Na današnji dan| Sport

Finale

NNN RSS / 13.06.2021. u 16:03

0:2 ...

20063.jpg

EDIT: 

Evo pomogli ste mi da lepo poetski izrazim svoja osećanja povodom nekih "sitnica" koje me godinama ovde nerviraju, a ujedno ovo prava slika kako sam se osećao posle 2. seta finala. 

Kao da sam lud što sam čekao da prođe ponoć, pa da u ponedeljak objavim tekst da bi bio "živ" da pokrije i samo finale. 

Ono što je najbitnije je da se Novak trgao i zaigrao kako je znao i mogao. 

Od početka 3. seta je krenuo da pritiska servis rivala, koji više nije bio tako ubitačan, da mu buši igru, ubacuje sumnju i da konačno Grk počne da greši. Novak je u 4. setu bio još ubedljiviji, protivnik je počeo da "puca" i fizički i psihički. U 5. setu su obojica dala sve od sebe. Novak je pravovremeno napravio brejk, da ne dođe do nervoze zbog eventualnog jurenja rezultata. Imao je i šansi da prelomi i ranije duplim brejkom, Grk je preživeo, ali najbitnije je da Novak u poslednja 3 seta nije dozvolio protivniku ni jednu jedinu brejk-loptu! 

Potpuno zaslužena pobeda najvećeg tenisera u istoriji! 

5hTk9kpTURBXy82NThlYmNjZjdlYzY4OTUzNzk4MTA0NDc3YzI3NmY0OS5qcGeRkwLNAkIAgaEwBQ 



Komentari (599)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 16:04 14.06.2021

Re: ***


niccolo niccolo 22:53 14.06.2021

Saglasan

sa Federerom:

"Čini mi se da se danas sve odnosi na Grend slem naslove i to mi se ne sviđa. U godini imamo više ATP događaja...", počeo je Federer na konferenciji za novinare u Haleu.


ima recimo i mastersi
bene_geserit bene_geserit 01:08 15.06.2021

Re: Saglasan

ima recimo i mastersi

Javila se i mečka Božana za prvu nedelju slemova.
Da čestita Novaku ?
Ama jok. Da objasni kako slemovi, sad kad ih Novak osvaja i nisu tako bitni kao kad ih je on osvajao. Makar njemu, dakle trebalo bi i svima nama.
Sad ne može open ono sa fake povratkom baš tog istog dana kad Novak obara njegov jedan od najvažnijih rekorda po broju nedelja na vrhu liste, koliko da da mig medijima da znaju o čemu treba pisati a šta nije bitno.
Očekujem da istog dana kad Novak obori rekord po broju slemova on objavi da završava karijeru. Zna se o čemu treba pisati ...
NNN NNN 17:28 15.06.2021

Re: Saglasan

Očekujem da istog dana kad Novak obori rekord po broju slemova on objavi da završava karijeru.
...možda baš na dodeli pehara posle finala ovogodišnjeg Vimbldona
to bi bilo lepo mesto da se povuče
NNN NNN 17:33 15.06.2021

Re: Saglasan

Novak je već bolji po nedeljama na 1. mestu, u međusobnom skoru, po osvojenim Mastersima (i po ukupnom broju velikih trofeja), po završenim sezonama na 1. mestu...
Federer trenutno ima jedan GS više i jedan Završni turnir više,
međutim ono što mi je interesantno - to je da ako izuzmemo njih dvojicu, još samo Endi Mari od aktivnih tenisera (mada je kod njega to diskutabilno) je uspeo da osvoji i GS i Završni turnir!
Nadal, Vavrinka, Delpo, Čilić i Tim - nemaju Završni turnir,
a Zverev, Cicipas i Medvedev još nemaju Gren Slem.
niccolo niccolo 18:43 15.06.2021

Re: Saglasan

NNN
Očekujem da istog dana kad Novak obori rekord po broju slemova on objavi da završava karijeru.
...možda baš na dodeli pehara posle finala ovogodišnjeg Vimbldona
to bi bilo lepo mesto da se povuče

Pa do finala će već odavno da ode kući
NNN NNN 17:21 15.06.2021

Euro 2020/1 - Kića u grupi smrti

Uvek ima neka "grupa smrti" naročito kada mi učestvujemo, jer je za nas svaka takva
Međutim svecki moćnici koji su organizovali žreb su iz nekog bizarnog razloga strpali 3 ubedljivo najjače ekipe sa prošlog evropskog prvenstva u istu grupu!
Ja to do sinoć nisam imao pojma, jer sam svesno izbegavao da pridajm pažnju ovom događaju, ali sada u nedostatku drugih sportskih aktivnosti... a i u želji da se konačno odigra neka smislena utakmica videh da su i istoj grupi:
Portugalija,
Francuska,
Nemačka
Mađarska
(navijam da Mađari prođu grupu inače prolaze prve dve + 4 najboje trećeplasirane)
NNN NNN 17:26 15.06.2021

Re: Euro 2020/1 - Kića u grupi smrti

Kristijano Ronaldo (koliko god ljudima bio nesimpatičan) započeće svoje 5. evropsko prvenstvo!
Na prethodna 4. je bio strelac!
Ako se ne varam trenuto sa legendarnim Platinijem deli prvo mesto sa ukupno 9 golova na završnicama EP (doduše valjda je Francuz svih 9 utrpao na 5 utakmica 1984).
U 18h su počeli utamicu protiv Mađarske, a na prošlom EP to je bila (neočekivao) jedna od najboljih utakmica (doduše u očajnoj konkurenciji).

od 21h igraju Francuska - Nemačka
milisav68 milisav68 18:15 15.06.2021

Re: Euro 2020/1 - Kića u grupi smrti

NNN
Ako se ne varam trenuto sa legendarnim Platinijem deli prvo mesto sa ukupno 9 golova na završnicama EP (doduše valjda je Francuz svih 9 utrpao na 5 utakmica 1984).

Nama tri komada.
niccolo niccolo 18:42 15.06.2021

Re: Euro 2020/1 - Kića u grupi smrti

Evo uvališe jedan u 83. minutu

Edit: evo i penal odmah posle toga, Ronaldo za 2:0

Edit 2: evo i treći u drugom minutu produžetka, opet Ronaldo
NNN NNN 19:18 15.06.2021

Re: Euro 2020/1 - Kića u grupi smrti

Nama tri komada.
Nas je posebno voleo; i u kvalifikacijama za SP 1986. nam davao golčine.
NNN NNN 15:38 16.06.2021

Vest dana

je da Jokić neće da igra za reprezentciju ni u kvalifikacijama, a ni eventualno na OI

Iskreno ni je žao, jer ne sećam se da smo imali ovoliko ovoliko dobrih igrača i u životnoj formi, a on je zvanično najboji košarkaš na svetu.

Nadao sam se da će da preskoči kvalifikacije (pa i dobar deo priprema), ali da će da bude "na raspolaganju" reprezentaciji na OI.

...nešto sllično kao Đinobili 2004. - kada je na kraju uzeo zlato kao MVP olimpijskog turnira.
NNN NNN 15:44 16.06.2021

Re: Vest dana

oni koji ga sada pljuju su se kapiram sami odrekli godišnjeg odmora za ovu godinu + su rešili i da volontiraju prekovremeno.

Jokić je od kraja avgusta (dakle za 9 i po meseci) odigaro čak 109 utakmica (u proseku je igrao oko 35 minuta).

Često slušamo kako su kićamokapraja uvek igrali za reprezentaciju,
ali u vreme dok su igrali kićamokapraja oni klupski nikada nisu imali više od 30 (trideset) utakmica, tada je liga imala 12 klubova, čak se nije igrao ni plej-of, dakle 22 prvenstvene, i još nešto malo u kupi i evrokupovima (igrao se nokau sistem), a klupska sezona je trajala oko pola godine.
kapiram da bi igrali za reprezentaciju čisto da "ne polude od dosade" pola godine...
+ što je fizička zahtevnost utakmica pre pola veka i sada (+ u Evropi i NBA) nebo i zemlja.
alselone alselone 15:44 16.06.2021

Re: Vest dana

Neigranje za reprezentaciju na Olimpijskim igrama (OK svetsko a još više evropsko) je u mojim očima veliki "prekršaj".

NNN NNN 15:44 16.06.2021

Re: Vest dana

Nadam se da će bar ostali biti zdravi i dostupni
(Bogdanu još traje sezone).
NNN NNN 15:47 16.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Neigranje za reprezentaciju na Olimpijskim igrama (OK svetsko a još više evropsko) je u mojim očima veliki "prekršaj".

Ja sam očekivao da će ipak da igra.
Čak i NBA zvezde igraju na OI, to je najveći sportski događaj,
+ što je finale košarkaša praktično "ceremonija zatvaranja".

(urgiraj preko svojih veza da ga braća nekako dovuku u Tokio )
alselone alselone 15:54 16.06.2021

Re: Vest dana

Ja sam očekivao da će ipak da igra.

Moram priznati da mi je bio "sumnjiv". Realno, nisam osetio tu reprezentativnu strast kod njega. Dobar je on i sve to, ali nema tu crtu i to treba prihvatiti. Pljuvanju svakako nema mesta jer je to lična odluka i božemoj.

(urgiraj preko svojih veza da ga braća nekako dovuku u Tokio )

Eeee, da nisu sada poznati, a upravo gledam slike, ne znam više ni da li bih ih poznao na ulici. Verovatno ne bih.
haklberi_tom haklberi_tom 16:12 16.06.2021

Re: Vest dana

NNN
je da Jokić neće da igra za reprezentciju ni u kvalifikacijama, a ni eventualno na OI
...

Šta ima veze!?
Ne mora da igra!
Srbima je i na ovaj način dao više nego mnogi drugi zajedno.
Jedan je Nikola Jokić!
NNN NNN 17:10 16.06.2021

Re: Vest dana

Pa jeste, ali mi je žao što su se mnogi našli silno uvređeni, pa sad drvlje i kamenje, a nije Jokić to ni najmanje zaslužio.
predatortz predatortz 17:35 16.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Neigranje za reprezentaciju na Olimpijskim igrama (OK svetsko a još više evropsko) je u mojim očima veliki "prekršaj".



Ja ga razumem!
Celu sezonu se drka tamo sa crncima koji su na ko zna kojim drogama.
Čovek treba odmor.
alselone alselone 18:22 16.06.2021

Re: Vest dana

Čovek treba odmor.


Svima treba odmor.
predatortz predatortz 18:30 16.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Čovek treba odmor.


Svima treba odmor.


Pa, eto...

Igranje košarke je njegovo zanimanje. Ovaj period je period njegovog godišnjeg odmora.
Kao i ti, voleo bih da ojača našu reprezentaciju. Ali, ako čovek kaže da ne može, poštujem.
Meni je gora varijanta da, poput nekih, pristane pa igra kao rekreativac i preko one stvari.
Za to su naši fudbaleri najbolji primer.
gvozden1 gvozden1 18:46 16.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Čovek treba odmor.


Svima treba odmor.

Naravno.

Za svoju zemlju možeš a i ne moraš da se potrudiš, odluka je na tebi.
U odnosu na odluke koje donose o ljudima se formiraju mišljenja.

On neće da se potrudi za Srbiju.
Razlog je lako naći, valjan razlog, svi imaju valjane razloge da sebe stave ispred svoje zemlje, ali neko žrtvuje odmor za Srbiju, on neće.

Kako mi košarkaški razlozi i nisu nešto bitni, ostaje mi da ga procenjujem po patriotskim kriterijumima.

A jasno je kakvu ocenu tu zaslužuje.
predatortz predatortz 18:56 16.06.2021

Re: Vest dana

Kako mi košarkaški razlozi i nisu nešto bitni, ostaje mi da ga procenjujem po patriotskim kriterijumima.

A jasno je kakvu ocenu tu zaslužuje.


Nije čovek izbegao poziv za rat.
Precenjuje se patriotizam u sportu. Ljudi, to je realno šutiranje lopte u obruč, ili među dve vrljike na skupoj livadi. Sve drugo oko toga je biznis i nema nikakve veze sa patriotizmom.
alselone alselone 19:06 16.06.2021

Re: Vest dana

Precenjuje se patriotizam u sportu. Ljudi, to je realno šutiranje lopte u obruč, ili među dve vrljike na skupoj livadi. Sve drugo oko toga je biznis i nema nikakve veze sa patriotizmom.


Ja mislim da ima. Momci koji igraju cene godine i izgore pa umesto da leto provedu odmarajući na nekoj od najlepših i najskupljih plaža na svetu, obuku nacionalni dres pa udri od priprema preko šampionata.

Ako zbog para nije, a nije ni zbog patriotizma, zbog čega je?

Ne kažem da Jokić nije patriota. Naravno da ne kažem. Možda jeste, možda i nije, ne znam. Nego kažem da te druge ljude cenim više i da sam za njih siguran da jesu patriote.

Ne govorim ništa loše za njega, govorim zapravo mnogo bolje za one koji rade suprotno.
gedza.73 gedza.73 19:13 16.06.2021

Re: Vest dana

NNN
Pa jeste, ali mi je žao što su se mnogi našli silno uvređeni, pa sad drvlje i kamenje, a nije Jokić to ni najmanje zaslužio.

To pljuju oni koji se zadišu na krevetu dok otvaraju pivo pred utakmicu na tv-u.
Ili oni koji imaju čuvenu
'mogao sam i ja da igram u Barsi - Lejkersima - Vimbldonu ali povreda i jbg'

Momku svaka čast. Sad mi još gotivniji jer se ne uvlači masi.
gedza.73 gedza.73 19:17 16.06.2021

Re: Vest dana

predatortz
Za to su naši fudbaleri najbolji primer.

Posle nekoliko priča šta su sve prolazili od 'od rukovodećih organa' dok se nisu dokopali velikih klubova potpuno ih razumem. Da sam na njihovom mestu u našoj reprezentaciji šutirao bi svaki put u one reklame sa strane umesto u go.
alselone alselone 19:19 16.06.2021

Re: Vest dana

Sad mi još gotivniji jer se ne uvlači masi.

A ko se od košarkaša uvlači masi tako što igra za reprezentaciju?
gedza.73 gedza.73 19:48 16.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Sad mi još gotivniji jer se ne uvlači masi.

A ko se od košarkaša uvlači masi tako što igra za reprezentaciju?

NIsam mislio na košarkaše. A da ne kvarim blog i ne navlačim gnev bez veze

Meni se ne sviđaju te naše navijačke oscilacije. Đoković, dok je pre neku godinu gubio ili mu beše išlo loše, prolazio toplog zeca od jelovnika do onog frika što mu bajao iznad glave. Ne daj bože da je izgubio od Nadala ili u finalu verujem da bi ga pljuvali gore nego Jokića

Niko od nas nije trenirao i odricao se kao ovi vrhunski sportisti al' mi smatramo kako imamo pravo da nas ljute njihove odluke. Momak ako sam dobro ukačio ima ugovor na 200 i kusur miliona. Ja bi' tu svoju investiciju čuvao i ne bi' mi padalo na pamet da je izlažem riziku za čije babe zdravlje.

Možda ću da lupim, što često radim, ali kako se ponašaju prema sportistima čudi me da bilo ko ima želju da nastupa za reprezentaciju u bilo kom sportu.
gvozden1 gvozden1 20:06 16.06.2021

Re: Vest dana

Nije čovek izbegao poziv za rat.

Nije, kad bude izbegao ili neizbegao pričaćemo o tome, sad imamo ovo što imamo, izbegavanje reprezentacije i pričamo o tome.

Pominju se kićamokapraja, ok, druge okolnosti, ali ima još nešto osim okolnosti dinamike utakmica.

Ma koliko loše mišljenje imao i Jugoslaviji jedno ipak stoji, vlasti su gradili patriotizam.
Pogrešno, na pogrešnim idejama, prema pogrešnoj državi ali ga gradile.
I uspevali u tome, kićamokapraja su istinski želeli da igraju za svoju državu, hteli su da se žrtvuju za nju.
Ok, imali bi problem da su odbili kao sad Jokić (dobro je što on nema takav problem, naravno) ali nisu igrali iz straha od tog problema, nego iz iskrenog patriotizma.

To Srbiji fali, to što je u redu da neko kaže, baš me briga za moju državu, neka neko drugi to radi, umoran sam, idem da se odmaram.



shmoo shmoo 20:41 16.06.2021

Re: Vest dana

predatortz
alselone
Neigranje za reprezentaciju na Olimpijskim igrama (OK svetsko a još više evropsko) je u mojim očima veliki "prekršaj".



Ja ga razumem!
Celu sezonu se drka tamo sa crncima koji su na ko zna kojim drogama.
Čovek treba odmor.



Је л' беше онај Дарко Миличић (или како се већ тај звао) одбио да игра за репрезентацију јер је морао да полаже возачки испит у САД?

Нисам никада до сада чуо да су својевремено Марчуљонис и Сабонис одбили да играју за репрезентацију Литваније због таквих дебилних оправдања... Или Тони Кукоч за Хрватску... Или Дирк Новицки за за Немачку... Или онај Јао за Кину...

А сви су били тада НБА играчи.

Што се мене тиче, такве као што су Миличић или Јокић, или било која од тих размажених НБА српских старлетица којима репрезентација није светиња, више никада не бих ни звао у репрезентацију.

Не треба ти такво говно од човека у екипи.

Може да направи више штете него што екипа може да има користи од њих.

Још увек нисам заборавио штету коју су нанели репрезентацији она два говнарка, Радмановић и Јарић, на Европском првенству у Београду 2005. године. И још увек се од тада нисмо до краја опоравили.

Боље онда такве и не позивати у репрезентацију.

Зовеш само оне који ће да погину на терену за тај дрес и барем ти је мирна савест чак и ако изгубиш.

maksa83 maksa83 21:04 16.06.2021

Re: Vest dana

Што се мене тиче, такве као што су Миличић или Јокић, или било која од тих размажених НБА српских стралетица којима репрезентација није светиња, више никада не бих ни звао у репрезентацију.

Evo ga, vidno potrešen na somborskom hipodromu:

predatortz predatortz 21:19 16.06.2021

Re: Vest dana

shmoo shmoo 21:21 16.06.2021

Re: Vest dana

maksa83
Што се мене тиче, такве као што су Миличић или Јокић, или било која од тих размажених НБА српских стралетица којима репрезентација није светиња, више никада не бих ни звао у репрезентацију.

Evo ga, vidno potrešen na somborskom hipodromu:




Ко га јебе!

И њега и оне који га прате да би га сликали за новине и писали о њему не би ли му одржавали популарност.

Нека продају ту жваку овом коњу који га вуче.

Боље би било да сликају и пишу о онима о којима вреди писати.


EDIT: Поздрав, Максо, одавно те не видех на Блогу...

gedza.73 gedza.73 21:22 16.06.2021

Re: Vest dana


Што се мене тиче, такве као што су Миличић или Јокић, или било која од тих размажених НБА српских стралетица којима репрезентација није светиња, више никада не бих ни звао у репрезентацију.

Pokazivali su sportsku salu u kojoj je vežbao Jokić kao klinac. Nema grejanje.
Kad pogledaš sa jedne strane ako je 'svetinja' zar ne bi bilo logično da na ponos nacije uložimo u generacije novih Jokića?

Mene je zaprepastilo koliko ljudi u malom mestu ostavljaju u sportskim kladionicama za jedan dan. Neka udruže sredstva sa državom, srede sve sportske objekte i omoguće deci da do maksimuma razviju svoj potencijal kako bi na terenu ginuli za dres.

Ako sam dobro shvatio Jokić je odvojio nekoliko miliona kako bi se sale dovele u red. Aj sad da vidimo drugu stranu koja je na njega osula drvlje i kamenje da pokaže još veći patriotizam bar za milionče US dolara.
petargli petargli 21:23 16.06.2021

Re: Vest dana

Evo ako nećete vi, ja ću, Jokić je pička!
shmoo shmoo 21:32 16.06.2021

Re: Vest dana

gedza.73

Што се мене тиче, такве као што су Миличић или Јокић, или било која од тих размажених НБА српских стралетица којима репрезентација није светиња, више никада не бих ни звао у репрезентацију.

Pokazivali su sportsku salu u kojoj je vežbao Jokić kao klinac. Nema grejanje.
Kad pogledaš sa jedne strane ako je 'svetinja' zar ne bi bilo logično da na ponos nacije uložimo u generacije novih Jokića?

Mene je zaprepastilo koliko ljudi u malom mestu ostavljaju u sportskim kladionicama za jedan dan. Neka udruže sredstva sa državom, srede sve sportske objekte i omoguće deci da do maksimuma razviju svoj potencijal kako bi na terenu ginuli za dres.

Ako sam dobro shvatio Jokić je odvojio nekoliko miliona kako bi se sale dovele u red. Aj sad da vidimo drugu stranu koja je na njega osula drvlje i kamenje da pokaže još veći patriotizam bar za milionče US dolara.



Све је то лепо... Али та прича нема никакве везе са његовим осећајем који би он требало да има када добије позив за репрезентацију. Али га он нема.

И није то никакав проблем.

Не мора ни да га има, нико му то и не тражи.

Али зато онда немој више никада да га позовеш да игра у дресу Србије.

И свима лепо... И њему и нама.

То је суштина.

shmoo shmoo 21:37 16.06.2021

Re: Vest dana

petargli
Evo ako nećete vi, ja ću, Jokić je pička!



Ма добро, момци, разумем ја вас... Ви пратите НБА, гледате "Јокићеву магију" (цитат из наше спортске штампе), уважавате га због тога...

Ја то не пратим.

Једина слика коју имам о Јокићу:

Добио позив у репрезентацију - одбио позив.

Је л' тако?

Е, па онда путуј игумане и не брини за манастир.

А позив више никада нећеш ни добити.

Крај целе приче.

А рекох вам и зашто... Чак и када би пристао да игра за репрезентацију, а то онда буде радио преко оне ствари, онда је боље овако - да не игра уопште. Икада више.

Чисти рачуни, дуга љубав.

gvozden1 gvozden1 21:37 16.06.2021

Re: Vest dana

Aj sad da vidimo drugu stranu koja je na njega osula drvlje i kamenje da pokaže još veći patriotizam bar za milionče US dolara.

Ne radi ta stvar tako, Gedžo.
Ne radi ma način, ako je neko gori od mene, ja sam dobar.

Odnos prema svojoj državi se ogleda isključivo u tvojim postupcima, niko drugi, i ničije ponašanje na to ne utiče.

Igraš li za reprezentacije ili odbijaš, i ako odbija zašto odbijaš, to je sve što se računa.

Kakvi god da su drugi, kakva god da je vlast, koliko god ulagali u sportiste (ja cenim da ulažu previše) to je njihov odnos prema državi, ne Jokićev.
Jokićev je ovakav kakav je, i za to ne postoji izgovor tipa, a kakvi su drugi.
gedza.73 gedza.73 21:41 16.06.2021

Re: Vest dana

То је суштина.

Po meni suština kreće malo od pre. Zamisli sad neko dete koje je vrhunski talenat za basket i želi da trenira. Nema novca ili nema gde. I onda uz sve muke, sve te menadžere dođe do nekog vrha pa ga pljuju ljudi koji mu ni na koji način nisu pomogli da dođe do tog vrha ali od njega očekuju da iskaže ljubav prema dresu.

Što se nismo organizovali pa pokazali ljubav prema toj deci i usadili im patriotizam tako što smo se odrekli... zamisli da se uvede namet na porez na plate u iznosu od par procenata koji bi išao u poseban fond kojim bi se promovisao sport među decom, opremile sale, nabavila oprema i uveo red među te trening škole?

Splasnuo bi patriotizam u roku od odma' al' zato svi se oduševimo kad donesu medalje sa svetskih prvenstava (ese tako kaže pravilno?)

Dakle nije suština da se skupimo ispod balkona kad donesu medalje nego da im omogućimo da donesu medalje i imaju osećaj uzvišenosti dok nose srpski dres.

p.s. Ne kažem da sam u pravu samo mislim da tortu gledamo naopačke a ne sa prave strane
shmoo shmoo 21:42 16.06.2021

Re: Vest dana

gvozden1

Odnos prema svojoj državi se ogleda isključivo u tvojim postupcima, niko drugi, i ničije ponašanje na to ne utiče. Kakvi god da su drugi, kakva god da je vlast,



То и ја покушавам да кажем, Хучи.

Хвала.




gedza.73 gedza.73 21:44 16.06.2021

Re: Vest dana

Ne radi ta stvar tako, Gedžo.
Ne radi ma način, ako je neko gori od mene, ja sam dobar.

Odnos prema svojoj državi se ogleda isključivo u tvojim postupcima, niko drugi, i ničije ponašanje na to ne utiče.

Moguće da si u pravu. Ja sam još pod utiskom tih priča koje sam čuo i iskren da budem da sam na njihovom mestu i da znam sve to što se dešava dres nikad ne bi' obukao.
(ne pričam za basket ali verujem da je u svim sportovima slično)
gvozden1 gvozden1 21:53 16.06.2021

Re: Vest dana

Nema novca ili nema gde. I onda uz sve muke, sve te menadžere dođe do nekog vrha pa ga pljuju ljudi koji mu ni na koji način nisu pomogli da dođe do tog vrha ali od njega očekuju da iskaže ljubav prema dresu.

E sad ti zamisli u kom bi q..cu bila država kad bi se svako pitao, a šta je to meni država učinila da bih joj ja vraćao.

Recimo devetsočetrnaeste da su tako razmišljali.

Ili Mihailo Pupin da je tako razmišljao.

Ono pitanje, da li država treba da čini za tebe ili ti za državu.
shmoo shmoo 21:53 16.06.2021

Re: Vest dana

gedza.73
То је суштина.

Po meni suština kreće malo od pre. Zamisli sad neko dete koje je vrhunski talenat za basket i želi da trenira. Nema novca ili nema gde. I onda uz sve muke, sve te menadžere dođe do nekog vrha pa ga pljuju ljudi koji mu ni na koji način nisu pomogli da dođe do tog vrha ali od njega očekuju da iskaže ljubav prema dresu.

Što se nismo organizovali pa pokazali ljubav prema toj deci i usadili im patriotizam tako što smo se odrekli... zamisli da se uvede namet na porez na plate u iznosu od par procenata koji bi išao u poseban fond kojim bi se promovisao sport među decom, opremile sale, nabavila oprema i uveo red među te trening škole?

Splasnuo bi patriotizam u roku od odma' al' zato svi se oduševimo kad donesu medalje sa svetskih prvenstava (ese tako kaže pravilno?)

Dakle nije suština da se skupimo ispod balkona kad donesu medalje nego da im omogućimo da donesu medalje i imaju osećaj uzvišenosti kad nose srpski dres.

p.s. Ne kažem da sam u pravu samo mislim da tortu gledamo naopačke a ne sa prave strane



Ма разумем ја тебе.

Али све је то споредно у односу шта свако од нас носи у себи, какав осећај када је у питању та држава.

И као што рече Хучи, то не зависи од оваквих ствари које си набројао.

Можда ме ниси разумео:

I onda uz sve muke, sve te menadžere dođe do nekog vrha pa ga pljuju ljudi koji mu ni na koji način nisu pomogli da dođe do tog vrha ali od njega očekuju da iskaže ljubav prema dresu.



Не пљујем га.

Само кажем да не би требало више никада да га позивају у ту репрезентацију јер би то било лоше за ту репрезентацију.

Не занима ме уопште Јокић. Занима ме каква ће бити та репрезентација.

А он сам одлучује о томе какав ће однос имати према тој репрезентацији. И то не треба нико да му замери. Његова лична ствар.

Смета ми што ће се сада, по нашем старом добром обичају, много више писати и причати о том Јокићу и његовом одбијању да игра за репрезентацију него о онима који су позив прихватили и који ће играти за ту репрезентацију јер то желе за разлику од њега који не то жели.

У реду је, дечко, нећеш да играш, не мораш.

Идемо даље, да се посветимо онима који ће играти.

А не да се и даље бавимо њим... Те да ли је уморан од надскакивања са чамугама у НБА, те да ли је јутрос Јокић какио зелено или браон, те да ли се Јокић слика за новине с три прста да покаже да је ипак Србенда...

То већ није у реду. Није у реду према оним момцима који су прихватили тај позив у репрезентацију и долазе да играју за њу чиста срца, некалкулантски... Па ма колико год били слабији играчи од Јокића.

Некако ћу онда ипак радије да подржим те друге момке, а не Јокића.


gedza.73 gedza.73 21:54 16.06.2021

Re: Vest dana

Često se setim jedne priče koju mi pričao Blogovatelj. Pozdrav Blogi za tebe sve ti najlepše želim.

Krene Blogi za Kanadu sa porodicom. Nekako skupe potreban novac i na aerodromu pita carinik gde idu
Kaže Blogi 'a ja sav srećan odgovorim idemo u Kanadu'.
- Koliko imate novca?
Čini mi se 10 000 dolara.
- Ne možete to da iznesete, možete samo 2000 po osobi.

Priča Blogi da je sad problem za Kanadu jer da bi ušao kao jedan od uslova je taj novac. Rasporedimo mi to i ponovo na terminal. Kad tamo isti carinik.

I oduzmu im razliku. Već imaju karte, rizikuju oni i preko Rima slete u Kanadu.

Ovo se sve dešava za vreme prethodne vlasti, ako ima neke veze.

Na sletanju ih sačeka kanadska službenica, sve štikliraju i dođe red na novac.
Blogi joj kaže kako nemaju celu sumu. Vi ste ovde prijavili... Jesmo... Tu on sipriča šta se desilo.

- Sačekajte ovde. I ode u susednu kancelariju kod šefa.

- Dok sam je čekao da se vrati ja sam bukvalno u trenutku osedeo.
Vrati se službenica, Kanađanka i samo mu je rekla
- Potpišite ovde da ste uneli novac i dobrodošli.

Zajebana je sad ta stvar dal' da se ide u pravcu srca ili u pravcu glave. A opet možda rešenje za taj problem i nije toliko komplikovano.

gedza.73 gedza.73 21:59 16.06.2021

Re: Vest dana


E sad ti zamisli u kom bi q..cu bila država kad bi se svako pitao, a šta je to meni država učinila da bih joj ja vraćao.

Razumem ja šta mi ti pričaš. Delom se slažem. Samo nije ovde u pitanju dug prema državi i patriotizam nego nešto što bi bilo gladijatorski dug i otplata sumnjivim bizmismenima za slobodu.

Смета ми што ће се сада, по нашем старом добром обичају, много више писати и причати о том Јокићу и његовом одбијању да игра за репрезентацију него о онима који су позив прихватили и који ће играти за ту репрезентацију јер то желе за разлику од њега који не то жели.

Nije prihvatio i mirna Bačka. Ovi koji su prihvatili imaju svoje razloge, on ima svoj razlog.

petargli petargli 22:02 16.06.2021

Re: Vest dana

shmoo

po mom nekom "aršinu", ja stvarno mislim da je pička , ali sam stavio "smajli" zbog priče koju sam hteo, a nisam stigao da ispričam, jer mi je ćerka u tom trenutku tražila sendviče ... So, elem što bi rekli naši stari preko okeana ...

Danas sin završio sa zadnjim ispitom u prvom razredu srednje i meni bio merak da ga častim i kažem šta god hoćeš, on kaže, hoću Jokićev dres, ja reko', ma on bre pička neće da igra za Srbiju, on kaže, e jebiga ... i ja mislim odustao, pa mu kažem koji drugi dres hoćeš, a on, pa Jokićev!

I dodaje on, Jokić bre MVP i još je iz Srbije znaš da ovi u školi pizde, a ja ponosan! I tako, evo ga sad otišao na basket da se kurči u Jokićevom dresu

P.S. Došla supruga sa posla, pa mogu da dodam još koju ... Mislim da je Jokić ovim potezom pokazao nepoštovanje ne prema meni, tebi ili državi Srbiji, naciji, jebem li ga, već prema srpskoj reprezentativnoj košarci i svim generacijama pre njega koje su utrle put kojim je on krenuo i dosegao NBA vrh, jedini vrh koji srpski košarkaši nisu osvojili do njega. A da ne pričam da ovaj njegov čin pokazuje nepoštovanje i prema drugim reprezentativcima itd, ali oni to bolje znaju od mene. Pravo ti kažem, meni cela ova situacija dođe kao bonus zabava ...





shmoo shmoo 22:08 16.06.2021

Re: Vest dana

gvozden1
Nema novca ili nema gde. I onda uz sve muke, sve te menadžere dođe do nekog vrha pa ga pljuju ljudi koji mu ni na koji način nisu pomogli da dođe do tog vrha ali od njega očekuju da iskaže ljubav prema dresu.

E sad ti zamisli u kom bi q..cu bila država kad bi se svako pitao, a šta je to meni država učinila da bih joj ja vraćao.

Recimo devetsočetrnaeste da su tako razmišljali.

Ili Mihailo Pupin da je tako razmišljao.

Ono pitanje, da li država treba da čini za tebe ili ti za državu.



Као што то лепо ономад рече Кенеди у свом говору на инаугурацији за председника 1961.


Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country.



И Кенеди је и данас поштована историјска личност, не само у САД, између осталог и због тих речи.

Aли зато то не смеш да кажеш неком НБА кошаркашу из Србије којег ћемо за сезону-две сви заборавити јер ћеш, боже мој, испасти онда затуцана будала застарелих схватања која не капира модерно доба.

Ех...

Мало смо онда ту побркали неке лончиће, зар не?

gvozden1 gvozden1 22:10 16.06.2021

Re: Vest dana

Смета ми што ће се сада, по нашем старом добром обичају, много више писати и причати о том Јокићу и његовом одбијању да игра за репрезентацију него о онима који су позив прихватили и који ће играти за ту репрезентацију јер то желе за разлику од њега који не то жели.

Jedan od dobrih načina da se reaguje na njegovo odbijanje je ignorisanje, ali to je skoro nemoguće.
Drugi, isto tako dobar, je stigma, jaka stigma.
Uz obavezno naglašavanje da on na taj postupak ima pravo, ali da je to izrazito nepoželjno ponašanje i loš odnos prema sopstvenoj državi.

Pa neka njega neka on jaše konje, neka se odmara, skuplja milione, sve je to njegovo pravo, ali društvo treba usmeravati u pravcu neodobravanja takvog ponašanja.

gvozden1 gvozden1 22:12 16.06.2021

Re: Vest dana


Као што то лепо ономад рече Кенеди у свом говору на инаугурацији за председника 1961.


Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country.

Baš to.
gedza.73 gedza.73 22:13 16.06.2021

Re: Vest dana

испасти онда затуцана будала застарелих схватања која не капира модерно доба.

Ma ne bre Taso. Dečko je MVP (verujem da uči crnce srpskim psovkama), samim tim je promovisao Srbiju za nijansu više nego drugi. Uložio je novac u Srbiju u ono za šta je on smatrao da je potrebno što je takođe za nijansu više nego drugi.
Meni su obe stvari lep, patriotski gest. Malo li je?

Imaš ti daleko veći broj onih koji se upljuvaše pričama o patriotizmu pa samo odnose a ništa ne donose.
shmoo shmoo 22:22 16.06.2021

Re: Vest dana

petargli
shmoo

po mom nekom "aršinu", ja stvarno mislim da je pička , ali sam stavio "smajli" zbog priče koju sam hteo, a nisam stigao da ispričam, jer mi je ćerka u tom trenutku tražila sendviče ... So, elem što bi rekli naši stari preko okeana ...

Danas sin završio sa zadnjim ispitom u prvom razredu srednje i meni bio merak da ga častim i kažem šta god hoćeš, on kaže, hoću Jokićev dres, ja reko', ma on bre pička neće da igra za Srbiju, on kaže, e jebiga ... i ja mislim odustao, pa mu kažem koji drugi dres hoćeš, a on, pa Jokićev!

I dodaje on, Jokić bre MVP i još je iz Srbije znaš da ovi u školi pizde, a ja ponosan! I tako, evo ga sad otišao na basket da se kurči u Jokićevom dresu







Одлична прича!

И сада тек твоја иронија долази до пуног изражаја, са том причом у позадини.




maksa83 maksa83 22:26 16.06.2021

Re: Vest dana

gvozden1

Као што то лепо ономад рече Кенеди у свом говору на инаугурацији за председника 1961.


Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country.

Baš to.

Šta bre "baš to", ova Država je go kurac, predstavlja je i vodi najgori ološ. Najgori ikad, secikese, lopovi, lažovi, falsifikatori, krimosi, ubice, narkodileri.

Sramota me je ove Države, sramota me je kakvi je ljudi vode i u šta su je pretvorili. Razjebali su je, dezintegrisali do privatnog preduzeća za bezočno prebacivanje para u džep malobrojne spregnute klike. Ne postoji ovde ništa čemu treba da budeš lojalan, osim najbližih - porodice, prijatelja. Država, ovakva kakva je, da se nosi u tri pičke materine.

Inače ja razumem to razočarenje i bes što Jokić neće da igra za reprezentaciju - oduzelo nam priliku da se kurčimo tuđim dostignućima. Pi kakva šteta...
shmoo shmoo 22:27 16.06.2021

Re: Vest dana

gedza.73

Nije prihvatio i mirna Bačka. Ovi koji su prihvatili imaju svoje razloge, on ima svoj razlog.




То ти кажем.

И не смао разлог него има и право на то.

Али зато онда и не треба више уопште ни причати о њему (и његовој "магији" у НБА) него дати тај простор онима који га заслужују.

Као што рече Хучи:

stigma, jaka stigma.
Uz obavezno naglašavanje da on na taj postupak ima pravo, ali da je to izrazito nepoželjno ponašanje i loš odnos prema sopstvenoj državi.

Pa neka njega neka on jaše konje, neka se odmara, skuplja milione, sve je to njegovo pravo, ali društvo treba usmeravati u pravcu neodobravanja takvog ponašanja.



Не треба он као такав да буде узор (понашања) него неки други и другачији момци... Другачијег кова и од другачијег материјала.

shmoo shmoo 22:35 16.06.2021

Re: Vest dana

gedza.73

Ma ne bre Taso. Dečko je MVP (verujem da uči crnce srpskim psovkama), samim tim je promovisao Srbiju za nijansu više nego drugi.



Како то мислиш?

Србија и њени грађани ће имати неке конкретне користи од тога?

Неће, Геџо.

Једини ко ту може од тога да има користи је Јокић ако буде склопио неки још јачи уговор промивишући тако себе и продајући се као кул тип из егзотичне Србије.

И то је све.

bene_geserit bene_geserit 22:36 16.06.2021

Re: Vest dana

Jokić je na sledeće leto eligible da potpiše super max ugovor za 241 M$ ili nešto tako.
Nikad igrači pred potpisivanje maksimalnog ugovora u karijeri ne igraju za reprezentaciju prethodno leto, tu se povreda ne rizikuje.
Nije igrao ni Divac u toj situaciji.

Nego ovi što zameraju Jokiću ne igranje za reprezentaciju, šta je to što oni daju svojoj zemlji punim srcem i velikodušno pa su našli da zameraju Jokiću ?
maksa83 maksa83 22:38 16.06.2021

Re: Vest dana

Nego ovi što zameraju Jokiću ne igranje za reprezentaciju, šta je to što oni daju svojoj zemlji punim srcem i velikodušno pa su našli da zameraju Jokiću ?

Ne bih da te uzrujavam ali 100% se slažemo.

Edit: bio mi je u gostima jedan Kraljevčanin sad za vikend, tj. drugarica sa mužem. Da sam dobio 1 cent za svako b'ate sada bih imao oko $3.
vcucko vcucko 22:40 16.06.2021

Re: Vest dana

shmoo


А рекох вам и зашто... Чак и када би пристао да игра за репрезентацију, а то онда буде радио преко оне ствари, онда је боље овако - да не игра уопште. Икада више.

Чисти рачуни, дуга љубав.


Jokić je debeli belac koji ubacuje 30 poena po utakmici. Naravno u ligaškom delu, kad se igra za hot-dogere u publici i za kvotu mečeva. Taj status ima svoju publiku, zarađuje pare. Hot-dogeri mogu da kažu, eto ne moraš biti nabildovan crnac sa onom stvari kao brodsko uže. Možemo i mi da igramo basket, ura. U plej-ofu, kad kvalitetnija ekipa zategne odbranu, njega nema.

Isto je u reprezentaciji. Partiju života je dao u Riu protiv SAD, ali u grupi. Kad su igrali opuštenu odbranu kao u nevažnim utakmicama grupne faze NBA. Pobogu, dali smo im 90 poena?! U finalu, kad su zategli, nije ga bilo. Kao ni jednog od naših.

Plus je (bar deluje tako) tip Mile Rent-a-bubreg, ono nije najbistriji i zanimaju ga samo njegovi konji-golubovi. Došao je u Kinu kao po kazni i očigledno se tamo nešto dešavalo, što je narušilo atmosferu. Znači bolje je odvesti ekipu voljnih ratnika, nego Jokića sa izvesnim MVP hajpom. Ekipa voljnih ratnika dokazano može do srebra i ako nije najkvalitetnija. MVP hajperi ne mogu.

Toliko, hvala. Nadam se (preslišao se) da nisam napisao nešto za brisanje? Nem tudom.

gvozden1 gvozden1 22:45 16.06.2021

Re: Vest dana


Šta bre "baš to", ova Država je go kurac,

Ova država je Srbija, Srbi drugu nemaju.
Nekad je vlast ovakva, nekad onakva, ali uvek je Srbija.
Ogromna je razlika između vlasti i države.

Sad mi žao što ne znam precizne primere iz sporta, ali mi se čini da su baš košarkaši pokupili neku medalju za vreme Slobe, i niko tu medalju nije propisao Slobi nego Srbiji (tada formalno SRJ)

A ako ova treba da se nosi u tri, ona je trebala u deset da se nosi.




oduzelo nam priliku da se kurčimo tuđim dostignućima


Nisu to tuđa dostignuća, to su dostignuća ljudi koji se bore za uspeh naše države, naših ljudi.
NNN NNN 22:49 16.06.2021

Re: Vest dana

Је л' беше онај Дарко Миличић (или како се већ тај звао) одбио да игра за репрезентацију јер је морао да полаже возачки испит у САД?

Ovo je bilo kada je imao jedva 18 godina, ako bi nam tada igra zavisila od njega onda ok...
Bio je u reprezentaciji 2005. 2006. i 2007. (2008. nismo učestvovali) posle je prestao ozbiljnije da igra


Сабонис

1992. igrao i uzeo medalju
1993. i 1994. Litvanije nije ni učestvovala na prvenstvima,
1995. i 1996. Igrao i uzeo medalju
1997. nije igrao za reprezentaciju (ne znam koje je opravdanje)
1998. nije igrao zbog lok-auta
1999. igrao
2000. nije igrao
2001. nije igrao
2002. nije igrao
2003. nije igrao
2004. nije igrao
Penzionisao se u 40. 2004. i dalje bio zver - u odlučujućoj utakmici za F4 u Izraelu Makabi nije mogao ništa dok pred sam kraj Sabonis nije izašao zbog 5 ličnih, onda Makabi dao 2 trojke u poslednjih 6 sekundi (Derek Šarp sa skoro pola terena za produžetak!)... posle toga se Makabi prošetao do titule, donekle iznenađujuća pobeda protiv (dotada neporaženog!) Dudinog CSKA u Moskvi i 118:74 ako sam dobro zapamtio u finalu protiv Vujanićevog Skipera.
Uglavnom 11 takmičenja (računajući i SSSR 82-89.) od 23 godina uspešne karijere, od toga 4 za Litvaniju.


Kukoč igrao 1992 - 1996. i 1999. nije igrao 1997. (1998. bio lok-aut) i od 2000 - 2006. kada se penzionisao, i njega su hrvatske patrijote ga proglašavale za izdajnika zbog neigranja za reprezentaciju.

Novicki
1999. igrao
2000. nisu se kvalifikovali
2001 - 2003. igrao
2004. nisu se kvalifikovali
2005 - 2008. igrao
2009. nije igrao
2010. nije igrao
2011. igrao
2012. nisu se ni kvallifikovali
2013. nije igrao
2014. nisu se ni kvalifikovali
2015. igrao i oprosto se od reprezentacije pred domaćim navijačima, nisu prošli u 2. krug, skoro sve utakmice izgubili jako tesno, igrao aktivno za Dalas do 2019.
Praktično za nešto više od 20 godina i više nego uspešne karijere igrao na 10 takmičenja (za poštovanje).

Od velikih zvezda - kapa dole najviše za (ne preterano simpatičnog) Pau Gasola, čovek je igrao za Španiju na skoro svim takmičenjima, a i kada nije igrao (kao npr. 2005). je bio uz reprezentaciju!
Slično može da se kaže i za Tonija Parkera koji nije preskakao reprezentaciju (osim kada bi bio povređen).
Takođe i za Luisa Skolu, čovek se bio bacio na teške dijete i pripreme (čini mi se da sam pročitao da je svaki dan dobijao infuzije ) da bi u 39. igrao na SP!
















говно

mislim da je proteklo više vremena da se iskroluje dovde nego što je proteklo dok je Jokić proglašen za govno!
i šta sad on treba da se žrtvuje da igra dve godine bez ikakve pauze, da ga ti i tebi slični (ne) nazivavaju govnetom?
Meni žao zbog ljudi koji vole košarku i što je ova sjajna generacija imala (i još uvek ima!) ozbiljne šanse za olimpijsku medalju.
Ali u dobru se ne ponesu, u zlu se ne unizi,
međutim čim je krenulo loše - vaskolika srbadija pokazuje svoje pravo lice i šta STVARNO MISLI o našim vrhunskim sportistima (a i generalno o priznatim i uspešnim ljudima)

gvozden1 gvozden1 22:50 16.06.2021

Re: Vest dana


Nego ovi što zameraju Jokiću ne igranje za reprezentaciju, šta je to što oni daju svojoj zemlji punim srcem i velikodušno pa su našli da zameraju Jokiću ?

Ovo ti je bez veze Bene.
On može ali neće, milioni drugih ne mogu, što bi o njima uopšte govorili ili nagađalu da li bi hteli ili ne bi kad bi mogli.
Oni ne mogu, on neće.
shmoo shmoo 22:53 16.06.2021

Re: Vest dana

maksa83
gvozden1

Као што то лепо ономад рече Кенеди у свом говору на инаугурацији за председника 1961.


Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country.

Baš to.

Šta bre "baš to", ova Država je go kurac, predstavlja je i vodi najgori ološ. Najgori ikad, secikese, lopovi, lažovi, falsifikatori, krimosi, ubice, narkodileri.

Sramota me je ove Države, sramota me je kakvi je ljudi vode i u šta su je pretvorili. Razjebali su je, dezintegrisali do privatnog preduzeća za bezočno prebacivanje para u džep malobrojne spregnute klike. Ne postoji ovde ništa čemu treba da budeš lojalan, osim najbližih - porodice, prijatelja. Država, ovakva kakva je, da se nosi u tri pičke materine.

Inače ja razumem to razočarenje i bes što Jokić neće da igra za reprezentaciju - oduzelo nam priliku da se kurčimo tuđim dostignućima. Pi kakva šteta...



Причали смо ти и ја већ о овоме и нисмо се ни тада разумели.

А знаш зашто?

Зато што је теби:


"Država = najgori ološ. Najgori ikad, secikese, lopovi, lažovi, falsifikatori, krimosi, ubice, narkodileri."

"Država = kakvi je ljudi vode"

А код мене ту не постоји знак једнакости.

Јбг, Држава смо и ти и ја и наше породице.

А ови што је воде, они ће отићи, пре или касније... Али не сме да нестане Држава са њима јер нису је они ни правили, па немају права ни да је повуку за собом када буду тонули.

И та Држава је крваво стечена. Ова модерна Србија у последњих 200 година.

Не заборави, већ смо једаред у историји били европски Курди који живе на простору од Беча до Стамбола, у различитим империјама и у различитим туђим државама (а последице тога осећамо и дан-данас) и због тог искуства не би никако требало да понављамо ту курдску епоху наше историје јер мислим да други пут не бисмо имали ни снаге ни мудрости ни среће да ту Државу опет обнављамо.

Исувише је ризично, гледано на дужи период, да се те Државе тако лако одричемо због олоша, пилићара и фукаре каквих увек има само не успевају баш у сваком тренутку да испливају на површину као у овом времену у којем данас живимо.

Знаш да је својевремено Хајнрих Бел, почетком осамдесетих, у неком разговору са нашим неким писцима рекао како ће Срби постати европски Курди.

Е па не би требало да допустимо да се та предвиђања Хајнриха Бела (којег иначе изузетно поштујем) заиста и остваре.

И то због кога?

Због пилићара и олоша, фукаре која је испливала на површину, зато што је дошао погодан историјски тренутак за то?

Али тренутак, Максо... Историјски тренутак у којем ето имамо несрећу да живимо.

А у тој Држави су и пре нас и овог историјског тренутка у којем фукара води главну реч (да додам, зато што смо им ми то допустили) живели наши преци, па онда како ваља и требује, и после нас и овог историјског тренутка живеће ваљда наши потомци.

А за ове који су отишли у бели свет, ти наши потомци, или ће тек отићи, треба ипак да постоји та Држава. Бар да имају и где да се врате када то затреба.

maksa83 maksa83 22:55 16.06.2021

Re: Vest dana

Ogromna je razlika između vlasti i države.

Ne, nije. Ne vidim zašto bi se Jokiću "sudilo" prema zaslugama za sopstveni narod a Država tretirala kao nešto apstraktno što je super i zaslužuje poštovanje kako god okreneš. Ne, ne zaslužuje, i treba ca je ceniš tačno onoliko koliko radi za sopstveni narod. Ako ćemo još da odvojimo stvari od emocija Država je aparat, skup institucija, koji ti obezbeđuje neke stvari u zamenu za novac. To je nešto sa čim imaš Ugovor. Plaćaćeš porez, a u zamenu za to ćeš da dobiješ zaštitu od ljudi koji ne bi da se povinuju važećim uzusima formulisanim u Zakone, infrastrukturu za kvalitetan život i sad tu može da upadne i školstvo, zdravstvo, itd. Država je nešto čemu platiš da brine o stvarima, jedan veliki Nastojnik. Ovaj Nastojnik trpa pare u gaće, upada ti u stan kad nisi tu (a i kad jesi, više nije bitno) i mažnjava stvari i krade sijalice iz hodnika.

Sad mi žao što ne znam precizne primere iz sporta, ali mi se čini da su baš košarkaši pokupili neku medalju za vreme Slobe, i niko tu medalju nije propisao Slobi nego Srbiji (tada formalno SRJ)

Pa evo imaš poslednjih godina razne koji svoje medalje prosleđuju direktno - Vučiću, tako da smo već uveliko ušli u taj štafetarni model. Kakva degradacija.
NNN NNN 22:56 16.06.2021

Re: Vest dana

Идемо даље, да се посветимо онима који ће играти.
Uvek treba ovako!
Za EP 2017. uglavnom se kenjalo o onima koji ne igraju (a moglo da se skupi skoro dve reprezentacije), nego o onima koji su predstavljali državu na najbolji mogući način i uzeli srebro.
maksa83 maksa83 22:57 16.06.2021

Re: Vest dana

Јбг, Држава смо и ти и ја и наше породице.

Ne, nismo. Mi smo neki ljudi koji su se tu zatekli, radimo neke poslove i živimo neke živote. Mi smo, ono, što kažu - narod. Država je nešto drugo.
bene_geserit bene_geserit 23:00 16.06.2021

Re: Vest dana

Jokić je debeli belac koji ubacuje 30 poena po utakmici. ...
U plej-ofu, kad kvalitetnija ekipa zategne odbranu, njega nema.

Dobro bre vcucko, šta li ti uopšte gledaš i da li gledaš NBA ?

shmoo shmoo 23:01 16.06.2021

Re: Vest dana

NNN
Идемо даље, да се посветимо онима који ће играти.
Uvek treba ovako!
Za EP 2017. uglavnom se kenjalo o onima koji ne igraju (a moglo da se skupi skoro dve reprezentacije), nego o onima koji su predstavljali državu na najbolji mogući način i uzeli srebro.


То покушавам да кажем све време.


gvozden1 gvozden1 23:04 16.06.2021

Re: Vest dana

Država je aparat, skup institucija, koji ti obezbeđuje neke stvari u zamenu za novac. To je nešto sa čim imaš Ugovor.

To važi za recimo Srbina u recimo Belgiji, čist ugovor.

Za Srbina u Srbiji, ili Francuza u Francuskoj ne važi, tu ima i još nešto, nacionalna država i nacionalni ponos.

A ako tako posmatraš, zameraš li Đorđević ili Bodirogi što su igrali za Slobinu državu?

Logično bi bilo da im zameraš.




Pa evo imaš poslednjih godina razne koji svoje medalje prosleđuju direktno - Vučiću


Ne znam za takve (čudno, ja ne znam za događaje iz sporta:)) ali takvi takođe ne razumeju šta je država, i otprilike su na nivou Jokića.
NNN NNN 23:05 16.06.2021

Re: Vest dana

Blogovatelj
Blogi je bio, a možda je još uvek u Kičineru, to je praktično Toronto... ja za to ne bih ni znao, ali sećam se da mi je pominjao supertalentovanog klinca koji je trenirao sa njegovim sinom u školi - e pa taj klinac je niko drugi do Džamal Marej!
Da Marej nije pokidao ligamente pre par meseci, mi se sad ovde na bismo (još) gložili da li će Jokić da igra za reprezentaciju jer bi Denver još uvek igrao plej-of.
Da stvar bude luđa najboji igrač Finiksa Kris Pol je upravo "ukarantiran" i neće igrati bar desetak dana, dakle u takvom odnosu snaga bi Denver sigurno ponovo prošao u finale Zapada minimum.
shmoo shmoo 23:06 16.06.2021

Re: Vest dana

NNN

mislim da je proteklo više vremena da se iskroluje dovde nego što je proteklo dok je Jokić proglašen za govno!



Не, није проглашен.

То је моје мишљење о њему као човеку и не терам никога да дели то моје мишљење нити да га акламацијом проглашавамо за говно од човека.


bene_geserit bene_geserit 23:09 16.06.2021

Re: Vest dana

Ne, nije. Ne vidim zašto bi se Jokiću "sudilo" prema zaslugama za sopstveni narod a Država tretirala kao nešto apstraktno što je super i zaslužuje poštovanje kako god okreneš. Ne, ne zaslužuje, i treba ca je ceniš tačno onoliko koliko radi za sopstveni narod.

Uh dobro je, ipak se ne slažemo oko ovoga.
Državni aparat nije na žalost bolji mahom zato što smi mi takvi kakvi smo i što se za bolje nismo izborili, što ne umemo i nemamo snage.
Ali država Srbija je nešto za šta su naši preci položili kosti.
Ne bih ja to nikad izjednačavao.
bene_geserit bene_geserit 23:09 16.06.2021

Re: Vest dana

Zajebana je sad ta stvar dal' da se ide u pravcu srca ili u pravcu glave. A opet možda rešenje za taj problem i nije toliko komplikovano.

Svi koje znam koji su išli u Kanadu (uključujući sebe) su otvarali račun u banci u Segedinu a ne nosili pare u kešu.
Šta li je Blogovatelj radio i zašto samo on zna.
vcucko vcucko 23:11 16.06.2021

Re: Vest dana

bene_geserit
Jokić je debeli belac koji ubacuje 30 poena po utakmici. ...
U plej-ofu, kad kvalitetnija ekipa zategne odbranu, njega nema.

Dobro bre vcucko, šta li ti uopšte gledaš i da li gledaš NBA ?


Iz ono malo što gledam izvlačim zaključke.

Gde je bio protiv Feniksa? Ošišalo ih na nulericu. Što baš i nije uobičajeno u plej-ofu NBA. Što reče Harvi Kajtel u "Zlom poručniku" - They always play seven!, a ovamo nula.
maksa83 maksa83 23:12 16.06.2021

Re: Vest dana

A ako tako posmatraš, zameraš li Đorđević ili Bodirogi što su igrali za Slobi u državu?

Ne, apsolutno, cenim njihov doprinos, ali ne bih da sudim o tome šta koga pogoni. Lepo sa njihove strane, ali se ne bih uzrujao ni da su odlučili drugačije. Jokić je debeljko iz Sombora koji je tretiran kao underdog, izvučen na draftu za vreme reklama, non stop potcenjivan, te debeo, te ne ume da trči, trom je spor je, ovakav je onakav je ... koji je sve tako potcenjivan za nekoliko godina zasijao do MVP statusa. Košarka je otpr. jedini kolektivni sport koji oduvek pratim, i dečko je vanserijski. Pazi kad Ameri komentatori kad ubode trojku viču "aaaand TROIKA", pa nazovu šut po njemu (Sombor Shuffle), dečko se našao na prekretnici karijere ... i sad treba sve to da rizikuje da bi maksa i huči bili srećni sedam minuta. Što se mene tiče - ne mora, stvarno i od srca.
NNN NNN 23:12 16.06.2021

Re: Vest dana

Jokić bre MVP i još je iz Srbije znaš da ovi u školi pizde, a ja ponosan!
Čovek je mnogo dobrog uradio na promociji Srbije. Meni je super kada njihovi voditelji se trude da ubace neku našu reč (uključujući i Šekila O'Nila), a još je bolje kada naša deca, tj. srpski KUD-ovi gostuju, pa igraju naša kola i pevaju naše pesme tamo na poluvremenu utakmice zahvaljujući Jokiću, pa se o Srbima govori u superlativima i gomila nekih sličnih sitnica... npr. pre neki dan na utakmici NHL tima Kolorado Avelanša ogromna srpska zastava i piše Jokić MVP
vcucko vcucko 23:15 16.06.2021

Re: Vest dana

bene_geserit
Ne, nije. Ne vidim zašto bi se Jokiću "sudilo" prema zaslugama za sopstveni narod a Država tretirala kao nešto apstraktno što je super i zaslužuje poštovanje kako god okreneš. Ne, ne zaslužuje, i treba ca je ceniš tačno onoliko koliko radi za sopstveni narod.

Uh dobro je, ipak se ne slažemo oko ovoga.
Državni aparat nije na žalost bolji mahom zato što smi mi takvi kakvi smo i što se za bolje nismo izborili, što ne umemo i nemamo snage.
Ali država Srbija je nešto za šta su naši preci položili kosti.
Ne bih ja to nikad izjednačavao.


Upravo.

Po toj (klimavoj) logici, Brazilske i Argentinske titule u fudbalu (ukupno sedam svetskih) se ne važe. Jer su ih osvojili igrači mahom rođeni po favelama. Što je nivo bede ispod Srbije, ma kakva bila. Plus su se na vlasti menjali operetski likovi, đa u generalskim uniformama đa u mafijaškim odelima.

Meni je to naopaka logika.
maksa83 maksa83 23:17 16.06.2021

Re: Vest dana

Ali država Srbija je nešto za šta su naši preci položili kosti.

Oni su položili kosti za jednu drugu Državu, a onda su posle polagali kosti za jednu još drugiju Državu. Svaka od tih Država je bila takva kakva je bila, i nijedna od njih nije ova Država.

Baš me zanima šta bi ti izginuli preci rekli kada bi videli kako ova Država u plodnoj ravnici u gradu u kome ljudi 2021. godine nemaju pijaću vodu plaća i poklanja zemlju Kinezima da naprave fabriku guma.
NNN NNN 23:18 16.06.2021

Re: Vest dana

Jokić je na sledeće leto eligible da potpiše super max ugovor za 241 M$ ili nešto tako.
Ko se još seća Branka Jorovića, igrača FMP-a koji je 2006. igrao za reprezentaciju, povredio leđa i propao mu ugovor od preko milion evra u Španiji, pa je potpisao za Zvezdu, ali nikada nije odigrao ni jednu utakmicu, posle se vukao po nižerazrenim klubovima...?
NNN NNN 23:18 16.06.2021

Re: Vest dana

Jokić je na sledeće leto eligible da potpiše super max ugovor za 241 M$ ili nešto tako.
Ko se još seća Branka Jorovića, igrača FMP-a koji je 2006. igrao za reprezentaciju, povredio leđa i propao mu ugovor od preko milion evra u Španiji, pa je potpisao za Zvezdu, ali nikada nije odigrao ni jednu utakmicu, posle se vukao po nižerazrenim klubovima...?
maksa83 maksa83 23:21 16.06.2021

Re: Vest dana

Meni je to naopaka logika.

Naravno da je naopaka kada ne postoji. Pričamo ovde o kaštigovanju dečka koji se polomio da od ničeg postane nešto i sada na prekretnici karijere neće da rizikuje njen ostatak da bi se neko tamo veselio tri minuta zato što je eto njegova Država dobila medalju na Olimpijadi ili EP. I on je sad govno, nepatriota, itd. Šta bre on tebi duguje? NIŠTA B'ATE.
shmoo shmoo 23:23 16.06.2021

Re: Vest dana

maksa83
Јбг, Држава смо и ти и ја и наше породице.

Ne, nismo. Mi smo neki ljudi koji su se tu zatekli, radimo neke poslove i živimo neke živote. Mi smo, ono, što kažu - narod. Država je nešto drugo.



Да, зато се нисмо ни прошли пут сложили.

Ја себе не доживљавам баш тако, као да сам се само ту затекао и радим неки посао. Сасвим случајно и силом прилика...

Да мислим да је тако, одавно бих напустио Србију и отишао негде другде да се само затекнем и да само радим неки посао. И да будем онда тамошњи народ, а не овдашњи народ.


Ne vidim zašto bi se Jokiću "sudilo" prema zaslugama za sopstveni narod a Država tretirala kao nešto apstraktno što je super i zaslužuje poštovanje kako god okreneš.



Ма нисам му судио.

Само сам рекао да га више никада не би требало позивати да игра за репрезентацију јер то не би било добро за ту репрезентацију.

Неће да игра, не мора. Не занима ме више.

Пратићу и гледаћу оне који хоће да играју за ту репрезентацију.

И неће ме више никада занимати како Јокић игра у НБА. Шта ме брига за то... Занима ме онда он исто колико и неки чамуга којег је он научио да псује на српском. Значи, нимало.

Врло једноставно.

Исто као што мислим да ни ове људе у којима је тренутно Држава персонификована више никада не треба поново позвати (бирати на изборима) да персонификују ту Државу јер то онда неће бити добро за Државу.

Слично је то...


(Јбт, тек сада сам укапирао да је Јокић, у суштини, по том свом схватању себе и света око себе исти као и овај Вучићев башибозук тренутно на власти у Србији који живи по систему у се, на се и пода се. )

vcucko vcucko 23:29 16.06.2021

Re: Vest dana

maksa83
Meni je to naopaka logika.

Naravno da je naopaka kada ne postoji. Pričamo ovde o kaštigovanju dečka koji se polomio da od ničeg postane nešto i sada na prekretnici karijere neće da rizikuje njen ostatak da bi se neko tamo veselio zato što je eto njegova Država dobila medalju na Olimpijadi ili EP. I on je sad govno, nepatriota, itd. Šta bre on tebi duguje? NIŠTA B'ATE.

Ja ga ni za šta i ne dužim. Zabole me za njega i NBA u celini. Iskreno sam gore napisao, mislim da će reprezentacija bez njega biti možda i jača. Duže ga preci koji su stvarali tu državu, otimljući je od Osmanlija ili Bečkog dvora.

Po tvojoj logici, nisu trebali to da rade. Jer eto od te države ništa nisu dobili. Zar zaista ne shvataš šta pišeš?!
gvozden1 gvozden1 23:29 16.06.2021

Re: Vest dana


Baš me zanima šta bi ti izginuli preci rekli kada bi videli kako ova Država u plodnoj ravnici u gradu u kome ljudi 2021. godine nemaju pijaću vodu plaća Kinezima da naprave fabriku guma.

Ebali bi takvu državu, ali bi opet ginuli za nju, takvu.

Dobra je ona scena iz Marša na Drinu kad seljak u ratu kuka na kralja, na državu, kako mu ništa nije dala a on mora sve svoje da ostavi i da ratuje za nju, a kad mu kaplar kaže, pa što si bre, gegulo, pošao kad samo kukaš, a ovaj, pa ko će ako neću ja.

To je, otprilike, to.
milisav68 milisav68 23:30 16.06.2021

Re: Vest dana

alselone
. Realno, nisam osetio tu reprezentativnu strast kod njega.

Ima tu jedna druga stvar.

Denver je relativan krš od ekipe gde je on najbolji i gde se igra vrti oko njega.Kako je odmicala sezona, i kako je krenuo hajp oko MVP nagrade, tako je ekipa počela da ga sabotira, odnosno kao da su povuklu ručnu, pa je trener počeo da šizi, što je kulmiralo u plej ofu.

E sad, u reprezentaciji ne može tako da se igrra, između ostalog što to nisu NBA utakmice, i gde se igra drugačija košarka, plus je to turnir gde se za kratko vreme igra tih 6-7 utakmica, i gde nijedna ne sme da se izgubi (ako se hoće medalja), i tu jedan igrač ne može da vuče ekipu, zato je potrebno igrati sa više igrača koji su uigrani.

I taj problem se video na prošlom svetskom prvenstvu, gde se Jokić nije baš snašao.Bilo je tu i drugih problčema (povreda Tea i Milosavljevića), ali se videlo da "beži od lopte", odnosno da se baš nije "grabio" ko u Denveru.;ožda je i Đorđevićeva greška što ga nije bolje iskoristio, ali sa druge strane, on je kasno došao na pripreme, pa nije bilo ni vremena da se to uigra.Na kraju jeste plakao, što me baš iznenadilo, s obzirom kako nije baš ginuo na terenu.

Mislim, da pored toga što mu je potreban odmor, bitniji razlog taj što mu se ne ponavlja takva situacija.

Reprezentacija nije skup najboljih igrača, već tim koji će da igra zajedno i da budu uigrani, što današnjoj našoj reprezentaciji jeste problem.
bene_geserit bene_geserit 23:30 16.06.2021

Re: Vest dana

Ko se još seća Branka Jorovića

Ma "sve će to narod pozlatiti".

Nego, NBA sezona ove godine je bila katastrofalno zgusnuta i sa kratkim odmorom u odnosu na prošlogodišnji plej-of (u kome je Denver igrao u finalu zapada).
Zbog toga i toliko povreda.
Očekivati od Jokića posle tako nečega da opet ne odmara nego igra za reprezentaciju je realno previše.
NNN NNN 23:31 16.06.2021

Re: Vest dana

Jokić je debeli belac koji ubacuje 30 poena po utakmici. Naravno u ligaškom delu, kad se igra za hot-dogere u publici i za kvotu mečeva. Taj status ima svoju publiku, zarađuje pare. Hot-dogeri mogu da kažu, eto ne moraš biti nabildovan crnac sa onom stvari kao brodsko uže. Možemo i mi da igramo basket, ura. U plej-ofu, kad kvalitetnija ekipa zategne odbranu, njega nema.
Ne brukaj se liče!

Bolje napiši: Nisam u životu odgledao ni jednu utakmicu, nisam se čak ni udostojio da pročitam statistiku...

Kapiram da je na društvenim mrežama moderno (i generalno pravilo) da se piše nešto o čemu se nema pojma, ali ti ga baš pretera!
(reci da si se šalio)

Jokić ima onu retku karakteristiku (kao npr. Džordan, Dankan, Šekil) da mu u plej-ofu značajno skaču statistički parametri. Samo ove godine u plej-ofu je u seriji protiv Portlanda na 5 utakmica imao 34 ili više poena (uz fenomenalan procenat - čuvenih 50/40/90)!
Otprilike u plej-ofu daje oko 4 poena više uz 1 skok više nego u regularnom delu.
maksa83 maksa83 23:36 16.06.2021

Re: Vest dana

Po tvojoj logici, nisu trebali to da rade. Jer eto od te države ništa nisu dobili. Zar zaista ne shvataš šta pišeš?!

Ne, ti ne shvataš šta ja pišem, ili izvrćeš iz dosade. Pričamo o jebenoj košarci. Koja je beskrajno nebitnija (kao i jebeni fudbal što je nebitan) i neuporediva sa spremnošću da se mesto gde živiš brani od agresije.
NNN NNN 23:45 16.06.2021

Re: Vest dana

NBA sezona ove godine je bila katastrofalno zgusnuta i sa kratkim odmorom u odnosu na prošlogodišnji plej-of (u kome je Denver igrao u finalu zapada).
Zbog toga i toliko povreda.
Jeste, ove sezone je bilo više povreda nego inače, verovatno baš zbog zgusnute sezone i prekratkog odmora između sezona.


...opet ne mogu protiv sebe, ipak sam se nadao da ćemo na OI da skupimo najjaču reprezentaciju i da će da igra Jokić, verujem da njemu treba manje vremena da se prilagodi.
Ipak što reče Milisav gore, nije smisleno bazirati igru na jednom igraču (pa još ako se ne uigraju dovoljno sa njim...)

Meni se mnogo toga nije svidelo na SP u Kini i mislim da je Sale najodgovorniji, ali opet on je sveukupno naša najveća reprezentativna legenda i da se posrao na sred parketa (ne bih mogao da progutam) mogao bih da mu oprostim...
ali mislim da sam se bar mesec dana pri povratku s posla šetao kao zombi i u glavni mi odzvanjalo "Od Argentine!?!"

maksa83 maksa83 23:50 16.06.2021

Re: Vest dana

ali mislim da sam se bar mesec dana pri povratku s posla šetao kao zombi i u glavni mi odzvanjalo "Od Argentine!?!"

Posle onoga sa Švajcarskom u kvalifikacijama za EP mene ništa ne bi šokiralo, ni da ih oduva reprezentacija Antarktika ili Pigmeja.

Edit: Slovenija 2017?!?! Jebeni Kekeci koji su u SFRJ basketu učestvovali priloživši Aleša Pipana i od nas dosta molim lepo.
shmoo shmoo 23:51 16.06.2021

Re: Vest dana

vcucko

Isto je u reprezentaciji. Partiju života je dao u Riu protiv SAD, ali u grupi. Kad su igrali opuštenu odbranu kao u nevažnim utakmicama grupne faze NBA. Pobogu, dali smo im 90 poena?! U finalu, kad su zategli, nije ga bilo. Kao ni jednog od naših.




Знам, сећам се тога.

Иначе, НБА не гледам... Ако је тако како ти кажеш, онда стварно боље и да га нису уопште ни звали, а не да се оволико сада о њему прича после његовог одбијања ад игра за репрезентацију...

(Мене данас чак и клинци у школи питали шта ја мислим, бруји Србија о томе... Нисам имао појма ни да је уопште позван нити да је одбио него ме клинци питали... Рекао сам им исто ово што и ти кажеш:"bolje je odvesti ekipu voljnih ratnika, nego Jokića sa izvesnim MVP hajpom. Ekipa voljnih ratnika dokazano može do srebra i ako nije najkvalitetnija. MVP hajperi ne mogu."

Замисли оне наше играче који буду играли за репрезентацију на том предстојећем првенству... Играче који су исто тако уморни од сезоне, које исто чека потписивање неког уговора, али за кудикамо мање пара, момке који су преко тога прошли припреме за то првенство, који су одвојени од својих кућа и породица још неких месец-два уместо да су на одмору... Замисли када их ови наши вазда бистри новинари буду на конференцијама за медије после утакмица питали:"А шта би било и како бисте играли да је и Јокић са вама у тиму?"

Па да сам на месту тих момака и селектора који ће представљати Србију на предстојећем првенству, тачно бих дограбио ону камеру и олупао је о главу том новинару...

bene_geserit bene_geserit 23:53 16.06.2021

Re: Vest dana

ni da ih oduva reprezentacija Antarktika ili Pigmeja

Reprezentacija Antartika sastavljena od pingvina ? Možda uključe neku foku, njih možeš da izdresiraš da vrte loptu a mogu da kreću po kopnu.
bene_geserit bene_geserit 23:55 16.06.2021

Re: Vest dana

Иначе, НБА не гледам... Ако је тако како ти кажеш, онда стварно боље и да га нису уопште ни звали

Tasa, koji ne gleda NBA, dobija informacije o NBAu od Vcucka, koji isto tako ne gleda NBA, koje je Vcucko pokupio kod lokalnog berberina verovatno.
shmoo shmoo 00:03 17.06.2021

Re: Vest dana

predatortz
Izdaja!




Не бре, Предо, не вичем ја "издаја" за Јокића.

Ја само кажем:

Ко га јебе.

Тог Јокића.

( За годину-две биће у медијима:"А ко беше тај Јокић?" )

shmoo shmoo 00:11 17.06.2021

Re: Vest dana

bene_geserit
Иначе, НБА не гледам... Ако је тако како ти кажеш, онда стварно боље и да га нису уопште ни звали

Tasa, koji ne gleda NBA, dobija informacije o NBAu od Vcucka, koji isto tako ne gleda NBA, koje je Vcucko pokupio kod lokalnog berberina verovatno.



Па верујем Чучку.



'Ајмо озбиљно, људи...

Ви сви знате ко је Роналдо чак и ако не пратите фудбал. И сви знате колико он зарађује пара и какви су му уговори. И сви можете да видите са колико страсти тај Роналдо носи целу ту репрезентацију Португала и колико се улаже у сваку утакмицу коју игра у дресу репрезентације. И физички и емотивно...

Е па због тога нико, пази не Јокић него нико, ко тако не схвата своју улогу у репрезентацији у било ком спорту не треба ни да буде позиван у ту репрезентацију јер то није добро за екипу.

После овога на Јокића као репрезенаттивца Србије треба једноставно заборавити и окренути се оним другим момцима који су, као што рекох, саздани од мало другачијег материјала и мало су другачијег кова од тог Јокића.

И то је то.

Врло једноставно.


shmoo shmoo 00:23 17.06.2021

Re: Vest dana

NNN
Jokić je debeli belac koji ubacuje 30 poena po utakmici. Naravno u ligaškom delu, kad se igra za hot-dogere u publici i za kvotu mečeva. Taj status ima svoju publiku, zarađuje pare. Hot-dogeri mogu da kažu, eto ne moraš biti nabildovan crnac sa onom stvari kao brodsko uže. Možemo i mi da igramo basket, ura. U plej-ofu, kad kvalitetnija ekipa zategne odbranu, njega nema.
Ne brukaj se liče!

Bolje napiši: Nisam u životu odgledao ni jednu utakmicu, nisam se čak ni udostojio da pročitam statistiku...

Kapiram da je na društvenim mrežama moderno (i generalno pravilo) da se piše nešto o čemu se nema pojma, ali ti ga baš pretera!
(reci da si se šalio)

Jokić ima onu retku karakteristiku (kao npr. Džordan, Dankan, Šekil) da mu u plej-ofu značajno skaču statistički parametri. Samo ove godine u plej-ofu je u seriji protiv Portlanda na 5 utakmica imao 34 ili više poena (uz fenomenalan procenat - čuvenih 50/40/90)!
Otprilike u plej-ofu daje oko 4 poena više uz 1 skok više nego u regularnom delu.




Па да...

Али ето, Јокић неће да игра за репрезентацију Србије.

(Ако буду паметни, па да га више никада ни не позову.)

Самим тим онда Србију аутоматски више не треба ни да интересују те његове статистике, карактеристике,...

Нека се тиме забављају водитељи и публика у НБА.

А Србији то онда постаје сувишна и непотребна информација.

(Осим оним пасионираним ноћним гледачима преноса НБА, а мислим да таквих у Србији ипак нема довољно да би се читава Србија по сваку цену свакодневно чак и у ударним дневницима у пола осам по разним телевизијама, затрпавала онда тим беспотребним информацијама о Јокићевим статистикама и карактеристикама у НБА, као и којег је црнца научио да псује на српском.)

alselone alselone 04:31 17.06.2021

Re: Vest dana

Цела расправа је отишла предалеко.

Нити је говно, нити га треба псовати, нити отписивати за даље. Има свако право да не дође.

Али исто тако није ни "ма нема везе". Има везе.

Ради се о олимпијским играма, највећем спортском такмичењу и најважнијем кошаркашком репрезентативном догађају који се одиграва једном у четири године. Није "нема везе" да ли дођеш или не и није да су исти они који су дошли и они који нису.

NNN NNN 05:36 17.06.2021

Re: Vest dana

Evo došli smo do toga da Tasa određuje šta bi Srbiju trebalo da interesuje

Neka interesuje šta koga hoće (od nameta nema selameta)
NNN NNN 05:44 17.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Цела расправа је отишла предалеко.

Нити је говно, нити га треба псовати, нити отписивати за даље. Има свако право да не дође.

Али исто тако није ни "ма нема везе". Има везе.

Ради се о олимпијским играма, највећем спортском такмичењу и најважнијем кошаркашком репрезентативном догађају који се одиграва једном у четири године. Није "нема везе" да ли дођеш или не и није да су исти они који су дошли и они који нису.

Slažem se.

Ovde je još i normalno i pod kontrolom, ljudi iznose svoje razloge (valjda i Jokić ima neki svoj razlog),
ali se nisam usuđivao da kliknem na komentare na pojedinim vestima...

Kad je Ana Ivanović u leto 2008. povredila palac - prozvana je "Palčica" i da je ne interesuje da igra za Srbiju, jer se to ne plaća i da je sigurno glupača (jer je lepa) i tako dalje.
Inače ona tim palcem - pazite sad, potpuno je neverovatno: drži reket!
Posle te povrede je čak i promenila tehniku servisa i nikada više se nije vratila na nivo kada je bila najbolja na svetu.
Ali je za taj profil "ljudi" ostala neomiljena, između ostalog "udala se za Nemca, pored toliko Srba"
alselone alselone 05:52 17.06.2021

Re: Vest dana

Zašto Teodosića najviše volim - zato što je brate ginuo za svoju zemlju kad god je trebalo. Olipijske igre, svetsko, evropsko - on je tu. Znaćeš bolje od mene, ali rekao bih da je od te prve garniture košarkaša, on reprezentativno "najpostojaniji" i to u par poslednjih generacija.

I ne samo da je dolazio, nego kada dođe onda igra kao da je početak sezone. Kad ne znaju šta će sa loptom, kada se lomi pa voda uđe u uši, dobace njemu pa on u nekom polu Bodiroga stilu nešto uradi i bude koš.

Teodosić kreće na pripreme reprezentacije:
vcucko vcucko 06:16 17.06.2021

Re: Vest dana

NNN
Evo došli smo do toga da Tasa određuje šta bi Srbiju trebalo da interesuje

Neka interesuje šta koga hoće (od nameta nema selameta)

Ne da određuje. Određuje zakon.
Da komentariše. O tome se radi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana