Život

Smrt goluba

mikele9 RSS / 25.08.2021. u 11:37

 

Juče sam pošao  u popodnevnu šetnju i poneo kesu sa đubretom da je bacim. Znači, spustio sam se u kanal sa garažama gde se nalaze i odeljenja sa kontejnerima. Bacio sam kesu i produžio kanalom. Pri kraju, tamo gde se nalaze stepenice uz koje se izlazi na trotoar ulice, video sam goluba kako se tetura, vuče krilo, obrće se oko sebe. Na tri koraka od njega spazio sam tri velike čavke koje su pomno pratile njegove pokrete. Kada sam se približio, čavke su odlepršale dva, tri metra daleko a ja sam video da je golubu raskrvavljena glava, probušena, video se mali krvavi mozak. Shvatio sam da mu nema pomoći, sagao sam se nad njim i u sebi rekao jadni moj mali. Obišao sam krug oko bloka i vraćajući se pošao sam da vidim šta se desilo sa golubom. Ležao je mrtav, krila su mu bila položena uz telo, krv je i dalje izlazila iz glave. Od čavki ni traga! Jeziv je osećaj videti, gledati agoniju živog bića, u meni se na mah stvorila tuga i žalost. Verovatno se to dešava svaki čas i ljude ubijaju zar ne ali teško da ću zaboraviti ovu scenu.



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

macak_tosa macak_tosa 11:56 25.08.2021

Da!

Šta da se radi?
Pre nekoliko godina, u razmaku od nekoliko meseci, umrla su mi dva mačka, blizanca.
Mi smo ih zvali Debeli i Mršavi, ali drugi ljudi ih uopšte nisu razlikovali.
Kada su umrli, dovukli su se kući da umru u svom dvorištu.
maksa83 maksa83 12:11 25.08.2021

čavke


Se u dobrom delu sveta smatraju za pošast kao i skoro većina iz tzv. roda korvida (svrake, vrane, gačci, gavranovi...) tj. spadaju u ptice na koje je konstantno otvorena lovna sezona. Skoro svi korvidi su prilično pametne i organizovane ptice, najverovatnije da su baš one presudile tom golubu, da je bila mačka ona bi ga već odvukla negde i raskomadala i sva je prilika da ga ne bi zatekao živog.

Da li si siguran da su bile čavke a ne svrake?
nikvet pn nikvet pn 13:27 25.08.2021

Re: čavke

maksa83
svi korvidi su prilično pametne i organizovane ptice

čavke a ne svrake?


(Уместо Албициле)

Пре ће бити чавке. Жив плен нападну организовано колективно чавка и врана. Процене га слабог па јато груне. Гавран и сврака су солери, сакупе се на готово.
maksa83 maksa83 13:42 25.08.2021

Re: čavke

Жив плен нападну организовано колективно чавка и врана

Ja gledao na 15m od mene kako svrake organizovano maltretiraju i oteraju psa, i to ne jednom. Uopšte im nije frka što je veći od njih, i on se stvarno skloni (doduše prilično je pitom i ovako, kad čuje stršljena kako zuji pobegne sa tog mesta brže od mene). Jesu često solo ali su češće u ekipi od po 2-3-4, bar ove oko mene.
nask nask 19:37 25.08.2021

Re: čavke

da je bila mačka

U NL mačke godišnje ubiju 18-120 miliona ptica, to su najniža i najviša procena.

Poslednjeg živog vrapca sam video pre pet godina jednog lepog nedeljnog jutra. I baš se obradovao pošto su ovde postali prava retkost. I gledam ga kako skakuće i skuplja kojekakva zrnca po asfaltu kad se niodkuda na njega sruči kreja i pojede ga u jednom zalogaju. Baš mi bilo tužno i mučno. Kod Razmišljam sam svojevremeno pisao i okačio sliku o mrtvom labudu, taj me još uvek progoni.
zilikaka zilikaka 19:40 25.08.2021

Re: čavke

Poslednjeg živog vrapca sam video pre pet godina jednog lepog nedeljnog jutra. I baš se obradovao pošto su ovde postali prava retkost.

Da, čujem da se mnogi žale da ih nema.
Zato ih ovi moji domaći demantuju opasno.
alselone alselone 19:48 25.08.2021

Re: čavke

U NL mačke godišnje ubiju 18-120 miliona ptica, to su najniža i najviša procena.


Procenu radio Radovan III.

Nego, naš glupi mačak uneo živu svraku u kuću neki dan.
nask nask 20:15 25.08.2021

Re: čavke

Procenu radio Radovan III.

Umro je pre tih procena, tako da su procene od raznih drugih.
49 41 49 41 15:01 25.08.2021

Krvavi pir

JAT-ov avion B737 svojevremeno se upravo parkirao na poziciju. Prednji deo je bio totalno krvav. Odmah mi je bilo jasno sta se desilo. Na pocetku piste zatekao sam 50-70-100 golubova razkomadanih svuda okolo. Sa radnicima sam sakupio 5-7-10 vreca. Panicno se sakupljalo, jer vec sledeci avion je bio u prilazu za sletanje za manje od 10 min.
Jedan od velikih problema mnogih aerodroma, je let velikog jata golubova; koji krstare sa zitnih polja; narocito u Septembru.
zilikaka zilikaka 18:31 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Jedan od velikih problema mnogih aerodroma, je let velikog jata golubova; koji krstare sa zitnih polja; narocito u Septembru.

Ptice su inače priličan rizik u avijaciji a kažu da Englezi za potrebe rasterivanja u zoni aerodroma koriste sokol(ov)e. Takoreći službene.
mikele9 mikele9 19:09 25.08.2021

Re: Krvavi pir


Ptice su inače priličan rizik u avijaciji a kažu da Englezi za potrebe rasterivanja u zoni aerodroma koriste sokol(ov)e. Takoreći službene.

Vojsku sam služio na Mostarskom aerodromu i kada bi bivali letovi, mi vojnici smo išli po pisti i rasterivali galebove.
nask nask 19:40 25.08.2021

Re: Krvavi pir

mi vojnici smo išli po pisti i rasterivali galebove.

Na aerodromu Šipol je to 24/7 posao. Ali bogami koriste sačmare i to ponekad za rasterivanje, a bogami ponekad i za ustreljivanje. Uglavnom jure guske, meso se daje narodnim kuhinjama.
predatortz predatortz 19:53 25.08.2021

Re: Krvavi pir

nask
mi vojnici smo išli po pisti i rasterivali galebove.

Na aerodromu Šipol je to 24/7 posao. Ali bogami koriste sačmare i to ponekad za rasterivanje, a bogami ponekad i za ustreljivanje. Uglavnom jure guske, meso se daje narodnim kuhinjama.


Da! Kad sam bio u vojsci u Nišu, plavci su pred svaki let išli po aerodromu i prangijali iz sačmara.
gvozden1 gvozden1 20:11 25.08.2021

Re: Krvavi pir


Da! Kad sam bio u vojsci u Nišu, plavci su pred svaki let išli po aerodromu i prangijali iz sačmara.

Neki to vole crveno

Očajni voćari iz Plandišta su se, kako kažu, našli u čudu i zbog taktike kojom su čvorci napadali zasade višanja. „Napadaju sistematski red po red zasada“, opisuje najezde čvoraka Dušan Stoilkovski.

„Najpre su naletale grupe ptica iz jata koje su zrele višnje obarale na zemlju, a za njima je po zemlji dolazila ’pešadija’ iz jata. Nisu se bojale ni berača. Bez imalo straha leteli su im čvorci iznad glava i uletali u kante obranih višanja. Zbog te ptičije ’pešadije’ ne bi nam pomogle ni mreže da smo ih imali. Pokušali smo da se branimo na sve načine, ali se pokazalo da su čvorci bolji berači višanja od ljudi.“


Bio sam u jednom voćnjaku posle najezde čvoraka, prizor je nestvaran, zemljište je bukvalno crveno, svaki milimetar kvadratni, kao bojno polje krvavo.

Skoro je nemoguće sprečiti ih.

Jedina dobra stvar je što se to dešava u Vojvodini :)

Naravno da je šala, prijatelj mi je veliku štetu pretrpeo od čvoraka.
U Feketiću.


49 41 49 41 20:12 25.08.2021

Re: Krvavi pir

U Pragu je postojala skola sokolova, treniranih za rasterivanje jata ptica oko aerodroma. Kolega sa beogradskog je isao radi toga.
Japanci su svojevremeno uvodili sirene visoke frekvencije radi rasterivanja jata ptica.
Sokolovi su se pokazali kao najefikasniji.
Vrane, cavke, svrake; nikada ne mogu uleteti u motor aviona; beze prethodno na veliku distancu.
Ostale ptice ne "haju". Divlje canadske guske su narocito opasne. Saly je postao nacionalni heroj, kad su mu guske blokirale oba motora prilikom poletanja u New Yorku.

Svaka mu cast, na onakvom sletanju na vodu; Mala greska u sletanju, potonuse svi; tezak avion i svi putnici.
alselone alselone 20:12 25.08.2021

Re: Krvavi pir

U Feketiću.


Fucketić.
predatortz predatortz 20:14 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Bio sam u jednom voćnjaku posle najezde čvoraka, prizor je nestvaran, zemljište je bukvalno crveno, svaki milimetar kvadratni, kao bojno polje krvavo.


Hičkok!
gvozden1 gvozden1 20:16 25.08.2021

Re: Krvavi pir

alselone
U Feketiću.


Fucketić.

Kako da to fuck uradimo u Lovćenac?
Blizu je a baš bih voleo :)
nask nask 20:18 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Skoro je nemoguće sprečiti ih.

Zar one mreže ne pomažu. Ovde su svi voćnjaci sa sitnim voćem pokriveni tim mrežama, izgledaju kao da je nekakva artiljerija na položaju pod kamuflažom.
alselone alselone 20:19 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Kako da to fuck uradimo u Lovćenac?


Lovćenac parodija crnogorstva.

Ženina familija ima korene iz nekog od tih crnogorskih sela u Vojvodini. Ja nikada nisam bio na Cetinju ali sumnjam da se tako priča i tamo. Možda pre 400 godina i to samo pred bitku sa Turcima.
gvozden1 gvozden1 20:20 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Hičkok

Taj prijatelj mi pričao upravo to.
Ne radi ništa, strašila, Petarde, plinski topovi, jedino živ čovek kao nešto može, da viče galami, da osete reakciju na njihovu akciju, ne neki ustaljeni ritam, ustaljene zvukove, to skapiraju odmah.
I on išao da pokuša da spašava, i kaže da ga je bilo strah.
Baš Hičkok.
gvozden1 gvozden1 20:22 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Zar one mreže ne pomažu

Ovaj o kome pričam nema mreže, a da li bi pomogle, ne znam.
Mreža ipak ne zatvara ceo prostor, štiti odozgo.
Moguće je da bi to pomoglo.
zilikaka zilikaka 20:25 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Za čvorke ove u lokalu postji priča, kažu ima i očevidaca. Na putu ZR-NS ima nešto vikendica i voćnjaka, i jedan gazda instalirao nešto što u pravilnim vremenskim razmacima imitira pucanj iz puške. Sve je bilo ok dok prolazeći pandurski auto nije zastao da se jedan olakša pored puta.
Kad je čuo prvi pucanj, zalego i mašio se oružja. Došao i drugi.

Pošto nije pomoglo ni vikanje ni pretnja, zvali pojaćanje zbog pucanja na službeno lice.
Istovarili pun kombi žandarmerije, sa sve šunjanjem kroz travu i onda neko shvatio o čemu se radi.
Al priča otišla po gradu.
nask nask 20:30 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Sokolovi su se pokazali kao najefikasniji.

I na Šipolu ih koriste ali netrenirane tj. nameštaju im uslove da se tu gnezde. Ali sokolovi samo za ove manje ptice, recimo do veličine goluba dok za guske koriste već pomenute sačmare. U okolini Šipola prečnik 10 km ih uglavnom vataju i onda ih guše ugljen dioksidom.
predatortz predatortz 20:31 25.08.2021

Re: Krvavi pir

okolini Šipola prečnik 10 km ih uglavnom vataju i onda ih guše ugljen dioksidom.


Nemačka škola medicine!
alselone alselone 20:34 25.08.2021

Re: Krvavi pir

predatortz
okolini Šipola prečnik 10 km ih uglavnom vataju i onda ih guše ugljen dioksidom.


Nemačka škola medicine!


Voledu da guše pa to ti je.
vcucko vcucko 20:35 25.08.2021

Re: Krvavi pir

predatortz
okolini Šipola prečnik 10 km ih uglavnom vataju i onda ih guše ugljen dioksidom.


Nemačka škola medicine!

Da. Da li koriste tenkovski motor sa cevkom provučenom kroz zid, ili su prešli na konzerve proizvođača IG-Farben Krakau?
Ono, pitam za druga...
nask nask 21:44 25.08.2021

Re: Krvavi pir

Ono, pitam za druga...


docsumann docsumann 08:07 26.08.2021

Re: Krvavi pir

ovdje kod nas, na Porto Novi rizortu su instalirali neke zvučnike koje proizvode zvuk oglašavanja sokola što rastjeruje golubove, da ne bi kakili bogatašima terase.

čudi me da to ne koristi na aerodromima.
crossover crossover 08:39 26.08.2021

Re: Krvavi pir

docsumann
ovdje kod nas, na Porto Novi rizortu su instalirali neke zvučnike koje proizvode zvuk oglašavanja sokola što rastjeruje golubove, da ne bi kakili bogatašima terase.

čudi me da to ne koristi na aerodromima.


Guglaj Hani Girgis (Girgiš).
predatortz predatortz 08:42 26.08.2021

Re: Krvavi pir

ovdje kod nas, na Porto Novi rizortu su instalirali neke zvučnike koje proizvode zvuk oglašavanja sokola što rastjeruje golubove, da ne bi kakili bogatašima terase.


Tu kod vas smo stariji sin i ja, drugo veče boravka, tako najebali da ćemo to dugo pamtiti. Ja nisam sklon povraćanju, ali tu veče sam dušu ostavio. Za dete sam počeo ozbiljno da se plašim. Pola Herceg Novog je rigalo te noći. Šatro, pukla neka cev kod "Rafaela". Jbmu mater, kad god sam tamo, a trudiću se da mi se ta omaška više ne dešava, pukne neka cev. Ne pamtim da su mi deca provela neki odmor bez famoznog "stomačnog virusa" u Crnoj gori, niti pamtim da su ga ikad dobili u Grčkoj.

Možda ptice u tom rizortu ne seru po bogatašima, ali u more sere ko god stigne, odnosno fekalije se ispuštaju kao u septičku jamu.
nikvet pn nikvet pn 10:30 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Другар соколар долазио ми је у сеоску амбуланту на таван да нахвата голубове за исхрану и тренинг соколова.

(Сурово, знам, али то је било у прошлом веку када су важила друга мерила).

Каква је то чудесна птица... Уверио сам се када га је пустио да летне један круг изнад села. Ту свеопшту птичију панику тешко је описати. Голубови правац-главац у крошње, врапци под стреје и у мишје рупе а кокошке по авлијама бежанија општа. Покоја падне као мртва са ногама горе. А соко одозго као император констатује све ок и оштро-ситним замасима крила атерира назад на руку са рукавицом. И настави строго да гледа наоколо оним непријатним рендген-ласерским погледом све док не добије кићену капицу да га угаси.

Нисам одолео позиву на тренинг. Изашли смо на висораван у пустару. Спремио је момка на кожну рукавицу покривене главе како тај протокол и заповеда. Онда је у кутији пронашао најјачег голуба, извадио и пустио у небо. Јурнуо је као ракета а соко на лепет крила од узбуђења прво задрхтао па се примирио у федер-челик ставу. Голуб је одлетео у тачку, једва се видео када је другар скинуо капицу. Тада је грунуло, соколов старт на плен је нешто незаборавно. Ветар као удар кошаве, два одрасла човека скоро да обори; то је напросто експлозија енергије. И шта, једва се види како га брзо сустиже и паф, облак перја и готово. Силазе полако с неба у лелујавој спирали и меко легну на ледину. Соко шири крила преко плена, усправља се, подиже главу, погледа наоколо оним рентгенским погледом и победоносно кликне кииуууу.... ЈА сам господар овога неба...! Да се најежиш. Не пипа плен него чека соколара да га награди некаквим црвуљком меса из торбе, поносно скаче на рукавицу и чека кићену капицу. Лов готов.

Јасно ми је сада каква је то магија још од праисторије. Али и даље није ми јасно да у неугледној птичици од 400 грама чучи таква нуклеарка.

Хвала ти драги Микеле на подсету и прилици да ово поделим; нежне душе нек опросте.



alselone alselone 10:33 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Ako imaš vremena pogledaj ovaj video. Siguran sam da će ti biti jako zanimljiv.

maksa83 maksa83 10:59 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Јасно ми је сада каква је то магија још од праисторије. Али и даље није ми јасно да у неугледној птичици од 400 грама чучи таква нуклеарка.

Tamo negde dvehiljadite sam se vozio kolima kroz Aleksandriju, koja je u onom starom delu zapravo jedan ogroman bazar na kome ljudi prodaju svašta sa haube kola i iz onih pikapova. Pogledam levo od sebe i vidim tipa u onoj galabeji koji na haubi drži gomilu neke starudije koju prodaje, i među njima i velika ptica. Pomislim "gle, prodaje prepariranog sokola!", kad u sledećem trenutku preparirani soko okrene glavu i pogleda me.

Inače su sokolovi razmatrani za skidanje dronova sa neba, pokazali su se vrlo efikasni i Holandezi ili Belgijanci su imali i formiranu jedinicu toga ali mislim da su odustali pošto treniranje sokola zahteva godinu dana a i sokolovog operatera pa cela stvar nije skalabilna.
nikvet pn nikvet pn 11:09 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Фантастично, захваљујем!

Приметна је поприлична сличност соколовог фонограма са:

docsumann docsumann 11:22 26.08.2021

Re: Krvavi pir

predatortz
ovdje kod nas, na Porto Novi rizortu su instalirali neke zvučnike koje proizvode zvuk oglašavanja sokola što rastjeruje golubove, da ne bi kakili bogatašima terase.


Tu kod vas smo stariji sin i ja, drugo veče boravka, tako najebali da ćemo to dugo pamtiti. Ja nisam sklon povraćanju, ali tu veče sam dušu ostavio. Za dete sam počeo ozbiljno da se plašim. Pola Herceg Novog je rigalo te noći. Šatro, pukla neka cev kod "Rafaela". Jbmu mater, kad god sam tamo, a trudiću se da mi se ta omaška više ne dešava, pukne neka cev. Ne pamtim da su mi deca provela neki odmor bez famoznog "stomačnog virusa" u Crnoj gori, niti pamtim da su ga ikad dobili u Grčkoj.

Možda ptice u tom rizortu ne seru po bogatašima, ali u more sere ko god stigne, odnosno fekalije se ispuštaju kao u septičku jamu.


prije će biti ovo prvo, pošto je kompletna gradska kanalizacija usmjerena na sistem za preradu otpadnih voda u Meljinama. tj. nema više izlivanja u more (sem na divlje, što ne bi trebao da je slučaj s Rafaelom)
docsumann docsumann 11:24 26.08.2021

Re: Krvavi pir

у свеопшту птичију панику тешко је описати. Голубови правац-главац у крошње, врапци под стреје и у мишје рупе а кокошке по авлијама бежанија општа. Покоја падне као мртва са ногама горе. А соко одозго као император констатује све ок и оштро-ситним замасима крила атерира назад на руку са рукавицом. И настави строго да гледа наоколо оним непријатним рендген-ласерским погледом све док не добије кићену капицу да га угаси.


ima slična scena u Valjarevićevom romanu Komo, samo je orao u pitanju.
docsumann docsumann 11:36 26.08.2021

Re: Krvavi pir

alselone
Ako imaš vremena pogledaj ovaj video. Siguran sam da će ti biti jako zanimljiv.



sove su u stanju da noću terorišu orlove



inače ove grabljivice se mrze, onako arhitipski kao lavovi i hijene.
vcucko vcucko 12:22 26.08.2021

Re: Krvavi pir

nikvet pn

Каква је то чудесна птица...

Soko kao pojava na nebu je nešto prelepo. Naravno, mogu da zamislim kako deluje na ptičji svet.

Lete baš-baš visoko, iznad svih ostalih ptica, obično u paru mužjak i ženka. Ne znam koja je visina u pitanju, taman da razaznaš siluete, ali njihovo jedinstveno kliktanje se jasno i glasno čuje.

Viđao sam (i slušao) to u Gorskom kotaru, ali i ovde. Čak i na Kalemegdanu, ali najviše po Debelom brdu od Valjeva ka Drini. Na Debelom sam viđao orlove, orlušina samo sune sa grane, poleće, velik je pa klepet krila odjekuje i u autu sa zatvorenim prozorima. Ali elegancija sokola je nešto posebno.

Svaki put kad naiđem na tako nešto pomislim, šta bi neki profi prirodnjak ili samo zaluđenik iz (pre)urbanizovane zapadne Evrope dao, samo da to doživi.
crossover crossover 12:26 26.08.2021

Re: Krvavi pir

maksa83
Inače su sokolovi razmatrani za skidanje dronova sa neba, pokazali su se vrlo efikasni i Holandezi ili Belgijanci su imali i formiranu jedinicu toga ali mislim da su odustali pošto treniranje sokola zahteva godinu dana a i sokolovog operatera pa cela stvar nije skalabilna.


To tvrdi i američka vojska, kažu da nema efikasnije kontramere protiv malih izviđačkih dronova od dresiranih sokolova. Što i nije mnogo čudno, soko ima neuporedivo bolje performanse leta od bilo kog malog drona, ima mnogo bolje optičke sisteme za rano otkrivanje, a i uopšte ne voli da mu lete neki uljezi u njegovoj zoni odgovornosti. Mnogo zajebana ptica.
maksa83 maksa83 12:35 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Viđao sam (i slušao) to u Gorskom kotaru, ali i ovde. Čak i na Kalemegdanu,

Iznad Beograda od grabljivica ima mnogo više onoga što zovu kobac, to je pored oluje glavni strah i trepet golubara, meni ga je deda pokazivao na nebu još kad sam bio mali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 26.08.2021

Re: Krvavi pir





Metar i po raspon krila, na 1.4kg telesne težine. Piše u knjizi da ženka great horned sove može da prikolje srnu. Ovaj mrtav osprey (orao ribar) je imao više od pola metra od kljuna do repa, jedva mi stao u kesu za đubre).

mirelarado mirelarado 21:38 26.08.2021

Re: Krvavi pir

ženka great horned sove


Sova ušara, perhaps?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:55 26.08.2021

Re: Krvavi pir

mirelarado
ženka great horned sove


Sova ušara, perhaps?


Mislim da je to druga vrsta (bubo virginianus vs bubo bubo koja živi u evroaziji), mada bi albicila to umeo bolje da objasni, ali verovatno su nekakvi rođaci. Veličanstvena ptičurina (ova na slici se bila nakostrešila kad sam izašao iz kola, da mi stavi do znanja da se ne mešam u okršaj, mada je tad već sve bilo gotovo).

Evo je jedna pripitomljenja:







mirelarado mirelarado 22:05 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Mislim da je to druga vrsta (bubo virginianus vs bubo bubo koja živi u evroaziji), mada bi albicila to umeo bolje da objasni, ali verovatno su nekakvi rođaci. Veličanstvena ptičurina (ova na slici se bila nakostrešila kad sam izašao iz kola, da mi stavi do znanja da se ne mešam u okršaj, mada je tad već sve bilo gotovo).


Mislim da je u pitanju neka rođaka velike sove ušare, zvane buljina. S vrstama sova sam se rvala u slobodnom stilu prevodeći onaj Amanitijev vizionarski distopijski roman "Ana". Razmahao se tu svojim poznavanjem sicilijanske flore i faune za sve pare.
angie01 angie01 22:06 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Evo je jedna pripitomljenja:


kako je lepa,...perje ko posle Lenora, beli deo negovan Venisem, oci ko kod likova iz japanskih crtaca,...o stavu da ne pricam-gospodski.
nask nask 22:58 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Holandezi ili Belgijanci

kažu da nema efikasnije kontramere protiv malih izviđačkih dronova od dresiranih sokolova.

Sve to stoji ali za cenu jednog utreniranog sokola može da se kupi par stotina dronova. U NL ima par sokolara koji ladno prodaju trenirane sokole ovima na Arabijskom polustrvu po 50-100k$ za jednog.

Ima čak nekih investicionih šema baziranih na uzgoju ptica grabljivivca, ozbiljna priča i pare su u pitanju. Jedan od ovih sokolara tvrdi da bi Arapima ladno mogao da proda barem hiljadu ptica godišnje kada bi imao mogućnost da ih toliko uzgoji i/ili kupi od drugih uzgajivača.
mirelarado mirelarado 23:22 26.08.2021

Re: Krvavi pir

Ima čak nekih investicionih šema baziranih na uzgoju ptica grabljivivca, ozbiljna priča i pare su u pitanju. Jedan od ovih sokolara tvrdi da bi Arapima ladno mogao da proda barem hiljadu ptica godišnje kada bi imao mogućnost da ih toliko uzgoji i/ili kupi od drugih uzgajivača.


Slutim novi biznis plan za naše sokolare.
nikvet pn nikvet pn 10:21 27.08.2021

Re: Krvavi pir

nask
U NL ima par sokolara koji ladno prodaju trenirane sokole


Један од њих је овај мој Параћинац. Соколари су иначе секта, класична; тајне службе су таблоиди спрам њих. Доста давно тражио ми је неке техникалије око вештачког осемењавања и није ми тешко пало да неке ризичне тачке у процесу отклонимо. (Што каже Ђоле: принцип је исти...). Том приликом остао сам фасциниран вештином узимања ејакулата и техником инсеминације; напросто невероватно. На крају седимо задовољни и каже: Вау, саћу тамо (у Хол.) да спарим абисинца и сибирјанку, он је ситан црнац спретан и брз, она тешкаш плавуша; које гнездо ће то да буде сине, Арапи на дупе да попадају. Отћутим. Ја наива срећан због своја два цента опстанку врсте кад оно врага, отишло у развој летећег питбула, грр.
docsumann docsumann 10:58 27.08.2021

Re: Krvavi pir


provalih da se ovdašnji golubovi više uopšte ne stresiraju zbog vještačkog sokolskog kliktanja.
štaviše, kuliraju na svega par metara od zvučnika koji klikću.





strijelicom sam označio zvučnike. golub je, nadam se, jasno uočljiv.
mikele9 mikele9 11:07 27.08.2021

Re: Krvavi pir

Mene odavno fascinira BERKUT. Evo sa neta: Обичај коришћења птица грабљивица у лову потиче још из најстаријих времена. У прошлом и претпрошлом веку увелико се изгубио из већег дела света, али још има земаља где је лов на овај начин и те како важан. Тако и данас у Киргизији, Узбекистану, Монголији, многим арапским земљама, могу да се виде ловци који на рукама носе соколове, јастребове или сличне грабљивице. Ипак, вероватно најупечатљивији и најзанимљивији су ловци Киргизије. Они за лов користе искључиво сурог или златног орла, који се на киргиском зове беркут.
Berkut se koristi uglavnom za lov na vukove, sleti mu na glavu zarije kandže i ili ga usmrti probivši mu lobanju ili sačeka lovca da dovrši stvar.
mariopan mariopan 16:27 27.08.2021

Re: Krvavi pir

Jedina dobra stvar je što se to dešava u Vojvodini :)


Jelda?

Onda da dođem kod tebe na trešnje dogodine?

NIJEDNU trešnju nisam pojela sa celog drveta,. nijednu. Prvo sam čekala da sazru, ne može da se jede kd je samo roze, treba da sazri i da bude tamno crvena...ali nisam dočekala, sve su pojele organizovano, sistematski, kao vojska.
gvozden1 gvozden1 16:59 27.08.2021

Re: Krvavi pir


Onda da dođem kod tebe na trešnje dogodine?

Što se mene tiče vrlo si dobrodošla, ali moram da te upozorim

Gedža je pisao o tri smrtna neprijatelja Srba, Hitler, traktor i abrikter, a četvrtog je izostavio - trešnja.

U sezoni trešanja ortopedija radi samo za seljake, padaju s trešnje ko da ih tresačem treseš.
alselone alselone 17:01 27.08.2021

Re: Krvavi pir

Meni je cela priča oko neprijatrlja seljaka urnebesna.
maksa83 maksa83 17:12 27.08.2021

Re: Krvavi pir

Meni je cela priča oko neprijatrlja seljaka urnebesna.

I meni, bukvalno ne mogu da pomislim na abrihter (a pomislim češće nego što je to verovatno normlano) da se ne setim i ostala dva Zla, neraskidiv deo kao Raja-Gaja-Vlaja ili Miki-Pajo-Šiljo.

gvozden1 gvozden1 18:49 27.08.2021

Re: Krvavi pir

alselone
Meni je cela priča oko neprijatrlja seljaka urnebesna.

A najgore što je vrlo osnovana :)
Dobro, Hitler je tu da uveliča veselje, a ostalo iz dobrog razloga.
nask nask 20:17 27.08.2021

Gačac ne jebe živu silu

Danas petak, završavamo prvu nedelju nove školske godine i čakulamo tako pored bicikli pre nego ćemo kući i sleti ovaj brutalnik među nas i krene da gricka pertle i zabada kljun ispod đonova. Pre nego se snađoh da zgrabim telefon i slikam, kolega mojih gabarita (znači veliki) ali sve u mišićima i plus dvaes godina mlađi (izgleda kao Alsov avatar samo riđ) u totalnu paniku, krenuo da beži ko da ga napala prva proleterska. Srećom bila mu i ćerka prisutna, 12 godina, pa ne ugazi brutalnika, barem sam ja imao utiak da bi to u toj fobičnoj i paničnoj reakciji uradio. Ipak sam uspeo da ga uslikam kad se smirio i na mojim cipelama odlučio da malkice predahne. Ne sećam se da sma tako nešto doživeo, kao da je život čekao da Mikele prvo objavi ovaj blog.

solo solo 23:28 27.08.2021

Viđu Krkara ponovo na blogu.




Krkar je prvi slavenski naziv za Korčulu. Baš me interesovalo šta znači i nađoh.


Povijesni pregled

Ime otoka potječe od Korkyre, najstarijeg imena kojim su otok nazvali osnivači glavnog naselja na njemu – Dorani iz grčkog grada Knidosa. Budući da se istim imenom naziva i otok Krf u Grčkoj, Strabon u 1. st.p.K. dodaje imenu Korkyra pridjev melaina (crna) da bi se valjda razlikovala od Korkyre na jugu.

Prvi slavenski naziv Kurkra i Krkar, što zavisi da li su ga upotrebljavali korčulanski Romani ili Slaveni, javlja se u 10 st. u zapisima cara Konstatina Porfirogeneta. Utjecajem Mlečana mijenja se slavenski naziv i otok dobiva ime Curzola.




Onda bi staroslavenski naziv za otok Vis verovatno bio Krstićevo.
Ostaje samo dilema da li su Idoli dobili ime Vis Idoli po Visu ili je Vis dobio ime po Vis Idolima,preciznije po istaknutom perkusionisti zvečkaru i vokalu koji je služio vojsku pa i prakticirao na pomenutoj insuli.

Bem' li ga,ne pomaže ni googlanje.

Da se držimo teme.

angie01 angie01 15:03 25.08.2021

da iskoristim "pticiju" temu,

i prilozim stranice knige koju je napisao i ilustrovao Carli Vots, preminuli bubnjar Roling Stonsa-koji je bio i graficki dizajner-a kao tibjut jednom drugom velikom Carliju- Parkeru...sada sviraju negde zajedno jazz, koji je Vots obozavao.









knjiga se zove-ODE TO A HIGHFLYING BIRD

mirelarado mirelarado 21:31 25.08.2021

Jedna vedrija ptičja anegdota

Nedelja pre podne. Vozim se u kolima put jednog prijatnog savskog splava. Stajemo na semaforu iza jednog automobila, tek što se upalilo crveno za vozila. Potom se pali zeleno za pešake. Ljudi nema, samo jedna crna (valjda) vrana prelazi (ne preleće, hoda) preko prelaza i tek na suprotnoj strani trotoara uzleće put drveća u nekom parkiću.. Vozač ispred nas proviruje kroz prozor i dovikuje: videste li vi ovo? Jesmo, odgovaramo u neverici.
maksa83 maksa83 21:51 25.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Ljudi nema, samo jedna crna (valjda) vrana prelazi (ne preleće, hoda) preko prelaza

Mislim da svako sa đecom saoseća sa ovom međed mamom koja pokušava da ih prevede preko ulice:

angie01 angie01 22:25 25.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Mislim da svako sa đecom saoseća sa ovom međed mamom koja pokušava da ih prevede preko ulice:


al sto vozaci strpljivo cekaju da oni predju
mirelarado mirelarado 23:10 25.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Ptičja snalažljivost u nabavci hrane.



docsumann docsumann 08:09 26.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Dodo kanal mi je postao favorit sa svojim pričama o prijateljstvu među životinjama...




a ni Real Wild ne zaostaje mnogo. jedna za naska

maksa83 maksa83 09:10 26.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Dodo kanal mi je postao favorit sa svojim pričama o prijateljstvu među životinjama...

Jeste, Dodo je čista terapija.
docsumann docsumann 11:11 26.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

maksa83
Dodo kanal mi je postao favorit sa svojim pričama o prijateljstvu među životinjama...

Jeste, Dodo je čista terapija.


baš to. dnevna doza optimizma
gedza.73 gedza.73 20:27 26.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

maksa83
Dodo kanal mi je postao favorit sa svojim pričama o prijateljstvu među životinjama...

Jeste, Dodo je čista terapija.

Da samo malo izmestim na drugi kanal... Pošto se skoro pominjao prljavi grad i grafiti. Pitam se samo kakav je ovo narod što živi u ovom naselju. Đubre, grafiti i prašuma u nastajanju.



maksa83 maksa83 22:02 26.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Da samo malo izmestim na drugi kanal... Pošto se skoro pominjao prljavi grad i grafiti. Pitam se samo kakav je ovo narod što živi u ovom naselju. Đubre, grafiti i prašuma u nastajanju.

Prvo da ti se zahvalim što ćeš da platiš pola beogradskog metroa, pošto pola od 4.5 milijarde finansira grad a pola Srbija. Nadam se da će te utešiti što te pare nisu bačene pošto će - mimo svih dosadašnjih planova do sada koji su uključivali i gl. ž. stanicu i klinički centar - to biti ostavljeno za neku neodređenu budućnost pošto će metro spajati Makiš sa najvažnijim toponimom u gradu i regionu - Beogradom na Vodi za koji je zamišljeno nekoliko stanica. Bukvalno će da provuku metro trasom duž koje otpr. niko ne živi da bi još malo digli cenu onog sranja.

Nema ovde dovoljno vila koliko njih treba izbosti.

Metro zaobišao Beograđane u širokom luku.
gedza.73 gedza.73 07:56 27.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Prvo da ti se zahvalim što ćeš da platiš pola beogradskog metroa, pošto pola od 4.5 milijarde finansira grad a pola Srbija. Nadam se da će te utešiti što te pare nisu bačene pošto će

Bio sam oduševljen kad sam čuo tu vest. Posebno mi je milo oko srca što će sigurno i neki naši 'preduzetnici' da učestvuju u izgradnji i shodno celom transparetnom procesu zaraditi velike svote novca kako bi mogli da obnove svoj vozni park kao i da troše pošteno zarađen novac na lokalnim vašarima taštine.

Malo li je reći da mi grudi pucaju od ponosa što Srbija radi a Beograd se gradi.
Ne znam samo da li shvataš veličinu projekta i koliko će turista Bugara da koriste metro.

nego trejler ne deluje loše



alselone alselone 08:15 27.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

Srbija radi a Beograd se gradi.

Koja Srbija radi?



(akcenat je iz

- Ovo je javno igralište i ako ne odeš odavde ovaj pas će te ujesti za nogu
- Koji pas?)

maksa83 maksa83 08:18 27.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

nego trejler ne deluje loše

Ložim se ja i na to i na novu Dinu (ne ono Jorgovankino sranje bez čipa nego rimejk Herberta) koja će izgleda da bude velelepni spektakl već mesecima. Nadam se da Foundation neće zajebati, ima tu dosta prostora da se spotakneš ali može da ispadne i dobro, pa, videćemo.
docsumann docsumann 08:34 27.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

alselone


poslao sam ti one linkove...


EDIT: prvu turu
alselone alselone 08:41 27.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

poslao sam ti one linkove...

kreno već da gledam
gedza.73 gedza.73 10:29 27.08.2021

Re: Jedna vedrija ptičja anegdota

alselone
Koja Srbija radi?


Pazove i Inđija su beogradske, voće je šumadijsko, gvožđe malo kinesko a malo i naše a pšeničica sitno seme i vaše i naše.
Malo se igraju rečima al' zbir govori za sebe

Najveće učešće u izvozu Srbije u prva dva meseca ove godine, posmatrano po regionima, imala je Vojvodina - 35,8 odsto

najveće učešće u izvozu imao je region južne i istočne Srbije, sa 22,6 odsto, Beogradski region - 20,5 odsto, region Šumadije i zapadne Srbije - 20,2 odsto,

Prema odsecima Standardne međunarodne trgovinske klasifikacije, u izvozu Srbije najveće učešće imali su gvožđe i čelik - 180 miliona dolara, žitarice i proizvodi od njih - 145 miliona, obojeni metali - 131 milion, električne mašine i aparati - 98 miliona, i povrće i voće - 83 miliona dolara.

Nego nisam najbolje razumeo politkinjinju Čomić sa vojvođanskom nacijom. Dal' da se Šumadinci samoorganizuju u skladu sa državotvornom srpskom tradicijom pa da prvi uvedemo naciju Šumadinci ili da čekamo stvaranje vojvođanske pravoslavne crkve pa da tek onda idemo u razgraničenje?

Definitivno smo lud narod.
maksa83
Nadam se da Foundation neće zajebati, ima tu dosta prostora da se spotakneš ali može da ispadne i dobro, pa, videćemo.

Deluje fino u trejleru. Doduše ja sam na jedvite jade odgledao Gospodara prstenova iako sam nesvesno svestan dela bio zaluđen crtaćem a nisam ni znao da postoji knjiga. A Isak je tako dobar pisac u ovom žanru da te provede kroz priču kao da stojiš sa strane i gledaš sve što se dešava.




Черевићан Черевићан 22:06 25.08.2021

pigeon

ili,agonijom živog bića

- columbае offeret-а леш када уочим
на уму ми намах ...........голуб Мира,
..................к'о глобалног рата исход
смрт његова ......................асоцира*


*
(орнитолог 1 ............заједно пецамо)
mikele9 mikele9 14:34 30.08.2021

Re: pigeon

- columbае offeret-а леш када уочим
на уму ми намах ...........голуб Мира,
..................к'о глобалног рата исход
смрт његова ......................асоцира*

I mene dragi G. Čer!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:56 26.08.2021

Grlica

Jel Krlo konačno uspeo da banuje praktično kompletno članstvo bloga, pa mu sad na proslavu velikog uspeha (Alo! mu objavio nekakav važan intervju) i briljantne ideje do koje je navodno došao (nešto sa popovima i kovidom, mrzelo me dalje da čitam) javilo samo dvoje?

I gde je sad drug Unf kad je najpotrebniji tamo, da zacementira taj uradak? Sem ako nije i on popio ban prošlog puta pa sad ne može da se istakne.





dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:15 27.08.2021

Re: Grlica

I ja se baš pitam isto. Taman sam uzela vazduh tamo da reknem koju i vidim isključen mi mikrofon.
maksa83 maksa83 11:49 27.08.2021

Re: Grlica

I ja se baš pitam isto. Taman sam uzela vazduh tamo da reknem koju i vidim isključen mi mikrofon.

Kod Krstića mogu samo podobni i prepodobni.
Jaril Jaril 12:03 27.08.2021

Re: Grlica

prepodobni

Одо.
Дајте списак шта треба...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:17 27.08.2021

Re: Grlica

podobni i prepodobni.

Ja čekam da mu se tamo javi Porfir92 da vidim koliko će da potraje.
alselone alselone 12:29 27.08.2021

Re: Grlica

maksa83
I ja se baš pitam isto. Taman sam uzela vazduh tamo da reknem koju i vidim isključen mi mikrofon.

Kod Krstića mogu samo podobni i prepodobni.


Ja ne znam što mene pušta. Čak i kada me je banovao, obično samo na dan. A sečaš se makso da nam i je blog posvetio.

" Da na mome blogu više ne dolaze".
maksa83 maksa83 12:31 27.08.2021

Re: Grlica

Jaril
prepodobni

Одо.
Дајте списак шта треба...

Za početak onih 16 jaja, baba će da me ubije.
macak_tosa macak_tosa 12:39 27.08.2021

Re: Grlica

maksa83
I ja se baš pitam isto. Taman sam uzela vazduh tamo da reknem koju i vidim isključen mi mikrofon.

Kod Krstića mogu samo podobni i prepodobni.

Nije tačno!
maksa83 maksa83 12:48 27.08.2021

Re: Grlica

Nije tačno!

Ne razumem šta ovo znači moraš da mi prevedeš na ćirilicu.
Jaril Jaril 12:59 27.08.2021

Re: Grlica

maksa83
Nije tačno!

Ne razumem šta ovo znači moraš da mi prevedeš na ćirilicu.


Превод:


macak_tosa macak_tosa 13:56 27.08.2021

Re: Grlica

maksa83
Nije tačno!

Ne razumem šta ovo znači moraš da mi prevedeš na ćirilicu.

Није тачно!
maksa83 maksa83 15:35 27.08.2021

Re: Grlica

macak_tosa
maksa83
Nije tačno!

Ne razumem šta ovo znači moraš da mi prevedeš na ćirilicu.

Није тачно!

E tako brate.

Nisi u pravu.
macak_tosa macak_tosa 18:14 27.08.2021

Re: Grlica

maksa83
macak_tosa
maksa83
Nije tačno!

Ne razumem šta ovo znači moraš da mi prevedeš na ćirilicu.

Није тачно!

E tako brate.

Nisi u pravu.

Kako ja tebe razumem, a ne pišeš ćirilicom!
Aaaa, da - to je naša, srpska, prednost u odnosu na ostali svet.
maksa83 maksa83 18:19 27.08.2021

Re: Grlica

Aaaa, da - to je naša, srpska, prednost u odnosu na ostali svet.

Eto vidiš kako se све може kad се хоће - sad si у праву.
macak_tosa macak_tosa 18:22 27.08.2021

Re: Grlica

maksa83
Aaaa, da - to je naša, srpska, prednost u odnosu na ostali svet.

Eto vidiš kako se све може kad се хоће - sad si у праву.

Ћirilica рулз!
nask nask 20:34 27.08.2021

Re: Grlica

Ћirilica рулз!

Pa, što je ne koristiš onda*?

Прим. прев.: Па, што је не користиш онда?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:28 27.08.2021

Re: Grlica

nask
Ћirilica рулз!

Pa, što je ne koristiš onda*?

Прим. прев.: Па, што је не користиш онда?


Radim pre neki dan fizikalnu terapiju koja se sastoji od toga da ležim na klupi, u jednoj ruci (bolnoj) držim tegić od 6 kila, i onda njom i tim tegom u vazduhu ispisujem slova alfabeta. I gleda me ovaj terapeut kako mašem po vazduhu ko blesav, i na kraju pita, jebote, kakva su ti to slova?! I ja mu kažem - ćirilica! I nije alfabet nego azbuka, dakle 4 slova više... Samo me je značajno pogledao i odobrio sa thumbs up. Ćirilica je definitivno bolja za tjelovježbu od latinice!




shmoo shmoo 23:33 27.08.2021

Re: Grlica

nask
Ћirilica рулз!

Pa, što je ne koristiš onda*?

Прим. прев.: Па, што је не користиш онда?






maksa83 maksa83 23:41 27.08.2021

Re: Grlica

Radim pre neki dan fizikalnu terapiju koja se sastoji od toga da ležim na klupi, u jednoj ruci (bolnoj) držim tegić od 6 kila, i onda njom i tim tegom u vazduhu ispisujem slova alfabeta.

U davna pradavna vremena u jednom trenutku su nam doveli nekog trenera iz valjda beše KK Partizan da nam drži kondicione treninge i jedna od stvari je bilo nešto što smo zvali žvazbuka iako nisu bila slova nego cifre, dakle legneš na leđa i sa ispruženim nogama pod otpr. 30 stepeni u vazduhu ispisuješ cifre koje on govori: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 SA CRTOM!!! 8, 9...

Jebla ga crta.
macak_tosa macak_tosa 05:33 28.08.2021

Re: Grlica

maksa83
Radim pre neki dan fizikalnu terapiju koja se sastoji od toga da ležim na klupi, u jednoj ruci (bolnoj) držim tegić od 6 kila, i onda njom i tim tegom u vazduhu ispisujem slova alfabeta.

U davna pradavna vremena u jednom trenutku su nam doveli nekog trenera iz valjda beše KK Partizan da nam drži kondicione treninge i jedna od stvari je bilo nešto što smo zvali žvazbuka iako nisu bila slova nego cifre, dakle legneš na leđa i sa ispruženim nogama pod otpr. 30 stepeni u vazduhu ispisuješ cifre koje on govori: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 SA CRTOM!!! 8, 9...

Jebla ga crta.

Kada sam bio mali, često sam prstom pisao i crtao koješta u vazduhu.
Zašto se to radi?
docsumann docsumann 07:24 28.08.2021

Re: Grlica

maksa83
Radim pre neki dan fizikalnu terapiju koja se sastoji od toga da ležim na klupi, u jednoj ruci (bolnoj) držim tegić od 6 kila, i onda njom i tim tegom u vazduhu ispisujem slova alfabeta.

U davna pradavna vremena u jednom trenutku su nam doveli nekog trenera iz valjda beše KK Partizan da nam drži kondicione treninge i jedna od stvari je bilo nešto što smo zvali žvazbuka iako nisu bila slova nego cifre, dakle legneš na leđa i sa ispruženim nogama pod otpr. 30 stepeni u vazduhu ispisuješ cifre koje on govori: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 SA CRTOM!!! 8, 9...

Jebla ga crta.


iako se po ps-u 7 piše bez crte, izvorni oblik je sa crtom, pošto svaki broj predstavlja zapis uglova koji su njime ocrtani.
ustvari trebala bi 7 da ima crticu poprijeko i "nos" da joj j dva put uvrnut.
gedza.73 gedza.73 08:33 28.08.2021

Re: Grlica

ustvari trebala bi 7 da ima crticu poprijeko i "nos" da joj j dva put uvrnut.

Možda kako bi se predupredilo da u nekom švrakopisu bude pomešana sedmica sa jedinicom. Kao nula, crta i slovo O.

Meni je žao što sam pomalo zaboravio pisanu ćirilicu. Sećam se gužve kad je jedan od gradova hteo da uvede da pravci na autobusima budu pisani ćirilicom. Čak mi se čini da je na blogu bila rasprava. Više se bunilo što će da piše Крњача nego što su ovi koji su uvezenim polovnim autobusima umesto na Banovo brdo išli u Rumpsjön.

Ćirilica jeste prelepo pismo i svaki put kad na blogu odgovaram nekome ko piše ćirilicom meni moj komentar nekako štrči.

Nego Taske istina li je ono što se na netu vrti da je Bernard Šo nudio testamentom pare onome ko napravi jednostavni alfabet po uzoru na srpsku azbuku ili je samo još jedna lažna vest?
solo solo 09:27 28.08.2021

Daje se na znanje

el Krlo konačno uspeo da banuje praktično kompletno članstvo bloga, pa mu sad na proslavu velikog uspeha (Alo! mu objavio nekakav važan intervju) i briljantne ideje do koje je navodno došao (nešto sa popovima i kovidom, mrzelo me dalje da čitam) javilo samo dvoje?



Krle ko ,,najzgodniji,, frajer na blogožurci ne troši vreme na loše ribe i dosadne partibrejkerse.

Vozdigao se.

Što da ne. Blog mu dođe ko oglasna tabla ili zidne novine za ličnu promociju pritom besplatno.

Da stvarno, što moderacija ne uvede VIP autorima tarifu i počne da naplaćuje objavljivanje tekstova? Tržišno poslovanje,da se zaradi neka kinta. Kakvi su ovo samoupravni rudimenti i maniri nekih socrealističnih Brozovština.Treba konsultovati marketinške stručnjake za detalje. Toga bar imamo na lageru.

Čarli ako i misliš da su gluposti prvo dokaži. Mojne samo tako paušalno.

Javno pristajem da platim svaki Tasin čaršaf na blogu. Pa šta košta bem' ga nek ide život.

A onom Maximilijanu niko nije kriv što nema hemoroide pa puče od zavisti.
Hemoroidi - шуљеви у преводу.



Jarile,Jakiša druže, daj neki blog da se zajebavamo. Ovo sve postala ozbiljna akademština a SANU ne objavljuje konkurse.
Planinarima i alatničarima svaka čast.
Jaril Jaril 10:03 28.08.2021

Re: Grlica

Ćirilica jeste prelepo pismo

+1000

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana