Lingvistika

pitanje

antioksidant RSS / 24.03.2021. u 14:53

kažu da je potrebno vakcinisati oko 70% populacije, kako bi se postigao dovoljan nivo kolektivnog imuniteta koji bi usporio ili zaustavio ovaj virus. ne ulazeći u to da li je bolji fajzer ili sinofarm, da li je astra zeneka žrtva neke političke igre, da li je sputnjik neopravdano zanemaren, dakle polazeći od premise da su sve vakcine dobre (ok, osporavajte i to ako baš mora, ali ja pitanje koje sledi postavljam polazeći od toga da sve vakcine jesu dobre i da je potrebno da se vakcinišemo, a tražeći način da se obuhvat vakcinisanih poveća) postavljam vam pitanje (ko god i kako god odgovori, ja nemam stav, samo razmišljam pa bih da čujem sve moguće pozicije, ako je moguće) da li bi bilo ok najaviti da se npr od prvog juna otvaraju restorani, koncerti, predstave, kupovina u tržnim centrima, odlazak na bazene ili na sportske događaje, za one koji su vakcinisani?

 



Komentari (581)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 17:44 24.03.2021

Re: Koncert? Predstave?

Najgore od svega što može da nas zadesi (ne samo nas, nego sve male nacije), je da se stvori "naš soj", za koga bi ispitivanja bila skupa, pa bi nas stavili u totalni karantin (kao državu) dok se ne izlečimo.


Jbga, onda se potrudiš da naš soj ne bude samo naš problem...
mariopan mariopan 22:59 24.03.2021

Re: Koncert? Predstave?

predatortz
Najgore od svega što može da nas zadesi (ne samo nas, nego sve male nacije), je da se stvori "naš soj", za koga bi ispitivanja bila skupa, pa bi nas stavili u totalni karantin (kao državu) dok se ne izlečimo.


Jbga, onda se potrudiš da naš soj ne bude samo naš problem...

angie01 angie01 14:20 27.03.2021

Re: preddistriopia

zasto je Srbija dopustila da gradjani drugih zemalja dolaze u Beograd da se vakcinisu?
kada je dokazano da se pandemija najbolje zaustavljala tamo gde su teritorije drzane pod kontrolom i merama,
kada je BGD ionako najugrozeniji u zemlji,
kada zdravstveni radnici koji vakcine daju ionako ne znaju sta ce od posla,
kada se stvaraju nove nepotrebne guzve, a navodno smo pod merama zatvaranja raznih poslova i institucija, upravo da bi se smanjili kontakti,

ako je Srbija htela da pomogne, mogla je te vakcine da posalje tamo gde treba, a ne da putsa nove nekontrolisane ulaske u zemlju.
zilikaka zilikaka 20:45 27.03.2021

Re: preddistriopia

angie01
zasto je Srbija dopustila da gradjani drugih zemalja dolaze u Beograd da se vakcinisu?
kada je dokazano da se pandemija najbolje zaustavljala tamo gde su teritorije drzane pod kontrolom i merama,
kada je BGD ionako najugrozeniji u zemlji,
kada zdravstveni radnici koji vakcine daju ionako ne znaju sta ce od posla,
kada se stvaraju nove nepotrebne guzve, a navodno smo pod merama zatvaranja raznih poslova i institucija, upravo da bi se smanjili kontakti,

ako je Srbija htela da pomogne, mogla je te vakcine da posalje tamo gde treba, a ne da putsa nove nekontrolisane ulaske u zemlju.

I ja ceo dan razmišljam o tome. Zapravo, najbolje bi bilo da je cakcine ystupila po nabavnoj ceni, ako ih imamo viška.
Lepo je pomoći al ne vidim da smo minešto u prilici, da nam se presipa dok drugi oskudevaju.
Ili će biti da su budali pirasli apetiti pa hoće da postane heroj regiona a ovde ubedi raju kako nam je toliko dobro da ne znamo šta ćemo.

mariopan mariopan 21:09 27.03.2021

Re: preddistriopia

Ili će biti da su budali pirasli apetiti pa hoće da postane heroj regiona a ovde ubedi raju kako nam je toliko dobro da ne znamo šta ćemo.

Kladila bih se na to.
milisav68 milisav68 21:14 27.03.2021

Re: preddistriopia

zilikaka
I ja ceo dan razmišljam o tome. Zapravo, najbolje bi bilo da je cakcine ystupila po nabavnoj ceni, ako ih imamo viška.

Kolega Jovičić je to prokomentarisao na tviteru, da se tim vakcinama približio rok trajanja, i da je komplikovana papirološka procedura to dati/ustupiti, kako god, i da je najbrže i bolje ovako, pošto je kod nas to sve uigrano i spremeljeno, a da su ljudi koji su došli da se vakcinišu rođaci i prijatelji naših sugrađana, pa je i to ok da i oni steknu imunitet, da ne bi bili prenosioci kada dođu u posetu u Srbiju ili ako naši odu tamo.
zilikaka zilikaka 21:28 27.03.2021

Re: preddistriopia

da se tim vakcinama približio rok trajanja

Ovvo su novi podaci.
Iskreno, ćudi me da je rok tako kratak, posebno kad ide prića da svakom čuvaju drugu dozu.
Ne kažem, bolje iskoristiti nego baciti al i dalje mi ne štima.
Vakcina nema na tržištu, ne mogu da proizvedu ugovorene količine, a kod nas se pojavljuje višak kojem ističe rok trajanja.

Uzgred,u mojoj firmi tek prave spiskove zainteresovanih za vakcinu, a ne čujem ni da se kod drugih nešto brže radi.
mariopan mariopan 21:41 27.03.2021

Re: preddistriopia

milisav68
zilikaka
I ja ceo dan razmišljam o tome. Zapravo, najbolje bi bilo da je cakcine ystupila po nabavnoj ceni, ako ih imamo viška.

Kolega Jovičić je to prokomentarisao na tviteru, da se tim vakcinama približio rok trajanja, i da je komplikovana papirološka procedura to dati/ustupiti, kako god, i da je najbrže i bolje ovako, pošto je kod nas to sve uigrano i spremeljeno, a da su ljudi koji su došli da se vakcinišu rođaci i prijatelji naših sugrađana, pa je i to ok da i oni steknu imunitet, da ne bi bili prenosioci kada dođu u posetu u Srbiju ili ako naši odu tamo.

Ok ako je tako, jer i to okruženje treba da bude vakcinisano da mogu da cirkulišu ili mi kod njih, rodbina ko je ima. Samo nisam to znala.
predatortz predatortz 21:42 27.03.2021

Re: preddistriopia

mariopan
Ili će biti da su budali pirasli apetiti pa hoće da postane heroj regiona a ovde ubedi raju kako nam je toliko dobro da ne znamo šta ćemo.

Kladila bih se na to.


Ja to čitam ovako:

Cena vakcine je cca 4 evra. Vakcinišeš, sa revakcinacijom, desetak hiljada "regionaca" po ceni jeftinijeg stana u Beogradu i njihove vlade za tu siću napraviš totalnim idiotima.
Zamisli samo sebe da za vakcinu moraš u Zagreb ili Sarajevo.

milisav68 milisav68 21:44 27.03.2021

Re: preddistriopia

zilikaka
Ne kažem, bolje iskoristiti nego baciti al i dalje mi ne štima.

E, pošto kupio, tolko prodo.

Jovičiću, pomagaj!

Možda su proizvođači izbegli jače stabilizatore, da ne bi bilo više nusefekata, pa kraće traju.

Sa druge strane, čitam klince na Reditu, kažu - vakcina ne košta više 20 evra, a stranci ostave ovde bar 100 za za neki smeštaj, hranu i prevoz.
maksa83 maksa83 21:58 27.03.2021

Re: preddistriopia

Cena vakcine je cca 4 evra. Vakcinišeš, sa revakcinacijom, desetak hiljada "regionaca" po ceni jeftinijeg stana u Beogradu i njihove vlade za tu siću napraviš totalnim idiotima.
Zamisli samo sebe da za vakcinu moraš u Zagreb ili Sarajevo.

Mislim da mu je ovo briljantan potez, najbriljantniji do sada - bukvalno je odigrao isto što i Rusi i Kinezi ovde na manjoj skalli. Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Inače ne nalazim u sebi neko nezadovoljstvo zbog svega toga, štaviše recimo da sam čak i ponosan što svi oni dolaze ovde da se vakcinišu. Voleo bih da njega nema u toj slici doduše, ali proćiće i njegovo.
predatortz predatortz 22:03 27.03.2021

Re: preddistriopia

maksa83
Cena vakcine je cca 4 evra. Vakcinišeš, sa revakcinacijom, desetak hiljada "regionaca" po ceni jeftinijeg stana u Beogradu i njihove vlade za tu siću napraviš totalnim idiotima.
Zamisli samo sebe da za vakcinu moraš u Zagreb ili Sarajevo.

Mislim da mu je ovo briljantan potez, najbriljantniji do sada - bukvalno je odigrao isto što i Rusi i Kinezi ovde na manjoj skalli. Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Inače ne nalazim u sebi neko nezadovoljstvo zbog svega toga, štaviše recimo da sam čak i ponosan što svi oni dolaze ovde da se vakcinišu. Voleo bih da njega nema u toj slici doduše, ali proćiće i njegovo.


Slično razmišljamo.
zilikaka zilikaka 22:03 27.03.2021

Re: preddistriopia

Sa druge strane, čitam klince na Reditu, kažu - vakcina ne košta više 20 evra, a stranci ostave ovde bar 100 za za neki smeštaj, hranu i prevoz.
i na to sam pomislila. Korona turizam.
Opet, nismo mi Izrael da nam je većina vakcinisana pa da se ne plašimo zaraze.
U krajnjoj liniji, da su bar uveli da se plaća vekcina i troßkovi angažovanja ekipa koje rade. Ovako, to ide na moj i vaš troßak.
A to sa radbinom ne pije vodu.
Dolazi ko hoće i to isključivo tim povodom.
zilikaka zilikaka 22:05 27.03.2021

Re: preddistriopia

Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Samo mi objasni šta mi imamo od toga. Mislim na Srbiju.
predatortz predatortz 22:09 27.03.2021

Re: preddistriopia

zilikaka
Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Samo mi objasni šta mi imamo od toga. Mislim na Srbiju.


Politika je konstantno odmeravanje čiji je veći.
Danas je, u rangu u kom se takmičimo, naš najveći.
A štete od toga nemamo.
maksa83 maksa83 22:14 27.03.2021

Re: preddistriopia

Samo mi objasni šta mi imamo od toga. Mislim na Srbiju.

Imamo isto što i Kinezi i Rusi ovde zato što su nas snabdeli vakcinama dok je EU jela govna i otimala se međusobno oko ampula i pokazivala prstom jedna na drugu članicu i mentole u Briselu oko toga ko je kriv što su zajebali stvar (što još uvek traje). Dobijamo tzv. "meku moć", menjamo malo sliku od "oni što su nas klali u Srebrenici" ka "oni što su nam dali vakcine kad su nas svi zaboravili".
zilikaka zilikaka 22:16 27.03.2021

Re: preddistriopia

Dobro, ima logike u tom što kažete
mirelarado mirelarado 22:29 27.03.2021

Re: preddistriopia

Inače ne nalazim u sebi neko nezadovoljstvo zbog svega toga, štaviše recimo da sam čak i ponosan što svi oni dolaze ovde da se vakcinišu. Voleo bih da njega nema u toj slici doduše, ali proćiće i njegovo.


Saglasna u potpunosti. Naši ljudi neće AZ? Pa, eto, ima ko hoće. A lažni Mesija bi mogao malo više da se proziva što je (ne)činjenjem znatno doprineo antivaxerskoj kampanji.
maksa83 maksa83 22:35 27.03.2021

Re: preddistriopia

malo više da se proziva što je (ne)činjenjem znatno doprineo antivaxerskoj kampanji.

On je vrhovni antimasker antivakser, sa njegovim "evo sutra ću da se vakcinišem, saćevidite kako se vakciniše" (*) preko odbijanja da nosi masku kada je svi nose, pa do puštanja šundovizija pod njegovom kontrolom da non stop dovode i promovišu Nestorovića i ostale frindž budale.

(*) Negde sam pročitao da Šešelj koji ga poznaje bolje nego što on poznaje samog sebe pušta abrove da se ovaj patološki plaši igle. Video sam kako to izgleda, u vojsci je neki tip sa nekog kamena u moru u Hrvatskoj bukvalno skočio i bežao oko onog kreveta kada je trebalo da primimo onaj tetanus na početku vojnog roka. Ne mogu da se setim kako se završilo ali baš je bilo ... dinamično.
mirelarado mirelarado 22:39 27.03.2021

Re: preddistriopia

(*) Negde sam pročitao da Šešelj koji ga poznaje bolje nego što on poznaje samog sebe pušta abrove da se ovaj patološki plaši igle.


Uopšte me ne bi iznenadilo da je to istina. Oduvek mi deluje kao metiljavko i razmaženo, nevaspitano derište.
predatortz predatortz 22:45 27.03.2021

Re: preddistriopia

mirelarado
(*) Negde sam pročitao da Šešelj koji ga poznaje bolje nego što on poznaje samog sebe pušta abrove da se ovaj patološki plaši igle.


Uopšte me ne bi iznenadilo da je to istina. Oduvek mi deluje kao metiljavko i razmaženo, nevaspitano derište.


Meni deluje kao oni likovi koji žele da budu zajebani ali nemaju muda, pa nedostatak istih nadoknađuju pokvarenošću.
angie01 angie01 23:22 27.03.2021

Re: preddistriopia

Inače ne nalazim u sebi neko nezadovoljstvo zbog svega toga, štaviše recimo da sam čak i ponosan što svi oni dolaze ovde da se vakcinišu. Voleo bih da njega nema u toj slici doduše, ali proćiće i njegovo.


zanimljivo razmisljanje, kada se u dramaticnoj situaciji zbog toga povecavaju ulasci u zemlju sa drugih teritorija bez bilo kakvih provera i kontrole, povecavaju guzve i time dodatno ugrozava stanovnistvo i jos ionako smorenim zdravstvenim radnicima povecava posao.
maksa83 maksa83 23:31 27.03.2021

Re: preddistriopia

zanimljivo razmisljanje, kada se u dramaticnoj situaciji zbog toga povecavaju ulasci u zemlju sa drugih teritorija bez bilo kakvih provera i kontrole, povecavaju guzve i time dodatno ugrozava stanovnistvo i jos ionako smorenim zdravstvenim radnicima povecava posao.

Anđo ne drami bre.

Neka gomila ljudi došla do Sajma ili Expo centra, izbola se, vratila se kući. Ako su se i raštrkali po gradu nisu baš imali gde da kongreiraju i šire virus pošto ništa ne radi.

Inače od tebe bih prve očekivao da pozdraviš to što pomažemo prezrenim na svetu u regionu i izgrađujemo razgrađene veze, baš me čudi ovaj tvoj stav.
predatortz predatortz 23:33 27.03.2021

Re: preddistriopia

Neka gomila ljudi došla do Sajma ili Expo centra, izbola se, vratila se kući. Ako su se i raštrkali po gradu nisu baš imali gde da kongreiraju i šire virus pošto ništa ne radi.


Ne postoje nikakve mere za ulazak u Srbiju iz BiH, Makedonije, Albanije, Crne Gore, jedino za Hrvatsku nisam siguran.
angie01 angie01 23:46 27.03.2021

Re: preddistriopia

Neka gomila ljudi došla do Sajma ili Expo centra, izbola se, vratila se kući. Ako su se i raštrkali po gradu nisu baš imali gde da kongreiraju i šire virus pošto ništa ne radi.


pa je l si video guzve u redovima, kao za zicu na Kopu i Zlatiboru-zbog cega je objavljen cetvrti pik,...ujedno, cisto sumnjam da su se odmah vratili kuci.

do sada se pokazalo da se samo tamo gde nije bilo protoka ljudi stvar zaustavila- o cemu onda pricamo.


Inače od tebe bih prve očekivao da pozdraviš to što pomažemo prezrenim na svetu u regionu i izgrađujemo razgrađene veze,


uredno pozdravljam pomaganje, ali na adekvatniji nacin u odnosu na situcaiju- znaci, posaljes vakcine tamo gde treba.
maksa83 maksa83 23:56 27.03.2021

Re: preddistriopia

uredno pozdravljam pomaganje, ali na adekvatniji nacin u odnosu na situcaiju- znaci, posaljes vakcine tamo gde treba.

Jes, pošalješ ih Federaciji BiH, Hrvatima, Crnogorcima, Makedoncima (kome, koliko, čega?) a onda tamo krene klanje između Entiteta oko vakcine tipa Sarajevo daje samo svojima Banaluka daje samo svojima, krv, natezanje, pičkematerine, nisi im uopšte pomogao + logistički spremiti i organizovati tu stvar nije nešto što iko od njih može da uradi od danas za sutra. Ovako lepo "nek' dođe ko hoće da se izbode" tad-i-tad i gotova stvar. Mislim da je rizik po nas minimalan, gest je lep, i nekome će da pomogne, menja percepciju Srbije. Vidim ljude odande kako se javno zahvaljuju Beogradu po Internetu, i meni je to lepo, konačno nešto.
angie01 angie01 00:08 28.03.2021

Re: preddistriopia

Mislim da je rizik po nas minimalan,


ja ne znam kako drugacije da kazem ono sto sam vec dva puta rekla- znaci, stvar je zaustavljena SAMO tamo gde je bilo rigorozno sprecavanje protoka ljudi- tacka....kako onda bilo ko, maksa83, procenjuje da je rizik minimalan sa tolikim dolascima sa raznih strana, pa svi posle na jedno mesto u red.


natezanje, pičkematerine, nisi im uopšte pomogao + logistički spremiti


je l ti zamisljas da tamo nema ko da organizuje vakcinisanje isto kao i ovde?

oni su dosli jer se ovde pojavio visak vakcina u odnosu na prijavljene i one koji su dolazili bez prijave,pa posto te vakcine imaju neki rok trajanja, onda se lepo dosetilo za taj lepi gest i jos lepsu sliku- koja je najlepsa, ako je ovde, jer onda moze goblen,tipa viler, zlatni ram 270x420
aureus aureus 00:08 28.03.2021

Re: preddistriopia

maksa83

Imamo isto što i Kinezi i Rusi ovde zato što su nas snabdeli vakcinama
Dobijamo tzv. "meku moć", menjamo malo sliku od "oni što su nas klali u Srebrenici" ka "oni što su nam dali vakcine kad su nas svi zaboravili".


Ova dva dijela su mi okej, samo nisam siguran za ovaj dole:


dok je EU jela govna i otimala se međusobno oko ampula i pokazivala prstom jedna na drugu članicu i mentole u Briselu oko toga ko je kriv što su zajebali stvar (što još uvek traje)

Šta su tačno u EU toliko pogriješili, kako u odnosu na sebe tako i u odnosu na ovaj region?
Nijedna čisto EU farmaceutska kompanija nije završila vakcinu. Fajzer-Bajontek je dijeljena priča, ali američka strana preteže u ovom smislu, a AstraZeneka je britansko-švedska samo i tu preteže britanska strana.
Prva čisto EU kompanija za koju se kroz dva-tri mjeseca očekuje da završi ispitivanja i plasira proizvod je njemački Kjurvak.

3-4 mjeseca od početka vakcinacije - dato je vakcina za 3,3 posto svjetske populacije, što dovoljno govori u problemu proizvodnje prije svega.

Pa zato trenutna situacija liči na neku priču gdje 200 ljudi ulazi u prostoriju i prilazi stolu na kojem je vangla sa 10 krofni, ali zna se ko ulazi prvi i ko uzima tri krofne za sebe. Ameri. Uostalom, to su njihove krofne (Fajzer, Moderna, Džonson i Džonson). Pa onda Kinezi itd. EU može da uzme krofnu ali na njih ovoliko - to im je samo da ne umru od gladi.
Mogli su, i to su i učinili, da rezervišu dovoljno krofni, pa su i rezervisali čak i previše krofni (7 različitih kompanija, i dovoljno vakcina da se po nekoliko puta ušpricaju).
Ostali uglavnom mogu samo da čekaju da baka isprži dovoljno krofni i da se krupanlije najedu. Poneko, naravno, ko je agilan, može da u prolazu štrpne malo krofne za sebe, skine malo eurokrema itd.

Ako se ne desi baš neki armagedon, biće dovoljno doza u EU do kraja ljeta, čak i ranije, i čak uprkos tome što im je AstraZeneka smanjila isporuku na jednu trećinu.
maksa83 maksa83 00:16 28.03.2021

Re: preddistriopia

ja ne znam kako drugacije da kazem ono sto sam vec dva puta rekla- znaci, stvar je zaustavljena SAMO tamo gde je bilo rigorozno sprecavanje protoka ljudi- tacka....kako onda bilo ko, maksa83, procenjuje da je rizik minimalan sa tolikim dolascima sa raznih strana, pa svi posle na jedno mesto u red.

Pa ako su došli svi na jedno mesto u red onda su se ispozaražavali međusobno i bolesni vratili tamo odakle su došli.

Inače, kako ti zamišljaš da to izgleda kada se vakcinišu Beograđani? Stoje na 10m jedan od drugog njih petoro? Pa ne izgleda tako.

Mimo toga, da ne seremo mnogo sa otvorenim Lidlovima gde se četvrtkom sjate armije nakupaca da ugrabe Parkside alat na popustu i prerodaju ga na kupujemprodajem i ostalim budalaštinama.

je l ti zamisljas da tamo nema ko da organizuje vakcinisanje isto kao i ovde?

Da, zamišljam da imaš nekih 5 grupa kojima ti sad treba da podeliš vakcine (kome koliko?), a oni treba na vreme da organizuju sve što smo mi već organizovali sa sve prijavljivanjem i celom "proizvodnom trakom".

Anđo bre nemo me nerviraš...
maksa83 maksa83 00:23 28.03.2021

Re: preddistriopia

Šta su tačno u EU toliko pogriješili, kako u odnosu na sebe tako i u odnosu na ovaj region?

Za početak su se cenjkali, za razliku od Izraela i Amerike koji su došli i rekli "daj vakcine, rape my wallet, nema veze". Zatim je krenulo drkanje sa farmom, ko je kome obećao šta isporučio čega a je l sme a pa ne sme čekaj stani Englezi nisu EU, daj ovamo, vraćaj, ne daj. Dodatno su se izglupirali sa insistiranjem na Zapadnim vakcinama (da ponovim - mene samo zanima da Italijani priznaju rusku vakcinu, a ostali što se mene tiče mogu da se vakcinišu antraksom rastvorenim u vodi iz radijatora). Kad su Hrvati rekli "a mi bi smo možda uzeli i tu rusku vakcinu" iz Brisela je došao jedan ŠLJAP po ruci pa su reterirali sutradan. Evo imaš grupu EU zemalja (među kojima je i Austrija, što je mene začudilo) koje dovode u pitanje distribuciju vakcina. I može o tome još da se piše ali ja bih sad da gubim vreme na nešto drugo.

A da ne pominjem onu drolju ukajmačenu Violu Fon NekiKurac koja kaže da je, pazi sad, srpsko vakcnisanje ATAK na evropsko zajedništvo i EU zato što blablablabla. More majku ti jebem pokvarenu nacističku šatro Zelenu a zapravo ubuđalu.

angie01 angie01 00:45 28.03.2021

Re: preddistriopia

Inače, kako ti zamišljaš da to izgleda kada se vakcinišu Beograđani? Stoje na 10m jedan od drugog njih petoro? Pa ne izgleda tako.


a,'oces da kazes da je onda bolje da se poveca ta guzva.



Mimo toga, da ne seremo mnogo sa otvorenim Lidlovima gde se četvrtkom sjate armije nakupaca da ugrabe Parkside alat na popustu i prerodaju ga na kupujemprodajem i ostalim budalaštinama.


pa to ti i pricam- sve to sto smo dozvolili-jos od utakmice i glasanja,...to ti je ono sto povecava ono izlivanje u bolnicama.




Da, zamišljam da imaš nekih 5 grupa kojima ti sad treba da podeliš vakcine (kome koliko?),


prijave se kod sebe, pa im posaljes toliko,..valjda je jednostavnija ta prijava kod kuce, nego voznja do BGD i nazad,...ajd sad kazi da nije, da nemaju gde i nemaju ko da da bocu,...samo u Srbiji, kada organizuje batica.





Anđo bre nemo me nerviraš...



aureus aureus 00:45 28.03.2021

Re: preddistriopia

Za početak su se cenjkali, za razliku od Izraela i Amerike koji su došli i rekli "daj vakcine, rape my wallet, nema veze". Zatim je krenulo drkanje sa farmom, ko je kome obećao šta isporučio čega a je l sme a pa ne sme čekaj stani Englezi nisu EU, daj ovamo, vraćaj, ne daj. Dodatno su se izglupirali sa insistiranjem na Zapadnim vakcinama (da ponovim - mene samo zanima da Italijani priznaju rusku vakcinu, a ostali što se mene tiče mogu da se vakcinišu antraksom rastvorenim u vodi iz radijatora). Kad su Hrvati rekli "a mi bi smo možda uzeli i tu rusku vakcinu" iz Brisela je došao jedan ŠLJAP po ruci pa su reterirali sutradan. Evo imaš grupu EU zemalja (među kojima je i Austrija, što je mene začudilo) koje dovode u pitanje distribuciju vakcina. I može o tome još da se piše ali ja bih sad da gubim vreme na nešto drugo.

Po meni, napravili su dobru odluku da zajednički naručuju vakcine. Povremeno u svakoj od 27 članica se čini da bi bolje prošli da su naručivali pojedinačno, ali da su tako radili - možda bi 7 bolje prošlo a 20 gore - pa bi opet bio zajeb "a šta će nam EU?"
Mogli su da se ne cjenjkaju, ali Izrael i EU - opet je stvar veličine (9 m vs 445 m, plus Jevreji stari majstori s vezama).
A SAD - EU, tu je stvar i moći. Jer Bajden, znaš i sam, može i da se pozove na neki ratni zakon i prisili američku kompaniju da ne samo isporuči obećano nego i da ubrza.

Ovo oko strana svijeta, ti to njima zamjeraš što se ne oslanjaju na četiri stuba: Ameriku, EU, Rusiju i Kinu? :)

Šalu na stranu, Rusi, i to je očigledno unazad dva-tri mjeseca - nemaju dovoljno vakcina. EU su potrebne vakcine sada, a sad ih nema na toj strani. Nije ih bilo ni u januaru, februaru, martu. Ne podmiruje se EU sa nekoliko miliona Sputnjika V.
A kineska vlast neće dozvoliti da joj Amerikanci previše odmaknu u vakcinaciji, pa će neko vrijeme isto forsirati vakcinaciju kod sebe.
Imao sam nešto i za Indiju, ali nebitno je.

Gledao sam podatke ko koliko vakcina planira da proizvede i ko koliko stanovništva planira da vakciniše do kog datuma. Što je najgore, te podatke gledam često.

Zato kažem, malo strpljenja je potrebno i doći će stvari na svoje, no tanki smo sa strpljenjem, to je muka...
Nerviramo se što je rezultat nepovoljan u 8. minutu.
maksa83 maksa83 00:59 28.03.2021

Re: preddistriopia

prijave se kod sebe, pa im posaljes toliko,..valjda je jednostavnija ta prijava kod kuce, nego voznja do BGD i nazad,...ajd sad kazi da nije, da nemaju gde i nemaju ko da da bocu,...samo u Srbiji, kada organizuje batica.

Mislim da ne sagledavaš dve stvari:

- Političku složenost raspodele vakcina (EU pičvajz u malom, još narodi koji se prekjuče klali, zašto mi sebi tu zlu karmu da nabacujemo na vrat)
- Logističku složenost celog pothvata.

Imamo vakcine, imamo uhodanu mašinu koja radi, koža klima ful oprema, dođi, zavrni rukav, idi.

+ što ponegde tvrde i da nam ugovor sa AZ zabranjuje redistribuciju.
angie01 angie01 01:06 28.03.2021

Re: preddistriopia

Mislim da ne sagledavaš dve stvari:




Emil Atanasovski
@EmilAtanasovski
Ко што би рекол еден бивш мој колега Белград деновиве спроведува политика на:

“Великосрпски вакционализам”


a u stvari, ceo region smo navukli na iglu.






+ što ponegde tvrde i da nam ugovor sa AZ zabranjuje redistribuciju.


ne zabranjuju nam poklanjanje.
nsarski nsarski 01:33 28.03.2021

Re: preddistriopia

Inače ne nalazim u sebi neko nezadovoljstvo zbog svega toga, štaviše recimo da sam čak i ponosan što svi oni dolaze ovde da se vakcinišu. Voleo bih da njega nema u toj slici doduše, ali proćiće i njegovo.


Da, nažalost on se tu ugradio, ali potez je dobar. Ja vidim još dve koristi koje se ne pominju.

1. Čuo sam u nekim komentarima da su ovi koji dolaze iz BiH, na primer, naši poslovni partneri (tj. zaposleni u nekim firmama sa kojima poslujemo), pa distribucija ide preko privredne komore, ili nečeg takvog, i da su te vakcine plaćene iz posebnih fondova. Možda naši tim stranim firmama naplaćuju? U tom slučaju, na primedba o trošenju "naših para na njih" otpada.
2. Još bolje, onaj svet koji se ovde nećka i kao ne želi da se vakciniše, će možda sada da požuri da se vakciniše ako pomisli da preti "nestašica", da će nam stranci potrošiti sve vakcine. To ovde može da se koristi kao trik koji pali: razglasiš da je nestašica ulja, i odmah narod nakupuje zalihe za dve godine (slično je bilo sa toalet papirom u svetu). Uradiš isto sa vakcinama i eto ti red za vakcinisanje.
Unfuckable Unfuckable 03:28 28.03.2021

Re: dokurca

ako urede da autobus dovede - isporuči - odvede, onda valja priča, strogo kontrolisani vozovi
(ne sumnjam da će kad se i čim se ukaže prilika da nas karaju da smo ih sprovodili ko Srbe u Jasenovac, ili već prigodno)

Ako se razmile, u obilazak, tek vakcinisani, da obiđu babu, dedu - onda ne valja.

Šarski, ovde se već jako bune što eto vakcinišemo strance, a za nas kao, nema.
A sve ekipa kojoj na pamet onu oskudnu ne pada da zavrne rukav, ali što da ne prikenja, priliči.

Zemlja smo koja vakciniše okolo (i treba, kad već neće naši i kad nas je jelte EU onako napičila pa daj da se humanitarno vadimo),
a njeni se lekari uzdržavaju od vakcinacije šireći neke spiritualne "sačekajmomalozajebanojeto" mrmot-priče
Loš smo narod, loš, i zatucan.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:07 28.03.2021

Re: preddistriopia

zilikaka
Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Samo mi objasni šta mi imamo od toga. Mislim na Srbiju.

Možda se po komšiluku kandiduje za predsednika da se otarasimo
aureus aureus 09:13 28.03.2021

Re: preddistriopia

dobrosavljevic_m
zilikaka
Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Samo mi objasni šta mi imamo od toga. Mislim na Srbiju.

Možda se po komšiluku kandiduje za predsednika da se otarasimo

Kandiduje se za balkanskog Erdogana, a metiljavci iz okruženja mu pomažu.

A Erdogan ipak ne ide iz Turske, pa se bojim da tako ni Vučić neće iz Srbije.
mariopan mariopan 14:46 28.03.2021

Re: preddistriopia

Sa druge strane, čitam klince na Reditu, kažu - vakcina ne košta više 20 evra, a stranci ostave ovde bar 100 za za neki smeštaj, hranu i prevoz.

mariopan mariopan 14:47 28.03.2021

Re: preddistriopia

dobrosavljevic_m
zilikaka
Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Samo mi objasni šta mi imamo od toga. Mislim na Srbiju.

Možda se po komšiluku kandiduje za predsednika da se otarasimo

mogli bi malo i da odrešimo kesu?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:44 28.03.2021

Re: preddistriopia

mogli bi malo i da odrešimo kesu?

Ja bih donirala celog Vučića, ali optužiće me za raspirivanje mržnje u regionu.
angie01 angie01 19:26 28.03.2021

Re: preddistriopia

Mislim da ne sagledavaš dve stvari:


MAXooooo, je l si gledao "pregled dana", gde je dr Vuk Vucic iz Ujedinjeni protiv kovida upravo opservirao ovo o cemu smo se juce sporili ?

...nekako je ispalo da sam u pravu, tj. da dobro sagledavam i te dve i ostale stvari vezane za slucaj.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:26 28.03.2021

Re: preddistriopia

Možda se po komšiluku kandiduje za predsednika da se otarasimo


kasni - ceda se vec kandiduje za hrvatskog clana predsednistva.
predatortz predatortz 20:39 28.03.2021

Re: preddistriopia

dragosevacsutra
Možda se po komšiluku kandiduje za predsednika da se otarasimo


kasni - ceda se vec kandiduje za hrvatskog clana predsednistva.



Ne može! Zna se da ta osoba mora biti musliman sa hrvatskim imenom i prezimenom i da mora otvoreno da mrzi Hrvate i Srbe.
E sad, Čedi je lako promeniti veru jer je i nema, Srbe je prvo voleo, pa ih omrzao, ali ne mrzi Hrvate.

Znači, polukvalifikovan je.
antioksidant antioksidant 09:59 29.03.2021

Re: preddistriopia

maksa83
Cena vakcine je cca 4 evra. Vakcinišeš, sa revakcinacijom, desetak hiljada "regionaca" po ceni jeftinijeg stana u Beogradu i njihove vlade za tu siću napraviš totalnim idiotima.
Zamisli samo sebe da za vakcinu moraš u Zagreb ili Sarajevo.

Mislim da mu je ovo briljantan potez, najbriljantniji do sada - bukvalno je odigrao isto što i Rusi i Kinezi ovde na manjoj skalli. Odglumio Baju Koji Rešava Problem.

Inače ne nalazim u sebi neko nezadovoljstvo zbog svega toga, štaviše recimo da sam čak i ponosan što svi oni dolaze ovde da se vakcinišu. Voleo bih da njega nema u toj slici doduše, ali proćiće i njegovo.

jedini problem je što je za vikend otvorena granica za hiljade ljudi da bez ikakvih testova uđu, promuvaju se, raznesu koronu ako je imaju i odu lepo kući.
u situaciji u kojoj je neprekidna priča da li treba pooštravati mere kako bi se zaustavilo širenje virusa ovakav potez nije baš najinteligentniji.
inače, ko podržava ovakve stvari može slobodno i do sajma da volontira, ekipa je tamo do 8 ostala za vikend
maksa83 maksa83 10:54 29.03.2021

Re: preddistriopia

inače, ko podržava ovakve stvari može slobodno i do sajma da volontira, ekipa je tamo do 8 ostala za vikend

Idddijeee...


antioksidant antioksidant 11:13 29.03.2021

Re: preddistriopia

pretpostavljam da je tompson metafora za sve one privilegovane koji svoje stvavove kontra srbije neće promeniti ni 30€ da dobiju uz vakcinu? (ili je stvarno bio?)
sve je moguće :)
cela ta priča oko vakcinacije privilegovane kurte i murte je loša, jedini plus je u regionalnom merenju veličine ali to je za male sa malim i nedovoljno zrele da skapiraju da tome služi sport (a nadam se da je i ronaldo dobio bocu)
maksa83 maksa83 11:33 29.03.2021

Re: preddistriopia

cela ta priča oko vakcinacije privilegovane kurte i murte je loša, jedini plus je u regionalnom merenju veličine ali to je za male sa malim i nedovoljno zrele da skapiraju da tome služi sport (a nadam se da je i ronaldo dobio bocu)

Ne znam za privilegovane, to što je PKS organizovala za biznismene velike i male, ali znam da su se vakcinisali neki vrlo obični ljudi iz regiona.

nadam se da je i ronaldo dobio bocu

antioksidant antioksidant 11:57 29.03.2021

Re: preddistriopia

ali znam da su se vakcinisali neki vrlo obični ljudi iz regiona.

svako ko je mogao sam da se organizuje i da plati da dođe već spada u grupu privilegovanih. otvorili smo granice već pre (zbog insistiranja na regionalnoj povezanosti u sred pandemije), otvoreno nam je sve sem unutrašnjosti kafića (terase regularno rade), bukvalno ništa se ne radi da se preokrene antivaksersko raspoloženje koje dominira (sem što će grci tražiti pcr ili antigenski ako nemaš vakcinu).
svakako je bolje što vakcine nisu bačene ali to što su date onima koji su prvi potrčali do njih bez obzira na stvarnu potrebu (osim ako se lični strah ne računa kao potreba, rudan je lepo rekla da se plaši bez vakcine)
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:13 29.03.2021

Re: preddistriopia

Stigla ruka


Polonium?
predatortz predatortz 12:23 29.03.2021

Re: preddistriopia


jedini problem je što je za vikend otvorena granica za hiljade ljudi da bez ikakvih testova uđu, promuvaju se, raznesu koronu ako je imaju i odu lepo kući.


Za sve te ljude granica je i inače otvorena. Za građane BiH, Crne Gore, Makedonije, Albanije ne treba PCR test za ulazak u Srbiju, niti nama treba za ulazak u te zemlje.

Bratstvo-jedinstvo, jarane!
Sad vidim da zbog toga najveće primedbe imaju upravo najžešći zagovornici istog na blogu.
maksa83 maksa83 12:38 29.03.2021

Re: preddistriopia

svakako je bolje što vakcine nisu bačene ali to što su date onima koji su prvi potrčali do njih bez obzira na stvarnu potrebu (osim ako se lični strah ne računa kao potreba, rudan je lepo rekla da se plaši bez vakcine)

Vidi, moje duboko lično ubeđenje - u svakom kontekstu, pa i ovom - je da se Ultimativna Moć ne demonstrira sposobnošću da Uzmeš, nego da Daš.

Ovo je beskonačno jači power move od svih Vulinovih "kupili smo još ćetri ruska rashodovana đipa sa mitroljezom i 3 ista tak'a helikoptera, treba da dođe samo majstor da ih montira, a i stigla mi juče 1:1000 maketa S400, pa vi vid'te sa kim ćete da se zajebavate."
antioksidant antioksidant 12:55 29.03.2021

Re: preddistriopia

Ovo je beskonačno jači power move

probaj da prošetaš srpski dres kroz sarajevo pa javi :)
a i izabrao si sa čim da porediš. referentnu vrednost si stavio na uobičajenog vulina
antioksidant antioksidant 12:56 29.03.2021

Re: preddistriopia

Za sve te ljude granica je i inače otvorena.

znam. i inače je to imbecilan potez. za imbecile da se lože
mirelarado mirelarado 12:56 29.03.2021

Re: preddistriopia

(terase regularno rade


Gde?
antioksidant antioksidant 12:59 29.03.2021

Re: preddistriopia

mirelarado
(terase regularno rade


Gde?

pa svuda :(
uzmeš na vratima lokala i sedneš lagano na terasu. razumem, sunce je, i šta bih radio unutra?
predatortz predatortz 13:00 29.03.2021

Re: preddistriopia

antioksidant
Za sve te ljude granica je i inače otvorena.

znam. i inače je to imbecilan potez. za imbecile da se lože


Ako ljude koji žele da posete porodicu smatraš imbecilima, onda ok. Inače, svojevremeno je u Srbiji bila daleko gora epidemiološka situacija nego preko Drine. Nikom nije palo na um da se zatvore granice za građane Srbije. Posle toga je Srbija uvela obavezan PCR test, ili dvonedeljni karantin. To, koliko vidiš, nije uticalo na smanjenje broja obolelih. Posle je ta mera ukinuta.
mirelarado mirelarado 13:04 29.03.2021

Re: preddistriopia

antioksidant
mirelarado
(terase regularno rade


Gde?

pa svuda :(
uzmeš na vratima lokala i sedneš lagano na terasu. razumem, sunce je, i šta bih radio unutra?


Dobro, to je kao poslovično pivo ispred zadruge. :)
Mislim da to ne utiče bitno na epidemiju. Dovoljno je da odeš u Knez Mihailovu ili siđeš do reka, videćeš da je atmosfera mnogo "zgusnutija".
antioksidant antioksidant 13:06 29.03.2021

Re: preddistriopia

Ako ljude koji žele da posete porodicu smatraš imbecilima

a nema porodica za posetu iz mađarske?

pcr, antigen, karantin ili vakcina, pa posete rođačke, švalerske, turističke, poslovne... no problem. sve ostalo glupost za ložanu glupih
antioksidant antioksidant 13:06 29.03.2021

Re: preddistriopia

mirelarado
antioksidant
mirelarado
(terase regularno rade


Gde?

pa svuda :(
uzmeš na vratima lokala i sedneš lagano na terasu. razumem, sunce je, i šta bih radio unutra?


Dobro, to je kao poslovično pivo ispred zadruge. :)
Mislim da to ne utiče bitno na epidemiju. Dovoljno je da odeš u Knez Mihailovu ili siđeš do reka, videćeš da je atmosfera mnogo "zgusnutija".

reče mi neko - vraća se moda korzoa :)
predatortz predatortz 13:12 29.03.2021

Re: preddistriopia

antioksidant
Ako ljude koji žele da posete porodicu smatraš imbecilima

a nema porodica za posetu iz mađarske?

pcr, antigen, karantin ili vakcina, pa posete rođačke, švalerske, turističke, poslovne... no problem. sve ostalo glupost za ložanu glupih


Ti, evidentno, iz svog Beeeogradskog luksuza, nemaš i ideju koliko ljudi iz Zapadne Srbije za leba zarađuje preko Drine. Mali Zvornik i Zvornik su, praktično, jedan grad. Ljubovija, Bajina Bašta, Banja Koviljača, pa i Loznica, bez prelaska u RS, i obrnuto, mogli bi da zakatanče i ono malo što radi i privređuje.

Nije Srbija (samo) Beograd, prijatelju! Mada se mnogi ponašaju kao da jeste.

Pa ti tim ljudima tamo, kad ne budu imali šta detetu na astal da stave, objasni da su imbecili.

Mada, ja te ne bih savetovao da to pokušaš.
antioksidant antioksidant 13:17 29.03.2021

Re: preddistriopia

predatortz
antioksidant
Ako ljude koji žele da posete porodicu smatraš imbecilima

a nema porodica za posetu iz mađarske?

pcr, antigen, karantin ili vakcina, pa posete rođačke, švalerske, turističke, poslovne... no problem. sve ostalo glupost za ložanu glupih


Ti, evidentno, iz svog Beeeogradskog luksuza, nemaš i ideju koliko ljudi iz Zapadne Srbije za leba zarađuje preko Drine. Mali Zvornik i Zvornik su, praktično, jedan grad. Ljubovija, Bajina Bašta, Banja Koviljača, pa i Loznica, bez prelaska u RS, i obrnuto, mogli bi da zakatanče i ono malo što radi i privređuje.

Nije Srbija (samo) Beograd, prijatelju! Mada se mnogi ponašaju kao da jeste.

Pa ti tim ljudima tamo, kad ne budu imali šta detetu na astal da stave, objasni da su imbecili.

Mada, ja te ne bih savetovao da to pokušaš.

funkcionalnu nepismenost ne mogu da ti ispravim. to što ne piše da su ti ljudi koji prelaze granicu svaki dan imbecili već oni koji se lože na to ti izmiče toliko da je besmisleno pokušavati.
ali da ti skrenem pažnju na "beogradski" - bez obzira na koliko eeee napišeš, ide malo slovo. to znam da znaš, pretpostavljam da si se zaleteo u pokušaju daonomatopejom ostaviš utisak da si promislio o onom što pišeš.
maksa83 maksa83 13:19 29.03.2021

Re: preddistriopia

a i izabrao si sa čim da porediš. referentnu vrednost si stavio na uobičajenog vulina

Nadam se da sediš - uobičajeni Vulin je tvoja (ajde tvoja, nego i moja realnost.
antioksidant antioksidant 13:21 29.03.2021

Re: preddistriopia

maksa83
a i izabrao si sa čim da porediš. referentnu vrednost si stavio na uobičajenog vulina

Nadam se da sediš - uobičajeni Vulin je tvoja (ajde tvoja, nego i moja realnost.

stvarno misliš da ne znam?
predatortz predatortz 13:26 29.03.2021

Re: preddistriopia


funkcionalnu nepismenost ne mogu da ti ispravim


Ali se možeš da potrudiš da upoznaš prilike, ekonomski i druge, u zemlji čiji si državljanin. Postoji nešto što se zove ekonomska povezanost, mnoge ljude to dotiče u svakodnevnom životu. Država ne može da krši svoj Ustav i svoje zakone, pa da nekim građanima nešto dozvoljava, a nekim to isto brani. Bilo je ideja da se ograniči prerlazak samo na ljude iz pograničnog pojasa, ali su odbijene iz razloga koje sam naveo.

Za veliko B se slažem.

A zašto konverzaciju sa mnom započinješ đonom, valjda ti znaš.

Mene, da budem iskren, boli qratz.




angie01 angie01 14:26 29.03.2021

Re: preddistriopia

Vidi, moje duboko lično ubeđenje - u svakom kontekstu, pa i ovom - je da se Ultimativna Moć ne demonstrira sposobnošću da Uzmeš, nego da Daš.


znaci- da das, slazem se,...(da ne pominjemo da je vakcinama isticao rok za dan, pa si lepo smislio kako da dobijes poJene za dobrodusnost dobrosusedske odnose, veliko srce,...ma vazi sve)- samo kako si pustio onoliki svet bez kontrole da ti udju u zemlju i prave guzvu pred objaktima za vakcinaciju, a sve jos u periodu kada si sve zatvorio zbog kriticnosti situacije, jer je cirkulisanje ljudi najopasnije!
maksa83 maksa83 14:48 29.03.2021

Re: preddistriopia

znaci- da das, slazem se,...(da ne pominjemo da je vakcinama isticao rok za dan, pa si lepo smislio kako da dobijes poJene za dobrodusnost dobrosusedske odnose, veliko srce,...ma vazi sve)- samo kako si pustio onoliki svet bez kontrole da ti udju u zemlju i prave guzvu pred objaktima za vakcinaciju, a sve jos u periodu kada si sve zatvorio zbog kriticnosti situacije, jer je cirkulisanje ljudi najopasnije!

Da li ovo hoće reći da je bilo bolje dati im te vakcine i reći "imate 4 dana da se izbodete" a onda posmatrati kako im ističe rok zato što se oko njih krljaju federacija i repupkasrska, a Makedonci npr. ne uspevaju da sastave prijavljivanje i celu proizvodnu traku za par dana i vakcinišu svoje? Ili je prosto trebalo pustiti ih ovde da propadnu?

Božžžegospode....
Atomski mrav Atomski mrav 14:53 29.03.2021

Re: preddistriopia

Da li ovo hoće reći da je bilo bolje dati im te vakcine i reći "imate 4 dana da se izbodete" a onda posmatrati kako im ističe rok zato što se oko njih krljaju federacija i repupkasrska, a Makedonci npr. ne uspevaju da sastave celu proizvodnu traku za par dana i vakcinišu svoje? Ili je prosto trebalo pustiti ih ovde da propadnu?

Božžžegospode....


Šta znam, možda je bilo najbolje ne čekati 4 dana pred istek roka? I tražiti barem negativan PCR test na granici, organizovati nekako prevoz ljudi tako da se minimizira opasnost od širenja zaraze... ali pošto znamo s kim imamo posla, ovo teško da bismo mogli da očekujemo već baš ovako na o-ruk...

I ne zaboravite - ne radi on to zbog rejtinga Srbije, već sopstvenog rejtinga (najverovatnije u sopstvenim očima). Malopre sam video naslov "Vakcinisaću celu Srbiju". Gospodar života i smrti...
predatortz predatortz 14:56 29.03.2021

Re: preddistriopia

onda posmatrati kako im ističe rok zato što se oko njih krljaju federacija i repupkasrska,


Ne bi bilo velikog krljanja, pošto se Republika Srpska snašla za vakcine iz ruskih izvora. Jedan veći (za ondašnje prilike) kontigent je došao, drugi se očekuje. U Banjaluci je počela masovna vakcinacija. Astra Zeneca nije prvi izbor vakcine za većinu u RS.
Malo je za vikend na Sajmu bilo ljudi iz Republike Srpske.
angie01 angie01 17:07 29.03.2021

Re: preddistriopia


Božžžegospode....

ja te lepo uputila da pogleda sta kaze gospodin koji se upravo ovom problematikom bavi, ako si vec propustio emisiju- jer nisi upravu, mogu da ti priznam da samo lepo zvuci, i humanost i briga i braca i sve to,...ali izvini, veze nema sa logikom.
maksa83 maksa83 17:11 29.03.2021

Re: preddistriopia

ja te lepo uputila da pogleda sta kaze gospodin koji se upravo ovom problematikom bavi

Čekaj, onaj ortoped?

Pa 'de je bio kad sam sjebo koleno...
angie01 angie01 17:22 29.03.2021

Re: preddistriopia

Čekaj, onaj ortoped?


cekaj, ko pita, dr maxa?

...jeste taj,...poslusaj ga,...mislim, kad vec moras, jer je i bez toga logicno.
crossover crossover 18:09 29.03.2021

Re: preddistriopia

Без обзира на политичку конотацију, овај потез са вакцинисањем комшија је једна од ретких ствари које је ова власт одлично урадила, баш у епидемиолошком смислу. Ја бих отишао и корак даље, вакцинисао бих чак и Бугаре.

Моја једина замерка је што није на време постојала агресивнија кампања за вакцинацију домаћег становништва.
niccolo niccolo 18:20 29.03.2021

Re: preddistriopia

Ја бих отишао и корак даље, вакцинисао бих чак и Бугаре.

Ne treba preterivati.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:26 29.03.2021

Re: preddistriopia

Malopre sam video naslov "Vakcinisaću celu Srbiju". Gospodar života i smrti...

Stvarno žalostan poster boy za vakcinaciju, ora' iz ruke da mu ne uzmeš, al možda bi bilo i gore da je neko drugi promoviše.
maksa83 maksa83 18:53 29.03.2021

Re: preddistriopia

...jeste taj,...poslusaj ga,...mislim, kad vec moras, jer je i bez toga logicno.

Pazi nekome je logično i ono što priča Dr. Nestorović, kad se već ložiš na titule.
maksa83 maksa83 18:54 29.03.2021

Re: preddistriopia

Ја бих отишао и корак даље, вакцинисао бих чак и Бугаре.

Da se ne zalećemo.
angie01 angie01 19:03 29.03.2021

Re: preddistriopia

Без обзира на политичку конотацију, овај потез са вакцинисањем комшија је једна од ретких ствари које је ова власт одлично урадила, баш у епидемиолошком смислу.


ovo jedino moze biti odlicna ironija,...sa sve Bugarima.

politicki smisao juri samo batica, kao i za sve drugo, od spasavanja dece iz smetova, do toga da ON vakcinise ceo region,

al brate, do sada su se spasli samo oni koji su ozbiljno pristupili problemu- pratili zakon o pandemiji virusom- gde se iskustveno pokazalo da je jedino efikasno spreciti protok ljudi i kontrolisati kontakte, zbog cega u mnoge zemlje ne moze niko da udje sa strane, a narocito ne bez testa, pregleda, karantina, cak ni gradjani te zemlje u nekom povratku kuci,...i ti u jeku nove dramaticne situacije, kada ti ponovo prelivaju kovid bolnice i lekari padaju mrtvi od umora, pustis da bez bilo kakvih pregleda, potvrda dodje sa svih strana gomila ljudi i jos stane u red, praveci dodatne guzve sa tvojim gradjanima- ono bas odlican potez.
milisav68 milisav68 19:04 29.03.2021

Re: preddistriopia

crossover
Моја једина замерка је што није на време постојала агресивнија кампања за вакцинацију домаћег становништва.

Stvar je u tome što je u pitanju Astrazeneka, za koju se pričalo svašta po medijima, pa je narod malo zaziro od nje.
angie01 angie01 19:08 29.03.2021

Re: preddistriopia

Pazi nekome je logično i ono što priča Dr. Nestorović, kad se već ložiš na titule.


:))),ovo da je rek'o huci, pa da se ne iznenadim,...sine, ja sam sve to sto je covek jos lepo razradio, rekla dan ranije, ne pozivajuci se ni na koga, sem na ono sto se do tada znalo o celoj situaciji i kako se jedino zaustavila,...znaci nikakve halucinacije, zelje i pozdravi.
niccolo niccolo 19:09 29.03.2021

Re: preddistriopia

za koju se pričalo svašta po medijima, pa je narod malo zaziro od nje.

Što bi rekao Homer Simpson, sigurno je istina čim su objavili na televiziji...
antioksidant antioksidant 19:12 29.03.2021

Re: preddistriopia

angie01

Božžžegospode....

ja te lepo uputila da pogleda sta kaze gospodin koji se upravo ovom problematikom bavi, ako si vec propustio emisiju- jer nisi upravu, mogu da ti priznam da samo lepo zvuci, i humanost i briga i braca i sve to,...ali izvini, veze nema sa logikom.

ma lože se dečaci na merenje sa komšijama
angie01 angie01 19:18 29.03.2021

Re: preddistriopia

ma lože se dečaci na merenje sa komšijama


mene samo brine, kada pocne merenje brojeva posle ovih poseta.

pa i najrodjeniji kada je zarazen, ostavis mu sve potrepstine ispred vrata- brines, al ne tako da napravis goru stvar od one koja vec jeste, ne znam kako drugacije da nacrtam.
milisav68 milisav68 19:26 29.03.2021

Re: preddistriopia

niccolo
za koju se pričalo svašta po medijima, pa je narod malo zaziro od nje.

Stop bi rekao Homer Simpson, sigurno je istina čim su objavili na televiziji...

Pa da.

I to nisu bili naši mediji, oni su samo preneli ono što je bilo po stranim.
maksa83 maksa83 19:28 29.03.2021

Re: preddistriopia

pa i najrodjeniji kada je zarazen, ostavis mu sve potrepstine ispred vrata

Čekaj, svi ovi koji su došli su bili zaraženi?

Pa to nam nisu rekli.

Sad bi' ih izmitraljir'o.
niccolo niccolo 19:30 29.03.2021

Re: preddistriopia

Čekaj, svi ovi koji su došli su bili zaraženi?

Zar nije kontraindikacija ako si u tom momentu zaražen?
angie01 angie01 19:39 29.03.2021

Re: preddistriopia

Čekaj, svi ovi koji su došli su bili zaraženi?

Pa to nam nisu rekli.

Sad bi' ih izmitraljir'o.


niko ne zna, jer niko nije trazio nista kao potvrdu da nisu, a mogli su samo da budu prenosioci, ni to niko ne zna, jer je dolazak bio slobodan,...zbog svega toga i postoje mere.

+
Štaviše, većina vakcina ne štiti u potpunosti od zaražavanja, čak i ako blokiraju pojavljivanje simptoma. Kao posledica toga, vakcinisani ljudi mogu nesvesno da nose u sebi i prenesu patogene.

Povremeno, oni čak mogu i da izazovu epidemije.
(BBC)
mirelarado mirelarado 19:40 29.03.2021

Re: preddistriopia

niccolo
Čekaj, svi ovi koji su došli su bili zaraženi?

Zar nije kontraindikacija ako si u tom momentu zaražen?


Ma, kakvo preterivanje! Morali bi da budu zaraženi, a u stadijumu onih par dana inkubacije. U tom smislu i negativan PCR od juče ništa ne garantuje.

Kad sam se ja vakcinisala (istog dana kad i Mikele, pisao je blog o tome, pa znam), gužva je bila neuporedivo veća, sutradan su obustavili vakcinisanje nezakazanih.

Meni je žao što su ovi iz Ujedinjenih protiv kovida podjednako ispolitizovani kao i Krizni štab, samo sa suprotnim predznakom.
angie01 angie01 19:41 29.03.2021

Re: preddistriopia


Zar nije kontraindikacija ako si u tom momentu zaražen?


da li se pre vakcinacije, utvrdjuje da li mozda imas koronu?
haklberi_tom haklberi_tom 19:44 29.03.2021

Re: preddistriopia

maksa83
a i izabrao si sa čim da porediš. referentnu vrednost si stavio na uobičajenog vulina

Nadam se da sediš - uobičajeni Vulin je tvoja (ajde tvoja, nego i moja realnost.

Uhhhhh!
predatortz predatortz 19:46 29.03.2021

Re: preddistriopia

Meni je žao što su ovi iz Ujedinjenih protiv kovida podjednako ispolitizovani kao i Krizni štab, samo sa suprotnim predznakom.


I mene je to jako razočaralo.
haklberi_tom haklberi_tom 19:47 29.03.2021

Re: preddistriopia

angie01
Pazi nekome je logično i ono što priča Dr. Nestorović, kad se već ložiš na titule.


:))),ovo da je rek'o huci, pa da se ne iznenadim,...sine, ja sam sve to sto je covek jos lepo razradio, rekla dan ranije, ne pozivajuci se ni na koga, sem na ono sto se do tada znalo o celoj situaciji i kako se jedino zaustavila,...znaci nikakve halucinacije, zelje i pozdravi.

Alal vera!
Nema šta!
niccolo niccolo 19:48 29.03.2021

Re: preddistriopia

angie01

Zar nije kontraindikacija ako si u tom momentu zaražen?


da li se pre vakcinacije, utvrdjuje da li mozda imas koronu?

To i pitam, kako znamo da su bili zaraženi - iskreno, nisam baš pažljivo pratio diskusiju, vidim da se pojavilo da su neki zaraženi išli da se bodu. A znam da ovi doktori na pregledu pre vakcine pitaju da li ima nekih tegoba i sl. Pa mi nije jasno otkud verzija sa zaraženima.
crossover crossover 19:57 29.03.2021

Re: preddistriopia

ovo jedino moze biti odlicna ironija,...sa sve Bugarima.


Наравно да није иронија, и Бугаре бих вакцинисао.

Када сам се ревакцинисао, скоро сви људи око мене су били странци. Сви су имали маске, држали су физичку дистанцу у реду као и Београђани, пуштани су у халу у ограниченом броју исто као и Београђани, после вакцинације су седали у своја кола и одлазили исто као и Београђани. Нисам приметио да се било ко од тих странаца другачије понаша од нас домородаца. Нисам приметио ни да било ко од домородаца има било какву потврду о свом здравственом стању нити сам видео да им је било ко то тражио на увид. Гужва је била отприлике иста као и кад сам био први пут, када су били само домаћи.

То је оно што сам ја видео на Сајму, једино што не умем да видим и да схватим зашто су странци инфективнији од домаћих.
niccolo niccolo 20:04 29.03.2021

Re: preddistriopia

Сви су имали маске, држали су физичку дистанцу у реду као и Београђани, пуштани су у халу у ограниченом броју исто као и Београђани, после вакцинације су седали у своја кола и одлазили исто као и Београђани.

Normalno, čim nije bilo Bugara.
mirelarado mirelarado 20:10 29.03.2021

Re: preddistriopia

То је оно што сам ја видео на Сајму, једино што не умем да видим и да схватим зашто су странци инфективнији од домаћих.


Naravno da su infektivniji! Nisu valjda širitelji zaraze oni fini Beogradžani što su ovog vikenda sedeli ili šetali zbijeni po rečnim obalama, bez maski i odstojanja?
Ili ona fina novobeogradska mlađarija što se noću okuplja da u gomili gleda utakmicu, žurči, napija se?! Svašta!
crossover crossover 20:18 29.03.2021

Re: preddistriopia

niccolo

Normalno, čim nije bilo Bugara.


За Бугаре ће бити организована вакцинација у касарни Другог пешадијског пука "Књаз Михајло".
predatortz predatortz 20:19 29.03.2021

Re: preddistriopia

Naravno da su infektivniji!


Vidi kako lepo padaju maske tolerantnih.
Ako, dobro je ovo...

mirelarado mirelarado 20:21 29.03.2021

Re: preddistriopia

predatortz
Naravno da su infektivniji!


Vidi kako lepo padaju maske tolerantnih.
Ako, dobro je ovo...



Odrekoše se i jugoslovenstva dok kažeš "boc-boc".
predatortz predatortz 20:24 29.03.2021

Re: preddistriopia

mirelarado
predatortz
Naravno da su infektivniji!


Vidi kako lepo padaju maske tolerantnih.
Ako, dobro je ovo...



Odrekoše se i jugoslovenstva dok kažeš "boc-boc".


Znaš, nagledao sam se ja ovakvih, pravovernih i rešenih, dok ne dogori do njihovog dupeta.

Onda, po onoj Borinoj - u bodljikave žice nek te ograde...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana