Budućnost| Društvo| Gost autor| Život

Žene i devojke Avganistana

zilikaka RSS / 15.08.2021. u 19:48

Moje misli danas su sa devojkama i ženama Avganistana.

autor: als

Posle poslednjih događaja njihova budućnost je raspršena i kako je jedna od njih danas rekla, nestaće polako kroz istoriju („We'll die slowly in history"). One će platiti najveću cenu i pretnja nimbostratusa koji se nadvijaju nad njima teško je zamisliva u modernom dobu bilo gde na svetu.

Posle ovakvog gubitka rata i kukavičkog povlačenja, medijsko sauronovo oko sigurno će se skloniti sa tog dela sveta, i time će njihova sudbina i mogućnost da se nešto promeni ili da im se pomogne na neki način biti definitivno izgubljena.

 

 



Komentari (1169)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kamilo_emericki kamilo_emericki 17:24 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Neues aus der Nachbarschaft

.

Uzmi primer Bosne. Ako pustis ove nase kabadahije (sa sve tri strane) da grade kapacitete imamo ono sto je sadasnje stanje. Da opet neko dodje i nametne potpuno nova pravila to ce se smatrati okupacijom. Na stranu sto ni ta pravila verovatno ne bi funkcionisala jer neki Amer, Nemac ili stagod nema dovoljno 'lokalnog znanja' pa bi napravili nesto sto verovatno nije primenjivo. Ovako gledano situacija se cini bezizlaznom.


Volio bih da znam na osnovu kojih izvora informacija imaš ovakav zaključak. Ja svakodnevno pratim razne izvore informacija iz BiH i prilično sam ubijeđen da je današnje stanje u BiH rezultat djelovanja stranih dobročinitelja.
Ako ovaj blog o Avganistanu za koji dan zamre i ako nam Als ne zabrani možemo nastaviti priču o BiH i učinku "stranog faktora" u njoj.
milisav68 milisav68 18:00 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

gvozden1
Jedini način da se to izbegne je priznavanje Kosova, što je lakši deo, i uveravanje Srba da je to dobro, što je mnogo teži zadatak.

Da, ima i takvo rešenje, da se pravimo mrtvi, štagod se dešavalo okolo, i sve to može medijski da se ignoriše.

Mislim da bi to bio prilično lakši zadatak.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:06 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

gvozden1
Sve ostale izmaštane situacije su puste bajke.

A ovo, oni odu al ne dozvoljavaju Srbiji da uđe, nije izmaštano i nije bajka?

Nekako je analogija sa Avganistanom bila podrazumevajuća, odu i zaboli ih ko će da dođe, kao što je trenutno slučaj.

E tu situaciju bih voleo, a ko ne bi?
I što ne bi?



Huči, Talibanu!

Samo, morao bih ovde da primetim da zemlja koja nije u stanju da ugasi i razmontira jednu jebenu deponiju đubreta 30 godina, a koja najstrašnije truje prestonicu i utiče negativno na borbenu gotovost ne samo ove nego i budućih generacija, teško da bi bila u stanju da bilo šta osvoji u vojnopolicijskoj akciji i da to posle održava u tom osvojenom stanju. Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka, vek, dok mi ne ojačamo dovoljno za to o čemu ti maštaš.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:42 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Volio bih da znam na osnovu kojih izvora informacija imaš ovakav zaključak. Ja svakodnevno pratim razne izvore informacija iz BiH i prilično sam ubijeđen da je današnje stanje u BiH rezultat djelovanja stranih dobročinitelja.
Ako ovaj blog o Avganistanu za koji dan zamre i ako nam Als ne zabrani možemo nastaviti priču o BiH i učinku "stranog faktora" u njoj.



U pravu si! Ja sam malo hteo da naglasim stvari pa zvuci da je ovo sada samo zbog domacih kabadahija. Hteo sam da kazem kako su oni za sebe napravili sistem koji im odgovara - rade sta hoce i bogate se uvereni da ih niko nece pozvati na odgovornost. To je u nekom smislu paralela sa onim sto se desilo u Avganistanu.

A u pravu si posto to sto oni rade jeste moguce zbog sireg okvira koji je stvorio 'strani faktor'.

Ona druga opcija - stranci dodju i nametnu svoj sistem - se odnosila na cist protektorat ili kolonijalni odnos gde se domaci ne pitaju zbog cega taj sistem ne bude nikada prihvacen.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:44 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka, vek, dok mi ne ojačamo dovoljno za to o čemu ti maštaš.


Do tada ce valjda i Beograd da se okreci.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Neues aus der Nachbarschaft
Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka, vek, dok mi ne ojačamo dovoljno za to o čemu ti maštaš.


Do tada ce valjda i Beograd da se okreci.


Da, jer ako ćemo dogodineuprizrenu, trebalo bi valjda i ostatak zemlje da bar donekle liči na Izrael.
shmoo shmoo 19:52 16.08.2021

Меморабилије

milisav68
alselone
Ne kažem da ne bi trebalo vojno reagovati ako bi krenula otvorena agresija, ne kažem ni da bi trebalo ući u otvoreni rat, nego kažem da je to lose-lose situacija i da bismo najebali šta god uradili.

To nas čeka, pre ili kasnije, i nismo samo mi u pitanju, već i Makedonija i Bosna.

Ništa tu nije rešeno, niti se išta rešava, samo je konflikt zamrznut.






Како ми то рече мој колега Филип, Шкотланђанин, још 2009. године:

"Немате ви ништа решено. Па ви не знате ни које су границе ваше државе а камоли било шта друго."

Или како то рече моја сестра још 1990. године:

"Е сад смо најебали! Бићемо Блиски исток следећих 50 година!"


EDIT: Дакле, Милисаве, да издурамо још само ових наредних 20 година, па ћемо после свима да им хебемо кеву.



gvozden1 gvozden1 19:59 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka


Toliko neće, nadam se.
A kako će se sve to završiti, to je dosta jasno, stvar između nas i Albanaca trajno možemo rešiti samo mi i Albanci.
Razgovorima možda, možda ratom, ko zna, ali mi i oni.

Ovo kad kao Kosovo priča sa Srbijom, a ustvari Srbija priča sa zapadnom, to ne može da reši problem.

Za sad smo jači, bilo bi što bolje da se pogledamo u oči s njima što pre, jedan na jedan, sad preko stola ili preko nišana, to će prilike reći.

Zato je bolje da ovi tvoji što pre odu, pa da se pogledamo.
milisav68 milisav68 20:43 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

srdjan.pajic
Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka, vek, dok mi ne ojačamo dovoljno za to o čemu ti maštaš.

Tebi očigledno nije jasno da je povlačenjem USA iz Avganistana, Kosovo pod USA ostalo bez dobavljača :)
bene_geserit bene_geserit 22:02 16.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

povlačenjem USA iz Avganistana, Kosovo pod USA ostalo bez dobavljača

Proizvodnja opijuma cveta pod Talibanima bolje nego pod bilo kojom vlašću.
E sad putevi transporta, to je već druga priča.
milisav68 milisav68 07:14 17.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

bene_geserit

Proizvodnja opijuma cveta pod Talibanima bolje nego pod bilo kojom vlašću.
E sad putevi transporta, to je već druga priča.

Na to sam i mislio.
benedykt benedykt 07:57 17.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

bene_geserit

Proizvodnja opijuma cveta pod Talibanima bolje nego pod bilo kojom vlašću.

Pod jedan talibani nisu na vlasti ima tome već dvadeset godina a koliko mene sećanje nešto služi kada su i bili je Mula Omar uveo strogu zabranu bilo kakvog gajenja maka, jer je to kao protivno islamu tj upozorio da će svako ko se usudi da se bavi time biti najstrožije kažnjen. Tada je praktično bio jedini trenutak u novijoj istoriji Avganistana kada je proizvodnja opijuma drastično opala i to za jako kratko vreme, pošto su praktično svi seljaci shvatili da im je glava na ramenima ipak draža od para. E tek kada je bilo jasno da Amerikanci napadaju je objavljeno kako će u slučaju njihove invazije ta zabrana prestati da važi. Inače je bila javna tajna da je glavni proizvođač opijuma u celom Avganistanu posle 2001. bio brat tadašnjeg predsednika Karzaija, koji je pod svojom šapom držao praktično ceo jug zemlje gde i jeste srce proizvodnje opijuma, a da je pri tome preko propagande prodavana priča kako su za sve krivi talibani. Naravno i da se ne lažemo, isti ti talibani su imali svoj ne mali udeo u celoj toj priči sa proizvodnjom opijuma a ne samo korumpirana klika oko Karzaija, jer je od nečega trebalo zarađivati pare za rat koji su vodili. Međutim, za sve to vreme su govorili istim tim seljacima koje su terali da sade mak kako će opet da bude stroga zabrana cele te priče ako se kojim slučajem jednog dana opet vrate na vlast. Sve u svemu nije sve što čujete u medijima tačno, odnosno po običaju je priča ipak malo kompleksnija uz naravno neizbežnu drž’te lopova propagandu zainteresovanih strana, jer neko mora da bude kriv…
vcucko vcucko 10:44 17.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

srdjan.pajic
Neues aus der Nachbarschaft
Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka, vek, dok mi ne ojačamo dovoljno za to o čemu ti maštaš.


Do tada ce valjda i Beograd da se okreci.


Da, jer ako ćemo dogodineuprizrenu, trebalo bi valjda i ostatak zemlje da bar donekle liči na Izrael.

Da žene služe vojsku dve godine?

Ovaj, a hoće li drugarice hteti da sarađuju?
macak_tosa macak_tosa 11:26 17.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Neues aus der Nachbarschaft
Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka, vek, dok mi ne ojačamo dovoljno za to o čemu ti maštaš.


Do tada ce valjda i Beograd da se okreci.

... sa svim onim što je drug Tito uzidao.
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:12 17.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Nekad, prije rata, sam jednom pčelaru vozio autobus prepravljen u nosač košnica.
Tom prilikom sam naučio da kad uljez napadne košnicu prve u odbranu košnice idu najstarije pčele, one koje bi prirodno uginule za koji dan. Mlade, koje treba da hrane potomstvo idu u odbranu poslednje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:30 17.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

Da žene služe vojsku dve godine?



Eto, vcucko, ti samo na jedno misliš. Pa kako (i kad?) ćemo sa takvim stavom i odnosom da otmemo Kosovo ispod nogu Albanaca?

Ja sam mislio da napravimo uređenu državu sličnu Izrealu, u kojoj će ljudi hteti da žive a ne da mahom gledaju da pobegnu iz nje. Pa da onda nekako zajebemo ove Albance na Kosovu, da ih ubedimo da naprave nekakvu Jugos... mislim, nekakavu zajednicu sa nama, jer je i njima tako bolje. A ne kao ovde neki, da se "gledamo" sa njima, i da opet dobijemo po p...ci. A ako uspemo da prejebemo Albance da pristanu na tako nešto, onda ćemo sa Bosancima i Hrvatima još lakše. Slovence ko jebe.




srdjan.pajic srdjan.pajic 21:42 17.08.2021

Re: Za one koji misle da je ovakvo povlačenje

milisav68
srdjan.pajic
Zato bi, mislim, bilo lepo ako bi Ameri na Kosovu ostali bar još nekoliko decenija do pola veka, vek, dok mi ne ojačamo dovoljno za to o čemu ti maštaš.

Tebi očigledno nije jasno da je povlačenjem USA iz Avganistana, Kosovo pod USA ostalo bez dobavljača :)


Pa i Srbija je, mislim, to je isti dobavljač, ista ruta, ista važna privredna grana, samo je broj konzumenata mnogo veći, tako da će i kriza verovatno biti mnogo veća. Čak je i državna organizacija (vlada narko kartel) ista, a ubeđen sam i da sarađuju jako lepo jedni sa drugima na tim poslovima. Ne vidim kako ćete vi to bolje da prođete, ako je ovo što slutiš tačno. A vidim sad da se kolege dole ne slažu sa tobom, mada imaju oprečne stavove donekle.

Inače, davno sam čuo da su ameri za svog vakta (a i o mom poreskom davanju između ostalog, pominjem jer ti voliš to da ističeš ) pored opremanja armije (što se pokazalo glupo) i slanja žena u školu (oko ovog još nismo došli do konsenzusa da li je dobro ili loše), tamo napravili neka silna unapređenja u poljoprivrednoj proizvodnji između ostalog i zato da se ovi ne bi morali baviti uzgojem i prodajom opijuma. E, sad, da li će gospoda Talibani to umeti da iskoriste, ili će prosto da pobiju one koji znaju i koju su išli na kurseve kod okupatora, pa da tu zasade mak, videćemo.



freehand freehand 14:01 16.08.2021

Jednostavan princip

"We came, we saw, he died"
Iz nekog razloga YT ovo ne prikazuje u prvijuu, al uvek je sevap podsetiti se tih veselih tonova koji dolaze iz vrhova američke politike.
alselone alselone 16:51 16.08.2021

Za buduće američke sluge u ratovima

po svetu, da znaju kako će proći.



maliperica maliperica 17:34 16.08.2021

Re: Za buduće američke sluge u ratovima

alselone
po svetu, da znaju kako će proći.



Misliš na...

kamilo_emericki kamilo_emericki 17:39 16.08.2021

Re: Za buduće američke sluge u ratovima

VEČERAS NIJE PAO SAMO KABUL, VEČERAS JE KONAČNO PAO I MIT O AMERIČKOJ NADMOĆI I IZUZETNOSTI -
večeras dok se obnavlja okrutni Islamski Emirat Afganistan, propala je i američka vanjska politika


"AMERIČKA HEGEMONIJA SLABI DOK NAŠA I KINESKA POZICIJA JAČA": Prekretnica u Afganistanu kao uvod u globalnu promjenu odnosa snaga? Zapadni diplomati u strahu čekaju evakuaciju dok je ruska ambasada u Kabulu i dalje otvorena - čuvaju je Talibani

Ovo su naslovi sa advance.hr

Mislim da će biti interesantno kako će sada, kad su NATO-vci podvijenog repa napustili teren, Kinezi i Rusi djelovati u Avganistanu.


freehand freehand 17:46 16.08.2021

Re: Za buduće američke sluge u ratovima

Mislim da će biti interesantno kako će sada, kad su NATO-vci podvijenog repa napustili teren, Kinezi i Rusi djelovati u Avganistanu.

Pa Rusima je izuzetno bitno da imaju kontrolu nad dešavanjima obzirom na poziciju Avganistana i moguća prelivanja događaja prema njenim granicama. Dakleuvek je najbolje na izvoru sprečiti potencijalnu talibanizaciju u sopstvenim granicama. To su već krvavo iskusili na pimeru Kavkaza, pokazali su i da umeju da igraju ozbiljnu diplomatiju i da znaju šta treba da rade da bi izbegli treći čečenski rat.
benedykt benedykt 18:49 16.08.2021

Re: Za buduće američke sluge u ratovima

freehand

Pa Rusima je izuzetno bitno da imaju kontrolu nad dešavanjima obzirom na poziciju Avganistana i moguća prelivanja događaja prema njenim granicama. Dakleuvek je najbolje na izvoru sprečiti potencijalnu talibanizaciju u sopstvenim granicama. To su već krvavo iskusili na pimeru Kavkaza, pokazali su i da umeju da igraju ozbiljnu diplomatiju i da znaju šta treba da rade da bi izbegli treći čečenski rat.

Druže Freehand čisto da vam pomognem pošto vidim da lutate u neznanju… Dakle 2. Čečenski rat je sama Rusija izazvala (šifra Šećer iz Rjazanja), jer je trebalo tada promovisati političkog nikogovića koji je upravo postavljen za premijera RF i koga su Jeljcinova kćerka i budući zet odredili da bude naslednik Borisa Nikolajeviča. Pa je tako za samo par meseci vaš današnji idol od do tada potpuno nepoznatog lika sa samo tri procenta podrške došao na skoro pa četrdeset procenata a sve sa malo rata i mnogo fotografisanja u maskirnim uniformama. Takođe, pretpostavljam da pod izbegavanjem 3. Čečenskog rata podrazumevate to da se u Čečeniji dovede lokalni debil klinac i tatin sin bukvalno iz teretane u trenerci, da onda tamo napravi svoj mali kalifat…
Na ovoj slici od pre mesec dana možete videti kako su u Zavidovićima dali ulici ime njegovog rahmetli babe Ahmata, a sam Ramzan dobija uskoro svoj most a bogami i kružni tok…

Dok na ovoj drugoj nešto malo starijoj, uvaženi Mustafa efendija Cerić padišahu Ramzanu kači tzv Cvijet Srebrenice…

Što se opet tiče te kao ozbiljne diplomatije, pretpostavljam da mislite na današnju izjavu ruskog ambasadora u Kabulu, koji je citiram rekao sledeće…
Sudeći po prvom danu njihove kontrole nad Kabulom utisci su dobri. Situacija u Kabulu je sada bolja nego što je bila za vreme Ašrafa Ganija. To jest, pod talibanima bolje je nego pod Ganijem

Za to isto vreme šefica Russia Today Margo Simonjan tj Putinova verzija Dragana J. Vučičevića lije krokodilske suze po twitteru i kaže između ostalog sledeće…
Ljudi koji se drže za stajni trap aviona na aerodromu u Kabulu su oni koji se, pod talibanima, suočavaju sa neposrednom brutalnom egzekucijom.

Ozbiljna diplomatija nema šta…

freehand freehand 21:24 16.08.2021

Re: Za buduće američke sluge u ratovima

čisto da vam pomognem pošto vidim da lutate u neznanju…

Kad mi bude trebala pomoć logoreične budale koja je umislila da j enciklopedista snaći ću se već za nekog ko je bar simpatičan u svojim kvaziintelektualnim meandrima.
Svakako se neću obratiti samom Bramanteu lično.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:25 17.08.2021

Re: Za buduće američke sluge u ratovima

alselone
po svetu, da znaju kako će proći.

И за садашње, рецимо за Украјинце или хонгкошке дисиденте. Верујем да их облива хладан зној када гледају оно кешање на авионе.

principessa_etrusca principessa_etrusca 19:43 16.08.2021

Има ли нас ту?

Колаборационистичка авганистанска влада је била прва на свету која је признала независно Косово (које је у међувремену признато и од Израела), па није искључено да би сада могло да дође до поништавања те одлуке, тако да можда може да испадне нешто позитивно за Србију од овог хаотичног америчког повлачења и доласка талибана на власт.
emilia emilia 14:00 17.08.2021

Re: Има ли нас ту?

тако да можда може да испадне нешто позитивно за Србију од овог хаотичног америчког повлачења и доласка талибана на власт.
Ako je Srbija na tako niske grane spala da se čak za talibansku slamku hvata i njoj raduje, sramota je ogromna.
docsumann docsumann 14:20 17.08.2021

Re: Има ли нас ту?

principessa_etrusca
Колаборационистичка авганистанска влада је била прва на свету која је признала независно Косово (које је у међувремену признато и од Израела), па није искључено да би сада могло да дође до поништавања те одлуке, тако да можда може да испадне нешто позитивно за Србију од овог хаотичног америчког повлачења и доласка талибана на власт.


jebala nas taka korist, da prostiš.
Atomski mrav Atomski mrav 15:56 17.08.2021

Re: Има ли нас ту?

па није искључено да би сада могло да дође до поништавања те одлуке, тако да можда може да испадне нешто позитивно за Србију од овог хаотичног америчког повлачења и доласка талибана на власт.



srdjan.pajic srdjan.pajic 01:32 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Pa da, red je da se i mi malo uvajdimo o te žene i majke avganistanske o kojima se plače na blogu, to jest plakalo se prvih dvanaest i po komentara a onda se skliznulo na neke naše uobičajene teme i probleme koji nas muče. Stvarno smo veliki narod, ogromnog srca i neviđene ljudske topline, mereći po blogu.




bene_geserit bene_geserit 02:22 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

red je da se i mi malo uvajdimo o te žene i majke avganistanske o kojima se plače na blogu

Ma dobro to, nego snimi koliko su Talibani oteli oružja (vrednog desetine milijardi dolara i plaćeno od poreza koji ti i ja plaćamo) od ove nazovi Avganistanske armije.

A ispostavilo se da tih 300 hiljada avganistanskih trupa nije baš bilo 300 hiljada nego manje od 100, jer su korumpirani avganistanski političari bukvalno izmišljali “ghost troops” da sebi napune džepove (to se opet finansiralo iz poreza koji mi plaćamo).
A među tih manje od 100 hiljada desertion rate je bio reda 25% u dobrim vremenima.
Uz to su bili potpuno nesposobni da koriste iole sofisticiraniju opremu jer su uglavnom nepismeni.

Al na stranu te bačene stotine milijardi dolara, uostalom sve se to prelilo u nečije džepove, rat je vazda bio odličan biznis,
nego koliku je nesposobnost pokazala Američka tajna služba da su ih kako beše "planinski kozojebi" toliko razvalili da će to da se prepričava sledećih 50 godina.
A jebeš imperiju koja nema ozbiljnu tajnu službu.
bene_geserit bene_geserit 02:25 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Beliefs About Sharia
E sad ne znam da li su i žene i muškarci učestvovali u anketi, ali prilično je izvesno da bi demokratskim putem u Avganistanu bilo odlučeno da Sharia bude "law of the land".

Mislim da ćemo ipak da sačekamo u Avganistanu sa trećim talasom feminizma, sve su žene nebinarne osim lezbejki, "promena" pola je super stvar, i ostalim lepotama koje ovde imamo.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:09 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

bene_geserit
red je da se i mi malo uvajdimo o te žene i majke avganistanske o kojima se plače na blogu

Ma dobro to, nego snimi koliko su Talibani oteli oružja (vrednog desetine milijardi dolara i plaćeno od poreza koji ti i ja plaćamo) od ove nazovi Avganistanske armije.

A ispostavilo se da tih 300 hiljada avganistanskih trupa nije baš bilo 300 hiljada nego manje od 100, jer su korumpirani avganistanski političari bukvalno izmišljali “ghost troops” da sebi napune džepove (to se opet finansiralo iz poreza koji mi plaćamo).
A među tih manje od 100 hiljada desertion rate je bio reda 25% u dobrim vremenima.
Uz to su bili potpuno nesposobni da koriste iole sofisticiraniju opremu jer su uglavnom nepismeni.

Al na stranu te bačene stotine milijardi dolara, uostalom sve se to prelilo u nečije džepove, rat je vazda bio odličan biznis,
nego koliku je nesposobnost pokazala Američka tajna služba da su ih kako beše "planinski kozojebi" toliko razvalili da će to da se prepričava sledećih 50 godina.
A jebeš imperiju koja nema ozbiljnu tajnu službu.


Da, još će Bajden ispasti u pravu kad je tražio da se povučemo odande još pre deset godina (nisam proveravao jel laže, time se hvalio danas), kad je rasturena alkaida i nađen i roknut Bin Laden, što je bilo i formalni cilj te okupacije, i da se ne zajebavamo sa nation building, kad znamo da nam to ne ide od ruke. Dobro, žene su se opismenile, tu i tamo se nešto popravilo, ali velike su šanse da će to sad sve da ode dovraga.

A ovo si u pravu, koji su to debili po tim službama, ako im je promaklo da će ovi "naši" da se predaju za par dana i da neće biti dovoljno vremena ni da se beži. Ili nije imao ko da sluša šta pričaju.

Samo, meni se čini da se čekalo duže, bez pokretanja neke ozbiljne operacije, svaki sledeći dan bi bilo još gore, ako od ovog gore može da bude.


bene_geserit bene_geserit 06:27 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

još će Bajden ispasti u pravu kad je tražio da se povučemo odande još pre deset godina (nisam proveravao jel laže, time se hvalio danas)

Veoma duhovito.
Biden, za sve svoje bezbrojne godine političke karijere:
1. nikad nije glasao za bilo kakvu rezoluciju da se prekine neki rat
2. uvek je glasao za svaku rezoluciju da se počne neki rat, a često je bio i podnosilac takvih rezolucija, kao recimo kad su krenuli na nas

2011. je recimo Ron Paul bio sponzor rezolucije u Kongresu da se prekine rat u Avganistanu, otprilike je bilo 325 glasova protiv a 90 glasova za.
Jel Biden možda sponzorisao neku rezoluciju da se USA povuče iz Avganistana ?

Broj USA trupa u Avganistanu je bio ogroman za vreme Obame i Bidena kao potpredsednika:
- 2008. 25K
- 2009. 67K
- 2010. 100K
- 2011. 100K
- 2012. 77K
- 2013. 46K
- 2014. 16K

90% američkih političara su korumpirani i nezainteresovanio za bilo šta osim kako sebi što bolje da napune džepove, Biden je prototip takvog. Boli njega što neki narod gine po nekim planinama, business as usual.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:35 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

srdjan.pajic
Pa da, red je da se i mi malo uvajdimo o te žene i majke avganistanske o kojima se plače na blogu, to jest plakalo se prvih dvanaest i po komentara a onda se skliznulo na neke naše uobičajene teme i probleme koji nas muče. Stvarno smo veliki narod, ogromnog srca i neviđene ljudske topline, mereći po blogu.

Судећи по теби, ви (Американци) сте Авганистан окупирали из чисте емпатије, да бисте заштитили авганистанске жене и мајке, а сада, кад ТВОЈ председник, твоја влада и твоја војска оставише на цедилу те жене и мајке, како то да ниси у Вашингтону да поведеш демонстрације?

Ја не верујем у добро које доноси страна окупација, па ни када је она “цивилизаторска”, па чак ни када је америчка (у ствари посебно тада).

Мислим такође да свако друштво треба да се развија органски, да се саморегулише и мења својим темпом или да се не мења. Не верујем ни да се може на силу из 13. у 21. век. Не разумем ни зашто је шеријат прихватљив у Саудији, а није у Авганистану. Такође мислим да сваки Талибан има мајку.
maksa83 maksa83 07:39 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Судећи по теби, ви (Американци) сте Авганистан окупирали из чисте емпатије, да бисте заштитили авганистанске жене и мајке, а сада, кад ТВОЈ председник, твоја влада и твоја војска оставише на цедилу те жене и мајке, како то да ниси у Вашингтону да поведеш демонстрације?

Pajo ne slušaj je, ne želim da gledam na CNN-u novog Šamana v2.0 golog do pojasa sa rogovima (i drvenom "Pozdrav iz Sokobanje" čuturicom pošto bi valjda nosio i neka naša obeležja) dok stormuje Kepitol i uskliknem "znam čoveka!", nego kupi onu peć i pravi prave pice deci.

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:42 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

A ovo si u pravu, koji su to debili po tim službama, ako im je promaklo da će ovi "naši" da se predaju za par dana i da neće biti dovoljno vremena ni da se beži. Ili nije imao ko da sluša šta pričaju.

Ваши су показали неспособност и слабоумност (додуше амбасадор је прибрано спаковао заставу). За вернике тежак “цар је го” тренутак.
freehand freehand 07:46 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

principessa_etrusca
A ovo si u pravu, koji su to debili po tim službama, ako im je promaklo da će ovi "naši" da se predaju za par dana i da neće biti dovoljno vremena ni da se beži. Ili nije imao ko da sluša šta pričaju.

Ваши су показали неспособност и слабоумност (додуше амбасадор је прибрано спаковао заставу). За вернике тежак “цар је го” тренутак.

Samo što im to nikako nije prvi put. Iz Teherana su dan pre oluje islamske revolucije slali poruke u Vašington da je sve pod kontrolom.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:26 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?


Samo što im to nikako nije prvi put. Iz Teherana su dan pre oluje islamske revolucije slali poruke u Vašington da je sve pod kontrolom.

Рецимо, да је то најновији пример, значајан јер је сада све манифестно.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:59 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Судећи по теби, ви (Американци) сте Авганистан окупирали из чисте емпатије, да бисте заштитили авганистанске жене и мајке, а сада, кад ТВОЈ председник, твоја влада и твоја војска оставише на цедилу те жене и мајке, како то да ниси у Вашингтону да поведеш демонстрације?



Ne znam gde si ti to "sudeći po meni" videla. Avganistan je okupiran da bi se uvatio Osam bin Laden (jer nisu hteli sami da ga daju) i da bi se tamo raskantala Alkaida (jer nisu hteli sami da je razmontiraju). To su bili javno proklamovani ciljevi i oni su ostvareni. Ovo sve ostalo, pa i ta empatija prema ženama, nation building i šta ti ja znam, je onako usput, kad smo već tamo. E, taj deo smo sad zasrali.

Nego meni je baš zasmetao ovaj tvoj lešinarski komentar koji si ostavila, prosto ne mogu da verujem da neko može toliko nisko da padne, ali od vas desničara opijenih nacionanizmom me stvarno ništa više ne iznenađuje.

Такође мислим да сваки Талибан има мајку. 


Ima, i drži je na lancu.
gvozden1 gvozden1 18:08 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Nego meni je baš zasmetao ovaj tvoj lešinarski komentar

Jao što smo gadljivi kad ide Srbima u korist, nešto te nisam video da se zgražavaš kad su Kosovo priznavali kojekakvih divljaci, nego ste seirili nad brojkama.

E pa sad brojke idu u korist Srbije, i baš me zaboli kako će se to odraziti na Avganistance, za Srbiju je to dobro, a meni je to najpreče.

Avganistanci (i Avganistanke, naravno) mi nisu među prvih sto briga.
Možda u dvesta, ali nisam siguran dok ne prebrojim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:08 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Jao što smo gadljivi kad ide Srbima u korist, nešto te nisam video da se zgražavaš kad su Kosovo priznavali kojekakvih divljaci, nego ste seirili nad brojkama.



Čekaj, bre, huči, jebote, razumem tvoje vlažne nedosanjane snove u kojima Albanci beže preko Prokletija, ostavljaju čistu Srbiju iza sebe, ali da baš i na blogu koji se, bar nominalno bavi ovom temom i nesrećom tih ljudi u Avganistani izvlačite paralele i gledate kako bi za "svoju stvar" izvukli nekakvu korist, stvarno je dno. Ono, pazi kad me je sramota zbog vas.

I ja stvarno ne vidim kako ide Srbima u korist to što su tamo zavladali opet Talibani. Šta, saće, kad na lanac privežu žene i postreljaju nevernike, da povuku priznanje Kosova? I šta će onda (dobro po Srbiju) da se desi? Dačić će da proglasi još jednu pobedu sjajne srpske diplomatije, i ti i prinčipesa (i Levijatan srpski ratnici) ćete se osećati značajno bolje?

bene_geserit bene_geserit 19:29 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Avganistan je okupiran da bi se uvatio Osam bin Laden (jer nisu hteli sami da ga daju) i da bi se tamo raskantala Alkaida (jer nisu hteli sami da je razmontiraju). To su bili javno proklamovani ciljevi i oni su ostvareni.

Nešto ti je ta "geo-strateška analiza" tanka.
gvozden1 gvozden1 20:05 18.08.2021

Re: Има ли нас ту?


Šta, saće, kad na lanac privežu žene i postreljaju nevernike, da povuku priznanje Kosova? I šta će onda (dobro po Srbiju) da se desi?

Ako se desi, a neće uskoro jer smo im verovatno tek među prvih trista briga, biće jedan manje koji priznaje Kosovo.

Ako se ne desi nikom ništa, neće biti ni bolje ni gore.
Znači, Srbija može samo da dobije ovim, teško da može da izgubi išta.

A kako smo mi njima poslednja rupa na svirali, što bi oni nama bili nešto drugo?

Opšta mesta tipa, žao mi žena, žao mi ovoga onoga, su samo opšta mesta.

Evo i meni je žao tih žena, jel ti sad lakše?
I jel lakše tim ženama?
principessa_etrusca principessa_etrusca 03:01 19.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Nego meni je baš zasmetao ovaj tvoj lešinarski komentar koji si ostavila, prosto ne mogu da verujem da neko može toliko nisko da padne, ali od vas desničara opijenih nacionanizmom me stvarno ništa više ne iznenađuje.

Ок, покретач окупације Авганистана није емпатија, већ сопствени интерес, међутим, оно што је интересантно је да ти некима дозвољаваш да имају и штите свој интерес (рецимо подразумеваш да интерес Америке да ухити Бин Ладена дозвољава да Авганистан буде војно нападнут и окупиран), а другима не (рецимо Србији да дипломатским средствима проба да брани своју отету територију).

Тај марионетски режим који су Американци инсталирали је први на свету признао тзв. независно Косово и то је акт непријатељства према Србији, значи сада се распршио један нама непријатељски режим. Или мислиш да је претежнији интерес Србије да се по Кабулу вијоре заставе ЛГБТ+ и БЛМ, него да се бори за своје КиМ?

Интересантно је и да си употребио реч “лешинарење” за нешто што за Србију може да буде позитиван колатерални исход једног догађаја који она сама није изазвала. Како би назвао активно америчко промовисање цепања Русије на више делова и раскомадавање и уништавање многих других земаља?
bene_geserit bene_geserit 04:27 19.08.2021

Re: Има ли нас ту?

U Pajićevoj glavi, Amerikanci su uradili invaziju Avganistana da bi se:
1. obračunali sa terorizmom i izvozog istog
2. promenili zemlju na bolje a posebno ženska prava i sl.
a to sve zato što su-smo humani, i za dobrobit celog čovečanstva.

I sad ti treba da diskutuješ o tome sa njim.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:38 19.08.2021

Re: Има ли нас ту?

U Pajićevoj glavi, Amerikanci su su uradili invaziju…

У Пајићевој глави, Американци имају право да у име својих интереса цео свет уређују и преуређују како им се прохте (док Србија нема право да истакне да је њен интерес да сачува своју територију.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:40 19.08.2021

Re: Има ли нас ту?

principessa_etrusca
U Pajićevoj glavi, Amerikanci su su uradili invaziju…

У Пајићевој глави, Американци имају право да у име својих интереса цео свет уређују и преуређују како им се прохте (док Србија нема право да истакне да је њен интерес да сачува своју територију.


Pa eto, sad, samo da povuku priznanje Kosova, imate i odgovarajućeg saveznika za sprovođenje u delo tih vaših krv i tle nastojanja. I baš si lepo to nazvala, kolateralna korist. Iliti, dok jednima (avganistanskim ženama i majkama) ne smrkne, drugima (tebi i hučiju) ne svane. Zato i kažem: lešinarčine pogane.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:02 19.08.2021

Re: Има ли нас ту?

U Pajićevoj glavi, Amerikanci su uradili invaziju Avganistana da bi se:
1. obračunali sa terorizmom i izvozog istog
2. promenili zemlju na bolje a posebno ženska prava i sl.
a to sve zato što su-smo humani, i za dobrobit celog čovečanstva.

I sad ti treba da diskutuješ o tome sa njim.


Ne treba da diskutuješ, to (ovo prvo, ovo drugo su tvoje neke interpretacije) su bili ratni ciljevi proklamovani od strane Buša i njegove administracije onomad, i oni su ostvareni za vreme Obame, ako se sećaš, valjda možemo oko činjenica da se složimo. Samo sam pojasnio prinčipesi pošto se malo pogubila u učitavanjima i tumačenjima, obnevidela zbog novoukazane prilike da zahvaljujući Talibanima uknjižimo još jedan bod za Kosovo, dok joj se krv sliva niz očnjak vampirski.
bene_geserit bene_geserit 23:43 19.08.2021

Re: Има ли нас ту?

to (ovo prvo, ovo drugo su tvoje neke interpretacije) su bili ratni ciljevi proklamovani od strane Buša i njegove administracije onomad, i oni su ostvareni za vreme Obame, ako se sećaš, valjda možemo oko činjenica da se složimo

To su bili fake ratni ciljevi, tj. izgovor da se vodi rat.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:30 20.08.2021

Re: Има ли нас ту?

srdjan.pajic
principessa_etrusca
U Pajićevoj glavi, Amerikanci su su uradili invaziju…

У Пајићевој глави, Американци имају право да у име својих интереса цео свет уређују и преуређују како им се прохте (док Србија нема право да истакне да је њен интерес да сачува своју територију.


Pa eto, sad, samo da povuku priznanje Kosova, imate i odgovarajućeg saveznika za sprovođenje u delo tih vaših krv i tle nastojanja. I baš si lepo to nazvala, kolateralna korist. Iliti, dok jednima (avganistanskim ženama i majkama) ne smrkne, drugima (tebi i hučiju) ne svane. Zato i kažem: lešinarčine pogane.

Да, тек једна потенцијална колатерална корист за Србију као нека далека, сасвим неизвесна могућност и ја се не стидим да то кажем.

Са друге стране, лицемерно је твоје роњење крокодилских суза над судбином која ће наводно сада снаћи Автанистанке, док се не сећам да си икада коментарисао трагедију пола милиона мртве ирачке деце.

Право лешинарење је оно што ради твоја влада по свету, a и ти који то бланко одобраваш, живећи свој petit bourgeois сан.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:14 20.08.2021

Re: Има ли нас ту?

bene_geserit
to (ovo prvo, ovo drugo su tvoje neke interpretacije) su bili ratni ciljevi proklamovani od strane Buša i njegove administracije onomad, i oni su ostvareni za vreme Obame, ako se sećaš, valjda možemo oko činjenica da se složimo

To su bili fake ratni ciljevi, tj. izgovor da se vodi rat.

Као и непостојећи WMD.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:38 20.08.2021

Re: Има ли нас ту?

bene_geserit
to (ovo prvo, ovo drugo su tvoje neke interpretacije) su bili ratni ciljevi proklamovani od strane Buša i njegove administracije onomad, i oni su ostvareni za vreme Obame, ako se sećaš, valjda možemo oko činjenica da se složimo

To su bili fake ratni ciljevi, tj. izgovor da se vodi rat.



Kako bre fejk ako si lepo objavio šta ti je ratni cilj, i to ostvario ratnim putem? Jel Osama nije postojao, i nije organizovao 9/11? Jel alkaida nije u Avganistanu imala bazu?



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:42 20.08.2021

Re: Има ли нас ту?

Да, тек једна потенцијална колатерална корист за Србију као нека далека, сасвим неизвесна могућност и ја се не стидим да то кажем.


Jasno je da se ne stidiš i to izaziva ogromno odvratnost.

Са друге стране, лицемерно је твоје роњење крокодилских суза над судбином која ће наводно сада снаћи Автанистанке, док се не сећам да си икада коментарисао трагедију пола милиона мртве ирачке деце.



Ne lijem ja ovde nikakve suze, nego povraćam na tvoj komentar, koji je ušao u istoriju beščašća na ovom blogu. Krodilske su tvoje suze.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:55 21.08.2021

Re: Има ли нас ту?

srdjan.pajic
bene_geserit
to (ovo prvo, ovo drugo su tvoje neke interpretacije) su bili ratni ciljevi proklamovani od strane Buša i njegove administracije onomad, i oni su ostvareni za vreme Obame, ako se sećaš, valjda možemo oko činjenica da se složimo

To su bili fake ratni ciljevi, tj. izgovor da se vodi rat.

Kako bre fejk ako si lepo objavio šta ti je ratni cilj, i to ostvario ratnim putem? Jel Osama nije postojao, i nije organizovao 9/11? Jel alkaida nije u Avganistanu imala bazu


Шта је био стварни циљ овога рата?



bene_geserit bene_geserit 20:53 16.08.2021

prirodni priraštaj u Avganistanu

Evidentno je da ogroman deo Avganistana talibansku vlast smatra prihvatljivijom od ove prethodne. Makar za sad, kad im se smuče talibani, pobuniće se.
Paštuni čine ~40% stanovništva, ostali narodi koji tu žive (Tadžici oko 30%, Uzbeci, Hazari po 10%, ostalih ima manje) su takođe dozvolili da ih talibani osvoje u par dana (posebno iznenađujuće severni Avganistan, tamo talibani nisu nikad ni vladali).

Kad je položaj žena u Avganistanu u pitanju, dovoljno je pogledati broj dece po ženi u svim tim "zlatnim" godinama pre dolaska Amerikanaca (od 1950. do 2000. preko 7 dece po ženi u proseku svake godine), ili recimo pismenost žena 2000. godine je bila 12.6% (ubedljivo najgora zemlja na svetu što se toga tiče). Godišnje se rodi ~1.15 miliona dece, a umre manje od 250 hiljada ljudi.
Naravno toliko prirodni priraštaj je neodrživ.
Priče da će talibani biti krivi za talas izbeglica ka Evropi su budalaština.
Mogu da budu samo izgovor.

Nego ako se traži nešto pozitivno u USA invaziji Avganistana, procenat pismenih žena se povećao sa 12.6% na 43%, a broj dece po ženi opao sa preko 7 na 3.5 za ovih 20 godina.

Btw, jel znate da je acceptance rate u tim njihovim madresama ili kako se već zovu gde su se školovale talibanske vođe bio niži nego na Harwardu.
magnus magnus 21:24 16.08.2021

Anšlus

Ušli talibani u Kabul ko Adolf Dado Hitler u Beč
opjevano u jednom hrvatskom pjesmuljku uvažene sutkinje u interpretaciji Balerine

NIRVANA...
OPUŠTENO ČEKAM TE SAMA
OVU NOĆ
NIRVANA...
ISTO MJESTO, ISTA BUDALA
KAD ĆES DOĆ

MA UĐI KO POBJEDNIK NA SVOJE
I UZMI ŠTO JE TVOJE, S DOZVOLOM
PA DOĐI KO SLAVLJENIK NA TORTU
I UZMI MI LJEPOTU, NAPOKON



apostata apostata 22:10 16.08.2021

Re: Anšlus



[url=http[url=https://twitter.com/Natsecjeff/status/1427325322219958279?s=20]
bene_geserit bene_geserit 22:44 16.08.2021

Re: Anšlus

Ovi talibani neverovatno liče na komuniste u exYu u vreme kraja WW2.
- obračunavaju se sa "saradnicima sa okupatorom"
- u škole uvode ideološku indokrinaciju
- uvezli su ih spolja ali se njihova ideologija solidno primila u narodu, makar u delovima zemlje
- konfiskuju oružje stanovništvu da obezbede da niko ne može oružjem da obori sistem

a pomalo i na libtarde, ovaj burka mandat baš liči na mask mandat.
Nego kad smo kod maski: Children born during pandemic have lower IQs, US study finds
solo solo 00:30 17.08.2021

Re: Anšlus

uvezli su ih spolja ali se njihova ideologija solidno primila u narodu, makar u delovima zemlje


U koliko delova zemlje?

Nije da nije bitno.
freehand freehand 11:34 17.08.2021

Re: Anšlus

bene_geserit
Ovi talibani neverovatno liče na komuniste u exYu u vreme kraja WW2.
- obračunavaju se sa "saradnicima sa okupatorom"
- u škole uvode ideološku indokrinaciju
- uvezli su ih spolja ali se njihova ideologija solidno primila u narodu, makar u delovima zemlje
- konfiskuju oružje stanovništvu da obezbede da niko ne može oružjem da obori sistem

a pomalo i na libtarde, ovaj burka mandat baš liči na mask mandat.
Nego kad smo kod maski: Children born during pandemic have lower IQs, US study finds

Da sad ne potenciram odgovarajuću logičku paralelu - ako talibani liče na komuniste na šta liče Anmerikanci - ipak bih pitao da li su se, na primer, u Francuskoj ili Holandiji sa saradnicima okupatora obračunavali komunisti?
ili za to u binarnom mozgu baš nema mesta?
freehand freehand 11:37 17.08.2021

Re: Anšlus

magnus
Ušli talibani u Kabul ko Adolf Dado Hitler u Beč
opjevano u jednom hrvatskom pjesmuljku uvažene sutkinje u interpretaciji Balerine

NIRVANA...
OPUŠTENO ČEKAM TE SAMA
OVU NOĆ
NIRVANA...
ISTO MJESTO, ISTA BUDALA
KAD ĆES DOĆ

MA UĐI KO POBJEDNIK NA SVOJE
I UZMI ŠTO JE TVOJE, S DOZVOLOM
PA DOĐI KO SLAVLJENIK NA TORTU
I UZMI MI LJEPOTU, NAPOKON




Jesi li čitao nekad nešto o savezničkim (da naglasimo američka, oni su ovde glavna figura) u oslobođenim zemljama, od Italije, preko Francuske da ne pričamo tek o Koreji i Japanu?
Mislim, da ne pričćamo jer postoje ozbiljna svdočanstva da su tek tamo popucale stege nekakvih moralnih obzira obzirom da je rasizam širom otvorio vrata divljaštvu.
solo solo 00:25 17.08.2021

.

Bajden: "Amerikanci neće ginuti u ratu koji Avganistanci nisu spremni da vode"

Avganistanska vojska imala je 300.000 ljudi, dali smo im svako oružje koje smo mogli, plaćali smo njihove plate. Pružali smo im potporu iz vazduha. Dali smo im svaku šansu, ali nismo im mogli dati volju za borbu", rekao je Biden. "Kina i Rusija ne bi hteli ništa više nego da i dalje trošimo milijarde u Avganistanu. Kad sam ugostio avganistanskog predsednika u Bijeloj kući, razgovarali smo iskreno. Razgovarali smo o tome je li njihova vojska spremna boriti se u građanskom ratu kad odemo, da li je njihova vlada spremna da se bori protiv korupcije. Ništa od toga nisu uradili.


I ?

p.s. zemlju od 37 miliona ljudi pokorilo 75000.

Dušebrižni analizatori koji ne živite u zemlji Srbiji a boga mi i domaći mante se više dokone zajebancije čišćenjem tuđijeh dvorišta.
Ovde rade mašine za mlevenje mesa ljudskoga a malo se dišu dioksini i furani. Ima li nekog prioriteta u empatiji.
Da, i Čukarički je u problemu jbg ( soko zove orla,orao javi se)
bene_geserit bene_geserit 00:59 17.08.2021

Re: .

zemlju od 37 miliona ljudi pokorilo 75000

Pomislio bi čovek Monti Pajton šou.

Taleb: "The gym of the Presidential Palace in Kabul.
Not a single Taliban tried to deadlift. One of them pressed ~50 lbs. Tells you something about the strength of the other side."
bene_geserit bene_geserit 01:04 17.08.2021

Re: .

Nego kod nas je već počelo nešto ovog tipa:



Zbog čega su uvek žene ovakvi retardi ?
Standardna globalistička "invade the world/invite the world" doktrina, ali kako to uvek žene najbolje popasu ? Emocionalke.

Fali samo Brajović da počne o tome kako Srbija treba da iskoristi "šansu" i primi avganistanske "lekare i inženjere".
bene_geserit bene_geserit 01:20 17.08.2021

Re: .

Biden, 8. jula:
"Q: Your own intelligence community has assessed that the Afghan government will likely collapse.

BIDEN: That is not true, they did not reach that conclusion… There is going to be no circumstance where you see people lifted off the roof of an embassy… The likelihood that you’re going to see the Taliban overrunning everything and owning the whole country is highly unlikely."

Secretary of State Anthony Blinken, 7. jula:
"Q: Is there a possibility that there might be a “significant deterioration” of the security picture in Afghanistan once the United States withdrew its forces?

Blinken: I don’t think it’s going to be something that happens from a Friday to a Monday."

Ko nas vodi, koji slepci majko mila. Pazi kako su tačno predvideli šta "neće" da se dogodi.
bene_geserit bene_geserit 01:30 17.08.2021

Re: .

Sa druge strane, Ron Paul 2011. govor u Kongresu:

"If we don't get out now, we'll be there for another ten years.
It's time to get out of Afghanistan. it's a fruitless venture, too much has been lost, the chance of 'winning' since we don't even know what we're going to win doesn't exist... financially there's a good reason to come home as well.
We can't change Afghanistan. Even if you could, you're not supposed to. You don't have the moral authority, you don't have the constitutional authority."

Istina 2001. 14. septembra (3 dana posle 9-11) je kao i svi ostali u Senatu i Kongresu glasao za rat (sem one jedne crnkinje), što mu je najveća mrlja u karijeri.
Sa druge strane politika je veština mogućeg, a posle 9-11 glasanje protiv je manje više bilo političko samoubistvo.
Ozbiljnija opozicija ratu u Avganistanu u Senatu, Kongresu je počela oko 2009. i bila je bipartisan (uglavnom Tea Parti, libertarijanci iz GOPa, liberali iz DPa). Ali su globalisti takođe bipartisan bili jači.
solo solo 07:08 17.08.2021

Re:bene_geserit

Zbog čega su uvek žene ovakvi retardi ?
Standardna globalistička "invade the world/invite the world" doktrina, ali kako to uvek žene najbolje popasu ? Emocionalke.

Fali samo Brajović da počne o tome kako Srbija treba da iskoristi "šansu" i primi avganistanske "lekare i inženjere".


Vidi, sa neizmernim oduševljenjem i radošću bih prihvatio i pozdravio ideju ovih sa slike koju si postavio da su organizovali da svako od njih prihvati pod svoj krov izbegle( žene,decu ili muškarce nije bitno) hrani i pomaže pa makar i samo finansijski dok se ne snađu. Da je tema ovog bloga bila organizovanje i pokretanje inicijative da blogeri koji iskreno žele da pomognu urade to isto bilo bi sjajno.

Ovako šta reći. Sve je ovo već viđeno u više navrata. Dosadan neki narativ, trivija druže, baš trivija ali opasna jer troši ,,resurse,, odvlačeći pažnju sa naših domaćih narativa koji nisu za potcenjivanje.
docsumann docsumann 07:25 17.08.2021

Re: .

bene_geserit
zemlju od 37 miliona ljudi pokorilo 75000

Pomislio bi čovek Monti Pajton šou.

Taleb: "The gym of the Presidential Palace in Kabul.
Not a single Taliban tried to deadlift. One of them pressed ~50 lbs. Tells you something about the strength of the other side."


iskusno...

alselone alselone 07:28 17.08.2021

Re: .

Not a single Taliban tried to deadlift.


ova izjava od juče nije satira, stvarno su to rekli

The State Department calls on the Taliban to form an “inclusive and representative government.”
zilikaka zilikaka 07:46 17.08.2021

Re: .

Nije prvi primer kad realnost prevaziđe najluđu maštu.
Jbt, šta je takvima u glavi...
niccolo niccolo 08:05 17.08.2021

Re: .

alselone
Not a single Taliban tried to deadlift.


ova izjava od juče nije satira, stvarno su to rekli

The State Department calls on the Taliban to form an “inclusive and representative government.”

Nikada se državni organi u saopštenjima ne obraćaju trećima, već svom građanstvu. Hoću da kažem da to stoji tako zato što veruju da američka javnost očekuje od njih da to kažu. Koga briga što je to budalaština, neki Amer će da pročita i biće zadovoljan svojom vladom.
alselone alselone 08:08 17.08.2021

Re: .

neki Amer će da pročita i biće zadovoljan svojom vladom.

Taj Amer je jako glup onda ako misli da je glavni problem trenutno u Avganistanu da li će u vladi sedeti predstavnici rasnih i seksualnih manjina.
bene_geserit bene_geserit 08:58 17.08.2021

Re: .

Odličan tekst:
The Islamic Emirate of Afghanistan Back with a Bang

"This is one for the annals: four frantic days that wrapped up the most astonishing guerrilla blitzkrieg of recent times. Afghan-style: lots of persuasion, lots of tribal deals, zero columns of tanks, minimal loss of blood. ..."
niccolo niccolo 10:34 17.08.2021

Re: .

alselone
neki Amer će da pročita i biće zadovoljan svojom vladom.

Taj Amer je jako glup onda ako misli da je glavni problem trenutno u Avganistanu da li će u vladi sedeti predstavnici rasnih i seksualnih manjina.

Tom Ameru se realno jebe šta je glavni problem u Avganistanu. Uostalom, i nama ovde se suštinski jebe, osim tvog inicijalnog posta ljudi su uglavnom komentarisali šta njih žulja (ameri-rusi diskusija, pominjanje Kosova i sl.), a ne šta žulja Avganistance.
alselone alselone 11:36 17.08.2021

Re: .

Uostalom, i nama ovde se suštinski jebe, osim tvog inicijalnog posta ljudi su uglavnom komentarisali šta njih žulja (ameri-rusi diskusija, pominjanje Kosova i sl.), a ne šta žulja Avganistance.


I to je tačno.
shmoo shmoo 11:48 17.08.2021

Re: .

solo


Da, i Čukarički je u problemu jbg ( soko zove orla,orao javi se)






У говнима смо до овде! Оно јес да смо ми на врх Брда, али стигла говна и дотле. Само ми носати ћемо преживети ту катаклизму!

Узгред, матори, ако су Амери напали Авганистан да би жене могле да иду у мини сукњама, зашто су онда скењали Садамов Ирак?

Ја када сам био у том Садамовом Ираку, жене су се облачиле како им је воља, школовале се и ништа се нису разликовале од европских жена.

Добро, серем, ипак се те жене на Истоку мало разликују од ових наших европских жена овде.









Али им људских права свакако није мањкало да би их им Амери доносили на поклон у летећим твђавама Б-52.

Па што су онда Амери развалили ту лепу земљу Ирак у којој су за Садамовог вакта паре од национализованих нафтних бушотина улагане у инфраструктуру, здравство, образовање,... (при чему су се наше грађевинске фирме баш лепо овајдиле, и то годинама градећи тај Ирак, могу ти рећи из проверених извора)?

Да није због истог оног разлога због којег је скењана и Југославија?




Milan Novković Milan Novković 12:28 17.08.2021

Re: .

bene_geserit
Odličan tekst:
The Islamic Emirate of Afghanistan Back with a Bang

"This is one for the annals: four frantic days that wrapped up the most astonishing guerrilla blitzkrieg of recent times. Afghan-style: lots of persuasion, lots of tribal deals, zero columns of tanks, minimal loss of blood. ..."

On je uvek dobar!

Luongo isto, pogledaj njegov članak danas.

Ja mislim da panika u Davos Crowd redovima ovih dana nudi nešto širi pogled na događanja od pukog (iznuđenog) prestrojanja, i ja bih sprdnju sa amerima ovim dana ograničio na globaliste samo, pa u nešto širem smislu, što i Ron Paul reče danas nije toliko "Biden", ionako samo novo lice Obamine bratije, kriv.

Davos Crowd (DC) cepaju Ameriku po šavovima ovih dana, ali je nisu još pocepali i svarno je moguće da je peak-DC power iza nas - sa Covidom su bili prinuđeni da otvore karte, iznuđeni su im potezi i sad poprilično ide plitko-promišljena, ad-hoc kratkoročna sitna strategija ubodena na mnoga mesta "grand strategije".

Treba samo da se malo probudite tamo, šire u kolektnivnom smislu, ne samo vi neki - ajd, Covid phyop vas je malo paralizovao podubokim uvlačenjem pod kožu, ali oguglaćete polako, WSJ svako malo izađe sa ponekom disonantnom porukom, Fox++ radi svoje, ne znam kako stojite sa CNN, NYT i WP hipnotizmom ali ni oni što ih gledaju bez treptanja neće tako doveka, dok su mladi sve sumnjičaviji.

A sleeping-cell-playbook - koliko ih je Taliban imao u Avganistanu vi ih imate tu kod kuće u finansijskom domenu - nikome nije u preteranom interesu da se te ćelije bude - Archegos je možda samo bio opomena, a možda, ipak, samo slučajan.

Ako je bio opomena to bi objasnilo zašto su se neki deep-gov fragmenti, što nisu dozvolili Trampu da pobedi, ipak na kraju bacili na kolena - i dosta je moguće da jesu, što bi bila sitna, ne prevelika, potvrda tezi da sada ne ide prosto prestrojavanje gde ćete i dalje da pucate po šavovima da bi impotentna Evropa koristila vaš sukob sa Kinom kao jednim-udarcem-dve-muve strategijski potez ...

... dok ...

... US globalisti a patriote počinju polako da kapiraju da beg sveta u taktičkom i kratkoročnom smislu još može da se postigne kratkoročnim visokim tehnologijama, robotima, AI, materijalima, itd, ali svaka od njih ima i svoju strategijsku, dugoročniju komponentu, pa su tu i energije, space, ... gde se isto gubi trka i nećete u njoj lako pobediti ni ako se sada naglo trgnete, a bez trzanja ćete je isto ovako brutalno izgubiti.
shmoo shmoo 12:33 17.08.2021

А 40 000 малих мученика?

solo



Да ли си приметио, матори, да се нико није баш нешто нарочито узбудио око 40 000 деце умрле од глади у Јемену током грађанског рата у тој несрећној земљи док им са неба падају америчке, израелске и саудијске бомбе?

(Што је мали љигавко Цукерберг својевремено уредно цензурисао забранивши да се каче на фејсбуку слике тих малих мученика.)


At least 400,000 Yemeni children under 5 could die of starvation this year - UN agencies (ЛИНК)


Children 25% of civilian casualties in Yemen: Relief agency (ЛИНК)


Па мајку им јебем лицемерну свим тим скотовима и њиховим контролисаним медијима са све њиховим Мамоном на челу те њихове огавне параде кроз историју!



bene_geserit bene_geserit 18:41 17.08.2021

Re: .

Luongo isto, pogledaj njegov članak danas

Da.

macak_tosa macak_tosa 14:07 18.08.2021

Re: А 40 000 малих мученика?

shmoo
solo



Да ли си приметио, матори, да се нико није баш нешто нарочито узбудио око 40 000 деце умрле од глади у Јемену током грађанског рата у тој несрећној земљи док им са неба падају америчке, израелске и саудијске бомбе?

(Што је мали љигавко Цукерберг својевремено уредно цензурисао забранивши да се каче на фејсбуку слике тих малих мученика.)


At least 400,000 Yemeni children under 5 could die of starvation this year - UN agencies (ЛИНК)


Children 25% of civilian casualties in Yemen: Relief agency (ЛИНК)


Па мајку им јебем лицемерну свим тим скотовима и њиховим контролисаним медијима са све њиховим Мамоном на челу те њихове огавне параде кроз историју!




Užas!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:30 19.08.2021

Re: .

Fali samo Brajović da počne o tome kako Srbija treba da iskoristi "šansu" i primi avganistanske "lekare i inženjere".

Тако је Србија примила избеглице из царистичке Русије, инжињере, лекаре, војнике, сликаре, професоре, архитекте.

Остало је историја, у коју стално гледамо.
Србија јетада доживела ментални квантни скок.

freehand freehand 08:03 17.08.2021

Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

Topla preporuka: kulturna mapa Avganistana i hipi pokret, 1969-1979

KLIK
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:13 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:48 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

Петорица мојих другова, енглеских матураната, ухватили су један од последњих возова да направе то путовање у години паузе пред студије.

Све класично, купили половни VW camper van и кренули на пут. У Југославију су ушли из Италије, моји родитељи су их чекали у Београду, али њих није било, па је настала паника да нису успут имали неку незгоду. Моји су проверавали са саобраћајном милицијом дуж трасе којом је требало да прођу, али ова петорка као да је у земљу пропала. Коначно су се јавили негде из Босне, уместо да крену преко Љубљане и Загреба аутопутем, отишли су пут Ријеке и Велебита/Горског котара, где су већ забасали и где су били завејани са неким тешким камионима. Срећом, неке милосрдне камионџије су их храниле два дана.

Тај почетак пута није много обећавао, али не само да су стигли до Београда, стигли су до Индије и назад, а ја из Авганистана добила ручно плетени прслук.
gedza.73 gedza.73 14:14 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

Neues aus der Nachbarschaft



Jesi provalio da su ubacili fotku od 2009.



pravo je čudo ako se ništa nije promenilo u toj ulici uprkos svim dešavanjima u periodu od preko četiri decenije


One of these episodes was the period from the late 1960s to the late 1970s, prior to the Soviet invasion.


Izgleda da je ipak bilo zahvaljujući monarhiji. Kad je postala republika pa kad su još dohvatili marksisti sve ošlo u tri lepe

Мохамед Захир (перс. محمد ظاهرشاه‎; Кабул, 16. октобар 1914 — Кабул, 23. јул 2007) последњи владар (краљ, шах) Авганистана.

1964. године прогласио је нови Устав, којим је покренуо модернизацију државе у сваком смислу, па је тиме створио много непријатеља међу верским фанатицима.



p.s.
Inače je hipi pokret u Afganistan došao iz SSSR-a gde su mladi već godinama uživali sve prednosti jednog otvorenog društva okrenutog slobodi.



freehand freehand 14:38 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

а ја из Авганистана добила ручно плетени прслук.

Ih,meni su iz Velje glave reedovno stizali i džemperi i čarape, ali tragedija je bila kad mi je tetka jednom oplela kratke pantalone!

Lepa priča, svašta u njoj ima.
maksa83 maksa83 14:45 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

Ih,meni su iz Velje glave reedovno stizali i džemperi i čarape, ali tragedija je bila kad mi je tetka jednom oplela kratke pantalone!

pics or it didn't happen
freehand freehand 14:46 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

maksa83
Ih,meni su iz Velje glave reedovno stizali i džemperi i čarape, ali tragedija je bila kad mi je tetka jednom oplela kratke pantalone!

pics or it didn't happen

Pazi kad čak mislim da negde imam te prikaze patnje... Ne znaš kako svrbi prava vuna.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:04 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

freehand

Lepa priča, svašta u njoj ima.

Код Наташе сам се недавно присетила једног мог путовања из тих година, без мобилних, гпс-а, гугла, интернета, итд.

Некада се и ја питам како смо живели, а могу да замислим како то све изгледа невероватно неком двадесетогодишњаку.

ЛИНК
freehand freehand 15:37 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

principessa_etrusca
freehand

Lepa priča, svašta u njoj ima.

Код Наташе сам се недавно присетила једног мог путовања из тих година, без мобилних, гпс-а, гугла, интернета, итд.

Некада се и ја питам како смо живели, а могу да замислим како то све изгледа невероватно неком двадесетогодишњаку.

ЛИНК

ček sad, kakvi Mljetovi, kakve Atine, kakvi koncerti u vreme komunizma?!
Šalim se, šteta što je priča samo kroki. Valjalo bi je čuti u detaljima, a nekad su ta putovanja bez telefona i navigacija, sa mapom u krilu uz svraćanja na sva moguća i nemoguća mesta - manastire, muzeje, spomen-kompekse, motele i mehane i kad je sve okolo bilo etno bila neuporedivo lepša i bogatija od ovog sad čarter ol inkluziv zabadanja u turističke zabrane sa pet zvezdica.

gedza.73 gedza.73 18:18 17.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

principessa_etrusca
Некада се и ја питам како смо живели, а могу да замислим како то све изгледа невероватно неком двадесетогодишњаку.

Nekako se meni čini da im je bolje i da imaju više mogućnosti. Mogu da idu gde hoće, lakše je da se proveri za smeštaj, lakše je da se nađe prenoćište za sat, dva ako je gusto, lakše je za plaćanje, lakše je da se nađe prevoz, lakše je naći šta treba i gde da se vidi... Svet je postao manje mesto i ko želi može mnogo lakše da ga upozna u odnosu na ono naše vreme.


macak_tosa macak_tosa 14:11 18.08.2021

Re: Afghanistan's Hippie Trail Take a Walk on

freehand
principessa_etrusca
freehand

Lepa priča, svašta u njoj ima.

Код Наташе сам се недавно присетила једног мог путовања из тих година, без мобилних, гпс-а, гугла, интернета, итд.

Некада се и ја питам како смо живели, а могу да замислим како то све изгледа невероватно неком двадесетогодишњаку.

ЛИНК

ček sad, kakvi Mljetovi, kakve Atine, kakvi koncerti u vreme komunizma?!

Šalim se, šteta što je priča samo kroki. Valjalo bi je čuti u detaljima, a nekad su ta putovanja bez telefona i navigacija, sa mapom u krilu uz svraćanja na sva moguća i nemoguća mesta - manastire, muzeje, spomen-kompekse, motele i mehane i kad je sve okolo bilo etno bila neuporedivo lepša i bogatija od ovog sad čarter ol inkluziv zabadanja u turističke zabrane sa pet zvezdica.


Pa da.
To postojalo samo kod druga Tite!
Dok su se, istovremeno, jadni mladi Francuzi, Danci, Belgijanci i Lihtenštajnijanci mučili u rudnicima.
freehand freehand 08:28 17.08.2021

Novi barjak

freehand freehand 13:14 17.08.2021

Talibani, Iran i Rusi

"Afghanistan: Anxious times in Iran and Russia over what the Taliban does next"

Zanimljiva analiza, obzirom da je ovde više puta pominjana pozicija Rusije u odnosu na Talibane, koji su, najdvej, na njihovoj (ruskoj) listi terorističkih organizacija.
KLIK
shmoo shmoo 13:39 17.08.2021

Није трол, у теми је... Кеве ми покојне!

Svi na Balkanu su potpisali za Avganistan sem Srbije

Zemlje Zapadnog Balkana sem Srbije i Bosne i Hercegovine potpisale su izjavu američkog Stejt departmenta koji se tiče situacije u Avganistanu.

IZVOR: B92 UTORAK, 17.08.2021. | 09:28

Pored Hrvatske, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije, Slovenije i samoproklamovanog Kosova, ovaj dokument parafirale su i članice EU, kao i druge zemlje u svetu.

"S obzirom na bezbednosnu situaciju koja se pogoršava... pozivamo sve strane da poštuju i podrže bezbedan i organizovan odlazak stranih državljana i Avganistanaca koji žele da napuste zemlju. Oni koji su na vlasti u Avganistanu su odgovorni za zaštitu ljudskih života i imovine, kao i da povrate red. Avganistancima i stranim državljanima koji žele da odu, mora im se dozvoliti da to učine. Putevi, aerodromi i granice moraju da ostanu otvorene i mir mora da bude održan", navodi se u izjavi Stejt Departmenta.

"Avganistanci zaslužuju da žive bezbedno i dostojanstveno. Mi u međunarodnoj zajednici smo spremni da im pomognemo", dodaje se u saopštenju tog tela.

U dokumentu su navedene i zemlje koje su potpisale izjavu Amerikanaca, koji su se nedavno pod okriljem noći povukli iz Avganistana, posle čega je usledila ofanziva talibanskih snaga.

Zemlje potpisnice su: Albanija, Australija, Austrija, Bahami, Belgija, Burkina Faso, Kanada, Čile, Kolumbija, Kostariica, Obala Slonovače, Hrvatska, Češka, Danska, Domenikanska Republika, El Salvador, Estonija, Visoki predstavnik Evropske unije za spoljne poslove i bezbednost, Mikronezija, Fiđi, Finska, Francuska, Gruzija, Nemačka, Gana, Grčka, Gvatemala, Gvajana, Haiti, Honduras, Island, Irska, Italija, Japan, tzv. Kosovo, Letonija, Liberija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Malta , Maršalova ostrva, Mauritanija, Crna Gora, Nauru, Holandija, Novi Zeland, Severna Makedonija, Niger, Norveška, Palau, Panama, Paragvaj, Poland, Portugal, Kvatar, Južna Koreja, Kipar, Rumunija, Sijera Leone, Slovačka, Slovenija, Španija, Surinam, Švedska, Togo, Tonga, Uganda, Ujedinjeno Kraljevstvo, Ukrajina i Jemen, prenosi Gardijen.




ЛИНК



А ево и оригинала да не иде само преко Гардијана и Б92. (ЛИНК)



predatortz predatortz 14:22 17.08.2021

Ulogovah se...

...da kažem kako mi se želudac u čvor veže zbog običnih, malih ljudi tamo. Posebno zbog dece!

A za Amere i ostale...
Moja baba je govorila da tuđa ruka svrab ne češe.

Nesrećno je to parče zemlje.
solo solo 16:54 17.08.2021

Re: Odloguj se...

...da kažem kako mi se želudac u čvor veže zbog običnih, malih ljudi tamo. Posebno zbog dece!

A za Amere i ostale...
Moja baba je govorila da tuđa ruka svrab ne češe.

Nesrećno je to parče zemlje.


Samo muškarci beže. Gde su žene i deca?








p.s.



New Delhi: With the Taliban takeover of Afghanistan Sunday, a fake news report has been circulating on social media that claims the US broadcaster, CNN, praised the members of the insurgent group for “responsibly” wearing masks to protect themselves and others from Covid-19.

The report, by the news satire website The Babylon Bee, was accompanied by an edited screengrab from a CNN broadcast.

Reality show.
predatortz predatortz 17:04 17.08.2021

Re: Odloguj se...


Samo muškarci beže. Gde su žene i deca?


Ma, beže oni koji su radili za US Army i druge. Prevodioci, logističari, pomoćno osoblje. Boranija koju su potrošili i izmarškali sa aerodroma. Gledaš mrtve ljude, veruj mi.

Svi ti će u naredne dve nedelje, dok traje ovaj haos, biti pobijeni. Onda će ovi malo da se pacifikuju i traže međunardni legitimitet.

Drugo sam ja imao na umu. Žao mi onih običnih, koji nisu ni pomišljali na bežanje, niti bi ih iko poveo. Oni će da plate punu cenu, na njima će režim da uteruje strogoću dok su živi.

Jedina sreća, ako je to sreća, što za mnogo bolje ne znaju. Niti će bolje upoznati.
solo solo 17:10 17.08.2021

Re: Odloguj se...

Žao mi onih običnih, koji nisu ni pomišljali na bežanje, niti bi ih iko poveo. Oni će da plate punu cenu, na njima će režim da uteruje strogoću dok su živi.

Jedina sreća, ako je to sreća, što za mnogo bolje ne znaju. Niti će bolje upoznati.



Karma je kurva. Jbg.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana