Društvo| Muzika| Zdravlje| Životni stil

Еуросонг - канализација ласера

loader RSS / 20.05.2021. u 21:30

Певушиш? Бацио си токсичну зомби-шалитру у вис, хладњак копма је почео да ради унатраг, усисао то, консултовао матичну плочу, скривену жеравицу и саветника, напунио је аудио светлом, потерао процесор јаче, и напослетку избљунуо све то гадно и отровно варничење у етар и сажео у виртуелну слепу улицу пуну контејнера и бачених лутки које „певају“ 

images?q=tbn:ANd9GcQuuMWhRTikmjMk0n-H6xJdEWtjKFqJT3jYpA&usqp=CAU 

наснимљене форме, силиконске гласове, будзе слепљене на камере... Живео еУросонг. Крај Света? Стварно, крај Света? Ваљда није. Летет би лајт. Молимо се матичној плочи, као мајци у 8. путникУ, да пружи неки одговор. Она изврдава, свесна свог издајства за које добија Ништа. А онај каже, пред створењем немате шансе: жао ми вас је. Немоћни шљисак бекхендом који му откида главу. Једини излаз је да снимамо све ружније и бесмисленије наставке 8. Путника 4, 5 , 8, 11, 188, 888, 80888... Публика неће приметити никакву разлику кроз те наставке. Само ми изворну верзију не дирајте. Дакле, никакви бројеви иза наслова. Редак научнофантастик који има барем трунку душе. Тај 8. путниК. А еУросонг? Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га. 



Komentari (852)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 22:18 20.05.2021

Lokal patriota

Najbolji Eurosong ikada.

ES je već poodavno postao festival za misfits tj. neprilagođene, mislim na izvođače, pa je samim tim pozitivna pojava bez obzira što kod pojedinih izaziva negativni umjetnički doživljaj.
loader loader 22:21 20.05.2021

Re: Lokal patriota

negativni umjetnički doživljaj


Реално.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 22:36 20.05.2021

Re: Lokal patriota

ja uzivljeno gledam iz nostalgie pa se redovno i zeznem.

uporediti evroviziju kad je pobedila npr. abba ( nisam gledala doduse ) riva ( jugoslavija ) …nz kad je bilo save your kisses for me…..i tako… ima lepo…ali u secanju uglavnom
mentol mentol 23:00 20.05.2021

Re: Lokal patriota

nask
bez obzira što kod pojedinih izaziva negativni umjetnički doživljaj.


Ova manifestacija tematski je koncipirana kao svojevrsan omaž Hieronymusu Boschu i takav doživljaj je i trebalo da izazove. Vrt zemaljskih naslada viđen očima čoveka novog milenijuma... Lepo od Nizozemaca što su ga se setili. Eurosong je središnja slika a čovečanstvo na nekom raskršću, može il' levo il' desno...
bocvena bocvena 08:02 21.05.2021

Re: Lokal patriota

to prosto nije tacno. nije evrovizija slika propadanja nase dicne civilizacije nego jednog malog paralelnog sveta neprilagodjenih (kako rece nask) koji izmili jednom godisnje da se proveseli. sta mi smetaju? ima dovoljno slagera sezone za cis belu populaciju. sa podjednako dosadnom i odbojnom muzikom i kostimografijom.
shmoo shmoo 08:11 21.05.2021

Re: Lokal patriota

bocvena

nije evrovizija slika propadanja nase dicne civilizacije nego jednog malog paralelnog sveta neprilagodjenih (kako rece nask) koji izmili jednom godisnje da se proveseli.




Једном годишње?

Мој утисак је да они измиле више пута дневно. (Па самим тим онда то више није ни мали ни паралелни свет.)

Но, добро, не вреди о личним утисцима расправљати исто као што не вреди расправљати ни о укусима.





bocvena bocvena 08:22 21.05.2021

Re: Lokal patriota

sto se mene tice, ne bi mi smetalo ni 10 puta godisnje, ni u skolama, ni u prodavnici ni u kuci. jbg, inkluzija, ne razumes ti to. nisi obucen:)
shmoo shmoo 08:37 21.05.2021

Re: Lokal patriota

bocvena
sto se mene tice, ne bi mi smetalo ni 10 puta godisnje, ni u skolama, ni u prodavnici ni u kuci. jbg, inkluzija, ne razumes ti to. nisi obucen:)






Да, тачно, нисам се тога сетио. Фали ми то образовање... И воспитање.



Али не жалим.

Може та журка да прође и без мог учешћа у њој.




bene_geserit bene_geserit 23:43 21.05.2021

Re: Lokal patriota

Ova manifestacija tematski je koncipirana kao svojevrsan omaž Hieronymusu Boschu

Kako je lik iz meni omiljene serije upao u ovo ? Po meni veze nikakve, dakle ako možeš da obrazloziš šta si hteo da kažeš, ako nije problem.
mentol mentol 04:20 22.05.2021

Re: Lokal patriota

bene_geserit

Kako je lik iz meni omiljene serije upao u ovo ? Po meni veze nikakve, dakle ako možeš da obrazloziš šta si hteo da kažeš, ako nije problem.


Ne znam. Nisam gledao. Ali sam zato gledao dekstera... zašto sam gledao? pa, valjda zato što je snimljeno, povukla me priča... nije bilo "cenzure" da onemogući snimanje boleština.
Nedavno sam gledao i the oa
Šteta što nisu nastavili, ima samo dve sezone.
Ima i inkluzije, jedan lik je gay a jedan transgender, u jednoj dimenziji dečak a u drugoj devojčica.
loader loader 16:41 25.05.2021

Re: Lokal patriota

mentol
nask
bez obzira što kod pojedinih izaziva negativni umjetnički doživljaj.


Ova manifestacija tematski je koncipirana kao svojevrsan omaž Hieronymusu Boschu i takav doživljaj je i trebalo da izazove. Vrt zemaljskih naslada viđen očima čoveka novog milenijuma... Lepo od Nizozemaca što su ga se setili. Eurosong je središnja slika a čovečanstvo na nekom raskršću, može il' levo il' desno...


Бош, Бош... Да.
Има и у филму "Време чуда" кад играју у оном дворишту уз магијски ритам...
Черевићан Черевићан 00:12 21.05.2021

жао ми нас је

или, није само утисак

уосталом ................као и до сада
општа шљашт прави живцу једа,
...........за оцену квалитета песме
еУросонг се слуша .....а не гледа
loader loader 16:43 25.05.2021

Re: жао ми нас је

еУросонг се слуша .....а не гледа


Ух,
веома тежак посао!
:)
shmoo shmoo 07:12 21.05.2021

? х 3

А еУросонг? Једино асоцира на крај Света.



1) А како ми ту стојимо? У том овогодишњем крају света? Где смо и има ли нас уопште?

2) Да ли се на том Еуросонгу још увек гласа по етничким и политичким линијама (оно, Балканци гласају за Балканце, Скандинавци за Скандинавце, Источна Европа за Источну Европу итд.) као што је то био случај када сам последњи пут, давно, давно, ја то погледао?

3) И да ли је то још увек искључиво LGBT такмичење или су ипак дозволили и неке сексуалне различитости, то јест да се придруже и они неуниформисани?



П.С. - За Једнуреч:

ja uzivljeno gledam iz nostalgie pa se redovno i zeznem.









EDIT: Сад се сетих урлика са Звездиног Севера на Маракани у сезони 1990/1991. када је Звезда освојила Куп шампиона и донела "ушатог" у Београд:

"Јебаћемо Тајчи, јебаћемо Тајчи!!!"

Боље да се нисам сетио... Поквари ми дан...






jednarecfonmoi jednarecfonmoi 02:17 22.05.2021

Re: ? х 3

hvala shmoooooo

evo slusam neku sto nikad cula
shmoo shmoo 10:10 22.05.2021

Re: ? х 3

jednarecfonmoi
hvala shmoooooo

evo slusam neku sto nikad cula



Нема на чему, било ми је задовољство.

Ал' што се онда наљути?




(Или ја можда не умем да читам ово сликовно писмо 21. века? )

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:27 22.05.2021

Re: ? х 3

shmoo
jednarecfonmoi
hvala shmoooooo

evo slusam neku sto nikad cula



Нема на чему, било ми је задовољство.

Ал' што се онда наљути?




(Или ја можда не умем да читам ово сликовно писмо 21. века? )



ne nego sam stavila pogresan emotikon. da ne bude greske sad, idemo na slova, CMOK!
shmoo shmoo 22:05 22.05.2021

Re: ? х 3

jednarecfonmoi
shmoo
jednarecfonmoi
hvala shmoooooo

evo slusam neku sto nikad cula



Нема на чему, било ми је задовољство.

Ал' што се онда наљути?




(Или ја можда не умем да читам ово сликовно писмо 21. века? )



ne nego sam stavila pogresan emotikon. da ne bude greske sad, idemo na slova, CMOK!



Е, добро... Схватам.

И захваљујем.



Иначе, мени су ови са те ЕУровизије били и остали непревазиђени за сва времена... Половина седамдесетих... Био сам 5-6. разред основне школе... (Кечи тјун, што би се рекло, купили су ме одмах на прво слушање, а то ми се ретко догађа са било којом врстом музике откада знам за себе.)






loader loader 16:44 25.05.2021

Re: ? х 3

Схмоо

1) А како ми ту стојимо? У том овогодишњем крају света? Где смо и има ли нас уопште?


Ми смо ту, као што знате, добростојећи,
јер смо ван Света.
Још нека дилема?
tess1 tess1 08:20 21.05.2021

Hm

Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га.

Katastrofično. Fino.

Il što bi rekao Boris Novković, Da me barem nešto udari. :)
mentol mentol 09:29 21.05.2021

Re: Hm

tess1
Da me barem nešto udari. :)

najbolje kometa
tess1 tess1 09:49 21.05.2021

Re: Hm

najbolje kometa

:))
vcucko vcucko 21:49 21.05.2021

Re: Hm

tess1
Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га.

Katastrofično. Fino.

Il što bi rekao Boris Novković, Da me barem nešto udari. :)

tess1 tess1 22:06 21.05.2021

Re: Hm

Prvi put vidim i čujem, ovo je nešto novije, ima lijepih fotografija npr boja gitare i jezera iza, sjajno. Pazi, molim te, Boris i Moskva, kaže sve do Sibira. :)
vcucko vcucko 22:20 21.05.2021

Re: Hm

tess1
Prvi put vidim i čujem, ovo je nešto novije, ima lijepih fotografija npr boja gitare i jezera iza, sjajno. Pazi, molim te, Boris i Moskva, kaže sve do Sibira. :)

Kaže "najljepša od Save do Sibira".
Čisto faktografije radi.
tess1 tess1 22:26 21.05.2021

Re: Hm

Kaže "najljepša od Save do Sibira".
Čisto faktografije radi.

Pa da, i ja sam o faktima.

Mislila sam na dokle, i on stigao i poređenje njene ljepote, sve do Sibira. :)
solo solo 09:50 21.05.2021

Antiuznemiraj

То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га.


Ima ga, osim ako vam ga greškom nisu isporučili mr Loader.

Ništa lakše dragec moj.

loader loader 16:45 25.05.2021

Re: Antiuznemiraj


Аух, бралее... никада се овога не бих сетио! Многе муке су прекраћене. Шта је срећа? Да је у даљинцу батерија ипак радила.

predatortz predatortz 09:59 21.05.2021

Ajde, bre...

Ne budite dede i babe, jes da smo (većina) u tim godinama kada se to polako i postaje. No, ne budimo mentalne deduskare i babuskare! Pustimo drugar'ce i drugove frikove da se provesele, a da mi ne virkamo i sikćemo.
Ja vam o Evroviziji ništa ne mogu kazati.
Zašto?
Pa, jebeš ga, strejt muškarac, pet banki i koja preko, što bih ja to i gledao...

So...
Neka cveta 'iljade cvetova!
Ne bacajte odmah napalm na livadu!
bocvena bocvena 10:59 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

pa, bravo! oteli frikovi bastion abbe! smrc, bice skoro propast sveta:)

a uvek imaju neke "ukrajinke iz gepeka" (gde si re?) u kratkim 'aljinicama za strejtase. ona albanka bas lepa! a ima i neke ruskinje i rumunke feministkinje, alternativke:) standardni hevi metal finci i litvanci i ukrajinci, etno vanzemaljci. islandjani van konkurencije, sa panseksualnom zastavom i dva kovid obolela preko tableta! pa je l moze bolje?

ipak, mene najvise zanima da l' one dekoltirane haljine lepe super lepkom da ne ispadaju sisici? ma ni levo- desno ni gore-dole da ispAdnu! ali dobro, to sam ja, povrsna kao i uvek i zelim da se sva deca vole i lepo slazu, a ne da maltretiraju debele i gejovI, jer sta god da kazu, to nije u tradiciji srpskog naroda:)

mentol mentol 12:15 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

predatortz

So...
Neka cveta 'iljade cvetova!
Ne bacajte odmah napalm na livadu!

gedza.73 gedza.73 13:38 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
zelim da se sva deca vole i lepo slazu


www.opendemocracy.net
30 May 2007

As the Finnish television cameras focused on the beaming young Serbian singer Marija Serifovic, bringing her closer to eventual victory in the competition, she delightedly responded by proffering a three-fingered salute. It was the very same salute that had been the trademark of the Serbian nationalist upsurge of the Slobodan Milosevic era, and thus a prominent symbol (for many Serbs as well as non-Serbs) of xenophobia and intolerance.


štobrekoBajaga






bocvena bocvena 18:34 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

nista ne znam o ovome, ni o sajtu, a ni o mariji.
ne mog' se ni udubljujem:)

evroviziju nisam gledala jedno 20 godina, tek prosle godine me cerka naterala i sad nam je to porodicna fora. cist kemp i proslava razlicitosti, muzika tresina, al mi smo inace muzicki snobovi, pa nas to najmanje pogadja.

ja izdrzim do pola, odgledam rekapitulaciju i zivela srbija, ko god nam je predstavnik. dizem i tri prsta i onda odmah sve zaboravim:)
gedza.73 gedza.73 19:23 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

cist kemp i proslava razlicitosti



bocvena bocvena 19:52 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

ne diraj mi zlatana, on je car i sa nadom topcagic!
gedza.73 gedza.73 20:35 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

ne diraj mi zlatana

U fudbal se razumem kao i u Evroviziju. Što će reći da znam malo manje nego o karlingu. Čak mi karling zadrži pažnju nekoliko sekundi (obično se svede na max deset sekundi dok daljinac stigne da reaguje) više nego ova dva navedena sporta.






haklberi_tom haklberi_tom 20:41 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

gedza.73
ne diraj mi zlatana

U fudbal se razumem kao i u Evroviziju. Što će reći da znam malo manje nego o karlingu. Čak mi karling zadrži pažnju nekoliko sekundi (obično se svede na max deset sekundi dok daljinac stigne da reaguje) više nego ova dva navedena sporta.



Aaaa, meni je karling omiljen sport za uspavljivanje.
A nekada i snuker.
Što se tiče tzv. evrovizije - niti gledam, niti pratim.
Jer - ko može da gleda te gluposti!
No, što bi rekao gvozden - neka pobedi Srbija, pa bilo i u klikerima.
gedza.73 gedza.73 21:43 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

haklberi_tom
Aaaa, meni je karling omiljen sport za uspavljivanje

A stvarno je nekako čudno hipnotičko zavodljiv sport.
(mis'im ja sam bio ubeđen da fudbalski tim ima 12 igrača kolko se razumem u fudbal)
A Evrovizija mi bila najzanimljivija kad je Goran Miletić imao blog odbrojavanje do takmičenja.


(ko boginja Kali na 4:05, šest, sedam, osam, devet... četrnaest)




vcucko vcucko 21:55 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena

ona albanka bas lepa!

Žena imena Anđela (ili Angela, svejedno) Peristeri može da bude samo albanska državljanka grčkog porekla, odn. realno Grkinja, negde s juga današnje Albanije. Očigledno hrišćanske, verovatno pravoslavne vere (da nije, ne bi bila Anđela).

Možda nebitno, ali ne vidim da je iko igde spomenuo, a očigledno je
bene_geserit bene_geserit 23:14 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

ima dovoljno slagera sezone za cis belu populaciju ... inkluzija ... proslava razlicitosti

Ljudima svašta padne napamet da slave. Evo ovde kod mene neki slave kad žive u "vibrant neighborhood", što će reći na sve strane narkomani, homelessi, dileri droge, kriminala koliko hoćeš, normalan čovek kad čuje "vibrant neighborhood" zaobilazi i taj i okolna 3 bloka.

Nego ti sa tom "porodičnom forom i proslavom različitosti" slaviš što ima pedera i transdžendera okolo ?
Drugim rečima slaviš to što postoje ludaci koji sebi odseku onu stvar i proglase se za ženu ili sebi odseku sise, uzmu testosteronske "terapije" i proglase se za muškarce. Ja bih radije da su svi normalni i da ludaka nema, ali ovi nisu nešto preterano opasni (osim za sebe), pa neka ih neka se sakate. Jesu opasni dugoročno jer nameću da njihove ludosti postanu društveno prihvatljive, pa će neka jadna deca u formativnim godinama da se samoosakate zavedena.
I to što postoje oni koji analne otvore koriste za seksualne aktivnosti (medicinski to izvesno nije najpametnije).
OK, nije mi baš palo na pamet da to treba slaviti, ali dobro svakome njegovo.
Mada opet, zbog čega je uopšte to šta neko radi u krevetu pa onda ide okolo i svima objašnjava kako to radi, uopšte razlog za "slavljenje" ?
bene_geserit bene_geserit 23:59 21.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nego interesantno kako se istorija rimuje.
Pre podosta stotina godina u Kini su evnusi bili toliko jaki da su postavljali imperatore. U to vreme je bilo uobičajeno da ljudi dobrovoljno pristanu na sakaćenje da bi napredovali u socijalnoj hierarhiji.

Posle svih ovih rasnih, gender kvota izvesno je da nam slede i kvote za transdže, dakle ne bi se iznenadio da to opet počne kao nekada davno u Kini.
bocvena bocvena 04:11 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

da ponovim - zlatan je car, albanka je lepa, trandze su ljudi, hijeronimus bos je slikar. covek ne moze pobeci od sebe.
bene_geserit bene_geserit 04:50 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

trandze su ljudi, hijeronimus bos je slikar

Ah da, bilo je čak i u seriji o tome, šta ću kad smo mi (makar neki od nas) inženjeri nepismeni kad je u pitanju slikarstvo.
Nego trandže naravno jesu ljudi, istina bolesni, meni ih žao kao i svakog drugog bolesnog čoveka (OK, možda mi ne bi bilo toliko žao pojedinih članova SNSa kad bi se razboleli a i raznoraznih Američkih političara, no dobro).

Nego meni ti nisi jasna, šta je tu za slavljenje što je neko sebi odsekao onu stvar ili što neko ono radi tamo gde Bog nije zapovedio ?
tess1 tess1 05:17 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nego meni ti nisi jasna, šta je tu za slavljenje što je neko sebi odsekao onu stvar ili što neko ono radi tamo gde Bog nije zapovedio ?

Dobro, Bane, sad kršiš treću, osmu, devetu i donekle desetu (budi zadovoljan sobom, čista srca) božiju zapovjest, nije Bog o "raditi ono tamo ili ne" ništa zapovijedio, jedino "nedeljom ne radi ništa", četvrtu zapovjest.
bocvena bocvena 06:16 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nego meni ti nisi jasna

ma znam:)
nije pitanje kako ja mogu (lako, bez mnogo truda:) nego kako ti ne mozes ili zasto neces.
bene_geserit bene_geserit 06:40 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

nije Bog o "raditi ono tamo ili ne" ništa zapovijedio

Da bre, Bog kad je zapovedio množite se je zapravo mislio guzite se a razmnožavajte se kloniranjem.
bene_geserit bene_geserit 06:43 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

nije pitanje kako ja mogu (lako, bez mnogo truda:) nego kako ti ne mozes ili zasto neces

Slaviti to što se neko osakatio kastriranjem jer je bolestan u glavi i to "lako i bez mnogo truda" == isprana glava diversity propagandom.

Usput, ja taj Eurosong ili kako se već zove sam gledao tačno 0 puta, ali vama koji to već gledate, kako biraju te pevače jel po pokemon poenima tipa tranždža, ovaj sindrom, onaj sindrom, lgbtxyz, nebinarni, ili po tome kako pevaju i kakav im je nastup. Jel svrha cele stvari muzika ili propaganda ?
bocvena bocvena 06:51 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
nije pitanje kako ja mogu (lako, bez mnogo truda:) nego kako ti ne mozes ili zasto neces

Slaviti to što se neko osakatio kastriranjem jer je bolestan u glavi i to "lako i bez mnogo truda" == isprana glava diversity propagandom.

kad rekoh da covek ne moze od sebe pobeci, mislila sam na tebe, ne na njih. mator si covek, boli me uvo da te vaspitavam.
haklberi_tom haklberi_tom 06:56 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
bene_geserit
nije pitanje kako ja mogu (lako, bez mnogo truda:) nego kako ti ne mozes ili zasto neces

Slaviti to što se neko osakatio kastriranjem jer je bolestan u glavi i to "lako i bez mnogo truda" == isprana glava diversity propagandom.

kad rekoh da covek ne moze od sebe pobeci, mislila sam na tebe, ne na njih. mator si covek, boli me uvo da te vaspitavam.

Izvini!
Šta je Bene (toliko) pogrešno rekao?!
bene_geserit bene_geserit 06:57 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

mator si covek, boli me uvo da te vaspitavam

Bitno je da su tebe uspešno vaspitali tj. isprogramirali, za mene ionako nema nade.
bocvena bocvena 07:05 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

dr bene ce sve da ti objasni o bolesnima u glavu, taj je pun znanja o kastraciji, serijama i hriscanskoj ljubavi...pa sad spisak onih koji do te ljubavi ne dobacuju:)
pazi se, mozda se jednom i sam nadjes na njemu. ljubitelji macaka su uvek bili sumnjivi.
bocvena bocvena 07:14 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
mator si covek, boli me uvo da te vaspitavam

Bitno je da su tebe uspešno vaspitali tj. isprogramirali, za mene ionako nema nade.

tako je, nema leka apoteka.
haklberi_tom haklberi_tom 07:22 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
dr bene ce sve da ti objasni o bolesnima u glavu, taj je pun znanja o kastraciji, serijama i hriscanskoj ljubavi...pa sad spisak onih koji do te ljubavi ne dobacuju:)
pazi se, mozda se jednom i sam nadjes na njemu. ljubitelji macaka su uvek bili sumnjivi.

Molim da citiraš kako bih znao kome odgovaraš?
Ja ne volim samo mačke, nego i pse.
I većinu ostalih životinja.

Što se tiče Beneovog i tvog pogleda o ovim pitanjima - meni je bliže njegovo shvatanje.
No, svako neka (sebi) radi šta god hoće.
No 2, to što sebi radi (ko šta hoće), mene neće ubediti da 'slavim i budem ponosan'.
Jer - je sloboda mišljenja starija od svega.
No, komunjarski koncepti koji nameću 'mišljenja' ne misle tako.
Oni misle da je samo njihovo mišljenje dostojno - i treba da bude slobodno.
Naravno, ja (sve) takve mislioce nabijem ... (da ne pričam dalje).
tess1 tess1 07:27 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Da bre, Bog kad je zapovedio množite se je zapravo mislio guzite se a razmnožavajte se kloniranjem.

Ko kaže da je Bog muško?
bene_geserit bene_geserit 07:29 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

pa, bravo! oteli frikovi bastion abbe! smrc, bice skoro propast sveta:)

Evo sad gledam šta si gore napisala - ti podržavaš diskriminaciju normalnih na račun ovih bolesnih u glavu. Ne znam kako se oseća neko ko se bavi tom vrstom muzike ko ne može da prođe jer nema dovoljno pokemon poena.
I slaviš kad neko odseče sebi onu stvar.
Jel to vaspitanje nosiš iz kuće ili si ga mukotrpno stekla u kasnijem životnom periodu ?
bene_geserit bene_geserit 07:51 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ko kaže da je Bog muško?

Osim alternativnog tumačenja Božjih zapovesti ti misliš i da je Bog trandža ? Gorećeš u paklu.
bocvena bocvena 08:03 22.05.2021

Re: Ajde, bre...


Evo sad gledam šta si gore napisala - ti podržavaš diskriminaciju normalnih na račun ovih bolesnih u glavu

ahahaha, bene, pa ti si stvarno pis!
da pokusam...sa tobom se u zivotu ne bih druzila privatno, a sa njima mozda i bih, ali samo ako znaju ko je hijeronimus bos, razlikuju sazaljenje od empatije i nisu zli ljudi:)

niti su oni bolesni u glavu niti si ti bas u vinkli, al' smisao je u suzivotu, pa to ide lakse uz pesmu i igru, a bez naticanja na onu stvar, sto bi carli. tako gej:)
haklberi_tom haklberi_tom 08:06 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena

Evo sad gledam šta si gore napisala - ti podržavaš diskriminaciju normalnih na račun ovih bolesnih u glavu

ahahaha, bene, pa ti si stvarno pis!
da pokusam...sa tobom se u zivotu ne bih druzila privatno, a sa njima mozda i bih, ali samo ako znaju ko je hijeronimus bos, razlikuju sazaljenje od empatije i nisu zli ljudi:)

niti su oni bolesni u glavu niti si ti bas u vinkli, al' smisao je u suzivotu, pa to ide lakse uz pesmu i igru, a bez naticanja na onu stvar, sto bi carli. tako gej:)

Ne pitaš me za mišljenje, no, svejedno.
Sa tima sa kime bi se ti družila, družio bih se i ja.
Mnogo pre nego sa tobom.
alselone alselone 08:14 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Da bre, Bog kad je zapovedio množite se je zapravo mislio guzite se a razmnožavajte se kloniranjem.

Ko kaže da je Bog muško?


Ili Majka priroda žensko.
bene_geserit bene_geserit 08:22 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

sa tobom se u zivotu ne bih druzila privatno, a sa njima mozda i bih

Osećanja su uzajamna.
Virtue signaling, etiketiranje, politička korektnost - nema dosadnijih ljudi za druženje od takvih.
Nego vidim to tvoje poslovično kućno vaspitanje te nije sprečilo da podeliš etikete tipa, zao, nisi baš u vinkli, nedostatak empatije.
Ja za tebe ne mislim ni da si luda (jesi u vinkli), ni zla a ni neempatična, samo ti je glava isprana glupostima. Urođeni nedostatak mozga plus neotpornost na propagandu najverovatnije. Ali dobro neki od nas moraju i da liče na kokoške što bez glave jurcaju okolo.
tess1 tess1 08:22 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Osim alternativnog tumačenja Božjih zapovesti ti misliš i da je Bog trandža ? Gorećeš u paklu.

Ovako kad ti kažeš, smiješno je. :)

Npr 2. zapovijest:

Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se, niti im služi.

Dalje u objašnjenju te zapovjesti ima nešto interesantno:

"Ako li jedan čovek usredsredi sve svoje misli i sve svoje srce na to da se digne nad drugim ljudima, da bude prvi, da prednjači pošto-poto, da se slavi od drugih, da se hvali od drugih, i ako smatra sebe boljim od svih ljudi, od svih stvari na nebu i na zemlji, onda je takav čovek sam sebi božanstvo kome on žrtvuje sve. To je bolest duševna treće vrste."


Sad sam se malo zamislila, dal da ti objasni i ovu gore napisanu zapovjest i dole objašnjenje ili vidiš i sam da to nije princip crno-bijeli, muško-ženski (mislim, mi tumačimo tako da nam podmiruje račune, da smo na kraju sa muškim bogom i ženskom kaznom kao anomalija kreacije, sramotno je proživjeti je tako površno, il?) kojeg si ti dio jednako kao homoseksualni ljudi, bojim se biću gruba. :)

tess1 tess1 08:23 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ili Majka priroda žensko.

Otprilike, samo što ja nemam dileme kad bi bilo drugačije, tj strahove. :)
bocvena bocvena 08:28 22.05.2021

Re: Ajde, bre...



Ne pitaš me za mišljenje, no, svejedno.
Sa tima sa kime bi se ti družila, družio bih se i ja.
Mnogo pre nego sa tobom.

saglasna o nedruzenju. bitno je da ne "natacinjes" na poslu, u posti i na internetu, po svojoj glavi postrojavaj kako hoces, udruzuj se s istomisljenicima, glasaj, lobiraj, pa ko prevagne. to se zove - tolerancija na dvosmislenost/dvoznacnost:)
alselone alselone 08:29 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Otprilike, samo što ja nemam dileme kad bi bilo drugačije, tj strahove. :)


Ja to tumačin na način da se ne radi o polovima nego o principima. Femininum i maskulinum princip, očinski i majčinski princip.

Bog je strog, jak, pravedan, osvetoljubiv, nekada i gnevan, voli svoju decu ali zna i da ih kazni itd.

Majka priroda je nežna, brižna, rodila je svu svoju decu i jako ih voli i pored toga što deca baš i nisu najbolja, tu je oduvek i zauvek sa njima, sastavni su deo svoje majke itd.
tess1 tess1 08:34 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ja to tumačin na način da se ne radi o polovima nego o principima. Femininum i maskulinum princip, očinski i majčinski princip.

Bog je strog, jak, pravedan, osvetoljubiv, nekada i gnevan, voli svoju decu ali zna i da ih kazni itd.

Majka priroda je nežna, brižna, rodila je svu svoju decu i jako ih voli i pored toga što deca baš i nisu najbolja, tu je oduvek i zauvek sa njima, sastavni su deo svoje majke itd.

Ma ne, ne tumačim tako. Uh, bio tek život pakao kad bih se sa tim mirila, usanjala se pa probudila, san o prirodi dobroj majci i pravednom ocu Bogu. :)
alselone alselone 08:40 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Uh, bio tek život pakao kad bih se sa tim mirila, usanjala se pa probudila, san o prirodi dobroj majci i pravednom ocu Bogu. :)


Ne mislim da treba da se miriš, pričam o tome kako smo došli u današnje stanje da tako govorimo.
bocvena bocvena 08:45 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ali dobro neki od nas moraju i da liče na kokoške što bez glave jurcaju okolo.


sta ti je bitnije - da me uvredis ili budes u pravu?
meni ni jedno ni drugo. meni najbitnije da debeli, zene, trans, lgbt, onaj sa tikovima i ruska feministkinja mogu da pevaju bez straha od naticanja.

posle i mir u svetu, kao svaka mis.
EDIT: zaboravih ono o tome kako su me vaspitavali - da postujem starije i uvek stitim slabije, volim ljude, zivotinje i biljke, ne ponizavam one ispod sebe i uvek preispitujem one iznad. moram priznati da me preskocio ovaj bogo-otac i zensko-majcinski princip, a nije da se cale nije trudio:)
haklberi_tom haklberi_tom 08:49 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena


Ne pitaš me za mišljenje, no, svejedno.
Sa tima sa kime bi se ti družila, družio bih se i ja.
Mnogo pre nego sa tobom.

saglasna o nedruzenju. bitno je da ne "natacinjes" na poslu, u posti i na internetu, po svojoj glavi postrojavaj kako hoces, udruzuj se s istomisljenicima, glasaj, lobiraj, pa ko prevagne. to se zove - tolerancija na dvosmislenost/dvoznacnost:)

Zašto ne pritisneš gumb 'Citiraj' - pa da svi znaju kome odgovaraš?
Nebitno!
Natačinjanje je sintetizivani termin koji ukazuje na (moj) visok stepen 'niskog cenjenja' (kakva predivna sintagma) o nečijim postupcima i delanjima.
Ne misliš valjda (zaista) da idem sa isukanim kitonijusom i redom natačinjem kojekoga?
Oooooo, bazmeg!
Nije valjda da moram da (ti) objašnjavam da je to slično vašem (vas polit korektnih) 'virtue signalingu' koje ti Bene (s pravom) pripisuje?!
Svejedno - moram sada na Dunav, ne mogu da se više 'nadjebavam' sa tobom.
Ne znam zašto sam i počeo.
Verovatno zbog toga što mi razni namicatelji polit korektnih mantri idu na kitonijus.
Nema druge!
tess1 tess1 08:54 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ne mislim da treba da se miriš, pričam o tome kako smo došli u današnje stanje da tako govorimo.

Ako misliš na našu ljudsku civilizaciju, došli smo do sad po principu "jači pobjeđuje", nekad je to npr rat il samo obaranje ruke, nekad uragan il cunami (i razaranja majke prirode su većinom muški princip, zatim, priroda nije naš prijatelj, mi u prirodi umiremo lako, planine, šumetine, duboka mora, goloruki smo nemoćni sa surovom majkom oko nas, posebno nam božije zapovjesti nisu od pomoći kad se nađemo npr u pustinji bez vode, il u zmijskom leglu).

Trenutno na blogu smo došli do ovog stanja radi Baneta, sluti na ćorsokak. :)
alselone alselone 09:06 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ako misliš na našu ljudsku civilizaciju, došli smo do sad po principu "jači pobjeđuje",


U principu prilagodljiviji pobeđuje. Jači dobija bitku a rat prilagodljiviji.

Na sličan način je i Bog evoluirao iz priče o Ocu u priču o Sinu.

preskocio ovaj bogo-otac i zensko-majcinski princip, a nije da se cale nije trudio:)

To su arhetipske priče, univerzalne, iako ne živiš po njima ne znači da su bezvredne.
bene_geserit bene_geserit 09:06 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

sta ti je bitnije - da me uvredis ili budes u pravu?

Misliš da ti uzvratim na uvrede ?
No dobro, da se složimo da taj deo nije bitan.

Nego, ko brani debelom, ženama, trandžama, lgbtevima, onima sa tikovima i ruskim feministkinjama da pevaju ?
Nego, taj Eurosong ili kako već se finansira iz budžeta država učesnica ? I nije u pitanju paraEurosong ?
Što će reći svi učesnici i kandidati bi trebalo da budu ravnopravni pa čak i ako su strejt beli muškarci, tj. imaju nula pokemon poena ?
A ti koliko vidim zagovaraš da se učesnici biraju na osnovu pokemon poena a ne na osnovu vokalnih i scenskih mogućnosti. To je zato što si lepo vaspitana, pa i ne vidiš u čemu je problem sa takvim stavom.


gedza.73 gedza.73 09:07 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
ruska feministkinja mogu da pevaju bez straha od naticanja.

I ovo je interesantno za diskusiju.
Ako ruske feministkinje sa golim sisama upadnu u crkvu da li je to ista vrsta performansa kao kad bi ruski železničari sa golim spolovilima upali feministkinjama u klub ili je prvo sloboda izražavanja i protest a drugo nasilje i zastrašivanje?

Što bi ženske grudi bile ravnopravnije od muških patki samo zato što imaju napisan reklamni slogan? A realno ima više mesta.

(mis'im meni su dilkice i jedni i drugi nego samo razmišljam glasno)


bocvena bocvena 09:09 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Verovatno zbog toga što mi razni namicatelji polit korektnih mantri idu na kitonijus.

citiram tacno onoliko koliko treba, a ne da zagusujem blog carsavima.

kad ti kazem da si trol, to je uvreda. kad kazem beneu da je neempatican, to je virtual signaling. pa bogte, to je jezicki problem, a ne pitanje ljudskih zivota i suzivota neistomisljenika.
i to moj, ti imas kitonijusa, pa si "neposredan".

o, ĺicimuri, jeste imali vi logiku u gimnaziji? filozofsku, ne matematicku? :)
tess1 tess1 09:17 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

U principu prilagodljiviji pobeđuje. Jači dobija bitku a rat prilagodljiviji.

To je isto, toliko surovih primjera u prirodi kad prilagodljiv organizam preživljava. I paraziti su prilagodljivi?

Pišem s telefona, prvo to, i božije zapovjesti :), drugo, zbunjuje me razgovor sa Bocvenom, nikako da shvatim što su blogeri ljuti na pametnu ženu koja usput ima i najbolji stil pisanja na blogu.
bene_geserit bene_geserit 09:18 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Dobro, Bane, sad kršiš treću, osmu, devetu i donekle desetu (budi zadovoljan sobom, čista srca) božiju zapovjest ...
Npr druga zapovijest:
Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se, niti im služi.

Čekaj, ti si bila ozbiljna sa ovim Božjim zapovestima ? Ja sam to shvatio kao zezanje.
Prekršio sam dakle:
8. Ne ukradi.
9. Ne svedoči lažno na bližnjega svoga.
10. Ne poželi ništa što je tuđe.
OK, sad ovo već potseća na Čarlija koji kljuca tastaturu.

tess1 tess1 09:22 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

8. Ne ukradi.
9. Ne svedoči lažno na bližnjega svoga.
10. Ne poželi ništa što je tuđe.
OK, sad ovo već potseća na Čarlija koji kljuca tastaturu.

8. Ne otimaj (drugom čovjeku pravo na nešto)
9. Ne pričaj u ime Boga, ne sudi il ne trpaj ljude u bolnicu i ludnicu jer 2. zapovjest kaže da je pogrešno (bolesno?) biti bolji od drugih, dići se iznad njih
10. Budi zadovoljan sobom, čista srca (dozvoli to i drugima)
milisav68 milisav68 09:37 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

drugo, zbunjuje me razgovor sa Bocvenom, nikako da shvatim što su blogeri ljuti na pametnu ženu

Nisu ljuti na nju, nego se ne slažu sa njenim stavovima.

Vraćamo se u vreme kada ne sme da se protivreči.
bene_geserit bene_geserit 09:49 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

8. Ne otimaj (drugom čovjeku pravo na nešto)
9. Ne pričaj u ime Boga il ne trpaj ljude u bolnicu i ludnicu jer druga zapovjest kaže da je pogrešno (bolesno?) biti bolji od drugih, dići se iznad njih
10. Budi zadovoljan sobom, čista srca (dozvoli to i drugima)

Ti čak imaš i objašnjenje, dakle stvarno se nisi zezala. Istina, objašnjenje je više nadjebavanje nego ozbiljno objašnjenje, tako da me mrzi dalje o tome.
bocvena bocvena 09:49 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Misliš da ti uzvratim na uvrede ?

sto je uvreda kad ti kazem da si neempaticni homofob koji
druge ljude proglasava bolesnima u glavu i operacije promene pola zove kastracijama? mislim, kako se to kaze ispravno na tvom i carlijevom jeziku?

i ima i strejt zena (evo ove nase bedevije:) i muskaraca na evroviziji, samo ti ne gledas, pa ne znas.

bukvalno nista ne zagovaram, samo mi ne smeta sto je jedno slager takmicenje izraslo u nesto drugo od onog iz moje mladosti. pa i u proslavljanje manjina. bolje to nego neonacizam.

gedzo, u rusiji su lgbt dekriminizovali tek 1993, antidiskriminacijski zakon ne postoji, skoro nikad ne dobijaju dozvolu za okupljanje...tako da podrzavam sve oblike borbe, pa i golim sisama. vis' da i ove na evroviziji vole da njima mlate okolo, al' ne videh proteste protiv toga:)
bocvena bocvena 10:01 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

milisav68
drugo, zbunjuje me razgovor sa Bocvenom, nikako da shvatim što su blogeri ljuti na pametnu ženu

Nisu ljuti na nju, nego se ne slažu sa njenim stavovima.

Vraćamo se u vreme kada ne sme da se protivreči.

ma bas zato sto nisam glupa, ne mogu da veruju kako glupo razmisljam o tim vec dokazanim istinama, tj. slobodnim misljenjima. moj najbolji sagovornik u skoli je veroucitelj, vrhunski intelektualac i bas siroke duse, al i on stalno hoce da me preobrati
tess1 tess1 10:04 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nisu ljuti na nju, nego se ne slažu sa njenim stavovima.

Ne, nije to, ne kaže ona ništa gore od mene tj kaže kulje sve, uporedili sam i sa Angie koja je iritantnija, nekako ste baš, baš posebno surovi prema njoj.

Prvi put primjetih na onom blogu o čika Miki (i on je Očenašom počinjao čas, ili?), i tad kao ni sad nisam bila sigurna jel zezanje il je imala neku ratoborniju inkarnaciju za koju ne znam, šta joj ne opraštaju? Što je pametna? Neće da se pokori? :)

Vraćamo se u vreme kada ne sme da se protivreči.

Ahaa, sirotani. :)
shmoo shmoo 10:05 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

milisav68
drugo, zbunjuje me razgovor sa Bocvenom, nikako da shvatim što su blogeri ljuti na pametnu ženu

Nisu ljuti na nju, nego se ne slažu sa njenim stavovima.

Vraćamo se u vreme kada ne sme da se protivreči.




Мислиш да она друга лепша половина људског рода уме то да разлучи у својим главама?

Не верујем.

Када им кажеш да се не слажеш са њима, оне одмах кажу да их не волиш.

И то све оне, по дифолту.

Следећа фаза је плакање ако им не успе тај први покушај. Што рече мудри Његош, жена лаже сузе просипљући.

Знам то из вишедеценијског нагомиланог искуства јер од своје 16. године игром судбине и животних околности (усмерена шуварица, па Филолошки факс, па посао у школи) егзистирам у срединама у којима оне чине огромну већину.

Како уопште жив остадох до сада као потврђени мизогини кретен и силеџија, ја уопште не знам. Сигурно сам се извештио током свих тих година у тој борби за опстанак.

Живот је у питању, јбг.

tess1 tess1 10:06 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ti čak imaš i objašnjenje, dakle stvarno se nisi zezala. Istina, objašnjenje je više nadjebavanje nego ozbiljno objašnjenje, tako da me mrzi dalje o tome.

Hm, meni je žao Bane što ti nećeš sa mnom raščivijati božije zapovjesti. Iskreno. :)
bocvena bocvena 10:06 22.05.2021

Re: Ajde, bre...


To su arhetipske priče, univerzalne, iako ne živiš po njima ne znači da su bezvredne.

sto je najsmesnije, ja zivim po njima (moj izbor), al arhetipski ne verujem u njih.
bene_geserit bene_geserit 10:09 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

sto je uvreda kad ti kazem da si neempaticni homofob koji
druge ljude proglasava bolesnima u glavu i operacije promene pola zove kastracijama? mislim, kako se to kaze ispravno na tvom i carlijevom jeziku?

A što je uvreda kad ti kažem da si kao kokoška koja bez glave jurca okolo, bez imalo pameti, ali si zato upila svaku moguću propagandu koja postoji ?
Kako se to ispravno kaže na feminističkim kursevima ?
pa i u proslavljanje manjina. bolje to nego neonacizam.

Proslavljanje toga što je neko sebi odsekao onu stvar, stvarno si empatična. I proslavljanje toga što neko koristi analne otvore za šta nisu predviđeni. Jel ti shvataš koliko je besmisleno to što si rekla ? Isprana glava.

Nego kako li je neonacizam uleteo u celu priču ? Odlično ti ide deljenje etiketa, ali baš neonacizam.
tess1 tess1 10:13 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Sve mi čudno ovo ije, jel to hrvatski, oni kažu božje. I na ekavskom je božje?
milisav68 milisav68 10:17 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
ma bas zato sto nisam glupa,

Pa u čemu je problem, što se ne slažemo?

Nije ovo nikakva sekta, pa da se preobraćujemo, jednostavno razgovaramo, i svako iznosi svoje mišljenje.

Druga je stvar što se ovde sve shvata preozbiljno, pa prorade strasti, i vidi se ono što nije napisano ili se namerno pogrešno tumače tuđe reči i lepe etikete.
tess1 tess1 10:57 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

A što je uvreda kad ti kažem da si kao kokoška koja bez glave jurca okolo, bez imalo pameti, ali si zato upila svaku moguću propagandu koja postoji ?

Ne znam kako da reagujem. Ozbiljno. Jel ovo sad stvarno? :)
bocvena bocvena 10:59 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Proslavljanje toga što je neko sebi odsekao onu stvar, stvarno si empatična. I proslavljanje toga što neko koristi analne otvore za šta nisu predviđeni. Jel ti shvataš koliko je besmisleno to što si rekla ? Isprana glava.

je l ti shvatas da ti nisi procenitelj seksualne normalnosti? ok, ti ne volis analni seks, ima heteroseksualaca koji vole. neki vole i da ih zene peguju, al to ne znaci da su ludi i ne mogu da budu dobri gradjani. nije lako srbin biti ni u spavacoj sobi, kamoli na evroviziji.
proslavljaju sto su zivi (nemali broj ih se ubije u tinejdz dobu) i sto ima mesto gde su prihvaceni, a ne zlostavljani, sto ne moraju bar jedno vece da se prave da su neko drugi i sklanjaju pred nekim beneom.

neonacizam je jos korak dalje od procenjivanja vrednosti ljudi po seksualnosti, tu uljucimo i rasu, veru i naciju, pa se ludo zabavljamo iznoseci svoje misljenje! ne moramo da se slozimo, ali kad vicu "srbe na vrbe", to je govor mrznje i pretnja, a ne filozofska rasprava.

zato, bene, zaogrni se zastavom duginih boja, zapevaj molitvu i ljubi bliznjeg svog:)

odoh u setnju.
milisav68 milisav68 11:10 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Ne, nije to, ne kaže ona ništa gore od mene tj kaže kulje sve, uporedili sam i sa Angie koja je iritantnija, nekako ste baš, baš posebno surovi prema njoj.

Ma ne bre, nego se na stil odgovara stilom.

Ako koristiš oštar jezik u komunikaciji, onda moraš i da pretrpiš sličan odgovor.

I nije reinkarnacija, jednostavno suprostavljeni stavovi odavno, još od vremena prve Parade.
Ahaa, sirotani. :)

Mlada si ti, ne znaš šta je to verbalni delikt.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:15 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

. Kako se to ispravno kaže na feminističkim kursevima ?



Ovo ti je lose. Najbolji nacin da se pokaze slabost svojih argumenata je 'vredjanje' tipa ti si libtard, Gutmensch ili feministkinja.

To je ono na nivou: Ti glupi padavicaru! Rece dizelas.
tess1 tess1 12:27 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ako koristiš oštar jezik u komunikaciji, onda moraš i da pretrpiš sličan odgovor.

Ali nema oštre riječi koje izazivaju, kad malo bolje razmislim, emocionalnu reakciju.

Pokroviteljski ili bratski odnos - obukla je kratku suknju i s nekim tipom em dugokos em našminkao oči em ima prstenje i ateista je, i ona najpametnija od svih s njim tamo stoji i koketira, zamisli. Čujete poslije odoše na Evroviziju, on kažu ima tri sina iz prvog braka, sve gej geju do uva, dugo se faćkao poslije sa nekom što je bila prije muško (ok, nije znao da je bila muško, kako može biti nije znao?, krstite se i odmahujete glavom)..

Ljudi, molim vas. :)
gvozden1 gvozden1 12:28 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

l ti shvatas da ti nisi procenitelj seksualne normalnosti?

Ko je procenitelj?
Ne ulazeći u ovu vašu raspravu, primećujem jednu stvar, da se tzv politička korektnost toliko uvukla u govor, u svest, da je i ne primećujemo.

Recimo to sa rečju normalno, i ona je postala nepoželjne ili se makar mora dobro paziti kad se upotrebljava jer, naljutiće se neko, uvrediće se neko.

Ja ne znam ko bi meni mogao da saopšti kriterijume po kom da razvrstavam normalno i nenormalno osim mene samog, ja sam sebi jedini procenitelj.

Normalan je hetetoseks, a homo je anomalija.
Da li će neko da se složi sa tim kruterujumom ili će imati neki svoj, ili češće, raspitati se šta je popularan kriterijum pa to uzeti za "svoj" je njegova stvar, ali sve teče u smeru ne da se ima sopstveni kriterijum nego da se nameće kriterijum nekog procenitelja.
docsumann docsumann 14:04 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ja ne znam ko bi meni mogao da saopšti kriterijume po kom da razvrstavam normalno i nenormalno osim mene samog, ja sam sebi jedini procenitelj.
Normalan je hetetoseks, a homo je anomalija.




a da li ti je normalno što neki oba vida seksualnosti smatraju normalnim.
odnosno, da je normalnost tek fraza kojom legitimizujemo sopstveni izbor ( i na ličnom i na koletivnom nivou).

jer nenormalni su oni drugi.
alselone alselone 14:25 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

odnosno, da je normalnost tek fraza kojom legitimizujemo sopstveni izbor ( i na ličnom i na koletivnom nivou).


Ja ne mislim ovako, tj. ne mislim da svi rade na ovaj način. Mislim da mi intuitivno znamo i osećamo šta je normalno, a pri tome ne mislim na seksualnost nego generalno. Pri tome moram naglasiti da normalno nema usko objapnjenje nego je spektar.

Eto na primer neki dan tip kažnjen jer je javno rekao da muškarci ne mogu da zatrudne. Mislim, na primer, meni to nije normalno. Kazniti čoveka jer je rekao da muškarac ne može da zatrudni.

Da li je to vama normalno drugovi i drugarice?
gvozden1 gvozden1 15:04 22.05.2021

Re: Ajde, bre...


a da li ti je normalno što neki oba vida seksualnosti smatraju normalnim

Ne, ne može mi biti normalno smatranje normalnim ono što ja ne smatram tako.
Bila bi to šizofrenija, zar ne.

Sloboda je nešto drugo, pravo izbora takođe, ali osećaj, lični doživljaj, postupanje po tome, i to je sloboda.
U ovom slučaju moja, i neću da je se odreknem zbog propisane korektnosti.

Neću svesno i racionalno, odlukom da na to ne pristajem.
milisav68 milisav68 15:05 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ali nema oštre riječi koje izazivaju, kad malo bolje razmislim, emocionalnu reakciju.

Pa ja i ne pričam o emociji nego o tonu razgovora.

- Što se derete?
- Pa kako se neću derat, emocija brate!
- Kakve su vam to emocije, znači ako se derete, to su vama emocije?
- Nego šta su, i ćaća mi je tako govorio.
- A šta, otac vam je bio glumac?
- Otac mi je ćaća bio.
- I šta je govorio?
- Kad je govorio iz emocija, iz emotivnog stanja, uvek se derao, ja bio mali, dobro se sjećam.
- Kako?
- Lijepo, jebote ko te napravio, jebem ti ono, apoteka ti menza bila...




vcucko vcucko 15:09 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

shmoo

Како уопште жив остадох до сада као потврђени мизогини кретен и силеџија, ја уопште не знам. Сигурно сам се извештио током свих тих година у тој борби за опстанак.

Живот је у питању, јбг.


Ne smem ni da pomislim šta će biti, kad te izvuku iz ormana. Kad ti pronađu da si 80-i neke to i to.
Unapred apelujem na prisutne imaoce dedovina na selu gde nema nikoga, što veća vukojebina to bolje, da pripreme čoveku skrovište.
Da skriven bolje od Hajduk Veljka tihuje na miru
tess1 tess1 15:28 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

Da li je to vama normalno drugovi i drugarice?

Moj sin ima druga geja već godinu dana i pozvala sam ga sad na ljeto da dođe kod nas na ručak (ne mogu prepričavati njihove razgovore, i osobenosti tog momka, sjajan je, bebica), njemu je to normalno, mom sinu, da ima drugara geja. Ok, i mamu veganku. :)

Ali da se vratim na pitanje, ti muškarci ne predstavljaju opasnost nama ženama, osnov odnosa žene prema homoseksualcu je da nam nisu prijetnja, iz tog ugla normalnost koju postavi heteroseksualni muškarac koji voli krijući pregledati dječiju pornografiju (ok, mi to ne znamo, čovjek je naoko normalan, ide i u crkvu) je nešto na šta prvo djecu učiš, čuvaj se onog normalnog čike, il?

gvozden1 gvozden1 16:00 22.05.2021

Re: Ajde, bre...

njemu je to normalno, mom sinu, da ima drugara geja

Imam i ja poznanika, malo više od toga, pa hajd drugara, ubicu.

Neko ga izradio za ozbiljne pare, na kvaran način, u on mu spucao metak u čelo u kancelariji.

Treba li da smatram ubistvo normalnim pošto mi je drugar ubica?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana