sedmično. Što se faksa tiče to je izgledalo ovako:

Matematiku ne moram da učim, to ću malo da pretamburam dan, dva pred ispit.
gvozden1 gvozden1 11:49 22.12.2020

Re: trol

Atomski mrav
Škola nek sačeka, a i šta je lekcija, dve, tri, ne mora baš sve da zna.

Moje kolege koje imaju decu u srednjoj školi se žale da je problem obrnut - profesori ne drže online nastavu ili je drže s mene pa na uštap...

Sigurno da ima i takvih situacija, sve u svemu, onlajn nastava je nedajboženikome varijanta.
Milan Novković Milan Novković 11:53 22.12.2020

Re: trol

gvozden1
Atomski mrav
Škola nek sačeka, a i šta je lekcija, dve, tri, ne mora baš sve da zna.

Moje kolege koje imaju decu u srednjoj školi se žale da je problem obrnut - profesori ne drže online nastavu ili je drže s mene pa na uštap...

Sigurno da ima i takvih situacija, sve u svemu, onlajn nastava je nedajboženikome varijanta.

Jedan od smešnijih klipova u poslednje vreme


maliperica maliperica 23:47 20.12.2020

U očekivanju ...

...da se blogokolege " vakcinaši " jave kao dobrovoljci .
Na muci se poznaju junaci.
Hajde braćo, časno i pošteno .
U prve redove.

....

"Trenutno je manje od polovine Nemaca spremno da se vakciniše, piše Dojče vele.

U ispitivanju sprovedenom u drugoj sedmici decembra, samo 48 odsto ljudi je reklo da će se vakcinisati, prenosi Monitoring koji su uspostavili Univerzitet u Erfurtu i Institut „Robert Koh“. U toj anketi je 40 odsto ljudi reklo da želi da prvo pričeka sa odlukom, a 11 odsto odbija vakcinaciju."

Dekontaminirati antivakcinaše .


Neki od blogokolega pametniji su od polovine Nemaca.

To bi trebalo da bude činjenica kojom bi se moglo zaključiti razmišljanje o tome koliko je pametnih među nama.
maliperica maliperica 00:09 21.12.2020

Re: U očekivanju ...

In Pandemic! Covid-19 Shakes the World, Slavoj Žižek (2020) comments on the panic globally facing us in the times of Covid-19 when ‘We live in a moment when the greatest act of love is to stay distant from the object of your affection. When governments renowned for ruthless cuts in public spending can suddenly conjure up trillions. When toilet paper becomes a commodity as precious as diamonds.’


An average consumer reason[s] in the following way: I know there is enough toilet paper and the rumor is false, but what if some people take this rumor seriously and, in a panic, start to buy excessive reserves of toilet paper, causing an actual shortage? So I better buy reserves myself. It is not even necessary to believe that some others take the rumor seriously – it is enough to presuppose that some others believe that there are people who take the rumor seriously – the effect is the same, namely the real lack of toilet paper in the stores. Is something similar not going on in the UK and California today? (Žižek 2020).
maliperica maliperica 08:37 21.12.2020

Re: U očekivanju ...

JUTROS...
Gde ste braćo vakseri .
Gde su Vam komentari ?

Da li ste stavili na olovku , koliko će nas koštati ta Vaša virus/vakcina ideologija.
Gde je sad kratkovidi Zlaćani ?
Ili Maksimalno pametni ?

Dok su se deca igrala virtuelnog rata između četnika i partizana kosmičko zlo nam se nadvilo nad glavama.

Ali , to nije tema.
Biće, možda, kad dođe vreme za naplatu uzetih kredita potrošenih u strahu od bolesti, nestašice,drugog čoveka ...
Neko nam prodaje, a mi kupujemo - STRAH .
STRAH OD SVEGA.
Da , trguje se strahom .
Neki ga proizvode, drugi prodaju, a svi kupuju.

Strah je postao roba, od koje profitiraju ne samo trgovci , već i političari.
I zato te robe neće nestati.
Nestašice mogu biti samo trenutne.
A virusi i vakcine su ambalaža u koju se ta roba pakuje.

Budale plaćaju, a zapravo i ne znaju šta kupuju.
Bacaju pare i nastavljaju da se igraju svojim virtuelnim igricama.
Deca će sve platiti.
Ne, oni.

Uostalom , ko jebe decu.
Ona i neće sutra biti ono što su danas .
Kao što to neće biti ni porodica.

Aferim.


maliperica maliperica 16:57 21.12.2020

Re: U očekivanju ...

Još jedna žrtva zlotvora ...


alselone alselone 19:06 21.12.2020

Večeras je naše veče, večeras se

_______ peče.

Dopisati po ličnim afinitetima.

Uglavnom, ode mi planinski sapatnik kolega kod Omege u kraj, u Borački krš, da prošeta jednu turu i tamo.

Scena druga.
Sedimo žena i ja, zapričali se i u jednom momentu na svoje zaprepašćenje shvatimo zašto smo se zapričali. Pa niko nas ne ometa!? Znači prave neko sranje!

Na izlasku iz hodnika se delimo u dva pravca, ja pokrivam desno krilo ako je otišla da jede smeće iz kante, ona pokriva levo, ako je otišla da jede hranu za mačku.

Uhvatili je kako je krenula da jede hranu za mačku.

To me je setilo na mog pokojnog deda ujaka koji je zbrisao u Francusku posle nekih sranja koja je pravio ovde, pa je u prvo vreme jeo hranu za kerove, iz konzervi, jer je bila nacrtana neka divljač a bilo relativno ukusno i jeftino a on nije znao da čita francuski.
alselone alselone 21:08 21.12.2020

Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Niko na svetu ne boluje od gripa već mesecima. Ajde dobro, bilo je leto, ali evo prođe novembar, prođe i decembar i niko. Čudo.

I to nije glupa priča, nego sajt WHO.

LINK
alselone alselone 22:04 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Bio je pileći, nije prošlo, samo se naivčina Tadić vakcinisao, došao svinjski, nije prošlo, ali rekao bih da su se na tih par grešaka naučili.

Nesporno da virus postoji, nesporno da je opasan za neke, nesporno da su vakcine važna civilizacijska tekovina i nesporno da vakcine rade, čiso da postavimo disklejmer na mesto.

Ali je takođe nesporno da su nam nanu naninu ovaj put.

Samo ne mogu da dokučim i verujem da nikad nećemo, gde je granica plana, sticaja okolnosti, ljudske gluposti, političarske nesposobnosti i clickbait-bazirane ekonomije medija. Kombo do bola.
alselone alselone 22:14 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Da li je možda tačno što je Milan Novković pričao već nedeljama kako nije pozitivan samo onaj ko se nije testirao?

Pitanje za milion dolara, tj. milijardu, za par posto GDP-a je sledeće: a šta ako su simptomi gripa samo grip?
alselone alselone 22:27 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Ovi rezultati za grip kao da ih je Vučić crtao.

Evo gledam za 2019. Ovako izgleda grafik.




2020 drito nule.
Izlečili grip! Kakav civilizacijski napredak.
gvozden1 gvozden1 22:41 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu


Samo ne mogu da dokučim i verujem da nikad nećemo, gde je granica plana, sticaja okolnosti, ljudske gluposti,

I kako to da u istom kolu igraju i Amerika i Kina i Rusija i Iran?
alselone alselone 22:47 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

I kako to da u istom kolu igraju i Amerika i Kina i Rusija i Iran?


To je deo koji mi potpada pod "glupost, nesposobnost, i clickbait-bazirana ekonomija medija".

Ne mislim ja da je ovo uber plan napravljen u mračnoj laboratoriji vladara sveta.

Ali takodje mislim da je veoma glupo verovati kako države i velike korporacije nisu imale plan šta raditi ako bi se stvarno desila pandemija, i to godinama unazad. I siguran sam da je neko negde shvatio "wow, čoveče, ovo bi nama zaista super došlo". Na to sve imaš medije koji su plaćeni i imaš medije koji moraju da pumpaju kako bi ljudi otvarali stranice i gledari reklame na njihovom sajtu gde piše da ćemo svi pomreti. Jer ako piše da je sve OK, neće puno ljudi otvoriti. Onda imaš nesposobne i korumpirane političare kao lajtmotiv na celom svetu i ljudsku glupost i naivnost.

Ali možemo probati jedan misaoni eksperiment. Recimo da mi imamo najprogresivniju i mudriju vladu na svetu. I da ta vlada zaključi da je virus malo jači grip i da ne treba uvoditi nikakve mere osim nošenja maski u zatvorenom (ne kažem da je ovo tačno, nego samo kao eksperiment). Da li bi nam bilo dozvoljeno? Ili bi se pumpao broj mrtvih i bolesnih preko kontrolisanih medija pa bismo bili prinuđeni da uvedemo "mere"?


alselone alselone 22:53 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Dajte mi vakcinu direktno u oko.
gvozden1 gvozden1 23:00 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Da li bi nam bilo dozvoljeno?

Nama ne bi sigurno, i ne bi morali ništa da rade osim da nam se smeju, i morali bismo da popustio.

Ali Rusija?

Ni kod njih verovatno nema gripa.
niccolo niccolo 23:00 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

već nedeljama kako nije pozitivan samo onaj ko se nije testirao?

Moj ćale prošle nedelje. I to prvo antigen test a posle pcr. I negativan oba puta. A verovatno jeste bila neka pre’lada.
alselone alselone 23:03 21.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Ni kod njih verovatno nema gripa.

Nema nigde. Ono je grafik za ceo svet. Grip je globalno iskorenjen.
Milan Novković Milan Novković 01:06 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

niccolo
već nedeljama kako nije pozitivan samo onaj ko se nije testirao?

Moj ćale prošle nedelje. I to prvo antigen test a posle pcr. I negativan oba puta. A verovatno jeste bila neka pre’lada.

Osnovna promenljiva u testu je broj termalnih PCR ciklusa - u svakom ciklusu se duplira broj fragmenata na koji se testira.

Sam test je osetljiv na neku minimalnu koli;ini tih fragmenata.

Tako, možeš da imaš samo jedan fragment (PCR proces može da ga zahvati i kopira) pa posle 50 kopija si pozitivan.

A svi imamo po jedan fragment od svega - znači, 60 ciklusa i svi su pozitivni, 30 ciklusa i niko nije pozitivan, 35 je neka zdrava mera.

U UK su u jednom trenutku imali 45 ciklusa - u ne preterano zaraženoj sredini, gde test ionako pravi 1% grešaka sa 45 ciklusa, a zaražen je jedan u 1000, imamo 10/11 false positives, recimo 90%.

Onda daš vakcinu, tiho oboriš broj ciklusa na 35, i voila, vakcina radi, odjednom mnogo manje pozitivnih.

Pitanje je zašto se to radi ako je prevara tako providna - izgleda da se prosto uvrće ruka i vladama, pa i one igraju igru, prinuđene su.

Na kraju je ipak geo-politika u pitanju, izgleda, sa svojoj strategijskom komponentom, uz uvek prisutnu novčanu.

Sada se više ni ne krije toliko ni pojam "depopulacije", ma kako neverovatno i mračno zvučalo, sve češće bitni glasnogovornici omaškom spomenu tu reč, što navodi na sumnju da li se radi o omaškama ili namernom laganom pomeranju priče tako da se raja na nove delove priče navikne pre ngo što se ozbiljno "iznenadi".

Al izgleda da ne ide sve "planerima" po planu, polako sve veći deo stanovništva ovde, na primer, i dalj eozbiljno priča o opasnosti od virusa, ali im se ponašanj eudaljava od te formalne priče, a usput ide sve više protesta i hapšenja.
Milan Novković Milan Novković 01:07 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

alselone
Ni kod njih verovatno nema gripa.

Nema nigde. Ono je grafik za ceo svet. Grip je globalno iskorenjen.

Sad svi znaju da se radi o farsi - mnogi još ćute, neki se jedva primetno smeškaju, narodu polako puca film.
maliperica maliperica 01:21 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Milan Novković
alselone
Ni kod njih verovatno nema gripa.

Nema nigde. Ono je grafik za ceo svet. Grip je globalno iskorenjen.

Sad svi znaju da se radi o farsi - mnogi još ćute, neki se jedva primetno smeškaju, narodu polako puca film.


Da je farsa ne bi bilo problema .
Ali - nije .
Tragedija je !

Zadah smrti se itekako oseća.
A ponajviše od živih hodajućih mrtvaca koji su svuda oko nas.

Ako već sami to ne primećuju -neko bi morao da im saopšti.

Duše su vam mrtve, a uskoro će i vaša tela otkazati.
Jedini spas je u razumevanju ovog -uskoro .
mentol mentol 02:40 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

maliperica

Zadah smrti se itekako oseća.
A ponajviše od živih hodajućih mrtvaca koji su svuda oko nas.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:51 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

alselone
Ni kod njih verovatno nema gripa.

Nema nigde. Ono je grafik za ceo svet. Grip je globalno iskorenjen.


Jerbo grip nije primio covid vakcinu.
alselone alselone 06:18 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Sad svi znaju da se radi o farsi - mnogi još ćute, neki se jedva primetno smeškaju, narodu polako puca film.


Da, upravo, mnogi ćute. Po starom dobrom običaju narativ je potpuno preuzet i zvanično je predat budalama. Tako da danas prosto ne možeš pokazati zdravu dozu skepse da se nešto ne uklapa. Pa evo i ovde na blogu, na ovo sa gripom većina neće odreagovati, neće napisati "čoveče, ovde se zaista nešto ne slaže", nego će prećutati, okrenuti glavu i proći dalje da ne bi bili krezubi hilbiliji sa slamkom u ustima, iz Simsona, da ne bi bili antivakseri, da ih neko ne bi optužio da veruju kako će nas Bil Gejc čipovati, i tako dalje. Jer nema u medijima nikog ko se normalno pita da li je ove sve baš zaista tako. Ne. Medijska pažnja je data samo totalnoj krajnosti. Tako da možeš biti ili ćuteći potpuno za "mere" ili možeš biti krezubi antivakser. Nema između.

Take sides.
docsumann docsumann 06:46 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Da li je možda tačno što je Milan Novković pričao već nedeljama kako nije pozitivan samo onaj ko se nije testirao?


nas su u firmi testirali svaki put kad bio se pojavio neki slučaj Covida na gradilištu.
do sada - 3 puta

svaki put sam bio negativan.
alselone alselone 06:53 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

nas su u firmi testirali svaki put kad bio se pojavio neki slučaj Covida na gradilištu.
do sada - 3 puta

svaki put sam bio negativan.


Dobro brate jasno je da je to parafraza onog fazona "nije ... samo onaj ko je žurio na autobus". Naravno da ne mislim kako su BUKVALNO SVI POZITIVNI, pošto to jelte nije slučaj, nego da test daje više false pozitive nego što bi bilo prihvatljivo i što bi bilo u skladu sa praksama u nauci i merenjima.
alselone alselone 07:04 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Stvarno je odličan način da nekog izvedeš iz takta to da uzmeš izolovani slučaj, najbolje sebe jer tu imaš argument "ne bih te ja lagao, meni se desilo" i baziraš teoriju na njemu.

Testirala se i moja žena i bila je negativna ali to ne znači da test ne daje veliki procenat false positive i da je vrlo moguće preuzeo ceo grip kao covid. Eno ih gore grafici, zvanični od WHO, koji izgledaju kao oni koje je Vučić crtao pred izbore.

Molim blogere da se na to fokusiraju a ne na rečenicu da su svi pozitivni. To je bilo malo preterivanje i karikiranje, u žaru razgovora kako bi bilo zanimljivije za čitanje.

Hvala lepo.
docsumann docsumann 07:23 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

alselone
nas su u firmi testirali svaki put kad bio se pojavio neki slučaj Covida na gradilištu.
do sada - 3 puta

svaki put sam bio negativan.


Dobro brate jasno je da je to parafraza onog fazona "nije ... samo onaj ko je žurio na autobus". Naravno da ne mislim kako su BUKVALNO SVI POZITIVNI, pošto to jelte nije slučaj, nego da test daje više false pozitive nego što bi bilo prihvatljivo i što bi bilo u skladu sa praksama u nauci i merenjima.


onda evo ovako.
na ta tri testa, od nas 30-40 zaposlenih u kompaniji, mislim da su bila 1 ili 2 pozitivna slučaja, ukupno.
alselone alselone 07:54 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

na ta tri testa, od nas 30-40 zaposlenih u kompaniji, mislim da su bila 1 ili 2 pozitivna slučaja, ukupno.

To zvuči kao normalan procenat čak i da su svi false positive. Jedan do dva posto.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:28 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Da, upravo, mnogi ćute. Po starom dobrom običaju narativ je potpuno preuzet i zvanično je predat budalama. Tako da danas prosto ne možeš pokazati zdravu dozu skepse da se nešto ne uklapa. Pa evo i ovde na blogu, na ovo sa gripom većina neće odreagovati, neće napisati "čoveče, ovde se zaista nešto ne slaže", nego će prećutati, okrenuti glavu i proći dalje da ne bi bili krezubi hilbiliji sa slamkom u ustima, iz Simsona, da ne bi bili antivakseri, da ih neko ne bi optužio da veruju kako će nas Bil Gejc čipovati, i tako dalje. Jer nema u medijima nikog ko se normalno pita da li je ove sve baš zaista tako. Ne. Medijska pažnja je data samo totalnoj krajnosti. Tako da možeš biti ili ćuteći potpuno za "mere" ili možeš biti krezubi antivakser. Nema između.

Take sides.


Navodno se ljudi manje krecu a cini se da smo konacno naucili i da peremo ruke.

Primer sa gripom i koronom pokazuje koliko jos uvek malo znamo o nekim fenomenima uprkos razvoju nauke poslednjih decenija. Paralelno sa razvojem nauke isao je i vrtoglavi razvoj bulshittinga cemu su doprinele socijalne mreze, visak slobodnog vremena, nomophobia i politicki populizam pa je laiku danas cesto tesko da razluci naucno znanje od glasina.

Moguce objasnjenje dole - zapravo vise nagadjanje.

https://www.nature.com/articles/d41586-020-03519-3
jooscout jooscout 10:00 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

alselone
Sad svi znaju da se radi o farsi - mnogi još ćute, neki se jedva primetno smeškaju, narodu polako puca film.


Da, upravo, mnogi ćute.

Take sides.


Brate,a šta čovek da kaže? stvarno ne znam, ajde pcr je komplikovana stvar, nije deo opšteg fundusa znanja, i to objasniš u detalje i ne vredi,i sad treba neko da se maje da ti kaže da gripa nema jer ljudi nose maske i jači ili slabiji karantin je na delu. I ne samo maske pa respiratorni virusi, nego su i uobičajene crevne zaraze, posebno kod dece, opale za 80%. Kako da ne odmahneš rukom i odćututiš?
Ja evo sad nisam, samo jer sam grdno pogrešila da se uopšte uplićem u objašnjavanja, pa da ne bude: evo, ćuti.
A sad stvarno ću da zaćutim, idem da provedem praznike uživajući iodmarajući. Što i vama svima želim.
alselone alselone 10:10 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

i sad treba neko da se maje da ti kaže da gripa nema jer ljudi nose maske i jači ili slabiji karantin je na delu.

Navodno se ljudi manje krecu a cini se da smo konacno naucili i da peremo ruke.


Hoćete da kažete da grip ne prenosimo zato što peremo ruke i nosimo maske dok u isto vreme prenosimo koronu zato što NE peremo ruke i NE nosimo maske?


OK, neka bude tako, ali da je baš nula na grafiku? Nigde na svetu ni jedan siroma popio grip?
Atomski mrav Atomski mrav 10:10 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Izlečili grip! Kakav civilizacijski napredak.


'Bem li ga, ne mora baš sve da bude teorija zavere... pojavom korone u februaru i martu, dosta država je primenilo lock-down strategiju, maske, pranje ruku... a s druge strane, možda su svi (tj. velika većina) slučajeva gripa jednostavno podvedeni pod Covid-19. Slušao sam izjavu epidemiologa iz našeg DZ - gripa nema jer nikoga nisu ni testirali na grip (uzimanjem brisa iz nosa - tako su mojoj ćerci i meni ustanovili da smo oboleli od svinjskog gripa pre dve godine). Što se testiranja tiče, moja supruga je od letos dvaput bila u izolaciji, jednom je imala upalu grla a drugi put upalu sinusa - morala je da ide u Covid ambulantu gde su je "testirali", radili su serološki test koji može da pokaže da si bio bolestan (ja to zovem "timber" test po onoj epizodi Pink Panter crtanog) a ne da si trenutno zaražen... sad navodno testiraju prvo antigen testom pa ako je negativan rade PCR test (antigen test inače bude pozitivan na koka kolu i kašu od jabuke), ali pitanje je koliko je sve to pouzdano. Norvežani testiraju PCR testovima a ni kod njih nema gripa...

Tako da su možda te cifre podeljene između korone i gripa, ali da korona odnosi živote, tu nema dileme.
Atomski mrav Atomski mrav 10:12 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Hoćete da kažete da grip ne prenosimo zato što peremo ruke i nosimo maske dok u isto vreme prenosimo koronu zato što NE peremo ruke i NE nosimo maske?



Atomski mrav Atomski mrav 10:14 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

OK, neka bude tako, ali da je baš nula na grafiku? Nigde na svetu ni jedan siroma popio grip?


N'umeju lekari da razlikuju simptome, ali ako se nakon testiranja na koronu ispostavi da je pacijent negativan, zašto ga ne testiraju na grip?
alselone alselone 10:14 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu


'Bem li ga, ne mora baš sve da bude teorija zavere


Ne mora. Ja to nisam ni rekao.

Tačno sam nabrojao moguće uslove za ovo i ogradio se i od toga da mislim da je ovo mračna vlada iz senke i da virus ne postoji. Ništa od toga nisam rekao, nema potrebe da odgovaramo na to.

Tačno sam specificirao koji su mogući uslovi koji su doveli i razlozi za ekspanziju.
alselone alselone 10:16 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

N'umeju lekari da razlikuju simptome, ali ako se nakon testiranja na koronu ispostavi da je pacijent negativan, zašto ga ne testiraju na grip?


Ne znam. Čudno svakako. Baš nigde na celom svetu neki džep da se napravio i tu lokalno pokupi recimo 10,000 ljudi. Pa onda u drugom delu sveta još 10,000 i tako. Eto, ne mora da bude kao prethodnih godina, ali vučićevska nula budi sumnju.
alselone alselone 10:32 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Misaoni eksperiment.

Da li The Washington Post u vlasništvu Džefa Bezosa piše objektivno o koroni?

Ne zato što je on dr Evil iz onog glupog filma što je parodija na Bonda, nego prosto jer ovako Amazon raste u nebo. Ne mora mnogo da laže, da ne znam šta, prosto novine malo više dižu frku i malo više poslešuju lockdown i to je to.

Možda je čak i gore, ali eto, neka ovako mala sumnja uniđe u glavu pa možemo dalje pričati.

jooscout jooscout 10:33 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

alselone
N'umeju lekari da razlikuju simptome, ali ako se nakon testiranja na koronu ispostavi da je pacijent negativan, zašto ga ne testiraju na grip?


Ne znam. Čudno svakako. Baš nigde na celom svetu neki džep da se napravio i tu lokalno pokupi recimo 10,000 ljudi. Pa onda u drugom delu sveta još 10,000 i tako. Eto, ne mora da bude kao prethodnih godina, ali vučićevska nula budi sumnju. [/quote

Ne moraš da mipersiraš. Naravno da nije 0, u Španiji je sezona gripa počela u 36. nedelji. Do sad je potvrdjeno 148 slučajeva, što u odnosu na isti period prošle godine je redukcija od čak 99%. Uobičajeno je da se brojke o sezoni gripa sabiraju na kraju sezone. Bukvalno možeš bolje da guglaš. Ja ne mogu a i neću jer je ovo sasvim trivijalna stvar, a budući da imam visoko mišljenje o tvojim kognitivnim sposobnostima, sigurna sam da si ovo mogao i sam da nadješ ako te je stvarno interesovalo. To mene iznervira (ne baš iznervira, reč je prejaka), ali brate kako, zašto se ukopaš u rabbit hole? pitaj nekog lekara majku mu, što ovako dramatično, ceo svet su debili, i majku mu omaklo im se da lažnonapišu dvojicu trojicu od gripa,eto da zavaraju trag, jako vole da kreiraju petri dish nestabilosti ekonomske političke i kakve hoćeš.


Inače 10kljudi je jako mnogo, to je kolko bude za dva meseca ukupno. E sad, zašto su maskei distance efikasnije kod gripa nego korone (i da li su) smo prežvakali umartu, kad je počeo krug "ma toje samo grip".
Ajd, sve najbolje, prijatni praznici.
alselone alselone 10:41 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Ne moraš da mipersiraš.

Nisam ti persirao, odgovorio sam tebi i Neues aus der Nachbarschaft kog sam takođe citirao, pa zato.

Naravno da nije 0, u Španiji je sezona gripa počela u 36. nedelji. Do sad je potvrdjeno 148 slučajeva, što u odnosu na isti period prošle godine je redukcija od čak 99%. Uobičajeno je da se brojke o sezoni gripa sabiraju na kraju sezone. Bukvalno možeš bolje da guglaš. Ja ne mogu a i neću jer je ovo sasvim trivijalna stvar, a budući da imam visoko mišljenje o tvojim kognitivnim sposobnostima, sigurna sam da si ovo mogao i sam da nadješ ako te je stvarno interesovalo. To mene iznervira (ne baš iznervira, reč je prejaka), ali brate kako, zašto se ukopaš u rabbit hole? pitaj nekog lekara majku mu, što ovako dramatično, ceo svet su debili, i majku mu omaklo im se da lažnonapišu dvojicu trojicu od gripa,eto da zavaraju trag, jako vole da kreiraju petri dish nestabilosti ekonomske političke i kakve hoćeš.

Hej, citirao sam WHO sajt. Nisam lupio napamet. Šta ima bolje da guglam od tog izvora?
nikvet pn nikvet pn 10:47 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Atomski mrav
pacijent negativan, zašto ga ne testiraju na grip?


У здравству је такав распад система (не само код нас) да им још само грип фали док Хиландар гори. Тамо се не зна ко пије а ко плаћа; ко ради сатире се (већином особље), ко не ради јаја лади (већином доктори).

Ова ситуација разоткрива да је цео здравствени систем свуда кренуо у правцу фасаде, естраде; ларпурлартизам ради обрта фармакоиндустрије. Суштина функције им је некако неприметно измакла; отуд општи пад поверења.



alselone alselone 11:16 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Pošto sumnjam da sumnjate i dalje šta sam hteo da kažem :) onda ću reći samo kratku definiciju onoga što zapravo želim da kažem.

Nivo mera uveden na svetu mnogo je strožiji nego što je potrebno za nivo pretnje.

Bio je potpuno opravdan na proleće jer nismo znali sa čim se susrećemo i lockdown je logičan potez kada ne znaš dimenzije pretnje, nego se sakriješ u rupu dok čudovište pokaže svoje lice. Onda se pregrupišeš i osmisliš strategiju.

Naknadno se manji ili veći lockdown održava veštački.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:53 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Nivo mera uveden na svetu mnogo je strožiji nego što je potrebno za nivo pretnje.


Tako reci bre, da svi razumemo.

Kod uvedenih mera je jasno da postoje propusti. Da ih nema bili bi bolji rezultati. Evropske zemlje su se pokazale kao posebno neefikasne. Malo uvedu generalni lockdown pa onda puste ljude da jure po prodavnicama pa onda novi lockdown. Zakljucavaju decu a ostavljaju otvorena skijalista pa zakasne sa merama, pa ne funkcionise tracing sistem, pa ne uspeju ljude da testiraju...

U Britaniji su eksperti pre neku nedelju rekli da se bez veze trose resursi jer plan sa testiranjem i tracingom nije dobro osmisjen pa su preporucili restartovanje plana. Znaci mozes da uvedes sve mere i da to bude opravdano ali ako mere nisu dobro sinhronizovane mucak. Kod nas je isto to ocigledno slucaj.

U Kini - i u drugim azijskim zemljama - sa druge strane je navodno daleko bolja situacija a nije u pitanju prikrivanje zarazenih nego su bolje pripremili i sprovodili mere. Oni su zatvarali kvartove a ne citave gradove, testirali su 7 miliona ljudi za pet dana, nisu kasnili sa merama i sl.
Colin_bgd Colin_bgd 11:54 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Onda se pregrupišeš i osmisliš strategiju.

Nikad Srbin nece nauciti da odraste, vec ce uvek da ocekuje ocev sinjel ili majcine skute da ga brane od ala ovoga sveta...

Ali, da ne budem prestrog... Ko da se pregrupise i ko da osmisli strategiju? Sve sto se radi povodom korone (a i vecine stvari na svetu) se radi kao improvizacija od danas do sutra...

U svakoj situaciji u istoriji (i buducnosti) ima pobednika i gubitnika. Odatle ne proizilazi (ni logicki, niti po bilo kom drugom osnovu) da to automatski znaci da je "neko" tu i takvu situaciju kreirao, a jos manje da je kontrolise ili odrzava...

Ne postoji plan. Ne postoji kontrola. Ne postoji sistem. Ne postoji strategija... Jedino sto je polu-planski ostvareno je da postoji samo neka flimsy fasada koja sklanja iz naseg direktnog vidokruga jednu prirodnu stihiju za koju (stihiju) zivoti jedinke ove ili one vrste ne predstavljaju apsolutno nista, a to je za mozak (koji je milenijumima uljuljkavan u izmisljotinu da smo mi (homo sapiensi) nesto, kao, ovo-ono, specijalno, posebno, idimidodjimi...) jednostavno neprihvatljivo i onda taj isti mozak pokusava da nadje neki pattern, neki razlog, neko objasnjenje, neku kocku secera, ali koje u 99.99% slucajeva (ukljucujuci i koronu) ne postoji, i onda imamo tzv. "problem" jer pocnu da nam se pričinjavaju čuda...


Jel sad malo bolje?

maksa83 maksa83 12:14 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

jednu prirodnu stihiju za koju (stihiju) zivoti jedinke ove ili one vrste ne predstavljaju apsolutno nista

Upravo. Koliko kojekakvih virusa non stop vrši pomore, npr. nikvet nek vam objasni šta su (sve će to moja mila prekriti ruzmarin) slinavka i šap za početak i šta se tu radi kad se pojavi, pa onda ono čudo što je onomad potamanilo banane pa ovo što mi danas jedemo po ukusu nema puno veze sa tim bananama, pa kuge, kolere, španske groznice, ostali SARSovi. Ubaciš u sve to super povezan svet gde si danas u Njujorku, sutra u Singapuru (a prtljag u Frankfurtu) i eto mega belaja. Kada sve to zaustaviš onda jedan grip postane nešto što se javlja u džepovima sa po 10 komada nedeljno tu i tamo ponegde. Ja sam pre 5 godina proveo prvi dan (kako će se ispostaviti H1N1) gripa 5 sati u kolima sa još tri drugara, niko od njih ga nije pokupio od mene simptomatičnog a mene je odvalio 8 dana. Od ovih slinavih nazeba obično svi u porodici fasujemo po 3x godišnje (deca kad su bila manja više pošto im se tek razvijao imunitet), a sada od marta na ovamo - niko, ništa, tj. možemo zaključiti da je što se nas tiče "kijavica iskorenjena".
alselone alselone 12:32 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Tako reci bre, da svi razumemo.

Sve se slažem. Azijske zemlje su se mnogo bolje snašle. Vidi se sa su imali iskustva sa tim a i nisu potpali pod histeričnu medijsku stihiju.

Ali, da ne budem prestrog... Ko da se pregrupise i ko da osmisli strategiju?

Ništa mi nismo gori od ostatka evrope. Mislio sam generalno. To da smo mi neorganizovani nije sporno, da je samo to ne bih ni spominjao.

Jel sad malo bolje?

Možda. Slažem se načelno sa tim što si napisao.


Upravo. Koliko kojekakvih virusa non stop vrši pomore, npr. nikvet nek vam objasni šta su (sve će to moja mila prekriti ruzmarin) slinavka i šap za početak i šta se tu radi kad se pojavi, pa onda ono čudo što je onomad potamanilo banane pa ovo što mi danas jedemo po ukusu nema puno veze sa tim bananama, pa kuge, kolere, španske groznice, ostali SARSovi.

Ovo je opšte mesto. Svima je jasno da virusi postoje i da su opasni. Tu nema spora. Ako na ovo što sam napisao odgovoriš na ovaj način, radiš upravo ono što sam gore napisao. Obraćaš se kao antivakseru. Zaista ne treba tako.
Atomski mrav Atomski mrav 12:34 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Ne postoji plan. Ne postoji kontrola. Ne postoji sistem. Ne postoji strategija...


Postoji u Finskoj. Oni su proletos jedini imali zalihe osnovnih potrepština (maski, rukavica, zaštitnih odela, sredstava za dezinfekciju) jer su po zakonu u obavezi da imaju to na zalihama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:36 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Atomski mrav
Tako da su možda te cifre podeljene između korone i gripa, ali da korona odnosi živote, tu nema dileme.


Pa nosi i sezonski grip, kod mene godišnje 9.000 umre od njega.
Od c-19 nešto više za sada tj. ove godine..

PS. Uz redovnu vakcinaciju svake godine, izvršena i u oktobru ove godine - redovna vakcinacija protiv sezonskog gripa.
Atomski mrav Atomski mrav 12:38 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Pa nosi i sezonski grip, kod mene godišnje 9.000 umre od njega.

Tako je.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:55 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Proletos u piku zaraze ovde smo maske nosili samo ja i holandski kinezi (disciplina i van Kine), i po neka baba i deda, sad nose skoro svi - jer za razliku od proletos većina radnji je uvela obavezno nošenje maske.

Ali je broj zaraženih dnevno (pozitivno testiranih) mnogostruko veći nego proletos. Pre neki dan registrovano 13.000 u jednom danu.

Ali u isto vreme broj hospitaliziranih i umrlih je mnogo manji od proletos.

Da, sabili su i brojne proteste protiv c-19 mera na nulu. Letos svaki dan bio po neki protest ali su ih sve razjurili, kazne itd.

Sad je opet lokdaun.
Colin_bgd Colin_bgd 13:12 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu


Ali, da ne budem prestrog... Ko da se pregrupise i ko da osmisli strategiju?

Ništa mi nismo gori od ostatka evrope. Mislio sam generalno. To da smo mi neorganizovani nije sporno, da je samo to ne bih ni spominjao.

Ja jesam mislio na judsku vrstu, generalno...

Ne postoji razlika izmedju "mi" i "oni", takva podela ne postoji...
shmoo shmoo 13:26 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Већ сам поменуо, гледао сам податке Статистичког завода Србије... Годинама уназад у Србији умире око 100 000 људи годишње. Од тога за 20 000 тих смрти узрок је канцер (сваки пети, 20%), половина (50 000 људи) годишње умире од болести срца и крвних судова. А преосталих 30 000 људи умре због многих других разних узрока.

И нико није још у Србији, како ти кажеш, прогласио епидемију канцера за ових 21 годину од бомбардовања НАТО.

Иако нам се годишње роди 65-70 000 беба што значи да у просеку годишње Србија изгуби 30-35 хиљада становника само тим негативним прираштајем.

И нико се годинама није узбудио због тога нити покушао да нешто промени...


alselone alselone 13:27 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Ja jesam mislio na judsku vrstu, generalno...

Ne postoji razlika izmedju "mi" i "oni", takva podela ne postoji...


Ako je tako onda ovo tvoje nema smisla.

U svakoj situaciji u istoriji (i buducnosti) ima pobednika i gubitnika. Odatle ne proizilazi (ni logicki, niti po bilo kom drugom osnovu) da to automatski znaci da je "neko" tu i takvu situaciju kreirao, a jos manje da je kontrolise ili odrzava...


Jer iz prve rečenice nikako ne možeš izvući drugu. Prvo nije premisa da bi izvukao zaključak u drugoj. Možeš verovati da je tako i to je u redu, ali ne možeš tvrditi.

Iako ni ja ne mislim da je ovo namerno kreirano, vidim da se svidelo političarima i da je došlo kao kec na 11 za smanjivanje sloboda i ekonomsko pregrupisanjave. Nešto kao 9/11. Nije iscenirano (iako postoje sumnje da je zažmureno na oba oka) ali je sasvim lepo iskorišćeno za udodatno uvođenje policijske države i rat na bliskom istoku. Pa i Perl Harbur se krenuo odmotavati 50 godina kasnije. Verovatno će i 9/11 tako. Verovatno će i ovo tako.

Iako je kroz istoriju postojalo mnogo faking teorija zavere koje su se obistinile kao tačne (kako mrzim taj termin), ljudi su prestrašeni da i dalje veruju u nešto izvan mainstream medija, u nešto što makar malo naslućuje konspiraciju, zbog preuzimanja narativa koji sam pomenuo gore. Odmah si krezubi antivakser.

alselone alselone 13:29 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

И нико није још у Србији, како ти кажеш, прогласио епидемију канцера за ових 21 годину од бомбардовања НАТО.


Kada se rak bude prenosio vazduhom onda će imati smisla da se proglasi epidemija. Ako može da se zaustavi karantinima i smanjenim kontaktima, onda ima smisla, ako ne može, onda baš i nema.
Atomski mrav Atomski mrav 13:34 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

И нико није још у Србији, како ти кажеш, прогласио епидемију канцера за ових 21 годину од бомбардовања НАТО.

Ako su te cifre tačne, onda bi najpre trebalo proglasiti "epidemiju" bolesti srca i krvnih sudova...
nikvet pn nikvet pn 14:25 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Colin_bgd

Ne postoji razlika izmedju "mi" i "oni", takva podela ne postoji...


Код класичних зараза то је сасвим тачно.

Али сада, први пут у историји цивилизације подела је направљена. Подела на богате и сиромашне. Лек постоји, специфични антиковид имуноглобулин. Дејствује и у превентиви и у терапији. Довољно је скуп и ексклузиван да га нема у медијима а сирото крдо нека чека имунитет и вакцине.

vcucko vcucko 14:41 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Atomski mrav
Ne postoji plan. Ne postoji kontrola. Ne postoji sistem. Ne postoji strategija...


Postoji u Finskoj. Oni su proletos jedini imali zalihe osnovnih potrepština (maski, rukavica, zaštitnih odela, sredstava za dezinfekciju) jer su po zakonu u obavezi da imaju to na zalihama.

Nisam siguran, ali pretpostavljam da su i ostali po svojim zakonima u istoj obavezi?

Znači nije do zakona nego do primene istih.

A mi u tome imamo tradiciju. Ono kad je najveći sin izrekao čuvenu misao o pridržavanju zakona kao pijan plota.
Čime ne amnestiram Rada Pašića, nikako.

(Nije č-p priča, ne č-p, neee...)
shmoo shmoo 14:45 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Atomski mrav
И нико није још у Србији, како ти кажеш, прогласио епидемију канцера за ових 21 годину од бомбардовања НАТО.

Ako su te cifre tačne, onda bi najpre trebalo proglasiti "epidemiju" bolesti srca i krvnih sudova...




Рекох да су то подаци Статистичког завода Србије.

У чему би био њима интерес да лажирају те податке?

Atomski mrav Atomski mrav 14:48 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Рекох да су то подаци Статистичког завода Србије.

У чему би био њима интерес да лажирају те податке.


Pa ako se niko od nadležnih ne potresa zbog toga što 50.000 ljudi umre zbog srčanih i vaskularnih problema godišnje, što bi se potresali zbog 20.000 ljudi koji umru od karcinoma...
shmoo shmoo 15:01 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

alselone
И нико није још у Србији, како ти кажеш, прогласио епидемију канцера за ових 21 годину од бомбардовања НАТО.


Kada se rak bude prenosio vazduhom onda će imati smisla da se proglasi epidemija. Ako može da se zaustavi karantinima i smanjenim kontaktima, onda ima smisla, ako ne može, onda baš i nema.



Занемари ту реч "епидемија" и не извлачи је из контекста читавог коментара.

Не прилиличи теби такво лицемерје.

Замени ту реч коју си извукао из контекста читавог коментара речима узбуна у јавности.

Нико није у јавности подигао глас око тога нити алармирао јавност због толиког броја оболелих од канцера после бомбардовања Србије 1999. године као што то сада раде у вези са вирусом корона.

shmoo shmoo 15:08 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Atomski mrav
Рекох да су то подаци Статистичког завода Србије.

У чему би био њима интерес да лажирају те податке.


Pa ako se niko od nadležnih ne potresa zbog toga što 50.000 ljudi umre zbog srčanih i vaskularnih problema godišnje, što bi se potresali zbog 20.000 ljudi koji umru od karcinoma...



Али су се зато сви силно потресли и узбудили око короне.

О томе причамо, зар не?

О том несразмеру у којем се пажња јавности усмерава на узроке смрти 20 000 људи годишње у Србији (или узроке 50 000 смрти у Србији годишње) са оволиким усмеравањем пажње јавности на оболеле и преминуле од вируса корона.

За три месеца биће пуних годину дана од оног завођења ванредног стања у марту 2020. године у Србији. И до сада, према званичним подацима, корона је у Србији била узрок смрти у 2782 случаја.

Разлика између 2782 и 20 000 смрти узрокованих канцером (или 50 000 смрти узрокованих кардиоваскуларним болестима) прилично је велика, зар не?

Atomski mrav Atomski mrav 15:31 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Velika je razlika, ali to ne znači da ne treba obraćati pažnju na koronu jer deset puta manje ljudi umire od nje nego od karcinoma. U Švedskoj je umrlo 8000 ljudi od korone jer nisu hteli da primene nikakve iole rigoroznije mere. Situacija tamo je slična kao i u Srbiji, u Stokholmu i drugim mestima gde ima najviše obolelih je ogromna navala na dežurne medicinske službe, medicinski radnici daju otkaze jer više ne mogu da podnesu toliki pritisak...

Da se vratimo na karcinom i kardiovaskularne bolesti - koliki je broj ljudi kojima se otkrije da boluju od karcinoma i kardiovaskularnih bolesti na godišnjem nivou u Srbiji naspram broja preminulih od tih bolesti? Tj. koliki broj ljudi umre od tih bolesti bez da su i znali da boluju od njih ili su dobili odgovarajuću dijagnozu suviše kasno? Korona je nešto novo a medicina se bavi dijagnostikom i lečenjem karcinoma i kardiovaskularnih bolesti već duži period. Tu i tamo se čuje vest da je pokretni mamograf u tom i tom mestu, a i to su uglavnom donacije, koliko se zapravo radi na prevenciji i ranom otkrivanju tih bolesti? Država ima para za mastodontske spomenike, plato ispred Hrama Svetog Save pa i za donaciju namenjenu renoviranju Notr Dama a nema za prevenciju ovih bolesti ili za dovoljan broj PCR testova ili za praćenje izvora zaraze...
shmoo shmoo 16:35 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Atomski mrav

Velika je razlika, ali to ne znači da ne treba obraćati pažnju na koronu



Далеко од тога. То нисам ни мислио.

Само сам приметио ту разлику у пажњи која се поклања једном или другом (или трећем).

maliperica maliperica 20:30 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

alselone


Iako ni ja ne mislim da je ovo namerno kreirano, vidim da se svidelo političarima i




maliperica maliperica 20:38 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

shmoo


Нико није у јавности подигао глас око тога нити алармирао јавност због толиког броја оболелих од канцера после бомбардовања Србије 1999. године као што то сада раде у вези са вирусом корона.


Gejts je zamenio Forda i masovna proizvodnja virusa/vakcina/bolesti zamenila je masovnu proizvodnju automobila.

A ideologija pandemije - ideologiju ljudskih prava.

Pa, naravno da će se manipilisati virusima, a ne kancerom , kad se radi o ogromnoj razlici u brojevima na silu (primenom tihe moći ) prodatih medikamenata.

Da ne zaboravim, pandemiju COVIDA u korak prati pandemija gluposti i površnosti.

milisav68 milisav68 20:51 22.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

Нико није у јавности подигао глас око тога нити алармирао јавност због толиког броја оболелих од канцера после бомбардовања Србије 1999. године као што то сада раде у вези са вирусом корона.

Možda zato što to nije glavni razlog epidemije kancera.

Kad odeš u Mramorac, raspitaj se malo koliko je "hemije" bilo nekad, a koliko sad, i kada je počelo to drastično da se menja.
shmoo shmoo 00:27 23.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

milisav68
Нико није у јавности подигао глас око тога нити алармирао јавност због толиког броја оболелих од канцера после бомбардовања Србије 1999. године као што то сада раде у вези са вирусом корона.

Možda zato što to nije glavni razlog epidemije kancera.

Kad odeš u Mramorac, raspitaj se malo koliko je "hemije" bilo nekad, a koliko sad, i kada je počelo to drastično da se menja.





Видим то и у Церовцу, не морам да прелазим Јасеницу да бих видео исто то и у Мраморцу...

Мада кажу да је Мачва по том питању најгора. Па Војводина, па тек онда Шумадија.

Али тако су ми други рекли, нисам се тиме баш нешто бавио.

milisav68 milisav68 17:06 23.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

shmoo
Видим то и у Церовцу,



Prezubio sam, bolje da sam napisao kad odeš u tazbinu, to je sigurica.

U svakom slučaju kapiraš poentu, mnogo i nestručno se prska, i sve to na ovaj ili onaj način završi u organizmu, otud i epidemija kancera (uz stres naravno).

Ne kažem da je osirumašeni uranijum lekovit, ali nije on glavni razlog za celu zemlju.
shmoo shmoo 17:53 23.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

milisav68
shmoo
Видим то и у Церовцу,



Prezubio sam, bolje da sam napisao kad odeš u tazbinu, to je sigurica.







Нема везе, то нам је први комшилук после Придворица.

А причао сам ти... Није ми то баш тазбина... Него мој таст први пут зашао у тај крај шездесетих година прошлог века захваљујући таштиној далекој родбини и онда зидао викендицу тамо и ево га од одласка у пензију живи тамо већ скоро 25 година.

У последњих 10 година није ни долазио уи Београд. Неће. Чак није ни дошао да види где то моја жена и ја живимо откада смо се преселили из старе куће у стан овде у Бгд. Каже, не занима га...


U svakom slučaju kapiraš poentu, mnogo i nestručno se prska, i sve to na ovaj ili onaj način završi u organizmu, otud i epidemija kancera (uz stres naravno).

Ne kažem da je osirumašeni uranijum lekovit, ali nije on glavni razlog za celu zemlju.



Знам. И у праву си за све ово што кажеш.

Кажем, не пратим баш помно, али слушам људе за то прскање када разговарамо у Церовцу...

А за Мачву и за Војводину знам од сестре. Она то баш прати. Не зато што воли да се бави таквим стварима него је приморана на то из здравствених разлога.


А стрес свакако јесте најважнији фактор. Дефинитивно то тврдим по овоме што видим у свом окружењу у RL.

И није осиромашени уранијум главни разлог, слажем се.

Али "пријатељима" хвала и на томе, нису баш морали тако да нам помажу.

milisav68 milisav68 18:31 23.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

shmoo
Нема везе, то нам је први комшилук после Придворица.

E, iz mog ugla (odrastanja) sve je to bilo na putu za Topolu (i Ravnu Goru ), što je bilo no-no, ali ne zbog neke zabrane (da ne skoče sad ovi zaštitnici lika i dela), nego je put bio u očajnom stanju (dok nije došo Velja na vlast), pa nismo išli biciklama u tom pravcu, otud i mešanje imena sela.
А причао сам ти.......Каже, не занима га...

Jesi, pametan čovek.
Али "пријатељима" хвала и на томе, нису баш морали тако да нам помажу.

Nisu, mada smo se i mi svojski trudili da im se namestimo.

I tu ne mislim samo na `98./`99. već i na ranije.

Sad nam nije ništa.
shmoo shmoo 23:16 23.12.2020

Re: Ljudi, mislim da prisustvujemo čudu

milisav68

E, iz mog ugla (odrastanja) sve je to bilo na putu za Topolu (i Ravnu Goru ), što je bilo no-no, ali ne zbog neke zabrane (da ne skoče sad ovi zaštitnici lika i dela), nego je put bio u očajnom stanju (dok nije došo Velja na vlast), pa nismo išli biciklama u tom pravcu, otud i mešanje imena sela.



Па и јес било тако. Пут био у очајном стању све до Веље Илића.

А знаш зашто Сепци нису тада добили асфалт кроз село?

Нису могли да се договоре с ког краја села ће да почну и ови Вељини чекали, чекали, чекали и на крају се подигли и отишли не асфалтиравши им пут кроз село.

Српска посла.

А за тај пут Паланка-Топола... Рекоше ми неки ликови из Кинотеке да су оне сцене из архиве Кинотеке на почетку "Маратонци трче почасни круг", када превозе тело краља Александра на Опленац па они сељаци који уз пут клече са скинутим капама и испраћају свог убијеног краља, снимане баш на том нашем путу Паланка-Топола...

Тако ми рекли.

milisav68 milisav68 19:18 22.12.2020

Šta smo ono imali?

Prisustvujemo čudu?

Pa baš i ne.

Nema gripa - no test, no case.

Odnosno, verovatno nije upisivan u tabele, jer se nije obraćala pažnja zbog preopterećenog zdravstvenog sistema, kao i da ga je bilo manje zbog povećanih mera zaštite (maske, higijena, dezinfekcija, izolacija), a tu su i vakcine protiv sezonskog gripa.

Sa druge strane, životni vek se produžio, ali je postao i nezdrav, pa se u kombinaciji sa lekovima dobilo mnogo "lakih meta" za povećanu smrtnost na neku novu bolest.

Tu imamo i razliku u prosečnoj starosti, koja je povezana sa imovinskim stanjem i rasom (odnosno, vitaminom D).

Na sve to dodati politiku i ljudsku pohlepu - i eto rezultata (kome se još ne vidi kraj).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana