Društvo| Gradjanske inicijative| Sex| Život

Pregovori o primeni zakona

loader RSS / 20.04.2021. u 22:58

Увалили споредне премисе. Да. 

nV3EEmS.jpg

Уместо питања - А како је могуће да постоје било какви и било чији преговори око тога да ли ће се закон применити? - успешно су се последњих година овде утуриле теме зване  - Ко преговара, ко подржава преговоре, зашто преговори, шта кажу ови а шта они о преговорима, где је доручковала пре преговора госпоја x, где је доручковао господин y, чија тетка је пре десет година пржила јаја на око, а чија пре четири, шта се десило на вашару у несмемодакажемо којем месту у ужој Србији, има ли бува у вашарској кутији шибица..? Код нас, у Србији, изборни закон, Устав, оповргава или одобрава група грађана чији су чланови из редова странака опозиције и странака власти? Па, лакше је да играмо клисцерице. Мање кошта, краће траје, забава искрена, резултат јасан и непоколебљив.

 А шта ће вам онда избори? 

Ко победи у овој приватној преговарачкој тучи моћи ће да вас бије по леђима до миле воље. 

Не чух интелектуалца, ни мудрог сељака да кажу - Еј, бре, о томе се не преговара! Примени или не примени оно о чему смо се већ договорили, јер закон је договор, докле год се договор не измени.  

Шта ће ти уопште избори ако кажеш немам за кога, и шта ће ти избори ако ти је битније за кога НЕ би гласао, а не знаш за кога БИ гласао. Буди бели листић, али спреман на своју улогу сликарског платна у једном политичком тоалету који контролише овај који држи четку са бојом. 

 



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 23:26 20.04.2021

Нема двојбе, то је саботажа

...




Нема саботаже, то је двојба.
tess1 tess1 09:11 21.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

Нема саботаже, то је двојба.

Pomislila sam da na slici na blogu jede pletene rukavice, prste, to je jezik. Hm. A ova druga slika mi je isto nerazumljiva, devijantna. Ima u ruskoj seriji Metod ubica koji plete i lica žrtve i lutkice od konca njihove odjeće.
loader loader 13:45 21.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

Па, ставио сам је у складу са девијацијом гледе преговора о томе да ли поштовати закон.
tess1 tess1 14:26 21.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

loader
Па, ставио сам је у складу са девијацијом гледе преговора о томе да ли поштовати закон.

I drugu isto? Ok, nije mi prvi put da ne razumijem, npr Teletabise, ozbiljno, ni dan danas iako mi jednom jedan drug objašnjavao tj tumačio ideju.
loader loader 22:48 21.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

I drugu isto? Ok,

И другу. Не знам зашто сте толико под утиском. Могао сам да качим и трешњин цвет, али то осим сладуњавог призора не би имало никакав ефекат овде, у посту.
tess1 tess1 04:30 22.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

Не знам зашто сте толико под утиском

Ne, toliko.
Могао сам да качим и трешњин цвет, али то осим сладуњавог призора не би имало никакав ефекат овде, у посту.

Da, ne bi bilo isto. :)
loader loader 15:58 22.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

Непобедиви сте.

tess1 tess1 17:45 22.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

Непобедиви сте.

Ma ne, nije mi to bila namjera. Mislim da izgleda tako jer nisam stavljala smajlije. Izgleda kao nešto jako važno. :)

tess1 tess1 17:45 22.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

loader loader 22:20 23.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

tess1
Непобедиви сте.

Ma ne, nije mi to bila namjera. Mislim da izgleda tako jer nisam stavljala smajlije. Izgleda kao nešto jako važno. :)


Da, da ...

Nego...
Ova reč "jako" se toliko zavukla u srpski jezik... U srpsko-hrvatskom je tek tragedija. Dakle, reč "jako" je u skoro svakoj rečenici. Obratite pažnju kad čitate tekstove, slušate emisije, izjave, predavanja... Neverovatno. Sportske komentatore tu ne računam, jer su van svake kategorije (ne samo sa "jako" ).


tess1 tess1 09:26 24.04.2021

Re: Нема двојбе, то је саботажа

Nego...
Ova reč "jako" se toliko zavukla u srpski jezik... U srpsko-hrvatskom je tek tragedija. Dakle, reč "jako" je u skoro svakoj rečenici. Obratite pažnju kad čitate tekstove, slušate emisije, izjave, predavanja... Neverovatno. Sportske komentatore tu ne računam, jer su van svake kategorije (ne samo sa "jako" ).

Zamislite tek da sam, kao što znam, napisala "jako, jako važno". :)

Bilo bi jako, jako strašno. :)
Черевићан Черевићан 00:26 21.04.2021

ало

- бре, о томе* се не преговара.

Закон* ........(код нас)
.....склизава је тема,
........к'о нуспродукт
сменљивих система
loader loader 13:46 21.04.2021

Re: ало

Ех, да су стварно смењиви... Тј. били су смењиви некада, а однекада више нису.
highshalfbooze highshalfbooze 06:50 21.04.2021

najzad doživeh da pročitam

Не чух интелектуалца, ни мудрог сељака да кажу - Еј, бре, о томе се не преговара! Примени или не примени оно о чему смо се већ договорили, јер закон је договор, докле год се договор не измени.


Ne pratim mnogo ove takozvane medije, pa sam mislio da je to možda neko primetio, ali vidim sada da ni ti nisi.

Od prvog trenutka, kada su dolazili oni iz "evrope" da posreduju sam se čudio šta se tu događa. Ali izgleda da ta šarada svim učesnicima tog dijaloga odgovara. Svoju nosinu je promolio iz tame čak i onaj što mu prezime počinje na "t" i opet uživa da vrši nehigijenske radnje u javnom prostoru.
loader loader 13:48 21.04.2021

Re: najzad doživeh da pročitam

Ne pratim mnogo ove takozvane medije, pa sam mislio da je to možda neko primetio, ali vidim sada da ni ti nisi.

Нисам баш разумео. Шта нисам приметио? Да ви лично не пратите медије? На то сте мислили? Или..?
highshalfbooze highshalfbooze 18:40 21.04.2021

Re: najzad doživeh da pročitam

loader

Нисам баш разумео. Шта нисам приметио? Да ви лично не пратите медије? На то сте мислили? Или..?


Izvini pogrešno sam se izrazio, počeo sam da pišem kako si primetio da niko nije rekao, a završio sa tim da nisi čuo da je neko rekao.
Lupetam, postalo je ludo baviti se sveopštim ludilom.
loader loader 22:49 21.04.2021

Re: najzad doživeh da pročitam

počeo sam da pišem kako si primetio da niko nije rekao, a završio sa tim da nisi čuo da je neko rekao.


Прочитао сам,
и тилтовао сам.

Премор.

misha.m misha.m 09:32 21.04.2021

Win-Win

Kako ja to vidim i jednima i drugima ti "pregovori" odgovaraju.

Prvima - zato što svojim evropskim partnerima pokazuju da su fleksibilni, da su za pregovore, da su spremni da čine ustupke, da su fini, dobri, zlatni.... A da su oni drugi u stvari samo željni vlasti, bez izbora, da nemaju program ni ideje...

Drugima - zato što dobijaju priliku za malo medijske promocije, ali i da bi svojim evropskim partnerima pokazali kako su oni prvi ovakvi ili onakvi, nepošteni, nedosledni, nekorektni i da ih treba što pre smeniti i dozvoljiti njima (drugima) da pokažu kako su lepši, bolji, vredniji....

Nisu samo izborni uslovi ovde u pitanju. Slažem se sa Vama da su Zakon i Ustav nešto oko čega nema pregovora, ali već devet godina gledamo kako se uspešno skoro pa svi Zakoni i Ustav uspešno siluju, dnevno krše i obezvređuju, postajući samo mrtvo slovo na papiru, dok se odluke donose mimo njih.

Godinama govorim da je nama najveća pretnja urušavanje svih institucija i društva u celini, jer se funkcionisanje celog sistema svedeno na slobodno tumačenje bilo kome ko je na vlasti.

Kako smo kao narod kolektivno skloni kratkom pamćenju, podsećam na prošli saziv Narodne Skupštine Republike Srbije i na događanja u njemu: glasanje "na zvonce", beskonačne tirade poslanika vladajuće većine, oduzimanje reči opozicionim poslanicima, hiljade amandmana na Zakone, koji se predaju pa magično povlače - rečju - sprečavanje da bilo ko može da kaže ijednu reč protiv vlasti. Čak i kada se radi o dobronamernim kritikama očigledno pogrešnih odluka.

Postoji li i najmanja sumnja kod opozicionih političara da bi neki naredni saziv radio išta drugačije, dok god vladajuća koalicija ima tako dominantnu većinu?

Koja je onda svrha učestvovanja na izborima, osvajanja 10-15-20, pa i 25% glasova sa 20-50 poslanika koji bi služili za dnevno iživljavanje onih na vlasti? Koji bi doprinos demokratiji u Srbiji dao takav Parlament? Moj dogovor - nikakva i nikakav.

Da zaključim - izborni uslovi su nešto oko čega nema pregovora, tu je stvar čista, ali sama činjenica da se oko toga sa vlašću mora pregovarati, uz ne tako davna sećanja na modus operandi u Skupštini govore da je problem daleko dublji i komplikovaniji od samih izbornih uslova i/ili učestvovanja na izborima. Podele u društvu, atmosfera netrpeljivosti, čak i mržnje prema drugačijem mišljenju je ono sa čim treba da se izborimo da bismo mogli da gradimo društvo koje spokojno možemo ostaviti našim naslednicima.

Ko je od danas aktivnih političara spreman na takve promene? Ko je spreman da se bori za vlast koju bi mogao izgubiti već na sledećim izborima ako izneveri očekvianja ljudi koji su mu dali poverenje? Ja takvog ne vidim. Zato ni ne vidim izlaz iz ove situacije.

Bar ne u dogledno vreme. Ali i dalje bih voleo da me činjenice opovrgnu. Voleo bih da u svom životu (koliko je od njega ostalo) vidim Srbiju onakvu kakvu sam je zamišljao dok sam '90-tih gutao suzavac i dboijao pendreke.
milisav68 milisav68 10:10 21.04.2021

Re: Win-Win

misha.m
Ko je od danas aktivnih političara spreman na takve promene? Ko je spreman da se bori za vlast koju bi mogao izgubiti već na sledećim izborima ako izneveri očekvianja ljudi koji su mu dali poverenje? Ja takvog ne vidim. Zato ni ne vidim izlaz iz ove situacije.



Svi se bore za vlast, a niko za promenu sistema.
gvozden1 gvozden1 11:05 21.04.2021

Re: Win-Win

. Podele u društvu, atmosfera netrpeljivosti, čak i mržnje prema drugačijem mišljenju je ono sa čim treba da se izborimo da bismo mogli da gradimo društvo koje spokojno možemo ostaviti našim naslednicima.

Dosta se priča o tim podelama, a nije ih baš lako definisati.

Na koje podele se misli, šta ili dge je taj jaz koji deli društvo, ako se ne smatra jazom različito viđenje nekih istorijskih događaja, a ni to nije, ipak, stvar koja cepa društvo.

Nema tog jaza koji bi delio političku scenu, ni u društvu uopšte a posebno ne među partijama.

Oko važnih, krupnih, političkih tema, Kosovo, EU i sličnih bitnih razlika nema.

Možda baš taj jaz, procep kako ga zovu, nedostaje, da bi se jasnije definisale političke razlike, tj pluralizam političkih ponuda.

I, ono što nam sigurno nedostaje, je jasan politički momenat, tačka koja će predstavljati, i suštinski biti, prelom i raskid sa dosadašnjom tj komunističkom i post komunističkom bolje reći polukomunističkom praksom.
Ili jugoslovenskom i polujugoslovenskom.

Sve jake političke tačke u poslednjih nekoliko decenija, koje su presudno uticale na Srbiju, su uglavnom bile silom prilika nametnute, a nema ih koje su posledica srpske odluke i srpskog opredeljenja, biće da nam to nedostaje.

Tačka koja će obezbediti da Gordana Čomić nema šta da traži u politici i bez formalne lustracije, da tu nema šta da traže Brnabićka ili Vulin, i još mnogi.
Dok su oni tu nije moguće da se dese značajne promene, sve i da SNS izgubi vlast.

A pregovori, pa mora se, ma koliko čudno izgledalo, da, mora se pregovarati i oko toga da li će se zakoni poštovati.

loader loader 13:58 21.04.2021

Re: Win-Win

misha.m

Godinama govorim da je nama najveća pretnja urušavanje svih institucija i društva u celini, jer se funkcionisanje celog sistema svedeno na slobodno tumačenje bilo kome ko je na vlasti.

Управо зато су потребни избори, како би се институције рушене седам деценије полако опорављале. Друга солуција је да више никада не буде избора. Трећа не постоји.

Ko je od danas aktivnih političara spreman na takve promene?

О томе може да се говори само током изборне кампање и након избора. Сада једина тема морају да буду изборни услови.
Ja takvog ne vidim. Zato ni ne vidim izlaz iz ove situacije.

Ја не знам ко би се кандидовао, а и не занима ме много. Једино и основно интересовање мора да нам буде везано за изборе, нормалне, тј. стварање услова за исте.
vidim Srbiju onakvu kakvu sam je zamišljao dok sam '90-tih gutao suzavac i dboijao pendreke.

:)
Након искустава 90-их и увида у могућности промене током 2000-их, где се могло макар отприлике видети шта јесте, а шта није изводљиво, и колико је стари систем заправо дубоко ушанчен - данас више не можемо да размишљамо из оног романтичног периода пуног наде, показало се нереалне. Политика је реализација могућег. Стога данас треба размишљати зрелије и баратати оним чега има. Али пре било какве теме иду нормални предизборни и изборни услови.

loader loader 14:10 21.04.2021

Re: Win-Win

gvozden1

I, ono što nam sigurno nedostaje, je jasan politički momenat, tačka koja će predstavljati, i suštinski biti, prelom i raskid sa dosadašnjom tj komunističkom i post komunističkom bolje reći polukomunističkom praksom.
Ili jugoslovenskom i polujugoslovenskom.

Ено партизанских филмова, свакога дана. Ми ту реалност и то време још увек, у неком генералном духу, схватамо као матрицу ствари. Борба против домаћих издајника. То се лако прилагођава сталним порукама да је све опозиционо против домовине и поретка.


Dok su oni tu nije moguće da se dese značajne promene, sve i da SNS izgubi vlast.



A pregovori, pa mora se, ma koliko čudno izgledalo, da, mora se pregovarati i oko toga da li će se zakoni poštovati.

Од тих "преговора", законски иначе сулудих, због чега сам и писао овај пост (јер се та чињеница да су противзаконити нигде не потенцира) не може се очекивати готово ништа. Чак је извесна штета, јер прихватање било каквог "помака" ка бољим изборним условима биће легитимизација режимских стандарда по питању изборних услова, тј. кад се они десе више неће моћи да се каже како су неважећи, нереални... То преговарање, кад већ постоји као такво, има само једну корист, а то је да у домаћој и страној јавности делимично разголићује природу режима. Наравно, то разголићење није гарант да ће се од стране међународног фактора начинити било какав притисак који ће оштетити добре односе режима и страних наручилаца посла. Коме је тамо стало до демократије у Србији? Имају они своје, много веће интересе од српске демократије. Ове декларације еу парламента су само декларативне, да тамошња јавност не каже - па ништа не учинисте, ништа им не рекосте. Овако, рекли су, и сви су сада задовољни. Осим српског народа.
misha.m misha.m 14:12 21.04.2021

Re: Win-Win

loader
Godinama govorim da je nama najveća pretnja urušavanje svih institucija i društva u celini, jer se funkcionisanje celog sistema svedeno na slobodno tumačenje bilo kome ko je na vlasti.

Управо зато су потребни избори, како би се институције рушене седам деценије полако опорављале. Друга солуција је да више никада не буде избора. Трећа не постоји.

Ko je od danas aktivnih političara spreman na takve promene?

О томе може да се говори само током изборне кампање и након избора. Сада једина тема морају да буду изборни услови.
Ja takvog ne vidim. Zato ni ne vidim izlaz iz ove situacije.

Ја не знам ко би се кандидовао, а и не занима ме много. Једино и основно интересовање мора да нам буде везано за изборе, нормалне, тј. стварање услова за исте.
vidim Srbiju onakvu kakvu sam je zamišljao dok sam '90-tih gutao suzavac i dboijao pendreke.

:)
Након искустава 90-их и увида у могућности промене током 2000-их, где се могло макар отприлике видети шта јесте, а шта није изводљиво, и колико је стари систем заправо дубоко ушанчен - данас више не можемо да размишљамо из оног романтичног периода пуног наде, показало се нереалне. Политика је реализација могућег. Стога данас треба размишљати зрелије и баратати оним чега има. Али пре било какве теме иду нормални предизборни и изборни услови.

Ni jednog trenutka nisam pomislio da dovedem u sumnju važnost izbornih uslova i samih izbora. Kao što i sami kažete, politika je realizacija mogućeg, ali i sagledavanje realnosti. A naša realnost je da koalicija na vlasti sebi dopušta apsolutnu moć bez ikakve zabrinutosti za posledice - jer ih nema.

Zato verujem da se samim uslovima i rezultatima izbora malo šta može promeniti ako u neki novi saziv NSRS uđu isti oni protagonisti koje gledamo već .... predugo. I, ako - bilo oni, bilo neki drugi, ne promene svoje načine ponašanja i ne počnu da rade ono što im je posao.

Jedno od moguàih reèenja bi bila i promena izbornog sistema i direktan izbor narodnih poslanika. Ne znam, ja sam samo glupi inženjer i stvari posmatram strogo po formulama.
gvozden1 gvozden1 14:45 21.04.2021

Re: Win-Win


Од тих "преговора", законски иначе сулудих, због чега сам и писао овај пост (јер се та чињеница да су противзаконити нигде не потенцира) не може се очекивати готово ништа.

A šta, onda, ostaje?

Zakon se može poštovati ili ne poštovati, ovi ga ne poštuju, ne obezbeđuju ravnopravan uslove za izbore, a po zakonu bi morali, predsednik, sa malo ovlašćenja po ustavu i zakonima je sve to prekršio i uzeo svu vlast, to nam je zadato stanje.

Tri su teoretske mogućnosti, prva, prihvatiti takvo stanje kao normalno i ići na izbore očekujući nemoguće, neku čaroliju, i nadati se uspehu, druga, ne prihvatiti to stanje kao normalno i ne učestvovati u tome, treća, pregovarati i pokušavati popraviti stanje.

Druge dve mogućnosti, ne učestvovanje u nameštenoj utakmici i pregovori o popravljaju uslova, su aktivan pristup problemu, prva, učestvovanje kao da je sve normalno je pasivan stav, u kom ništa ne radiš da se stvar popravi, a iz nekog razloga očekuješ da se hoće popraviti.
Neće.

Izlazak na izbore jer se tako radi, je pogrešan pristup.
loader loader 22:40 21.04.2021

Re: Win-Win

Zato verujem da se samim uslovima i rezultatima izbora malo šta može promeniti

На трагу сте.
Ипак, једина ствар која треба да се ради јесте да се некако дође до нормалних избора. Не знам ко ће да се кандидује. Кад се кандидују, разматрајте, па бирате.

Jedno od moguàih reèenja bi bila i promena izbornog sistema i direktan izbor narodnih poslanika.


Већ је мењан на једну и другу страну. Ствари овде не зависе од изборног система.
Прво поштени избори, да се крене од нуле, а затим приличан период да се успостави нешто здравији однос ка политици. До тада, свеједно је који је изборни систем. Оба се могу злоупотребити, како смо већ видели.
loader loader 22:53 21.04.2021

Re: Win-Win

Izlazak na izbore jer se tako radi, je pogrešan pristup.

Да. На ове, овакве, досадашње.
Али на праве треба изаћи, обавезно.
Зато је борба за изборе једина тачка дневног реда. Све друге теме само праве штету. Једина тема је борба за изборе.
Није лако, али слободу човеку нико не поклања. Мора да се озноји за њу.
misha.m misha.m 09:07 22.04.2021

Re: Win-Win


Ипак, једина ствар која треба да се ради јесте да се некако дође до нормалних избора. Не знам ко ће да се кандидује. Кад се кандидују, разматрајте, па бирате.

Nisam toliko problem ja već cirka 2 mElEona stanovnika ove države koji su efikasno anestezirani. Tu dolazi do značaja dostupnost informacija, prilika za predstavljanje i ono o čemu se mora pregovarati iako je Zakonom prilično precizno definisano.
Moje razmišljanje je u stvari vezano za ono što dolazi posle, pošto se promena ovakve vlasti ne može dogoditi u jednom izbornom ciklusu U Skupštini u kojoj dominira vladajuća većina, kao u onoj pre ove, poslanici opozicije mogu služiti samo kao hrana većini. Raznim Rističevićema, Orlićima i drugima. Čime se obesmišljava i njihovo učešće u radu takvog tela kao i moguć doprinos razvoju demokratije, poboljšanje Zakona, rečju ono što je i posao narodnih poslanika.
JВећ је мењан на једну и другу страну. Ствари овде не зависе од изборног система.
Прво поштени избори, да се крене од нуле, а затим приличан период да се успостави нешто здравији однос ка политици. До тада, свеједно је који је изборни систем. Оба се могу злоупотребити, како смо већ видели.

Ovakvo očekivanje je po meni ispravno samo ako se uspe uspostaviti kakva-takva ravnoteža u Skupštini koja bi naterala većinu da počne ozbiljnije da radi u korist onih koji su ih birali.
Moje prethodno razmišljanje je bilo zbog toga što bi se većinskim sistemom ogolila praznina koju stranka na vlasti ima u kadrovskom smislu. Dok se glasa za nosioca liste, moguće je da Kebare, Langure, Prlje, Rističevići i drugi budu narodni poslanici. Apsolutno sam siguran da bi oni, kao pojedinačni kandidati za narodne poslanike, imali problem i sa kandidaturom, a kamoli sa dobijanjem glasova.
Osim toga, većinski izborni sistem bi garantovao ravnomerniju zastupljenost regiona u Skupštini, umesto sadašnjeg gde preko 50% gradova i opština ni nema svoje predstavnike.

Bojim se da smo one '12-te sa našim belim listićima naudili mnogo više sebi nego onom zlom DS-u i Tadiću, koje smo hteli da kaznimo za izneverena očekivanja, jer nismo ni bili svesni šta dolazi kao alternativa.
maksa83 maksa83 09:38 22.04.2021

Re: Win-Win

Bojim se da smo one '12-te sa našim belim listićima naudili mnogo više sebi nego onom zlom DS-u i Tadiću, koje smo hteli da kaznimo za izneverena očekivanja, jer nismo ni bili svesni šta dolazi kao alternativa.

Da javno priznam - bio sam glup k'o noć (može i k.). Nisam sagledao šta se iza brega valja. Mislim, znao sam šta je SRS i kakav je to ološ, ali sam debelo potcenio koruptivni potencijal društva tj. precenio sposobnost ove sredine da se sa tim nosi. Mislio sam da "zdravog tkiva društva" ima mnogo, mnogo više nego što ga ima i da ovo ne može da nam se desi. Realno ga ima baš baš baš malo.

Izvinjavam se ovim putem svima zbog nanetih neugodnosti (uključujući i sebi, mada zapravo ne treba, to je kao kada bi se izvinio sebi što si stavio viljušku u mikrotalasnu da vidiš šta će da se desi).
crossover crossover 16:06 22.04.2021

Re: Win-Win

maksa83
Bojim se da smo one '12-te sa našim belim listićima naudili mnogo više sebi nego onom zlom DS-u i Tadiću, koje smo hteli da kaznimo za izneverena očekivanja, jer nismo ni bili svesni šta dolazi kao alternativa.

Da javno priznam - bio sam glup k'o noć (može i k.). Nisam sagledao šta se iza brega valja. Mislim, znao sam šta je SRS i kakav je to ološ, ali sam debelo potcenio koruptivni potencijal društva tj. precenio sposobnost ove sredine da se sa tim nosi. Mislio sam da "zdravog tkiva društva" ima mnogo, mnogo više nego što ga ima i da ovo ne može da nam se desi. Realno ga ima baš baš baš malo.

Izvinjavam se ovim putem svima zbog nanetih neugodnosti (uključujući i sebi, mada zapravo ne treba, to je kao kada bi se izvinio sebi što si stavio viljušku u mikrotalasnu da vidiš šta će da se desi).


Ништа, брате. Сваком може да се деси.


loader loader 16:11 22.04.2021

Re: Win-Win

maksa83
Bojim se da smo one '12-te sa našim belim listićima naudili mnogo više sebi nego onom zlom DS-u i Tadiću, koje smo hteli da kaznimo za izneverena očekivanja, jer nismo ni bili svesni šta dolazi kao alternativa.

Da javno priznam - bio sam glup k'o noć (može i k.). Nisam sagledao šta se iza brega valja. Mislim, znao sam šta je SRS i kakav je to ološ, ali sam debelo potcenio koruptivni potencijal društva tj. precenio sposobnost ove sredine da se sa tim nosi. Mislio sam da "zdravog tkiva društva" ima mnogo, mnogo više nego što ga ima i da ovo ne može da nam se desi. Realno ga ima baš baš baš malo.

Izvinjavam se ovim putem svima zbog nanetih neugodnosti (uključujući i sebi, mada zapravo ne treba, to je kao kada bi se izvinio sebi što si stavio viljušku u mikrotalasnu da vidiš šta će da se desi).


Незгодно је било 2010-2011. У таласима су нападали БТ и црвено-жуту коалицију. Једно сто пута сам током бурних размена коментара констатовао - да је главна трагедија друштва што није изнедрило здраву и респектабилну алтернативу тренутној опцији.
Није изнедрило. Има и објашњења. Али тадашња занесеност постпетооктобарским променама није дозволила увид у чињеницу да је бивши-вечити режим и даље у свакој пори, и да је менталитет људи такав какав јесте... Напросто, у тој крхкој конструкцији 2000-их стално је вођен унутарњи рат, у смислу критика, а те критике су са становишта етике биле оправдане, међутим, биле су разорне, јер нису уважиле факат да се у ратном политичком стању не напушта фронт ради ћаскања о томе ко је лепши, паметнији, доследнији... Наравно да се друга страна разгоропадила и потукла самокритичну дружину. Понашало се тада као да је српско друштво већ скроз уређено и може се лагодно прећи на пикантерије, самоиспитивање...
Кажем, ок, смислите како да направите већину без спс.
Ах, ти си значи бранитељ лоповлука ових који су на власти.
Тако укинусмо лоповлук и добисмо ово ... што је смешно и наивно звати лоповлуком.
Шта је најгоре? Није се извукло баш никакво наравоученије. Опет би се то десило. Таква је политичка свест сада, овде.
loader loader 16:17 22.04.2021

Re: Win-Win

Moje prethodno razmišljanje je bilo zbog toga što bi se većinskim sistemom ogolila praznina koju stranka na vlasti ima u kadrovskom smislu. Dok se glasa za nosioca liste, moguće je da Kebare, Langure, Prlje, Rističevići i drugi budu narodni poslanici. Apsolutno sam siguran da bi oni, kao pojedinačni kandidati za narodne poslanike, imali problem i sa kandidaturom, a kamoli sa dobijanjem glasova.


Ма, какви.
Ко год да се кандидује у већинским изборима једнако би (као и сада листа) пропагандом, тамним медијима и уценама, мало и батинашима, био исфаворизован.

У поштеним медијским условима, мало дугорочнијим, па на поштеним изборима ни .... не би могао да победи. Верујте.
maksa83 maksa83 16:30 22.04.2021

Re: Win-Win

Ништа, брате. Сваком може да се деси.


Frankenstein; or, The Modern Prometheus is an 1818 novel written by English author Mary Shelley. Frankenstein tells the story of Victor Frankenstein, a young scientist who creates a sapient creature in an unorthodox scientific experiment.
maksa83 maksa83 16:38 22.04.2021

Re: Win-Win

Али тадашња занесеност постпетооктобарским променама није дозволила увид у чињеницу да је бивши-вечити режим и даље у свакој пори,

Pa, to se manje više znalo za SPS. Meni je tada jedan viši DS funkcioner rekao da je SPS tako zavučen svuda i da znaju sve mehanizme svega da će svaka vlast morati sa njima da računa. Ovo je bilo otpr. tu negde pošto je napravilo Frankenštajna, tj. odvojilo Tomu i Vučića od Šešelja. Kad sam rekao da sam iznenađenje tim razvojem događaja, ovaj reče da je to skroz očekivano, da su ova dvojica pizdela na Šešelja godinama zato što ih je namerno držao podalje od bilo kakve ozbiljne vlasti pošto je egomanijak. Mislio da je SRS nešto monolitno što nema šanse da se razjebe, ali izgleda da su ova dvojica zapravo bili laka meta.

loader loader 16:54 22.04.2021

Re: Win-Win

da je SPS tako zavučen svuda

gvozden1 gvozden1 16:55 22.04.2021

Re: Win-Win

Da javno priznam - bio sam glup k'o noć

Što bre?
Šta smo to dobro ispustili time što nije na vlasti Tadić i Dačić nego su Vučić i Dačić?

Nema razloga za kajanje jer teško da bi išta bilo bolje.
Ne bi jer naš problem nije u razlici između Tadića i Vučića, već je malo krupniji, i neće se rešiti ni kad ovaj izgubi.

Mislili smo da će se rešiti kad izgubi Sloba, ali zaebali smo se, ajd da se ne zaebemo opet pa da se ponadamo da će sad da bude rešen.
loader loader 17:01 22.04.2021

Re: Win-Win

Mislili smo da će se rešiti kad izgubi Sloba,

Тај није изгубио, него су га жртвовали пајташи из партије и посла.
Иначе, ни поредити се не може оно до 2000. и оно до 2012.
Ко то сматра истим, или је идеолошки девијантан, или необавештен, или ... ко зна шта.
Пинк навукао рају да попнавља као папагај - сви су исти.
После из тога извукао срж: ови су најгори.
Данас и оно што је могло да мисли својом главом понавља мантре које су усадили комунисти.
Да, сви су исти. Са те стране.
Ја нисам.
maksa83 maksa83 17:14 22.04.2021

Re: Win-Win

Šta smo to dobro ispustili time što nije na vlasti Tadić i Dačić nego su Vučić i Dačić?

Ne bih da širim paniku, ali ministar fin ti je SNS-ov perač para, min. vojni je nešto je što zovu Slina, min. policije je (mislili smo zaboravljena) frindž budala Mirjane Marković za koju niko nikad nije glasao. Parlament ti galerija debila koji glasaju na zvonce (kada se ne takmiče ko će dublje da se uvuče). Republički javni tužilac je neko mitsko stvorenje a la Jeti, Saskvoč, Čupakabra koje jednom godišnje izađe iz pećine i brzo pobegne nazad da ga neko ne vidi. To je sve samo vrh ledenog brega.
gvozden1 gvozden1 17:15 22.04.2021

Re: Win-Win

инк навукао рају да попнавља као папагај - сви су исти

Ide to odavno, od pre Pinka.
Ali ima i još jedna caka, da se plašeći se etikete pinkovac, izbegava to reći.

Zato je najbolje ne pričati o sličnostima nego o razlikama, pa onda odgovoriti na pitanje, šta smo to izgubili, šta bi bilo bolje da su na vlasti oni koji nisu isti kao ovi.

Suštinski bolje, ne na nivou teorije.
gvozden1 gvozden1 17:20 22.04.2021

Re: Win-Win

Ne bih da širim paniku, ali ministar fin ti je SNS-ov perač para, min. vojni je nešto je što zovu Slina, min. policije je (mislili smo zaboravljena) frindž budala Mirjane Marković za koju niko nikad nije glasao. Parlament ti galerija debila koji glasaju na zvonce (kada se ne takmiče ko će dublje da se uvuče). Republički javni tužilac je neko mitsko stvorenje a la Jeti, Saskvoč, Čupakabra koje jednom godišnje izađe iz pećine i brzo pobegne nazad da ga neko ne vidi. To je sve samo vrh ledenog brega.


Personalno se može braniti ona vlast, nesporno, a hajde da probamo na nivou realnog.
Da li je vojska bila jača pod Šutanovcem ili pod Vulinom, da li se u svoj posao premijera više mešao Cvetković od Brnabićke?

loader loader 17:45 22.04.2021

Re: Win-Win

Мaxa83

Saskvoč,

Некако ту варијанту преферирам.
loader loader 17:46 22.04.2021

Re: Win-Win

gvozden1

šta smo to izgubili, šta bi bilo bolje da su na vlasti oni koji nisu isti kao ovi.

Изгубили смо институције. Довољно?
Da li je vojska bila jača pod Šutanovcem ili pod Vulinom, da li se u svoj posao premijera više mešao Cvetković od Brnabićke?


Питањима и зачкољицама никад краја.
Да ли је на лепшој или на ружнијој девојци лепша нацртана обрва? Обрва је иста.
maksa83 maksa83 17:53 22.04.2021

Re: Win-Win

Da li je vojska bila jača pod Šutanovcem ili pod Vulinom, da li se u svoj posao premijera više mešao Cvetković od Brnabićke?

Ovo drugo dvoje ne bih pokušavao da poredim. Oko vojske, ne znam šta da ti kažem i kako se to meri - ako sam dobro shvatio poslednjih godina profesionalni vojnici masovno daju otkaze i napuštaju vojsku, za vreme ministrovanja Vulina imao si Krušik i narkodilere koje državni sekretar dovede da šenluče na vojnom strelištu, jedan helikopter kome je mimo lanca komandovanja izdata naredba za let u nemogućim uslovima što je rezultovalo smrću sedmoro ljudi, među kojima je i beba, a sve to da bi min. zdravlja (koji je inače na prethodnom radnom mestu dokrajčivao neprijatelje zemunskog klana) i min. vojni mogli da se zakite nečim. Kada si okružen NATO zemljama ne znam baš kakvu mi vojsku možemo da napravimo a da se neko od toga onako nešto lacne. Tri ruska rashodovana kamiona i dva helikoptera ti tu neće puno pomoći, osim da se fleksuješ pred glasačkim telom.

Što se tiče vojske prethodna vojna garnitura ima mnogo veći greh u mojoj knjizi - pobijene vojnike u u Leskovcu i Topčideru i neverovatnu bole-nas-kurci-ko-vas-jebe-miševi šaradu koja je usledila, i koja do dana današnjeg nije razrešena. Za to bi' ih SVE pozatvarao u lancu komande, od ministra pa na dole sa sve onim Tufegdžić govnarom a ključ bi mi slučajno ispao sa Brankovog mosta.

loader loader 18:02 22.04.2021

Re: Win-Win

Kada si okružen NATO zemljama ne znam baš kakvu mi vojsku možemo da napravimo a da se neko od toga onako nešto lacne.

Око овога изгибох са неким великосрбима у кафани. Кажу, ај сад нека ударе.
Лудило.
gvozden1 gvozden1 20:07 22.04.2021

Re: Win-Win


Изгубили смо институције. Довољно?

Izgubiti se može ono što se ima, ili što je bilo realno da se ostvari.

Ako je institucija suda jedna od važnijih, a ako je tu instituciji trebalo da napravi ili je napravila Malovićka sa njenom reformom, koja je Srbiju koštala milione evra za odštete neizabranim sudijama, koja je na kraju poništena, onda i nismo nešto izgubili.





gvozden1 gvozden1 20:16 22.04.2021

Re: Win-Win

Kada si okružen NATO zemljama ne znam baš kakvu mi vojsku možemo da napravimo a da se neko od toga onako nešto lacne

Ako je to mera onda vojsku treba ukinuti jer nije moguće da Srbija napravi vojsku od koje će NATO da se lecne.




Око овога изгибох са неким великосрбима у кафани. Кажу, ај сад нека ударе.
Лудило.


Pa misliš da mogu da udare kao 99?

Ne mogu, naravno da ne mogu.
Ne zbog dovoljno jake srpske vojske, nego zbog promenjeno odnosa snaga u svetu i drugačije opšte slike sveta.

Ali je itekako važno da Srbija ima dovoljno jaku vojsku da se od nje lecne onaj ko treba da se lecne, Albanci npr.

Da su oni vojno jači, šta misliš, da li bi provocirali oko Bujanovaca, i da li bi Srbija mogla ikako to da spreči žaleći se Briselu, Vašington ili kome već?



maksa83 maksa83 20:41 22.04.2021

Re: Win-Win

Da su oni vojno jači, šta misliš, da li bi provocirali oko Bujanovaca, i da li bi Srbija mogla ikako to da spreči žaleći se Briselu, Vašington ili kome već?

Albanija je takođe član NATO, a sva je prilika da se neće dići da ratuje zbog dva sela u tuđoj državi.
Tako da ne odbija njih naša fantastična vojna nadmoć (koja?) nego činjenica da bi to bilo klanje krda bizona zbog 200gr mesa.
crossover crossover 20:46 22.04.2021

Re: Win-Win

gvozden1
Kada si okružen NATO zemljama ne znam baš kakvu mi vojsku možemo da napravimo a da se neko od toga onako nešto lacne

Ako je to mera onda vojsku treba ukinuti jer nije moguće da Srbija napravi vojsku od koje će NATO da se lecne.



Не можемо да укинемо војску јер онда неће да нас приме у нато. :)
Ништа се не секирајте, ено их америчке Зелене беретке на Гочу, вежбају са нашима шесту годину за редом.
gvozden1 gvozden1 20:54 22.04.2021

Re: Win-Win


Albanija je takođe član NATO, a sva je prilika da se neće dići da ratuje zbog dva sela u tuđoj državi.
Tako da ne odbija njih naša fantastična vojna nadmoć (koja?) nego činjenica da bi to bilo klanje krda bizona zbog 200gr mesa.

Pa tu i jeste caka, Albanija, ili pre Kosovo, bi sigurno čačkali, ali znaju da NATO neće stati iza toga, a oni sami nisu dovoljno jaki.

gvozden1 gvozden1 20:56 22.04.2021

Re: Win-Win

Ништа се не секирајте, ено их америчке Зелене беретке на Гочу, вежбају са нашима шесту годину за редом.

Vežbaju i Rusi.

Dobro je da se vežba :)
crossover crossover 21:02 22.04.2021

Re: Win-Win

gvozden1

Vežbaju i Rusi.

Dobro je da se vežba :)


Вежбају и Руси са нама али осам (8) пута мање од нато војски.
gvozden1 gvozden1 21:10 22.04.2021

Re: Win-Win

crossover
gvozden1

Vežbaju i Rusi.

Dobro je da se vežba :)


Вежбају и Руси са нама али осам (8) пута мање од нато војски.

Da, ali zamisli da sa svakom pojedinačnom članicom vežbamo kao sa jednom jedinom Rusijom.

Ma zezam se, a ozbiljno, dobro je da vežbamo i sa jednima i sa drugima, i dobro je što ne ulazimo u taj NATO.

crossover crossover 21:20 22.04.2021

Re: Win-Win

gvozden1

Da, ali zamisli da sa svakom pojedinačnom članicom vežbamo kao sa jednom jedinom Rusijom.

Ma zezam se, a ozbiljno, dobro je da vežbamo i sa jednima i sa drugima, i dobro je što ne ulazimo u taj NATO.


Ма, вежбају и Руси са нато, пре два месеца су имали заједничке морнаричке маневре. Не зна се више ко с ким вежба. :)
milisav68 milisav68 21:25 22.04.2021

Re: Win-Win

loader
Иначе, ни поредити се не може оно до 2000. и оно до 2012.

Nisu isti uslovi, pa ne može da se poredi.
Пинк навукао рају


После из тога извукао срж: ови су најгори.

Srž je u dobrobiti sumnje, dok se vodi razgovor o dijalogu.
loader loader 23:01 22.04.2021

Re: Win-Win

onda i nismo nešto izgubili.


Онда ови који клевећу да је режим разорио институције треба да се извине?
loader loader 23:02 22.04.2021

Re: Win-Win

Ne mogu, naravno da ne mogu.
Ne zbog dovoljno jake srpske vojske, nego zbog promenjeno odnosa snaga u svetu i drugačije opšte slike sveta.

Зашто се онда наоружавамо?
docsumann docsumann 07:43 23.04.2021

Re: Win-Win

crossover
gvozden1
Kada si okružen NATO zemljama ne znam baš kakvu mi vojsku možemo da napravimo a da se neko od toga onako nešto lacne

Ako je to mera onda vojsku treba ukinuti jer nije moguće da Srbija napravi vojsku od koje će NATO da se lecne.



Не можемо да укинемо војску јер онда неће да нас приме у нато. :)
Ништа се не секирајте, ено их америчке Зелене беретке на Гочу, вежбају са нашима шесту годину за редом.




loader loader 22:16 23.04.2021

Re: Win-Win

Ih, bre, Docs ...
crossover crossover 23:15 23.04.2021

Re: Win-Win

docsumann



Пандурска посла. Какав бре балистички штит, то је за девојчице.
Треба овај маринац да дође код нас на пасуљанске да види шта је бедес извиђачки фастропинг, ранац од 30 кила на леђима плус пушка са осам оквира, још ти окаче око врата артиљеријски ласерски даљиномер од неких десетак кила, а изнад тебе на конопцу Милоје из Чибуковца који не уме да скупи ноге па ти шлем звони ко саборна црква. И онда оде хеликоптер и забораве на тебе на једно две недеље.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:54 24.04.2021

Re: Win-Win

око врата артиљеријски ласерски даљиномер од неких десетак кила,

Lasaserski daljinomer od deset kila, jebote, koji je to bio vek, 19? Još u vreme kad su se laseri pravili sa vakumskim cevima i visokonaponskim transformatorima i baterijom od tamića, onog manjeg...


Треба овај маринац да дође код нас на пасуљанске да види шта је бедес извиђачки фастропинг,


Drugim rečima brokeback mountain... A šta ti je to fastroping, jel to isto što i fast groping?

Ja sam mislio da su izviđači lako opremljeni, da uđu snime i izađu a da ih niko ne vidi, ne čuje, ne uhapsi, a ovo kako ti opsiuješ, gde nose kuću i okućnicu, hm, malo mi to čudno.


crossover crossover 19:29 24.04.2021

Re: Win-Win

Lasaserski daljinomer od deset kila, jebote, koji je to bio vek, 19? Još u vreme kad su se laseri pravili sa vakumskim cevima i visokonaponskim transformatorima i baterijom od tamića, onog manjeg...


Јесте, то је било у време млађег палеозоика али ни данас нису много лакши, пола од тога је троножац и којекакав прибор. Постоје и мањи и лакши ручни даљиномери али то не може да опали на 20 км као онај велики, не умеју да рачунају елементе гађања и нису умрежени. Имаш овде како то данас изгледа. [ЛИНК]

Ja sam mislio da su izviđači lako opremljeni, da uđu snime i izađu a da ih niko ne vidi, ne čuje, ne uhapsi, a ovo kako ti opsiuješ, gde nose kuću i okućnicu, hm, malo mi to čudno.


Све зависи шта се ради, ако идеш у насилно или обавештајно извиђање (или заседу, или патролу, или најчешће неку комбинацију свега тога) онда јесте тако, мада и онда вукљаш пун ранац на леђима. Ако идеш да се укопаваш у осматрачницу (навођење и корекција артиљеријске или авио ватре) онда носиш пола касарне, термалне камере, гониометре, руп-ове, мруд-ове (за читаоце са западне хемисфере - клејмор мине), омању амбуланту, алат за копање исто не смеш да заборавиш да понесеш. Плус оружје и муницију и евентуално храну. Некад ти то носи хеликоптер или пинц, а некад носиш сам на кркаче неких двадесетак километара. Шта ћеш да носиш зависи од дужине сламчице коју си извукао.

Drugim rečima brokeback mountain... A šta ti je to fastroping, jel to isto što i fast groping?


Није исто, фаст гропинг иде после фаст ропинга, увече кад се грејеш тело уз тело са најбољим другом у врећи за спавање јер не смеш да палиш ватру да вас непријатељ не би уочио.
haklberi_tom haklberi_tom 17:09 21.04.2021

M'da!

Na žalost, sva ta priča o pregovorima i izborima je 'pičkin dim'.
Nema tu sreće dok ne proradi pajser i slični alati za 'demokratsku tranziciju i stabilizaciju'.
Na žalost!
Ali tako je!
Na primer (a takvih primera ima mali milion) - nekoliko puta sam naleteo na Pajtića da priča koješta (naravno, ja političare slušam u vr' glave 35 sekundi) - i setim se, ali uvek, njegovih objašnjenja kako je Neda Arnerić putovala 700 km taksijem iz Bodruma, pa doletela u Bg, pa glasala u Skupštini, pa se vratila isti dan u Tursku - sve mašući nekom avio-kartom na TeVeju.
I onda se prenem - i to nama sada drži 'banak' i priča o demokratiji.
Jebote!
Naravno, ovo sada je teško uporedivo sa bilo čime.
Jebote!
I da podsetim na reči mudrog čoveka - o potrebi izgradnje institucija i o tome da se ustav maže na hleb!
A oni koji su mu se sprdali neka sada idu po moral u Crkvu i neka se valjaju kao vrapci u prašini.
Jebote!
Dakle, da završim - mrka kapa od ovakvih razgovora.
solo solo 18:39 21.04.2021

Re: M'da!

Dakle, da završim - mrka kapa od ovakvih razgovora.


Mudro zboriš Čaki.

Brine me Tasa što ga nema,nek se bar javi da je ok.

Verujem da tihuje jer je shvatio ,,mrku kapu,,

A ilustracija mr Loadera za blog je loša kopija maske predatorovih budza ako nije neka mizogena zajebancija. Neko je gore pitao šta je to.



haklberi_tom haklberi_tom 19:11 21.04.2021

Re: M'da!

solo
Dakle, da završim - mrka kapa od ovakvih razgovora.


Mudro zboriš Čaki.

Brine me Tasa što ga nema,nek se bar javi da je ok.

Verujem da tihuje jer je shvatio ,,mrku kapu,,

A ilustracija mr Loadera za blog je loša kopija maske predatorovih budza ako nije neka mizogena zajebancija. Neko je gore pitao šta je to.




Tasa je bio bloger štogod!
gvozden1 gvozden1 20:08 21.04.2021

Re: M'da!

Pajtića da priča koješta (naravno, ja političare slušam u vr' glave 35 sekundi) - i setim se, ali uvek, njegovih objašnjenja kako je Neda Arnerić putovala 700 km taksijem iz Bodruma

A setiš li se po nekad Mihajlova i njegovog, znam ko je ubio Đinđića?
Ili Jočića i, šta me pitaš jesam li odbijao trafike dok Hilandar gori?

Sve su to delije sa kojima je onaj mudri čovek hteo da gradi institucije.

Mani se Čaki pravljenja sveca od Koštunice, bio je vlast, i ona operativna, izvršna, pa videsmo šta ispade.

A moral, da, moral je za crkvu.

Da su se moralom vodili, od Karađorđa preko Miloša, i svakog sledećeg redom, bez izuzetka, ne bi Srbija postojala.
Svakome od njih se mnogo stvari mogu na dušu staviti, a koje su sve samo ne moralne u smislu kako crkva vidi moral.

solo solo 20:55 21.04.2021

Re: M'da!

Tasa je bio bloger štogod!


,,Eppur si muove,,
haklberi_tom haklberi_tom 17:01 22.04.2021

Re: M'da!

gvozden1
Pajtića da priča koješta (naravno, ja političare slušam u vr' glave 35 sekundi) - i setim se, ali uvek, njegovih objašnjenja kako je Neda Arnerić putovala 700 km taksijem iz Bodruma

A setiš li se po nekad Mihajlova i njegovog, znam ko je ubio Đinđića?
Ili Jočića i, šta me pitaš jesam li odbijao trafike dok Hilandar gori?

Sve su to delije sa kojima je onaj mudri čovek hteo da gradi institucije.

Mani se Čaki pravljenja sveca od Koštunice, bio je vlast, i ona operativna, izvršna, pa videsmo šta ispade.

A moral, da, moral je za crkvu.

Da su se moralom vodili, od Karađorđa preko Miloša, i svakog sledećeg redom, bez izuzetka, ne bi Srbija postojala.
Svakome od njih se mnogo stvari mogu na dušu staviti, a koje su sve samo ne moralne u smislu kako crkva vidi moral.


Ma, ti što ih pominješ su luk i voda.
Kakav Mihajlov i slične strine.
Usput, to je bilo u demokratskom zamahu kada ih je kalakurcija htela da skrati za glavu.
Prema tome, traženo je - evo im ga!
Sprdnja sa moralom, ustavom koji se ne maže na hleb, vrapcima koji se igraju u prašini je proizvela rezultat.
Kakav, vidite i sami.
To sve što bi kalakurcija da projektuje i učita Tunjavom je upravo to.
Kakvi sveci i slične stvari.
Svetac nije niko.
A da je za kalakurciju bio, skoro, svetac - jeste.
loader loader 17:55 22.04.2021

Re: M'da!

Mani se Čaki pravljenja sveca od Koštunice, bio je vlast, i ona operativna, izvršna, pa videsmo šta ispade.

Од првог дана је дсс, у неимању кадра за многе важне државне институције на свим нивоима власти, јер је то и иначе била странка са симболичном инфраструктуром, странка којој су нарасли постери и апетити кад је њен председник постао председник Србије, тражио сарадњу са спс кадровима и масовно их убацивао у директну или индиректну игру. Идеално за пословне људе и чланове дубоке државе (комунисти, наравно).
Осим тога, и на плану високе политике, стратешке, дсс је спречио лустрацију и инсистирао на чувеном "континуитету". Остадоше архиве неотворене, а потомци кожних мантила из 1944. не само да су остали нетакнути, већ су и ојачани, јер ретка прилика да се склоне (2000.) управо је била пропала и они су још самоувереније крочили у наредну епоху. Данас себи више неће дозволити мали кикс као што им се десило 2000.
Тако.
loader loader 17:59 22.04.2021

Re: M'da!

haklberi_tom

Svetac nije niko.
A da je za kalakurciju bio, skoro, svetac - jeste.



Недвојбено.
Мада не сасвим светац, већ више политичар-сплав на коме ће се превести до најближег дела државне касе.

haklberi_tom haklberi_tom 18:57 22.04.2021

Re: M'da!

loader
haklberi_tom

Svetac nije niko.
A da je za kalakurciju bio, skoro, svetac - jeste.



Недвојбено.
Мада не сасвим светац, већ више политичар-сплав на коме ће се превести до најближег дела државне касе.


Normalno!
Naširoko je poznatoo koliko je taj bio alav na pare.
Čeda (i slični iz pragmatičarskog demokratskog krila) ga se ne bi stideli.
A dobri poznanici kažu da je, čak, bio blizu da se kurtališe juga i nabavi škodu fabiju - toliko je taj krao.
loader loader 19:02 22.04.2021

Re: M'da!

toliko je taj krao.

Ко каже да је крао?
Не.
Он је само сплав (као што горе рекох).
А на сплаву екипа оператера.
haklberi_tom haklberi_tom 16:31 23.04.2021

Re: M'da!

loader
toliko je taj krao.

Ко каже да је крао?
Не.
Он је само сплав (као што горе рекох).
А на сплаву екипа оператера.

Ti dobro znaš da to nije tačno!
Ali iz nekoga razloga forsiraš, kao i ostali, tu priču.
Slično kao što mu i komunisti nisu praštali što neće da ima ništa sa njima.
Tako mu i lopovi zameraju najviše zbog toga što nije bio lopov.
loader loader 22:17 23.04.2021

Re: M'da!

Ti dobro znaš da to nije tačno!

Nije tačno da je na splavu ekipa operatera? Koji vole lovu, moć..!?
zaharaga zaharaga 13:58 25.04.2021

Re: M'da!

gvozden1


A moral, da, moral je za crkvu.

Da su se moralom vodili, od Karađorđa preko Miloša, i svakog sledećeg redom, bez izuzetka, ne bi Srbija postojala.




Zavisi prema kome si nemoralan. Tj. zavisi prema kome se trudis da ne pokazes ocigledni nemoral. Ako svoj nemoral ni ne krijes od naroda, narod za tebe nece ni na izbore izaci, a kamo li se za gusu s ovima hvatati da bi tebe na vlast doveo. A bez nekog hvatanja za gusu nece biti promene. A to hvatanje za gusu ako ne obave ljudi ovde, obavice ili nece jednog dana neko izvana. A u tom slucaju, promena ce biti u interesu onoga ko se za gusu hvata, a ne u interesu nas ovde.

Ja sam zadivljen kako je dobro bilo smisljeno ono: Brze, bolje, jace. Stvarno su ovi sada kao i oni pre njih, samo brzi bolji i jaci.





ecce-florian ecce-florian 19:29 21.04.2021

hebes zakon

drs se ustava
loader loader 22:44 21.04.2021

Re: hebes zakon

Устав ће да мења братија. То је крајње климава категорија у Србији.
Зато је боље држати се закона. Он је постојанији од устава.
Ribozom Ribozom 18:42 22.04.2021

skoncetrisan

Mislim da opozicija treba da trazi kompletno uredjivanje RTS na svaki drugi dan i plus N1 i Nova umesto Pink-a i Happy-ja kao nacionalne frekvencije. I ovo ne bi moglo nesto mnogo poboljsalo medijsku situaciju.
Zatim tuzioca koji ce pokretati pravne postupke protiv vlasti. Mislim, rece Brajovic da nam je sudstvo truba. Meni nikako nije jasno kako moge da ne reaguju na sve ovo sto se desava.

Ja mislim, da su zahtevi da opozicija ide 'od vrata do vrate' nece imati nikakvog efekta. Ovih dana mi se desilo nesto jako lepo, skontao sam da ljudima u Srbiji nije potpuno unisten mozak. Naime kada bi se pohvalili za sicu koju su dobili ili ce dobiti od vlasti, na moje pitanje 'cije vam to pare deli Vucic', video bih transformaciju kod ljudi.
' Ne mozes sve da lazes svo vreme'.

Ja bih slao letke svakom gradjaninu Srbije ponaosob sa racunom koliko moraju da plate i odrobijaju za ovo do sada. Mozda se zamisle.

Takodje, moraju da razmisljaju kako da 'antivaksere' privole da glasaju za njih. To je ogromna grupa, koja nije za vlast, frustrirana, a ovi iz vlasti ih rade, da na kraju ne glasaju. Beograd ce dobiti, ako dobiju medije.
maksa83 maksa83 18:45 22.04.2021

Re: skoncetrisan

Takodje, moraju da razmisljaju kako da 'antivaksere' privole da glasaju za njih. To je ogromna grupa, koja nije za vlast, frustrirana, a ovi iz vlasti ih rade, da na kraju ne glasaju. Beograd ce dobiti, ako dobiju medije.

Neće niko dobiti nikakve medije, niti išta.

Vučić neće organizovati izbore na kojima ne može da dobije više nego što već ima.

Kraj priče.
loader loader 18:47 22.04.2021

Re: skoncetrisan

Ovih dana mi se desilo nesto jako lepo, skontao sam da ljudima u Srbiji nije potpuno unisten mozak. Naime kada bi se pohvalili za sicu koju su dobili ili ce dobiti od vlasti, na moje pitanje 'cije vam to pare deli Vucic', video bih transformaciju kod ljudi.
' Ne mozes sve da lazes svo vreme'.



Може.

ako dobiju medije.


Па, ако добију ...
Не да добију, за себе,
него да медији буду реални, да само извештавају и пуштају изјаве свих, кад их има ...
тада би ствар била безнадежна за снс.
Стога ће они телевизију, као своју једину истинску снагу, бранити до крајњих граница и цене по грађане.
loader loader 18:47 22.04.2021

Re: skoncetrisan

maksa83
Takodje, moraju da razmisljaju kako da 'antivaksere' privole da glasaju za njih. To je ogromna grupa, koja nije za vlast, frustrirana, a ovi iz vlasti ih rade, da na kraju ne glasaju. Beograd ce dobiti, ako dobiju medije.

Neće niko dobiti nikakve medije, niti išta.

Vučić neće organizovati izbore na kojima ne može da dobije više nego što već ima.

Kraj priče.



Да.

Тај медијски вишецевни топ неће дати ни по коју цену.
Људи (у снс) живе од опсене.
Ribozom Ribozom 19:27 22.04.2021

Re: skoncetrisan

Neće niko dobiti nikakve medije, niti išta.

Тај медијски вишецевни топ неће дати ни по коју цену.


Pa onda nema izbora.
Tek su onda ovi na vlasti u skripcu.
Verovatno ce ih ovi iz Evrope pustiti da se laskare, kad im obave kosovo i bosnu, zavrnuce slavinu i tek ca tad imati revoluciju.
loader loader 23:05 22.04.2021

Re: skoncetrisan

Tek su onda ovi na vlasti u skripcu.

Шта ли они мисле?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana