Društvo| Mediji| Tehnologija| Zabava

Coko moko

natasa_tasic_10 RSS / 21.05.2021. u 10:04

 

 2575905_screenshot-86_ls.jpg

 

Loco loco, bravo devojke.

Dok je cela Evropa i dobar deo sveta bio uspavan , uplasen, u karantinima, u Srbiji je nekako sve malo po malo funkcionisalo.

Da me neko pogrešno  ne razume, ja sam pratila i pratim i dalje sve mere koje su vezane za nastalu korona situaciju, ali kod nas zaista sve funkcioniše, što se i videlo kroz sinoćni nastup.

Ako se osvrnem na pevanje i na odabir kompozicija koje su bile u dve polufinalne večeri i na način interpretacije, čuje se da većina kandidata nije imala nastupe u proteklih godinu ipo dana i da su pod stresom.

Onda su došle naše devojke iz Srbije i energetski "rasturile ", sve, pri tome ne možete ni da zamislite koliko je teško pevati i igrati u onolikim štiklama, a pevale su zaista dobro, i onome ko ih je vokalno spremao takođe čestitam.

Elem, ovaj naš čoko moko ima jako dobre šanse za plasman u prvih 5, sudeći po celokupnom nastupu. I da jesu podsećale i na Bijonse, i na Šakiru i na Dzenifer, ali sve tri su bile apsolutno super juče.

Bravo za devojke i do pobede.

 

 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 10:34 21.05.2021

Cirkus Adrija!

ceo dogadjaj je jedan veliki cirkus-svake godine sve losiji i dosadniji, sve pesme i nastupilicejedni na druge, sa tezistem na neki kec,koji nema veze sa muzikom,nego sporednim efektima, nema vise hitova kao nekada i pravih diva.

sto se mene tice, nasa pesma je skandalozni pesmuljak, koji je radjen kao trik pesma za jeftinu zabava na prvu loptu,...devojke su tako i spojene u grupu-kao atrakcija,...Ksenija i Ivana su kao pevacice druga liga-mogu u nekom klubu da se uvijaju i pevaju na matricu,...Sanja je ozbiljan pevac, ozbiljna faca, harizmaticna i kompletan paket,..gledala sam i pres konferencije, gde je ona master u svakom smislu, a druge dve devojke blede i sasvim druga dimenzija,...s tim sto mi je Ivana kao naduvana lutaka sa Ali expresa.

Sinocno izvodjenje im nije bio najbolje, ali je i bina predimenzionirana, da bi takav nastup mogao da se odradi efektnije od ovoga,...jesu prodrmale dosadu, bile su lepe, energicne i atraktivne,...drago mi je da su prosle, navijam da se dobro plasiraju,...kao i da se Sanja otkaci od nepotrebnog balasta, koji je samo sminka i zanimljivo pakovanje,...ona sama je mozda najbolji vokal koji trenutno imamo...kada je sama predstavljala Srbiju, bila je top, nepravedno lose plasirana, jer je i pesma Ivane Peters bila mnogo bolja od ovih tralalajki cokomoko.


ps- vecina toaleta, kao kostimi cirkuskih jahacica.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 10:47 21.05.2021

Re: Cirkus Adrija!

Sanja je vrhunska pevacica i frontmen. Tacno zna sta radi, pri tome je zavrsila i srednju muz.skolu pevanje.
Vecina pesama je bila energetski mlaka, cak je Merlinka koja je mogla sa onim nastupom da napravi nesto to uradila jako nevesto, Albanka je imala dobar glas ali sve ukupno i zbirno gledano kao paket coko moko trio je zaista uspeo da ucini dobru stvar.
Sto se tice Sanjinog plasmana na proslom Eurosongu slazem se sa tobom potpuno.
Mozda nam svima hvali ovog ludila i ove energije. Sto kaze moj Sasa uletese u publiku ko ti dok pevas operu kao furija i napravise lom.
A ja Angie volim lom i brodomom
milisav68 milisav68 11:29 21.05.2021

Re: Cirkus Adrija!

Sanja je vrhunska pevacica i frontmen.



angie01 angie01 11:35 21.05.2021

Re: Cirkus Adrija!

prvo sto peva sta god hoces, pa i suska se, suska,..al pogledaj repretoar i izvodjenje sa Zaa.
milisav68 milisav68 11:48 21.05.2021

Re: Cirkus Adrija!

angie01
prvo sto peva sta god hoces, pa i suska se, suska,..al pogledaj repretoar i izvodjenje sa Zaa.

Ma znam, nego sam ovo okačio zato što mi se svidelo kako je obrađeno.
angie01 angie01 20:59 21.05.2021

Re: Cirkus Adrija!

nego sam ovo okačio zato što mi se svidelo kako je obrađeno.


a vidi kako peva Usniju,sto nije jednostavno,




natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:05 21.05.2021

Re: Cirkus Adrija!

a vidi kako peva Usniju,sto nije jednostavno,

Gde jednostavno.
Milan Novković Milan Novković 10:49 21.05.2021

Ja sam već proglasio ...

Dok je cela Evropa i dobar deo sveta bio uspavan , uplasen, u karantinima...

... zlato za nas na Fejsu, i pojasnio uplašenoj konkurencije da smo namerno malo oborili liriku i modalitete pevanja pošto ovom priliko jurimo zlato (raste mu cena) i ništa više od toga
gavros gavros 11:15 21.05.2021

Gledao sam

I čestitam djevojkama na plasmanu. Nažalost niti jedna pjesma mi se nije dopala. "Molitva" je ipak za sada nedostižan kvalitet a za svoju dušu sam pustio grčku predstavnicu iz 1991.
tess1 tess1 12:02 21.05.2021

S

Meni su one super, bolje nego što sa mislila jer sam tek jutros i pogledala pjesmu i saznala gdje se održava Evrovizija. Samo malo, čizme mi se ne sviđaju, predložio im je neko ko ih ne voli. Uz latino zvuke i vikinške grive ne idu čizme od 7 milja za barske dame, mačke su i bez njih.

Očekujem ako Srbija pobjedi da će Marija Šerifović biti voditeljka sledeće godine, ona, Memedović, i Jelisaveta Orašanin. :)

p. s. bila bih za Srbiju i da ste poslali N. Kejdža a njega baš mrzim. :)
Milan Novković Milan Novković 12:11 21.05.2021

Re: S

tess1
Meni su one super, bolje nego što sa mislila jer sam tek jutros i pogledala pjesmu i saznala gdje se održava Evrovizija. Samo malo, čizme mi se ne sviđaju, predložio im je neko ko ih ne voli. Uz latino zvuke i vikinške grive ne idu čizme od 7 milja za barske dame, mačke su i bez njih.

Očekujem ako Srbija pobjedi da će Marija Šerifović biti voditeljka sledeće godine, ona, Memedović, i Jelisaveta Orašanin. :)

p. s. bila bih za Srbiju i da ste poslali N. Kejdža a njega baš mrzim. :)

Pa dobro, i štikle su oružje, kad smo kod Vikinga, ...

... valjda, samo nagađam
tess1 tess1 12:12 21.05.2021

Re: S


Pa dobro, i štikle su oružje, kad smo kod Vikinga, ..

Na bini uz energičnu koreografiju su kao samostreli, mislim, okrenuti prema njima zato se tako i zovu, samo-strel. :)
tess1 tess1 18:48 21.05.2021

Re: S

Da li je moguće da je ono gore jedna moja preporuka? Ljudi moji, ljudi moji, i ti vaši neumoljivi, bolji, sitničavi svemiri.

Nego, nemoj poslije bude niste znali o kome je riječ. :)

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:01 21.05.2021

Re: S



Pa dobro, i štikle su oružje, kad smo kod Vikinga, ...

imas pravo, ali devojka ubija kako peva.
Iskrena da budem mislim da imaju ozbiljne sanse i to medju prvih 5.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:04 21.05.2021

Re: S


ovo je pre par godina sa pesmom Ivane Peters.
tess1 tess1 19:22 21.05.2021

Re: S

natasa_tasic_10


Pa dobro, i štikle su oružje, kad smo kod Vikinga, ...

imas pravo, ali devojka ubija kako peva.
Iskrena da budem mislim da imaju ozbiljne sanse i to medju prvih 5.


Ma pusti Milana. :)

Između štikle i čizama do rasnih butina ima velika razlika, prvo u pokretu tj u nemogućnosti pokreta noge, ne vidi se energija plesa, drugo, nekako su ispale zdepaste i tri, napucane su i bez njih, rasne..

Da, Sanja je suverena na ova dva snimka što si ostavila.. Sviđa mi se boja kose kod one što nije plavuša.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:30 21.05.2021

Re: S

Moram da priznam da svaku Evroviziju pratim .
Sad Sanja stvarno zna da peva tu nema sta da se doda. To sto pricaju da su plasticne itd. u taj deo estetike ne ulazim jer svako ima pravo da radi sa svojim telom sta hoce. Kod nas operskih pevacica i pevaca ima njih dosta koji su uradili i rade plasticne operacije nije mi jasno zasto ali rade.
Jedna stvar je samo neverovatna a to je da kada se zanemare svi strasovi, sljokice pa i sam tekst pesme cuje se kvalitet glasa i neverovatna energija. Energija je najbitnija u svemu i zato su ove devojke bile super.
tess1 tess1 19:54 21.05.2021

Re: S

Moram da priznam da svaku Evroviziju pratim .

Nema problema. :)

Zezam se. Pamtim onu Evroviziju sa Marijom jer sam se tako strašno napila tu veče i mamurluk me držao 2 dana, treći dan odem na bazen ali još sam bila malaksala i ošamućena, i u kabini da se presvučem kad pustiše Molitvu sa radija na cijelom bazenu, hm, veoma, veoma mala vjerovatnoća da se to desi, desilo se. Evo sad osjetim miris hlora. I patriotizam u srcu. :)
To sto pricaju da su plasticne itd. u taj deo estetike ne ulazim jer svako ima pravo da radi sa svojim telom sta hoce. Kod nas operskih pevacica i pevaca ima njih dosta koji su uradili i rade plasticne operacije nije mi jasno zasto ali rade.

Ni sa ovim nema problema. :)
Jedna stvar je samo neverovatna a to je da kada se zanemare svi strasovi, sljokice pa i sam tekst pesme cuje se kvalitet glasa i neverovatna energija. Energija je najbitnija u svemu i zato su ove devojke bile super.

vcucko vcucko 21:29 21.05.2021

Re: S

natasa_tasic_10


Pa dobro, i štikle su oružje, kad smo kod Vikinga, ...

imas pravo, ali devojka ubija kako peva.
Iskrena da budem mislim da imaju ozbiljne sanse i to medju prvih 5.

Onako baš laički (iskreno nemam blagog pojma o tome sa bilo kakve iole ozbiljnije ili ne daj bože stručnije strane). Nemam pojma ni jednu rečenicu (možda ni reč) šta su u stvari pevale ni kako se to žanrovski zove (ako se zove).

Ali znam, videlo se i čulo u prenosu, ali što je važnije bukvalno se osetilo: oduvale su sve
Čak i onu "specifičnu" populaciju što se tiska u parteru, prvo su se pogubili (valjda prepali) pa ovacije do neba, ama baš se osetilo preko TV-a. U stvari, samo su istakle koliko su svi ostali bili beskrajno isti i dosadni.

Da se glasa po starom (samo raja SMS-om) mogle bi i do pobede. Ovako recimo neko jako jednocifreno mesto, sasvim moguće i realno?

E da, kažu Portugalac dobar, ovo ono. A meni se stomak prevrnuo. Kad severnjaci sa njihovih jodlerskim jezicima pevaju na eng. to je i normalno. Ali Latini, sa jezicima stvorenim (samo) za pesmu koriste neki kao engleski, ono do bola i gadljivosti slaganje "mejk-let-get-du-ju-hu" to je blasfemično. Onaj Talijan, što imitira Alisa Kupera i nešto kao roka, kažu prvi favorit, njemu svaka čast jer koristi sacra lingua italiana. Samo zato - ako treba da pobedi neka pobedi.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:35 21.05.2021

Re: S

E svaka ti je na mestu. Kada sam cula da Portugalac peva na engkeskom mene je zaboleo stomak. Pa gde nestade meko š, þ, v, pa neka neznost u portugalskom...gde su nasli da pevaju na engleskom.
Italijan je dobar, ali je upravo u tome stavr, peva na italijanskom i ima zavodljivosti u tome.
angie01 angie01 21:35 21.05.2021

Re: S

pesmu koriste neki kao engleski,


slazem se bilo bolje da su pevali na portugalskom-bio bi sasvim drugi smek,..meni je ona njihova stvar sto je pobedila pre par godina i izvedba onog neznog mladica=bila jedna od zasluzenih pobeda, iznenadjujce dobijene.

evo nasla sam je,..ovo ne moze na engleskom:)




Черевићан Черевићан 14:30 21.05.2021

дал' оПесми или

Da me se pogrešno ne razume

благо оном ко у песми
наслућује живцу смирај,
и на томе ...треба стати
у пратеће.. немој дирај
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:31 21.05.2021

Re: дал' оПесми или

Pratece vokale je spremio moj kolega sa akademije. Opasno su pevali
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 14:55 21.05.2021

пева дете к'о матора

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:59 21.05.2021

Re: пева дете к'о матора

Ona je dosla da pobedi i spremila se da pobedi. Tacno znam taj osecaj koji je vuce i svaka joj cast. Sanja zaista peva sve <3


shmoo shmoo 19:56 21.05.2021

? х 1


А је л' ово неки контраблог Лоудеровом блогу?





natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:13 21.05.2021

Re: ? х 1

Ma ne bre nema veze sa tim Somo ozbiljno. Samo je eto bzv tako ispalo.
Meni je sinoc bilo super. Cuje se ne pevanje kod nekih i losa interpretacija. Npr. Mambe bi po meni bile bolje da su pevale na portugalskom, Island je imao super pesmu i scenski izgled, Albanci su imali dobru pesmu ali nevesto otpevanu...
Sada da se razumemo i ja zalim za starim eurosongivima sa sve revijalnim orkestrima itd.ali i tada i sada je izvodjac pored glasa ili imao ili nije imao harizmu. Kovid je ubio kod vecine to. Kod nas na svi srecu nije.
shmoo shmoo 20:35 21.05.2021

Re: ? х 1

natasa_tasic_10
Ma ne bre nema veze sa tim Somo ozbiljno. Samo je eto bzv tako ispalo.
Meni je sinoc bilo super. Cuje se ne pevanje kod nekih i losa interpretacija. Npr. Mambe bi po meni bile bolje da su pevale na portugalskom, Island je imao super pesmu i scenski izgled, Albanci su imali dobru pesmu ali nevesto otpevanu...
Sada da se razumemo i ja zalim za starim eurosongivima sa sve revijalnim orkestrima itd.ali i tada i sada je izvodjac pored glasa ili imao ili nije imao harizmu. Kovid je ubio kod vecine to. Kod nas na svi srecu nije.



Схватам.

Хвала на одговору.

И јавите овде ко је на крају победио на том такмичењу.

(Мислим да је последњи наш такмичар на том такмичењу којег сам гледао у живом преносу био онај Џууууулиииии... После њега, а пре 30 и више година, од Песме Евровизије гледао сам само гласања... Знаш оно: "Пеј Ба - дуз поен, Алемањ - ди поен..." али ми и то онда досадило па одавно не пратим догађања на том такмичењу, него сам извештаје чуо углавном преко посредника у кући... А онда су и они пре десетак година престали то да гледају и прате...)

angie01 angie01 20:47 21.05.2021

Re: ? х 1

i reakcije iz sveta:))...Jamesa bi trebalo neko da upozna sa Sanjom, jer sve njegove revizije pesama ovog trija pune su odusevljenja Vucicevom.

angie01 angie01 20:50 21.05.2021

Re: ? х 1

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:01 21.05.2021

Re: ? х 1

Lepo sam rekla da je ovo apsolutni hit.
Prvih 5 i to je to. Top su bile devojke.
Sto se mene licno tice pobedile su.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:03 21.05.2021

Re: ? х 1

jer sve njegove revizije pesama ovog trija pune su odusevljenja Vucicevom.

Sanja ubija kako peva.
Sada kada me razapnu klasicari ali istina je.
Loco, loko je top
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:06 21.05.2021

Re: ? х 1

Somo ja se nadam da ce Srbija pobediti iskrena da budem
shmoo shmoo 21:10 21.05.2021

Re: ? х 1

natasa_tasic_10
Lepo sam rekla da je ovo apsolutni hit.
Prvih 5 i to je to. Top su bile devojke.
Sto se mene licno tice pobedile su.



Верујем ти.

(Ако теби не могу да верујем по питању музике овде, коме онда могу? )


ja se nadam da ce Srbija pobediti iskrena da budem





angie01 angie01 21:18 21.05.2021

Re: ? х 1

Sanja ubija kako peva.
Sada kada me razapnu klasicari ali istina je.
Loco, loko je top


ja sam Sanjin fan, uocila sam je u Zaa, jer sem glasa i dobre interpretacije ima i harizmu neku osobenost,...loko je trik pesmuljak napravljen po formuli i nema nikakvu vrednost, sem sto u ovakvoj izvedbi dobija na atraktivnosti.


Somo ja se nadam da ce Srbija pobediti iskrena da budem


nije nemoguce, Evrosong vec davno nije takmicenje gde pobedjuje najbolji, a devojke se jesu izdvojile i kvote na kladionicama vrtoglavo rastu,...zelim im da obave domaci:),...od onoga sto sam zapamtila su Island i Portugal.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:36 21.05.2021

Re: ? х 1

Ja se nadam plasmanu u prvih 5 ako ne i pobedi. Da je do publike one bi bile 1 sada.
I ja sam Sanjin fan. Stvarno je neverovatna.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:00 22.05.2021

sta sam ja uocila….

primetila sam island, lik je drugaciji, sam po sebi, ne trudi se da bude takav. sve je obicno a neobicno, pesma, scenografija…..

primecena albanija vrlo. hm, pokusavam da skontam, natasa, sta je nevesto otpevala? meni ona puca od energije, mocno deluje, seksi, na momente glas zvuci emotivno, podsetila me na dzems bonda, oktopusi. ovo sto sam pitala, nije poziv na raspravu, niti cu ja insistirati na svom stavu, nego stvarno ne vidim nista nevesto. mozda ti se ucinilo? ili?

nase devojke? super mi sto svi navijaju. pa ne znam….. upadljivo je to sve kao paket i imaju sanse da se plasiraju visoko sto im i zelim, kao i vecina. dobro zabacuju kose, simpa scenski pokret taj.

veceras sam videla maltu, pa, lepe boje na sceni, ok.

ne svidja mi se ukrajina, to mi je veceras pokazano, vec vidjeno. dosadno.
nisam videla nista od ovih sto se plasiraju direktno…
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:19 22.05.2021

Re: sta sam ja uocila….

Ne znam nije mi se nesto svidela interpretacija. Ona devojka stvarno ima lep glas i zaista pesma podseca na nekog Bonda ali mi nesto nije bilo tu upakovano. Mozda u finalu budu sve kockice dobre.
Jedino mi je zao sto
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 07:45 22.05.2021

Re: sta sam ja uocila….

Pa ne znam. To je moj osecaj. Nesto mi je falilo u nastupu.
Ovo je pesma Francuske. Koliko neznosti ima u njoj.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR3n9nhNeYKGpWo1PXCg5j1_2Rq40UTroZ9TgXDrJNNe8bRo3lzKQr7lKVE&v=3kiyXRhIXWU&feature=youtu.be[/youtube]
zilikaka zilikaka 08:39 22.05.2021

Re: sta sam ja uocila….

Pa ne znam. To je moj osecaj. Nesto mi je falilo u nastupu.

Ono sa telefona što sam preslušala (buka oko mene pa uz uvo, bez gledanja), ima sitnih nereciznosti, ne potrefi baš uvek čist ton, al to u ovim nastupima i nije bitno. Sinoć zbog ovog bloga videla naše. Šakirax3 al drma, ko što treba da drma za ovu priliku.
Duboko verujem da su mogući pobednici poznati pre nego što su stiglle pesme, al definitivno smo potrefili ono što se traži.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:56 22.05.2021

Re: sta sam ja uocila….

One su spojile maltene sve u jedno i to je u trendu tako da imaju sanse.
Posle Marijine "Molitve", nijednom izvodjacu iz Srbije nije bilo sve jedno da nastupa...
Mislim da sa ovom pesmom postoji realna sansa za dobar plasman, a to je jedino sto je realno u ovom trenutku.
Kada su npr.velika operska takmicenja biraju se "hitovi" kao takmucarske kompozicije, a retko ono sta zaista zelimo.
Tako je i ovde
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:25 22.05.2021

Re: sta sam ja uocila….

natasa_tasic_10
Pa ne znam. To je moj osecaj. Nesto mi je falilo u nastupu.
Ovo je pesma Francuske. Koliko neznosti ima u njoj.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR3n9nhNeYKGpWo1PXCg5j1_2Rq40UTroZ9TgXDrJNNe8bRo3lzKQr7lKVE&v=3kiyXRhIXWU&feature=youtu.be[/youtube]

Francuskinji u ličnoj karti piše Barbara Pjević. Đedovi joj Srbin, sa očeve strane i Perzijanac sa majčine.
Umjetničko prezima Prvi uzela iz srpasko-hrvatskog da naglasi da je prava, autentična i da podsjeti srpske korjene.
bangyahead bangyahead 19:15 26.05.2021

Re: ? х 1

natasa_tasic_10
Ma ne bre nema veze sa tim Somo ozbiljno.


Šlomo
shmoo shmoo 07:08 27.05.2021

Re: ? х 1

bangyahead
natasa_tasic_10
Ma ne bre nema veze sa tim Somo ozbiljno.


Šlomo






И то изашао право из неке приповетке Исака Башевиса Сингера!

Рецимо, неки глумац једног од јидиш театара у Варшави пре Другог светског рата.






haklberi_tom haklberi_tom 06:54 22.05.2021

M'da!

Znate šta meni nije jasno u tom tzv. pevanju?!
Zašto se te žene (devojke itd...) ne skinu potpuno gole - čemu te krpičice na njima?!
Čudi me da se toga još niko nije setio!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:02 22.05.2021

Re: M'da!

haklberi_tom
Znate šta meni nije jasno u tom tzv. pevanju?!
Zašto se te žene (devojke itd...) ne skinu potpuno gole - čemu te krpičice na njima?!
Čudi me da se toga još niko nije setio!





hahahaha, da l si normalan, jao probudih se i umrla sam sad od smeha, mozdai sto je neocekivan komentar

natasa, puf, meni francuska nije dobra, zao mi je da tako mislim:/francuske sansone ceo zivot slusam, obozavam, pevam,
uspela sam da uhvatim tu neznost u glasu koju si spomenula, ali mi je prenaglaseno sve ostalo, kod edit pjaf mi to ne smeta, naprotiv, ovde sam imala osecaj- u redu je, smiri se:( patricia kas pre neku godinu, pesma sil fale l fer je nesto fantasticno, za sva vremena. ako te ne mrzi, poslusaj, opusteno.
cula sam albanku konacnokad nesto pogresi ton malo, ali mislim da to nije presudno, verovatno ce imati visok broj bodova kao i nase devojke. sa srecom i nioj i uraganu
solo solo 18:59 22.05.2021

Re: M'da!

Znate šta meni nije jasno u tom tzv. pevanju?!
Zašto se te žene (devojke itd...) ne skinu potpuno gole - čemu te krpičice na njima?!
Čudi me da se toga još niko nije setio!



noboole noboole 09:22 22.05.2021

.

Nisam gledao ni slusao, ali nista mi se tu ne svidja.
Nije to dobro, a ni vreme nije lepo. Nije da nema veze. Nisu smerne, nece nista na dobro izaci. Ni ova casa nije polupuna.
angie01 angie01 16:25 22.05.2021

kladionice kazu 17.mesto



ja verujem da mogu bolje da se plasiraju.

na Youtube kanalu Evrosonga, nase devojke ubedljivo imaju najvise pregleda.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:27 22.05.2021

Re: kladionice kazu 17.mesto

Veceras su bile super i stvarno mislim da zasluzuju da udju u prvih 10 ☺️
maksa83 maksa83 17:15 22.05.2021

2x(loco loco)


A mene su zajebavali (i još me zajebavaju) što mi je ovo super pesma:

angie01 angie01 19:39 22.05.2021

Re: 2x(loco loco)

Riki Martine,
molim te, shvati me,
Miguel
solo solo 18:57 22.05.2021

.

magnus magnus 19:18 22.05.2021

Re: .

jok , predstavljaju samo srbiju, a regionalni glasovi za Vućić &co dolazi od "srpskog sveta" . a pizđenje u hr je straobalno. oglasili se premijer, precjednik, ovi oni, samo fali Kaptol i branitelji, svi razočarini nepravdom, čak se čuju glasovi o novom memorandumu SANU i mekoj moći da za srbiju glasaju svi mobilni pretplatnici na liniji karlovac karlobad virovitica
angie01 angie01 19:34 22.05.2021

Re: .

jok , predstavljaju samo srbiju, a regionalni glasovi za Vućić &co dolazi od "srpskog sveta" . a pizđenje u hr je straobalno.


njao, opet lazno interpretiras,...hrvatska prestvanica je javno podrzala nase devojke i posle ispdanja je rekla kako sada sva podrska ide njima,...diljem interneta, gde god daje tema eurosong, sa svih prostora ex yu ljudi daju podrsku, po imenima se vidi da su svi narodi zastupljeni- ako je to uopste nekom normalnom bitno.
Hrvatski zvanicnici su reagovali razocarano na ispadanje njihove predstavnice, a nista negativno nisu rekli za nase- tako da ne lazi.

na primer,


Ivan Franić
1 hour ago
Ove prelijepe i simpatične cure me podsjećaju na Ruslanu kada je pobjedila 2004 na Eurosongu sa , ijako je tada po mome mišljenju trebao pobjediti Željko Joksimović koji je vodio sve do pred kraj glasovanja !
Ali ove cure ostavljaju bez daha , izgledaju kao tri gorske vile , pjesma im je odlična , a za scenski nastup nemam riječi , to je više nego fantastično !
U svakom slučaju velika podrška iz Hrvatske , vjerujem da će se Hurricane večeras popeti na tron Europe , sretno vam bilo LJEPOTICE !


Black Swan
3 days ago
Nakon razočaranja što Albina nije prošla jučer.... Evo iskreno se nadam i želim svu sreću curama iz Srbije da uđu u finale i razvale.
Pozdrav iz Hrvatske <3



Zuzi Bevanda
3 days ago
Velika podrška za cure iz Splita ! Samo naprijed susjedi ! ♥️

bojan Stojanovski
9 hours ago (edited)
I'M NOT SERBIAN BUT I'M PROUD
DO POBEDE
angie01 angie01 20:15 22.05.2021

Re: .

Aneta Bazdaveloska
8 hours ago
AJMO VECHERAS KOLEKTIVNO SVI SA BALKANDA GLASAME ZA NASE SESTRE IZ SRBIJA JER SU NAJJAKE BRAVO BRAVO I DOBRO JUTRO OD SKOPJE MARIJA TI SI SONCENCE FALA TI


Karmen Zach
8 hours ago
Jako mi je zao sto Albina nije uspijela,ali podrska ovim divnim djevojkama,bravo i pohvala i nasoj Mare,svima svako dobro

ovako mogu do prekosutra...
angie01 angie01 20:43 22.05.2021

Re: .

bogami, devojke dobile najbolju reakciju publike posle nastupa-za sada.
solo solo 20:58 22.05.2021

Re: .






magnus magnus 21:17 22.05.2021

Re: .

njao, opet lazno interpretiras,...hrvatska prestvanica je javno podrzala nase devojke i posle ispdanja je rekla kako sada sva podrska ide njima,...diljem interneta, gde god daje tema eurosong, sa svih prostora ex yu ljudi daju podrsku, po imenima se vidi da su svi narodi zastupljeni- ako je to uopste nekom normalnom bitno.
Hrvatski zvanicnici su reagovali razocarano na ispadanje njihove predstavnice, a nista negativno nisu rekli za nase- tako da ne lazi.

što bi rekli feralovci "na krive pošte ideš" al naravno vama jugošovinistima bilo k<akav uspjeh srbije ( pa i u ovakovoj bezvezariji jedne dobre pevaljke i dve dobre opajdare) mora odma bit dignuto na nivo "Vëllazëria dhe uniteti". inače "očevidno" je da su ženska čeljad mahom rasni komadi porno izričaja ili pohotnice u ždranju , dok su muškiči sve nešto napederičavi, tetkasti i debeli. kako će to brant evropu od najezde turaka kad Bog sveti zna
solo solo 21:38 22.05.2021

Re: .

što bi rekli feralovci



angie01 angie01 21:48 22.05.2021

Re: .

što bi rekli feralovci "na krive pošte ideš" al naravno vama jugošovinistima bilo k<akav uspjeh srbije ( pa i u ovakovoj bezvezariji jedne dobre pevaljke i dve dobre opajdare) mora odma bit dignuto na nivo "Vëllazëria dhe uniteti".


sta sad brljavis uprazno-ja sam samo reagovala na to sto si slagao,...sad, verujem da na nacoskim mestima ima sta da se procita, slicno tvom poimanju sveta...ja obicno idem tamo gde ima normalnog sveta-mada ovo kopirano je naslepo skinuto sa prvih par mesta koja su se izlistala.

a bogami, tvoj drugi deo komentara ne zaostaje u hejtu...onako an zeneral prosut, da obuhvati sve.
angie01 angie01 22:05 22.05.2021

Re: .

dodajem Belgiju, Francusku i Italiju.

...Duska se proserava, kao i svake godine...
angie01 angie01 23:54 22.05.2021

Re: .

magnus


hebiga, jedine glasove smo dobili sa Balkana, Albanija, Hrvatska i Makedonija su glasali za nas, od drugih ni cvonjka...Svi su se tradicionalno brinuli o svojima.
magnus magnus 19:12 23.05.2021

Re: .

angie01
magnus


hebiga, jedine glasove smo dobili sa Balkana, Albanija, Hrvatska i Makedonija su glasali za nas, od drugih ni cvonjka...Svi su se tradicionalno brinuli o svojima.
toliko o eurointegracijama , inače kolko god svirali kurcu metropola uvijek povuče provinciju , rvate beč, budim, beograd ... ( interesantno kako je presvijetla republika negdje u sjeni ali prisutna ), srbe stambol i djelomično beč ( nas prečane , moj "prečanski "ukus misli da trebamo iskorijeniti sve tursko iz kulture, ko mađari, austrijanci pa i rvati osim kad taktiziraju sa turcima protiv srba ) franci oko svog Karolinškog središta ..
nego aj da te pitam , kad se sjevernomakedonci zakrve sa šiptarima , a šučur alahu oće čim nato stega popusti , kako će se očitovat rvati, jal će bit jače bratstvo iz Jankapuste ili spročusrpsko bratstvo sa šiptarima

angie01 angie01 21:19 23.05.2021

Re: .

nego aj da te pitam


nis' te ne razbiram,..je l ti ono bese zivis, radis u 'rvatsku?


...a ono sto heklas u prvom pasusu potpuno sludjeno nekim losim osecanjima koji te muce, pa ti je mustra puna gresaka, ne bih da raspetljavam, suvise je besmisleno.
tess1 tess1 19:41 22.05.2021

E,

Jesmo pobijedili? :)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:45 22.05.2021

uragan

e pa stvarno su dale sve od sebe!!!

bravo!

nevazno je sad stajling, ko su, sta su….najbolji nastup im je bio ovaj veceras. prepuno energije
tess1 tess1 20:54 22.05.2021

Re: uragan

e pa stvarno su dale sve od sebe!!!

bravo!

nevazno je sad stajling, ko su, sta su….najbolji nastup im je bio ovaj veceras. prepuno energije

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:24 22.05.2021

Re: uragan

tess1
e pa stvarno su dale sve od sebe!!!

bravo!

nevazno je sad stajling, ko su, sta su….najbolji nastup im je bio ovaj veceras. prepuno energije



tess1 tess1 21:54 22.05.2021

Re: uragan

Šta se dešava? Jel ima snimak negdje? Jel počelo glasanje? Pobijedili smo? :))
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:24 22.05.2021

Re: uragan

Bile su odlicne veceras. Cekamo glasanje
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:02 23.05.2021

Re: uragan

sta kazete za pobednika?
tess1 tess1 05:19 23.05.2021

Re: uragan

jednarecfonmoi
sta kazete za pobednika?

:)
tess1 tess1 08:46 23.05.2021

Re: uragan

Još nisam pogledala Talijane. :)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:46 23.05.2021

Re: uragan

Odlican je i pesma i nastup. Meni je zao sto su medjusobno delili glasove izmedju sebe jer su nase devojke zaista bile dobre.
Sto se tice Svajcarske decko se umalo nije onesvestio kada je shvatio da ne pobedjuje. Francuska je bila super i devojka divno peva.
Island je bolji plasman trebao da ima.
tess1 tess1 08:54 23.05.2021

Re: uragan

Sto se tice Svajcarske decko se umalo nije onesvestio kada je shvatio da ne pobedjuje.

Ozbiljno, tako dobar bio?

Hvala za informacije iz prve ruke. :)
angie01 angie01 09:37 23.05.2021

Dan posle,

prve dve veceri nisam pomno pratila, manje vise zbog utiska iz mog prvog komentara,...u nekim trenucima nisam mogla ni da razlucim koja je koja pesma, koliko su neke bile radjene na isti kalup,

to da svako daje svojima je stara boljka, no to se donekle iznivelise onim bodovima od 5-10,...gde smo mi nepravdno ukinuti, jer je nas nastup bio najefektniji,...kao i Belgija, koja je imala dobru pesmu...Islanjdani su isto mogli da dobiju vise, kao i Portugal, a te glasove je dobio Svajcarac, koji je lepo pevao-uzasno dosadnu pesmu, a pesma se bira, pri cemu mu je harizma-0.

Slazem se sa plasmanom Italije- sem sto rok smesno zvuci na italijanskom, bili su atraktivni u onom sveopstem haosu i dovoljno hrabri da izadju iz svog San Remo moda, frontmen je sladak, jedino sto su u stajlingu izgledali kao da su krenuli na maskembal, ono,suvise bukvalno i jeftino, sto se od Italije u tom smislu ne ocakuje.

Francuska je mogla da pobedi- zasluzeno, devojka je bila slatka, sarmantna, iskrena u interpetaciji, ...vratila malo onaj Edit Pjaf fazon,...

najzasluznije su prosli Nemac i Britanac,(iznenadjenje)-0 bodova, za katastrofalne nastupe,...jedino sam u teskoj neverici oko glasanja publike,...kako je moguce da su i tu dobili 0 poena, kada se zna koliki su fanovi te zemlje za evrosong,...je l to znaci da za njih nisu glasali ni porodica, prijatelji, kolege, clanovi vlade po naredjenju i sl???...eto, to mi je malo ostalo nejasno.


sve u svemu, nase devojke su ostavile dobar utisak-ono sto je bilo do njih, uradile su max,...mislim da je bilo do pesme i ostalih stratesko/politickih faktora.
angie01 angie01 09:45 23.05.2021

Re: Dan posle,

e,da...

devojkama treba Sajmon Kaul, (Idol, X faktor,Talent),...on bi znako da ih plasira i napravi od njih svetske zvezde,...pre svega od Sanje:).
vcucko vcucko 10:19 23.05.2021

Re: Dan posle,

angie01

Slazem se sa plasmanom Italije- sem sto rok smesno zvuci na italijanskom, bili su atraktivni u onom sveopstem haosu i dovoljno hrabri da izadju iz svog San Remo moda, frontmen je sladak, jedino sto su u stajlingu izgledali kao da su krenuli na maskembal, ono,suvise bukvalno i jeftino, sto se od Italije u tom smislu ne ocakuje.

A lik je ladno povuk'o crtu. U manje-više gro planu, u planetarnom prenosu
angie01 angie01 10:24 23.05.2021

Re: Dan posle,

A lik je ladno povuk'o crtu. U manje-više gro planu, u planetarnom prenosu


na snimku, koji navodno to pokazuje, se uopste ne vidi sta radi, nego je neko tako protumacio na twitteru, pa krenuo "skandal",...stvarno ne znam kako neko misli da je sa onolikim obezbedjenjem, specijalnim merama, neko mogao da donese koku na stejdz i da usmrkava,...cak i da je nekoj budali tako nesto palo na pamet, u svakom timu postoje ljudi koji brinu o izvodjacima i to niko ne bi dozvolio,..."slucajni" snimak u lajvu-malo je prenaivno.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 11:35 23.05.2021

Re: Dan posle,

Ma sada su ga svi napali a ja zaista mislim da nije mogao nista da uzme pored tolikog obezbedjenaj.
angie01 angie01 11:45 23.05.2021

Re: Dan posle,

Ma sada su ga svi napali


mora jos malo da se dize prasina i prica o Evroviziji,..sto se njega tice, samo je dobio besplatnu dodatnu reklamu.
angie01 angie01 12:58 23.05.2021

Re: Dan posle,

stigle kuci,

tess1 tess1 13:03 23.05.2021

Re: Dan posle,

Nisam planirala nastaviti komentar ispod ove slike.
bene_geserit bene_geserit 05:26 25.05.2021

Re: Dan posle,

samo je dobio besplatnu dodatnu reklamu

Pa to je klasična marketinška fora, ko kad nekoj voditeljci "slučajno" izviri sisa, svaka reklama je dobra reklama. On se pravio kao nešto, njegov agent na twitter-u pokrenuo priču i eto reklame.
angie01 angie01 09:58 25.05.2021

Re: Dan posle,

On se pravio kao nešto, njegov agent na twitter-u pokrenuo priču i eto reklame.


ma nije njegov agent-jer se radi o klincima,...nego se bila slomila casa, (postovani su snimci sa druge strane stola, gde se lepo vidi), on se sagnuo i neko ga snimio od protivnika i odmah nakacio na twitter, kako bi ga ocrnili-...ko moze tako brzo i bez pomocnih detalja da usmrkne liniju-mora da je nevidjeni akrobata,...i to u grin rumu, sa onolikim kamerama i obezbedjenjem, krajnje suludo,...decko je insistirao da urade test-test uradjen, cist je,...tako da je samo dobio na dodatnom publicitetu,...pri tome, to nije sportsko takmicenje,...ako me razumes.
not2old2rock not2old2rock 16:18 26.05.2021

Re: Dan posle,

sem sto rok smesno zvuci na italijanskom



angie01 angie01 22:28 22.05.2021

,


Pasji život
@Pasjisin
Večeras na Evroviziji pobeđujemo sigurno. Kada dođe čas za glasanje, uzmite telefon i glasajte.
973 NA 3030 za malog GAVRILA.
Pobediće životFolded handsFolded handsFolded hands
Evrovizije će biti i sledeće godine, pomozimo detetu.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:44 23.05.2021

Re: ,

Glasali smo za Gavrila
angie01 angie01 09:08 23.05.2021

Re: ,

Glasali smo za Gavrila



angie01 angie01 20:54 26.05.2021

Re: ,

tess1 tess1 13:07 23.05.2021

Znači tako

Sve moram sama saznati. :)

tess1 tess1 13:08 23.05.2021

Re: Znači tako

I sad sam 100% sigurna da smo izgubili radi onih strašnih čizama. :)

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 14:35 23.05.2021

Re: Znači tako

Pa oni su svi goli haahhhahaah, a nas prozivaju da smo nepristojni hahhaha
solo solo 17:14 23.05.2021

Re: Znači tako

Pa oni su svi goli haahhhahaah, a nas prozivaju da smo nepristojni hahhaha



M' neeeee, imaju čizmice.




tess1 tess1 17:44 23.05.2021

Re: Znači tako

natasa_tasic_10
Pa oni su svi goli haahhhahaah, a nas prozivaju da smo nepristojni hahhaha

I obučen je pali anđeo.




S nestašnom adamovom jabučicom, il? :)


solo solo 15:49 24.05.2021

Re: Znači tako

I obučen je pali anđeo.


Avanti ,,bella,, Italia !

solo solo 19:56 23.05.2021

kad je muzika svirala...



p.s.

solo solo 14:28 25.05.2021

.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana